Partyflock
 
Forumonderwerp · 702345
1 volger · 10893x bekeken
Betreft: evenement: Decibel, zaterdag 28 augustus 2004 om 21:00
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=00132610000554875d95e1921a0060ffe1]http://www.nrg010.demon.nl/decibel/head.JPG[/img]

Yo peepz hier is ie dan:
Het grote "hoe was Decibel 2004 Topic""

Dit is het vervolg van Decibel Outdoor 2004 topic

Dit zijn de area`s dj`s en draaitijden:
1.HARDSTYLE BY SEISMIC RECORDS
21.00-22.30 ZANY 🇳🇱
22.30-23.30 GIZMO(NL)
23.30-00.30 LADY TOM 🇨🇭
00.30-01.30 MAX B GRANT 🇨🇭
01.30-03.00 BEHOLDER & BALISTIC 🇳🇱
03.00-03.30 SHOWTEK –LIVE- 🇳🇱
03.30-04.30 DEEPACK 🇳🇱
04.30-05.30 DANIELE MONDELLO 🇮🇹
05.30-07.00 PROPHET VS TECHNOBOY (NL/IT)
MC RUFFIAN



2.HARDTRANCE BY OXA
21.00-22.30 FRANCOIS 🇳🇱
22.30-23.30 NOISE 🇨🇭
23.30-00.30 MARCEL WOODS 🇳🇱
00.30-02.00 COSMIC GATE (GER)
02.00-03.30 DAVE 202 🇨🇭
03.30-05.00 DUMONDE (GER)
05.00-06.00 ABEL RAMOS (SP)
06.00-07.00 LUCA ANTOLINI
MC MIGHTY MIKE



3.EARLY RAVE BY BACK2SCHOOL
21.00-22.30 GIJS 🇳🇱
22.30-00.00 STANTON 🇳🇱
00.00-01.00 PANIC 🇳🇱
01.00-02.00 ROB 🇳🇱
02.00-03.00 DANA 🇳🇱
03.00-04.00 DIGITAL BOY 🇮🇹
04.00-05.30 DARKRAVER 🇳🇱
05.30-07.00 RUFFNECK 🇳🇱
MC JOE



4.TRANCE BY GESTURE
21.00-22.30 RONALD VAN GELDEREN 🇳🇱
22.30-00.00 SIGNUM 🇳🇱
00.00-01.30 TATANA 🇨🇭
01.30-02.30 RANK 1 🇳🇱
02.30-04.00 MISJA HELSLOOT 🇳🇱
04.00-04.30 MIIKA KUISMA –LIVE- (FIN)
04.30-05.45 ABOVE & BEYOND (gb)
05.45-07.00 DON DIABLO 🇳🇱
MC LITTLE MIKE



5.TECHNO BY EC RECORDS
21.00-22.15 JAY SAMUEL 🇳🇱
22.15-23.30 JOEL MULL (SWE)
23.30-00.00 COMING SOON –LIVE- 🇳🇱
00.00-01.30 AGORIA 🇫🇷
01.30-03.00 MICHEL DE HEIJ 🇳🇱
03.00-04.00 SECRET CINEMA –LIVE- 🇳🇱
04.00-05.30 MARK BROOM (gb)
05.30-07.00 HENRIK B (SWE)
MC PAUL T



6.HARDCORE BY OFFENSIVE RECORDS
21.00-22.00 DARKVIZION 🇳🇱
22.00-23.00 MISS FLOWER 🇨🇭
23.00-00.00 VIPER 🇳🇱
00.00-00.30 ANGERFIST –LIVE- 🇳🇱
00.30-01.30 CLAUDIO LANCINHOUSE 🇮🇹
01.30-02.30 PAUL ELSTAK 🇳🇱
02.30-03.00 EVIL ACTIVITIES –LIVE- 🇳🇱
03.00-04.00 CATSCAN 🇳🇱
04.00-05.00 VINCE 🇳🇱
05.00-06.00 TOMMYKNOCKER 🇮🇹
06.00-07.00 NEOPHYTE 🇳🇱
MC SYCO



7.JUMPSTYLE BY JUMPER RECORDS
21.00-22.30 ZERO GI 🇳🇱
22.30-00.00 STEVE DEXTER VS NIGEL HAWKS 🇧🇪
00.00-01.00 YOERI 🇧🇪
01.00-02.00 FURAX 🇧🇪
02.00-03.00 DA BOY TOMMY 🇧🇪
03.00-04.00 YVES 🇳🇱
04.00-05.00 DA TEKNO WARRIORS 🇳🇱
05.00-06.00 HS 🇧🇪
06.00-07.00 GREG C 🇫🇷
MC DA RICK


Post hier je links naar je sites/foto`s verslagen of post gewoon wat je ervan vond.

ID7T Radio
vanaf 22.00 uur op id&t radio, de livestream van decibel outdoor.ID&T Radio via Media Player

En deze sets zijn er uitgezonden:
Live Sets
-Panic
-Dana
-Darkraver
-Digital Boy
-Gizmo
-Max B Grant
-Dumonde
-Misja Helsloot
-Noise
-Rank 1
-Ronald van Gelderen


op Thrillseekerz staan een aantal foto`s filmpjes en nog iets leuks waar bijna iedereen wel in is geintresseerd ;) :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
GVD zeg het was echt superbruut :yes:.

Eigenlijk hele avond in de hc tent gestaan, en links voor de dj stond het geluid echt wel hard en was de sfeer ook wat beter als in de rest van de tent.. Nadelen waren het enorm lange wachten op een patatje en met neophyte konden die bartrutten de vraag naar drankjes niet echt meer verwerken..

Volgend jaar iig zeker weer (Y)
 
Waarschuw beheerder
Heeft alleen eigenlijk iemand een idee waarom je op een gegeven moment er niet meer door mocht/kon bij die brug?


stonden 2 karretjes vlakbij de brug die de weg blokkeerde :-S mogen ze volgend jaar wel wat aan doen!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Stonden die daar 2 uur lang???:S
Waarschuw beheerder
Super gaaf feest!! :bounce: Sfeer was goed geen vechtpartij gezien of zo, alleen de verbinding tussen de twee gedeelten van het terrein was vervelend en het geluid stond in het begin heel zacht..!! Maar heb t onwijs naar me zin gehad!!!
:bounce:
Waarschuw beheerder
(y) (y) (y) (y) (y) (y)

:respect:

Wat een toppertje. Geopend met Francois lekker beginnen zoals het hoort. Op naar Gizmo: Tegenvaller geluid vanaf de grond en een veel te afgestompte bas. Op naar de techno: coming soon : ging wel (maar dan mag gezegd worden ik ben zowiezo geen techno fan. Toen wilde we naar cosmic gate maar er was een drukte bij de brug dus maar weer terug waar ik hoe dan ook heen wilde: Meneer Furax. Alle negatieve reacties op deze Weltmeister kan mijn white shiny ass kussen want tering wat een set 60 minuten vooraan gestaan Geweldig bruut bla bla bla Decibel kon niet meer stuk.
De rest nogal wat aangewakker jump techno hardtrance etc etc en zo heen en weer. Ps Eten was zeer sheit geregeld maar dat mocht de pret niet bederven.

Nog 1 x in de harcore zaal gestaan. Maar hier heb ik me helemaal rot gelachen. Je zag alleen van die mannetjes die normaal roepen Hardcore de hardste en we gaan tot het bot bla bla bla nou we hebben 5 mensen zien dansen in een volle tent.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
vond het een topfeessie!!!!!!!!!!!!!
 
Waarschuw beheerder
:respect: MONDELLO :respect:
Waarschuw beheerder
jumpstyle tent was klein,maar fijn,lekker vol goed geluid,en wat een gruwelijke set van dj yves.
jumpstyle the newstyle,super.
En ja panic bedankt voor de laatste plaat outside world rulesssss.
Werkzaam bij Multar
Artiest {SHOWLIST artist 35853, 25881}
Waarschuw beheerder
donateur
Kheb me goed vermaakt!!
Was alleen op sommige punten een beetje tedruk!!
Vooral bij de doorgang maar kwam er later achter dat er 2 doorgangen waren!!Werd verder ook niet gezegd ofzo :S...

Verder Leuk feestje geen agresiefe sfeer ofzo
 
Waarschuw beheerder
helemaal (Y)
Waarschuw beheerder
damn... wat een gruwelijk feessie... kwamen om uurtje of 11 aan... eerst ff hardstyle, toen ff hardtrance (cosmic gate en stukkie marcel woods), daarna weer hardstyle, half uurtje early rave bij dana... maar daarna.....

