Partyflock
 
here

Thrillogy

· Three Solo's - One Event foto's Facebook
album,3821 · zeer goed · ical
Thrillogy

Thrillogy
georganiseerd door Site

Brabanthallen (binnen) op de kaart Site
Diezekade 2
's-Hertogenbosch
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Thrillogy

Voorverkoop:€ 45,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 7 meetings, de drukste drie om 23:30 met 19 bezoekers, om 21:00 met 6 bezoekers en om 01:00 met 5 bezoekers.
Verslagen
Door killingscum (2934), Nickelson35 (1832).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig101527%
zeer goed179348%
goed69318%
ok1464%
voldoende531%
onvoldoende311%
slecht13
zeer slecht7
waardeloos9

753 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

d-block & s-te-fan :respect:
!!!!!!­uwe-vaaghe­id!!!!­!!­
het was zeker een goed feestje. Ik heb me optimaal vermaakt hahahaha
!!!*­youri*!!!­
was n goei fisje :D dblkstfn_o_ the prophet noisecontrollers_o_ zatox_o_
Lekker feest, goed vermaakt! Vooral Zatox draaide fijn! Normaal niet zo weg van Hardcore, maar Tommyknocker... :bounce:
lekker hooorrrr :D!
!Wilskracht!
Goed naar mn zin gehad...geluid was alleen kut!
Zeer goed feest en heb me heel erg vermaakt! :bounce:
#..­Daantje[NL]
Sfeer was erg ver te zoeken.. alle mensen kijken je aan alsof je van mars afkomt.. niemand keek uit waar die liep.. decor was te saai.. en ook verplicht vroeg naar huis vanwege 2zieken.. t enige pluspunt was dat er lekker gedraait werd :)
#.Linss
Super avondje gehad :D
#.Para Lau
GEWELDIG (l)
' Eloy.­ | Maximizer
Super feest! Heb me de hele avond weer goed vermaakt. Noisecontrollers & DBSTF :respect:
'Amy..
Zeker gezellig avondje gehad, Maar de sfeer was indd ver te zoeken viel beetje tegen, decor was ook slecht maar de muziek maakte dan wel weer veel goed!
'Jeroen V'
was egt een super feest, egt genoten :respect:
'sensual
Vetste indoor-feest van 2009 -> DBSTF :respect: (L) Kon niet beter, kon niet trotser zijn!!! B) (L)
'VanDal' :banana:
gelukkig nog goed geluid int midden bij D&S!! hahah goed geknald daar! :banana:
Jaa was wel een leuk feestje!! lekker los gegaan :bounce: mooie muziekjes gehoord.. en mooie lichtjes gezien (L)
(H) || MC;;­ Matjuh || (H)
Was weer 'ns een ouderwetse begaaing.. top avond gehad.. :D
evil activities ! :respect: mooie show van gemaakt ! was vet
GEWELDIG!!!!!! (L)
(k)Par­tybabe­(k)
Wat was dit voor mij een ONWIJS, BRUUT, GAAF en VETTTT FEESTJE geweest!! Van het begin tot 7.00 uur staan stampuhhh!! ECHT GEWELDIGGG!!! Heerlijk om je 18 te voelen op zo'n avond!! Alleen na afloop flink kramp in mijn kuit gehad...auwauu!! Bs2 THNXXXXX voor deze heerlijke avond!!!
(kelder)
vond het een vet feesie was weer bar van de kop af gahha :xtc: :rot:
(L) [NL][H­ardcor­e*­Bitch][NL] (L)
Weer een mooie nacht om aan terug te denken! (l)
(L)K a y l e i g h
Heb het weer super naar me zin gehad!:D
(YE)pi­etler(­YE)
het was spr sweet :D :bounce:
was zkktr een dodelijk feest goed gassen
Goed vermaakt :D kan me alleen niet alles herrinneren :P
* Nien ;
als n gek om 2 uur nog naar den bosch :looser: maar was t wel waard ;)(Y)
** Michael
Was een mooi feestje :respect:
Hardcore dat was Top:D ik hou der van(L) hardstyle egt slecht
**Joey**
_o_ voor Dana(L)
**Joycee**
Vet feestje! Werd lekker gedraaid bij de hardcore (y)
**­Sapa Inca Rab-Beat**­ - Son of the Sun
really nice party! big respect for DBSTF!!!!
*-Jordi-*
lekker feestje gehad, lekker druk in de HC en nogal warm met zo'n masker haha
*Charmz..O:)
feest vond ik matig, de mensen waarmee ik was maakten het een leuk feestje :lief:
Zeker beter dan vorig jaar :cheer: heb me héél goed vermaakt! jammer dat ik zelf niet helemaal fit was..
*Freya*
was erg gezellig!! :respect: evil activities : live :respect:
"jaaaaaaaaaahhh" super feest !!!!!!! :D:D:D
*Kev
Mijn feestje was het niet :no:!
*L.arskee*
Alleen bij EA geweest dus ook niks gemist!! top feestje!! :respect:
*Michael_
Zaal van Evil Activities!:respect: Master of Ceremony :respect:
*Mystica*
Geluid kon beter en jammer dat zoveel mensen stil stonden, verder goed vermaakt met gezellige mensen :)
Lekker!:)
*Sebastian
een nacht met alleen maar helden! Wat een feestje weer!:D
- Mandy
Mooi feestje
-- YASMINE ;­ *­
Noisecontrollers :respect: Jullie hebben mijn avond weer gemaakt! Vond het erg jammer van de slechte sfeer in zaal 1 gelukkig was zaal 2 qua sfeer en geluid stukken beter. Dana :respect: .. Vind het erg zonde voor D&S want ze hebben wel alles uit de kast gehaald!
--->Cokkie<---
Gezellig feestje,gezellige mensen :-)Dikke voldoende
---Sjefke---
Heb een leuke avond gehad, maar vond het wel erg sfeerloos.
Leuk feestje met de mensen linksvooraan... alleen jammer dat er veel van die dagjesmensen zijn.. uit den bosch en omstreken, die je normaal nooit op die feesten ziet.. dus sfeer was af en toe ver te zoeken.. en dan die stilstaande mensen ... mzzz... maar hebben er weer een top feest van gemaakt of niet linksvooraan :D
Heerlyk feestje (Y)! Prima vermaakt :banana: .. D-block & S-te-fan > (L):respect:
-R.ick*
Geakk Zeer lekker Knalfeest.! :respect:
Jammer van het geluid, de sfeer zat er ook niet echt in.. Gelukkig wel gezellig gehad met iedereen, maar vorig jaar was het stukken beter! En het meest trieste van de avond was wel dat er werd gefouilleerd op de wc's :s
-Senders
Heerlijk Feestje,Gezellig mensen Lekkere Setjes M.o.C D&S Zatox :respect:
.annee__×
top feestje. alleen beetje sfeerloos, verders top avond gehad!:respect:
.Jonkie.
Jezus mina:respect: Heb een badkuip vol afgezweten daar, zo hard ben ik uit me dak gegaan:D Samen met me stampgezelschap hele avond en nacht lopen knallen(Y) Gezelligheid was overal, vooral linksvooraan met die verhogingen:D Mijn respect gaat toch het meest uit naar Technoboy:respect: Samengevat: een superfeest die ik niet snel zou vergeten:D
.Morbid.
Leuk feestje! :) Vond alleen de stages er zwak opgemaakt.
tjah wat een kut feest :dood:
81Pope
Evil Activities area (n): Weet niet goed wat er loos was maar links voor die box was iets goed mis mee :(. Dana area: het begin viel tegen, maar daarna niks te klagen (y) :respect: D-Block & S-te-Fan area: :respect: gewoon in 1 woord HELDEN :D die live-set alleen al :respect:
::Robskee
Dik feest! geluid niet goed verdeeld in hardstyle.. vooraan stond het zachter als achteraan:S Goed dat ze de hardcore groter hadden gemaakt! verder D-block & s-te-fan :respect: Neophyte:kwijl:
:beer:PUTSKE
masters of ceremony woor egt richtig:respect:
:bier: Bowlen­:bier:
Was een mooi feest :D promo :respect:
:bier: S.H.F
goande @evil activities zonde dat het om half 7 het gluid al uit ging
Heerlijk feestje :bounce: tot volgend jaar dan maar! :D
:devil­:LitLL­PuSSy:­9:resp­ect:
ECHT SUPPER GEWELDIG FEEST!!! volgend jaar zekerr weer!!! :D;)
Was vet :)
:smoke: Paran0ia-Hooligan :smoke:
Best dikke setjes gehoord.. Aardig los gegaan..:D maar wat een bescheten sfeer.. meeste mensen stonden maar wat :S maar voor de rest wel aardig vermaakt :D zeker voor herhaling vatbaar;)
:vaag: M de B :devil: !­
Heb me goed vermaakt (Y)! Alleen kut dat hardcore al om half 7 stopte (N) Verder :kwijl:
:woep:­Swift:­woep:
Heerlijk feestje! alleen waren ze errug aant klote met t geluid tot n uur of 2u erg zonde b2s! daarna was het super. Goed geluid en goede sfeer :) Hulde voor Zatox! heerlijk knallen!
>>>ver­veer<<­<
werden ckkr dikke sets neer gezet nice nice
[077] Reneetjuhh
geen handjeklap-volk :d hardcore zaal werd echt super gedraaid.. wel vet warm.. maar echt vet feessie
feest was kut, verder wel gezellig met de groep..
[A.­B.­P.­] GIELUHHWAUS :speed:
een geweldige avond...!!! :bier::bier:
[HC] Princess [NL]
Goed Feestje..:D Voor Herhaling Vatbaar..(H)
[I][v][o]
Gelukkig heb ik voor mijn kaartje maar 25 euro betaald; meer was het ook niet waard. De sfeer was ver te zoeken - de hele zaal was gevuld met zoutzakken. Serieus, ga dan niet ofzo. Geluid mocht ook wel een tikkie harder. En Zatox was de held van de avond :D Gangsta!
[Illie]
Hmzz..
[J]ohn
Heel goed feestje! Beter dan vorig jaar, volgend jaar zeker weer!! :bounce:
[L]uwaa'
Goed vermaakt.. D-Block & S-te-Fan Heerlijk !:bounce:
[N.­Q.­T²] Robskuh
Super vet:respect:
[NL] Hakkuh-Wijffiej [NL]
Was gruwelijk feessie, ckr voor herhaling vatbaar:bier:
[NL]_­terrorstyle
prima vermaakt maar die security..pfff en het geluid bij de hardcore kon beter....verder niks te klagen :D
[NL]Denny
relex feestje :D
[NL]Fe­nderts­...­Pokkej­ong...­[NL]
Twas wel leuk maar vorig jaar was veeeeeel beter!
[NL]ko­eman[D­H]
gewoon knalfeest, maar de afterparty was nog gaver(Y)
[NL]Su­usje[L­]Jeroe­n
Was gezellig! Noisecontrollers, Deepack, Zatox en Prophet lekker gedraait! :bounce:
[S.­G.­C.­] T-Man Terreur
KKdoll feesie,,!!!
[YE] adriaan [ye]
ja ben 30 minuten binnen geweest kan er nie veel van zeggen, politie bureau was zwaar kut
^PIET
Heel het feest alleen maar in de zaal van EA gestaan! :) Maar tot 5 uur geen één set gehoord waarvan ik dacht --> :respect: Gelukkig waren de setjes van Noize Suppressor & EA en Neophyte & EA wel echt super vet! :kwijl::respect: Ook redelijk veel vette nieuwe nummers gehoord! :D De nieuwe tracks van EA, de nieuwe track van Noize Suppressor en natuurlijk niet te vergeten, de nieuwe tracks van Tha Playah, ECHT GEWELDIG!! :respect: Ook was het geluid in de zaal van EA zeer goed! :yes:
Was knallen!!:bounce:
_­-=­The ®eal Pluis=­-_­
btje jammer dat er na elk nummer weer slap geluld werd
__Jochem__
Ja wat moet je er van zeggen: VAAG;p
Goed vermaakt :bier: Masters of Ceremony band :kwijl:
_Larz
Wat was dit weer leip zeg! Nosferatu & Dana :respect:
Was helemaal top! Super genoten :D
Toppie! Goei Feesje weer..! :respect:
Abaddon
heb me weer goed vermaakt :P
Aben_
Was leuk zwaar gezellig !
After Mother­fucker
Was gezellig links vooraan door alle bekende:)! verder viel het best tegen, Zatox draaide wel een mooi setje!:cheer:
AlanR
laaste x jeh brabanthale = kut verder wel lgoed vermaakt jeh
Angela .
Heb me goed vermaakt! echt topavond gehad (L)
Annsje(F)**
Mooi avondje geweest...:D
vet feestje, ik heb me goed vermaakt :D D-Block & S-te-Fan :respect: alleen het geluid mocht wel wat harder
Anoussh.
Tegenvallertje :aai:
area_master
wat ik me er nog van kan herrineren was het wel goed :)
Arrr69
TGELUID GING HARDDD:P dikke show ook! bij hardstyle niet verwacht eigenlijk...en TERING WAT EEN LEKKERE WIJVEN ZEG! ME ogen waren nog vermoeider als me lichaam!:| ZATOX I (L) YOU!
AS0023
Leuke feest leuk jammer dat ik zaal 3 niet kon vinden met me wazighoofd. p.s waar zeker veel mooie vrouwen!!!!
Eentje als zovelen.... Goed vernaakt dit dat zus zo
B) The Finalist B)
Was weer eens een mooi feestje :D Samen met mijn schat (L)
b0ydd!
Jeh da wast dan alweer
b2sander
Was een TOP avond! :respect: Noisecontrollers :respect:
bacardi-mannetje
wat heb ik een geweldige verjaardag gehad dat ging er weer goed op !!! alleen jammer dat sommige mensen me verjaardag zo moeten verneuken , maar boontje komt om ze loontje
back2lies
Super naar me zin gehad! Flink los gegaan :D en heel veel lol gehad,we waren met een leuk groepje!
BaltaS
Waar waren alle BEUKERS!! t is geen KIJK-feestje!! Verder super vermaakt!! :)
Bappos
Moet ik er van zeggen! Was best gezellig hoor, alleen ja.. Setjes + Geluid viel me wat tegen. Niks ten nadelen van DBSTF, want die hebben geprobeerd er een top avond van te maken:)
heerlijk vermaakt weer met al me maatjes, bearface, jantje, joe, tifoso enzo!!! voor mijn gevoel was het geluid ook beter als vorig jaar.
Bas Woaterpas
FLINK GAAR!!!
Bass-Powah
Was zeker kicke. begin bij dana was een beetje saai maar darna ging het goed los helemaal bij Crypsis :respect: Wat is Torture toch een masterlijke track. :D Dee-Block en S-Te-Pack toch wel hoogtepunt van de avond. Die X2X remix was geweldig! Zatox ragde er ook lekker op. Lekker nachtje gehad ondanks dat me vaste crew er niet was
kut feest
bassiebal HKE
geweldig feest noisecontroller en ea :respect::respect:
:respect: DBSTF :respect: Had er eerlijk gezegd veel meer van verwacht dit jaar, maar helaas vond ik de aankleding ook minimaal dit jaar en het geluid was ook alles behalve top!! Ook was de sfeer op sommige momenten ver te zoeken!! :( Ondanks dat een super gezellig feest gehad met iedereen!! :D
bboypietie
Security zat zonder reden ERG moeilijk te doen....heeft het aardig verneukt voor mij
Be Free!!
ik heb me van begin tot eind (Y) vermaakt!!!
BenninG
was zekers gek :beer: DBSTF (Y):D
Bergramp
Evil Activities.. HELD! Geweldig gedraaid, geweldig feestje :D
ik heb mijn goed vermaakt super sfeertje ook:Dnex time I there
bitchje
heb betere feesten meegemaakt, het geluid was ook niet veel
Bjorn-->>Batsie
:respect: Evil Activities :respect: Mooi feessie! :bounce: :bier:
bl@nco
heb echt een top avondje gehad :kwijl: maar dat publiek?? Dat was vaak niet los te krijgen :cry: anyway... ik ben helemaal los gegaan en dat is toch het belangrijkst ;) respect voor Noisecontrollers en the Prophet :respect:
Bladen
Ik vond er niet veel aan, Sfeer was ver te zoeken. Geluid was ook niet bijzonder. En er liepen echt teveel Onozele lui rond!
Blondjee074
Gezellig vermaakt! :D
BlonT
Was weer een leuk feestje me prima vermaakt, het was beter dan vorig jaar :D
BoSwEg
Super vet feest! EA zaal was erg dik (Y) vette sets gehoord van oa MOC en tha playah :respect:
Bram046
Was gewoon zeer gezellige avond:) En zeker goed vermaakt. Geluid mocht iets harder!
Bullywully
Top feestje. Hele avond bij DBSTF gestaan, was super. Gezellige sfeer zeer goede sets, alleen Wildstylez was wat minder, kreeg er niet echt tempo in, en het geluid was (vooral in het begin vd avond/nacht) zeer wissevallig. Charly & Isaac vet, Toppertjes waren Dee-Block & S-Te-Pack en Zatox. Hulde ook voor D-Block & S-Te-Fan, mooi feestje neergezet.
niet echt van het muziek genoten... want was veel te druk bezig met praten en rondjes lopen :P maar was toch een vet feest! :D
Burgemeester
was een leuk feestje
Buri :bier:
Gratis binnen komen was GEWELDIG :lol:.. Het feest was verder zeer goed...geluid was nie echt denderend, te verwend met Q-Xlusive denk ik!:D
Butsie
Top :)
Caatje!
Heb echt een super nachtje gehad:-D
Carientje :bounce:
Heerlijk feesje! Ik vond het geweldig...
lekker feestje :d Crypsis held :respect: Wildstylez,Zatox,The prophet ook lekkere setjes :d
carlo
kale bedoeling,slecht geluid,totaal geen sfeer....b2s schaam je met zulke prijzen!!
Top feest!Evil activities,tommyknocker en masters of ceremony tha best tonight!!!
CatootjeBoe
Top feest gehad! Technoboy, Noisecontrollers, The Prophet, Zatox . Mijn helden(L) Aankleding was niet echt indrukwekkend, maar de sfeer en gezelligheid maakte het meer dan goed (Y)
Cedje
geweldig super feestje gehad thnx :D
na 2 uur file en 1,5 uur zoeken naar de BB hallen uiteindelijk toch nog een super gezellig feestje gehad :D
cevex
Area 2 :respect:
Charon
Van begin af aan aanwezig geweest. Coone, hele dikke jump set! Pavo, onterecht dat het bij hem niet echt druk was, masterlijke set :respect:, EA vs. Endymion, ook voor even aangehoord, was ook erg vet. En verder tsjah, Zatox blijft mijn held :beer:. Verder leuke gezellige avond gehad met alle leuke mensen om me heen (Y)
Gezellige party klapte der wel op
niks bijzonders, lag alweer om half 6 in me bed
Ciin,,
dblock en s-te-fan en noiscontrollers ware super.. :) hele aaf helden..!!! en gezellge mense ;)(Y)
co la tje
Top was erg leuk, veel op de hardcore geweest was echt Top!
complex lover :rot:
prima deluxe feestje
Was gezellig:D alleen mocht de muziek soms wel wat harder :/
CrazyDD <3
EA dit was gewoon goddelijk.!!!! :respect:
D-Fact | 50 %Noise­making Criminals | TN
superfeest gehad in de EA zaal, geweldige sfeer!! het geluid was niet altijd even goed, en de zaal was duidelijk te klein, tegenover de andere toch!! maar echt reuze geamuseerd,.. sets van de avond: EA vs Endymion, EA vs Noize suppressor en Dana vs Nosferatu!!!!
Da Hardbass
Was een goed feest, bijna alleen maar in de EA area gestaan..:D!
Lekkere party:)
Danitahh
Wat een knaller (L)
De knip
Was weer een lekker feest prima vermaakt:D
De Rialiteit
Gezellig gehad :)
DeFolter
Zeker de moeite waard! Evil Activities! :D
De hardcore was super!Kheb me goed vermaakt :p goede sfeer, goed geluid :D
Lekker feestje, goed geluid:)
was geweldig
Deniesje!!
Was zeker Retevet, beste verjaardag ooit(L)
DennisA3
Me eigen prima vermaakt ondanks dat de sfeer ver te zoeken was! Bij D-Block & S-Te-Fan kakte het ook aardig in.. Maar doordat er een hoop gezellige mensen is mijn avond toch nog goed gemaakt, iedereen bedankt (l)
dirkel
eindelijk; puntzakken friet met een lange vork :respect: EA area gruwelijk!!!:bounce:
Dj Agonizer
goed kunnen vermaken daarow :d
Dj Spindler
Goed vermaakt:D.. Zeer leuke setjes gehoord! Volgend jaar wel weer denk ik, maar dan mogen ze wel wat aan t geluid doen!
Djakbal
zeeeer gezellig!
Gruwelijk gewoon!!! :bounce: :D
DRE :bier:
alhoewel t niet mijn muziek is zeer goed vermaakt, trouwes liepen wel heel wat mooie meiden zeg :O
jammer van het geluid en die oh zo smerige snack hal zag er tegen op om af en toe van zaal te wisselen.. voor de rest werd er goed gedraaid op het punt na dat veel dezelfde platen voor bij heb horen komen. Opzet was leuk met dat halloween tripte hem wel goed op die rare poppetjes :D
DrumDJ
Mmm vond de muziek erg eentonig... Alleen Zatox sprong er een beetje tussenuit.. Toen maar ff naar Dana gegaan.. Verder alles goed hoor!! Dik veel man uit Nuland midden vooraan heftig!! Trouwens 7000 man maar?? (bron Brabants Dagblad?)
Duc0
super feest. geluid goed, show goed, sets goed, en veel mooie meidjes ;)
eddy terror
wat een lekker goed feest.de stemming zat er goed in bij de hardcore:-)ea megavet live gggrrr op naar de volgende thrilogy,jammer van het geluid
EggY
toppie ouwe
NAAAAAAAADAAAAAAAAAAAA!!!!!!!! Queen Of Hardstyle!!!!!!!! :flower:
Ellen~~
zoo lekker feestje :D :cheer:
Vaagste feestje waar ik ooit geweest ben! Wel prima vermaakt! Irriteerde me alleen mateloos aan de beveliging! Zatox GANGSTA :respect:
en daaaagg hoorrrr!­
nja heb me eige goed vermaakt hoor!
ENROC
Noisecontrollers, The Prophet knalde lekker en kippenvel bij Evil Activities live ft. Brad Grobler :bounce:
Erichh
Geluid in de EA zaal (L) MOC (!!) en setje met NS en Neophyte echt heerlijk! Dee-Block & S-te-pack ook weer lekker hoor :D Geweldige sfeer, heerlijke locatie.
EVITA.
Ik heb een heerlijk nachtje gehad met gezellige vriendjes (l) evil activities!!!
Evvelain
superrrrrrr feestje weeer :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Fc den boschweg :bier:
Jaja was weer top...... :bier:
uitstekend vermaakt! vond het beter als vorig jaar(Y)
Fleurr_
Joah, was wel lache
Vond er weinig aan, had me beter op een andere plek in den bosch kunnen vermaken... Maar goed, we zijn weer een avondje van de straat geweest zullen we maar zeggen... ;)
Flo aka MC NRGiZE
ben goed los gegaan :yes:
FloatingElmo
gruwelijk feestje DBSTF!!!
Sjonge jonge, wat een GEWELDIG feest :respect: Lekker losgaan, en rondjes lopen! :D echt niet te beschrijven gewoon! :D en de after was ook fucking vet! :D
Freeman -
Zeeeer goed vermaakt ! Hard feestje :D
Frisse fruitdrank
Veel leuke setjes gehoord alleen de brabanthallen kunnen toch niet tippen aan de HMH:(
Fuck The System!­
Heel goed vermaakt met de mensen daar!(h) Maar de sfeer zelf was ver te zoeken:/ Maar de hele avond los gegaan:woop:
G1LL
Was super vet:D! Kan d'r niks meer van zeggen!
gekbelske
tja dat was weer het begin van de festivalletjes
Gertjuh
Ai ai,, hardcore was weer knallen :bounce: Ondanks dat ik er tegenop zag, toch goed kunnen vermaken! Waren weer een paar geniale acties deze avond! Volgende x geen ex'en mee! dus dat scheelt ook weer aan onnodige ballast :D
giel de la tourette
heerlijke avond gehad, masters of ceremony wat een live act:respect:
girly 30
het was weer een zeer geslaagd feestje!!!
Goed vermaakt(Y) MOC (Y) TECHNOBOY VS DANA (y) LASERS:kwijl:
Go_Insane!
Lekker hard gaan daar!! D-block & S-te-fan/TBY/Crypsis&Dana = :Respect:
het was echt superr..:D:D
NOISECONTROLLERS / MC RENEGADE :D Respectá
goed vermaakt was gezellig niks te klagen:)
Heb het super gezellig gehad. Area 3 was top en dana vs vince was ook top ofnie deguh ;)
gwen--
Masters of ceremony :respect: Top feestje!
H4L : Tha Hardstylist
Was een mooie party, Heerlijk naar mn zin gehad mede door met de mensen met wie ik was:D
Het was een lekker feestje hoor! Noisecontrollers(L) Verder lekker lopen dwalen!:P
hans de kiep
vette shit ja:D:D vanaf technoboy lkr op de muziek los kenne gaan lkr beetje dwale:D en wat een vrouwen joh :kwijl:
Hardstyle Neliss
Lekker feessie! D-Block&S-Te-Fan&Zatox(L) Zweet tot in me bilnaat!
Harry Beuker
Gruwelijk vet feest! Evil Activities zaal _0_ + isaac/noisecontrollers super! Goed geluid, sfeer en gezellige mensen! top avond :D
hazyandy
lekkkkeers:)
Tering wat een feest :bounce: grote pieken en diepe dalen (effe de EHBO geinspecteerd :rot: haha) Voornamelijk in de hardcore zaal geweest. Echt een grandiose sfeer. Bedankt mensen (y) Veel bekende gezien :D Toppie. Kwam zelfs dj Paul bij de bar tegen :D Muziek top klasse. Brabant :respect:
Hc__VsDk__Hc
cker een top feest:D EVIL ACTIVITIES :respect: vs noize neophyte tha playah en Master of Ceremony :D Super
HEART-FOR-HARD!­
Prima feest! gezellig gehad! :D
Was super!!! Evil Activities!!!!!!
hetrod­emanne­tje
muziek was goed , alleen die klote beveiliging sloeg echt nergens op ! kansloze figuren !!!!!
hoegoo­iikdez­eweg
Kaartje was aan de dure kant als je kijkt wat je er voor terugkrijgt maar heb me prima vermaakt! Zelfs bij de HS draaide ze lekker door
houseparty
top feesie! paar puntjes.. bass moet je door je borstkas voelen denderen!! en je kon nergens GELD pinnen en dus geen merchandise kopen:S
Huijgie
Geniale part, goed geluid, gezellig sfeertje, dus geniaal gewoon
i$é-T
Heerlijk feestje! MOC was echt VET! Noize Supressor viel erg tegen, maar de rest van de dj's waren top (Y)
iiLsze :bier:
was zeker leuk!(Y) volgend jaar weer :bounce:?
GEWELDIG :respect: mensen zeur niet zo t was echt een top feest!!!!
geluid had wat harder gemogen....maar zeker een toppertje geweest :D
Was een lekker feestje :) Geluid had bij D-Block & S-Te-Fan had ietsje harder gemogen...
Iv :hyper:
Super gezellig :D
J.orisss
Heerlijk, Heerlijk!!(L)
JAAH ZEETIE
vorig jaar vond ik de intro's wel veel vetter,maar superavond gehad!! evil act. :bounce:
janiiska
lekker feesie lekkere setjes:D alleen gaar publiek..:P
Je Zal Maar Zo Heten
Echt super vermaakt daar!! Zeker beter dan vorig jaar :D Dana zaal :respect:
was gezellie met me zusje bedankt dat me hebt over gehaalt om te gaan
Dee-Block & S-te-Pack (L) superrrrr... verder erg naar mn zin gehad, geen minuut stilgestaan!!!!
Jeroen*
Geweldige sfeer, goeie begaaienis en DBSTF en NOISECONTROLLERS :respect:
Jeroentje
Toppie
wow dat geluid in het midden bij zaal 1:respect:
Jesley :bier:
Was gek feestje DB&STF + DANA + EVIL ECTIVETIES :respect: Noisecontrollers live en Technoboy focking gekk!! was super met iedereen:):):respect:
Jesper :D
Was zeer mooi! :D Beter als vorig jaar vond ik... Toppie!!
Was een erg gezellig feestje 8)
Geweldig mattie!
Jordies
Wat een lekker feestje :D noisecontrollers (L) Dee-block & s-te-pack ook heerlijke platen voorbij horen komen!! Was gezelligggggg
Joyceke :)
Lekker feestje geweest! Weinig echt noemenswaardig of bijzonders. Dana & Vince erg kicke!!! Geluid voor brabanthallenbegrippen ook wel aardig...
Jroennn!;)
Heb er zeker weer van genoten! (Y)
Judah
Jammer dat de HC te klein was, verder lekker setje van Zatox, Noisecontrollers!!!
Judas :[
1e Thrillogy en khad er meer van verwacht.. matige decoratie, en er miste wel meer dingen had ik het idee..
Jurrrrrrrrr.
Goed te doen, alleen de security zat wel erg op je lip, het decor viel een beetje tegen maar was zeker een knallend feest.
Jusstin
Leuk feessie, maar meer ook niet. Geluid mocht wat harder, stond vooraan de main en we konden nog normaal met elkaar praten
tegenvaller
Kam
gezellig:) :respect: Dana :respect: maar weinig volume, met name in de HS. Waar was de show, intro's etc..???Leuke oude knallers gehoord:D
Kaptein Iglo
Wat een feest!!!!!! gruwelijk genoten!!!!!!:D :bier: :D
De afsluiter in area 2 was GENIAAL:respect:
Kefffke
was weer vetjes heb er maar weer een feestje van gemaakt lekkerrrr
Kevolution
Alle zalen waren goed te doen! Sfeer was goed en de locatie is echt vet. Echt flink los gegaan daaro.
killingscum
Super leuk feestje weer in de Brabanthallen, hoogtepunten waren deepack zowel de dj set als de live set met D Block & S Te Fan, grote tegenvaller vond ik Wildstylez !
Kim ^^
Ik vond het weer superavondje! Voornamelijk door de hardcore, EA (L). Vond tempo aan begin te laag bij DBSTF en bass / geluid mocht daar ook wel wat harder. Zelf wel weer optimaal genoten, dus weer de hoogste beoordeling (Y).
Kim H.
Het was een betreurend feestje. Sfeer :X? Wat een zielige mensen liepen er rond, ben 100 x of vaker omgebeukt, maar er kan geen 'sorry' vanaf :S Thrillogy duidelijk een feest voor dagjesmensen die het NIET snappen :nocheer: Net zo bout als 2 jaar geleden, maar nu was ik gelukkig met gezellige mensen en mijn schatje die mijn feest naar de 'goed' hebben weten te trekken(L)
M'n 1ste thrillogy. Aankleding had wel beter gekunnen. Zeker te weinig bankjes in de eetzaal.! De bass in de hoofd zaal was op somigge plekken amper te voelen. & de hardcore zaal had wel groter gemogenn. Maar heb me wel optimaal vermaakt.! :) Was wel doll.!
Beter dan verwacht, gezellig gehad!
Kings :bounce:
jhaaaaaaa!
Kl.­eine Blonde
Vorig jaar was beter, maar toch wel vermaakt:)
Kleurplaat
Laatste paar uur met Dana (Y)
Viel tegen! geluid erg zacht en kon niet in de stemming komen:(
Knoeihard
Leuk feestje, goed vermaakt :D dikke voldoende
koekiemonsta
Niet top maar heb me toch best wel vermaakt!
Koning!
Mooi feest :D Wildstylez :respect:
Kuituhh
ondanks het mindere geluid, gebrek aan sfeer en veel drank toch een aardig feestje :) was gezelli mensen!
waauw wat een KNAL feestje heerlijk gewoon !!! :respect: :D:D !!
LaBellaa.
Heerlijk feestje! :respect:
Ik weet niet waar de mensen hebben gestaan die zeggen dat er geen sfeer was, maar ik vond het een topfeest!! Leuke mensen, goede muziek, uit me dak gegaan!!!! :respect:
Lange Erwin
Waar was het geluid? Voor de rest een leuk feestje gehad hoor.. Voor als het niet in de planning staat.. Switpikken bedankt! top feestje!;)
ik hou van dit feesje SUPER!! aub mag die muziek nou is wat harder bij de hardcore!!
LarzZz
Ik heb een zeer geslaagde avond gehad (Y) Wat een feest ! :D
In 1 woord: GEWELDIG!!! Zaal/Area1 :respect:
Lekker Leip83
als ik alleen was geweest was ik om 2 uur al pleitte geweest,terwijl ik normaal toch echt tot laatste nummertje blijf,eerste 2 uur ook aardig beroerd geweest van n paar noten die toch wat zwaarder waren dan ik dacht,lag dus deels gewoon aanmezelf maar toch bijna niet los gegaan terwijl dr wel aardig gdraait werd,veel security ook (vooral echt jonge"stagelopers"ofzo had idee alsof er telkens wel oogje op me gericht stond:d
leroyy'
Hardcooooooooreeeeeee!!!
Top feestje (L) wat een geluid :D
top feestje :respect:
Liindszay;*
zeer zeker goed vermaakt!.. heerlijk feestje (L).
Sfeer was ver te zoeken. Geluid bij EA was echt ruk!! Dana was weer geweldig!! Aankleding had veel beter gekund! Maar al met al een leuk feestje gehad. Op naar de volgende!!
heb weer dikke schik gehad:d leuke sfeer:D
LMystery
Genoten van achter de bar:respect: voor de gezellige mensen!
Vond het super! Heerlijk los gegaan de hele avond, alleen het geluid bij dbstf mocht wel wat harder idd.. achteraf gezien te weinig bij Dana wezen kijken, maar ach lopen is ook niet alles ;)
lullo :[
Heb me zeer goed vermaakt (Y)
M ysterious
tegenvaller
m-a-r-c
lang geleden dat ik me weer zo heb vermaakt:D
M.!
Heerlijk feest!
Maaike.25
Vond de sfeer :( en ook de aankleding :( maar Masters of ceremony & Evil activities waren _O_ gelukkig met veel gezellige mensen erbij toch een leuk feest gehad!
maartenn
het was geweldig! ik vond het leuker dan vorig jaar! t ging goed lis (H) en het was naar mijn doen snel afgelopen :(
Was weer een goed feest!:D Lekker losss gegaan in area 1:D
Mande:rot:
beetje matig feest.. ik heb me supergoed vermaakt met vrienden, maar daar blijft het toch echt bij.. het geluid mocht veel harder bij dbstf en de afsluiting was echt waardeloos:S geen thrillogy meer voor mij.....
MANDERS...­wie anders?!­
zker goed vermaakt,ma geluid kon echt harder!!!:P toch liever buitenfeestjes:P
Marcel van der Heijden
Was dol, op het begin een beetje tam, later gingen ze los. goed vermaakt. ;)
Lekker hoor, heb goeie platen voorbij horen komen. Evil activities en Dana stage helemaal top.
Mark.A
Uitstekend vermaakt ,,gezellige mensen top (Y)
Markkkkk
Weet niet of het aan mij lag (aangezien ik niets té best in orde was) of aan het feest zelf? maar kon er niet echt in komen :O Voor de rest wel vermaakt.. al was het anders dan anders.. volgende keer beter?! :)
Marley (f)
Heb me zeeer goed vermaakt!!
Aardig feestje,maar zelf de slingers moeten ophangen....;)
martl
bij EA area ging het top!! zeer netjes.. aankleding had iets meer gekund voor da geld..
Leuk feest, maar daar is alles mee gezegd..Onderling gezellig! Had meer van Dee-block & s-te-pack verwacht..
Matthijs
Vet feest, gezellige boel, leuke mensen ontmoet, en lekker uit m'n dak gegaan in de hardcore :bounce: Onderkant van m'n voeten kapot dus dat is een goed teken :P
McLovin
Super feest! DBSTF :respect:
Meijerr
heerlijk(y)
mendozaa
masters of ceremony.. woow te vetttt:D:D
Mike Wapsquad
Bedankt Kel.. lekker feesie weer :D
mikey-100
facking vet feest egt geniaal super gezellige mensen en dbstf zijn helden
mikkechick
evil activities stage... MIJN GOD! (L).. iedereen bedankt voor alle soorten drank in mijn schoenen :Rot: prima vermaakt met jongetje! :D
MindQo­ntroll­er
superfeest! alles klopte, alles kwam op gang na isaac.. noisecontrollers, prophet, zatox, deepack.. alles vet!!:cheer:
Was echt super!!!
Miss_­Gerjan­ne....­.!!­
vond het een super feetjes.......!heb me erg goed vermaakt....! mensen het was gewoon top met jullie!!
moen-r
kenker bewakers!!!! verpeste de hele kut feest!!!!!!!
moerwijker
me eerst Thrillogy · wat een super feest zeg :D nu nog eventjes na genieten van de live stream :D
MOFO-STYLE
Matig geluid, sfeer en acts waren top
MoO (F)
Wat een feest zeg!!! Super
mOpkee*
Aparte indeling.. zo niet brabanthallen! Verder wel prima kunnen vermaken.. Nobody said it would be this hard...:(
Mr Moonen­:smoke­:
beetje tegen vallen helaas!
mRoop
geluid stelde teleur.. dreunde maar af en toe door tot op je merg. Wel enkele toppertjes gehoord, maar ook genoeg 'mha mha'-tracks..
msamber
Superfeestje! Jammer dat we eerder wegmoesten omdat ik me niet lekker voelde :(
Super! :respect:
NATHAL­IE:yes­:
Superfeest gehad :D zaal 3 was (L) alleen jammer dat er zo'n rare sfeer hing en mensen waren die je normaal nooit ziet op die feesten :S
dikke shit :D
Neptunes_23
Wat een heerlijkheid was het bij D-Block & S-Te-Fan!!! Noisecontrollers het meeste uit mijn plaat gegaan!! Powerrrrrrr (H)
Neroz
Uitstekend vermaakt tijd vloog voorbij, maar waar was de bass b2s? erg jammer. UNDER ATTACK _O_
Neutron K
Crypsis :respect: wat knallen zeg pffffff....en wat een set van promo heerlijk!!!
Nevz
Grappig, maar weer geen 45€ waard. Aankleding onvoldoende, geluid kon er net mee door, lichtshow was ook niets speciaals. Er werd standaard gedraaid, maar heb me wel nog kunnen vermaken tot half 6
Voor ons geen Thrillogy meer!!
Nick
Was zwaar dol, dolste thrillogy ooit!
Nick:aai:
In de Hardcore zaal draaide ze allemaal heel goed! jammer dat ik beetje de griep had, maar zeker vermaakt!
wat een knalfeest ..tering !! Evil Activities :respect:
Wat een supernacht!!Echt heel gaaf!!Dit was het eerste grote hardstyle/core feest voor mij en wat was het vet!!(meestal gingen we naar trancefeesten) maar bij Thrillogy ging echt iedereen los!!En wat een lasershow!!wauw!!Dat was wel even 100x beter dan bij Full on Ferry:P
NiekozZ
was knalluh :D
Niki...
Super gehad! Maar vooral door de mensen want de muziek was echt zooo slecht! Kan het niet begrijpen met zo'n line up!
Nikki.­ :Harry:
Nooit meer thrillogy! Sfeer was ver te zoeken. Geluid was niet helemaal wat het moest zijn.
Nikolaas Kooi
Zeer geslaagt feest :D
Nikooow!
Weer lekker feestje gehad hoor,, en gelukkig niet koud buiten naderhand :D
Beter kom je niet !! heerlijk feestje!!! NC(L)
Nolz
Erg gezellig :jaja: Noize sup breng aub je hardcore junky sound terug!!!
NOPEIS­NIETZO­DOPE
Leuk feestje, Zatox & The Prophet draaide lekkerrr...verder beetje sfeerloos soms maar verder wel top kwa organisatie etc (Y) Aflsuiting in de Main was lekekrrr :D
NOW-N
Leuke nacht gehad met allemaal Sneekers/Alkmaarders/Workumers
Nrkeee(6).
was goei feeske, jammer dat evil activities zaal zo vol was dat je der bijna niet doorheen kon lopen of los gaan ;)
NULLICEDO
Goed vermaakt, goed geregeld, leuke sfeer,maar geluid en bass mag wel een paar db omhoog.
o:)Cor­ientje­h(L)
echt een top aaf gehat:D werd lekker gedraait echt goed vermaakt tijd ging te snel gewoon .
OngeQo­ntrole­erdHar­d - Mitchell
Super vermaakt! geniaale groep waar we mee waren!:D 1,2,3 Gas met die zooi!
Op het randje
Euhhhhhh,,,,,,,volgens mij was ik Verdwaald:9
Ik had er meer van verwacht. Maar toch nog wel naar m'n zin gehad:)
Leuk feestje.. kwam voornamelijk door de leuke mensen met wie we waren! :)
Goed te doen:bounce: .. Vriendelijke mense :jaja: alleen heeft jan en alleman aan me duivelsoortjes gezeten :O hihi voor herhaling vatbaar
Party Lover :jaja:
Super vermaakt weer op naar qlimax..(Y)
TOPavondje gehad!:bounce:Heeeerlijke sets gehoord @ de main:respect::
EA heerlijk hard (l) jammer genoeg waren we zelf niet vooruit te branden :/
partypotjuh
zeer goed vermaakt,alleen het geluid.........
Dana:respect:
Pasz ;P
De zaal met Dana :respect: Locatie brabanthallen alleen niet meer voor mij. Verder prima vermaakt met de mensen met wie ik heen was (Y)
patj-e
what a night was it :D:D:D dik verdiene GEWEDIG
patjeloenen
HATSAAA
Patries O:)
Gruwelijk! :kwijl: (L)
Pattytjeuh
Wat een lekkere avond heb ik gehad zeg!! Lekker gestampt en rondjes gelopen.. heeeeeeel veel rondjes :D
Pawns in the Game
was goed te doen :D beetje veel bewakers ?¿?¿
PB.
Het kwam wat moeilijk op gang maar toen kwam D-block & S-te-Pack:respect: Noize Supressor, wat n held! Evil Activities had ook zeker zn avond(Y) Was weer gezellig met de ekte ekte(F):D
PE@NUT
Heb me uitstekend vermaakt. :)
Peter(­L)Marc­ha
neopythe was dol om 6.00uur
peuL
was zeker gezellig feestje, maar weinig lui die losgingen:o
Pigmans
de DBST zaal was toch voor mij het hoogtepunt, had zoveel zin in HC maar viel me een beetje tegen!! De live set van Dee-Bloc&Stepack was toch echt wel SWEEEEETTT!!!
Piientje
Wow jongens, verhalen zijn niet gelogen! Wat een feest, had er allen kwa geluid meer van verwacht!! op naar de volgende;)!
Pimm'
Lekker feestje! Dee-block & S-te-pack en Noisecontrollers (zoals altijd) :respect:
PinDa Swaffel j0u
Goei feessie :D ik heb me goed vermaakt de muziek was goed :bounce:
popje79
wat een kut geluid ik hoor de boxen nog kraaken en jammer dat er zo weinig is gedaan aan de aankleding.dana was supper ook t geluid was daar veel beter.veder goed vemaakt
PornBjorn
Mega vet feesie, beter als vorigjaar vond ik. Masters of Ceremony wat een helden!:D
poupoulossos
Ik sluit me bij Sjonnie aan Dana was vet! Isaac ook wel, en af en toe ff lekker knallen bij Evil Activities, Gezellig om ff iedereen weer te zien! Vince wederom meesterlijk!
was een heerlijk feestje ! :D alleen veel mensen die stil stonden, beetje jammer maarja..
Professor otto
Goed feestje alleen dat geluid bij d block en s tefan wat was dat klote zeg hard zacht hard zacht
Project Hardcore
was weer een lekker feestje. en zeer handig als er bekenden achter de bar staan.
Q_Niels_Q
Super avond gehad was zeker de Moeite waard (Y)(Y):D:D;)
QQ
Gezellig feestje! :D (Y)
R i c k !
Noisecontrollers. :respect: DBSTF :respect: Noize Suppressor. :respect: Jammer van de warmte, geluid in DBSTF area viel ook wel tegen. 10 euro voor te parkeren, ook niet normaal :S
dana zaal was top, niet te warm en genoeg ruimte om uit je dak te gaan. Ook veel gezellige mensen daar gezien!
Ramzuzz
Top avondje gehad!! :D Early hardstyle knallers van Luna en Dana. (L) Flink geknald in area 3!! Held van de avond Vince, hij flikt het elke keer weer! (Y) De sfeer was ook het beste in zaal 2 ondanks dat het niet heel druk was. Minpuntje was m"n mobiel die voor de ingang besloot ermee op te houden.
3x geweest bij deze feest, 3 x niet echt overtuigd feestje gehad helaas. held van de was toch wel ZATOX!(L)
Raving Butterfly
Zo gaar als ik de hele dag was, zo actief werd ik op het feest. Heerlijk staan hakken, overal bekenden tegengekomen en voelde me helemaal thuis door de gezellige sfeer. Top mensen! :respect: Wel weer veel (dezelfde) standaard hitjes gehoord bij EA maar had ook niet anders verwacht. Afsluiting was in ieder geval up-tempo, zoals beloofd! :bounce:
René Foxman
Weer een gaaaaaf feestje zeg (L)
Ricc_
Het geluid in zaal 1 was niet geweldig maar dat mocht de pret niet drukken.. Heb me goed vermaakt, een paar geweldige setjes gehoord! :D :respect:
rickelback
was weer een gezellig feestje, laatste paar uurtjes weer super vermaakt
Ricooow!
wat een feest weer zeg! en neophyte vs evil activities wat een afsluiting :respect:
Rik - RGX
Hij was weer goeie! :D
Rivim
Zatox en de Prophet waren lekker hoor! Zaal 1 :respect:
Roberto -o
Leuk feest, bij dana had het drukker mogen zijn, the playah erg goede set!!! De hardcore was zowiezo de beste zaal om te zijn, helemaal los daar!!
RobinG
jhaaaaa goedzo schat, geef hem nog maar een hengst! jhaaaaaaa!:)
Robvanbeers
viel me dit jaar tegen! DBSTF daar had het geluid veel harder gemogen! En er hing nou niet bepaald een uber sfeertje..
alleen de hardcore stage gezien eigelijk... en daar ging het goed erop !
RoelSkils
Geluid was is het begin niet goed, maar daarna erg goed vermaakt! Super gezellige avond gehad!
Ronnie1984
heb me echt superr vermaakt. lkkr knallen
Rosan .
Heb een leuke avond gehad, meer ook niet echt.. viel me best tegen!
Rough Temper
lekker avondje gestampt en rondjes gelopen heeeeeeel veel rondjes:D en elk rondje was anders:p vond het weer een super feestje
Royo"s
ging weer lekker lossss daaro!!!!!!:bounce::bounce:
Super!! :D
RUDOLF:bier:
geweldig!!!!!!!!!!!!!!!! :BIER:
Rudy303™
Kelly uiteraard weer heersend.. Charly en Noize Suppressor knalden heerlijk en bigupz voor de skills van Villain! :respect:
Ryan-D
hmm wat moet ik hier van zeggen...al met al prima vermaakt zoals altijd. MOC schaam jullie met de standaardhitjes parade blijf de volgende keer thuis;) Geluid was soms ook ver te zoeken maar ik mag niet klagen(y) Tommyknocker Noise Surpressor Zatox:respect:
Sambaaa
weer een mooi avondje gehad! super feest!
Sandert_
Thrillogy is goed bevallen:D Had alleen wat meer aankleding verwacht! D-block & S-te-fan hebben er zeker te weten een heerlijke avond van weten te maken:respect: B2S(Y)!
Sarah013
Laatste uurtje hardcore zaal (y)!
sastre
ik vond het feest sfeer echt klote, en het geluid vond ik wel hard zat,maar de afsluiting vond ik echt mega zaad,volgend jaar geen thrillogy meer
SchROBbelèr
wat een party weer! helemaal gek! :bounce:
sebkuh
goei geluid mooi feesje
SergioRamos
balle balle balle in de brabanthalle
Seth!
Het was duidelijk de minste editie tot nu toe. Geluid was matig, visuals sloegen helemaal nergens op :S sfeer kwam er ook moeilijk in. DBSTF was top
Sharonn,
Masters of Ceremony :respect:, topfeest!
Simone :cheer:
Niet verwacht, toch gegaan. En totaal geen spijt van :D Thanks schatje! (K) Zowel bij Db&Stf., Dana als EA super goed vermaakt! (L)
Sincerity
was leuk met de bekenden (l) muziekaal was het geen topper ofzo. wel een leuke nacht gehad :)
Mijn beste Thrillogy, echt super vermaakt! Noisecontrollers helden:D Zatox en zelfs prophet was prima:) Charly en isaac, het is wel belangrijk dat je sowieso al kutplaten niet 50% in volume verschillen... Klinkt een beetje raar:p maar na 1 uur was het top:)
sjoekel
was wel goeie.. maar heb betere meegemaakt..
Dana Early Rave area.....:respect: To All Dj's
Sjuullouise.
:respect: zit nog steeds na te genieten, thrillogy was weer geweldig :respect: DBSTF (L)
Smoking Monkey
Erg goed vermaakt! Dit keer met een half onbekende groep maar met allen top vermaakt, dus voor de herhaling vatbaar! Feest zelf was ook erg goed, er werd overal lekker gedraait en heb de hele tijd tussen de hardstyle en de hardcore rondgezwalkt met af en toe een chillpauze. Hulde voor alle djs! :respect:
Sneaky­Baster­d
Gewoon gruwlijk! :D
Sneeuw
Evil activeties (y) in speciaal MOC!! GE-WEL-DIG
soooophie
was zeker relaxed, maar vorig jaar was veel beter!
Miami Belch! (L)
Lekker feestje hoor! Stukken beter dan vorig jaar. Vrijwel alleen maar lekkere setjes gehoord, behalve Noisecontrollers, dat was verschrikkelijk. Geluid ook goed (Voorin tenminste)
Gruwelijk feestje echt!! eindelijk eens goed geluid in de baardbanthallen :P en je was ook zo binnen :)
spoos :banana:
matig geluid op het begin... Zaal 1 :bounce: noisecontrollers :respect: zatox! :respect: GANGSTA!!! :bounce:
stardust (k)
leukere feestjes gehad
Steffytjuh
Was leuukk :D
Stoantoafel
wat een superfeest!!!
StoomBootje
was gezellig met de bende noisecontrollerssssss
DBSTF & Co :respect:
sunshines
sowww was weer lekker!
Super Trotse Tante Dee XXL!­ :D
Heerlijk welkom-thuis-feestje! :bounce:
Noisecontrollers :respect: Verder vond ik het feest niet zo boeiend. Sfeer was ver te zoeken, geluid was niet best.. al ging het in zaal 2 bij Dana wel hard :cheer: Ook meer daar gestaan dus.. heerlijk genoten van het early hardstyle setje van Dana en Luna (L) Lieve mensjes.. bedankt voor de gezelligheid! Jullie zijn top! (L)
Suzan!
Matig,totaal GEEN sfeer, niks spectaculairs, aankleding van niks en vond het draaien ook niet echt top, Lang geleden dat ik zo'n best wel slecht feestje heb gehad! Maar ja toch wel gezellig gehad met mijn maatjes
Was lekker los! Alleen wat liep die beveiliging te provoceren, zeg:S Random mensen uit het publiek halen en van top tot teen fouilleren. Beetje overdreven, die mensen doen toch niemand kwaad? Vind dat soort acties ook niet echt bevorderlijk voor de sfeer. Anyway, Kelly draaide heerlijk, echt mijn muziek! Dat maakte de avond meer dan goed.
suzza
tsja matig, waar was het geluid? had er meer van verwacht ..
Swie
Juist!! goed bezig daar in den bosch afgelopen zaterdag, heerlijk genoten:D goeie sound en te chille setjes!
Takkie
Zouden de mensen, die het laatste half uur die een flugel flesje op hun hoofd hebben gehad bij mij willen melden ik ken de dader:D
Tammy (L)'
TOPPPIEE(K)
Technosam
Viel me net als vorig jaar heel erg tegen
Teunep­leunn_­*­
Evil Activities (L) & Masters of Ceremony (L) Geweldig feest!!!
Tha Bips
Super vermaakt !!! Goed feeske en erg gezellig :respect:
Was vergeten hoe fucking geweldig 't kan zijn (L).. Masters of Ceremony :kwijl:
The Godfather ®
TOP Feest :respect: B2S :respect:
The Marvin
Feestje met gratis drank en bonnen was de moeite zeker waard!
The Rhythm Division
1ste Thrillogy :P De sfeer was idd ver te zoeken, maar hey die hebben wij zelf wel even neergezet :respect: Kaakman en MC bedankt voor de logeerpartij!!! Hulde voor Dee-Block & S-Te-Pack (y)
The Vips
TE GEK FEEST MENSEN KLASSE!!!
the_­jamesster
was super dik feest.noisecontrollers !!!! wildstylez!!! wat een helden allemaal
thefir­strebi­rth
Hoppa was weer vol gas er op ! :xtc:
TheNoeL
Zeker weten een topfeessie........ :D
Thijs!
goeie!
Thijs-BK
Wel goed vermaakt. Maar ik heb wel eens betere feesten gehad. Geluid was wisselend in zaal 1, en het publiek kwam maar traag op gang. Gezellig was het gelukkig wel. De noisecontrollers, Zatox, Dana Luna, Tha Playah en Tommyknocker hadden wat mij betreft de lekkerste setjes :d
Thijsz_01
Leuk feestje:)! Crypsis kort maar krachtig en stukje piano van Evil was gruwelijk:)! DBSTF, complimenten jongens:)!
TiFoSo
Wat een heerlijke nacht was het weer (l) Veel beter als vorig jaar!
TILT
super vermaakt en wat een mooie dames daar :bier:
Tim ..!
Bijna in mn broek gezeken omdat ik niet wilde gaan pissen :D beste indoor tot nu toe .. thank you b2s and see you next year :D
Tim!.
Masters of ceremony was top! Nog nooit zo'n goeie show gezien! echt super jongens!
Timmiee
wat un feest!:d top sfeer(y) en alleen maar goeie stejes gehoord:kwijl:
Tinuszzz
Laatste half uur..... :rot:
Goed feestje, niet meer dan dat. Sfeer vond ik matig. En Masters of Ceremony was een grote flop als je het mij vraagt.
Tobias81
die 45€ niet waard dit jaar. HC zaal veel beter als 2008 maar opbouw, deco, show bij dbstf minder. dana: geen echte sfeer en rustig
toddkick :vaag:
vond zeer geslaagd feesie aleen geluid had meteen vroeg op de avond al hard gemoge in de hardcore
Tom Art
Heineken Bier in Brabant:respect:
Tomba!
Geniaal! D-Block & S-te-Fan : You Did IT ! (L)
totale verloe­dering­!­
saai feest!
Totally Michael Madness
weinig sfeer, slecht/niet aangekleed,paar goeie hardcore sets gehoord, wel gezellig gehad met de leuke mensen om me heen
Trebor
Leuk feestje gehad, geluid was te doen. Was gezellig vertoefen in de Dana zaal, wat een setjes werden daar gedraaid zeg(L)
Troed!
Beste thrillogy tot nu toe, denk wel beste feest van t jaar. Sfeer was top, werd goed gedraaid. Eerste set van deepack was echt dik!! Verder DBSTF, Zatox en Noisecontrollers top! Baalde ervan dat ik om kwart over 5 moest gaan
Uitgrid!
Geweldige party
Un Poco Loco
opening van EA was gruwelijk, dana zaaltje was na 4 uur ook goed te doen, de mainzaal vond ik helemaal niks aan!
uwe koninklijke vaagheid
buiten verwachting om een lekker feesie hoor:D Dana vs Vince, heerlijk! Maar wat een kutpubliek man :rot:
Noisecontrollers :respect: gewoon meesterlijk hard :respect:
Van Gemert
:bier: :respect: :bier:
VanMut­shuYze­n
Dee-Block & S-Te-Pack live :respect: goeie sfeer (y) see you next year (h)
Vantage Point //­ Donny
Heb me op en top vermaakt weer! Heel de avond main stage, was super! Alleen vond ik wel dat er iets te vaak aan het geluid gerommeld werd! Voorgaande 2 edities was dat niet! :D
VerbAzerr!!
Was weer mooi feestje!! NC de bom!! Renegade :respect: beetje jammer dat de rest v.d. avond geen bas aanwezig was..
Vereentje!!
Geluid was idd Goed, maar aankleed vond ik ook 3x niks! Helemaal voor zn dag als helloween!
Visvinci
Feest was super jmmr dat de bass VAAK miste! verder geweldig :D
Lekker feesje net als vorig jaar (y)
Super lekker feestje weer. Weer heerlijk lope knalle:P Tot volgend jaar;)
supper:D
whitefreacky
had er veel meer van verwacht heb idd betere meegemaakt
Wiljan88
Ook als BOB me super vermaakt, alleen maar staan springen!! Werd erg lekker gedraaid! D-Block & S-Te-Fan top gedaan!! Deepack en Zatox erbij (L)
jammer dat het al voorbij is :yes: had nog makkelijk heeel de zondag door kunnen gaan!!! damm aan het einde hard los gegaan....LEKKER HOOOOR (L)
Willieisgek
laatste 2 uur waren geweldig :D zou zo terug willen :D
Willies!
het was in de EA zaal weer behoorlijk gas geven, lekker geluid op zich (Y)paar gruwelijke setjes gehoord :P maar alweer is Thrillogy zeer goed, maar nog steeds niet geweldig..
wilm1
btr verw8
wisQo
Dana intro (L) geweldigggggggggg
Wat een but feest met een k.:bye:
x_Roween
Evil Activities! heerlijk :respect:
knalleng
xclusive
Heeft vorig jaar zeker níet overtroffen:| Geluid was veel minder.. waar was de bass:\ Tot 1u slecht was gewoon slecht.. werd een beetje soft gedraaid! En waarom stond iedereen stil? Alleen bij de afsluiting, Still number one.. ging opeens iedereen wel los, schitterend:D En helaas van de saaie aankleding weer.
mn eerste feestje knalde heel erg goedd:P :bounce:
Xerenetox
GEWELDIG :D
Zoeper27
was weer een dik knallend feest :P :D lekker los gegaan :P
zuen
zeer matig feest..
MASTER FEEST! (L)
Goed, gezellig feestje.. leuk sfeertje :)
Zwim!
Geen hardstyle gezien, en dat beviel me goed :D In het begin niet echt hoge verwachtingen dat EA een zaal had... maar Wat Da Fak hoe dik was het daar de hele avond!!!! :respect: Neophyte... (L)
lekker hoor:D was weer een toppertje:D
~-> Little me <-~
heerlijk feessie had met desi! leuke nieuwe partypeople ontmoet! ouwe rotten ;) gezelligheid! :D
~HardStyle~
Muziek was lekker Alleen waar was de Bass??
•Merie•
EA Area:respect: werd heerlijk gedraaid. Vorig jaar toch al met al wel wat beter.Maar ik heb me wel weer prima vermaakt:D
°•Live your dreams•°
Heeerlijk feestje! Toplocatie, goed geregeld, leuke mensen en natuurlijk heerlijk gedraait! :cheer:
Æcium
te vet gewoon :D

Line-up Thrillogy

1Area 1
hardcore, hardstyle
🇧🇪 hardstyle
· live hardstyle
hardstyle
hardstyle
· live hardcore, hardstyle
hardcore, hardstyle
hardstyle
🇮🇹 hardstyle
· MC hardstyle
2Area 2
🇵🇱 🇳🇱 hardstyle
trance, retro
· live hardcore
hardcore, house, hardstyle
techno, hardstyle
hardcore
hardcore, hardstyle
techno, hardcore
🇮🇹 hardstyle
hardcore, house, hardstyle
· MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
3Area 3
hardstyle
· live hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
hardcore
hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
· MC hardcore

Nieuws

Thrillogy
26 oktober 2009
Komende zaterdag organiseert B2S de derde editie van Thrillogy in Brabanthallen Den Bosch. Deze locatie zal van 22.00 uur tot 07.00 uur het decor vormen voor een concept dat nog weinig uitleg behoeft; een ware thriller bestaande uit drie delen, die het beste brengt op het gebied van de harde dance stijlen. Niemand minder dan D-Block & S-te-Fan, Lady Dana en Evil Activities zullen die avond in het middelpunt van de belangstelling staan. 87
Over een maandje staat Thrillogy alweer voor de deur van de Brabanthallen in Den Bosch. Niemand minder dan D-Block & S-te-Fan, Lady Dana en Evil Activities zullen tijdens deze Halloween nacht in het middelpunt van de belangstelling staan. Uiteraard kijken zij al weken uit naar deze bijzondere avond. Maar met hen, zullen ook vele collega DJ’s en vrienden achter de draaitafels plaatsnemen. Samen zullen ze alles op alles zetten om er een legendarische show van te maken. 59
Nog 2 maanden en dan is het zover. De derde editie van Thrillogy, in de Brabanthallen Den Bosch. Niemand minder dan D-Block & S-te-Fan, Lady Dana en Evil Activities zullen tijdens deze Halloween nacht in de schijnwerpers staan. 105
De drie Thrillogy namen zijn vorige week bekend gemaakt. Niemand minder dan Evil Activities, Lady Dana en D-Block & S-te-Fan zullen op zaterdag 31 oktober 2009 de hele avond in het middelpunt staan. Drie superacts uit de hedendaagse hardere stijlen, verzameld onder een dak! 63
Op zaterdag 31 oktober 2009 organiseert B2S de derde editie van Thrillogy in de Brabanthallen te Den Bosch. Hierbij vertegenwoordigen 3 acts de hedendaagse hardere stijlen in dance muziek. Inmiddels is het tijd de namen bekend te maken van de artiesten die hun eigen area gaan hosten. 124
Thrillogy 2009
13 juli 2009
Op zaterdag 31 oktober 2009 vind de derde editie van Thrillogy plaats in de Brabanthallen te Den Bosch. In 2007 schreven The Prophet, Neophyte en Ruthless geschiedenis op de eerste editie van Thrillogy en vorig jaar was de beurt aan Zany, Charly Lownoise en Paul Elstak. Dit resulteerde wederom in een groot spektakel, verdeeld over 3 zalen, waarbij iedere artiest tot het maximale ging. 139
Ook in 2009 zal B2S doorknallen! Wederom staan een groot aantal evenementen op de kalender. Pak je agenda er maar weer bij want hieronder vind je traditiegetrouw de data voor het eerste half jaar van 2009: 119
b2s presents Thrillogy at Provincial Hall in Den Bosch

In less than a month, Thrillogy will once again come knocking on the door of the Provincial Hall in Den Bosch. On this Halloween night, none other than D-Block & S-te-Fan, Dana and Evil Activities will be the centre of attention. Obviously, these artists have been looking forward to this night for weeks.

These three mega-acts will rule over their own area for no less than 8 hours, and have complete freedom to schedule their night. Each artist has also selected several artists to join them as special guests to help them rock the house. Together, they’ll go all out to make this a truly legendary show.

Below are the support acts chosen by the three heroes
→ lees meer

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Thrillogy 2009 - 31 Oktober 2009 f:hard261
GZ: 1 ticket tickets14
GZ: 2 kaartjes Thrillogy tickets11
GZ: 2 kaartjes Thrillogy tickets9
TK: (gesloten) 1 kaartje voor Thrillogy vanavond EUR 30 tickets1
TK: (gesloten) 1 kaart te koop Thrillogy tickets1
TK: (gesloten) 2 kaartjes Thrillogy tickets7
TK: (gesloten) 1 Thrillogy kaartje tickets2
Thrillogy tickets2
GZ: (gesloten) Thrillogy tickets20
GZ: (gesloten) 1 Thrillogy kaartje gezocht tickets5
Kaartje te koop thrillogy tickets4
TK: (gesloten) Thrillogy tickets5
TK: 2 e-tickets voor Thrillogy tickets4
TK: (gesloten) 2 Thrillogy kaarten E-tickets tickets1
TK: (gesloten) 3 tickets voor Thrillogy tickets1
GZ: 2 kaarten Thrillogy tickets8
TK: (gesloten) Kaartje te koop trilogy tickets13
TK: (gesloten) 1 Thrillogy kaartje tickets8
TK: (gesloten) 4 kaarten over Thrillogy tickets6
TK: (gesloten) 1 ticket Thrillogy tickets4
TK: (gesloten) 2 Thrillogy kaartjes tickets8
Zaterdag 31 oktober 2009 Thrillogy Den Bosch f:hard11

7063 opmerkingen

 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ;lies op donderdag 5 november 2009 om 16:30:
Top feestje


:jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op donderdag 5 november 2009 om 15:27:
weet niet hoe jij naar defqon1, qbase en inqontrol bent geweest maar daar liggen de prijzen ook op 10 euro en begin maar met sparen want qlimax zal ook wel weer 10 euro kosten


ja inderdaat over al ben je wel 10 euro pakeer geld kwijt als je de auto dicht bij neer zet

en ja ga eens met de auto een dagje amsterdam of zo dan ben je nog meer kwijt..



als je de auto aan de over kant neer zet van het gelredome kost het je niks en je wandelt zo onder de brug door na het geredome denk nog geen 5 min lopen doen wij ook altijd
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
weet iemand of die set die op pepsi.nl staat
ook als bestand te downloade is?
dan kan k die ook fijn op mn ipod zette:kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op donderdag 5 november 2009 om 00:01:
Foto's van b2s online @ http://www.b2s.nl
helaas hebben ze niet alles geplaatst


kan de mijne idd ook niet vinde:(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ;lies op donderdag 5 november 2009 om 16:30:
Top feestje


wojoo jij bent die flyer chick! :kwijl:
haha :respect:!
Waarschuw beheerder
Ik heb 2 kleine montage's gemaakt van zaterdag

Deel 1


Deel 2

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
leuk feestje heb me prima vermaakt:D
 
Waarschuw beheerder
nog steeds geen fotos op bejbi.se
volgens mij gaat dat nog wel ff duren :/
Waarschuw beheerder
Zijn er fotos gemaakt door flugel.com??
kan er me iets vaags van herrineren??
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van marmo(L) op donderdag 5 november 2009 om 23:21:
Zijn er fotos gemaakt door flugel.com??


:yes: Dacht van wel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Timmiee op donderdag 5 november 2009 om 19:04:
kan de mijne idd ook niet vinde:(


Ik die van mij ook niet :'(
 
Waarschuw beheerder
 
Waarschuw beheerder
dodelijk feestje wij hebben er ontzettend erg van genoten,
nu op naar qlimax.
Waarschuw beheerder
donateur
was gezelligs (Y)

maar wtf met het geluid? :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van marmo(L) op donderdag 5 november 2009 om 23:21:
Zijn er fotos gemaakt door flugel.com??


:yes:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
iemand enig idee hoe dit nummer heet?


alvast bedankt
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 november 2009 om 22:25:
nog steeds geen fotos op bejbi.se


:S Nog steeds niet! Hoelang gaat het nog duren zeg :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja en op flugel.com staat ook nogsteeds niks....:S 1.5 week geleden alweer komop zeg.....
 
Waarschuw beheerder
Ik vond de fotograaf van flugel ook niet zo vriendelijk. Maakte aan het einde van de avond een foto van ons, 2 mensen stonden er half op, reactie: "Volgende keer beter" :S okee .. Terwijl de dames en heren van hardmusic community echt (altijd! (y)) de tijd voor je vrij maken om een leuke foto te maken :respect:
Ik verwacht niet veel van de foto van flugel.com ...

Heb nu overal gekeken .. ben nog steeds 1 foto "kwijt" even wachten op bejbi.se denk ik ... :gaap:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 november 2009 om 09:22:
even wachten op bejbi.se denk ik ... :gaap:


Ja daar zit ik dus al "effe" op te wachten :/ ze mogen nu wel es opschieten hoor!
 
Waarschuw beheerder
de foto's hebben ze eindelijk op flugel.com neergezet maar het zijn er echt ontzettend weinig zeg:S

Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 november 2009 om 09:22:
Ik vond de fotograaf van flugel ook niet zo vriendelijk. Maakte aan het einde van de avond een foto van ons, 2 mensen stonden er half op, reactie: "Volgende keer beter" Okee .. Terwijl de dames en heren van hardmusic gemeenschap Echt (altijd! ) De tijd voor je vrij maken om een leuke foto te maken
Ik verwacht niet veel van de foto van flugel.com ...

Heb nu overal gekeken .. Ben nog steeds 1 foto "kwijt" even wachten op bejbi.se denk ik ...


wat een domme reactie zeg, zoiets kunnen ze toch niet zeggen..
tegen ons waren ze ook niet echt vriendelijk en keken een beetje chagerijnig toen ik vroeg of hij een foto wilde maken..
 
Waarschuw beheerder
Vond ik dus ook Chantal .. "volgende keer" ?! Hij bedoeld dus volgend jaar? :S :nocheer:

En inderdaad .. wat verrassend! --> niks geen foto van ons op flugel :loser: Ik zal in het vervolg met een grote boog om de flugel-fotograaf heen dansen .. Ga dan geen foto's maken op feesten waar mensen van je verwachten dat je hun feestvreugde vastlegt op de gevoelige plaat .. Tuurlijk mislukken er foto's .. maar chagerijnig + niet publiceren = :nocheer: en :loser: .. jammer ...

en Margot .. ik wacht met je mee .. ;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 november 2009 om 19:59:
en Margot .. ik wacht met je mee .. ;)


Dan ben ik iig niet de enige, gaan we gezellig samen w8en :nocheer:
Waarschuw beheerder
Wat een dikke eindbaas was t weer zeg :respect:
 
Waarschuw beheerder
:nocheer: nog altijd geen fotos op bejbi.se :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 november 2009 om 14:09:
nog altijd geen fotos op bejbi.se


Nu wel..
 
Waarschuw beheerder
En Margot staat je foto ertussen? :cheer:

Ik ben nog steeds 1 kwijt, miss mislukt ;) :rot: kan ook haast niet anders hihihihi :lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 november 2009 om 17:59:
En Margot staat je foto ertussen?


Ja hij staat ertussen :cheer: eindelijk!
1 kwijt, maar de andere heb je wel? :P
Waarschuw beheerder
Zijnn er ook Filmpjes Gemaakt hiero?
welke SITES?? heb dr al meerdere gekeken:)