| Betreft: | evenement: Decibel, zaterdag 20 augustus 2005 om 11:00 |
Weet je wat ik wel minder vond....dat ik zeker wel 5 keer dezelfde platenmix heb gehoord in 4 verschillende zalen!!Namelijk die van meagashira met prednison attack en neophyte met braincracking!!Was wel een vette mix maar als je ze al 4-5 keer heb gehoord dan vraag je je wel af of ze hun 'style' wel begrijpen!!Het zijn namelijk hakkuh platen en niet early rave of hardstyle!!
Heeft iemand die gozer nog gezien in de HC tent, die het nodig vond om in die tent in zo'n pilaar omhoog te klimmen? Wat een verwilderde was dat zeg.. Stond ie daar hoog boven iedereen heel die zaal op te zwepen, echt schitterend. Toen hij beneden kwam werd hij in ontvangst genomen door de security, en werd meteen meegenomen.. een paar van me vrienden zeiden dat ze hem later op de middag gewoon hebben zien lopen, blijkbaar kon B2S deze stunt wel waarderen..
nou dan ga je de volgende keer met mij mee!!Want iedere keer als ik een tent naar binnen liep dan was het de 1e of 2e plaat die ze draaiden!!
Volgende keer Q-base??
Outblast draaide bagger
Kon alleen de pendelbussen nie vinden..
K zag trouwens nog in de HCtent 2 vage gasten lopen..
die hadden van die vage pakken aan..
alsof ze van zo'n muziekgeval afkwamen..
pff weet nie hoe k ut moet uitleggen...
waren ieder geval vage pakken als je daar mee gaat lopen op zo'n feest...
en dan nu de vraag die ws. al 10 x is gesteld (ja, ik ben lui):
weet iemand op welke sites fotos van decibel komen, naast pf?
Die jongens hadden soort fanfare pakken aan.. Heel apart, heb ze ook gezien!
Heb me toch wel n btje gestoord aan alle ik-wil-ook-naar-een-feest-maar-ik-heb-werkelijk-geen-ideej-waarom mensen. Stonden btje mooi te zijn en meer niej. Maar ik denk dat je dat altijd wel houdt op dit soort grotere feestjes
Jammer dat je voor de wc's moest betalen, maar verder mijn complimentjes
Liep trouwens in de hardcore (tijdens The Viper iig) ook nog een meisje rond, die was echt totaal de weg kwijt ... wist niet eens meer of ze wilde dansen, lopen, hangen, drinken, roken of omvallen
Heb nog niet vaak iemand ZO van de kaart gezien die nog rechtop stond zeg
Heb me toch wel n btje gestoord aan alle ik-wil-ook-naar-een-feest-maar-ik-heb-werkelijk-geen-ideej-waarom mensen. Stonden btje mooi te zijn en meer niej.
K zag trouwens nog in de HCtent 2 vage gasten lopen..
die hadden van die vage pakken aan..
alsof ze van zo'n muziekgeval afkwamen..
pff weet nie hoe k ut moet uitleggen...
oow jah en iemand nog die parachutist tijdens set van Greg C die in de mainstage daalde..en op 2 dames landen
Deze heb ik ook gezien tijdens de set van Endymion .....die was echt van de kaart, eigenlijk best zielig