| Betreft: | evenement: Decibel, zaterdag 20 augustus 2005 om 11:00 |
als ik dat zo zie moet ik maar stoppen met feesten,want het was echt triest,het zal helaas nooit meer worden zoals in 1995/96 toen feest nog feest was met supergoed geluid.
snap niet wat iedereen loopt te zeuren over het moeilijk terug vinden van de auto, als je een aanknopings punt had onthouden toen je de auto er neerzette, (een matrix bord op de snelweg ertegenover bv) had je m makkelijk kunnen vinden!
Oh en ze hadden van mij nog iets langer door mogen gaan in de technotent
Vond decibel cker een superfeest!!! Gelukkig hele dag mooi weer en heel veel goede setjes gehoord. oa buzz fuzz, paul, beholder en balistic dana en natuurlijk The Prophet damn wat ging het toen los. Vond allen het geluid in de hardcore betje tegenvallen. ben er vier keer wezen kijken ofzo maar ging niet echt lekker.
Ik zou serieus willen weten wat alleen de opbrengst van de toiletten is geweest!
Ik zou serieus willen weten wat alleen de opbrengst van de toiletten is geweest!
Uitspraak van Terrible Thomas op zondag 21 augustus 2005 om 17:28:
Vond decibel cker een superfeest!!! Gelukkig hele dag mooi weer en heel veel goede setjes gehoord. oa buzz fuzz, paul, beholder en balistic dana en natuurlijk The Prophet damn wat ging het toen los. Vond allen het geluid in de hardcore betje tegenvallen. ben er vier keer wezen kijken ofzo maar ging niet echt lekker.
M.O.C klapte er anders best hard op
Ik zag dat er gisteren volop gefilmd werd o.a in de zalen, weet iemand waar/wanneer deze beelden te zien zijn?
wij konden alleen de pendelbussen niet meer vindenlag dat aan ons of hadden meer mensen hier problemen mee?
Ik zag dat er gisteren volop gefilmd werd o.a in de zalen, weet iemand waar/wanneer deze beelden te zien zijn?
Ik hoorde dat er wel flink gevochten was maar ik heb er helemaal niks van meegekregen....de sfeer was echt veel beter dan ik verwacht had!
wij konden alleen de pendelbussen niet meer vinden lag dat aan ons of hadden meer mensen hier problemen mee?
wij konden alleen de pendelbussen niet meer vinden lag dat aan ons of hadden meer mensen hier problemen mee?