Partyflock

Forumonderwerp · 702345
1 volger · 10666x bekeken
Betreft: evenement: Decibel, zaterdag 28 augustus 2004 om 21:00
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=00132610000554875d95e1921a0060ffe1]http://www.nrg010.demon.nl/decibel/head.JPG[/img]

Yo peepz hier is ie dan:
Het grote "hoe was Decibel 2004 Topic""

Dit is het vervolg van Decibel Outdoor 2004 topic

Dit zijn de area`s dj`s en draaitijden:
1.HARDSTYLE BY SEISMIC RECORDS
21.00-22.30 ZANY 🇳🇱
22.30-23.30 GIZMO(NL)
23.30-00.30 LADY TOM 🇨🇭
00.30-01.30 MAX B GRANT 🇨🇭
01.30-03.00 BEHOLDER & BALISTIC 🇳🇱
03.00-03.30 SHOWTEK –LIVE- 🇳🇱
03.30-04.30 DEEPACK 🇳🇱
04.30-05.30 DANIELE MONDELLO 🇮🇹
05.30-07.00 PROPHET VS TECHNOBOY (NL/IT)
MC RUFFIAN

2.HARDTRANCE BY OXA
21.00-22.30 FRANCOIS 🇳🇱
22.30-23.30 NOISE 🇨🇭
23.30-00.30 MARCEL WOODS 🇳🇱
00.30-02.00 COSMIC GATE (GER)
02.00-03.30 DAVE 202 🇨🇭
03.30-05.00 DUMONDE (GER)
05.00-06.00 ABEL RAMOS (SP)
06.00-07.00 LUCA ANTOLINI
MC MIGHTY MIKE

3.EARLY RAVE BY BACK2SCHOOL
21.00-22.30 GIJS 🇳🇱
22.30-00.00 STANTON 🇳🇱
00.00-01.00 PANIC 🇳🇱
01.00-02.00 ROB 🇳🇱
02.00-03.00 DANA 🇳🇱
03.00-04.00 DIGITAL BOY 🇮🇹
04.00-05.30 DARKRAVER 🇳🇱
05.30-07.00 RUFFNECK 🇳🇱
MC JOE

4.TRANCE BY GESTURE
21.00-22.30 RONALD VAN GELDEREN 🇳🇱
22.30-00.00 SIGNUM 🇳🇱
00.00-01.30 TATANA 🇨🇭
01.30-02.30 RANK 1 🇳🇱
02.30-04.00 MISJA HELSLOOT 🇳🇱
04.00-04.30 MIIKA KUISMA –LIVE- (FIN)
04.30-05.45 ABOVE & BEYOND (gb)
05.45-07.00 DON DIABLO 🇳🇱
MC LITTLE MIKE

5.TECHNO BY EC RECORDS
21.00-22.15 JAY SAMUEL 🇳🇱
22.15-23.30 JOEL MULL (SWE)
23.30-00.00 COMING SOON –LIVE- 🇳🇱
00.00-01.30 AGORIA 🇫🇷
01.30-03.00 MICHEL DE HEIJ 🇳🇱
03.00-04.00 SECRET CINEMA –LIVE- 🇳🇱
04.00-05.30 MARK BROOM (gb)
05.30-07.00 HENRIK B (SWE)
MC PAUL T

6.HARDCORE BY OFFENSIVE RECORDS
21.00-22.00 DARKVIZION 🇳🇱
22.00-23.00 MISS FLOWER 🇨🇭
23.00-00.00 VIPER 🇳🇱
00.00-00.30 ANGERFIST –LIVE- 🇳🇱
00.30-01.30 CLAUDIO LANCINHOUSE 🇮🇹
01.30-02.30 PAUL ELSTAK 🇳🇱
02.30-03.00 EVIL ACTIVITIES –LIVE- 🇳🇱
03.00-04.00 CATSCAN 🇳🇱
04.00-05.00 VINCE 🇳🇱
05.00-06.00 TOMMYKNOCKER 🇮🇹
06.00-07.00 NEOPHYTE 🇳🇱
MC SYCO

7.JUMPSTYLE BY JUMPER RECORDS
21.00-22.30 ZERO GI 🇳🇱
22.30-00.00 STEVE DEXTER VS NIGEL HAWKS 🇧🇪
00.00-01.00 YOERI 🇧🇪
01.00-02.00 FURAX 🇧🇪
02.00-03.00 DA BOY TOMMY 🇧🇪
03.00-04.00 YVES 🇳🇱
04.00-05.00 DA TEKNO WARRIORS 🇳🇱
05.00-06.00 HS 🇧🇪
06.00-07.00 GREG C 🇫🇷
MC DA RICK

Post hier je links naar je sites/foto`s verslagen of post gewoon wat je ervan vond.

ID7T Radio
vanaf 22.00 uur op id&t radio, de livestream van decibel outdoor.ID&T Radio via Media Player

En deze sets zijn er uitgezonden:
Live Sets
-Panic
-Dana
-Darkraver
-Digital Boy
-Gizmo
-Max B Grant
-Dumonde
-Misja Helsloot
-Noise
-Rank 1
-Ronald van Gelderen

op Thrillseekerz staan een aantal foto`s filmpjes en nog iets leuks waar bijna iedereen wel in is geintresseerd ;) :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Was echt vet, mooiste feest van het jaar.

Rijden over een uur pas aan, maar goed.
Waarschuw beheerder
Ik laat het morgenochtend weten!
Waarschuw beheerder
begin er eingelijk langzamerhand zin in te krijgen... morgen laat ik weten wat ik er van vond :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat een kutfeest, ik heb me helemaal de ziekte in gefeest en voor wat?? geen terror:@

Waarschuw beheerder
donateur
Jeetje nu al???? Moet nog beginnen toch!
Maar ik hoop dat het een kutfeest wordt, want ik wilde er zoooooooooooooooooooooooooooo graag bij zijn, maar helaas mag ik niet, dus hoop ik maar dat ik niets mis :devil:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dus hoop ik maar dat ik niets mis

Ik vrees het ergste voor je.

Waarschuw beheerder
weet iemand toevallig of er kaarten aan de deur te koop zijn, en zo jah hoe duur.?

thnx
Waarschuw beheerder
Vorig jaar was het al een kut feest en zal nu echt niet beter worden.
Zo'n opstelling van de tenten schiet niet op en het weer zit ook niet mee.
Ik ga echt niet meer naar zo'n bagger feest.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
DJ Jean was weer in vorm! Super Qlubsounds! :D

Volgend jaar wieder ein Qlubbb Festijn!

Heisse Grussen MaT

PS: FartStyle zoijkt!
Waarschuw beheerder
zo wij zijn helemaal ready!!!!!!nog ffies en dan kome we eraan!!!!(K)
Waarschuw beheerder
donateur
kaarten zijn als het goed is nog te koop en zal rond de 46 euro zijn
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
het wordt echt wel weer hakken totdat ik er bij neerval, en stampen tot dat ik weer door me enkel ga, laat morgen alles weten :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik ga zometeen eerst ff ____//

Pizza pepperienos rules
laatste aanpassing

Werkzaam bij Triple R-Events
Artiest {SHOWLIST artist 31337, 17972, 27639}
Waarschuw beheerder
ik pak zo de bus naar decibel(woon er vlakbij ;) )
maar heb geen kaartje.....

Hoe hoog schatten jullie de kans dat ik nog een kaartje aan de deur kan kopen???
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
weet zeker dat ze nog kaarten hebben :jaja:

mzzzzzzzzzlssssssssss

Waarschuw beheerder
ik pak over een 1,5 uurtje de scooter en ben er dan binnen 10 min (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Als je op de scooter een lijn wil snuivuh waait tie weg :P
Waarschuw beheerder
donateur
sa scooter, waar je maar zin in hebt...

Waarschuw beheerder
zowwwwwww klinkt lekker :bounce:

Owwww en je kan nog kaarten kopen op het terein aan de kassa hoor ik net......
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
klinkt zeker wel goed ja!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
t wordt steeds lekkerder

Waarschuw beheerder
Ben blij dat ik zo lekker warm naar ons bedje toe ga, want vorig jaar was het echt een boutfeest en koud.

Waarschuw beheerder
donateur
Nu al een topic! Ik dacht dat ik de eerste was..
Het feest is nog bezig?
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind de muziek op 538 veel beter...

Artiest SummA
Waarschuw beheerder
wat een baggermuziek :S
Waarschuw beheerder
donateur
I (l) techno
Waarschuw beheerder
donateur
het klinkt erg goed op id-t radio :D
Waarschuw beheerder
Pfff zoooveel vriendjes die er heen gaan, behalve ikke... ik hoop maar dat 't nu regent (6)

Waarschuw beheerder
+1
Net ff een kwartiertje beluisterd op ID&T ... wat een tering-herrie zeg :(

Dit is echt "muziek" voor de allersimpelsten der aarde, wat mij betreft mag hardstyle niet meer onder house/dance geplaatst worden, dit is gewoon cheesy kutmuziek voor mensen zonder hersens en/of gevoel :(

Waarschuw beheerder
donateur
juist yanze
helemaal gelijk
moet je nu eens horen
wat een trieste muziek
:(
Waarschuw beheerder
ja.. maar het was wel éven goed ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Het was ok.. de organistatie had een aantal steken laten vallen zoals te weinig barren en die doorgang van het ene naar het andere veld :S:S

maar toch wel ff staan :bounce:

Yanze: in de trance/hardtrance was het goed te doen hoor ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik was er niet.. :( maar da mog e lol vanaaf niet bederven natuurlijk.. :D:D hoor wel hoe het is gegaan... :D

laterZ

Waarschuw beheerder
ik heb me prima vermaakt. had alleen halverwege de avond rare smaak in me bek. hoorde later dat er met een brandblusser of traangas was gespoten in de hardcoretent. maar gelukkig niet echt last van gehad
Waarschuw beheerder
Idd welke halve gladiool gooit nu met traangas, erg triest. Mijn keel sloeg kats dicht.

Het was wel gezellig, ik kwam laat op gang.
Eten halen was echt een drama, volgens mij was gewoon de voorraad op. Slecht geregeld.
De toiletten waren gratis dat was goed geregeld.
Toch vond ik vorig jaar het feest leuker maar goed volgend jaar ben ik er vast weer bij :-D
Waarschuw beheerder
Pfffff, wat heb ik me vermaakt in de early rave tent (Y) Vooral Darkie had het goed voor elkaar. Vond de sfeer gezellig en heb niks meegekregen van ongeregeldheden, heb lekker gefeest en heb het echt naar m'n zin gehad.

Minpuntjes organisatie: te weinig barren, onduidelijk geregeld met aparte drank/food-en garderobebonnen, te smalle doorgang van het ene naar het andere deel van het terrein waardoor je kon filelopen.

Maar goed, vond het echt gezellig!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Goddomme wat een strak feestje!!!! Heb her echt ongelovelijk naar mijn zin gehad.
:jaja:
Echt zo'n feestje dat altijd té vroeg moet eindigen :(

Thanx everyone (K)
Waarschuw beheerder
was weer erg fijn feessie!!!!jammer dat het zo warm en druk was bij early rave hal.maar ja eigenlijk wel logisch!!!beste muZiek en sfeer!!!!
volgend jaar zeker weer!!!
Waarschuw beheerder
kickuh feest je gek :) :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
jammer dat het zo warm en druk was

HuH :S

Ik was best blij dat het warm was, ik zag het somber in vrijdag met die pokke regen!

*in geheel nederland droog, alleen in enkele decibeltenten kan op flinke hoosbuien* :D

Waarschuw beheerder
donateur
goed feessie :) stuk beter vermaakt dan vorig jaar...

muziek was top, de hele avond in de jumptent gestaan, Furax!! :respect: :respect:

enige minpunten waren het gebrek aan barren en het lage gehalte mooie vrouwen :(

voor de rest top (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Goed feestje , alleen beetje koud buiten :(
Waarschuw beheerder
Wat een tyfusgeluid in de Early en de Nieuwe Hardcorezaal! (n)

Waarschuw beheerder
donateur
Ben net thuis was echt een top feestje en zeker het rijden waard :D !!

En hebben geluk gehad met het weer :D:D:D
Waarschuw beheerder
Plaats je een Jumptent!!!!

Hier komen mensen die VEEL Drinken (Gekke Boeren), plaats je GEEN Bar!!!! :/

(n)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
da boy tommy, tatana, cosmic gate, zany, lady tom, the prophet, Darkraver, rob & joe, technoboy,en...... MC Ruffian :respect: :respect: :respect:

Top feesie :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb ik al gezegd dat er echt een KUT geluid was in de hardcoretenten?

:vaag:
Waarschuw beheerder
Geluid was bagger jah...

Ik me verheugen op angerfist wordt het geluid ff zachter gezet:S
Waarschuw beheerder
donateur
Goed feestje weer ;-)

DJ Yves, Da Tekno Warriors, Beholder & Balistic :D
Darkraver draaide een hele lekker set en daarna was het tijd voor Ruffneck !!!!!!!!!!!!!!
Damn wat zette die een geweldige set neer!!!!!!
Echt geweldig dat DJ Ruffneck weer af en toe draait!!

:respect: to the DJ's :respect:
Waarschuw beheerder
Was weer een super feestje heb me zzer goed vermaakt! :D
Minpunten: Te weinig barren, te weinig Foodtenten, Onduidelijke regeling met foodmunten, De drukte van het ene naar het andere veld over een smal bruggetje, en het ergste vond ik de wachttijd bij de food. Was gewoon niet normaal man een half uur wachten op 1 bakje frites, de gozers moeten echt eens leren doorwerken daar! :@.
Pluspunten: Muziek stond redelijk hard voor een nachtfestival, line-up was super :respect: Daniele Mondello:respect: . Aankleding was ook wel kicke.
Kortom een zeer geslaagd feestje
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat bruggetje dat was echt te smal...gewoon een grote opstopping werd dat echt waardeloos
Waarschuw beheerder
Het geluid was waardeloos! :o

Dat is al de vierde keer, en terecht! (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Neophyte ging nog we3l ff lekker door:9
Waarschuw beheerder
Hier nog maar een keer dan :S :

Yeah boii, Mossel,ik zal ff wat kritischer zijn over Decibel: Het geluid stond in 4 / 7 tenten gewoonweg veel te laag. In de early rave zaal en de nieuwe hardcore zaal was er buiten meer bass te horen dan binnen , slechte zaak. Daarbij kon je in de tent nog rustig een praatje maken met je buurman die 5 meter verder stond te hakken, niet echt zoals het hoort dus.

Maargoed, gelukkig kwam ik ook niet specifiek voor die tenten, maar wel voor DUN JUMP TENT ! Kijk en dat was NOU WEL een zeer GOEDE tent. Daar waren echt allen liefhebbers, relaxte gasten (op 2 pogo'ers na dan (exl pogo Nicoot)) en de betere DJ en het betere geluid('s volume). Daar was het echt genieten, met met name Furax. Da Boy Tommy moest even plaats maken voor evil activities, wat de bekende sound bracht, maar door de bekedende Decibel bout installatie niet altijd even goed overkwam. Terug in de jumptent kwam dun Paulus gelukkig al weer overgelopen van de hardcore tent om samen met bierholder / neophyte aka DA TECHNO WARRIORS een UBER set weg te zetten. Damn ik ben wat gewend, maar dit sloeg alles, niet te houden gewoon. Mochten Paulus en Bierholder dit lezen, zijn ze de bij deze uigenodigd op de undergroundparty volgende week bij mij thuis, waar ze een VIP behandeling krijgen. ff zonder shit, damn, beter kan het voor mij niet.

Vervolgens nog ff bij die ruftbek wezen kijken. Klonk allemaal zeer strak, alleen jammer weer dat m'n Akaiiiii stetje hier thuis nog harder gaat...

Jammer was alleen wel dat er in de JUMP tent geen bar was, terwijl daar toch volgens mij meer (bier) wordt gedronken dan in heel die Wazi tent bij elkaar, maargoed.

Denk je als afsluiter nog ff uit te jumpen bij Greg C, master of Jump producers, krijg je als laatste nummer die plaat te horen waarvan ik de naam niet een durf uit te spreken, iets van I like it bout ofzo. Als ik om een reactie van een medewerkster op het podium vraag, waarom dun Greg zich verlaagt tot dat niveau (ik bedoel doe gewoon je ding) krijg ik als uitleg dat het de laatste plaat is uit de Jump tent, JA DAAROM MUTS ! Jonge jonge, ...

En die vernouwing was idd ook beetje vaag.

Maar ik heb me al 2x beter vermaakt dan vorig jaar op Decibel, dankzij die jumptent dus , en natuurlijk Da Techno Warriors!

Volgend jaar ben ik er voor de 4e keer, maar dan hoop ik dat ze die pik met z'n decibelmeter thuis laten, zodat het volume echt eens open kan, en het geluidsniveau eens DECIBEL waardig wordt in alle tenten.

SlutBanger heeft gesproken,

Skelpdieruh 4-evah
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat doe jij boiiiiiiiiiiiiiii :d

Iedereen weet nu wel dat het geluid KUT was :/
Waarschuw beheerder
donateur
Dat bruggetje dat was echt te smal...gewoon een grote opstopping werd dat echt waardeloos

was voor mij het enige minpuntje.... nou daar kan ik wel mee leven.
Waarschuw beheerder
Inderdaad Fred!

Furax en Da Tekno Warriors! :respect:
Waarschuw beheerder
Ik ook gelukkig

en de early rave en hardcore tent moeten dichter bij elkaar
Waarschuw beheerder
Was fantastisch, vooral bij de hardstyle vanaf danielo mondello helemaal te gek,,,
The prophet en technoboy hadden een wereldafsluiting,

Waarschuw beheerder
donateur
Een Wereldfeestje :respect: :D :yes: :bounce: (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
was wel aardig gek ja :D
:vaag:

hardcore tent vond k t geluid wel aardig. maar met angerfist was t bagger :S

en wat was die vieze rook :( werd er gewoon misselijk van :/

IDD Ruffneck :respect: :jaja: :kwijl: da was echt super
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Was me mijn feestje wel, vond het geluid bij offensive schrijnend.Zacht, vervormt met enorme blaas bassen, te weinig speakers geloof ik zoveel zag je er niet staan maar early rave en hardstyle waren misschien niet gehoorsbeschadigend maar zeker zuiver.

Idd paadje was bale de rest was wel goed geregeld. Hoefde niet lang te wachten bij binnenkomen en jassen en het vervoer terug met de bus was (y)

ruffneck was toch zeker de man van de avond :yes:

Waarschuw beheerder
Ja was echt vet (y) Neophyte mag meer afsluiten van mij :jaja: Raar was wel in de Hc tent, waar was de bas?????????? Alleen als je aan de rand stond voelde je de bass zegmaar, maargoed we moeten altijd zeiken he ;P.

The Viper......tatatatattaat

tatatat NJAAAAAAAAAAAAAAAAAA ---->>>>

---->>>>>>>>>>>>>

Hij draait me favo plaat

RAVE CREATOR & THE MOVER - ATMOS~FEAR

Ja hij kon niets meer fout doen in mijn ogen natuurlijk, machtige herrie (L)

Verder zany in de hs (y) Vet hoor, leuke platen keus ook E-Town Gehoord , Blow The Sushi, Firestarter etc :)

Afsluiter daar was wel leuk geloof ik, maar k ging gelijk naar neophyte dus niet veel van meegekregen.

Veel bekende gezien weer :D Leuk !

Verde veel gewandelt, wandelen rulez op een feest :). Ik heb wel geen voeten meer over, heb me suf gehakt en gelopen :D.

Top feest, alleen jammer van me telefoon dus :( Maarja...

Waarschuw beheerder
Trouwens waar was X-Tinction bij Ecvil Activities :vaag: of heb ik dat dan gemist ofzo ;-s
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Hele avond in de hardstyle geweest, en het was geweldig!! :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een BRUUT feest was dit zeg.. Niet normaal.. Ben helemaal maar dan ook echt helemaal los gegaan.. in de hardstyle en hardcore.. Iedereen draaide daar gewoon top :D Ik kon me geen beter verjaardagsfeestje wensen :respect:

VOLGEND jaar zeker weer :yes:
Waarschuw beheerder
Ik sluit me aan bij de rest dat dit echt een super feest was!! De sfeer was goed en de dj's draaiden echt lekker!! Lang niet meer zo los gegaan.. Dj paul was DE man van de avond voor mij! (zowel bij hardcore als bij jumpstyle)

Waarschuw beheerder
Zo, ben net thuis! Wat een feest, zeg! Zelden zo'n vet feest meegemaakt als vannacht! Sfeer was top, niet te druk, goed georganiseerd! Alleen had de muziek in de Early Rave-tent wel wat harder gemogen. Kleinigheidje... ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Was.. uh tja.. hoe zal ik het zeggen

Heftig :9
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het gewoon super (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb het grootste deel van de avond/nacht doorgebracht in de "Jump-zaal"...

Daar vond ik Furax erg lekker draaien en Da Tekno Warriors... (Y)

Ik had veeeel meer verwacht van Da Boy Tommy, maar die hield het bij "makkelijke" melodietjes die meer weg hadden van HS en omlaag-gepitchte HC-nummertjes dan van "Jump" zoals ik het ken... sorry, maar dat viel me echt tegen, terwijl ik zo naar zijn setje uitgekeken had :/
Waarschuw beheerder
Vorig jaar was beter en gezelliger,veels te lange rijen voor drinken te halen!maar de wcs waren wel gratis dat was beter! (y) voor mezelf,geen drugs gehad en geen drank! ik ben trots op mezelf :d

Waarschuw beheerder
kvond et geluid in hardcore tent echt k*t :s:@
heb daar wel et meeste gestaan in de hoop van dat et nog goed zou komen met et geluid :(

maar helaas....

bij hardstyle was et veel beter geregelt :s daar was et geluid wel goed :jaja:

maar verder wel een goed feestje alleen dat geluid is toch wel belangerijk vind k :vaag:

dussja b2s heeft nie echt wat je kunt noemen een goede indruk achtergelaten vind k :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:bounce:

:yes:

:9
Waarschuw beheerder
was op zich wel grappig feessie... geluid stond idd zwaar te zacht maar dat werd later wel bijgedraaid.... maar ff zonder dollen... die kankerzooi die daar gespoten werd was dus volgens mij serieus niet goed voor je... keel klapte dicht en allez.... ff minder zeg maar en voor de rest ging het wel... muziek in de hardcore vond ik niet al te kut.. ook wel blij dat het droog is geweest.....

Waarschuw beheerder
goeie sfeer, goed gdraaid, kut hoerige tyfus bonnen, voor vreten en drinken, en alleen (!) per 5 kopen, terwijl al het eten 3 muntjes was, kut paadje, van ene naar andere kant, 3 muntjes betalen voor 1 (!) knakworst zonder broodje.. in de hardstyle tent zag ik pakken appelsap staan van de aldi ofzo, ook triest, betaal je er 2 euro voor, dan vind ik ook wel dat je het beste moet krijgen, niks tegen de aldi ofzo, maar t is gewoon triest, is t zelfde als ze ineens euroshopper bier gaan schenken.. tsja, vond het een beetje goedkoop overkomen, geluid was kut, overal, moet veel harder, en zoals al eerder was gezegd, early rave en hardcore moeten bij elkaar.. Maar ik heb me verder echt super vermaakt, en ga volghend jaar gewoon weer...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik vond er geen reet aan, NJOY was zooooooveel beter.....

;)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind zeker niet dat Early rave en hardcore gecombineerd moeten worden in 1 tent! :S

Respect voor het verleden en voor toekomst... 2 dingen die los moeten staan van elkaar!
Waarschuw beheerder
nee die 2 tenten moeten dichter bij elkaar worden gezet, niet dat je dat hele terrein telkens moet over lopen!!
Waarschuw beheerder
donateur
Heel erg geslaagd feestje! Alleen ik werd op het einde van angerfist ff bijna gekild door die traangas of wat het dan ook was:S kreeg gewoon geen lucht meer! Halve hardcoretent in 1 klap leeg:S
Hardstyle tent was Top.
:respect: SHOWTEK :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja, idd, je was een half uur bezig om bij de early rave te komen, veels te ver man, dichter bij elkaar, niet samenvoegen...

zag trouwens weinig van die wannabe nazi's.... goede zaak, geen 1 keer pogo ghezien, goeie zaak!!

Artiest The Carcass
Waarschuw beheerder
donateur
feessie was super , lekker gedraaid
Vince the man !!!!
volume af en toe ....................
en dat tussenstuk van hardcore naar early rave ........
voor de rest lekker wappie geweest en lekker gedanst

Waarschuw beheerder
donateur
heb er geen woorden voor
was echt zo top (Y)
Waarschuw beheerder
super feest, super sfeer. Vooral early rave was master.
Ga nu maar es proberen te slapen

Waarschuw beheerder
donateur
Het probleem was gewoon dat in die beide zalen de sfeer op sommige momenten veruit het slechtst was! In beide tenten werd het "joden"-geroep gevolgd door "A'dam-hooligans"-kreten...

Ookal vind ik het 't meest kinderachtige gezeik wat er is... Je weet dat het provocerend werkt wanneer je zoiets roept in die streek.

Als die 2 tenten naast elkaar zouden liggen, en er zou daadwerkelijk iets "groots" gebeurt zijn qua vechtpartij/opstootje, zou het veel moeilijker zijn voor de beveiliging om er tussen te springen, aangezien de kans dan groot zou zijn dat de vechtpartij dan veel groter zou zijn dan in 1 tent.
Waarschuw beheerder
Ik vond het een beter feest dan vorig jaar. Alleen "de vloer" in de hardcore tent sloeg werkelijk echt alles, ze hadden niet eens een plank neergeled. Je stond daar gewoon op de grond te stampen

Maar al met al, heb me prima vermaakt:D

Waarschuw beheerder
amsterdam hooligans?? was je wazig, lijkt me sterk namelijk..

Waarschuw beheerder
Perfect feestje :D
En ik heb in de hardcorezaal steeds linksvoorin gestaan en daar ging het geluid en de bass echt wel hard

Waarschuw beheerder
links vooraan? de zaal was rond...

Waarschuw beheerder
donateur
Nee Potje... ik was op dat moment broodnuchter.

Echt gehoord, en ik stond er ook behoorlijk van te kijken :/

Potje 29 augustus 2004 11:24
links vooraan? de zaal was rond...

Misschien vanaf de DJ gezien?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heb me daar zeker heel goed vermaakt:) hier en daar wat minpuntjes, maar dat hou je altijd....voor mij was t een superfeest :bounce:
Waarschuw beheerder
mafkees 29 augustus 2004 11:00
maar ff zonder dollen... die kankerzooi die daar gespoten werd was dus volgens mij serieus niet goed voor je... keel klapte dicht en allez.... ff minder zeg maar en voor de rest ging het wel... muziek in de hardcore vond ik niet al te kut.. ook wel blij dat het droog is geweest.....

Was een figuur zo lollig geweest om met een brandblusser te gaan spuiten, dan krijg je dat. Echt ziek!
(hoorde ik achteraf)

Waarschuw beheerder
Ik vond het echt Super!!(Y) :):)
Waarschuw beheerder
donateur
Goed vermaakt, op het begin me twijffels.Ik vond het toen nog erg soft en de hardcore zaal kon je niet komen rond 0.00.
Er was blijkbaar iets met traangas, KUTKOPPUH :@

Mja toen d-boy begon, begon het leuk te worden :yes:

Ruffneck was erg goed :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
ik hoorde dat het brandblussers waren waar Angerfist(althans 'n lid van Angerfist) mee spoot...

Waarschuw beheerder
ik vond het echt n heerlijk feesie :D
alleen jammer dat t geluid zo slecht was, hardcore moet echt HARD gedraait worden en dit viel wel mee....
maar voor de rest (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het een super feestje! (L)

:D
Waarschuw beheerder
donateur
volgens mij heb ik een heel leuk feestje gemist :'(
Waarschuw beheerder
donateur
nouh ik werd gek van die brandblusser:[ gadverredamme zelfs door me mouw kon ik geen fatsoenlijke lucht krijgen:no: d8 dat ik stikte ik sotnd ook nog es lekker vooraan:@
verder was ut een knalluh feest(Y) ben nu pas thuis:s wat een lange reiz maar het was ut waard:D
Waarschuw beheerder
donateur
volgens mij heb ik een heel leuk feestje gemist :'(

Dat heb je zeker ... :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
ja... als de brandweer dat meegekregen had had B2S ws 'n groot probleem gehad! :/

Waarschuw beheerder
Geweldig feest! De Techno was SUPER!

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, maar wel 'n b'tje te rustig vond ik... :(
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, maar wel 'n b'tje te rustig vond ik... :(

Jij bent ook overal he.. zie je zowat elk weekend wel een keer voorbij komen haha.. Vann8 ook! ;)
Waarschuw beheerder
Vorig jaar was beter en gezelliger,veels te lange rijen voor drinken te halen!maar de wcs waren wel gratis dat was beter! voor mezelf,geen drugs gehad en geen drank! ik ben trots op mezelf

vond het vorig jaar juist allemaal amateuristisch overkomen, dit jaar was het allemaal beter aangepakt kwa tenten enzow alleen was het geluid op de hardstyle na niet echt helemaal in orde

Waarschuw beheerder
donateur
Waarom heb je dan niets gezegt meissie?!

Don't be a stranger! :)
Waarschuw beheerder
donateur
zucht; en die dvd:no: oef hoop dat mn prachtige intervieuw dr niet opstaat:[
Waarschuw beheerder
donateur
Waarom heb je dan niets gezegt meissie?!

Don't be a stranger! :)

Je liep te snel voorbij hahaha.. ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Te snel voorbij? Ok... volgende keer dan (Y)

Waarschuw beheerder
Was echt een SUPER feestje!!! nog het mooiste van alle feestjes die ik heb gehad:D Kheb me echt vermaakt in de hardstyle tent en op het laatst om 6 uur in de hardcore tent was ook flink stampen (alleen ging heel moeilijk met al die flesjes :s) kben ok net pas thuis was echt een lange reis niet normaal dadelijk maar is proberen te slapen haha

Kus.. Nancy
Waarschuw beheerder
whoppa geweldig feestje :) alleen jammer van die brug oversteek plaats.. duurde mij allemaal iets te lang, gelukkig hebben ze het snel nog wa aangepast.. maar twas toch nog te traag.. geeft niks

heb genoten van de dj's!!

grtz DjMG

Waarschuw beheerder
jah goed feesie :D,alleen wat een mongool met die brandblusser

Waarschuw beheerder
donateur
komt Angerfist uit Mongolie dan? :/

Waarschuw beheerder
+1
zucht; en die dvd oef hoop dat mn prachtige intervieuw dr niet opstaat

Volgends mij kom ik er ook op :bloos:

Waarschuw beheerder
donateur
er komt gemiddeld ongeveer 150 minuten aan materiaal op die DVD te staan... ze hebben met meerdere camera's de hele nacht gefilmd. Dus ik zou er niet zeker van zijn dat je erop komt.

Waarschuw beheerder
het was heel vet

Waarschuw beheerder
Trouwens iemand dat afschuwelijk ongeluk op de a16 gezien? Zag er niet al te best uit stuk of 10 politiewagens gezien en nog een aantal ambulances.... Alle 4 de bannen afgesloten.... Volgends mij was er ook 1 dode wat we konden zien.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb in het begin in de hardcoretent gestaan en later in de early rave,jammer dat het zo ver bij elkaar vandaan lag :/

Ik weet niet alles meer :mixje: maar ik vond het echt wel een leuk feestje (Y)

Ik heb geen rellen gezien trouwens...

Wel de zwaailichten van de ambulance van dat ongeluk, er waren 2 doden trouwens (Engelse)

Waarschuw beheerder
Was echt afschuwelijk om te zien. 1 lag er op de weg met zo'n laken er overheen. De brandweer was nog bezig iemand uit de auto te halen, althans wat er van die auto over was. Maar die heeft het dan ook niet overleefd.

Waarschuw beheerder
donateur
Er is iemand in volle vaart tegenaan gereden :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Waar heb je dat gezien..::Gupcore::.. ga ik ook ff kijken.

Waarschuw beheerder
donateur
Twee doden bij ongeval op A16 29-08-2004

Bij een ongeval op de A16 bij Ridderkerk richting Dordrecht zijn zondagochtend twee mannen om het leven gekomen. Een derde man raakte zwaargewond. Dat laat een woordvoerder van de politie Rotterdam-Rijnmond weten.

Aanleiding voor het ongeluk was een 20-jarige Rotterdamse, die door onbekende oorzaak met haar auto tegen de vangrail klapte. Het voertuig raakte in de spin en kwam midden op de rijbaar tot stilstand. Drie achterop komende auto's botsten frontaal op de auto van de vrouw.

In een van die auto's zaten drie Engelsen. Twee van hen overleden ter plaatse, de derde man moest uit het voertuig geknipt worden. Hij is in kritieke toestand naar het Erasmus Medisch Centrum overgebracht. De politie heeft de bestuurder van de auto die op de Engelsen klapte voor verhoor meegenomen naar het bureau. De overige betrokkenen bleven ongedeerd.

De A16 is tussen het knooppunt Feijenoord en Ridderkerk-Noord afgesloten. De politie verwacht dat de afsluiting tegen negen uur wordt opgeheven. Het verkeer wordt omgeleid.

www.nieuws,nl
Waarschuw beheerder
donateur
dit was wel ff een superbruut feest vooral met danielle mondello :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Het verkeer wordt omgeleid.

Jammer dat wij nog niet omgeleid werden. Had het dus echt niet willen zien.
Waarschuw beheerder
Die gast draaide echt hard jah:D

Waarschuw beheerder
Die 3de britt in die auto is in het ziekenhuis overleden ondertussen!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zag het op de teletekst van ned 1,2,3 daar staat het net wat anders omschreven maar ja..

Aanleiding voor het ongeluk was een 20-jarige Rotterdamse, die door onbekende oorzaak met haar auto tegen de vangrail klapte

Zou het een vage of dronken decibel bezoekster geweest zijn???
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb wel een engelsman op het feest gezien in zo'n schotse rok.
Dus misschien kwamen hun van het feest :s
Waarschuw beheerder
was top (Y) net thuis helemaal naar de klote!
Waarschuw beheerder
ik vond de organisatie een 'tikkeltje' tegenvallen; als je om half 12 al een freefight hebt omdat je de gangpaden niet breed genoeg maakt.... beetje amateuristisch!

Waarschuw beheerder
Toch maar besloten om te gaan gisteren naar decibel.. En ik heb ZEKER GEEN spijt gehad,En zo slecht vond ik die organisatie helemaal niet,integendeel... ik had zo bier en de plees waren gratis... mij hoor je niet mopperen.. :D
Hardcore-tent (Y)

iedereen draaide goed... Angerfist (Y) Alleen een beetje jammer dat er 1 of andere papkoker het nodig vond om met een brandblusser te gaan spuiten...

Paul ook goed.. catscan ook vince ook :D

Op het eind Neophyte (Y)

LEUK FEESTJE!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
vond echtsuper vet feest weinig slechte muziek gehoord eigenlijk..EN GELUKKIG ging het volume in de hardcore efe wat omhoog ..want in het begin was om te :cry:

voor de rest supersfeertje aldat gezeur van rellen enzo NIX van gemerkt

vond de jumpstyle ook erg fijn liep daar ook als ik kwam met een dikke :D

UP YOURS blijft vet nummer jaaaaa voor de rest typ nog wel efe verslagie :P

greeeeez Brammutjuh

Waarschuw beheerder
donateur
en wc gratis (Y) ben wel een xtje of 25 geweest haha

Waarschuw beheerder
Dit was voor mij duidelijk het beste outdoor-feest sind tijden!

Geluid in he hardcore was idd ruk. Jumptent was relaxed, alleen had er wel een bar in gemogen. Voor de rest vond ik de barren wel ok eigenlijk; je werd in elk geval zo geholpen. Eten was ook een drama, maar voor de rest niets dan lof voor B2S. De slechte smaak vand Decibel van vorig jaar is hiermee duidelijk weggespoeld.

Die docoratie in de hardstyle tent was trouwens ook wel vet. Maar is zoiets al niet eerder geweest, op een feest in de HMH?
Waarschuw beheerder
zoooo. weer ontwaakt.
Vond het een goed feest, met een kanttekening hier en daar.
We waren ongeveer 00.15 binnen, naar Angerfist gegaan.
De tent zag er goed uit, en geluid was op dat moment niet verkeerd. Angerfist an sich vond ik niet boeiend, blijft toch een bak herrie. Maar wel lekker staan springen, tot ineens iedereen begon te rennen. Blijkt dus een brandblusser te zijn lees ik hier. Wat een idioten! Nu gebeuren er geen ongelukken, maar had heel anders af kunnen lopen.
Na Angerfist Claudio Lancinhouse gecheckt, was ok. Paul ook nog een stuk gezien, maar toen meer staan ouwehoeren :S. Toen de beurt aan Evil Activities...was weer genieten hoor. top :D
Na Evil Activities de hardcoretent gelaten voor wat ie was en de rest van de avond naar de early rave gegaan. Vond die tent stukken beter!! Lees dingen over slecht geluid, maar vooraan was het echt goed! Totaal geen problemen. Darkraver draaide zomaar een geweldige set, en Ruffneck was helemaal briljant! Topafsluiter!
Tussendoor ook nog een patatje gehaald, maar daar hebben we wel een uur over gedaan geloof ik, was behoorlijk kut geregeld!
Vond het terrein er over het algemeen prima uitzien, volgend jaar zeker weer! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Was super gezellig,Ben alleen maar en de early tent geweest omdat daar de muziek en sfeer(y) was
Heel even iemand gezocht in de hardcore zaal maar daar was ik zo weer weg

Waarschuw beheerder
donateur
Ja heel vet feestje, alleen ik kwam er pas heel laat in, rond een uur of 3 -4 kwam ik eindelijk in de muziek, ik weet ook niet waar t aan lag, ik had de hele tijd moeie benen, en de muziek kon me niks interreseren, en de mensen irriteerde me, totaal geen feeststemming dus:s

Maar na een paar nakkies goeie pep werd dat gelukkig een heel stuk beter:P

Waarschuw beheerder
In het begin kon ik mijn draai niet vinden, doordat we niet door het pad konden, iedereen werd teruggehaald, 2 uur in de hardcore tent gestaan....later konden we gewoon zo door lopen en heb ik lekker in de early rave en de hardstyle gestaan...ik heb me prima vermaakt.....

Waarschuw beheerder
Ik vond het top, zeker in vergelijking met vorig jaar, minpuntje was inderdaad dat gangpad, gelukkig was dat later opgelost door een tweede sluis aan te leggen.

Voor de rest vooral veel in early rave geweest, goeie sfeer, binnen 5 min geholpen aan de bar en als je een beeje oplette waar je ging staan goed geluid.

Waarschuw beheerder
donateur
Kben zelf nie geweest, maar me vrienden hebben me vannacht goed op de hoogte gehouwe per sms!! Kheb ook nog radio geluisterd en kvond ut egwel (y) klinken. Als ik volgend jaar geen andere afspraken heb (Martin, dan moet je je verjaardag maar op een vrijdag vieren!!!) of ben nie ziek, gaak ckers weer. Vorig jaar was ut al (y)!!
Waarschuw beheerder
ik heb me ook zekersss vermaakt
goed feesjuhh.......!!:bounce:
het was voor mij de derde x decibel
en ook de beste x
al vond ik die regendans van verleden
jaar ook wel wat hebben...!!

Waarschuw beheerder
donateur
ow ja nog ff de nadelen:

-De grond(erg veel kuiltjes enzo, danst niet lekker)

-Kutgeluid aan het begin
-drukte early rave was abnormaal, je stond gewoon vast
-erg druk bij de drankjes halen

pluspunten:

-goeie sfeer
-gratis wc's en genoeg wc's
-smirnoff maar 2 bonnen

wie vult me aan?

Waarschuw beheerder
Ik heb het echt zwaar naar mijn zin gehad! :D

Waarschuw beheerder
Ja t was heerlijk :yes:

Waarschuw beheerder
http://srv05.pcextreme.nl/~superfeesten.tv/www/verslagen_f.php?id=284
Verslag(je)

:)

Waarschuw beheerder
ow ja nog ff de nadelen:

-De grond(erg veel kuiltjes enzo, danst niet lekker)

-Kutgeluid aan het begin
-drukte early rave was abnormaal, je stond gewoon vast
-erg druk bij de drankjes halen

pluspunten:

-goeie sfeer
-gratis wc's en genoeg wc's
-smirnoff maar 2 bonnen

wie vult me aan?

Jij bent op een ander feest geweest man.

Waarschuw beheerder
het feestje was weer mooi :D
ik ben bij de hardstyle, early rave en hardcore tent geweest.
maar de early rave vond ik toch het mooiste feestje, lekkere sfeer.

Waarschuw beheerder
donateur
Jij bent op een ander feest geweest man.

waar ben jij geweest dan?

Waarschuw beheerder
donateur
was wel goed te doen hoor!

verslag decibel
Waarschuw beheerder
Het was weer een toppertje! Goeie sfeer, lekkere muziek, gratis wc's en dommelsch! kortom alle ingrediënten voor een gruwelijk feest.

ps: Wie heeft er in ik geloof de hardcore tent mijn shirt gevonden met dat woordenboek achterop?
Waarschuw beheerder
donateur
:frusty:

niet mijn locatie :S

Waarschuw beheerder
donateur
Naam van deze topic;

Het Grote: Hoe was Decibel 2004 Topic

En dan krijg je reacties zoals...

am(*)dam 29 augustus 2004 14:50
:frusty:

niet mijn locatie :S

Je bent er niet eens geweest, dus je hoeft ook niet te zeggen dat het niet "jouw locatie" is! :/

Als je zo'n nickname neemt, is dat al duidelijk genoeg!

Waarschuw beheerder
Ik heb me super vermaakt..
Volgend jaar zeker weer van de party!!!!!

Waarschuw beheerder
sfeer was goed, muziek was gooed, BEHALVE bij: da boy tommy(dat leek wel trance (kots) ), behalve de laatste plaat haloween dan

ik stond in de file toen ik naar die andere tenten wou gaan, dat hadden ze wel anders kunnen regelen

jumpzaal was te klein(werd wel lekker gedraaid)
en er werden veel nummers hetzelfde gedraaid, volgend mij heb ik 5 keer: i feel like dancing gehoord :s, maar ja..... :)
dj youri, greg c, neophyte, paul, dj rob,digital boy, secret cinnema, en tekno warriors waren ECHT SUPER :respect:

echt de jumpzaal en de early rave tenten waren echt GOED
echjt ik heb overal kramp nou, niet normaal

wc's inderdaad gratis

op het laatste werden we omgeleid, toen kregen we nog een gratis ritje langs een hooiberg en een boerderij, op een gegeven moment dacht ik echt dat we naar het huis van hans en grietje gingen, dat vond ik ok wel vaag

voor de rest heb ik me ZWAAR vermaakt, en het was zeker RELEX!!!!!!!!!!!!!(Y) :d

ps, ik hoorde iets van een ongeluk met dodelijke afloop, klopt dat, kan iemand dit bevestigen

eb me zwaar vermaakt daar (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Jumparea :respect: Furax, Yves, Da Tekno Warriors :kwijl: en Greg C waren echt (y)

Rob & MC Joe waren ook te gek .. beter geregeld allemaal dan vorig jaar (y)

Topnacht gehad :yes:

Waarschuw beheerder
vet feest hoor (Y)!
Waarschuw beheerder
Goed naar mn zin gehad!!!

Top feessie was het!

Thnx M8's voor de toffe avond!!! :D

(Y)

Waarschuw beheerder
donateur
het is me erg tegen gevallen....
het geluid was k*t en de sfeer vond ik ook niet alles :no:
Waarschuw beheerder
ja wat moet ik er van zeggen, ik vond het wel strakjes,:yes: maar niet super ofzow...
Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
heb echt super gehad :bounce: Ruffneck,lady dana, paul en darkraver bedankt :respect: :respect: :respect:

en mijn speciale dank aan limo zonder hem had ik nooit zo een nacht beleeft :respect: :knuffel: :flower: :kusje2:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
was wel leuk.. maar ze hadden beter de early bij de hardcore kunne plaatsen had je heel wat tijd gespaard :yes: maar verder wel lache voor een x alles zo gemengd

Waarschuw beheerder
Respect for Furax... YEAH BOI

Geluid was idd beetje kut in de grotere tenten maar de Jump area was echt rete knallen.
Geen poten meer over
Now I'll stop smokin

Latert
Waarschuw beheerder
Ik ben er weer aan herinnerd waarom ik vroeger een Ruffneck longsleeve had! Hij draaide erg lekker! :respect:

The Prophet en Technoboy :kwijl: en technoboy mooi los te gaan achter de draaitafel!

Die vlammenwerpers bij de ingang(y)

Waarschuw beheerder
Nee, het was perfect dat early rave en hardcore zover uit elkaar lagen, dat scheelt een hoop rotzooi en leverde een betere sfeer op in de early rave tent.
Waarschuw beheerder
Super Feestje,, ! [img]http://party.snt.utwente.nl/~party/images/dark/smileys/bounce.gif[/img] ,,

En sterk punt dat de w.c gratis was,, [img]http://party.snt.utwente.nl/~party/images/dark/smileys/yes_new.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Het was SUPER!!!!!!!

De sfeer pas perfect!!!!
Geweldig die houten planken op de grond....danste top!! :bounce:
Verder hardstyle ingegaan en niet meer uitgekomen!!
Begin was de muziek matig maar zeker mondella en prophet waren super!!!!!
Volgend jaar weer!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Decibel was echt superrrrrr!!! Prijzen van de drank waren ok en de muziek echt kippenvel momenten gehad maar waarom hoor ik niemand over DJ PANIC hij was echt de man van decibel 2004, zucht weer n jaar wachten tot de volgende decibel ennuh die omleiding op het laatst was inderdaad aardig wazig,ik kreeg echt spontaan het gevoel dat ik me in de efteling bevond...

Waarschuw beheerder
Het is normaal geworden dat Panic top draait!

verwacht niet anders van hem :yes:
Waarschuw beheerder
Zwaar naar me zin gehad.
vond panic ernstug lekker draaien.
ook lekker los gegaan achterin de early rave zaal.
en vieze zweetregen van boven :(
Waarschuw beheerder
Ruffneck viel na ghosttown tegen maar was nog steeds top :) jammer alleen dat het eerste half uur MC Joe & DJ Ruffneck was ipv andersom :@ heb ook honderd keer geroepen dat die lulhannes zn bakkes moest houden ipv heilige muziek helemaal te verneuken..Trouwens ik snap wel dat Ruffie veel main draaide, KUT PUBLIEK!!!! :@ iedereen stond godverdomme stil op een enkeling na, doe is normaal man, als je NIET losgaat op knight of visions, 6.48 min to D'Spyre of The Great Strife hoor je niet in die zaal thuis en kun je lekker naar de buren gaan (niets tegen hardstyle trouwens, Lady Tom was VET, maar wel tegen de figuren die geen GOEIE hardcore kunnen waarderen) ik heb me helemaal de pleuris gedanst en voelde mn poten ook niet echt meer toen we naar huis gingen hehe..
Yves was toch t coolste vond ik, jammer dat de Jumpzaal zo klein was, was naar mijn mening de beste tent (op t laatste 1,5 uur na ofzo, toen ik erlangs liep was t echt bananenmuziek :S)
Hardcore tent geluid was KUT en als je een keer roept gooi je handen in de lucht dan weet ik dat ook wel...
Goed, degelijk feest, maar haalt t echt niet bij DefQon of Ghosttown, en dat is jammer want in potentie had het nog VEEL beter kunnen zijn..
een dikke 7 toch voor dit feest, waar ik eigenlijk een 8,5 minstens had verwacht..
Waarschuw beheerder
ik ben echt COMPLEET losgegaan bij Ruffneck :D
Echt prachtig!
Waarschuw beheerder
VINCE! Dat was echt fantastisch, eerst lekker sloom beginnen en daarna gewoon volgas RAMMEN. Hij draaide niet bepaald foutloos, sterker nog, hij stond hier en daar lekker aan te kutten, maar dat kon de pret niet drukken. Het was echt fantastisch, Michel de Hey was ook weer lekker en die laatste knakker in de technozaal stond ook lekker door te rammelen. Ook niet foutloos, maar boeiend, het was hard :P

Waarschuw beheerder
was echt bizar goed in de hardcore tent alleen jammer dat ik bepaalde nummers wel 4 x werden gedraaid alleen meesterlijk dat de prednison attack 5 x gedraaid werdt en :respect: Claudio Lancinhouse
Artiest Xavi
Waarschuw beheerder
HardStyler-83 29 augustus 2004 15:17

donateur! voor dock 7 wat ben ik zwaar los gegaan daar Furax draaide erg lekker, kon alleen iets minder mixen maar de plaatjes die voorbij kwamen maakten veel goed !

furax die lampe kap ken niet draaien. als hij lekker draaide maar niet goed kon mixen hoe kan dat nou?? platenkeus misschien leuk maar die gek kan niet eens 2platen zonder fouten aan elkaar mixen

Waarschuw beheerder
Was Leuk Feesie!:yes:...(beter dan vorig jaar)
Alleen dat lange pad was KUT!:(...en Geluid in de Hardcore tent was zeker minder! Sfeer daaro was ook nie alles!:S...maar voor de rest was het zeker lachuh!!:D:D
...
Waarschuw beheerder
heb me toch zeker wel vermaakt..,
alleen jammer wat tijdens de set angerfist gebeurden..,

Waarschuw beheerder
Hey mensen!

Het was weer een heel erg gaaf feestje!!!

Vooral neophyte aan het einde!

mzzls
Waarschuw beheerder
(Y) feest , heb het naar me zin gehad:D

ik hoorde ook dat er iemand was neergeschoten daarbinnen???? weet iemand daar iets van??? of is het gewoon gelul??
Waarschuw beheerder
donateur
ja was wel lache (Y)

ze hadden idd de early wat dichterbij bij de hardcore kunne plaatsen

en het geluid in de hc zaal mocht wel harder....

Waarschuw beheerder
Zeer geslaagd feestje , ben niet echt vaak in de Hardcore tent geweest simpel weg omdat het geluid er 3 x niks was en omdat de sfeer daar ook niet zo super was.

Oldschool was echt (Y)

Jammer dat de Jumpstyle zo klein was vond het best een gaaf tentje flink staan :bounce:

Tjaaa Hardstyle daar heb ik toch het meeste gezeten. Ik kwam eigenlijk voor 2 dj's Max B Grant en Mondello. Zany begon goed. Daarna Gizmo :S vond der geen hol aan.

Max B Grant : draaide wel een mooie set maar toch veel nr heb ik ook op zijn set van Qlimax gehoord. Beetje het S.M.M draai style?

Mondello :) :) : Beste Set die ik op Decibel heb gehoord. Vooral omdat het volk ook gewoon vol mee staat te :bounce:
Artiest {SHOWLIST artist 78564, 26210}
Waarschuw beheerder
vet feest!!

meeste in hardstyle was de beste sfeer het hardste geluid en de betere dj's!!!

danielle mondello!
deepack!
prophet vs technoboy!!

gratis wc was uitkomst
eten was vies
verder geen klachten
Waarschuw beheerder
Heb me prima vermaakt (Y)
Waarschuw beheerder
Het feest was echt gezellig.
Er stonden geen rijen bij de ingang.
Alleen jammer dat het geluid in de hardcorezaal tegenviel.
En dat lange pad was echt zwaar irritant.
Voor de rest heb ik mer super vermaakt.
Waarschuw beheerder
decibel was echt masterlijk hard:vaag: Max B Grant, Deepack en daniele mondello draaide echt geweldig goed:D goed om op te :bounce:

tot volgend jaar:P

Waarschuw beheerder
Was een top feest :p

Waarschuw beheerder
BIGGER, BETTER & LOUDER dat was ut absoluut wel geworden...twas egt een super feesie :D:D:D
Next year again!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het NOG leuker dan vorig jaar!

Beste festival van dit jaar :yes:

Vanaf 1 uur niet meer weggeweest uit de jump-tent :K :K :K :K :bounce:

Verder was de organisatie ook stukken beter (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb weer een super feest gehad en deze kan ik dus ook mooi op mijn conto bijschrijven.
Waarschuw beheerder
donateur
Heb me zeker vermaakt op decibel:)

Heeft alleen eigenlijk iemand een idee waarom je op een gegeven moment er niet meer door mocht/kon bij die brug?
Waarschuw beheerder
zeker een lekker feestje geweest...:bounce:
Waarschuw beheerder
GVD zeg het was echt superbruut :yes:.

Eigenlijk hele avond in de hc tent gestaan, en links voor de dj stond het geluid echt wel hard en was de sfeer ook wat beter als in de rest van de tent.. Nadelen waren het enorm lange wachten op een patatje en met neophyte konden die bartrutten de vraag naar drankjes niet echt meer verwerken..

Volgend jaar iig zeker weer (Y)

Waarschuw beheerder
Heeft alleen eigenlijk iemand een idee waarom je op een gegeven moment er niet meer door mocht/kon bij die brug?

stonden 2 karretjes vlakbij de brug die de weg blokkeerde :-S mogen ze volgend jaar wel wat aan doen!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Stonden die daar 2 uur lang???:S
Waarschuw beheerder
Super gaaf feest!! :bounce: Sfeer was goed geen vechtpartij gezien of zo, alleen de verbinding tussen de twee gedeelten van het terrein was vervelend en het geluid stond in het begin heel zacht..!! Maar heb t onwijs naar me zin gehad!!!
Waarschuw beheerder
(y) (y) (y) (y) (y) (y)

:respect:

Wat een toppertje. Geopend met Francois lekker beginnen zoals het hoort. Op naar Gizmo: Tegenvaller geluid vanaf de grond en een veel te afgestompte bas. Op naar de techno: coming soon : ging wel (maar dan mag gezegd worden ik ben zowiezo geen techno fan. Toen wilde we naar cosmic gate maar er was een drukte bij de brug dus maar weer terug waar ik hoe dan ook heen wilde: Meneer Furax. Alle negatieve reacties op deze Weltmeister kan mijn white shiny ass kussen want tering wat een set 60 minuten vooraan gestaan Geweldig bruut bla bla bla Decibel kon niet meer stuk.
De rest nogal wat aangewakker jump techno hardtrance etc etc en zo heen en weer. Ps Eten was zeer sheit geregeld maar dat mocht de pret niet bederven.

Nog 1 x in de harcore zaal gestaan. Maar hier heb ik me helemaal rot gelachen. Je zag alleen van die mannetjes die normaal roepen Hardcore de hardste en we gaan tot het bot bla bla bla nou we hebben 5 mensen zien dansen in een volle tent.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vond het een topfeessie!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
:respect: MONDELLO :respect:
Waarschuw beheerder
jumpstyle tent was klein,maar fijn,lekker vol goed geluid,en wat een gruwelijke set van dj yves.
jumpstyle the newstyle,super.
En ja panic bedankt voor de laatste plaat outside world rulesssss.
Werkzaam bij Multar
Artiest {SHOWLIST artist 35853, 25881}
Waarschuw beheerder
donateur
Kheb me goed vermaakt!!
Was alleen op sommige punten een beetje tedruk!!
Vooral bij de doorgang maar kwam er later achter dat er 2 doorgangen waren!!Werd verder ook niet gezegd ofzo :S...

Verder Leuk feestje geen agresiefe sfeer ofzo

Waarschuw beheerder
helemaal (Y)
Waarschuw beheerder
damn... wat een gruwelijk feessie... kwamen om uurtje of 11 aan... eerst ff hardstyle, toen ff hardtrance (cosmic gate en stukkie marcel woods), daarna weer hardstyle, half uurtje early rave bij dana... maar daarna.....

Mondello draaide zo retegoed.. denk wel een van de beste sets die ik dit jaar heb gehoord.... en had zat maar te spelen met ze draaiertjes, t hield niet op....

en afsluiting TB en Propper, helemaal geweldig, alleen maar knallers en helemaal tegen 7 uur.. ging t volume+bass ff helemaal vol aan, zo dat merk je wel hoor aan je oortjes, volgens mij t hardste geluid wat ik ooit op een feest heb gehoord!!!!

Al met al een helemaal geweldig feest die zeker in de top van mijn gave feesten thuishoort!!!!! Till next year!!!!!!:D:D
Waarschuw beheerder
Het was zeker beter dan vorig jaar heb echt genoten met iedereen
Waarschuw beheerder
donateur
Vooral bij de doorgang maar kwam er later achter dat er 2 doorgangen waren!!Werd verder ook niet gezegd ofzo ...

Volgens mij hebben ze die tweede doorgang er later bij geimproviseerd, netjes opgelost.

Er wilden gewoon teveel mensen in 1 keer door.
Waarschuw beheerder
Decibel was echt Top...vooral Paul, Neophyte...
En natuurlijk Daniele Mondello!!(Y)

Waarschuw beheerder
DJ Neophyte maakte het wel compleet voor me... :D

(Y)
Waarschuw beheerder
dat ut daar opeens zo druk werd kwam door dat geval in de hardcore tent. Wat een rotspul hing daarbinnen zeg. Heel me keel ging er door fikken. Maar wat was het nou eigenlijk?
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een feest he!!! Helemaal super!!!
Volgend jaar zijn we weer van de partij!!!

Waarschuw beheerder
2 josse

dat was een of andere koekenbakker die het nodig vond om een brandblusser leeg te spuiten
Waarschuw beheerder
was wel een vet feest ...beetje slechte kwaliteit hardcore tent ...vloer en geluid !!
vince ruleerde duidelijk ..wat kan hij lekker draaien zeg, niks geen fouten en gedoe , gewoon super
Waarschuw beheerder
is er iets vreemds gebeurd dan in de hardcore tent? Iemand zei net ook al wat over iets tijdens Angerfist? Niks van meegekregen, Vince heerste het hardst :D

Waarschuw beheerder
Heeft iemand al trouwens de sets van decibel, die uitgezonden zijn en ze ook online kan zetten??
Waarschuw beheerder
ja het was echt helemaal geweldig!! godsgruwlijk:D ik kwam in de hardcore tent en ben er niet meer weg geweest:D

jammer van de brandblussers bij angerfist, zag mensen kotsen en half flauw vallen, heb ook nog andere mindere verhalen gehoord:S idd iemand gesproken die gezien heeft dat er werd geschoten, en iemand gesproken die iemand zag met een slagaderlijke bloeding

maar voor mij was de hele nacht een dolle boel:D :bounce: HEERLIJK!!! catscan was echt zwaar gruwlijk!! pfff iedereen eigenlijk wel in de hc tent:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Xavi 29 augustus 2004 16:01
HardStyler-83 29 augustus 2004 15:17

donateur! voor dock 7 wat ben ik zwaar los gegaan daar Furax draaide erg lekker, kon alleen iets minder mixen maar de plaatjes die voorbij kwamen maakten veel goed !

furax die lampe kap ken niet draaien. als hij lekker draaide maar niet goed kon mixen hoe kan dat nou?? platenkeus misschien leuk maar die gek kan niet eens 2platen zonder fouten aan elkaar mixen

lul niet slap man, hij draaide supervet juist... technisch gezien ook weinig op aan te merken

maar jah jij zal wel hebben staan beuQQQQen toen bij dAnIeLe MonDelLooooowWOww

yeahh bOiiIii :vaag:

Waarschuw beheerder
ik vond EVIL ACTIVITIES zo geweldig :respect:
als je zag hoe hun de hele zaal gewoon helemaal los lieten gaan :D echt prachtig

Waarschuw beheerder
Naar m'n zin gehad, vele bekenden weer eens gezien in een super sfeer. Het weer was gelukkig perfect!.

:RESPECT: voor Mc Joe omdat hij de set van Stanton (en de rest natuurlijk) redde door de geluidsman helemaal gek te maken met PUMP UP THE VOLUME PUMP UP THE VOLUME
Waarschuw beheerder
Decibel was gezellig! Lekker naar me zin gehad, ik kom op het einde alleen niet zo goed kiezen tussen Neophyte en Ruffneck dus ik heb maar 4 keer de avondvierdaagse gelopen van de Hardcore naar Early. Hadden ze die tenten niet wat dichter bij elkaar kunnen plaatsen?

Waarschuw beheerder
Nog 1 x in de harcore zaal gestaan. Maar hier heb ik me helemaal rot gelachen. Je zag alleen van die mannetjes die normaal roepen Hardcore de hardste en we gaan tot het bot bla bla bla nou we hebben 5 mensen zien dansen in een volle tent.laatste aanpassing: 29 augustus 2004 16:57

o ja joh?????

Nou ik vond het echt (Y) daaro... kwam om kwart over 10 binnen en ben er pas na 0700 uur uitgegaan...

En heb het idee dat een HOOP mensen het wel degelijk naar der zin hadden in de hardcore-tent..

Beetje jammer die opmerking van je

Waarschuw beheerder
Was een leuk feest!
De sfeer was goed, muziekkeuze vaak vet alleen het geluid viel tegen, vooral in de early rave en af en toe ook in de hardcore.

Jump tent was trouwens super, wel goed geluid en coole sfeer, Furax vette muziek en ook Tekno Warriors waren zeer goed bezig.
Voor mij was Ruffneck wel de man van de avond, veel nummers gehoord die ik al jaren niet meer gehoord had, flink tempo erop! :yes:
Waarschuw beheerder
nou in de jump tent was het niet groot,maar de mensen die er stonden toch die kleine tent vol,die gingen lekker allemaal uit hun dakkie.
jumpstyle de newstyle.

Waarschuw beheerder
Nog 1 x in de harcore zaal gestaan. Maar hier heb ik me helemaal rot gelachen. Je zag alleen van die mannetjes die normaal roepen Hardcore de hardste en we gaan tot het bot bla bla bla nou we hebben 5 mensen zien dansen in een volle tent

Hmmmz klopt wel ja... stonden veel mensen toch stil :yes: :s
Waarschuw beheerder
donateur
Erg leuk feestje... maar niet goed genoeg voor de titel "geweldig"

Vond de jumpstyle en early rave (y) Hardcore was ook goed te doen... vooral Evil Activities & Catscan :D

Vond alleen de sfeer matig in de Hardcore tent :( vooral vooraan..... waar ook nog eens een stelletje pubertjes liepen met WP kettinkjes :( Dat wekt toch agressie op :@

Maar toen de laatste anderhalf uur RUFFNECK het blijft toch een held :respect: echt super!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja, toen hebben we genoten he, Eggie :D
Gino is zeker out gegaan in de auto ;)

Waarschuw beheerder
BRONCO> hee Vince, elkaar gemist?
Waarschuw beheerder
Was echt een super top feest (y). Ik weet niet waar al die mensen zijn geweest maar in de hardcore stond ik toch echt op beton, geluid was heel goed (vlak bij de box), als je naar de bar liep had je al bijna drinken, elke keer als ik naar de andere kant van het terrein liep was ik er in 5 min, wc's waren super. Bijna alleen bij offensive geweest :respect: VIPER & Evil Activities & Ruffneck :respect: Zeker de helden. Enige minpunt was het eten halen, wat een lapzwanzen daaro, mogen wel wat door werken. Beste feest van het jaar (tot nu toe)(y):respect: B2S :respect:. Volgend jaar weer.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:respect: RUFFNECK :respect: was egt de man van de avond, helemaal los!!
Waarschuw beheerder
Haha, bezemsteel, je hebt echt gelijk. Die gasten bij het eten waren ECHT traag joh!
Maar goed, mijn koude patatje maakte het weer helemaal goed...:S

Feestje was wel cool. Had bij de techno toch wel iets meer verwacht en een beetje jammer dat je voor de gastenlijst helemaal om moest lopen.
En van catscan had ik eigenlijk ook wel iets meer verwacht. Voor de rest was het allemaal wel ok :D
Waarschuw beheerder
Nou penuts een rauwe hamburger is anders ook overheelijk hoor :p :s
Waarschuw beheerder
Je kon trouwens merken dat Catscan zeker wel een belang heeft in Korsakoff heb volgens mij wel 3 of 4 nummers gehoord in zijn set. Niet dat ik dat erg vind ofzo maar viel wel op.
PS. Was er ook een anthem ofzo????

Waarschuw beheerder
Top avond gehad!!

Lady tom :respect:
Max B Grant :respect:

En de afsluiter technoboy / the prophet

Waarschuw beheerder
PS. Was er ook een anthem ofzo????

Anthem van Beholder & Balastic d8 ik :yes:
Waarschuw beheerder
Ik had er niet veel van verwacht(omdat ik niet wist wat ik moest verwachten)
Maar wat een TOP feest!!(Y)

Eerst in de hardcore gestaan, daarna eigenlijk hele avond in de Hardstyle!!!
PROPHET VS TECHNOBOY :bounce: :bounce:
Wooow echt lekker, nog ff dik 20 min langer door en we stonden vooraan, bij de laatste paar nr's ging de muziek echt wel goed hard!!!!

Alleen bij het eten duurde het TE lang!!!!
eerst al gezeur met muntjes, dat je geen muntjes gewoon kon betalen, maar wel pinnen....
En die stomme rijen richting de Hardstyle....:S

Verder (Y)
Heb weer een SUPER nacht gehad!!! B2S Thanks
Waarschuw beheerder
Ik heb geen anthem gehoord hoor ?? Weet je hoe die heet? Laat me raden decibel 2004?
Waarschuw beheerder
was echt een retevet feest vannacht

was lang geleden dat ik me nog es echt zo uitbundig vermaakt had(terwijl ik toch veel gon feesten)

heb klein stukje van miss bloem gehoord en da was wel ok verder ben ik niet in de hc tent geweest

in de trance en hardtrance tet ben ik af en toe ook wel es geweest om te chillen en t vrouwvolk (wat trouwens over t algemeen weer goed vertegenwoordigt was :-) ) t aanschouwen

verder heb ik heel de nacht in de early rave tent gestaan en daar was op digital boy na iedereen wel goed maar de uitschieters waren rob en panic en de beste man RUFFNECK :kwijl: ook leuk dat ie doorging tot 07.15 en opt laatste nog ff mee vollop uit de bol ging :cool:

verder geen vechtpartijen gezien overal goede sfeer(vooral in de early rave tent ow wat had ikt daar ner mijnn zin)

ook organisatorisch was het allemaal perfect georganiseerd (y) :respect:

vond de pendelbus int begin wa duur mor opt einde was da zow goed georganiseerd(om terug op zeuidplein te kome)dak et toch ni erg vond

volgend jaar ben ik ZEKER weer present op decibel outdoor
Waarschuw beheerder
Heb het moeten missen..

maar ben zeer benieuwd naar de sets van Furax, Da tekno warriors en uiteraard Tommyknocker..

MAAREH waar gaan we die zooi downloaden..?
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, toen hebben we genoten he, Eggie
Gino is zeker out gegaan in de auto

Ja ze lagen allebei alleen maar te slapen... :gaap:

wat een knollenveld trouwens.. die parkeerplaatsen :@ en hadden ze die rijplaten niet iets dichter bij elkaar kunnen leggen :@ we hebben niet allemaal een hummer.. want mijn velgen zitten nu vol schaafplekken
Waarschuw beheerder
Heeft er iemand enig idee waar de livesets van gisteravond te downloaden zijn?

Waarschuw beheerder
Heb alleen 1 opmerking nog buiten de missende bass in de Hc in midden. Die paden opeens allemaal security daar en moets je hele tijd wachten totdat je het paadje vervolgens ging bewandelen. Rot gedoe, maarja we klagen altijd, maar kunnen ze er rekening mee houden next year :). Was vet feest!
Waarschuw beheerder
ik vondt het weer een geslaagd feesje :bounce: :bier: :mixje: :)
Waarschuw beheerder
was echt een topper!
Zany begon erg vet als 1e
Verder waren E.A en Vince tog wel erg vet!
Ook Ruffneck draaide erg Bruut
Waarschuw beheerder
Heb super genoten!:D ben 1 keer die trechter doorgelopen naar achter en d8 als je dit 10 keer doet is de n8 voorbij,,
Hardstyle,geluid,muziek, topp!
Heb het begin van Dana nog ff gezien, maar geluid was daar veel minder (of je moet op 1 meter voor een speaker gaan staan)
Gauw weer terug naar hardstyle dus :yes:
En er werd extra lang doorgedraaid, altijd fijn :yes::bounce::yes:
Geen klachten, volgend jaar zeker weer!:yes:
Moest alleen werken om 13.45 en werd pas wakker om 3 uur hahahah,,foutje
Waarschuw beheerder
donateur
kan er maar 1 ding over zeggen en dat is dat ut een super feestje was :D

Waarschuw beheerder
vond t vorig jaar btr

nu was t ook wel te doen

Waarschuw beheerder
donateur
Wat een feest zeg!!
Heerlijk gewoon lekker de ruimte gehad om te dansen... gelukkig geen zuipen over me gips gekomen :d
En de muziek, er werd goed gedraaid, alleen mocht t geluid af en toe wel wat harder
Maar B2S Bedankt, en natuurlijk me lieverds
Waarschuw beheerder
Echt een heel goed feest!

En een goeie sfeer op een grote party waar hardcore werd gedraaid dat is ook een tijd geleden

Waarschuw beheerder
gewoon goed geen geweldig...
maar echt weer lekker vermaakt....:jaja:
Waarschuw beheerder
Ik heb me prima vermaakt op decibel, was het ritje zeker wel waard, heb voornamelijk hele avond in hardstyle gestaan...hier hing een lekker sfeertje en de muziek + geluid was goed geregeld.
Kan niet worden gezegd van de hardcore, ik snapte er echt niets van...waarom dan zo zacht, dus dat was wel jammer, wilde ook wat hardcore horen maar ben maar een kort uurtje geweest, als het geluid niet zo goed is hoeft het van mij ook niet, dus dan maar weer trug naar hardstyle.
Ook de jumptent was top, leuk dreuntentje :bounce:
Verder eigenlijk niet echt in andere tenten wezen kijken...verder, man van de avond mondello, en ook het einde van prophet/technoboy was magistraal. Goed feessie was dit!
Waarschuw beheerder
donateur
K heb me zeker goed vermaakt daar alleen zondag's is zo klote
Waarschuw beheerder
donateur
Was weer superfeest!!!

Bij binnenkomst gelijk goeie opwarmer bij Cosmic Gate die gewisseld hadden met Marcel Woods. Waren gelijk flink aan het knallen en daarna maar eens verder gaan kijken.

Hardstyle heel even gestaan maar niet goed genoeg als je ook nog een Early Rave en Hardcore tent hebt...

Rob was net als altijd goed bezig en Dana vond ik erg lekker draaien. Daarna was het tijd voor Digital Boy die op steeds harder ging ragge maar later toch weer een in een rustiger tempo ging draaien.

Toen maar eens in de Hardcore tent gaan kijken en nog poosje van Catscan staan genieten. Nja staan... heb daar eignelijk alleen maar staan hakken met direct erna Vince die als altijd weer super draaide.

Tussendoor nog ff in de Jump gestuiterd en in de Hardtrance gelopen en toen was het tijd voor RUFFNECK. Wat was die weer heerlijk bezig en daar dus ook tot iets voor 7 staan knallen omdat 7 uur de bus vertrok. Kon er geen fuck van verstaan wat hij op het laatst nog zei door de mic maar hoop dat hij echt weer vaker gaat draaien op grote feesten.

Ik snap niet dat iedereen zo zeikt over de barren want ik heb eigenlijk nooit langer dan 5 min. moeten wachten op een drankje. Verder waren er nog wel een paar minpuntjes maar vond het goed geregeld en lekker sfeetje met superveel bekenden.
Waarschuw beheerder
donateur
Was superr,ben alleen in de early zaal geweest,goeie muziek,leuke sfeer,alleen kwam vanmiddag rond uurtje of 1 pas thuis:S

Waarschuw beheerder
Ik ben er maar 1 uurtje geweest, maar dat was t zeker wel waard :D:D

Vanaf de ingang gelijk de jump ingelopen :yes:
Kwam gelijk veel bekenden tegen :D

Er werd toen lekkere tekclub gedraaid door DJ HS... :respect:... heerlijke muziek!

toen werd Greg C aangekondigd door Da Boy Tommy.

Ik had zeker wel hoge verw8tingen van Greg C, gezien zijn producties...
Maar als die man staat te draaien..., het lijkt alsof hij er staat zo van "Tjah het moet maar" :(, dat vond ik wel jammer... Als hij flink los was gegaan dan zou t nog gekker zijn geweest om die tijd :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jah cker wel een vet feessie alleen jammer van die brandblusses in de hc zaal, en andere kleine kut dingetjes, maar vooral de terug reis van 3,5 uur was zwaar kut. :/

Waarschuw beheerder
donateur
jah super vet feestje!:bounce:
Waarschuw beheerder
echt een superfeest, heb de hele nacht in de hardstyle staan beuken, ik vond ierdereen wel goed draaien max b grant was top! mondello was natuurlijk weer super:respect: en the prophet vs technoboy ging ook looos de muziek stond idd zo hard op het eind dat ik het gevoel had dat mijn kop ontplofte echt :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
:bounce: 8) 8)
Waarschuw beheerder
was wel weer een zwaar goed feest!!!!
maar er schijnt geschoten te zijn in de early rave???

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
het was koekwausssssssssss

whoeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

Waarschuw beheerder
Was toch nog wel rellen in de early rave of niet? Toen wij d'r stonden met Panic klonken er al twee 'zang' kannonades door elkaar. Eerst "Rotterdam Hooligan", daarna "Joden". Ik dacht nog, dat gaat niet goed ... Heb verder nix gezien ofzow...

Waarschuw beheerder
donateur
pffffff.......
was echt een bosje vet feest!! zo ver heen dat ik nu nog aant bijkomen ben!!
lang geleden dat ik zo'n goed feestje heb gehad!
Waarschuw beheerder
Ik vond het een superfeest!

Ruffneck voor de 2e keer dit jaar de man van de avond!
Jammer van het geluid in de early rave zaal!

Jumptent en hardcoretenten waren ook erg relaxed!

Waarschuw beheerder
Decibel? mwah
Ik had er meer van verwacht
De eerste helft was zeker gaaf
Het stuk met het traangas waar wij juist stonden, verpestte de sfeer goed.
Echt weer even indrinken om het weer leuk te vinden.
De hardcore tent was zeker gaaf, maar niet voor 8uur lang. Hardstyle was ook zeker gaaf, maar ik mistte een plekje waar je even wat rustige muziek had, of iig een eindje vanaf alle herrie.
Overal werd de bass maar op zn max gezet. Nou vind ik dat bij hardcore of hardstyle normaal, maar toen we even rustig in trance wouden staan en nog steeds alleen maar bass hoorde, jammer.

Wat mij nog het ergste stoorde was het enorm aantal 'pilleslikkers'
wat zo vanaf 5uur begon. Ik denk dat 99% stond te trippen of te flippen, je kwam zelden een nog normaal kijken persoon tegen.
Nou zal dat voor de wouse mensen onder elkaar geen probleem zijn, maar toch.
Op elk feest heb je die mensen wel, maar hier was het toch wel erg veel.
Ik moest overigens wel lachen om die hele stellage van de hardcore die zo enorm bewoog van de mensen en de bass dat t echt leek alsof t in elkaar kon donderen :D
Gelukkig geen vechten gezien, maar wel een vreemde sfeer. T zal misschien Rotterdam zijn, weet ik niet, ben nog nooit op decibel of vaak in Rdam geweest, maar de sfeer was voor mij alsof iedereen een hekel aan elkaar had ofzo.
Zo heb ik al gehoord van mensen die niet meer naar feesten gaan waar ze hardcore en hardstyle hebben.

Ja, decibel. Meegemaakt, maar volgend jaar staat ie niet in mn agenda :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
er is echt geen schietpartij geweest hoor :/

Wordt er zo moe van dat iedereen altijd maar dat soort dingen roept.
Waarschuw beheerder
Dat is inderdaad iets rotterdams, Lindz.
Mij valt het overigens nooit op, maar dat zal door de vele bekenden komen.
Er waren nog wel wat normale mensen, want van ons groepje had niemand geslikt/gesnoven ;)
Ok, wel flink wat drank dan :P

Waarschuw beheerder
Mja ik vond de sfeer juist helemaal geweldig.. zoals het dus hoort te zijn op een feest.. :yes:

Iedereen was vrolijk en relax :)
Waarschuw beheerder
donateur
Wat mij nog het ergste stoorde was het enorm aantal 'pilleslikkers'
wat zo vanaf 5uur begon. Ik denk dat 99% stond te trippen of te flippen, je kwam zelden een nog normaal kijken persoon tegen.

Wat dit je eerste feestje? %)

Waarschuw beheerder
Gelukkig geen vechten gezien, maar wel een vreemde sfeer. T zal misschien Rotterdam zijn, weet ik niet, ben nog nooit op decibel of vaak in Rdam geweest, maar de sfeer was voor mij alsof iedereen een hekel aan elkaar had ofzo.

Ervaar het eigenlijk nooit zo, heb het goed naar me zin gehad, maar misschien komt dat omdat ik zelf uit Rotterdam kom. Rotterdammers zijn wat stugger en nuchterder als de rest van Nederland, misschien dat dat het verschil is.

Overigens behoorde ik tot die 1% die niets op had, alleen bier dan
Waarschuw beheerder
HET WAS GEWOON LEKKER...

Hardcore, was geluid op het eind best redelijk hard, gewoon met je bek een meter voor de boxen gaan staan...
Waarschuw beheerder
donateur
hrdcore en hardstyle gaat prima samen vind ik(Y) vermaak me bij allebei wel goed:) pfff ik liep er ook bij man:vaag:het ergste is nog dak zoo vaka ben gefilmd voor die dvd+ dan me intervieuwtje:no: denk dak heel erg voor lul ga staan:P haha eerst megadronken en later op de avond ineens:vaag:
ik vond de sfeer 100X beter dna bv op sensation black:yes: leuke lieve mensen ontmoet waa rik ook lang meej heb rondgesleept:P
Waarschuw beheerder
donateur
gewoon met je bek een meter voor de boxen gaan staan...

(y) heb er halverwege de nacht ook ff gestaan... en het was heel rustig voor de rechterbox. :D

dus niet zeuren dat eht geluid te zacht stond.... er was ruimte zat voor de box! gewoon je plekje uitkiezen :D
Waarschuw beheerder
Juist...

Als je hardere muziek wil, moet je de boxen opzoeken, nu niet allemaal gaan doen, is onze ruimte weg:D:D:D

Woerden linksvoor...

Waarschuw beheerder
Super feest! Gezellige sfeer! Wel wat apart maar was goed te doen!

En denk wel heel veel handjes vol lekkere wijfen :kwijl:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het ook een super feest alleen weet er niet heel meer van was iets te van de kaart

Waarschuw beheerder
donateur
Rdam geweest, maar de sfeer was voor mij alsof iedereen een hekel aan elkaar had ofzo.
Zo heb ik al gehoord van mensen die niet meer naar feesten gaan waar ze hardcore en hardstyle hebben.

daar ben ik het niet mee eens Linds...
bij de hardstyle is juist altijd een goeie sfeer!!
kga juist daar heen omdat het er zo gezellig is en de muziek is gewoon super!
Waarschuw beheerder
was weer erg vet! Enige minpunten waren kk sukkels bij het eten en de doorgang van het ene naar het andere gedeelte. Maar toen kwam ik erachter dat er een 2e doorgang was (wat gelukkig bijna niemand wist!).
Prrophet en Technoboy boy (jammer dat het geen echte battle was) waren wel aardig maar wat dacht je van DEEPACK!!! Dat was echt super stampen.
de jump was ook errug gezellig en de hardcore was wat minder. Kut geluid en de sfeer was ook maar raar.
Verder was alles wel goed geregeld(gratis wc's top!:) )alleen de parkeerplaats was niet echt over nagedacht als het had geregend was dat een regelrechte ramp geworden en had je met een takelwagen klauwen vol met geld kunnen verdienen.

Volgend jaar zeker weer!

ps Zagen jullie aan het eind (half 8 ofzo) die gozer bij de kluisjes zonder schoenen? Die liepn daar een beetje met z'n ogen dichtgeknepen en iedereen maar een beetje foto's van em maken. Die gast was echt TE WAZIG!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 Bezemsteel: geen burgers voor mij, ben vegetarier, dus was blij met koude patat:P
Waarschuw beheerder
Ik schrok er wel van, het formaat van de Jumptent. Achteraf gezien bleek de tent groot genoeg en het geluid was zelfs achterin nog redelijk hard en loepzuiver.

Het ging er toen pas echt los toen Furax zijn platen erop gooide. Wat een kettingrokende held blijft het toch, met die foute bril in het begin :D

DJ Yves zette een puike set weg. Leuk was ook dat hij vaak contact had met het enthousiaste publiek.

Da boy Tommy en Da Rick maakten er een 'ouderwets' gezellig 'jump'feestje van. Misschien voor sommigen iets te blij? Aan de inzet lag het niet, die was super. Deze gozers proberen er echt wat van te maken. En ook zwaar lekker die nieuwe remix van Halloween :p

En dan Da Tekno Warriors! SlutBanger zei het al, maar wat een experience was dat zeg, dikke UC met een zichtbaar enthousiaste Paulus en Neophyte. Een waar bassfestijn! Wij gaan ze zeker samen terug zien op volgende B2S feesten.

En dan de onbetwiste NF-techno meester HS. Wat is die man goed! Techno, tekclub...allemaal lekker gecombineerd! Vanaf dit moment waren de dj's het contact met het publiek wel een beetje kwijt.
Zeker ook Greg C. Een held in het produceren, maar als DJ is ie niet echt top. Hij mist gewoon de interactie met de feestgangers. Zenuwachtigheid misschien?

Nadeel: Waar was de drinktent? Ik had al gepleit voor een Jupilerbar maar daar heeft B2S geen gehoor aan gegeven ;)
Waarschuw beheerder
Zeer goed vermaakt.

Begin van de avond tijdje in de Hardcore gestaan, toen voornamelijk Dock 7 jumpstyle by jumper records. Ook nog even in de Hardstyle doorgebracht; einde van Beholder & Balistic, toen Showtek live, en de set van Deepack bewonderd.

X-TinctioN 29 augustus 2004 18:47
Die paden opeens allemaal security daar en moets je hele tijd wachten totdat je het paadje vervolgens ging bewandelen. Rot gedoe,

Gewoon de andere kant pakken, er tegen in dus. Wou prima. ;)

Waarschuw beheerder
wij waren net voor negen uur binnen, wel heel handig die rijplaten daar, eentje bleef met een enorme klap onder onze auto hangen..:vaag:

sfeer vond ik bijzonder goed, veel vriendelijke mensen gesproken:D

muziek, tja in de hardstyle tent vond ik het wat tegen vallen. voor mij toppers waren Deepack en Lady Tom.aankleding daar was wel heel apart met al die pallets overal.

nog bij Cosmic Gate gekeken, die een naar mijn mening geweldige set draaiden.:respect:

ik wilde zelf nog kijken bij evil activities, maardaar heerst wel wat een aparte sfeer, wat grimmig.

wc gratis ja top! mogen ze overal wel doen.

heeeel veel prettig gestoorde mensen met grote pupillen gezien, en iedereen stond ook lekker openbaar te snoepen van hun meegebrachte waar.

heb nog met wat beveiligingsluitjes staan te kletsen en die konden ook vertellend at het een zeer rustig feest was geweest, met bijna geen relletjes.

Waarschuw beheerder
Ja kwam ik later pas achter :P haha

Ik wil terug :(
Waarschuw beheerder
Geluid in de hardstyle tent was (y) vooral op het einde:p Het was de hele avond lekker :bounce:
En dan ook nog eens 20 minuten langer doorgaan:d
Al met al een super feest dus!

Waarschuw beheerder
whaha ja die schoen van die gast lag tussen hardstyle en de eten tent in :vaag: je ziet wel vaak truien en shirts maar schoenen?! :/

Waarschuw beheerder
donateur
aaaaaaaaaaaaaaaah helemaal te gek supertof feest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

adrenaline stroomt nog door me lijf,

zo wat ging het weer snel voorbij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!

Waarschuw beheerder
Heb t weer goed naar mijn zin gehad, vooral t laatste uurtje Jumpstyle - Greg C. Top!!!
Waarschuw beheerder
Ik denk dat wij vooral het stampen van de hardstyle tent IN ONS BEDJE gehoord hebben de hele nacht. :bounce:

's ochtends gezelli met de kids nog kunnen genieten! Wonen op 10 km van het terrein....

Volgend jaar zijn we erbij!!!! :yes:

Waarschuw beheerder
ehh het was egt mega gaaf..
alleen dat v/h knollenveld was idd jammer en als het had geregent had het idd en ramp kenne worden!
maar gelukkig bleef het droog(Y)

En hadden jullie ook last van het bereik met je mobieltje? ( T-mobile :S ?? )
Ik kon niet bellen/sms-en dus ik was iedereen steeds kwijt en kon ze GVD niet bellen of sms-en dus das wel jammer :@

Verder was de sfeer soms wel gezellig/vriendelijk maar bij de hardcore maar beetje raar , jammer dat iedereen dan weer drugszooi nodig heeft en die traangasbom verpeste alles weer dus dan maar naar ergens anders...

En dat was wel grappig over de burgers gesproken :
aan het begin v/d avond had ik een heeeerlijke burger met sla,tomaat,augurk en mayo mjammie:D
maar toen om 5u : een half verbrande burger met ranzige uien en smerige saus :kots:

en dan ..... het einde :'(
En dan ben je GVD klaarwakker vind je op je pad nog een schoen onder het zand en modder bij de hardstyle en techno in :S
en dat tering end lopen naar de auto...krijg je onderweg nog een konkommer:P

maar Decibel was (Y) leuk die vlam bij de ingang en het vuurwerk en die golfwagentjes waren ook wel melig..heb ook nog personeel op stepjes gezien haha!maar was wel cewl!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Volgens mij ben ik echt een van de weinige die het maar een slecht feest vond :)
Ik had persoonlijk ook niet beter of slechter verwacht dan DefQon,maareuuhh :S
Ongeveer 75% had geslikt en stond helemaal waus met pupillen die er bijna uitrolden te kijken of te stampen ..
Ik heb me tot half 5 echt lopen vervelen, ik kwam steeds niet in de stemming om te dansen en in de hardcore en de early rave tent stond het geluid veel te zacht!
En die Jumpstyle tent was al helemaal bagger :S Wat een lelijk klein tentje was dat zeg !!! Hadden ze echt groter moeten maken!
In de Hardstyle tent draaide Lady Tom en Technoboy (zoals gewoonlijk) allebei erg goed,maar vond de anderen gewoon zwaar tegenvallen :(
En daarnaast ook nog eens 3 kwartier moeten wachten op een hotdog...pfff :S
Voor mij nooit meer een outdoor feest in ieder geval en ik hoop dat B2S het een beetje goed maakt met HardBass :):):)

Waarschuw beheerder

Had het zelf niet beter kunnen verwoorden (y)
Waarschuw beheerder
jumpstyle is toch nog geen megagrote stroming?
Als je dat in een hele grote tent doet, staat ie leeg...
En Early Rave was het geluid vooraan snoeihard en daar was genoeg ruimte :)
En dat drugsgebruik....dat is op elk feest zo...ik zie het niet eens meer.
Maar goed, ieder zijn feestje :)
Artiest {SHOWLIST artist 12785, 66066}
Waarschuw beheerder
Foto's en filmpjes van Decibel Outdoor nu al te bekijken op www.core-c.nl

Waarschuw beheerder
donateur
was geweldig feessie oppers vermaakt, leuke mensen ontmoet, mijn peopletjes weer gezien :D early rave tent was superrr :bounce:

Waarschuw beheerder
ze hadden idd wel OF meer personeel moetten nemen of gewoon meer etenskraampjes moetten neerplaatsen en jammer dat je nergens kon zitten ( te weinig bankjes / chill ruimtes )
En naja je raakt er aan gewend he dat je bijna de enigste ben die "clean" is :P
maar goed we hebben altijd wel wat te zeiken.....( maar daar leert B2S van hoop ik :S )

Vinden mensen het nou niet zonde van hun geld om drugs te gebruiken en van het feest zelf niet meer kunne meemaken zoals het is..ik zou het egt zonde vinden je moet tog MC ruffian op zen nek kunnen springen voor de foto en lkkr feesten zonder dat je out moet of zo 8er-lijk gaat doen?(heb ik die zooi niet voor nodig)
als je moe bent ga je tog lkkr op je reet zitten met een flesje water/red bull?
heb je tog geen pilletje of weet ik veel wat voor nodig?
of ben ik nou de enigste die er zo over denkt?!

Waarschuw beheerder
uhh ja
Waarschuw beheerder
donateur
k denk er ook zo over..
helemaaaaal niet nodig O:)

Waarschuw beheerder
nuchter is idd veel leuker fradale (y)
Waarschuw beheerder
alcohol is voor mij wel een vereiste.
Ben dat gewoon gewend.
De rest laat ik links liggen...
Maar een lekker biertje gaat er altijd wel in :)

Waarschuw beheerder
Doe het beide wel eens.. ik vermaak me hoe dan ook wel :yes:

Trouwens :respect: Showtek :respect:

Waarschuw beheerder
Fradale, ben het volledig met je eens :) (y)
Kheb ook nooit iets geslikt/gebruikt op een feest en heb het ook absoluut niet nodig :)
Vind het al helemaal fout als je naar je allereerste feest gaat en dan maar meteen helemaal waus gaat worden, volgens mij ga je het dan elk feest doen en dat vind ik gewoon dom :)
Ik heb helemaal niks nodig om mij te vermaken, alleen dan moet er wel een prettige sfeer en goede muziek zijn, en helaas was dat wat ik gister erg miste,maar of het door een pilletje allemaal zou verbeteren? :no: Bij mij in ieder geval niet !
Ik ben trots dat ik gewoon nuchter ook heel de nacht los kan gaan en de pilletjes gewoon gebruik voor een leuk thuisfeestje bijv. :)
Waarschuw beheerder
godverdomme wat was vet!!

B2S :respect:

:lief: lady tom & mondello!
Waarschuw beheerder
was een super gekk feest hardcore:respect: decibel 2004 was bigger,better than everrrrrrr :bounce: mzzls

Waarschuw beheerder
precies ja
al dat pillengedoe
t is toch eigenlijk belachelijk dat t maar normaal is op een feest, dat zoveel mensen staan te stuiteren. Dat dat allemaal maar normaal word gevonden, en die feesten er ook om bekend staan?
Toch jammer hoor
Als ik een avondje zoiets heb van 'ik wil even een beetje weg zijn' drink ik wel een paar biertjes.
Maar van zulke feesten wil ik het liefst alles meemaken en herinneren, hebk immers 50euro voor betaald :D

Waarschuw beheerder
:jaja:
Waarschuw beheerder
Super mooi feestje!
Waarschuw beheerder
SuperrrrrrrrrrrrFeest....

helemaal TOP....!!!

Earlyrave roeleerde zeer zwaar.. :D

Toegang PERFECT geregeld, binnen 10 minuten binnen... in de spits..
Echt geweldig..

jammer dat je daar dan weer niemand over hoor.., alleen als het kut is.. :S

Feest van het jaar, zonder twijfel..!!

En wat hebben we allemaal gezwijnd met dat weer... whhahahaha... :bounce:
Waarschuw beheerder
Trouwens gaan die twee meiden nou voortaan in elk topic over een specifiek feest over de drugs beginnen, of zijn jullie in de veronderstelling dat het alleen bij decibel gebeurt...

lopen dan zeker nog niet zo lang mee...

overigens goed dat je niks gebruikt, maar zo heeft elk huisje wel z'n kruisje..
Dus wat meer begrip, en kijk ook eens naar jezelf..
Toch geen last gehad van iemand ofzo..??

Nou dan, laat lekker iedereen in zijn of haar waarde...

Dank u..!!
Waarschuw beheerder
Ik snap niet zo goed dat ik redelijk veel opmerkingen lees over een slechte sfeer (die dan wel aan Rdam gelegen zal hebben) en/of drugsgebruik.

Ja, ik heb ook mensen gezien die drugs op hadden. Maar goed, op welk feest niet? Ik vond het niet ontzettend enorm opvallend aanwezig, in ieder geval niet meer dan op een ander feest.

En ik vond de sfeer nu juist heel goed! Geen enkele frictie tussen hardstyle en hardcoregangers gemerkt maar goed, ik moet zeggen dat ik 90% van de tijd in en rondom de early rave heb rondgehangen.

Ik vond het echt gezellig!!! (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Heb echt een geweldige nacht gehad op Decibel.
B2S heeft alles geweldig geregeld. Geluid was goed, gratis wc's, fouillering verliep vlot en er stonden geen rijen bij de bar. Pendelbussen waren ook goed geregeld, geen lange wachtrijen. Minpuntje was de aankleding, weinig laser en andere versieringen. Het sfeertje dat er hing was wel lichtelijk agressief.
Waarschuw beheerder
Wat een geouwehoer over die pillen zeg. :frusty:

Kom op zeg laat lekker iedereen in zijn waarde. Iedereen is oud en wijs genoeg om zelf over die dingen te beslissen. Beetje triest dat je door de 'nuchtere' partygangers als duivels :[ en slecht wordt afgebeeld als je een pilletje neemt.

Het is echt niet zo dat iedereen die pillen slikt omdat ze het anders niet vol houden of omdat ze anders niet uit hun dak kunnen gaan. Dat slaat nergens op. Het geeft iets extra's op zo'n feest. Net als alcohol. Want al die nuchtere mensen zitten wel volop aan de alcohol. Nou geloof me dat dat ook niet zo goed voor je lichaam is.:no:
'Pillenslikkers' vinden het niet erg als je niet slikt, maar andersom is het vaak wel een probleem. De 'nuchtere' mensen voelen zich mijns inziens te vaak verheven boven de 'drugsgebruikers'.

De hoofdreden dat er op zulke grote feesten met zulke aantallen bezoekers, relatief gezien weinig agressie en opstootjes zijn komt zeker weten door de drugs. :yes:

Maargoed dit zullen alle 'nuchtere' mensen wel weer afdoen als onzin en zo blijft dit geschil altijd bestaan. :frusty:

Ontopic: Decibel was op zich wel ok maar heb wel veel betere feestjes meegemaakt. Kijk het feit dat er vrienden achter de bar staan, en dat je de hele avond gratis drinkt is mooi meegenomen.:yes:
Heb dus alleen kaartje moeten betalen. Maar had er ook niet meer voor willen uitrekken.:no:

Volgend jaar geen Decibel voor mij. :no:

Waarschuw beheerder
Decibel was (Y)!!
EARLY RAVE tent was geweldig! gewoon lekker hakken!
Jumpstyle was ook leuk, groot genoeg achterin was nog plek zat, hoorde van veel mensen dat ze de tent te klein vonden.
In de Jump gelukkig maar 2 poge'ers gezien veder alleen in de hardcore tent een groep
Jammer van de vloer van de hardcore tent ik stond in kuilen en zand te hakken
wc's gratis top(Y) (alleen extreem ranzig)

@KnuffolMutz dat is meestal bij zulke grote feesten, ik zelf hield het uitstekend uit met water en wat bier(Y)

Volgend jaar een nieuwe Decibel Outdoor dan heeft de organistatie nog genoeg tijd om het personeel van de foottent wat bijles tegeven;)

voor de rest top feest en volgendjaar zaker weer!!(Y)
Waarschuw beheerder
Ik ben er volgend jaar zeker ook weer bij.

Waarschuw beheerder
@KnuffolMutz dat is meestal bij zulke grote feesten, ik zelf hield het uitstekend uit met water en wat bier

Ben wel vaker naar grote feesten geweest hoor,maar dit keer vond ik het gewoon erger dan normaal :)

Waarschuw beheerder
Bakkeramus, heb ook nooit gezegt dat ik een hekel aan die mensen heb die een pilletje slikken op een feest...van mij mogen ze hoor, ze gaan hun eigen gang maar en nee ik heb gelukkig van niemand echt last gehad(behalve dan als er een paar gozers helemaal kakend bewegend enz. naar je toe komen en iets onverstaan baars lullen,maar goed..)
Ik deel gewoon mijn mening dat ik het zonde van een feest vind om een pilletje te slikken,khou liever alles in mijn geheugen en voel me liever niet enorm brak na het feest :)
Verder wil ik ook ff een complimentje aan de wc's geven :yes:

Waarschuw beheerder
@KnuffolMutz
Kheb ook nooit iets geslikt/gebruikt op een feest en heb het ook absoluut niet nodig

Ik heb helemaal niks nodig om mij te vermaken, alleen dan moet er wel een prettige sfeer en goede muziek zijn, en helaas was dat wat ik gister erg miste,maar of het door een pilletje allemaal zou verbeteren? Bij mij in ieder geval niet !

Ik deel gewoon mijn mening dat ik het zonde van een feest vind om een pilletje te slikken,khou liever alles in mijn geheugen en voel me liever niet enorm brak na het feest

Je wint hierbij de bokaal "slaplul kampioen"! :respect:
Als je er geen verstand of lees ervaring mee hebt ga dan niet bekritiseren, interresant doen of jezelf voor paal zetten :nee:
Volgens mij ben je vegetarisch of niet?[img]http://www.confuzed.nl/images/looser.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Decibel was tegek supersfeertje dj rob in de early rave :respect::respect: en de jumpstyletent was van begin tot einde super vooral greg c :respect::respect:

Waarschuw beheerder
Ik heb het zeker naar mijn zin gehad :yes:

Bijna de hele avond staan :bounce:
Waarschuw beheerder
De filmpjes zijn echt relaxt geworden ook www.core-c.nl
Waarschuw beheerder
gezeik over drugs... damn... ik hou het gewoon een nacht vol op 2 bier en veel veel veeeeeeel water. Wat een ander doet, kan me geen tyfus schelen. Ieder feest lekker op zn eigen manier :yes:

Artiest JayTD
Waarschuw beheerder
donateur
heb het super goed naar mn zin gehad! :jaja:

- veel leuke mensen ontmoet
- goed geregeld (veeeeel beter dan vorig jaar)
- geluid was goed
- niet té druk
- weer was goed

Jep.. dit was een toppertje!!
Waarschuw beheerder
Was weer de ultieme combinatie:

WERKEN en FEESTEN tegelijk!

Waarschuw beheerder
donateur
nondejUUUU! wat een tering feessie!
kheb me weer zeer vermaakt daar!!!:D
geluid (Y)

bigger, better, louder...ze hebben het waargemaakt!

:respect: 2 b2s!!!
Waarschuw beheerder
Decibel :respect:
Darkraver :respect: :respect: :respect: :respect:
Technoboy & Prophet :respect: :respect: :respect: :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
deepack was echt te erg!!!
Waarschuw beheerder
Ik vond het over het geheel gezien toch zkr wel een gek feest.
Alleen toen ik net binnen was werd ik bijna vergast in de hardcortent :S:S Maar, nog wel een vlag gevangen van Offensive tijdens Dj Paul zijn set :d, toch wel handig die 1,96m :P:P
Vond de versieringen een btje tegen vallen, normaal kijk ik daar nooit echt naar, maar als het geluid dan ook al zwaar benenden niveau is. Van de bigger&better&louder, zag ik eigenlijk alleen het bigger erin.

Jumstyle tent vond ik een geweldig idee, was niet al te groot, maar was goed te doen. Da Tekno Warriors had ik altijd al een keer willen horen, toppie :d

WC's waren gratis, zoals het ook hoort.
Sfeer was naar mijn mening goed, heb niks van vechten gezien ofzo.

De bussen waren dit jaar toch wel goed geregeld, in tegenstelling tot vorig jaar waar ik dacht dat ik daar nooit weg zou komen.

Dus jaaa.

op naar Decibel 2005!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb me (Y) vermaakt @ Decibel
De meeste tijd heb ik in de: hardcore / early rave / jumpstyle doorgebracht :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
k sta met kitty op de foto :D :jaja:
(L)

Waarschuw beheerder
donateur
Jaaaa :D
:lief:
Waarschuw beheerder
super vermaakt..ik was bang dat we weg geregent zouden worden,maar het weer was heerlijk. veel leuke mensen ontmoet....een zeer geslaagde avond (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Livesets vanaf heden beschikbaar via emule!
Waarschuw beheerder
Wat een top feest! Heb me super vermaakt en vond het veel beter geregeld als vorig jaar! Hardcore en Hardstyle lekker ver uit elkaar, maar een paar kleine opstootjes gezien, drinken had ik binnen een minuutje, wc's gratis!! gezellige mensen gezien en gesroken en het regende niet! Ik heb helemaal niets te klagen en heb een super feestje achter de rug!!
Waarschuw beheerder
emule?
Waarschuw beheerder
Vond het echt een heel geslaagd feest!!

ik vond de sfeer top!!! vooral in de early rave vooraan pal voor de dj iedereen was blij , nog met een paar italianen gepraat en die vonden het zo geweldig hier!!! echt top

het muziek aanbod vond ik echt geweldig ik hou van de hardere stijlen heb me echt in bijna alle tenten zwaar vermaakt!!
iets wat ik dus bij mysteryland niet heb maarja dat wist ik ook wel van te voren

Samen met defqon vetste feest van het jaar tot nu toe!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=0013265f0012ac2d551863e11a00613d7d]http://www.nrg010.demon.nl/decibel/gekkehuis.JPG[/img]

Waarschuw beheerder
Het was zeker een bruut feestjuh
Opgegeven moment wist ik niet meer waar ik was :-s

Het weer was goed, sfeer was goed en de dj's waren weer bruut aan het draaien
Waarschuw beheerder
zijn er al live sets te downloaden ?? ergens
Waarschuw beheerder
Ik vond het wel een cool feest

sfeer was niet uitbundig maar wel ok (was wel nuchter hehe)
locatie was prima (als het maar droog blijft)

geluid viel me niet tegen voor een outdoor eigenlijk

maar heb me gewoon prima vermaakt
Waarschuw beheerder
jaah was weer een goed feest :D
Leuke mensen leren kennen
goeie zweer
lekker uit mijn dak gegaan! top!

Waarschuw beheerder
Knuffolmutz

90% van de mensen die op feesten zijn die hebben wel een pilletje of wat dan ook op.

Als je het niet prettig vind dan moet je maar niet gaan en niet slap lullen.

Want je zult geen enkele feest tegen komen waar iedereen nuchter is.
En de sfeer is veel beter als ze een pilletje op hebben dan dat ze helemaal bezopen zijn.

Waarschuw beheerder
donateur
Wat een GEWELDIG feest !!!!!!
Had verwacht dat het een goed feest zou zijn maar zo :|
Jezus ik heb al lang nie meer zo'n goed feest gehad!
Eigenlijk geen een ding dat me tegen viel daar:)
T was gewoon perfect...

Waarschuw beheerder
Het was toppie! iedereen 10 x kwijt maaja heb je altijd alleen die security :frusty: met dat geduw tussen die k*t hekken.

maar verder (Y)
:xtc: :bier: :bounce:

volg.jaar zeker weer
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Z0 is dat Bulldog!!! (Y)
Tering wat een goed feest, alles zat gewoon mee!!! Als je dan toch moet mierenneuken... ja ut was un beetje koud buiten. BOEIENNNNNNND!!!! Vest aan en volle pin :bounce:

Waarschuw beheerder
Top feestje!
Sinds tijden niet zo goed naar mn zin gehad! Was echt balen toen het 7uur was...
Alleen jammer dat er geen bar in de jumpstyle was.

Waarschuw beheerder
2 dj iteq:
wat een gelul zeg dat alleen q-dance feesten goed zijn. jij snapt er echt geen zak van.
Waarschuw beheerder
donateur
Q-dance feesten hoeven idd. echt niet beter tezijn!!

Het is mss. nog wel de zelfde crew ook ;)
Waarschuw beheerder
Jaaahh wat een feest was dat :D alles zag er een stuk beter uit als vorig jaar... geen ruzie/vechtpartij gezien... en dat komt tegenwoordig heel weinig voor op zulke feesten..
alleen het geluid mogt wel iets harder.. en voor de rest :respect:RUFFNECK:respect: ... jammer dat deze man binnekort gaat stoppuh :(

Waarschuw beheerder
K vond t een super feest! :jaja:

Alleen wat was t geluid inne hardcore zacht!! Erg slecht vond k dat :(

Volgend jaar weer :)
Waarschuw beheerder
Erg vet!! Vooral in de jumpstyle en hardstyle heb ik veel tijd doorgebracht:)
Waarschuw beheerder
Heb echt een ongelooflijk vette nacht gehad!

Wat een feessie!!! :bounce:

Complimenten voor de organisatie!
Waarschuw beheerder
GELUL!!! Vind de B2S feesten zelfs stuk beter dan de Q-dance feesten, mr Iteq!!!

Waarschuw beheerder
donateur
To Dj Iteq , LUL NIET , as je kijkt naar vorig jaar en dit jaar , is et eg wel met 200% vooruit gegaan , jah en zeiken ken je op alles toch , alsof de Q-dance Fardstyle feesten nog wat zijn
en kom nie met Q-base , want das ook een verneukt commercieel feessie
en die sets zijn dan waar te downloaden voor de mensen hier ???
tnx for the info Dj Iteq , NOT
Waarschuw beheerder
donateur
- gezellig
- goed sfeer
- heb me vermaakt op hardstyle :D
- lekker geluid in alle zalen (behalve hardcore)
- gratis
- ruffneck :respect:

Waarschuw beheerder
B2S rules big time! Volgend jaar wordt het nog beter!
Waarschuw beheerder
was echt relax bende.nl :bounce:
volgend jaar weer van de partij

Waarschuw beheerder
donateur
Echt een SUPER feest!!!

:respect: jumptent: :respect: :kwijl:
de muziek was er super en de mensen ook! (y)
Echt een leuk sfeertje, iedereen big mile op t gezicht! :D :bounce:
Heb nu al zin in Hardbass! :D

De organisatie was vergeleken bij vorig jaar ook stukken vooruit gegaan! (y)
Alleen ff wat minder bij het wachten om over het bruggetje te mogen, maar dat werd later wel mooi opgelost door de extra gang.. :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb gelukkig van niemand echt last gehad(behalve dan als er een paar gozers helemaal kakend bewegend enz. naar je toe komen en iets onverstaan baars lullen,maar goed..)

dat is toch juist lache om te zien. ipv dat je daar de lol van inziet ipv dat je je er aan gaat ergeren
Waarschuw beheerder
===>Decibel was een SUPERR!!!!!<===

Mijn complimenten voor de organisatie, B2S, (Y), ga zo door!! Parkeren goed geregeld, ik was binnen no time binnen, gratis WC's (moeten ze op elk feest doen...), geen lange wachtrijen bij het drinken halen en naar mijn mening was de sfeer super!! Was ook behoorlijk :vaag: van de liquid :xtc:..... Ik vond het gewoon beter dan Defqon (2)

Gizmo draaide lekker, Lady Tom al helemaal (ze kan alleen NIET mixen!), max b grant viel me zwaar tegen, deepack had ik ook slechter verwacht, danielle mondello beukte en scratche er weer lekkker op los, en the prophet vs technoboy was zeker een goede afsluiter.....Alleen het verschil in mixen tussen die 2, ech niet meer normaal, technoboy bakt er werkelijk niet veel van...Vette nummers maakt ie wel!!!!

Op naar Q-base.......(: (: (: , lekker qnalluhhh!!!!

Waarschuw beheerder
Geweldig!
Artiest {SHOWLIST artist 49113, 157317, 15263}
Waarschuw beheerder
donateur
+ goede sfeer
+ plek om te zitten
+ snel drinken (cola ook in flesjes :P)
+ gratis wc's

- jammer van het kleine gangetje van de ingang naar de rest van de tenten. heb er 20 minuten stilgestaan, maar het was daarna wel helemaal opgelost omdat ze nog een gang hadden aangelegt.

- Max B Grant, jezus hoe krijg je het voor elkaar om zo'n baggerset neer te zetten, wat nog wordt uitgezonden door ID-T Radio ook! Echt heel dramatisch, en net als op Qlimax.. 2 keer No Good remix gedraaid.. beetje jammer!

Voor de rest heb ik me prima vermaakt, volgend jaar zeker weer van de partij :yes:
Waarschuw beheerder
Khad niet verwacht dat het zon vet feestje zou worden. Helemaal uit de naad gegaan!! :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
beetje jammer dat er geen livesets van dock 7 zijn :/
Waarschuw beheerder
Inderdaad, ik zou bij wijze van spreken een moord doen voor de set van Furax en Da Tekno Warriors! :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
wie moeten we daar voor vermoorden dan?
Waarschuw beheerder
donateur
volgend jaar jump wat groter en de doorgang verbeteren, verder alles perfect

:respect: B2S :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
wie moeten we daar voor vermoorden dan?

diegene die bij id&t werkt en Max B Grant, Dumonde, Misja Helsloot, Noise, Rank 1 en Ronald van Gelderen heeft uitgezonden en geen Rob of tekno warriors of neophyte

Waarschuw beheerder
was zeker n vet feesie,droog,geen gezeik,goeie sfeer,leuke mensen :bounce:
Waarschuw beheerder
Echt geweldig!

Vond het erg goed geregeld allemaal...ze hebben zeker geleerd van hun fouten vorig jaar.

Dit was me 3e decibel alweer en tevens de BESTE!

:respect:b2s:respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
topfeesje :jaja:
die gasten bij B2S weten wel hoe ze een vet feesje neer moeten zetten!!
echt stukken beter als vorig jaar, alleen had die verbinding tussen de 2 gedeeltes wel wat groter gemogen.. maar goed om daar over te zeuren is onzin :)
op naar Q-Base maar..

Waarschuw beheerder
Ik vond het heel erg goed!

Ik had alleen vroeg last van mn rug...ben dus op tijd naar de auto gegaan...ik was om 6 uur thuis dit keer! :S

Ik vond het feest errug goed, de hardstyle knalde voortdurend! ben er daarom ook amper weggeweest...heb dus geen last gehad van file bij het bruggetje (heb trouwens geen brug gezien!)

Heb heel veel lol gehad ik stond vooraan en heb met Ruffian en Max B Grant heel gek staan te doen...telefoonnummers en al werden er gegeven 8)! *edit* zouden er gegeven worden :'(! heb ook nog met Gizmo staan praten net buiten de hardstyle en op de foto geweest met hem!

(K)jes voor B2S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
B2s the best! complimenten alles goed geregeld.... alleen jammer dat mn vriendje er niet bij was... maar dan kan B2s niets aan doen!
Waarschuw beheerder
donateur
HEEEERLIJK feest!!!! :respect: b2s!!!! 8) :bounce: echt een TOP avond gehad bij de hardstyle en de jump :kwijl: :respect: technoboy en the prophet :respect: :P en wat was het heerlijk om te zien, dat ze zo genoten!! back 2 back (Y) :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik begrijp niet er mensen lopen te zeiken dat het geluid niet goed was in HC tent. Ik stond links vooraan en daar was het geluid echt wel hard.

Verder een erg leuk feest met een goede sfeer.

Men heeft echt geluk gehad dat het droog bleef want het was daar zo fucking druk, als iedereen in de tenten zou gaan staan dan zou je daar echt helemaal klem staan.

Ik ben trouwens nog op zoek naar een MC die ook bekend staat als MC horny op wasteland feesten. Hij was schijnbaar MC in de hardstyletent maar dat weet ik niet zeker. We hadden bij de lockers met hem staan lullen maar ik weet echt niet meer wat z'n normale mc naam is. En dat vind ik irritant.

Waarschuw beheerder
Was echt een TOPfeessie!!!Bijna de hele tijd voorin gestaan bij de early rave!:D Echt goed te doen!
De mannen van B2S hebben weer goed d`r best gedaan!:yes:

Waarschuw beheerder
Vond t goed, snap alleen geen hol van die smalle doorgang, t was nu wel groter maar ook moeilijker bereikbaar. Verder wel gratis en genoeg wc's lkkre muziek, goed feesje!
Waarschuw beheerder
Vond t goed, snap alleen geen hol van die smalle doorgang

Dat komt omdat er een bruggetje loopt tussen de 2 gedeeltes, vorig jaar was het alleen het gedeelte waar de early rave stond dus had je er geen last van.

Maar was idd wel storend.

Livesets @ www.thrillseekerz.nl voor de lief hebbers
Waarschuw beheerder
donateur
Helemaal TOP!!
Waarschuw beheerder
was zeker wel n goed feest.. mis wel het beste feest voor mij van 2004:d
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben trouwens nog op zoek naar een MC die ook bekend staat als MC horny op wasteland feesten. Hij was schijnbaar MC in de hardstyletent maar dat weet ik niet zeker. We hadden bij de lockers met hem staan lullen maar ik weet echt niet meer wat z'n normale mc naam is. En dat vind ik irritant.

Hahaha ja daar heb ik ook nog een tijdje mee staan lullen:D:D
Moest wel om hem lachen!!
Volgens mij was zijn echte naam iets van; Bass nog wattes
laatste aanpassing
Artiest DSpawn
Waarschuw beheerder
donateur
Vond het erg goed geregeld allemaal...ze hebben zeker geleerd van hun fouten vorig jaar.

ha! da's een goeie. het enigste wat ze goed hadden geregeld was de entree, dit keer geen idiote wachtrijen.

qua muziek vond ik het zeker leuk, heb de hele avond bij de hardcoretent gestaan en mij daar prima vermaakt..maar what the fuck was dat de hele tijd met die hekken?!

In dat doorgangetje naar o.a. de hardstyle tent moesten ze 'ineens' allemaal hekken plaatsen (ook heb ik heel veel traktors zien rijden rond de hc tent die continu hekken aan het verplaatsten waren).
In dat doorgangetje stond ik al een half uur vast vanwege dat hekkengezeik, daarnaast kreeg ik ook een aardig concentratiekamp gevoel terwijl ik probeerde vooruit te komen. Allerlei beveiliging en politie die op containers liepen achter hekken.
Al met al de HS tent niet eens bereikt vanwege de koleredrukte dus maar weer terug naar de HC tent..

Die jumpstyle tent, tering zeg..dat ze zoiets nog een tent durven te noemen...magoed, t is maar jump dus da's toch kut :P

en de trance tent, snap niet dat ze die nog niet hebben weggelaten. vorig jaar stond er ook geen hond, dit jaar weer niet. zet er is wat leuks voor in de plaats.

Eten/drinken heb ik geen enkel positief woord over. mn vriendin is meer dan een uur bezig geweest voor een kaassouffle (tja, na 10 minuten zou ik het al opgeven, magoed ze wilde hem blijkbaar graag).
Stond daar maar 1 iemand achter dat kraampje die alle souffle's liet knappen in het frituur :S
en de hamburgers waren ook niet om over naar huis te schrijven...
en dat drinken..jezus zeg, ontelbaar veel keren dat we gewoon een redbull meekregen in een kapot bekertje, dus voordat je terug bent en het in de gaten hebt, heb je nog maar een kwart over.
En ergens buiten drinken kunnen kopen is ook een tip voor volgend jaar. (misschien dat dat op het andere gedeelte wel mogelijk was maar bij de hc tent iig niet)

tevens lijkt het mij erg winstgevend om wiet te gaan verkopen. belachelijk veel mensen zijn naar mij toe gekomen om wiet te kopen.. allemaal sjappies uiteraard want een echte verslaafde koopt goed in. ;)
Dit was me 3e decibel alweer en tevens de BESTE!

3e decibel ook voor mij, tevens de laatste.

De beste editie was nog altijd de 1e!! :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
geweldig feest!!!!
line-up te bruut voor woorden,echt jammer dat je niet iedereen tegelijk kan horen ;p

miss flower :respect:

dspawn

daarnaast kreeg ik ook een aardig concentratiekamp gevoel terwijl ik probeerde vooruit te komen. Allerlei beveiliging en politie die op containers liepen achter hekken.

vind je het erg of zo :s
beter teveel beveiliging als te weinig en rellen.. juist (y) dat er zoveel waren!!!
Waarschuw beheerder
donateur
beveiliging is niet erg, politie die met de hand op het pistool loopt wel..(en via megafoon nog wat 'aanwijzingen' doorgeeft aan de vaststaande massa)

en rellen was het toch niet van gekomen want ik heb nog nooit in mijn leven zoveel mensen met pillen op gezien.. echt te achterlijk voor woorden :/
Waarschuw beheerder
Nou het was echt een SUPER Vet feest, ik heb me echt waanzinnig goed vermaakt. Beter als op DefQon dat weet ik wel.

EN Daniele Mondello :respect::respect:.... En DAMN wat ging Technoboy uit zijn dak samen met The Prophet... Echt lachen.

Maar deze keer was het echt 10x beter dan vorig jaar.

Waarschuw beheerder
Het was echt super! Bijna hele avond in de hardcore gestaan.. en op het einde bij Ruffneck in de early rave :respect:

Techno viel een beetje tegen..
En de sfeer op het einde was best wel aggresief!

Maar verder echt (y)
Waarschuw beheerder
was wel lachuh ja heb eigelijk alleen in de hardcore tent gestaan!!neophyte draaide echt wel lekker dus. we waren een beetje koud aangekleed dus om dat hele klere eind te gaan lope ammaar was ook nix volgend jaar toch ff anders aanklede! viel me eigelijk op dat iedereen er nie echt party achtig uitzag!maar ja..HET WAS EEN GESLAAGDE AVOND(K)

Waarschuw beheerder
:respect: Paul Elstak en Tommyknocker :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
M&M:
de hoeveelheid beveiliging maakt overigens geen reet uit, als mensen willen rellen..gebeurt het ook! het zou enkel misschien eerder onder controle zijn...

Het gaat gewoon om de toon van de muziek, de manier van presenteren.
stel, jij bent vrijgezel en je neemt een waanzinnig knappe vrouw mee en besluit haar te gaan beffen.
Je haalt haar broek naar beneden en ziet dat er sprake is van uitzinnige wildgroei..

Op dat moment denk ik, het idee is leuk..maar zo werkt het niet ;)
Waarschuw beheerder
donateur
[In dat doorgangetje naar o.a. de hardstyle tent moesten ze 'ineens' allemaal hekken plaatsen]

Dat doorgangetje WAS GOED !!
Er waren 2 doorgangen!

Kdenk alleen dat ze vergeten zijn om er een 1 richtingverkeer van te maken ;)

Maar ach het gangetje was er :P
Waarschuw beheerder
En ergens buiten drinken kunnen kopen is ook een tip voor volgend jaar. (misschien dat dat op het andere gedeelte wel mogelijk was maar bij de hc tent iig niet)

klopt! dat was daar wel, twee vriendinnen van me stonden daar achter de bar :D
Waarschuw beheerder
wat een geweldig feest!! Technoboy & The Prophet... :respect
ben nog steed aan het na-genieten :jaja:
Waarschuw beheerder
aan degenen die het niet met me eens zijn:

1.ik heb nooit gesegd dat ALLEEN qdance goeie feesten organiseerd.
2.organisatie van qdance is nou eenmaal beter of je dat nou met me eens ben of niet!!
3.als jullie het wel naar je zin hebbe gehad en het een goed feesie vonden... moet je dat lekker zelf weten... maar als ik het niet goed von... laat mij dat dan ook ff lekker vinden!!

en over die livesets... die post ik niet omdat ze hier zijn te downen... die post ik omdat er een hele rits mensen vroeger in deze topic welke sets er waren !!!

dank u voor uw aandacht!!
Waarschuw beheerder
donateur
Kdenk alleen dat ze vergeten zijn om er een 1 richtingverkeer van te maken

hmm, bij mij was het juist eenrichtingsverkeer :S
Waarschuw beheerder
dope!!

( geluid in de hardcore mocht idd doordringender zijn)

verder was de jump heersend!!
Waarschuw beheerder
HIER FF WAT INSIDE INFO

Ff over het doorgangetje,

de 2e doorgang is later de avond gemaakt dit ivm de drukt bij de 1e.

En het was wisselend eenrichtings verkeer hing van de drukte af.

En de "traktoren" achter de hardcore tent die waren hekken aan het pakken om de 2e doorgang te maken.
Waarschuw beheerder
donateur
die gasten zijn dus de hele nacht bezig geweest om een doorgang te maken die ze waarschijnlijk VERGETEN zijn want op de plattegrond stond die 2e doorgang er namelijk al een paar weken op ;)

[img]http://www.nrg010.demon.nl/portmap.jpg[/img]

en die doorgang stond ook gewoon op de het kaartje wat je bij de ingang kreeg.
Waarschuw beheerder
het was het inderdaad de bedoeling om deze te creeeren alleen vorige jaar was het op het bruggetje niet druk dus waren ze hier ook vanuit gegaan.

En van 3 tot 4 is deze doorgang gebouwd.

En als je goed naar de plattegrond kijkt zie je dat de hele opzet is gewijzigd behalve de plek van de tenten!
Waarschuw beheerder
Was wel super vaag aan het eind! liepen volgens mij door een kinderboederij ofzo! zagen zelfs nog beesten lopen :vaag:
Waarschuw beheerder
ja het was inderdaad een kinderboerderij voor het plaatsen van de hekken hebben we nog wat schapen de hokken in gejaagd !!

Waarschuw beheerder
donateur
haha ik heb nog gelachen daar bij die kinderboerderij :D

Ik loop daar, zitten er wat fazanten op een dak van zo'n schuurtje.

Loopt er zo'n wijfie tegen me :vaag: WOW!!! Check die vogels! Stoer man!! :vaag: Wowwww jaa man! Echt vet! Zouden die daar op geklomen zijn? Jaaa man!! :vaag: Er zitten er wel 4!! :vaag:
Waarschuw beheerder
ja het was inderdaad een kinderboerderij voor het plaatsen van de hekken hebben we nog wat schapen de hokken in gejaagd !!

ow gelukkig heb ik het toch goed gezien :D
Waarschuw beheerder
donateur
het was het inderdaad de bedoeling om deze te creeeren alleen vorige jaar was het op het bruggetje niet druk dus waren ze hier ook vanuit gegaan.

vorig jaar was het geen gewone doorgang maar de weg naar de in en uitgang en ik kan me herinneren dat het toen al vrij smal was met naar binnen gaan.

en als je nu 2 gedeelte`s met terrein heb dan snap je toch wel dat iedereen rond gaat lopen. en waarom staat dat pad wel op het kaartje maar is het niet aangelegd???? :vaag:

en waarom dan pas tussen 3 en 4, want om 12 uur was ik daar en was er al geen doorkomen aan totdat ze die hekkies in het midden hadden gezet, toen liep het wat beter maar nog steeds vertieft
Waarschuw beheerder
Waarom zo laat dat heeft te maken met het hoofd van de organisatie daar sta ik verder buiten, het enige wat ik wel weet is dat er veel riscios waren om de hekken zo door het publiek te gaan vervoeren vandaar.

Een ding weet ik wel dat er volgende jaar een ander aanvals plan is!!
Waarschuw beheerder
donateur
laten we het hopen ik heb meer dan de helft van de avond stil gestaan in die rij!!!

maar ondanks dat was het toch een top feessie

Waarschuw beheerder
dspawn

M&M:
de hoeveelheid beveiliging maakt overigens geen reet uit, als mensen willen rellen..gebeurt het ook! het zou enkel misschien eerder onder controle zijn...

Het gaat gewoon om de toon van de muziek, de manier van presenteren.
stel, jij bent vrijgezel en je neemt een waanzinnig knappe vrouw mee en besluit haar te gaan beffen.
Je haalt haar broek naar beneden en ziet dat er sprake is van uitzinnige wildgroei..

precies het is veel eerder onder controle en ik denk dat een beetje normaal persoon het wel laat om te gana matten als er zoveel beveiliging en politie rondloopt...

en die vergelijking die je maakt slaat als een appel op een drumstel :s
Waarschuw beheerder
Nog 1 x in de harcore zaal gestaan. Maar hier heb ik me helemaal rot gelachen. Je zag alleen van die mannetjes die normaal roepen Hardcore de hardste en we gaan tot het bot bla bla bla nou we hebben 5 mensen zien dansen in een volle tent

:yes: vond ik ook..de 'nieuwe'derde generatie :bah: schei nou toch uit man, die mannetjes (ohja ik ben ook pas 21 en nee ik stond niet op mn 10e op feesten) zijn mij iets teveel daar om de stoere man uit te hangen en te weinig om te feesten..shit kom op zeg, het tempo van de muziek van nu ligt toch echt een paar bpm lager dan n paar jaar geleden, toch staat iedereen maar een beetje stil te staan? :S dat zijn nou ook de mannetjes die 'hardcore will never die'enzo roepen, mwah als je er dan zo bij gaat staan...oja 4 jaar geleden stonden jullie trouwens nog helemaal 'los' te gaan op trance of op tupac. ja ik ben gefrustreerd :) waarom? omdat die 'echte diehards' zoals ze zichzelf noemen hebben verpest waar ik het meeste naar uitkeek: Ruffneck. Super opening van m, maar ik denk dat misschien 25% van de zaal niet helemaal stil stond en rond stond te kijken van 'maar dit is toch geen tochwelleuk of alles kapot?' NEE GODVERDOMME!!! en als je dat wel wilt horen ga je maar vervelen in de hardcore tent bij Neophyte (niks mis mee maar Ruffneck>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Neophyte IMHO, kwestie van smaak) maar als je mainstream verwacht moet je niet naar Ruffneck toegaan. En als je t niet kunt waarderen of jezelf niet moe wil maken op de Ruffnecksound kun je ook maar beter snel weggaan ipv stil gaan staan..Ok vooraan stond een hele Ruffneckgroep idd, maar waar ik stond (bijdeweg ook nog redelijk vooraan) was het toch echt een selecte groep van 3 of 4 man die compleet losging en een stuk of 80 die stonden te kijken van 'hahahahaha kijk hun nou, die gaan echt helemaal los, stelletje halve zolen' en zo was t in de rest van de zaal precies t zelfde..Boeit me op zich nog niet zo..Maar waar ik had verwacht anderhalf uur te krijgen met alleen maar ruffneck/SIN/Gangsta platen met af en toe een Cenobiteje erdoorheen, net als op Ghosttown, kregen we 2 ruffneck platen op t begin, toen een dijk mainstream rommel waar je niet voor komt bij ruffneck omdat je dat altijd al hoort (behalve die 80 mensen om ons heen die toen natuurlijk wel gingen springen), en daarna gelukkig weer wat Gangsta/SIN platen wat t toch weer goedmaakte
:respect:6.48min to D'Spyre:respect::respect:Knight Of Visions:respect::respect:Evolution Theory:respect::respect:THE GREAT STRIFE!!!:respect:
:kots: (dit is dus het bah smileytje)MC JOE (terwijl ik hem normaal toch echt kan waarderen was ik echt blij dat die microfoon van m afgepakt werd, ik werd HE-LE-MAAL gestoord van die gozer...
Volgende keer graag alleen mensen die Ruffneck WEL kunnen waarderen..En graag wat MEER van dit soort muziek op feesten aub, waarom worden er wel bagger producties gedraaid en geen superplaten van Ruffneck/Cenobite?? (oja en waarom hoor ik altijd de 'verkeerde' versie van Terapia op feesten? :p)
zoals ik al zei, ik ben gefrustreerd :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
trouwens wel mooi dat het Joden vs Rotterdam Hooligan alleen daarbij bleef, zo kan het ook jongens :) (en is ook weer eens wat anders dan een HEE/HOO of Holland, Holland ;))

Waarschuw beheerder
We zien het! :) (dat je gefrustreerd bent!)

waarom maak je je zo druk!

laat ze kijken als jij lekker uit je plaat wil gaan!

misschien kijken ze wel zo van: "Kijk die mafkezen daar, die hebben het goed naar hun zin!" zo kun je het ook bekijken!
Waarschuw beheerder
hardbazzfreak > was dan ook vooraan komen staan :)

was wel gezellig daar
Waarschuw beheerder
Het enige wat ik over decibel te zeggen heb is: :bounce: (Y) volgend jaar gewoon weer!
Waarschuw beheerder
2 Hardbazzfreak... Je gelooft toch niet dat dat Joden door Amsterdammers werd gezongen he?

Was trouwens echt een super gek feest... Shoot this motherfuck..had het niet meer!!! :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik vond darkraver wel grappig begin hebben met pipi langkous ik hoop dat ik die setnog een x krijg :D
Waarschuw beheerder
donateur
M&M:
en die vergelijking die je maakt slaat als een appel op een drumstel

dan kan die appel aardig drummen, ik denk eerder dat je het nog steeds niet begrijpt..

beveiliging is goed en hoort er tegenwoordig (helaas) bij, maar teveel is ook niet goed en kan averechts werken.
de bedoeling is toch dat IK mij veilig voel? maar als de beveiliging meer intimiderend dan controlerend optreed werkt het niet.

Het idee van beveiliging is dan wel leuk en aardig maar het werkt niet..simpelweg omdat ik mij, dankzij hun aanwezigheid, niet op mn gemak/veilig voel.
Waarschuw beheerder
Vond het echt een super vet :Bounce: feestje!!

beters dan vorig jaar...

op naar Q-base :D

Waarschuw beheerder
decibel was kk snoeiuh jammer dat niet iedereen los ging maar ja kan je niet altijd hebben .. ben iig paar x de zaal rond gestuitert :jaja: ehehe

heb het moeilijk naar me zin gehad, was goeie sfeer alleen geluid in de hc zaal kon beter ..

volgend jaar ben ik der cker weer bij :bounce:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dspawn

de bedoeling is toch dat IK mij veilig voel? maar als de beveiliging meer intimiderend dan controlerend optreed werkt het niet.

Het idee van beveiliging is dan wel leuk en aardig maar het werkt niet..simpelweg omdat ik mij, dankzij hun aanwezigheid, niet op mn gemak/veilig voel.

denk dat je 1 van de weinge bent die zich met veel security en politie niet op zijn gemak voelt!!
je zegt dat ze intimiderend gedragen,als jij je gedraagt hoef je toch nergens bang voor te zijn :s !!!!
dus ligt denk ik aan jou dat je je niet op je gemak voelt!!!
ik voelde me namelijk meteen goed toen ik zag dat het met beveiliging goed zat :yes: meestal is dat maar slappe hap namelijk....
Waarschuw beheerder
donateur
Dat iedereen het hier heeft over het grote aantal mensen dat stil stond komt volgens mij door het volgende:
Het eerste jaar was het met 3 tenten en 8.000 man een superfeest en achteraf werd er veel over gepraat. Daarom waren er vorig jaar, en dit jaar nog meer volgens mij, veel mensen die bijna nooit naar feesten gaan maar heel af en toe eens een groot festival meepakken....
Waarschuw beheerder
Ik heb me priem vermaakt, alleen net als er al vaker staat wat was t geluid bij de hardcore minder, voor bij t podium was t dan wel stukken beter:D en daar heb ik me dan ook voor de rest goed vermaakt.. En de techno vond ik een beetje soft..
Waarschuw beheerder
idd, die kinderboerderij %) :D
En rond 1:30 bij de hardcore dat 'joden'-geroep.. Dacht echt van woow, dat dat hier kan, had ik nooit verwacht, deed eerst automatisch mee, maar dacht daarna toch van misschien kan ik maar beter m'n bek houden in rotterdam, beetje te provocerend... Maar echt super dat dat gewoon kon zonder dat r gevochten moest worden :)
Verder gewoon echt een lekker festival, goede sfeer, goed gedraaid, redelijke mooi terrein :)
Waarschuw beheerder
Mooi gepraat allemaal over ingangen en organisatie hoor..
maar kan iemand mij vertellen hoe Angerfist live was?

paar weken geleden was me namelijk belooft dat IK die act te zien zou krijgen bij OSM..maar dat ging niet door :)

dus als iemand me ff wil vertellen hoe het was, zou ik het erg relax vinden van diegene :D

Waarschuw beheerder
Was echt SUPER FEESIE! Voor mij was het gewoon het M@xIm@lE van het M@xIm@lE!! Niet meer normaal...! :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
Heb er foto`s gemaakt voor B2S, was een superfeest!!! hier een sneak preview:
http://www.fotoo.nl/

Waarschuw beheerder
En rond 1:30 bij de hardcore dat 'joden'-geroep.. Dacht echt van woow, dat dat hier kan, had ik nooit verwacht,

trouwens wel mooi dat het Joden vs Rotterdam Hooligan alleen daarbij bleef, zo kan het ook jongens

Degene die ik Joden Joden zag roepen,waren dezelfde die Rotterdam Hooligans schreeuwden, dus ik dat het voornamelijk feyenoorders waren:)
Waarschuw beheerder
dacht daarna toch van misschien kan ik maar beter m'n bek houden in rotterdam, beetje te provocerend... Maar echt super dat dat gewoon kon zonder dat r gevochten moest worden

Ja echt super man! ben blij voor je :S

:nee:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dat van de etensbonnen vond ik echt waardeloos... per 5 kopen :@ grrr
Grappig detail was dat het geluid in sommige tenten uit stond.
Heb weer hard moeten lachen om sommige wazi's in de hardcore tent... armpje omhoog en gaan! :D
Volgens mij waren de Hollanders goed vertegenwoordigd daar :P
Met een beetje geluk hebben we over een paar jaar een nieuwe politieke partij: Lonsdale United
Waarschuw beheerder
donateur
uhhhh
heb niet gegeten O:)

Waarschuw beheerder
donateur
vreemd dat haast niemand het vuurwerk heeft gezien :(
Waarschuw beheerder
donateur
heb 't wel gezien
dat was vlak bij de early rave

Waarschuw beheerder
Decibel was SUPER!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Decibel was zekerrrr super en ik was via n maat van me de vip op gekomen en wie zat daar van trance muziek te genieten Neophyte, was wel n mooi gezicht...Maar Panic was toch voor mij de held van de avond...

Waarschuw beheerder
Een hardcore DJ hoort natuurlijk alleen naar Hardcore te luisteren en anders niks!???
Waarschuw beheerder
Was zeker weer een toppie Vindt het knap dat de organisatie voor zoveel tenten licht&geluid geregeld heeft. Ok het was niet overal evenveel en hard maar toch Jammer dat je toch weer van die mensen hebt die nu lopen te zeiken van als het geregend had, als het...
En aan het als dit, als dat heb je geen reet natuurlijk! Het was zoals het was, en iedereen heeft ze eigen invulling van het ultime feest, toch?

Ik vond het weer een Toppie :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
AquaDiGio ik zeg toch alleen dat ik het een mooi gezicht vond dat Neophyte trance zat te luisteren... Mmm blijft altijd mooi die reacties hier op PF..Maar ik blijf erbij Decibel was Masterrrr!!!
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb het vuurwerk ook gezien was niks bijzonders duurde lang , hadden beter wat mooier vuurwerk kunnen doen en dan wat korter
Waarschuw beheerder
Was echt geweldig....vooral de early rave!!!!!
Die andere tenten hadden ze net zo goed niet hoeven neer te zetten!!!

Waarschuw beheerder
ik heb het vuurwerk ook gezien... precies op het moment dat ik mijn slurf uit de harstyle tent hing :yes: haha zag er cker leuk uit :D

Waarschuw beheerder
helemaal super tof vooral de jump gr xxx natas

Waarschuw beheerder
trouwens wel mooi dat het Joden vs Rotterdam Hooligan alleen daarbij bleef, zo kan het ook jongens (en is ook weer eens wat anders dan een HEE/HOO of Holland, Holland )

denk het ook...

niet, waren namelijke dezelfde mensen. Als het werkelijke joden waren geweest dan had het niet zo rustig gebleven...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vond t een leuk feest, had wel iets warmer mogen zijn, maar dat weet je nooit van tevoren...
enige minpunt: het metrostation zat nog dicht toen wij daar kwamen :S
toen maar een taxi genomen, die kerel reed als een gek, 120 door de tunnel, waar je 50 mocht..
maarja, heelhuids op t station aangekomen, toen lekker naar huis, slapen! :D

Waarschuw beheerder
Decibel was zoww Geweldig!! *stuiter* had vanmorge nog spierpijn gek. Alleen beetje jammerz van dat kutmetrostation maar goed daar is ook al zat over gezegd. Sterkte aan alle mokkels waar ik mee op de EHBO heb gezeten met verzwikte enkels etc...

Kreezz

Waarschuw beheerder
:respect: DECIBEL:respect: WAS ZWAAR MASTERLIJK....vond LADY TOM, GIZMO,DANA,DEEPACK,D. MONDELLO, en zelfs :yes: Don Diablo :yes: zwaar masterlijk een top organisatie ondanks de "opstopping" B2S verdient echt wel een compliment !!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Had er meer van verw8, goed georganiseerd (Y)
Maar kwam gewoon niet in mn element!

En idd die opstoppingen, drama!
Maar voor de rest wel een leuk feesie!
Waarschuw beheerder
zwaar vet feest!!!

Waarschuw beheerder
Juist Jor-D;)!
Ging weer nergens over!!

Waarschuw beheerder
Oeioei! :D CD3 van de Decibel Outdoor cd is echt vet! Mixed by Ruffneck! :D
Waarschuw beheerder
maar kan iemand mij vertellen hoe Angerfist live was?

Angerfist was KKDIK!! egt :respect:

Kwamen nog helemaal het publiek in om een praatje te make enzo. :yes:

Kep me zeer goed vermaakt in de Hardcore tent!!!

:bounce: DECIBEL :bounce:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Was weer een aardig gek feestie!!

Van alle 3x dat ik decibel heb meegemaakt was dit toch de vetste, wat een onwijs toffe avond :vaag::vaag:

Duidelijk volgend jaar weer!! :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1
ik vond ,t een leuk feest
ben ook nuchter gebleven tot een uur of 3 :P
das al een hele prestatie :D

was me 1ste decibell :)
ik vind ,t relaxter
als ,t bv s,middags werd gehouden
inplaats van s,avonds ..
relaxte sfeer geen vechtpartyen gezien

leukste tenten vond ik tog de hardstyle
en hardtrance
jammer van ,t geluid in de early rave:(

Waarschuw beheerder
nou ik kocht voor een geeltje bonnen
waren t van die witte en eerst kreeg ik wel drank en later niet meer want t waren blijkbaar etensbonnen wou ik ze inruilen ging niet eens
ikke flippe was maar goed dat ik nog 10 euro op de balie vond en die viel zo in me zakken zeg
soow maar later kreeg ik ineens wel weer drank dus dat hele gezeik voor niks geweest
maar was zeker een vet feest
Waarschuw beheerder
donateur
denk dat je 1 van de weinge bent die zich met veel security en politie niet op zijn gemak voelt!!
je zegt dat ze intimiderend gedragen,als jij je gedraagt hoef je toch nergens bang voor te zijn !!!!
dus ligt denk ik aan jou dat je je niet op je gemak voelt!!!
ik voelde me namelijk meteen goed toen ik zag dat het met beveiliging goed zat meestal is dat maar slappe hap namelijk....

je begrijpt het nog steeds niet.. ik zag ook gelijk dat het qua beveiliging dik in orde zat en ik gedraag mij altijd en heb nooit problemen met ze.
Maar als ze zich heel aggressief en intimiderend gedragen word ik er ook niet echt vrolijker op. kom ik weer terug op wat ik eerder vertelde inzake 'de manier van presenteren'

snappez vous?
Waarschuw beheerder
:o k hoorde t alleen maar eigenlijk dat joden/rotterdam hooligan, stond aan de andere kant vd zaal..njah hehe aardig wat mensen die opgenaaid werden en maar weggingen uit angst voor rellen :)
Trouwens Shadow: we hadden idd wel vooraan kunnen gaan staan, aan de andere kant hadden we waar wij stonden de ruimte om compleet los te gaan, dilemma noemen ze dat he ;)
Waarschuw beheerder
vond er niet zoveel aan, er was totaal geen sfeer...

wel weer leuk om veel bekende tegen te komen die ik al een tijd niet gezien had, was gezellig! :)

b2s laat bij mij iig geen goeie indruk achter :(
Waarschuw beheerder
hahahaha,,H4L S5, 'k had hetzelfde met die bonnen,lekker suf ff,lol,moet dus echt nix eten op een feest,,zat ik met die dingen,,ben later gewoon weer bij het loket gaan staan en heb ze aan de eerste beste klant weer verkocht en gauw drank munten gehaald:yes: 't was zeker vet!! :bounce::yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Vond het super gezellig en had gelukkig wel de goeie bonnen.
Ook met de beveiliging geen probleem
Waarschuw beheerder
donateur
deborah.. waar was jij :(

Waarschuw beheerder
niet, waren namelijke dezelfde mensen. Als het werkelijke joden waren geweest dan had het niet zo rustig gebleven...

Volgens mij waren het ook Feyenoorders die het riepen (stond er midden tussen :S), misschien om te kijken wie er mee zouden gaan roepen?

Iig vond ik de sfeer verder relaxt en heb me prima vermaakt!
Waarschuw beheerder
donateur
Marcello was bij Cissy en Steef en Doortje
heb jou ook niet gezien:/

Waarschuw beheerder
EARLY RAVE = THE PLACE 2 BE
Geweldig, super, maximaal...... :jaja:

:respect::respect: DECIBEL :respect::respect:
bigger better louder

en da Inz ging lekkah :vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dspawn

je begrijpt het nog steeds niet.. ik zag ook gelijk dat het qua beveiliging dik in orde zat en ik gedraag mij altijd en heb nooit problemen met ze.
Maar als ze zich heel aggressief en intimiderend gedragen word ik er ook niet echt vrolijker op. kom ik weer terug op wat ik eerder vertelde inzake 'de manier van presenteren'

snappez vous?

begrijp je heel goed,maar vind het nergens op slaan :s
maakt mij het nou uit hoe ze zich presenteren,ik gedraag me toch wel,dus heb geen last van ze toch??!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
begrijp je heel goed,maar vind het nergens op slaan
maakt mij het nou uit hoe ze zich presenteren,ik gedraag me toch wel,dus heb geen last van ze toch??!!!!

dat is jouw manier van beleving dan.

ik heb wel zat 'onschuldige' mensen gezien die gewoon 'zomaar' met beveiliging in aanraking komen. (niet op deze editie van decibel, maar op andere feesten wel)
dus het is heus geen vast gegeven dat als je niets doet je ook geen problemen krijgt...

Waarschuw beheerder
donateur
Marcello was bij Cissy en Steef en Doortje
heb jou ook niet gezien

ehmz ik heb Marcello wel gezien :D

Waarschuw beheerder
ik heb wel zat 'onschuldige' mensen gezien

dat is dan toch ook jou beleving?

dus [img]http://members.lycos.nl/neutebeut/smilies/praten/blahblah.gif[/img]
niet boeiend dus en hou het gewoon ontopic
Waarschuw beheerder
donateur
Ikke niet Cis :/
Wel vreemd zijn telkens bij elkaar in de buurt geweest:S
Volgend jaar weer Decibel:yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ehmz ik heb Marcello wel gezien

Ik ook :P
Waarschuw beheerder
donateur
ik wil terug:cry: ik moet nog veelste veel dingen doen daar:( tijd ging te snel...:[

Waarschuw beheerder
dat is dan toch ook jou beleving?

dus
niet boeiend dus en hou het gewoon ontopic

ernst

niet zo zeuren he :s :s
Waarschuw beheerder
Heb er niet veel worden voor... Kliep te stuiteren als een los geslagen TBS'er:bounce: (ofzoiets:D) Nee echt t was echt een TOP feest!!
Was t nu al maar weer 2005..!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ging voor de hardcore tent maar ik heb bijna heel de avond in de hardstyle tent gestaan.

Zelfs evil activ. heb ik gemist gvd.
Maar deepack was zeker ook goed

Volgende jaar zeker weer!!
Waarschuw beheerder
donateur
ernst

niet zo zeuren he

nou hij heeft opzich wel gelijk, genoeg hierover :)

Waarschuw beheerder
ik ging voor de hardcore tent maar ik heb bijna heel de avond in de hardstyle tent gestaan.

hehe komt me bekend voor, ging eigenlijk voor de early rave, maar heb ook bijna de hele avond in hard en jumpstyle gestaan.
Je moest soms gewoon in 3 tenten te gelijk zijn:D
Waarschuw beheerder
donateur
:yes:

voor 't eerst dit jaar dat ik hardstyle leuk vond

Waarschuw beheerder
AquaDiGio 31 augustus 2004 17:39
Dat van de etensbonnen vond ik echt waardeloos... per 5 kopen grrr
Grappig detail was dat het geluid in sommige tenten uit stond.
Heb weer hard moeten lachen om sommige wazi's in de hardcore tent... armpje omhoog en gaan!
Volgens mij waren de Hollanders goed vertegenwoordigd daar
Met een beetje geluk hebben we over een paar jaar een nieuwe politieke partij: Lonsdale United

:frusty: :frusty: Dat van die etenbonnen is aaaltijd zo :S
En grappig detail? Vond er niks grappigs aan!
En om sommige wazi's hou ik liever mijn mond over en dan nog die politieke partij :| Volgens mij kan je beter naar een inrichting gaan ofzo 8-)
Waarschuw beheerder
dat joden geroep heb ik zelf niet gehoord. maar als dat geroept word (in Rotterdam dan) dan is het natuurlijk anti-joods.

Feyenoord is begonnen met die ajakssssieden joden te noemen en zij hebben het uiteindelijk zelf overgenomen (hoe dom kan je zijn he)

tot zover deze geschiedenis les :P
Waarschuw beheerder
donateur
volgend jaar cker weer aanwAzig op DECIBEL 2005 alleen dan moet en ze twee doorgangen maken.

voor de rest was het een TOP feest
Waarschuw beheerder
Het was een geweldig feest.. Ben in 2005 ook weer zeker aanwezig!!

Waarschuw beheerder
sjoebidoebiedoe weppepeeeej
Waarschuw beheerder
Zit die set van Darkraver weer eens te luisteren....echt een heldenset!!
Steve kan het ook nog steeds :P

Waarschuw beheerder
Dat is dan één van de weinige keren dat hij volgens jou "goed" draait.
Over het algemeen draait hij echt alleen maar hitjes en elke set is compleet hetzelfde... bleegh

Waarschuw beheerder
donateur
ja en vind tog neophyte NIET live vetter als live :yes: dat was lekker doorbeuken zeg en geluid kraakte wel maar als je in zwijndrecht een klacht krijgt van geluidsoverlast STOND het prima (Y) :P
en :respect: voor b2s ingang kluisjes tenten alleen die doorgang VOORDEREST geen klachten van mij kant :D

hoop alleen dat volgend jaar de trancetent de jump word en jump trance DENK dat de verdeling dan beter is QUA mensen ;)

greezz brammutjuhh

Waarschuw beheerder
donateur
en vind wel jammer dat pf een hoop foto's in de hardstyle heeft gemaakt.. beetje te veel :vaag: MAAR ja wie ben ik haha had wel andere fotoos erbij verw8

latorzz
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
AquadiGio>

Dat ontken ik ook niet, maar deze was gewoon goed, klaar! ;)
Waarschuw beheerder
Beetje laat om te reageren, maar ik wou toch nog ff kwijt:

Decibel was SUPER!!!!!!!
Ik had het echt mega naar m'n zin! Kheb weer een hele boel top wijffies ontmoet!
Liezemies jij springt er altijd uit! Ik kijk al uit naar ons volgend feestje samen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb een leuke avond/nacht gehad! Prima vermaakt :D:D

Waarschuw beheerder
Ja, wie niet??? :jaja: :bounce:
Waarschuw beheerder
decibel was 1 van de mooiste feeste waar ik ben geweest volgend jaar zeker weer
Waarschuw beheerder
Ik vond het echt een superfeest....

Minpuntje was de al eerder genoemde smalle doorgang.

Voor de rest alleen maar pluspunten. Zoals ook vorig jaar was alles prima geregeld. De Early Ravetent was druk maar als je eenmaal je stekkie had gevonden kon je best lekker losgaan. Ook de Hardstyletent was lekker ruim opgezet waardoor je lekker relaxted kon dansen. De andere tenten heb ik niet gezien.....
Waarschuw beheerder
ik vond mc joe bij ruffneck kut :yes:
Waarschuw beheerder
Ik vond het SUPER!!..
echt vett gezellig met al mn vriendjes en vriendinnetjes! vorig jaar was mn beste feestje en nu was t gewoon weer zo vett! Dus volgend jaar weer!
Dansen tot je stijf bent en blaren op je voeten hebt hahaaaaa :D

(K)(K) Noortje (K)(K)

Waarschuw beheerder
mc joe verragde een beetje de sets van dana darky en ruffneck

"kom op dana lachen" :S :nee: echt slecht, niks stimulerends aan
Waarschuw beheerder
was wel weer lachen ja
Waarschuw beheerder
mc joe verragde een beetje de sets van dana darky en ruffneck

een beetje? %)

Waarschuw beheerder
nja ik hou het maar op milde uitspraken omdat hij nogal gewaardeerd schijnt te zijn onder het nieuwe hardcore publiek.
Die al pogoend luisteren naar pannenkoekenhardcore :/
Waarschuw beheerder
donateur
MC Joe bij het nieuwe hardcore publiek gewaardeert,Hmm denk eerder bij de oudere,die hem langer kennen dan al die pogo koters

Waarschuw beheerder
donateur
wou net zeggen meid, je bent me voor, maar wat weet hij er nou van??
Waarschuw beheerder
donateur
Tjah sommige,als je der niks van weet houd je mond dan:[
Waarschuw beheerder
donateur
meestal vind ik joe wel relaxed, hij is zeker mijn favo MC, maar dit keer was ie echt fucking gaar.
Waarschuw beheerder
donateur
Vond hem in het begin gewoon goed hoor

Waarschuw beheerder
Zeer goed feessie!! :):):D:D

Waarschuw beheerder
Zeker goed feessie geweest.
Liep goed door bij de w.c.

Waarschuw beheerder
een los feest vooral Early Rave en jump. Die jumptent had wel voor die trancetent gemogen, want die was wel erg klein :/ Het terrein was goed, behalve die suffe doorgang dan maar jah, die werd later trouwens goed omgeleid :d

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Er was echt HELEMAAL geen zak aan....

Waarschuw beheerder
altijd positief hey micky :nee:

Waarschuw beheerder
lekker feestje tog?

Waarschuw beheerder
maar de wc stonk wel :P heheh
Waarschuw beheerder
Gister had ik het er nog over met m'n maten...Viel me eigenlijk op dat er wel een lekkere relaxte sfeer hing op Decibel, weinig aggressie enz.....
Waarschuw beheerder
Alleen die brandblusser!! :no: echt simpel!

Waarschuw beheerder
Snoeihard idd!

Waarschuw beheerder
het was zeker en goed feessiie!! maar ben alleen op zoek naar en stukkie film die ik maar niet kan vinden , op thrilseeker doet die het niet of mijn pc doet gewoon en betjuh raar :S iemand een andere site waar ik wat kan vinden??
Waarschuw beheerder
Mondello draaide echt master
Waarschuw beheerder
Decibel was (onverwacht) meesterlijk!
:respect: voor het Jumpstyle tentje!!! Tijd geleden dat ik zo'n sfeer had meegemaakt....kippevel!!!!
Waarschuw beheerder
Decibel was een goed feest maar sommige dingen zoals het geluid en de ondergrond in de hardcorezaal konden echt beter.
Waarschuw beheerder
Hahaha jaaa mooi De lichtenShow van HC stortte bijna in elkaar door de stampende menigte!! en over de vloer gesproken.. Was het geen springplank?? ooohhwww... raar... ik vloog elke halve seconde door de stampende menigte door de lucht..

Waarschuw beheerder
donateur
Super feessie!
Waarschuw beheerder
Zow onverwacht echt meesterlijk feestje :jaja:
Vanaf The Viper ging ik al aardig los, maar ANGERFIST von ik wel een van de hoogtepunten :D
(jammer van die brandblusser :[) Daarna von ik Paul nog TOP, Evil activities weer helemaal te gek! Nog FF in de early geweest voor Dboy, zow wat was de 2e helft van z'n set lekker B) Tommyknocker en vince lieten ons in de vroege uurtjes ook nog aardig los gaan maar RUFFNECK :respect: was roch de man v/d avond!!! jammer da er zoveel mensen stonden te kijken>>> Je MOET Hakkûh op zo'n set :jaja:

Waarschuw beheerder
Kut 4 mij dat ik niet ben geweest, aangezien ik veel positiefe reactie's hoor.
Volgend jaar ga ik zeker weten.

Trouwens nieuwe Decibel Anthem is uit.
Waarschuw beheerder
vond het ten opzichte van vorig jaar toch iets tegenvallen, maar misschien ben ik er gewoon met te hoge verwachtingen heen gegaan, maar heb het het gelukkig toch prima naar me zin gehad
Waarschuw beheerder
de Techno area was super, heb voor de rest weinig gezien van het feest, maar vond ik ook niet zo belangrijk!!

Waarschuw beheerder
IDD SaBINe, was (Y) (leuke profiel foto van jou en Jeroen trouwens) en voor mij ook de Oldskool en Early Rave tent!. Smullen van Stanton, Rob en Joe :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
to stafford

www.core-c.nl :)

Waarschuw beheerder
jep decibel was ckers de moeite waard .. hc was :respect: :bounce:
Waarschuw beheerder
Decibel was echt de shit!
Heerlijk wezen :bounce: :bounce: :bounce:

Volgend jaar ben ik er zeker weer.