Partyflock
 
Forumonderwerp · 702345
1 volger · 10624x bekeken
Betreft: evenement: Decibel, zaterdag 28 augustus 2004 om 21:00
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=00132610000554875d95e1921a0060ffe1]http://www.nrg010.demon.nl/decibel/head.JPG[/img]

Yo peepz hier is ie dan:
Het grote "hoe was Decibel 2004 Topic""

Dit is het vervolg van Decibel Outdoor 2004 topic

Dit zijn de area`s dj`s en draaitijden:
1.HARDSTYLE BY SEISMIC RECORDS
21.00-22.30 ZANY 🇳🇱
22.30-23.30 GIZMO(NL)
23.30-00.30 LADY TOM 🇨🇭
00.30-01.30 MAX B GRANT 🇨🇭
01.30-03.00 BEHOLDER & BALISTIC 🇳🇱
03.00-03.30 SHOWTEK –LIVE- 🇳🇱
03.30-04.30 DEEPACK 🇳🇱
04.30-05.30 DANIELE MONDELLO 🇮🇹
05.30-07.00 PROPHET VS TECHNOBOY (NL/IT)
MC RUFFIAN



2.HARDTRANCE BY OXA
21.00-22.30 FRANCOIS 🇳🇱
22.30-23.30 NOISE 🇨🇭
23.30-00.30 MARCEL WOODS 🇳🇱
00.30-02.00 COSMIC GATE (GER)
02.00-03.30 DAVE 202 🇨🇭
03.30-05.00 DUMONDE (GER)
05.00-06.00 ABEL RAMOS (SP)
06.00-07.00 LUCA ANTOLINI
MC MIGHTY MIKE



3.EARLY RAVE BY BACK2SCHOOL
21.00-22.30 GIJS 🇳🇱
22.30-00.00 STANTON 🇳🇱
00.00-01.00 PANIC 🇳🇱
01.00-02.00 ROB 🇳🇱
02.00-03.00 DANA 🇳🇱
03.00-04.00 DIGITAL BOY 🇮🇹
04.00-05.30 DARKRAVER 🇳🇱
05.30-07.00 RUFFNECK 🇳🇱
MC JOE



4.TRANCE BY GESTURE
21.00-22.30 RONALD VAN GELDEREN 🇳🇱
22.30-00.00 SIGNUM 🇳🇱
00.00-01.30 TATANA 🇨🇭
01.30-02.30 RANK 1 🇳🇱
02.30-04.00 MISJA HELSLOOT 🇳🇱
04.00-04.30 MIIKA KUISMA –LIVE- (FIN)
04.30-05.45 ABOVE & BEYOND (gb)
05.45-07.00 DON DIABLO 🇳🇱
MC LITTLE MIKE



5.TECHNO BY EC RECORDS
21.00-22.15 JAY SAMUEL 🇳🇱
22.15-23.30 JOEL MULL (SWE)
23.30-00.00 COMING SOON –LIVE- 🇳🇱
00.00-01.30 AGORIA 🇫🇷
01.30-03.00 MICHEL DE HEIJ 🇳🇱
03.00-04.00 SECRET CINEMA –LIVE- 🇳🇱
04.00-05.30 MARK BROOM (gb)
05.30-07.00 HENRIK B (SWE)
MC PAUL T



6.HARDCORE BY OFFENSIVE RECORDS
21.00-22.00 DARKVIZION 🇳🇱
22.00-23.00 MISS FLOWER 🇨🇭
23.00-00.00 VIPER 🇳🇱
00.00-00.30 ANGERFIST –LIVE- 🇳🇱
00.30-01.30 CLAUDIO LANCINHOUSE 🇮🇹
01.30-02.30 PAUL ELSTAK 🇳🇱
02.30-03.00 EVIL ACTIVITIES –LIVE- 🇳🇱
03.00-04.00 CATSCAN 🇳🇱
04.00-05.00 VINCE 🇳🇱
05.00-06.00 TOMMYKNOCKER 🇮🇹
06.00-07.00 NEOPHYTE 🇳🇱
MC SYCO



7.JUMPSTYLE BY JUMPER RECORDS
21.00-22.30 ZERO GI 🇳🇱
22.30-00.00 STEVE DEXTER VS NIGEL HAWKS 🇧🇪
00.00-01.00 YOERI 🇧🇪
01.00-02.00 FURAX 🇧🇪
02.00-03.00 DA BOY TOMMY 🇧🇪
03.00-04.00 YVES 🇳🇱
04.00-05.00 DA TEKNO WARRIORS 🇳🇱
05.00-06.00 HS 🇧🇪
06.00-07.00 GREG C 🇫🇷
MC DA RICK


Post hier je links naar je sites/foto`s verslagen of post gewoon wat je ervan vond.

ID7T Radio
vanaf 22.00 uur op id&t radio, de livestream van decibel outdoor.ID&T Radio via Media Player

En deze sets zijn er uitgezonden:
Live Sets
-Panic
-Dana
-Darkraver
-Digital Boy
-Gizmo
-Max B Grant
-Dumonde
-Misja Helsloot
-Noise
-Rank 1
-Ronald van Gelderen


op Thrillseekerz staan een aantal foto`s filmpjes en nog iets leuks waar bijna iedereen wel in is geintresseerd ;) :D
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
nja ik hou het maar op milde uitspraken omdat hij nogal gewaardeerd schijnt te zijn onder het nieuwe hardcore publiek.
Die al pogoend luisteren naar pannenkoekenhardcore :/
Waarschuw beheerder
donateur
MC Joe bij het nieuwe hardcore publiek gewaardeert,Hmm denk eerder bij de oudere,die hem langer kennen dan al die pogo koters
 
Waarschuw beheerder
donateur
wou net zeggen meid, je bent me voor, maar wat weet hij er nou van??
Waarschuw beheerder
donateur
Tjah sommige,als je der niks van weet houd je mond dan:[
Waarschuw beheerder
donateur
meestal vind ik joe wel relaxed, hij is zeker mijn favo MC, maar dit keer was ie echt fucking gaar.
Waarschuw beheerder
donateur
Vond hem in het begin gewoon goed hoor
 
Waarschuw beheerder
Zeer goed feessie!! :):):D:D
 
Waarschuw beheerder
Zeker goed feessie geweest.
Liep goed door bij de w.c.
 
Waarschuw beheerder
een los feest vooral Early Rave en jump. Die jumptent had wel voor die trancetent gemogen, want die was wel erg klein :/ Het terrein was goed, behalve die suffe doorgang dan maar jah, die werd later trouwens goed omgeleid :d
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Er was echt HELEMAAL geen zak aan....
 
Waarschuw beheerder
altijd positief hey micky :nee:
 
Waarschuw beheerder
lekker feestje tog?
 
Waarschuw beheerder
maar de wc stonk wel :P heheh
Waarschuw beheerder
Gister had ik het er nog over met m'n maten...Viel me eigenlijk op dat er wel een lekkere relaxte sfeer hing op Decibel, weinig aggressie enz.....
Waarschuw beheerder
Alleen die brandblusser!! :no: echt simpel!
 
Waarschuw beheerder
Snoeihard idd!
 
Waarschuw beheerder
het was zeker en goed feessiie!! maar ben alleen op zoek naar en stukkie film die ik maar niet kan vinden , op thrilseeker doet die het niet of mijn pc doet gewoon en betjuh raar :S iemand een andere site waar ik wat kan vinden??
Waarschuw beheerder
Mondello draaide echt master
Waarschuw beheerder
Decibel was (onverwacht) meesterlijk!
:respect: voor het Jumpstyle tentje!!! Tijd geleden dat ik zo'n sfeer had meegemaakt....kippevel!!!!
Waarschuw beheerder
Decibel was een goed feest maar sommige dingen zoals het geluid en de ondergrond in de hardcorezaal konden echt beter.
Waarschuw beheerder
Hahaha jaaa mooi De lichtenShow van HC stortte bijna in elkaar door de stampende menigte!! en over de vloer gesproken.. Was het geen springplank?? ooohhwww... raar... ik vloog elke halve seconde door de stampende menigte door de lucht..
 
Artiest JayTD
Waarschuw beheerder
donateur
Super feessie!
Waarschuw beheerder
Zow onverwacht echt meesterlijk feestje :jaja:
Vanaf The Viper ging ik al aardig los, maar ANGERFIST von ik wel een van de hoogtepunten :D
(jammer van die brandblusser :[) Daarna von ik Paul nog TOP, Evil activities weer helemaal te gek! Nog FF in de early geweest voor Dboy, zow wat was de 2e helft van z'n set lekker B) Tommyknocker en vince lieten ons in de vroege uurtjes ook nog aardig los gaan maar RUFFNECK :respect: was roch de man v/d avond!!! jammer da er zoveel mensen stonden te kijken>>> Je MOET Hakkûh op zo'n set :jaja:
 
Waarschuw beheerder
Kut 4 mij dat ik niet ben geweest, aangezien ik veel positiefe reactie's hoor.
Volgend jaar ga ik zeker weten.

Trouwens nieuwe Decibel Anthem is uit.
Waarschuw beheerder
vond het ten opzichte van vorig jaar toch iets tegenvallen, maar misschien ben ik er gewoon met te hoge verwachtingen heen gegaan, maar heb het het gelukkig toch prima naar me zin gehad
Waarschuw beheerder
de Techno area was super, heb voor de rest weinig gezien van het feest, maar vond ik ook niet zo belangrijk!!
 
Waarschuw beheerder
IDD SaBINe, was (Y) (leuke profiel foto van jou en Jeroen trouwens) en voor mij ook de Oldskool en Early Rave tent!. Smullen van Stanton, Rob en Joe :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
to stafford

www.core-c.nl :)
 
Waarschuw beheerder
jep decibel was ckers de moeite waard .. hc was :respect: :bounce:
Waarschuw beheerder
Decibel was echt de shit!
Heerlijk wezen :bounce: :bounce: :bounce:

Volgend jaar ben ik er zeker weer.