| Betreft: | evenement: Decibel, zaterdag 20 augustus 2005 om 11:00 |
![[img width=640 height=480]http://www.pvdplanet.net/images/decibel.jpg[/img]](http://www.pvdplanet.net/images/decibel.jpg)
Op het laatste moment besloten om toch maar te gaan en geen spijt van. Goede locatie en alles was goed geregeld. Complimentje voor de organisatie, het blijkt dat dingen dus ook goed geregeld kunnen worden. Super gezellig alleen jammer dat het zo vroeg afgelopen is dan .
Jep net thuis maar het was echt geweldig, zeeeer vet feestje, benaderd zeker Defqon
Ik zou bijna zeggen dat dit eigenlijk teveel is voor 1 dag.
wat bedoel jij daar nou precies mee???
![[img width=15 height=15]https://partyflock.nl/images/light/smileys/yes_new.gif[/img]](https://partyflock.nl/images/light/smileys/yes_new.gif)
, iedereen ging uit zijn dak!!!iemand de parachutist nog gezien die een noodlanding in het publiek maakte,, want ik kon niet goed zien of ie nou nog wat had. Die ging echt met een noodgang de mainstage over.
Die parkeerplaats, tja...dan hebben jullie zeker niet Decibel twee jaar geleden meegemaakt..!
zeker wel mooi feesie, iemand die gek nog gezien die na boven klom in de hardcorezaal
wij konden alleen de pendelbussen niet meer vindenlag dat aan ons of hadden meer mensen hier problemen mee?
masters of ceremony was toch wel het vetst op het einde! stage diven in een bootje!
Ondanks dat ik meestal voor de hc en early ga, vond ik vandaag de hs eigenlijk wel lekker
slechte decibel anthem!!!
iemand die gek nog gezien die na boven klom in de hardcorezaal
Uitspraak van xantrex op zondag 21 augustus 2005 om 11:13:
wat een klote feest
slecht geluid
overal bagger
onweer, regen en hagel
koud
geen sfeer
hardtrance zaal was veels te druk en warm
Overdrijven is ook een vak!!!
Het was een super feest!!!!!!!!!!!
wat een klote feest
slecht geluid
overal bagger
onweer, regen en hagel
koud
geen sfeer
Overdrijven is ook een vak!!!
Het was een super feest!!!!!!!!!!!
Vind hij ook hoor
twas een geweldig feestje!
alleen vond ik t jammer dat het geluid in de hc tent nogal zacht stond, voor de rest top, prima organisatie, lekker druk en perfecte sfeer!
En dan nog de techno naast de Harcore zetten..
Nou Nou .. nu lijkt het wel of je op mij neerkijkt..
die knakker snapt 't geloof ik niet helemaal.. maar wel een grappige PB om te bewaren (en dat alleen al vanwege zwaar incorrecte interpunctie en taalfouten)
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 augustus 2005 om 15:09:Nee Idd gelukkig bepaal ik dat niet, maar je komt net om de hoek kijken kwa feesten en uitgaan. je heb heel wat gemist.
geen flauw idee wie waar en wanneer en hoe aan et draaien was
Zoals bob al zei, jammer dat je er niet bij kon zijn want het was echt weer een heerlijk feestje..Super gezellig, goed opgezet en eigenlijk geen minpuntjes. Dus volgende keer gaan moeten jullie ook maar weer van de partij zijn!
wat een klote feest
slecht geluid
overal bagger
onweer, regen en hagel
koud
geen sfeer
als ik dat zo zie moet ik maar stoppen met feesten,want het was echt triest,het zal helaas nooit meer worden zoals in 1995/96 toen feest nog feest was met supergoed geluid.
snap niet wat iedereen loopt te zeuren over het moeilijk terug vinden van de auto, als je een aanknopings punt had onthouden toen je de auto er neerzette, (een matrix bord op de snelweg ertegenover bv) had je m makkelijk kunnen vinden!
Oh en ze hadden van mij nog iets langer door mogen gaan in de technotent
Vond decibel cker een superfeest!!! Gelukkig hele dag mooi weer en heel veel goede setjes gehoord. oa buzz fuzz, paul, beholder en balistic dana en natuurlijk The Prophet damn wat ging het toen los. Vond allen het geluid in de hardcore betje tegenvallen. ben er vier keer wezen kijken ofzo maar ging niet echt lekker.
Ik zou serieus willen weten wat alleen de opbrengst van de toiletten is geweest!
Ik zou serieus willen weten wat alleen de opbrengst van de toiletten is geweest!
Uitspraak van Terrible Thomas op zondag 21 augustus 2005 om 17:28:
Vond decibel cker een superfeest!!! Gelukkig hele dag mooi weer en heel veel goede setjes gehoord. oa buzz fuzz, paul, beholder en balistic dana en natuurlijk The Prophet damn wat ging het toen los. Vond allen het geluid in de hardcore betje tegenvallen. ben er vier keer wezen kijken ofzo maar ging niet echt lekker.
M.O.C klapte er anders best hard op
Ik zag dat er gisteren volop gefilmd werd o.a in de zalen, weet iemand waar/wanneer deze beelden te zien zijn?
wij konden alleen de pendelbussen niet meer vindenlag dat aan ons of hadden meer mensen hier problemen mee?
Ik zag dat er gisteren volop gefilmd werd o.a in de zalen, weet iemand waar/wanneer deze beelden te zien zijn?
Ik hoorde dat er wel flink gevochten was maar ik heb er helemaal niks van meegekregen....de sfeer was echt veel beter dan ik verwacht had!
wij konden alleen de pendelbussen niet meer vinden lag dat aan ons of hadden meer mensen hier problemen mee?
wij konden alleen de pendelbussen niet meer vinden lag dat aan ons of hadden meer mensen hier problemen mee?
Weet je wat ik wel minder vond....dat ik zeker wel 5 keer dezelfde platenmix heb gehoord in 4 verschillende zalen!!Namelijk die van meagashira met prednison attack en neophyte met braincracking!!Was wel een vette mix maar als je ze al 4-5 keer heb gehoord dan vraag je je wel af of ze hun 'style' wel begrijpen!!Het zijn namelijk hakkuh platen en niet early rave of hardstyle!!
Heeft iemand die gozer nog gezien in de HC tent, die het nodig vond om in die tent in zo'n pilaar omhoog te klimmen? Wat een verwilderde was dat zeg.. Stond ie daar hoog boven iedereen heel die zaal op te zwepen, echt schitterend. Toen hij beneden kwam werd hij in ontvangst genomen door de security, en werd meteen meegenomen.. een paar van me vrienden zeiden dat ze hem later op de middag gewoon hebben zien lopen, blijkbaar kon B2S deze stunt wel waarderen..
nou dan ga je de volgende keer met mij mee!!Want iedere keer als ik een tent naar binnen liep dan was het de 1e of 2e plaat die ze draaiden!!
Volgende keer Q-base??
Outblast draaide bagger
Kon alleen de pendelbussen nie vinden..
K zag trouwens nog in de HCtent 2 vage gasten lopen..
die hadden van die vage pakken aan..
alsof ze van zo'n muziekgeval afkwamen..
pff weet nie hoe k ut moet uitleggen...
waren ieder geval vage pakken als je daar mee gaat lopen op zo'n feest...
en dan nu de vraag die ws. al 10 x is gesteld (ja, ik ben lui):
weet iemand op welke sites fotos van decibel komen, naast pf?
Die jongens hadden soort fanfare pakken aan.. Heel apart, heb ze ook gezien!
Heb me toch wel n btje gestoord aan alle ik-wil-ook-naar-een-feest-maar-ik-heb-werkelijk-geen-ideej-waarom mensen. Stonden btje mooi te zijn en meer niej. Maar ik denk dat je dat altijd wel houdt op dit soort grotere feestjes
Jammer dat je voor de wc's moest betalen, maar verder mijn complimentjes
Liep trouwens in de hardcore (tijdens The Viper iig) ook nog een meisje rond, die was echt totaal de weg kwijt ... wist niet eens meer of ze wilde dansen, lopen, hangen, drinken, roken of omvallen
Heb nog niet vaak iemand ZO van de kaart gezien die nog rechtop stond zeg
Heb me toch wel n btje gestoord aan alle ik-wil-ook-naar-een-feest-maar-ik-heb-werkelijk-geen-ideej-waarom mensen. Stonden btje mooi te zijn en meer niej.
K zag trouwens nog in de HCtent 2 vage gasten lopen..
die hadden van die vage pakken aan..
alsof ze van zo'n muziekgeval afkwamen..
pff weet nie hoe k ut moet uitleggen...
oow jah en iemand nog die parachutist tijdens set van Greg C die in de mainstage daalde..en op 2 dames landen
Deze heb ik ook gezien tijdens de set van Endymion .....die was echt van de kaart, eigenlijk best zielig
mag ik nog even vermelden dat de frieten op decibel niet te vreten waren daar gooide je iemand dood mee......
ben benieuwd hoeveel er hebben gekotst toen ze zo`n dixie in kwamen
lui, zeuren over wat friet en een wc... boeiend! ik vond het een supergaaf feest... wc's die stinken 9 vd 10 keer, en als je de friet niet te vreten vind dan neem je wat anders
Btje vage kritiek. Wees eens duidelijker. Enne ben jij niet op je mooist als je naar een feest gaat (zo mooi mogelijk natuurlijk)? Misschien stond iemand net even uit te rusten toen jij naar hem/haar keek of heb je iedereen de hele tijd in de gaten gehouden? Best knap
Nou idd. Bij Luna stonden een paar meiden voor het hek. Die waren meer bezig met hem dan met zijn muziek. Ik kon toch echt niet stilstaan.
mag ik nog even vermelden dat de frieten op decibel niet te vreten waren daar gooide je iemand dood mee......
en ja over dat betalen over die wc's kunne we maar beter niet meer naar kijken... want waar moet je tegenwoordig niet meer betalen voor de plee?
Wel een tip voor volgend jaar: schaf de Techno & Hardtrance af of doe 't ergens anders. Zonde van de ruimte voor 10 man per tent.
techno weg = ik weg
wittekind, speedy j, amok, kvitta
super gezellig daarm lekker, vette techno
alleen jammer dat de grootst gedeelte van 't publiek op decibel 't niet kan/wil waarderen en daarom zo rustig was
techno weg = ik weg
alleen jammer dat de grootst gedeelte van 't publiek op decibel 't niet kan/wil waarderen en daarom zo rustig
Wel een tip voor volgend jaar: schaf de Techno & Hardtrance af of doe 't ergens anders. Zonde van de ruimte voor 10 man per tent.
vond het wel heel raar dat ik op het eind gewoon in de HC zaal een meisje zag, en ik zou zwere dat zij echt niet ouder was als 14...
Uitspraak van xantrex op maandag 22 augustus 2005 om 01:35:
techno weg = ik weg
Idd ja.. Ieder zn eigen ding maar de techno was toch zeker mn favoriet zaterdag!
Uitspraak van xantrex op maandag 22 augustus 2005 om 01:35:
alleen jammer dat de grootst gedeelte van 't publiek op decibel 't niet kan/wil waarderen en daarom zo rustig
Dat het zo rustig was vond ik opzich niet zo heel erg! Des te meer ruimte had ik om los te gaan!!
Ik vond het verder wel leuk alleen 1 GROOT minpunt net als vorig jaar
Gooien ze de oude HC en de HC tent helemaal uit elkaar!!! Vorig jaar deed je er meer dan een uur over na de andere kant te komen, ze hadden geen 1 richtings verkeer! dat nu wel gelukkig Maar dan nog was je ruim 10 minuten onderweg! En ben je dus compleet uit de sfeer
Zet de 2 hc tenten naast elkaar joh
relaxed early rave publiek
verweg van
pogo hardcore publiek (waar ook vechtpartijen waren)
uit de sfeer raken
Eearly rave was mij ook beter bevallen dan de Hardcore
Zow die technotent ruleerde echt zwaar! Ben zelf van de harstyle/jump/earlyrave en vrienden van me meer van het schranzwerk, en me toch maar laten overhalen om naar de techno tent te gaan.
Nah echt lang geleden dat ik zooo heb staan jumpen
Sven Wittekind, Amok en vooral die Frank Kvitta man man man wat een energie!
ECHT VET!
Vorig jaar super slecht geregeld
Weer iemand die het licht heeft gezien
Men gaat meestal over de wc's zeiken (!) als er nergens anders over te zeiken valt..
wat een onzin iedreen te klagen over de wc, wat is nou 50 cent, en als je 10 x moet, wat is nou 5 euro, iedreen kkgierig, op bijna elk groot feest betaal je 50 cent... kheb elke x me flesje meegenomen na wc, weer gevuld en toen na buiten...
wat een onzin iedreen te klagen over de wc, wat is nou 50 cent, en als je 10 x moet, wat is nou 5 euro, iedreen kkgierig, op bijna elk groot feest betaal je 50 cent... kheb elke x me flesje meegenomen na wc, weer gevuld en toen na buiten...
wie noem je nou gierig..... als je je flesje gaat vullen op het toilet
niet over wat je van de wc vond
creërd wel samenhorigheid
maar toch
ouwe nummers vind ik vetter en minder kinderachtig
wat een onzin iedreen te klagen over de wc, wat is nou 50 cent, en als je 10 x moet, wat is nou 5 euro, iedreen kkgierig, op bijna elk groot feest betaal je 50 cent... kheb elke x me flesje meegenomen na wc, weer gevuld en toen na buiten
Was een geslaagd feessie hoor. Vooral bij de hardcore was 't geluid lekker en op 't eind bij de hardcore, crowd surfen met 2 boten. Die Neophyte donderde zo om,hahaha! Bij de techno op het eind kon je ook lekker raggen op Frank Kvitta!
wat een goede locatie zeg
jah blijf lekker thuis, of klaag niet !
Je kon gewoon haast niks zien daar, tenzij sommige auto's hun verlichting aanhadden! maar als je wat later weg was gegaan zie je dus niks, dus dan kan je wel met je aanknopingspunten aankomen maar daar zie je dan ook geen reet van!
als je gaat klagen over iets wat op bijna elk feest is(geld voor wc's), en elke groot feest is 40 euro of duurder, dat weet je voor die tijd... als je erna nog gaat klagen... vind ik t een hele goeie reden om niet meer te gaan.
ik mocht iedere keer gratis! nanana
Btje inhouden heh jij, ik heb niej met je geknikkerd vroeger (jammer genoeg)
... waarom sta ik daar nou nooit op .
omdat t nergens op slaat, jij bepaalt toch niet welk feest ik heen moe
Hmmm... ik wil ook die connecties! Ik ben erg jaloers op Elo!
t gaat toch over decibel, dat als je nadenkt je kan weten dat je veel grote feesten geld betaald voor de wc. klaag dan niet, nu geen zin meer in de deze discussie, blijf jij maar lekker na de kleine feestjes gaan zonder dat je voor de wc moet betalen, en vermijd de feesten waar je wel moet betalen !
blijf jij maar op die technofeessies dan.... als iemand erover wilt klagen mag dat en daar heb jij geen ene fuck over te zeggen
gaat toch over decibel ? DE WCS OP DECIBEL omfg
mja zoals ik zei geen zin meer in deze discussie dus bij deze
t gaat toch over decibel, dat als je nadenkt je kan weten dat je veel grote feesten geld betaald voor de wc. klaag dan niet, nu geen zin meer in de deze discussie, blijf jij maar lekker na de kleine feestjes gaan zonder dat je voor de wc moet betalen, en vermijd de feesten waar je wel moet betalen !
Wat een gemekker over die paar euro voor de wc. Ze werden netjes schoongemaakt en er was wcpapier, niet zo janken hoor.
Wat een gemekker over die paar euro voor de wc
Ja en zeep.
Het enige wat ik miste was de gel en een tandeborstel met tandpasta
RTC had 2 stippers meegenomen
Toch altijd?
Hmmm... ik wil ook die connecties! Ik ben erg jaloers op Elo!
Enne Eloo, dubbel kets is vetter hoor
blijf jij maar lekker na de kleine feestjes gaan zonder dat je voor de wc moet betalen
moeten wij toch zelf weten of we dat doen... jij hebt daar echt geen ene fuck over te zeggen.....
Altijd, en ook altijd diej met diej siliconen diej je wel heel goed op de foto's ziet.
Uitspraak van Offensive_Nathaly op woensdag 24 augustus 2005 om 12:20:
blijf jij maar lekker na de kleine feestjes gaan zonder dat je voor de wc moet betalen
ook daar moet je vaak voor de plee betalen hoor
ben der allang mee gekapt, ga maar lekker door
Gelukkig kan er vanaf morgenavond weer lekker gezeurd worden over mysteryland. Ik kijk er nu al naar uit
mysteryland is niks voor mij
maar wel heel erg druk heb ik gehoord
TJa..en ik baal toch wel een beetje, dat ik niet gegaan ben..ach ja...maak ik met Q-Base wel weer goed
heb je onder een steen gezeten?
whahaha, zo super was het nou ook weer niet om na een maand nog zo'n post hier te doen
staat gewoon in mn participatielijst...
Vind het trouwens ook raar om te horen dat ze wel wat beters heeft te doen dan een reactie op het forum te zetten.
Ik vind het gewoon niet nodig om na dik een maand nog een reactie te geven op een feest
Het mag heus nog wel een keer gezegd worden, want het was nou eenmaal super
Tja geloof het of niet,maar er zijn ook mensen die een leven buiten partyflock hebben.
maar PF zou PF niet zijn zonder af en toe een reactie die je eigenlijk niet had willen horen
Vind het trouwens ook raar om te horen dat ze wel wat beters heeft te doen dan een reactie op het forum te zetten.
idd! 2 topfeesten dit jaar!