Partyflock
 
here

Thrillogy

· Three Solo's - One Event foto's Facebook
album,3821 · zeer goed · ical
Thrillogy

Thrillogy
georganiseerd door Site

Brabanthallen (binnen) op de kaart Site
Diezekade 2
's-Hertogenbosch
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Thrillogy

Voorverkoop:€ 45,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 7 meetings, de drukste drie om 23:30 met 19 bezoekers, om 21:00 met 6 bezoekers en om 01:00 met 5 bezoekers.
Verslagen
Door killingscum (2934), Nickelson35 (1832).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig101527%
zeer goed179348%
goed69318%
ok1464%
voldoende531%
onvoldoende311%
slecht13
zeer slecht7
waardeloos9

753 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

d-block & s-te-fan :respect:
Vette party:) Dee-Block & S-Te-Pack wat een klapper:bounce:
!!Weske!!
Mooi Party:P
Lekker feest, goed vermaakt! Vooral Zatox draaide fijn! Normaal niet zo weg van Hardcore, maar Tommyknocker... :bounce:
lekker hooorrrr :D!
!Wilskracht!
Goed naar mn zin gehad...geluid was alleen kut!
#..­Daantje[NL]
Sfeer was erg ver te zoeken.. alle mensen kijken je aan alsof je van mars afkomt.. niemand keek uit waar die liep.. decor was te saai.. en ook verplicht vroeg naar huis vanwege 2zieken.. t enige pluspunt was dat er lekker gedraait werd :)
#.Para Lau
GEWELDIG (l)
#070 Jessy
Vond het een heerlijk feestje :D Veel beter als vorig jaar!
' Eloy.­ | Maximizer
Super feest! Heb me de hele avond weer goed vermaakt. Noisecontrollers & DBSTF :respect:
'Amy..
Zeker gezellig avondje gehad, Maar de sfeer was indd ver te zoeken viel beetje tegen, decor was ook slecht maar de muziek maakte dan wel weer veel goed!
Ondanks alles, wel vermaakt :)! Had er veel meer van verwacht...
'sensual
Vetste indoor-feest van 2009 -> DBSTF :respect: (L) Kon niet beter, kon niet trotser zijn!!! B) (L)
'VanDal' :banana:
gelukkig nog goed geluid int midden bij D&S!! hahah goed geknald daar! :banana:
(F) DAVE
Dikke Party Menn !!
(H) || MC;;­ Matjuh || (H)
Was weer 'ns een ouderwetse begaaing.. top avond gehad.. :D
(H)Kre­tzer(H­)
Was gezellig :bier:, weinig show erom heen, niet iets speciaals.geluid was KUT
(kelder)
vond het een vet feesie was weer bar van de kop af gahha :xtc: :rot:
(L) [NL][H­ardcor­e*­Bitch][NL] (L)
Weer een mooie nacht om aan terug te denken! (l)
(L)K a y l e i g h
Heb het weer super naar me zin gehad!:D
(YE)pi­etler(­YE)
het was spr sweet :D :bounce:
was zkktr een dodelijk feest goed gassen
*­ Annie *­ :cheer:
Masters of Ceremony was weer VET!!!! :respect: top avond gehad Kelly!! :respect:
MC RUFFIAN !!!!!!!!!!!!!!!!! Loved ya wederom (y)
*­ »» M.­ ieKskE «« *­
(L) GE-WEL-DIG (L) zaal 3 :respect:
super feest gehad!alleen van noize suppressor meer verw8!
Hardcore dat was Top:D ik hou der van(L) hardstyle egt slecht
**Joey**
_o_ voor Dana(L)
**Joycee**
Vet feestje! Werd lekker gedraaid bij de hardcore (y)
**­Sapa Inca Rab-Beat**­ - Son of the Sun
really nice party! big respect for DBSTF!!!!
*-Jordi-*
lekker feestje gehad, lekker druk in de HC en nogal warm met zo'n masker haha
*_­ [M]arcel [¿]*.­
Dat was er weer eentje voor de boeken! :respect: B2S Bedankt!
*Charmz..O:)
feest vond ik matig, de mensen waarmee ik was maakten het een leuk feestje :lief:
*Freya*
was erg gezellig!! :respect: evil activities : live :respect:
"jaaaaaaaaaahhh" super feest !!!!!!! :D:D:D
*mario*
was weer een leuk feest !!! Noize suppressor :respect:
lekker gezellig gehad :D lekker gehakt :D alleen die kutfile bij eindhoven was minder:(
was weer gezellig(brb)
*Mystica*
Geluid kon beter en jammer dat zoveel mensen stil stonden, verder goed vermaakt met gezellige mensen :)
Lekker!:)
Opvallend dat de sfeer in zaal 2&3 er veel beter in zat!:D Het geluid in zaal 3 was ook echt dik! :respect: Ondanks dat ik helemaal kapot was hebben ze het laatste half uur mijn voetjes toch nog van de grond gekregen!
*Sebastian
een nacht met alleen maar helden! Wat een feestje weer!:D
*WESZ
goed geknalt & sfeer zat er goed in ;)
Zoeeffffff
- Mandy
Mooi feestje
- S.­K.­W.­I.­T -
Geweldig (L)
- vaal -
Wat een saai feest!!
--->Cokkie<---
Gezellig feestje,gezellige mensen :-)Dikke voldoende
---Sjefke---
Heb een leuke avond gehad, maar vond het wel erg sfeerloos.
--Rob--
geluid was egt ruk
kippenvel tot in m'n naadje:D
Leuk feestje met de mensen linksvooraan... alleen jammer dat er veel van die dagjesmensen zijn.. uit den bosch en omstreken, die je normaal nooit op die feesten ziet.. dus sfeer was af en toe ver te zoeken.. en dan die stilstaande mensen ... mzzz... maar hebben er weer een top feest van gemaakt of niet linksvooraan :D
Heerlyk feestje (Y)! Prima vermaakt :banana: .. D-block & S-te-fan > (L):respect:
Jammer van het geluid, de sfeer zat er ook niet echt in.. Gelukkig wel gezellig gehad met iedereen, maar vorig jaar was het stukken beter! En het meest trieste van de avond was wel dat er werd gefouilleerd op de wc's :s
-Senders
Heerlijk Feestje,Gezellig mensen Lekkere Setjes M.o.C D&S Zatox :respect:
geluid was geweldig hard in het midden en echt nog nooit zoon dikke bas gevoelt (Y) de bewakers idd erg irritant,(N) Den Bosch mag wel trost zijn op zoon feestje (Y)
...Bass...
Zeker goed vermaakt..! Noize Suppressor (Y)
..Lauw..
Was super, had wel even een dipje rond 1 uur, maar daarna weer heerlijk geknalt! Evil Activities! :respect:
.annee__×
top feestje. alleen beetje sfeerloos, verders top avond gehad!:respect:
.Jonkie.
Jezus mina:respect: Heb een badkuip vol afgezweten daar, zo hard ben ik uit me dak gegaan:D Samen met me stampgezelschap hele avond en nacht lopen knallen(Y) Gezelligheid was overal, vooral linksvooraan met die verhogingen:D Mijn respect gaat toch het meest uit naar Technoboy:respect: Samengevat: een superfeest die ik niet snel zou vergeten:D
Was weer een heerluk feest. goed naar me zin gehad :)
Was echt een hels feessie! Heel de nacht non-stop lopen springen hakkuh helsen:D Dana, Kelly, Tha Playah, Neo...weer in 1 woord FANTASTISCH! Nu moet ik het 8 maanden zonder dit soort mooie feesten stellen in Australie...Dus was een mooie laatste:D
2C-Bever
Geluid was idd niet zo goeie en stonden veel mensen stil :s Desondanks een vet feestje gehad!
:.Joe^ri
Zeker goei feestje, Nieuwe Tracks van Evil Activities en Noize Suppressor :respect: Neophyte wat een Afsluiter :D
::Robskee
Dik feest! geluid niet goed verdeeld in hardstyle.. vooraan stond het zachter als achteraan:S Goed dat ze de hardcore groter hadden gemaakt! verder D-block & s-te-fan :respect: Neophyte:kwijl:
:banana: KIMSALABIM
Ik heb 7 uur lang even aan de hemel kunnen proeven! HAHA, ook dit jaar weer een TOP feest!
:beer:PUTSKE
masters of ceremony woor egt richtig:respect:
:bier: 076
Had van Vince en Promo iets meer verwacht.... Voor de rest was het allemaal dik knallluuuhh!!!
:bier: Bowlen­:bier:
Was een mooi feest :D promo :respect:
:bier: S.H.F
goande @evil activities zonde dat het om half 7 het gluid al uit ging
:bounce: evil28 :bounce:
Geweldig feestje, vette lazers! Muziek klonkt echt geniaal in de oortjes! :bounce: Geweldige after gehad! :rot:
:bounce: miniman :bounce:
me eigen zeeeeeeeeeeer goed vermaakt :D
:bounce: peter2­0:boun­ce:
had er veel meer van verwacht muziek aardig decor zwaar klote
:bounce: Stroboscoop Lampie - :bounce:
Potverdikkie, wat een skoftig feessie, jammer dat ik eerder weg moest... VOLGENDE KEER WEER!!!!
Heerlijk feestje :bounce: tot volgend jaar dan maar! :D
:devil­:LitLL­PuSSy:­9:resp­ect:
ECHT SUPPER GEWELDIG FEEST!!! volgend jaar zekerr weer!!! :D;)
:smoke: Paran0ia-Hooligan :smoke:
Best dikke setjes gehoord.. Aardig los gegaan..:D maar wat een bescheten sfeer.. meeste mensen stonden maar wat :S maar voor de rest wel aardig vermaakt :D zeker voor herhaling vatbaar;)
<~^­Poeletje^­~>
was een leuk feesje prima vermaakt geluid was goed en werd heelijk gedraait _o_DBSTF_o_ en de hardcore zaal was de laaste 2 uurtje supper (Y)(Y)
[077] Reneetjuhh
geen handjeklap-volk :d hardcore zaal werd echt super gedraaid.. wel vet warm.. maar echt vet feessie
feest was kut, verder wel gezellig met de groep..
[A.­B.­P.­] GIELUHHWAUS :speed:
een geweldige avond...!!! :bier::bier:
[D]ede­msvaar­t84
Beetje wat ik had verwacht, wel leuk maar meer ook niet. Verder wel weten te vermaken :D
[F]unzel
fijn feest gehad aleen waar was het grof geluid ? Evil Activities, Noize Suppressor, Tha Playa, Neophyte _o_
[I][v][o]
Gelukkig heb ik voor mijn kaartje maar 25 euro betaald; meer was het ook niet waard. De sfeer was ver te zoeken - de hele zaal was gevuld met zoutzakken. Serieus, ga dan niet ofzo. Geluid mocht ook wel een tikkie harder. En Zatox was de held van de avond :D Gangsta!
[L] HAKKEF­REAKYH­ARRY
Had er meer van Verwacht, Heb me verder goed vermaakt, maar wordt volgend jaar geen Thrillogy meer voor mij, Er zijn betere feesten ,,
[L]uwaa'
Goed vermaakt.. D-Block & S-te-Fan Heerlijk !:bounce:
[La]Ki­mmY[Ti­euw]
Super feessie gehad met me lieverds.. (L) de sfeer was ver tezoeken maar er werd wel heerlijk gedraaid bij de hardstyle :cheer:
[N.­Q.­T²] Robskuh
Super vet:respect:
[NL] Hakkuh-Wijffiej [NL]
Was gruwelijk feessie, ckr voor herhaling vatbaar:bier:
[NL]Denny
relex feestje :D
[NL]ko­eman[D­H]
gewoon knalfeest, maar de afterparty was nog gaver(Y)
[NL]Su­usje[L­]Jeroe­n
Was gezellig! Noisecontrollers, Deepack, Zatox en Prophet lekker gedraait! :bounce:
:respect: this is the sound of noize supressor :respect:
[YE] adriaan [ye]
ja ben 30 minuten binnen geweest kan er nie veel van zeggen, politie bureau was zwaar kut
^IImke
1e keer Thrillogy en het was geweldig! (L) Op naar volgend jaar !! :D
^PIET
Heel het feest alleen maar in de zaal van EA gestaan! :) Maar tot 5 uur geen één set gehoord waarvan ik dacht --> :respect: Gelukkig waren de setjes van Noize Suppressor & EA en Neophyte & EA wel echt super vet! :kwijl::respect: Ook redelijk veel vette nieuwe nummers gehoord! :D De nieuwe tracks van EA, de nieuwe track van Noize Suppressor en natuurlijk niet te vergeten, de nieuwe tracks van Tha Playah, ECHT GEWELDIG!! :respect: Ook was het geluid in de zaal van EA zeer goed! :yes:
__Jochem__
Ja wat moet je er van zeggen: VAAG;p
_Driekus
Leuk feestje, alleen jammer van de sfeer op de main
_Larz
Wat was dit weer leip zeg! Nosferatu & Dana :respect:
_Merijn_
Geniaal.. Helden NC,Crypsis,dee-block & st-te-pack , Zatox,Prophet
Toppie! Goei Feesje weer..! :respect:
Abaddon
heb me weer goed vermaakt :P
Adjuh
jammer van het slechte geluid.. verder topfeest, helemaal goed geregeld (drank wc's enzovoort) alleen die prijzen komop zeg €7,50 voor een baco, waar gaat dat heen.. hmm achjha verder wel een mooi avondje geweest
Adrenaline Junky
Heerlijk feestje weer indd:D,vond het beter als vorig jaar,die opkomst van D-block&S-te-fan was echt super:respect:,Hardcore zaal was ook wel leuk,volgend jaar weer van de partij
After Mother­fucker
Was gezellig links vooraan door alle bekende:)! verder viel het best tegen, Zatox draaide wel een mooi setje!:cheer:
AlanR
laaste x jeh brabanthale = kut verder wel lgoed vermaakt jeh
Andy
Viel me toch iets tegen. Geluid veel te wisselend, en veeeeel 'lopende mensen'(N) D&S helden:respect: Zatox was heerlijk rammen:kwijl:
Angela .
Heb me goed vermaakt! echt topavond gehad (L)
Anoussh.
Tegenvallertje :aai:
area_master
wat ik me er nog van kan herrineren was het wel goed :)
AS0023
Leuke feest leuk jammer dat ik zaal 3 niet kon vinden met me wazighoofd. p.s waar zeker veel mooie vrouwen!!!!
Eentje als zovelen.... Goed vernaakt dit dat zus zo
B) The Finalist B)
Was weer eens een mooi feestje :D Samen met mijn schat (L)
vond r niks aan .,.. ;(
b0ydd!
Jeh da wast dan alweer
Babette:rot:
(L)
bacardi-mannetje
wat heb ik een geweldige verjaardag gehad dat ging er weer goed op !!! alleen jammer dat sommige mensen me verjaardag zo moeten verneuken , maar boontje komt om ze loontje
back2lies
Super naar me zin gehad! Flink los gegaan :D en heel veel lol gehad,we waren met een leuk groepje!
Bas Woaterpas
FLINK GAAR!!!
BassFlow
Top! Heb geen seconde stil gestaan! MOC!!!! Noize Supressor & Neophyte MASTERSLIJK! en natuurlijk niet te vergeten EA LIVE!!!!topfeest! ben alleen 20 muntjes kwijtgeraakt iemand gevonde? hoop dat je ervan genoten heb :D
bassiebal HKE
geweldig feest noisecontroller en ea :respect::respect:
:respect: DBSTF :respect: Had er eerlijk gezegd veel meer van verwacht dit jaar, maar helaas vond ik de aankleding ook minimaal dit jaar en het geluid was ook alles behalve top!! Ook was de sfeer op sommige momenten ver te zoeken!! :( Ondanks dat een super gezellig feest gehad met iedereen!! :D
bboypietie
Security zat zonder reden ERG moeilijk te doen....heeft het aardig verneukt voor mij
Be Free!!
ik heb me van begin tot eind (Y) vermaakt!!!
BenninG
was zekers gek :beer: DBSTF (Y):D
ik heb mijn goed vermaakt super sfeertje ook:Dnex time I there
bitchje
heb betere feesten meegemaakt, het geluid was ook niet veel
Bjorn-->>Batsie
:respect: Evil Activities :respect: Mooi feessie! :bounce: :bier:
bl0nDi­e:chee­r:
Gruwelijk feestje..!:bounce: Prima vermaakt..!(Y) Prophet HELD..!:respect:
Blondjee074
Gezellig vermaakt! :D
BlonT
Was weer een leuk feestje me prima vermaakt, het was beter dan vorig jaar :D
Bram046
Was gewoon zeer gezellige avond:) En zeker goed vermaakt. Geluid mocht iets harder!
brendaa -
hele goede avond! volgend jaar zeker weer, (L)
BrunetJuh
Evil Activities stage was :kwijl: Heerlijke setjes!!
Bullywully
Top feestje. Hele avond bij DBSTF gestaan, was super. Gezellige sfeer zeer goede sets, alleen Wildstylez was wat minder, kreeg er niet echt tempo in, en het geluid was (vooral in het begin vd avond/nacht) zeer wissevallig. Charly & Isaac vet, Toppertjes waren Dee-Block & S-Te-Pack en Zatox. Hulde ook voor D-Block & S-Te-Fan, mooi feestje neergezet.
niet echt van het muziek genoten... want was veel te druk bezig met praten en rondjes lopen :P maar was toch een vet feest! :D
Burgemeester
was een leuk feestje
Butsie
Top :)
Caatje!
Heb echt een super nachtje gehad:-D
Cajendra
Hardcore zaal was wel okay, verder vond ik het beetje tegen vallen en de afsluiting knalde totaal niet.. jammer
lekker feestje :d Crypsis held :respect: Wildstylez,Zatox,The prophet ook lekkere setjes :d
Heerlijk feestje (y) Alleen in de Harcore gestaan :D Kan Hardstyle niet meer verdragen ;)
Cedje
geweldig super feestje gehad thnx :D
na 2 uur file en 1,5 uur zoeken naar de BB hallen uiteindelijk toch nog een super gezellig feestje gehad :D
cevex
Area 2 :respect:
Charon
Van begin af aan aanwezig geweest. Coone, hele dikke jump set! Pavo, onterecht dat het bij hem niet echt druk was, masterlijke set :respect:, EA vs. Endymion, ook voor even aangehoord, was ook erg vet. En verder tsjah, Zatox blijft mijn held :beer:. Verder leuke gezellige avond gehad met alle leuke mensen om me heen (Y)
Gezellige party klapte der wel op
Chesney :bounce:
:respect:PROMO:respect: de rest..macaroni met kaas?
chrisjesos
was een ziek feest
niks bijzonders, lag alweer om half 6 in me bed
co la tje
Top was erg leuk, veel op de hardcore geweest was echt Top!
Codex
Dana area :respect: :respect: :respect: :respect:
complex lover :rot:
prima deluxe feestje
Sfeer was beetje tam, geluid stond fucking zacht... :( Wel gezellig gehad, maar matig feestje helaas.. Laatste uurtjes in HC waren wel top!! :respect:
Was gezellig:D alleen mocht de muziek soms wel wat harder :/
CrazyDD <3
EA dit was gewoon goddelijk.!!!! :respect:
D-Fact | 50 %Noise­making Criminals | TN
superfeest gehad in de EA zaal, geweldige sfeer!! het geluid was niet altijd even goed, en de zaal was duidelijk te klein, tegenover de andere toch!! maar echt reuze geamuseerd,.. sets van de avond: EA vs Endymion, EA vs Noize suppressor en Dana vs Nosferatu!!!!
D-Hunter
Leuk :bounce:
Da Hardbass
Was een goed feest, bijna alleen maar in de EA area gestaan..:D!
Dazzlin' Dva
Evil Inside Of Me- EA (L)
De knip
Was weer een lekker feest prima vermaakt:D
De Rialiteit
Gezellig gehad :)
