Partyflock

Forumonderwerp · 804575
2 volgers · 7688x bekeken
Betreft: evenement: Decibel, zaterdag 20 augustus 2005 om 11:00
Waarschuw beheerder
Misschien zijn er al mensen terug dus hier istie dan!

ben benieuwd...

(K)
Waarschuw beheerder
K heb me super vermaakt, ben blij dat ik gisterochtend nog n kaartje gehaald had :)
Waarschuw beheerder
Wittekind, Amok en Kvitta maakten er een waar feest van en stopten pas om 22.50, ze bleven er maar platen opleggen

:respect: :D

Waarschuw beheerder
Was echt vet! Super feestje! Ben helemaal uit me dak gegaan! :)
Waarschuw beheerder
Vond het wel een leuk feest, niet super speciaal ofzo :jaja: Wel veel leuk mensen leren kennen (Y)

Uitspraak van 1231-1321 op zondag 21 augustus 2005 om 11:34:
masters of ceremony was toch wel het vetst op het einde! stage diven in een bootje!

Dat was zeker wel lachen :D

Kijk nog wel ff of ik volgend jaar weer naar decibel ga, vind het snachts eerlijk gezegd toch veel vetter. En ook nog genoeg andere leuke feesten :D

Waarschuw beheerder
Was Zeker Weer Een Zeer Mooi Feest.. Toen ik smorgens uit Zeeland wegging, regende het de hele tijd, maar eenmaal in Gorinchem was het helemaal goed!

Egt een super dag gehad, vooral Panic, Beholder & Balistic, Deepack & RTC waren superrr!

Op naar volgend jaar!
Waarschuw beheerder
Het was een topfeest!!! Geluid stond lekker hard, vooral bij de Early Rave:d Rob Gee was echt geweldig:respect: Mainstage was ook errug vet, ik snapte alleen niet waarom er steeds met schuim gespoten werd:s Zany sloot het feest lekker af met veel eigen producties.

:respect:B2S:respect:
Artiest DSpawn
Waarschuw beheerder
donateur
In tegenstelling tot vorig jaar, heb ik mij dit jaar gruwelijk vermaakt!

Het begon bij de hardcore tent, ik was precies op tijd voor Dione, dit altijd garant staat voor feest. :jaja:
Nosferatu was ook wel relaxt daarna. Eventjes nog gekeken bij the Stunned Guys en daarna door naar de Early Rave waar Vince heersend bezig was! Niets meer dan veel respect voor deze man :D
RTC en Darkraver deden het ook verbazingwekkend goed en toen ben ik naar de hardstyle gegaan.
Activator was nog bezig, wat ook goed wilde hossen en Deepack was de perfecte afsluiter (voor mij) voor dit zeer geslaagde feest!
Ik sterf van de spierpijn nu, 'k heb mn benen onder mn lijf vandaan gedanst. :)

Lokatie vond ik ook heel erg relaxt, aankleding was nog al karig (alleen in de hardstyletent viel dit mee) maar dat mocht de pret absoluut niet drukken!

Al met al: Een heerlijk feest geweest!! :)

Waarschuw beheerder
donateur
Zow tering, was een top feestie!! Alleen jammer dat de hardstyle en techno zo ver van main waren!! Maar ben veelal op main gebleven omdat ik geen zin had om naar de andere kant te lopen!! Daardoor veel leuke DJ's gemist!! :\

Helemaal uit me panty gegaan!! Gelukkig was ut mooi weer, op laatste paar buitjes na dan!! Ach whatever!! Lekker :bounce: in de regen!!

Veel nieuwe leuke mensen ontmoet, veel ouwe vrienden gezien en veel mensen die me herkende van PF!! ;-);-)

Helemaal (y)
Waarschuw beheerder
Op het laatste moment toch maar besloten wel te gaan....en cker geen spijt! Wat een Topdag...! Super feest...! :D

Waarschuw beheerder
Geweldig genoten!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Was weer een leuk feestje! maar ik blijf toch zeggen dat ik die van vorig jaar beter vond :jaja: Gelukkig bijna de hele dag lekker weer gehad, alleen 's avonds een beetje regen.. wat ik wel klote vond was de terugweg naar de parkeerplaats, helemaal geen licht en we hebben meer dan 'n uur naar de auto lopen zoeken :frusty: maar verders was decibel (y)
Waarschuw beheerder
zeker een vet feest baterde lekker door
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Miss Tails op zondag 21 augustus 2005 om 11:32:
Ondanks dat ik meestal voor de hc en early ga, vond ik vandaag de hs eigenlijk wel lekker

Dat gevoel had ik nu ook.

heb zelfs halfuurtje bij de Techno gezeten.
Die Sven Wittekind ken lekker draaien.
Artiest {SHOWLIST artist 78564, 26210}
Waarschuw beheerder
was echt een master feest,
lekker weer
betere doorgang van ene naar andere kant
hardstyle tent was gruwelijk! showtek: de puta madre!!!
slechte decibel anthem!!!

top feest!!
Waarschuw beheerder
Was een vet feessie :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Massive & The Rebel, Dave 202, Showtek (DV8!! (y)), Pavo, Zany waren wwer goed bezig..

The Prophet in de Hs was helemaal top, ben zelfs nog uit m'n broek gescheurd onder die set :p
Vooral de vloer daar was erg vet, ik kwam telkens 20cm van de grond. :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
Op het begin zag ik het allemaal nog nie echt zitten mar na 2en begon ik me steeds meer te vermaken:D was echt nog een gruwelijk feest geworden!

:respect: B2S

Waarschuw beheerder
echt een kicke feessie vooral de mainstage vond ik echt vetjes
Waarschuw beheerder
:bounce: heb me ook prima vermaakt :bounce:
Waarschuw beheerder
Jaja topfeest!!
dj's van de dag waren voor mij activator en wittekind! sodemieters wat lekker zeg. Ook de afsluiting in de techno was top met kvitta...haha op t einde van zn set speelde hij soort van circusdeuntje en begon te zingen whahaha

heb voornamelijk de hardstyle (warm!) en techno bezocht en verder overal nog ff gekeken, je had lekker de ruimte overal trouwes :bounce:
Waarschuw beheerder
quote: Vooral de vloer daar was erg vet, ik kwam telkens 20cm van de grond. quote

haha klopt en als je ff stond te zuchten kwam je nog omhoog door het volk dat om je heen aan het feesten was. Toptent eigenlijk alles was wel beter als vorig jaar vond ik, nu heel de dag vermaakt en me de tiefus in geholpen. Net een sauna die hardstyle tent... volgend jaar toch maar snachts??

de nieuwe anthem is zomaar bout, kon geen lachje van mn gezicht toen ik hem hoorde. Leuke mensen ontmoet ook nog (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
idd, in elke tent was genoeg ruimte om goed uit je plaat te gaan! Zeer groot pluspunt :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
duidelijke zaak was weer te erughh te losss echt onwijs lekker en de ruimte was ook zeker goed kon zeker lekker uit je plaat gaan
Waarschuw beheerder
Was cker wel leuk feestje!! vooral Deepack was weer supervet!! Seismiclive viel me beetje tegen. Word beetje zuur van iedere keer dezelfde kick onder al die platen :(
Waarschuw beheerder
Oh ik baal zo dat ik niet kon!! Volgend jaar beter!
Waarschuw beheerder
+ ruimte!
+ weer!
+ mensen!
+ catering
+ elstak!
+ masters of ceremony!

- geluid hc mocht harder
- einde set ophidian
- parking :(

al met al prma feestje werd goed gedraaid!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik had er niet zo veel van verwacht van te vore, qua line up enzo, maar tis me alles meegevallen :)! leuk feestje
Waarschuw beheerder
Super feessie gehad, vond deze editie vooral qua locatie een verbetering ten opzichte van vorig jaar ..

Hardtrance had de Early moeten zijn, dan had je alle chille tenten naast elkaar staan ..

Tenchno was weer hard knallen, vooral Kvitta :kwijl: ..
Waarschuw beheerder
het was echt weer een top feessie!!!!!

B2S ga zo door en decibel see u next year ;) :bounce:
Waarschuw beheerder
zeker wel mooi feesie, iemand die gek nog gezien die na boven klom in de hardcorezaal

Haha ja, die gast klom met de dance parade ook overal in verkeersborden enzo.:)

Maar het was echt een super feest, er werd gruwelijk gedraaid in de hardcore tent.

Tijdens de set van MOC toen Kelly en Neophyte met een rubber bootje over het publiek heen gingen, dat was ook super vet. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van s'COREpion op zondag 21 augustus 2005 om 12:16:
slechte decibel anthem!!!

Niet kunnen horen, toen ze die plaat gingen draaien vond een groep van ongeveer 50 man het leuk om ff om mij heen te aan knokken....
Waarschuw beheerder
Zoooo wij waren dus niet de enige die ons vermaakt hebben... voor een uitgebried verslag over onze DB ervaring kijk op www.mysterycouple.web-log.nl.
Wij balen alleen dat ML er niet in zit voor ons. :(:(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van xantrex op zondag 21 augustus 2005 om 11:13:
wat een klote feest
slecht geluid
overal bagger
onweer, regen en hagel
koud
geen sfeer
hardtrance zaal was veels te druk en warm

Overdrijven is ook een vak!!!
Het was een super feest!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Geweldig feest! bijna alleen maar bij de techno gestaan! Amok en Kvitta waren de toppers van de dag! Geen minuutje stilgestaan! (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !!Daantje!! op zondag 21 augustus 2005 om 13:22:
wat een klote feest
slecht geluid
overal bagger
onweer, regen en hagel
koud
geen sfeer

Vind hij ook hoor :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ILoveHardStyle op zondag 21 augustus 2005 om 13:25:
wat een klote feest
slecht geluid
overal bagger
onweer, regen en hagel
koud
geen sfeer

Vind hij ook hoor

Denk het ook wel ja!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 augustus 2005 om 13:24:
Amok en Kvitta waren de toppers van de dag

ik vond amok echt slecht... hij draaide niet lekker vond ik.. beetje hardstyle achtig soms.. :no:

Waarschuw beheerder
Top feestje :bounce: Annika t was super om je gezien te hebben hihi :9
Waarschuw beheerder
donateur
wat een klote feest
slecht geluid
overal bagger
onweer, regen en hagel
koud
geen sfeer

Ik heb Xantrax zien lopen, die had het best baar z'n zin :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op zondag 21 augustus 2005 om 10:37:
Nou dat er andere mensen rond lopen dan op bijv. een Awakenings...

weer zo n triest ik-ben-techno-ik-ben-cool-en-de-rest-zijn-sukkels-STAKKERTJE

blijf voortaan lekker thuis :gaap:

:nee:

Waarschuw beheerder
donateur
was zeker Relaxt :D

Waarschuw beheerder
ja was een enorm leuk feest........... we motte weer op naar de volgende party dussssss
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 augustus 2005 om 13:24:
Amok en Kvitta waren de toppers van de dag!

Ik vind techno niks op zulke feesten, het valt er zo buiten en komt niet tengoee van de sfeer.
En dan nog de techno naast de Harcore zetten..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 augustus 2005 om 01:54:
twas een geweldig feestje!
alleen vond ik t jammer dat het geluid in de hc tent nogal zacht stond, voor de rest top, prima organisatie, lekker druk en perfecte sfeer!

zo waar was jij dan rond het einde van de set van outblast:flower:...me oruh klapperden gewoon;)

kheb er niets op aan te klagen....ik vond de early en de hc tent allebei lekker klinken...alleen jammer dat je steeds zown pokke eind moest lopen:( andere stylen heb ik niet veel van mee gekregen..alleen de harstyle ff maar daar wask owk wel snel weer weg...dat was volges mij de warmste tent:S pfff sauna!!!!
Waarschuw beheerder
Twas echt een erg geslaagd feesje..helemaaaaal los :D
Waarschuw beheerder
Het was een geweldig feest :-), was om 12:00 aanwezig en ben tot 22:30 helemaal los gegaan :bounce: