Partyflock
 
here

Thrillogy

· Three Solo's - One Event foto's Facebook
album,3821 · zeer goed · ical
Thrillogy

Thrillogy
georganiseerd door Site

Brabanthallen (binnen) op de kaart Site
Diezekade 2
's-Hertogenbosch
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Thrillogy

Voorverkoop:€ 45,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 7 meetings, de drukste drie om 23:30 met 19 bezoekers, om 21:00 met 6 bezoekers en om 01:00 met 5 bezoekers.
Verslagen
Door killingscum (2934), Nickelson35 (1832).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig101527%
zeer goed179348%
goed69318%
ok1464%
voldoende531%
onvoldoende311%
slecht13
zeer slecht7
waardeloos9

753 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

d-block & s-te-fan :respect:
!!!!!!­uwe-vaaghe­id!!!!­!!­
het was zeker een goed feestje. Ik heb me optimaal vermaakt hahahaha
Vet feessiee... D-Block & S-te-Fan,, Zatox en Prophet heerlijke setjes!!
!!Weske!!
Mooi Party:P
Lekker feest, goed vermaakt! Vooral Zatox draaide fijn! Normaal niet zo weg van Hardcore, maar Tommyknocker... :bounce:
lekker hooorrrr :D!
!Wilskracht!
Goed naar mn zin gehad...geluid was alleen kut!
#..­Daantje[NL]
Sfeer was erg ver te zoeken.. alle mensen kijken je aan alsof je van mars afkomt.. niemand keek uit waar die liep.. decor was te saai.. en ook verplicht vroeg naar huis vanwege 2zieken.. t enige pluspunt was dat er lekker gedraait werd :)
#.Linss
Super avondje gehad :D
#.Para Lau
GEWELDIG (l)
#070 Jessy
Vond het een heerlijk feestje :D Veel beter als vorig jaar!
' Eloy.­ | Maximizer
Super feest! Heb me de hele avond weer goed vermaakt. Noisecontrollers & DBSTF :respect:
Wat een vet verjaardagsfeest had ik toch(l) en de after was ook super gezellig(y) MASTERS OF CEREMONY + BAND :respect: wat un avond (l)!
'Amy..
Zeker gezellig avondje gehad, Maar de sfeer was indd ver te zoeken viel beetje tegen, decor was ook slecht maar de muziek maakte dan wel weer veel goed!
Ondanks alles, wel vermaakt :)! Had er veel meer van verwacht...
'sensual
Vetste indoor-feest van 2009 -> DBSTF :respect: (L) Kon niet beter, kon niet trotser zijn!!! B) (L)
Goed feestje, Veel mesen waren Dullie Dullie, Maar heb me goed vermaakt en Tegekken Live sets(Y)
'VanDal' :banana:
gelukkig nog goed geluid int midden bij D&S!! hahah goed geknald daar! :banana:
(F) DAVE
Dikke Party Menn !!
Jaa was wel een leuk feestje!! lekker los gegaan :bounce: mooie muziekjes gehoord.. en mooie lichtjes gezien (L)
(k)Par­tybabe­(k)
Wat was dit voor mij een ONWIJS, BRUUT, GAAF en VETTTT FEESTJE geweest!! Van het begin tot 7.00 uur staan stampuhhh!! ECHT GEWELDIGGG!!! Heerlijk om je 18 te voelen op zo'n avond!! Alleen na afloop flink kramp in mijn kuit gehad...auwauu!! Bs2 THNXXXXX voor deze heerlijke avond!!!
(kelder)
vond het een vet feesie was weer bar van de kop af gahha :xtc: :rot:
(L)K a y l e i g h
Heb het weer super naar me zin gehad!:D
*­ Annie *­ :cheer:
Masters of Ceremony was weer VET!!!! :respect: top avond gehad Kelly!! :respect:
MC RUFFIAN !!!!!!!!!!!!!!!!! Loved ya wederom (y)
super feest gehad!alleen van noize suppressor meer verw8!
** Michael
Was een mooi feestje :respect:
Hardcore dat was Top:D ik hou der van(L) hardstyle egt slecht
*-Jordi-*
lekker feestje gehad, lekker druk in de HC en nogal warm met zo'n masker haha
*_­ [M]arcel [¿]*.­
Dat was er weer eentje voor de boeken! :respect: B2S Bedankt!
*­Daniie­lle_!!­ B)
Supervette avond gehad! :D DBSTF! (L) :kwijl:
Zeker beter dan vorig jaar :cheer: heb me héél goed vermaakt! jammer dat ik zelf niet helemaal fit was..
*Freya*
was erg gezellig!! :respect: evil activities : live :respect:
*Kev
Mijn feestje was het niet :no:!
*mario*
was weer een leuk feest !!! Noize suppressor :respect:
lekker gezellig gehad :D lekker gehakt :D alleen die kutfile bij eindhoven was minder:(
*Michael_
Zaal van Evil Activities!:respect: Master of Ceremony :respect:
was weer gezellig(brb)
*mutsiiee*
een leuk feestje!! heb me prima vermaakt:)
Lekker!:)
Opvallend dat de sfeer in zaal 2&3 er veel beter in zat!:D Het geluid in zaal 3 was ook echt dik! :respect: Ondanks dat ik helemaal kapot was hebben ze het laatste half uur mijn voetjes toch nog van de grond gekregen!
*Sebastian
een nacht met alleen maar helden! Wat een feestje weer!:D
*WESZ
goed geknalt & sfeer zat er goed in ;)
- vaal -
Wat een saai feest!!
-- YASMINE ;­ *­
Noisecontrollers :respect: Jullie hebben mijn avond weer gemaakt! Vond het erg jammer van de slechte sfeer in zaal 1 gelukkig was zaal 2 qua sfeer en geluid stukken beter. Dana :respect: .. Vind het erg zonde voor D&S want ze hebben wel alles uit de kast gehaald!
--->Cokkie<---
Gezellig feestje,gezellige mensen :-)Dikke voldoende
---Sjefke---
Heb een leuke avond gehad, maar vond het wel erg sfeerloos.
--Rob--
geluid was egt ruk
kippenvel tot in m'n naadje:D
Leuk feestje met de mensen linksvooraan... alleen jammer dat er veel van die dagjesmensen zijn.. uit den bosch en omstreken, die je normaal nooit op die feesten ziet.. dus sfeer was af en toe ver te zoeken.. en dan die stilstaande mensen ... mzzz... maar hebben er weer een top feest van gemaakt of niet linksvooraan :D
Heerlyk feestje (Y)! Prima vermaakt :banana: .. D-block & S-te-fan > (L):respect:
-Lioon
zeeeeeeeeer geslaagd feestje:)!
Jammer van het geluid, de sfeer zat er ook niet echt in.. Gelukkig wel gezellig gehad met iedereen, maar vorig jaar was het stukken beter! En het meest trieste van de avond was wel dat er werd gefouilleerd op de wc's :s
geluid was geweldig hard in het midden en echt nog nooit zoon dikke bas gevoelt (Y) de bewakers idd erg irritant,(N) Den Bosch mag wel trost zijn op zoon feestje (Y)
..Lauw..
Was super, had wel even een dipje rond 1 uur, maar daarna weer heerlijk geknalt! Evil Activities! :respect:
.annee__×
top feestje. alleen beetje sfeerloos, verders top avond gehad!:respect:
.Jonkie.
Jezus mina:respect: Heb een badkuip vol afgezweten daar, zo hard ben ik uit me dak gegaan:D Samen met me stampgezelschap hele avond en nacht lopen knallen(Y) Gezelligheid was overal, vooral linksvooraan met die verhogingen:D Mijn respect gaat toch het meest uit naar Technoboy:respect: Samengevat: een superfeest die ik niet snel zou vergeten:D
.Morbid.
Leuk feestje! :) Vond alleen de stages er zwak opgemaakt.
tjah wat een kut feest :dood:
Was weer een heerluk feest. goed naar me zin gehad :)
Was echt een hels feessie! Heel de nacht non-stop lopen springen hakkuh helsen:D Dana, Kelly, Tha Playah, Neo...weer in 1 woord FANTASTISCH! Nu moet ik het 8 maanden zonder dit soort mooie feesten stellen in Australie...Dus was een mooie laatste:D
81Pope
Evil Activities area (n): Weet niet goed wat er loos was maar links voor die box was iets goed mis mee :(. Dana area: het begin viel tegen, maar daarna niks te klagen (y) :respect: D-Block & S-te-Fan area: :respect: gewoon in 1 woord HELDEN :D die live-set alleen al :respect:
:.Joe^ri
Zeker goei feestje, Nieuwe Tracks van Evil Activities en Noize Suppressor :respect: Neophyte wat een Afsluiter :D
:banana: KIMSALABIM
Ik heb 7 uur lang even aan de hemel kunnen proeven! HAHA, ook dit jaar weer een TOP feest!
:bier: 076
Had van Vince en Promo iets meer verwacht.... Voor de rest was het allemaal dik knallluuuhh!!!
:bounce: evil28 :bounce:
Geweldig feestje, vette lazers! Muziek klonkt echt geniaal in de oortjes! :bounce: Geweldige after gehad! :rot:
:bounce: miniman :bounce:
me eigen zeeeeeeeeeeer goed vermaakt :D
:bounce: peter2­0:boun­ce:
had er veel meer van verwacht muziek aardig decor zwaar klote
:bounce: Stroboscoop Lampie - :bounce:
Potverdikkie, wat een skoftig feessie, jammer dat ik eerder weg moest... VOLGENDE KEER WEER!!!!
:devil­:LitLL­PuSSy:­9:resp­ect:
ECHT SUPPER GEWELDIG FEEST!!! volgend jaar zekerr weer!!! :D;)
:Kevin­::boun­ce:
fucking dik!
Was vet :)
:vaag: M de B :devil: !­
Heb me goed vermaakt (Y)! Alleen kut dat hardcore al om half 7 stopte (N) Verder :kwijl:
:woep:­Swift:­woep:
Heerlijk feestje! alleen waren ze errug aant klote met t geluid tot n uur of 2u erg zonde b2s! daarna was het super. Goed geluid en goede sfeer :) Hulde voor Zatox! heerlijk knallen!
<~^­Poeletje^­~>
was een leuk feesje prima vermaakt geluid was goed en werd heelijk gedraait _o_DBSTF_o_ en de hardcore zaal was de laaste 2 uurtje supper (Y)(Y)
>>>ver­veer<<­<
werden ckkr dikke sets neer gezet nice nice
[077] Reneetjuhh
geen handjeklap-volk :d hardcore zaal werd echt super gedraaid.. wel vet warm.. maar echt vet feessie
feest was kut, verder wel gezellig met de groep..
[I][v][o]
Gelukkig heb ik voor mijn kaartje maar 25 euro betaald; meer was het ook niet waard. De sfeer was ver te zoeken - de hele zaal was gevuld met zoutzakken. Serieus, ga dan niet ofzo. Geluid mocht ook wel een tikkie harder. En Zatox was de held van de avond :D Gangsta!
[Illie]
Hmzz..
[J]ohn
Heel goed feestje! Beter dan vorig jaar, volgend jaar zeker weer!! :bounce:
[L] HAKKEF­REAKYH­ARRY
Had er meer van Verwacht, Heb me verder goed vermaakt, maar wordt volgend jaar geen Thrillogy meer voor mij, Er zijn betere feesten ,,
[L]uwaa'
Goed vermaakt.. D-Block & S-te-Fan Heerlijk !:bounce:
[N.­Q.­T²] Robskuh
Super vet:respect:
[NL] Hakkuh-Wijffiej [NL]
Was gruwelijk feessie, ckr voor herhaling vatbaar:bier:
[NL]_­terrorstyle
prima vermaakt maar die security..pfff en het geluid bij de hardcore kon beter....verder niks te klagen :D
[NL]Denny
relex feestje :D
[NL]Fe­nderts­...­Pokkej­ong...­[NL]
Twas wel leuk maar vorig jaar was veeeeeel beter!
[NL]ko­eman[D­H]
gewoon knalfeest, maar de afterparty was nog gaver(Y)
[NL]Su­usje[L­]Jeroe­n
Was gezellig! Noisecontrollers, Deepack, Zatox en Prophet lekker gedraait! :bounce:
[S.­G.­C.­] T-Man Terreur
KKdoll feesie,,!!!
:respect: this is the sound of noize supressor :respect:
[YE] adriaan [ye]
ja ben 30 minuten binnen geweest kan er nie veel van zeggen, politie bureau was zwaar kut
^IImke
1e keer Thrillogy en het was geweldig! (L) Op naar volgend jaar !! :D
Was knallen!!:bounce:
_­-=­The ®eal Pluis=­-_­
btje jammer dat er na elk nummer weer slap geluld werd
__Jochem__
Ja wat moet je er van zeggen: VAAG;p
Goed vermaakt :bier: Masters of Ceremony band :kwijl:
_Driekus
Leuk feestje, alleen jammer van de sfeer op de main
_Larz
Wat was dit weer leip zeg! Nosferatu & Dana :respect:
_Merijn_
Geniaal.. Helden NC,Crypsis,dee-block & st-te-pack , Zatox,Prophet
Was helemaal top! Super genoten :D
Abaddon
heb me weer goed vermaakt :P
Adjuh
jammer van het slechte geluid.. verder topfeest, helemaal goed geregeld (drank wc's enzovoort) alleen die prijzen komop zeg €7,50 voor een baco, waar gaat dat heen.. hmm achjha verder wel een mooi avondje geweest
Adrenaline Junky
Heerlijk feestje weer indd:D,vond het beter als vorig jaar,die opkomst van D-block&S-te-fan was echt super:respect:,Hardcore zaal was ook wel leuk,volgend jaar weer van de partij
Angela .
Heb me goed vermaakt! echt topavond gehad (L)
Ann(6)
Dana & Evil Activities :respect: :bounce: maar wat een bout geluid zeg!en de sfeer?tsjah die maken we zelf wel ;)
vet feestje, ik heb me goed vermaakt :D D-Block & S-te-Fan :respect: alleen het geluid mocht wel wat harder
Anoussh.
Tegenvallertje :aai:
area_master
wat ik me er nog van kan herrineren was het wel goed :)
Arjan Beukpad
Gezellig :D
Arrr69
TGELUID GING HARDDD:P dikke show ook! bij hardstyle niet verwacht eigenlijk...en TERING WAT EEN LEKKERE WIJVEN ZEG! ME ogen waren nog vermoeider als me lichaam!:| ZATOX I (L) YOU!
AS0023
Leuke feest leuk jammer dat ik zaal 3 niet kon vinden met me wazighoofd. p.s waar zeker veel mooie vrouwen!!!!
Eentje als zovelen.... Goed vernaakt dit dat zus zo
vond r niks aan .,.. ;(
b2sander
Was een TOP avond! :respect: Noisecontrollers :respect:
Babette:rot:
(L)
bacardi-mannetje
wat heb ik een geweldige verjaardag gehad dat ging er weer goed op !!! alleen jammer dat sommige mensen me verjaardag zo moeten verneuken , maar boontje komt om ze loontje
back2lies
Super naar me zin gehad! Flink los gegaan :D en heel veel lol gehad,we waren met een leuk groepje!
bal terror
kut geluid maar toch super gezellig gehad
heerlijk vermaakt weer met al me maatjes, bearface, jantje, joe, tifoso enzo!!! voor mijn gevoel was het geluid ook beter als vorig jaar.
Bass-Powah
Was zeker kicke. begin bij dana was een beetje saai maar darna ging het goed los helemaal bij Crypsis :respect: Wat is Torture toch een masterlijke track. :D Dee-Block en S-Te-Pack toch wel hoogtepunt van de avond. Die X2X remix was geweldig! Zatox ragde er ook lekker op. Lekker nachtje gehad ondanks dat me vaste crew er niet was
BassFlow
Top! Heb geen seconde stil gestaan! MOC!!!! Noize Supressor & Neophyte MASTERSLIJK! en natuurlijk niet te vergeten EA LIVE!!!!topfeest! ben alleen 20 muntjes kwijtgeraakt iemand gevonde? hoop dat je ervan genoten heb :D
kut feest
bassiebal HKE
geweldig feest noisecontroller en ea :respect::respect:
:respect: DBSTF :respect: Had er eerlijk gezegd veel meer van verwacht dit jaar, maar helaas vond ik de aankleding ook minimaal dit jaar en het geluid was ook alles behalve top!! Ook was de sfeer op sommige momenten ver te zoeken!! :( Ondanks dat een super gezellig feest gehad met iedereen!! :D
bboypietie
Security zat zonder reden ERG moeilijk te doen....heeft het aardig verneukt voor mij
Be Free!!
ik heb me van begin tot eind (Y) vermaakt!!!
BenninG
was zekers gek :beer: DBSTF (Y):D
ik heb mijn goed vermaakt super sfeertje ook:Dnex time I there
bjorn¹
Lekker feesje:D alleen bietje warm..
bl0nDi­e:chee­r:
Gruwelijk feestje..!:bounce: Prima vermaakt..!(Y) Prophet HELD..!:respect:
Blondjee074
Gezellig vermaakt! :D
BlonT
Was weer een leuk feestje me prima vermaakt, het was beter dan vorig jaar :D
bonaparte
Heb me super vermaakt :cheer:
BoSwEg
Super vet feest! EA zaal was erg dik (Y) vette sets gehoord van oa MOC en tha playah :respect:
Bram046
Was gewoon zeer gezellige avond:) En zeker goed vermaakt. Geluid mocht iets harder!
brendaa -
hele goede avond! volgend jaar zeker weer, (L)
niet echt van het muziek genoten... want was veel te druk bezig met praten en rondjes lopen :P maar was toch een vet feest! :D
Butsie
Top :)
Caatje!
Heb echt een super nachtje gehad:-D
Cajendra
Hardcore zaal was wel okay, verder vond ik het beetje tegen vallen en de afsluiting knalde totaal niet.. jammer
Carientje :bounce:
Heerlijk feesje! Ik vond het geweldig...
lekker feestje :d Crypsis held :respect: Wildstylez,Zatox,The prophet ook lekkere setjes :d
carlo
kale bedoeling,slecht geluid,totaal geen sfeer....b2s schaam je met zulke prijzen!!
Top feest!Evil activities,tommyknocker en masters of ceremony tha best tonight!!!
Heerlijk feestje (y) Alleen in de Harcore gestaan :D Kan Hardstyle niet meer verdragen ;)
Cedje
geweldig super feestje gehad thnx :D
na 2 uur file en 1,5 uur zoeken naar de BB hallen uiteindelijk toch nog een super gezellig feestje gehad :D
Charon
Van begin af aan aanwezig geweest. Coone, hele dikke jump set! Pavo, onterecht dat het bij hem niet echt druk was, masterlijke set :respect:, EA vs. Endymion, ook voor even aangehoord, was ook erg vet. En verder tsjah, Zatox blijft mijn held :beer:. Verder leuke gezellige avond gehad met alle leuke mensen om me heen (Y)
Gezellige party klapte der wel op
Chesney :bounce:
:respect:PROMO:respect: de rest..macaroni met kaas?
chrisjesos
was een ziek feest
niks bijzonders, lag alweer om half 6 in me bed
co la tje
Top was erg leuk, veel op de hardcore geweest was echt Top!
Codex
Dana area :respect: :respect: :respect: :respect:
complex lover :rot:
prima deluxe feestje
Sfeer was beetje tam, geluid stond fucking zacht... :( Wel gezellig gehad, maar matig feestje helaas.. Laatste uurtjes in HC waren wel top!! :respect:
Was gezellig:D alleen mocht de muziek soms wel wat harder :/
CrazyDD <3
EA dit was gewoon goddelijk.!!!! :respect:
D-Fact | 50 %Noise­making Criminals | TN
superfeest gehad in de EA zaal, geweldige sfeer!! het geluid was niet altijd even goed, en de zaal was duidelijk te klein, tegenover de andere toch!! maar echt reuze geamuseerd,.. sets van de avond: EA vs Endymion, EA vs Noize suppressor en Dana vs Nosferatu!!!!
Da Hardbass
Was een goed feest, bijna alleen maar in de EA area gestaan..:D!
De knip
Was weer een lekker feest prima vermaakt:D
DeFolter
Zeker de moeite waard! Evil Activities! :D
Deguh
was wel lekker feessie dana vs vince (Y)
Den Boudy
top......
De hardcore was super!Kheb me goed vermaakt :p goede sfeer, goed geluid :D
Lekker feestje, goed geluid:)
was geweldig
DennisA3
Me eigen prima vermaakt ondanks dat de sfeer ver te zoeken was! Bij D-Block & S-Te-Fan kakte het ook aardig in.. Maar doordat er een hoop gezellige mensen is mijn avond toch nog goed gemaakt, iedereen bedankt (l)
dirk0202
super feest noise supressor draaide zekers hard
Dj Agonizer
goed kunnen vermaken daarow :d
DJ Souza
Egt geweldig! Dee-block & S-te-Pack was heerlijk!!:D
Dj Spindler
Goed vermaakt:D.. Zeer leuke setjes gehoord! Volgend jaar wel weer denk ik, maar dan mogen ze wel wat aan t geluid doen!
Dj X-Fade :bier:
Gezellig feestje gehad :) Evil Activities _O_ !! alleen het geluid was soms iets minder maar voor de rest toppie (Y) :jaja:
Dntimmerman
Zaal 1 viel zeker tegen, had er meer van verwacht! Maar de EA zaal maakte in ieder geval alles goed! Toch nog de 2e keer wordwide crisis :D Toch nog gezellig gehad, maar dat kwam meer door de groep!
Gruwelijk gewoon!!! :bounce: :D
Don Floris
Leuk feestje, heb me goed vermaakt veel bij hardcore gestaan Tha Playah :respect:, jammer dat het alleen een kuteind lopen was naar de hardstyle
Donny :bier:
gezellig :bier:
DOOD-LOOD
HELDIG
DRE :bier:
alhoewel t niet mijn muziek is zeer goed vermaakt, trouwes liepen wel heel wat mooie meiden zeg :O
jammer van het geluid en die oh zo smerige snack hal zag er tegen op om af en toe van zaal te wisselen.. voor de rest werd er goed gedraaid op het punt na dat veel dezelfde platen voor bij heb horen komen. Opzet was leuk met dat halloween tripte hem wel goed op die rare poppetjes :D
DrumDJ
Mmm vond de muziek erg eentonig... Alleen Zatox sprong er een beetje tussenuit.. Toen maar ff naar Dana gegaan.. Verder alles goed hoor!! Dik veel man uit Nuland midden vooraan heftig!! Trouwens 7000 man maar?? (bron Brabants Dagblad?)
Dryade
VETTT :D Dana & Vince :) EA & Noize Supp!! (Y) Heerlijk dat Fucking Hostile nog ergens tussendoor kwam waaien :D:kwijl: Prrrrima vermaakt alleen die treinen terug :X
Duc0
super feest. geluid goed, show goed, sets goed, en veel mooie meidjes ;)
eddy terror
wat een lekker goed feest.de stemming zat er goed in bij de hardcore:-)ea megavet live gggrrr op naar de volgende thrilogy,jammer van het geluid
EggY
toppie ouwe
Elleinad
ik zeg crypsis for president!! :kwijl:
Ellen~~
zoo lekker feestje :D :cheer:
Vaagste feestje waar ik ooit geweest ben! Wel prima vermaakt! Irriteerde me alleen mateloos aan de beveliging! Zatox GANGSTA :respect:
en daaaagg hoorrrr!­
nja heb me eige goed vermaakt hoor!
ENROC
Noisecontrollers, The Prophet knalde lekker en kippenvel bij Evil Activities live ft. Brad Grobler :bounce:
Erichh
Geluid in de EA zaal (L) MOC (!!) en setje met NS en Neophyte echt heerlijk! Dee-Block & S-te-pack ook weer lekker hoor :D Geweldige sfeer, heerlijke locatie.
EVITA.
Ik heb een heerlijk nachtje gehad met gezellige vriendjes (l) evil activities!!!
F*­ck Me I'm Famous !!!!­
ik heb me egt goed vermaakt was egt lkkre muziek :bounce: :respect:
Fleurr_
Joah, was wel lache
Vond er weinig aan, had me beter op een andere plek in den bosch kunnen vermaken... Maar goed, we zijn weer een avondje van de straat geweest zullen we maar zeggen... ;)
beste verjaardag ooit helemaal uit mijn plaatje gegaan was weer een top feestjuh....:D:D
Flo aka MC NRGiZE
ben goed los gegaan :yes:
Sjonge jonge, wat een GEWELDIG feest :respect: Lekker losgaan, en rondjes lopen! :D echt niet te beschrijven gewoon! :D en de after was ook fucking vet! :D
Frisse fruitdrank
Veel leuke setjes gehoord alleen de brabanthallen kunnen toch niet tippen aan de HMH:(
G1LL
Was super vet:D! Kan d'r niks meer van zeggen!
gekbelske
tja dat was weer het begin van de festivalletjes
Gerry Jongeuh :bier:
Ze wisten in de Hardstyle zaal temminste wat bass is :P was mooi feeske :D
Gertjuh
Ai ai,, hardcore was weer knallen :bounce: Ondanks dat ik er tegenop zag, toch goed kunnen vermaken! Waren weer een paar geniale acties deze avond! Volgende x geen ex'en mee! dus dat scheelt ook weer aan onnodige ballast :D
giel de la tourette
heerlijke avond gehad, masters of ceremony wat een live act:respect:
Goed vermaakt(Y) MOC (Y) TECHNOBOY VS DANA (y) LASERS:kwijl:
het was echt superr..:D:D
NOISECONTROLLERS / MC RENEGADE :D Respectá
goed vermaakt was gezellig niks te klagen:)
Heb het super gezellig gehad. Area 3 was top en dana vs vince was ook top ofnie deguh ;)
Het was een lekker feestje hoor! Noisecontrollers(L) Verder lekker lopen dwalen!:P
hamme
was weer gruwlijk (Y):D
Hardstyle Neliss
Lekker feessie! D-Block&S-Te-Fan&Zatox(L) Zweet tot in me bilnaat!
Harry Beuker
Gruwelijk vet feest! Evil Activities zaal _0_ + isaac/noisecontrollers super! Goed geluid, sfeer en gezellige mensen! top avond :D
Tering wat een feest :bounce: grote pieken en diepe dalen (effe de EHBO geinspecteerd :rot: haha) Voornamelijk in de hardcore zaal geweest. Echt een grandiose sfeer. Bedankt mensen (y) Veel bekende gezien :D Toppie. Kwam zelfs dj Paul bij de bar tegen :D Muziek top klasse. Brabant :respect:
HEART-FOR-HARD!­
Prima feest! gezellig gehad! :D
Was super!!! Evil Activities!!!!!!
hoegoo­iikdez­eweg
Kaartje was aan de dure kant als je kijkt wat je er voor terugkrijgt maar heb me prima vermaakt! Zelfs bij de HS draaide ze lekker door
houseparty
top feesie! paar puntjes.. bass moet je door je borstkas voelen denderen!! en je kon nergens GELD pinnen en dus geen merchandise kopen:S
iiLsze :bier:
was zeker leuk!(Y) volgend jaar weer :bounce:?
GEWELDIG :respect: mensen zeur niet zo t was echt een top feest!!!!
ilse__nl
Noisecontrollers HEERLIJK! :respect: DBSTF Was (L)!
geluid had wat harder gemogen....maar zeker een toppertje geweest :D
Irisz
nicee
Was een lekker feestje :) Geluid had bij D-Block & S-Te-Fan had ietsje harder gemogen...
Iv :hyper:
Super gezellig :D
J Q R D I :banana:
Heb me prima vermaakt, goed feestje :D Een stuk beter als 2 jaar geleden :) Geluid in de zaal van DBSTF kon wel wat harder alleen, de lasers waren wel weer super vet B) Helden van de nacht: Dee-Block & S-te-Pack :O Wat was dat vet :respect:
J.(F)
was oke
J.orisss
Heerlijk, Heerlijk!!(L)
JAAH ZEETIE
vorig jaar vond ik de intro's wel veel vetter,maar superavond gehad!! evil act. :bounce:
janiiska
lekker feesie lekkere setjes:D alleen gaar publiek..:P
Je Zal Maar Zo Heten
Echt super vermaakt daar!! Zeker beter dan vorig jaar :D Dana zaal :respect:
was gezellie met me zusje bedankt dat me hebt over gehaalt om te gaan
Dee-Block & S-te-Pack (L) superrrrr... verder erg naar mn zin gehad, geen minuut stilgestaan!!!!
Jeroentje
Toppie
wow dat geluid in het midden bij zaal 1:respect:
Jesley :bier:
Was gek feestje DB&STF + DANA + EVIL ECTIVETIES :respect: Noisecontrollers live en Technoboy focking gekk!! was super met iedereen:):):respect:
Jesper :D
Was zeer mooi! :D Beter als vorig jaar vond ik... Toppie!!
Geweldig mattie!
Jordies
Wat een lekker feestje :D noisecontrollers (L) Dee-block & s-te-pack ook heerlijke platen voorbij horen komen!! Was gezelligggggg
Jroennn!;)
Heb er zeker weer van genoten! (Y)
Judah
Jammer dat de HC te klein was, verder lekker setje van Zatox, Noisecontrollers!!!
Judas :[
1e Thrillogy en khad er meer van verwacht.. matige decoratie, en er miste wel meer dingen had ik het idee..
JukieO:)
Goed vermaakt:) goeie sfeer, leuke mensen!(Y) muziek alleen wat minder.. De beuk had dr wel wat meer in gemogen van mij!
Jusstin
Leuk feessie, maar meer ook niet. Geluid mocht wat harder, stond vooraan de main en we konden nog normaal met elkaar praten
Kaptein Iglo
Wat een feest!!!!!! gruwelijk genoten!!!!!!:D :bier: :D
Karell
Zeker lekker feestje!!
kazee
SuPer :D kut feest
Keezbee..­ :bounce:
Echt geweldig super vermaakt in elke zaal! Mooie show's gezellige mensen en genoeg ruimte voor iedereen :yes: :respect:
Kefffke
was weer vetjes heb er maar weer een feestje van gemaakt lekkerrrr
Kevin (Dream Chaser)
vond het een super feest, lekkere setjes gehoord, geluid was prima, en erg gezellig:D Van begin tot eind non stop gas geven B) Charly Lownoise, Dana, Deepack, Zatox en The Prophet :respect:(L)
Kevolution
Alle zalen waren goed te doen! Sfeer was goed en de locatie is echt vet. Echt flink los gegaan daaro.
Kim ^^
Ik vond het weer superavondje! Voornamelijk door de hardcore, EA (L). Vond tempo aan begin te laag bij DBSTF en bass / geluid mocht daar ook wel wat harder. Zelf wel weer optimaal genoten, dus weer de hoogste beoordeling (Y).
M'n 1ste thrillogy. Aankleding had wel beter gekunnen. Zeker te weinig bankjes in de eetzaal.! De bass in de hoofd zaal was op somigge plekken amper te voelen. & de hardcore zaal had wel groter gemogenn. Maar heb me wel optimaal vermaakt.! :) Was wel doll.!
Beter dan verwacht, gezellig gehad!
Kings :bounce:
jhaaaaaaa!
Kl.­eine Blonde
Vorig jaar was beter, maar toch wel vermaakt:)
kleineratje
super gewoon volgend jaar er weer bij geweldig gewoon heb me optimaal vermaakt;)
Kleurplaat
Laatste paar uur met Dana (Y)
Klynduimpje
Heb me echt super vermaakt! Knalfeest..:D
Viel tegen! geluid erg zacht en kon niet in de stemming komen:(
knipkn­apanni­e
ik vond het helemaal teeeeeeeeee gek!!!!!! bijna 44 jaar maar hardcore is nog steeds the best hihihhi
Knoeihard
Leuk feestje, goed vermaakt :D dikke voldoende
Koen"
wederom een geweldige editie vooral bij evil activities!!
Koenusz
_O_ Heersend feestje ! Dee-Block & S-Te-Pack LIVE rockte de tent. Goeie locatie ook. Geluidsysteem was de eerste 2 uur wel matig. Daarna vol open. (Y)
Koppuh
Vette avond! was het geld echt wel waard!
KOS
echt gewoon een mega feest
Kuituhh
ondanks het mindere geluid, gebrek aan sfeer en veel drank toch een aardig feestje :) was gezelli mensen!
waauw wat een KNAL feestje heerlijk gewoon !!! :respect: :D:D !!
Lady P@­tricia
Goed vermaakt:D Dana:respect: Kel :respect:
Ik weet niet waar de mensen hebben gestaan die zeggen dat er geen sfeer was, maar ik vond het een topfeest!! Leuke mensen, goede muziek, uit me dak gegaan!!!! :respect:
Lassie!
Leuk feestje alleen beurs en tel zonder accu kwijtgeraakt! iemand gevonden ?
Lautje Vrouwtje
Heb me echt super vermaakt :bounce:
In 1 woord: GEWELDIG!!! Zaal/Area1 :respect:
Lekker Leip83
als ik alleen was geweest was ik om 2 uur al pleitte geweest,terwijl ik normaal toch echt tot laatste nummertje blijf,eerste 2 uur ook aardig beroerd geweest van n paar noten die toch wat zwaarder waren dan ik dacht,lag dus deels gewoon aanmezelf maar toch bijna niet los gegaan terwijl dr wel aardig gdraait werd,veel security ook (vooral echt jonge"stagelopers"ofzo had idee alsof er telkens wel oogje op me gericht stond:d
leroyy'
Hardcooooooooreeeeeee!!!
Top feestje (L) wat een geluid :D
Liindszay;*
zeer zeker goed vermaakt!.. heerlijk feestje (L).
lippyh
Surprise! :D heb genoten
Geweldig!!! alleen jammer dat het na de nc een beetje inzakte...maja wat wil je met die helden ;)
LMystery
Genoten van achter de bar:respect: voor de gezellige mensen!
M ysterious
tegenvaller
m-a-r-c
lang geleden dat ik me weer zo heb vermaakt:D
Maaike.25
Vond de sfeer :( en ook de aankleding :( maar Masters of ceremony & Evil activities waren _O_ gelukkig met veel gezellige mensen erbij toch een leuk feest gehad!
Was weer een goed feest!:D Lekker losss gegaan in area 1:D
MaQenzie
ja dik feest hoor, echt geweldig
Marcel van der Heijden
Was dol, op het begin een beetje tam, later gingen ze los. goed vermaakt. ;)
Lekker hoor, heb goeie platen voorbij horen komen. Evil activities en Dana stage helemaal top.
marjol­einvan­h
Complimenten voor de nieuwe hardcore area! Veel beter nu. EA was top, MoC waren geweldig!!
Mark.A
Uitstekend vermaakt ,,gezellige mensen top (Y)
Aardig feestje,maar zelf de slingers moeten ophangen....;)
martl
bij EA area ging het top!! zeer netjes.. aankleding had iets meer gekund voor da geld..
Matthijs
Vet feest, gezellige boel, leuke mensen ontmoet, en lekker uit m'n dak gegaan in de hardcore :bounce: Onderkant van m'n voeten kapot dus dat is een goed teken :P
Mattie_core
Wat een super lekker feesie heb heerlijk genoten!! van begin tot einde uit me naad gegaan
Mayow
ZEKER GENOTEN!!
McLovin
Super feest! DBSTF :respect:
Meijerr
heerlijk(y)
Mel B)
De heenweg was een ramp, feest was (Y) , goed vermaakt :) Tommyknocker, Nosferatu en Promo :respect: :bounce:
Mike Wapsquad
Bedankt Kel.. lekker feesie weer :D
Ik vond het vooral gezellig omdat er veel bekende waren.. De rose smaakte perfect (Y)!!
mikey-100
facking vet feest egt geniaal super gezellige mensen en dbstf zijn helden
mikkechick
evil activities stage... MIJN GOD! (L).. iedereen bedankt voor alle soorten drank in mijn schoenen :Rot: prima vermaakt met jongetje! :D
Milka Pimp
Wat een GEWELDIG feest :respect:
Was echt super!!!
Miss_­Gerjan­ne....­.!!­
vond het een super feetjes.......!heb me erg goed vermaakt....! mensen het was gewoon top met jullie!!
Moffrey
Best feestje, goed vermaakt (Y)
MOFO-STYLE
Matig geluid, sfeer en acts waren top
MoO (F)
Wat een feest zeg!!! Super
mOpkee*
Aparte indeling.. zo niet brabanthallen! Verder wel prima kunnen vermaken.. Nobody said it would be this hard...:(
Mr Moonen­:smoke­:
beetje tegen vallen helaas!
mRoop
geluid stelde teleur.. dreunde maar af en toe door tot op je merg. Wel enkele toppertjes gehoord, maar ook genoeg 'mha mha'-tracks..
msamber
Superfeestje! Jammer dat we eerder wegmoesten omdat ik me niet lekker voelde :(
Super! :respect:
NATHAL­IE:yes­:
Superfeest gehad :D zaal 3 was (L) alleen jammer dat er zo'n rare sfeer hing en mensen waren die je normaal nooit ziet op die feesten :S
Neutron K
Crypsis :respect: wat knallen zeg pffffff....en wat een set van promo heerlijk!!!
Nevz
Grappig, maar weer geen 45€ waard. Aankleding onvoldoende, geluid kon er net mee door, lichtshow was ook niets speciaals. Er werd standaard gedraaid, maar heb me wel nog kunnen vermaken tot half 6
Nick:aai:
In de Hardcore zaal draaide ze allemaal heel goed! jammer dat ik beetje de griep had, maar zeker vermaakt!
wat een knalfeest ..tering !! Evil Activities :respect:
Nicodh
LUNA en DANA toch wel de dikste set die ik gehoord heb
Wat een supernacht!!Echt heel gaaf!!Dit was het eerste grote hardstyle/core feest voor mij en wat was het vet!!(meestal gingen we naar trancefeesten) maar bij Thrillogy ging echt iedereen los!!En wat een lasershow!!wauw!!Dat was wel even 100x beter dan bij Full on Ferry:P
nicola­s:bier­:
gruwelijk
Niek Meister
heerlijk feest heb me best vermaakt en top geluid :D
NiekozZ
was knalluh :D
nielsv­anbrug­gen
:respect:
Nikki.­ :Harry:
Nooit meer thrillogy! Sfeer was ver te zoeken. Geluid was niet helemaal wat het moest zijn.
Nikooow!
Weer lekker feestje gehad hoor,, en gelukkig niet koud buiten naderhand :D
Beter kom je niet !! heerlijk feestje!!! NC(L)
Nolz
Erg gezellig :jaja: Noize sup breng aub je hardcore junky sound terug!!!
NOPEIS­NIETZO­DOPE
Leuk feestje, Zatox & The Prophet draaide lekkerrr...verder beetje sfeerloos soms maar verder wel top kwa organisatie etc (Y) Aflsuiting in de Main was lekekrrr :D
Nrkeee(6).
was goei feeske, jammer dat evil activities zaal zo vol was dat je der bijna niet doorheen kon lopen of los gaan ;)
NULLICEDO
Goed vermaakt, goed geregeld, leuke sfeer,maar geluid en bass mag wel een paar db omhoog.
OngeQo­ntrole­erdHar­d - Mitchell
Super vermaakt! geniaale groep waar we mee waren!:D 1,2,3 Gas met die zooi!
Damn wat een nacht, heerlijk feest gehad.... Lady Dana vs Technoboy...super (y) En voor diegene met wie ik was, thanks voor de leuke en gezellige nacht (k) Op naar de volgende party :D
Ik had er meer van verwacht. Maar toch nog wel naar m'n zin gehad:)
Leuk feestje.. kwam voornamelijk door de leuke mensen met wie we waren! :)
Goed te doen:bounce: .. Vriendelijke mense :jaja: alleen heeft jan en alleman aan me duivelsoortjes gezeten :O hihi voor herhaling vatbaar
Party Lover :jaja:
Super vermaakt weer op naar qlimax..(Y)
Partyc­rasher :bounce:
Jammer van de veelal stilstaande menigte, maar heb me wel kostelijk vermaakt en linksvooraan ging tekeer alsof ze een jaar op stal hadden gestaan en voor het eerst de benen weer mochten strekken . Linksvooraan :lief:
TOPavondje gehad!:bounce:Heeeerlijke sets gehoord @ de main:respect::
partypotjuh
zeer goed vermaakt,alleen het geluid.........
Dana:respect:
Pasz ;P
De zaal met Dana :respect: Locatie brabanthallen alleen niet meer voor mij. Verder prima vermaakt met de mensen met wie ik heen was (Y)
patj-e
what a night was it :D:D:D dik verdiene GEWEDIG
patjeloenen
HATSAAA
Patries O:)
Gruwelijk! :kwijl: (L)
Pattytjeuh
Wat een lekkere avond heb ik gehad zeg!! Lekker gestampt en rondjes gelopen.. heeeeeeel veel rondjes :D
pauluZzZ
super feest:) prima vermaakt en werd lekker gedraaid
Peeertje
Heerlijk feesie:D 1000x beter als vorig jaar (Y)
peuL
was zeker gezellig feestje, maar weinig lui die losgingen:o
Pigmans
de DBST zaal was toch voor mij het hoogtepunt, had zoveel zin in HC maar viel me een beetje tegen!! De live set van Dee-Bloc&Stepack was toch echt wel SWEEEEETTT!!!
PinDa Swaffel j0u
Goei feessie :D ik heb me goed vermaakt de muziek was goed :bounce:
Pindaklaatst
Aaaaaaaaaaai got struck by lighting and the thunder :bounce: Crypsis :respect:
popje79
wat een kut geluid ik hoor de boxen nog kraaken en jammer dat er zo weinig is gedaan aan de aankleding.dana was supper ook t geluid was daar veel beter.veder goed vemaakt
PornBjorn
Mega vet feesie, beter als vorigjaar vond ik. Masters of Ceremony wat een helden!:D
poupoulossos
Ik sluit me bij Sjonnie aan Dana was vet! Isaac ook wel, en af en toe ff lekker knallen bij Evil Activities, Gezellig om ff iedereen weer te zien! Vince wederom meesterlijk!
was een heerlijk feestje ! :D alleen veel mensen die stil stonden, beetje jammer maarja..
Professor otto
Goed feestje alleen dat geluid bij d block en s tefan wat was dat klote zeg hard zacht hard zacht
Project Hardcore
was weer een lekker feestje. en zeer handig als er bekenden achter de bar staan.
Q_Niels_Q
Super avond gehad was zeker de Moeite waard (Y)(Y):D:D;)
R i c k !
Noisecontrollers. :respect: DBSTF :respect: Noize Suppressor. :respect: Jammer van de warmte, geluid in DBSTF area viel ook wel tegen. 10 euro voor te parkeren, ook niet normaal :S
dana zaal was top, niet te warm en genoeg ruimte om uit je dak te gaan. Ook veel gezellige mensen daar gezien!
Ramzuzz
Top avondje gehad!! :D Early hardstyle knallers van Luna en Dana. (L) Flink geknald in area 3!! Held van de avond Vince, hij flikt het elke keer weer! (Y) De sfeer was ook het beste in zaal 2 ondanks dat het niet heel druk was. Minpuntje was m"n mobiel die voor de ingang besloot ermee op te houden.
RanDyJ
Zeer lkkr feestje, volgende jaar zeker weer:cheer:, alleen wat problemen in het groepje, maar gelukkig aardig goed gekomen gedurende de avond:). Alleen wel een beetje jammer van het einde, alleen maar hardcore:(. Had gehoopt op nog een soort plaatje als Noisecontrollers - Attack Again, lkkr mee blehren. Mja sowieso een geslaagd feestje, netjes B2S:respect:
3x geweest bij deze feest, 3 x niet echt overtuigd feestje gehad helaas. held van de was toch wel ZATOX!(L)
Raving Butterfly
Zo gaar als ik de hele dag was, zo actief werd ik op het feest. Heerlijk staan hakken, overal bekenden tegengekomen en voelde me helemaal thuis door de gezellige sfeer. Top mensen! :respect: Wel weer veel (dezelfde) standaard hitjes gehoord bij EA maar had ook niet anders verwacht. Afsluiting was in ieder geval up-tempo, zoals beloofd! :bounce:
Ricc_
Het geluid in zaal 1 was niet geweldig maar dat mocht de pret niet drukken.. Heb me goed vermaakt, een paar geweldige setjes gehoord! :D :respect:
rickelback
was weer een gezellig feestje, laatste paar uurtjes weer super vermaakt
Ricketick
Ondanks ik ging bobben toch een heerlijk feesie gehad:D flink los gegaan Masters of ceremony!! wat draaide ze lekker!!:D
Ricooow!
wat een feest weer zeg! en neophyte vs evil activities wat een afsluiting :respect:
Rik - RGX
Hij was weer goeie! :D
RobinG
jhaaaaa goedzo schat, geef hem nog maar een hengst! jhaaaaaaa!:)
Robo13
Was weer een ouderwets gezellig feestje op het thuishonk. Verder was het niet echt een hoogstaand feestje. De hardcore heeft veeeel goedgemaakt
Rodger88
Promo, wat een held. Veruit de beste set van de avond
alleen de hardcore stage gezien eigelijk... en daar ging het goed erop !
RoelSkils
Geluid was is het begin niet goed, maar daarna erg goed vermaakt! Super gezellige avond gehad!
Rosan .
Heb een leuke avond gehad, meer ook niet echt.. viel me best tegen!
Rough Temper
lekker avondje gestampt en rondjes gelopen heeeeeeel veel rondjes:D en elk rondje was anders:p vond het weer een super feestje
Royo"s
ging weer lekker lossss daaro!!!!!!:bounce::bounce:
Roß
geen specifieke herrineringen maar ik weet dat ik het naar mijn zin had :)
RUDOLF:bier:
geweldig!!!!!!!!!!!!!!!! :BIER:
Rudy303™
Kelly uiteraard weer heersend.. Charly en Noize Suppressor knalden heerlijk en bigupz voor de skills van Villain! :respect:
Ryan-D
hmm wat moet ik hier van zeggen...al met al prima vermaakt zoals altijd. MOC schaam jullie met de standaardhitjes parade blijf de volgende keer thuis;) Geluid was soms ook ver te zoeken maar ik mag niet klagen(y) Tommyknocker Noise Surpressor Zatox:respect:
Ryfle
Heb beter gehad helaas... Dee-block & S-te-pack duidelijk hoogtepuntje van de avond!
wat een klaagers!vond ut een vet feesie!
Goed feeste, niet de beste maar zeker volgend jaar weer! Technoboy was fuckingggggggg vet
Sambaaa
weer een mooi avondje gehad! super feest!
Sandert_
Thrillogy is goed bevallen:D Had alleen wat meer aankleding verwacht! D-block & S-te-fan hebben er zeker te weten een heerlijke avond van weten te maken:respect: B2S(Y)!
Geen beuksfeer, maar gelukkig had Thrillogy mij nog.. :d
Sarah013
Laatste uurtje hardcore zaal (y)!
sastre
ik vond het feest sfeer echt klote, en het geluid vond ik wel hard zat,maar de afsluiting vond ik echt mega zaad,volgend jaar geen thrillogy meer
SCHUFKE
was gezellig :bier:
Scorrupt
ehmm zaal 3 goed geluid!! prima vermaakt!! en Promo drasaide weeres een gruwelijke set met Dana!! en de afsluiter inde hardcore was SNOEIHARD! alleen vindi k Great Succes nou wel weer wat afgezaagd
SergioRamos
balle balle balle in de brabanthalle
Siemen'
Jeemig zo geweldig had ik het niet verwacht! wat een topfeest en vooral Crypsis draaide weer gruwelijk!
Silence-->I*­KILL^­YOU-PooT!­
Beetje tegenvaller vond ik persoonljik! maarja voorderest toffe avond gehad
Mijn beste Thrillogy, echt super vermaakt! Noisecontrollers helden:D Zatox en zelfs prophet was prima:) Charly en isaac, het is wel belangrijk dat je sowieso al kutplaten niet 50% in volume verschillen... Klinkt een beetje raar:p maar na 1 uur was het top:)
Sjef STB
weer een puik feessie!:) alleen geluid had wel wat harder gemogen!
SjefQe
dee-block & s-te-pack dat was een heerlijk knal setje! Waar de mannen van het licht&geluid stonden daar was de bass zo gruwelijk hard mun oren suizen nog:D
sjoekel
was wel goeie.. maar heb betere meegemaakt..
Sjuullouise.
:respect: zit nog steeds na te genieten, thrillogy was weer geweldig :respect: DBSTF (L)
Gezellige avond gehad! Altijd leuke sfeer op Thrillogy.
Sneaky­Baster­d
Gewoon gruwlijk! :D
Sneeuw
Evil activeties (y) in speciaal MOC!! GE-WEL-DIG
Links vooraan HS & rechts vooraan HC (L) Ik had hoge verwachtingen .......en die zijn allemaal uitgekomen :cheer: YOEHOEEEE!! :D :vaag:
Lekker feestje hoor! Stukken beter dan vorig jaar. Vrijwel alleen maar lekkere setjes gehoord, behalve Noisecontrollers, dat was verschrikkelijk. Geluid ook goed (Voorin tenminste)
Gruwelijk feestje echt!! eindelijk eens goed geluid in de baardbanthallen :P en je was ook zo binnen :)
spoos :banana:
matig geluid op het begin... Zaal 1 :bounce: noisecontrollers :respect: zatox! :respect: GANGSTA!!! :bounce:
stardust (k)
leukere feestjes gehad
geluid was niet al te best verder ging het wel
Stefan S.
was weer een mooie:D
Steffytjuh
Was leuukk :D
Stoantoafel
wat een superfeest!!!
StoomBootje
was gezellig met de bende noisecontrollerssssss
DBSTF & Co :respect:
Subversum
dana stage was erg leuk! Crypsis wat een held! :respect:
sunshines
sowww was weer lekker!
Noisecontrollers :respect: Verder vond ik het feest niet zo boeiend. Sfeer was ver te zoeken, geluid was niet best.. al ging het in zaal 2 bij Dana wel hard :cheer: Ook meer daar gestaan dus.. heerlijk genoten van het early hardstyle setje van Dana en Luna (L) Lieve mensjes.. bedankt voor de gezelligheid! Jullie zijn top! (L)
Was lekker los! Alleen wat liep die beveiliging te provoceren, zeg:S Random mensen uit het publiek halen en van top tot teen fouilleren. Beetje overdreven, die mensen doen toch niemand kwaad? Vind dat soort acties ook niet echt bevorderlijk voor de sfeer. Anyway, Kelly draaide heerlijk, echt mijn muziek! Dat maakte de avond meer dan goed.
suzza
tsja matig, waar was het geluid? had er meer van verwacht ..
het was super DBSTF, NC HELDEN :RESPECT:
Svenson Deluxe
Relaxed feestje hoor.. .zou alleen wel leuk zijn als er volgende keer ook subwoovers worden opgehangen
Sweetn­ess31(­L)
vond het maar tegenvallen (N) me vrienden en de muziek waren top.. maar wat een saai publiek, zo levenloos en sfeerloos erg jammer :nocheer: toch NOIZE SUPPRESSOR mijn helden van de avond.. (L)
Swie
Juist!! goed bezig daar in den bosch afgelopen zaterdag, heerlijk genoten:D goeie sound en te chille setjes!
Syngetta - THM
helemaal de weg kwijt... en maar blijven zoeken naar de mainstage //
T.EUNN
Genoten (Y) geluid mocht wel wa harder overal
t@mmyboy
vond het een beetje tegen vallen dit jaar!! weinig sfeer, en veel mensen stonden stil.
Takkie
Zouden de mensen, die het laatste half uur die een flugel flesje op hun hoofd hebben gehad bij mij willen melden ik ken de dader:D
Tammy (L)'
TOPPPIEE(K)
Technosam
Viel me net als vorig jaar heel erg tegen
Teunep­leunn_­*­
Evil Activities (L) & Masters of Ceremony (L) Geweldig feest!!!
Tha Bips
Super vermaakt !!! Goed feeske en erg gezellig :respect:
Was vergeten hoe fucking geweldig 't kan zijn (L).. Masters of Ceremony :kwijl:
The Godfather ®
TOP Feest :respect: B2S :respect:
The Marvin
Feestje met gratis drank en bonnen was de moeite zeker waard!
The Vips
TE GEK FEEST MENSEN KLASSE!!!
the_­jamesster
was super dik feest.noisecontrollers !!!! wildstylez!!! wat een helden allemaal
thefir­strebi­rth
Hoppa was weer vol gas er op ! :xtc:
TheNoeL
Zeker weten een topfeessie........ :D
thetris
ik vond het tegenvallen dit jaar. Wederom een uur verloren door file bij Eindhoven:@
Thijs-BK
Wel goed vermaakt. Maar ik heb wel eens betere feesten gehad. Geluid was wisselend in zaal 1, en het publiek kwam maar traag op gang. Gezellig was het gelukkig wel. De noisecontrollers, Zatox, Dana Luna, Tha Playah en Tommyknocker hadden wat mij betreft de lekkerste setjes :d
Thomderanged
Prima vermaakt, veel lopende mensen, maar stond wel tussen redelijk goed losgaande mensen 8)
TiFoSo
Wat een heerlijke nacht was het weer (l) Veel beter als vorig jaar!
TILT
super vermaakt en wat een mooie dames daar :bier:
Tim!.
Masters of ceremony was top! Nog nooit zo'n goeie show gezien! echt super jongens!
Timmert
Was weer een mooi feestje, lekkere setjes gehoord en mooie lasertjes gezien !
TimmieG
super vermaakt, hardcore erea was hard hele poten kapot gestampt dus rond half 7 goed last van verder vet feestje :D
Tinuszzz
Laatste half uur..... :rot:
Tjoop
Afsluiter dana(nosferatu) in1 woord geweldig:P
Goed feestje, niet meer dan dat. Sfeer vond ik matig. En Masters of Ceremony was een grote flop als je het mij vraagt.
Tom Art
Heineken Bier in Brabant:respect:
Tomba!
Geniaal! D-Block & S-te-Fan : You Did IT ! (L)
Trebor
Leuk feestje gehad, geluid was te doen. Was gezellig vertoefen in de Dana zaal, wat een setjes werden daar gedraaid zeg(L)
Thrillogy was echt helemaal gewelig !!!
zeker een top feest!(Y), goed vermaakt!!:D
TwanJ
Mooi feestje :respect:
Uitgrid!
Geweldige party
Underground Dance Events
Later op de avond best hard geluid, verder was het allemaal maar matig.
Noisecontrollers :respect: gewoon meesterlijk hard :respect:
DBSTF :D Noisecontrollers _O_ Goed avondje!! Zeker los gegaan :woop:
Van Gemert
:bier: :respect: :bier:
tjaaa.. riep vorig jaar al dat ik niet meer naar Thrillogy zou gaan, had ik dus ook niet moeten doen:) matig feestje, slecht geluid, en drinken halen was kut!
VanMut­shuYze­n
Dee-Block & S-Te-Pack live :respect: goeie sfeer (y) see you next year (h)
Vantage Point //­ Donny
Heb me op en top vermaakt weer! Heel de avond main stage, was super! Alleen vond ik wel dat er iets te vaak aan het geluid gerommeld werd! Voorgaande 2 edities was dat niet! :D
Vereentje!!
Geluid was idd Goed, maar aankleed vond ik ook 3x niks! Helemaal voor zn dag als helloween!
Verliespiek
DANA-zaal was super vet. Alleen jammer dat de hardcore-zaal te klein was
Het was weer GEWELDIGGG :bounce:
Vicenzo
Was weer top met de hele bende, setjes en geluid waren niet hoogstaand, maar wel goed vermaakt
Visvinci
Feest was super jmmr dat de bass VAAK miste! verder geweldig :D
Lekker feesje net als vorig jaar (y)
Was ruig de buig! Die Vince flikt het toch iedere keer weer. Lekker early setje was dat! Zaal 2 :respect:
VWRik
Lekker feeske (Y) geluid hardcore zaal :respect:
weet_­geen_­man
was vet feestje, alleen de aankleding en het geluid vond ik een beetje tegen vallen maar voor de rest :respect:
supper:D
Wiljan88
Ook als BOB me super vermaakt, alleen maar staan springen!! Werd erg lekker gedraaid! D-Block & S-Te-Fan top gedaan!! Deepack en Zatox erbij (L)
Willewijntje
Wat een feest echt SUPER (L). Veel leuke mensen, fijne show kortom GEWELDIG :D
wilm1
btr verw8
wisQo
Dana intro (L) geweldigggggggggg
Wat een but feest met een k.:bye:
wyn
't was top!
x_Roween
Evil Activities! heerlijk :respect:
knalleng
xclusive
Heeft vorig jaar zeker níet overtroffen:| Geluid was veel minder.. waar was de bass:\ Tot 1u slecht was gewoon slecht.. werd een beetje soft gedraaid! En waarom stond iedereen stil? Alleen bij de afsluiting, Still number one.. ging opeens iedereen wel los, schitterend:D En helaas van de saaie aankleding weer.
mn eerste feestje knalde heel erg goedd:P :bounce:
Xerenetox
GEWELDIG :D
xSMNTHx
Het was een super feestje! Dikke respect voor D-block & S-te-fan :respect:
YOURI*­teaser*­
Prima vermaakt, alleen beetje koppijn nu :D
Zoeper27
was weer een dik knallend feest :P :D lekker los gegaan :P
MASTER FEEST! (L)
Goed, gezellig feestje.. leuk sfeertje :)
Zwim!
Geen hardstyle gezien, en dat beviel me goed :D In het begin niet echt hoge verwachtingen dat EA een zaal had... maar Wat Da Fak hoe dik was het daar de hele avond!!!! :respect: Neophyte... (L)
lekker hoor:D was weer een toppertje:D
~-> Little me <-~
heerlijk feessie had met desi! leuke nieuwe partypeople ontmoet! ouwe rotten ;) gezelligheid! :D
~HardStyle~
Muziek was lekker Alleen waar was de Bass??
Slecht geluid bij Dana, veelste druk bij Kelly, en overal bloody hot! Ondanks dat heb ik me uitstekend vermaakt! Noisecontrollers en The Prophet :respect:
•Merie•
EA Area:respect: werd heerlijk gedraaid. Vorig jaar toch al met al wel wat beter.Maar ik heb me wel weer prima vermaakt:D
°•Live your dreams•°
Heeerlijk feestje! Toplocatie, goed geregeld, leuke mensen en natuurlijk heerlijk gedraait! :cheer:
»' cynthia.­ •
wat 'n feest !:D Goed vermaakt, & MOC Live super ! :respect:
Æcium
te vet gewoon :D

Line-up Thrillogy

1Area 1
hardcore, hardstyle
🇧🇪 hardstyle
· live hardstyle
hardstyle
hardstyle
· live hardcore, hardstyle
hardcore, hardstyle
hardstyle
🇮🇹 hardstyle
· MC hardstyle
2Area 2
🇵🇱 🇳🇱 hardstyle
trance, retro
· live hardcore
hardcore, house, hardstyle
techno, hardstyle
hardcore
hardcore, hardstyle
techno, hardcore
🇮🇹 hardstyle
hardcore, house, hardstyle
· MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
3Area 3
hardstyle
· live hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
hardcore
hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
· MC hardcore

Nieuws

Thrillogy
26 oktober 2009
Komende zaterdag organiseert B2S de derde editie van Thrillogy in Brabanthallen Den Bosch. Deze locatie zal van 22.00 uur tot 07.00 uur het decor vormen voor een concept dat nog weinig uitleg behoeft; een ware thriller bestaande uit drie delen, die het beste brengt op het gebied van de harde dance stijlen. Niemand minder dan D-Block & S-te-Fan, Lady Dana en Evil Activities zullen die avond in het middelpunt van de belangstelling staan. 87
Over een maandje staat Thrillogy alweer voor de deur van de Brabanthallen in Den Bosch. Niemand minder dan D-Block & S-te-Fan, Lady Dana en Evil Activities zullen tijdens deze Halloween nacht in het middelpunt van de belangstelling staan. Uiteraard kijken zij al weken uit naar deze bijzondere avond. Maar met hen, zullen ook vele collega DJ’s en vrienden achter de draaitafels plaatsnemen. Samen zullen ze alles op alles zetten om er een legendarische show van te maken. 59
Nog 2 maanden en dan is het zover. De derde editie van Thrillogy, in de Brabanthallen Den Bosch. Niemand minder dan D-Block & S-te-Fan, Lady Dana en Evil Activities zullen tijdens deze Halloween nacht in de schijnwerpers staan. 105
De drie Thrillogy namen zijn vorige week bekend gemaakt. Niemand minder dan Evil Activities, Lady Dana en D-Block & S-te-Fan zullen op zaterdag 31 oktober 2009 de hele avond in het middelpunt staan. Drie superacts uit de hedendaagse hardere stijlen, verzameld onder een dak! 63
Op zaterdag 31 oktober 2009 organiseert B2S de derde editie van Thrillogy in de Brabanthallen te Den Bosch. Hierbij vertegenwoordigen 3 acts de hedendaagse hardere stijlen in dance muziek. Inmiddels is het tijd de namen bekend te maken van de artiesten die hun eigen area gaan hosten. 124
Thrillogy 2009
13 juli 2009
Op zaterdag 31 oktober 2009 vind de derde editie van Thrillogy plaats in de Brabanthallen te Den Bosch. In 2007 schreven The Prophet, Neophyte en Ruthless geschiedenis op de eerste editie van Thrillogy en vorig jaar was de beurt aan Zany, Charly Lownoise en Paul Elstak. Dit resulteerde wederom in een groot spektakel, verdeeld over 3 zalen, waarbij iedere artiest tot het maximale ging. 139
Ook in 2009 zal B2S doorknallen! Wederom staan een groot aantal evenementen op de kalender. Pak je agenda er maar weer bij want hieronder vind je traditiegetrouw de data voor het eerste half jaar van 2009: 119
b2s presents Thrillogy at Provincial Hall in Den Bosch

In less than a month, Thrillogy will once again come knocking on the door of the Provincial Hall in Den Bosch. On this Halloween night, none other than D-Block & S-te-Fan, Dana and Evil Activities will be the centre of attention. Obviously, these artists have been looking forward to this night for weeks.

These three mega-acts will rule over their own area for no less than 8 hours, and have complete freedom to schedule their night. Each artist has also selected several artists to join them as special guests to help them rock the house. Together, they’ll go all out to make this a truly legendary show.

Below are the support acts chosen by the three heroes
→ lees meer

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Thrillogy 2009 - 31 Oktober 2009 f:hard261
GZ: 1 ticket tickets14
GZ: 2 kaartjes Thrillogy tickets11
GZ: 2 kaartjes Thrillogy tickets9
TK: (gesloten) 1 kaartje voor Thrillogy vanavond EUR 30 tickets1
TK: (gesloten) 1 kaart te koop Thrillogy tickets1
TK: (gesloten) 2 kaartjes Thrillogy tickets7
TK: (gesloten) 1 Thrillogy kaartje tickets2
Thrillogy tickets2
GZ: (gesloten) Thrillogy tickets20
GZ: (gesloten) 1 Thrillogy kaartje gezocht tickets5
Kaartje te koop thrillogy tickets4
TK: (gesloten) Thrillogy tickets5
TK: 2 e-tickets voor Thrillogy tickets4
TK: (gesloten) 2 Thrillogy kaarten E-tickets tickets1
TK: (gesloten) 3 tickets voor Thrillogy tickets1
GZ: 2 kaarten Thrillogy tickets8
TK: (gesloten) Kaartje te koop trilogy tickets13
TK: (gesloten) 1 Thrillogy kaartje tickets8
TK: (gesloten) 4 kaarten over Thrillogy tickets6
TK: (gesloten) 1 ticket Thrillogy tickets4
TK: (gesloten) 2 Thrillogy kaartjes tickets8
Zaterdag 31 oktober 2009 Thrillogy Den Bosch f:hard11

7063 opmerkingen

 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ;lies op donderdag 5 november 2009 om 16:30:
Top feestje


:jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op donderdag 5 november 2009 om 15:27:
weet niet hoe jij naar defqon1, qbase en inqontrol bent geweest maar daar liggen de prijzen ook op 10 euro en begin maar met sparen want qlimax zal ook wel weer 10 euro kosten


ja inderdaat over al ben je wel 10 euro pakeer geld kwijt als je de auto dicht bij neer zet

en ja ga eens met de auto een dagje amsterdam of zo dan ben je nog meer kwijt..



als je de auto aan de over kant neer zet van het gelredome kost het je niks en je wandelt zo onder de brug door na het geredome denk nog geen 5 min lopen doen wij ook altijd
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
weet iemand of die set die op pepsi.nl staat
ook als bestand te downloade is?
dan kan k die ook fijn op mn ipod zette:kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op donderdag 5 november 2009 om 00:01:
Foto's van b2s online @ http://www.b2s.nl
helaas hebben ze niet alles geplaatst


kan de mijne idd ook niet vinde:(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ;lies op donderdag 5 november 2009 om 16:30:
Top feestje


wojoo jij bent die flyer chick! :kwijl:
haha :respect:!
Waarschuw beheerder
Ik heb 2 kleine montage's gemaakt van zaterdag

Deel 1


Deel 2

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
leuk feestje heb me prima vermaakt:D
 
Waarschuw beheerder
nog steeds geen fotos op bejbi.se
volgens mij gaat dat nog wel ff duren :/
Waarschuw beheerder
Zijn er fotos gemaakt door flugel.com??
kan er me iets vaags van herrineren??
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van marmo(L) op donderdag 5 november 2009 om 23:21:
Zijn er fotos gemaakt door flugel.com??


:yes: Dacht van wel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Timmiee op donderdag 5 november 2009 om 19:04:
kan de mijne idd ook niet vinde:(


Ik die van mij ook niet :'(
 
Waarschuw beheerder
 
Waarschuw beheerder
dodelijk feestje wij hebben er ontzettend erg van genoten,
nu op naar qlimax.
Waarschuw beheerder
donateur
was gezelligs (Y)

maar wtf met het geluid? :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van marmo(L) op donderdag 5 november 2009 om 23:21:
Zijn er fotos gemaakt door flugel.com??


:yes:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
iemand enig idee hoe dit nummer heet?


alvast bedankt
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 november 2009 om 22:25:
nog steeds geen fotos op bejbi.se


:S Nog steeds niet! Hoelang gaat het nog duren zeg :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja en op flugel.com staat ook nogsteeds niks....:S 1.5 week geleden alweer komop zeg.....
 
Waarschuw beheerder
Ik vond de fotograaf van flugel ook niet zo vriendelijk. Maakte aan het einde van de avond een foto van ons, 2 mensen stonden er half op, reactie: "Volgende keer beter" :S okee .. Terwijl de dames en heren van hardmusic community echt (altijd! (y)) de tijd voor je vrij maken om een leuke foto te maken :respect:
Ik verwacht niet veel van de foto van flugel.com ...

Heb nu overal gekeken .. ben nog steeds 1 foto "kwijt" even wachten op bejbi.se denk ik ... :gaap:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 november 2009 om 09:22:
even wachten op bejbi.se denk ik ... :gaap:


Ja daar zit ik dus al "effe" op te wachten :/ ze mogen nu wel es opschieten hoor!
 
Waarschuw beheerder
de foto's hebben ze eindelijk op flugel.com neergezet maar het zijn er echt ontzettend weinig zeg:S

Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 november 2009 om 09:22:
Ik vond de fotograaf van flugel ook niet zo vriendelijk. Maakte aan het einde van de avond een foto van ons, 2 mensen stonden er half op, reactie: "Volgende keer beter" Okee .. Terwijl de dames en heren van hardmusic gemeenschap Echt (altijd! ) De tijd voor je vrij maken om een leuke foto te maken
Ik verwacht niet veel van de foto van flugel.com ...

Heb nu overal gekeken .. Ben nog steeds 1 foto "kwijt" even wachten op bejbi.se denk ik ...


wat een domme reactie zeg, zoiets kunnen ze toch niet zeggen..
tegen ons waren ze ook niet echt vriendelijk en keken een beetje chagerijnig toen ik vroeg of hij een foto wilde maken..
 
Waarschuw beheerder
Vond ik dus ook Chantal .. "volgende keer" ?! Hij bedoeld dus volgend jaar? :S :nocheer:

En inderdaad .. wat verrassend! --> niks geen foto van ons op flugel :loser: Ik zal in het vervolg met een grote boog om de flugel-fotograaf heen dansen .. Ga dan geen foto's maken op feesten waar mensen van je verwachten dat je hun feestvreugde vastlegt op de gevoelige plaat .. Tuurlijk mislukken er foto's .. maar chagerijnig + niet publiceren = :nocheer: en :loser: .. jammer ...

en Margot .. ik wacht met je mee .. ;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 november 2009 om 19:59:
en Margot .. ik wacht met je mee .. ;)


Dan ben ik iig niet de enige, gaan we gezellig samen w8en :nocheer:
Waarschuw beheerder
Wat een dikke eindbaas was t weer zeg :respect:
 
Waarschuw beheerder
:nocheer: nog altijd geen fotos op bejbi.se :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 november 2009 om 14:09:
nog altijd geen fotos op bejbi.se


Nu wel..
 
Waarschuw beheerder
En Margot staat je foto ertussen? :cheer:

Ik ben nog steeds 1 kwijt, miss mislukt ;) :rot: kan ook haast niet anders hihihihi :lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 november 2009 om 17:59:
En Margot staat je foto ertussen?


Ja hij staat ertussen :cheer: eindelijk!
1 kwijt, maar de andere heb je wel? :P
Waarschuw beheerder
Zijnn er ook Filmpjes Gemaakt hiero?
welke SITES?? heb dr al meerdere gekeken:)