Partyflock
 
Forumonderwerp · 702345
1 volger · 11083x bekeken
Betreft: evenement: Decibel, zaterdag 28 augustus 2004 om 21:00
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=00132610000554875d95e1921a0060ffe1]http://www.nrg010.demon.nl/decibel/head.JPG[/img]

Yo peepz hier is ie dan:
Het grote "hoe was Decibel 2004 Topic""

Dit is het vervolg van Decibel Outdoor 2004 topic

Dit zijn de area`s dj`s en draaitijden:
1.HARDSTYLE BY SEISMIC RECORDS
21.00-22.30 ZANY 🇳🇱
22.30-23.30 GIZMO(NL)
23.30-00.30 LADY TOM 🇨🇭
00.30-01.30 MAX B GRANT 🇨🇭
01.30-03.00 BEHOLDER & BALISTIC 🇳🇱
03.00-03.30 SHOWTEK –LIVE- 🇳🇱
03.30-04.30 DEEPACK 🇳🇱
04.30-05.30 DANIELE MONDELLO 🇮🇹
05.30-07.00 PROPHET VS TECHNOBOY (NL/IT)
MC RUFFIAN



2.HARDTRANCE BY OXA
21.00-22.30 FRANCOIS 🇳🇱
22.30-23.30 NOISE 🇨🇭
23.30-00.30 MARCEL WOODS 🇳🇱
00.30-02.00 COSMIC GATE (GER)
02.00-03.30 DAVE 202 🇨🇭
03.30-05.00 DUMONDE (GER)
05.00-06.00 ABEL RAMOS (SP)
06.00-07.00 LUCA ANTOLINI
MC MIGHTY MIKE



3.EARLY RAVE BY BACK2SCHOOL
21.00-22.30 GIJS 🇳🇱
22.30-00.00 STANTON 🇳🇱
00.00-01.00 PANIC 🇳🇱
01.00-02.00 ROB 🇳🇱
02.00-03.00 DANA 🇳🇱
03.00-04.00 DIGITAL BOY 🇮🇹
04.00-05.30 DARKRAVER 🇳🇱
05.30-07.00 RUFFNECK 🇳🇱
MC JOE



4.TRANCE BY GESTURE
21.00-22.30 RONALD VAN GELDEREN 🇳🇱
22.30-00.00 SIGNUM 🇳🇱
00.00-01.30 TATANA 🇨🇭
01.30-02.30 RANK 1 🇳🇱
02.30-04.00 MISJA HELSLOOT 🇳🇱
04.00-04.30 MIIKA KUISMA –LIVE- (FIN)
04.30-05.45 ABOVE & BEYOND (gb)
05.45-07.00 DON DIABLO 🇳🇱
MC LITTLE MIKE



5.TECHNO BY EC RECORDS
21.00-22.15 JAY SAMUEL 🇳🇱
22.15-23.30 JOEL MULL (SWE)
23.30-00.00 COMING SOON –LIVE- 🇳🇱
00.00-01.30 AGORIA 🇫🇷
01.30-03.00 MICHEL DE HEIJ 🇳🇱
03.00-04.00 SECRET CINEMA –LIVE- 🇳🇱
04.00-05.30 MARK BROOM (gb)
05.30-07.00 HENRIK B (SWE)
MC PAUL T



6.HARDCORE BY OFFENSIVE RECORDS
21.00-22.00 DARKVIZION 🇳🇱
22.00-23.00 MISS FLOWER 🇨🇭
23.00-00.00 VIPER 🇳🇱
00.00-00.30 ANGERFIST –LIVE- 🇳🇱
00.30-01.30 CLAUDIO LANCINHOUSE 🇮🇹
01.30-02.30 PAUL ELSTAK 🇳🇱
02.30-03.00 EVIL ACTIVITIES –LIVE- 🇳🇱
03.00-04.00 CATSCAN 🇳🇱
04.00-05.00 VINCE 🇳🇱
05.00-06.00 TOMMYKNOCKER 🇮🇹
06.00-07.00 NEOPHYTE 🇳🇱
MC SYCO



7.JUMPSTYLE BY JUMPER RECORDS
21.00-22.30 ZERO GI 🇳🇱
22.30-00.00 STEVE DEXTER VS NIGEL HAWKS 🇧🇪
00.00-01.00 YOERI 🇧🇪
01.00-02.00 FURAX 🇧🇪
02.00-03.00 DA BOY TOMMY 🇧🇪
03.00-04.00 YVES 🇳🇱
04.00-05.00 DA TEKNO WARRIORS 🇳🇱
05.00-06.00 HS 🇧🇪
06.00-07.00 GREG C 🇫🇷
MC DA RICK


Post hier je links naar je sites/foto`s verslagen of post gewoon wat je ervan vond.

ID7T Radio
vanaf 22.00 uur op id&t radio, de livestream van decibel outdoor.ID&T Radio via Media Player

En deze sets zijn er uitgezonden:
Live Sets
-Panic
-Dana
-Darkraver
-Digital Boy
-Gizmo
-Max B Grant
-Dumonde
-Misja Helsloot
-Noise
-Rank 1
-Ronald van Gelderen


op Thrillseekerz staan een aantal foto`s filmpjes en nog iets leuks waar bijna iedereen wel in is geintresseerd ;) :D
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
ik hoorde dat het brandblussers waren waar Angerfist(althans 'n lid van Angerfist) mee spoot...
 
Waarschuw beheerder
ik vond het echt n heerlijk feesie :D
alleen jammer dat t geluid zo slecht was, hardcore moet echt HARD gedraait worden en dit viel wel mee....
maar voor de rest (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het een super feestje! (L)

:D
Waarschuw beheerder
donateur
volgens mij heb ik een heel leuk feestje gemist :'(
Waarschuw beheerder
donateur
nouh ik werd gek van die brandblusser:[ gadverredamme zelfs door me mouw kon ik geen fatsoenlijke lucht krijgen:no: d8 dat ik stikte ik sotnd ook nog es lekker vooraan:@
verder was ut een knalluh feest(Y) ben nu pas thuis:s wat een lange reiz maar het was ut waard:D
Waarschuw beheerder
donateur
volgens mij heb ik een heel leuk feestje gemist :'(


Dat heb je zeker ... :bounce:
 
Waarschuw beheerder
donateur
ja... als de brandweer dat meegekregen had had B2S ws 'n groot probleem gehad! :/
 
Waarschuw beheerder
Geweldig feest! De Techno was SUPER!
 
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, maar wel 'n b'tje te rustig vond ik... :(
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, maar wel 'n b'tje te rustig vond ik... :(


Jij bent ook overal he.. zie je zowat elk weekend wel een keer voorbij komen haha.. Vann8 ook! ;)
Waarschuw beheerder
Vorig jaar was beter en gezelliger,veels te lange rijen voor drinken te halen!maar de wcs waren wel gratis dat was beter! voor mezelf,geen drugs gehad en geen drank! ik ben trots op mezelf


vond het vorig jaar juist allemaal amateuristisch overkomen, dit jaar was het allemaal beter aangepakt kwa tenten enzow alleen was het geluid op de hardstyle na niet echt helemaal in orde
 
Waarschuw beheerder
donateur
Waarom heb je dan niets gezegt meissie?!

Don't be a stranger! :)
Waarschuw beheerder
donateur
zucht; en die dvd:no: oef hoop dat mn prachtige intervieuw dr niet opstaat:[
Waarschuw beheerder
donateur
Waarom heb je dan niets gezegt meissie?!

Don't be a stranger! :)


Je liep te snel voorbij hahaha.. ;)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Te snel voorbij? Ok... volgende keer dan (Y)
 
Waarschuw beheerder
Was echt een SUPER feestje!!! nog het mooiste van alle feestjes die ik heb gehad:D Kheb me echt vermaakt in de hardstyle tent en op het laatst om 6 uur in de hardcore tent was ook flink stampen (alleen ging heel moeilijk met al die flesjes :s) kben ok net pas thuis was echt een lange reis niet normaal dadelijk maar is proberen te slapen haha

Kus.. Nancy
Waarschuw beheerder
whoppa geweldig feestje :) alleen jammer van die brug oversteek plaats.. duurde mij allemaal iets te lang, gelukkig hebben ze het snel nog wa aangepast.. maar twas toch nog te traag.. geeft niks

heb genoten van de dj's!!


grtz DjMG
 
Waarschuw beheerder
jah goed feesie :D,alleen wat een mongool met die brandblusser
 
Waarschuw beheerder
donateur
komt Angerfist uit Mongolie dan? :/
 
Waarschuw beheerder
+1
zucht; en die dvd oef hoop dat mn prachtige intervieuw dr niet opstaat


Volgends mij kom ik er ook op :bloos:
 
Waarschuw beheerder
donateur
er komt gemiddeld ongeveer 150 minuten aan materiaal op die DVD te staan... ze hebben met meerdere camera's de hele nacht gefilmd. Dus ik zou er niet zeker van zijn dat je erop komt.
 
Waarschuw beheerder
het was heel vet
 
Waarschuw beheerder
Trouwens iemand dat afschuwelijk ongeluk op de a16 gezien? Zag er niet al te best uit stuk of 10 politiewagens gezien en nog een aantal ambulances.... Alle 4 de bannen afgesloten.... Volgends mij was er ook 1 dode wat we konden zien.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb in het begin in de hardcoretent gestaan en later in de early rave,jammer dat het zo ver bij elkaar vandaan lag :/

Ik weet niet alles meer :mixje: maar ik vond het echt wel een leuk feestje (Y)

Ik heb geen rellen gezien trouwens...

Wel de zwaailichten van de ambulance van dat ongeluk, er waren 2 doden trouwens (Engelse)
 
Waarschuw beheerder
Was echt afschuwelijk om te zien. 1 lag er op de weg met zo'n laken er overheen. De brandweer was nog bezig iemand uit de auto te halen, althans wat er van die auto over was. Maar die heeft het dan ook niet overleefd.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Er is iemand in volle vaart tegenaan gereden :/
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Waar heb je dat gezien..::Gupcore::.. ga ik ook ff kijken.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Twee doden bij ongeval op A16 29-08-2004



Bij een ongeval op de A16 bij Ridderkerk richting Dordrecht zijn zondagochtend twee mannen om het leven gekomen. Een derde man raakte zwaargewond. Dat laat een woordvoerder van de politie Rotterdam-Rijnmond weten.

Aanleiding voor het ongeluk was een 20-jarige Rotterdamse, die door onbekende oorzaak met haar auto tegen de vangrail klapte. Het voertuig raakte in de spin en kwam midden op de rijbaar tot stilstand. Drie achterop komende auto's botsten frontaal op de auto van de vrouw.

In een van die auto's zaten drie Engelsen. Twee van hen overleden ter plaatse, de derde man moest uit het voertuig geknipt worden. Hij is in kritieke toestand naar het Erasmus Medisch Centrum overgebracht. De politie heeft de bestuurder van de auto die op de Engelsen klapte voor verhoor meegenomen naar het bureau. De overige betrokkenen bleven ongedeerd.

De A16 is tussen het knooppunt Feijenoord en Ridderkerk-Noord afgesloten. De politie verwacht dat de afsluiting tegen negen uur wordt opgeheven. Het verkeer wordt omgeleid.


www.nieuws,nl
Waarschuw beheerder
donateur
dit was wel ff een superbruut feest vooral met danielle mondello :respect:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Het verkeer wordt omgeleid.


Jammer dat wij nog niet omgeleid werden. Had het dus echt niet willen zien.
Waarschuw beheerder
Die gast draaide echt hard jah:D
 
Waarschuw beheerder
Die 3de britt in die auto is in het ziekenhuis overleden ondertussen!
 
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zag het op de teletekst van ned 1,2,3 daar staat het net wat anders omschreven maar ja..

Aanleiding voor het ongeluk was een 20-jarige Rotterdamse, die door onbekende oorzaak met haar auto tegen de vangrail klapte


Zou het een vage of dronken decibel bezoekster geweest zijn???
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb wel een engelsman op het feest gezien in zo'n schotse rok.
Dus misschien kwamen hun van het feest :s
Waarschuw beheerder
was top (Y) net thuis helemaal naar de klote!
Waarschuw beheerder
ik vond de organisatie een 'tikkeltje' tegenvallen; als je om half 12 al een freefight hebt omdat je de gangpaden niet breed genoeg maakt.... beetje amateuristisch!
 
Werkzaam bij Triple R-Events
Artiest {SHOWLIST artist 31337, 17972, 27639}
Waarschuw beheerder
Toch maar besloten om te gaan gisteren naar decibel.. En ik heb ZEKER GEEN spijt gehad,En zo slecht vond ik die organisatie helemaal niet,integendeel... ik had zo bier en de plees waren gratis... mij hoor je niet mopperen.. :D
Hardcore-tent (Y)

iedereen draaide goed... Angerfist (Y) Alleen een beetje jammer dat er 1 of andere papkoker het nodig vond om met een brandblusser te gaan spuiten...

Paul ook goed.. catscan ook vince ook :D

Op het eind Neophyte (Y)

LEUK FEESTJE!!!!
 
Waarschuw beheerder
donateur
vond echtsuper vet feest weinig slechte muziek gehoord eigenlijk..EN GELUKKIG ging het volume in de hardcore efe wat omhoog ..want in het begin was om te :cry:

voor de rest supersfeertje aldat gezeur van rellen enzo NIX van gemerkt

vond de jumpstyle ook erg fijn liep daar ook als ik kwam met een dikke :D

UP YOURS blijft vet nummer jaaaaa voor de rest typ nog wel efe verslagie :P

greeeeez Brammutjuh
 
Waarschuw beheerder
donateur
en wc gratis (Y) ben wel een xtje of 25 geweest haha
 
Waarschuw beheerder
Dit was voor mij duidelijk het beste outdoor-feest sind tijden!

Geluid in he hardcore was idd ruk. Jumptent was relaxed, alleen had er wel een bar in gemogen. Voor de rest vond ik de barren wel ok eigenlijk; je werd in elk geval zo geholpen. Eten was ook een drama, maar voor de rest niets dan lof voor B2S. De slechte smaak vand Decibel van vorig jaar is hiermee duidelijk weggespoeld.

Die docoratie in de hardstyle tent was trouwens ook wel vet. Maar is zoiets al niet eerder geweest, op een feest in de HMH?
Waarschuw beheerder
zoooo. weer ontwaakt.
Vond het een goed feest, met een kanttekening hier en daar.
We waren ongeveer 00.15 binnen, naar Angerfist gegaan.
De tent zag er goed uit, en geluid was op dat moment niet verkeerd. Angerfist an sich vond ik niet boeiend, blijft toch een bak herrie. Maar wel lekker staan springen, tot ineens iedereen begon te rennen. Blijkt dus een brandblusser te zijn lees ik hier. Wat een idioten! Nu gebeuren er geen ongelukken, maar had heel anders af kunnen lopen.
Na Angerfist Claudio Lancinhouse gecheckt, was ok. Paul ook nog een stuk gezien, maar toen meer staan ouwehoeren :S. Toen de beurt aan Evil Activities...was weer genieten hoor. top :D
Na Evil Activities de hardcoretent gelaten voor wat ie was en de rest van de avond naar de early rave gegaan. Vond die tent stukken beter!! Lees dingen over slecht geluid, maar vooraan was het echt goed! Totaal geen problemen. Darkraver draaide zomaar een geweldige set, en Ruffneck was helemaal briljant! Topafsluiter!
Tussendoor ook nog een patatje gehaald, maar daar hebben we wel een uur over gedaan geloof ik, was behoorlijk kut geregeld!
Vond het terrein er over het algemeen prima uitzien, volgend jaar zeker weer! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Was super gezellig,Ben alleen maar en de early tent geweest omdat daar de muziek en sfeer(y) was
Heel even iemand gezocht in de hardcore zaal maar daar was ik zo weer weg
 
Waarschuw beheerder
donateur
Ja heel vet feestje, alleen ik kwam er pas heel laat in, rond een uur of 3 -4 kwam ik eindelijk in de muziek, ik weet ook niet waar t aan lag, ik had de hele tijd moeie benen, en de muziek kon me niks interreseren, en de mensen irriteerde me, totaal geen feeststemming dus:s

Maar na een paar nakkies goeie pep werd dat gelukkig een heel stuk beter:P
 
Waarschuw beheerder
In het begin kon ik mijn draai niet vinden, doordat we niet door het pad konden, iedereen werd teruggehaald, 2 uur in de hardcore tent gestaan....later konden we gewoon zo door lopen en heb ik lekker in de early rave en de hardstyle gestaan...ik heb me prima vermaakt.....
 
Waarschuw beheerder
Ik vond het top, zeker in vergelijking met vorig jaar, minpuntje was inderdaad dat gangpad, gelukkig was dat later opgelost door een tweede sluis aan te leggen.

Voor de rest vooral veel in early rave geweest, goeie sfeer, binnen 5 min geholpen aan de bar en als je een beeje oplette waar je ging staan goed geluid.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Kben zelf nie geweest, maar me vrienden hebben me vannacht goed op de hoogte gehouwe per sms!! Kheb ook nog radio geluisterd en kvond ut egwel (y) klinken. Als ik volgend jaar geen andere afspraken heb (Martin, dan moet je je verjaardag maar op een vrijdag vieren!!!) of ben nie ziek, gaak ckers weer. Vorig jaar was ut al (y)!!
Waarschuw beheerder
ik heb me ook zekersss vermaakt
goed feesjuhh.......!!:bounce:
het was voor mij de derde x decibel
en ook de beste x
al vond ik die regendans van verleden
jaar ook wel wat hebben...!!
 
Waarschuw beheerder
donateur
ow ja nog ff de nadelen:


-De grond(erg veel kuiltjes enzo, danst niet lekker)

-Kutgeluid aan het begin
-drukte early rave was abnormaal, je stond gewoon vast
-erg druk bij de drankjes halen


pluspunten:

-goeie sfeer
-gratis wc's en genoeg wc's
-smirnoff maar 2 bonnen



wie vult me aan?
 
Waarschuw beheerder
Ik heb het echt zwaar naar mijn zin gehad! :D