Partyflock
 
here

Thrillogy

· Three Solo's - One Event foto's Facebook
album,3821 · zeer goed · ical
Thrillogy

Thrillogy
georganiseerd door Site

Brabanthallen (binnen) op de kaart Site
Diezekade 2
's-Hertogenbosch
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Thrillogy

Voorverkoop:€ 45,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 7 meetings, de drukste drie om 23:30 met 19 bezoekers, om 21:00 met 6 bezoekers en om 01:00 met 5 bezoekers.
Verslagen
Door killingscum (2934), Nickelson35 (1832).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig101527%
zeer goed179348%
goed69318%
ok1464%
voldoende531%
onvoldoende311%
slecht13
zeer slecht7
waardeloos9

753 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

was een goed feestje! heb me super vermaakt! :P :bounce:
Vette party:) Dee-Block & S-Te-Pack wat een klapper:bounce:
!!!!!!­uwe-vaaghe­id!!!!­!!­
het was zeker een goed feestje. Ik heb me optimaal vermaakt hahahaha
!!!*­youri*!!!­
was n goei fisje :D dblkstfn_o_ the prophet noisecontrollers_o_ zatox_o_
Vet feessiee... D-Block & S-te-Fan,, Zatox en Prophet heerlijke setjes!!
Vet feestjeee! DBSTF&zatox :respect: wat knalde dat lekker zeg!
Lekker feest, goed vermaakt! Vooral Zatox draaide fijn! Normaal niet zo weg van Hardcore, maar Tommyknocker... :bounce:
lekker hooorrrr :D!
Zeer goed feest en heb me heel erg vermaakt! :bounce:
#..­Daantje[NL]
Sfeer was erg ver te zoeken.. alle mensen kijken je aan alsof je van mars afkomt.. niemand keek uit waar die liep.. decor was te saai.. en ook verplicht vroeg naar huis vanwege 2zieken.. t enige pluspunt was dat er lekker gedraait werd :)
#.Linss
Super avondje gehad :D
#070 Jessy
Vond het een heerlijk feestje :D Veel beter als vorig jaar!
'Amy..
Zeker gezellig avondje gehad, Maar de sfeer was indd ver te zoeken viel beetje tegen, decor was ook slecht maar de muziek maakte dan wel weer veel goed!
'Jeroen V'
was egt een super feest, egt genoten :respect:
Goed feestje, Veel mesen waren Dullie Dullie, Maar heb me goed vermaakt en Tegekken Live sets(Y)
'VanDal' :banana:
gelukkig nog goed geluid int midden bij D&S!! hahah goed geknald daar! :banana:
(bartjevdv)
goei feeske weer heeej!
Jaa was wel een leuk feestje!! lekker los gegaan :bounce: mooie muziekjes gehoord.. en mooie lichtjes gezien (L)
evil activities ! :respect: mooie show van gemaakt ! was vet
(H)Kre­tzer(H­)
Was gezellig :bier:, weinig show erom heen, niet iets speciaals.geluid was KUT
(L) [NL][H­ardcor­e*­Bitch][NL] (L)
Weer een mooie nacht om aan terug te denken! (l)
(L)K a y l e i g h
Heb het weer super naar me zin gehad!:D
Goed vermaakt :D kan me alleen niet alles herrinneren :P
*­ »» M.­ ieKskE «« *­
(L) GE-WEL-DIG (L) zaal 3 :respect:
super feest gehad!alleen van noize suppressor meer verw8!
** Michael
Was een mooi feestje :respect:
Hardcore dat was Top:D ik hou der van(L) hardstyle egt slecht
**Joey**
_o_ voor Dana(L)
**­Sapa Inca Rab-Beat**­ - Son of the Sun
really nice party! big respect for DBSTF!!!!
*-Jordi-*
lekker feestje gehad, lekker druk in de HC en nogal warm met zo'n masker haha
*Charmz..O:)
feest vond ik matig, de mensen waarmee ik was maakten het een leuk feestje :lief:
*­Daniie­lle_!!­ B)
Supervette avond gehad! :D DBSTF! (L) :kwijl:
Zeker beter dan vorig jaar :cheer: heb me héél goed vermaakt! jammer dat ik zelf niet helemaal fit was..
*­Dull De Mirth*­:looser:
Goe vermaakt:jaja:
*Freya*
was erg gezellig!! :respect: evil activities : live :respect:
*Kev
Mijn feestje was het niet :no:!
*mario*
was weer een leuk feest !!! Noize suppressor :respect:
lekker gezellig gehad :D lekker gehakt :D alleen die kutfile bij eindhoven was minder:(
*Michael_
Zaal van Evil Activities!:respect: Master of Ceremony :respect:
was weer gezellig(brb)
*Mystica*
Geluid kon beter en jammer dat zoveel mensen stil stonden, verder goed vermaakt met gezellige mensen :)
Lekker!:)
- S.­K.­W.­I.­T -
Geweldig (L)
- vaal -
Wat een saai feest!!
-- YASMINE ;­ *­
Noisecontrollers :respect: Jullie hebben mijn avond weer gemaakt! Vond het erg jammer van de slechte sfeer in zaal 1 gelukkig was zaal 2 qua sfeer en geluid stukken beter. Dana :respect: .. Vind het erg zonde voor D&S want ze hebben wel alles uit de kast gehaald!
--->Cokkie<---
Gezellig feestje,gezellige mensen :-)Dikke voldoende
Heerlyk feestje (Y)! Prima vermaakt :banana: .. D-block & S-te-fan > (L):respect:
-Lioon
zeeeeeeeeer geslaagd feestje:)!
Jammer van het geluid, de sfeer zat er ook niet echt in.. Gelukkig wel gezellig gehad met iedereen, maar vorig jaar was het stukken beter! En het meest trieste van de avond was wel dat er werd gefouilleerd op de wc's :s
-Senders
Heerlijk Feestje,Gezellig mensen Lekkere Setjes M.o.C D&S Zatox :respect:
geluid was geweldig hard in het midden en echt nog nooit zoon dikke bas gevoelt (Y) de bewakers idd erg irritant,(N) Den Bosch mag wel trost zijn op zoon feestje (Y)
...Bass...
Zeker goed vermaakt..! Noize Suppressor (Y)
Tegenvaller idd! Waar was dat geluid? :/ Weinig show! Decor kon veel vetter! Wel goed gedraaide setjes. Maar b2s sucks!!!
.annee__×
top feestje. alleen beetje sfeerloos, verders top avond gehad!:respect:
.Morbid.
Leuk feestje! :) Vond alleen de stages er zwak opgemaakt.
Was weer een heerluk feest. goed naar me zin gehad :)
:.Joe^ri
Zeker goei feestje, Nieuwe Tracks van Evil Activities en Noize Suppressor :respect: Neophyte wat een Afsluiter :D
::Robskee
Dik feest! geluid niet goed verdeeld in hardstyle.. vooraan stond het zachter als achteraan:S Goed dat ze de hardcore groter hadden gemaakt! verder D-block & s-te-fan :respect: Neophyte:kwijl:
:banana: KIMSALABIM
Ik heb 7 uur lang even aan de hemel kunnen proeven! HAHA, ook dit jaar weer een TOP feest!
:beer:PUTSKE
masters of ceremony woor egt richtig:respect:
:bier: 076
Had van Vince en Promo iets meer verwacht.... Voor de rest was het allemaal dik knallluuuhh!!!
:bier: Bowlen­:bier:
Was een mooi feest :D promo :respect:
:bounce: evil28 :bounce:
Geweldig feestje, vette lazers! Muziek klonkt echt geniaal in de oortjes! :bounce: Geweldige after gehad! :rot:
:bounce: miniman :bounce:
me eigen zeeeeeeeeeeer goed vermaakt :D
:bounce: peter2­0:boun­ce:
had er veel meer van verwacht muziek aardig decor zwaar klote
Heerlijk feestje :bounce: tot volgend jaar dan maar! :D
heeeeerlijk!! (L) boven mn verwachtingen was 't echt rete vet!! Noisecontrollers, Dee-block & S-te-pack en Zatox! :respect:
:smoke: Paran0ia-Hooligan :smoke:
Best dikke setjes gehoord.. Aardig los gegaan..:D maar wat een bescheten sfeer.. meeste mensen stonden maar wat :S maar voor de rest wel aardig vermaakt :D zeker voor herhaling vatbaar;)
:vaag: M de B :devil: !­
Heb me goed vermaakt (Y)! Alleen kut dat hardcore al om half 7 stopte (N) Verder :kwijl:
<~^­Poeletje^­~>
was een leuk feesje prima vermaakt geluid was goed en werd heelijk gedraait _o_DBSTF_o_ en de hardcore zaal was de laaste 2 uurtje supper (Y)(Y)
>>>ver­veer<<­<
werden ckkr dikke sets neer gezet nice nice
[A.­B.­P.­] GIELUHHWAUS :speed:
een geweldige avond...!!! :bier::bier:
[J]ohn
Heel goed feestje! Beter dan vorig jaar, volgend jaar zeker weer!! :bounce:
[L] HAKKEF­REAKYH­ARRY
Had er meer van Verwacht, Heb me verder goed vermaakt, maar wordt volgend jaar geen Thrillogy meer voor mij, Er zijn betere feesten ,,
[La]Ki­mmY[Ti­euw]
Super feessie gehad met me lieverds.. (L) de sfeer was ver tezoeken maar er werd wel heerlijk gedraaid bij de hardstyle :cheer:
[NL] Hakkuh-Wijffiej [NL]
Was gruwelijk feessie, ckr voor herhaling vatbaar:bier:
[NL]_­terrorstyle
prima vermaakt maar die security..pfff en het geluid bij de hardcore kon beter....verder niks te klagen :D
[NL]Fe­nderts­...­Pokkej­ong...­[NL]
Twas wel leuk maar vorig jaar was veeeeeel beter!
[NL]ko­eman[D­H]
gewoon knalfeest, maar de afterparty was nog gaver(Y)
[NL]Su­usje[L­]Jeroe­n
Was gezellig! Noisecontrollers, Deepack, Zatox en Prophet lekker gedraait! :bounce:
[S.­G.­C.­] T-Man Terreur
KKdoll feesie,,!!!
:respect: this is the sound of noize supressor :respect:
^IImke
1e keer Thrillogy en het was geweldig! (L) Op naar volgend jaar !! :D
^PIET
Heel het feest alleen maar in de zaal van EA gestaan! :) Maar tot 5 uur geen één set gehoord waarvan ik dacht --> :respect: Gelukkig waren de setjes van Noize Suppressor & EA en Neophyte & EA wel echt super vet! :kwijl::respect: Ook redelijk veel vette nieuwe nummers gehoord! :D De nieuwe tracks van EA, de nieuwe track van Noize Suppressor en natuurlijk niet te vergeten, de nieuwe tracks van Tha Playah, ECHT GEWELDIG!! :respect: Ook was het geluid in de zaal van EA zeer goed! :yes:
Was knallen!!:bounce:
_­-=­The ®eal Pluis=­-_­
btje jammer dat er na elk nummer weer slap geluld werd
__Jochem__
Ja wat moet je er van zeggen: VAAG;p
Goed vermaakt :bier: Masters of Ceremony band :kwijl:
_Driekus
Leuk feestje, alleen jammer van de sfeer op de main
_Larz
Wat was dit weer leip zeg! Nosferatu & Dana :respect:
_Merijn_
Geniaal.. Helden NC,Crypsis,dee-block & st-te-pack , Zatox,Prophet
Was helemaal top! Super genoten :D
Toppie! Goei Feesje weer..! :respect:
Abaddon
heb me weer goed vermaakt :P
Aben_
Was leuk zwaar gezellig !
Adjuh
jammer van het slechte geluid.. verder topfeest, helemaal goed geregeld (drank wc's enzovoort) alleen die prijzen komop zeg €7,50 voor een baco, waar gaat dat heen.. hmm achjha verder wel een mooi avondje geweest
Al*ice
lekker lekker lekker!
Andy
Viel me toch iets tegen. Geluid veel te wisselend, en veeeeel 'lopende mensen'(N) D&S helden:respect: Zatox was heerlijk rammen:kwijl:
Ann(6)
Dana & Evil Activities :respect: :bounce: maar wat een bout geluid zeg!en de sfeer?tsjah die maken we zelf wel ;)
vet feestje, ik heb me goed vermaakt :D D-Block & S-te-Fan :respect: alleen het geluid mocht wel wat harder
Anoussh.
Tegenvallertje :aai:
Arjan Beukpad
Gezellig :D
Arrr69
TGELUID GING HARDDD:P dikke show ook! bij hardstyle niet verwacht eigenlijk...en TERING WAT EEN LEKKERE WIJVEN ZEG! ME ogen waren nog vermoeider als me lichaam!:| ZATOX I (L) YOU!
Eentje als zovelen.... Goed vernaakt dit dat zus zo
B) The Finalist B)
Was weer eens een mooi feestje :D Samen met mijn schat (L)
vond r niks aan .,.. ;(
Babette:rot:
(L)
bacardi-mannetje
wat heb ik een geweldige verjaardag gehad dat ging er weer goed op !!! alleen jammer dat sommige mensen me verjaardag zo moeten verneuken , maar boontje komt om ze loontje
bal terror
kut geluid maar toch super gezellig gehad
BaltaS
Waar waren alle BEUKERS!! t is geen KIJK-feestje!! Verder super vermaakt!! :)
Bappos
Moet ik er van zeggen! Was best gezellig hoor, alleen ja.. Setjes + Geluid viel me wat tegen. Niks ten nadelen van DBSTF, want die hebben geprobeerd er een top avond van te maken:)
Bas Woaterpas
FLINK GAAR!!!
BassFlow
Top! Heb geen seconde stil gestaan! MOC!!!! Noize Supressor & Neophyte MASTERSLIJK! en natuurlijk niet te vergeten EA LIVE!!!!topfeest! ben alleen 20 muntjes kwijtgeraakt iemand gevonde? hoop dat je ervan genoten heb :D
kut feest
:respect: DBSTF :respect: Had er eerlijk gezegd veel meer van verwacht dit jaar, maar helaas vond ik de aankleding ook minimaal dit jaar en het geluid was ook alles behalve top!! Ook was de sfeer op sommige momenten ver te zoeken!! :( Ondanks dat een super gezellig feest gehad met iedereen!! :D
Be Free!!
ik heb me van begin tot eind (Y) vermaakt!!!
ik heb mijn goed vermaakt super sfeertje ook:Dnex time I there
bitchje
heb betere feesten meegemaakt, het geluid was ook niet veel
Bjorn-->>Batsie
:respect: Evil Activities :respect: Mooi feessie! :bounce: :bier:
bjorn¹
Lekker feesje:D alleen bietje warm..
Bladen
Ik vond er niet veel aan, Sfeer was ver te zoeken. Geluid was ook niet bijzonder. En er liepen echt teveel Onozele lui rond!
Blondjee074
Gezellig vermaakt! :D
bonaparte
Heb me super vermaakt :cheer:
Bram046
Was gewoon zeer gezellige avond:) En zeker goed vermaakt. Geluid mocht iets harder!
brendaa -
hele goede avond! volgend jaar zeker weer, (L)
Bullywully
Top feestje. Hele avond bij DBSTF gestaan, was super. Gezellige sfeer zeer goede sets, alleen Wildstylez was wat minder, kreeg er niet echt tempo in, en het geluid was (vooral in het begin vd avond/nacht) zeer wissevallig. Charly & Isaac vet, Toppertjes waren Dee-Block & S-Te-Pack en Zatox. Hulde ook voor D-Block & S-Te-Fan, mooi feestje neergezet.
Al met al een topfeest gehad, veel goeie nummers gehoord en lekker los gegaan:bounce: Zatox & Wildstylez helden der avond:respect:
Buri :bier:
Gratis binnen komen was GEWELDIG :lol:.. Het feest was verder zeer goed...geluid was nie echt denderend, te verwend met Q-Xlusive denk ik!:D
Caatje!
Heb echt een super nachtje gehad:-D
Cajendra
Hardcore zaal was wel okay, verder vond ik het beetje tegen vallen en de afsluiting knalde totaal niet.. jammer
Carientje :bounce:
Heerlijk feesje! Ik vond het geweldig...
carlo
kale bedoeling,slecht geluid,totaal geen sfeer....b2s schaam je met zulke prijzen!!
Heerlijk feestje (y) Alleen in de Harcore gestaan :D Kan Hardstyle niet meer verdragen ;)
CatootjeBoe
Top feest gehad! Technoboy, Noisecontrollers, The Prophet, Zatox . Mijn helden(L) Aankleding was niet echt indrukwekkend, maar de sfeer en gezelligheid maakte het meer dan goed (Y)
cevex
Area 2 :respect:
Charon
Van begin af aan aanwezig geweest. Coone, hele dikke jump set! Pavo, onterecht dat het bij hem niet echt druk was, masterlijke set :respect:, EA vs. Endymion, ook voor even aangehoord, was ook erg vet. En verder tsjah, Zatox blijft mijn held :beer:. Verder leuke gezellige avond gehad met alle leuke mensen om me heen (Y)
Gezellige party klapte der wel op
Chesney :bounce:
:respect:PROMO:respect: de rest..macaroni met kaas?
chrisjesos
was een ziek feest
niks bijzonders, lag alweer om half 6 in me bed
Ciin,,
dblock en s-te-fan en noiscontrollers ware super.. :) hele aaf helden..!!! en gezellge mense ;)(Y)
co la tje
Top was erg leuk, veel op de hardcore geweest was echt Top!
Codex
Dana area :respect: :respect: :respect: :respect:
Was gezellig:D alleen mocht de muziek soms wel wat harder :/
CrazyDD <3
EA dit was gewoon goddelijk.!!!! :respect:
D-Fact | 50 %Noise­making Criminals | TN
superfeest gehad in de EA zaal, geweldige sfeer!! het geluid was niet altijd even goed, en de zaal was duidelijk te klein, tegenover de andere toch!! maar echt reuze geamuseerd,.. sets van de avond: EA vs Endymion, EA vs Noize suppressor en Dana vs Nosferatu!!!!
D-Hunter
Leuk :bounce:
Da Hardbass
Was een goed feest, bijna alleen maar in de EA area gestaan..:D!
Lekkere party:)
Danitahh
Wat een knaller (L)
Dazzlin' Dva
Evil Inside Of Me- EA (L)
De Rialiteit
Gezellig gehad :)
de rondje­sloper
Serieus de Hardcore was echt GEWELDIG(L) En de Early mocht er ook wel wezen :P
DeFolter
Zeker de moeite waard! Evil Activities! :D
Deguh
was wel lekker feessie dana vs vince (Y)
Den Boudy
top......
Lekker feestje, goed geluid:)
was geweldig
Deniesje!!
Was zeker Retevet, beste verjaardag ooit(L)
DennisA3
Me eigen prima vermaakt ondanks dat de sfeer ver te zoeken was! Bij D-Block & S-Te-Fan kakte het ook aardig in.. Maar doordat er een hoop gezellige mensen is mijn avond toch nog goed gemaakt, iedereen bedankt (l)
DikkeDonny
ontzettend genoten
dirk0202
super feest noise supressor draaide zekers hard
dirkel
eindelijk; puntzakken friet met een lange vork :respect: EA area gruwelijk!!!:bounce:
Dj Agonizer
goed kunnen vermaken daarow :d
DJ REX
paar zeer goeie sets gehoordt !!!! Dana,EA, DBSTF :respect:
Dj Rick-E
was weer een mooi feestje! :respect: technoboy :respect: en mooie afsluiting! :bounce: evil inside of me :bounce:
DJ Souza
Egt geweldig! Dee-block & S-te-Pack was heerlijk!!:D
Dj Spindler
Goed vermaakt:D.. Zeer leuke setjes gehoord! Volgend jaar wel weer denk ik, maar dan mogen ze wel wat aan t geluid doen!
Djakbal
zeeeer gezellig!
Djee-Yuned!­ (jeroen)
geweldig!
djim'013
t was weer knalleng
Dodewaard maniac
