Partyflock
 
Forumonderwerp · 702345
1 volger · 11002x bekeken
Betreft: evenement: Decibel, zaterdag 28 augustus 2004 om 21:00
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=00132610000554875d95e1921a0060ffe1]http://www.nrg010.demon.nl/decibel/head.JPG[/img]

Yo peepz hier is ie dan:
Het grote "hoe was Decibel 2004 Topic""

Dit is het vervolg van Decibel Outdoor 2004 topic

Dit zijn de area`s dj`s en draaitijden:
1.HARDSTYLE BY SEISMIC RECORDS
21.00-22.30 ZANY 🇳🇱
22.30-23.30 GIZMO(NL)
23.30-00.30 LADY TOM 🇨🇭
00.30-01.30 MAX B GRANT 🇨🇭
01.30-03.00 BEHOLDER & BALISTIC 🇳🇱
03.00-03.30 SHOWTEK –LIVE- 🇳🇱
03.30-04.30 DEEPACK 🇳🇱
04.30-05.30 DANIELE MONDELLO 🇮🇹
05.30-07.00 PROPHET VS TECHNOBOY (NL/IT)
MC RUFFIAN



2.HARDTRANCE BY OXA
21.00-22.30 FRANCOIS 🇳🇱
22.30-23.30 NOISE 🇨🇭
23.30-00.30 MARCEL WOODS 🇳🇱
00.30-02.00 COSMIC GATE (GER)
02.00-03.30 DAVE 202 🇨🇭
03.30-05.00 DUMONDE (GER)
05.00-06.00 ABEL RAMOS (SP)
06.00-07.00 LUCA ANTOLINI
MC MIGHTY MIKE



3.EARLY RAVE BY BACK2SCHOOL
21.00-22.30 GIJS 🇳🇱
22.30-00.00 STANTON 🇳🇱
00.00-01.00 PANIC 🇳🇱
01.00-02.00 ROB 🇳🇱
02.00-03.00 DANA 🇳🇱
03.00-04.00 DIGITAL BOY 🇮🇹
04.00-05.30 DARKRAVER 🇳🇱
05.30-07.00 RUFFNECK 🇳🇱
MC JOE



4.TRANCE BY GESTURE
21.00-22.30 RONALD VAN GELDEREN 🇳🇱
22.30-00.00 SIGNUM 🇳🇱
00.00-01.30 TATANA 🇨🇭
01.30-02.30 RANK 1 🇳🇱
02.30-04.00 MISJA HELSLOOT 🇳🇱
04.00-04.30 MIIKA KUISMA –LIVE- (FIN)
04.30-05.45 ABOVE & BEYOND (gb)
05.45-07.00 DON DIABLO 🇳🇱
MC LITTLE MIKE



5.TECHNO BY EC RECORDS
21.00-22.15 JAY SAMUEL 🇳🇱
22.15-23.30 JOEL MULL (SWE)
23.30-00.00 COMING SOON –LIVE- 🇳🇱
00.00-01.30 AGORIA 🇫🇷
01.30-03.00 MICHEL DE HEIJ 🇳🇱
03.00-04.00 SECRET CINEMA –LIVE- 🇳🇱
04.00-05.30 MARK BROOM (gb)
05.30-07.00 HENRIK B (SWE)
MC PAUL T



6.HARDCORE BY OFFENSIVE RECORDS
21.00-22.00 DARKVIZION 🇳🇱
22.00-23.00 MISS FLOWER 🇨🇭
23.00-00.00 VIPER 🇳🇱
00.00-00.30 ANGERFIST –LIVE- 🇳🇱
00.30-01.30 CLAUDIO LANCINHOUSE 🇮🇹
01.30-02.30 PAUL ELSTAK 🇳🇱
02.30-03.00 EVIL ACTIVITIES –LIVE- 🇳🇱
03.00-04.00 CATSCAN 🇳🇱
04.00-05.00 VINCE 🇳🇱
05.00-06.00 TOMMYKNOCKER 🇮🇹
06.00-07.00 NEOPHYTE 🇳🇱
MC SYCO



7.JUMPSTYLE BY JUMPER RECORDS
21.00-22.30 ZERO GI 🇳🇱
22.30-00.00 STEVE DEXTER VS NIGEL HAWKS 🇧🇪
00.00-01.00 YOERI 🇧🇪
01.00-02.00 FURAX 🇧🇪
02.00-03.00 DA BOY TOMMY 🇧🇪
03.00-04.00 YVES 🇳🇱
04.00-05.00 DA TEKNO WARRIORS 🇳🇱
05.00-06.00 HS 🇧🇪
06.00-07.00 GREG C 🇫🇷
MC DA RICK


Post hier je links naar je sites/foto`s verslagen of post gewoon wat je ervan vond.

ID7T Radio
vanaf 22.00 uur op id&t radio, de livestream van decibel outdoor.ID&T Radio via Media Player

En deze sets zijn er uitgezonden:
Live Sets
-Panic
-Dana
-Darkraver
-Digital Boy
-Gizmo
-Max B Grant
-Dumonde
-Misja Helsloot
-Noise
-Rank 1
-Ronald van Gelderen


op Thrillseekerz staan een aantal foto`s filmpjes en nog iets leuks waar bijna iedereen wel in is geintresseerd ;) :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
da boy tommy, tatana, cosmic gate, zany, lady tom, the prophet, Darkraver, rob & joe, technoboy,en...... MC Ruffian :respect: :respect: :respect:

Top feesie :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb ik al gezegd dat er echt een KUT geluid was in de hardcoretenten?

:vaag:
Waarschuw beheerder
Geluid was bagger jah...

Ik me verheugen op angerfist wordt het geluid ff zachter gezet:S
Waarschuw beheerder
donateur
Goed feestje weer ;-)

DJ Yves, Da Tekno Warriors, Beholder & Balistic :D
Darkraver draaide een hele lekker set en daarna was het tijd voor Ruffneck !!!!!!!!!!!!!!
Damn wat zette die een geweldige set neer!!!!!!
Echt geweldig dat DJ Ruffneck weer af en toe draait!!


:respect: to the DJ's :respect:
Waarschuw beheerder
Was weer een super feestje heb me zzer goed vermaakt! :D
Minpunten: Te weinig barren, te weinig Foodtenten, Onduidelijke regeling met foodmunten, De drukte van het ene naar het andere veld over een smal bruggetje, en het ergste vond ik de wachttijd bij de food. Was gewoon niet normaal man een half uur wachten op 1 bakje frites, de gozers moeten echt eens leren doorwerken daar! :@.
Pluspunten: Muziek stond redelijk hard voor een nachtfestival, line-up was super :respect: Daniele Mondello:respect: . Aankleding was ook wel kicke.
Kortom een zeer geslaagd feestje
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat bruggetje dat was echt te smal...gewoon een grote opstopping werd dat echt waardeloos
Waarschuw beheerder
Het geluid was waardeloos! :o

Dat is al de vierde keer, en terecht! (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Neophyte ging nog we3l ff lekker door:9
Waarschuw beheerder
Hier nog maar een keer dan :S :

Yeah boii, Mossel,ik zal ff wat kritischer zijn over Decibel: Het geluid stond in 4 / 7 tenten gewoonweg veel te laag. In de early rave zaal en de nieuwe hardcore zaal was er buiten meer bass te horen dan binnen , slechte zaak. Daarbij kon je in de tent nog rustig een praatje maken met je buurman die 5 meter verder stond te hakken, niet echt zoals het hoort dus.

Maargoed, gelukkig kwam ik ook niet specifiek voor die tenten, maar wel voor DUN JUMP TENT ! Kijk en dat was NOU WEL een zeer GOEDE tent. Daar waren echt allen liefhebbers, relaxte gasten (op 2 pogo'ers na dan (exl pogo Nicoot)) en de betere DJ en het betere geluid('s volume). Daar was het echt genieten, met met name Furax. Da Boy Tommy moest even plaats maken voor evil activities, wat de bekende sound bracht, maar door de bekedende Decibel bout installatie niet altijd even goed overkwam. Terug in de jumptent kwam dun Paulus gelukkig al weer overgelopen van de hardcore tent om samen met bierholder / neophyte aka DA TECHNO WARRIORS een UBER set weg te zetten. Damn ik ben wat gewend, maar dit sloeg alles, niet te houden gewoon. Mochten Paulus en Bierholder dit lezen, zijn ze de bij deze uigenodigd op de undergroundparty volgende week bij mij thuis, waar ze een VIP behandeling krijgen. ff zonder shit, damn, beter kan het voor mij niet.

Vervolgens nog ff bij die ruftbek wezen kijken. Klonk allemaal zeer strak, alleen jammer weer dat m'n Akaiiiii stetje hier thuis nog harder gaat...

Jammer was alleen wel dat er in de JUMP tent geen bar was, terwijl daar toch volgens mij meer (bier) wordt gedronken dan in heel die Wazi tent bij elkaar, maargoed.

Denk je als afsluiter nog ff uit te jumpen bij Greg C, master of Jump producers, krijg je als laatste nummer die plaat te horen waarvan ik de naam niet een durf uit te spreken, iets van I like it bout ofzo. Als ik om een reactie van een medewerkster op het podium vraag, waarom dun Greg zich verlaagt tot dat niveau (ik bedoel doe gewoon je ding) krijg ik als uitleg dat het de laatste plaat is uit de Jump tent, JA DAAROM MUTS ! Jonge jonge, ...

En die vernouwing was idd ook beetje vaag.

Maar ik heb me al 2x beter vermaakt dan vorig jaar op Decibel, dankzij die jumptent dus , en natuurlijk Da Techno Warriors!

Volgend jaar ben ik er voor de 4e keer, maar dan hoop ik dat ze die pik met z'n decibelmeter thuis laten, zodat het volume echt eens open kan, en het geluidsniveau eens DECIBEL waardig wordt in alle tenten.

SlutBanger heeft gesproken,

Skelpdieruh 4-evah
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat doe jij boiiiiiiiiiiiiiii :d

Iedereen weet nu wel dat het geluid KUT was :/
Waarschuw beheerder
donateur
Dat bruggetje dat was echt te smal...gewoon een grote opstopping werd dat echt waardeloos


was voor mij het enige minpuntje.... nou daar kan ik wel mee leven.
Waarschuw beheerder
Inderdaad Fred!

Furax en Da Tekno Warriors! :respect:
Waarschuw beheerder
Ik ook gelukkig

en de early rave en hardcore tent moeten dichter bij elkaar
Waarschuw beheerder
Was fantastisch, vooral bij de hardstyle vanaf danielo mondello helemaal te gek,,,
The prophet en technoboy hadden een wereldafsluiting,
 
Waarschuw beheerder
donateur
Een Wereldfeestje :respect: :D :yes: :bounce: (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
was wel aardig gek ja :D
:vaag:

hardcore tent vond k t geluid wel aardig. maar met angerfist was t bagger :S

en wat was die vieze rook :( werd er gewoon misselijk van :/


IDD Ruffneck :respect: :jaja: :kwijl: da was echt super
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Was me mijn feestje wel, vond het geluid bij offensive schrijnend.Zacht, vervormt met enorme blaas bassen, te weinig speakers geloof ik zoveel zag je er niet staan maar early rave en hardstyle waren misschien niet gehoorsbeschadigend maar zeker zuiver.

Idd paadje was bale de rest was wel goed geregeld. Hoefde niet lang te wachten bij binnenkomen en jassen en het vervoer terug met de bus was (y)

ruffneck was toch zeker de man van de avond :yes:
 
Waarschuw beheerder
Ja was echt vet (y) Neophyte mag meer afsluiten van mij :jaja: Raar was wel in de Hc tent, waar was de bas?????????? Alleen als je aan de rand stond voelde je de bass zegmaar, maargoed we moeten altijd zeiken he ;P.

The Viper......tatatatattaat

tatatat NJAAAAAAAAAAAAAAAAAA ---->>>>

---->>>>>>>>>>>>>

Hij draait me favo plaat

RAVE CREATOR & THE MOVER - ATMOS~FEAR

Ja hij kon niets meer fout doen in mijn ogen natuurlijk, machtige herrie (L)

Verder zany in de hs (y) Vet hoor, leuke platen keus ook E-Town Gehoord , Blow The Sushi, Firestarter etc :)

Afsluiter daar was wel leuk geloof ik, maar k ging gelijk naar neophyte dus niet veel van meegekregen.

Veel bekende gezien weer :D Leuk !

Verde veel gewandelt, wandelen rulez op een feest :). Ik heb wel geen voeten meer over, heb me suf gehakt en gelopen :D.

Top feest, alleen jammer van me telefoon dus :( Maarja...
 
Waarschuw beheerder
Trouwens waar was X-Tinction bij Ecvil Activities :vaag: of heb ik dat dan gemist ofzo ;-s
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Hele avond in de hardstyle geweest, en het was geweldig!! :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een BRUUT feest was dit zeg.. Niet normaal.. Ben helemaal maar dan ook echt helemaal los gegaan.. in de hardstyle en hardcore.. Iedereen draaide daar gewoon top :D Ik kon me geen beter verjaardagsfeestje wensen :respect:

VOLGEND jaar zeker weer :yes:
Waarschuw beheerder
Ik sluit me aan bij de rest dat dit echt een super feest was!! De sfeer was goed en de dj's draaiden echt lekker!! Lang niet meer zo los gegaan.. Dj paul was DE man van de avond voor mij! (zowel bij hardcore als bij jumpstyle)
 
Waarschuw beheerder
Zo, ben net thuis! Wat een feest, zeg! Zelden zo'n vet feest meegemaakt als vannacht! Sfeer was top, niet te druk, goed georganiseerd! Alleen had de muziek in de Early Rave-tent wel wat harder gemogen. Kleinigheidje... ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Was.. uh tja.. hoe zal ik het zeggen

Heftig :9
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het gewoon super (Y)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb het grootste deel van de avond/nacht doorgebracht in de "Jump-zaal"...

Daar vond ik Furax erg lekker draaien en Da Tekno Warriors... (Y)

Ik had veeeel meer verwacht van Da Boy Tommy, maar die hield het bij "makkelijke" melodietjes die meer weg hadden van HS en omlaag-gepitchte HC-nummertjes dan van "Jump" zoals ik het ken... sorry, maar dat viel me echt tegen, terwijl ik zo naar zijn setje uitgekeken had :/
Waarschuw beheerder
Vorig jaar was beter en gezelliger,veels te lange rijen voor drinken te halen!maar de wcs waren wel gratis dat was beter! (y) voor mezelf,geen drugs gehad en geen drank! ik ben trots op mezelf :d
 
Waarschuw beheerder
kvond et geluid in hardcore tent echt k*t :s:@
heb daar wel et meeste gestaan in de hoop van dat et nog goed zou komen met et geluid :(

maar helaas....

bij hardstyle was et veel beter geregelt :s daar was et geluid wel goed :jaja:

maar verder wel een goed feestje alleen dat geluid is toch wel belangerijk vind k :vaag:

dussja b2s heeft nie echt wat je kunt noemen een goede indruk achtergelaten vind k :)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
:bounce:

:yes:

:9
Waarschuw beheerder
was op zich wel grappig feessie... geluid stond idd zwaar te zacht maar dat werd later wel bijgedraaid.... maar ff zonder dollen... die kankerzooi die daar gespoten werd was dus volgens mij serieus niet goed voor je... keel klapte dicht en allez.... ff minder zeg maar en voor de rest ging het wel... muziek in de hardcore vond ik niet al te kut.. ook wel blij dat het droog is geweest.....
 
Waarschuw beheerder
goeie sfeer, goed gdraaid, kut hoerige tyfus bonnen, voor vreten en drinken, en alleen (!) per 5 kopen, terwijl al het eten 3 muntjes was, kut paadje, van ene naar andere kant, 3 muntjes betalen voor 1 (!) knakworst zonder broodje.. in de hardstyle tent zag ik pakken appelsap staan van de aldi ofzo, ook triest, betaal je er 2 euro voor, dan vind ik ook wel dat je het beste moet krijgen, niks tegen de aldi ofzo, maar t is gewoon triest, is t zelfde als ze ineens euroshopper bier gaan schenken.. tsja, vond het een beetje goedkoop overkomen, geluid was kut, overal, moet veel harder, en zoals al eerder was gezegd, early rave en hardcore moeten bij elkaar.. Maar ik heb me verder echt super vermaakt, en ga volghend jaar gewoon weer...
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik vond er geen reet aan, NJOY was zooooooveel beter.....

;)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind zeker niet dat Early rave en hardcore gecombineerd moeten worden in 1 tent! :S

Respect voor het verleden en voor toekomst... 2 dingen die los moeten staan van elkaar!
Waarschuw beheerder
nee die 2 tenten moeten dichter bij elkaar worden gezet, niet dat je dat hele terrein telkens moet over lopen!!
Waarschuw beheerder
donateur
Heel erg geslaagd feestje! Alleen ik werd op het einde van angerfist ff bijna gekild door die traangas of wat het dan ook was:S kreeg gewoon geen lucht meer! Halve hardcoretent in 1 klap leeg:S
Hardstyle tent was Top.
:respect: SHOWTEK :respect:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
ja, idd, je was een half uur bezig om bij de early rave te komen, veels te ver man, dichter bij elkaar, niet samenvoegen...


zag trouwens weinig van die wannabe nazi's.... goede zaak, geen 1 keer pogo ghezien, goeie zaak!!
 
Artiest The Carcass
Waarschuw beheerder
donateur
feessie was super , lekker gedraaid
Vince the man !!!!
volume af en toe ....................
en dat tussenstuk van hardcore naar early rave ........
voor de rest lekker wappie geweest en lekker gedanst
 
Waarschuw beheerder
donateur
heb er geen woorden voor
was echt zo top (Y)
Waarschuw beheerder
super feest, super sfeer. Vooral early rave was master.
Ga nu maar es proberen te slapen
 
Waarschuw beheerder
donateur
Het probleem was gewoon dat in die beide zalen de sfeer op sommige momenten veruit het slechtst was! In beide tenten werd het "joden"-geroep gevolgd door "A'dam-hooligans"-kreten...

Ookal vind ik het 't meest kinderachtige gezeik wat er is... Je weet dat het provocerend werkt wanneer je zoiets roept in die streek.

Als die 2 tenten naast elkaar zouden liggen, en er zou daadwerkelijk iets "groots" gebeurt zijn qua vechtpartij/opstootje, zou het veel moeilijker zijn voor de beveiliging om er tussen te springen, aangezien de kans dan groot zou zijn dat de vechtpartij dan veel groter zou zijn dan in 1 tent.
Waarschuw beheerder
Ik vond het een beter feest dan vorig jaar. Alleen "de vloer" in de hardcore tent sloeg werkelijk echt alles, ze hadden niet eens een plank neergeled. Je stond daar gewoon op de grond te stampen

Maar al met al, heb me prima vermaakt:D

:bounce:
 
Waarschuw beheerder
amsterdam hooligans?? was je wazig, lijkt me sterk namelijk..
 
Waarschuw beheerder
Perfect feestje :D
En ik heb in de hardcorezaal steeds linksvoorin gestaan en daar ging het geluid en de bass echt wel hard
 
Waarschuw beheerder
links vooraan? de zaal was rond...
 
Waarschuw beheerder
donateur
Nee Potje... ik was op dat moment broodnuchter.

Echt gehoord, en ik stond er ook behoorlijk van te kijken :/

Potje 29 augustus 2004 11:24
links vooraan? de zaal was rond...


Misschien vanaf de DJ gezien?
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
heb me daar zeker heel goed vermaakt:) hier en daar wat minpuntjes, maar dat hou je altijd....voor mij was t een superfeest :bounce:
Waarschuw beheerder
mafkees 29 augustus 2004 11:00
maar ff zonder dollen... die kankerzooi die daar gespoten werd was dus volgens mij serieus niet goed voor je... keel klapte dicht en allez.... ff minder zeg maar en voor de rest ging het wel... muziek in de hardcore vond ik niet al te kut.. ook wel blij dat het droog is geweest.....


Was een figuur zo lollig geweest om met een brandblusser te gaan spuiten, dan krijg je dat. Echt ziek!
(hoorde ik achteraf)
 
Waarschuw beheerder
Ik vond het echt Super!!(Y) :):)
Waarschuw beheerder
donateur
Goed vermaakt, op het begin me twijffels.Ik vond het toen nog erg soft en de hardcore zaal kon je niet komen rond 0.00.
Er was blijkbaar iets met traangas, KUTKOPPUH :@

Mja toen d-boy begon, begon het leuk te worden :yes:

Ruffneck was erg goed :respect: