Partyflock
 
Forumonderwerp · 702345
1 volger · 10910x bekeken
Betreft: evenement: Decibel, zaterdag 28 augustus 2004 om 21:00
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=00132610000554875d95e1921a0060ffe1]http://www.nrg010.demon.nl/decibel/head.JPG[/img]

Yo peepz hier is ie dan:
Het grote "hoe was Decibel 2004 Topic""

Dit is het vervolg van Decibel Outdoor 2004 topic

Dit zijn de area`s dj`s en draaitijden:
1.HARDSTYLE BY SEISMIC RECORDS
21.00-22.30 ZANY 🇳🇱
22.30-23.30 GIZMO(NL)
23.30-00.30 LADY TOM 🇨🇭
00.30-01.30 MAX B GRANT 🇨🇭
01.30-03.00 BEHOLDER & BALISTIC 🇳🇱
03.00-03.30 SHOWTEK –LIVE- 🇳🇱
03.30-04.30 DEEPACK 🇳🇱
04.30-05.30 DANIELE MONDELLO 🇮🇹
05.30-07.00 PROPHET VS TECHNOBOY (NL/IT)
MC RUFFIAN



2.HARDTRANCE BY OXA
21.00-22.30 FRANCOIS 🇳🇱
22.30-23.30 NOISE 🇨🇭
23.30-00.30 MARCEL WOODS 🇳🇱
00.30-02.00 COSMIC GATE (GER)
02.00-03.30 DAVE 202 🇨🇭
03.30-05.00 DUMONDE (GER)
05.00-06.00 ABEL RAMOS (SP)
06.00-07.00 LUCA ANTOLINI
MC MIGHTY MIKE



3.EARLY RAVE BY BACK2SCHOOL
21.00-22.30 GIJS 🇳🇱
22.30-00.00 STANTON 🇳🇱
00.00-01.00 PANIC 🇳🇱
01.00-02.00 ROB 🇳🇱
02.00-03.00 DANA 🇳🇱
03.00-04.00 DIGITAL BOY 🇮🇹
04.00-05.30 DARKRAVER 🇳🇱
05.30-07.00 RUFFNECK 🇳🇱
MC JOE



4.TRANCE BY GESTURE
21.00-22.30 RONALD VAN GELDEREN 🇳🇱
22.30-00.00 SIGNUM 🇳🇱
00.00-01.30 TATANA 🇨🇭
01.30-02.30 RANK 1 🇳🇱
02.30-04.00 MISJA HELSLOOT 🇳🇱
04.00-04.30 MIIKA KUISMA –LIVE- (FIN)
04.30-05.45 ABOVE & BEYOND (gb)
05.45-07.00 DON DIABLO 🇳🇱
MC LITTLE MIKE



5.TECHNO BY EC RECORDS
21.00-22.15 JAY SAMUEL 🇳🇱
22.15-23.30 JOEL MULL (SWE)
23.30-00.00 COMING SOON –LIVE- 🇳🇱
00.00-01.30 AGORIA 🇫🇷
01.30-03.00 MICHEL DE HEIJ 🇳🇱
03.00-04.00 SECRET CINEMA –LIVE- 🇳🇱
04.00-05.30 MARK BROOM (gb)
05.30-07.00 HENRIK B (SWE)
MC PAUL T



6.HARDCORE BY OFFENSIVE RECORDS
21.00-22.00 DARKVIZION 🇳🇱
22.00-23.00 MISS FLOWER 🇨🇭
23.00-00.00 VIPER 🇳🇱
00.00-00.30 ANGERFIST –LIVE- 🇳🇱
00.30-01.30 CLAUDIO LANCINHOUSE 🇮🇹
01.30-02.30 PAUL ELSTAK 🇳🇱
02.30-03.00 EVIL ACTIVITIES –LIVE- 🇳🇱
03.00-04.00 CATSCAN 🇳🇱
04.00-05.00 VINCE 🇳🇱
05.00-06.00 TOMMYKNOCKER 🇮🇹
06.00-07.00 NEOPHYTE 🇳🇱
MC SYCO



7.JUMPSTYLE BY JUMPER RECORDS
21.00-22.30 ZERO GI 🇳🇱
22.30-00.00 STEVE DEXTER VS NIGEL HAWKS 🇧🇪
00.00-01.00 YOERI 🇧🇪
01.00-02.00 FURAX 🇧🇪
02.00-03.00 DA BOY TOMMY 🇧🇪
03.00-04.00 YVES 🇳🇱
04.00-05.00 DA TEKNO WARRIORS 🇳🇱
05.00-06.00 HS 🇧🇪
06.00-07.00 GREG C 🇫🇷
MC DA RICK


Post hier je links naar je sites/foto`s verslagen of post gewoon wat je ervan vond.

ID7T Radio
vanaf 22.00 uur op id&t radio, de livestream van decibel outdoor.ID&T Radio via Media Player

En deze sets zijn er uitgezonden:
Live Sets
-Panic
-Dana
-Darkraver
-Digital Boy
-Gizmo
-Max B Grant
-Dumonde
-Misja Helsloot
-Noise
-Rank 1
-Ronald van Gelderen


op Thrillseekerz staan een aantal foto`s filmpjes en nog iets leuks waar bijna iedereen wel in is geintresseerd ;) :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Had er meer van verw8, goed georganiseerd (Y)
Maar kwam gewoon niet in mn element!

En idd die opstoppingen, drama!
Maar voor de rest wel een leuk feesie!
Waarschuw beheerder
zwaar vet feest!!!
 
Waarschuw beheerder
Juist Jor-D;)!
Ging weer nergens over!!
 
Waarschuw beheerder
Oeioei! :D CD3 van de Decibel Outdoor cd is echt vet! Mixed by Ruffneck! :D
Waarschuw beheerder
maar kan iemand mij vertellen hoe Angerfist live was?


Angerfist was KKDIK!! egt :respect:

Kwamen nog helemaal het publiek in om een praatje te make enzo. :yes:

Kep me zeer goed vermaakt in de Hardcore tent!!!

:bounce: DECIBEL :bounce:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Was weer een aardig gek feestie!!

Van alle 3x dat ik decibel heb meegemaakt was dit toch de vetste, wat een onwijs toffe avond :vaag::vaag:

Duidelijk volgend jaar weer!! :respect:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
+1
ik vond ,t een leuk feest
ben ook nuchter gebleven tot een uur of 3 :P
das al een hele prestatie :D

was me 1ste decibell :)
ik vind ,t relaxter
als ,t bv s,middags werd gehouden
inplaats van s,avonds ..
relaxte sfeer geen vechtpartyen gezien

leukste tenten vond ik tog de hardstyle
en hardtrance
jammer van ,t geluid in de early rave:(
 
Waarschuw beheerder
nou ik kocht voor een geeltje bonnen
waren t van die witte en eerst kreeg ik wel drank en later niet meer want t waren blijkbaar etensbonnen wou ik ze inruilen ging niet eens
ikke flippe was maar goed dat ik nog 10 euro op de balie vond en die viel zo in me zakken zeg
soow maar later kreeg ik ineens wel weer drank dus dat hele gezeik voor niks geweest
maar was zeker een vet feest
Artiest DSpawn
Waarschuw beheerder
donateur
denk dat je 1 van de weinge bent die zich met veel security en politie niet op zijn gemak voelt!!
je zegt dat ze intimiderend gedragen,als jij je gedraagt hoef je toch nergens bang voor te zijn !!!!
dus ligt denk ik aan jou dat je je niet op je gemak voelt!!!
ik voelde me namelijk meteen goed toen ik zag dat het met beveiliging goed zat meestal is dat maar slappe hap namelijk....


je begrijpt het nog steeds niet.. ik zag ook gelijk dat het qua beveiliging dik in orde zat en ik gedraag mij altijd en heb nooit problemen met ze.
Maar als ze zich heel aggressief en intimiderend gedragen word ik er ook niet echt vrolijker op. kom ik weer terug op wat ik eerder vertelde inzake 'de manier van presenteren'

snappez vous?
Waarschuw beheerder
:o k hoorde t alleen maar eigenlijk dat joden/rotterdam hooligan, stond aan de andere kant vd zaal..njah hehe aardig wat mensen die opgenaaid werden en maar weggingen uit angst voor rellen :)
Trouwens Shadow: we hadden idd wel vooraan kunnen gaan staan, aan de andere kant hadden we waar wij stonden de ruimte om compleet los te gaan, dilemma noemen ze dat he ;)
Waarschuw beheerder
vond er niet zoveel aan, er was totaal geen sfeer...

wel weer leuk om veel bekende tegen te komen die ik al een tijd niet gezien had, was gezellig! :)

b2s laat bij mij iig geen goeie indruk achter :(
Waarschuw beheerder
hahahaha,,H4L S5, 'k had hetzelfde met die bonnen,lekker suf ff,lol,moet dus echt nix eten op een feest,,zat ik met die dingen,,ben later gewoon weer bij het loket gaan staan en heb ze aan de eerste beste klant weer verkocht en gauw drank munten gehaald:yes: 't was zeker vet!! :bounce::yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Vond het super gezellig en had gelukkig wel de goeie bonnen.
Ook met de beveiliging geen probleem
Waarschuw beheerder
donateur
deborah.. waar was jij :(
 
Waarschuw beheerder
niet, waren namelijke dezelfde mensen. Als het werkelijke joden waren geweest dan had het niet zo rustig gebleven...


Volgens mij waren het ook Feyenoorders die het riepen (stond er midden tussen :S), misschien om te kijken wie er mee zouden gaan roepen?

Iig vond ik de sfeer verder relaxt en heb me prima vermaakt!
Waarschuw beheerder
donateur
Marcello was bij Cissy en Steef en Doortje
heb jou ook niet gezien:/
 
Waarschuw beheerder
EARLY RAVE = THE PLACE 2 BE
Geweldig, super, maximaal...... :jaja:


:respect::respect: DECIBEL :respect::respect:
bigger better louder

en da Inz ging lekkah :vaag:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
dspawn

je begrijpt het nog steeds niet.. ik zag ook gelijk dat het qua beveiliging dik in orde zat en ik gedraag mij altijd en heb nooit problemen met ze.
Maar als ze zich heel aggressief en intimiderend gedragen word ik er ook niet echt vrolijker op. kom ik weer terug op wat ik eerder vertelde inzake 'de manier van presenteren'

snappez vous?


begrijp je heel goed,maar vind het nergens op slaan :s
maakt mij het nou uit hoe ze zich presenteren,ik gedraag me toch wel,dus heb geen last van ze toch??!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
begrijp je heel goed,maar vind het nergens op slaan
maakt mij het nou uit hoe ze zich presenteren,ik gedraag me toch wel,dus heb geen last van ze toch??!!!!


dat is jouw manier van beleving dan.

ik heb wel zat 'onschuldige' mensen gezien die gewoon 'zomaar' met beveiliging in aanraking komen. (niet op deze editie van decibel, maar op andere feesten wel)
dus het is heus geen vast gegeven dat als je niets doet je ook geen problemen krijgt...
 
Waarschuw beheerder
donateur
Marcello was bij Cissy en Steef en Doortje
heb jou ook niet gezien


ehmz ik heb Marcello wel gezien :D
 
Waarschuw beheerder
ik heb wel zat 'onschuldige' mensen gezien


dat is dan toch ook jou beleving?

dus [img]http://members.lycos.nl/neutebeut/smilies/praten/blahblah.gif[/img]
niet boeiend dus en hou het gewoon ontopic
Waarschuw beheerder
donateur
Ikke niet Cis :/
Wel vreemd zijn telkens bij elkaar in de buurt geweest:S
Volgend jaar weer Decibel:yes:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
ehmz ik heb Marcello wel gezien

Ik ook :P
Waarschuw beheerder
donateur
ik wil terug:cry: ik moet nog veelste veel dingen doen daar:( tijd ging te snel...:[
 
Waarschuw beheerder
dat is dan toch ook jou beleving?

dus
niet boeiend dus en hou het gewoon ontopic


ernst

niet zo zeuren he :s :s
Waarschuw beheerder
Heb er niet veel worden voor... Kliep te stuiteren als een los geslagen TBS'er:bounce: (ofzoiets:D) Nee echt t was echt een TOP feest!!
Was t nu al maar weer 2005..!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ging voor de hardcore tent maar ik heb bijna heel de avond in de hardstyle tent gestaan.

Zelfs evil activ. heb ik gemist gvd.
Maar deepack was zeker ook goed

Volgende jaar zeker weer!!
Waarschuw beheerder
donateur
ernst

niet zo zeuren he


nou hij heeft opzich wel gelijk, genoeg hierover :)
 
Waarschuw beheerder
ik ging voor de hardcore tent maar ik heb bijna heel de avond in de hardstyle tent gestaan.


hehe komt me bekend voor, ging eigenlijk voor de early rave, maar heb ook bijna de hele avond in hard en jumpstyle gestaan.
Je moest soms gewoon in 3 tenten te gelijk zijn:D
Waarschuw beheerder
donateur
:yes:

voor 't eerst dit jaar dat ik hardstyle leuk vond
 
Waarschuw beheerder
AquaDiGio 31 augustus 2004 17:39
Dat van de etensbonnen vond ik echt waardeloos... per 5 kopen grrr
Grappig detail was dat het geluid in sommige tenten uit stond.
Heb weer hard moeten lachen om sommige wazi's in de hardcore tent... armpje omhoog en gaan!
Volgens mij waren de Hollanders goed vertegenwoordigd daar
Met een beetje geluk hebben we over een paar jaar een nieuwe politieke partij: Lonsdale United


:frusty: :frusty: Dat van die etenbonnen is aaaltijd zo :S
En grappig detail? Vond er niks grappigs aan!
En om sommige wazi's hou ik liever mijn mond over en dan nog die politieke partij :| Volgens mij kan je beter naar een inrichting gaan ofzo 8-)
Waarschuw beheerder
dat joden geroep heb ik zelf niet gehoord. maar als dat geroept word (in Rotterdam dan) dan is het natuurlijk anti-joods.

Feyenoord is begonnen met die ajakssssieden joden te noemen en zij hebben het uiteindelijk zelf overgenomen (hoe dom kan je zijn he)

tot zover deze geschiedenis les :P
Waarschuw beheerder
donateur
volgend jaar cker weer aanwAzig op DECIBEL 2005 alleen dan moet en ze twee doorgangen maken.

voor de rest was het een TOP feest
Waarschuw beheerder
Het was een geweldig feest.. Ben in 2005 ook weer zeker aanwezig!!
 
Waarschuw beheerder
sjoebidoebiedoe weppepeeeej
Waarschuw beheerder
Zit die set van Darkraver weer eens te luisteren....echt een heldenset!!
Steve kan het ook nog steeds :P
 
Waarschuw beheerder
Dat is dan één van de weinige keren dat hij volgens jou "goed" draait.
Over het algemeen draait hij echt alleen maar hitjes en elke set is compleet hetzelfde... bleegh
 
Waarschuw beheerder
donateur
ja en vind tog neophyte NIET live vetter als live :yes: dat was lekker doorbeuken zeg en geluid kraakte wel maar als je in zwijndrecht een klacht krijgt van geluidsoverlast STOND het prima (Y) :P
en :respect: voor b2s ingang kluisjes tenten alleen die doorgang VOORDEREST geen klachten van mij kant :D

hoop alleen dat volgend jaar de trancetent de jump word en jump trance DENK dat de verdeling dan beter is QUA mensen ;)

greezz brammutjuhh
 
Waarschuw beheerder
donateur
en vind wel jammer dat pf een hoop foto's in de hardstyle heeft gemaakt.. beetje te veel :vaag: MAAR ja wie ben ik haha had wel andere fotoos erbij verw8



latorzz
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
AquadiGio>

Dat ontken ik ook niet, maar deze was gewoon goed, klaar! ;)
Waarschuw beheerder
Beetje laat om te reageren, maar ik wou toch nog ff kwijt:

Decibel was SUPER!!!!!!!
Ik had het echt mega naar m'n zin! Kheb weer een hele boel top wijffies ontmoet!
Liezemies jij springt er altijd uit! Ik kijk al uit naar ons volgend feestje samen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb een leuke avond/nacht gehad! Prima vermaakt :D:D
 
Waarschuw beheerder
Ja, wie niet??? :jaja: :bounce:
Waarschuw beheerder
decibel was 1 van de mooiste feeste waar ik ben geweest volgend jaar zeker weer
Waarschuw beheerder
Ik vond het echt een superfeest....

Minpuntje was de al eerder genoemde smalle doorgang.

Voor de rest alleen maar pluspunten. Zoals ook vorig jaar was alles prima geregeld. De Early Ravetent was druk maar als je eenmaal je stekkie had gevonden kon je best lekker losgaan. Ook de Hardstyletent was lekker ruim opgezet waardoor je lekker relaxted kon dansen. De andere tenten heb ik niet gezien.....
Waarschuw beheerder
ik vond mc joe bij ruffneck kut :yes:
Waarschuw beheerder
Ik vond het SUPER!!..
echt vett gezellig met al mn vriendjes en vriendinnetjes! vorig jaar was mn beste feestje en nu was t gewoon weer zo vett! Dus volgend jaar weer!
Dansen tot je stijf bent en blaren op je voeten hebt hahaaaaa :D

(K)(K) Noortje (K)(K)
 
Waarschuw beheerder
mc joe verragde een beetje de sets van dana darky en ruffneck

"kom op dana lachen" :S :nee: echt slecht, niks stimulerends aan
Waarschuw beheerder
was wel weer lachen ja
Waarschuw beheerder
mc joe verragde een beetje de sets van dana darky en ruffneck


een beetje? %)