DeFolter
Zeker de moeite waard! Evil Activities! :D
Den Boudy
top......
De hardcore was super!Kheb me goed vermaakt :p goede sfeer, goed geluid :D
Lekker feestje, goed geluid:)
was geweldig
Deniesje!!
Was zeker Retevet, beste verjaardag ooit(L)
DikkeDonny
ontzettend genoten
dirkel
eindelijk; puntzakken friet met een lange vork :respect: EA area gruwelijk!!!:bounce:
Dj Agonizer
goed kunnen vermaken daarow :d
Dj Rick-E
was weer een mooi feestje! :respect: technoboy :respect: en mooie afsluiting! :bounce: evil inside of me :bounce:
DJ Souza
Egt geweldig! Dee-block & S-te-Pack was heerlijk!!:D
Dj Spindler
Goed vermaakt:D.. Zeer leuke setjes gehoord! Volgend jaar wel weer denk ik, maar dan mogen ze wel wat aan t geluid doen!
Djakbal
zeeeer gezellig!
Dntimmerman
Zaal 1 viel zeker tegen, had er meer van verwacht! Maar de EA zaal maakte in ieder geval alles goed! Toch nog de 2e keer wordwide crisis :D Toch nog gezellig gehad, maar dat kwam meer door de groep!
Gruwelijk gewoon!!! :bounce: :D
Don Floris
Leuk feestje, heb me goed vermaakt veel bij hardcore gestaan Tha Playah :respect:, jammer dat het alleen een kuteind lopen was naar de hardstyle
Donny :bier:
gezellig :bier:
DOOD-LOOD
HELDIG
Dr.­ West - Dutch connection
goed feest.. al moet je het altijd zelf leuk maken ;)
DrumDJ
Mmm vond de muziek erg eentonig... Alleen Zatox sprong er een beetje tussenuit.. Toen maar ff naar Dana gegaan.. Verder alles goed hoor!! Dik veel man uit Nuland midden vooraan heftig!! Trouwens 7000 man maar?? (bron Brabants Dagblad?)
Dryade
VETTT :D Dana & Vince :) EA & Noize Supp!! (Y) Heerlijk dat Fucking Hostile nog ergens tussendoor kwam waaien :D:kwijl: Prrrrima vermaakt alleen die treinen terug :X
Duc0
super feest. geluid goed, show goed, sets goed, en veel mooie meidjes ;)
Duxx
Was te warm en druk in de Hardcore zaal. In het begin daar alleen maar uitgekauwde en makkelijke setjes met 10 jaar oude nummers. Laatste 2 uur was gelukkig knallen. En wat een vrouwen........
eddy terror
wat een lekker goed feest.de stemming zat er goed in bij de hardcore:-)ea megavet live gggrrr op naar de volgende thrilogy,jammer van het geluid
EggY
toppie ouwe
NAAAAAAAADAAAAAAAAAAAA!!!!!!!! Queen Of Hardstyle!!!!!!!! :flower:
Geluid was heerlijk, verder vond ik dit feest niet erg speciaal. Maar heb me prima vermaakt (Y) :D
en daaaagg hoorrrr!­
nja heb me eige goed vermaakt hoor!
ENROC
Noisecontrollers, The Prophet knalde lekker en kippenvel bij Evil Activities live ft. Brad Grobler :bounce:
Erichh
Geluid in de EA zaal (L) MOC (!!) en setje met NS en Neophyte echt heerlijk! Dee-Block & S-te-pack ook weer lekker hoor :D Geweldige sfeer, heerlijke locatie.
Evvelain
superrrrrrr feestje weeer :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
F*­ck Me I'm Famous !!!!­
ik heb me egt goed vermaakt was egt lkkre muziek :bounce: :respect:
Fc den boschweg :bier:
Jaja was weer top...... :bier:
uitstekend vermaakt! vond het beter als vorig jaar(Y)
Vond er weinig aan, had me beter op een andere plek in den bosch kunnen vermaken... Maar goed, we zijn weer een avondje van de straat geweest zullen we maar zeggen... ;)
beste verjaardag ooit helemaal uit mijn plaatje gegaan was weer een top feestjuh....:D:D
Flo aka MC NRGiZE
ben goed los gegaan :yes:
FloatingElmo
gruwelijk feestje DBSTF!!!
The Prophet vs D-Block & S-te-Fan & Dee-Block S-te-Pack :respect:
Freddie**
chill feestje (H)
Fuck The System!­
Heel goed vermaakt met de mensen daar!(h) Maar de sfeer zelf was ver te zoeken:/ Maar de hele avond los gegaan:woop:
gekbelske
tja dat was weer het begin van de festivalletjes
Gerry Jongeuh :bier:
Ze wisten in de Hardstyle zaal temminste wat bass is :P was mooi feeske :D
Geutos
tjaaaaaaaaaa was leuk, jammer dat je watvind en erdan er uit word gegooid,,,
giel de la tourette
heerlijke avond gehad, masters of ceremony wat een live act:respect:
Gijsmeister.
GENIAAL FEEST!!!!!!!
girly 30
het was weer een zeer geslaagd feestje!!!
Go_Insane!
Lekker hard gaan daar!! D-block & S-te-fan/TBY/Crypsis&Dana = :Respect:
het was echt superr..:D:D
NOISECONTROLLERS / MC RENEGADE :D Respectá
goed vermaakt was gezellig niks te klagen:)
Heb het super gezellig gehad. Area 3 was top en dana vs vince was ook top ofnie deguh ;)
gwen--
Masters of ceremony :respect: Top feestje!
H4L : Tha Hardstylist
Was een mooie party, Heerlijk naar mn zin gehad mede door met de mensen met wie ik was:D
Het was een lekker feestje hoor! Noisecontrollers(L) Verder lekker lopen dwalen!:P
hamme
was weer gruwlijk (Y):D
hans de kiep
vette shit ja:D:D vanaf technoboy lkr op de muziek los kenne gaan lkr beetje dwale:D en wat een vrouwen joh :kwijl:
was weer goed te doen :d voor die ene dame in de rij volgende keer zal ik ja zeggen :p
Hardstyle Neliss
Lekker feessie! D-Block&S-Te-Fan&Zatox(L) Zweet tot in me bilnaat!
Harry Beuker
Gruwelijk vet feest! Evil Activities zaal _0_ + isaac/noisecontrollers super! Goed geluid, sfeer en gezellige mensen! top avond :D
hazyandy
lekkkkeers:)
Tering wat een feest :bounce: grote pieken en diepe dalen (effe de EHBO geinspecteerd :rot: haha) Voornamelijk in de hardcore zaal geweest. Echt een grandiose sfeer. Bedankt mensen (y) Veel bekende gezien :D Toppie. Kwam zelfs dj Paul bij de bar tegen :D Muziek top klasse. Brabant :respect:
Hc__VsDk__Hc
cker een top feest:D EVIL ACTIVITIES :respect: vs noize neophyte tha playah en Master of Ceremony :D Super
HEART-FOR-HARD!­
Prima feest! gezellig gehad! :D
Was super!!! Evil Activities!!!!!!
hetrod­emanne­tje
muziek was goed , alleen die klote beveiliging sloeg echt nergens op ! kansloze figuren !!!!!
hoegoo­iikdez­eweg
Kaartje was aan de dure kant als je kijkt wat je er voor terugkrijgt maar heb me prima vermaakt! Zelfs bij de HS draaide ze lekker door
houseparty
top feesie! paar puntjes.. bass moet je door je borstkas voelen denderen!! en je kon nergens GELD pinnen en dus geen merchandise kopen:S
Huijgie
Geniale part, goed geluid, gezellig sfeertje, dus geniaal gewoon
wel lache feesie heerlijk lopen dwale...
Het was wel oké. Dee-Block & S-Te-Pack was niet echt bijzonder. Had meer verwacht. Verder wel vermaakt
i$é-T
Heerlijk feestje! MOC was echt VET! Noize Supressor viel erg tegen, maar de rest van de dj's waren top (Y)
GEWELDIG :respect: mensen zeur niet zo t was echt een top feest!!!!
ilse__nl
Noisecontrollers HEERLIJK! :respect: DBSTF Was (L)!
inc. Elmooo
Heb me weer top vermaakt!! Werd lkkr gedraaid. In Dana der zaal was het goed vertoeven en ja natuurlijk links vooraan bij D-block & S-te-fan :D. Was top daar :bounce:
geluid had wat harder gemogen....maar zeker een toppertje geweest :D
Irisz
nicee
Was een lekker feestje :) Geluid had bij D-Block & S-Te-Fan had ietsje harder gemogen...
J Q R D I :banana:
Heb me prima vermaakt, goed feestje :D Een stuk beter als 2 jaar geleden :) Geluid in de zaal van DBSTF kon wel wat harder alleen, de lasers waren wel weer super vet B) Helden van de nacht: Dee-Block & S-te-Pack :O Wat was dat vet :respect:
J.orisss
Heerlijk, Heerlijk!!(L)
JAAH ZEETIE
vorig jaar vond ik de intro's wel veel vetter,maar superavond gehad!! evil act. :bounce:
Jannúss
Ging lekker Los Rechtsvooraan:bounce: vooral bij Noisecontrollers!! MOC live was ook Knalle(y)
Jasperrr
Crypsis :respect: voor de rest Wildstylez, The Prophet, Dee-block & S-te-pack erg vet,, maar Evil Activities live en Nosferatu nog een stukkie vetter! (L)
Je Zal Maar Zo Heten
Echt super vermaakt daar!! Zeker beter dan vorig jaar :D Dana zaal :respect:
Dee-Block & S-te-Pack (L) superrrrr... verder erg naar mn zin gehad, geen minuut stilgestaan!!!!
Jeroen*
Geweldige sfeer, goeie begaaienis en DBSTF en NOISECONTROLLERS :respect:
Jeroentje
Toppie
Jesley :bier:
Was gek feestje DB&STF + DANA + EVIL ECTIVETIES :respect: Noisecontrollers live en Technoboy focking gekk!! was super met iedereen:):):respect:
Jesper :D
Was zeer mooi! :D Beter als vorig jaar vond ik... Toppie!!
zaal 2 was vet:kwijl: hardcore vond ik tegen vallen.. geluid mocht wel wat harder.. verder wel gezellig:jaja:
Gezellig feessie
Joostjeng!
Toch weer een mooi feestje! :) Zatox & The Prophet (L)
Was een erg gezellig feestje 8)
Geweldig mattie!
Joyceke :)
Lekker feestje geweest! Weinig echt noemenswaardig of bijzonders. Dana & Vince erg kicke!!! Geluid voor brabanthallenbegrippen ook wel aardig...
Jroennn!;)
Heb er zeker weer van genoten! (Y)
Judah
Jammer dat de HC te klein was, verder lekker setje van Zatox, Noisecontrollers!!!
JukieO:)
Goed vermaakt:) goeie sfeer, leuke mensen!(Y) muziek alleen wat minder.. De beuk had dr wel wat meer in gemogen van mij!
Jurrrrrrrrr.
Goed te doen, alleen de security zat wel erg op je lip, het decor viel een beetje tegen maar was zeker een knallend feest.
Jusstin
Leuk feessie, maar meer ook niet. Geluid mocht wat harder, stond vooraan de main en we konden nog normaal met elkaar praten
beetje jammer dat andere het verpesten voor je.. feest viel erg tegen
Kaptein Iglo
Wat een feest!!!!!! gruwelijk genoten!!!!!!:D :bier: :D
Karell
Zeker lekker feestje!!
kazee
SuPer :D kut feest
De afsluiter in area 2 was GENIAAL:respect:
Keezbee..­ :bounce:
Echt geweldig super vermaakt in elke zaal! Mooie show's gezellige mensen en genoeg ruimte voor iedereen :yes: :respect:
Kefffke
was weer vetjes heb er maar weer een feestje van gemaakt lekkerrrr
Kellog­s:face­palm:
Mwah,, von het niet heel geweldig eigenlijk, maar dat ligt denk ik meer aan mezelf dan aan de muziek... hardcore is het gewoon niet meer voor mij :P
Kevin (Dream Chaser)
vond het een super feest, lekkere setjes gehoord, geluid was prima, en erg gezellig:D Van begin tot eind non stop gas geven B) Charly Lownoise, Dana, Deepack, Zatox en The Prophet :respect:(L)
Kevolution
Alle zalen waren goed te doen! Sfeer was goed en de locatie is echt vet. Echt flink los gegaan daaro.
Kim ^^
Ik vond het weer superavondje! Voornamelijk door de hardcore, EA (L). Vond tempo aan begin te laag bij DBSTF en bass / geluid mocht daar ook wel wat harder. Zelf wel weer optimaal genoten, dus weer de hoogste beoordeling (Y).
Kim H.
Het was een betreurend feestje. Sfeer :X? Wat een zielige mensen liepen er rond, ben 100 x of vaker omgebeukt, maar er kan geen 'sorry' vanaf :S Thrillogy duidelijk een feest voor dagjesmensen die het NIET snappen :nocheer: Net zo bout als 2 jaar geleden, maar nu was ik gelukkig met gezellige mensen en mijn schatje die mijn feest naar de 'goed' hebben weten te trekken(L)
Beter dan verwacht, gezellig gehad!
Kings :bounce:
jhaaaaaaa!
Klappertje
het ging heerlijk los weer op thrillogy:cheer:
kleineratje
super gewoon volgend jaar er weer bij geweldig gewoon heb me optimaal vermaakt;)
Kleurplaat
Laatste paar uur met Dana (Y)
Klynduimpje
Heb me echt super vermaakt! Knalfeest..:D
knipkn­apanni­e
ik vond het helemaal teeeeeeeeee gek!!!!!! bijna 44 jaar maar hardcore is nog steeds the best hihihhi
Knoeihard
Leuk feestje, goed vermaakt :D dikke voldoende
koekiemonsta
Niet top maar heb me toch best wel vermaakt!
Koen"
wederom een geweldige editie vooral bij evil activities!!
Koning!
Mooi feest :D Wildstylez :respect:
KOS
echt gewoon een mega feest
LaBellaa.
Heerlijk feestje! :respect:
Lady P@­tricia
Goed vermaakt:D Dana:respect: Kel :respect:
Ik weet niet waar de mensen hebben gestaan die zeggen dat er geen sfeer was, maar ik vond het een topfeest!! Leuke mensen, goede muziek, uit me dak gegaan!!!! :respect:
Lange Erwin
Waar was het geluid? Voor de rest een leuk feestje gehad hoor.. Voor als het niet in de planning staat.. Switpikken bedankt! top feestje!;)
larsotter
(Y)
LarzZz
Ik heb een zeer geslaagde avond gehad (Y) Wat een feest ! :D
Lassie!
Leuk feestje alleen beurs en tel zonder accu kwijtgeraakt! iemand gevonden ?
Lautje Vrouwtje
Heb me echt super vermaakt :bounce:
Lekker Leip83
als ik alleen was geweest was ik om 2 uur al pleitte geweest,terwijl ik normaal toch echt tot laatste nummertje blijf,eerste 2 uur ook aardig beroerd geweest van n paar noten die toch wat zwaarder waren dan ik dacht,lag dus deels gewoon aanmezelf maar toch bijna niet los gegaan terwijl dr wel aardig gdraait werd,veel security ook (vooral echt jonge"stagelopers"ofzo had idee alsof er telkens wel oogje op me gericht stond:d
leroyy'
Hardcooooooooreeeeeee!!!
Top feestje (L) wat een geluid :D
top feestje :respect:
Sfeer was ver te zoeken. Geluid bij EA was echt ruk!! Dana was weer geweldig!! Aankleding had veel beter gekund! Maar al met al een leuk feestje gehad. Op naar de volgende!!
lippyh
Surprise! :D heb genoten
Geweldig!!! alleen jammer dat het na de nc een beetje inzakte...maja wat wil je met die helden ;)
LMystery
Genoten van achter de bar:respect: voor de gezellige mensen!
Luit :bier:
Weer wel vermaakt :yes: :bier:
Maaike.25
Vond de sfeer :( en ook de aankleding :( maar Masters of ceremony & Evil activities waren _O_ gelukkig met veel gezellige mensen erbij toch een leuk feest gehad!
maartenn
het was geweldig! ik vond het leuker dan vorig jaar! t ging goed lis (H) en het was naar mijn doen snel afgelopen :(
MANDERS...­wie anders?!­
zker goed vermaakt,ma geluid kon echt harder!!!:P toch liever buitenfeestjes:P
MaQenzie
ja dik feest hoor, echt geweldig
Marcel van der Heijden
Was dol, op het begin een beetje tam, later gingen ze los. goed vermaakt. ;)
Mark.A
Uitstekend vermaakt ,,gezellige mensen top (Y)
Marley (f)
Heb me zeeer goed vermaakt!!
marmo(L)
Geweldig feest :respect:
MarQiee
GASSEROP!!!
Aardig feestje,maar zelf de slingers moeten ophangen....;)
martl
bij EA area ging het top!! zeer netjes.. aankleding had iets meer gekund voor da geld..
Leuk feest, maar daar is alles mee gezegd..Onderling gezellig! Had meer van Dee-block & s-te-pack verwacht..
Mattie_core
Wat een super lekker feesie heb heerlijk genoten!! van begin tot einde uit me naad gegaan
Maykee!
Het was weer een mooi nachtje :D Prima vermaakt :D
Mayow
ZEKER GENOTEN!!
McLovin
Super feest! DBSTF :respect:
Meijerr
heerlijk(y)
Mel B)
De heenweg was een ramp, feest was (Y) , goed vermaakt :) Tommyknocker, Nosferatu en Promo :respect: :bounce:
Was echt super!!!
Miss_­Gerjan­ne....­.!!­
vond het een super feetjes.......!heb me erg goed vermaakt....! mensen het was gewoon top met jullie!!
MoO (F)
Wat een feest zeg!!! Super
Mr Moonen­:smoke­:
beetje tegen vallen helaas!
mRoop
geluid stelde teleur.. dreunde maar af en toe door tot op je merg. Wel enkele toppertjes gehoord, maar ook genoeg 'mha mha'-tracks..
Super! :respect:
NATHAL­IE:yes­:
Superfeest gehad :D zaal 3 was (L) alleen jammer dat er zo'n rare sfeer hing en mensen waren die je normaal nooit ziet op die feesten :S
dikke shit :D
Neroz
Uitstekend vermaakt tijd vloog voorbij, maar waar was de bass b2s? erg jammer. UNDER ATTACK _O_
B2S you did it again; GRUWELIJK (L):respect:
Nevz
Grappig, maar weer geen 45€ waard. Aankleding onvoldoende, geluid kon er net mee door, lichtshow was ook niets speciaals. Er werd standaard gedraaid, maar heb me wel nog kunnen vermaken tot half 6
Nick
Was zwaar dol, dolste thrillogy ooit!
Nick:aai:
In de Hardcore zaal draaide ze allemaal heel goed! jammer dat ik beetje de griep had, maar zeker vermaakt!
Nicodh
LUNA en DANA toch wel de dikste set die ik gehoord heb
Wat een supernacht!!Echt heel gaaf!!Dit was het eerste grote hardstyle/core feest voor mij en wat was het vet!!(meestal gingen we naar trancefeesten) maar bij Thrillogy ging echt iedereen los!!En wat een lasershow!!wauw!!Dat was wel even 100x beter dan bij Full on Ferry:P
nicola­s:bier­:
gruwelijk
Niek Meister
heerlijk feest heb me best vermaakt en top geluid :D
Niki...
Super gehad! Maar vooral door de mensen want de muziek was echt zooo slecht! Kan het niet begrijpen met zo'n line up!
Nikki.­ :Harry:
Nooit meer thrillogy! Sfeer was ver te zoeken. Geluid was niet helemaal wat het moest zijn.
Nikolaas Kooi
Zeer geslaagt feest :D
Nikooow!
Weer lekker feestje gehad hoor,, en gelukkig niet koud buiten naderhand :D
Nolz
Erg gezellig :jaja: Noize sup breng aub je hardcore junky sound terug!!!
NOPEIS­NIETZO­DOPE
Leuk feestje, Zatox & The Prophet draaide lekkerrr...verder beetje sfeerloos soms maar verder wel top kwa organisatie etc (Y) Aflsuiting in de Main was lekekrrr :D
NULLICEDO
Goed vermaakt, goed geregeld, leuke sfeer,maar geluid en bass mag wel een paar db omhoog.
o:)Cor­ientje­h(L)
echt een top aaf gehat:D werd lekker gedraait echt goed vermaakt tijd ging te snel gewoon .
OMERTA
Wat een feest zeg:D:lief: Gruwelijke dikke kkhardcore!!!
Goed te doen:bounce: .. Vriendelijke mense :jaja: alleen heeft jan en alleman aan me duivelsoortjes gezeten :O hihi voor herhaling vatbaar
partypotjuh
zeer goed vermaakt,alleen het geluid.........
Dana:respect:
Pasz ;P
De zaal met Dana :respect: Locatie brabanthallen alleen niet meer voor mij. Verder prima vermaakt met de mensen met wie ik heen was (Y)
patj-e
what a night was it :D:D:D dik verdiene GEWEDIG
patjeloenen
HATSAAA
Pattytjeuh
Wat een lekkere avond heb ik gehad zeg!! Lekker gestampt en rondjes gelopen.. heeeeeeel veel rondjes :D
PE@NUT
Heb me uitstekend vermaakt. :)
peuL
was zeker gezellig feestje, maar weinig lui die losgingen:o
Pimm'
Lekker feestje! Dee-block & S-te-pack en Noisecontrollers (zoals altijd) :respect:
PinDa Swaffel j0u
Goei feessie :D ik heb me goed vermaakt de muziek was goed :bounce:
Pindaklaatst
Aaaaaaaaaaai got struck by lighting and the thunder :bounce: Crypsis :respect:
popje79
wat een kut geluid ik hoor de boxen nog kraaken en jammer dat er zo weinig is gedaan aan de aankleding.dana was supper ook t geluid was daar veel beter.veder goed vemaakt
PornBjorn
Mega vet feesie, beter als vorigjaar vond ik. Masters of Ceremony wat een helden!:D
poupoulossos
Ik sluit me bij Sjonnie aan Dana was vet! Isaac ook wel, en af en toe ff lekker knallen bij Evil Activities, Gezellig om ff iedereen weer te zien! Vince wederom meesterlijk!
Project Hardcore
was weer een lekker feestje. en zeer handig als er bekenden achter de bar staan.
QQ
Gezellig feestje! :D (Y)
R i c k !
Noisecontrollers. :respect: DBSTF :respect: Noize Suppressor. :respect: Jammer van de warmte, geluid in DBSTF area viel ook wel tegen. 10 euro voor te parkeren, ook niet normaal :S
Ramzuzz
Top avondje gehad!! :D Early hardstyle knallers van Luna en Dana. (L) Flink geknald in area 3!! Held van de avond Vince, hij flikt het elke keer weer! (Y) De sfeer was ook het beste in zaal 2 ondanks dat het niet heel druk was. Minpuntje was m"n mobiel die voor de ingang besloot ermee op te houden.
3x geweest bij deze feest, 3 x niet echt overtuigd feestje gehad helaas. held van de was toch wel ZATOX!(L)
Raving Butterfly
Zo gaar als ik de hele dag was, zo actief werd ik op het feest. Heerlijk staan hakken, overal bekenden tegengekomen en voelde me helemaal thuis door de gezellige sfeer. Top mensen! :respect: Wel weer veel (dezelfde) standaard hitjes gehoord bij EA maar had ook niet anders verwacht. Afsluiting was in ieder geval up-tempo, zoals beloofd! :bounce:
Reez
Ik heb me super vermaakt! DBSTF, helden! Alleen de set met Wildstylez & the Prophet vielen tegen! Heerlijk die zure benen B)
Remmco87
Was wel een leuk feestje, maar niet geweldig voor mij. Beetje vreemde sfeer en het geluid in de zaal van DBSTF was niet optimaal (weinig bass).
Ricc_
Het geluid in zaal 1 was niet geweldig maar dat mocht de pret niet drukken.. Heb me goed vermaakt, een paar geweldige setjes gehoord! :D :respect:
rickelback
was weer een gezellig feestje, laatste paar uurtjes weer super vermaakt
Ricketick
Ondanks ik ging bobben toch een heerlijk feesie gehad:D flink los gegaan Masters of ceremony!! wat draaide ze lekker!!:D
Ricooow!
wat een feest weer zeg! en neophyte vs evil activities wat een afsluiting :respect:
Rik - RGX
Hij was weer goeie! :D
Rik K.
Gezellig...!
Roberto -o
Leuk feest, bij dana had het drukker mogen zijn, the playah erg goede set!!! De hardcore was zowiezo de beste zaal om te zijn, helemaal los daar!!
RobinG
jhaaaaa goedzo schat, geef hem nog maar een hengst! jhaaaaaaa!:)
Robo13
Was weer een ouderwets gezellig feestje op het thuishonk. Verder was het niet echt een hoogstaand feestje. De hardcore heeft veeeel goedgemaakt
Robvanbeers
viel me dit jaar tegen! DBSTF daar had het geluid veel harder gemogen! En er hing nou niet bepaald een uber sfeertje..
Roed/­Wit-Mestreech
Knalgeluid overal over het algemeen goede sets gehoord heb me echt super vermaakt!
Geweldig! D-Block & S-te-Fan ! maar vooral Dana :respect:
alleen de hardcore stage gezien eigelijk... en daar ging het goed erop !
hmm jammer da ik gruwelijke koppijn kreeg om 5uur vantevoren bnog wel flink staan hakkuh bij tha playah:P
niet stilgestaan! erg geslaagd, toch meer van verwacht & waar bleef die sfeer?! :O
Ronnie1984
heb me echt superr vermaakt. lkkr knallen
Rosan .
Heb een leuke avond gehad, meer ook niet echt.. viel me best tegen!
Rough Temper
lekker avondje gestampt en rondjes gelopen heeeeeeel veel rondjes:D en elk rondje was anders:p vond het weer een super feestje
Royo"s
ging weer lekker lossss daaro!!!!!!:bounce::bounce:
RUDOLF:bier:
geweldig!!!!!!!!!!!!!!!! :BIER:
Rudy303™
Kelly uiteraard weer heersend.. Charly en Noize Suppressor knalden heerlijk en bigupz voor de skills van Villain! :respect:
Ryan-D
hmm wat moet ik hier van zeggen...al met al prima vermaakt zoals altijd. MOC schaam jullie met de standaardhitjes parade blijf de volgende keer thuis;) Geluid was soms ook ver te zoeken maar ik mag niet klagen(y) Tommyknocker Noise Surpressor Zatox:respect:
Ryfle
Heb beter gehad helaas... Dee-block & S-te-pack duidelijk hoogtepuntje van de avond!
wat een klaagers!vond ut een vet feesie!
s'COREpion
Prima feest, gezellige avond gehad!
Sandert_
Thrillogy is goed bevallen:D Had alleen wat meer aankleding verwacht! D-block & S-te-fan hebben er zeker te weten een heerlijke avond van weten te maken:respect: B2S(Y)!
sastre
ik vond het feest sfeer echt klote, en het geluid vond ik wel hard zat,maar de afsluiting vond ik echt mega zaad,volgend jaar geen thrillogy meer
Scorrupt
ehmm zaal 3 goed geluid!! prima vermaakt!! en Promo drasaide weeres een gruwelijke set met Dana!! en de afsluiter inde hardcore was SNOEIHARD! alleen vindi k Great Succes nou wel weer wat afgezaagd
sebkuh
goei geluid mooi feesje
Beste liveact van Noisecontrollers ooit. DBSTF altijd goed, maar gwn iets té veel & té vaak. Maargoed, het kan natuurlijk altijd beter.
Seth!
Het was duidelijk de minste editie tot nu toe. Geluid was matig, visuals sloegen helemaal nergens op :S sfeer kwam er ook moeilijk in. DBSTF was top
Sharonn,
Masters of Ceremony :respect:, topfeest!
Siemen'
Jeemig zo geweldig had ik het niet verwacht! wat een topfeest en vooral Crypsis draaide weer gruwelijk!
Silence-->I*­KILL^­YOU-PooT!­
Beetje tegenvaller vond ik persoonljik! maarja voorderest toffe avond gehad
Simone :cheer:
Niet verwacht, toch gegaan. En totaal geen spijt van :D Thanks schatje! (K) Zowel bij Db&Stf., Dana als EA super goed vermaakt! (L)
Sincerity
was leuk met de bekenden (l) muziekaal was het geen topper ofzo. wel een leuke nacht gehad :)
Mijn beste Thrillogy, echt super vermaakt! Noisecontrollers helden:D Zatox en zelfs prophet was prima:) Charly en isaac, het is wel belangrijk dat je sowieso al kutplaten niet 50% in volume verschillen... Klinkt een beetje raar:p maar na 1 uur was het top:)
Sjef STB
weer een puik feessie!:) alleen geluid had wel wat harder gemogen!
SjefQe
dee-block & s-te-pack dat was een heerlijk knal setje! Waar de mannen van het licht&geluid stonden daar was de bass zo gruwelijk hard mun oren suizen nog:D
sjoekel
was wel goeie.. maar heb betere meegemaakt..
Sjuullouise.
:respect: zit nog steeds na te genieten, thrillogy was weer geweldig :respect: DBSTF (L)
Gezellige avond gehad! Altijd leuke sfeer op Thrillogy.
Sneaky­Baster­d
Gewoon gruwlijk! :D
Sneeuw
Evil activeties (y) in speciaal MOC!! GE-WEL-DIG
Miami Belch! (L)
Lekker feestje hoor! Stukken beter dan vorig jaar. Vrijwel alleen maar lekkere setjes gehoord, behalve Noisecontrollers, dat was verschrikkelijk. Geluid ook goed (Voorin tenminste)
Gruwelijk feestje echt!! eindelijk eens goed geluid in de baardbanthallen :P en je was ook zo binnen :)
stardust (k)
leukere feestjes gehad
Stefan S.
was weer een mooie:D
Steffytjuh
Was leuukk :D
Steve Verm
Geluid was overal weer hard maar niet vol, miss kwam daardoor de muziek wat minder over waardoor iedereen, behalve de echte partygangers, stil stond te socializen
StoomBootje
was gezellig met de bende noisecontrollerssssss
Subversum
dana stage was erg leuk! Crypsis wat een held! :respect:
sunshines
sowww was weer lekker!
Noisecontrollers :respect: Verder vond ik het feest niet zo boeiend. Sfeer was ver te zoeken, geluid was niet best.. al ging het in zaal 2 bij Dana wel hard :cheer: Ook meer daar gestaan dus.. heerlijk genoten van het early hardstyle setje van Dana en Luna (L) Lieve mensjes.. bedankt voor de gezelligheid! Jullie zijn top! (L)
Suzan!
Matig,totaal GEEN sfeer, niks spectaculairs, aankleding van niks en vond het draaien ook niet echt top, Lang geleden dat ik zo'n best wel slecht feestje heb gehad! Maar ja toch wel gezellig gehad met mijn maatjes
Was lekker los! Alleen wat liep die beveiliging te provoceren, zeg:S Random mensen uit het publiek halen en van top tot teen fouilleren. Beetje overdreven, die mensen doen toch niemand kwaad? Vind dat soort acties ook niet echt bevorderlijk voor de sfeer. Anyway, Kelly draaide heerlijk, echt mijn muziek! Dat maakte de avond meer dan goed.
suzza
tsja matig, waar was het geluid? had er meer van verwacht ..
het was super DBSTF, NC HELDEN :RESPECT:
Svenson Deluxe
Relaxed feestje hoor.. .zou alleen wel leuk zijn als er volgende keer ook subwoovers worden opgehangen
Sweetn­ess31(­L)
vond het maar tegenvallen (N) me vrienden en de muziek waren top.. maar wat een saai publiek, zo levenloos en sfeerloos erg jammer :nocheer: toch NOIZE SUPPRESSOR mijn helden van de avond.. (L)
Swie
Juist!! goed bezig daar in den bosch afgelopen zaterdag, heerlijk genoten:D goeie sound en te chille setjes!
T.EUNN
Genoten (Y) geluid mocht wel wa harder overal
t@mmyboy
vond het een beetje tegen vallen dit jaar!! weinig sfeer, en veel mensen stonden stil.
Takkie
Zouden de mensen, die het laatste half uur die een flugel flesje op hun hoofd hebben gehad bij mij willen melden ik ken de dader:D
Tammy (L)'
TOPPPIEE(K)
MOC:respect: kk dol
Teunep­leunn_­*­
Evil Activities (L) & Masters of Ceremony (L) Geweldig feest!!!
Tha Bips
Super vermaakt !!! Goed feeske en erg gezellig :respect:
The Godfather ®
TOP Feest :respect: B2S :respect:
The Marvin
Feestje met gratis drank en bonnen was de moeite zeker waard!
The Rhythm Division
1ste Thrillogy :P De sfeer was idd ver te zoeken, maar hey die hebben wij zelf wel even neergezet :respect: Kaakman en MC bedankt voor de logeerpartij!!! Hulde voor Dee-Block & S-Te-Pack (y)
the_­jamesster
was super dik feest.noisecontrollers !!!! wildstylez!!! wat een helden allemaal
thefir­strebi­rth
Hoppa was weer vol gas er op ! :xtc:
Thello
DBSTF netjes gedaan, veel nieuwe tracks gehoord en ook weer veel tracks die vaak vergeten worden door vele andere dj's!! Dikste beats van de avond toch echt weer NC!! :D HUGE!! verdere helden van de avond: Isaac, Deepack, Wildstylez, Zatox.. Miste alleen af en toe dat het echt goed los ging :S
thetris
ik vond het tegenvallen dit jaar. Wederom een uur verloren door file bij Eindhoven:@
Thijsz_01
Leuk feestje:)! Crypsis kort maar krachtig en stukje piano van Evil was gruwelijk:)! DBSTF, complimenten jongens:)!
TILT
super vermaakt en wat een mooie dames daar :bier:
Tim ..!
Bijna in mn broek gezeken omdat ik niet wilde gaan pissen :D beste indoor tot nu toe .. thank you b2s and see you next year :D
Timmert
Was weer een mooi feestje, lekkere setjes gehoord en mooie lasertjes gezien !
Timmiee
wat un feest!:d top sfeer(y) en alleen maar goeie stejes gehoord:kwijl:
Timmitty
EA zaal was super :respect: MoC :respect:
Timmyk­nocker­!­
Heb we wel uitstekend vermaakt hoor! Geluid viel een beetje tegen...maar wat een paradijs is het daar om de weg kwijt te raken (L)!! Verder---> NOISECONTROLERS :kwijl: (L) :respect:
Tinuszzz
Laatste half uur..... :rot:
Tobias81
die 45€ niet waard dit jaar. HC zaal veel beter als 2008 maar opbouw, deco, show bij dbstf minder. dana: geen echte sfeer en rustig
Tomba!
Geniaal! D-Block & S-te-Fan : You Did IT ! (L)
geslaagd feest _O_
totale verloe­dering­!­
saai feest!
Troed!
Beste thrillogy tot nu toe, denk wel beste feest van t jaar. Sfeer was top, werd goed gedraaid. Eerste set van deepack was echt dik!! Verder DBSTF, Zatox en Noisecontrollers top! Baalde ervan dat ik om kwart over 5 moest gaan
Thrillogy was echt helemaal gewelig !!!
Un Poco Loco
opening van EA was gruwelijk, dana zaaltje was na 4 uur ook goed te doen, de mainzaal vond ik helemaal niks aan!
uwe koninklijke vaagheid
buiten verwachting om een lekker feesie hoor:D Dana vs Vince, heerlijk! Maar wat een kutpubliek man :rot:
Noisecontrollers :respect: gewoon meesterlijk hard :respect:
DBSTF :D Noisecontrollers _O_ Goed avondje!! Zeker los gegaan :woop:
VanMut­shuYze­n
Dee-Block & S-Te-Pack live :respect: goeie sfeer (y) see you next year (h)
Vantage Point //­ Donny
Heb me op en top vermaakt weer! Heel de avond main stage, was super! Alleen vond ik wel dat er iets te vaak aan het geluid gerommeld werd! Voorgaande 2 edities was dat niet! :D
VerbAzerr!!
Was weer mooi feestje!! NC de bom!! Renegade :respect: beetje jammer dat de rest v.d. avond geen bas aanwezig was..
Verliespiek
DANA-zaal was super vet. Alleen jammer dat de hardcore-zaal te klein was
Het was weer GEWELDIGGG :bounce:
Vicenzo
Was weer top met de hele bende, setjes en geluid waren niet hoogstaand, maar wel goed vermaakt
Visvinci
Feest was super jmmr dat de bass VAAK miste! verder geweldig :D
Lekker feesje net als vorig jaar (y)
Was ruig de buig! Die Vince flikt het toch iedere keer weer. Lekker early setje was dat! Zaal 2 :respect:
slechtste feest wat ik ooit meegemaakt heb en te veel Mogooltjes bah sgeit ziek word je ervan:@:@!!!!!!!
Super lekker feestje weer. Weer heerlijk lope knalle:P Tot volgend jaar;)
VWRik
Lekker feeske (Y) geluid hardcore zaal :respect:
supper:D
whitefreacky
had er veel meer van verwacht heb idd betere meegemaakt
Wiljan88
Ook als BOB me super vermaakt, alleen maar staan springen!! Werd erg lekker gedraaid! D-Block & S-Te-Fan top gedaan!! Deepack en Zatox erbij (L)
Willewijntje
Wat een feest echt SUPER (L). Veel leuke mensen, fijne show kortom GEWELDIG :D
jammer dat het al voorbij is :yes: had nog makkelijk heeel de zondag door kunnen gaan!!! damm aan het einde hard los gegaan....LEKKER HOOOOR (L)
Willieisgek
laatste 2 uur waren geweldig :D zou zo terug willen :D
wilm1
btr verw8
uitstekend vermaakt. onwijs gezellige groep idioten uit Den Haag en omstreken:D
x_Loonaa
was een zeer geslaagd feestje:D beter als vorig jaar! echt super:D
knalleng
Xerenetox
GEWELDIG :D
xSMNTHx
Het was een super feestje! Dikke respect voor D-block & S-te-fan :respect:
YOURI*­teaser*­
Prima vermaakt, alleen beetje koppijn nu :D
Zoeper27
was weer een dik knallend feest :P :D lekker los gegaan :P
zuen
zeer matig feest..
MASTER FEEST! (L)
Zwim!
Geen hardstyle gezien, en dat beviel me goed :D In het begin niet echt hoge verwachtingen dat EA een zaal had... maar Wat Da Fak hoe dik was het daar de hele avond!!!! :respect: Neophyte... (L)
lekker hoor:D was weer een toppertje:D
~*~Lady E~*~
Top feest, mooie locatie!! Leuke sfeer.. and Bike thanks for play the "Chicken dance"!!! :resepect:
~-> Little me <-~
heerlijk feessie had met desi! leuke nieuwe partypeople ontmoet! ouwe rotten ;) gezelligheid! :D
†White Trash†¹³
:respect:
•Merie•
EA Area:respect: werd heerlijk gedraaid. Vorig jaar toch al met al wel wat beter.Maar ik heb me wel weer prima vermaakt:D
»' cynthia.­ •
wat 'n feest !:D Goed vermaakt, & MOC Live super ! :respect:
ÐebOrahh*­:bounce:
Ik heb me uitstekend vermaakt:d lekker gedraaid! lekker losgegaan:bounce:

Line-up Thrillogy

1Area 1
hardcore, hardstyle
🇧🇪 hardstyle
· live hardstyle
hardstyle
hardstyle
· live hardcore, hardstyle
hardcore, hardstyle
hardstyle
🇮🇹 hardstyle
· MC hardstyle
2Area 2
🇵🇱 🇳🇱 hardstyle
trance, retro
· live hardcore
hardcore, house, hardstyle
techno, hardstyle
hardcore
hardcore, hardstyle
techno, hardcore
🇮🇹 hardstyle
hardcore, house, hardstyle
· MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
3Area 3
hardstyle
· live hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
hardcore
hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
· MC hardcore

Nieuws

Thrillogy
26 oktober 2009
Komende zaterdag organiseert B2S de derde editie van Thrillogy in Brabanthallen Den Bosch. Deze locatie zal van 22.00 uur tot 07.00 uur het decor vormen voor een concept dat nog weinig uitleg behoeft; een ware thriller bestaande uit drie delen, die het beste brengt op het gebied van de harde dance stijlen. Niemand minder dan D-Block & S-te-Fan, Lady Dana en Evil Activities zullen die avond in het middelpunt van de belangstelling staan. 87
Over een maandje staat Thrillogy alweer voor de deur van de Brabanthallen in Den Bosch. Niemand minder dan D-Block & S-te-Fan, Lady Dana en Evil Activities zullen tijdens deze Halloween nacht in het middelpunt van de belangstelling staan. Uiteraard kijken zij al weken uit naar deze bijzondere avond. Maar met hen, zullen ook vele collega DJ’s en vrienden achter de draaitafels plaatsnemen. Samen zullen ze alles op alles zetten om er een legendarische show van te maken. 59
Nog 2 maanden en dan is het zover. De derde editie van Thrillogy, in de Brabanthallen Den Bosch. Niemand minder dan D-Block & S-te-Fan, Lady Dana en Evil Activities zullen tijdens deze Halloween nacht in de schijnwerpers staan. 105
De drie Thrillogy namen zijn vorige week bekend gemaakt. Niemand minder dan Evil Activities, Lady Dana en D-Block & S-te-Fan zullen op zaterdag 31 oktober 2009 de hele avond in het middelpunt staan. Drie superacts uit de hedendaagse hardere stijlen, verzameld onder een dak! 63
Op zaterdag 31 oktober 2009 organiseert B2S de derde editie van Thrillogy in de Brabanthallen te Den Bosch. Hierbij vertegenwoordigen 3 acts de hedendaagse hardere stijlen in dance muziek. Inmiddels is het tijd de namen bekend te maken van de artiesten die hun eigen area gaan hosten. 124
Thrillogy 2009
13 juli 2009
Op zaterdag 31 oktober 2009 vind de derde editie van Thrillogy plaats in de Brabanthallen te Den Bosch. In 2007 schreven The Prophet, Neophyte en Ruthless geschiedenis op de eerste editie van Thrillogy en vorig jaar was de beurt aan Zany, Charly Lownoise en Paul Elstak. Dit resulteerde wederom in een groot spektakel, verdeeld over 3 zalen, waarbij iedere artiest tot het maximale ging. 139
Ook in 2009 zal B2S doorknallen! Wederom staan een groot aantal evenementen op de kalender. Pak je agenda er maar weer bij want hieronder vind je traditiegetrouw de data voor het eerste half jaar van 2009: 119
b2s presents Thrillogy at Provincial Hall in Den Bosch

In less than a month, Thrillogy will once again come knocking on the door of the Provincial Hall in Den Bosch. On this Halloween night, none other than D-Block & S-te-Fan, Dana and Evil Activities will be the centre of attention. Obviously, these artists have been looking forward to this night for weeks.

These three mega-acts will rule over their own area for no less than 8 hours, and have complete freedom to schedule their night. Each artist has also selected several artists to join them as special guests to help them rock the house. Together, they’ll go all out to make this a truly legendary show.

Below are the support acts chosen by the three heroes
→ lees meer

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Thrillogy 2009 - 31 Oktober 2009 f:hard261
GZ: 1 ticket tickets14
GZ: 2 kaartjes Thrillogy tickets11
GZ: 2 kaartjes Thrillogy tickets9
TK: (gesloten) 1 kaartje voor Thrillogy vanavond EUR 30 tickets1
TK: (gesloten) 1 kaart te koop Thrillogy tickets1
TK: (gesloten) 2 kaartjes Thrillogy tickets7
TK: (gesloten) 1 Thrillogy kaartje tickets2
Thrillogy tickets2
GZ: (gesloten) Thrillogy tickets20
GZ: (gesloten) 1 Thrillogy kaartje gezocht tickets5
Kaartje te koop thrillogy tickets4
TK: (gesloten) Thrillogy tickets5
TK: 2 e-tickets voor Thrillogy tickets4
TK: (gesloten) 2 Thrillogy kaarten E-tickets tickets1
TK: (gesloten) 3 tickets voor Thrillogy tickets1
GZ: 2 kaarten Thrillogy tickets8
TK: (gesloten) Kaartje te koop trilogy tickets13
TK: (gesloten) 1 Thrillogy kaartje tickets8
TK: (gesloten) 4 kaarten over Thrillogy tickets6
TK: (gesloten) 1 ticket Thrillogy tickets4
TK: (gesloten) 2 Thrillogy kaartjes tickets8
Zaterdag 31 oktober 2009 Thrillogy Den Bosch f:hard11

7063 opmerkingen

 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ;lies op donderdag 5 november 2009 om 16:30:
Top feestje


:jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op donderdag 5 november 2009 om 15:27:
weet niet hoe jij naar defqon1, qbase en inqontrol bent geweest maar daar liggen de prijzen ook op 10 euro en begin maar met sparen want qlimax zal ook wel weer 10 euro kosten


ja inderdaat over al ben je wel 10 euro pakeer geld kwijt als je de auto dicht bij neer zet

en ja ga eens met de auto een dagje amsterdam of zo dan ben je nog meer kwijt..



als je de auto aan de over kant neer zet van het gelredome kost het je niks en je wandelt zo onder de brug door na het geredome denk nog geen 5 min lopen doen wij ook altijd
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
weet iemand of die set die op pepsi.nl staat
ook als bestand te downloade is?
dan kan k die ook fijn op mn ipod zette:kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op donderdag 5 november 2009 om 00:01:
Foto's van b2s online @ http://www.b2s.nl
helaas hebben ze niet alles geplaatst


kan de mijne idd ook niet vinde:(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ;lies op donderdag 5 november 2009 om 16:30:
Top feestje


wojoo jij bent die flyer chick! :kwijl:
haha :respect:!
Waarschuw beheerder
Ik heb 2 kleine montage's gemaakt van zaterdag

Deel 1


Deel 2

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
leuk feestje heb me prima vermaakt:D
 
Waarschuw beheerder
nog steeds geen fotos op bejbi.se
volgens mij gaat dat nog wel ff duren :/
Waarschuw beheerder
Zijn er fotos gemaakt door flugel.com??
kan er me iets vaags van herrineren??
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van marmo(L) op donderdag 5 november 2009 om 23:21:
Zijn er fotos gemaakt door flugel.com??


:yes: Dacht van wel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Timmiee op donderdag 5 november 2009 om 19:04:
kan de mijne idd ook niet vinde:(


Ik die van mij ook niet :'(
 
Waarschuw beheerder
 
Waarschuw beheerder
dodelijk feestje wij hebben er ontzettend erg van genoten,
nu op naar qlimax.
Waarschuw beheerder
donateur
was gezelligs (Y)

maar wtf met het geluid? :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van marmo(L) op donderdag 5 november 2009 om 23:21:
Zijn er fotos gemaakt door flugel.com??


:yes:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
iemand enig idee hoe dit nummer heet?


alvast bedankt
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 november 2009 om 22:25:
nog steeds geen fotos op bejbi.se


:S Nog steeds niet! Hoelang gaat het nog duren zeg :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja en op flugel.com staat ook nogsteeds niks....:S 1.5 week geleden alweer komop zeg.....
 
Waarschuw beheerder
Ik vond de fotograaf van flugel ook niet zo vriendelijk. Maakte aan het einde van de avond een foto van ons, 2 mensen stonden er half op, reactie: "Volgende keer beter" :S okee .. Terwijl de dames en heren van hardmusic community echt (altijd! (y)) de tijd voor je vrij maken om een leuke foto te maken :respect:
Ik verwacht niet veel van de foto van flugel.com ...

Heb nu overal gekeken .. ben nog steeds 1 foto "kwijt" even wachten op bejbi.se denk ik ... :gaap:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 november 2009 om 09:22:
even wachten op bejbi.se denk ik ... :gaap:


Ja daar zit ik dus al "effe" op te wachten :/ ze mogen nu wel es opschieten hoor!
 
Waarschuw beheerder
de foto's hebben ze eindelijk op flugel.com neergezet maar het zijn er echt ontzettend weinig zeg:S

Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 november 2009 om 09:22:
Ik vond de fotograaf van flugel ook niet zo vriendelijk. Maakte aan het einde van de avond een foto van ons, 2 mensen stonden er half op, reactie: "Volgende keer beter" Okee .. Terwijl de dames en heren van hardmusic gemeenschap Echt (altijd! ) De tijd voor je vrij maken om een leuke foto te maken
Ik verwacht niet veel van de foto van flugel.com ...

Heb nu overal gekeken .. Ben nog steeds 1 foto "kwijt" even wachten op bejbi.se denk ik ...


wat een domme reactie zeg, zoiets kunnen ze toch niet zeggen..
tegen ons waren ze ook niet echt vriendelijk en keken een beetje chagerijnig toen ik vroeg of hij een foto wilde maken..
 
Waarschuw beheerder
Vond ik dus ook Chantal .. "volgende keer" ?! Hij bedoeld dus volgend jaar? :S :nocheer:

En inderdaad .. wat verrassend! --> niks geen foto van ons op flugel :loser: Ik zal in het vervolg met een grote boog om de flugel-fotograaf heen dansen .. Ga dan geen foto's maken op feesten waar mensen van je verwachten dat je hun feestvreugde vastlegt op de gevoelige plaat .. Tuurlijk mislukken er foto's .. maar chagerijnig + niet publiceren = :nocheer: en :loser: .. jammer ...

en Margot .. ik wacht met je mee .. ;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 november 2009 om 19:59:
en Margot .. ik wacht met je mee .. ;)


Dan ben ik iig niet de enige, gaan we gezellig samen w8en :nocheer:
Waarschuw beheerder
Wat een dikke eindbaas was t weer zeg :respect:
 
Waarschuw beheerder
:nocheer: nog altijd geen fotos op bejbi.se :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 november 2009 om 14:09:
nog altijd geen fotos op bejbi.se


Nu wel..
 
Waarschuw beheerder
En Margot staat je foto ertussen? :cheer:

Ik ben nog steeds 1 kwijt, miss mislukt ;) :rot: kan ook haast niet anders hihihihi :lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 november 2009 om 17:59:
En Margot staat je foto ertussen?


Ja hij staat ertussen :cheer: eindelijk!
1 kwijt, maar de andere heb je wel? :P
Waarschuw beheerder
Zijnn er ook Filmpjes Gemaakt hiero?
welke SITES?? heb dr al meerdere gekeken:)