Partyflock

Forumonderwerp · 804575
2 volgers · 7675x bekeken
Betreft: evenement: Decibel, zaterdag 20 augustus 2005 om 11:00
Waarschuw beheerder
Misschien zijn er al mensen terug dus hier istie dan!

ben benieuwd...

(K)
Waarschuw beheerder
blijkbaar wel leuk ,nog niemand terug dus!

Waarschuw beheerder
decibel duurt nog wel ff
Waarschuw beheerder
Ik baal er zo van dat ik er niet heen heb kunnen gaan ivm werk :(
Waarschuw beheerder
Ik kon dr ook niet heen,geen geld en geen zin en moest werken...

Maar t maakt me niet echt uit dat ik thuiszit behalve dat t saai is op msn en pf omdat iedereen weg is :/
Waarschuw beheerder
donateur
lijkt me niet dat er al mensen terug zijn, en anders is et niet best, dan was et niet zo geweldig...
Het weer zit wel mee volgens mij..
Waarschuw beheerder
Volgende week maar Mysteryland :D

Waarschuw beheerder
donateur
Kzou heengaan.. maar kwam vanmorgen pas om 11:45 uit bed vandaan gerold en had er eigenlijk ook weinig zin in :/
Volgend jaar maar weer :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 augustus 2005 om 18:21:
Kzou heengaan.. maar kwam vanmorgen pas om 11:45 uit bed vandaan gerold en had er eigenlijk ook weinig zin in

had je wel een kaartje?? Anders is ut wat zonduh om die zo de prullenbak in te gooien

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MvB op zaterdag 20 augustus 2005 om 18:50:
had je wel een kaartje?? Anders is ut wat zonduh om die zo de prullenbak in te gooien

:jaja: Gastenlijst.. dus de schade is niet zo groot ;)

Waarschuw beheerder
baal er ook van, maar ja kan niet alle feestjes afgaan, beetje duur ook.....volgende week ook weer mystery!

Waarschuw beheerder
donateur
Helaas niet aanwezig kunnen zijn :cry:

Ten 1e geen geld, ten 2e moest ik werken... ten 3e had 't 's nachts gemoeten...

Helaas ben ik al 2 x gebeld en word ik overspoeld met smsjes :(
Waarschuw beheerder
dat heb ik ook en iedereen vindt het super. Krijg ik toch weer spijt dat ik niet gegaan ben.
Waarschuw beheerder
Ik hoorde via via dat Major Bryce goed bezig was :D

En ik zit thuis................
Waarschuw beheerder
donateur
men zusje belde net ook al dat het heeeel toff was....snik snik..moet ik helaasz missen..

Waarschuw beheerder
vorig jaar vond ik er geen fluit aan, daarom ben ik maar niet meer gegaan dit jaar... maar voor de mensen die er zijn VEEL PLEZIER (heb toch al van meerdere gehoord dat het dit jaar beter is dan vorig jaar!!)
Waarschuw beheerder
jammer dat ik er niet kon zijn....
werk:( ze vonden t niet nodig dat ik na vakantie,dancevalley, mysteryland en daarna nog q-base ook nog vrij was voor decibel:(
Waarschuw beheerder
donateur
Het was wel leuk, alleen volop veel mensen 8)

En veel warmer dan verwacht

Waarschuw beheerder
ik zou eigelijk ook Gaan vandaag
zit nu alleen Thuis met een keelontsteking :/
had er Gister al een klein beetje last van
maar had niet gedacht dat het zo erg zou zijn :S
ik ken nie ,.eten ,, slapen ,, drinken ,, praten ,, roken
en al helemaal nie naar decibell

Snik Snik :cry:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 augustus 2005 om 18:51:
Gastenlijst.. dus de schade is niet zo groot

bah, mensen die op gastenlijsten staan en dan maar niet gaan.

(inderdaad ben ik min of meer jaloers :P)
Waarschuw beheerder
donateur
mensen houden t lang vol...weet nog wel met defqon1 dat sommige vroeg weggingen..k ga zo op stap:P

Waarschuw beheerder
Jep net thuis maar het was echt geweldig, zeeeer vet feestje, benaderd zeker Defqon :D Reden van thuis komen : :dood: KAPOT :dood: :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wendie op zaterdag 20 augustus 2005 om 21:54:
weet nog wel met defqon1 dat sommige vroeg weggingen

Defqon 2004 zeker (door dat verdomde voetbal)
Waarschuw beheerder
ik word dinsdag geopereerd dus maar een weekendje rustig aan en daar past decibel jammer genoeg niet tussen dus:(

hoop dat t leuk was!

(K)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :)suusje:) op zaterdag 20 augustus 2005 om 22:17:
hoop dat t leuk was!

Ik hoop 't niet :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 augustus 2005 om 22:18:
Ik hoop 't niet

het was toch leuk :P

Waarschuw beheerder
Ik vond 'em wel leuk, sommige dingen waren wat beter geregeld dan voorgaande edities en uiteraard was het weerzien met Lingebos een feest van herkenning. Alleen waren de techno en de trance de hele dag te rustig, de hardstyle was ook niet bommetje vol maar de hardcore en early rave waren wel vette hak.

Panic draaide, uiteraard, cool en leuk. De rest vond ik in de Early rave, waar ik het grootste deel van de dag was, een beetje standaard en afgezaagd.

Maar ik heb m'n caloriën wel weer goed verbrand vandaag! :jaja:

Op naar de kroeg! :bier:
Waarschuw beheerder
De kontjes (en 255 andere foto's) staan op www.phono.nl

[img width=640 height=480]http://www.pvdplanet.net/images/decibel.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
gewoon weer kut !!!

Waarschuw beheerder
was echt wel een tof feessie:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 93/98 op zaterdag 20 augustus 2005 om 23:09:
gewoon weer kut !!!

gewoon kut weer
of
gewoon weer kut

:P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Was echt een súper feestje :bounce:

Ik ben echt nét terug..
Waarschuw beheerder
donateur
Op het laatste moment besloten om toch maar te gaan en geen spijt van. Goede locatie en alles was goed geregeld. Complimentje voor de organisatie, het blijkt dat dingen dus ook goed geregeld kunnen worden. Super gezellig alleen jammer dat het zo vroeg afgelopen is dan :(.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Defjah [Scotch & Sossa] op zaterdag 20 augustus 2005 om 23:34:
Op het laatste moment besloten om toch maar te gaan en geen spijt van. Goede locatie en alles was goed geregeld. Complimentje voor de organisatie, het blijkt dat dingen dus ook goed geregeld kunnen worden. Super gezellig alleen jammer dat het zo vroeg afgelopen is dan .

En dan te bedenken dat ik telkens als ik vroeg of we zouden gaan WEER een NEE kreeg :S
Maar van de week deed ik nog een laatste poging met in mn gedachte dat we toch niet zouden gaan.
En ineens zei Rich "is goed we gaan wel".
En idd heb er ook helemaal geen spijt van :D
Was echt super toppie feessie (Y)
Moest er alleen wel even aan wennen dat we "helemaal" naar Gorinchem moesten rijden ipv dat Decibel "hier om de hoek" gehouden werd in Westmaas / Rotterdam.
Feessie is ckers voor herhaling vatbaar :D :bounce: :D :bounce:

(K)

Waarschuw beheerder
Decibel was weer eens supervet! Goed georganiseerd en goede muziek :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
leuk leuk!

:bounce:

lekker lossss in het Lingebossss

:cheer:

maareh...de reis......

de buschauffeur wist niet eens de weg!
dus straatje keren inne Vuren ofzo :S

gelukkig op de terugweg ging het 3x sneller, toen hadtie al een paar keer kunnnen oefenen :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 augustus 2005 om 22:03:
Jep net thuis maar het was echt geweldig, zeeeer vet feestje, benaderd zeker Defqon

sterker nog ik heb mij beter vermaakt als op Defqon
Op DefQon zat ik de hele tijd te vechten tegen de vermoeidheid.
En op Decibel heb ik mij op alle stijlen wel vermaakt.
Terwijl ik normaal gesproken alleen voor Hardcore ga.
organisatie was ook goed geregeld.
alleen bus kaartje was wel erg duur vanaf station Geldermalsen
Waarschuw beheerder
Was mega heftig!! goede sfeer en niet te druk het geluid was ook (Y) en de rest ook trouwens :P
Waarschuw beheerder
super vet:D als altijd fantastische sfeer, en voor ieder wat wils m.b.t. stijlen:D k vooral genoten van hard en jump style, met als favorieten the prophet, deepack, activator, zany en yves:woep: echt super vet, en gratis:P:D
Waarschuw beheerder
enige minpuntjes:

- security en dames aan de kassa konden mij niet vertellen waar de GL ingang was en stuurden me compleet vreemde en andere kant op ....

- in de main heb ik wel 3x de e-fect cd (mixed by Activator) voorbij horen komen

- geen mobiel bereik (maar dat kan B2S niet helpen ;) ) maar als je alleen heengaat en afhankelijk bent van je mobiel om te meeten is het wel vervelend ;)

Activator was (Y), mensen waarmee ik uiteindelijk de dag doorbracht waren (Y) en :lief: ... en het publiek viel me mee :yes:

Waarschuw beheerder
Had prima bereik

erg goed vermaakt

alleen vond ik het geluid in hardcore weer slecht en de aankleding over het algemeen niet bijzonder
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Net terug
en het was onwijssssss vet
mijn favo's waren: buzzfuzz en ophidian :worship:
en de rest was gewoon hard jumpen :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het was in 1 woord weer geweldig :yes:

Alleen jammer dat het dan ineens zo snel afgelopen is :(

Waarschuw beheerder
twas een geweldig feestje!
alleen vond ik t jammer dat het geluid in de hc tent nogal zacht stond, voor de rest top, prima organisatie, lekker druk en perfecte sfeer!
Waarschuw beheerder
PFFFF Net terug was echt supervetjes, nu alleen erg brak.
Topsfeertje hoor en toiletten waren erg netjes was zekerzz die 50 cent waard.Geluid was top, ik zit nu met een suis in me oren niet normaal. Alleen die parkeerplaats hè, sjeee wel 1 1/2 uur moeten wachten voor we weg konden, gelukkig zaten we niet vast een heleboel auto's wel....maarre zekerzzz voor herhaling vatbaar :D:D

Waarschuw beheerder
zeker wel mooi feesie, iemand die gek nog gezien die na boven klom in de hardcorezaal :D
Artiest Mike G
Waarschuw beheerder
Echt vet feest gehad zeker 's avonds

Waarschuw beheerder
Die parkeerplaats, tja...dan hebben jullie zeker niet Decibel twee jaar geleden meegemaakt..! ;P

Gelukkig nog één feest waar het volume wél op maximaal staat..! :jaja: (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Nah Vodafone deed in elk geval raar, geen netwerk terwijl je vol bereik ad volgens je telefoon en na uit en aan zetten weer niets. Kan ook zijn dat het juist te vlakbij een zendpark was.

Anyway paar keer proberen en het ging wel...

Verder zit ik er best wel doorheen en het was top ;)

Ik zou bijna zeggen dat dit eigenlijk teveel is voor 1 dag.
Waarschuw beheerder
het was zeker zupperrrrrrrrrrr heb me zeker vermaakt
vooral de early rave was superrr weer jammer dat het voor bij is .
alles was goed geregeld en we hebben mooi weer gehad.
zeker voor herhaling vatbaar

Waarschuw beheerder
vet :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dave op zondag 21 augustus 2005 om 02:14:
Ik zou bijna zeggen dat dit eigenlijk teveel is voor 1 dag.

Teveel of juist te weinig....

Ik baal ervan dat ik in de set van Sven Wittekind (techno) te vroeg ben weggegaan, ik baal ervan dat ik helemaal niet in de trance ben geweest, ik baal ervan dat ik in de Hardcore niet alles heb gezien, ik baal ervan dat ik mijn grote vriend Yves helemaal ben vergeten in de Jumpstyle en ik baal ervan dat ik m'n andere grote vriend Sietse niet heb zien afsluiten in de hardstyle.. :(

En ik baal ervan dat de volgende Decibel pas weer over een jaar is en dat daartussen nog meer regen en sneeuw en andere ellende zit... :P

Waarschuw beheerder
femmel:D
Waarschuw beheerder
donateur
@Danielito

Mja kijk dat bedoel ik dus... Ben ik toch niet de enige met dat gevoel, -teveel gemist te hebben-...

Waarschuw beheerder
duidelijk een relax feestje ik ben net pas terug en me duidelijk vermaakt!!
Waarschuw beheerder
donateur
Het was super vet! :D Jammer dat het al zo vroeg afgelopen was maar ja je kan niet alles hebben ;p Deepack draaide echt grandioos :respect: vet staan stamoen daar :bounce: daarna nog een halfuurtje Zany was ook zeker vet! :D

Waarschuw beheerder
Een geslaagd feestje :P
Waarschuw beheerder
Wat een weertje :D
:respect: voor b2s ...
was weer super

op naar mystery!!

Waarschuw beheerder
donateur
dit was weer een mooi feesie :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Zooooooo ben net thuis en was wel een geslaagd feestje!
Goed geregeld allemaal! Helemaal geen lange wachtrijen, niet bij parkeren, binnenkomst, wc's en barren!
Weer was prima, alleen de regen op het einde was een beetje jammer!
Sfeer was niet in alle tenten even top... De techno was echt te rustig terwijl er toch wel een lekkere line up was, maar iedereen stond daar stil. Beste sfeer was op de main :) Was erg gezellig daar :)
Veel bekenden gezien die ik lang niet gezien had. En verder een hoop gezellige mensen ontmoet! Tijd was echt voorbij gevlogen!!
Heb me iig prima vermaakt :) Alleen vind in 's nachts veeeeel leuker! :jaja:

Na het feestje nog bij de macdonalds gezeten met nog wat gezellige mensen :D Hahaha was echt ff lache :)
Nog bedankt voor het bloementje :D

Nou ik ga zo maar proberen wat te slapen!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik ben ook net thuis zat gvd verzakt:/
maar de rest was toppie:respect:
Waarschuw beheerder
in het begin dacht ik ... waarom heb ik hier 45 euro voor neergelegd.. sorrry maaar wat een volk joh!!! de tering... gelukkig maakte sven wittekind en frank kvitta het dubbel en dwars goed... wat was het weer housen in de TECHNO tent!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Soon. op zondag 21 augustus 2005 om 05:10:
sorrry maaar wat een volk joh!!!

wat bedoel jij daar nou precies mee???
Waarschuw beheerder
donateur
Was een top feestje, weer was gelukkig ook goed. Geluid stond overal lekker hard.

top dj's :

Panic,
scot brown
Ophidian live
Paul elstak (echt een top early rave set (y))

Waarschuw beheerder
was in 1 woord geweldig! ben nu weer aan het werk en de bass dreunt nog door mn kop! alleen parkeren was klote, 2 keer vastgezeten en maar wachten op hulp :D
ook hoorde je in de techno de hardcore er doorheen (ach hou toch niet van techno :D)
Waarschuw beheerder
vond het idd wel grappig :D muziek stond ook wel hard genoeg.... baal er alleen nog wel van dat het nie meer 's nachts is... 's nachts en buiten... dubbel zo leuk:D :9

maja joh... nu nog ff doorgan hier en zien wel hoe het loopt ;) :p
Artiest Snoggy
Waarschuw beheerder
ZOOOOOOOOOOOOOO vet gewoon :bounce:!!

waaaaaaaaaaaaaaaa

te vet!!!!!!!!!!!!!

Ruudloos draaide weer eens lekker :respect:!!

Waarschuw beheerder
Supervet!! :cheer: (Y)
Waarschuw beheerder
:( begin nu toch wel spijt te krijgen dak niet gegaan ben, al die positieve reacties!

Waarschuw beheerder
Ik vond het geweldig!!! Veel bekenden gezien!! Mainstage was echt super!! Volgend jaar ben ik er iig weer :bounce:!!!

Waarschuw beheerder
Was cool :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Het was cker een topfeest!!!!!!!

Geen rellen gezien, prima weer, werdt lekker gedraaid, alleen kan geen feest lang genoeg duren....pfffffffff voor je het weet is het weer 23.00:S
Waarschuw beheerder
ja het was helemaal losssssssssssssssssssssssssssssssssssssss :woep:

Waarschuw beheerder
kben er niet geweest maar wel heel erg benieuwd hoe seismic live was en ophidian live?!?!?!?!?!?!
Waarschuw beheerder
het was in 1 woord een superfeest!
Waarschuw beheerder
donateur
Damn wat vloog de tijd hard op Decibel ;-)
Echt super feestje gehad, relaxte sfeer, veel bekende tegen gekomen. Er werd overal super gedraaid. Feestje had wel tot 7 uur door mogen gaan.

1 Min punt is dat vlak voor de ingang een maat van mij door de Ratten eruit gepikt werd, en mee moest.
Na een dik half uur gewacht te hebben kwam ie weer terug.
Waren best veel mensen die ze er random uit plukte voor controle.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Total Destruction op zondag 21 augustus 2005 om 05:45:
wat bedoel jij daar nou precies mee???

Nou dat er andere mensen rond lopen dan op bijv. een Awakenings... bedoel er verder niks mee.. wist ik van te voren.. heb me net zo goed vermaakt hoor.. no offense!(y)

Waarschuw beheerder
Was weer een gekke editie van Decibel outdoor !!!
Tijd ging te snel !!
Waarschuw beheerder
donateur
:bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

superrrrr.............. echt geweldig
jammer dat het afgelopen is

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het super! (y) :respect: .... alles was goed geregeld, sfeer was goed, muziek was nog beter..., kortom: was zeker de moeite waard! :D .. t enige wat jammer was, was dat iedereen aan het eind 3 kwartier op zoek was naar z'n auto in het blubber/slip veldje :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Was wel heeeeeeeeel vermoeiend met een dikke toeter...

Maar wij zijn er geweest!!!! En 't was superrrrr :bounce:

Greg C op de mainstage was waanzinnig!!!

Jumpstyle tent was ook errug kick :cheer:
Waarschuw beheerder
Zoooow dit was een mooi feestje! In het begin een beetje rondgelopen, toen in de Hardcore gekeken, was wel aardig. Maar de Early Rave, dat was DE zaal (weer :p)!! Goeie sets van Panic, Buzz Fuzz, Vince!!!. Als laatste draaiden Darkraver en Paul van 7 tot 11 samen, ok het was niet altijd early wat ze lieten horen maar opzich vond volgens mij niemand dat erg, Paul liet z'n Offensive plaatjes thuis, ze draaiden wel de nieuwste Babyboom plaatjes, maarja die doen het altijd goed!

Dit was echt een top feest, en de Early Rave was DE tent, zoals Steve zei :)

zeker wel mooi feesie, iemand die gek nog gezien die na boven klom in de hardcorezaal

Ja die heb ik ook gezien. Het schijnt dat hij dat vaker op feesten probeert te doen, je kunt maar een hobby hebben :d

Waarschuw beheerder
donateur
Superrrrrrrrr vet feest, wat was het geluid in early tent hard!!!

Maar de Early Rave, dat was DE zaal (weer )

!!
en de Early Rave was DE tent, zoals Steve zei

[img width=15 height=15]https://partyflock.nl/images/light/smileys/yes_new.gif[/img]

Tijdens 1e set van Petrov was het nog erg rustig in early tent, maar dit was van korte duur. Het was daar gehele dag lekker druk, nog voldoende ruimte om te [img width=31 height=31]https://partyflock.nl/images/light/smileys/bounce.gif[/img]

Man vd avond wederom Vince [img width=29 height=15]https://partyflock.nl/images/light/smileys/worshippy.gif[/img]

Live act RTC [img width=15 height=15]https://partyflock.nl/images/light/smileys/tongue.gif[/img], iedereen ging uit zijn dak!!!

Het was een zeer geslaagd feesie, weergoden waren Decibel gezind, lokatie vet, organisatie goed!

Hopen dat het een volgende X weer eens 's nacht is!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het was zkr een geslaagd feestje!:yes:

Er hing ook zo'n relaxte sfeer, niemand keek naar de tijd enzo.. Heerlijk!
Waarschuw beheerder
donateur
wat een klote feest
slecht geluid
overal bagger
onweer, regen en hagel
koud
geen sfeer
hardtrance zaal was veels te druk en warm

;)

*proest* 8)
Waarschuw beheerder
donateur
zeker een top feest.. alles was perfect geregeld..

iemand de parachutist nog gezien die een noodlanding in het publiek maakte,, want ik kon niet goed zien of ie nou nog wat had. Die ging echt met een noodgang de mainstage over.

Waarschuw beheerder
TOPPIE gehad.
Veel HS,HC en Main gestaan.
Vele bekende peeps weer gezien.
Goed geregeld,geen lange wachtrijen gezien.

Volgend jaar zekers aan wezig.

Nu aftellen Mysteryland:bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
heb het zeer goed naar men zin gehad. heb alleen rob gee en rtc in de early gezien. voor de rest ff buiten gezeten bij de main en veel geswitched tussen de techno en de hardcore. door men eigen stomme schuld sven wittekind gemist, maar die schade heb ik goed ingehaald met amok en kvitta. damn wat draaide die sterk en hard. geluid was ook goed vond ik. opt laatst in de hardcore draaide ze hem nog ff wat harder open :o. voelde men organen gewoon trillen.

nee heb me erg goed vermaakt. alleen beetje belachelijk dat de buschaffeuse de weg niet wist van het station naart lingebos. nu waren we met de hele bus afhankelijk van peddie... nou en dat wil je toch liever niet zijn :9.

Uitspraak van --best1979-- op zondag 21 augustus 2005 om 11:19:
iemand de parachutist nog gezien die een noodlanding in het publiek maakte,, want ik kon niet goed zien of ie nou nog wat had. Die ging echt met een noodgang de mainstage over.

Ja toen zat ik net lekker op de heuvel te chillen. Zag ineens zo'n paradiver neerstorten in de menigte. Maar ik had geen zin om op te staan dus weet niet hoe het is afgelopen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zker geslaagd feestje! Was goed te doen in de early tent!:jaja:
Artiest {SHOWLIST artist 32309, 44281}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 augustus 2005 om 02:10:
Die parkeerplaats, tja...dan hebben jullie zeker niet Decibel twee jaar geleden meegemaakt..!

HOH die ken ik ook nog wel, wat een bende!!

Decibel was vet!

norman ging wel, bad boys waren goed, major bryce vond ik minder, ruthless :respect: vette intro en yves was ook top.
Furax live is toch beter dan dj set.
Waarschuw beheerder
donateur
heb me echt geweldig vermaakt!

wij konden alleen de pendelbussen niet meer vinden:S lag dat aan ons of hadden meer mensen hier problemen mee?
Waarschuw beheerder
Ik vond het heel gezellig, vooral bij pavo ging ik ff flink uit mn dakkie...
Dana was ook weer als vanouds, die zaal was toch vet!!!
Dikke harde bassen daar, alleen wel warm.

Ondanks dat ik meestal voor de hc en early ga, vond ik vandaag de hs eigenlijk wel lekker :bloos:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 augustus 2005 om 01:57:
zeker wel mooi feesie, iemand die gek nog gezien die na boven klom in de hardcorezaal

:jaja:

ik vond het ook zeker een geslaagd feesje, geen wachtrijen overal, niet bij binnekomt, wc's, munten halen en bars! (Y)
het geluid had harder gemogen, maar dat mag van mij altijd harder dus kan aan mij ligge...
masters of ceremony was toch wel het vetst op het einde! stage diven in een bootje! :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Angel Eyeso:) op zondag 21 augustus 2005 om 11:30:
wij konden alleen de pendelbussen niet meer vinden:S lag dat aan ons of hadden meer mensen hier problemen mee?

lag aan jullie. Je moest als je net de poort uitwas gelijk naar rechts toe. Dan was je er al :). Stond wel groot aangegeven maar je moet het maar net zien. Het is dat een maat van me me er op attendeerde anders had ik ook verkeerd gelopen.
Waarschuw beheerder
donateur
Ook voor mij was het een top-feest.
Onverwachts samen met mijn vrouwtje er naar toe gegaan.
En hebben vooral bij Jumpstyle & Early-rave gezeten.
Super veel bekende gezien en veel mensen gesproken.

Waarschuw beheerder
donateur
Decibel was helemaal los!!! :bounce:
Een geslaagd feessie :yes:

Main en Hardstyle (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
SUPER FEEST, helemaal los vooraan in de techno !!!!!!!
Waarschuw beheerder
Was echt een top feesie hardcore en hardstyle waren echt lekker :D
Waarschuw beheerder
K heb me super vermaakt, ben blij dat ik gisterochtend nog n kaartje gehaald had :)
Waarschuw beheerder
Wittekind, Amok en Kvitta maakten er een waar feest van en stopten pas om 22.50, ze bleven er maar platen opleggen

:respect: :D

Waarschuw beheerder
Was echt vet! Super feestje! Ben helemaal uit me dak gegaan! :)
Waarschuw beheerder
Vond het wel een leuk feest, niet super speciaal ofzo :jaja: Wel veel leuk mensen leren kennen (Y)

Uitspraak van 1231-1321 op zondag 21 augustus 2005 om 11:34:
masters of ceremony was toch wel het vetst op het einde! stage diven in een bootje!

Dat was zeker wel lachen :D

Kijk nog wel ff of ik volgend jaar weer naar decibel ga, vind het snachts eerlijk gezegd toch veel vetter. En ook nog genoeg andere leuke feesten :D

Waarschuw beheerder
Was Zeker Weer Een Zeer Mooi Feest.. Toen ik smorgens uit Zeeland wegging, regende het de hele tijd, maar eenmaal in Gorinchem was het helemaal goed!

Egt een super dag gehad, vooral Panic, Beholder & Balistic, Deepack & RTC waren superrr!

Op naar volgend jaar!
Waarschuw beheerder
Het was een topfeest!!! Geluid stond lekker hard, vooral bij de Early Rave:d Rob Gee was echt geweldig:respect: Mainstage was ook errug vet, ik snapte alleen niet waarom er steeds met schuim gespoten werd:s Zany sloot het feest lekker af met veel eigen producties.

:respect:B2S:respect:
Artiest DSpawn
Waarschuw beheerder
donateur
In tegenstelling tot vorig jaar, heb ik mij dit jaar gruwelijk vermaakt!

Het begon bij de hardcore tent, ik was precies op tijd voor Dione, dit altijd garant staat voor feest. :jaja:
Nosferatu was ook wel relaxt daarna. Eventjes nog gekeken bij the Stunned Guys en daarna door naar de Early Rave waar Vince heersend bezig was! Niets meer dan veel respect voor deze man :D
RTC en Darkraver deden het ook verbazingwekkend goed en toen ben ik naar de hardstyle gegaan.
Activator was nog bezig, wat ook goed wilde hossen en Deepack was de perfecte afsluiter (voor mij) voor dit zeer geslaagde feest!
Ik sterf van de spierpijn nu, 'k heb mn benen onder mn lijf vandaan gedanst. :)

Lokatie vond ik ook heel erg relaxt, aankleding was nog al karig (alleen in de hardstyletent viel dit mee) maar dat mocht de pret absoluut niet drukken!

Al met al: Een heerlijk feest geweest!! :)

Waarschuw beheerder
donateur
Zow tering, was een top feestie!! Alleen jammer dat de hardstyle en techno zo ver van main waren!! Maar ben veelal op main gebleven omdat ik geen zin had om naar de andere kant te lopen!! Daardoor veel leuke DJ's gemist!! :\

Helemaal uit me panty gegaan!! Gelukkig was ut mooi weer, op laatste paar buitjes na dan!! Ach whatever!! Lekker :bounce: in de regen!!

Veel nieuwe leuke mensen ontmoet, veel ouwe vrienden gezien en veel mensen die me herkende van PF!! ;-);-)

Helemaal (y)
Waarschuw beheerder
Op het laatste moment toch maar besloten wel te gaan....en cker geen spijt! Wat een Topdag...! Super feest...! :D

Waarschuw beheerder
Geweldig genoten!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Was weer een leuk feestje! maar ik blijf toch zeggen dat ik die van vorig jaar beter vond :jaja: Gelukkig bijna de hele dag lekker weer gehad, alleen 's avonds een beetje regen.. wat ik wel klote vond was de terugweg naar de parkeerplaats, helemaal geen licht en we hebben meer dan 'n uur naar de auto lopen zoeken :frusty: maar verders was decibel (y)
Waarschuw beheerder
zeker een vet feest baterde lekker door
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Miss Tails op zondag 21 augustus 2005 om 11:32:
Ondanks dat ik meestal voor de hc en early ga, vond ik vandaag de hs eigenlijk wel lekker

Dat gevoel had ik nu ook.

heb zelfs halfuurtje bij de Techno gezeten.
Die Sven Wittekind ken lekker draaien.
Artiest {SHOWLIST artist 78564, 26210}
Waarschuw beheerder
was echt een master feest,
lekker weer
betere doorgang van ene naar andere kant
hardstyle tent was gruwelijk! showtek: de puta madre!!!
slechte decibel anthem!!!

top feest!!
Waarschuw beheerder
Was een vet feessie :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Massive & The Rebel, Dave 202, Showtek (DV8!! (y)), Pavo, Zany waren wwer goed bezig..

The Prophet in de Hs was helemaal top, ben zelfs nog uit m'n broek gescheurd onder die set :p
Vooral de vloer daar was erg vet, ik kwam telkens 20cm van de grond. :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
Op het begin zag ik het allemaal nog nie echt zitten mar na 2en begon ik me steeds meer te vermaken:D was echt nog een gruwelijk feest geworden!

:respect: B2S

Waarschuw beheerder
echt een kicke feessie vooral de mainstage vond ik echt vetjes
Waarschuw beheerder
:bounce: heb me ook prima vermaakt :bounce:
Waarschuw beheerder
Jaja topfeest!!
dj's van de dag waren voor mij activator en wittekind! sodemieters wat lekker zeg. Ook de afsluiting in de techno was top met kvitta...haha op t einde van zn set speelde hij soort van circusdeuntje en begon te zingen whahaha

heb voornamelijk de hardstyle (warm!) en techno bezocht en verder overal nog ff gekeken, je had lekker de ruimte overal trouwes :bounce:
Waarschuw beheerder
quote: Vooral de vloer daar was erg vet, ik kwam telkens 20cm van de grond. quote

haha klopt en als je ff stond te zuchten kwam je nog omhoog door het volk dat om je heen aan het feesten was. Toptent eigenlijk alles was wel beter als vorig jaar vond ik, nu heel de dag vermaakt en me de tiefus in geholpen. Net een sauna die hardstyle tent... volgend jaar toch maar snachts??

de nieuwe anthem is zomaar bout, kon geen lachje van mn gezicht toen ik hem hoorde. Leuke mensen ontmoet ook nog (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
idd, in elke tent was genoeg ruimte om goed uit je plaat te gaan! Zeer groot pluspunt :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
duidelijke zaak was weer te erughh te losss echt onwijs lekker en de ruimte was ook zeker goed kon zeker lekker uit je plaat gaan
Waarschuw beheerder
Was cker wel leuk feestje!! vooral Deepack was weer supervet!! Seismiclive viel me beetje tegen. Word beetje zuur van iedere keer dezelfde kick onder al die platen :(
Waarschuw beheerder
Oh ik baal zo dat ik niet kon!! Volgend jaar beter!
Waarschuw beheerder
+ ruimte!
+ weer!
+ mensen!
+ catering
+ elstak!
+ masters of ceremony!

- geluid hc mocht harder
- einde set ophidian
- parking :(

al met al prma feestje werd goed gedraaid!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik had er niet zo veel van verwacht van te vore, qua line up enzo, maar tis me alles meegevallen :)! leuk feestje
Waarschuw beheerder
Super feessie gehad, vond deze editie vooral qua locatie een verbetering ten opzichte van vorig jaar ..

Hardtrance had de Early moeten zijn, dan had je alle chille tenten naast elkaar staan ..

Tenchno was weer hard knallen, vooral Kvitta :kwijl: ..
Waarschuw beheerder
het was echt weer een top feessie!!!!!

B2S ga zo door en decibel see u next year ;) :bounce:
Waarschuw beheerder

Haha ja, die gast klom met de dance parade ook overal in verkeersborden enzo.:)

Maar het was echt een super feest, er werd gruwelijk gedraaid in de hardcore tent.

Tijdens de set van MOC toen Kelly en Neophyte met een rubber bootje over het publiek heen gingen, dat was ook super vet. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van s'COREpion op zondag 21 augustus 2005 om 12:16:
slechte decibel anthem!!!

Niet kunnen horen, toen ze die plaat gingen draaien vond een groep van ongeveer 50 man het leuk om ff om mij heen te aan knokken....
Waarschuw beheerder
Zoooo wij waren dus niet de enige die ons vermaakt hebben... voor een uitgebried verslag over onze DB ervaring kijk op www.mysterycouple.web-log.nl.
Wij balen alleen dat ML er niet in zit voor ons. :(:(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van xantrex op zondag 21 augustus 2005 om 11:13:
wat een klote feest
slecht geluid
overal bagger
onweer, regen en hagel
koud
geen sfeer

Overdrijven is ook een vak!!!
Het was een super feest!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Geweldig feest! bijna alleen maar bij de techno gestaan! Amok en Kvitta waren de toppers van de dag! Geen minuutje stilgestaan! (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !!Daantje!! op zondag 21 augustus 2005 om 13:22:
wat een klote feest
slecht geluid
overal bagger
onweer, regen en hagel
koud
geen sfeer

Vind hij ook hoor :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ILoveHardStyle op zondag 21 augustus 2005 om 13:25:
wat een klote feest
slecht geluid
overal bagger
onweer, regen en hagel
koud
geen sfeer

Vind hij ook hoor

Denk het ook wel ja!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 augustus 2005 om 13:24:
Amok en Kvitta waren de toppers van de dag

ik vond amok echt slecht... hij draaide niet lekker vond ik.. beetje hardstyle achtig soms.. :no:

Waarschuw beheerder
Top feestje :bounce: Annika t was super om je gezien te hebben hihi :9
Waarschuw beheerder
donateur
wat een klote feest
slecht geluid
overal bagger
onweer, regen en hagel
koud
geen sfeer

Ik heb Xantrax zien lopen, die had het best baar z'n zin :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op zondag 21 augustus 2005 om 10:37:
Nou dat er andere mensen rond lopen dan op bijv. een Awakenings...

weer zo n triest ik-ben-techno-ik-ben-cool-en-de-rest-zijn-sukkels-STAKKERTJE

blijf voortaan lekker thuis :gaap:

:nee:

Waarschuw beheerder
donateur
was zeker Relaxt :D

Waarschuw beheerder
ja was een enorm leuk feest........... we motte weer op naar de volgende party dussssss
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 augustus 2005 om 13:24:
Amok en Kvitta waren de toppers van de dag!

Ik vind techno niks op zulke feesten, het valt er zo buiten en komt niet tengoee van de sfeer.
En dan nog de techno naast de Harcore zetten..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 augustus 2005 om 01:54:
twas een geweldig feestje!
alleen vond ik t jammer dat het geluid in de hc tent nogal zacht stond, voor de rest top, prima organisatie, lekker druk en perfecte sfeer!

zo waar was jij dan rond het einde van de set van outblast:flower:...me oruh klapperden gewoon;)

kheb er niets op aan te klagen....ik vond de early en de hc tent allebei lekker klinken...alleen jammer dat je steeds zown pokke eind moest lopen:( andere stylen heb ik niet veel van mee gekregen..alleen de harstyle ff maar daar wask owk wel snel weer weg...dat was volges mij de warmste tent:S pfff sauna!!!!
Waarschuw beheerder
Twas echt een erg geslaagd feesje..helemaaaaal los :D
Waarschuw beheerder
Het was een geweldig feest :-), was om 12:00 aanwezig en ben tot 22:30 helemaal los gegaan :bounce:
Waarschuw beheerder
was weer een vet feessie
leuke locatie en er werd lekker gedraaid
paul elstak was weer een goeie afsluiter
Waarschuw beheerder
echt een goed feest nie meer en nie minder.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ENROC op zondag 21 augustus 2005 om 13:47:
En dan nog de techno naast de Harcore zetten..

