| Betreft: | evenement: Decibel, zaterdag 20 augustus 2005 om 11:00 |
als je gaat klagen over iets wat op bijna elk feest is(geld voor wc's), en elke groot feest is 40 euro of duurder, dat weet je voor die tijd... als je erna nog gaat klagen... vind ik t een hele goeie reden om niet meer te gaan.
ik mocht iedere keer gratis! nanana
Btje inhouden heh jij, ik heb niej met je geknikkerd vroeger (jammer genoeg)
... waarom sta ik daar nou nooit op .
omdat t nergens op slaat, jij bepaalt toch niet welk feest ik heen moe
Hmmm... ik wil ook die connecties! Ik ben erg jaloers op Elo!
t gaat toch over decibel, dat als je nadenkt je kan weten dat je veel grote feesten geld betaald voor de wc. klaag dan niet, nu geen zin meer in de deze discussie, blijf jij maar lekker na de kleine feestjes gaan zonder dat je voor de wc moet betalen, en vermijd de feesten waar je wel moet betalen !
blijf jij maar op die technofeessies dan.... als iemand erover wilt klagen mag dat en daar heb jij geen ene fuck over te zeggen
gaat toch over decibel ? DE WCS OP DECIBEL omfg
mja zoals ik zei geen zin meer in deze discussie dus bij deze
t gaat toch over decibel, dat als je nadenkt je kan weten dat je veel grote feesten geld betaald voor de wc. klaag dan niet, nu geen zin meer in de deze discussie, blijf jij maar lekker na de kleine feestjes gaan zonder dat je voor de wc moet betalen, en vermijd de feesten waar je wel moet betalen !
Wat een gemekker over die paar euro voor de wc. Ze werden netjes schoongemaakt en er was wcpapier, niet zo janken hoor.
Wat een gemekker over die paar euro voor de wc
Ja en zeep.
Het enige wat ik miste was de gel en een tandeborstel met tandpasta