Partyflock
 
here

Thrillogy

· Three Solo's - One Event foto's Facebook
album,3821 · zeer goed · ical
Thrillogy

Thrillogy
georganiseerd door Site

Brabanthallen (binnen) op de kaart Site
Diezekade 2
's-Hertogenbosch
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Thrillogy

Voorverkoop:€ 45,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 7 meetings, de drukste drie om 23:30 met 19 bezoekers, om 21:00 met 6 bezoekers en om 01:00 met 5 bezoekers.
Verslagen
Door killingscum (2934), Nickelson35 (1832).

Stemresultaat: zeer goed

geweldig101527%
zeer goed179348%
goed69318%
ok1464%
voldoende531%
onvoldoende311%
slecht13
zeer slecht7
waardeloos9

753 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!!!!!!­uwe-vaaghe­id!!!!­!!­
het was zeker een goed feestje. Ik heb me optimaal vermaakt hahahaha
!!!*­youri*!!!­
was n goei fisje :D dblkstfn_o_ the prophet noisecontrollers_o_ zatox_o_
Vet feessiee... D-Block & S-te-Fan,, Zatox en Prophet heerlijke setjes!!
Vet feestjeee! DBSTF&zatox :respect: wat knalde dat lekker zeg!
!!Weske!!
Mooi Party:P
Lekker feest, goed vermaakt! Vooral Zatox draaide fijn! Normaal niet zo weg van Hardcore, maar Tommyknocker... :bounce:
lekker hooorrrr :D!
!Wilskracht!
Goed naar mn zin gehad...geluid was alleen kut!
Zeer goed feest en heb me heel erg vermaakt! :bounce:
#..­Daantje[NL]
Sfeer was erg ver te zoeken.. alle mensen kijken je aan alsof je van mars afkomt.. niemand keek uit waar die liep.. decor was te saai.. en ook verplicht vroeg naar huis vanwege 2zieken.. t enige pluspunt was dat er lekker gedraait werd :)
#.Linss
Super avondje gehad :D
#.Para Lau
GEWELDIG (l)
' Eloy.­ | Maximizer
Super feest! Heb me de hele avond weer goed vermaakt. Noisecontrollers & DBSTF :respect:
'Amy..
Zeker gezellig avondje gehad, Maar de sfeer was indd ver te zoeken viel beetje tegen, decor was ook slecht maar de muziek maakte dan wel weer veel goed!
'Jeroen V'
was egt een super feest, egt genoten :respect:
Ondanks alles, wel vermaakt :)! Had er veel meer van verwacht...
'sensual
Vetste indoor-feest van 2009 -> DBSTF :respect: (L) Kon niet beter, kon niet trotser zijn!!! B) (L)
'VanDal' :banana:
gelukkig nog goed geluid int midden bij D&S!! hahah goed geknald daar! :banana:
(bartjevdv)
goei feeske weer heeej!
(F) DAVE
Dikke Party Menn !!
Jaa was wel een leuk feestje!! lekker los gegaan :bounce: mooie muziekjes gehoord.. en mooie lichtjes gezien (L)
(H) || MC;;­ Matjuh || (H)
Was weer 'ns een ouderwetse begaaing.. top avond gehad.. :D
evil activities ! :respect: mooie show van gemaakt ! was vet
(H)Kre­tzer(H­)
Was gezellig :bier:, weinig show erom heen, niet iets speciaals.geluid was KUT
GEWELDIG!!!!!! (L)
(k)Par­tybabe­(k)
Wat was dit voor mij een ONWIJS, BRUUT, GAAF en VETTTT FEESTJE geweest!! Van het begin tot 7.00 uur staan stampuhhh!! ECHT GEWELDIGGG!!! Heerlijk om je 18 te voelen op zo'n avond!! Alleen na afloop flink kramp in mijn kuit gehad...auwauu!! Bs2 THNXXXXX voor deze heerlijke avond!!!
(L) [NL][H­ardcor­e*­Bitch][NL] (L)
Weer een mooie nacht om aan terug te denken! (l)
(L)K a y l e i g h
Heb het weer super naar me zin gehad!:D
(YE)pi­etler(­YE)
het was spr sweet :D :bounce:
*­ Annie *­ :cheer:
Masters of Ceremony was weer VET!!!! :respect: top avond gehad Kelly!! :respect:
MC RUFFIAN !!!!!!!!!!!!!!!!! Loved ya wederom (y)
Goed vermaakt :D kan me alleen niet alles herrinneren :P
*­ »» M.­ ieKskE «« *­
(L) GE-WEL-DIG (L) zaal 3 :respect:
super feest gehad!alleen van noize suppressor meer verw8!
** Michael
Was een mooi feestje :respect:
Hardcore dat was Top:D ik hou der van(L) hardstyle egt slecht
**Joey**
_o_ voor Dana(L)
**­Sapa Inca Rab-Beat**­ - Son of the Sun
really nice party! big respect for DBSTF!!!!
*-Jordi-*
lekker feestje gehad, lekker druk in de HC en nogal warm met zo'n masker haha
*_­ [M]arcel [¿]*.­
Dat was er weer eentje voor de boeken! :respect: B2S Bedankt!
Zeker beter dan vorig jaar :cheer: heb me héél goed vermaakt! jammer dat ik zelf niet helemaal fit was..
*­Dull De Mirth*­:looser:
Goe vermaakt:jaja:
"jaaaaaaaaaahhh" super feest !!!!!!! :D:D:D
*Kella*
het was weer eens een goei feestje.!!!
*Kev
Mijn feestje was het niet :no:!
*L.arskee*
Alleen bij EA geweest dus ook niks gemist!! top feestje!! :respect:
*mario*
was weer een leuk feest !!! Noize suppressor :respect:
lekker gezellig gehad :D lekker gehakt :D alleen die kutfile bij eindhoven was minder:(
*Michael_
Zaal van Evil Activities!:respect: Master of Ceremony :respect:
was weer gezellig(brb)
*Mystica*
Geluid kon beter en jammer dat zoveel mensen stil stonden, verder goed vermaakt met gezellige mensen :)
Lekker!:)
Opvallend dat de sfeer in zaal 2&3 er veel beter in zat!:D Het geluid in zaal 3 was ook echt dik! :respect: Ondanks dat ik helemaal kapot was hebben ze het laatste half uur mijn voetjes toch nog van de grond gekregen!
Zoeeffffff
- S.­K.­W.­I.­T -
Geweldig (L)
- vaal -
Wat een saai feest!!
--->Cokkie<---
Gezellig feestje,gezellige mensen :-)Dikke voldoende
---Sjefke---
Heb een leuke avond gehad, maar vond het wel erg sfeerloos.
--Rob--
geluid was egt ruk
kippenvel tot in m'n naadje:D
-Lioon
zeeeeeeeeer geslaagd feestje:)!
-R.ick*
Geakk Zeer lekker Knalfeest.! :respect:
-Senders
Heerlijk Feestje,Gezellig mensen Lekkere Setjes M.o.C D&S Zatox :respect:
.Morbid.
Leuk feestje! :) Vond alleen de stages er zwak opgemaakt.
Was weer een heerluk feest. goed naar me zin gehad :)
Was echt een hels feessie! Heel de nacht non-stop lopen springen hakkuh helsen:D Dana, Kelly, Tha Playah, Neo...weer in 1 woord FANTASTISCH! Nu moet ik het 8 maanden zonder dit soort mooie feesten stellen in Australie...Dus was een mooie laatste:D
2C-Bever
Geluid was idd niet zo goeie en stonden veel mensen stil :s Desondanks een vet feestje gehad!
81Pope
Evil Activities area (n): Weet niet goed wat er loos was maar links voor die box was iets goed mis mee :(. Dana area: het begin viel tegen, maar daarna niks te klagen (y) :respect: D-Block & S-te-Fan area: :respect: gewoon in 1 woord HELDEN :D die live-set alleen al :respect:
:banana: KIMSALABIM
Ik heb 7 uur lang even aan de hemel kunnen proeven! HAHA, ook dit jaar weer een TOP feest!
:bier: 076
Had van Vince en Promo iets meer verwacht.... Voor de rest was het allemaal dik knallluuuhh!!!
:bier: Bowlen­:bier:
Was een mooi feest :D promo :respect:
:bounce: evil28 :bounce:
Geweldig feestje, vette lazers! Muziek klonkt echt geniaal in de oortjes! :bounce: Geweldige after gehad! :rot:
:bounce: peter2­0:boun­ce:
had er veel meer van verwacht muziek aardig decor zwaar klote
:bounce: Stroboscoop Lampie - :bounce:
Potverdikkie, wat een skoftig feessie, jammer dat ik eerder weg moest... VOLGENDE KEER WEER!!!!
:devil­:LitLL­PuSSy:­9:resp­ect:
ECHT SUPPER GEWELDIG FEEST!!! volgend jaar zekerr weer!!! :D;)
:Kevin­::boun­ce:
fucking dik!
:smoke: Paran0ia-Hooligan :smoke:
Best dikke setjes gehoord.. Aardig los gegaan..:D maar wat een bescheten sfeer.. meeste mensen stonden maar wat :S maar voor de rest wel aardig vermaakt :D zeker voor herhaling vatbaar;)
<~^­Poeletje^­~>
was een leuk feesje prima vermaakt geluid was goed en werd heelijk gedraait _o_DBSTF_o_ en de hardcore zaal was de laaste 2 uurtje supper (Y)(Y)
[077] Reneetjuhh
geen handjeklap-volk :d hardcore zaal werd echt super gedraaid.. wel vet warm.. maar echt vet feessie
feest was kut, verder wel gezellig met de groep..
[A.­B.­P.­] GIELUHHWAUS :speed:
een geweldige avond...!!! :bier::bier:
[F]unzel
fijn feest gehad aleen waar was het grof geluid ? Evil Activities, Noize Suppressor, Tha Playa, Neophyte _o_
[HC] Princess [NL]
Goed Feestje..:D Voor Herhaling Vatbaar..(H)
[Illie]
Hmzz..
[J]ohn
Heel goed feestje! Beter dan vorig jaar, volgend jaar zeker weer!! :bounce:
[L] HAKKEF­REAKYH­ARRY
Had er meer van Verwacht, Heb me verder goed vermaakt, maar wordt volgend jaar geen Thrillogy meer voor mij, Er zijn betere feesten ,,
[L]uwaa'
Goed vermaakt.. D-Block & S-te-Fan Heerlijk !:bounce:
[NL]_­terrorstyle
prima vermaakt maar die security..pfff en het geluid bij de hardcore kon beter....verder niks te klagen :D
[NL]Fe­nderts­...­Pokkej­ong...­[NL]
Twas wel leuk maar vorig jaar was veeeeeel beter!
[NL]ko­eman[D­H]
gewoon knalfeest, maar de afterparty was nog gaver(Y)
[S.­G.­C.­] T-Man Terreur
KKdoll feesie,,!!!
:respect: this is the sound of noize supressor :respect:
[YE] adriaan [ye]
ja ben 30 minuten binnen geweest kan er nie veel van zeggen, politie bureau was zwaar kut
^PIET
Heel het feest alleen maar in de zaal van EA gestaan! :) Maar tot 5 uur geen één set gehoord waarvan ik dacht --> :respect: Gelukkig waren de setjes van Noize Suppressor & EA en Neophyte & EA wel echt super vet! :kwijl::respect: Ook redelijk veel vette nieuwe nummers gehoord! :D De nieuwe tracks van EA, de nieuwe track van Noize Suppressor en natuurlijk niet te vergeten, de nieuwe tracks van Tha Playah, ECHT GEWELDIG!! :respect: Ook was het geluid in de zaal van EA zeer goed! :yes:
Was knallen!!:bounce:
__Jochem__
Ja wat moet je er van zeggen: VAAG;p
_Merijn_
Geniaal.. Helden NC,Crypsis,dee-block & st-te-pack , Zatox,Prophet
Was helemaal top! Super genoten :D
Toppie! Goei Feesje weer..! :respect:
Abaddon
heb me weer goed vermaakt :P
Aben_
Was leuk zwaar gezellig !
After Mother­fucker
Was gezellig links vooraan door alle bekende:)! verder viel het best tegen, Zatox draaide wel een mooi setje!:cheer:
Al*ice
lekker lekker lekker!
AlanR
laaste x jeh brabanthale = kut verder wel lgoed vermaakt jeh
Angela .
Heb me goed vermaakt! echt topavond gehad (L)
Annsje(F)**
Mooi avondje geweest...:D
Arrr69
TGELUID GING HARDDD:P dikke show ook! bij hardstyle niet verwacht eigenlijk...en TERING WAT EEN LEKKERE WIJVEN ZEG! ME ogen waren nog vermoeider als me lichaam!:| ZATOX I (L) YOU!
AS0023
Leuke feest leuk jammer dat ik zaal 3 niet kon vinden met me wazighoofd. p.s waar zeker veel mooie vrouwen!!!!
Eentje als zovelen.... Goed vernaakt dit dat zus zo
B) The Finalist B)
Was weer eens een mooi feestje :D Samen met mijn schat (L)
b0ydd!
Jeh da wast dan alweer
Babette:rot:
(L)
back2lies
Super naar me zin gehad! Flink los gegaan :D en heel veel lol gehad,we waren met een leuk groepje!
bal terror
kut geluid maar toch super gezellig gehad
BaltaS
Waar waren alle BEUKERS!! t is geen KIJK-feestje!! Verder super vermaakt!! :)
Bass-Powah
Was zeker kicke. begin bij dana was een beetje saai maar darna ging het goed los helemaal bij Crypsis :respect: Wat is Torture toch een masterlijke track. :D Dee-Block en S-Te-Pack toch wel hoogtepunt van de avond. Die X2X remix was geweldig! Zatox ragde er ook lekker op. Lekker nachtje gehad ondanks dat me vaste crew er niet was
BassFlow
Top! Heb geen seconde stil gestaan! MOC!!!! Noize Supressor & Neophyte MASTERSLIJK! en natuurlijk niet te vergeten EA LIVE!!!!topfeest! ben alleen 20 muntjes kwijtgeraakt iemand gevonde? hoop dat je ervan genoten heb :D
kut feest
:respect: DBSTF :respect: Had er eerlijk gezegd veel meer van verwacht dit jaar, maar helaas vond ik de aankleding ook minimaal dit jaar en het geluid was ook alles behalve top!! Ook was de sfeer op sommige momenten ver te zoeken!! :( Ondanks dat een super gezellig feest gehad met iedereen!! :D
bboypietie
Security zat zonder reden ERG moeilijk te doen....heeft het aardig verneukt voor mij
Bearface
Ik heb er niks op aan te merken wat een party volgend jaar zeker weer!!
Bergramp
Evil Activities.. HELD! Geweldig gedraaid, geweldig feestje :D
ik heb mijn goed vermaakt super sfeertje ook:Dnex time I there
bitchje
heb betere feesten meegemaakt, het geluid was ook niet veel
Bjorn-->>Batsie
:respect: Evil Activities :respect: Mooi feessie! :bounce: :bier:
bjorn¹
Lekker feesje:D alleen bietje warm..
bl0nDi­e:chee­r:
Gruwelijk feestje..!:bounce: Prima vermaakt..!(Y) Prophet HELD..!:respect:
bl@nco
heb echt een top avondje gehad :kwijl: maar dat publiek?? Dat was vaak niet los te krijgen :cry: anyway... ik ben helemaal los gegaan en dat is toch het belangrijkst ;) respect voor Noisecontrollers en the Prophet :respect:
Blondjee074
Gezellig vermaakt! :D
bonaparte
Heb me super vermaakt :cheer:
BoSwEg
Super vet feest! EA zaal was erg dik (Y) vette sets gehoord van oa MOC en tha playah :respect:
Bram046
Was gewoon zeer gezellige avond:) En zeker goed vermaakt. Geluid mocht iets harder!
brendaa -
hele goede avond! volgend jaar zeker weer, (L)
BrunetJuh
Evil Activities stage was :kwijl: Heerlijke setjes!!
Bullywully
Top feestje. Hele avond bij DBSTF gestaan, was super. Gezellige sfeer zeer goede sets, alleen Wildstylez was wat minder, kreeg er niet echt tempo in, en het geluid was (vooral in het begin vd avond/nacht) zeer wissevallig. Charly & Isaac vet, Toppertjes waren Dee-Block & S-Te-Pack en Zatox. Hulde ook voor D-Block & S-Te-Fan, mooi feestje neergezet.
Bulters
Was goed knallen:D
niet echt van het muziek genoten... want was veel te druk bezig met praten en rondjes lopen :P maar was toch een vet feest! :D
Burgemeester
was een leuk feestje
Buri :bier:
Gratis binnen komen was GEWELDIG :lol:.. Het feest was verder zeer goed...geluid was nie echt denderend, te verwend met Q-Xlusive denk ik!:D
Carientje :bounce:
Heerlijk feesje! Ik vond het geweldig...
carlo
kale bedoeling,slecht geluid,totaal geen sfeer....b2s schaam je met zulke prijzen!!
Heerlijk feestje (y) Alleen in de Harcore gestaan :D Kan Hardstyle niet meer verdragen ;)
CatootjeBoe
Top feest gehad! Technoboy, Noisecontrollers, The Prophet, Zatox . Mijn helden(L) Aankleding was niet echt indrukwekkend, maar de sfeer en gezelligheid maakte het meer dan goed (Y)
Cedje
geweldig super feestje gehad thnx :D
na 2 uur file en 1,5 uur zoeken naar de BB hallen uiteindelijk toch nog een super gezellig feestje gehad :D
Gezellige party klapte der wel op
Chesney :bounce:
:respect:PROMO:respect: de rest..macaroni met kaas?
chrisjesos
was een ziek feest
niks bijzonders, lag alweer om half 6 in me bed
co la tje
Top was erg leuk, veel op de hardcore geweest was echt Top!
Codex
Dana area :respect: :respect: :respect: :respect:
Sfeer was beetje tam, geluid stond fucking zacht... :( Wel gezellig gehad, maar matig feestje helaas.. Laatste uurtjes in HC waren wel top!! :respect:
D-Hunter
Leuk :bounce:
Da Hardbass
Was een goed feest, bijna alleen maar in de EA area gestaan..:D!
Danitahh
Wat een knaller (L)
Dbr
Mooi dat ze aan Halloween gedacht hebben alleen die rock tussendoor moeten ze NIET meer doen..
De knip
Was weer een lekker feest prima vermaakt:D
De Rialiteit
Gezellig gehad :)
de rondje­sloper
Serieus de Hardcore was echt GEWELDIG(L) En de Early mocht er ook wel wezen :P
DeFolter
Zeker de moeite waard! Evil Activities! :D
Deguh
was wel lekker feessie dana vs vince (Y)
Den Boudy
top......
De hardcore was super!Kheb me goed vermaakt :p goede sfeer, goed geluid :D
Lekker feestje, goed geluid:)
Deniesje!!
Was zeker Retevet, beste verjaardag ooit(L)
Dj Agonizer
goed kunnen vermaken daarow :d
DJ REX
paar zeer goeie sets gehoordt !!!! Dana,EA, DBSTF :respect:
Dj Rick-E
was weer een mooi feestje! :respect: technoboy :respect: en mooie afsluiting! :bounce: evil inside of me :bounce:
DJ Souza
Egt geweldig! Dee-block & S-te-Pack was heerlijk!!:D
Dj X-Fade :bier:
Gezellig feestje gehad :) Evil Activities _O_ !! alleen het geluid was soms iets minder maar voor de rest toppie (Y) :jaja:
Djakbal
zeeeer gezellig!
Djee-Yuned!­ (jeroen)
geweldig!
djim'013
t was weer knalleng
Dodewaard maniac
