Partyflock
 
here

Thrillogy

· Three Solo's - One Event foto's Facebook
album,3821 · zeer goed · ical
Thrillogy

Thrillogy
georganiseerd door Site

Brabanthallen (binnen) op de kaart Site
Diezekade 2
's-Hertogenbosch
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Thrillogy

Voorverkoop:€ 45,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 7 meetings, de drukste drie om 23:30 met 19 bezoekers, om 21:00 met 6 bezoekers en om 01:00 met 5 bezoekers.
Verslagen
Door killingscum (2934), Nickelson35 (1832).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig101527%
zeer goed179348%
goed69318%
ok1464%
voldoende531%
onvoldoende311%
slecht13
zeer slecht7
waardeloos9

753 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

was een goed feestje! heb me super vermaakt! :P :bounce:
d-block & s-te-fan :respect:
Vette party:) Dee-Block & S-Te-Pack wat een klapper:bounce:
!!!!!!­uwe-vaaghe­id!!!!­!!­
het was zeker een goed feestje. Ik heb me optimaal vermaakt hahahaha
Vet feestjeee! DBSTF&zatox :respect: wat knalde dat lekker zeg!
!!Weske!!
Mooi Party:P
Lekker feest, goed vermaakt! Vooral Zatox draaide fijn! Normaal niet zo weg van Hardcore, maar Tommyknocker... :bounce:
lekker hooorrrr :D!
Zeer goed feest en heb me heel erg vermaakt! :bounce:
#..­Daantje[NL]
Sfeer was erg ver te zoeken.. alle mensen kijken je aan alsof je van mars afkomt.. niemand keek uit waar die liep.. decor was te saai.. en ook verplicht vroeg naar huis vanwege 2zieken.. t enige pluspunt was dat er lekker gedraait werd :)
#.Para Lau
GEWELDIG (l)
#070 Jessy
Vond het een heerlijk feestje :D Veel beter als vorig jaar!
' Eloy.­ | Maximizer
Super feest! Heb me de hele avond weer goed vermaakt. Noisecontrollers & DBSTF :respect:
Wat een vet verjaardagsfeest had ik toch(l) en de after was ook super gezellig(y) MASTERS OF CEREMONY + BAND :respect: wat un avond (l)!
Ondanks alles, wel vermaakt :)! Had er veel meer van verwacht...
'VanDal' :banana:
gelukkig nog goed geluid int midden bij D&S!! hahah goed geknald daar! :banana:
(bartjevdv)
goei feeske weer heeej!
(F) DAVE
Dikke Party Menn !!
(H) || MC;;­ Matjuh || (H)
Was weer 'ns een ouderwetse begaaing.. top avond gehad.. :D
evil activities ! :respect: mooie show van gemaakt ! was vet
(k)Par­tybabe­(k)
Wat was dit voor mij een ONWIJS, BRUUT, GAAF en VETTTT FEESTJE geweest!! Van het begin tot 7.00 uur staan stampuhhh!! ECHT GEWELDIGGG!!! Heerlijk om je 18 te voelen op zo'n avond!! Alleen na afloop flink kramp in mijn kuit gehad...auwauu!! Bs2 THNXXXXX voor deze heerlijke avond!!!
(L)K a y l e i g h
Heb het weer super naar me zin gehad!:D
(YE)pi­etler(­YE)
het was spr sweet :D :bounce:
was zkktr een dodelijk feest goed gassen
*­ Annie *­ :cheer:
Masters of Ceremony was weer VET!!!! :respect: top avond gehad Kelly!! :respect:
Goed vermaakt :D kan me alleen niet alles herrinneren :P
*­ »» M.­ ieKskE «« *­
(L) GE-WEL-DIG (L) zaal 3 :respect:
super feest gehad!alleen van noize suppressor meer verw8!
** Michael
Was een mooi feestje :respect:
Hardcore dat was Top:D ik hou der van(L) hardstyle egt slecht
**Joey**
_o_ voor Dana(L)
**Joycee**
Vet feestje! Werd lekker gedraaid bij de hardcore (y)
**­Sapa Inca Rab-Beat**­ - Son of the Sun
really nice party! big respect for DBSTF!!!!
*-Jordi-*
lekker feestje gehad, lekker druk in de HC en nogal warm met zo'n masker haha
*_­ [M]arcel [¿]*.­
Dat was er weer eentje voor de boeken! :respect: B2S Bedankt!
Zeker beter dan vorig jaar :cheer: heb me héél goed vermaakt! jammer dat ik zelf niet helemaal fit was..
*­Dull De Mirth*­:looser:
Goe vermaakt:jaja:
*Kev
Mijn feestje was het niet :no:!
*L.arskee*
Alleen bij EA geweest dus ook niks gemist!! top feestje!! :respect:
*mario*
was weer een leuk feest !!! Noize suppressor :respect:
*Michael_
Zaal van Evil Activities!:respect: Master of Ceremony :respect:
was weer gezellig(brb)
*mutsiiee*
een leuk feestje!! heb me prima vermaakt:)
*Mystica*
Geluid kon beter en jammer dat zoveel mensen stil stonden, verder goed vermaakt met gezellige mensen :)
Lekker!:)
Opvallend dat de sfeer in zaal 2&3 er veel beter in zat!:D Het geluid in zaal 3 was ook echt dik! :respect: Ondanks dat ik helemaal kapot was hebben ze het laatste half uur mijn voetjes toch nog van de grond gekregen!
*Sebastian
een nacht met alleen maar helden! Wat een feestje weer!:D
*WESZ
goed geknalt & sfeer zat er goed in ;)
Zoeeffffff
- S.­K.­W.­I.­T -
Geweldig (L)
- vaal -
Wat een saai feest!!
---Sjefke---
Heb een leuke avond gehad, maar vond het wel erg sfeerloos.
kippenvel tot in m'n naadje:D
Heerlyk feestje (Y)! Prima vermaakt :banana: .. D-block & S-te-fan > (L):respect:
-R.ick*
Geakk Zeer lekker Knalfeest.! :respect:
-Senders
Heerlijk Feestje,Gezellig mensen Lekkere Setjes M.o.C D&S Zatox :respect:
geluid was geweldig hard in het midden en echt nog nooit zoon dikke bas gevoelt (Y) de bewakers idd erg irritant,(N) Den Bosch mag wel trost zijn op zoon feestje (Y)
...Bass...
Zeker goed vermaakt..! Noize Suppressor (Y)
Tegenvaller idd! Waar was dat geluid? :/ Weinig show! Decor kon veel vetter! Wel goed gedraaide setjes. Maar b2s sucks!!!
..Lauw..
Was super, had wel even een dipje rond 1 uur, maar daarna weer heerlijk geknalt! Evil Activities! :respect:
.annee__×
top feestje. alleen beetje sfeerloos, verders top avond gehad!:respect:
.Jonkie.
Jezus mina:respect: Heb een badkuip vol afgezweten daar, zo hard ben ik uit me dak gegaan:D Samen met me stampgezelschap hele avond en nacht lopen knallen(Y) Gezelligheid was overal, vooral linksvooraan met die verhogingen:D Mijn respect gaat toch het meest uit naar Technoboy:respect: Samengevat: een superfeest die ik niet snel zou vergeten:D
.Morbid.
Leuk feestje! :) Vond alleen de stages er zwak opgemaakt.
tjah wat een kut feest :dood:
Was weer een heerluk feest. goed naar me zin gehad :)
Was echt een hels feessie! Heel de nacht non-stop lopen springen hakkuh helsen:D Dana, Kelly, Tha Playah, Neo...weer in 1 woord FANTASTISCH! Nu moet ik het 8 maanden zonder dit soort mooie feesten stellen in Australie...Dus was een mooie laatste:D
::Robskee
Dik feest! geluid niet goed verdeeld in hardstyle.. vooraan stond het zachter als achteraan:S Goed dat ze de hardcore groter hadden gemaakt! verder D-block & s-te-fan :respect: Neophyte:kwijl:
:banana: KIMSALABIM
Ik heb 7 uur lang even aan de hemel kunnen proeven! HAHA, ook dit jaar weer een TOP feest!
:beer:PUTSKE
masters of ceremony woor egt richtig:respect:
:bier: 076
Had van Vince en Promo iets meer verwacht.... Voor de rest was het allemaal dik knallluuuhh!!!
:bier: S.H.F
goande @evil activities zonde dat het om half 7 het gluid al uit ging
:bounce: miniman :bounce:
me eigen zeeeeeeeeeeer goed vermaakt :D
:bounce: peter2­0:boun­ce:
had er veel meer van verwacht muziek aardig decor zwaar klote
:bounce: Stroboscoop Lampie - :bounce:
Potverdikkie, wat een skoftig feessie, jammer dat ik eerder weg moest... VOLGENDE KEER WEER!!!!
:devil­:LitLL­PuSSy:­9:resp­ect:
ECHT SUPPER GEWELDIG FEEST!!! volgend jaar zekerr weer!!! :D;)
heeeeerlijk!! (L) boven mn verwachtingen was 't echt rete vet!! Noisecontrollers, Dee-block & S-te-pack en Zatox! :respect:
Was vet :)
:smoke: Paran0ia-Hooligan :smoke:
Best dikke setjes gehoord.. Aardig los gegaan..:D maar wat een bescheten sfeer.. meeste mensen stonden maar wat :S maar voor de rest wel aardig vermaakt :D zeker voor herhaling vatbaar;)
<~^­Poeletje^­~>
was een leuk feesje prima vermaakt geluid was goed en werd heelijk gedraait _o_DBSTF_o_ en de hardcore zaal was de laaste 2 uurtje supper (Y)(Y)
>>>ver­veer<<­<
werden ckkr dikke sets neer gezet nice nice
[077] Reneetjuhh
geen handjeklap-volk :d hardcore zaal werd echt super gedraaid.. wel vet warm.. maar echt vet feessie
feest was kut, verder wel gezellig met de groep..
[A.­B.­P.­] GIELUHHWAUS :speed:
een geweldige avond...!!! :bier::bier:
[F]unzel
fijn feest gehad aleen waar was het grof geluid ? Evil Activities, Noize Suppressor, Tha Playa, Neophyte _o_
[L]uwaa'
Goed vermaakt.. D-Block & S-te-Fan Heerlijk !:bounce:
[La]Ki­mmY[Ti­euw]
Super feessie gehad met me lieverds.. (L) de sfeer was ver tezoeken maar er werd wel heerlijk gedraaid bij de hardstyle :cheer:
[N.­Q.­T²] Robskuh
Super vet:respect:
[NL] Hakkuh-Wijffiej [NL]
Was gruwelijk feessie, ckr voor herhaling vatbaar:bier:
[NL]_­terrorstyle
prima vermaakt maar die security..pfff en het geluid bij de hardcore kon beter....verder niks te klagen :D
[NL]Denny
relex feestje :D
[NL]ko­eman[D­H]
gewoon knalfeest, maar de afterparty was nog gaver(Y)
[NL]Su­usje[L­]Jeroe­n
Was gezellig! Noisecontrollers, Deepack, Zatox en Prophet lekker gedraait! :bounce:
[S.­G.­C.­] T-Man Terreur
KKdoll feesie,,!!!
[YE] adriaan [ye]
ja ben 30 minuten binnen geweest kan er nie veel van zeggen, politie bureau was zwaar kut
^PIET
Heel het feest alleen maar in de zaal van EA gestaan! :) Maar tot 5 uur geen één set gehoord waarvan ik dacht --> :respect: Gelukkig waren de setjes van Noize Suppressor & EA en Neophyte & EA wel echt super vet! :kwijl::respect: Ook redelijk veel vette nieuwe nummers gehoord! :D De nieuwe tracks van EA, de nieuwe track van Noize Suppressor en natuurlijk niet te vergeten, de nieuwe tracks van Tha Playah, ECHT GEWELDIG!! :respect: Ook was het geluid in de zaal van EA zeer goed! :yes:
_­-=­The ®eal Pluis=­-_­
btje jammer dat er na elk nummer weer slap geluld werd
__Jochem__
Ja wat moet je er van zeggen: VAAG;p
Goed vermaakt :bier: Masters of Ceremony band :kwijl:
_Driekus
Leuk feestje, alleen jammer van de sfeer op de main
_Merijn_
Geniaal.. Helden NC,Crypsis,dee-block & st-te-pack , Zatox,Prophet
Abaddon
heb me weer goed vermaakt :P
Adjuh
jammer van het slechte geluid.. verder topfeest, helemaal goed geregeld (drank wc's enzovoort) alleen die prijzen komop zeg €7,50 voor een baco, waar gaat dat heen.. hmm achjha verder wel een mooi avondje geweest
Adrenaline Junky
Heerlijk feestje weer indd:D,vond het beter als vorig jaar,die opkomst van D-block&S-te-fan was echt super:respect:,Hardcore zaal was ook wel leuk,volgend jaar weer van de partij
AlanR
laaste x jeh brabanthale = kut verder wel lgoed vermaakt jeh
Andy
Viel me toch iets tegen. Geluid veel te wisselend, en veeeeel 'lopende mensen'(N) D&S helden:respect: Zatox was heerlijk rammen:kwijl:
Annsje(F)**
Mooi avondje geweest...:D
vet feestje, ik heb me goed vermaakt :D D-Block & S-te-Fan :respect: alleen het geluid mocht wel wat harder
Anoussh.
Tegenvallertje :aai:
area_master
wat ik me er nog van kan herrineren was het wel goed :)
Arjan Beukpad
Gezellig :D
AS0023
Leuke feest leuk jammer dat ik zaal 3 niet kon vinden met me wazighoofd. p.s waar zeker veel mooie vrouwen!!!!
B) The Finalist B)
Was weer eens een mooi feestje :D Samen met mijn schat (L)
vond r niks aan .,.. ;(
b2sander
Was een TOP avond! :respect: Noisecontrollers :respect:
Babette:rot:
(L)
back2lies
Super naar me zin gehad! Flink los gegaan :D en heel veel lol gehad,we waren met een leuk groepje!
bal terror
kut geluid maar toch super gezellig gehad
BaltaS
Waar waren alle BEUKERS!! t is geen KIJK-feestje!! Verder super vermaakt!! :)
Bass-Powah
Was zeker kicke. begin bij dana was een beetje saai maar darna ging het goed los helemaal bij Crypsis :respect: Wat is Torture toch een masterlijke track. :D Dee-Block en S-Te-Pack toch wel hoogtepunt van de avond. Die X2X remix was geweldig! Zatox ragde er ook lekker op. Lekker nachtje gehad ondanks dat me vaste crew er niet was
BassFlow
Top! Heb geen seconde stil gestaan! MOC!!!! Noize Supressor & Neophyte MASTERSLIJK! en natuurlijk niet te vergeten EA LIVE!!!!topfeest! ben alleen 20 muntjes kwijtgeraakt iemand gevonde? hoop dat je ervan genoten heb :D
kut feest
bassiebal HKE
geweldig feest noisecontroller en ea :respect::respect:
Be Free!!
ik heb me van begin tot eind (Y) vermaakt!!!
Bearface
Ik heb er niks op aan te merken wat een party volgend jaar zeker weer!!
ik heb mijn goed vermaakt super sfeertje ook:Dnex time I there
bitchje
heb betere feesten meegemaakt, het geluid was ook niet veel
Bjorn-->>Batsie
:respect: Evil Activities :respect: Mooi feessie! :bounce: :bier:
bjorn¹
Lekker feesje:D alleen bietje warm..
bl0nDi­e:chee­r:
Gruwelijk feestje..!:bounce: Prima vermaakt..!(Y) Prophet HELD..!:respect:
bl@nco
heb echt een top avondje gehad :kwijl: maar dat publiek?? Dat was vaak niet los te krijgen :cry: anyway... ik ben helemaal los gegaan en dat is toch het belangrijkst ;) respect voor Noisecontrollers en the Prophet :respect:
brendaa -
hele goede avond! volgend jaar zeker weer, (L)
BrunetJuh
Evil Activities stage was :kwijl: Heerlijke setjes!!
Al met al een topfeest gehad, veel goeie nummers gehoord en lekker los gegaan:bounce: Zatox & Wildstylez helden der avond:respect:
Bulters
Was goed knallen:D
Burgemeester
was een leuk feestje
Caatje!
Heb echt een super nachtje gehad:-D
Cajendra
Hardcore zaal was wel okay, verder vond ik het beetje tegen vallen en de afsluiting knalde totaal niet.. jammer
lekker feestje :d Crypsis held :respect: Wildstylez,Zatox,The prophet ook lekkere setjes :d
Top feest!Evil activities,tommyknocker en masters of ceremony tha best tonight!!!
Heerlijk feestje (y) Alleen in de Harcore gestaan :D Kan Hardstyle niet meer verdragen ;)
CatootjeBoe
Top feest gehad! Technoboy, Noisecontrollers, The Prophet, Zatox . Mijn helden(L) Aankleding was niet echt indrukwekkend, maar de sfeer en gezelligheid maakte het meer dan goed (Y)
Cedje
geweldig super feestje gehad thnx :D
na 2 uur file en 1,5 uur zoeken naar de BB hallen uiteindelijk toch nog een super gezellig feestje gehad :D
cevex
Area 2 :respect:
Charon
Van begin af aan aanwezig geweest. Coone, hele dikke jump set! Pavo, onterecht dat het bij hem niet echt druk was, masterlijke set :respect:, EA vs. Endymion, ook voor even aangehoord, was ook erg vet. En verder tsjah, Zatox blijft mijn held :beer:. Verder leuke gezellige avond gehad met alle leuke mensen om me heen (Y)
Gezellige party klapte der wel op
Chesney :bounce:
:respect:PROMO:respect: de rest..macaroni met kaas?
chrisjesos
was een ziek feest
niks bijzonders, lag alweer om half 6 in me bed
Ciin,,
dblock en s-te-fan en noiscontrollers ware super.. :) hele aaf helden..!!! en gezellge mense ;)(Y)
co la tje
Top was erg leuk, veel op de hardcore geweest was echt Top!
Codex
Dana area :respect: :respect: :respect: :respect:
Sfeer was beetje tam, geluid stond fucking zacht... :( Wel gezellig gehad, maar matig feestje helaas.. Laatste uurtjes in HC waren wel top!! :respect:
Was gezellig:D alleen mocht de muziek soms wel wat harder :/
CrazyDD <3
EA dit was gewoon goddelijk.!!!! :respect:
Lekkere party:)
Danitahh
Wat een knaller (L)
Dazzlin' Dva
Evil Inside Of Me- EA (L)
Dbr
Mooi dat ze aan Halloween gedacht hebben alleen die rock tussendoor moeten ze NIET meer doen..
De knip
Was weer een lekker feest prima vermaakt:D
de rondje­sloper
Serieus de Hardcore was echt GEWELDIG(L) En de Early mocht er ook wel wezen :P
DeFolter
Zeker de moeite waard! Evil Activities! :D
Deguh
was wel lekker feessie dana vs vince (Y)
Den Boudy
top......
Lekker feestje, goed geluid:)
was geweldig
Deniesje!!
Was zeker Retevet, beste verjaardag ooit(L)
DennisA3
Me eigen prima vermaakt ondanks dat de sfeer ver te zoeken was! Bij D-Block & S-Te-Fan kakte het ook aardig in.. Maar doordat er een hoop gezellige mensen is mijn avond toch nog goed gemaakt, iedereen bedankt (l)
DikkeDonny
ontzettend genoten
dirk0202
super feest noise supressor draaide zekers hard
dirkel
eindelijk; puntzakken friet met een lange vork :respect: EA area gruwelijk!!!:bounce:
Dj Agonizer
goed kunnen vermaken daarow :d
DJ REX
paar zeer goeie sets gehoordt !!!! Dana,EA, DBSTF :respect:
Dj Spindler
Goed vermaakt:D.. Zeer leuke setjes gehoord! Volgend jaar wel weer denk ik, maar dan mogen ze wel wat aan t geluid doen!
Dj X-Fade :bier:
Gezellig feestje gehad :) Evil Activities _O_ !! alleen het geluid was soms iets minder maar voor de rest toppie (Y) :jaja:
Djee-Yuned!­ (jeroen)
geweldig!
Gruwelijk gewoon!!! :bounce: :D
DON BRIT
weer een zeer leutig avondje gehad daar (Y)
Donny :bier:
gezellig :bier:
DOOD-LOOD
HELDIG
Dr.­ West - Dutch connection
goed feest.. al moet je het altijd zelf leuk maken ;)
DrumDJ
Mmm vond de muziek erg eentonig... Alleen Zatox sprong er een beetje tussenuit.. Toen maar ff naar Dana gegaan.. Verder alles goed hoor!! Dik veel man uit Nuland midden vooraan heftig!! Trouwens 7000 man maar?? (bron Brabants Dagblad?)
Duc0
super feest. geluid goed, show goed, sets goed, en veel mooie meidjes ;)
Duxx
Was te warm en druk in de Hardcore zaal. In het begin daar alleen maar uitgekauwde en makkelijke setjes met 10 jaar oude nummers. Laatste 2 uur was gelukkig knallen. En wat een vrouwen........
eddy terror
wat een lekker goed feest.de stemming zat er goed in bij de hardcore:-)ea megavet live gggrrr op naar de volgende thrilogy,jammer van het geluid
EggY
toppie ouwe
NAAAAAAAADAAAAAAAAAAAA!!!!!!!! Queen Of Hardstyle!!!!!!!! :flower:
Elleinad
ik zeg crypsis for president!! :kwijl:
Ellen~~
zoo lekker feestje :D :cheer:
Geluid was heerlijk, verder vond ik dit feest niet erg speciaal. Maar heb me prima vermaakt (Y) :D
Vaagste feestje waar ik ooit geweest ben! Wel prima vermaakt! Irriteerde me alleen mateloos aan de beveliging! Zatox GANGSTA :respect:
en daaaagg hoorrrr!­
nja heb me eige goed vermaakt hoor!
ENROC
Noisecontrollers, The Prophet knalde lekker en kippenvel bij Evil Activities live ft. Brad Grobler :bounce:
Erichh
Geluid in de EA zaal (L) MOC (!!) en setje met NS en Neophyte echt heerlijk! Dee-Block & S-te-pack ook weer lekker hoor :D Geweldige sfeer, heerlijke locatie.
Evvelain
superrrrrrr feestje weeer :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
F*­ck Me I'm Famous !!!!­
ik heb me egt goed vermaakt was egt lkkre muziek :bounce: :respect:
Fc den boschweg :bier:
Jaja was weer top...... :bier:
uitstekend vermaakt! vond het beter als vorig jaar(Y)
Fleurr_
Joah, was wel lache
Vond er weinig aan, had me beter op een andere plek in den bosch kunnen vermaken... Maar goed, we zijn weer een avondje van de straat geweest zullen we maar zeggen... ;)
Flo aka MC NRGiZE
ben goed los gegaan :yes:
FloatingElmo
gruwelijk feestje DBSTF!!!
The Prophet vs D-Block & S-te-Fan & Dee-Block S-te-Pack :respect:
Sjonge jonge, wat een GEWELDIG feest :respect: Lekker losgaan, en rondjes lopen! :D echt niet te beschrijven gewoon! :D en de after was ook fucking vet! :D
Freddie**
chill feestje (H)
Freeman -
Zeeeer goed vermaakt ! Hard feestje :D
Frisse fruitdrank
Veel leuke setjes gehoord alleen de brabanthallen kunnen toch niet tippen aan de HMH:(
Fuck The System!­
Heel goed vermaakt met de mensen daar!(h) Maar de sfeer zelf was ver te zoeken:/ Maar de hele avond los gegaan:woop:
Gerry Jongeuh :bier:
Ze wisten in de Hardstyle zaal temminste wat bass is :P was mooi feeske :D
Gertjuh
Ai ai,, hardcore was weer knallen :bounce: Ondanks dat ik er tegenop zag, toch goed kunnen vermaken! Waren weer een paar geniale acties deze avond! Volgende x geen ex'en mee! dus dat scheelt ook weer aan onnodige ballast :D
Geutos
tjaaaaaaaaaa was leuk, jammer dat je watvind en erdan er uit word gegooid,,,
giel de la tourette
heerlijke avond gehad, masters of ceremony wat een live act:respect:
Gijsmeister.
GENIAAL FEEST!!!!!!!
girly 30
het was weer een zeer geslaagd feestje!!!
Goed vermaakt(Y) MOC (Y) TECHNOBOY VS DANA (y) LASERS:kwijl:
Go_Insane!
Lekker hard gaan daar!! D-block & S-te-fan/TBY/Crypsis&Dana = :Respect:
het was echt superr..:D:D
Heb het super gezellig gehad. Area 3 was top en dana vs vince was ook top ofnie deguh ;)
gwen--
Masters of ceremony :respect: Top feestje!
H4L : Tha Hardstylist
Was een mooie party, Heerlijk naar mn zin gehad mede door met de mensen met wie ik was:D
Het was een lekker feestje hoor! Noisecontrollers(L) Verder lekker lopen dwalen!:P
hazyandy
lekkkkeers:)
HEART-FOR-HARD!­
Prima feest! gezellig gehad! :D
hetrod­emanne­tje
muziek was goed , alleen die klote beveiliging sloeg echt nergens op ! kansloze figuren !!!!!
hoegoo­iikdez­eweg
Kaartje was aan de dure kant als je kijkt wat je er voor terugkrijgt maar heb me prima vermaakt! Zelfs bij de HS draaide ze lekker door
wel lache feesie heerlijk lopen dwale...
Het was wel oké. Dee-Block & S-Te-Pack was niet echt bijzonder. Had meer verwacht. Verder wel vermaakt
Hyp
:respect: Potver, wat was t gaaf! Evil Activities :respect:
i$é-T
Heerlijk feestje! MOC was echt VET! Noize Supressor viel erg tegen, maar de rest van de dj's waren top (Y)
GEWELDIG :respect: mensen zeur niet zo t was echt een top feest!!!!
ilse__nl
Noisecontrollers HEERLIJK! :respect: DBSTF Was (L)!
inc. Elmooo
Heb me weer top vermaakt!! Werd lkkr gedraaid. In Dana der zaal was het goed vertoeven en ja natuurlijk links vooraan bij D-block & S-te-fan :D. Was top daar :bounce:
geluid had wat harder gemogen....maar zeker een toppertje geweest :D
Irisz
nicee
Was een lekker feestje :) Geluid had bij D-Block & S-Te-Fan had ietsje harder gemogen...
Iv :hyper:
Super gezellig :D
J Q R D I :banana:
Heb me prima vermaakt, goed feestje :D Een stuk beter als 2 jaar geleden :) Geluid in de zaal van DBSTF kon wel wat harder alleen, de lasers waren wel weer super vet B) Helden van de nacht: Dee-Block & S-te-Pack :O Wat was dat vet :respect:
J.(F)
was oke
J.orisss
Heerlijk, Heerlijk!!(L)
janiiska
lekker feesie lekkere setjes:D alleen gaar publiek..:P
Jannúss
Ging lekker Los Rechtsvooraan:bounce: vooral bij Noisecontrollers!! MOC live was ook Knalle(y)
Jasperrr
Crypsis :respect: voor de rest Wildstylez, The Prophet, Dee-block & S-te-pack erg vet,, maar Evil Activities live en Nosferatu nog een stukkie vetter! (L)
was gezellie met me zusje bedankt dat me hebt over gehaalt om te gaan
Dee-Block & S-te-Pack (L) superrrrr... verder erg naar mn zin gehad, geen minuut stilgestaan!!!!
Jeroentje
Toppie
Jesley :bier:
Was gek feestje DB&STF + DANA + EVIL ECTIVETIES :respect: Noisecontrollers live en Technoboy focking gekk!! was super met iedereen:):):respect:
Jesper :D
Was zeer mooi! :D Beter als vorig jaar vond ik... Toppie!!
zaal 2 was vet:kwijl: hardcore vond ik tegen vallen.. geluid mocht wel wat harder.. verder wel gezellig:jaja:
Joostjeng!
Toch weer een mooi feestje! :) Zatox & The Prophet (L)
Geweldig mattie!
JukieO:)
Goed vermaakt:) goeie sfeer, leuke mensen!(Y) muziek alleen wat minder.. De beuk had dr wel wat meer in gemogen van mij!
Jurrrrrrrrr.
Goed te doen, alleen de security zat wel erg op je lip, het decor viel een beetje tegen maar was zeker een knallend feest.
beetje jammer dat andere het verpesten voor je.. feest viel erg tegen
tegenvaller
Kaptein Iglo
Wat een feest!!!!!! gruwelijk genoten!!!!!!:D :bier: :D
Karell
Zeker lekker feestje!!
De afsluiter in area 2 was GENIAAL:respect:
Keezbee..­ :bounce:
Echt geweldig super vermaakt in elke zaal! Mooie show's gezellige mensen en genoeg ruimte voor iedereen :yes: :respect:
Kefffke
was weer vetjes heb er maar weer een feestje van gemaakt lekkerrrr
Kevin (Dream Chaser)
vond het een super feest, lekkere setjes gehoord, geluid was prima, en erg gezellig:D Van begin tot eind non stop gas geven B) Charly Lownoise, Dana, Deepack, Zatox en The Prophet :respect:(L)
Kevolution
Alle zalen waren goed te doen! Sfeer was goed en de locatie is echt vet. Echt flink los gegaan daaro.
killingscum
Super leuk feestje weer in de Brabanthallen, hoogtepunten waren deepack zowel de dj set als de live set met D Block & S Te Fan, grote tegenvaller vond ik Wildstylez !
Kim ^^
Ik vond het weer superavondje! Voornamelijk door de hardcore, EA (L). Vond tempo aan begin te laag bij DBSTF en bass / geluid mocht daar ook wel wat harder. Zelf wel weer optimaal genoten, dus weer de hoogste beoordeling (Y).
Beter dan verwacht, gezellig gehad!
Kl.­eine Blonde
Vorig jaar was beter, maar toch wel vermaakt:)
Klappertje
het ging heerlijk los weer op thrillogy:cheer:
kleineratje
super gewoon volgend jaar er weer bij geweldig gewoon heb me optimaal vermaakt;)
Klynduimpje
Heb me echt super vermaakt! Knalfeest..:D
knipkn­apanni­e
ik vond het helemaal teeeeeeeeee gek!!!!!! bijna 44 jaar maar hardcore is nog steeds the best hihihhi
Knoeihard
Leuk feestje, goed vermaakt :D dikke voldoende
Koen"
wederom een geweldige editie vooral bij evil activities!!
Koenusz
_O_ Heersend feestje ! Dee-Block & S-Te-Pack LIVE rockte de tent. Goeie locatie ook. Geluidsysteem was de eerste 2 uur wel matig. Daarna vol open. (Y)
Koning!
Mooi feest :D Wildstylez :respect:
Koppuh
Vette avond! was het geld echt wel waard!
Kuituhh
ondanks het mindere geluid, gebrek aan sfeer en veel drank toch een aardig feestje :) was gezelli mensen!
waauw wat een KNAL feestje heerlijk gewoon !!! :respect: :D:D !!
LaBellaa.
Heerlijk feestje! :respect:
Lady P@­tricia
Goed vermaakt:D Dana:respect: Kel :respect:
Ik weet niet waar de mensen hebben gestaan die zeggen dat er geen sfeer was, maar ik vond het een topfeest!! Leuke mensen, goede muziek, uit me dak gegaan!!!! :respect:
Lange Erwin
Waar was het geluid? Voor de rest een leuk feestje gehad hoor.. Voor als het niet in de planning staat.. Switpikken bedankt! top feestje!;)
ik hou van dit feesje SUPER!! aub mag die muziek nou is wat harder bij de hardcore!!
larsotter
(Y)
LarzZz
Ik heb een zeer geslaagde avond gehad (Y) Wat een feest ! :D
Lassie!
Leuk feestje alleen beurs en tel zonder accu kwijtgeraakt! iemand gevonden ?
Leipe Shit Ouwe'
Gezellig gehad met de bekende, voor de rest viel het allemaal net wat tegen.. Sfeer was beroerd dankzij het vele "dagjesvolk". Geluid was bij D&S vooraan zeer matig:( De setjes vielen me ook allemaal wat tegen, Wildstylez blonk echter uit _O_
In 1 woord: GEWELDIG!!! Zaal/Area1 :respect:
Liindszay;*
zeer zeker goed vermaakt!.. heerlijk feestje (L).
Sfeer was ver te zoeken. Geluid bij EA was echt ruk!! Dana was weer geweldig!! Aankleding had veel beter gekund! Maar al met al een leuk feestje gehad. Op naar de volgende!!
heb weer dikke schik gehad:d leuke sfeer:D
LMystery
Genoten van achter de bar:respect: voor de gezellige mensen!
Vond het super! Heerlijk los gegaan de hele avond, alleen het geluid bij dbstf mocht wel wat harder idd.. achteraf gezien te weinig bij Dana wezen kijken, maar ach lopen is ook niet alles ;)
M ysterious
tegenvaller
m-a-r-c
lang geleden dat ik me weer zo heb vermaakt:D
M.!
Heerlijk feest!
Maaike.25
Vond de sfeer :( en ook de aankleding :( maar Masters of ceremony & Evil activities waren _O_ gelukkig met veel gezellige mensen erbij toch een leuk feest gehad!
maartenn
het was geweldig! ik vond het leuker dan vorig jaar! t ging goed lis (H) en het was naar mijn doen snel afgelopen :(
Was weer een goed feest!:D Lekker losss gegaan in area 1:D
Mande:rot:
beetje matig feest.. ik heb me supergoed vermaakt met vrienden, maar daar blijft het toch echt bij.. het geluid mocht veel harder bij dbstf en de afsluiting was echt waardeloos:S geen thrillogy meer voor mij.....
MANDERS...­wie anders?!­
zker goed vermaakt,ma geluid kon echt harder!!!:P toch liever buitenfeestjes:P
MaQenzie
ja dik feest hoor, echt geweldig
Marcel van der Heijden
Was dol, op het begin een beetje tam, later gingen ze los. goed vermaakt. ;)
Lekker hoor, heb goeie platen voorbij horen komen. Evil activities en Dana stage helemaal top.
Mark.A
Uitstekend vermaakt ,,gezellige mensen top (Y)
marmo(L)
Geweldig feest :respect:
MarQiee
GASSEROP!!!
Aardig feestje,maar zelf de slingers moeten ophangen....;)
martl
bij EA area ging het top!! zeer netjes.. aankleding had iets meer gekund voor da geld..
Leuk feest, maar daar is alles mee gezegd..Onderling gezellig! Had meer van Dee-block & s-te-pack verwacht..
Matthijs
Vet feest, gezellige boel, leuke mensen ontmoet, en lekker uit m'n dak gegaan in de hardcore :bounce: Onderkant van m'n voeten kapot dus dat is een goed teken :P
Maykee!
Het was weer een mooi nachtje :D Prima vermaakt :D
Mayow
ZEKER GENOTEN!!
McLovin
Super feest! DBSTF :respect:
Meijerr
heerlijk(y)
Mel B)
De heenweg was een ramp, feest was (Y) , goed vermaakt :) Tommyknocker, Nosferatu en Promo :respect: :bounce:
mendozaa
masters of ceremony.. woow te vetttt:D:D
Mike Wapsquad
Bedankt Kel.. lekker feesie weer :D
Ik vond het vooral gezellig omdat er veel bekende waren.. De rose smaakte perfect (Y)!!
mikey-100
facking vet feest egt geniaal super gezellige mensen en dbstf zijn helden
mikkechick
evil activities stage... MIJN GOD! (L).. iedereen bedankt voor alle soorten drank in mijn schoenen :Rot: prima vermaakt met jongetje! :D
Milka Pimp
Wat een GEWELDIG feest :respect:
MindQo­ntroll­er
superfeest! alles klopte, alles kwam op gang na isaac.. noisecontrollers, prophet, zatox, deepack.. alles vet!!:cheer:
Was echt super!!!
moerwijker
me eerst Thrillogy · wat een super feest zeg :D nu nog eventjes na genieten van de live stream :D
MoO (F)
Wat een feest zeg!!! Super
mOpkee*
Aparte indeling.. zo niet brabanthallen! Verder wel prima kunnen vermaken.. Nobody said it would be this hard...:(
Mr.­ Jack The Daniels 076
Die hardcore zaal was beter te doen als vorig jaar :D wat een feest he jonges :respect:
mRoop
geluid stelde teleur.. dreunde maar af en toe door tot op je merg. Wel enkele toppertjes gehoord, maar ook genoeg 'mha mha'-tracks..
NATHAL­IE:yes­:
Superfeest gehad :D zaal 3 was (L) alleen jammer dat er zo'n rare sfeer hing en mensen waren die je normaal nooit ziet op die feesten :S
dikke shit :D
Neptunes_23
Wat een heerlijkheid was het bij D-Block & S-Te-Fan!!! Noisecontrollers het meeste uit mijn plaat gegaan!! Powerrrrrrr (H)
Neroz
Uitstekend vermaakt tijd vloog voorbij, maar waar was de bass b2s? erg jammer. UNDER ATTACK _O_
B2S you did it again; GRUWELIJK (L):respect:
Neutron K
Crypsis :respect: wat knallen zeg pffffff....en wat een set van promo heerlijk!!!
Voor ons geen Thrillogy meer!!
Nick:aai:
In de Hardcore zaal draaide ze allemaal heel goed! jammer dat ik beetje de griep had, maar zeker vermaakt!
Wat een supernacht!!Echt heel gaaf!!Dit was het eerste grote hardstyle/core feest voor mij en wat was het vet!!(meestal gingen we naar trancefeesten) maar bij Thrillogy ging echt iedereen los!!En wat een lasershow!!wauw!!Dat was wel even 100x beter dan bij Full on Ferry:P
nicola­s:bier­:
gruwelijk
Niek Meister
heerlijk feest heb me best vermaakt en top geluid :D
NiekozZ
was knalluh :D
nielsv­anbrug­gen
:respect:
Niki...
Super gehad! Maar vooral door de mensen want de muziek was echt zooo slecht! Kan het niet begrijpen met zo'n line up!
Nikki.­ :Harry:
Nooit meer thrillogy! Sfeer was ver te zoeken. Geluid was niet helemaal wat het moest zijn.
Beter kom je niet !! heerlijk feestje!!! NC(L)
NOPEIS­NIETZO­DOPE
Leuk feestje, Zatox & The Prophet draaide lekkerrr...verder beetje sfeerloos soms maar verder wel top kwa organisatie etc (Y) Aflsuiting in de Main was lekekrrr :D
NULLICEDO
Goed vermaakt, goed geregeld, leuke sfeer,maar geluid en bass mag wel een paar db omhoog.
Topfeestje :cheer: Hardstyle links vooraan (L) Zatox :respect: Hardcore rechts vooraan (L) Met name de afsluiter was beter dan ik had gehoopt :kwijl: Alleen die stroboscoop :no: Totale chaos en gezelligheid van begin tot het einde :P :D
OMERTA
Wat een feest zeg:D:lief: Gruwelijke dikke kkhardcore!!!
Op het randje
Euhhhhhh,,,,,,,volgens mij was ik Verdwaald:9
Damn wat een nacht, heerlijk feest gehad.... Lady Dana vs Technoboy...super (y) En voor diegene met wie ik was, thanks voor de leuke en gezellige nacht (k) Op naar de volgende party :D
Ik had er meer van verwacht. Maar toch nog wel naar m'n zin gehad:)
Leuk feestje.. kwam voornamelijk door de leuke mensen met wie we waren! :)
Goed te doen:bounce: .. Vriendelijke mense :jaja: alleen heeft jan en alleman aan me duivelsoortjes gezeten :O hihi voor herhaling vatbaar
EA heerlijk hard (l) jammer genoeg waren we zelf niet vooruit te branden :/
Dana:respect:
Pasz ;P
De zaal met Dana :respect: Locatie brabanthallen alleen niet meer voor mij. Verder prima vermaakt met de mensen met wie ik heen was (Y)
patj-e
what a night was it :D:D:D dik verdiene GEWEDIG
patjeloenen
HATSAAA
Patries O:)
Gruwelijk! :kwijl: (L)
pauluZzZ
super feest:) prima vermaakt en werd lekker gedraaid
PB.
Het kwam wat moeilijk op gang maar toen kwam D-block & S-te-Pack:respect: Noize Supressor, wat n held! Evil Activities had ook zeker zn avond(Y) Was weer gezellig met de ekte ekte(F):D
Peeertje
Heerlijk feesie:D 1000x beter als vorig jaar (Y)
Peter(­L)Marc­ha
neopythe was dol om 6.00uur
Pimm'
Lekker feestje! Dee-block & S-te-pack en Noisecontrollers (zoals altijd) :respect:
PinDa Swaffel j0u
Goei feessie :D ik heb me goed vermaakt de muziek was goed :bounce:
Pindaklaatst
Aaaaaaaaaaai got struck by lighting and the thunder :bounce: Crypsis :respect:
popje79
wat een kut geluid ik hoor de boxen nog kraaken en jammer dat er zo weinig is gedaan aan de aankleding.dana was supper ook t geluid was daar veel beter.veder goed vemaakt
PornBjorn
Mega vet feesie, beter als vorigjaar vond ik. Masters of Ceremony wat een helden!:D
Professor otto
Goed feestje alleen dat geluid bij d block en s tefan wat was dat klote zeg hard zacht hard zacht
Q_Niels_Q
Super avond gehad was zeker de Moeite waard (Y)(Y):D:D;)
Ramzuzz
Top avondje gehad!! :D Early hardstyle knallers van Luna en Dana. (L) Flink geknald in area 3!! Held van de avond Vince, hij flikt het elke keer weer! (Y) De sfeer was ook het beste in zaal 2 ondanks dat het niet heel druk was. Minpuntje was m"n mobiel die voor de ingang besloot ermee op te houden.
RanDyJ
Zeer lkkr feestje, volgende jaar zeker weer:cheer:, alleen wat problemen in het groepje, maar gelukkig aardig goed gekomen gedurende de avond:). Alleen wel een beetje jammer van het einde, alleen maar hardcore:(. Had gehoopt op nog een soort plaatje als Noisecontrollers - Attack Again, lkkr mee blehren. Mja sowieso een geslaagd feestje, netjes B2S:respect:
Remmco87
Was wel een leuk feestje, maar niet geweldig voor mij. Beetje vreemde sfeer en het geluid in de zaal van DBSTF was niet optimaal (weinig bass).
Ricc_
Het geluid in zaal 1 was niet geweldig maar dat mocht de pret niet drukken.. Heb me goed vermaakt, een paar geweldige setjes gehoord! :D :respect:
rickelback
was weer een gezellig feestje, laatste paar uurtjes weer super vermaakt
Ricketick
Ondanks ik ging bobben toch een heerlijk feesie gehad:D flink los gegaan Masters of ceremony!! wat draaide ze lekker!!:D
Rik - RGX
Hij was weer goeie! :D
Rivim
Zatox en de Prophet waren lekker hoor! Zaal 1 :respect:
Roberto -o
Leuk feest, bij dana had het drukker mogen zijn, the playah erg goede set!!! De hardcore was zowiezo de beste zaal om te zijn, helemaal los daar!!
Robvanbeers
viel me dit jaar tegen! DBSTF daar had het geluid veel harder gemogen! En er hing nou niet bepaald een uber sfeertje..
Rodger88
Promo, wat een held. Veruit de beste set van de avond
Roed/­Wit-Mestreech
Knalgeluid overal over het algemeen goede sets gehoord heb me echt super vermaakt!
roekoe79
Goed feesie jammer, dat de hardcore zo druk was..!!
Geweldig! D-Block & S-te-Fan ! maar vooral Dana :respect:
hmm jammer da ik gruwelijke koppijn kreeg om 5uur vantevoren bnog wel flink staan hakkuh bij tha playah:P
niet stilgestaan! erg geslaagd, toch meer van verwacht & waar bleef die sfeer?! :O
Ronnie1984
heb me echt superr vermaakt. lkkr knallen
Royo"s
ging weer lekker lossss daaro!!!!!!:bounce::bounce:
Roß
geen specifieke herrineringen maar ik weet dat ik het naar mijn zin had :)
Super!! :D
RUDOLF:bier:
geweldig!!!!!!!!!!!!!!!! :BIER:
Rudy303™
Kelly uiteraard weer heersend.. Charly en Noize Suppressor knalden heerlijk en bigupz voor de skills van Villain! :respect:
Ryan-D
hmm wat moet ik hier van zeggen...al met al prima vermaakt zoals altijd. MOC schaam jullie met de standaardhitjes parade blijf de volgende keer thuis;) Geluid was soms ook ver te zoeken maar ik mag niet klagen(y) Tommyknocker Noise Surpressor Zatox:respect:
Ryfle
Heb beter gehad helaas... Dee-block & S-te-pack duidelijk hoogtepuntje van de avond!
wat een klaagers!vond ut een vet feesie!
Sambaaa
weer een mooi avondje gehad! super feest!
Sandert_
Thrillogy is goed bevallen:D Had alleen wat meer aankleding verwacht! D-block & S-te-fan hebben er zeker te weten een heerlijke avond van weten te maken:respect: B2S(Y)!
Geen beuksfeer, maar gelukkig had Thrillogy mij nog.. :d
Sarah013
Laatste uurtje hardcore zaal (y)!
sastre
ik vond het feest sfeer echt klote, en het geluid vond ik wel hard zat,maar de afsluiting vond ik echt mega zaad,volgend jaar geen thrillogy meer
SchROBbelèr
wat een party weer! helemaal gek! :bounce:
SCHUFKE
was gezellig :bier:
Scorrupt
ehmm zaal 3 goed geluid!! prima vermaakt!! en Promo drasaide weeres een gruwelijke set met Dana!! en de afsluiter inde hardcore was SNOEIHARD! alleen vindi k Great Succes nou wel weer wat afgezaagd
sebkuh
goei geluid mooi feesje
Beste liveact van Noisecontrollers ooit. DBSTF altijd goed, maar gwn iets té veel & té vaak. Maargoed, het kan natuurlijk altijd beter.
SergioRamos
balle balle balle in de brabanthalle
Seth!
Het was duidelijk de minste editie tot nu toe. Geluid was matig, visuals sloegen helemaal nergens op :S sfeer kwam er ook moeilijk in. DBSTF was top
Siemen'
Jeemig zo geweldig had ik het niet verwacht! wat een topfeest en vooral Crypsis draaide weer gruwelijk!
Simone :cheer:
Niet verwacht, toch gegaan. En totaal geen spijt van :D Thanks schatje! (K) Zowel bij Db&Stf., Dana als EA super goed vermaakt! (L)
Sincerity
was leuk met de bekenden (l) muziekaal was het geen topper ofzo. wel een leuke nacht gehad :)
sjoekel
was wel goeie.. maar heb betere meegemaakt..
Gezellige avond gehad! Altijd leuke sfeer op Thrillogy.
Sneaky­Baster­d
Gewoon gruwlijk! :D
soooophie
was zeker relaxed, maar vorig jaar was veel beter!
Links vooraan HS & rechts vooraan HC (L) Ik had hoge verwachtingen .......en die zijn allemaal uitgekomen :cheer: YOEHOEEEE!! :D :vaag:
Lekker feestje hoor! Stukken beter dan vorig jaar. Vrijwel alleen maar lekkere setjes gehoord, behalve Noisecontrollers, dat was verschrikkelijk. Geluid ook goed (Voorin tenminste)
spoos :banana:
matig geluid op het begin... Zaal 1 :bounce: noisecontrollers :respect: zatox! :respect: GANGSTA!!! :bounce:
stardust (k)
leukere feestjes gehad
Stefan S.
was weer een mooie:D
Steve Verm
Geluid was overal weer hard maar niet vol, miss kwam daardoor de muziek wat minder over waardoor iedereen, behalve de echte partygangers, stil stond te socializen
StoomBootje
was gezellig met de bende noisecontrollerssssss
sunshines
sowww was weer lekker!
Super Trotse Tante Dee XXL!­ :D
Heerlijk welkom-thuis-feestje! :bounce:
Noisecontrollers :respect: Verder vond ik het feest niet zo boeiend. Sfeer was ver te zoeken, geluid was niet best.. al ging het in zaal 2 bij Dana wel hard :cheer: Ook meer daar gestaan dus.. heerlijk genoten van het early hardstyle setje van Dana en Luna (L) Lieve mensjes.. bedankt voor de gezelligheid! Jullie zijn top! (L)
suzza
tsja matig, waar was het geluid? had er meer van verwacht ..
Svenson Deluxe
Relaxed feestje hoor.. .zou alleen wel leuk zijn als er volgende keer ook subwoovers worden opgehangen
Sweetn­ess31(­L)
vond het maar tegenvallen (N) me vrienden en de muziek waren top.. maar wat een saai publiek, zo levenloos en sfeerloos erg jammer :nocheer: toch NOIZE SUPPRESSOR mijn helden van de avond.. (L)
Sybke
Wat een avond :lief: veel kippevel momenten beleefd
Syngetta - THM
helemaal de weg kwijt... en maar blijven zoeken naar de mainstage //
T.EUNN
Genoten (Y) geluid mocht wel wa harder overal
t@mmyboy
vond het een beetje tegen vallen dit jaar!! weinig sfeer, en veel mensen stonden stil.
Takkie
Zouden de mensen, die het laatste half uur die een flugel flesje op hun hoofd hebben gehad bij mij willen melden ik ken de dader:D
Technosam
Viel me net als vorig jaar heel erg tegen
MOC:respect: kk dol
Teunep­leunn_­*­
Evil Activities (L) & Masters of Ceremony (L) Geweldig feest!!!
eerste anderhalf uur waren matig in de area 1 (ZACHT GELUID!) Maar toen knalde het er hard op! Voor dat geld een redelijk geslaagd feest!
Tha Bips
Super vermaakt !!! Goed feeske en erg gezellig :respect:
Was vergeten hoe fucking geweldig 't kan zijn (L).. Masters of Ceremony :kwijl:
The Fame Monster :[
Heb me weer optimaal vermaakt. Was gezellig + goede sfeer bij EA !! :D
The Godfather ®
TOP Feest :respect: B2S :respect:
The Marvin
Feestje met gratis drank en bonnen was de moeite zeker waard!
The Vips
TE GEK FEEST MENSEN KLASSE!!!
the_­jamesster
was super dik feest.noisecontrollers !!!! wildstylez!!! wat een helden allemaal
thefir­strebi­rth
Hoppa was weer vol gas er op ! :xtc:
TheNoeL
Zeker weten een topfeessie........ :D
Thijs!
goeie!
Thijsz_01
Leuk feestje:)! Crypsis kort maar krachtig en stukje piano van Evil was gruwelijk:)! DBSTF, complimenten jongens:)!
Thomderanged
Prima vermaakt, veel lopende mensen, maar stond wel tussen redelijk goed losgaande mensen 8)
TILT
super vermaakt en wat een mooie dames daar :bier:
Tim ..!
Bijna in mn broek gezeken omdat ik niet wilde gaan pissen :D beste indoor tot nu toe .. thank you b2s and see you next year :D
TimmieG
super vermaakt, hardcore erea was hard hele poten kapot gestampt dus rond half 7 goed last van verder vet feestje :D
Timmyk­nocker­!­
Heb we wel uitstekend vermaakt hoor! Geluid viel een beetje tegen...maar wat een paradijs is het daar om de weg kwijt te raken (L)!! Verder---> NOISECONTROLERS :kwijl: (L) :respect:
Tjoop
Afsluiter dana(nosferatu) in1 woord geweldig:P
Goed feestje, niet meer dan dat. Sfeer vond ik matig. En Masters of Ceremony was een grote flop als je het mij vraagt.
Tobias81
die 45€ niet waard dit jaar. HC zaal veel beter als 2008 maar opbouw, deco, show bij dbstf minder. dana: geen echte sfeer en rustig
Tom Art
Heineken Bier in Brabant:respect:
Tomba!
Geniaal! D-Block & S-te-Fan : You Did IT ! (L)
geslaagd feest _O_
totale verloe­dering­!­
saai feest!
Trebor
Leuk feestje gehad, geluid was te doen. Was gezellig vertoefen in de Dana zaal, wat een setjes werden daar gedraaid zeg(L)
Troed!
Beste thrillogy tot nu toe, denk wel beste feest van t jaar. Sfeer was top, werd goed gedraaid. Eerste set van deepack was echt dik!! Verder DBSTF, Zatox en Noisecontrollers top! Baalde ervan dat ik om kwart over 5 moest gaan
Thrillogy was echt helemaal gewelig !!!
TwanJ
Mooi feestje :respect:
Uitgrid!
Geweldige party
Un Poco Loco
opening van EA was gruwelijk, dana zaaltje was na 4 uur ook goed te doen, de mainzaal vond ik helemaal niks aan!
Underground Dance Events
Later op de avond best hard geluid, verder was het allemaal maar matig.
DBSTF :D Noisecontrollers _O_ Goed avondje!! Zeker los gegaan :woop:
Van Gemert
:bier: :respect: :bier:
VanMut­shuYze­n
Dee-Block & S-Te-Pack live :respect: goeie sfeer (y) see you next year (h)
Vereentje!!
Geluid was idd Goed, maar aankleed vond ik ook 3x niks! Helemaal voor zn dag als helloween!
Het was weer GEWELDIGGG :bounce:
Vicenzo
Was weer top met de hele bende, setjes en geluid waren niet hoogstaand, maar wel goed vermaakt
Lekker feesje net als vorig jaar (y)
Was ruig de buig! Die Vince flikt het toch iedere keer weer. Lekker early setje was dat! Zaal 2 :respect:
slechtste feest wat ik ooit meegemaakt heb en te veel Mogooltjes bah sgeit ziek word je ervan:@:@!!!!!!!
VWRik
Lekker feeske (Y) geluid hardcore zaal :respect:
weet_­geen_­man
was vet feestje, alleen de aankleding en het geluid vond ik een beetje tegen vallen maar voor de rest :respect:
supper:D
Wiljan88
Ook als BOB me super vermaakt, alleen maar staan springen!! Werd erg lekker gedraaid! D-Block & S-Te-Fan top gedaan!! Deepack en Zatox erbij (L)
Willewijntje
Wat een feest echt SUPER (L). Veel leuke mensen, fijne show kortom GEWELDIG :D
jammer dat het al voorbij is :yes: had nog makkelijk heeel de zondag door kunnen gaan!!! damm aan het einde hard los gegaan....LEKKER HOOOOR (L)
Willieisgek
laatste 2 uur waren geweldig :D zou zo terug willen :D
wilm1
btr verw8
wisQo
Dana intro (L) geweldigggggggggg
x_Loonaa
was een zeer geslaagd feestje:D beter als vorig jaar! echt super:D
xclusive
Heeft vorig jaar zeker níet overtroffen:| Geluid was veel minder.. waar was de bass:\ Tot 1u slecht was gewoon slecht.. werd een beetje soft gedraaid! En waarom stond iedereen stil? Alleen bij de afsluiting, Still number one.. ging opeens iedereen wel los, schitterend:D En helaas van de saaie aankleding weer.
mn eerste feestje knalde heel erg goedd:P :bounce:
Xerenetox
GEWELDIG :D
xSMNTHx
Het was een super feestje! Dikke respect voor D-block & S-te-fan :respect:
MASTER FEEST! (L)
Goed, gezellig feestje.. leuk sfeertje :)
~*~Lady E~*~
Top feest, mooie locatie!! Leuke sfeer.. and Bike thanks for play the "Chicken dance"!!! :resepect:
Slecht geluid bij Dana, veelste druk bij Kelly, en overal bloody hot! Ondanks dat heb ik me uitstekend vermaakt! Noisecontrollers en The Prophet :respect:
†White Trash†¹³
:respect:
•Merie•
EA Area:respect: werd heerlijk gedraaid. Vorig jaar toch al met al wel wat beter.Maar ik heb me wel weer prima vermaakt:D
°•Live your dreams•°
Heeerlijk feestje! Toplocatie, goed geregeld, leuke mensen en natuurlijk heerlijk gedraait! :cheer:
· [ro]bin ·
Waar was de sfeer? Alleen maar mensen die een beetje daaps rond staan te kijken, ga lekker naar huis ofzo. Geluid was zoals verwacht, 3x niks :(. Pluspunten : Noize Suppressor en Nosferatu :respect:
»' cynthia.­ •
wat 'n feest !:D Goed vermaakt, & MOC Live super ! :respect:
Æcium
te vet gewoon :D
ÐebOrahh*­:bounce:
Ik heb me uitstekend vermaakt:d lekker gedraaid! lekker losgegaan:bounce:

Line-up Thrillogy

1Area 1
hardcore, hardstyle
🇧🇪 hardstyle
· live hardstyle
hardstyle
hardstyle
· live hardcore, hardstyle
hardcore, hardstyle
hardstyle
🇮🇹 hardstyle
· MC hardstyle
2Area 2
🇵🇱 🇳🇱 hardstyle
trance, retro
· live hardcore
hardcore, house, hardstyle
techno, hardstyle
hardcore
hardcore, hardstyle
techno, hardcore
🇮🇹 hardstyle
hardcore, house, hardstyle
· MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
3Area 3
hardstyle
· live hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
hardcore
hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
· MC hardcore

Nieuws

Thrillogy
26 oktober 2009
Komende zaterdag organiseert B2S de derde editie van Thrillogy in Brabanthallen Den Bosch. Deze locatie zal van 22.00 uur tot 07.00 uur het decor vormen voor een concept dat nog weinig uitleg behoeft; een ware thriller bestaande uit drie delen, die het beste brengt op het gebied van de harde dance stijlen. Niemand minder dan D-Block & S-te-Fan, Lady Dana en Evil Activities zullen die avond in het middelpunt van de belangstelling staan. 87
Over een maandje staat Thrillogy alweer voor de deur van de Brabanthallen in Den Bosch. Niemand minder dan D-Block & S-te-Fan, Lady Dana en Evil Activities zullen tijdens deze Halloween nacht in het middelpunt van de belangstelling staan. Uiteraard kijken zij al weken uit naar deze bijzondere avond. Maar met hen, zullen ook vele collega DJ’s en vrienden achter de draaitafels plaatsnemen. Samen zullen ze alles op alles zetten om er een legendarische show van te maken. 59
Nog 2 maanden en dan is het zover. De derde editie van Thrillogy, in de Brabanthallen Den Bosch. Niemand minder dan D-Block & S-te-Fan, Lady Dana en Evil Activities zullen tijdens deze Halloween nacht in de schijnwerpers staan. 105
De drie Thrillogy namen zijn vorige week bekend gemaakt. Niemand minder dan Evil Activities, Lady Dana en D-Block & S-te-Fan zullen op zaterdag 31 oktober 2009 de hele avond in het middelpunt staan. Drie superacts uit de hedendaagse hardere stijlen, verzameld onder een dak! 63
Op zaterdag 31 oktober 2009 organiseert B2S de derde editie van Thrillogy in de Brabanthallen te Den Bosch. Hierbij vertegenwoordigen 3 acts de hedendaagse hardere stijlen in dance muziek. Inmiddels is het tijd de namen bekend te maken van de artiesten die hun eigen area gaan hosten. 124
Thrillogy 2009
13 juli 2009
Op zaterdag 31 oktober 2009 vind de derde editie van Thrillogy plaats in de Brabanthallen te Den Bosch. In 2007 schreven The Prophet, Neophyte en Ruthless geschiedenis op de eerste editie van Thrillogy en vorig jaar was de beurt aan Zany, Charly Lownoise en Paul Elstak. Dit resulteerde wederom in een groot spektakel, verdeeld over 3 zalen, waarbij iedere artiest tot het maximale ging. 139
Ook in 2009 zal B2S doorknallen! Wederom staan een groot aantal evenementen op de kalender. Pak je agenda er maar weer bij want hieronder vind je traditiegetrouw de data voor het eerste half jaar van 2009: 119
b2s presents Thrillogy at Provincial Hall in Den Bosch

In less than a month, Thrillogy will once again come knocking on the door of the Provincial Hall in Den Bosch. On this Halloween night, none other than D-Block & S-te-Fan, Dana and Evil Activities will be the centre of attention. Obviously, these artists have been looking forward to this night for weeks.

These three mega-acts will rule over their own area for no less than 8 hours, and have complete freedom to schedule their night. Each artist has also selected several artists to join them as special guests to help them rock the house. Together, they’ll go all out to make this a truly legendary show.

Below are the support acts chosen by the three heroes
→ lees meer

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Thrillogy 2009 - 31 Oktober 2009 f:hard261
GZ: 1 ticket tickets14
GZ: 2 kaartjes Thrillogy tickets11
GZ: 2 kaartjes Thrillogy tickets9
TK: (gesloten) 1 kaartje voor Thrillogy vanavond EUR 30 tickets1
TK: (gesloten) 1 kaart te koop Thrillogy tickets1
TK: (gesloten) 2 kaartjes Thrillogy tickets7
TK: (gesloten) 1 Thrillogy kaartje tickets2
Thrillogy tickets2
GZ: (gesloten) Thrillogy tickets20
GZ: (gesloten) 1 Thrillogy kaartje gezocht tickets5
Kaartje te koop thrillogy tickets4
TK: (gesloten) Thrillogy tickets5
TK: 2 e-tickets voor Thrillogy tickets4
TK: (gesloten) 2 Thrillogy kaarten E-tickets tickets1
TK: (gesloten) 3 tickets voor Thrillogy tickets1
GZ: 2 kaarten Thrillogy tickets8
TK: (gesloten) Kaartje te koop trilogy tickets13
TK: (gesloten) 1 Thrillogy kaartje tickets8
TK: (gesloten) 4 kaarten over Thrillogy tickets6
TK: (gesloten) 1 ticket Thrillogy tickets4
TK: (gesloten) 2 Thrillogy kaartjes tickets8
Zaterdag 31 oktober 2009 Thrillogy Den Bosch f:hard11

7063 opmerkingen

 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ;lies op donderdag 5 november 2009 om 16:30:
Top feestje


:jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op donderdag 5 november 2009 om 15:27:
weet niet hoe jij naar defqon1, qbase en inqontrol bent geweest maar daar liggen de prijzen ook op 10 euro en begin maar met sparen want qlimax zal ook wel weer 10 euro kosten


ja inderdaat over al ben je wel 10 euro pakeer geld kwijt als je de auto dicht bij neer zet

en ja ga eens met de auto een dagje amsterdam of zo dan ben je nog meer kwijt..



als je de auto aan de over kant neer zet van het gelredome kost het je niks en je wandelt zo onder de brug door na het geredome denk nog geen 5 min lopen doen wij ook altijd
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
weet iemand of die set die op pepsi.nl staat
ook als bestand te downloade is?
dan kan k die ook fijn op mn ipod zette:kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op donderdag 5 november 2009 om 00:01:
Foto's van b2s online @ http://www.b2s.nl
helaas hebben ze niet alles geplaatst


kan de mijne idd ook niet vinde:(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ;lies op donderdag 5 november 2009 om 16:30:
Top feestje


wojoo jij bent die flyer chick! :kwijl:
haha :respect:!
Waarschuw beheerder
Ik heb 2 kleine montage's gemaakt van zaterdag

Deel 1


Deel 2

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
leuk feestje heb me prima vermaakt:D
 
Waarschuw beheerder
nog steeds geen fotos op bejbi.se
volgens mij gaat dat nog wel ff duren :/
Waarschuw beheerder
Zijn er fotos gemaakt door flugel.com??
kan er me iets vaags van herrineren??
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van marmo(L) op donderdag 5 november 2009 om 23:21:
Zijn er fotos gemaakt door flugel.com??


:yes: Dacht van wel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Timmiee op donderdag 5 november 2009 om 19:04:
kan de mijne idd ook niet vinde:(


Ik die van mij ook niet :'(
 
Waarschuw beheerder
 
Waarschuw beheerder
dodelijk feestje wij hebben er ontzettend erg van genoten,
nu op naar qlimax.
Waarschuw beheerder
donateur
was gezelligs (Y)

maar wtf met het geluid? :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van marmo(L) op donderdag 5 november 2009 om 23:21:
Zijn er fotos gemaakt door flugel.com??


:yes:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
iemand enig idee hoe dit nummer heet?


alvast bedankt
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 november 2009 om 22:25:
nog steeds geen fotos op bejbi.se


:S Nog steeds niet! Hoelang gaat het nog duren zeg :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja en op flugel.com staat ook nogsteeds niks....:S 1.5 week geleden alweer komop zeg.....
 
Waarschuw beheerder
Ik vond de fotograaf van flugel ook niet zo vriendelijk. Maakte aan het einde van de avond een foto van ons, 2 mensen stonden er half op, reactie: "Volgende keer beter" :S okee .. Terwijl de dames en heren van hardmusic community echt (altijd! (y)) de tijd voor je vrij maken om een leuke foto te maken :respect:
Ik verwacht niet veel van de foto van flugel.com ...

Heb nu overal gekeken .. ben nog steeds 1 foto "kwijt" even wachten op bejbi.se denk ik ... :gaap:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 november 2009 om 09:22:
even wachten op bejbi.se denk ik ... :gaap:


Ja daar zit ik dus al "effe" op te wachten :/ ze mogen nu wel es opschieten hoor!
 
Waarschuw beheerder
de foto's hebben ze eindelijk op flugel.com neergezet maar het zijn er echt ontzettend weinig zeg:S

Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 november 2009 om 09:22:
Ik vond de fotograaf van flugel ook niet zo vriendelijk. Maakte aan het einde van de avond een foto van ons, 2 mensen stonden er half op, reactie: "Volgende keer beter" Okee .. Terwijl de dames en heren van hardmusic gemeenschap Echt (altijd! ) De tijd voor je vrij maken om een leuke foto te maken
Ik verwacht niet veel van de foto van flugel.com ...

Heb nu overal gekeken .. Ben nog steeds 1 foto "kwijt" even wachten op bejbi.se denk ik ...


wat een domme reactie zeg, zoiets kunnen ze toch niet zeggen..
tegen ons waren ze ook niet echt vriendelijk en keken een beetje chagerijnig toen ik vroeg of hij een foto wilde maken..
 
Waarschuw beheerder
Vond ik dus ook Chantal .. "volgende keer" ?! Hij bedoeld dus volgend jaar? :S :nocheer:

En inderdaad .. wat verrassend! --> niks geen foto van ons op flugel :loser: Ik zal in het vervolg met een grote boog om de flugel-fotograaf heen dansen .. Ga dan geen foto's maken op feesten waar mensen van je verwachten dat je hun feestvreugde vastlegt op de gevoelige plaat .. Tuurlijk mislukken er foto's .. maar chagerijnig + niet publiceren = :nocheer: en :loser: .. jammer ...

en Margot .. ik wacht met je mee .. ;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 november 2009 om 19:59:
en Margot .. ik wacht met je mee .. ;)


Dan ben ik iig niet de enige, gaan we gezellig samen w8en :nocheer:
Waarschuw beheerder
Wat een dikke eindbaas was t weer zeg :respect:
 
Waarschuw beheerder
:nocheer: nog altijd geen fotos op bejbi.se :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 november 2009 om 14:09:
nog altijd geen fotos op bejbi.se


Nu wel..
 
Waarschuw beheerder
En Margot staat je foto ertussen? :cheer:

Ik ben nog steeds 1 kwijt, miss mislukt ;) :rot: kan ook haast niet anders hihihihi :lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 november 2009 om 17:59:
En Margot staat je foto ertussen?


Ja hij staat ertussen :cheer: eindelijk!
1 kwijt, maar de andere heb je wel? :P
Waarschuw beheerder
Zijnn er ook Filmpjes Gemaakt hiero?
welke SITES?? heb dr al meerdere gekeken:)