Wat een topfeestje (Y) veel mooie vrouwen vooral bij de Harrdcore. Vanaf Tenchnoboy heerlijk non stop los gegaan. :respect: voor de DJ`s :) Noize Suppressor vanzelfsprekend weer een heerlijk setje neergezet. alleen wanneer begrijpen ze nu dat de Hardcore zaal veel en veel groter moet zijn!!!!!!!
Gruwelijk gewoon!!! :bounce: :D
DON BRIT
weer een zeer leutig avondje gehad daar (Y)
Don Floris
Leuk feestje, heb me goed vermaakt veel bij hardcore gestaan Tha Playah :respect:, jammer dat het alleen een kuteind lopen was naar de hardstyle
DOOD-LOOD
HELDIG
Dr.­ West - Dutch connection
goed feest.. al moet je het altijd zelf leuk maken ;)
DrumDJ
Mmm vond de muziek erg eentonig... Alleen Zatox sprong er een beetje tussenuit.. Toen maar ff naar Dana gegaan.. Verder alles goed hoor!! Dik veel man uit Nuland midden vooraan heftig!! Trouwens 7000 man maar?? (bron Brabants Dagblad?)
Dryade
VETTT :D Dana & Vince :) EA & Noize Supp!! (Y) Heerlijk dat Fucking Hostile nog ergens tussendoor kwam waaien :D:kwijl: Prrrrima vermaakt alleen die treinen terug :X
Duc0
super feest. geluid goed, show goed, sets goed, en veel mooie meidjes ;)
Duxx
Was te warm en druk in de Hardcore zaal. In het begin daar alleen maar uitgekauwde en makkelijke setjes met 10 jaar oude nummers. Laatste 2 uur was gelukkig knallen. En wat een vrouwen........
eddy terror
wat een lekker goed feest.de stemming zat er goed in bij de hardcore:-)ea megavet live gggrrr op naar de volgende thrilogy,jammer van het geluid
NAAAAAAAADAAAAAAAAAAAA!!!!!!!! Queen Of Hardstyle!!!!!!!! :flower:
Elleinad
ik zeg crypsis for president!! :kwijl:
Ellen~~
zoo lekker feestje :D :cheer:
Vaagste feestje waar ik ooit geweest ben! Wel prima vermaakt! Irriteerde me alleen mateloos aan de beveliging! Zatox GANGSTA :respect:
en daaaagg hoorrrr!­
nja heb me eige goed vermaakt hoor!
ENROC
Noisecontrollers, The Prophet knalde lekker en kippenvel bij Evil Activities live ft. Brad Grobler :bounce:
Erichh
Geluid in de EA zaal (L) MOC (!!) en setje met NS en Neophyte echt heerlijk! Dee-Block & S-te-pack ook weer lekker hoor :D Geweldige sfeer, heerlijke locatie.
EVITA.
Ik heb een heerlijk nachtje gehad met gezellige vriendjes (l) evil activities!!!
Evvelain
superrrrrrr feestje weeer :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Fc den boschweg :bier:
Jaja was weer top...... :bier:
uitstekend vermaakt! vond het beter als vorig jaar(Y)
Vond er weinig aan, had me beter op een andere plek in den bosch kunnen vermaken... Maar goed, we zijn weer een avondje van de straat geweest zullen we maar zeggen... ;)
beste verjaardag ooit helemaal uit mijn plaatje gegaan was weer een top feestjuh....:D:D
Sjonge jonge, wat een GEWELDIG feest :respect: Lekker losgaan, en rondjes lopen! :D echt niet te beschrijven gewoon! :D en de after was ook fucking vet! :D
Freeman -
Zeeeer goed vermaakt ! Hard feestje :D
Frisse fruitdrank
Veel leuke setjes gehoord alleen de brabanthallen kunnen toch niet tippen aan de HMH:(
gekbelske
tja dat was weer het begin van de festivalletjes
Gerry Jongeuh :bier:
Ze wisten in de Hardstyle zaal temminste wat bass is :P was mooi feeske :D
Gertjuh
Ai ai,, hardcore was weer knallen :bounce: Ondanks dat ik er tegenop zag, toch goed kunnen vermaken! Waren weer een paar geniale acties deze avond! Volgende x geen ex'en mee! dus dat scheelt ook weer aan onnodige ballast :D
Geutos
tjaaaaaaaaaa was leuk, jammer dat je watvind en erdan er uit word gegooid,,,
Gijsmeister.
GENIAAL FEEST!!!!!!!
girly 30
het was weer een zeer geslaagd feestje!!!
Go_Insane!
Lekker hard gaan daar!! D-block & S-te-fan/TBY/Crypsis&Dana = :Respect:
gwen--
Masters of ceremony :respect: Top feestje!
H4L : Tha Hardstylist
Was een mooie party, Heerlijk naar mn zin gehad mede door met de mensen met wie ik was:D
hans de kiep
vette shit ja:D:D vanaf technoboy lkr op de muziek los kenne gaan lkr beetje dwale:D en wat een vrouwen joh :kwijl:
was weer goed te doen :d voor die ene dame in de rij volgende keer zal ik ja zeggen :p
Harry Beuker
Gruwelijk vet feest! Evil Activities zaal _0_ + isaac/noisecontrollers super! Goed geluid, sfeer en gezellige mensen! top avond :D
hazyandy
lekkkkeers:)
Tering wat een feest :bounce: grote pieken en diepe dalen (effe de EHBO geinspecteerd :rot: haha) Voornamelijk in de hardcore zaal geweest. Echt een grandiose sfeer. Bedankt mensen (y) Veel bekende gezien :D Toppie. Kwam zelfs dj Paul bij de bar tegen :D Muziek top klasse. Brabant :respect:
Hc__VsDk__Hc
cker een top feest:D EVIL ACTIVITIES :respect: vs noize neophyte tha playah en Master of Ceremony :D Super
HEART-FOR-HARD!­
Prima feest! gezellig gehad! :D
Hearts­tyler3­0
Super feesie, volgend jaar weer!!!!!!
hetrod­emanne­tje
muziek was goed , alleen die klote beveiliging sloeg echt nergens op ! kansloze figuren !!!!!
hoegoo­iikdez­eweg
Kaartje was aan de dure kant als je kijkt wat je er voor terugkrijgt maar heb me prima vermaakt! Zelfs bij de HS draaide ze lekker door
houseparty
top feesie! paar puntjes.. bass moet je door je borstkas voelen denderen!! en je kon nergens GELD pinnen en dus geen merchandise kopen:S
wel lache feesie heerlijk lopen dwale...
ilse__nl
Noisecontrollers HEERLIJK! :respect: DBSTF Was (L)!
geluid had wat harder gemogen....maar zeker een toppertje geweest :D
Irisz
nicee
Was een lekker feestje :) Geluid had bij D-Block & S-Te-Fan had ietsje harder gemogen...
Iv :hyper:
Super gezellig :D
J Q R D I :banana:
Heb me prima vermaakt, goed feestje :D Een stuk beter als 2 jaar geleden :) Geluid in de zaal van DBSTF kon wel wat harder alleen, de lasers waren wel weer super vet B) Helden van de nacht: Dee-Block & S-te-Pack :O Wat was dat vet :respect:
J.(F)
was oke
janiiska
lekker feesie lekkere setjes:D alleen gaar publiek..:P
Je Zal Maar Zo Heten
Echt super vermaakt daar!! Zeker beter dan vorig jaar :D Dana zaal :respect:
was gezellie met me zusje bedankt dat me hebt over gehaalt om te gaan
Dee-Block & S-te-Pack (L) superrrrr... verder erg naar mn zin gehad, geen minuut stilgestaan!!!!
Jeroen*
Geweldige sfeer, goeie begaaienis en DBSTF en NOISECONTROLLERS :respect:
Jeroentje
Toppie
wow dat geluid in het midden bij zaal 1:respect:
Jesley :bier:
Was gek feestje DB&STF + DANA + EVIL ECTIVETIES :respect: Noisecontrollers live en Technoboy focking gekk!! was super met iedereen:):):respect:
zaal 2 was vet:kwijl: hardcore vond ik tegen vallen.. geluid mocht wel wat harder.. verder wel gezellig:jaja:
Gezellig feessie
Jordies
Wat een lekker feestje :D noisecontrollers (L) Dee-block & s-te-pack ook heerlijke platen voorbij horen komen!! Was gezelligggggg
Joyceke :)
Lekker feestje geweest! Weinig echt noemenswaardig of bijzonders. Dana & Vince erg kicke!!! Geluid voor brabanthallenbegrippen ook wel aardig...
Jroennn!;)
Heb er zeker weer van genoten! (Y)
Judah
Jammer dat de HC te klein was, verder lekker setje van Zatox, Noisecontrollers!!!
Judas :[
1e Thrillogy en khad er meer van verwacht.. matige decoratie, en er miste wel meer dingen had ik het idee..
JukieO:)
Goed vermaakt:) goeie sfeer, leuke mensen!(Y) muziek alleen wat minder.. De beuk had dr wel wat meer in gemogen van mij!
Jurrrrrrrrr.
Goed te doen, alleen de security zat wel erg op je lip, het decor viel een beetje tegen maar was zeker een knallend feest.
Jusstin
Leuk feessie, maar meer ook niet. Geluid mocht wat harder, stond vooraan de main en we konden nog normaal met elkaar praten
beetje jammer dat andere het verpesten voor je.. feest viel erg tegen
tegenvaller
Kaptein Iglo
Wat een feest!!!!!! gruwelijk genoten!!!!!!:D :bier: :D
kazee
SuPer :D kut feest
De afsluiter in area 2 was GENIAAL:respect:
Keezbee..­ :bounce:
Echt geweldig super vermaakt in elke zaal! Mooie show's gezellige mensen en genoeg ruimte voor iedereen :yes: :respect:
Kefffke
was weer vetjes heb er maar weer een feestje van gemaakt lekkerrrr
Kellog­s:face­palm:
Mwah,, von het niet heel geweldig eigenlijk, maar dat ligt denk ik meer aan mezelf dan aan de muziek... hardcore is het gewoon niet meer voor mij :P
killingscum
Super leuk feestje weer in de Brabanthallen, hoogtepunten waren deepack zowel de dj set als de live set met D Block & S Te Fan, grote tegenvaller vond ik Wildstylez !
Kim H.
Het was een betreurend feestje. Sfeer :X? Wat een zielige mensen liepen er rond, ben 100 x of vaker omgebeukt, maar er kan geen 'sorry' vanaf :S Thrillogy duidelijk een feest voor dagjesmensen die het NIET snappen :nocheer: Net zo bout als 2 jaar geleden, maar nu was ik gelukkig met gezellige mensen en mijn schatje die mijn feest naar de 'goed' hebben weten te trekken(L)
Klappertje
het ging heerlijk los weer op thrillogy:cheer:
kleineratje
super gewoon volgend jaar er weer bij geweldig gewoon heb me optimaal vermaakt;)
Klynduimpje
Heb me echt super vermaakt! Knalfeest..:D
Viel tegen! geluid erg zacht en kon niet in de stemming komen:(
Knoeihard
Leuk feestje, goed vermaakt :D dikke voldoende
koekiemonsta
Niet top maar heb me toch best wel vermaakt!
Koen"
wederom een geweldige editie vooral bij evil activities!!
Koenusz
_O_ Heersend feestje ! Dee-Block & S-Te-Pack LIVE rockte de tent. Goeie locatie ook. Geluidsysteem was de eerste 2 uur wel matig. Daarna vol open. (Y)
Koppuh
Vette avond! was het geld echt wel waard!
KOS
echt gewoon een mega feest
Lady P@­tricia
Goed vermaakt:D Dana:respect: Kel :respect:
ik hou van dit feesje SUPER!! aub mag die muziek nou is wat harder bij de hardcore!!
larsotter
(Y)
LarzZz
Ik heb een zeer geslaagde avond gehad (Y) Wat een feest ! :D
Lassie!
Leuk feestje alleen beurs en tel zonder accu kwijtgeraakt! iemand gevonden ?
Leipe Shit Ouwe'
Gezellig gehad met de bekende, voor de rest viel het allemaal net wat tegen.. Sfeer was beroerd dankzij het vele "dagjesvolk". Geluid was bij D&S vooraan zeer matig:( De setjes vielen me ook allemaal wat tegen, Wildstylez blonk echter uit _O_
In 1 woord: GEWELDIG!!! Zaal/Area1 :respect:
leroyy'
Hardcooooooooreeeeeee!!!
Top feestje (L) wat een geluid :D
top feestje :respect:
Liindszay;*
zeer zeker goed vermaakt!.. heerlijk feestje (L).
Sfeer was ver te zoeken. Geluid bij EA was echt ruk!! Dana was weer geweldig!! Aankleding had veel beter gekund! Maar al met al een leuk feestje gehad. Op naar de volgende!!
Geweldig!!! alleen jammer dat het na de nc een beetje inzakte...maja wat wil je met die helden ;)
LMystery
Genoten van achter de bar:respect: voor de gezellige mensen!
lOewlaa trOelaaa
gezellig in de EA area! :D enne MOC was vet !! veel bekenden dus erg gezellig
lullo :[
Heb me zeer goed vermaakt (Y)
M ysterious
tegenvaller
m-a-r-c
lang geleden dat ik me weer zo heb vermaakt:D
M.!
Heerlijk feest!
Maaike.25
Vond de sfeer :( en ook de aankleding :( maar Masters of ceremony & Evil activities waren _O_ gelukkig met veel gezellige mensen erbij toch een leuk feest gehad!
maartenn
het was geweldig! ik vond het leuker dan vorig jaar! t ging goed lis (H) en het was naar mijn doen snel afgelopen :(
Mande:rot:
beetje matig feest.. ik heb me supergoed vermaakt met vrienden, maar daar blijft het toch echt bij.. het geluid mocht veel harder bij dbstf en de afsluiting was echt waardeloos:S geen thrillogy meer voor mij.....
MANDERS...­wie anders?!­
zker goed vermaakt,ma geluid kon echt harder!!!:P toch liever buitenfeestjes:P
Marcel van der Heijden
Was dol, op het begin een beetje tam, later gingen ze los. goed vermaakt. ;)
marjol­einvan­h
Complimenten voor de nieuwe hardcore area! Veel beter nu. EA was top, MoC waren geweldig!!
Markkkkk
Weet niet of het aan mij lag (aangezien ik niets té best in orde was) of aan het feest zelf? maar kon er niet echt in komen :O Voor de rest wel vermaakt.. al was het anders dan anders.. volgende keer beter?! :)
Marley (f)
Heb me zeeer goed vermaakt!!
marmo(L)
Geweldig feest :respect:
echt een superfeest!!!:D
Leuk feest, maar daar is alles mee gezegd..Onderling gezellig! Had meer van Dee-block & s-te-pack verwacht..
Maykee!
Het was weer een mooi nachtje :D Prima vermaakt :D
Mayow
ZEKER GENOTEN!!
McLovin
Super feest! DBSTF :respect:
Meijerr
heerlijk(y)
Mel B)
De heenweg was een ramp, feest was (Y) , goed vermaakt :) Tommyknocker, Nosferatu en Promo :respect: :bounce:
Mike Wapsquad
Bedankt Kel.. lekker feesie weer :D
Ik vond het vooral gezellig omdat er veel bekende waren.. De rose smaakte perfect (Y)!!
mikkechick
evil activities stage... MIJN GOD! (L).. iedereen bedankt voor alle soorten drank in mijn schoenen :Rot: prima vermaakt met jongetje! :D
Milka Pimp
Wat een GEWELDIG feest :respect:
MindQo­ntroll­er
superfeest! alles klopte, alles kwam op gang na isaac.. noisecontrollers, prophet, zatox, deepack.. alles vet!!:cheer:
Was echt super!!!
moerwijker
me eerst Thrillogy · wat een super feest zeg :D nu nog eventjes na genieten van de live stream :D
Moffrey
Best feestje, goed vermaakt (Y)
MOFO-STYLE
Matig geluid, sfeer en acts waren top
MoO (F)
Wat een feest zeg!!! Super
mOpkee*
Aparte indeling.. zo niet brabanthallen! Verder wel prima kunnen vermaken.. Nobody said it would be this hard...:(
Mr Moonen­:smoke­:
beetje tegen vallen helaas!
Mr.­ Jack The Daniels 076
Die hardcore zaal was beter te doen als vorig jaar :D wat een feest he jonges :respect:
mRoop
geluid stelde teleur.. dreunde maar af en toe door tot op je merg. Wel enkele toppertjes gehoord, maar ook genoeg 'mha mha'-tracks..
msamber
Superfeestje! Jammer dat we eerder wegmoesten omdat ik me niet lekker voelde :(
Super! :respect:
NATHAL­IE:yes­:
Superfeest gehad :D zaal 3 was (L) alleen jammer dat er zo'n rare sfeer hing en mensen waren die je normaal nooit ziet op die feesten :S
Neptunes_23
Wat een heerlijkheid was het bij D-Block & S-Te-Fan!!! Noisecontrollers het meeste uit mijn plaat gegaan!! Powerrrrrrr (H)
Neroz
Uitstekend vermaakt tijd vloog voorbij, maar waar was de bass b2s? erg jammer. UNDER ATTACK _O_
B2S you did it again; GRUWELIJK (L):respect:
Neutron K
Crypsis :respect: wat knallen zeg pffffff....en wat een set van promo heerlijk!!!
Nevz
Grappig, maar weer geen 45€ waard. Aankleding onvoldoende, geluid kon er net mee door, lichtshow was ook niets speciaals. Er werd standaard gedraaid, maar heb me wel nog kunnen vermaken tot half 6
Voor ons geen Thrillogy meer!!
Nick
Was zwaar dol, dolste thrillogy ooit!
Nicodh
LUNA en DANA toch wel de dikste set die ik gehoord heb
Wat een supernacht!!Echt heel gaaf!!Dit was het eerste grote hardstyle/core feest voor mij en wat was het vet!!(meestal gingen we naar trancefeesten) maar bij Thrillogy ging echt iedereen los!!En wat een lasershow!!wauw!!Dat was wel even 100x beter dan bij Full on Ferry:P
nicola­s:bier­:
gruwelijk
Niek Meister
heerlijk feest heb me best vermaakt en top geluid :D
NiekozZ
was knalluh :D
nielsv­anbrug­gen
:respect:
Niki...
Super gehad! Maar vooral door de mensen want de muziek was echt zooo slecht! Kan het niet begrijpen met zo'n line up!
Nikooow!
Weer lekker feestje gehad hoor,, en gelukkig niet koud buiten naderhand :D
Beter kom je niet !! heerlijk feestje!!! NC(L)
Nolz
Erg gezellig :jaja: Noize sup breng aub je hardcore junky sound terug!!!
NOPEIS­NIETZO­DOPE
Leuk feestje, Zatox & The Prophet draaide lekkerrr...verder beetje sfeerloos soms maar verder wel top kwa organisatie etc (Y) Aflsuiting in de Main was lekekrrr :D
NOW-N
Leuke nacht gehad met allemaal Sneekers/Alkmaarders/Workumers
Nrkeee(6).
was goei feeske, jammer dat evil activities zaal zo vol was dat je der bijna niet doorheen kon lopen of los gaan ;)
NULLICEDO
Goed vermaakt, goed geregeld, leuke sfeer,maar geluid en bass mag wel een paar db omhoog.
Topfeestje :cheer: Hardstyle links vooraan (L) Zatox :respect: Hardcore rechts vooraan (L) Met name de afsluiter was beter dan ik had gehoopt :kwijl: Alleen die stroboscoop :no: Totale chaos en gezelligheid van begin tot het einde :P :D
OMERTA
Wat een feest zeg:D:lief: Gruwelijke dikke kkhardcore!!!
OngeQo­ntrole­erdHar­d - Mitchell
Super vermaakt! geniaale groep waar we mee waren!:D 1,2,3 Gas met die zooi!
Op het randje
Euhhhhhh,,,,,,,volgens mij was ik Verdwaald:9
Ik had er meer van verwacht. Maar toch nog wel naar m'n zin gehad:)
Leuk feestje.. kwam voornamelijk door de leuke mensen met wie we waren! :)
Goed te doen:bounce: .. Vriendelijke mense :jaja: alleen heeft jan en alleman aan me duivelsoortjes gezeten :O hihi voor herhaling vatbaar
Party Lover :jaja:
Super vermaakt weer op naar qlimax..(Y)
Partyc­rasher :bounce:
Jammer van de veelal stilstaande menigte, maar heb me wel kostelijk vermaakt en linksvooraan ging tekeer alsof ze een jaar op stal hadden gestaan en voor het eerst de benen weer mochten strekken . Linksvooraan :lief:
TOPavondje gehad!:bounce:Heeeerlijke sets gehoord @ de main:respect::
EA heerlijk hard (l) jammer genoeg waren we zelf niet vooruit te branden :/
Dana:respect:
Pasz ;P
De zaal met Dana :respect: Locatie brabanthallen alleen niet meer voor mij. Verder prima vermaakt met de mensen met wie ik heen was (Y)
patjeloenen
HATSAAA
pauluZzZ
super feest:) prima vermaakt en werd lekker gedraaid
PB.
Het kwam wat moeilijk op gang maar toen kwam D-block & S-te-Pack:respect: Noize Supressor, wat n held! Evil Activities had ook zeker zn avond(Y) Was weer gezellig met de ekte ekte(F):D
PE@NUT
Heb me uitstekend vermaakt. :)
Peeertje
Heerlijk feesie:D 1000x beter als vorig jaar (Y)
Peter(­L)Marc­ha
neopythe was dol om 6.00uur
Piientje
Wow jongens, verhalen zijn niet gelogen! Wat een feest, had er allen kwa geluid meer van verwacht!! op naar de volgende;)!
Pimm'
Lekker feestje! Dee-block & S-te-pack en Noisecontrollers (zoals altijd) :respect:
PinDa Swaffel j0u
Goei feessie :D ik heb me goed vermaakt de muziek was goed :bounce:
Pindaklaatst
Aaaaaaaaaaai got struck by lighting and the thunder :bounce: Crypsis :respect:
poupoulossos
Ik sluit me bij Sjonnie aan Dana was vet! Isaac ook wel, en af en toe ff lekker knallen bij Evil Activities, Gezellig om ff iedereen weer te zien! Vince wederom meesterlijk!
was een heerlijk feestje ! :D alleen veel mensen die stil stonden, beetje jammer maarja..
Project Hardcore
was weer een lekker feestje. en zeer handig als er bekenden achter de bar staan.
Q_Niels_Q
Super avond gehad was zeker de Moeite waard (Y)(Y):D:D;)
QQ
Gezellig feestje! :D (Y)
R i c k !
Noisecontrollers. :respect: DBSTF :respect: Noize Suppressor. :respect: Jammer van de warmte, geluid in DBSTF area viel ook wel tegen. 10 euro voor te parkeren, ook niet normaal :S
dana zaal was top, niet te warm en genoeg ruimte om uit je dak te gaan. Ook veel gezellige mensen daar gezien!
Ramzuzz
Top avondje gehad!! :D Early hardstyle knallers van Luna en Dana. (L) Flink geknald in area 3!! Held van de avond Vince, hij flikt het elke keer weer! (Y) De sfeer was ook het beste in zaal 2 ondanks dat het niet heel druk was. Minpuntje was m"n mobiel die voor de ingang besloot ermee op te houden.
RanDyJ
Zeer lkkr feestje, volgende jaar zeker weer:cheer:, alleen wat problemen in het groepje, maar gelukkig aardig goed gekomen gedurende de avond:). Alleen wel een beetje jammer van het einde, alleen maar hardcore:(. Had gehoopt op nog een soort plaatje als Noisecontrollers - Attack Again, lkkr mee blehren. Mja sowieso een geslaagd feestje, netjes B2S:respect:
3x geweest bij deze feest, 3 x niet echt overtuigd feestje gehad helaas. held van de was toch wel ZATOX!(L)
Raving Butterfly
Zo gaar als ik de hele dag was, zo actief werd ik op het feest. Heerlijk staan hakken, overal bekenden tegengekomen en voelde me helemaal thuis door de gezellige sfeer. Top mensen! :respect: Wel weer veel (dezelfde) standaard hitjes gehoord bij EA maar had ook niet anders verwacht. Afsluiting was in ieder geval up-tempo, zoals beloofd! :bounce:
Remmco87
Was wel een leuk feestje, maar niet geweldig voor mij. Beetje vreemde sfeer en het geluid in de zaal van DBSTF was niet optimaal (weinig bass).
René Foxman
Weer een gaaaaaf feestje zeg (L)
rickelback
was weer een gezellig feestje, laatste paar uurtjes weer super vermaakt
Ricketick
Ondanks ik ging bobben toch een heerlijk feesie gehad:D flink los gegaan Masters of ceremony!! wat draaide ze lekker!!:D
Ricooow!
wat een feest weer zeg! en neophyte vs evil activities wat een afsluiting :respect:
Rik - RGX
Hij was weer goeie! :D
Rik K.
Gezellig...!
Rivim
Zatox en de Prophet waren lekker hoor! Zaal 1 :respect:
Roberto -o
Leuk feest, bij dana had het drukker mogen zijn, the playah erg goede set!!! De hardcore was zowiezo de beste zaal om te zijn, helemaal los daar!!
RobinG
jhaaaaa goedzo schat, geef hem nog maar een hengst! jhaaaaaaa!:)
Robo13
Was weer een ouderwets gezellig feestje op het thuishonk. Verder was het niet echt een hoogstaand feestje. De hardcore heeft veeeel goedgemaakt
Rodger88
Promo, wat een held. Veruit de beste set van de avond
Geweldig! D-Block & S-te-Fan ! maar vooral Dana :respect:
RoelSkils
Geluid was is het begin niet goed, maar daarna erg goed vermaakt! Super gezellige avond gehad!
Rough Temper
lekker avondje gestampt en rondjes gelopen heeeeeeel veel rondjes:D en elk rondje was anders:p vond het weer een super feestje
RUDOLF:bier:
geweldig!!!!!!!!!!!!!!!! :BIER:
Ryfle
Heb beter gehad helaas... Dee-block & S-te-pack duidelijk hoogtepuntje van de avond!
wat een klaagers!vond ut een vet feesie!
s'COREpion
Prima feest, gezellige avond gehad!
Goed feeste, niet de beste maar zeker volgend jaar weer! Technoboy was fuckingggggggg vet
Sambaaa
weer een mooi avondje gehad! super feest!
Geen beuksfeer, maar gelukkig had Thrillogy mij nog.. :d
Sarah013
Laatste uurtje hardcore zaal (y)!
sastre
ik vond het feest sfeer echt klote, en het geluid vond ik wel hard zat,maar de afsluiting vond ik echt mega zaad,volgend jaar geen thrillogy meer
SchROBbelèr
wat een party weer! helemaal gek! :bounce:
SCHUFKE
was gezellig :bier:
Scorrupt
ehmm zaal 3 goed geluid!! prima vermaakt!! en Promo drasaide weeres een gruwelijke set met Dana!! en de afsluiter inde hardcore was SNOEIHARD! alleen vindi k Great Succes nou wel weer wat afgezaagd
Beste liveact van Noisecontrollers ooit. DBSTF altijd goed, maar gwn iets té veel & té vaak. Maargoed, het kan natuurlijk altijd beter.
SergioRamos
balle balle balle in de brabanthalle
Seth!
Het was duidelijk de minste editie tot nu toe. Geluid was matig, visuals sloegen helemaal nergens op :S sfeer kwam er ook moeilijk in. DBSTF was top
Silence-->I*­KILL^­YOU-PooT!­
Beetje tegenvaller vond ik persoonljik! maarja voorderest toffe avond gehad
Simone :cheer:
Niet verwacht, toch gegaan. En totaal geen spijt van :D Thanks schatje! (K) Zowel bij Db&Stf., Dana als EA super goed vermaakt! (L)
Sincerity
was leuk met de bekenden (l) muziekaal was het geen topper ofzo. wel een leuke nacht gehad :)
SjefQe
dee-block & s-te-pack dat was een heerlijk knal setje! Waar de mannen van het licht&geluid stonden daar was de bass zo gruwelijk hard mun oren suizen nog:D
sjoekel
was wel goeie.. maar heb betere meegemaakt..
Sjuullouise.
:respect: zit nog steeds na te genieten, thrillogy was weer geweldig :respect: DBSTF (L)
Gezellige avond gehad! Altijd leuke sfeer op Thrillogy.
Smoking Monkey
Erg goed vermaakt! Dit keer met een half onbekende groep maar met allen top vermaakt, dus voor de herhaling vatbaar! Feest zelf was ook erg goed, er werd overal lekker gedraait en heb de hele tijd tussen de hardstyle en de hardcore rondgezwalkt met af en toe een chillpauze. Hulde voor alle djs! :respect:
Sneaky­Baster­d
Gewoon gruwlijk! :D
Sneeuw
Evil activeties (y) in speciaal MOC!! GE-WEL-DIG
Miami Belch! (L)
Links vooraan HS & rechts vooraan HC (L) Ik had hoge verwachtingen .......en die zijn allemaal uitgekomen :cheer: YOEHOEEEE!! :D :vaag:
Lekker feestje hoor! Stukken beter dan vorig jaar. Vrijwel alleen maar lekkere setjes gehoord, behalve Noisecontrollers, dat was verschrikkelijk. Geluid ook goed (Voorin tenminste)
spoos :banana:
matig geluid op het begin... Zaal 1 :bounce: noisecontrollers :respect: zatox! :respect: GANGSTA!!! :bounce:
stardust (k)
leukere feestjes gehad
Stefan S.
was weer een mooie:D
Stoantoafel
wat een superfeest!!!
StoomBootje
was gezellig met de bende noisecontrollerssssss
Subversum
dana stage was erg leuk! Crypsis wat een held! :respect:
sunshines
sowww was weer lekker!
Super Trotse Tante Dee XXL!­ :D
Heerlijk welkom-thuis-feestje! :bounce:
Noisecontrollers :respect: Verder vond ik het feest niet zo boeiend. Sfeer was ver te zoeken, geluid was niet best.. al ging het in zaal 2 bij Dana wel hard :cheer: Ook meer daar gestaan dus.. heerlijk genoten van het early hardstyle setje van Dana en Luna (L) Lieve mensjes.. bedankt voor de gezelligheid! Jullie zijn top! (L)
Suzan!
Matig,totaal GEEN sfeer, niks spectaculairs, aankleding van niks en vond het draaien ook niet echt top, Lang geleden dat ik zo'n best wel slecht feestje heb gehad! Maar ja toch wel gezellig gehad met mijn maatjes
suzza
tsja matig, waar was het geluid? had er meer van verwacht ..
het was super DBSTF, NC HELDEN :RESPECT:
Svenson Deluxe
Relaxed feestje hoor.. .zou alleen wel leuk zijn als er volgende keer ook subwoovers worden opgehangen
Sweetn­ess31(­L)
vond het maar tegenvallen (N) me vrienden en de muziek waren top.. maar wat een saai publiek, zo levenloos en sfeerloos erg jammer :nocheer: toch NOIZE SUPPRESSOR mijn helden van de avond.. (L)
Sybke
Wat een avond :lief: veel kippevel momenten beleefd
Syngetta - THM
helemaal de weg kwijt... en maar blijven zoeken naar de mainstage //
t@mmyboy
vond het een beetje tegen vallen dit jaar!! weinig sfeer, en veel mensen stonden stil.
Takkie
Zouden de mensen, die het laatste half uur die een flugel flesje op hun hoofd hebben gehad bij mij willen melden ik ken de dader:D
Tammy (L)'
TOPPPIEE(K)
Technosam
Viel me net als vorig jaar heel erg tegen
eerste anderhalf uur waren matig in de area 1 (ZACHT GELUID!) Maar toen knalde het er hard op! Voor dat geld een redelijk geslaagd feest!
Tha Bips
Super vermaakt !!! Goed feeske en erg gezellig :respect:
The Fame Monster :[
Heb me weer optimaal vermaakt. Was gezellig + goede sfeer bij EA !! :D
The Godfather ®
TOP Feest :respect: B2S :respect:
The Marvin
Feestje met gratis drank en bonnen was de moeite zeker waard!
The Rhythm Division
1ste Thrillogy :P De sfeer was idd ver te zoeken, maar hey die hebben wij zelf wel even neergezet :respect: Kaakman en MC bedankt voor de logeerpartij!!! Hulde voor Dee-Block & S-Te-Pack (y)
The Vips
TE GEK FEEST MENSEN KLASSE!!!
the_­jamesster
was super dik feest.noisecontrollers !!!! wildstylez!!! wat een helden allemaal
thefir­strebi­rth
Hoppa was weer vol gas er op ! :xtc:
thetris
ik vond het tegenvallen dit jaar. Wederom een uur verloren door file bij Eindhoven:@
Thijsz_01
Leuk feestje:)! Crypsis kort maar krachtig en stukje piano van Evil was gruwelijk:)! DBSTF, complimenten jongens:)!
Thomderanged
Prima vermaakt, veel lopende mensen, maar stond wel tussen redelijk goed losgaande mensen 8)
TiFoSo
Wat een heerlijke nacht was het weer (l) Veel beter als vorig jaar!
TILT
super vermaakt en wat een mooie dames daar :bier:
Tim!.
Masters of ceremony was top! Nog nooit zo'n goeie show gezien! echt super jongens!
Timmert
Was weer een mooi feestje, lekkere setjes gehoord en mooie lasertjes gezien !
TimmieG
super vermaakt, hardcore erea was hard hele poten kapot gestampt dus rond half 7 goed last van verder vet feestje :D
Timmitty
EA zaal was super :respect: MoC :respect:
Timmyk­nocker­!­
Heb we wel uitstekend vermaakt hoor! Geluid viel een beetje tegen...maar wat een paradijs is het daar om de weg kwijt te raken (L)!! Verder---> NOISECONTROLERS :kwijl: (L) :respect:
Tjoop
Afsluiter dana(nosferatu) in1 woord geweldig:P
Goed feestje, niet meer dan dat. Sfeer vond ik matig. En Masters of Ceremony was een grote flop als je het mij vraagt.
toddkick :vaag:
vond zeer geslaagd feesie aleen geluid had meteen vroeg op de avond al hard gemoge in de hardcore
Tom Art
Heineken Bier in Brabant:respect:
Tomba!
Geniaal! D-Block & S-te-Fan : You Did IT ! (L)
Totally Michael Madness
weinig sfeer, slecht/niet aangekleed,paar goeie hardcore sets gehoord, wel gezellig gehad met de leuke mensen om me heen
Trebor
Leuk feestje gehad, geluid was te doen. Was gezellig vertoefen in de Dana zaal, wat een setjes werden daar gedraaid zeg(L)
Troed!
Beste thrillogy tot nu toe, denk wel beste feest van t jaar. Sfeer was top, werd goed gedraaid. Eerste set van deepack was echt dik!! Verder DBSTF, Zatox en Noisecontrollers top! Baalde ervan dat ik om kwart over 5 moest gaan
zeker een top feest!(Y), goed vermaakt!!:D
Un Poco Loco
opening van EA was gruwelijk, dana zaaltje was na 4 uur ook goed te doen, de mainzaal vond ik helemaal niks aan!
Underground Dance Events
Later op de avond best hard geluid, verder was het allemaal maar matig.
uwe koninklijke vaagheid
buiten verwachting om een lekker feesie hoor:D Dana vs Vince, heerlijk! Maar wat een kutpubliek man :rot:
DBSTF :D Noisecontrollers _O_ Goed avondje!! Zeker los gegaan :woop:
tjaaa.. riep vorig jaar al dat ik niet meer naar Thrillogy zou gaan, had ik dus ook niet moeten doen:) matig feestje, slecht geluid, en drinken halen was kut!
Vantage Point //­ Donny
Heb me op en top vermaakt weer! Heel de avond main stage, was super! Alleen vond ik wel dat er iets te vaak aan het geluid gerommeld werd! Voorgaande 2 edities was dat niet! :D
VerbAzerr!!
Was weer mooi feestje!! NC de bom!! Renegade :respect: beetje jammer dat de rest v.d. avond geen bas aanwezig was..
Verliespiek
DANA-zaal was super vet. Alleen jammer dat de hardcore-zaal te klein was
Het was weer GEWELDIGGG :bounce:
Vicenzo
Was weer top met de hele bende, setjes en geluid waren niet hoogstaand, maar wel goed vermaakt
Visvinci
Feest was super jmmr dat de bass VAAK miste! verder geweldig :D
Lekker feesje net als vorig jaar (y)
Was ruig de buig! Die Vince flikt het toch iedere keer weer. Lekker early setje was dat! Zaal 2 :respect:
slechtste feest wat ik ooit meegemaakt heb en te veel Mogooltjes bah sgeit ziek word je ervan:@:@!!!!!!!
Super lekker feestje weer. Weer heerlijk lope knalle:P Tot volgend jaar;)
VWRik
Lekker feeske (Y) geluid hardcore zaal :respect:
weet_­geen_­man
was vet feestje, alleen de aankleding en het geluid vond ik een beetje tegen vallen maar voor de rest :respect:
supper:D
Wiljan88
Ook als BOB me super vermaakt, alleen maar staan springen!! Werd erg lekker gedraaid! D-Block & S-Te-Fan top gedaan!! Deepack en Zatox erbij (L)
Willewijntje
Wat een feest echt SUPER (L). Veel leuke mensen, fijne show kortom GEWELDIG :D
jammer dat het al voorbij is :yes: had nog makkelijk heeel de zondag door kunnen gaan!!! damm aan het einde hard los gegaan....LEKKER HOOOOR (L)
Willies!
het was in de EA zaal weer behoorlijk gas geven, lekker geluid op zich (Y)paar gruwelijke setjes gehoord :P maar alweer is Thrillogy zeer goed, maar nog steeds niet geweldig..
wisQo
Dana intro (L) geweldigggggggggg
uitstekend vermaakt. onwijs gezellige groep idioten uit Den Haag en omstreken:D
x_Loonaa
was een zeer geslaagd feestje:D beter als vorig jaar! echt super:D
x_Roween
Evil Activities! heerlijk :respect:
Xerenetox
GEWELDIG :D
zuen
zeer matig feest..
Goed, gezellig feestje.. leuk sfeertje :)
lekker hoor:D was weer een toppertje:D
Slecht geluid bij Dana, veelste druk bij Kelly, en overal bloody hot! Ondanks dat heb ik me uitstekend vermaakt! Noisecontrollers en The Prophet :respect:
†White Trash†¹³
:respect:
°•Live your dreams•°
Heeerlijk feestje! Toplocatie, goed geregeld, leuke mensen en natuurlijk heerlijk gedraait! :cheer:
· [ro]bin ·
Waar was de sfeer? Alleen maar mensen die een beetje daaps rond staan te kijken, ga lekker naar huis ofzo. Geluid was zoals verwacht, 3x niks :(. Pluspunten : Noize Suppressor en Nosferatu :respect:
»' cynthia.­ •
wat 'n feest !:D Goed vermaakt, & MOC Live super ! :respect:
Æcium
te vet gewoon :D
ÐebOrahh*­:bounce:
Ik heb me uitstekend vermaakt:d lekker gedraaid! lekker losgegaan:bounce:

Line-up Thrillogy

1Area 1
hardcore, hardstyle
🇧🇪 hardstyle
· live hardstyle
hardstyle
hardstyle
· live hardcore, hardstyle
hardcore, hardstyle
hardstyle
🇮🇹 hardstyle
· MC hardstyle
2Area 2
🇵🇱 🇳🇱 hardstyle
trance, retro
· live hardcore
hardcore, house, hardstyle
techno, hardstyle
hardcore
hardcore, hardstyle
techno, hardcore
🇮🇹 hardstyle
hardcore, house, hardstyle
· MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
3Area 3
hardstyle
· live hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
hardcore
hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
· MC hardcore

Nieuws

Thrillogy
26 oktober 2009
Komende zaterdag organiseert B2S de derde editie van Thrillogy in Brabanthallen Den Bosch. Deze locatie zal van 22.00 uur tot 07.00 uur het decor vormen voor een concept dat nog weinig uitleg behoeft; een ware thriller bestaande uit drie delen, die het beste brengt op het gebied van de harde dance stijlen. Niemand minder dan D-Block & S-te-Fan, Lady Dana en Evil Activities zullen die avond in het middelpunt van de belangstelling staan. 87
Over een maandje staat Thrillogy alweer voor de deur van de Brabanthallen in Den Bosch. Niemand minder dan D-Block & S-te-Fan, Lady Dana en Evil Activities zullen tijdens deze Halloween nacht in het middelpunt van de belangstelling staan. Uiteraard kijken zij al weken uit naar deze bijzondere avond. Maar met hen, zullen ook vele collega DJ’s en vrienden achter de draaitafels plaatsnemen. Samen zullen ze alles op alles zetten om er een legendarische show van te maken. 59
Nog 2 maanden en dan is het zover. De derde editie van Thrillogy, in de Brabanthallen Den Bosch. Niemand minder dan D-Block & S-te-Fan, Lady Dana en Evil Activities zullen tijdens deze Halloween nacht in de schijnwerpers staan. 105
De drie Thrillogy namen zijn vorige week bekend gemaakt. Niemand minder dan Evil Activities, Lady Dana en D-Block & S-te-Fan zullen op zaterdag 31 oktober 2009 de hele avond in het middelpunt staan. Drie superacts uit de hedendaagse hardere stijlen, verzameld onder een dak! 63
Op zaterdag 31 oktober 2009 organiseert B2S de derde editie van Thrillogy in de Brabanthallen te Den Bosch. Hierbij vertegenwoordigen 3 acts de hedendaagse hardere stijlen in dance muziek. Inmiddels is het tijd de namen bekend te maken van de artiesten die hun eigen area gaan hosten. 124
Thrillogy 2009
13 juli 2009
Op zaterdag 31 oktober 2009 vind de derde editie van Thrillogy plaats in de Brabanthallen te Den Bosch. In 2007 schreven The Prophet, Neophyte en Ruthless geschiedenis op de eerste editie van Thrillogy en vorig jaar was de beurt aan Zany, Charly Lownoise en Paul Elstak. Dit resulteerde wederom in een groot spektakel, verdeeld over 3 zalen, waarbij iedere artiest tot het maximale ging. 139
Ook in 2009 zal B2S doorknallen! Wederom staan een groot aantal evenementen op de kalender. Pak je agenda er maar weer bij want hieronder vind je traditiegetrouw de data voor het eerste half jaar van 2009: 119
b2s presents Thrillogy at Provincial Hall in Den Bosch

In less than a month, Thrillogy will once again come knocking on the door of the Provincial Hall in Den Bosch. On this Halloween night, none other than D-Block & S-te-Fan, Dana and Evil Activities will be the centre of attention. Obviously, these artists have been looking forward to this night for weeks.

These three mega-acts will rule over their own area for no less than 8 hours, and have complete freedom to schedule their night. Each artist has also selected several artists to join them as special guests to help them rock the house. Together, they’ll go all out to make this a truly legendary show.

Below are the support acts chosen by the three heroes
→ lees meer

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Thrillogy 2009 - 31 Oktober 2009 f:hard261
GZ: 1 ticket tickets14
GZ: 2 kaartjes Thrillogy tickets11
GZ: 2 kaartjes Thrillogy tickets9
TK: (gesloten) 1 kaartje voor Thrillogy vanavond EUR 30 tickets1
TK: (gesloten) 1 kaart te koop Thrillogy tickets1
TK: (gesloten) 2 kaartjes Thrillogy tickets7
TK: (gesloten) 1 Thrillogy kaartje tickets2
Thrillogy tickets2
GZ: (gesloten) Thrillogy tickets20
GZ: (gesloten) 1 Thrillogy kaartje gezocht tickets5
Kaartje te koop thrillogy tickets4
TK: (gesloten) Thrillogy tickets5
TK: 2 e-tickets voor Thrillogy tickets4
TK: (gesloten) 2 Thrillogy kaarten E-tickets tickets1
TK: (gesloten) 3 tickets voor Thrillogy tickets1
GZ: 2 kaarten Thrillogy tickets8
TK: (gesloten) Kaartje te koop trilogy tickets13
TK: (gesloten) 1 Thrillogy kaartje tickets8
TK: (gesloten) 4 kaarten over Thrillogy tickets6
TK: (gesloten) 1 ticket Thrillogy tickets4
TK: (gesloten) 2 Thrillogy kaartjes tickets8
Zaterdag 31 oktober 2009 Thrillogy Den Bosch f:hard11

7063 opmerkingen

 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ;lies op donderdag 5 november 2009 om 16:30:
Top feestje


:jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op donderdag 5 november 2009 om 15:27:
weet niet hoe jij naar defqon1, qbase en inqontrol bent geweest maar daar liggen de prijzen ook op 10 euro en begin maar met sparen want qlimax zal ook wel weer 10 euro kosten


ja inderdaat over al ben je wel 10 euro pakeer geld kwijt als je de auto dicht bij neer zet

en ja ga eens met de auto een dagje amsterdam of zo dan ben je nog meer kwijt..



als je de auto aan de over kant neer zet van het gelredome kost het je niks en je wandelt zo onder de brug door na het geredome denk nog geen 5 min lopen doen wij ook altijd
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
weet iemand of die set die op pepsi.nl staat
ook als bestand te downloade is?
dan kan k die ook fijn op mn ipod zette:kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op donderdag 5 november 2009 om 00:01:
Foto's van b2s online @ http://www.b2s.nl
helaas hebben ze niet alles geplaatst


kan de mijne idd ook niet vinde:(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ;lies op donderdag 5 november 2009 om 16:30:
Top feestje


wojoo jij bent die flyer chick! :kwijl:
haha :respect:!
Waarschuw beheerder
Ik heb 2 kleine montage's gemaakt van zaterdag

Deel 1


Deel 2

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
leuk feestje heb me prima vermaakt:D
 
Waarschuw beheerder
nog steeds geen fotos op bejbi.se
volgens mij gaat dat nog wel ff duren :/
Waarschuw beheerder
Zijn er fotos gemaakt door flugel.com??
kan er me iets vaags van herrineren??
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van marmo(L) op donderdag 5 november 2009 om 23:21:
Zijn er fotos gemaakt door flugel.com??


:yes: Dacht van wel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Timmiee op donderdag 5 november 2009 om 19:04:
kan de mijne idd ook niet vinde:(


Ik die van mij ook niet :'(
 
Waarschuw beheerder
 
Waarschuw beheerder
dodelijk feestje wij hebben er ontzettend erg van genoten,
nu op naar qlimax.
Waarschuw beheerder
donateur
was gezelligs (Y)

maar wtf met het geluid? :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van marmo(L) op donderdag 5 november 2009 om 23:21:
Zijn er fotos gemaakt door flugel.com??


:yes:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
iemand enig idee hoe dit nummer heet?


alvast bedankt
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 november 2009 om 22:25:
nog steeds geen fotos op bejbi.se


:S Nog steeds niet! Hoelang gaat het nog duren zeg :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja en op flugel.com staat ook nogsteeds niks....:S 1.5 week geleden alweer komop zeg.....
 
Waarschuw beheerder
Ik vond de fotograaf van flugel ook niet zo vriendelijk. Maakte aan het einde van de avond een foto van ons, 2 mensen stonden er half op, reactie: "Volgende keer beter" :S okee .. Terwijl de dames en heren van hardmusic community echt (altijd! (y)) de tijd voor je vrij maken om een leuke foto te maken :respect:
Ik verwacht niet veel van de foto van flugel.com ...

Heb nu overal gekeken .. ben nog steeds 1 foto "kwijt" even wachten op bejbi.se denk ik ... :gaap:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 november 2009 om 09:22:
even wachten op bejbi.se denk ik ... :gaap:


Ja daar zit ik dus al "effe" op te wachten :/ ze mogen nu wel es opschieten hoor!
 
Waarschuw beheerder
de foto's hebben ze eindelijk op flugel.com neergezet maar het zijn er echt ontzettend weinig zeg:S

Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 november 2009 om 09:22:
Ik vond de fotograaf van flugel ook niet zo vriendelijk. Maakte aan het einde van de avond een foto van ons, 2 mensen stonden er half op, reactie: "Volgende keer beter" Okee .. Terwijl de dames en heren van hardmusic gemeenschap Echt (altijd! ) De tijd voor je vrij maken om een leuke foto te maken
Ik verwacht niet veel van de foto van flugel.com ...

Heb nu overal gekeken .. Ben nog steeds 1 foto "kwijt" even wachten op bejbi.se denk ik ...


wat een domme reactie zeg, zoiets kunnen ze toch niet zeggen..
tegen ons waren ze ook niet echt vriendelijk en keken een beetje chagerijnig toen ik vroeg of hij een foto wilde maken..
 
Waarschuw beheerder
Vond ik dus ook Chantal .. "volgende keer" ?! Hij bedoeld dus volgend jaar? :S :nocheer:

En inderdaad .. wat verrassend! --> niks geen foto van ons op flugel :loser: Ik zal in het vervolg met een grote boog om de flugel-fotograaf heen dansen .. Ga dan geen foto's maken op feesten waar mensen van je verwachten dat je hun feestvreugde vastlegt op de gevoelige plaat .. Tuurlijk mislukken er foto's .. maar chagerijnig + niet publiceren = :nocheer: en :loser: .. jammer ...

en Margot .. ik wacht met je mee .. ;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 november 2009 om 19:59:
en Margot .. ik wacht met je mee .. ;)


Dan ben ik iig niet de enige, gaan we gezellig samen w8en :nocheer:
Waarschuw beheerder
Wat een dikke eindbaas was t weer zeg :respect:
 
Waarschuw beheerder
:nocheer: nog altijd geen fotos op bejbi.se :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 november 2009 om 14:09:
nog altijd geen fotos op bejbi.se


Nu wel..
 
Waarschuw beheerder
En Margot staat je foto ertussen? :cheer:

Ik ben nog steeds 1 kwijt, miss mislukt ;) :rot: kan ook haast niet anders hihihihi :lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 november 2009 om 17:59:
En Margot staat je foto ertussen?


Ja hij staat ertussen :cheer: eindelijk!
1 kwijt, maar de andere heb je wel? :P
Waarschuw beheerder
Zijnn er ook Filmpjes Gemaakt hiero?
welke SITES?? heb dr al meerdere gekeken:)