Partyflock
 
here

Thrillogy

· Three Solo's - One Event foto's Facebook
album,3821 · zeer goed · ical
Thrillogy

Thrillogy
georganiseerd door Site

Brabanthallen (binnen) op de kaart Site
Diezekade 2
's-Hertogenbosch
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Thrillogy

Voorverkoop:€ 45,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 7 meetings, de drukste drie om 23:30 met 19 bezoekers, om 21:00 met 6 bezoekers en om 01:00 met 5 bezoekers.
Verslagen
Door killingscum (2934), Nickelson35 (1832).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig101527%
zeer goed179348%
goed69318%
ok1464%
voldoende531%
onvoldoende311%
slecht13
zeer slecht7
waardeloos9

753 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

d-block & s-te-fan :respect:
Vette party:) Dee-Block & S-Te-Pack wat een klapper:bounce:
!!!!!!­uwe-vaaghe­id!!!!­!!­
het was zeker een goed feestje. Ik heb me optimaal vermaakt hahahaha
!!!*­youri*!!!­
was n goei fisje :D dblkstfn_o_ the prophet noisecontrollers_o_ zatox_o_
Vet feessiee... D-Block & S-te-Fan,, Zatox en Prophet heerlijke setjes!!
!!Weske!!
Mooi Party:P
Lekker feest, goed vermaakt! Vooral Zatox draaide fijn! Normaal niet zo weg van Hardcore, maar Tommyknocker... :bounce:
lekker hooorrrr :D!
!Wilskracht!
Goed naar mn zin gehad...geluid was alleen kut!
Zeer goed feest en heb me heel erg vermaakt! :bounce:
#..­Daantje[NL]
Sfeer was erg ver te zoeken.. alle mensen kijken je aan alsof je van mars afkomt.. niemand keek uit waar die liep.. decor was te saai.. en ook verplicht vroeg naar huis vanwege 2zieken.. t enige pluspunt was dat er lekker gedraait werd :)
#.Linss
Super avondje gehad :D
#.Para Lau
GEWELDIG (l)
#070 Jessy
Vond het een heerlijk feestje :D Veel beter als vorig jaar!
' Eloy.­ | Maximizer
Super feest! Heb me de hele avond weer goed vermaakt. Noisecontrollers & DBSTF :respect:
'Amy..
Zeker gezellig avondje gehad, Maar de sfeer was indd ver te zoeken viel beetje tegen, decor was ook slecht maar de muziek maakte dan wel weer veel goed!
Ondanks alles, wel vermaakt :)! Had er veel meer van verwacht...
'sensual
Vetste indoor-feest van 2009 -> DBSTF :respect: (L) Kon niet beter, kon niet trotser zijn!!! B) (L)
Goed feestje, Veel mesen waren Dullie Dullie, Maar heb me goed vermaakt en Tegekken Live sets(Y)
'VanDal' :banana:
gelukkig nog goed geluid int midden bij D&S!! hahah goed geknald daar! :banana:
(bartjevdv)
goei feeske weer heeej!
(F) DAVE
Dikke Party Menn !!
Jaa was wel een leuk feestje!! lekker los gegaan :bounce: mooie muziekjes gehoord.. en mooie lichtjes gezien (L)
(H) || MC;;­ Matjuh || (H)
Was weer 'ns een ouderwetse begaaing.. top avond gehad.. :D
evil activities ! :respect: mooie show van gemaakt ! was vet
(H)Kre­tzer(H­)
Was gezellig :bier:, weinig show erom heen, niet iets speciaals.geluid was KUT
GEWELDIG!!!!!! (L)
(k)Par­tybabe­(k)
Wat was dit voor mij een ONWIJS, BRUUT, GAAF en VETTTT FEESTJE geweest!! Van het begin tot 7.00 uur staan stampuhhh!! ECHT GEWELDIGGG!!! Heerlijk om je 18 te voelen op zo'n avond!! Alleen na afloop flink kramp in mijn kuit gehad...auwauu!! Bs2 THNXXXXX voor deze heerlijke avond!!!
(kelder)
vond het een vet feesie was weer bar van de kop af gahha :xtc: :rot:
(L) [NL][H­ardcor­e*­Bitch][NL] (L)
Weer een mooie nacht om aan terug te denken! (l)
(L)K a y l e i g h
Heb het weer super naar me zin gehad!:D
(YE)pi­etler(­YE)
het was spr sweet :D :bounce:
*­ Annie *­ :cheer:
Masters of Ceremony was weer VET!!!! :respect: top avond gehad Kelly!! :respect:
* Nien ;
als n gek om 2 uur nog naar den bosch :looser: maar was t wel waard ;)(Y)
super feest gehad!alleen van noize suppressor meer verw8!
Hardcore dat was Top:D ik hou der van(L) hardstyle egt slecht
**Joycee**
Vet feestje! Werd lekker gedraaid bij de hardcore (y)
*_­ [M]arcel [¿]*.­
Dat was er weer eentje voor de boeken! :respect: B2S Bedankt!
*Charmz..O:)
feest vond ik matig, de mensen waarmee ik was maakten het een leuk feestje :lief:
Zeker beter dan vorig jaar :cheer: heb me héél goed vermaakt! jammer dat ik zelf niet helemaal fit was..
*­Dull De Mirth*­:looser:
Goe vermaakt:jaja:
*Freya*
was erg gezellig!! :respect: evil activities : live :respect:
*Kella*
het was weer eens een goei feestje.!!!
*L.arskee*
Alleen bij EA geweest dus ook niks gemist!! top feestje!! :respect:
*mario*
was weer een leuk feest !!! Noize suppressor :respect:
lekker gezellig gehad :D lekker gehakt :D alleen die kutfile bij eindhoven was minder:(
*Michael_
Zaal van Evil Activities!:respect: Master of Ceremony :respect:
*mutsiiee*
een leuk feestje!! heb me prima vermaakt:)
Lekker!:)
Opvallend dat de sfeer in zaal 2&3 er veel beter in zat!:D Het geluid in zaal 3 was ook echt dik! :respect: Ondanks dat ik helemaal kapot was hebben ze het laatste half uur mijn voetjes toch nog van de grond gekregen!
*Sebastian
een nacht met alleen maar helden! Wat een feestje weer!:D
*WESZ
goed geknalt & sfeer zat er goed in ;)
- Mandy
Mooi feestje
- vaal -
Wat een saai feest!!
-- YASMINE ;­ *­
Noisecontrollers :respect: Jullie hebben mijn avond weer gemaakt! Vond het erg jammer van de slechte sfeer in zaal 1 gelukkig was zaal 2 qua sfeer en geluid stukken beter. Dana :respect: .. Vind het erg zonde voor D&S want ze hebben wel alles uit de kast gehaald!
--->Cokkie<---
Gezellig feestje,gezellige mensen :-)Dikke voldoende
--Rob--
geluid was egt ruk
kippenvel tot in m'n naadje:D
Leuk feestje met de mensen linksvooraan... alleen jammer dat er veel van die dagjesmensen zijn.. uit den bosch en omstreken, die je normaal nooit op die feesten ziet.. dus sfeer was af en toe ver te zoeken.. en dan die stilstaande mensen ... mzzz... maar hebben er weer een top feest van gemaakt of niet linksvooraan :D
-Lioon
zeeeeeeeeer geslaagd feestje:)!
-R.ick*
Geakk Zeer lekker Knalfeest.! :respect:
Jammer van het geluid, de sfeer zat er ook niet echt in.. Gelukkig wel gezellig gehad met iedereen, maar vorig jaar was het stukken beter! En het meest trieste van de avond was wel dat er werd gefouilleerd op de wc's :s
geluid was geweldig hard in het midden en echt nog nooit zoon dikke bas gevoelt (Y) de bewakers idd erg irritant,(N) Den Bosch mag wel trost zijn op zoon feestje (Y)
...Bass...
Zeker goed vermaakt..! Noize Suppressor (Y)
Tegenvaller idd! Waar was dat geluid? :/ Weinig show! Decor kon veel vetter! Wel goed gedraaide setjes. Maar b2s sucks!!!
.annee__×
top feestje. alleen beetje sfeerloos, verders top avond gehad!:respect:
.Jonkie.
Jezus mina:respect: Heb een badkuip vol afgezweten daar, zo hard ben ik uit me dak gegaan:D Samen met me stampgezelschap hele avond en nacht lopen knallen(Y) Gezelligheid was overal, vooral linksvooraan met die verhogingen:D Mijn respect gaat toch het meest uit naar Technoboy:respect: Samengevat: een superfeest die ik niet snel zou vergeten:D
.Morbid.
Leuk feestje! :) Vond alleen de stages er zwak opgemaakt.
tjah wat een kut feest :dood:
Was weer een heerluk feest. goed naar me zin gehad :)
Was echt een hels feessie! Heel de nacht non-stop lopen springen hakkuh helsen:D Dana, Kelly, Tha Playah, Neo...weer in 1 woord FANTASTISCH! Nu moet ik het 8 maanden zonder dit soort mooie feesten stellen in Australie...Dus was een mooie laatste:D
2C-Bever
Geluid was idd niet zo goeie en stonden veel mensen stil :s Desondanks een vet feestje gehad!
81Pope
Evil Activities area (n): Weet niet goed wat er loos was maar links voor die box was iets goed mis mee :(. Dana area: het begin viel tegen, maar daarna niks te klagen (y) :respect: D-Block & S-te-Fan area: :respect: gewoon in 1 woord HELDEN :D die live-set alleen al :respect:
:beer:PUTSKE
masters of ceremony woor egt richtig:respect:
:bier: Bowlen­:bier:
Was een mooi feest :D promo :respect:
:bier: S.H.F
goande @evil activities zonde dat het om half 7 het gluid al uit ging
:bounce: evil28 :bounce:
Geweldig feestje, vette lazers! Muziek klonkt echt geniaal in de oortjes! :bounce: Geweldige after gehad! :rot:
:bounce: miniman :bounce:
me eigen zeeeeeeeeeeer goed vermaakt :D
:bounce: Stroboscoop Lampie - :bounce:
Potverdikkie, wat een skoftig feessie, jammer dat ik eerder weg moest... VOLGENDE KEER WEER!!!!
:devil­:LitLL­PuSSy:­9:resp­ect:
ECHT SUPPER GEWELDIG FEEST!!! volgend jaar zekerr weer!!! :D;)
Was vet :)
:smoke: Paran0ia-Hooligan :smoke:
Best dikke setjes gehoord.. Aardig los gegaan..:D maar wat een bescheten sfeer.. meeste mensen stonden maar wat :S maar voor de rest wel aardig vermaakt :D zeker voor herhaling vatbaar;)
:woep:­Swift:­woep:
Heerlijk feestje! alleen waren ze errug aant klote met t geluid tot n uur of 2u erg zonde b2s! daarna was het super. Goed geluid en goede sfeer :) Hulde voor Zatox! heerlijk knallen!
<~^­Poeletje^­~>
was een leuk feesje prima vermaakt geluid was goed en werd heelijk gedraait _o_DBSTF_o_ en de hardcore zaal was de laaste 2 uurtje supper (Y)(Y)
>>>ver­veer<<­<
werden ckkr dikke sets neer gezet nice nice
[077] Reneetjuhh
geen handjeklap-volk :d hardcore zaal werd echt super gedraaid.. wel vet warm.. maar echt vet feessie
feest was kut, verder wel gezellig met de groep..
[D]ede­msvaar­t84
Beetje wat ik had verwacht, wel leuk maar meer ook niet. Verder wel weten te vermaken :D
[F]unzel
fijn feest gehad aleen waar was het grof geluid ? Evil Activities, Noize Suppressor, Tha Playa, Neophyte _o_
[HC] Princess [NL]
Goed Feestje..:D Voor Herhaling Vatbaar..(H)
[I][v][o]
Gelukkig heb ik voor mijn kaartje maar 25 euro betaald; meer was het ook niet waard. De sfeer was ver te zoeken - de hele zaal was gevuld met zoutzakken. Serieus, ga dan niet ofzo. Geluid mocht ook wel een tikkie harder. En Zatox was de held van de avond :D Gangsta!
[Illie]
Hmzz..
[L] HAKKEF­REAKYH­ARRY
Had er meer van Verwacht, Heb me verder goed vermaakt, maar wordt volgend jaar geen Thrillogy meer voor mij, Er zijn betere feesten ,,
[L]uwaa'
Goed vermaakt.. D-Block & S-te-Fan Heerlijk !:bounce:
[N.­Q.­T²] Robskuh
Super vet:respect:
[NL] Hakkuh-Wijffiej [NL]
Was gruwelijk feessie, ckr voor herhaling vatbaar:bier:
[NL]_­terrorstyle
prima vermaakt maar die security..pfff en het geluid bij de hardcore kon beter....verder niks te klagen :D
[NL]Denny
relex feestje :D
[NL]Fe­nderts­...­Pokkej­ong...­[NL]
Twas wel leuk maar vorig jaar was veeeeeel beter!
[S.­G.­C.­] T-Man Terreur
KKdoll feesie,,!!!
:respect: this is the sound of noize supressor :respect:
[YE] adriaan [ye]
ja ben 30 minuten binnen geweest kan er nie veel van zeggen, politie bureau was zwaar kut
^IImke
1e keer Thrillogy en het was geweldig! (L) Op naar volgend jaar !! :D
^PIET
Heel het feest alleen maar in de zaal van EA gestaan! :) Maar tot 5 uur geen één set gehoord waarvan ik dacht --> :respect: Gelukkig waren de setjes van Noize Suppressor & EA en Neophyte & EA wel echt super vet! :kwijl::respect: Ook redelijk veel vette nieuwe nummers gehoord! :D De nieuwe tracks van EA, de nieuwe track van Noize Suppressor en natuurlijk niet te vergeten, de nieuwe tracks van Tha Playah, ECHT GEWELDIG!! :respect: Ook was het geluid in de zaal van EA zeer goed! :yes:
Was knallen!!:bounce:
_­-=­The ®eal Pluis=­-_­
btje jammer dat er na elk nummer weer slap geluld werd
__Jochem__
Ja wat moet je er van zeggen: VAAG;p
Goed vermaakt :bier: Masters of Ceremony band :kwijl:
_Driekus
Leuk feestje, alleen jammer van de sfeer op de main
_Larz
Wat was dit weer leip zeg! Nosferatu & Dana :respect:
_Merijn_
Geniaal.. Helden NC,Crypsis,dee-block & st-te-pack , Zatox,Prophet
Toppie! Goei Feesje weer..! :respect:
Abaddon
heb me weer goed vermaakt :P
Aben_
Was leuk zwaar gezellig !
Adjuh
jammer van het slechte geluid.. verder topfeest, helemaal goed geregeld (drank wc's enzovoort) alleen die prijzen komop zeg €7,50 voor een baco, waar gaat dat heen.. hmm achjha verder wel een mooi avondje geweest
Al*ice
lekker lekker lekker!
AlanR
laaste x jeh brabanthale = kut verder wel lgoed vermaakt jeh
Arjan Beukpad
Gezellig :D
AS0023
Leuke feest leuk jammer dat ik zaal 3 niet kon vinden met me wazighoofd. p.s waar zeker veel mooie vrouwen!!!!
Eentje als zovelen.... Goed vernaakt dit dat zus zo
B) The Finalist B)
Was weer eens een mooi feestje :D Samen met mijn schat (L)
vond r niks aan .,.. ;(
b2sander
Was een TOP avond! :respect: Noisecontrollers :respect:
Babette:rot:
(L)
back2lies
Super naar me zin gehad! Flink los gegaan :D en heel veel lol gehad,we waren met een leuk groepje!
bal terror
kut geluid maar toch super gezellig gehad
BaltaS
Waar waren alle BEUKERS!! t is geen KIJK-feestje!! Verder super vermaakt!! :)
Bappos
Moet ik er van zeggen! Was best gezellig hoor, alleen ja.. Setjes + Geluid viel me wat tegen. Niks ten nadelen van DBSTF, want die hebben geprobeerd er een top avond van te maken:)
Bas Woaterpas
FLINK GAAR!!!
Bass-Powah
Was zeker kicke. begin bij dana was een beetje saai maar darna ging het goed los helemaal bij Crypsis :respect: Wat is Torture toch een masterlijke track. :D Dee-Block en S-Te-Pack toch wel hoogtepunt van de avond. Die X2X remix was geweldig! Zatox ragde er ook lekker op. Lekker nachtje gehad ondanks dat me vaste crew er niet was
BassFlow
Top! Heb geen seconde stil gestaan! MOC!!!! Noize Supressor & Neophyte MASTERSLIJK! en natuurlijk niet te vergeten EA LIVE!!!!topfeest! ben alleen 20 muntjes kwijtgeraakt iemand gevonde? hoop dat je ervan genoten heb :D
:respect: DBSTF :respect: Had er eerlijk gezegd veel meer van verwacht dit jaar, maar helaas vond ik de aankleding ook minimaal dit jaar en het geluid was ook alles behalve top!! Ook was de sfeer op sommige momenten ver te zoeken!! :( Ondanks dat een super gezellig feest gehad met iedereen!! :D
BenninG
was zekers gek :beer: DBSTF (Y):D
bjorn¹
Lekker feesje:D alleen bietje warm..
bl@nco
heb echt een top avondje gehad :kwijl: maar dat publiek?? Dat was vaak niet los te krijgen :cry: anyway... ik ben helemaal los gegaan en dat is toch het belangrijkst ;) respect voor Noisecontrollers en the Prophet :respect:
Bladen
Ik vond er niet veel aan, Sfeer was ver te zoeken. Geluid was ook niet bijzonder. En er liepen echt teveel Onozele lui rond!
Blondjee074
Gezellig vermaakt! :D
BoSwEg
Super vet feest! EA zaal was erg dik (Y) vette sets gehoord van oa MOC en tha playah :respect:
Bram046
Was gewoon zeer gezellige avond:) En zeker goed vermaakt. Geluid mocht iets harder!
brendaa -
hele goede avond! volgend jaar zeker weer, (L)
BrunetJuh
Evil Activities stage was :kwijl: Heerlijke setjes!!
Al met al een topfeest gehad, veel goeie nummers gehoord en lekker los gegaan:bounce: Zatox & Wildstylez helden der avond:respect:
Bulters
Was goed knallen:D
Burgemeester
was een leuk feestje
Caatje!
Heb echt een super nachtje gehad:-D
Cajendra
Hardcore zaal was wel okay, verder vond ik het beetje tegen vallen en de afsluiting knalde totaal niet.. jammer
Carientje :bounce:
Heerlijk feesje! Ik vond het geweldig...
carlo
kale bedoeling,slecht geluid,totaal geen sfeer....b2s schaam je met zulke prijzen!!
Top feest!Evil activities,tommyknocker en masters of ceremony tha best tonight!!!
CatootjeBoe
Top feest gehad! Technoboy, Noisecontrollers, The Prophet, Zatox . Mijn helden(L) Aankleding was niet echt indrukwekkend, maar de sfeer en gezelligheid maakte het meer dan goed (Y)
Cedje
geweldig super feestje gehad thnx :D
na 2 uur file en 1,5 uur zoeken naar de BB hallen uiteindelijk toch nog een super gezellig feestje gehad :D
Charon
Van begin af aan aanwezig geweest. Coone, hele dikke jump set! Pavo, onterecht dat het bij hem niet echt druk was, masterlijke set :respect:, EA vs. Endymion, ook voor even aangehoord, was ook erg vet. En verder tsjah, Zatox blijft mijn held :beer:. Verder leuke gezellige avond gehad met alle leuke mensen om me heen (Y)
Gezellige party klapte der wel op
niks bijzonders, lag alweer om half 6 in me bed
Ciin,,
dblock en s-te-fan en noiscontrollers ware super.. :) hele aaf helden..!!! en gezellge mense ;)(Y)
co la tje
Top was erg leuk, veel op de hardcore geweest was echt Top!
Codex
Dana area :respect: :respect: :respect: :respect:
Sfeer was beetje tam, geluid stond fucking zacht... :( Wel gezellig gehad, maar matig feestje helaas.. Laatste uurtjes in HC waren wel top!! :respect:
Was gezellig:D alleen mocht de muziek soms wel wat harder :/
D-Fact | 50 %Noise­making Criminals | TN
superfeest gehad in de EA zaal, geweldige sfeer!! het geluid was niet altijd even goed, en de zaal was duidelijk te klein, tegenover de andere toch!! maar echt reuze geamuseerd,.. sets van de avond: EA vs Endymion, EA vs Noize suppressor en Dana vs Nosferatu!!!!
Da Hardbass
Was een goed feest, bijna alleen maar in de EA area gestaan..:D!
Lekkere party:)
Danitahh
Wat een knaller (L)
De knip
Was weer een lekker feest prima vermaakt:D
De Rialiteit
Gezellig gehad :)
de rondje­sloper
Serieus de Hardcore was echt GEWELDIG(L) En de Early mocht er ook wel wezen :P
DeFolter
Zeker de moeite waard! Evil Activities! :D
Deguh
was wel lekker feessie dana vs vince (Y)
Den Boudy
top......
De hardcore was super!Kheb me goed vermaakt :p goede sfeer, goed geluid :D
Lekker feestje, goed geluid:)
was geweldig
Deniesje!!
Was zeker Retevet, beste verjaardag ooit(L)
DJ REX
paar zeer goeie sets gehoordt !!!! Dana,EA, DBSTF :respect:
DJ Souza
Egt geweldig! Dee-block & S-te-Pack was heerlijk!!:D
Dj X-Fade :bier:
Gezellig feestje gehad :) Evil Activities _O_ !! alleen het geluid was soms iets minder maar voor de rest toppie (Y) :jaja:
Djakbal
zeeeer gezellig!
Djee-Yuned!­ (jeroen)
geweldig!
Dntimmerman
Zaal 1 viel zeker tegen, had er meer van verwacht! Maar de EA zaal maakte in ieder geval alles goed! Toch nog de 2e keer wordwide crisis :D Toch nog gezellig gehad, maar dat kwam meer door de groep!
DON BRIT
weer een zeer leutig avondje gehad daar (Y)
Don Floris
Leuk feestje, heb me goed vermaakt veel bij hardcore gestaan Tha Playah :respect:, jammer dat het alleen een kuteind lopen was naar de hardstyle
DOOD-LOOD
HELDIG
DRE :bier:
alhoewel t niet mijn muziek is zeer goed vermaakt, trouwes liepen wel heel wat mooie meiden zeg :O
jammer van het geluid en die oh zo smerige snack hal zag er tegen op om af en toe van zaal te wisselen.. voor de rest werd er goed gedraaid op het punt na dat veel dezelfde platen voor bij heb horen komen. Opzet was leuk met dat halloween tripte hem wel goed op die rare poppetjes :D
DrumDJ
Mmm vond de muziek erg eentonig... Alleen Zatox sprong er een beetje tussenuit.. Toen maar ff naar Dana gegaan.. Verder alles goed hoor!! Dik veel man uit Nuland midden vooraan heftig!! Trouwens 7000 man maar?? (bron Brabants Dagblad?)
Duc0
super feest. geluid goed, show goed, sets goed, en veel mooie meidjes ;)
eddy terror
wat een lekker goed feest.de stemming zat er goed in bij de hardcore:-)ea megavet live gggrrr op naar de volgende thrilogy,jammer van het geluid
EggY
toppie ouwe
NAAAAAAAADAAAAAAAAAAAA!!!!!!!! Queen Of Hardstyle!!!!!!!! :flower:
Elleinad
ik zeg crypsis for president!! :kwijl:
Ellen~~
zoo lekker feestje :D :cheer:
Geluid was heerlijk, verder vond ik dit feest niet erg speciaal. Maar heb me prima vermaakt (Y) :D
EVITA.
Ik heb een heerlijk nachtje gehad met gezellige vriendjes (l) evil activities!!!
Evvelain
superrrrrrr feestje weeer :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Fc den boschweg :bier:
Jaja was weer top...... :bier:
uitstekend vermaakt! vond het beter als vorig jaar(Y)
Fleurr_
Joah, was wel lache
beste verjaardag ooit helemaal uit mijn plaatje gegaan was weer een top feestjuh....:D:D
FloatingElmo
gruwelijk feestje DBSTF!!!
The Prophet vs D-Block & S-te-Fan & Dee-Block S-te-Pack :respect:
Fuck The System!­
Heel goed vermaakt met de mensen daar!(h) Maar de sfeer zelf was ver te zoeken:/ Maar de hele avond los gegaan:woop:
gekbelske
tja dat was weer het begin van de festivalletjes
Gerry Jongeuh :bier:
Ze wisten in de Hardstyle zaal temminste wat bass is :P was mooi feeske :D
giel de la tourette
heerlijke avond gehad, masters of ceremony wat een live act:respect:
Gijsmeister.
GENIAAL FEEST!!!!!!!
girly 30
het was weer een zeer geslaagd feestje!!!
Goed vermaakt(Y) MOC (Y) TECHNOBOY VS DANA (y) LASERS:kwijl:
Go_Insane!
Lekker hard gaan daar!! D-block & S-te-fan/TBY/Crypsis&Dana = :Respect:
het was echt superr..:D:D
NOISECONTROLLERS / MC RENEGADE :D Respectá
goed vermaakt was gezellig niks te klagen:)
Heb het super gezellig gehad. Area 3 was top en dana vs vince was ook top ofnie deguh ;)
gwen--
Masters of ceremony :respect: Top feestje!
was weer goed te doen :d voor die ene dame in de rij volgende keer zal ik ja zeggen :p
hazyandy
lekkkkeers:)
Tering wat een feest :bounce: grote pieken en diepe dalen (effe de EHBO geinspecteerd :rot: haha) Voornamelijk in de hardcore zaal geweest. Echt een grandiose sfeer. Bedankt mensen (y) Veel bekende gezien :D Toppie. Kwam zelfs dj Paul bij de bar tegen :D Muziek top klasse. Brabant :respect:
Hc__VsDk__Hc
cker een top feest:D EVIL ACTIVITIES :respect: vs noize neophyte tha playah en Master of Ceremony :D Super
Hearts­tyler3­0
Super feesie, volgend jaar weer!!!!!!
Was super!!! Evil Activities!!!!!!
hoegoo­iikdez­eweg
Kaartje was aan de dure kant als je kijkt wat je er voor terugkrijgt maar heb me prima vermaakt! Zelfs bij de HS draaide ze lekker door
Huijgie
Geniale part, goed geluid, gezellig sfeertje, dus geniaal gewoon
Hyp
:respect: Potver, wat was t gaaf! Evil Activities :respect:
i$é-T
Heerlijk feestje! MOC was echt VET! Noize Supressor viel erg tegen, maar de rest van de dj's waren top (Y)
iiLsze :bier:
was zeker leuk!(Y) volgend jaar weer :bounce:?
GEWELDIG :respect: mensen zeur niet zo t was echt een top feest!!!!
inc. Elmooo
Heb me weer top vermaakt!! Werd lkkr gedraaid. In Dana der zaal was het goed vertoeven en ja natuurlijk links vooraan bij D-block & S-te-fan :D. Was top daar :bounce:
Iv :hyper:
Super gezellig :D
J Q R D I :banana:
Heb me prima vermaakt, goed feestje :D Een stuk beter als 2 jaar geleden :) Geluid in de zaal van DBSTF kon wel wat harder alleen, de lasers waren wel weer super vet B) Helden van de nacht: Dee-Block & S-te-Pack :O Wat was dat vet :respect:
J.(F)
was oke
JAAH ZEETIE
vorig jaar vond ik de intro's wel veel vetter,maar superavond gehad!! evil act. :bounce:
janiiska
lekker feesie lekkere setjes:D alleen gaar publiek..:P
Dee-Block & S-te-Pack (L) superrrrr... verder erg naar mn zin gehad, geen minuut stilgestaan!!!!
Jeroentje
Toppie
wow dat geluid in het midden bij zaal 1:respect:
Jesper :D
Was zeer mooi! :D Beter als vorig jaar vond ik... Toppie!!
Gezellig feessie
Joostjeng!
Toch weer een mooi feestje! :) Zatox & The Prophet (L)
Was een erg gezellig feestje 8)
Jordies
Wat een lekker feestje :D noisecontrollers (L) Dee-block & s-te-pack ook heerlijke platen voorbij horen komen!! Was gezelligggggg
Joyceke :)
Lekker feestje geweest! Weinig echt noemenswaardig of bijzonders. Dana & Vince erg kicke!!! Geluid voor brabanthallenbegrippen ook wel aardig...
Jroennn!;)
Heb er zeker weer van genoten! (Y)
Jurrrrrrrrr.
Goed te doen, alleen de security zat wel erg op je lip, het decor viel een beetje tegen maar was zeker een knallend feest.
Jusstin
Leuk feessie, maar meer ook niet. Geluid mocht wat harder, stond vooraan de main en we konden nog normaal met elkaar praten
beetje jammer dat andere het verpesten voor je.. feest viel erg tegen
tegenvaller
Karell
Zeker lekker feestje!!
De afsluiter in area 2 was GENIAAL:respect:
Keezbee..­ :bounce:
Echt geweldig super vermaakt in elke zaal! Mooie show's gezellige mensen en genoeg ruimte voor iedereen :yes: :respect:
Kellog­s:face­palm:
Mwah,, von het niet heel geweldig eigenlijk, maar dat ligt denk ik meer aan mezelf dan aan de muziek... hardcore is het gewoon niet meer voor mij :P
Kevin (Dream Chaser)
vond het een super feest, lekkere setjes gehoord, geluid was prima, en erg gezellig:D Van begin tot eind non stop gas geven B) Charly Lownoise, Dana, Deepack, Zatox en The Prophet :respect:(L)
Kevolution
Alle zalen waren goed te doen! Sfeer was goed en de locatie is echt vet. Echt flink los gegaan daaro.
killingscum
Super leuk feestje weer in de Brabanthallen, hoogtepunten waren deepack zowel de dj set als de live set met D Block & S Te Fan, grote tegenvaller vond ik Wildstylez !
Kim ^^
Ik vond het weer superavondje! Voornamelijk door de hardcore, EA (L). Vond tempo aan begin te laag bij DBSTF en bass / geluid mocht daar ook wel wat harder. Zelf wel weer optimaal genoten, dus weer de hoogste beoordeling (Y).
Kim H.
Het was een betreurend feestje. Sfeer :X? Wat een zielige mensen liepen er rond, ben 100 x of vaker omgebeukt, maar er kan geen 'sorry' vanaf :S Thrillogy duidelijk een feest voor dagjesmensen die het NIET snappen :nocheer: Net zo bout als 2 jaar geleden, maar nu was ik gelukkig met gezellige mensen en mijn schatje die mijn feest naar de 'goed' hebben weten te trekken(L)
Beter dan verwacht, gezellig gehad!
Kings :bounce:
jhaaaaaaa!
Kl.­eine Blonde
Vorig jaar was beter, maar toch wel vermaakt:)
Klappertje
het ging heerlijk los weer op thrillogy:cheer:
Kleurplaat
Laatste paar uur met Dana (Y)
Viel tegen! geluid erg zacht en kon niet in de stemming komen:(
Koen"
wederom een geweldige editie vooral bij evil activities!!
Koning!
Mooi feest :D Wildstylez :respect:
Koppuh
Vette avond! was het geld echt wel waard!
KOS
echt gewoon een mega feest
LaBellaa.
Heerlijk feestje! :respect:
Lady P@­tricia
Goed vermaakt:D Dana:respect: Kel :respect:
Ik weet niet waar de mensen hebben gestaan die zeggen dat er geen sfeer was, maar ik vond het een topfeest!! Leuke mensen, goede muziek, uit me dak gegaan!!!! :respect:
Lange Erwin
Waar was het geluid? Voor de rest een leuk feestje gehad hoor.. Voor als het niet in de planning staat.. Switpikken bedankt! top feestje!;)
ik hou van dit feesje SUPER!! aub mag die muziek nou is wat harder bij de hardcore!!
larsotter
(Y)
Lassie!
Leuk feestje alleen beurs en tel zonder accu kwijtgeraakt! iemand gevonden ?
Lautje Vrouwtje
Heb me echt super vermaakt :bounce:
In 1 woord: GEWELDIG!!! Zaal/Area1 :respect:
Lekker Leip83
als ik alleen was geweest was ik om 2 uur al pleitte geweest,terwijl ik normaal toch echt tot laatste nummertje blijf,eerste 2 uur ook aardig beroerd geweest van n paar noten die toch wat zwaarder waren dan ik dacht,lag dus deels gewoon aanmezelf maar toch bijna niet los gegaan terwijl dr wel aardig gdraait werd,veel security ook (vooral echt jonge"stagelopers"ofzo had idee alsof er telkens wel oogje op me gericht stond:d
leroyy'
Hardcooooooooreeeeeee!!!
Top feestje (L) wat een geluid :D
Sfeer was ver te zoeken. Geluid bij EA was echt ruk!! Dana was weer geweldig!! Aankleding had veel beter gekund! Maar al met al een leuk feestje gehad. Op naar de volgende!!
Geweldig!!! alleen jammer dat het na de nc een beetje inzakte...maja wat wil je met die helden ;)
LMystery
Genoten van achter de bar:respect: voor de gezellige mensen!
lOewlaa trOelaaa
gezellig in de EA area! :D enne MOC was vet !! veel bekenden dus erg gezellig
Vond het super! Heerlijk los gegaan de hele avond, alleen het geluid bij dbstf mocht wel wat harder idd.. achteraf gezien te weinig bij Dana wezen kijken, maar ach lopen is ook niet alles ;)
lullo :[
Heb me zeer goed vermaakt (Y)
M ysterious
tegenvaller
m-a-r-c
lang geleden dat ik me weer zo heb vermaakt:D
M.!
Heerlijk feest!
Maaike.25
Vond de sfeer :( en ook de aankleding :( maar Masters of ceremony & Evil activities waren _O_ gelukkig met veel gezellige mensen erbij toch een leuk feest gehad!
Was weer een goed feest!:D Lekker losss gegaan in area 1:D
Mande:rot:
beetje matig feest.. ik heb me supergoed vermaakt met vrienden, maar daar blijft het toch echt bij.. het geluid mocht veel harder bij dbstf en de afsluiting was echt waardeloos:S geen thrillogy meer voor mij.....
MANDERS...­wie anders?!­
zker goed vermaakt,ma geluid kon echt harder!!!:P toch liever buitenfeestjes:P
marjol­einvan­h
Complimenten voor de nieuwe hardcore area! Veel beter nu. EA was top, MoC waren geweldig!!
Mark.A
Uitstekend vermaakt ,,gezellige mensen top (Y)
Marley (f)
Heb me zeeer goed vermaakt!!
marmo(L)
Geweldig feest :respect:
MarQiee
GASSEROP!!!
Aardig feestje,maar zelf de slingers moeten ophangen....;)
Leuk feest, maar daar is alles mee gezegd..Onderling gezellig! Had meer van Dee-block & s-te-pack verwacht..
Matthijs
Vet feest, gezellige boel, leuke mensen ontmoet, en lekker uit m'n dak gegaan in de hardcore :bounce: Onderkant van m'n voeten kapot dus dat is een goed teken :P
Mattie_core
Wat een super lekker feesie heb heerlijk genoten!! van begin tot einde uit me naad gegaan
Maykee!
Het was weer een mooi nachtje :D Prima vermaakt :D
Mayow
ZEKER GENOTEN!!
Meijerr
heerlijk(y)
Mel B)
De heenweg was een ramp, feest was (Y) , goed vermaakt :) Tommyknocker, Nosferatu en Promo :respect: :bounce:
mendozaa
masters of ceremony.. woow te vetttt:D:D
Ik vond het vooral gezellig omdat er veel bekende waren.. De rose smaakte perfect (Y)!!
mikey-100
facking vet feest egt geniaal super gezellige mensen en dbstf zijn helden
Milka Pimp
Wat een GEWELDIG feest :respect:
MindQo­ntroll­er
superfeest! alles klopte, alles kwam op gang na isaac.. noisecontrollers, prophet, zatox, deepack.. alles vet!!:cheer:
Miss_­Gerjan­ne....­.!!­
vond het een super feetjes.......!heb me erg goed vermaakt....! mensen het was gewoon top met jullie!!
moen-r
kenker bewakers!!!! verpeste de hele kut feest!!!!!!!
Moffrey
Best feestje, goed vermaakt (Y)
MOFO-STYLE
Matig geluid, sfeer en acts waren top
MoO (F)
Wat een feest zeg!!! Super
Mr Moonen­:smoke­:
beetje tegen vallen helaas!
msamber
Superfeestje! Jammer dat we eerder wegmoesten omdat ik me niet lekker voelde :(
NATHAL­IE:yes­:
Superfeest gehad :D zaal 3 was (L) alleen jammer dat er zo'n rare sfeer hing en mensen waren die je normaal nooit ziet op die feesten :S
dikke shit :D
Neptunes_23
Wat een heerlijkheid was het bij D-Block & S-Te-Fan!!! Noisecontrollers het meeste uit mijn plaat gegaan!! Powerrrrrrr (H)
Neutron K
Crypsis :respect: wat knallen zeg pffffff....en wat een set van promo heerlijk!!!
Nick:aai:
In de Hardcore zaal draaide ze allemaal heel goed! jammer dat ik beetje de griep had, maar zeker vermaakt!
nicola­s:bier­:
gruwelijk
Niek Meister
heerlijk feest heb me best vermaakt en top geluid :D
NiekozZ
was knalluh :D
nielsv­anbrug­gen
:respect:
Niki...
Super gehad! Maar vooral door de mensen want de muziek was echt zooo slecht! Kan het niet begrijpen met zo'n line up!
Nikki.­ :Harry:
Nooit meer thrillogy! Sfeer was ver te zoeken. Geluid was niet helemaal wat het moest zijn.
Beter kom je niet !! heerlijk feestje!!! NC(L)
NOPEIS­NIETZO­DOPE
Leuk feestje, Zatox & The Prophet draaide lekkerrr...verder beetje sfeerloos soms maar verder wel top kwa organisatie etc (Y) Aflsuiting in de Main was lekekrrr :D
NOW-N
Leuke nacht gehad met allemaal Sneekers/Alkmaarders/Workumers
Nrkeee(6).
was goei feeske, jammer dat evil activities zaal zo vol was dat je der bijna niet doorheen kon lopen of los gaan ;)
Topfeestje :cheer: Hardstyle links vooraan (L) Zatox :respect: Hardcore rechts vooraan (L) Met name de afsluiter was beter dan ik had gehoopt :kwijl: Alleen die stroboscoop :no: Totale chaos en gezelligheid van begin tot het einde :P :D
o:)Cor­ientje­h(L)
echt een top aaf gehat:D werd lekker gedraait echt goed vermaakt tijd ging te snel gewoon .
OMERTA
Wat een feest zeg:D:lief: Gruwelijke dikke kkhardcore!!!
Op het randje
Euhhhhhh,,,,,,,volgens mij was ik Verdwaald:9
Damn wat een nacht, heerlijk feest gehad.... Lady Dana vs Technoboy...super (y) En voor diegene met wie ik was, thanks voor de leuke en gezellige nacht (k) Op naar de volgende party :D
Ik had er meer van verwacht. Maar toch nog wel naar m'n zin gehad:)
Leuk feestje.. kwam voornamelijk door de leuke mensen met wie we waren! :)
Party Lover :jaja:
Super vermaakt weer op naar qlimax..(Y)
Partyc­rasher :bounce:
Jammer van de veelal stilstaande menigte, maar heb me wel kostelijk vermaakt en linksvooraan ging tekeer alsof ze een jaar op stal hadden gestaan en voor het eerst de benen weer mochten strekken . Linksvooraan :lief:
TOPavondje gehad!:bounce:Heeeerlijke sets gehoord @ de main:respect::
EA heerlijk hard (l) jammer genoeg waren we zelf niet vooruit te branden :/
partypotjuh
zeer goed vermaakt,alleen het geluid.........
Dana:respect:
Pasz ;P
De zaal met Dana :respect: Locatie brabanthallen alleen niet meer voor mij. Verder prima vermaakt met de mensen met wie ik heen was (Y)
patj-e
what a night was it :D:D:D dik verdiene GEWEDIG
Pattytjeuh
Wat een lekkere avond heb ik gehad zeg!! Lekker gestampt en rondjes gelopen.. heeeeeeel veel rondjes :D
pauluZzZ
super feest:) prima vermaakt en werd lekker gedraaid
Pawns in the Game
was goed te doen :D beetje veel bewakers ?¿?¿
PB.
Het kwam wat moeilijk op gang maar toen kwam D-block & S-te-Pack:respect: Noize Supressor, wat n held! Evil Activities had ook zeker zn avond(Y) Was weer gezellig met de ekte ekte(F):D
PE@NUT
Heb me uitstekend vermaakt. :)
Peeertje
Heerlijk feesie:D 1000x beter als vorig jaar (Y)
Peter(­L)Marc­ha
neopythe was dol om 6.00uur
peuL
was zeker gezellig feestje, maar weinig lui die losgingen:o
Pigmans
de DBST zaal was toch voor mij het hoogtepunt, had zoveel zin in HC maar viel me een beetje tegen!! De live set van Dee-Bloc&Stepack was toch echt wel SWEEEEETTT!!!
Pimm'
Lekker feestje! Dee-block & S-te-pack en Noisecontrollers (zoals altijd) :respect:
PinDa Swaffel j0u
Goei feessie :D ik heb me goed vermaakt de muziek was goed :bounce:
Pindaklaatst
Aaaaaaaaaaai got struck by lighting and the thunder :bounce: Crypsis :respect:
poupoulossos
Ik sluit me bij Sjonnie aan Dana was vet! Isaac ook wel, en af en toe ff lekker knallen bij Evil Activities, Gezellig om ff iedereen weer te zien! Vince wederom meesterlijk!
was een heerlijk feestje ! :D alleen veel mensen die stil stonden, beetje jammer maarja..
Project Hardcore
was weer een lekker feestje. en zeer handig als er bekenden achter de bar staan.
dana zaal was top, niet te warm en genoeg ruimte om uit je dak te gaan. Ook veel gezellige mensen daar gezien!
Ramzuzz
Top avondje gehad!! :D Early hardstyle knallers van Luna en Dana. (L) Flink geknald in area 3!! Held van de avond Vince, hij flikt het elke keer weer! (Y) De sfeer was ook het beste in zaal 2 ondanks dat het niet heel druk was. Minpuntje was m"n mobiel die voor de ingang besloot ermee op te houden.
3x geweest bij deze feest, 3 x niet echt overtuigd feestje gehad helaas. held van de was toch wel ZATOX!(L)
Reez
Ik heb me super vermaakt! DBSTF, helden! Alleen de set met Wildstylez & the Prophet vielen tegen! Heerlijk die zure benen B)
René Foxman
Weer een gaaaaaf feestje zeg (L)
rickelback
was weer een gezellig feestje, laatste paar uurtjes weer super vermaakt
Ricketick
Ondanks ik ging bobben toch een heerlijk feesie gehad:D flink los gegaan Masters of ceremony!! wat draaide ze lekker!!:D
Ricooow!
wat een feest weer zeg! en neophyte vs evil activities wat een afsluiting :respect:
Rik K.
Gezellig...!
Rivim
Zatox en de Prophet waren lekker hoor! Zaal 1 :respect:
Roberto -o
Leuk feest, bij dana had het drukker mogen zijn, the playah erg goede set!!! De hardcore was zowiezo de beste zaal om te zijn, helemaal los daar!!
Robo13
Was weer een ouderwets gezellig feestje op het thuishonk. Verder was het niet echt een hoogstaand feestje. De hardcore heeft veeeel goedgemaakt
Rodger88
Promo, wat een held. Veruit de beste set van de avond
Roed/­Wit-Mestreech
Knalgeluid overal over het algemeen goede sets gehoord heb me echt super vermaakt!
Geweldig! D-Block & S-te-Fan ! maar vooral Dana :respect:
alleen de hardcore stage gezien eigelijk... en daar ging het goed erop !
RoelSkils
Geluid was is het begin niet goed, maar daarna erg goed vermaakt! Super gezellige avond gehad!
niet stilgestaan! erg geslaagd, toch meer van verwacht & waar bleef die sfeer?! :O
Roß
geen specifieke herrineringen maar ik weet dat ik het naar mijn zin had :)
Super!! :D
RUDOLF:bier:
geweldig!!!!!!!!!!!!!!!! :BIER:
Rudy303™
Kelly uiteraard weer heersend.. Charly en Noize Suppressor knalden heerlijk en bigupz voor de skills van Villain! :respect:
Ryfle
Heb beter gehad helaas... Dee-block & S-te-pack duidelijk hoogtepuntje van de avond!
wat een klaagers!vond ut een vet feesie!
s'COREpion
Prima feest, gezellige avond gehad!
Goed feeste, niet de beste maar zeker volgend jaar weer! Technoboy was fuckingggggggg vet
Sandert_
Thrillogy is goed bevallen:D Had alleen wat meer aankleding verwacht! D-block & S-te-fan hebben er zeker te weten een heerlijke avond van weten te maken:respect: B2S(Y)!
Geen beuksfeer, maar gelukkig had Thrillogy mij nog.. :d
Sarah013
Laatste uurtje hardcore zaal (y)!
sastre
ik vond het feest sfeer echt klote, en het geluid vond ik wel hard zat,maar de afsluiting vond ik echt mega zaad,volgend jaar geen thrillogy meer
Scorrupt
ehmm zaal 3 goed geluid!! prima vermaakt!! en Promo drasaide weeres een gruwelijke set met Dana!! en de afsluiter inde hardcore was SNOEIHARD! alleen vindi k Great Succes nou wel weer wat afgezaagd
sebkuh
goei geluid mooi feesje
Beste liveact van Noisecontrollers ooit. DBSTF altijd goed, maar gwn iets té veel & té vaak. Maargoed, het kan natuurlijk altijd beter.
SergioRamos
balle balle balle in de brabanthalle
Sharonn,
Masters of Ceremony :respect:, topfeest!
Siemen'
Jeemig zo geweldig had ik het niet verwacht! wat een topfeest en vooral Crypsis draaide weer gruwelijk!
Silence-->I*­KILL^­YOU-PooT!­
Beetje tegenvaller vond ik persoonljik! maarja voorderest toffe avond gehad
sjoekel
was wel goeie.. maar heb betere meegemaakt..
Dana Early Rave area.....:respect: To All Dj's
Sjuullouise.
:respect: zit nog steeds na te genieten, thrillogy was weer geweldig :respect: DBSTF (L)
Sneaky­Baster­d
Gewoon gruwlijk! :D
soooophie
was zeker relaxed, maar vorig jaar was veel beter!
Lekker feestje hoor! Stukken beter dan vorig jaar. Vrijwel alleen maar lekkere setjes gehoord, behalve Noisecontrollers, dat was verschrikkelijk. Geluid ook goed (Voorin tenminste)
spoos :banana:
matig geluid op het begin... Zaal 1 :bounce: noisecontrollers :respect: zatox! :respect: GANGSTA!!! :bounce:
stardust (k)
leukere feestjes gehad
geluid was niet al te best verder ging het wel
Stefan S.
was weer een mooie:D
Steffytjuh
Was leuukk :D
Steve Verm
Geluid was overal weer hard maar niet vol, miss kwam daardoor de muziek wat minder over waardoor iedereen, behalve de echte partygangers, stil stond te socializen
Stoantoafel
wat een superfeest!!!
StoomBootje
was gezellig met de bende noisecontrollerssssss
DBSTF & Co :respect:
Subversum
dana stage was erg leuk! Crypsis wat een held! :respect:
Noisecontrollers :respect: Verder vond ik het feest niet zo boeiend. Sfeer was ver te zoeken, geluid was niet best.. al ging het in zaal 2 bij Dana wel hard :cheer: Ook meer daar gestaan dus.. heerlijk genoten van het early hardstyle setje van Dana en Luna (L) Lieve mensjes.. bedankt voor de gezelligheid! Jullie zijn top! (L)
Suzan!
Matig,totaal GEEN sfeer, niks spectaculairs, aankleding van niks en vond het draaien ook niet echt top, Lang geleden dat ik zo'n best wel slecht feestje heb gehad! Maar ja toch wel gezellig gehad met mijn maatjes
Was lekker los! Alleen wat liep die beveiliging te provoceren, zeg:S Random mensen uit het publiek halen en van top tot teen fouilleren. Beetje overdreven, die mensen doen toch niemand kwaad? Vind dat soort acties ook niet echt bevorderlijk voor de sfeer. Anyway, Kelly draaide heerlijk, echt mijn muziek! Dat maakte de avond meer dan goed.
suzza
tsja matig, waar was het geluid? had er meer van verwacht ..
het was super DBSTF, NC HELDEN :RESPECT:
Svenson Deluxe
Relaxed feestje hoor.. .zou alleen wel leuk zijn als er volgende keer ook subwoovers worden opgehangen
Swie
Juist!! goed bezig daar in den bosch afgelopen zaterdag, heerlijk genoten:D goeie sound en te chille setjes!
Sybke
Wat een avond :lief: veel kippevel momenten beleefd
Syngetta - THM
helemaal de weg kwijt... en maar blijven zoeken naar de mainstage //
T.EUNN
Genoten (Y) geluid mocht wel wa harder overal
t@mmyboy
vond het een beetje tegen vallen dit jaar!! weinig sfeer, en veel mensen stonden stil.
Takkie
Zouden de mensen, die het laatste half uur die een flugel flesje op hun hoofd hebben gehad bij mij willen melden ik ken de dader:D
Tammy (L)'
TOPPPIEE(K)
Technosam
Viel me net als vorig jaar heel erg tegen
MOC:respect: kk dol
Teunep­leunn_­*­
Evil Activities (L) & Masters of Ceremony (L) Geweldig feest!!!
The Fame Monster :[
Heb me weer optimaal vermaakt. Was gezellig + goede sfeer bij EA !! :D
The Marvin
Feestje met gratis drank en bonnen was de moeite zeker waard!
The Rhythm Division
1ste Thrillogy :P De sfeer was idd ver te zoeken, maar hey die hebben wij zelf wel even neergezet :respect: Kaakman en MC bedankt voor de logeerpartij!!! Hulde voor Dee-Block & S-Te-Pack (y)
the_­jamesster
was super dik feest.noisecontrollers !!!! wildstylez!!! wat een helden allemaal
Thello
DBSTF netjes gedaan, veel nieuwe tracks gehoord en ook weer veel tracks die vaak vergeten worden door vele andere dj's!! Dikste beats van de avond toch echt weer NC!! :D HUGE!! verdere helden van de avond: Isaac, Deepack, Wildstylez, Zatox.. Miste alleen af en toe dat het echt goed los ging :S
TheNoeL
Zeker weten een topfeessie........ :D
Thijs!
goeie!
Thijs-BK
Wel goed vermaakt. Maar ik heb wel eens betere feesten gehad. Geluid was wisselend in zaal 1, en het publiek kwam maar traag op gang. Gezellig was het gelukkig wel. De noisecontrollers, Zatox, Dana Luna, Tha Playah en Tommyknocker hadden wat mij betreft de lekkerste setjes :d
Thijsz_01
Leuk feestje:)! Crypsis kort maar krachtig en stukje piano van Evil was gruwelijk:)! DBSTF, complimenten jongens:)!
TILT
super vermaakt en wat een mooie dames daar :bier:
Tim ..!
Bijna in mn broek gezeken omdat ik niet wilde gaan pissen :D beste indoor tot nu toe .. thank you b2s and see you next year :D
Tim!.
Masters of ceremony was top! Nog nooit zo'n goeie show gezien! echt super jongens!
Timmert
Was weer een mooi feestje, lekkere setjes gehoord en mooie lasertjes gezien !
Timmiee
wat un feest!:d top sfeer(y) en alleen maar goeie stejes gehoord:kwijl:
TimmieG
super vermaakt, hardcore erea was hard hele poten kapot gestampt dus rond half 7 goed last van verder vet feestje :D
Timmitty
EA zaal was super :respect: MoC :respect:
Timmyk­nocker­!­
Heb we wel uitstekend vermaakt hoor! Geluid viel een beetje tegen...maar wat een paradijs is het daar om de weg kwijt te raken (L)!! Verder---> NOISECONTROLERS :kwijl: (L) :respect:
Tinuszzz
Laatste half uur..... :rot:
Tjoop
Afsluiter dana(nosferatu) in1 woord geweldig:P
Goed feestje, niet meer dan dat. Sfeer vond ik matig. En Masters of Ceremony was een grote flop als je het mij vraagt.
Tobias81
die 45€ niet waard dit jaar. HC zaal veel beter als 2008 maar opbouw, deco, show bij dbstf minder. dana: geen echte sfeer en rustig
toddkick :vaag:
vond zeer geslaagd feesie aleen geluid had meteen vroeg op de avond al hard gemoge in de hardcore
Tom Art
Heineken Bier in Brabant:respect:
Tomba!
Geniaal! D-Block & S-te-Fan : You Did IT ! (L)
Totally Michael Madness
weinig sfeer, slecht/niet aangekleed,paar goeie hardcore sets gehoord, wel gezellig gehad met de leuke mensen om me heen
Trebor
Leuk feestje gehad, geluid was te doen. Was gezellig vertoefen in de Dana zaal, wat een setjes werden daar gedraaid zeg(L)
Troed!
Beste thrillogy tot nu toe, denk wel beste feest van t jaar. Sfeer was top, werd goed gedraaid. Eerste set van deepack was echt dik!! Verder DBSTF, Zatox en Noisecontrollers top! Baalde ervan dat ik om kwart over 5 moest gaan
Thrillogy was echt helemaal gewelig !!!
zeker een top feest!(Y), goed vermaakt!!:D
TwanJ
Mooi feestje :respect:
Uitgrid!
Geweldige party
Un Poco Loco
opening van EA was gruwelijk, dana zaaltje was na 4 uur ook goed te doen, de mainzaal vond ik helemaal niks aan!
Noisecontrollers :respect: gewoon meesterlijk hard :respect:
DBSTF :D Noisecontrollers _O_ Goed avondje!! Zeker los gegaan :woop:
Van Gemert
:bier: :respect: :bier:
VanMut­shuYze­n
Dee-Block & S-Te-Pack live :respect: goeie sfeer (y) see you next year (h)
VerbAzerr!!
Was weer mooi feestje!! NC de bom!! Renegade :respect: beetje jammer dat de rest v.d. avond geen bas aanwezig was..
Vereentje!!
Geluid was idd Goed, maar aankleed vond ik ook 3x niks! Helemaal voor zn dag als helloween!
Verliespiek
DANA-zaal was super vet. Alleen jammer dat de hardcore-zaal te klein was
Het was weer GEWELDIGGG :bounce:
Visvinci
Feest was super jmmr dat de bass VAAK miste! verder geweldig :D
Lekker feesje net als vorig jaar (y)
slechtste feest wat ik ooit meegemaakt heb en te veel Mogooltjes bah sgeit ziek word je ervan:@:@!!!!!!!
Super lekker feestje weer. Weer heerlijk lope knalle:P Tot volgend jaar;)
VWRik
Lekker feeske (Y) geluid hardcore zaal :respect:
whitefreacky
had er veel meer van verwacht heb idd betere meegemaakt
Willewijntje
Wat een feest echt SUPER (L). Veel leuke mensen, fijne show kortom GEWELDIG :D
Willieisgek
laatste 2 uur waren geweldig :D zou zo terug willen :D
Willies!
het was in de EA zaal weer behoorlijk gas geven, lekker geluid op zich (Y)paar gruwelijke setjes gehoord :P maar alweer is Thrillogy zeer goed, maar nog steeds niet geweldig..
wilm1
btr verw8
wisQo
Dana intro (L) geweldigggggggggg
Wat een but feest met een k.:bye:
wyn
't was top!
x_Loonaa
was een zeer geslaagd feestje:D beter als vorig jaar! echt super:D
x_Roween
Evil Activities! heerlijk :respect:
xclusive
Heeft vorig jaar zeker níet overtroffen:| Geluid was veel minder.. waar was de bass:\ Tot 1u slecht was gewoon slecht.. werd een beetje soft gedraaid! En waarom stond iedereen stil? Alleen bij de afsluiting, Still number one.. ging opeens iedereen wel los, schitterend:D En helaas van de saaie aankleding weer.
Xerenetox
GEWELDIG :D
xSMNTHx
Het was een super feestje! Dikke respect voor D-block & S-te-fan :respect:
YOURI*­teaser*­
Prima vermaakt, alleen beetje koppijn nu :D
zuen
zeer matig feest..
Zwim!
Geen hardstyle gezien, en dat beviel me goed :D In het begin niet echt hoge verwachtingen dat EA een zaal had... maar Wat Da Fak hoe dik was het daar de hele avond!!!! :respect: Neophyte... (L)
lekker hoor:D was weer een toppertje:D
~*~Lady E~*~
Top feest, mooie locatie!! Leuke sfeer.. and Bike thanks for play the "Chicken dance"!!! :resepect:
~-> Little me <-~
heerlijk feessie had met desi! leuke nieuwe partypeople ontmoet! ouwe rotten ;) gezelligheid! :D
~HardStyle~
Muziek was lekker Alleen waar was de Bass??
Slecht geluid bij Dana, veelste druk bij Kelly, en overal bloody hot! Ondanks dat heb ik me uitstekend vermaakt! Noisecontrollers en The Prophet :respect:
†White Trash†¹³
:respect:
•Merie•
EA Area:respect: werd heerlijk gedraaid. Vorig jaar toch al met al wel wat beter.Maar ik heb me wel weer prima vermaakt:D
»' cynthia.­ •
wat 'n feest !:D Goed vermaakt, & MOC Live super ! :respect:
ÐebOrahh*­:bounce:
Ik heb me uitstekend vermaakt:d lekker gedraaid! lekker losgegaan:bounce:

Line-up Thrillogy

1Area 1
hardcore, hardstyle
🇧🇪 hardstyle
· live hardstyle
hardstyle
hardstyle
· live hardcore, hardstyle
hardcore, hardstyle
hardstyle
🇮🇹 hardstyle
· MC hardstyle
2Area 2
🇵🇱 🇳🇱 hardstyle
trance, retro
· live hardcore
hardcore, house, hardstyle
techno, hardstyle
hardcore
hardcore, hardstyle
techno, hardcore
🇮🇹 hardstyle
hardcore, house, hardstyle
· MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
3Area 3
hardstyle
· live hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
hardcore
hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
· MC hardcore

Nieuws

Thrillogy
26 oktober 2009
Komende zaterdag organiseert B2S de derde editie van Thrillogy in Brabanthallen Den Bosch. Deze locatie zal van 22.00 uur tot 07.00 uur het decor vormen voor een concept dat nog weinig uitleg behoeft; een ware thriller bestaande uit drie delen, die het beste brengt op het gebied van de harde dance stijlen. Niemand minder dan D-Block & S-te-Fan, Lady Dana en Evil Activities zullen die avond in het middelpunt van de belangstelling staan. 87
Over een maandje staat Thrillogy alweer voor de deur van de Brabanthallen in Den Bosch. Niemand minder dan D-Block & S-te-Fan, Lady Dana en Evil Activities zullen tijdens deze Halloween nacht in het middelpunt van de belangstelling staan. Uiteraard kijken zij al weken uit naar deze bijzondere avond. Maar met hen, zullen ook vele collega DJ’s en vrienden achter de draaitafels plaatsnemen. Samen zullen ze alles op alles zetten om er een legendarische show van te maken. 59
Nog 2 maanden en dan is het zover. De derde editie van Thrillogy, in de Brabanthallen Den Bosch. Niemand minder dan D-Block & S-te-Fan, Lady Dana en Evil Activities zullen tijdens deze Halloween nacht in de schijnwerpers staan. 105
De drie Thrillogy namen zijn vorige week bekend gemaakt. Niemand minder dan Evil Activities, Lady Dana en D-Block & S-te-Fan zullen op zaterdag 31 oktober 2009 de hele avond in het middelpunt staan. Drie superacts uit de hedendaagse hardere stijlen, verzameld onder een dak! 63
Op zaterdag 31 oktober 2009 organiseert B2S de derde editie van Thrillogy in de Brabanthallen te Den Bosch. Hierbij vertegenwoordigen 3 acts de hedendaagse hardere stijlen in dance muziek. Inmiddels is het tijd de namen bekend te maken van de artiesten die hun eigen area gaan hosten. 124
Thrillogy 2009
13 juli 2009
Op zaterdag 31 oktober 2009 vind de derde editie van Thrillogy plaats in de Brabanthallen te Den Bosch. In 2007 schreven The Prophet, Neophyte en Ruthless geschiedenis op de eerste editie van Thrillogy en vorig jaar was de beurt aan Zany, Charly Lownoise en Paul Elstak. Dit resulteerde wederom in een groot spektakel, verdeeld over 3 zalen, waarbij iedere artiest tot het maximale ging. 139
Ook in 2009 zal B2S doorknallen! Wederom staan een groot aantal evenementen op de kalender. Pak je agenda er maar weer bij want hieronder vind je traditiegetrouw de data voor het eerste half jaar van 2009: 119
b2s presents Thrillogy at Provincial Hall in Den Bosch

In less than a month, Thrillogy will once again come knocking on the door of the Provincial Hall in Den Bosch. On this Halloween night, none other than D-Block & S-te-Fan, Dana and Evil Activities will be the centre of attention. Obviously, these artists have been looking forward to this night for weeks.

These three mega-acts will rule over their own area for no less than 8 hours, and have complete freedom to schedule their night. Each artist has also selected several artists to join them as special guests to help them rock the house. Together, they’ll go all out to make this a truly legendary show.

Below are the support acts chosen by the three heroes
→ lees meer

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Thrillogy 2009 - 31 Oktober 2009 f:hard261
GZ: 1 ticket tickets14
GZ: 2 kaartjes Thrillogy tickets11
GZ: 2 kaartjes Thrillogy tickets9
TK: (gesloten) 1 kaartje voor Thrillogy vanavond EUR 30 tickets1
TK: (gesloten) 1 kaart te koop Thrillogy tickets1
TK: (gesloten) 2 kaartjes Thrillogy tickets7
TK: (gesloten) 1 Thrillogy kaartje tickets2
Thrillogy tickets2
GZ: (gesloten) Thrillogy tickets20
GZ: (gesloten) 1 Thrillogy kaartje gezocht tickets5
Kaartje te koop thrillogy tickets4
TK: (gesloten) Thrillogy tickets5
TK: 2 e-tickets voor Thrillogy tickets4
TK: (gesloten) 2 Thrillogy kaarten E-tickets tickets1
TK: (gesloten) 3 tickets voor Thrillogy tickets1
GZ: 2 kaarten Thrillogy tickets8
TK: (gesloten) Kaartje te koop trilogy tickets13
TK: (gesloten) 1 Thrillogy kaartje tickets8
TK: (gesloten) 4 kaarten over Thrillogy tickets6
TK: (gesloten) 1 ticket Thrillogy tickets4
TK: (gesloten) 2 Thrillogy kaartjes tickets8
Zaterdag 31 oktober 2009 Thrillogy Den Bosch f:hard11

7063 opmerkingen

 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ;lies op donderdag 5 november 2009 om 16:30:
Top feestje


:jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op donderdag 5 november 2009 om 15:27:
weet niet hoe jij naar defqon1, qbase en inqontrol bent geweest maar daar liggen de prijzen ook op 10 euro en begin maar met sparen want qlimax zal ook wel weer 10 euro kosten


ja inderdaat over al ben je wel 10 euro pakeer geld kwijt als je de auto dicht bij neer zet

en ja ga eens met de auto een dagje amsterdam of zo dan ben je nog meer kwijt..



als je de auto aan de over kant neer zet van het gelredome kost het je niks en je wandelt zo onder de brug door na het geredome denk nog geen 5 min lopen doen wij ook altijd
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
weet iemand of die set die op pepsi.nl staat
ook als bestand te downloade is?
dan kan k die ook fijn op mn ipod zette:kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op donderdag 5 november 2009 om 00:01:
Foto's van b2s online @ http://www.b2s.nl
helaas hebben ze niet alles geplaatst


kan de mijne idd ook niet vinde:(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ;lies op donderdag 5 november 2009 om 16:30:
Top feestje


wojoo jij bent die flyer chick! :kwijl:
haha :respect:!
Waarschuw beheerder
Ik heb 2 kleine montage's gemaakt van zaterdag

Deel 1


Deel 2

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
leuk feestje heb me prima vermaakt:D
 
Waarschuw beheerder
nog steeds geen fotos op bejbi.se
volgens mij gaat dat nog wel ff duren :/
Waarschuw beheerder
Zijn er fotos gemaakt door flugel.com??
kan er me iets vaags van herrineren??
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van marmo(L) op donderdag 5 november 2009 om 23:21:
Zijn er fotos gemaakt door flugel.com??


:yes: Dacht van wel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Timmiee op donderdag 5 november 2009 om 19:04:
kan de mijne idd ook niet vinde:(


Ik die van mij ook niet :'(
 
Waarschuw beheerder
 
Waarschuw beheerder
dodelijk feestje wij hebben er ontzettend erg van genoten,
nu op naar qlimax.
Waarschuw beheerder
donateur
was gezelligs (Y)

maar wtf met het geluid? :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van marmo(L) op donderdag 5 november 2009 om 23:21:
Zijn er fotos gemaakt door flugel.com??


:yes:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
iemand enig idee hoe dit nummer heet?


alvast bedankt
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 november 2009 om 22:25:
nog steeds geen fotos op bejbi.se


:S Nog steeds niet! Hoelang gaat het nog duren zeg :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja en op flugel.com staat ook nogsteeds niks....:S 1.5 week geleden alweer komop zeg.....
 
Waarschuw beheerder
Ik vond de fotograaf van flugel ook niet zo vriendelijk. Maakte aan het einde van de avond een foto van ons, 2 mensen stonden er half op, reactie: "Volgende keer beter" :S okee .. Terwijl de dames en heren van hardmusic community echt (altijd! (y)) de tijd voor je vrij maken om een leuke foto te maken :respect:
Ik verwacht niet veel van de foto van flugel.com ...

Heb nu overal gekeken .. ben nog steeds 1 foto "kwijt" even wachten op bejbi.se denk ik ... :gaap:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 november 2009 om 09:22:
even wachten op bejbi.se denk ik ... :gaap:


Ja daar zit ik dus al "effe" op te wachten :/ ze mogen nu wel es opschieten hoor!
 
Waarschuw beheerder
de foto's hebben ze eindelijk op flugel.com neergezet maar het zijn er echt ontzettend weinig zeg:S

Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 november 2009 om 09:22:
Ik vond de fotograaf van flugel ook niet zo vriendelijk. Maakte aan het einde van de avond een foto van ons, 2 mensen stonden er half op, reactie: "Volgende keer beter" Okee .. Terwijl de dames en heren van hardmusic gemeenschap Echt (altijd! ) De tijd voor je vrij maken om een leuke foto te maken
Ik verwacht niet veel van de foto van flugel.com ...

Heb nu overal gekeken .. Ben nog steeds 1 foto "kwijt" even wachten op bejbi.se denk ik ...


wat een domme reactie zeg, zoiets kunnen ze toch niet zeggen..
tegen ons waren ze ook niet echt vriendelijk en keken een beetje chagerijnig toen ik vroeg of hij een foto wilde maken..
 
Waarschuw beheerder
Vond ik dus ook Chantal .. "volgende keer" ?! Hij bedoeld dus volgend jaar? :S :nocheer:

En inderdaad .. wat verrassend! --> niks geen foto van ons op flugel :loser: Ik zal in het vervolg met een grote boog om de flugel-fotograaf heen dansen .. Ga dan geen foto's maken op feesten waar mensen van je verwachten dat je hun feestvreugde vastlegt op de gevoelige plaat .. Tuurlijk mislukken er foto's .. maar chagerijnig + niet publiceren = :nocheer: en :loser: .. jammer ...

en Margot .. ik wacht met je mee .. ;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 november 2009 om 19:59:
en Margot .. ik wacht met je mee .. ;)


Dan ben ik iig niet de enige, gaan we gezellig samen w8en :nocheer:
Waarschuw beheerder
Wat een dikke eindbaas was t weer zeg :respect:
 
Waarschuw beheerder
:nocheer: nog altijd geen fotos op bejbi.se :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 november 2009 om 14:09:
nog altijd geen fotos op bejbi.se


Nu wel..
 
Waarschuw beheerder
En Margot staat je foto ertussen? :cheer:

Ik ben nog steeds 1 kwijt, miss mislukt ;) :rot: kan ook haast niet anders hihihihi :lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 november 2009 om 17:59:
En Margot staat je foto ertussen?


Ja hij staat ertussen :cheer: eindelijk!
1 kwijt, maar de andere heb je wel? :P
Waarschuw beheerder
Zijnn er ook Filmpjes Gemaakt hiero?
welke SITES?? heb dr al meerdere gekeken:)