Partyflock

Forumonderwerp · 804575
2 volgers · 7671x bekeken
Betreft: evenement: Decibel, zaterdag 20 augustus 2005 om 11:00
Waarschuw beheerder
Misschien zijn er al mensen terug dus hier istie dan!

ben benieuwd...

(K)

Waarschuw beheerder
Tweede 'hardere' feestje voor mij en ZEKER niet mijn laatste woeii :doetiwoep: Ik heb staan stampen & springen als een motherf*cker ahahaa. Dat is nog es calorietjes verbranden met een grote 'C'. Heel de dag op en neer gelopen tussen hardstyle & de mainstage.

ALL THUMBS UP :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heb geen 1 keer predinson of braincracking gehoord wat ik wel jammer vond... blijkbaar dus verkeerde moment op ander plekkie staan hossen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 augustus 2005 om 18:47:
Weet je wat ik wel minder vond....dat ik zeker wel 5 keer dezelfde platenmix heb gehoord in 4 verschillende zalen!!Namelijk die van meagashira met prednison attack en neophyte met braincracking!!Was wel een vette mix maar als je ze al 4-5 keer heb gehoord dan vraag je je wel af of ze hun 'style' wel begrijpen!!Het zijn namelijk hakkuh platen en niet early rave of hardstyle!!

jah idd dat vond ik ook minder

Uitspraak van verwijderd op zondag 21 augustus 2005 om 18:29:
Heeft iemand die gozer nog gezien in de HC tent, die het nodig vond om in die tent in zo'n pilaar omhoog te klimmen? Wat een verwilderde was dat zeg.. Stond ie daar hoog boven iedereen heel die zaal op te zwepen, echt schitterend. Toen hij beneden kwam werd hij in ontvangst genomen door de security, en werd meteen meegenomen.. een paar van me vrienden zeiden dat ze hem later op de middag gewoon hebben zien lopen, blijkbaar kon B2S deze stunt wel waarderen..

zekers die heb ik ook gezien :9 en liep even later weer door de early rave dusuuh.. wouse gast haha!!:D

Ik vond het echt super top feesjte!!! :D volgende keer zeker weer!
Waarschuw beheerder
oohh mensen,wat een feest,die harstyle loods knalde bijna uit elkaar,kolere wat lekker hard :D
Technoboy op de main stage :kwijl:

kortom; ik heb een geweldige dag gehad :D
en volgend jaar zeker weer!

Waarschuw beheerder
nou dan ga je de volgende keer met mij mee!!Want iedere keer als ik een tent naar binnen liep dan was het de 1e of 2e plaat die ze draaiden!!
Volgende keer Q-base??
Waarschuw beheerder
Outblast draaide bagger, had beter verwacht van hem..
Daarnaast heb ik me wel vermaakt met de sets van o.a. Endymion, Paul Elstak, Showtek & als afsluiter Deepack.

Al met al een zeer matig feestje
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 augustus 2005 om 19:07:
nou dan ga je de volgende keer met mij mee!!Want iedere keer als ik een tent naar binnen liep dan was het de 1e of 2e plaat die ze draaiden!!
Volgende keer Q-base??

Had je ut tegen mij??

Het iemand die "zeeman" nog gezien daar dan?? haha

Uitspraak van kanters op zondag 21 augustus 2005 om 19:07:
Outblast draaide bagger

Mjjah.. panic hek ook beter gehoord..
endymion vonk hartstikke goed, maar anderen vonden m weer te eentonig draaien, maar dat vonk wel mevallen toch??!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gerse Gerrit :devil: op zondag 21 augustus 2005 om 16:42:
Kon alleen de pendelbussen nie vinden..

Die stonden gewoon op de plek waar je mee aankwam.. :/

Waarschuw beheerder
Nee ik had het tegen Randall!!

Waarschuw beheerder
was echt vet :) bruut feestje :bounce:

:respect: :bounce: hardcore area & early rave :respect: :bounce:

wanneer komt dvd?
Waarschuw beheerder
Het was egt helemaal los!!!
Me benen zijn nog steeds helemaal dood..De hardcore tent was helemaal geweldig..

Volgend jaar cker weer :yes:
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Waarschuw beheerder
Ik heb gisteren even met wat van die lui gesproken die aan het filmen waren. Het was zoals al eerder gezegd inderdaad voor de DVD, maar wanneer die ongeveer uit zou komen wisten ze niet precies. Het enige antwoord dat ik te horen heb gekregen is dat ze in ieder geval wel een maandje of 2 nodig zouden hebben om alles te monteren. Maar ja vraag me af in hoeverre iemand die dat filmt ook echt zal weten.....

Verder nog even een vraagje. Weet iemand wat de naam is van het bedrijf dat op decibel voor de beveiliging zorgde???

Waarschuw beheerder
donateur
en dan nu de vraag die ws. al 10 x is gesteld (ja, ik ben lui):

weet iemand op welke sites fotos van decibel komen, naast pf?
Waarschuw beheerder
daar is ook een topic van Bertjuh (y), maar ik kan m zo gauw effe niet vinden :D dus dan mag je zelf effe zoeken

Waarschuw beheerder
donateur
Erg geslaagd feestje (Y)

Mooie locatie, goede muziek, lekker weer, korte wachttijden bij eten en drinken, prima dus :jaja:

Wat de dj's betreft; Hard Creation vond ik erg vet, net als Ophidian. Rob Gee ook erg cool om te zien, voor de rest een hoop dingen meegepikt, heb me in ieder geval er vermaakt B)

Waarschuw beheerder
Geniet nog steeds na, wat een prachtige puinhoop :D
Waarschuw beheerder
K zag trouwens nog in de HCtent 2 vage gasten lopen..
die hadden van die vage pakken aan..
alsof ze van zo'n muziekgeval afkwamen..
pff weet nie hoe k ut moet uitleggen... :S
waren ieder geval vage pakken als je daar mee gaat lopen op zo'n feest...
Waarschuw beheerder
donateur
Geweldig feestje weer !! :D:D

Geluid was super, vooral in de Early-tent :9

Top-setjes van Panic en Scott Brown :respect: .. eindelijk eens NIET de standaard early-plaatjes :D

En als Paul nou eens altijd zo draaide als op het eind :kwijl: .. ouwe rotterdam-style, oud neophyte beuk-werk (mellow moenie mauwe, ik wil hakke :kwijl: ), gewoon knallen :D

Perfect vermaakt, veel gezellige mensen en ook 't weer was prima :D ... volgend jaar ZEKER weer aanwezig :yes: :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gerse Gerrit :devil: op zondag 21 augustus 2005 om 19:53:
pff weet nie hoe k ut moet uitleggen...

Kzag wel "de Zeeman" :9 da was bij de Early Rave hehe, waren dat niet van die groen achtige pakken?? van die pakken waarin je je kapot zou zweten op zo'n feest!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 augustus 2005 om 19:41:
en dan nu de vraag die ws. al 10 x is gesteld (ja, ik ben lui):

weet iemand op welke sites fotos van decibel komen, naast pf?

www.superfeesten.nl
www.partyvibes.nl
dat zijn er 2 die ik weet

Was gister een geweldig feesie!!! Heb het echt heel de dag naar mijn zin gehad!!
Volgend jaar zeker weer aanwezig!!
Waarschuw beheerder
de beveiliging was van B2S zelf..iig..ze staan altijd bij feesten bij Tropicana en ze liepen ook mee met de Danceparade..maar of ze precies van Tropicana of van B2S zelf zijn weet k nie precies??
En er waren meerdere beveilingsbedrijven..dat weet ik wel
Waarschuw beheerder
donateur
Decibel was echt TE vet gewoon!

Vrijwel de hele dag in de Early tent gestaan, wat een sfeer zeg! Ben ook nog even is de jump, hardstyle en hardcore tent geweest maar daar vond ik lang zo veel sfeer niet hangen als in de Early Rave!

De aankleding was overal ook dik in orde! Echt stuur gedaan! Endymion draaide vet in de hc en ik vond Outblast stukken beter draaien als op Sensation.

Verder vond ik het bruut dat DJ Paul al voor achten aan het draaien was, en er samen met de Darkraver een groot feest van maakte! Darkraver werd op een gegeven moment wel een beetje dronken geloof ik, maar dat mocht de pret niet drukken! Samen hebben die 2 een super zet weggezet.. Exlxaxl als aller, allerlaatste plaat was ook super!! :worship:

Eten was overigens goed geregeld, alleen jammer dat t niet echt lekker was.. Mooi was ook, dat Darkraver zo'n hamburger kreeg tijdens zn set, er 1 hap van nam en m vervolgens richting te crew teruggooide :D Blijkbaar vond ie m net zo lekker als dat ik m vond heheh!

Al met al was het echt een SUPER feest, niet te vergelijken met Defqon of wat dan ook, en ik ben er volgend jaar zeker weer bij!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 augustus 2005 om 19:51:
Rob Gee ook erg cool om te zien,

Die gast ging ook helemaal uit zn naad! :D:D Prachtig als een DJ zich zo vermaakt!

RTC Live was ook super trouwens! Leuke act, en lekker rammen! Raak er maar niet over uit gesproken ;)
Waarschuw beheerder
donateur
zwaar gruwelijk!!!!!!!!!!!!! :respect: dit is voor mij echt een van de beste feesten van deze zomer geweest
heerlijke wouse dag gehad :)
RTC, Stunned Guys & Paul en Darkraver (y)(y)
gruwelijk hard losgegaan op het eind, super gedaan Paul!!! :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
ha joris ;) :kusje:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van No Excuse op zondag 21 augustus 2005 om 20:18:
ha joris ;) :kusje:

Schatjeeeeeeeeee :kusje2: Was gezellig gister he :D
Waarschuw beheerder
donateur
jaaaaaaaa :D was echt super!! zie je gauw weer he ;)
:hug:
Waarschuw beheerder

Oja heel duidelijk Daan wat je bedoeld ;)
Waarschuw beheerder
donateur

Ik weet wat ze bedoelt! Die jongens hadden soort fanfare pakken aan.. Heel apart, heb ze ook gezien!

Ik vond t helemaal geweldig! Ben in alle tenten geweest maar toch meeste bij de main en hardstyle.. SUPERfeestje gehad..!
Waarschuw beheerder
SUPERRRRRRRR verjaardags feest gehad

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bassie op zondag 21 augustus 2005 om 18:54:
Wij waren ook een half uur te ver gelopen, toen bleek dat we na de uitgang gelijk naar rechts hedden gemoeten

stonden toch echt duidelijk bordjes met de richting van de pendelbussen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 augustus 2005 om 21:32:
stonden toch echt duidelijk bordjes met de richting van de pendelbussen

:jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
tnx voor de sites, zal es kijken of ik nog bekenden zie :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fairytale op zondag 21 augustus 2005 om 21:25:
Die jongens hadden soort fanfare pakken aan.. Heel apart, heb ze ook gezien!

Heb ze ook zien lopen ja ... vaag :p

Liep trouwens in de hardcore (tijdens The Viper iig) ook nog een meisje rond, die was echt totaal de weg kwijt ... wist niet eens meer of ze wilde dansen, lopen, hangen, drinken, roken of omvallen :o

Heb nog niet vaak iemand ZO van de kaart gezien die nog rechtop stond zeg :o
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb me op zich prima vermaakt maar het feest zelf viel me al met al een beetje tegen. Had er denk ik teveel van verwacht. Qua organisatie was het (y), bijna geen wachttijden gehad voor drank/bonnen of eten. Het enige nadeel vond ik dat het geluid in sommige zalen overliep met zijn buurman. In de mainstage kon je op de heuvel een klein beetje meegenieten van de early rave tent en achterin de early rave tent kon je duidelijk meegenieten van de mainstage. Maar goed, dat heb ik opgelost door lekker vooraan bij de boxen te gaan staan. 8) The Prophet vond ik echt (y) draaien. Jammer dat ik zijn hele set niet kon horen maar ik wilde Luna graag horen. Luna draaide ook erg lekker maar jammer genoeg dacht het overige publiek daar anders over aangezien bijna niemand losging. Iedereen stond maar een beetje te staan, werd nauwelijk gedanst of geklapt. Beetje jammer. Technoboy heeft weer een (y) set neergezet. Gelukkig ging het tijdens zijn set wel lekker los. Heerlijk staan :bounce:. Cocaine MF (oldschool rmx :cheer: :bounce: :9 8) :kwijl: Uiteindelijk afgesloten met Paul & Darkraver. Had geen puf meer om te hakkuh maar het laatste kwartiertje kon ik niet anders dan losgaan. Geweldig! :respect: Toen we de tent uit liepen nog even genoten van het laatste vuurwerk en de laatste plaat van Zany. Nog effe staan stampen. Vond het erg jammer dat het toen meteen afgelopen was. Bij Defqon gingen ze tenminste nog een kwartier door. :9 :9 Maar ja, toen was het publiek iets enthousiaster. :X

Al met al een leuke dag gehad maar dat kwam vooral door mijn vrienden en bovenal mijn vriendinnetjes. :lief:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik was er om 5u door omstandigheden. Maar ik heb m­e prima vermaakt (y)

Ligt t nou aan mij of ben ­ik echt de enige die Outblast voor 1xtje echt chil­l vond draaien?? :/

Verder niej al te veel vech­ten gezien, zag btw ook weinig beveiliging, maar d­at kon mijn pret niej drukken :P

Heb me toch we­l n btje gestoord aan alle ik-wil-ook-naar-een-fee­st-maar-ik-heb-werkelijk-geen-ideej-waarom mensen.­ Stonden btje mooi te zijn en meer niej. Maar ik d­enk dat je dat altijd wel houdt op dit soort grote­re feestjes :)

Jammer dat je voor de wc's moest­ betalen, maar verder mijn complimentjes :yes:
Waarschuw beheerder
Kan iemand mij helpen met een nummer die zany draaide als 1 na laatste
Waarschuw beheerder
donateur
Our power??
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *RisS* op zondag 21 augustus 2005 om 22:22:
Heb me toch we­l n btje gestoord aan alle ik-wil-ook-naar-een-fee­st-maar-ik-heb-werkelijk-geen-ideej-waarom mensen.­ Stonden btje mooi te zijn en meer niej. Maar ik d­enk dat je dat altijd wel houdt op dit soort grote­re feestjes

Nou idd. Bij Luna stonden een paar meiden voor het hek. Die waren meer bezig met hem dan met zijn muziek. :S Ik kon toch echt niet stilstaan. :bounce:

Jammer dat je voor de wc's moest­ betalen, maar verder mijn complimentjes

Dat vind ik tegenwoordig ook zo irritant. Je betaald weet ik hoeveel geld voor zo een feest en dan moet je nog betalen voor viese Dixi´s (heten die dingen zo? ) Gelukkig had ik een bandje om en mocht ik en gratis naar de plee en mocht ik ook nog gebruik maken van de artiesteningang. :O B) :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *RisS* op zondag 21 augustus 2005 om 22:29:
Our power??

Weet ik niet was een beetje snelle harde techno.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha Clown op zondag 21 augustus 2005 om 21:38:
Liep trouwens in de hardcore (tijdens The Viper iig) ook nog een meisje rond, die was echt totaal de weg kwijt ... wist niet eens meer of ze wilde dansen, lopen, hangen, drinken, roken of omvallen

Heb nog niet vaak iemand ZO van de kaart gezien die nog rechtop stond zeg

Deze heb ik ook gezien tijdens de set van Endymion .....die was echt van de kaart, eigenlijk best zielig :O

Waarschuw beheerder
Heb me toch we­l n btje gestoord aan alle ik-wil-ook-naar-een-fee­st-maar-ik-heb-werkelijk-geen-ideej-waarom mensen.­ Stonden btje mooi te zijn en meer niej.

Btje vage kritiek. Wees eens duidelijker. Enne ben jij niet op je mooist als je naar een feest gaat (zo mooi mogelijk natuurlijk)? Misschien stond iemand net even uit te rusten toen jij naar hem/haar keek of heb je iedereen de hele tijd in de gaten gehouden? Best knap! :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gerse Gerrit :devil: op zondag 21 augustus 2005 om 19:53:

Je bedoelt fanfare?? :/ Die heb ik ook gezien ja :O

Uitspraak van DANNY: op zondag 21 augustus 2005 om 19:01:
oow jah en iemand nog die parachutist tijdens set van Greg C die in de mainstage daalde..en op 2 dames landen

WOW!!! Die gast ging zo hard, ik dacht dat hij tegen die zogenaamde kernreactoren zou komen :S
Maar hij landde redelijk goed ondanks die snelheid; precies op de plek die ze hadden afgezet :yes:
Ik heb de hele tijd op dat heuveltje gestaan en kon het best goed zien, maar dat hij op 2 dames terechtkwam :no: , volgens mij waren het 2 kerels :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ILoveHardStyle op zondag 21 augustus 2005 om 22:32:
Deze heb ik ook gezien tijdens de set van Endymion .....die was echt van de kaart, eigenlijk best zielig

Beetje wel ja ... maar was jij er ook dan :o ... heb je niet eens gezien :no:
Waarschuw beheerder
mag ik nog even vermelden dat de frieten op decibel niet te vreten waren :s daar gooide je iemand dood mee......
Waarschuw beheerder
Ik vond het een Vet feestje!!!Francois draaide weer super!!ik heb een goei verjaardagsfeestje gehad!!

Waarschuw beheerder
idd... dat geld voor de wc`s moeten ze afschaffen!
en als ze geld vragen hou het dan ook een beetje schoon, ben benieuwd hoeveel er hebben gekotst toen ze zo`n dixie in kwamen8)