Wat een topfeestje (Y) veel mooie vrouwen vooral bij de Harrdcore. Vanaf Tenchnoboy heerlijk non stop los gegaan. :respect: voor de DJ`s :) Noize Suppressor vanzelfsprekend weer een heerlijk setje neergezet. alleen wanneer begrijpen ze nu dat de Hardcore zaal veel en veel groter moet zijn!!!!!!!
Don Floris
Leuk feestje, heb me goed vermaakt veel bij hardcore gestaan Tha Playah :respect:, jammer dat het alleen een kuteind lopen was naar de hardstyle
DOOD-LOOD
HELDIG
Dr.­ West - Dutch connection
goed feest.. al moet je het altijd zelf leuk maken ;)
DRE :bier:
alhoewel t niet mijn muziek is zeer goed vermaakt, trouwes liepen wel heel wat mooie meiden zeg :O
jammer van het geluid en die oh zo smerige snack hal zag er tegen op om af en toe van zaal te wisselen.. voor de rest werd er goed gedraaid op het punt na dat veel dezelfde platen voor bij heb horen komen. Opzet was leuk met dat halloween tripte hem wel goed op die rare poppetjes :D
DrumDJ
Mmm vond de muziek erg eentonig... Alleen Zatox sprong er een beetje tussenuit.. Toen maar ff naar Dana gegaan.. Verder alles goed hoor!! Dik veel man uit Nuland midden vooraan heftig!! Trouwens 7000 man maar?? (bron Brabants Dagblad?)
Dryade
VETTT :D Dana & Vince :) EA & Noize Supp!! (Y) Heerlijk dat Fucking Hostile nog ergens tussendoor kwam waaien :D:kwijl: Prrrrima vermaakt alleen die treinen terug :X
Duc0
super feest. geluid goed, show goed, sets goed, en veel mooie meidjes ;)
EggY
toppie ouwe
NAAAAAAAADAAAAAAAAAAAA!!!!!!!! Queen Of Hardstyle!!!!!!!! :flower:
Geluid was heerlijk, verder vond ik dit feest niet erg speciaal. Maar heb me prima vermaakt (Y) :D
Vaagste feestje waar ik ooit geweest ben! Wel prima vermaakt! Irriteerde me alleen mateloos aan de beveliging! Zatox GANGSTA :respect:
ENROC
Noisecontrollers, The Prophet knalde lekker en kippenvel bij Evil Activities live ft. Brad Grobler :bounce:
Erichh
Geluid in de EA zaal (L) MOC (!!) en setje met NS en Neophyte echt heerlijk! Dee-Block & S-te-pack ook weer lekker hoor :D Geweldige sfeer, heerlijke locatie.
EVITA.
Ik heb een heerlijk nachtje gehad met gezellige vriendjes (l) evil activities!!!
Evvelain
superrrrrrr feestje weeer :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
F*­ck Me I'm Famous !!!!­
ik heb me egt goed vermaakt was egt lkkre muziek :bounce: :respect:
Fc den boschweg :bier:
Jaja was weer top...... :bier:
uitstekend vermaakt! vond het beter als vorig jaar(Y)
Fleurr_
Joah, was wel lache
beste verjaardag ooit helemaal uit mijn plaatje gegaan was weer een top feestjuh....:D:D
The Prophet vs D-Block & S-te-Fan & Dee-Block S-te-Pack :respect:
Freddie**
chill feestje (H)
Freeman -
Zeeeer goed vermaakt ! Hard feestje :D
Frisse fruitdrank
Veel leuke setjes gehoord alleen de brabanthallen kunnen toch niet tippen aan de HMH:(
Fuck The System!­
Heel goed vermaakt met de mensen daar!(h) Maar de sfeer zelf was ver te zoeken:/ Maar de hele avond los gegaan:woop:
gekbelske
tja dat was weer het begin van de festivalletjes
Gerry Jongeuh :bier:
Ze wisten in de Hardstyle zaal temminste wat bass is :P was mooi feeske :D
Geutos
tjaaaaaaaaaa was leuk, jammer dat je watvind en erdan er uit word gegooid,,,
giel de la tourette
heerlijke avond gehad, masters of ceremony wat een live act:respect:
Gijsmeister.
GENIAAL FEEST!!!!!!!
girly 30
het was weer een zeer geslaagd feestje!!!
Goed vermaakt(Y) MOC (Y) TECHNOBOY VS DANA (y) LASERS:kwijl:
NOISECONTROLLERS / MC RENEGADE :D Respectá
goed vermaakt was gezellig niks te klagen:)
Heb het super gezellig gehad. Area 3 was top en dana vs vince was ook top ofnie deguh ;)
gwen--
Masters of ceremony :respect: Top feestje!
Het was een lekker feestje hoor! Noisecontrollers(L) Verder lekker lopen dwalen!:P
hamme
was weer gruwlijk (Y):D
hans de kiep
vette shit ja:D:D vanaf technoboy lkr op de muziek los kenne gaan lkr beetje dwale:D en wat een vrouwen joh :kwijl:
Hardstyle Neliss
Lekker feessie! D-Block&S-Te-Fan&Zatox(L) Zweet tot in me bilnaat!
Harry Beuker
Gruwelijk vet feest! Evil Activities zaal _0_ + isaac/noisecontrollers super! Goed geluid, sfeer en gezellige mensen! top avond :D
hazyandy
lekkkkeers:)
Tering wat een feest :bounce: grote pieken en diepe dalen (effe de EHBO geinspecteerd :rot: haha) Voornamelijk in de hardcore zaal geweest. Echt een grandiose sfeer. Bedankt mensen (y) Veel bekende gezien :D Toppie. Kwam zelfs dj Paul bij de bar tegen :D Muziek top klasse. Brabant :respect:
Hc__VsDk__Hc
cker een top feest:D EVIL ACTIVITIES :respect: vs noize neophyte tha playah en Master of Ceremony :D Super
Hearts­tyler3­0
Super feesie, volgend jaar weer!!!!!!
hetrod­emanne­tje
muziek was goed , alleen die klote beveiliging sloeg echt nergens op ! kansloze figuren !!!!!
hoegoo­iikdez­eweg
Kaartje was aan de dure kant als je kijkt wat je er voor terugkrijgt maar heb me prima vermaakt! Zelfs bij de HS draaide ze lekker door
houseparty
top feesie! paar puntjes.. bass moet je door je borstkas voelen denderen!! en je kon nergens GELD pinnen en dus geen merchandise kopen:S
wel lache feesie heerlijk lopen dwale...
Het was wel oké. Dee-Block & S-Te-Pack was niet echt bijzonder. Had meer verwacht. Verder wel vermaakt
Hyp
:respect: Potver, wat was t gaaf! Evil Activities :respect:
iiLsze :bier:
was zeker leuk!(Y) volgend jaar weer :bounce:?
ilse__nl
Noisecontrollers HEERLIJK! :respect: DBSTF Was (L)!
geluid had wat harder gemogen....maar zeker een toppertje geweest :D
Irisz
nicee
J Q R D I :banana:
Heb me prima vermaakt, goed feestje :D Een stuk beter als 2 jaar geleden :) Geluid in de zaal van DBSTF kon wel wat harder alleen, de lasers waren wel weer super vet B) Helden van de nacht: Dee-Block & S-te-Pack :O Wat was dat vet :respect:
J.(F)
was oke
JAAH ZEETIE
vorig jaar vond ik de intro's wel veel vetter,maar superavond gehad!! evil act. :bounce:
was gezellie met me zusje bedankt dat me hebt over gehaalt om te gaan
Dee-Block & S-te-Pack (L) superrrrr... verder erg naar mn zin gehad, geen minuut stilgestaan!!!!
Jeroentje
Toppie
wow dat geluid in het midden bij zaal 1:respect:
Jesley :bier:
Was gek feestje DB&STF + DANA + EVIL ECTIVETIES :respect: Noisecontrollers live en Technoboy focking gekk!! was super met iedereen:):):respect:
Jesper :D
Was zeer mooi! :D Beter als vorig jaar vond ik... Toppie!!
Gezellig feessie
Was een erg gezellig feestje 8)
Jordies
Wat een lekker feestje :D noisecontrollers (L) Dee-block & s-te-pack ook heerlijke platen voorbij horen komen!! Was gezelligggggg
Joyceke :)
Lekker feestje geweest! Weinig echt noemenswaardig of bijzonders. Dana & Vince erg kicke!!! Geluid voor brabanthallenbegrippen ook wel aardig...
Jroennn!;)
Heb er zeker weer van genoten! (Y)
Judah
Jammer dat de HC te klein was, verder lekker setje van Zatox, Noisecontrollers!!!
JukieO:)
Goed vermaakt:) goeie sfeer, leuke mensen!(Y) muziek alleen wat minder.. De beuk had dr wel wat meer in gemogen van mij!
Jurrrrrrrrr.
Goed te doen, alleen de security zat wel erg op je lip, het decor viel een beetje tegen maar was zeker een knallend feest.
Jusstin
Leuk feessie, maar meer ook niet. Geluid mocht wat harder, stond vooraan de main en we konden nog normaal met elkaar praten
beetje jammer dat andere het verpesten voor je.. feest viel erg tegen
tegenvaller
Kam
gezellig:) :respect: Dana :respect: maar weinig volume, met name in de HS. Waar was de show, intro's etc..???Leuke oude knallers gehoord:D
Kaptein Iglo
Wat een feest!!!!!! gruwelijk genoten!!!!!!:D :bier: :D
Karell
Zeker lekker feestje!!
De afsluiter in area 2 was GENIAAL:respect:
Keezbee..­ :bounce:
Echt geweldig super vermaakt in elke zaal! Mooie show's gezellige mensen en genoeg ruimte voor iedereen :yes: :respect:
Kefffke
was weer vetjes heb er maar weer een feestje van gemaakt lekkerrrr
Kellog­s:face­palm:
Mwah,, von het niet heel geweldig eigenlijk, maar dat ligt denk ik meer aan mezelf dan aan de muziek... hardcore is het gewoon niet meer voor mij :P
Kevolution
Alle zalen waren goed te doen! Sfeer was goed en de locatie is echt vet. Echt flink los gegaan daaro.
Kim ^^
Ik vond het weer superavondje! Voornamelijk door de hardcore, EA (L). Vond tempo aan begin te laag bij DBSTF en bass / geluid mocht daar ook wel wat harder. Zelf wel weer optimaal genoten, dus weer de hoogste beoordeling (Y).
M'n 1ste thrillogy. Aankleding had wel beter gekunnen. Zeker te weinig bankjes in de eetzaal.! De bass in de hoofd zaal was op somigge plekken amper te voelen. & de hardcore zaal had wel groter gemogenn. Maar heb me wel optimaal vermaakt.! :) Was wel doll.!
Kings :bounce:
jhaaaaaaa!
Kl.­eine Blonde
Vorig jaar was beter, maar toch wel vermaakt:)
Klappertje
het ging heerlijk los weer op thrillogy:cheer:
Kleurplaat
Laatste paar uur met Dana (Y)
Viel tegen! geluid erg zacht en kon niet in de stemming komen:(
knipkn­apanni­e
ik vond het helemaal teeeeeeeeee gek!!!!!! bijna 44 jaar maar hardcore is nog steeds the best hihihhi
Knoeihard
Leuk feestje, goed vermaakt :D dikke voldoende
koekiemonsta
Niet top maar heb me toch best wel vermaakt!
Koen"
wederom een geweldige editie vooral bij evil activities!!
Koning!
Mooi feest :D Wildstylez :respect:
KOS
echt gewoon een mega feest
Kuituhh
ondanks het mindere geluid, gebrek aan sfeer en veel drank toch een aardig feestje :) was gezelli mensen!
waauw wat een KNAL feestje heerlijk gewoon !!! :respect: :D:D !!
LaBellaa.
Heerlijk feestje! :respect:
Lady P@­tricia
Goed vermaakt:D Dana:respect: Kel :respect:
Ik weet niet waar de mensen hebben gestaan die zeggen dat er geen sfeer was, maar ik vond het een topfeest!! Leuke mensen, goede muziek, uit me dak gegaan!!!! :respect:
Lange Erwin
Waar was het geluid? Voor de rest een leuk feestje gehad hoor.. Voor als het niet in de planning staat.. Switpikken bedankt! top feestje!;)
ik hou van dit feesje SUPER!! aub mag die muziek nou is wat harder bij de hardcore!!
larsotter
(Y)
Lekker Leip83
als ik alleen was geweest was ik om 2 uur al pleitte geweest,terwijl ik normaal toch echt tot laatste nummertje blijf,eerste 2 uur ook aardig beroerd geweest van n paar noten die toch wat zwaarder waren dan ik dacht,lag dus deels gewoon aanmezelf maar toch bijna niet los gegaan terwijl dr wel aardig gdraait werd,veel security ook (vooral echt jonge"stagelopers"ofzo had idee alsof er telkens wel oogje op me gericht stond:d
Top feestje (L) wat een geluid :D
top feestje :respect:
Liindszay;*
zeer zeker goed vermaakt!.. heerlijk feestje (L).
Sfeer was ver te zoeken. Geluid bij EA was echt ruk!! Dana was weer geweldig!! Aankleding had veel beter gekund! Maar al met al een leuk feestje gehad. Op naar de volgende!!
lippyh
Surprise! :D heb genoten
Vond het super! Heerlijk los gegaan de hele avond, alleen het geluid bij dbstf mocht wel wat harder idd.. achteraf gezien te weinig bij Dana wezen kijken, maar ach lopen is ook niet alles ;)
Luit :bier:
Weer wel vermaakt :yes: :bier:
lullo :[
Heb me zeer goed vermaakt (Y)
m-a-r-c
lang geleden dat ik me weer zo heb vermaakt:D
M.!
Heerlijk feest!
Maaike.25
Vond de sfeer :( en ook de aankleding :( maar Masters of ceremony & Evil activities waren _O_ gelukkig met veel gezellige mensen erbij toch een leuk feest gehad!
maartenn
het was geweldig! ik vond het leuker dan vorig jaar! t ging goed lis (H) en het was naar mijn doen snel afgelopen :(
Mande:rot:
beetje matig feest.. ik heb me supergoed vermaakt met vrienden, maar daar blijft het toch echt bij.. het geluid mocht veel harder bij dbstf en de afsluiting was echt waardeloos:S geen thrillogy meer voor mij.....
MANDERS...­wie anders?!­
zker goed vermaakt,ma geluid kon echt harder!!!:P toch liever buitenfeestjes:P
MaQenzie
ja dik feest hoor, echt geweldig
Lekker hoor, heb goeie platen voorbij horen komen. Evil activities en Dana stage helemaal top.
marjol­einvan­h
Complimenten voor de nieuwe hardcore area! Veel beter nu. EA was top, MoC waren geweldig!!
Marley (f)
Heb me zeeer goed vermaakt!!
marmo(L)
Geweldig feest :respect:
Matthijs
Vet feest, gezellige boel, leuke mensen ontmoet, en lekker uit m'n dak gegaan in de hardcore :bounce: Onderkant van m'n voeten kapot dus dat is een goed teken :P
Mattie_core
Wat een super lekker feesie heb heerlijk genoten!! van begin tot einde uit me naad gegaan
Mayow
ZEKER GENOTEN!!
Meijerr
heerlijk(y)
Mel B)
De heenweg was een ramp, feest was (Y) , goed vermaakt :) Tommyknocker, Nosferatu en Promo :respect: :bounce:
mendozaa
masters of ceremony.. woow te vetttt:D:D
mikey-100
facking vet feest egt geniaal super gezellige mensen en dbstf zijn helden
Milka Pimp
Wat een GEWELDIG feest :respect:
MindQo­ntroll­er
superfeest! alles klopte, alles kwam op gang na isaac.. noisecontrollers, prophet, zatox, deepack.. alles vet!!:cheer:
Moffrey
Best feestje, goed vermaakt (Y)
MOFO-STYLE
Matig geluid, sfeer en acts waren top
Mr.­ Jack The Daniels 076
Die hardcore zaal was beter te doen als vorig jaar :D wat een feest he jonges :respect:
dikke shit :D
B2S you did it again; GRUWELIJK (L):respect:
Nevz
Grappig, maar weer geen 45€ waard. Aankleding onvoldoende, geluid kon er net mee door, lichtshow was ook niets speciaals. Er werd standaard gedraaid, maar heb me wel nog kunnen vermaken tot half 6
Voor ons geen Thrillogy meer!!
Nick
Was zwaar dol, dolste thrillogy ooit!
wat een knalfeest ..tering !! Evil Activities :respect:
Nicodh
LUNA en DANA toch wel de dikste set die ik gehoord heb
Wat een supernacht!!Echt heel gaaf!!Dit was het eerste grote hardstyle/core feest voor mij en wat was het vet!!(meestal gingen we naar trancefeesten) maar bij Thrillogy ging echt iedereen los!!En wat een lasershow!!wauw!!Dat was wel even 100x beter dan bij Full on Ferry:P
nicola­s:bier­:
gruwelijk
Niek Meister
heerlijk feest heb me best vermaakt en top geluid :D
nielsv­anbrug­gen
:respect:
Niki...
Super gehad! Maar vooral door de mensen want de muziek was echt zooo slecht! Kan het niet begrijpen met zo'n line up!
Nikki.­ :Harry:
Nooit meer thrillogy! Sfeer was ver te zoeken. Geluid was niet helemaal wat het moest zijn.
Nikolaas Kooi
Zeer geslaagt feest :D
Beter kom je niet !! heerlijk feestje!!! NC(L)
Nolz
Erg gezellig :jaja: Noize sup breng aub je hardcore junky sound terug!!!
NOW-N
Leuke nacht gehad met allemaal Sneekers/Alkmaarders/Workumers
NULLICEDO
Goed vermaakt, goed geregeld, leuke sfeer,maar geluid en bass mag wel een paar db omhoog.
o:)Cor­ientje­h(L)
echt een top aaf gehat:D werd lekker gedraait echt goed vermaakt tijd ging te snel gewoon .
Op het randje
Euhhhhhh,,,,,,,volgens mij was ik Verdwaald:9
Ik had er meer van verwacht. Maar toch nog wel naar m'n zin gehad:)
Leuk feestje.. kwam voornamelijk door de leuke mensen met wie we waren! :)
Goed te doen:bounce: .. Vriendelijke mense :jaja: alleen heeft jan en alleman aan me duivelsoortjes gezeten :O hihi voor herhaling vatbaar
Party Lover :jaja:
Super vermaakt weer op naar qlimax..(Y)
Partyc­rasher :bounce:
Jammer van de veelal stilstaande menigte, maar heb me wel kostelijk vermaakt en linksvooraan ging tekeer alsof ze een jaar op stal hadden gestaan en voor het eerst de benen weer mochten strekken . Linksvooraan :lief:
TOPavondje gehad!:bounce:Heeeerlijke sets gehoord @ de main:respect::
EA heerlijk hard (l) jammer genoeg waren we zelf niet vooruit te branden :/
partypotjuh
zeer goed vermaakt,alleen het geluid.........
Dana:respect:
Pasz ;P
De zaal met Dana :respect: Locatie brabanthallen alleen niet meer voor mij. Verder prima vermaakt met de mensen met wie ik heen was (Y)
patj-e
what a night was it :D:D:D dik verdiene GEWEDIG
patjeloenen
HATSAAA
Patries O:)
Gruwelijk! :kwijl: (L)
Pattytjeuh
Wat een lekkere avond heb ik gehad zeg!! Lekker gestampt en rondjes gelopen.. heeeeeeel veel rondjes :D
pauluZzZ
super feest:) prima vermaakt en werd lekker gedraaid
Pawns in the Game
was goed te doen :D beetje veel bewakers ?¿?¿
PB.
Het kwam wat moeilijk op gang maar toen kwam D-block & S-te-Pack:respect: Noize Supressor, wat n held! Evil Activities had ook zeker zn avond(Y) Was weer gezellig met de ekte ekte(F):D
PE@NUT
Heb me uitstekend vermaakt. :)
Peter(­L)Marc­ha
neopythe was dol om 6.00uur
Pigmans
de DBST zaal was toch voor mij het hoogtepunt, had zoveel zin in HC maar viel me een beetje tegen!! De live set van Dee-Bloc&Stepack was toch echt wel SWEEEEETTT!!!
PinDa Swaffel j0u
Goei feessie :D ik heb me goed vermaakt de muziek was goed :bounce:
Pindaklaatst
Aaaaaaaaaaai got struck by lighting and the thunder :bounce: Crypsis :respect:
popje79
wat een kut geluid ik hoor de boxen nog kraaken en jammer dat er zo weinig is gedaan aan de aankleding.dana was supper ook t geluid was daar veel beter.veder goed vemaakt
PornBjorn
Mega vet feesie, beter als vorigjaar vond ik. Masters of Ceremony wat een helden!:D
Professor otto
Goed feestje alleen dat geluid bij d block en s tefan wat was dat klote zeg hard zacht hard zacht
Project Hardcore
was weer een lekker feestje. en zeer handig als er bekenden achter de bar staan.
Q_Niels_Q
Super avond gehad was zeker de Moeite waard (Y)(Y):D:D;)
QQ
Gezellig feestje! :D (Y)
R i c k !
Noisecontrollers. :respect: DBSTF :respect: Noize Suppressor. :respect: Jammer van de warmte, geluid in DBSTF area viel ook wel tegen. 10 euro voor te parkeren, ook niet normaal :S
Ramzuzz
Top avondje gehad!! :D Early hardstyle knallers van Luna en Dana. (L) Flink geknald in area 3!! Held van de avond Vince, hij flikt het elke keer weer! (Y) De sfeer was ook het beste in zaal 2 ondanks dat het niet heel druk was. Minpuntje was m"n mobiel die voor de ingang besloot ermee op te houden.
RanDyJ
Zeer lkkr feestje, volgende jaar zeker weer:cheer:, alleen wat problemen in het groepje, maar gelukkig aardig goed gekomen gedurende de avond:). Alleen wel een beetje jammer van het einde, alleen maar hardcore:(. Had gehoopt op nog een soort plaatje als Noisecontrollers - Attack Again, lkkr mee blehren. Mja sowieso een geslaagd feestje, netjes B2S:respect:
Raving Butterfly
Zo gaar als ik de hele dag was, zo actief werd ik op het feest. Heerlijk staan hakken, overal bekenden tegengekomen en voelde me helemaal thuis door de gezellige sfeer. Top mensen! :respect: Wel weer veel (dezelfde) standaard hitjes gehoord bij EA maar had ook niet anders verwacht. Afsluiting was in ieder geval up-tempo, zoals beloofd! :bounce:
Reez
Ik heb me super vermaakt! DBSTF, helden! Alleen de set met Wildstylez & the Prophet vielen tegen! Heerlijk die zure benen B)
Remmco87
Was wel een leuk feestje, maar niet geweldig voor mij. Beetje vreemde sfeer en het geluid in de zaal van DBSTF was niet optimaal (weinig bass).
Ricc_
Het geluid in zaal 1 was niet geweldig maar dat mocht de pret niet drukken.. Heb me goed vermaakt, een paar geweldige setjes gehoord! :D :respect:
Ricooow!
wat een feest weer zeg! en neophyte vs evil activities wat een afsluiting :respect:
Rik - RGX
Hij was weer goeie! :D
Rik K.
Gezellig...!
Rivim
Zatox en de Prophet waren lekker hoor! Zaal 1 :respect:
Roberto -o
Leuk feest, bij dana had het drukker mogen zijn, the playah erg goede set!!! De hardcore was zowiezo de beste zaal om te zijn, helemaal los daar!!
RobinG
jhaaaaa goedzo schat, geef hem nog maar een hengst! jhaaaaaaa!:)
Robo13
Was weer een ouderwets gezellig feestje op het thuishonk. Verder was het niet echt een hoogstaand feestje. De hardcore heeft veeeel goedgemaakt
Robvanbeers
viel me dit jaar tegen! DBSTF daar had het geluid veel harder gemogen! En er hing nou niet bepaald een uber sfeertje..
Rodger88
Promo, wat een held. Veruit de beste set van de avond
Roed/­Wit-Mestreech
Knalgeluid overal over het algemeen goede sets gehoord heb me echt super vermaakt!
niet stilgestaan! erg geslaagd, toch meer van verwacht & waar bleef die sfeer?! :O
Ronnie1984
heb me echt superr vermaakt. lkkr knallen
Rough Temper
lekker avondje gestampt en rondjes gelopen heeeeeeel veel rondjes:D en elk rondje was anders:p vond het weer een super feestje
Roß
geen specifieke herrineringen maar ik weet dat ik het naar mijn zin had :)
Super!! :D
RUDOLF:bier:
geweldig!!!!!!!!!!!!!!!! :BIER:
Rudy303™
Kelly uiteraard weer heersend.. Charly en Noize Suppressor knalden heerlijk en bigupz voor de skills van Villain! :respect:
Ryan-D
hmm wat moet ik hier van zeggen...al met al prima vermaakt zoals altijd. MOC schaam jullie met de standaardhitjes parade blijf de volgende keer thuis;) Geluid was soms ook ver te zoeken maar ik mag niet klagen(y) Tommyknocker Noise Surpressor Zatox:respect:
Ryfle
Heb beter gehad helaas... Dee-block & S-te-pack duidelijk hoogtepuntje van de avond!
wat een klaagers!vond ut een vet feesie!
s'COREpion
Prima feest, gezellige avond gehad!
Goed feeste, niet de beste maar zeker volgend jaar weer! Technoboy was fuckingggggggg vet
Sambaaa
weer een mooi avondje gehad! super feest!
Sandert_
Thrillogy is goed bevallen:D Had alleen wat meer aankleding verwacht! D-block & S-te-fan hebben er zeker te weten een heerlijke avond van weten te maken:respect: B2S(Y)!
Sarah013
Laatste uurtje hardcore zaal (y)!
sastre
ik vond het feest sfeer echt klote, en het geluid vond ik wel hard zat,maar de afsluiting vond ik echt mega zaad,volgend jaar geen thrillogy meer
SCHUFKE
was gezellig :bier:
Scorrupt
ehmm zaal 3 goed geluid!! prima vermaakt!! en Promo drasaide weeres een gruwelijke set met Dana!! en de afsluiter inde hardcore was SNOEIHARD! alleen vindi k Great Succes nou wel weer wat afgezaagd
sebkuh
goei geluid mooi feesje
Beste liveact van Noisecontrollers ooit. DBSTF altijd goed, maar gwn iets té veel & té vaak. Maargoed, het kan natuurlijk altijd beter.
SergioRamos
balle balle balle in de brabanthalle
Seth!
Het was duidelijk de minste editie tot nu toe. Geluid was matig, visuals sloegen helemaal nergens op :S sfeer kwam er ook moeilijk in. DBSTF was top
Sharonn,
Masters of Ceremony :respect:, topfeest!
Siemen'
Jeemig zo geweldig had ik het niet verwacht! wat een topfeest en vooral Crypsis draaide weer gruwelijk!
Simone :cheer:
Niet verwacht, toch gegaan. En totaal geen spijt van :D Thanks schatje! (K) Zowel bij Db&Stf., Dana als EA super goed vermaakt! (L)
Sincerity
was leuk met de bekenden (l) muziekaal was het geen topper ofzo. wel een leuke nacht gehad :)
Mijn beste Thrillogy, echt super vermaakt! Noisecontrollers helden:D Zatox en zelfs prophet was prima:) Charly en isaac, het is wel belangrijk dat je sowieso al kutplaten niet 50% in volume verschillen... Klinkt een beetje raar:p maar na 1 uur was het top:)
Sjef STB
weer een puik feessie!:) alleen geluid had wel wat harder gemogen!
sjoekel
was wel goeie.. maar heb betere meegemaakt..
Sjuullouise.
:respect: zit nog steeds na te genieten, thrillogy was weer geweldig :respect: DBSTF (L)
Gezellige avond gehad! Altijd leuke sfeer op Thrillogy.
Sneaky­Baster­d
Gewoon gruwlijk! :D
soooophie
was zeker relaxed, maar vorig jaar was veel beter!
Miami Belch! (L)
Links vooraan HS & rechts vooraan HC (L) Ik had hoge verwachtingen .......en die zijn allemaal uitgekomen :cheer: YOEHOEEEE!! :D :vaag:
Lekker feestje hoor! Stukken beter dan vorig jaar. Vrijwel alleen maar lekkere setjes gehoord, behalve Noisecontrollers, dat was verschrikkelijk. Geluid ook goed (Voorin tenminste)
stardust (k)
leukere feestjes gehad
geluid was niet al te best verder ging het wel
Stefan S.
was weer een mooie:D
Steffytjuh
Was leuukk :D
Stoantoafel
wat een superfeest!!!
DBSTF & Co :respect:
Subversum
dana stage was erg leuk! Crypsis wat een held! :respect:
sunshines
sowww was weer lekker!
Super Trotse Tante Dee XXL!­ :D
Heerlijk welkom-thuis-feestje! :bounce:
Noisecontrollers :respect: Verder vond ik het feest niet zo boeiend. Sfeer was ver te zoeken, geluid was niet best.. al ging het in zaal 2 bij Dana wel hard :cheer: Ook meer daar gestaan dus.. heerlijk genoten van het early hardstyle setje van Dana en Luna (L) Lieve mensjes.. bedankt voor de gezelligheid! Jullie zijn top! (L)
Was lekker los! Alleen wat liep die beveiliging te provoceren, zeg:S Random mensen uit het publiek halen en van top tot teen fouilleren. Beetje overdreven, die mensen doen toch niemand kwaad? Vind dat soort acties ook niet echt bevorderlijk voor de sfeer. Anyway, Kelly draaide heerlijk, echt mijn muziek! Dat maakte de avond meer dan goed.
suzza
tsja matig, waar was het geluid? had er meer van verwacht ..
het was super DBSTF, NC HELDEN :RESPECT:
Sweetn­ess31(­L)
vond het maar tegenvallen (N) me vrienden en de muziek waren top.. maar wat een saai publiek, zo levenloos en sfeerloos erg jammer :nocheer: toch NOIZE SUPPRESSOR mijn helden van de avond.. (L)
Swie
Juist!! goed bezig daar in den bosch afgelopen zaterdag, heerlijk genoten:D goeie sound en te chille setjes!
T.EUNN
Genoten (Y) geluid mocht wel wa harder overal
t@mmyboy
vond het een beetje tegen vallen dit jaar!! weinig sfeer, en veel mensen stonden stil.
Takkie
Zouden de mensen, die het laatste half uur die een flugel flesje op hun hoofd hebben gehad bij mij willen melden ik ken de dader:D
Tammy (L)'
TOPPPIEE(K)
eerste anderhalf uur waren matig in de area 1 (ZACHT GELUID!) Maar toen knalde het er hard op! Voor dat geld een redelijk geslaagd feest!
Tha Bips
Super vermaakt !!! Goed feeske en erg gezellig :respect:
Was vergeten hoe fucking geweldig 't kan zijn (L).. Masters of Ceremony :kwijl:
The Fame Monster :[
Heb me weer optimaal vermaakt. Was gezellig + goede sfeer bij EA !! :D
The Vips
TE GEK FEEST MENSEN KLASSE!!!
the_­jamesster
was super dik feest.noisecontrollers !!!! wildstylez!!! wat een helden allemaal
Thello
DBSTF netjes gedaan, veel nieuwe tracks gehoord en ook weer veel tracks die vaak vergeten worden door vele andere dj's!! Dikste beats van de avond toch echt weer NC!! :D HUGE!! verdere helden van de avond: Isaac, Deepack, Wildstylez, Zatox.. Miste alleen af en toe dat het echt goed los ging :S
TheNoeL
Zeker weten een topfeessie........ :D
Thomderanged
Prima vermaakt, veel lopende mensen, maar stond wel tussen redelijk goed losgaande mensen 8)
TILT
super vermaakt en wat een mooie dames daar :bier:
Tim ..!
Bijna in mn broek gezeken omdat ik niet wilde gaan pissen :D beste indoor tot nu toe .. thank you b2s and see you next year :D
Timmitty
EA zaal was super :respect: MoC :respect:
Timmyk­nocker­!­
Heb we wel uitstekend vermaakt hoor! Geluid viel een beetje tegen...maar wat een paradijs is het daar om de weg kwijt te raken (L)!! Verder---> NOISECONTROLERS :kwijl: (L) :respect:
Tinuszzz
Laatste half uur..... :rot:
Goed feestje, niet meer dan dat. Sfeer vond ik matig. En Masters of Ceremony was een grote flop als je het mij vraagt.
Tobias81
die 45€ niet waard dit jaar. HC zaal veel beter als 2008 maar opbouw, deco, show bij dbstf minder. dana: geen echte sfeer en rustig
toddkick :vaag:
vond zeer geslaagd feesie aleen geluid had meteen vroeg op de avond al hard gemoge in de hardcore
Tom Art
Heineken Bier in Brabant:respect:
Tomba!
Geniaal! D-Block & S-te-Fan : You Did IT ! (L)
geslaagd feest _O_
Trebor
Leuk feestje gehad, geluid was te doen. Was gezellig vertoefen in de Dana zaal, wat een setjes werden daar gedraaid zeg(L)
Thrillogy was echt helemaal gewelig !!!
zeker een top feest!(Y), goed vermaakt!!:D
TwanJ
Mooi feestje :respect:
Underground Dance Events
Later op de avond best hard geluid, verder was het allemaal maar matig.
uwe koninklijke vaagheid
buiten verwachting om een lekker feesie hoor:D Dana vs Vince, heerlijk! Maar wat een kutpubliek man :rot:
Noisecontrollers :respect: gewoon meesterlijk hard :respect:
DBSTF :D Noisecontrollers _O_ Goed avondje!! Zeker los gegaan :woop:
tjaaa.. riep vorig jaar al dat ik niet meer naar Thrillogy zou gaan, had ik dus ook niet moeten doen:) matig feestje, slecht geluid, en drinken halen was kut!
Vantage Point //­ Donny
Heb me op en top vermaakt weer! Heel de avond main stage, was super! Alleen vond ik wel dat er iets te vaak aan het geluid gerommeld werd! Voorgaande 2 edities was dat niet! :D
VerbAzerr!!
Was weer mooi feestje!! NC de bom!! Renegade :respect: beetje jammer dat de rest v.d. avond geen bas aanwezig was..
Vereentje!!
Geluid was idd Goed, maar aankleed vond ik ook 3x niks! Helemaal voor zn dag als helloween!
Verliespiek
DANA-zaal was super vet. Alleen jammer dat de hardcore-zaal te klein was
Vicenzo
Was weer top met de hele bende, setjes en geluid waren niet hoogstaand, maar wel goed vermaakt
Visvinci
Feest was super jmmr dat de bass VAAK miste! verder geweldig :D
Lekker feesje net als vorig jaar (y)
Was ruig de buig! Die Vince flikt het toch iedere keer weer. Lekker early setje was dat! Zaal 2 :respect:
slechtste feest wat ik ooit meegemaakt heb en te veel Mogooltjes bah sgeit ziek word je ervan:@:@!!!!!!!
Super lekker feestje weer. Weer heerlijk lope knalle:P Tot volgend jaar;)
VWRik
Lekker feeske (Y) geluid hardcore zaal :respect:
supper:D
Willewijntje
Wat een feest echt SUPER (L). Veel leuke mensen, fijne show kortom GEWELDIG :D
jammer dat het al voorbij is :yes: had nog makkelijk heeel de zondag door kunnen gaan!!! damm aan het einde hard los gegaan....LEKKER HOOOOR (L)
Willieisgek
laatste 2 uur waren geweldig :D zou zo terug willen :D
Willies!
het was in de EA zaal weer behoorlijk gas geven, lekker geluid op zich (Y)paar gruwelijke setjes gehoord :P maar alweer is Thrillogy zeer goed, maar nog steeds niet geweldig..
wisQo
Dana intro (L) geweldigggggggggg
Wat een but feest met een k.:bye:
uitstekend vermaakt. onwijs gezellige groep idioten uit Den Haag en omstreken:D
x_Loonaa
was een zeer geslaagd feestje:D beter als vorig jaar! echt super:D
x_Roween
Evil Activities! heerlijk :respect:
knalleng
xclusive
Heeft vorig jaar zeker níet overtroffen:| Geluid was veel minder.. waar was de bass:\ Tot 1u slecht was gewoon slecht.. werd een beetje soft gedraaid! En waarom stond iedereen stil? Alleen bij de afsluiting, Still number one.. ging opeens iedereen wel los, schitterend:D En helaas van de saaie aankleding weer.
Xerenetox
GEWELDIG :D
YOURI*­teaser*­
Prima vermaakt, alleen beetje koppijn nu :D
Zoeper27
was weer een dik knallend feest :P :D lekker los gegaan :P
zuen
zeer matig feest..
MASTER FEEST! (L)
Goed, gezellig feestje.. leuk sfeertje :)
lekker hoor:D was weer een toppertje:D
~*~Lady E~*~
Top feest, mooie locatie!! Leuke sfeer.. and Bike thanks for play the "Chicken dance"!!! :resepect:
~-> Little me <-~
heerlijk feessie had met desi! leuke nieuwe partypeople ontmoet! ouwe rotten ;) gezelligheid! :D
~HardStyle~
Muziek was lekker Alleen waar was de Bass??
Slecht geluid bij Dana, veelste druk bij Kelly, en overal bloody hot! Ondanks dat heb ik me uitstekend vermaakt! Noisecontrollers en The Prophet :respect:
†White Trash†¹³
:respect:
•Merie•
EA Area:respect: werd heerlijk gedraaid. Vorig jaar toch al met al wel wat beter.Maar ik heb me wel weer prima vermaakt:D
°•Live your dreams•°
Heeerlijk feestje! Toplocatie, goed geregeld, leuke mensen en natuurlijk heerlijk gedraait! :cheer:
»' cynthia.­ •
wat 'n feest !:D Goed vermaakt, & MOC Live super ! :respect:
Æcium
te vet gewoon :D
ÐebOrahh*­:bounce:
Ik heb me uitstekend vermaakt:d lekker gedraaid! lekker losgegaan:bounce:

Line-up Thrillogy

1Area 1
hardcore, hardstyle
🇧🇪 hardstyle
· live hardstyle
hardstyle
hardstyle
· live hardcore, hardstyle
hardcore, hardstyle
hardstyle
🇮🇹 hardstyle
· MC hardstyle
2Area 2
🇵🇱 🇳🇱 hardstyle
trance, retro
· live hardcore
hardcore, house, hardstyle
techno, hardstyle
hardcore
hardcore, hardstyle
techno, hardcore
🇮🇹 hardstyle
hardcore, house, hardstyle
· MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
3Area 3
hardstyle
· live hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
hardcore
hardcore
hardcore
🇮🇹 hardcore
· MC hardcore

Nieuws

Thrillogy
26 oktober 2009
Komende zaterdag organiseert B2S de derde editie van Thrillogy in Brabanthallen Den Bosch. Deze locatie zal van 22.00 uur tot 07.00 uur het decor vormen voor een concept dat nog weinig uitleg behoeft; een ware thriller bestaande uit drie delen, die het beste brengt op het gebied van de harde dance stijlen. Niemand minder dan D-Block & S-te-Fan, Lady Dana en Evil Activities zullen die avond in het middelpunt van de belangstelling staan. 87
Over een maandje staat Thrillogy alweer voor de deur van de Brabanthallen in Den Bosch. Niemand minder dan D-Block & S-te-Fan, Lady Dana en Evil Activities zullen tijdens deze Halloween nacht in het middelpunt van de belangstelling staan. Uiteraard kijken zij al weken uit naar deze bijzondere avond. Maar met hen, zullen ook vele collega DJ’s en vrienden achter de draaitafels plaatsnemen. Samen zullen ze alles op alles zetten om er een legendarische show van te maken. 59
Nog 2 maanden en dan is het zover. De derde editie van Thrillogy, in de Brabanthallen Den Bosch. Niemand minder dan D-Block & S-te-Fan, Lady Dana en Evil Activities zullen tijdens deze Halloween nacht in de schijnwerpers staan. 105
De drie Thrillogy namen zijn vorige week bekend gemaakt. Niemand minder dan Evil Activities, Lady Dana en D-Block & S-te-Fan zullen op zaterdag 31 oktober 2009 de hele avond in het middelpunt staan. Drie superacts uit de hedendaagse hardere stijlen, verzameld onder een dak! 63
Op zaterdag 31 oktober 2009 organiseert B2S de derde editie van Thrillogy in de Brabanthallen te Den Bosch. Hierbij vertegenwoordigen 3 acts de hedendaagse hardere stijlen in dance muziek. Inmiddels is het tijd de namen bekend te maken van de artiesten die hun eigen area gaan hosten. 124
Thrillogy 2009
13 juli 2009
Op zaterdag 31 oktober 2009 vind de derde editie van Thrillogy plaats in de Brabanthallen te Den Bosch. In 2007 schreven The Prophet, Neophyte en Ruthless geschiedenis op de eerste editie van Thrillogy en vorig jaar was de beurt aan Zany, Charly Lownoise en Paul Elstak. Dit resulteerde wederom in een groot spektakel, verdeeld over 3 zalen, waarbij iedere artiest tot het maximale ging. 139
Ook in 2009 zal B2S doorknallen! Wederom staan een groot aantal evenementen op de kalender. Pak je agenda er maar weer bij want hieronder vind je traditiegetrouw de data voor het eerste half jaar van 2009: 119
b2s presents Thrillogy at Provincial Hall in Den Bosch

In less than a month, Thrillogy will once again come knocking on the door of the Provincial Hall in Den Bosch. On this Halloween night, none other than D-Block & S-te-Fan, Dana and Evil Activities will be the centre of attention. Obviously, these artists have been looking forward to this night for weeks.

These three mega-acts will rule over their own area for no less than 8 hours, and have complete freedom to schedule their night. Each artist has also selected several artists to join them as special guests to help them rock the house. Together, they’ll go all out to make this a truly legendary show.

Below are the support acts chosen by the three heroes
→ lees meer

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Thrillogy 2009 - 31 Oktober 2009 f:hard261
GZ: 1 ticket tickets14
GZ: 2 kaartjes Thrillogy tickets11
GZ: 2 kaartjes Thrillogy tickets9
TK: (gesloten) 1 kaartje voor Thrillogy vanavond EUR 30 tickets1
TK: (gesloten) 1 kaart te koop Thrillogy tickets1
TK: (gesloten) 2 kaartjes Thrillogy tickets7
TK: (gesloten) 1 Thrillogy kaartje tickets2
Thrillogy tickets2
GZ: (gesloten) Thrillogy tickets20
GZ: (gesloten) 1 Thrillogy kaartje gezocht tickets5
Kaartje te koop thrillogy tickets4
TK: (gesloten) Thrillogy tickets5
TK: 2 e-tickets voor Thrillogy tickets4
TK: (gesloten) 2 Thrillogy kaarten E-tickets tickets1
TK: (gesloten) 3 tickets voor Thrillogy tickets1
GZ: 2 kaarten Thrillogy tickets8
TK: (gesloten) Kaartje te koop trilogy tickets13
TK: (gesloten) 1 Thrillogy kaartje tickets8
TK: (gesloten) 4 kaarten over Thrillogy tickets6
TK: (gesloten) 1 ticket Thrillogy tickets4
TK: (gesloten) 2 Thrillogy kaartjes tickets8
Zaterdag 31 oktober 2009 Thrillogy Den Bosch f:hard11

7063 opmerkingen

 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ;lies op donderdag 5 november 2009 om 16:30:
Top feestje


:jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op donderdag 5 november 2009 om 15:27:
weet niet hoe jij naar defqon1, qbase en inqontrol bent geweest maar daar liggen de prijzen ook op 10 euro en begin maar met sparen want qlimax zal ook wel weer 10 euro kosten


ja inderdaat over al ben je wel 10 euro pakeer geld kwijt als je de auto dicht bij neer zet

en ja ga eens met de auto een dagje amsterdam of zo dan ben je nog meer kwijt..



als je de auto aan de over kant neer zet van het gelredome kost het je niks en je wandelt zo onder de brug door na het geredome denk nog geen 5 min lopen doen wij ook altijd
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
weet iemand of die set die op pepsi.nl staat
ook als bestand te downloade is?
dan kan k die ook fijn op mn ipod zette:kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op donderdag 5 november 2009 om 00:01:
Foto's van b2s online @ http://www.b2s.nl
helaas hebben ze niet alles geplaatst


kan de mijne idd ook niet vinde:(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ;lies op donderdag 5 november 2009 om 16:30:
Top feestje


wojoo jij bent die flyer chick! :kwijl:
haha :respect:!
Waarschuw beheerder
Ik heb 2 kleine montage's gemaakt van zaterdag

Deel 1


Deel 2

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
leuk feestje heb me prima vermaakt:D
 
Waarschuw beheerder
nog steeds geen fotos op bejbi.se
volgens mij gaat dat nog wel ff duren :/
Waarschuw beheerder
Zijn er fotos gemaakt door flugel.com??
kan er me iets vaags van herrineren??
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van marmo(L) op donderdag 5 november 2009 om 23:21:
Zijn er fotos gemaakt door flugel.com??


:yes: Dacht van wel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Timmiee op donderdag 5 november 2009 om 19:04:
kan de mijne idd ook niet vinde:(


Ik die van mij ook niet :'(
 
Waarschuw beheerder
 
Waarschuw beheerder
dodelijk feestje wij hebben er ontzettend erg van genoten,
nu op naar qlimax.
Waarschuw beheerder
donateur
was gezelligs (Y)

maar wtf met het geluid? :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van marmo(L) op donderdag 5 november 2009 om 23:21:
Zijn er fotos gemaakt door flugel.com??


:yes:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
iemand enig idee hoe dit nummer heet?


alvast bedankt
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 november 2009 om 22:25:
nog steeds geen fotos op bejbi.se


:S Nog steeds niet! Hoelang gaat het nog duren zeg :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja en op flugel.com staat ook nogsteeds niks....:S 1.5 week geleden alweer komop zeg.....
 
Waarschuw beheerder
Ik vond de fotograaf van flugel ook niet zo vriendelijk. Maakte aan het einde van de avond een foto van ons, 2 mensen stonden er half op, reactie: "Volgende keer beter" :S okee .. Terwijl de dames en heren van hardmusic community echt (altijd! (y)) de tijd voor je vrij maken om een leuke foto te maken :respect:
Ik verwacht niet veel van de foto van flugel.com ...

Heb nu overal gekeken .. ben nog steeds 1 foto "kwijt" even wachten op bejbi.se denk ik ... :gaap:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 november 2009 om 09:22:
even wachten op bejbi.se denk ik ... :gaap:


Ja daar zit ik dus al "effe" op te wachten :/ ze mogen nu wel es opschieten hoor!
 
Waarschuw beheerder
de foto's hebben ze eindelijk op flugel.com neergezet maar het zijn er echt ontzettend weinig zeg:S

Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 november 2009 om 09:22:
Ik vond de fotograaf van flugel ook niet zo vriendelijk. Maakte aan het einde van de avond een foto van ons, 2 mensen stonden er half op, reactie: "Volgende keer beter" Okee .. Terwijl de dames en heren van hardmusic gemeenschap Echt (altijd! ) De tijd voor je vrij maken om een leuke foto te maken
Ik verwacht niet veel van de foto van flugel.com ...

Heb nu overal gekeken .. Ben nog steeds 1 foto "kwijt" even wachten op bejbi.se denk ik ...


wat een domme reactie zeg, zoiets kunnen ze toch niet zeggen..
tegen ons waren ze ook niet echt vriendelijk en keken een beetje chagerijnig toen ik vroeg of hij een foto wilde maken..
 
Waarschuw beheerder
Vond ik dus ook Chantal .. "volgende keer" ?! Hij bedoeld dus volgend jaar? :S :nocheer:

En inderdaad .. wat verrassend! --> niks geen foto van ons op flugel :loser: Ik zal in het vervolg met een grote boog om de flugel-fotograaf heen dansen .. Ga dan geen foto's maken op feesten waar mensen van je verwachten dat je hun feestvreugde vastlegt op de gevoelige plaat .. Tuurlijk mislukken er foto's .. maar chagerijnig + niet publiceren = :nocheer: en :loser: .. jammer ...

en Margot .. ik wacht met je mee .. ;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 november 2009 om 19:59:
en Margot .. ik wacht met je mee .. ;)


Dan ben ik iig niet de enige, gaan we gezellig samen w8en :nocheer:
Waarschuw beheerder
Wat een dikke eindbaas was t weer zeg :respect:
 
Waarschuw beheerder
:nocheer: nog altijd geen fotos op bejbi.se :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 november 2009 om 14:09:
nog altijd geen fotos op bejbi.se


Nu wel..
 
Waarschuw beheerder
En Margot staat je foto ertussen? :cheer:

Ik ben nog steeds 1 kwijt, miss mislukt ;) :rot: kan ook haast niet anders hihihihi :lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 november 2009 om 17:59:
En Margot staat je foto ertussen?


Ja hij staat ertussen :cheer: eindelijk!
1 kwijt, maar de andere heb je wel? :P
Waarschuw beheerder
Zijnn er ook Filmpjes Gemaakt hiero?
welke SITES?? heb dr al meerdere gekeken:)