Mondello draaide zo retegoed.. denk wel een van de beste sets die ik dit jaar heb gehoord.... en had zat maar te spelen met ze draaiertjes, t hield niet op....

en afsluiting TB en Propper, helemaal geweldig, alleen maar knallers en helemaal tegen 7 uur.. ging t volume+bass ff helemaal vol aan, zo dat merk je wel hoor aan je oortjes, volgens mij t hardste geluid wat ik ooit op een feest heb gehoord!!!!

Al met al een helemaal geweldig feest die zeker in de top van mijn gave feesten thuishoort!!!!! Till next year!!!!!!:D:D
Waarschuw beheerder
Het was zeker beter dan vorig jaar heb echt genoten met iedereen
Waarschuw beheerder
donateur
Vooral bij de doorgang maar kwam er later achter dat er 2 doorgangen waren!!Werd verder ook niet gezegd ofzo ...


Volgens mij hebben ze die tweede doorgang er later bij geimproviseerd, netjes opgelost.

Er wilden gewoon teveel mensen in 1 keer door.
Waarschuw beheerder
Decibel was echt Top...vooral Paul, Neophyte...
En natuurlijk Daniele Mondello!!(Y)
 
Werkzaam bij Triple R-Events
Artiest {SHOWLIST artist 31337, 17972, 27639}
Waarschuw beheerder
DJ Neophyte maakte het wel compleet voor me... :D


(Y)
Waarschuw beheerder
dat ut daar opeens zo druk werd kwam door dat geval in de hardcore tent. Wat een rotspul hing daarbinnen zeg. Heel me keel ging er door fikken. Maar wat was het nou eigenlijk?
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een feest he!!! Helemaal super!!!
Volgend jaar zijn we weer van de partij!!!
 
Waarschuw beheerder
2 josse


dat was een of andere koekenbakker die het nodig vond om een brandblusser leeg te spuiten
Waarschuw beheerder
was wel een vet feest ...beetje slechte kwaliteit hardcore tent ...vloer en geluid !!
vince ruleerde duidelijk ..wat kan hij lekker draaien zeg, niks geen fouten en gedoe , gewoon super
Waarschuw beheerder
is er iets vreemds gebeurd dan in de hardcore tent? Iemand zei net ook al wat over iets tijdens Angerfist? Niks van meegekregen, Vince heerste het hardst :D
 
Waarschuw beheerder
Heeft iemand al trouwens de sets van decibel, die uitgezonden zijn en ze ook online kan zetten??
Waarschuw beheerder
ja het was echt helemaal geweldig!! godsgruwlijk:D ik kwam in de hardcore tent en ben er niet meer weg geweest:D

jammer van de brandblussers bij angerfist, zag mensen kotsen en half flauw vallen, heb ook nog andere mindere verhalen gehoord:S idd iemand gesproken die gezien heeft dat er werd geschoten, en iemand gesproken die iemand zag met een slagaderlijke bloeding

maar voor mij was de hele nacht een dolle boel:D :bounce: HEERLIJK!!! catscan was echt zwaar gruwlijk!! pfff iedereen eigenlijk wel in de hc tent:D
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Xavi 29 augustus 2004 16:01
HardStyler-83 29 augustus 2004 15:17

donateur! voor dock 7 wat ben ik zwaar los gegaan daar Furax draaide erg lekker, kon alleen iets minder mixen maar de plaatjes die voorbij kwamen maakten veel goed !

furax die lampe kap ken niet draaien. als hij lekker draaide maar niet goed kon mixen hoe kan dat nou?? platenkeus misschien leuk maar die gek kan niet eens 2platen zonder fouten aan elkaar mixen


lul niet slap man, hij draaide supervet juist... technisch gezien ook weinig op aan te merken

maar jah jij zal wel hebben staan beuQQQQen toen bij dAnIeLe MonDelLooooowWOww

yeahh bOiiIii :vaag:
 
Waarschuw beheerder
ik vond EVIL ACTIVITIES zo geweldig :respect:
als je zag hoe hun de hele zaal gewoon helemaal los lieten gaan :D echt prachtig
 
Waarschuw beheerder
Naar m'n zin gehad, vele bekenden weer eens gezien in een super sfeer. Het weer was gelukkig perfect!.

:RESPECT: voor Mc Joe omdat hij de set van Stanton (en de rest natuurlijk) redde door de geluidsman helemaal gek te maken met PUMP UP THE VOLUME PUMP UP THE VOLUME
Waarschuw beheerder
Decibel was gezellig! Lekker naar me zin gehad, ik kom op het einde alleen niet zo goed kiezen tussen Neophyte en Ruffneck dus ik heb maar 4 keer de avondvierdaagse gelopen van de Hardcore naar Early. Hadden ze die tenten niet wat dichter bij elkaar kunnen plaatsen?
 
Waarschuw beheerder
Nog 1 x in de harcore zaal gestaan. Maar hier heb ik me helemaal rot gelachen. Je zag alleen van die mannetjes die normaal roepen Hardcore de hardste en we gaan tot het bot bla bla bla nou we hebben 5 mensen zien dansen in een volle tent.laatste aanpassing: 29 augustus 2004 16:57



o ja joh?????




Nou ik vond het echt (Y) daaro... kwam om kwart over 10 binnen en ben er pas na 0700 uur uitgegaan...

En heb het idee dat een HOOP mensen het wel degelijk naar der zin hadden in de hardcore-tent..


Beetje jammer die opmerking van je
 
Waarschuw beheerder
Was een leuk feest!
De sfeer was goed, muziekkeuze vaak vet alleen het geluid viel tegen, vooral in de early rave en af en toe ook in de hardcore.

Jump tent was trouwens super, wel goed geluid en coole sfeer, Furax vette muziek en ook Tekno Warriors waren zeer goed bezig.
Voor mij was Ruffneck wel de man van de avond, veel nummers gehoord die ik al jaren niet meer gehoord had, flink tempo erop! :yes:
Waarschuw beheerder
nou in de jump tent was het niet groot,maar de mensen die er stonden toch die kleine tent vol,die gingen lekker allemaal uit hun dakkie.
jumpstyle de newstyle.
 
Waarschuw beheerder
Nog 1 x in de harcore zaal gestaan. Maar hier heb ik me helemaal rot gelachen. Je zag alleen van die mannetjes die normaal roepen Hardcore de hardste en we gaan tot het bot bla bla bla nou we hebben 5 mensen zien dansen in een volle tent


Hmmmz klopt wel ja... stonden veel mensen toch stil :yes: :s
Waarschuw beheerder
donateur
Erg leuk feestje... maar niet goed genoeg voor de titel "geweldig"

Vond de jumpstyle en early rave (y) Hardcore was ook goed te doen... vooral Evil Activities & Catscan :D

Vond alleen de sfeer matig in de Hardcore tent :( vooral vooraan..... waar ook nog eens een stelletje pubertjes liepen met WP kettinkjes :( Dat wekt toch agressie op :@

Maar toen de laatste anderhalf uur RUFFNECK het blijft toch een held :respect: echt super!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja, toen hebben we genoten he, Eggie :D
Gino is zeker out gegaan in de auto ;)
 
Waarschuw beheerder
BRONCO> hee Vince, elkaar gemist?
Waarschuw beheerder
Was echt een super top feest (y). Ik weet niet waar al die mensen zijn geweest maar in de hardcore stond ik toch echt op beton, geluid was heel goed (vlak bij de box), als je naar de bar liep had je al bijna drinken, elke keer als ik naar de andere kant van het terrein liep was ik er in 5 min, wc's waren super. Bijna alleen bij offensive geweest :respect: VIPER & Evil Activities & Ruffneck :respect: Zeker de helden. Enige minpunt was het eten halen, wat een lapzwanzen daaro, mogen wel wat door werken. Beste feest van het jaar (tot nu toe)(y):respect: B2S :respect:. Volgend jaar weer.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:respect: RUFFNECK :respect: was egt de man van de avond, helemaal los!!
Waarschuw beheerder
Haha, bezemsteel, je hebt echt gelijk. Die gasten bij het eten waren ECHT traag joh!
Maar goed, mijn koude patatje maakte het weer helemaal goed...:S

Feestje was wel cool. Had bij de techno toch wel iets meer verwacht en een beetje jammer dat je voor de gastenlijst helemaal om moest lopen.
En van catscan had ik eigenlijk ook wel iets meer verwacht. Voor de rest was het allemaal wel ok :D
Waarschuw beheerder
Nou penuts een rauwe hamburger is anders ook overheelijk hoor :p :s
Waarschuw beheerder
Je kon trouwens merken dat Catscan zeker wel een belang heeft in Korsakoff heb volgens mij wel 3 of 4 nummers gehoord in zijn set. Niet dat ik dat erg vind ofzo maar viel wel op.
PS. Was er ook een anthem ofzo????
 
Waarschuw beheerder
Top avond gehad!!

Lady tom :respect:
Max B Grant :respect:

En de afsluiter technoboy / the prophet

:bounce:
 
Waarschuw beheerder
PS. Was er ook een anthem ofzo????


Anthem van Beholder & Balastic d8 ik :yes:
Waarschuw beheerder
Ik had er niet veel van verwacht(omdat ik niet wist wat ik moest verwachten)
Maar wat een TOP feest!!(Y)

Eerst in de hardcore gestaan, daarna eigenlijk hele avond in de Hardstyle!!!
PROPHET VS TECHNOBOY :bounce: :bounce:
Wooow echt lekker, nog ff dik 20 min langer door en we stonden vooraan, bij de laatste paar nr's ging de muziek echt wel goed hard!!!!

Alleen bij het eten duurde het TE lang!!!!
eerst al gezeur met muntjes, dat je geen muntjes gewoon kon betalen, maar wel pinnen....
En die stomme rijen richting de Hardstyle....:S

Verder (Y)
Heb weer een SUPER nacht gehad!!! B2S Thanks
Waarschuw beheerder
Ik heb geen anthem gehoord hoor ?? Weet je hoe die heet? Laat me raden decibel 2004?
Waarschuw beheerder
was echt een retevet feest vannacht

was lang geleden dat ik me nog es echt zo uitbundig vermaakt had(terwijl ik toch veel gon feesten)

heb klein stukje van miss bloem gehoord en da was wel ok verder ben ik niet in de hc tent geweest

in de trance en hardtrance tet ben ik af en toe ook wel es geweest om te chillen en t vrouwvolk (wat trouwens over t algemeen weer goed vertegenwoordigt was :-) ) t aanschouwen

verder heb ik heel de nacht in de early rave tent gestaan en daar was op digital boy na iedereen wel goed maar de uitschieters waren rob en panic en de beste man RUFFNECK :kwijl: ook leuk dat ie doorging tot 07.15 en opt laatste nog ff mee vollop uit de bol ging :cool:

verder geen vechtpartijen gezien overal goede sfeer(vooral in de early rave tent ow wat had ikt daar ner mijnn zin)

ook organisatorisch was het allemaal perfect georganiseerd (y) :respect:

vond de pendelbus int begin wa duur mor opt einde was da zow goed georganiseerd(om terug op zeuidplein te kome)dak et toch ni erg vond

volgend jaar ben ik ZEKER weer present op decibel outdoor
Waarschuw beheerder
Heb het moeten missen..

maar ben zeer benieuwd naar de sets van Furax, Da tekno warriors en uiteraard Tommyknocker..

MAAREH waar gaan we die zooi downloaden..?
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, toen hebben we genoten he, Eggie
Gino is zeker out gegaan in de auto


Ja ze lagen allebei alleen maar te slapen... :gaap:

wat een knollenveld trouwens.. die parkeerplaatsen :@ en hadden ze die rijplaten niet iets dichter bij elkaar kunnen leggen :@ we hebben niet allemaal een hummer.. want mijn velgen zitten nu vol schaafplekken
Waarschuw beheerder
Heeft er iemand enig idee waar de livesets van gisteravond te downloaden zijn?
 
Waarschuw beheerder
Heb alleen 1 opmerking nog buiten de missende bass in de Hc in midden. Die paden opeens allemaal security daar en moets je hele tijd wachten totdat je het paadje vervolgens ging bewandelen. Rot gedoe, maarja we klagen altijd, maar kunnen ze er rekening mee houden next year :). Was vet feest!
Waarschuw beheerder
ik vondt het weer een geslaagd feesje :bounce: :bier: :mixje: :)
Waarschuw beheerder
was echt een topper!
Zany begon erg vet als 1e
Verder waren E.A en Vince tog wel erg vet!
Ook Ruffneck draaide erg Bruut
Waarschuw beheerder
Heb super genoten!:D ben 1 keer die trechter doorgelopen naar achter en d8 als je dit 10 keer doet is de n8 voorbij,,
Hardstyle,geluid,muziek, topp!
Heb het begin van Dana nog ff gezien, maar geluid was daar veel minder (of je moet op 1 meter voor een speaker gaan staan)
Gauw weer terug naar hardstyle dus :yes:
En er werd extra lang doorgedraaid, altijd fijn :yes::bounce::yes:
Geen klachten, volgend jaar zeker weer!:yes:
Moest alleen werken om 13.45 en werd pas wakker om 3 uur hahahah,,foutje