En waar zouden ze die dan moeten plaatsen?! :[

IIG TOPFEEST!! Niks op aan te merken, ik kan niks bedenken :/
:O ja die rellen :S Maar dat ligt aan een stel leeghoofden :@ :[ doe dat lekker tijdens voetbalwedstrijden ja :frusty:

Lekker losgegaan bij Beholder & Balistic, Panic, Luna, Speedy J, Prophet, Kvitta, Amok, Greg C...heb er vast nog meer gehoord .....;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :xDennis:x op zondag 21 augustus 2005 om 13:44:
weer zo n triest ik-ben-techno-ik-ben-cool-en-de-rest-zijn-sukkels-STAKKERTJE

en toch is het waar wat ik zeg... bedoel er verder niks mee... heb zelf nog een half uurtje staan hakkuh!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op zondag 21 augustus 2005 om 14:06:
heb zelf nog een half uurtje staan hakkuh!

zo :respect:
:vaag:
Gewoon gelul man ... mensen die er liepen was gewoon het normale volk die op hardstyle/early rave feesten komen.. niets mis mee mooie dames,aardige gasten (y) beter dan dat arrogante techno volkje :gaap:
Waarschuw beheerder
je voelt je dus blijkbaar aangesproken ofnie..

Uitspraak van :xDennis:x op zondag 21 augustus 2005 om 14:08:
mensen die er liepen was gewoon het normale volk

zeg toch ook niet dat het geen normale mensen zijn... zeg allleen dat er andere mensen rond lopen.. that's all (y)[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op zondag 21 augustus 2005 om 14:12:
je voelt je dus blijkbaar aangesproken ofnie..

idd ... ik ga naar hardstyle feesten dus ja .. ik hoor bij 'dat andere volk'
komt een beetje over of je erop neerkijkt ... thats all (y)
prettig leven verder knulletje
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :xDennis:x op zondag 21 augustus 2005 om 14:19:
knulletje

Nou Nou .. nu lijkt het wel of je op mij neerkijkt..:/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op zondag 21 augustus 2005 om 14:21:
Nou Nou .. nu lijkt het wel of je op mij neerkijkt..

(y) mensen die zulke domme uitspraken doen wel ja .. maargoed zoals ik al zei .. fijn leven verder

Ontopic
Vond de lokatie eigenlijk beter dan vorig jaar ... parkeerterrein lekekr dichtbij alleen 8 euro parkeergeld vind ik nergens overgaan ... vuurwerk aan het eind was wel (y) op de main
Waarschuw beheerder
VET feest vooral in de vip kicke set van stanton, rob en ricky da dragon,en grec c in de main was ook lekka op naar volgend jaar....
Waarschuw beheerder
hoe was decibel outdoor

Decibel was op een goed lokatie
Decibel was goed qua muziek
Decibel was tot t einde droog
Decibel was gezellig
Decibel was een kick feest
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :xDennis:x op zondag 21 augustus 2005 om 14:24:
8 euro parkeergeld vind ik nergens overgaan

neej das best duur idd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *CH3-21* op zondag 21 augustus 2005 om 14:01:
IIG TOPFEEST!! Niks op aan te merken, ik kan niks bedenken
ja die rellen Maar dat ligt aan een stel leeghoofden doe dat lekker tijdens voetbalwedstrijden ja

Zeker gezellig feest, en dat rellen viel ook nog wel mee wat ik gezien heb!!
Waarschuw beheerder
idd .. ok sta je dan heel de nacht in een bewaakte en overdekte parkeergarage zoals in de Arena .... ok .. maar op een drassig weiland waar normaal koeien en schapen lopen te schijten :nee:
Waarschuw beheerder
Nou Suusje,

Het was Supeerrrrr...:bounce: Jammer dat je er niet was!!
Ik heb bijna heel de tijd in de Early Rave gestaan..
Wat mij betreft waren er geen minpunten!!
Kortom: Geweldig
Waarschuw beheerder
donateur
Heb het ook erg naar me zin gehad, lekker staan stampen:bounce:

Leuke mensen ontmoet, redelijk wa bekenden gezien...weer was ook erg goed, had verwacht da het al eerder zou gaan regenen eigenlijk maar het bleef toch nog lang goed!!

Topfeest, leuke locatie, volgend jaar weer denk...:)

Waarschuw beheerder
Wat een feest weer zeg :) Locatie was echt top en het geluid ook :respect:! Tot volgend jaar :bounce:

Waarschuw beheerder
Was echt een top feest!
Maar me voeten doen nog steeds pijn...:( echt niet normaal ennehh ....... wie waren nou die jongens in de jumpstyle area...met hun blote barst ;) helemaal vooraan :yes:
Volgend jaar weer van de partij! :d

Waarschuw beheerder
Decibel was Super!!:D
Volgend jaar ben ik zeker weer van de partij!!:bounce:

Waarschuw beheerder
Vet feestje hoor, goeie locatie, weer goed, veel bekenden.
En damm wat draaide Kvitta hard zeg. Echt lekker.
Waarschuw beheerder
donateur
Het weer was goed! Was gezellig en goede muziek, Nexus was vet. Wel jammer dat er zoveel dubbele platen werden gedraaid :S Volgend jaar weer denk :D
Waarschuw beheerder
vond het een super feest, met name sfeer in de early rave , was geweldig!!!! :bounce:
vond alleen de sfeer bij de main en inde hardcore wel een beetje tegen vallen
maar goed de rest van de tenten top!!!
Vond met name in de early rave dj panic zijn set top!!!

Werkzaam bij Stylez-eventz
Waarschuw beheerder
donateur
Super dagje gehad!! :jaja: :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van .Ik. op zondag 21 augustus 2005 om 14:27:
Decibel was tot t einde droog

Weet niet op welke decibel jij was?!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
suuuuupergezellig :D

geen flauw idee wie waar en wanneer en hoe aan et draaien was, ik heb geen seconde op mn boekje gekeken, maar maakte niet uit ook, iedereen was goed :D
Waarschuw beheerder
ja het was gruwelijk relax en top hadden ook geluk met het weer:P

Waarschuw beheerder
donateur
geweldig :D:D

Werkzaam bij Bar27
Waarschuw beheerder
Super vermaakt in elke zaal! Heerlijk genoten van mijn helden wittekind, amok en kvitta...veel gelachen met lijpe mensen, had et echt naar mijn zin gister...

Minpunt vond ik toch het geluid in de hardcore, viel me iets tegen, maar voorderest damnn wat een dag!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DSpawn op zondag 21 augustus 2005 om 14:57:
die knakker snapt 't geloof ik niet helemaal.. maar wel een grappige PB om te bewaren (en dat alleen al vanwege zwaar incorrecte interpunctie en taalfouten)

ja echt achterlijk...ik had een pbtje terug gestuurd dat t nergens over ging krijg je dit:

Uitspraak van verwijderd op zondag 21 augustus 2005 om 15:09:
Nee Idd gelukkig bepaal ik dat niet, maar je komt net om de hoek kijken kwa feesten en uitgaan. je heb heel wat gemist.

:D yeah right

ontopic
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 augustus 2005 om 15:14:
geen flauw idee wie waar en wanneer en hoe aan et draaien was

:) heb ik ook altijd
Waarschuw beheerder
donateur
Bijna de hele dag in de Early Rave gestaan, echt geweldig :D ook nog een hoop bekenden gezien, en heb gewoon een topdag gehad ;P Paul Elstak draaide super, bijna de hele avond gewoon samen met darkraver :D
volgend jaar weer! :cheer:
Waarschuw beheerder
hee suus,

Zoals bob al zei, jammer dat je er niet bij kon zijn want het was echt weer een heerlijk feestje..Super gezellig, goed opgezet en eigenlijk geen minpuntjes. Dus volgende keer gaan moeten jullie ook maar weer van de partij zijn!
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
heb me zeer goed vermaakt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sofe op zondag 21 augustus 2005 om 15:43:
Zoals bob al zei, jammer dat je er niet bij kon zijn want het was echt weer een heerlijk feestje..Super gezellig, goed opgezet en eigenlijk geen minpuntjes. Dus volgende keer gaan moeten jullie ook maar weer van de partij zijn!

ja ik baal er nu ook steeds meer van! maar ja...snel beter worden en dan op naar t volgende feessie en helemaal lossss
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Super naar mn zin gehad.
Bijna heel de dag in de Early Rave gestaan :bounce:
Gezellige mensen om me heen (Y)
Lekker weer.

Toppertje (Y) 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ENROC op zondag 21 augustus 2005 om 13:44:
wat een klote feest
slecht geluid
overal bagger
onweer, regen en hagel
koud
geen sfeer

Grapje zeker haha?

Kvonnet zo gaaf! Echt, de mensen die niet zijn geweest of niet konden hebben echt n TOP feest gemist!

Ja, Decibel outdoor 2005 stijgt met stip naar nummer 1! :bounce: (Y)

Waarschuw beheerder
Waarom lezen mensen alleen het 1e gedeelte?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 augustus 2005 om 15:11:
Weet niet op welke decibel jij was?!

Juh.. die paar miezerdruppels kon je niet echt regen noemen maar oke helemaal droog was het dan niet op het einde :p

Waarschuw beheerder
TTTTTTTTTt echnooooo was beste

wenn sagst du das !!!!!!!!!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mickey'D op zondag 21 augustus 2005 om 16:08:
gevonden op decibel
deze bijzondere pen..
als je denkt dat het de jouwe is, pb mij dan even..
kan me zomaar voorstellen dat je nogal inzit over je verlies..
ik zal zorgen dat je hem zo snel mogelijk weer in je bezit hebt!!!

:)
Waarschuw beheerder
Was Leuk feestje :yes:
Goed muziek,leuk sfeertje en het weer was (y) goed
Heb het naar me zin gehad....

Maarrrrrrrr:
Het parkeren was indd zwaar klote :[
Je moet 8euro betalen om je auto onder het modder te laten zitten heel me auto was vies zat haast vast in het blubber :S
Maar ok dan moet je terug naar huis, In het pikke donker :S moet je door het bos de weg terug vinden je ziet geen hand voor ogen!
Nou heb je eindelijk de weg gevonden waar je auto moet zijn (waar je je auto niet ziet :S ) moet je nog es een uur naar je auto lopen zoeken in het weiland waar je NOGMAALS geen ene t*fus ziet :vaag:
Moet je ook nog es uitkijken dat je niet in een greppel/sloot stapt!
Maar goed uit eindelijk toch nog mijn auto gevonden Thank God!
Dus kortom ZWAAR slecht geregeld voor de terug weg!
Weer es niet over nagedacht!

Maar goed dus feest = goed
terug weg huis = Zwaar klote :[
Waarschuw beheerder
Vond de aankleding van het feest eigenlijk beetje tegenvallen vergeleken met andere feesten waar ik ben geweest, maar de muziek die ik heb gehoord was echt UBER!!

Waarschuw beheerder
alleen vond ik het geluid in hardcore weer slecht

Nou dat vond ik dus echt niet :/

In alle zalen vond ik t geluid wel oke!!

Vond t echt een super feest (Y) Heb t super naar me zin gehad..

alleen de parkeerplaats was kut:s
Al die auto's die vast zaten en we hebben eerst een half uur naar de auto moeten zoeken:/ volgend jaar misschien naar niet in t gras parkeren:D

Al met al een grandioos feest!
Waarschuw beheerder
bras feest zeer zwak geluid,behalve early rave vooraan dat was nog te doen.man van het feest weer dj panic,de enige die nog snapt dat als je early rave moet draaien dat ook doet,de rest was echt niks geen sfeer als ik dat zo zie moet ik maar stoppen met feesten,want het was echt triest,het zal helaas nooit meer worden zoals in 1995/96 toen feest nog feest was met supergoed geluid.
Waarschuw beheerder
snap niet wat iedereen loopt te zeuren over het moeilijk terug vinden van de auto, als je een aanknopings punt had onthouden toen je de auto er neerzette, (een matrix bord op de snelweg ertegenover bv) had je m makkelijk kunnen vinden!

Ik liep er meteen goed naartoe, of kwam dat nou omdat ik nuchter was?!
Waarschuw beheerder
Top Feessie!!
2 vechtpartijtjes gezien -1 in HCtent en die andere bij ut parkeerterrein...
Gelukkig lekker weer B)
Kon alleen de pendelbussen nie vinden.. :S liep helemaal naar de eventbussen! :S moest k dat pokke end weer trug lopen.. :(
Maar heb me top vermaakt! Vooral in de HC tent.. voor de rest haast nix gezien...
Waarschuw beheerder
donateur
die pendelbussen hadde wij ook, maar iedereen zei weer iets anders waar we het aan vroegen, zijn uiteindelijk maar naar het station gaan lopen...
Waarschuw beheerder
donateur
super goed feessie :yes:

wij waren er al om half 12 geloof ik en op het eind, na ongeveer 12 uurtjes dikke pret, wilden mijn beentjes niet meer, dat was erg jammer, maar niks aan te doen :D

wat was het heeeerlijk weer :yes: ik was bijna blij dat de zon eindelijk onder ging omdat ik toen een beetje af kon koelen :bloos:

de organisatie was perfect, al vind ik het jammer dat ik moet lezen dat het parkeerterrein weer 1 groot moddergevecht in het donker was. niks vervelender dan eerst je auto te moeten zoeken en uitgraven voordat je eindelijk naar huis kan. wij waren met een touringcar en daar konden we na een paar meter lopen zo instappen, heerlijk.

Waarschuw beheerder
Decibel was echt toppie!!Ik had meer in de hardstyle willen staan maar weer es ouderwets hakkuh in de early rave was ook goed en hardcore ook!!Eigenlijk was het overal wel super!!Maar het was jammer dat het begon te regenen op het eind!!Maar wel een leuke meid tegen gekomen dan is de regen niet erg!!;-)
Mensen waren over het algemeen toppie maar het zou leuker zijn als het de volgende keer weer 'savonds was want ondanks dat het al de hele dag bezig was had ik tegen 11 uur nog het gevoel van nu al afgelopen?!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van OLDSKOOL GANGSTA op zondag 21 augustus 2005 om 16:36:
als ik dat zo zie moet ik maar stoppen met feesten,want het was echt triest,het zal helaas nooit meer worden zoals in 1995/96 toen feest nog feest was met supergoed geluid.

Lijkt me ook beter als jij stopt met feesten ;)
Was er in 95/96 wel een decibel outdoor of bedoel je gewoon je eerste feest?
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Waarschuw beheerder
Heb me gisteren uitstekend vermaakt op decibel. Als het volgend jaar weer op die lokatie is, dan ben ik zo goed als zeker weer present. Heb wel 2 minpuntjes:

1) Sommige security lui :no: :no: :no:
2) Kijk je op de site wat een VIP kaart precies inhoudt, staat dus niet bij dat er een parkeer terrein voor vips was (´gratis´ parkeren dus)dus parkeer je op het grote veld en betaal je netjes 8 euro, kom je er later achter dat er dus wel speciaal parkeerplekken waren voor de vips alleen wij kwamen net van de andere kant dus zijn dat hele parkeerterrein nooit tegen gekomen :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 augustus 2005 om 16:55:
het zou leuker zijn als het de volgende keer weer 'savonds was want ondanks dat het al de hele dag bezig was had ik tegen 11 uur nog het gevoel van nu al afgelopen?!!

Zullen we het feest dan maar gewoon langer door laten gaan :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Miss Tails op zondag 21 augustus 2005 om 16:36:
snap niet wat iedereen loopt te zeuren over het moeilijk terug vinden van de auto, als je een aanknopings punt had onthouden toen je de auto er neerzette, (een matrix bord op de snelweg ertegenover bv) had je m makkelijk kunnen vinden!

Je kon gewoon haast niks zien daar, tenzij sommige auto's hun verlichting aanhadden! maar als je wat later weg was gegaan zie je dus niks, dus dan kan je wel met je aanknopingspunten aankomen maar daar zie je dan ook geen reet van!

Waarschuw beheerder
was mn eerste grote feest ( jaja ben nog een guppie :P ) maar was echt helemaal top :D weer zat gelukkig ook mee... ja heb me goed vermaakt :D

Waarschuw beheerder
dat was idd een nadeel dat t parkeerterrein niet verlicht was... we hebben een half uur naar de auto moeten zoeken... en daarna ook nog een drie kwartier moeten wachten voor we het terrein afkonden.. waardoor wij weer de laatste trein hebben gemist en de halve randstad hebben gezien
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 augustus 2005 om 17:07:
was mn eerste grote feest

eens moet de eerste keer zijn he?

ik ben ook lekker begonnen, de aller eerste keer dat ik uitging ging ik naar Qlimax, toen was k 15, nu, nog geen jaar later kan ik er niet meer mee stoppen, ik ben verpest:no: :P:P:P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoorde dat er wel flink gevochten was maar ik heb er helemaal niks van meegekregen....de sfeer was echt veel beter dan ik verwacht had! :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik was op de motorfiets, dus geen parkeerproblemen ;) Vond het een prima feestje, lekker dicht bij mijn ouderlijk huis dus eindelijk eens geen teringeind rijden, mooi terrein, vuurwerk aan het einde was echt spetterend maar dat hadden ze op zich mogen laten want dat had weer 10 euro gescheelt qua kosten aan het kaartje want echt...er is daar voor heel wat geld de lucht in gegaan!

Oh en ze hadden van mij nog iets langer door mogen gaan in de technotent ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 augustus 2005 om 17:11:
Oh en ze hadden van mij nog iets langer door mogen gaan in de technotent

Had nie gek geweest nee.. Maar dat circusliedje van Kvitta aan t eind was echt lachen! :D Daarna nog ff n nummertje flink uit mn dak staan gaan en toen was t rond 10 voor 11 over met de pret! Jammer.. Had op die manier nog wel ff n paar uurtjes door kunnen gaan!

Waarschuw beheerder
Had nie gek geweest nee.. Maar dat circusliedje van Kvitta aan t eind was echt lachen

Zeker gruwelijk, alleen wordt het zo langzamerhand een handelsmerk van hem...hoor dat nummer wel eens vaker aan het einde van een set van frankie
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een super feest weer!!! :D :D

Greg c (vooral eerste helft) was totaal :bounce: :Vaag: :respect:

Verder mijn tip van de dag: Furax vs. V-beatz :| :| :|
Kort, maar krachtig, damn wat een geile set :respect: :bounce:

Zany als afsluiter ook helemaal goed (Y)

Is het al volgend jaar? :9
Waarschuw beheerder
donateur
Vond decibel cker een superfeest!!! Gelukkig hele dag mooi weer en heel veel goede setjes gehoord. oa buzz fuzz, paul, beholder en balistic dana en natuurlijk The Prophet damn wat ging het toen los. Vond allen het geluid in de hardcore betje tegenvallen. ben er vier keer wezen kijken ofzo maar ging niet echt lekker. Verder veel toffe mensen gezien en weinig gezeik. Echt een topfeest!!! :respect: voor b2s!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb ook een top-feest gehad. Thanxx Xantrax!!

Heb wel vandaag mn auto voor de 2e keer deze week moeten wassen omdat ik iets teveel gas gaf op het gras/blubber-veld op de terugweg:(

Verder heb ik me de hele dag ontzettend goed vermaakt. Bijna iedereen gezien die ik wilde zien op de Belgische dames na.

Zonde dat ik Amok en Kvitta moest missen maar heb me verder heerlijk vermaakt bij Speedy J en Sven Wittekind :kwijl:

Op naar Mysteryland!
Waarschuw beheerder
Het was echt machtig gisteren!
Het enige minpuntje is toch wel het betalen van 0,50 voor de wc's (wat overigens netjes geregeld was met deo en haarlak :D)
Voor de prijs van zo'n kaartje mag je toch wel verwachten dat je gratis je dingetje kan droppen.
Ik zou serieus willen weten wat alleen de opbrengst van de toiletten is geweest!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thin White Duke op zondag 21 augustus 2005 om 17:28:
Vond decibel cker een superfeest!!! Gelukkig hele dag mooi weer en heel veel goede setjes gehoord. oa buzz fuzz, paul, beholder en balistic dana en natuurlijk The Prophet damn wat ging het toen los. Vond allen het geluid in de hardcore betje tegenvallen. ben er vier keer wezen kijken ofzo maar ging niet echt lekker.

M.O.C klapte er anders best hard op.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Anthony Abuse op zondag 21 augustus 2005 om 17:33:
Ik zou serieus willen weten wat alleen de opbrengst van de toiletten is geweest!

van mij €0.50, de rest heb ik er uit gezweet

Waarschuw beheerder
deo en haarlak

en de zonnebrand en body-lotion B)
Waarschuw beheerder
donateur

ff een grove berekening, vorig jaar waren en 15.000 mensen zeg dat er nu 10.000 waren, en dat iedereen een keer gaat (de een gaat vaker op een dag, de ander niet, toch?)

0.50 x 10.00 = €5000
Waarschuw beheerder
Nog ff een vraagje tussendoor;

Ik zag dat er gisteren volop gefilmd werd o.a in de zalen, weet iemand waar/wanneer deze beelden te zien zijn?

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben al 5 keer geweest...

echt absurd die 50 cent
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kippenvla op zondag 21 augustus 2005 om 17:33:
Uitspraak van Terrible Thomas op zondag 21 augustus 2005 om 17:28:
Vond decibel cker een superfeest!!! Gelukkig hele dag mooi weer en heel veel goede setjes gehoord. oa buzz fuzz, paul, beholder en balistic dana en natuurlijk The Prophet damn wat ging het toen los. Vond allen het geluid in de hardcore betje tegenvallen. ben er vier keer wezen kijken ofzo maar ging niet echt lekker.

M.O.C klapte er anders best hard op

Ok dat is mooi! hoorde idd van meer mensen dat het wel meeviel, was er denk ik net op de verkeerde momenten:S Maar heb me bij de hardstyle en early rave ook wel vermaakt:D
Waarschuw beheerder
M.O.C klapte er anders best hard op.

Ja dat was vooral te danken aan Neophyte, die het publiek ook nog echt iets wilde bieden. Schitterend die pad met die gitaar...FANTASTISCH!

Verder Outblast erg fris, prachtige act van RTC, {Let's}Panic, en voor ik het vergeet.....Nosferatu laatste stuk erg fris.

Decibel, volgend jaar weer

Waarschuw beheerder

in liters en kilo's? Als je het netjes vraagt mag je het vlg jaar vast wel op komen meten ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Anthony Abuse op zondag 21 augustus 2005 om 17:37:
Ik zag dat er gisteren volop gefilmd werd o.a in de zalen, weet iemand waar/wanneer deze beelden te zien zijn?

Er komt als het goed is een dvd van decibel...tenminste dat hoorde ik gister...zou mooi zijn want we zijn vet lang gefilmd bij Deepack toen we flink stonden te stampen :bounce:
Waarschuw beheerder
geweldig wat een weekend!

we hadden een weekend geboekt opd e camping lingebos.
op zich niets bijzonders, maar we lagen op het veldje aan het water dat meteen uitzicht bood op decibel :D
het mooie was dat we vrijdagavond om 19:00 een rondleiding over het terrein hebben gehad. iedere tent eff checken. wat lichtchecks meegemaakt. in de hardcore achter de decks gestaan. echt super! het begon goed dit weekend!

en toen het feest zelf zaterdag: in 1 woord geweldig! wat een supersfeer. (op een enkele grote rel na in de early rave)

enne die dvd gaat er hier ook zker gekocht worden :D
een van me betere feesten tot nog toe

edit:
Ohw ja: held van de dag: SEISMIC live! alias beholder en balistic.....
wat hebben ze the anthem van dit jaar weer GRUWELIJK vet gemaakt zeg...... :respect: toen ging het pas echt los!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur

wij konden ze ook niet vinden, 2x die hele rij met bussen afgelopen, overal vragen.
verkeer regelaars zeiden allemaal wat anders :/
gelukkig hadden bekenden nog 2 plekken vrij, en zijn we zo terug gekomen.
Maar het was zeker slecht aangegeven :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
DECIBEL was gewoon GRUWELUK.. de KONING !!! :D:bounce::D

en uhmm heb indd ook nix gemerkt van vechtpartije enzo...:)
GELUKKIG !!

hmm ja het parkeren was indd waardeloos wij zijn ook 3 kwartier bezig geweest en uit eindeluk toch gevonden !!
maar dat kon de pret toch niet meer bederven we hebbe zo ie zo een GEWELDIG feest gehad !! :bounce:

:respect: Blackmail, Beholder&Balastic, Luna, Darkie/Paul & Yves !! :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Anthony Abuse op zondag 21 augustus 2005 om 17:37:

zal voornamelijk voor de dvd geweest zijn, wanneer die uitkomt weet ik niet
Waarschuw beheerder
het was zekers een superfeest jah!!!:D
alles netjes geregeld,goed geluid,goed weer..alles was op en top!
heb zelf ook veel in early rave en hardcore gestaan..heerlijke sets werden er gedraaidt..
zelf ook nix gemerkt van vechtpartijen hoor??..wel wat mensen plat zien gaan door drugs of drank maar verder niets..
de klappers zelf van de hele dag vondt k Panic in Early Rave en op t laatste Master Of Ceremony in de hardcore..mooie afsluiter..!!
Alleen de terugweg was wel ff zoeken..je stond helemaal vast tussen de bussen..majah beetje passen en meten en je was er zo uit;)
Majah zeker voor herhaling vatbaar volgend jaar:D!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Heb me goed vermaakt! Vond het geluid alleen in de hardcore niet erg best en heb een aantal vechtpartijen gezien. Normaal weet ik ze toch wel aardig te ontwijken...
Ik heb vooral gependeld tussen hardcore en early rave.
stond op het laatst te wachten op een dame die niet terug kwam...

Waarschuw beheerder
10 x beter als vorig jaar, Kvitta en Wittekind waren mijn pers. helden!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van * Annie * :cheer: op zondag 21 augustus 2005 om 17:10:
Ik hoorde dat er wel flink gevochten was maar ik heb er helemaal niks van meegekregen....de sfeer was echt veel beter dan ik verwacht had!

ja was wel gevochtenja... toevallig liep ik er weer net tussendoor... :S
maar ja dat heeft voor mij de pret niet gedrukt :P
Waarschuw beheerder
Ow jah..en niet te vergeten..t half uurtje Rotterdam Terror Corps in de Early Rave;)...zwaar losss!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Summy op zondag 21 augustus 2005 om 17:56:
wij konden alleen de pendelbussen niet meer vinden lag dat aan ons of hadden meer mensen hier problemen mee?

Dat was idd heel scheef geregeld!
Ze stonden meteen na de uitgang rechts dat padje in, hoorde het toevallig iemand vragen aan de poliezie

Waarschuw beheerder
Heeft iemand die gozer nog gezien in de HC tent, die het nodig vond om in die tent in zo'n pilaar omhoog te klimmen? Wat een verwilderde was dat zeg..:d Stond ie daar hoog boven iedereen heel die zaal op te zwepen, echt schitterend. Toen hij beneden kwam werd hij in ontvangst genomen door de security, en werd meteen meegenomen.. een paar van me vrienden zeiden dat ze hem later op de middag gewoon hebben zien lopen, blijkbaar kon B2S deze stunt wel waarderen..:D
Waarschuw beheerder
het was echt zow super vet :D

begonnen in de hardcore , daarna de hele dag tussen jump en early rave gefeest, special thnx to jeffrey, en opa voor het draaien van de peuken, volgende keer wel weer effe zware shag meenemen;)

Echt super relaxte mensen (y) echt een super dagje
Iedereen gezien die ik tegen wilde komen , geen telefoon voor nodig gehad, alleen jammer voor de mensen die me kwijt waren o:) whehehehehe beter zoeken de volgende keer ;)

Yves als mijn afsluiter ;P :respect: MAFKEES :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Weet iemand de titel van het allerlaatste nummer van Vince? Dus na dat Darkraver de muziek had stilgelegd, en toen die nog 1 plaatje opzette?

Waarschuw beheerder
Weet je wat ik wel minder vond....dat ik zeker wel 5 keer dezelfde platenmix heb gehoord in 4 verschillende zalen!!Namelijk die van meagashira met prednison attack en neophyte met braincracking!!Was wel een vette mix maar als je ze al 4-5 keer heb gehoord dan vraag je je wel af of ze hun 'style' wel begrijpen!!Het zijn namelijk hakkuh platen en niet early rave of hardstyle!!
Waarschuw beheerder
donateur
wij konden alleen de pendelbussen niet meer vinden lag dat aan ons of hadden meer mensen hier problemen mee?

Wij waren ook een half uur te ver gelopen, toen bleek dat we na de uitgang gelijk naar rechts hedden gemoeten:)
Waarschuw beheerder
Kvond het een superfeest!!!!
Voor herhaling vatbaar!!!
Waarschuw beheerder
oow jah en iemand nog die parachutist tijdens set van Greg C die in de mainstage daalde..en op 2 dames landen:P?
best lullig..hehe

Waarschuw beheerder
Tweede 'hardere' feestje voor mij en ZEKER niet mijn laatste woeii :doetiwoep: Ik heb staan stampen & springen als een motherf*cker ahahaa. Dat is nog es calorietjes verbranden met een grote 'C'. Heel de dag op en neer gelopen tussen hardstyle & de mainstage.

ALL THUMBS UP :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heb geen 1 keer predinson of braincracking gehoord wat ik wel jammer vond... blijkbaar dus verkeerde moment op ander plekkie staan hossen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 augustus 2005 om 18:47:
Weet je wat ik wel minder vond....dat ik zeker wel 5 keer dezelfde platenmix heb gehoord in 4 verschillende zalen!!Namelijk die van meagashira met prednison attack en neophyte met braincracking!!Was wel een vette mix maar als je ze al 4-5 keer heb gehoord dan vraag je je wel af of ze hun 'style' wel begrijpen!!Het zijn namelijk hakkuh platen en niet early rave of hardstyle!!

jah idd dat vond ik ook minder

Uitspraak van verwijderd op zondag 21 augustus 2005 om 18:29:
Heeft iemand die gozer nog gezien in de HC tent, die het nodig vond om in die tent in zo'n pilaar omhoog te klimmen? Wat een verwilderde was dat zeg.. Stond ie daar hoog boven iedereen heel die zaal op te zwepen, echt schitterend. Toen hij beneden kwam werd hij in ontvangst genomen door de security, en werd meteen meegenomen.. een paar van me vrienden zeiden dat ze hem later op de middag gewoon hebben zien lopen, blijkbaar kon B2S deze stunt wel waarderen..

zekers die heb ik ook gezien :9 en liep even later weer door de early rave dusuuh.. wouse gast haha!!:D

Ik vond het echt super top feesjte!!! :D volgende keer zeker weer!
Waarschuw beheerder
oohh mensen,wat een feest,die harstyle loods knalde bijna uit elkaar,kolere wat lekker hard :D
Technoboy op de main stage :kwijl:

kortom; ik heb een geweldige dag gehad :D
en volgend jaar zeker weer!

Waarschuw beheerder
nou dan ga je de volgende keer met mij mee!!Want iedere keer als ik een tent naar binnen liep dan was het de 1e of 2e plaat die ze draaiden!!
Volgende keer Q-base??
Waarschuw beheerder
Outblast draaide bagger, had beter verwacht van hem..
Daarnaast heb ik me wel vermaakt met de sets van o.a. Endymion, Paul Elstak, Showtek & als afsluiter Deepack.

Al met al een zeer matig feestje
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 augustus 2005 om 19:07:
nou dan ga je de volgende keer met mij mee!!Want iedere keer als ik een tent naar binnen liep dan was het de 1e of 2e plaat die ze draaiden!!
Volgende keer Q-base??

Had je ut tegen mij??

Het iemand die "zeeman" nog gezien daar dan?? haha

Uitspraak van kanters op zondag 21 augustus 2005 om 19:07:
Outblast draaide bagger

Mjjah.. panic hek ook beter gehoord..
endymion vonk hartstikke goed, maar anderen vonden m weer te eentonig draaien, maar dat vonk wel mevallen toch??!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gerse Gerrit :devil: op zondag 21 augustus 2005 om 16:42:
Kon alleen de pendelbussen nie vinden..

Die stonden gewoon op de plek waar je mee aankwam.. :/

Waarschuw beheerder
Nee ik had het tegen Randall!!

Waarschuw beheerder
was echt vet :) bruut feestje :bounce:

:respect: :bounce: hardcore area & early rave :respect: :bounce:

wanneer komt dvd?
Waarschuw beheerder
Het was egt helemaal los!!!
Me benen zijn nog steeds helemaal dood..De hardcore tent was helemaal geweldig..

Volgend jaar cker weer :yes:
Waarschuw beheerder
Ik heb gisteren even met wat van die lui gesproken die aan het filmen waren. Het was zoals al eerder gezegd inderdaad voor de DVD, maar wanneer die ongeveer uit zou komen wisten ze niet precies. Het enige antwoord dat ik te horen heb gekregen is dat ze in ieder geval wel een maandje of 2 nodig zouden hebben om alles te monteren. Maar ja vraag me af in hoeverre iemand die dat filmt ook echt zal weten.....

Verder nog even een vraagje. Weet iemand wat de naam is van het bedrijf dat op decibel voor de beveiliging zorgde???

Waarschuw beheerder
donateur
en dan nu de vraag die ws. al 10 x is gesteld (ja, ik ben lui):

weet iemand op welke sites fotos van decibel komen, naast pf?
Waarschuw beheerder
daar is ook een topic van Bertjuh (y), maar ik kan m zo gauw effe niet vinden :D dus dan mag je zelf effe zoeken

Waarschuw beheerder
donateur
Erg geslaagd feestje (Y)

Mooie locatie, goede muziek, lekker weer, korte wachttijden bij eten en drinken, prima dus :jaja:

Wat de dj's betreft; Hard Creation vond ik erg vet, net als Ophidian. Rob Gee ook erg cool om te zien, voor de rest een hoop dingen meegepikt, heb me in ieder geval er vermaakt B)

Waarschuw beheerder
Geniet nog steeds na, wat een prachtige puinhoop :D
Waarschuw beheerder
K zag trouwens nog in de HCtent 2 vage gasten lopen..
die hadden van die vage pakken aan..
alsof ze van zo'n muziekgeval afkwamen..
pff weet nie hoe k ut moet uitleggen... :S
waren ieder geval vage pakken als je daar mee gaat lopen op zo'n feest...
Waarschuw beheerder
donateur
Geweldig feestje weer !! :D:D

Geluid was super, vooral in de Early-tent :9

Top-setjes van Panic en Scott Brown :respect: .. eindelijk eens NIET de standaard early-plaatjes :D

En als Paul nou eens altijd zo draaide als op het eind :kwijl: .. ouwe rotterdam-style, oud neophyte beuk-werk (mellow moenie mauwe, ik wil hakke :kwijl: ), gewoon knallen :D

Perfect vermaakt, veel gezellige mensen en ook 't weer was prima :D ... volgend jaar ZEKER weer aanwezig :yes: :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gerse Gerrit :devil: op zondag 21 augustus 2005 om 19:53:
pff weet nie hoe k ut moet uitleggen...

Kzag wel "de Zeeman" :9 da was bij de Early Rave hehe, waren dat niet van die groen achtige pakken?? van die pakken waarin je je kapot zou zweten op zo'n feest!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 augustus 2005 om 19:41:
en dan nu de vraag die ws. al 10 x is gesteld (ja, ik ben lui):

weet iemand op welke sites fotos van decibel komen, naast pf?

www.superfeesten.nl
www.partyvibes.nl
dat zijn er 2 die ik weet

Was gister een geweldig feesie!!! Heb het echt heel de dag naar mijn zin gehad!!
Volgend jaar zeker weer aanwezig!!
Waarschuw beheerder
de beveiliging was van B2S zelf..iig..ze staan altijd bij feesten bij Tropicana en ze liepen ook mee met de Danceparade..maar of ze precies van Tropicana of van B2S zelf zijn weet k nie precies??
En er waren meerdere beveilingsbedrijven..dat weet ik wel
Waarschuw beheerder
donateur
Decibel was echt TE vet gewoon!

Vrijwel de hele dag in de Early tent gestaan, wat een sfeer zeg! Ben ook nog even is de jump, hardstyle en hardcore tent geweest maar daar vond ik lang zo veel sfeer niet hangen als in de Early Rave!

De aankleding was overal ook dik in orde! Echt stuur gedaan! Endymion draaide vet in de hc en ik vond Outblast stukken beter draaien als op Sensation.

Verder vond ik het bruut dat DJ Paul al voor achten aan het draaien was, en er samen met de Darkraver een groot feest van maakte! Darkraver werd op een gegeven moment wel een beetje dronken geloof ik, maar dat mocht de pret niet drukken! Samen hebben die 2 een super zet weggezet.. Exlxaxl als aller, allerlaatste plaat was ook super!! :worship:

Eten was overigens goed geregeld, alleen jammer dat t niet echt lekker was.. Mooi was ook, dat Darkraver zo'n hamburger kreeg tijdens zn set, er 1 hap van nam en m vervolgens richting te crew teruggooide :D Blijkbaar vond ie m net zo lekker als dat ik m vond heheh!

Al met al was het echt een SUPER feest, niet te vergelijken met Defqon of wat dan ook, en ik ben er volgend jaar zeker weer bij!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 augustus 2005 om 19:51:
Rob Gee ook erg cool om te zien,

Die gast ging ook helemaal uit zn naad! :D:D Prachtig als een DJ zich zo vermaakt!

RTC Live was ook super trouwens! Leuke act, en lekker rammen! Raak er maar niet over uit gesproken ;)
Waarschuw beheerder
donateur
zwaar gruwelijk!!!!!!!!!!!!! :respect: dit is voor mij echt een van de beste feesten van deze zomer geweest
heerlijke wouse dag gehad :)
RTC, Stunned Guys & Paul en Darkraver (y)(y)
gruwelijk hard losgegaan op het eind, super gedaan Paul!!! :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
ha joris ;) :kusje:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van No Excuse op zondag 21 augustus 2005 om 20:18:
ha joris ;) :kusje:

Schatjeeeeeeeeee :kusje2: Was gezellig gister he :D
Waarschuw beheerder
donateur
jaaaaaaaa :D was echt super!! zie je gauw weer he ;)
:hug:
Waarschuw beheerder

Oja heel duidelijk Daan wat je bedoeld ;)
Waarschuw beheerder
donateur

Ik weet wat ze bedoelt! Die jongens hadden soort fanfare pakken aan.. Heel apart, heb ze ook gezien!

Ik vond t helemaal geweldig! Ben in alle tenten geweest maar toch meeste bij de main en hardstyle.. SUPERfeestje gehad..!
Waarschuw beheerder
SUPERRRRRRRR verjaardags feest gehad

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bassie op zondag 21 augustus 2005 om 18:54:
Wij waren ook een half uur te ver gelopen, toen bleek dat we na de uitgang gelijk naar rechts hedden gemoeten

stonden toch echt duidelijk bordjes met de richting van de pendelbussen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 augustus 2005 om 21:32:
stonden toch echt duidelijk bordjes met de richting van de pendelbussen

Waarschuw beheerder
donateur
tnx voor de sites, zal es kijken of ik nog bekenden zie :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fairytale op zondag 21 augustus 2005 om 21:25:
Die jongens hadden soort fanfare pakken aan.. Heel apart, heb ze ook gezien!

Heb ze ook zien lopen ja ... vaag :p

Liep trouwens in de hardcore (tijdens The Viper iig) ook nog een meisje rond, die was echt totaal de weg kwijt ... wist niet eens meer of ze wilde dansen, lopen, hangen, drinken, roken of omvallen :o

Heb nog niet vaak iemand ZO van de kaart gezien die nog rechtop stond zeg :o
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb me op zich prima vermaakt maar het feest zelf viel me al met al een beetje tegen. Had er denk ik teveel van verwacht. Qua organisatie was het (y), bijna geen wachttijden gehad voor drank/bonnen of eten. Het enige nadeel vond ik dat het geluid in sommige zalen overliep met zijn buurman. In de mainstage kon je op de heuvel een klein beetje meegenieten van de early rave tent en achterin de early rave tent kon je duidelijk meegenieten van de mainstage. Maar goed, dat heb ik opgelost door lekker vooraan bij de boxen te gaan staan. 8) The Prophet vond ik echt (y) draaien. Jammer dat ik zijn hele set niet kon horen maar ik wilde Luna graag horen. Luna draaide ook erg lekker maar jammer genoeg dacht het overige publiek daar anders over aangezien bijna niemand losging. Iedereen stond maar een beetje te staan, werd nauwelijk gedanst of geklapt. Beetje jammer. Technoboy heeft weer een (y) set neergezet. Gelukkig ging het tijdens zijn set wel lekker los. Heerlijk staan :bounce:. Cocaine MF (oldschool rmx :cheer: :bounce: :9 8) :kwijl: Uiteindelijk afgesloten met Paul & Darkraver. Had geen puf meer om te hakkuh maar het laatste kwartiertje kon ik niet anders dan losgaan. Geweldig! :respect: Toen we de tent uit liepen nog even genoten van het laatste vuurwerk en de laatste plaat van Zany. Nog effe staan stampen. Vond het erg jammer dat het toen meteen afgelopen was. Bij Defqon gingen ze tenminste nog een kwartier door. :9 :9 Maar ja, toen was het publiek iets enthousiaster. :X

Al met al een leuke dag gehad maar dat kwam vooral door mijn vrienden en bovenal mijn vriendinnetjes. :lief:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik was er om 5u door omstandigheden. Maar ik heb m­e prima vermaakt (y)

Ligt t nou aan mij of ben ­ik echt de enige die Outblast voor 1xtje echt chil­l vond draaien?? :/

Verder niej al te veel vech­ten gezien, zag btw ook weinig beveiliging, maar d­at kon mijn pret niej drukken :P

Heb me toch we­l n btje gestoord aan alle ik-wil-ook-naar-een-fee­st-maar-ik-heb-werkelijk-geen-ideej-waarom mensen.­ Stonden btje mooi te zijn en meer niej. Maar ik d­enk dat je dat altijd wel houdt op dit soort grote­re feestjes :)

Jammer dat je voor de wc's moest­ betalen, maar verder mijn complimentjes :yes:
Waarschuw beheerder
Kan iemand mij helpen met een nummer die zany draaide als 1 na laatste
Waarschuw beheerder
donateur
Our power??
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *RisS* op zondag 21 augustus 2005 om 22:22:
Heb me toch we­l n btje gestoord aan alle ik-wil-ook-naar-een-fee­st-maar-ik-heb-werkelijk-geen-ideej-waarom mensen.­ Stonden btje mooi te zijn en meer niej. Maar ik d­enk dat je dat altijd wel houdt op dit soort grote­re feestjes

Nou idd. Bij Luna stonden een paar meiden voor het hek. Die waren meer bezig met hem dan met zijn muziek. :S Ik kon toch echt niet stilstaan. :bounce:

Jammer dat je voor de wc's moest­ betalen, maar verder mijn complimentjes

Dat vind ik tegenwoordig ook zo irritant. Je betaald weet ik hoeveel geld voor zo een feest en dan moet je nog betalen voor viese Dixi´s (heten die dingen zo? ) Gelukkig had ik een bandje om en mocht ik en gratis naar de plee en mocht ik ook nog gebruik maken van de artiesteningang. :O B) :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *RisS* op zondag 21 augustus 2005 om 22:29:
Our power??

Weet ik niet was een beetje snelle harde techno.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha Clown op zondag 21 augustus 2005 om 21:38:
Liep trouwens in de hardcore (tijdens The Viper iig) ook nog een meisje rond, die was echt totaal de weg kwijt ... wist niet eens meer of ze wilde dansen, lopen, hangen, drinken, roken of omvallen

Heb nog niet vaak iemand ZO van de kaart gezien die nog rechtop stond zeg

Deze heb ik ook gezien tijdens de set van Endymion .....die was echt van de kaart, eigenlijk best zielig :O

Waarschuw beheerder
Heb me toch we­l n btje gestoord aan alle ik-wil-ook-naar-een-fee­st-maar-ik-heb-werkelijk-geen-ideej-waarom mensen.­ Stonden btje mooi te zijn en meer niej.

Btje vage kritiek. Wees eens duidelijker. Enne ben jij niet op je mooist als je naar een feest gaat (zo mooi mogelijk natuurlijk)? Misschien stond iemand net even uit te rusten toen jij naar hem/haar keek of heb je iedereen de hele tijd in de gaten gehouden? Best knap! :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gerse Gerrit :devil: op zondag 21 augustus 2005 om 19:53:

Je bedoelt fanfare?? :/ Die heb ik ook gezien ja :O

Uitspraak van DANNY: op zondag 21 augustus 2005 om 19:01:
oow jah en iemand nog die parachutist tijdens set van Greg C die in de mainstage daalde..en op 2 dames landen

WOW!!! Die gast ging zo hard, ik dacht dat hij tegen die zogenaamde kernreactoren zou komen :S
Maar hij landde redelijk goed ondanks die snelheid; precies op de plek die ze hadden afgezet :yes:
Ik heb de hele tijd op dat heuveltje gestaan en kon het best goed zien, maar dat hij op 2 dames terechtkwam :no: , volgens mij waren het 2 kerels :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ILoveHardStyle op zondag 21 augustus 2005 om 22:32:
Deze heb ik ook gezien tijdens de set van Endymion .....die was echt van de kaart, eigenlijk best zielig

Beetje wel ja ... maar was jij er ook dan :o ... heb je niet eens gezien :no:
Waarschuw beheerder
mag ik nog even vermelden dat de frieten op decibel niet te vreten waren :s daar gooide je iemand dood mee......
Waarschuw beheerder
Ik vond het een Vet feestje!!!Francois draaide weer super!!ik heb een goei verjaardagsfeestje gehad!!

Waarschuw beheerder
idd... dat geld voor de wc`s moeten ze afschaffen!
en als ze geld vragen hou het dan ook een beetje schoon, ben benieuwd hoeveel er hebben gekotst toen ze zo`n dixie in kwamen8)

Waarschuw beheerder
donateur
lui, zeuren over wat friet en een wc... boeiend! ik vond het een supergaaf feest... wc's die stinken 9 vd 10 keer, en als je de friet niet te vreten vind dan neem je wat anders :jaja:

Gewoon lekker stuiteren :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ivanhooo op zondag 21 augustus 2005 om 22:53:
mag ik nog even vermelden dat de frieten op decibel niet te vreten waren daar gooide je iemand dood mee......

Whahha :P geen frietjes gehad deze x 8) wel n broodje kroket en die waren goed te doen....:/ heb btw nog 3 foodmuntjes over....iemand?!? ;P

Uitspraak van verwijderd op zondag 21 augustus 2005 om 22:55:
ben benieuwd hoeveel er hebben gekotst toen ze zo`n dixie in kwamen

Blegh :S : kots : woehahhaha!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 augustus 2005 om 23:00:
lui, zeuren over wat friet en een wc... boeiend! ik vond het een supergaaf feest... wc's die stinken 9 vd 10 keer, en als je de friet niet te vreten vind dan neem je wat anders

wie zegt dat het me iets boeit, ik wil het alleen ff vermelden ;) decibel was een van mijn vetste feesten dus wat boeit mij die paar frieten nou :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 augustus 2005 om 22:33:
Btje vage kritiek. Wees eens duidelijker. Enne ben jij niet op je mooist als je naar een feest gaat (zo mooi mogelijk natuurlijk)? Misschien stond iemand net even uit te rusten toen jij naar hem/haar keek of heb je iedereen de hele tijd in de gaten gehouden? Best knap

Jah zo kun je bezig blijven :S

wat ik dus bedoel is het publiek wat daar helemaal niej komt voor de sfeer, de muziek, om los te gaan.
Gister stond ik bij Outblast, staan er 3 meisjes voor me en diej hadden het drukker met het recht trekken van hun rokje dan met dansen. En als ze dan voor mijn gevoel ook nog in de weg staan, vind ik t mateloos irritant. en zo meer :bah:

Uitspraak van B-Flock :bounce: op zondag 21 augustus 2005 om 22:30:
Nou idd. Bij Luna stonden een paar meiden voor het hek. Die waren meer bezig met hem dan met zijn muziek. Ik kon toch echt niet stilstaan.

Voor zover... :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Was super feestje!...

en ja over dat betalen over die wc's kunne we maar beter niet meer naar kijken... want waar moet je tegenwoordig niet meer betalen voor de plee? :x

Waarschuw beheerder
Mooie locatie, super geluid, weer zat meej wat wil je nog meer!! :respect: B2S t was weer een super feestj!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 augustus 2005 om 23:06:
want waar moet je tegenwoordig niet meer betalen voor de plee?

Op Dominator, na een flinke relpartij zagen ze toch maar in dat de wc's beter gratis konden zijn. :D
Waarschuw beheerder
EARLY RAVE!!! :respect: :respect: :respect:

RTC was supervet en daarna die 2 mafkezen samen. Kon niet beter. Heb weer goed genoten!!!

Wel een tip voor volgend jaar: schaf de Techno & Hardtrance af of doe 't ergens anders. Zonde van de ruimte voor 10 man per tent.

Volgend jaar zeker weer en mag van mij weer in 't Lingebos!! :yes:

PS: Jammer dat het geluid zo zacht was in de Hardcore tent!! :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Mark :bounce: op zondag 21 augustus 2005 om 23:15:
Wel een tip voor volgend jaar: schaf de Techno & Hardtrance af of doe 't ergens anders. Zonde van de ruimte voor 10 man per tent.

mee eens, dat was gewoon zonde :p

Waarschuw beheerder
Op BKJN vorige week heb ik niet hoeven te betalen voor de wc... Lieten me telkens gewoon doorlopen in de Hemkade, is ook wel is anders geweest daar. Ontopic: ben niet geweest, wil me gaan voorbereiden op komend jaar!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ivanhooo op zondag 21 augustus 2005 om 22:53:
mag ik nog even vermelden dat de frieten op decibel niet te vreten waren daar gooide je iemand dood mee......

Ik had ´s avonds een pannekoek genomen en die was koud. Was alleen te lui om terug te gaan. Mijn broodje kroket smaakte wel (y).

Uitspraak van verwijderd op zondag 21 augustus 2005 om 23:06:
en ja over dat betalen over die wc's kunne we maar beter niet meer naar kijken... want waar moet je tegenwoordig niet meer betalen voor de plee?

Je betaald al 45 euro voor een kaartje en dan moet je de hele dag ook nog is gaan lopen dokken om naar de plee te mogen. Maar goed, ik mag niet zeuren want ik mocht doorlopen.

Waarschuw beheerder
Vond het een topfeest (y) The Prophet, Deepack, Pa­ulElstak, Vince en Zany waren super (y) :respect: ­mooie dag, lekker weer en Toplokatie, hoop volgend­ jaar daar weer :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
de sfeer en t weer waren goed..geluid mocht wel iets beter en harder voor de rest helemaal uit de bol gegaan!!

Waarschuw beheerder
donateur
de friet die ik had , was anders goed te eten :)

beter als op defqon

Waarschuw beheerder
Was weer gek hoor :O
Zag net stukkie op tv-rijnmond beelde van zaterdag, zag er goed uit:yes:
Heb 3 bakkies friet op, alleen de laatste was redelijk te schafte...maja, ut vult
Waarschuw beheerder
donateur
ja was echt een super geslaagd feestje :jaja:
vond het echt wel goed georganiseerd. heb me geen enkel moment op de dag verveeld. veel bekende gezien en ondanks dat het terrein groot leek, was je binnen 10 minuten in de HC tent vanaf de main stage! en ik zou toch echt zwere dat het verder was...:/

idd. is ook niet echt leuk voor de dj's die daar dan draaien lijkt mij...

vond het wel heel raar dat ik op het eind gewoon in de HC zaal een meisje zag, en ik zou zwere dat zij echt niet ouder was als 14... :S
Waarschuw beheerder
donateur
techno weg = ik weg

wittekind, speedy j, amok, kvitta :respect:

super gezellig daarm lekker, vette techno
alleen jammer dat de grootst gedeelte van 't publiek op decibel 't niet kan/wil waarderen en daarom zo rustig was

Waarschuw beheerder
donateur

:no:

grapjas ..

Uitspraak van xantrex op maandag 22 augustus 2005 om 01:35:
techno weg = ik weg

wittekind, speedy j, amok, kvitta :respect:

alleen jammer dat de grootst gedeelte van 't publiek op decibel 't niet kan/wil waarderen en daarom zo rustig was

echt top daar :D

Amok , goeiemiddag lekker setje hoor :O
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van japperd op maandag 22 augustus 2005 om 01:32:
en ondanks dat het terrein groot leek, was je binnen 10 minuten in de HC tent vanaf de main stage!

Zonder camera wel ja... Anders was je een uur bezig :| ;)

Waarschuw beheerder
techno weg = ik weg

Idd ja.. Ieder zn eigen ding maar de techno was toch zeker mn favoriet zaterdag! :jaja:
alleen jammer dat de grootst gedeelte van 't publiek op decibel 't niet kan/wil waarderen en daarom zo rustig

Dat het zo rustig was vond ik opzich niet zo heel erg! Des te meer ruimte had ik om los te gaan!!

Waarschuw beheerder
Geweldig feest! :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur

Doe eens normaal gek! Weet je wel wat je zegt :o :vaag:. De techno was DE tent van Decibel. Damn wat vet. Ik vond het niet zo erg dat het was rustiger was daar. Meer ruimte voor ons om te :bounce:. Werd echt zo lekker gedraaid he :kwijl:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 augustus 2005 om 00:32:
de friet die ik had , was anders goed te eten :)

dan doen we de volgende keer ruilen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dave op maandag 22 augustus 2005 om 03:47:
Zonder camera wel ja... Anders was je een uur bezig

ik ken
daarom ook lopen met de camera 'verstopt'
Waarschuw beheerder
Uitspraak van xantrex op maandag 22 augustus 2005 om 09:09:
ik ken
daarom ook lopen met de camera 'verstopt'

jij ging meer uit je dak dan foto's maken ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 22 augustus 2005 om 08:56:
Ik vond het niet zo erg dat het was rustiger was daar

dus was het niet DE tent
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ivanhooo op maandag 22 augustus 2005 om 09:35:
jij ging meer uit je dak dan foto's maken

en toch 444 foto's online
klik hier om ze te zien

[img width=500 height=333]http://www.partyvibes.nl/pictures/albums/Decibel%20Outdoor%202005/IMG_0583.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Was echt een vet feest! Paul draaide weer meesterlijk :respect:

En leuke foto's zijn er gemaakt ja :D

[img width=500 height=333]http://forum.offensive.nl/album_pic.php?pic_id=1354[/img]

Waarschuw beheerder
nice pics op partyvibes
[img width=500 height=333]http://www.partyvibes.nl/pictures/albums/Decibel%20Outdoor%202005/IMG_0316.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Echt weer een goed feessie, geluid was top! Sfeer kon soms iets beter maar heb me goed vermaakt! :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :xDennis:x op maandag 22 augustus 2005 om 10:41:
dus was het niet DE tent

Voor mij persoonlijk wel. Ging het hardste daar :). Men mind wilde harder op kvitta dan dat ik met men lichaam kon :bounce:

Waarschuw beheerder
lekker feessie :P
idd jammer dat er geld werd gevraagd voor de plee (tering! wat was die goor!)
voor de rest alles goed geregeld, er was nergens lange wachtrijen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van japperd op maandag 22 augustus 2005 om 01:32:
vond het wel heel raar dat ik op het eind gewoon in de HC zaal een meisje zag, en ik zou zwere dat zij echt niet ouder was als 14...

kwam mn kleine nichtje nog tegen, die is ook nie veel ouder dan 16 voor zover ik weet... beetje slordig, maar goed, ze heeft t vast naar haar zin gehad :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 augustus 2005 om 07:44:
techno weg = ik weg

Idd ja.. Ieder zn eigen ding maar de techno was toch zeker mn favoriet zaterdag!

alleen jammer dat de grootst gedeelte van 't publiek op decibel 't niet kan/wil waarderen en daarom zo rustig

Dat het zo rustig was vond ik opzich niet zo heel erg! Des te meer ruimte had ik om los te gaan!!

Zow die technotent ruleerde echt zwaar! Ben zelf van de harstyle/jump/earlyrave en vrienden van me meer van het schranzwerk, en me toch maar laten overhalen om naar de techno tent te gaan.

Nah echt lang geleden dat ik zooo heb staan jumpen:bounce::bounce:

Sven Wittekind, Amok en vooral die Frank Kvitta man man man wat een energie!

ECHT VET!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het verder wel leuk alleen 1 GROOT minpunt net als vorig jaar :@

Gooien ze de oude HC en de HC tent helemaal uit elkaar!!! Vorig jaar deed je er meer dan een uur over na de andere kant te komen, ze hadden geen 1 richtings verkeer! dat nu wel gelukkig :respect: Maar dan nog was je ruim 10 minuten onderweg! En ben je dus compleet uit de sfeer :@
Zet de 2 hc tenten naast elkaar joh :@

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 augustus 2005 om 12:52:
Zet de 2 hc tenten naast elkaar joh

was wel beter geweest ja....

Nou, nog maar ff een leuke foto van decibel :P

[img width=680 height=452]http://forum.offensive.nl/album_pic.php?pic_id=1355[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het verder wel leuk alleen 1 GROOT minpunt net als vorig jaar

Gooien ze de oude HC en de HC tent helemaal uit elkaar!!! Vorig jaar deed je er meer dan een uur over na de andere kant te komen, ze hadden geen 1 richtings verkeer! dat nu wel gelukkig Maar dan nog was je ruim 10 minuten onderweg! En ben je dus compleet uit de sfeer
Zet de 2 hc tenten naast elkaar joh

Tja dat vond ik idd ook minder ... niet echt handig :(
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het verder wel leuk alleen 1 GROOT minpunt net als vorig jaar

Gooien ze de oude HC en de HC tent helemaal uit elkaar

wel handig

relaxed early rave publiek
verweg van
pogo hardcore publiek (waar ook vechtpartijen waren)
8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van xantrex op maandag 22 augustus 2005 om 13:01:

uiteraard, want ik was er :P Hahahahaha!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 augustus 2005 om 13:05:
want ik was er

en Jur, ik, Kirsten en nog vele anderen
kon je gewoon aan hun kleding zien ;p

Waarschuw beheerder
donateur
verweg van

:/ Nou ik ben beide publiek.. En heb geen last gehad van pogo hardcore publiek.. Alleen op het laatst bij Masters off cermonie :lief: Van die vage anabolen figuren die denken dat ze alles ff kunnen maken! Nou ik was goed :@
Kreeg een sorry en ze gingen iets verderop staan (Y) De hele tijd liepen ze niet uit te kijken en duwden me omver en stapten op me tenen.. Ik verplaatste al 3 keer voor ze maar ze bleven komen :@ grrrr

En ook al zou je die tenten naast elkaar zetten dat soort volk blijft echt wel in de HC tent hoor :) Early is niet stoer genoeg voor ze :X
Waarschuw beheerder
donateur
Eearly rave was mij ook beter bevallen dan de Hardcore.
Behalve toen DJ Dione ging draaien, toen moest ik toch effe naar de Hardcore tent :-P

Waarschuw beheerder
donateur
Hard creation was daar erg vet :D Panic en Neophyte :lief: gelijk aan het begin stond de hele hc tent al vol en in de andere tenten was geen fuck te doen :9
Nexis kwam er na (Y) heerlijk! Maar zat daar buiten op de bankjes ff lekker van te genieten :)
Dione niet gezien..

Wel Nosferatu en Masters of Ceremony! en die laatste waren voor mij de beste van de avond :jaja:!
Waarschuw beheerder
donateur
en is toch ook goed voor je
stukje lopen, frisse lucht
kom je bekenden tegen

lekker ander stijlen horen

Waarschuw beheerder
donateur
Niet goed juist :X uit de sfeer raken :/ Dat is echt fucked!
Kwam er ook echt niet meer in :nee: Heb hard geprobeert, maar een keer houdt het op :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van xantrex op maandag 22 augustus 2005 om 13:10:
Uitspraak van Offensive_Nathaly op maandag 22 augustus 2005 om 13:05:
want ik was er

en Jur, ik, Kirsten en nog vele anderen

whehehehe, jullie ook ja :P
Waarschuw beheerder
t was mijn errste feest waar ik naar toe ben geweest is dr nooit eerder van gekomen.
mijn dochtertje sliep bij opa en oma en mamma heeft dr samen met dr beste vriendin een super feest van gemaakt zeker voor herhaling vatbaar.
vooral de bult voor het mainstage poduim was de perfecte plek in de volle zon.
een super geslaagd feest!!!!
Waarschuw beheerder
donateur

Ja, eentje ervan hebben we gezien maar dat werd heel snel opgelost door de secutity....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van * Annie * :cheer: op zondag 21 augustus 2005 om 02:43:
Deepack draaide echt grandioos

Klopt.. redelijk los ja.
Had wel stiekem een beetje gehoopt op Here's Johny

Waarschuw beheerder
Heftig feestje!!

Van 13:00 tot 18:00 ging de tijd zn gangetje

Van 18:00 tot 23:00 leek de tijd wel te vliegen zo snel ging die!!

Jammer dat je niet overal te geljik kan zijn...
Waarschuw beheerder
donateur
verweg van

Btje rare opmerking. Want ik zag juist opstootjes bij Main :/
Waarschuw beheerder
had iemand ook nog die kerel gezien die op de grond lag in een dixie :/ ......das was echt het toppunt van ranzig die kerel lag een beetje te krioelen in andermans pis :/
Waarschuw beheerder
Super feest :D Alleen aan het einde vond ik dat ze beetje het zelde gingen draaien..of lag dat aan mij :P

En bij die ene foto's kreeg je een kaartje met groen?? pff weet iemand toevallig nog wat daar stond?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van LauZz op maandag 22 augustus 2005 om 14:09:
Alleen aan het einde vond ik dat ze beetje het zelde gingen draaien..of lag dat aan mij

Lag denk ik aan jou.... :P

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb zelf helemaal geen opstootjes gezien :d.

Uitspraak van verwijderd op maandag 22 augustus 2005 om 13:19:
uit de sfeer raken

Nou daar heb ik dus geen last van. Ben de laatste 4 uur alleen maar in de Techno en Hardcore geweest. Lekker van de ene tent naar de ander. En als ik de tent instapte was ik ook gelijk weer in de techno of hardcore sfeer :). Nee hoor geen probleem voor mij gelukkig!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 22 augustus 2005 om 14:15:
Ben de laatste 4 uur alleen maar in de Techno en Hardcore geweest.

wat vreemd dat ik jou gewoon maar 1 keer gezien heb dan :/
Waarschuw beheerder
donateur
heerlijk, hoe iedereen er opin gaat 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fairytale op zondag 21 augustus 2005 om 21:25:
Ik weet wat ze bedoelt! Die jongens hadden soort fanfare pakken aan.. Heel apart, heb ze ook gezien!

Jah die bedoel ik! :D
Maar geen 'Zeeman' gezien...
Waarschuw beheerder
donateur
heb wel gast gezien, die op 't laatst 't water in rende

wel grappig foto's opgelevert :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sportfriek op maandag 22 augustus 2005 om 13:13:
Eearly rave was mij ook beter bevallen dan de Hardcore

:yes:

early rave was de beste tent!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 augustus 2005 om 14:23:
early rave was de beste tent

Mee eens :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van xantrex op maandag 22 augustus 2005 om 14:20:
wel grappig foto's opgelevert

Staan die op partyvibes? Heb ik er gewoon totaal overheen gekeken :|

Waarschuw beheerder
heb ook heerlijk genoten!! Ik moet eerlijk toegeven dat de aankleding nog wel wat beter kan net als bij defqon, maar bij defqon kunnen ze nog wat leren wan het draaien op decibel. Volgend jaar liever decibel dan defqon!!!!!

! vechtpartijtje gezien bij main, security zat er goed bij. Jammer dat de security zo verschrikkelijk corrupt zijn dat ze mensen beschermen die ze kennen.

Tja en die wc's moet je maar vip zijn, geen problemen mee gehad.

eten heerlijk, zelf die broodjes gezond waren eer goed te doen.

kortom toppie

Waarschuw beheerder
Was echt een mooi feestje :D Ik heb in het totaal 20 minuutjes gezeten, de rest heb ik gewoon 110% staan te feesten.

En de early rave was echt het beste :yes:

Waarschuw beheerder
Achter de Jump wast ook rellen, en ik kan je vertellen, de security konden er HELEMAAL NIX AAN DOEN ze waren gewoon lucht voor de vechters
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 augustus 2005 om 14:28:
Staan die op partyvibes?

[img width=500 height=333]http://www.partyvibes.nl/pictures/albums/Decibel%20Outdoor%202005/IMG_0536.jpg[/img]

en

[img width=500 height=333]http://www.partyvibes.nl/pictures/albums/Decibel%20Outdoor%202005/IMG_0535.jpg[/img]

pagina 11

Waarschuw beheerder
Whahahaha, lachuh die foto's :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het geweldig!! Vorig jaar super slecht geregeld! Nu alles veel beter voor elkaar..
Behalve het parkeren dan!!

Early Rave tent het beste!! :yes:

Vond er trouwens ook best veel jonge kinderen lopen...
Die zeker GEEN 18 waren!! Maarja, vast omdat t niet uitverkocht was...

Waarschuw beheerder
vond echt super feest! flink staan stampen! enne ik heb ok geen rellen gezien! heb bijna alleen maar in de hardstyle tent gestaan! maar t was daar wel echt super warm, was echt niet normaal meer!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 augustus 2005 om 11:57:
Zow die technotent ruleerde echt zwaar! Ben zelf van de harstyle/jump/earlyrave en vrienden van me meer van het schranzwerk, en me toch maar laten overhalen om naar de techno tent te gaan.

Nah echt lang geleden dat ik zooo heb staan jumpen:bounce::bounce:

Sven Wittekind, Amok en vooral die Frank Kvitta man man man wat een energie!

ECHT VET!

Weer iemand die het licht heeft gezien :respect:

;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Goudenkimmetje op maandag 22 augustus 2005 om 15:06:
Vorig jaar super slecht geregeld

vorig jaar waren de wc's tenminste gratis :-S vind het belanchelijk elke keer betalen als je naar de wc moet :[

Waarschuw beheerder
donateur
Wheheh die foto's :p zie hem rennen 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 augustus 2005 om 15:44:
Weer iemand die het licht heeft gezien

Heb dr zaterdag ook wel n paar aangestoken denk ik! :jaja:
Ze vonden t in t begin raar dat ik in me 1tje in die tent los stond te gaan terwijl de rest bij de hardcore stond.. Later op de dag stonden ze toch naast me! :D

Waarschuw beheerder
donateur
Amok was geschift :vaag:

:D

Waarschuw beheerder
Men gaat meestal over de wc's zeiken (!) als er nergens anders over te zeiken valt.. :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 augustus 2005 om 15:55:
iedreen kkgierig

heeft niks met gierig te maken.... en laat voortaan ff dat kk weg :[
Waarschuw beheerder
donateur
kheb elke x me flesje meegenomen na wc, weer gevuld en toen na buiten

:o
dat zou ik nou nooit doen O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Idd dat kk is nergens voor nodig :X
En gierig?? Zo'n kaartje kost al 45 euro :| Dat noem ik niet gierig!
Eerder mega veel geld.. :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 augustus 2005 om 16:00:
Men gaat meestal over de wc's zeiken (!) als er nergens anders over te zeiken valt..

als de wc's schoon zijn boeit het me niet dat ik er 50 ct voor moet betalen, vaak zijn ze echter smerig en dan vind ik t wel stom. Niet dak me er echt druk om maak:P

morgen gaan mn amandelen eruit:S ik wil niet!!! snel beter worden want ik moet en zal naar gohsttown O:)

Waarschuw beheerder
@suusje, jij bent niet naar decibel geweest!

Succes morgen :flower:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 augustus 2005 om 16:02:
En gierig?? Zo'n kaartje kost al 45 euro Dat noem ik niet gierig!

Precies! (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Early rave :respect: behalve start the war, pff :s

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 augustus 2005 om 16:23:
start the war,

??

army of hardcore bedoel je? Dat nummertje? :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 augustus 2005 om 16:26:
army of hardcore bedoel je? Dat nummertje?

vast wel

start the war
cuz we're on the floor
it's never seen before
army of hardcore . . . . . . . hardcore

;p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van xantrex op maandag 22 augustus 2005 om 16:27:
start the war
cuz we're on the floor
it's never seen before
army of hardcore . . . . . . . hardcore

blijf dat een (y) nummer vinden !!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 augustus 2005 om 16:28:
blijf dat een nummer vinden

hij's best geinig

maar die heet idd "army of hardcore"

Waarschuw beheerder
donateur
Vind het een kut nummer.. Als hij gedraait wordt wil ik nog wel mee zingen soms.. Maar liever niet :x
ook zaterdag werd hij weer gedraait, als eind nummer notabene :| Door Masters of Cermony! Beetje jammer.. Was zo'n lekkere live set!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 augustus 2005 om 16:31:
Als hij gedraait wordt wil ik nog wel mee zingen soms

lekker kinderachtig

lalallalalala

Waarschuw beheerder
donateur
Wat het mee zingen :O Of het nummertje :p
Vind het als eind nummer sowieso KUT! :/
Waarschuw beheerder
vond het super.eten en het weer was goed.alleen jammer van de wc's altijd smerig en meestal 50 cent.maja zal wel meoten zo.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 augustus 2005 om 16:35:
Wat het mee zingen Of het nummertje

beide
Waarschuw beheerder
donateur
wat een onzin iedreen te klagen over de wc, wat is nou 50 cent, en als je 10 x moet, wat is nou 5 euro, iedreen kkgierig, op bijna elk groot feest betaal je 50 cent... kheb elke x me flesje meegenomen na wc, weer gevuld en toen na buiten...

€45 voor n kaartje + btw
€8 voor parkeren
€5 voor n locker
€11 (minstens) voor muntjes

Tis maar wat je gierig noemt deze dagen.
Dominator was ook betalen voor de wc's tot er bij de jongens een wel heel lange rij stond (incl. rellen), toen werden ze gratis :bah:
Belachelijk dat er mensen zijn die zggn dat je na zoveel geld ook nog wel ff je wc elke x betaalt

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van xantrex op maandag 22 augustus 2005 om 16:49:
beide

Mee zingen kinderachtig? :| Whahaha best triest dat je er zo over denkt ;)
Waarschuw beheerder
donateur
wat een onzin iedreen te klagen over de wc, wat is nou 50 cent, en als je 10 x moet, wat is nou 5 euro, iedreen kkgierig, op bijna elk groot feest betaal je 50 cent... kheb elke x me flesje meegenomen na wc, weer gevuld en toen na buiten...

Ik ben maar 2x naar de wc gegaan.
maar dan blijf ik ook wel een klein kwartiertje hangen.
Helemaal Klem zuipen met water en helemaal leeg poepen.
dan kan ik er weer helemaal tegenaan.
heb dan ook de hele dag geen drankje of eten gekocht,gewoon op je reserves door stampen
,en dat heeft niks met gierigheid te maken. Ik ga het liefst elk weekend uit en alleen zo houd ik dat vol ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

wie noem je nou gierig..... als je je flesje gaat vullen op het toilet :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Achja die 50 cent voor de wc's ben ik inmiddels wel gewend!
Boeit me niet zoveel meer!
Ik ga toch niet vaak:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 augustus 2005 om 16:51:
Mee zingen kinderachtig?

ja
lijken net kinder liedjes ;p

creërd wel samenhorigheid
maar toch

ouwe nummers vind ik vetter en minder kinderachtig
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Karel Apple op maandag 22 augustus 2005 om 16:56:
wie noem je nou gierig..... als je je flesje gaat vullen op het toilet

:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
ja, van drinken met je zeiken
dus ga je naar de wc ;p

heb geen klacht over de wc
was toch gratis 8)

Waarschuw beheerder
lekker hakkuhen raven....
GEWELDIG FEEST!!!
NOSSIE NOSSIE MAAK ME GEK!!
ik heb hem ten huwelijk gevraagd gehe..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van xantrex op maandag 22 augustus 2005 om 16:59:
creërd wel samenhorigheid
maar toch

Precies en daar gaat het om ;)

Uitspraak van xantrex op maandag 22 augustus 2005 om 16:59:
ouwe nummers vind ik vetter en minder kinderachtig

En die klinken vaak een stuk kinderachtiger :9 Soms :) Maar toch het blijft vet :D
Army of hardcore heeft dat een stuk minder idd.. :X
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 augustus 2005 om 17:11:
Precies en daar gaat het om

kan ook op ander manieren gecreërd worden ;)

achja
waarom zeur ik

was een vet feest

Waarschuw beheerder
ook op www.housem.nl staan nu feauteaus van decibel
[img width=470 height=353 cacheid=00138066001cb45f4dec4aa91a00ed944f]http://www.housem.nl/pictures/20050820|Decibel%20Outdoor%20Festival%20-%20Lingebos,%20Gorinchem/DSC00021.JPG[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Gruwelijk VET feest!!:yes: Super locatie, muziek & sfeer!:D
Early Rave was DA BOMB!!:bounce:;p
:respect: B2S :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 augustus 2005 om 16:06:
@suusje, jij bent niet naar decibel geweest!

gaat ook over wc's op feesten int algemeen :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
*zucht* ik wil terug,ben al heel wat feestjes geweest in mn leven maar dit was echt n topper, dus wat mij betreft hoeven ze helemaal niks te veranderen volgend jaar,precies dezelfde Area's en Lokatie :yes:

Ok misschien mag het iets langer doorgaan volgend jaar maar kan niet alles hebben natuurlijk ;-)

B2S en iedereen van de organisatie bedankt! :respect:

Waarschuw beheerder
Was een relaxt en wazig feessie, de eerste dj die op de main draaide klonk meteen lekker (maar dat was niet Ghost? Die was niet komen opdagen?).
Rob Gee was weer uber vet (y)
Vond de Hardcore tent niet best, er werd best aardig gedraaid maar geluid was daar gewoon slecht (iig tot 8 uur ben er daarna niet meer geweest). Ik had in die tent niet het gevoel wat je normaal wel op een hardcore feest hebt, mischien kwam het wel omdat het te licht was in die tent, gewoon weer 's nachts houden :yes:.

De Techno was top! Wittekind, Amok, Kvitta :respect: Heb me lopen houthakken daar!
Vond de sfeer buiten de tenten echt goed, een hoop bekendes gezien, veel relaxte smokers :smoke: heerlijk jointjes roken in het gras (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wat een onzin iedreen te klagen over de wc, wat is nou 50 cent, en als je 10 x moet, wat is nou 5 euro, iedreen kkgierig, op bijna elk groot feest betaal je 50 cent... kheb elke x me flesje meegenomen na wc, weer gevuld en toen na buiten

Idd dat gezeik ook altijd over die wc's :-P

Waarschuw beheerder
donateur
kaartje 45 + 20 bus + 5 pissen + 25 drinken + 10 eten ..

ik ben niet echt rijk op het moment..

20 cent is ook voldoende hoor ... :/

mja niks aan te doen :flower:
Waarschuw beheerder
Was een geslaagd feessie hoor. Vooral bij de hardcore was 't geluid lekker en op 't eind bij de hardcore, crowd surfen met 2 boten. Die Neophyte donderde zo om,hahaha! Bij de techno op het eind kon je ook lekker raggen op Frank Kvitta!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *B@LLEBO* op maandag 22 augustus 2005 om 18:57:
Was een geslaagd feessie hoor. Vooral bij de hardcore was 't geluid lekker en op 't eind bij de hardcore, crowd surfen met 2 boten. Die Neophyte donderde zo om,hahaha! Bij de techno op het eind kon je ook lekker raggen op Frank Kvitta!

heheh hak gezien, stond ik daar als enigste meisje tussen al die jongens voor die boot te pakken te krijgen hahah... :9 dat zijn de momenten waarop je je echt klein voelt hehe :p

Waarschuw beheerder
hoe lang duurt t nog voor de foto's van decibel er op staan??

Waarschuw beheerder
beetje warm.
en de auto terug vinden was kloten.
maar ik vond het beter dan defqon.
was echt een top feesie :bounce: :bounce: :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 augustus 2005 om 19:54:
hoe lang duurt t nog voor de foto's van decibel er op staan??

meestal paar dagen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *B@LLEBO* op maandag 22 augustus 2005 om 18:57:
Vooral bij de hardcore was 't geluid lekker

Vond het geluid bij de hardcore juist niet zo :no: ... wel hard, maar slecht afgesteld :/

In de Early stond t veel lekkerder :yes: :D ... werd ook beter gedraaid vond ik :9 :kwijl:
Waarschuw beheerder
idd jah..je betaalt genoeg..dus voor die vieze dixies hoefden ze eigenlijk geen geld te vragen nee(N)..
niet dat ik veel ben gegaan..het was er zo warm dat je het meer uitzweette dan egt naar de wc moest..
en idd..Early Rave was de topper van de dag vondt ik zelf..de beste sets kwamen toch wel daarvandaan;)

Waarschuw beheerder
Helemaal super met mijn schatje en de rest

Waarschuw beheerder
ik klaag niet... nix met gierigheid te maken, nadenken kan ook, zie een kraan staan en flesje dus, vullen...

En gierig?? Zo'n kaartje kost al 45 euro Dat noem ik niet gierig!

blijf dan lekker thuis... :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
ff (misschien een domme vraag) maar wanneer komt die dvd ongeveer uit?

Waarschuw beheerder
donateur
maand of 4

Waarschuw beheerder
beter laat dan nooit..!! maar t was een super feestje..!! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 augustus 2005 om 08:19:
de vorige edities bij binnenmaas waren beter

maar dat had denk ik meer met het tijdstip ('s nachts) te maken dan met de lokatie :yes:

Lingebos vind ik echt véél relaxter dan Binnenmaas :9

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik heb me goed vermaakt, alleen jammer dat ik geen bekende heb gezien :(

Waarschuw beheerder
foto's van www.b2s.nl staan er op... nog niet allemaal volgens mij maar wel een hoop...
Waarschuw beheerder
donateur
er volgen idd nog een groot aantal :)

Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij zijn er 1000-en foto's gemaakt. En ik heb maar 2x een fotograaf zien lopen :s.

Waarschuw beheerder
heb er geen 1 zien lopen:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 augustus 2005 om 01:47:
blijf dan lekker thuis

Thuisblijven omdat je €45 al genoeg vindt...? :/

Heb me kapot gelachen om t geluid bij Hardcore. Wast bij Main zo goed, bij Hardcore viel elke x de bas heel ff uit.

Waarschuw beheerder
Decibel was echt top. Echt super relaxt. Het weer was perfect. Leuke mensen mooie muziek enz.
Heeft iemand trouwens ook gezien dat rond 1/2 uur een parachute vlak over de main kwam en even later tussen de mensen neer kwam??

5 euro voor kaartje
2 euro voor parkeren
2 euro voor wc's
11 euro voor drank

Waarschuw beheerder
donateur
Helemaal geweldig dit feest, helaas af en toe een zieke vechtpartij in de early rave, maar verder was alles buitengewoon goed georganiseerd :respect:

3x zo goed als vorig jaar! En volgend jaar mag het van mij weer overdags gehouden worden!
Waarschuw beheerder
donateur
Heb 1 fotograaf zien lopen, toen ik haar vroeg om een foto te maken van een vriend en mij vroeg ze of ik 't wel zeker wist omdat ze van de plaatselijke krant was en dat de foto in de krant zou komen.....ik dacht 't dus NIET, was m'n reactie!!;p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
:o

Waarschuw beheerder
Ik vond 't in 1 woord GEWELDIG!! :yes:

Wat nou dure wc, wat nou dure munten...
alles kost toch overal zoveel nu
maar wat boeit dat geld nog als je lekker uit je plaat bent geweest...

had 't wel klote gevonden als het een kutfeest was geweest...
maar er is goed gedraaid geworden, leuke locatie,en we hebben best mazzel gehad met 't weer (gezien deze zomer had 't ook kunnen stortregenen)

dus ook al was het duur ik vond het 't geld toch wel waard :)

(zo das eruit...)
Waarschuw beheerder
Ik vond het echt een zwaar goed feest.
Ben vanaf 13.00 tot 23.00 uit me dak gegaan.
Hardcore tent was zwaar relaxz!
Verder vond ik wc, eten en munten goed geregeld.
Was gewoon een GEWELDIG feest!

Waarschuw beheerder
jah blijf lekker thuis, of klaag niet !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 augustus 2005 om 15:04:

Vink ook hoor!! Je weet toch van te voren dat t waarschijnlijk duur zal zijn, kbedoel alles is tegenwoordig duur dus waarom dan zulke feesten niet!! Mensen moeten toch eten en drinken dus daar betalen ze dan toch wel voor!! Het was een waanzinnig feest en ik zal er volgend jaar weer helemaal zijn :bounce:!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
amen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 augustus 2005 om 15:04:

[img width=19 height=19]http://forum.offensive.nl/images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 augustus 2005 om 15:22:
amen

Jij snap da :P
Waarschuw beheerder
echt un TOP feest8)goeie lokatie(y)lekkere sweer goeie muziek in 1woord GEWELIDIG:woepwoep:ik vin de mainstage echt relex Pavo Luna Technoboy:respect:Hardstyle werd lekker gedraait Balistic Prophet en Dana:woepwoep::woepwoep:Hardcore was niet echt hard maar goeie sweer Viper was wel ff snoeie:bounce:early rave TOPPIE8)RTC hakkuuu en paul naturlyk(y):Dik heb me godlyk vermaakt:kwijl::bounce::bounce::xtc::coke:8)
Waarschuw beheerder
donateur
Daar ben ik t totaal niej meej eens. iedereen beleeft een feest anders.
En als je dingen goed of juist minder goed vond, is dat toch geen reden om niej (meer) te gaan??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van )-Diana-( op zondag 21 augustus 2005 om 17:06:
Je kon gewoon haast niks zien daar, tenzij sommige auto's hun verlichting aanhadden! maar als je wat later weg was gegaan zie je dus niks, dus dan kan je wel met je aanknopingspunten aankomen maar daar zie je dan ook geen reet van!

haha ik ging ook weg toen het al donker was hoor!!!

Waarschuw beheerder
als je gaat klagen over iets wat op bijna elk feest is(geld voor wc's), en elke groot feest is 40 euro of duurder, dat weet je voor die tijd... als je erna nog gaat klagen... vind ik t een hele goeie reden om niet meer te gaan.
Waarschuw beheerder
Mensen moeten niet zo zeuren, en meer feesten!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 augustus 2005 om 15:39:
als je erna nog gaat klagen... vind ik t een hele goeie reden om niet meer te gaan

Goed gezegd ja.... dat vind JIJ

Waarschuw beheerder
decibel was superrrrrrrrrrrrr :bounce:

voor de verandering een feest waar alles top geregeld was :jaja:

heerlijk vermaakt :jaja: alleen jammer dak om half 8 weg moest :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *RisS* op maandag 22 augustus 2005 om 16:50:
Belachelijk dat er mensen zijn die zggn dat je na zoveel geld ook nog wel ff je wc elke x betaalt

ik mocht iedere keer gratis! nanana ;p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 23 augustus 2005 om 17:44:
ik mocht iedere keer gratis! nanana

Tsja maar jij kijkt gewoon super geil uit je ogen ;).

Waarschuw beheerder
whahahaha ja ja ;)

ik had gewoon een heel mooi blauw polsbandje om :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 23 augustus 2005 om 18:35:
whahahaha ja ja ;)

ik had gewoon een heel mooi blauw polsbandje om :D

Tsja daar betaal je voor :p

Waarschuw beheerder
de early rave was egt :D :bounce: :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 23 augustus 2005 om 18:42:
Tsja daar betaal je voor

:no: daarvoor noemen ze het ook gastenlijst ;)

Waarschuw beheerder
GEWELDIGGG VSiii!!!

Sfeer was super goed!
T weertje zat mee..
De djs deden hun uiterste best, egt supers!!
Wanneer komt er nou is een decibell indoor.. :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 augustus 2005 om 15:39:
als je gaat klagen over iets wat op bijna elk feest is(geld voor wc's), en elke groot feest is 40 euro of duurder, dat weet je voor die tijd... als je erna nog gaat klagen... vind ik t een hele goeie reden om niet meer te gaan.

Dan ga je niej naar de goeie feesten :bah:

Uitspraak van actief op dinsdag 23 augustus 2005 om 17:44:
ik mocht iedere keer gratis! nanana

Btje inhouden heh jij, ik heb niej met je geknikkerd vroeger :P (jammer genoeg)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 augustus 2005 om 21:32:
stonden toch echt duidelijk bordjes met de richting van de pendelbussen

Ja na een dagje biergieten zat een aantal dingen er voor mij niet meer in, zoals gewoon bordjes lezen;)
Waarschuw beheerder
ik vond t ook echt SUPER!
heb me zeer goed vermaakt, heb met veel mensen gebuurt.
t weer was perfect, mooie locatie en allemaal relaxte mensen! k had t echt niet willen missen !
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 augustus 2005 om 14:23:
early rave was de beste tent!

Zo is het...de rest was 'gewoon' :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 23 augustus 2005 om 18:50:
:no: daarvoor noemen ze het ook gastenlijst ;)

:o... waarom sta ik daar nou nooit op :(.

Waarschuw beheerder
Dan ga je niej naar de goeie feesten

zeg dan nix plz :X
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 augustus 2005 om 22:13:
zeg dan nix plz

Hoezow??
omdat mijn mening jou niej aanstaat?? Of omdat ik op weinig feesten afgelopen jaar heb betaald voor t plassen??

Waarschuw beheerder
omdat t nergens op slaat, jij bepaalt toch niet welk feest ik heen moet ?

:X

Waarschuw beheerder
donateur
Michel, het gaat volgens mij over de knaken. Jij zegt dat elk feest 40 euro of duurder is. Maar dat is niet zo jongen. Daarom zegt ze dat je nit naar de goede feesten gaat. Trek het niet zo persoonlijk aan :).

Waarschuw beheerder
lees ? elk groot feest, en t gaat nu toch over decibel niet over andere feesten...:X

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 augustus 2005 om 22:35:
en t gaat nu toch over decibel

oke...VET VET VET VET VET VET

heb t onwiiiiijjjjjjjjs naar me zin gehad dus...
Like anyone cares :D heheheh

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *RisS* op dinsdag 23 augustus 2005 om 19:57:
Btje inhouden heh jij, ik heb niej met je geknikkerd vroeger (jammer genoeg)

hihi zeg als niks meer O:) ja idd.. had leuk geweest! :/ met kets tegen de muur!! ;)

Uitspraak van actief op dinsdag 23 augustus 2005 om 22:00:
... waarom sta ik daar nou nooit op .

haha tsja.. ik heb zo me connecties :devil:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 23 augustus 2005 om 22:32:
Michel, het gaat volgens mij over de knaken. Jij zegt dat elk feest 40 euro of duurder is. Maar dat is niet zo jongen. Daarom zegt ze dat je nit naar de goede feesten gaat. Trek het niet zo persoonlijk aan

Idd, :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 23 augustus 2005 om 23:40:
haha tsja.. ik heb zo me connecties

Hmmm... ik wil ook die connecties! Ik ben erg jaloers op Elo!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 augustus 2005 om 22:28:
omdat t nergens op slaat, jij bepaalt toch niet welk feest ik heen moe

Het woord moeten heb ik nooit tegen jou gebruikt... Ik zei dat je niej naar de goede feesten bent geweest als je meestal geld voor de wc betaalt. :bah: Dus Bullshit heeft gelijk :yes:

Uitspraak van actief op woensdag 24 augustus 2005 om 11:21:

Wie niej heh??

Enne Eloo, dubbel kets is vetter hoor ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vond het teringvet. Volgend jaar weer!

Waarschuw beheerder
t gaat toch over decibel, dat als je nadenkt je kan weten dat je veel grote feesten geld betaald voor de wc. klaag dan niet, nu geen zin meer in de deze discussie, blijf jij maar lekker na de kleine feestjes gaan zonder dat je voor de wc moet betalen, en vermijd de feesten waar je wel moet betalen ! :X:X

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 augustus 2005 om 12:17:
blijf jij maar lekker na de kleine feestjes gaan zonder dat je voor de wc moet betalen

blijf jij maar op die technofeessies dan.... als iemand erover wilt klagen mag dat en daar heb jij geen ene fuck over te zeggen
Waarschuw beheerder
donateur
t gaat toch over decibel, dat als je nadenkt je kan weten dat je veel grote feesten geld betaald voor de wc. klaag dan niet, nu geen zin meer in de deze discussie, blijf jij maar lekker na de kleine feestjes gaan zonder dat je voor de wc moet betalen, en vermijd de feesten waar je wel moet betalen !

Ben je n btje op je pik getrapt dat andere mensen mijn mening delen ofsow?? Als je in mn party agenda kijkt (of ff de moeite neemt) dan zie je dat ik naar grote EN kleine feesten ga.
En btw Dominator & Sensation zijn ook grote feesten en daar kon je ook gratis naar de wc :bah:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 augustus 2005 om 12:20:
blijf jij maar op die technofeessies dan.... als iemand erover wilt klagen mag dat en daar heb jij geen ene fuck over te zeggen

Dank u (K)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *RisS* op woensdag 24 augustus 2005 om 12:49:
Dank u (K)

graag gedaan hoor (K)

Waarschuw beheerder
ehmm neeh, voel je je beter dat andere mensen jou mening deelt ? en als je verder trg leest zie je dat ook gnoeg mensen mijn mening deelt :X

t gaat toch over decibel ? DE WCS OP DECIBEL omfg :X
mja zoals ik zei geen zin meer in deze discussie :X dus bij deze... :X
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 augustus 2005 om 12:57:
gaat toch over decibel ? DE WCS OP DECIBEL omfg
mja zoals ik zei geen zin meer in deze discussie dus bij deze

Er worden ervaringen uitgewisseld. Over Decibel idd. Maar net als met de digitale camera's was t beleid van B2S iets anders dan van de andere grote feesten. En daar mag best over gediscusieerd worden :bah:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *RisS* op woensdag 24 augustus 2005 om 13:02:
Er worden ervaringen uitgewisseld. Over Decibel idd. Maar net als met de digitale camera's was t beleid van B2S iets anders dan van de andere grote feesten. En daar mag best over gediscusieerd worden

helemaal met je eens meissie :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 augustus 2005 om 13:03:
helemaal met je eens meissie

Ben ik blij om. Jammer dat sommige mensen dat niej snappen.
Ff ontopic: verder was Decibel Super geregeld hoor ;)
(K)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *RisS* op woensdag 24 augustus 2005 om 13:21:
verder was Decibel Super geregeld hoor

dat wel ja :D (y)
(K)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *RisS* op woensdag 24 augustus 2005 om 11:36:
Dus Bullshit heeft gelijk

:woepwoep: :cheer: :respect: *RisS* :respect: :9.

blijf jij maar op die technofeessies dan....

Ik ga naar allebei mag dat ook?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 24 augustus 2005 om 15:39:
Ik ga naar allebei mag dat ook?

Tuurlijk, ieder zn ding als je maar niej gaat zeiken omat ik wat zeg over de 50 cent voor de plee :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *RisS* op woensdag 24 augustus 2005 om 16:11:
Tuurlijk, ieder zn ding als je maar niej gaat zeiken omat ik wat zeg over de 50 cent voor de plee

en ook nie tegen mij zeiken :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 augustus 2005 om 16:17:
en ook nie tegen mij zeiken

Dat spreekt vor zich :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *RisS* op woensdag 24 augustus 2005 om 16:11:
Tuurlijk, ieder zn ding als je maar niej gaat zeiken omat ik wat zeg over de 50 cent voor de plee

Occasion (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
t gaat toch over decibel, dat als je nadenkt je kan weten dat je veel grote feesten geld betaald voor de wc. klaag dan niet, nu geen zin meer in de deze discussie, blijf jij maar lekker na de kleine feestjes gaan zonder dat je voor de wc moet betalen, en vermijd de feesten waar je wel moet betalen ! :X:X

ja het gaat over decibel, maar we vergelijken het met andere feesten...zodat je daaruit een beoordeling kan geven. is dat zo raar dan?. bovendien gaat ze naar feeste waar je wel en niet hoeft te betalen. en ik weet niet wat je klein beschouwt, maar bij feeste in de jaarbeurs, zijn de plee's dus wel gratis...(thunderdome, hardbass)
Waarschuw beheerder
Wat een gemekker over die paar euro voor de wc. Ze werden netjes schoongemaakt en er was wcpapier, niet zo janken hoor.

Was gewoon een mooi feest!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op donderdag 25 augustus 2005 om 08:39:
Wat een gemekker over die paar euro voor de wc. Ze werden netjes schoongemaakt en er was wcpapier, niet zo janken hoor.

moeten wij toch zelf weten of we dat doen... jij hebt daar echt geen ene fuck over te zeggen.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 09:03:
jij hebt daar echt geen ene fuck over te zeggen.....

Joh :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van lindaaatje op donderdag 25 augustus 2005 om 08:39:
Wat een gemekker over die paar euro voor de wc

ja...ik ben t wel met je eens hoor, maar het tikt flink aan :yes:
Maar inderdaad...voor de verandering genoeg papier :o

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 09:09:
voor de verandering genoeg papier

Ja en zeep. Het enige wat ik miste was de gel en een tandeborstel met tandpasta..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op donderdag 25 augustus 2005 om 09:53:
Ja en zeep.

ja man...ideaal...maar dan weer geen towel-ding ( ken niet op de naam komen :D ) maar die papieren om je klauwen af te drogen :D

Vond het goed geregeld en wachten viel ook echt onwijs mee

Het enige wat ik miste was de gel en een tandeborstel met tandpasta

:o had je zelf mee moeten nemen :yes:
stond in de kleine lettertjes
Waarschuw beheerder
Het enige wat ik miste was de gel

Gel was er zeker wel :yes:

Wel niet de allerbeste... maar er was gel .:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Soon. op donderdag 25 augustus 2005 om 10:03:
maar er was gel

:no: dat was met een I na de E hoor :yes:
dat spreek je anders uit B)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 09:09:
ja...ik ben t wel met je eens hoor, maar het tikt flink aan

En daar gaat t om :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *RisS* op donderdag 25 augustus 2005 om 12:45:
En daar gaat t om

:yes: ze moeten ook wel ergens alles van betalen...

ben allang blij dat er wc's zijn :D:D:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
UBER gewoon, ontzettend veel bekenden, TOP music, RTC had 2 stippers meegenomen was lachen, TOP sfeer, leuke meiden en weer heeft het redelijk goed gehou­den, parkeerterijn kon beter, maar al met al een g­eslaagd feest!!
Waarschuw beheerder
Parkeerterrein kon zeker beter! De auto's stonden vast in de modder! Lekker, 11 uur 's avonds en je kunt er niet met de auto weg! Das toch best kut!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Axel! op donderdag 25 augustus 2005 om 14:11:
RTC had 2 stippers meegenomen

Toch altijd?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van lindaaatje op donderdag 25 augustus 2005 om 17:53:
RTC had 2 stippers meegenomen

Toch altijd?

Altijd, en ook altijd diej met diej siliconen diej je wel heel goed op de foto's ziet. :P

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=225 height=300 cacheid=0009ff00001ccb272c7d919e1a00ef4350]http://usuarios.lycos.es/babygabber/hpbimg/RTC19.jpg[/img] :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 24 augustus 2005 om 11:21:

whahahaha

Uitspraak van *RisS* op woensdag 24 augustus 2005 om 11:36:
Enne Eloo, dubbel kets is vetter hoor

whaha das war ja :woep:

blijf jij maar lekker na de kleine feestjes gaan zonder dat je voor de wc moet betalen

ook daar moet je vaak voor de plee betalen hoor ;)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 09:03:
moeten wij toch zelf weten of we dat doen... jij hebt daar echt geen ene fuck over te zeggen.....

iedereen kan er wat over zeggen hoor :o

Uitspraak van *RisS* op donderdag 25 augustus 2005 om 19:24:
Altijd, en ook altijd diej met diej siliconen diej je wel heel goed op de foto's ziet.

idd beetje jammer van de siliconen haha.. heb ze trouwens niej gezien!!

Waarschuw beheerder
Decibel was goed te doen hoor! heb me prima kunnen vermaken!
Waarschuw beheerder
ik vond het weer helemaal top. gezellige sfeer, lekkere muziek, kortom volgend jaar gewoon weer.
Waarschuw beheerder
Ben Nog Nooit ZO Wouz Geweest Op een Feest..

Decibel Was daar Goed Voor :xtc:

En De HardCore Was Egt TOP :bounce:

Volgend jaar zeker weer alleen jaar w8te :S..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 25 augustus 2005 om 20:24:
iedereen kan er wat over zeggen hoor

je begrijpt me nie echt geloof ik, maar ja..... laat maar weer :-S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 25 augustus 2005 om 20:24:
Uitspraak van Offensive_Nathaly op woensdag 24 augustus 2005 om 12:20:

ook daar moet je vaak voor de plee betalen hoor

en ff lezen graag want die uitspraak die je hebt gequoted als mijn uitspraak is niet die van mij... maar m!cHeL....

Waarschuw beheerder
ach boeie.. discussie gaat tog nergens meer heen :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op vrijdag 26 augustus 2005 om 15:41:
ach boeie.. discussie gaat tog nergens meer heen

Wat wel dan op Pf ;)

Waarschuw beheerder
ben der allang mee gekapt, ga maar lekker door :X

Waarschuw beheerder
Gelukkig kan er vanaf morgenavond weer lekker gezeurd worden over mysteryland. Ik kijk er nu al naar uit :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 augustus 2005 om 17:53:
Gelukkig kan er vanaf morgenavond weer lekker gezeurd worden over mysteryland. Ik kijk er nu al naar uit

ik ook ;D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 augustus 2005 om 17:39:
ben der allang mee gekapt, ga maar lekker door

En hij hapte toch weer. 8)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 augustus 2005 om 17:53:
Gelukkig kan er vanaf morgenavond weer lekker gezeurd worden over mysteryland. Ik kijk er nu al naar uit

Yes, zijn we allemaal weer vd partij :P
Waarschuw beheerder
klopt het dat er pas 2 livesets uitzijn of kan je al meerdere sets downloaden? Je hoeft geen link te geven want dat mag volgens mij niet, maar ik wil gewoon weten of ik even door moet zoeken ;)

Waarschuw beheerder
whahahahahahahahahahhaahhahahahahahaha :X

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *RisS* op vrijdag 26 augustus 2005 om 17:04:
Wat wel dan op Pf

good point ;)

Uitspraak van *RisS* op vrijdag 26 augustus 2005 om 18:42:
Yes, zijn we allemaal weer vd partij

ik niet! :d
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op vrijdag 26 augustus 2005 om 23:29:
ik niet!

Jah dat valt me dan weer tegen van je :(

Waarschuw beheerder
welnee joh.. mysteryland is niks voor mij :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Decibel was top!! (y) :respect: voor Pavo..hij was geweldig aan het draaien :yes: ...Technoboy vond ik zwaar tegenvallen jammer genoeg :/ maar goed...
Het weer was helemaal goed...over TE warm ga ik niet klagen B) ...die regen op het einde heeft me totaal niet geboeit en de sfeer was gewoon super goed!!

Mijn decibel Outdoors....Vorig jaar was het kut, dit jaar top, dus volgend jaar valt de beslissing ;p whehehe

Uitspraak van actief op zaterdag 27 augustus 2005 om 19:33:
mysteryland is niks voor mij

TJa..en ik baal toch wel een beetje, dat ik niet gegaan ben..ach ja...maak ik met Q-Base wel weer goed :D
Waarschuw beheerder
donateur
Decibel was beter
ML was alleen gezellig

Waarschuw beheerder
Uitspraak van xantrex op maandag 29 augustus 2005 om 14:58:
Decibel was beter

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van xantrex op maandag 29 augustus 2005 om 14:58:
ML was alleen gezellig

Gezellig, maar wel heel erg druk heb ik gehoord?!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Little Jesz op dinsdag 30 augustus 2005 om 12:19:
maar wel heel erg druk heb ik gehoord

niet in de techno :D

maar wel veel mensen ja

en minder feest publiek, dan op Decibel

Waarschuw beheerder
Kwil terug naar decibel!!!! ML was RUK vergeleken bij Decibel :yes:!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 augustus 2005 om 13:07:
Kwil terug naar decibel!!!! ML was RUK vergeleken bij Decibel !!

:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 augustus 2005 om 13:07:
Kwil terug naar decibel!!!!

Hier nog eentje :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Wil terug naar nature one en sonne mond sterne

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Little Jesz op maandag 29 augustus 2005 om 14:53:
TJa..en ik baal toch wel een beetje, dat ik niet gegaan ben..ach ja...maak ik met Q-Base wel weer goed

ik helemaal niej whaha.. mysteryland is niks voor mij :p

q-base lijkt me opzich wel lachuh, maar mij te ver voor een feessie

Waarschuw beheerder
terug naar decibel,woei weer waus in de early rave staan:yes: dat lijkt me wel weer wat:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 augustus 2005 om 20:57:
terug naar decibel,woei weer waus in de early rave staan dat lijkt me wel weer wat

Je haalt de woorden uit mn mond Nijntjuh, *zucht* stond ik er maar weer!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nou idd, dat was egt super!!!!:bounce: :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
:bounce: :vaag: zekerssssssss wel :-p

Nightmare 17 december gaat niet tippen aan deze Decibel vrees ik maar weet zeker dat dit ook n Master-Party gaat worden :bounce:

Waarschuw beheerder
Ga voorlopig niet meer feesten. De herinnering aan Decibel is er nog wel ff... Ben benieuwd hoelang ik het volhoud 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Het was egt helemaal geschift daar!
Vond het een van mun beste feesten ;)
RamduL:coke:
Waarschuw beheerder
donateur
en wederom
Decibel was leuker als een feest (Ghosttown)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van xantrex op woensdag 7 september 2005 om 08:55:
Decibel was leuker als een feest (Ghosttown)

Waarschuw beheerder
Decibel was toppie!! (Y)
Vooral de Jump-tent :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
whahaha, zo super was het nou ook weer niet om na een maand nog zo'n post hier te doen :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 11 oktober 2005 om 19:20:
Decibel was toppie!!

Jaaaaaaaa dat was het zeker en dat mag hier nog jaren gepost worden :bounce:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van GerardAM op dinsdag 11 oktober 2005 om 19:29:
en dat mag hier nog jaren gepost worden

Juist ja (Y)
Kwam dit topic nu pas tegen dus vandaar.. Waarom zou ik dan nie meer mogen reageren :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 12 oktober 2005 om 09:58:
Kwam dit topic nu pas tegen dus vandaar..

heb je onder een steen gezeten? :P O:)

Waarschuw beheerder
;)
Uitspraak van Ivanhooo op woensdag 12 oktober 2005 om 11:03:
heb je onder een steen gezeten?

whaha,, nee hoor.. Maar ik keek op partyflock eigenlijk nooit op het forum! Had wel betere dingen te doen..
Maar toen ik een keer niks te doen had, ging ik eens kijken wat er eigenlijk allemaal opstond.. En nu benk zowat verslaafd aan die forums :P

Dus vandaar ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Het mag heus nog wel een keer gezegd worden, want het was nou eenmaal super O:) :[

Waarschuw beheerder
idd ;) (Y)

Waarschuw beheerder
(y)
Waarschuw beheerder
donateur
Weet je wat het nou is >>Decibel was Superrrrrrrrr :-p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 12 oktober 2005 om 11:26:
Maar ik keek op partyflock eigenlijk nooit op het forum! Had wel betere dingen te doen..

:/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van * Kirsten * op dinsdag 11 oktober 2005 om 19:24:
whahaha, zo super was het nou ook weer niet om na een maand nog zo'n post hier te doen

Ik vind van wel en blijkbaar voor jou ook,want je vond het nodig om het te lezen en erop te regaeren. :frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
staat gewoon in mn participatielijst...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van * Kirsten * op donderdag 13 oktober 2005 om 14:19:
staat gewoon in mn participatielijst...

Dus decibel was niet zo goed om na een maand nog te reageren,waar wel goed genoeg om dit forum nog steeds te volgen?

Beter zo Kirsten..of ga je mij nu ook uitlachen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:/ volglijst is heel wat anders dan participatielijst hoor
Waarschuw beheerder
donateur
Het gaat om het feit, dat je iemand uitlacht om hoe hij reageert na een maand.
Want zo goed was het allemaal niet en nu ben jij degene die nog steed reageert.
Maar even goede vrienden. ;)
Ben wel jaloers op je dat je Nature One bent geweest.
Het enigste feest wat nog op mijn verlanglijstje staat.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het gewoon niet nodig om na dik een maand nog een reactie te geven op een feest.
Tuurlijk mag je nog maanden napraten over een feest (doe ik ook over Nature One en Awakenings) maar begin daar dan we gewoon gelijk mee.

Vind het trouwens ook raar om te horen dat ze wel wat beters heeft te doen dan een reactie op het forum te zetten.

(F)
Waarschuw beheerder
donateur
Een forum is er op je reactie te plaatsen.
Of dat nu morgen is of over 3 weken.
Zolang een forum open is,mag en kan je er op reageren en dat maakt een forum vaak leuk en levendig.

Uitspraak van * Kirsten * op donderdag 13 oktober 2005 om 14:32:
Vind het trouwens ook raar om te horen dat ze wel wat beters heeft te doen dan een reactie op het forum te zetten.

Tja geloof het of niet,maar er zijn ook mensen die een leven buiten partyflock hebben.

Ik vind het gewoon niet nodig om na dik een maand nog een reactie te geven op een feest

En wat jij of ik vind ,hoeft een ander gelukkig niet te vinden ;)

(k)

Uitspraak van Diedus op woensdag 12 oktober 2005 om 11:30:
Het mag heus nog wel een keer gezegd worden, want het was nou eenmaal super

En daar draait het dan ook eindelijk om. :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van J-Bo's event support op donderdag 13 oktober 2005 om 14:35:
Tja geloof het of niet,maar er zijn ook mensen die een leven buiten partyflock hebben.

:o haha, ja sorry weet ik ook wel. maar PF zou PF niet zijn zonder af en toe een reactie die je eigenlijk niet had willen horen :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van * Kirsten * op donderdag 13 oktober 2005 om 14:38:
maar PF zou PF niet zijn zonder af en toe een reactie die je eigenlijk niet had willen horen

Ik denk dat jij net van mij zulke reacies gehad hebt,ander zou je niet reageren. :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
dat maakt PF nou ook altijd weer de moeite waard om te reageren :D
Waarschuw beheerder
donateur
Nou vooruit.
Omdat je het zo goed opneemt.
Hier een (k) voor jou :D

Waarschuw beheerder

Tjah, ik had t altijd erg druk met school dus keek ook nooit op t forum.. Nu ik niets te doen had, ging ik ook maar eens op t forum kijken en zag dit topic. En nu heb ik niks beters te doen, dus vandaar dat ik nu wel reageer :P ;)
Waarschuw beheerder
ff back 2 the topic..

decibel 2005 was beter dan 2004 en die was al :woep:

maar afgelopen weekend heb ik toch ook een heeeeelmooi feesje gehad.. Qlubtempo 2001.. wat een feest :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bigboldy op donderdag 13 oktober 2005 om 16:08:
ff back 2 the topic..

decibel 2005 was beter dan 2004 en die was al

maar afgelopen weekend heb ik toch ook een heeeeelmooi feesje gehad.. Qlubtempo 2001.. wat een feest

idd! 2 topfeesten dit jaar!
Waarschuw beheerder
donateur
decibel was echt toppie (y) vooral omdat ik kruipent naar huis kon :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Karel Apple op donderdag 13 oktober 2005 om 16:23:
idd! 2 topfeesten dit jaar!

en defqon, 2keer ghosttown, inqontrol, enzovoorts enzovoorts:P
Waarschuw beheerder
donateur
eht niet afgelopen ghosttown
bah

verneukt
vergeleken met vechtsebanen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van xantrex op donderdag 13 oktober 2005 om 16:37:
bah

verneukt

ik was er toch ? :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bijouke (k) op donderdag 13 oktober 2005 om 18:17:
ik was er toch ?

ja, dat was een licht punt op de avond
waarom was je niet de hele nacht bij me
dan was 't leuker geweest ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van xantrex op donderdag 13 oktober 2005 om 21:09:
ja, dat was een licht punt op de avond
waarom was je niet de hele nacht bij me
dan was 't leuker geweest

avond ? dat was toch overdag ? :-s
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bijouke (k) op donderdag 13 oktober 2005 om 22:18:
avond ?

ik had 't over Ghosttown (dat was minder, dan Decibel)

Decibel was super :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van xantrex op donderdag 13 oktober 2005 om 16:37:
bah

verneukt

klopt :yes: maar heb het altijd wel naar m'n zin!!
Waarschuw beheerder
het was echt een super feest dat was gewoon ouderwets los gaan daar:P volgend jaar ben ik zekerss te weten weer van de partij
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bigboldy op vrijdag 14 oktober 2005 om 12:00:
maar heb het altijd wel naar m'n zin

tuurlijk
maar je heb altijd beter feesten
waarbij alles klopt
Waarschuw beheerder
donateur
En. Wat vonden we nou eigenlijk van dit feest? Is daar al wat over gezegd?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dave op dinsdag 18 oktober 2005 om 10:23:
En. Wat vonden we nou eigenlijk van dit feest? Is daar al wat over gezegd?

nee, niks over gezegt ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :)suusje:) op zaterdag 20 augustus 2005 om 17:44:
Misschien zijn er al mensen terug dus hier istie dan!

ben benieuwd...

Weet niet was er niet :p :D hehe
Waarschuw beheerder
donateur
Was echt super!!!
Dacht dat het niks zou worden overdag, maar het tegendeel blijk waar! :respect: superfeest!
Tot nu toe elk jaar en volgend jaar zeker weer!!!:D
Waarschuw beheerder
donateur
wij hadden vipkaartjes,zovaak naar de plee als je zin had voor nop.viptent zelf bleef verrassend leeg jammergenoeg.Maar het was echt een super feest :respect: