2 volgers · 7701x bekeken
| Betreft: | evenement: Decibel, zaterdag 20 augustus 2005 om 11:00 |
donateur
RTC had 2 stippers meegenomen
Toch altijd?
Altijd, en ook altijd diej met diej siliconen diej je wel heel goed op de foto's ziet.
Hmmm... ik wil ook die connecties! Ik ben erg jaloers op Elo!
whahahaha
Enne Eloo, dubbel kets is vetter hoor
whaha das war ja
blijf jij maar lekker na de kleine feestjes gaan zonder dat je voor de wc moet betalen
ook daar moet je vaak voor de plee betalen hoor
moeten wij toch zelf weten of we dat doen... jij hebt daar echt geen ene fuck over te zeggen.....
iedereen kan er wat over zeggen hoor
Altijd, en ook altijd diej met diej siliconen diej je wel heel goed op de foto's ziet.
idd beetje jammer van de siliconen haha.. heb ze trouwens niej gezien!!
ik vond het weer helemaal top. gezellige sfeer, lekkere muziek, kortom volgend jaar gewoon weer.
Uitspraak van Offensive_Nathaly op woensdag 24 augustus 2005 om 12:20:
blijf jij maar lekker na de kleine feestjes gaan zonder dat je voor de wc moet betalen
ook daar moet je vaak voor de plee betalen hoor
en ff lezen graag want die uitspraak die je hebt gequoted als mijn uitspraak is niet die van mij... maar m!cHeL....
donateur
ben der allang mee gekapt, ga maar lekker door
En hij hapte toch weer.
Gelukkig kan er vanaf morgenavond weer lekker gezeurd worden over mysteryland. Ik kijk er nu al naar uit
Yes, zijn we allemaal weer vd partij
Decibel was top!!
voor Pavo..hij was geweldig aan het draaien
...Technoboy vond ik zwaar tegenvallen jammer genoeg
maar goed...
Het weer was helemaal goed...over TE warm ga ik niet klagen
...die regen op het einde heeft me totaal niet geboeit en de sfeer was gewoon super goed!!
Mijn decibel Outdoors....Vorig jaar was het kut, dit jaar top, dus volgend jaar valt de beslissing
whehehe
TJa..en ik baal toch wel een beetje, dat ik niet gegaan ben..ach ja...maak ik met Q-Base wel weer goed
Het weer was helemaal goed...over TE warm ga ik niet klagen
Mijn decibel Outdoors....Vorig jaar was het kut, dit jaar top, dus volgend jaar valt de beslissing
mysteryland is niks voor mij
TJa..en ik baal toch wel een beetje, dat ik niet gegaan ben..ach ja...maak ik met Q-Base wel weer goed
maar wel heel erg druk heb ik gehoord
niet in de techno
maar wel veel mensen ja
en minder feest publiek, dan op Decibel
ik helemaal niej whaha.. mysteryland is niks voor mij
q-base lijkt me opzich wel lachuh, maar mij te ver voor een feessie
donateur
whahaha, zo super was het nou ook weer niet om na een maand nog zo'n post hier te doen 
heb je onder een steen gezeten?
whaha,, nee hoor.. Maar ik keek op partyflock eigenlijk nooit op het forum! Had wel betere dingen te doen..
Maar toen ik een keer niks te doen had, ging ik eens kijken wat er eigenlijk allemaal opstond.. En nu benk zowat verslaafd aan die forums
Dus vandaar
donateur
Het mag heus nog wel een keer gezegd worden, want het was nou eenmaal super