Partyflock
 
here

Thrillogy

· Three Solo's - One Event foto's Facebook
album,3821 · zeer goed · ical
Thrillogy

Thrillogy
georganiseerd door Site

Brabanthallen (binnen) op de kaart Site
Diezekade 2
's-Hertogenbosch
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Thrillogy

Voorverkoop:€ 45,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 7 meetings, de drukste drie om 23:30 met 19 bezoekers, om 21:00 met 6 bezoekers en om 01:00 met 5 bezoekers.
Verslagen
Door killingscum (2934), Nickelson35 (1832).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig101527%
zeer goed179348%
goed69318%
ok1464%
voldoende531%
onvoldoende311%
slecht13
zeer slecht7
waardeloos9

753 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

was een goed feestje! heb me super vermaakt! :P :bounce:
!!!!!!­uwe-vaaghe­id!!!!­!!­
het was zeker een goed feestje. Ik heb me optimaal vermaakt hahahaha
!!!*­youri*!!!­
was n goei fisje :D dblkstfn_o_ the prophet noisecontrollers_o_ zatox_o_
Vet feessiee... D-Block & S-te-Fan,, Zatox en Prophet heerlijke setjes!!
!!Weske!!
Mooi Party:P
Lekker feest, goed vermaakt! Vooral Zatox draaide fijn! Normaal niet zo weg van Hardcore, maar Tommyknocker... :bounce:
lekker hooorrrr :D!
!Wilskracht!
Goed naar mn zin gehad...geluid was alleen kut!
Zeer goed feest en heb me heel erg vermaakt! :bounce:
#..­Daantje[NL]
Sfeer was erg ver te zoeken.. alle mensen kijken je aan alsof je van mars afkomt.. niemand keek uit waar die liep.. decor was te saai.. en ook verplicht vroeg naar huis vanwege 2zieken.. t enige pluspunt was dat er lekker gedraait werd :)
#.Linss
Super avondje gehad :D
#.Para Lau
GEWELDIG (l)
#070 Jessy
Vond het een heerlijk feestje :D Veel beter als vorig jaar!
' Eloy.­ | Maximizer
Super feest! Heb me de hele avond weer goed vermaakt. Noisecontrollers & DBSTF :respect:
Wat een vet verjaardagsfeest had ik toch(l) en de after was ook super gezellig(y) MASTERS OF CEREMONY + BAND :respect: wat un avond (l)!
'Amy..
Zeker gezellig avondje gehad, Maar de sfeer was indd ver te zoeken viel beetje tegen, decor was ook slecht maar de muziek maakte dan wel weer veel goed!
'Jeroen V'
was egt een super feest, egt genoten :respect:
'VanDal' :banana:
gelukkig nog goed geluid int midden bij D&S!! hahah goed geknald daar! :banana:
(bartjevdv)
goei feeske weer heeej!
(F) DAVE
Dikke Party Menn !!
Jaa was wel een leuk feestje!! lekker los gegaan :bounce: mooie muziekjes gehoord.. en mooie lichtjes gezien (L)
(H) || MC;;­ Matjuh || (H)
Was weer 'ns een ouderwetse begaaing.. top avond gehad.. :D
evil activities ! :respect: mooie show van gemaakt ! was vet
(H)Kre­tzer(H­)
Was gezellig :bier:, weinig show erom heen, niet iets speciaals.geluid was KUT
GEWELDIG!!!!!! (L)
(k)Par­tybabe­(k)
Wat was dit voor mij een ONWIJS, BRUUT, GAAF en VETTTT FEESTJE geweest!! Van het begin tot 7.00 uur staan stampuhhh!! ECHT GEWELDIGGG!!! Heerlijk om je 18 te voelen op zo'n avond!! Alleen na afloop flink kramp in mijn kuit gehad...auwauu!! Bs2 THNXXXXX voor deze heerlijke avond!!!
(kelder)
vond het een vet feesie was weer bar van de kop af gahha :xtc: :rot:
(L)K a y l e i g h
Heb het weer super naar me zin gehad!:D
(YE)pi­etler(­YE)
het was spr sweet :D :bounce:
was zkktr een dodelijk feest goed gassen
*­ Annie *­ :cheer:
Masters of Ceremony was weer VET!!!! :respect: top avond gehad Kelly!! :respect:
* Nien ;
als n gek om 2 uur nog naar den bosch :looser: maar was t wel waard ;)(Y)
super feest gehad!alleen van noize suppressor meer verw8!
** Michael
Was een mooi feestje :respect:
Hardcore dat was Top:D ik hou der van(L) hardstyle egt slecht
**Joey**
_o_ voor Dana(L)
**­Sapa Inca Rab-Beat**­ - Son of the Sun
really nice party! big respect for DBSTF!!!!
*-Jordi-*
lekker feestje gehad, lekker druk in de HC en nogal warm met zo'n masker haha
*_­ [M]arcel [¿]*.­
Dat was er weer eentje voor de boeken! :respect: B2S Bedankt!
*Charmz..O:)
feest vond ik matig, de mensen waarmee ik was maakten het een leuk feestje :lief:
*­Daniie­lle_!!­ B)
Supervette avond gehad! :D DBSTF! (L) :kwijl:
Zeker beter dan vorig jaar :cheer: heb me héél goed vermaakt! jammer dat ik zelf niet helemaal fit was..
*Freya*
was erg gezellig!! :respect: evil activities : live :respect:
"jaaaaaaaaaahhh" super feest !!!!!!! :D:D:D
*Kev
Mijn feestje was het niet :no:!
*Michael_
Zaal van Evil Activities!:respect: Master of Ceremony :respect:
*mutsiiee*
een leuk feestje!! heb me prima vermaakt:)
*Mystica*
Geluid kon beter en jammer dat zoveel mensen stil stonden, verder goed vermaakt met gezellige mensen :)
Lekker!:)
*Sebastian
een nacht met alleen maar helden! Wat een feestje weer!:D
*WESZ
goed geknalt & sfeer zat er goed in ;)
Zoeeffffff
- S.­K.­W.­I.­T -
Geweldig (L)
- vaal -
Wat een saai feest!!
--->Cokkie<---
Gezellig feestje,gezellige mensen :-)Dikke voldoende
---Sjefke---
Heb een leuke avond gehad, maar vond het wel erg sfeerloos.
--Rob--
geluid was egt ruk
kippenvel tot in m'n naadje:D
Leuk feestje met de mensen linksvooraan... alleen jammer dat er veel van die dagjesmensen zijn.. uit den bosch en omstreken, die je normaal nooit op die feesten ziet.. dus sfeer was af en toe ver te zoeken.. en dan die stilstaande mensen ... mzzz... maar hebben er weer een top feest van gemaakt of niet linksvooraan :D
Heerlyk feestje (Y)! Prima vermaakt :banana: .. D-block & S-te-fan > (L):respect:
-Lioon
zeeeeeeeeer geslaagd feestje:)!
-R.ick*
Geakk Zeer lekker Knalfeest.! :respect:
Jammer van het geluid, de sfeer zat er ook niet echt in.. Gelukkig wel gezellig gehad met iedereen, maar vorig jaar was het stukken beter! En het meest trieste van de avond was wel dat er werd gefouilleerd op de wc's :s
-Senders
Heerlijk Feestje,Gezellig mensen Lekkere Setjes M.o.C D&S Zatox :respect:
...Bass...
Zeker goed vermaakt..! Noize Suppressor (Y)
Tegenvaller idd! Waar was dat geluid? :/ Weinig show! Decor kon veel vetter! Wel goed gedraaide setjes. Maar b2s sucks!!!
..Lauw..
Was super, had wel even een dipje rond 1 uur, maar daarna weer heerlijk geknalt! Evil Activities! :respect:
.annee__×
top feestje. alleen beetje sfeerloos, verders top avond gehad!:respect:
.Jonkie.
Jezus mina:respect: Heb een badkuip vol afgezweten daar, zo hard ben ik uit me dak gegaan:D Samen met me stampgezelschap hele avond en nacht lopen knallen(Y) Gezelligheid was overal, vooral linksvooraan met die verhogingen:D Mijn respect gaat toch het meest uit naar Technoboy:respect: Samengevat: een superfeest die ik niet snel zou vergeten:D
.Morbid.
Leuk feestje! :) Vond alleen de stages er zwak opgemaakt.
Was weer een heerluk feest. goed naar me zin gehad :)
2C-Bever
Geluid was idd niet zo goeie en stonden veel mensen stil :s Desondanks een vet feestje gehad!
81Pope
Evil Activities area (n): Weet niet goed wat er loos was maar links voor die box was iets goed mis mee :(. Dana area: het begin viel tegen, maar daarna niks te klagen (y) :respect: D-Block & S-te-Fan area: :respect: gewoon in 1 woord HELDEN :D die live-set alleen al :respect:
:.Joe^ri
Zeker goei feestje, Nieuwe Tracks van Evil Activities en Noize Suppressor :respect: Neophyte wat een Afsluiter :D
:banana: KIMSALABIM
Ik heb 7 uur lang even aan de hemel kunnen proeven! HAHA, ook dit jaar weer een TOP feest!
:bounce: peter2­0:boun­ce:
had er veel meer van verwacht muziek aardig decor zwaar klote
Heerlijk feestje :bounce: tot volgend jaar dan maar! :D
:devil­:LitLL­PuSSy:­9:resp­ect:
ECHT SUPPER GEWELDIG FEEST!!! volgend jaar zekerr weer!!! :D;)
:Kevin­::boun­ce:
fucking dik!
:smoke: Paran0ia-Hooligan :smoke:
Best dikke setjes gehoord.. Aardig los gegaan..:D maar wat een bescheten sfeer.. meeste mensen stonden maar wat :S maar voor de rest wel aardig vermaakt :D zeker voor herhaling vatbaar;)
<~^­Poeletje^­~>
was een leuk feesje prima vermaakt geluid was goed en werd heelijk gedraait _o_DBSTF_o_ en de hardcore zaal was de laaste 2 uurtje supper (Y)(Y)
>>>ver­veer<<­<
werden ckkr dikke sets neer gezet nice nice
[A.­B.­P.­] GIELUHHWAUS :speed:
een geweldige avond...!!! :bier::bier:
[D]ede­msvaar­t84
Beetje wat ik had verwacht, wel leuk maar meer ook niet. Verder wel weten te vermaken :D
[F]unzel
fijn feest gehad aleen waar was het grof geluid ? Evil Activities, Noize Suppressor, Tha Playa, Neophyte _o_
[HC] Princess [NL]
Goed Feestje..:D Voor Herhaling Vatbaar..(H)
[I][v][o]
Gelukkig heb ik voor mijn kaartje maar 25 euro betaald; meer was het ook niet waard. De sfeer was ver te zoeken - de hele zaal was gevuld met zoutzakken. Serieus, ga dan niet ofzo. Geluid mocht ook wel een tikkie harder. En Zatox was de held van de avond :D Gangsta!
[Illie]
Hmzz..
[L] HAKKEF­REAKYH­ARRY
Had er meer van Verwacht, Heb me verder goed vermaakt, maar wordt volgend jaar geen Thrillogy meer voor mij, Er zijn betere feesten ,,
[N.­Q.­T²] Robskuh
Super vet:respect:
[NL] Hakkuh-Wijffiej [NL]
Was gruwelijk feessie, ckr voor herhaling vatbaar:bier:
[NL]Denny
relex feestje :D
[NL]ko­eman[D­H]
gewoon knalfeest, maar de afterparty was nog gaver(Y)
[NL]Su­usje[L­]Jeroe­n
Was gezellig! Noisecontrollers, Deepack, Zatox en Prophet lekker gedraait! :bounce:
:respect: this is the sound of noize supressor :respect:
^IImke
1e keer Thrillogy en het was geweldig! (L) Op naar volgend jaar !! :D
Was knallen!!:bounce:
_­-=­The ®eal Pluis=­-_­
btje jammer dat er na elk nummer weer slap geluld werd
__Jochem__
Ja wat moet je er van zeggen: VAAG;p
_Driekus
Leuk feestje, alleen jammer van de sfeer op de main
_Larz
Wat was dit weer leip zeg! Nosferatu & Dana :respect:
_Merijn_
Geniaal.. Helden NC,Crypsis,dee-block & st-te-pack , Zatox,Prophet
Was helemaal top! Super genoten :D
Toppie! Goei Feesje weer..! :respect:
Adrenaline Junky
Heerlijk feestje weer indd:D,vond het beter als vorig jaar,die opkomst van D-block&S-te-fan was echt super:respect:,Hardcore zaal was ook wel leuk,volgend jaar weer van de partij
AlanR
laaste x jeh brabanthale = kut verder wel lgoed vermaakt jeh
Andy
Viel me toch iets tegen. Geluid veel te wisselend, en veeeeel 'lopende mensen'(N) D&S helden:respect: Zatox was heerlijk rammen:kwijl:
Ann(6)
Dana & Evil Activities :respect: :bounce: maar wat een bout geluid zeg!en de sfeer?tsjah die maken we zelf wel ;)
Annsje(F)**
Mooi avondje geweest...:D
vet feestje, ik heb me goed vermaakt :D D-Block & S-te-Fan :respect: alleen het geluid mocht wel wat harder
area_master
wat ik me er nog van kan herrineren was het wel goed :)
Arjan Beukpad
Gezellig :D
Arrr69
TGELUID GING HARDDD:P dikke show ook! bij hardstyle niet verwacht eigenlijk...en TERING WAT EEN LEKKERE WIJVEN ZEG! ME ogen waren nog vermoeider als me lichaam!:| ZATOX I (L) YOU!
AS0023
Leuke feest leuk jammer dat ik zaal 3 niet kon vinden met me wazighoofd. p.s waar zeker veel mooie vrouwen!!!!
B) The Finalist B)
Was weer eens een mooi feestje :D Samen met mijn schat (L)
vond r niks aan .,.. ;(
b0ydd!
Jeh da wast dan alweer
b2sander
Was een TOP avond! :respect: Noisecontrollers :respect:
Babette:rot:
(L)
bacardi-mannetje
wat heb ik een geweldige verjaardag gehad dat ging er weer goed op !!! alleen jammer dat sommige mensen me verjaardag zo moeten verneuken , maar boontje komt om ze loontje
back2lies
Super naar me zin gehad! Flink los gegaan :D en heel veel lol gehad,we waren met een leuk groepje!
bal terror
kut geluid maar toch super gezellig gehad
Bappos
Moet ik er van zeggen! Was best gezellig hoor, alleen ja.. Setjes + Geluid viel me wat tegen. Niks ten nadelen van DBSTF, want die hebben geprobeerd er een top avond van te maken:)
heerlijk vermaakt weer met al me maatjes, bearface, jantje, joe, tifoso enzo!!! voor mijn gevoel was het geluid ook beter als vorig jaar.
Bas Woaterpas
FLINK GAAR!!!
Bass-Powah
Was zeker kicke. begin bij dana was een beetje saai maar darna ging het goed los helemaal bij Crypsis :respect: Wat is Torture toch een masterlijke track. :D Dee-Block en S-Te-Pack toch wel hoogtepunt van de avond. Die X2X remix was geweldig! Zatox ragde er ook lekker op. Lekker nachtje gehad ondanks dat me vaste crew er niet was
BassFlow
Top! Heb geen seconde stil gestaan! MOC!!!! Noize Supressor & Neophyte MASTERSLIJK! en natuurlijk niet te vergeten EA LIVE!!!!topfeest! ben alleen 20 muntjes kwijtgeraakt iemand gevonde? hoop dat je ervan genoten heb :D
bassiebal HKE
geweldig feest noisecontroller en ea :respect::respect:
bboypietie
Security zat zonder reden ERG moeilijk te doen....heeft het aardig verneukt voor mij
Be Free!!
ik heb me van begin tot eind (Y) vermaakt!!!
Bearface
Ik heb er niks op aan te merken wat een party volgend jaar zeker weer!!
BenninG
was zekers gek :beer: DBSTF (Y):D
bitchje
heb betere feesten meegemaakt, het geluid was ook niet veel
Bjorn-->>Batsie
:respect: Evil Activities :respect: Mooi feessie! :bounce: :bier:
bl0nDi­e:chee­r:
Gruwelijk feestje..!:bounce: Prima vermaakt..!(Y) Prophet HELD..!:respect:
bl@nco
heb echt een top avondje gehad :kwijl: maar dat publiek?? Dat was vaak niet los te krijgen :cry: anyway... ik ben helemaal los gegaan en dat is toch het belangrijkst ;) respect voor Noisecontrollers en the Prophet :respect:
Blondjee074
Gezellig vermaakt! :D
bonaparte
Heb me super vermaakt :cheer:
BoSwEg
Super vet feest! EA zaal was erg dik (Y) vette sets gehoord van oa MOC en tha playah :respect:
brendaa -
hele goede avond! volgend jaar zeker weer, (L)
Bullywully
Top feestje. Hele avond bij DBSTF gestaan, was super. Gezellige sfeer zeer goede sets, alleen Wildstylez was wat minder, kreeg er niet echt tempo in, en het geluid was (vooral in het begin vd avond/nacht) zeer wissevallig. Charly & Isaac vet, Toppertjes waren Dee-Block & S-Te-Pack en Zatox. Hulde ook voor D-Block & S-Te-Fan, mooi feestje neergezet.
Al met al een topfeest gehad, veel goeie nummers gehoord en lekker los gegaan:bounce: Zatox & Wildstylez helden der avond:respect:
niet echt van het muziek genoten... want was veel te druk bezig met praten en rondjes lopen :P maar was toch een vet feest! :D
Butsie
Top :)
Cajendra
Hardcore zaal was wel okay, verder vond ik het beetje tegen vallen en de afsluiting knalde totaal niet.. jammer
Carientje :bounce:
Heerlijk feesje! Ik vond het geweldig...
Heerlijk feestje (y) Alleen in de Harcore gestaan :D Kan Hardstyle niet meer verdragen ;)
Cedje
geweldig super feestje gehad thnx :D
cevex
Area 2 :respect:
Charon
Van begin af aan aanwezig geweest. Coone, hele dikke jump set! Pavo, onterecht dat het bij hem niet echt druk was, masterlijke set :respect:, EA vs. Endymion, ook voor even aangehoord, was ook erg vet. En verder tsjah, Zatox blijft mijn held :beer:. Verder leuke gezellige avond gehad met alle leuke mensen om me heen (Y)
Chesney :bounce:
:respect:PROMO:respect: de rest..macaroni met kaas?
chrisjesos
was een ziek feest
complex lover :rot:
prima deluxe feestje
Sfeer was beetje tam, geluid stond fucking zacht... :( Wel gezellig gehad, maar matig feestje helaas.. Laatste uurtjes in HC waren wel top!! :respect:
Was gezellig:D alleen mocht de muziek soms wel wat harder :/
CrazyDD <3
EA dit was gewoon goddelijk.!!!! :respect:
D-Fact | 50 %Noise­making Criminals | TN
superfeest gehad in de EA zaal, geweldige sfeer!! het geluid was niet altijd even goed, en de zaal was duidelijk te klein, tegenover de andere toch!! maar echt reuze geamuseerd,.. sets van de avond: EA vs Endymion, EA vs Noize suppressor en Dana vs Nosferatu!!!!
D-Hunter
Leuk :bounce:
Da Hardbass
Was een goed feest, bijna alleen maar in de EA area gestaan..:D!
Lekkere party:)
Danitahh
Wat een knaller (L)
Dazzlin' Dva
Evil Inside Of Me- EA (L)
De knip
Was weer een lekker feest prima vermaakt:D
De Rialiteit
Gezellig gehad :)
de rondje­sloper
Serieus de Hardcore was echt GEWELDIG(L) En de Early mocht er ook wel wezen :P
DeFolter
Zeker de moeite waard! Evil Activities! :D
Deguh
was wel lekker feessie dana vs vince (Y)
Den Boudy
top......
De hardcore was super!Kheb me goed vermaakt :p goede sfeer, goed geluid :D
Lekker feestje, goed geluid:)
was geweldig
Deniesje!!
Was zeker Retevet, beste verjaardag ooit(L)
dirk0202
super feest noise supressor draaide zekers hard
dirkel
eindelijk; puntzakken friet met een lange vork :respect: EA area gruwelijk!!!:bounce:
Dj Agonizer
goed kunnen vermaken daarow :d
DJ REX
paar zeer goeie sets gehoordt !!!! Dana,EA, DBSTF :respect:
Dj Rick-E
was weer een mooi feestje! :respect: technoboy :respect: en mooie afsluiting! :bounce: evil inside of me :bounce:
DJ Souza
Egt geweldig! Dee-block & S-te-Pack was heerlijk!!:D
Dj X-Fade :bier:
Gezellig feestje gehad :) Evil Activities _O_ !! alleen het geluid was soms iets minder maar voor de rest toppie (Y) :jaja:
Djakbal
zeeeer gezellig!
djim'013
t was weer knalleng
Dntimmerman
Zaal 1 viel zeker tegen, had er meer van verwacht! Maar de EA zaal maakte in ieder geval alles goed! Toch nog de 2e keer wordwide crisis :D Toch nog gezellig gehad, maar dat kwam meer door de groep!
Dodewaard maniac
Wat een topfeestje (Y) veel mooie vrouwen vooral bij de Harrdcore. Vanaf Tenchnoboy heerlijk non stop los gegaan. :respect: voor de DJ`s :) Noize Suppressor vanzelfsprekend weer een heerlijk setje neergezet. alleen wanneer begrijpen ze nu dat de Hardcore zaal veel en veel groter moet zijn!!!!!!!
Gruwelijk gewoon!!! :bounce: :D
DON BRIT
weer een zeer leutig avondje gehad daar (Y)
Donny :bier:
gezellig :bier:
DOOD-LOOD
HELDIG
DRE :bier:
alhoewel t niet mijn muziek is zeer goed vermaakt, trouwes liepen wel heel wat mooie meiden zeg :O
Duc0
super feest. geluid goed, show goed, sets goed, en veel mooie meidjes ;)
EggY
toppie ouwe
Ellen~~
zoo lekker feestje :D :cheer:
en daaaagg hoorrrr!­
nja heb me eige goed vermaakt hoor!
Evvelain
superrrrrrr feestje weeer :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Fleurr_
Joah, was wel lache
beste verjaardag ooit helemaal uit mijn plaatje gegaan was weer een top feestjuh....:D:D
FloatingElmo
gruwelijk feestje DBSTF!!!
Frisse fruitdrank
Veel leuke setjes gehoord alleen de brabanthallen kunnen toch niet tippen aan de HMH:(
Fuck The System!­
Heel goed vermaakt met de mensen daar!(h) Maar de sfeer zelf was ver te zoeken:/ Maar de hele avond los gegaan:woop:
G1LL
Was super vet:D! Kan d'r niks meer van zeggen!
Gerry Jongeuh :bier:
Ze wisten in de Hardstyle zaal temminste wat bass is :P was mooi feeske :D
Gertjuh
Ai ai,, hardcore was weer knallen :bounce: Ondanks dat ik er tegenop zag, toch goed kunnen vermaken! Waren weer een paar geniale acties deze avond! Volgende x geen ex'en mee! dus dat scheelt ook weer aan onnodige ballast :D
Geutos
tjaaaaaaaaaa was leuk, jammer dat je watvind en erdan er uit word gegooid,,,
Gijsmeister.
GENIAAL FEEST!!!!!!!
het was echt superr..:D:D
goed vermaakt was gezellig niks te klagen:)
H4L : Tha Hardstylist
Was een mooie party, Heerlijk naar mn zin gehad mede door met de mensen met wie ik was:D
Het was een lekker feestje hoor! Noisecontrollers(L) Verder lekker lopen dwalen!:P
hamme
was weer gruwlijk (Y):D
was weer goed te doen :d voor die ene dame in de rij volgende keer zal ik ja zeggen :p
Hardstyle Neliss
Lekker feessie! D-Block&S-Te-Fan&Zatox(L) Zweet tot in me bilnaat!
Harry Beuker
Gruwelijk vet feest! Evil Activities zaal _0_ + isaac/noisecontrollers super! Goed geluid, sfeer en gezellige mensen! top avond :D
Hc__VsDk__Hc
cker een top feest:D EVIL ACTIVITIES :respect: vs noize neophyte tha playah en Master of Ceremony :D Super
Was super!!! Evil Activities!!!!!!
hetrod­emanne­tje
muziek was goed , alleen die klote beveiliging sloeg echt nergens op ! kansloze figuren !!!!!
hoegoo­iikdez­eweg
Kaartje was aan de dure kant als je kijkt wat je er voor terugkrijgt maar heb me prima vermaakt! Zelfs bij de HS draaide ze lekker door
houseparty
top feesie! paar puntjes.. bass moet je door je borstkas voelen denderen!! en je kon nergens GELD pinnen en dus geen merchandise kopen:S
Huijgie
Geniale part, goed geluid, gezellig sfeertje, dus geniaal gewoon
wel lache feesie heerlijk lopen dwale...
i$é-T
Heerlijk feestje! MOC was echt VET! Noize Supressor viel erg tegen, maar de rest van de dj's waren top (Y)
iiLsze :bier:
was zeker leuk!(Y) volgend jaar weer :bounce:?
GEWELDIG :respect: mensen zeur niet zo t was echt een top feest!!!!
ilse__nl
Noisecontrollers HEERLIJK! :respect: DBSTF Was (L)!
inc. Elmooo
Heb me weer top vermaakt!! Werd lkkr gedraaid. In Dana der zaal was het goed vertoeven en ja natuurlijk links vooraan bij D-block & S-te-fan :D. Was top daar :bounce:
geluid had wat harder gemogen....maar zeker een toppertje geweest :D
Irisz
nicee
J Q R D I :banana:
Heb me prima vermaakt, goed feestje :D Een stuk beter als 2 jaar geleden :) Geluid in de zaal van DBSTF kon wel wat harder alleen, de lasers waren wel weer super vet B) Helden van de nacht: Dee-Block & S-te-Pack :O Wat was dat vet :respect:
J.(F)
was oke
J.orisss
Heerlijk, Heerlijk!!(L)
janiiska
lekker feesie lekkere setjes:D alleen gaar publiek..:P
Jasperrr
Crypsis :respect: voor de rest Wildstylez, The Prophet, Dee-block & S-te-pack erg vet,, maar Evil Activities live en Nosferatu nog een stukkie vetter! (L)
Je Zal Maar Zo Heten
Echt super vermaakt daar!! Zeker beter dan vorig jaar :D Dana zaal :respect:
Dee-Block & S-te-Pack (L) superrrrr... verder erg naar mn zin gehad, geen minuut stilgestaan!!!!
Jeroen*
Geweldige sfeer, goeie begaaienis en DBSTF en NOISECONTROLLERS :respect:
Jeroentje
Toppie
wow dat geluid in het midden bij zaal 1:respect:
Jesley :bier:
Was gek feestje DB&STF + DANA + EVIL ECTIVETIES :respect: Noisecontrollers live en Technoboy focking gekk!! was super met iedereen:):):respect:
Jesper :D
Was zeer mooi! :D Beter als vorig jaar vond ik... Toppie!!
zaal 2 was vet:kwijl: hardcore vond ik tegen vallen.. geluid mocht wel wat harder.. verder wel gezellig:jaja:
Joostjeng!
Toch weer een mooi feestje! :) Zatox & The Prophet (L)
Geweldig mattie!
Jordies
Wat een lekker feestje :D noisecontrollers (L) Dee-block & s-te-pack ook heerlijke platen voorbij horen komen!! Was gezelligggggg
Joyceke :)
Lekker feestje geweest! Weinig echt noemenswaardig of bijzonders. Dana & Vince erg kicke!!! Geluid voor brabanthallenbegrippen ook wel aardig...
Jroennn!;)
Heb er zeker weer van genoten! (Y)
Judas :[
1e Thrillogy en khad er meer van verwacht.. matige decoratie, en er miste wel meer dingen had ik het idee..
JukieO:)
Goed vermaakt:) goeie sfeer, leuke mensen!(Y) muziek alleen wat minder.. De beuk had dr wel wat meer in gemogen van mij!
Jurrrrrrrrr.
Goed te doen, alleen de security zat wel erg op je lip, het decor viel een beetje tegen maar was zeker een knallend feest.
beetje jammer dat andere het verpesten voor je.. feest viel erg tegen
tegenvaller
Kam
gezellig:) :respect: Dana :respect: maar weinig volume, met name in de HS. Waar was de show, intro's etc..???Leuke oude knallers gehoord:D
Kaptein Iglo
Wat een feest!!!!!! gruwelijk genoten!!!!!!:D :bier: :D
Karell
Zeker lekker feestje!!
Keezbee..­ :bounce:
Echt geweldig super vermaakt in elke zaal! Mooie show's gezellige mensen en genoeg ruimte voor iedereen :yes: :respect:
Kefffke
was weer vetjes heb er maar weer een feestje van gemaakt lekkerrrr
Kevin (Dream Chaser)
vond het een super feest, lekkere setjes gehoord, geluid was prima, en erg gezellig:D Van begin tot eind non stop gas geven B) Charly Lownoise, Dana, Deepack, Zatox en The Prophet :respect:(L)
killingscum
Super leuk feestje weer in de Brabanthallen, hoogtepunten waren deepack zowel de dj set als de live set met D Block & S Te Fan, grote tegenvaller vond ik Wildstylez !
Kim ^^
Ik vond het weer superavondje! Voornamelijk door de hardcore, EA (L). Vond tempo aan begin te laag bij DBSTF en bass / geluid mocht daar ook wel wat harder. Zelf wel weer optimaal genoten, dus weer de hoogste beoordeling (Y).
Kim H.
Het was een betreurend feestje. Sfeer :X? Wat een zielige mensen liepen er rond, ben 100 x of vaker omgebeukt, maar er kan geen 'sorry' vanaf :S Thrillogy duidelijk een feest voor dagjesmensen die het NIET snappen :nocheer: Net zo bout als 2 jaar geleden, maar nu was ik gelukkig met gezellige mensen en mijn schatje die mijn feest naar de 'goed' hebben weten te trekken(L)
Kl.­eine Blonde
Vorig jaar was beter, maar toch wel vermaakt:)
Klappertje
het ging heerlijk los weer op thrillogy:cheer:
Kleurplaat
Laatste paar uur met Dana (Y)
Klynduimpje
Heb me echt super vermaakt! Knalfeest..:D
knipkn­apanni­e
ik vond het helemaal teeeeeeeeee gek!!!!!! bijna 44 jaar maar hardcore is nog steeds the best hihihhi
Knoeihard
Leuk feestje, goed vermaakt :D dikke voldoende
koekiemonsta
Niet top maar heb me toch best wel vermaakt!
Koen"
wederom een geweldige editie vooral bij evil activities!!
Koppuh
Vette avond! was het geld echt wel waard!
KOS
echt gewoon een mega feest
Kuituhh
ondanks het mindere geluid, gebrek aan sfeer en veel drank toch een aardig feestje :) was gezelli mensen!
waauw wat een KNAL feestje heerlijk gewoon !!! :respect: :D:D !!
LaBellaa.
Heerlijk feestje! :respect:
larsotter
(Y)
Lassie!
Leuk feestje alleen beurs en tel zonder accu kwijtgeraakt! iemand gevonden ?
Leipe Shit Ouwe'
Gezellig gehad met de bekende, voor de rest viel het allemaal net wat tegen.. Sfeer was beroerd dankzij het vele "dagjesvolk". Geluid was bij D&S vooraan zeer matig:( De setjes vielen me ook allemaal wat tegen, Wildstylez blonk echter uit _O_
leroyy'
Hardcooooooooreeeeeee!!!
Top feestje (L) wat een geluid :D
top feestje :respect:
lippyh
Surprise! :D heb genoten
Geweldig!!! alleen jammer dat het na de nc een beetje inzakte...maja wat wil je met die helden ;)
lOewlaa trOelaaa
gezellig in de EA area! :D enne MOC was vet !! veel bekenden dus erg gezellig
Vond het super! Heerlijk los gegaan de hele avond, alleen het geluid bij dbstf mocht wel wat harder idd.. achteraf gezien te weinig bij Dana wezen kijken, maar ach lopen is ook niet alles ;)
lullo :[
Heb me zeer goed vermaakt (Y)
M ysterious
tegenvaller
m-a-r-c
lang geleden dat ik me weer zo heb vermaakt:D
M.!
Heerlijk feest!
Maaike.25
Vond de sfeer :( en ook de aankleding :( maar Masters of ceremony & Evil activities waren _O_ gelukkig met veel gezellige mensen erbij toch een leuk feest gehad!
MaQenzie
ja dik feest hoor, echt geweldig
Marcel van der Heijden
Was dol, op het begin een beetje tam, later gingen ze los. goed vermaakt. ;)
Mark.A
Uitstekend vermaakt ,,gezellige mensen top (Y)
Markkkkk
Weet niet of het aan mij lag (aangezien ik niets té best in orde was) of aan het feest zelf? maar kon er niet echt in komen :O Voor de rest wel vermaakt.. al was het anders dan anders.. volgende keer beter?! :)
Marley (f)
Heb me zeeer goed vermaakt!!
marmo(L)
Geweldig feest :respect:
martl
bij EA area ging het top!! zeer netjes.. aankleding had iets meer gekund voor da geld..
Matthijs
Vet feest, gezellige boel, leuke mensen ontmoet, en lekker uit m'n dak gegaan in de hardcore :bounce: Onderkant van m'n voeten kapot dus dat is een goed teken :P
Maykee!
Het was weer een mooi nachtje :D Prima vermaakt :D
Mayow
ZEKER GENOTEN!!
McLovin
Super feest! DBSTF :respect:
Meijerr
heerlijk(y)
Mel B)
De heenweg was een ramp, feest was (Y) , goed vermaakt :) Tommyknocker, Nosferatu en Promo :respect: :bounce:
mendozaa
masters of ceremony.. woow te vetttt:D:D
Mike Wapsquad
Bedankt Kel.. lekker feesie weer :D
Ik vond het vooral gezellig omdat er veel bekende waren.. De rose smaakte perfect (Y)!!
mikkechick
evil activities stage... MIJN GOD! (L).. iedereen bedankt voor alle soorten drank in mijn schoenen :Rot: prima vermaakt met jongetje! :D
MindQo­ntroll­er
superfeest! alles klopte, alles kwam op gang na isaac.. noisecontrollers, prophet, zatox, deepack.. alles vet!!:cheer:
Was echt super!!!
Miss_­Gerjan­ne....­.!!­
vond het een super feetjes.......!heb me erg goed vermaakt....! mensen het was gewoon top met jullie!!
moerwijker
me eerst Thrillogy · wat een super feest zeg :D nu nog eventjes na genieten van de live stream :D
MOFO-STYLE
Matig geluid, sfeer en acts waren top
MoO (F)
Wat een feest zeg!!! Super
Mr Moonen­:smoke­:
beetje tegen vallen helaas!
Mr.­ Jack The Daniels 076
Die hardcore zaal was beter te doen als vorig jaar :D wat een feest he jonges :respect:
mRoop
geluid stelde teleur.. dreunde maar af en toe door tot op je merg. Wel enkele toppertjes gehoord, maar ook genoeg 'mha mha'-tracks..
msamber
Superfeestje! Jammer dat we eerder wegmoesten omdat ik me niet lekker voelde :(
Super! :respect:
NATHAL­IE:yes­:
Superfeest gehad :D zaal 3 was (L) alleen jammer dat er zo'n rare sfeer hing en mensen waren die je normaal nooit ziet op die feesten :S
Neptunes_23
Wat een heerlijkheid was het bij D-Block & S-Te-Fan!!! Noisecontrollers het meeste uit mijn plaat gegaan!! Powerrrrrrr (H)
Neroz
Uitstekend vermaakt tijd vloog voorbij, maar waar was de bass b2s? erg jammer. UNDER ATTACK _O_
Neutron K
Crypsis :respect: wat knallen zeg pffffff....en wat een set van promo heerlijk!!!
Nevz
Grappig, maar weer geen 45€ waard. Aankleding onvoldoende, geluid kon er net mee door, lichtshow was ook niets speciaals. Er werd standaard gedraaid, maar heb me wel nog kunnen vermaken tot half 6
Nick
Was zwaar dol, dolste thrillogy ooit!
Nicodh
LUNA en DANA toch wel de dikste set die ik gehoord heb
Wat een supernacht!!Echt heel gaaf!!Dit was het eerste grote hardstyle/core feest voor mij en wat was het vet!!(meestal gingen we naar trancefeesten) maar bij Thrillogy ging echt iedereen los!!En wat een lasershow!!wauw!!Dat was wel even 100x beter dan bij Full on Ferry:P
nicola­s:bier­:
gruwelijk
Niek Meister
heerlijk feest heb me best vermaakt en top geluid :D
NiekozZ
was knalluh :D
nielsv­anbrug­gen
:respect:
Niki...
Super gehad! Maar vooral door de mensen want de muziek was echt zooo slecht! Kan het niet begrijpen met zo'n line up!
Nikki.­ :Harry:
Nooit meer thrillogy! Sfeer was ver te zoeken. Geluid was niet helemaal wat het moest zijn.
Nikolaas Kooi
Zeer geslaagt feest :D
Nikooow!
Weer lekker feestje gehad hoor,, en gelukkig niet koud buiten naderhand :D
Nolz
Erg gezellig :jaja: Noize sup breng aub je hardcore junky sound terug!!!
NOPEIS­NIETZO­DOPE
Leuk feestje, Zatox & The Prophet draaide lekkerrr...verder beetje sfeerloos soms maar verder wel top kwa organisatie etc (Y) Aflsuiting in de Main was lekekrrr :D
NOW-N
Leuke nacht gehad met allemaal Sneekers/Alkmaarders/Workumers
Nrkeee(6).
was goei feeske, jammer dat evil activities zaal zo vol was dat je der bijna niet doorheen kon lopen of los gaan ;)
NULLICEDO
Goed vermaakt, goed geregeld, leuke sfeer,maar geluid en bass mag wel een paar db omhoog.
Topfeestje :cheer: Hardstyle links vooraan (L) Zatox :respect: Hardcore rechts vooraan (L) Met name de afsluiter was beter dan ik had gehoopt :kwijl: Alleen die stroboscoop :no: Totale chaos en gezelligheid van begin tot het einde :P :D
o:)Cor­ientje­h(L)
echt een top aaf gehat:D werd lekker gedraait echt goed vermaakt tijd ging te snel gewoon .
OMERTA
Wat een feest zeg:D:lief: Gruwelijke dikke kkhardcore!!!
Op het randje
Euhhhhhh,,,,,,,volgens mij was ik Verdwaald:9
Damn wat een nacht, heerlijk feest gehad.... Lady Dana vs Technoboy...super (y) En voor diegene met wie ik was, thanks voor de leuke en gezellige nacht (k) Op naar de volgende party :D
Ik had er meer van verwacht. Maar toch nog wel naar m'n zin gehad:)
Leuk feestje.. kwam voornamelijk door de leuke mensen met wie we waren! :)
Goed te doen:bounce: .. Vriendelijke mense :jaja: alleen heeft jan en alleman aan me duivelsoortjes gezeten :O hihi voor herhaling vatbaar
Partyc­rasher :bounce:
Jammer van de veelal stilstaande menigte, maar heb me wel kostelijk vermaakt en linksvooraan ging tekeer alsof ze een jaar op stal hadden gestaan en voor het eerst de benen weer mochten strekken . Linksvooraan :lief:
TOPavondje gehad!:bounce:Heeeerlijke sets gehoord @ de main:respect::
EA heerlijk hard (l) jammer genoeg waren we zelf niet vooruit te branden :/
partypotjuh
zeer goed vermaakt,alleen het geluid.........
Dana:respect:
patjeloenen
HATSAAA
pauluZzZ
super feest:) prima vermaakt en werd lekker gedraaid
PE@NUT
Heb me uitstekend vermaakt. :)
Peeertje
Heerlijk feesie:D 1000x beter als vorig jaar (Y)
Peter(­L)Marc­ha
neopythe was dol om 6.00uur
peuL
was zeker gezellig feestje, maar weinig lui die losgingen:o
Pigmans
de DBST zaal was toch voor mij het hoogtepunt, had zoveel zin in HC maar viel me een beetje tegen!! De live set van Dee-Bloc&Stepack was toch echt wel SWEEEEETTT!!!
Piientje
Wow jongens, verhalen zijn niet gelogen! Wat een feest, had er allen kwa geluid meer van verwacht!! op naar de volgende;)!
Pimm'
Lekker feestje! Dee-block & S-te-pack en Noisecontrollers (zoals altijd) :respect:
PinDa Swaffel j0u
Goei feessie :D ik heb me goed vermaakt de muziek was goed :bounce:
Pindaklaatst
Aaaaaaaaaaai got struck by lighting and the thunder :bounce: Crypsis :respect:
PornBjorn
Mega vet feesie, beter als vorigjaar vond ik. Masters of Ceremony wat een helden!:D
poupoulossos
Ik sluit me bij Sjonnie aan Dana was vet! Isaac ook wel, en af en toe ff lekker knallen bij Evil Activities, Gezellig om ff iedereen weer te zien! Vince wederom meesterlijk!
was een heerlijk feestje ! :D alleen veel mensen die stil stonden, beetje jammer maarja..
Professor otto
Goed feestje alleen dat geluid bij d block en s tefan wat was dat klote zeg hard zacht hard zacht
Project Hardcore
was weer een lekker feestje. en zeer handig als er bekenden achter de bar staan.
R i c k !
Noisecontrollers. :respect: DBSTF :respect: Noize Suppressor. :respect: Jammer van de warmte, geluid in DBSTF area viel ook wel tegen. 10 euro voor te parkeren, ook niet normaal :S
dana zaal was top, niet te warm en genoeg ruimte om uit je dak te gaan. Ook veel gezellige mensen daar gezien!
Ramzuzz
Top avondje gehad!! :D Early hardstyle knallers van Luna en Dana. (L) Flink geknald in area 3!! Held van de avond Vince, hij flikt het elke keer weer! (Y) De sfeer was ook het beste in zaal 2 ondanks dat het niet heel druk was. Minpuntje was m"n mobiel die voor de ingang besloot ermee op te houden.
Reez
Ik heb me super vermaakt! DBSTF, helden! Alleen de set met Wildstylez & the Prophet vielen tegen! Heerlijk die zure benen B)
Remmco87
Was wel een leuk feestje, maar niet geweldig voor mij. Beetje vreemde sfeer en het geluid in de zaal van DBSTF was niet optimaal (weinig bass).
René Foxman
Weer een gaaaaaf feestje zeg (L)
Ricc_
Het geluid in zaal 1 was niet geweldig maar dat mocht de pret niet drukken.. Heb me goed vermaakt, een paar geweldige setjes gehoord! :D :respect:
Ricketick
Ondanks ik ging bobben toch een heerlijk feesie gehad:D flink los gegaan Masters of ceremony!! wat draaide ze lekker!!:D
Ricooow!
wat een feest weer zeg! en neophyte vs evil activities wat een afsluiting :respect:
Rik - RGX
Hij was weer goeie! :D
Rivim
Zatox en de Prophet waren lekker hoor! Zaal 1 :respect:
Roberto -o
Leuk feest, bij dana had het drukker mogen zijn, the playah erg goede set!!! De hardcore was zowiezo de beste zaal om te zijn, helemaal los daar!!
RobinG
jhaaaaa goedzo schat, geef hem nog maar een hengst! jhaaaaaaa!:)
Robvanbeers
viel me dit jaar tegen! DBSTF daar had het geluid veel harder gemogen! En er hing nou niet bepaald een uber sfeertje..
Rodger88
Promo, wat een held. Veruit de beste set van de avond
Roed/­Wit-Mestreech
Knalgeluid overal over het algemeen goede sets gehoord heb me echt super vermaakt!
roekoe79
Goed feesie jammer, dat de hardcore zo druk was..!!
Geweldig! D-Block & S-te-Fan ! maar vooral Dana :respect:
alleen de hardcore stage gezien eigelijk... en daar ging het goed erop !
niet stilgestaan! erg geslaagd, toch meer van verwacht & waar bleef die sfeer?! :O
Ronnie1984
heb me echt superr vermaakt. lkkr knallen
Rough Temper
lekker avondje gestampt en rondjes gelopen heeeeeeel veel rondjes:D en elk rondje was anders:p vond het weer een super feestje
Royo"s
ging weer lekker lossss daaro!!!!!!:bounce::bounce:
Super!! :D
RUDOLF:bier:
geweldig!!!!!!!!!!!!!!!! :BIER:
Rudy303™
Kelly uiteraard weer heersend.. Charly en Noize Suppressor knalden heerlijk en bigupz voor de skills van Villain! :respect:
s'COREpion
Prima feest, gezellige avond gehad!
Goed feeste, niet de beste maar zeker volgend jaar weer! Technoboy was fuckingggggggg vet
Sambaaa
weer een mooi avondje gehad! super feest!
Sandert_
Thrillogy is goed bevallen:D Had alleen wat meer aankleding verwacht! D-block & S-te-fan hebben er zeker te weten een heerlijke avond van weten te maken:respect: B2S(Y)!
Sarah013
Laatste uurtje hardcore zaal (y)!
sastre
ik vond het feest sfeer echt klote, en het geluid vond ik wel hard zat,maar de afsluiting vond ik echt mega zaad,volgend jaar geen thrillogy meer
SchROBbelèr
wat een party weer! helemaal gek! :bounce:
SCHUFKE
was gezellig :bier:
sebkuh
goei geluid mooi feesje
Beste liveact van Noisecontrollers ooit. DBSTF altijd goed, maar gwn iets té veel & té vaak. Maargoed, het kan natuurlijk altijd beter.
SergioRamos
balle balle balle in de brabanthalle
Seth!
Het was duidelijk de minste editie tot nu toe. Geluid was matig, visuals sloegen helemaal nergens op :S sfeer kwam er ook moeilijk in. DBSTF was top
Sharonn,
Masters of Ceremony :respect:, topfeest!
Siemen'
Jeemig zo geweldig had ik het niet verwacht! wat een topfeest en vooral Crypsis draaide weer gruwelijk!
Silence-->I*­KILL^­YOU-PooT!­
Beetje tegenvaller vond ik persoonljik! maarja voorderest toffe avond gehad
Mijn beste Thrillogy, echt super vermaakt! Noisecontrollers helden:D Zatox en zelfs prophet was prima:) Charly en isaac, het is wel belangrijk dat je sowieso al kutplaten niet 50% in volume verschillen... Klinkt een beetje raar:p maar na 1 uur was het top:)
SjefQe
dee-block & s-te-pack dat was een heerlijk knal setje! Waar de mannen van het licht&geluid stonden daar was de bass zo gruwelijk hard mun oren suizen nog:D
sjoekel
was wel goeie.. maar heb betere meegemaakt..
Dana Early Rave area.....:respect: To All Dj's
Gezellige avond gehad! Altijd leuke sfeer op Thrillogy.
Smoking Monkey
Erg goed vermaakt! Dit keer met een half onbekende groep maar met allen top vermaakt, dus voor de herhaling vatbaar! Feest zelf was ook erg goed, er werd overal lekker gedraait en heb de hele tijd tussen de hardstyle en de hardcore rondgezwalkt met af en toe een chillpauze. Hulde voor alle djs! :respect:
Sneaky­Baster­d
Gewoon gruwlijk! :D
Sneeuw
Evil activeties (y) in speciaal MOC!! GE-WEL-DIG
soooophie
was zeker relaxed, maar vorig jaar was veel beter!
Miami Belch! (L)
Links vooraan HS & rechts vooraan HC (L) Ik had hoge verwachtingen .......en die zijn allemaal uitgekomen :cheer: YOEHOEEEE!! :D :vaag:
geluid was niet al te best verder ging het wel
Stefan S.
was weer een mooie:D
Steffytjuh
Was leuukk :D
DBSTF & Co :respect:
sunshines
sowww was weer lekker!
Super Trotse Tante Dee XXL!­ :D
Heerlijk welkom-thuis-feestje! :bounce:
Suzan!
Matig,totaal GEEN sfeer, niks spectaculairs, aankleding van niks en vond het draaien ook niet echt top, Lang geleden dat ik zo'n best wel slecht feestje heb gehad! Maar ja toch wel gezellig gehad met mijn maatjes
Was lekker los! Alleen wat liep die beveiliging te provoceren, zeg:S Random mensen uit het publiek halen en van top tot teen fouilleren. Beetje overdreven, die mensen doen toch niemand kwaad? Vind dat soort acties ook niet echt bevorderlijk voor de sfeer. Anyway, Kelly draaide heerlijk, echt mijn muziek! Dat maakte de avond meer dan goed.
het was super DBSTF, NC HELDEN :RESPECT:
Svenson Deluxe
Relaxed feestje hoor.. .zou alleen wel leuk zijn als er volgende keer ook subwoovers worden opgehangen
Sweetn­ess31(­L)
vond het maar tegenvallen (N) me vrienden en de muziek waren top.. maar wat een saai publiek, zo levenloos en sfeerloos erg jammer :nocheer: toch NOIZE SUPPRESSOR mijn helden van de avond.. (L)
Swie
Juist!! goed bezig daar in den bosch afgelopen zaterdag, heerlijk genoten:D goeie sound en te chille setjes!
Sybke
Wat een avond :lief: veel kippevel momenten beleefd
Syngetta - THM
helemaal de weg kwijt... en maar blijven zoeken naar de mainstage //
T.EUNN
Genoten (Y) geluid mocht wel wa harder overal
Takkie
Zouden de mensen, die het laatste half uur die een flugel flesje op hun hoofd hebben gehad bij mij willen melden ik ken de dader:D
Tammy (L)'
TOPPPIEE(K)
Technosam
Viel me net als vorig jaar heel erg tegen
MOC:respect: kk dol
Teunep­leunn_­*­
Evil Activities (L) & Masters of Ceremony (L) Geweldig feest!!!
eerste anderhalf uur waren matig in de area 1 (ZACHT GELUID!) Maar toen knalde het er hard op! Voor dat geld een redelijk geslaagd feest!
Tha Bips
Super vermaakt !!! Goed feeske en erg gezellig :respect:
Was vergeten hoe fucking geweldig 't kan zijn (L).. Masters of Ceremony :kwijl:
The Fame Monster :[
Heb me weer optimaal vermaakt. Was gezellig + goede sfeer bij EA !! :D
The Marvin
Feestje met gratis drank en bonnen was de moeite zeker waard!
The Rhythm Division
1ste Thrillogy :P De sfeer was idd ver te zoeken, maar hey die hebben wij zelf wel even neergezet :respect: Kaakman en MC bedankt voor de logeerpartij!!! Hulde voor Dee-Block & S-Te-Pack (y)
The Vips
TE GEK FEEST MENSEN KLASSE!!!
the_­jamesster
was super dik feest.noisecontrollers !!!! wildstylez!!! wat een helden allemaal
Thello
DBSTF netjes gedaan, veel nieuwe tracks gehoord en ook weer veel tracks die vaak vergeten worden door vele andere dj's!! Dikste beats van de avond toch echt weer NC!! :D HUGE!! verdere helden van de avond: Isaac, Deepack, Wildstylez, Zatox.. Miste alleen af en toe dat het echt goed los ging :S
thetris
ik vond het tegenvallen dit jaar. Wederom een uur verloren door file bij Eindhoven:@
Thijs!
goeie!
Thijs-BK
Wel goed vermaakt. Maar ik heb wel eens betere feesten gehad. Geluid was wisselend in zaal 1, en het publiek kwam maar traag op gang. Gezellig was het gelukkig wel. De noisecontrollers, Zatox, Dana Luna, Tha Playah en Tommyknocker hadden wat mij betreft de lekkerste setjes :d
Thijsz_01
Leuk feestje:)! Crypsis kort maar krachtig en stukje piano van Evil was gruwelijk:)! DBSTF, complimenten jongens:)!
Thomderanged
Prima vermaakt, veel lopende mensen, maar stond wel tussen redelijk goed losgaande mensen 8)
TILT
super vermaakt en wat een mooie dames daar :bier:
Tim ..!
Bijna in mn broek gezeken omdat ik niet wilde gaan pissen :D beste indoor tot nu toe .. thank you b2s and see you next year :D
Tim!.
Masters of ceremony was top! Nog nooit zo'n goeie show gezien! echt super jongens!
Timmiee
wat un feest!:d top sfeer(y) en alleen maar goeie stejes gehoord:kwijl:
Timmyk­nocker­!­
Heb we wel uitstekend vermaakt hoor! Geluid viel een beetje tegen...maar wat een paradijs is het daar om de weg kwijt te raken (L)!! Verder---> NOISECONTROLERS :kwijl: (L) :respect:
Tinuszzz
Laatste half uur..... :rot:
Tjoop
Afsluiter dana(nosferatu) in1 woord geweldig:P
Goed feestje, niet meer dan dat. Sfeer vond ik matig. En Masters of Ceremony was een grote flop als je het mij vraagt.
Tobias81
die 45€ niet waard dit jaar. HC zaal veel beter als 2008 maar opbouw, deco, show bij dbstf minder. dana: geen echte sfeer en rustig
Tomba!
Geniaal! D-Block & S-te-Fan : You Did IT ! (L)
Totally Michael Madness
weinig sfeer, slecht/niet aangekleed,paar goeie hardcore sets gehoord, wel gezellig gehad met de leuke mensen om me heen
Trebor
Leuk feestje gehad, geluid was te doen. Was gezellig vertoefen in de Dana zaal, wat een setjes werden daar gedraaid zeg(L)
Troed!
Beste thrillogy tot nu toe, denk wel beste feest van t jaar. Sfeer was top, werd goed gedraaid. Eerste set van deepack was echt dik!! Verder DBSTF, Zatox en Noisecontrollers top! Baalde ervan dat ik om kwart over 5 moest gaan
TwanJ
Mooi feestje :respect:
Uitgrid!
Geweldige party
Underground Dance Events
Later op de avond best hard geluid, verder was het allemaal maar matig.
uwe koninklijke vaagheid
buiten verwachting om een lekker feesie hoor:D Dana vs Vince, heerlijk! Maar wat een kutpubliek man :rot:
DBSTF :D Noisecontrollers _O_ Goed avondje!! Zeker los gegaan :woop:
VanMut­shuYze­n
Dee-Block & S-Te-Pack live :respect: goeie sfeer (y) see you next year (h)
Vantage Point //­ Donny
Heb me op en top vermaakt weer! Heel de avond main stage, was super! Alleen vond ik wel dat er iets te vaak aan het geluid gerommeld werd! Voorgaande 2 edities was dat niet! :D
Verliespiek
DANA-zaal was super vet. Alleen jammer dat de hardcore-zaal te klein was
Visvinci
Feest was super jmmr dat de bass VAAK miste! verder geweldig :D
Lekker feesje net als vorig jaar (y)
Was ruig de buig! Die Vince flikt het toch iedere keer weer. Lekker early setje was dat! Zaal 2 :respect:
slechtste feest wat ik ooit meegemaakt heb en te veel Mogooltjes bah sgeit ziek word je ervan:@:@!!!!!!!
Super lekker feestje weer. Weer heerlijk lope knalle:P Tot volgend jaar;)
VWRik
Lekker feeske (Y) geluid hardcore zaal :respect:
supper:D
whitefreacky
had er veel meer van verwacht heb idd betere meegemaakt
Wiljan88
Ook als BOB me super vermaakt, alleen maar staan springen!! Werd erg lekker gedraaid! D-Block & S-Te-Fan top gedaan!! Deepack en Zatox erbij (L)
Willewijntje
Wat een feest echt SUPER (L). Veel leuke mensen, fijne show kortom GEWELDIG :D
jammer dat het al voorbij is :yes: had nog makkelijk heeel de zondag door kunnen gaan!!! damm aan het einde hard los gegaan....LEKKER HOOOOR (L)
Willieisgek
laatste 2 uur waren geweldig :D zou zo terug willen :D
wilm1
btr verw8
wisQo
Dana intro (L) geweldigggggggggg
wyn
't was top!
x_Loonaa
was een zeer geslaagd feestje:D beter als vorig jaar! echt super:D
xclusive
Heeft vorig jaar zeker níet overtroffen:| Geluid was veel minder.. waar was de bass:\ Tot 1u slecht was gewoon slecht.. werd een beetje soft gedraaid! En waarom stond iedereen stil? Alleen bij de afsluiting, Still number one.. ging opeens iedereen wel los, schitterend:D En helaas van de saaie aankleding weer.
mn eerste feestje knalde heel erg goedd:P :bounce:
xSMNTHx
Het was een super feestje! Dikke respect voor D-block & S-te-fan :respect:
zuen
zeer matig feest..
MASTER FEEST! (L)
Zwim!
Geen hardstyle gezien, en dat beviel me goed :D In het begin niet echt hoge verwachtingen dat EA een zaal had... maar Wat Da Fak hoe dik was het daar de hele avond!!!! :respect: Neophyte... (L)
lekker hoor:D was weer een toppertje:D
~*~Lady E~*~
Top feest, mooie locatie!! Leuke sfeer.. and Bike thanks for play the "Chicken dance"!!! :resepect:
~HardStyle~
Muziek was lekker Alleen waar was de Bass??
•Merie•
EA Area:respect: werd heerlijk gedraaid. Vorig jaar toch al met al wel wat beter.Maar ik heb me wel weer prima vermaakt:D
°•Live your dreams•°
Heeerlijk feestje! Toplocatie, goed geregeld, leuke mensen en natuurlijk heerlijk gedraait! :cheer:
Æcium
te vet gewoon :D
ÐebOrahh*­:bounce:
Ik heb me uitstekend vermaakt:d lekker gedraaid! lekker losgegaan:bounce:

Line-up Thrillogy

1Area 1
hardcore, hardstyle
🇧🇪 hardstyle
· live hardstyle
hardstyle
hardstyle
· live hardcore, hardstyle
hardcore, hardstyle
hardstyle
🇮🇹 hardstyle
· MC hardstyle
2Area 2
🇵🇱 🇳🇱 hardstyle
trance, retro
· live hardcore
hardcore, house, hardstyle
techno, hardstyle
hardcore
hardcore, hardstyle
techno, hardcore
🇮🇹 hardstyle
hardcore, house, hardstyle
· MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
3Area 3
hardstyle
· live hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
hardcore
hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
· MC hardcore

Nieuws

Thrillogy
26 oktober 2009
Komende zaterdag organiseert B2S de derde editie van Thrillogy in Brabanthallen Den Bosch. Deze locatie zal van 22.00 uur tot 07.00 uur het decor vormen voor een concept dat nog weinig uitleg behoeft; een ware thriller bestaande uit drie delen, die het beste brengt op het gebied van de harde dance stijlen. Niemand minder dan D-Block & S-te-Fan, Lady Dana en Evil Activities zullen die avond in het middelpunt van de belangstelling staan. 87
Over een maandje staat Thrillogy alweer voor de deur van de Brabanthallen in Den Bosch. Niemand minder dan D-Block & S-te-Fan, Lady Dana en Evil Activities zullen tijdens deze Halloween nacht in het middelpunt van de belangstelling staan. Uiteraard kijken zij al weken uit naar deze bijzondere avond. Maar met hen, zullen ook vele collega DJ’s en vrienden achter de draaitafels plaatsnemen. Samen zullen ze alles op alles zetten om er een legendarische show van te maken. 59
Nog 2 maanden en dan is het zover. De derde editie van Thrillogy, in de Brabanthallen Den Bosch. Niemand minder dan D-Block & S-te-Fan, Lady Dana en Evil Activities zullen tijdens deze Halloween nacht in de schijnwerpers staan. 105
De drie Thrillogy namen zijn vorige week bekend gemaakt. Niemand minder dan Evil Activities, Lady Dana en D-Block & S-te-Fan zullen op zaterdag 31 oktober 2009 de hele avond in het middelpunt staan. Drie superacts uit de hedendaagse hardere stijlen, verzameld onder een dak! 63
Op zaterdag 31 oktober 2009 organiseert B2S de derde editie van Thrillogy in de Brabanthallen te Den Bosch. Hierbij vertegenwoordigen 3 acts de hedendaagse hardere stijlen in dance muziek. Inmiddels is het tijd de namen bekend te maken van de artiesten die hun eigen area gaan hosten. 124
Thrillogy 2009
13 juli 2009
Op zaterdag 31 oktober 2009 vind de derde editie van Thrillogy plaats in de Brabanthallen te Den Bosch. In 2007 schreven The Prophet, Neophyte en Ruthless geschiedenis op de eerste editie van Thrillogy en vorig jaar was de beurt aan Zany, Charly Lownoise en Paul Elstak. Dit resulteerde wederom in een groot spektakel, verdeeld over 3 zalen, waarbij iedere artiest tot het maximale ging. 139
Ook in 2009 zal B2S doorknallen! Wederom staan een groot aantal evenementen op de kalender. Pak je agenda er maar weer bij want hieronder vind je traditiegetrouw de data voor het eerste half jaar van 2009: 119
b2s presents Thrillogy at Provincial Hall in Den Bosch

In less than a month, Thrillogy will once again come knocking on the door of the Provincial Hall in Den Bosch. On this Halloween night, none other than D-Block & S-te-Fan, Dana and Evil Activities will be the centre of attention. Obviously, these artists have been looking forward to this night for weeks.

These three mega-acts will rule over their own area for no less than 8 hours, and have complete freedom to schedule their night. Each artist has also selected several artists to join them as special guests to help them rock the house. Together, they’ll go all out to make this a truly legendary show.

Below are the support acts chosen by the three heroes
→ lees meer

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Thrillogy 2009 - 31 Oktober 2009 f:hard261
GZ: 1 ticket tickets14
GZ: 2 kaartjes Thrillogy tickets11
GZ: 2 kaartjes Thrillogy tickets9
TK: (gesloten) 1 kaartje voor Thrillogy vanavond EUR 30 tickets1
TK: (gesloten) 1 kaart te koop Thrillogy tickets1
TK: (gesloten) 2 kaartjes Thrillogy tickets7
TK: (gesloten) 1 Thrillogy kaartje tickets2
Thrillogy tickets2
GZ: (gesloten) Thrillogy tickets20
GZ: (gesloten) 1 Thrillogy kaartje gezocht tickets5
Kaartje te koop thrillogy tickets4
TK: (gesloten) Thrillogy tickets5
TK: 2 e-tickets voor Thrillogy tickets4
TK: (gesloten) 2 Thrillogy kaarten E-tickets tickets1
TK: (gesloten) 3 tickets voor Thrillogy tickets1
GZ: 2 kaarten Thrillogy tickets8
TK: (gesloten) Kaartje te koop trilogy tickets13
TK: (gesloten) 1 Thrillogy kaartje tickets8
TK: (gesloten) 4 kaarten over Thrillogy tickets6
TK: (gesloten) 1 ticket Thrillogy tickets4
TK: (gesloten) 2 Thrillogy kaartjes tickets8
Zaterdag 31 oktober 2009 Thrillogy Den Bosch f:hard11

7063 opmerkingen

 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ;lies op donderdag 5 november 2009 om 16:30:
Top feestje


:jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op donderdag 5 november 2009 om 15:27:
weet niet hoe jij naar defqon1, qbase en inqontrol bent geweest maar daar liggen de prijzen ook op 10 euro en begin maar met sparen want qlimax zal ook wel weer 10 euro kosten


ja inderdaat over al ben je wel 10 euro pakeer geld kwijt als je de auto dicht bij neer zet

en ja ga eens met de auto een dagje amsterdam of zo dan ben je nog meer kwijt..



als je de auto aan de over kant neer zet van het gelredome kost het je niks en je wandelt zo onder de brug door na het geredome denk nog geen 5 min lopen doen wij ook altijd
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
weet iemand of die set die op pepsi.nl staat
ook als bestand te downloade is?
dan kan k die ook fijn op mn ipod zette:kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op donderdag 5 november 2009 om 00:01:
Foto's van b2s online @ http://www.b2s.nl
helaas hebben ze niet alles geplaatst


kan de mijne idd ook niet vinde:(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ;lies op donderdag 5 november 2009 om 16:30:
Top feestje


wojoo jij bent die flyer chick! :kwijl:
haha :respect:!
Waarschuw beheerder
Ik heb 2 kleine montage's gemaakt van zaterdag

Deel 1


Deel 2

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
leuk feestje heb me prima vermaakt:D
 
Waarschuw beheerder
nog steeds geen fotos op bejbi.se
volgens mij gaat dat nog wel ff duren :/
Waarschuw beheerder
Zijn er fotos gemaakt door flugel.com??
kan er me iets vaags van herrineren??
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van marmo(L) op donderdag 5 november 2009 om 23:21:
Zijn er fotos gemaakt door flugel.com??


:yes: Dacht van wel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Timmiee op donderdag 5 november 2009 om 19:04:
kan de mijne idd ook niet vinde:(


Ik die van mij ook niet :'(
 
Waarschuw beheerder
 
Waarschuw beheerder
dodelijk feestje wij hebben er ontzettend erg van genoten,
nu op naar qlimax.
Waarschuw beheerder
donateur
was gezelligs (Y)

maar wtf met het geluid? :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van marmo(L) op donderdag 5 november 2009 om 23:21:
Zijn er fotos gemaakt door flugel.com??


:yes:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
iemand enig idee hoe dit nummer heet?


alvast bedankt
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 november 2009 om 22:25:
nog steeds geen fotos op bejbi.se


:S Nog steeds niet! Hoelang gaat het nog duren zeg :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja en op flugel.com staat ook nogsteeds niks....:S 1.5 week geleden alweer komop zeg.....
 
Waarschuw beheerder
Ik vond de fotograaf van flugel ook niet zo vriendelijk. Maakte aan het einde van de avond een foto van ons, 2 mensen stonden er half op, reactie: "Volgende keer beter" :S okee .. Terwijl de dames en heren van hardmusic community echt (altijd! (y)) de tijd voor je vrij maken om een leuke foto te maken :respect:
Ik verwacht niet veel van de foto van flugel.com ...

Heb nu overal gekeken .. ben nog steeds 1 foto "kwijt" even wachten op bejbi.se denk ik ... :gaap:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 november 2009 om 09:22:
even wachten op bejbi.se denk ik ... :gaap:


Ja daar zit ik dus al "effe" op te wachten :/ ze mogen nu wel es opschieten hoor!
 
Waarschuw beheerder
de foto's hebben ze eindelijk op flugel.com neergezet maar het zijn er echt ontzettend weinig zeg:S

Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 november 2009 om 09:22:
Ik vond de fotograaf van flugel ook niet zo vriendelijk. Maakte aan het einde van de avond een foto van ons, 2 mensen stonden er half op, reactie: "Volgende keer beter" Okee .. Terwijl de dames en heren van hardmusic gemeenschap Echt (altijd! ) De tijd voor je vrij maken om een leuke foto te maken
Ik verwacht niet veel van de foto van flugel.com ...

Heb nu overal gekeken .. Ben nog steeds 1 foto "kwijt" even wachten op bejbi.se denk ik ...


wat een domme reactie zeg, zoiets kunnen ze toch niet zeggen..
tegen ons waren ze ook niet echt vriendelijk en keken een beetje chagerijnig toen ik vroeg of hij een foto wilde maken..
 
Waarschuw beheerder
Vond ik dus ook Chantal .. "volgende keer" ?! Hij bedoeld dus volgend jaar? :S :nocheer:

En inderdaad .. wat verrassend! --> niks geen foto van ons op flugel :loser: Ik zal in het vervolg met een grote boog om de flugel-fotograaf heen dansen .. Ga dan geen foto's maken op feesten waar mensen van je verwachten dat je hun feestvreugde vastlegt op de gevoelige plaat .. Tuurlijk mislukken er foto's .. maar chagerijnig + niet publiceren = :nocheer: en :loser: .. jammer ...

en Margot .. ik wacht met je mee .. ;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 november 2009 om 19:59:
en Margot .. ik wacht met je mee .. ;)


Dan ben ik iig niet de enige, gaan we gezellig samen w8en :nocheer:
Waarschuw beheerder
Wat een dikke eindbaas was t weer zeg :respect:
 
Waarschuw beheerder
:nocheer: nog altijd geen fotos op bejbi.se :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 november 2009 om 14:09:
nog altijd geen fotos op bejbi.se


Nu wel..
 
Waarschuw beheerder
En Margot staat je foto ertussen? :cheer:

Ik ben nog steeds 1 kwijt, miss mislukt ;) :rot: kan ook haast niet anders hihihihi :lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 november 2009 om 17:59:
En Margot staat je foto ertussen?


Ja hij staat ertussen :cheer: eindelijk!
1 kwijt, maar de andere heb je wel? :P
Waarschuw beheerder
Zijnn er ook Filmpjes Gemaakt hiero?
welke SITES?? heb dr al meerdere gekeken:)