Partyflock
 
Forumonderwerp · 702345
1 volger · 10931x bekeken
Betreft: evenement: Decibel, zaterdag 28 augustus 2004 om 21:00
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=00132610000554875d95e1921a0060ffe1]http://www.nrg010.demon.nl/decibel/head.JPG[/img]

Yo peepz hier is ie dan:
Het grote "hoe was Decibel 2004 Topic""

Dit is het vervolg van Decibel Outdoor 2004 topic

Dit zijn de area`s dj`s en draaitijden:
1.HARDSTYLE BY SEISMIC RECORDS
21.00-22.30 ZANY 🇳🇱
22.30-23.30 GIZMO(NL)
23.30-00.30 LADY TOM 🇨🇭
00.30-01.30 MAX B GRANT 🇨🇭
01.30-03.00 BEHOLDER & BALISTIC 🇳🇱
03.00-03.30 SHOWTEK –LIVE- 🇳🇱
03.30-04.30 DEEPACK 🇳🇱
04.30-05.30 DANIELE MONDELLO 🇮🇹
05.30-07.00 PROPHET VS TECHNOBOY (NL/IT)
MC RUFFIAN



2.HARDTRANCE BY OXA
21.00-22.30 FRANCOIS 🇳🇱
22.30-23.30 NOISE 🇨🇭
23.30-00.30 MARCEL WOODS 🇳🇱
00.30-02.00 COSMIC GATE (GER)
02.00-03.30 DAVE 202 🇨🇭
03.30-05.00 DUMONDE (GER)
05.00-06.00 ABEL RAMOS (SP)
06.00-07.00 LUCA ANTOLINI
MC MIGHTY MIKE



3.EARLY RAVE BY BACK2SCHOOL
21.00-22.30 GIJS 🇳🇱
22.30-00.00 STANTON 🇳🇱
00.00-01.00 PANIC 🇳🇱
01.00-02.00 ROB 🇳🇱
02.00-03.00 DANA 🇳🇱
03.00-04.00 DIGITAL BOY 🇮🇹
04.00-05.30 DARKRAVER 🇳🇱
05.30-07.00 RUFFNECK 🇳🇱
MC JOE



4.TRANCE BY GESTURE
21.00-22.30 RONALD VAN GELDEREN 🇳🇱
22.30-00.00 SIGNUM 🇳🇱
00.00-01.30 TATANA 🇨🇭
01.30-02.30 RANK 1 🇳🇱
02.30-04.00 MISJA HELSLOOT 🇳🇱
04.00-04.30 MIIKA KUISMA –LIVE- (FIN)
04.30-05.45 ABOVE & BEYOND (gb)
05.45-07.00 DON DIABLO 🇳🇱
MC LITTLE MIKE



5.TECHNO BY EC RECORDS
21.00-22.15 JAY SAMUEL 🇳🇱
22.15-23.30 JOEL MULL (SWE)
23.30-00.00 COMING SOON –LIVE- 🇳🇱
00.00-01.30 AGORIA 🇫🇷
01.30-03.00 MICHEL DE HEIJ 🇳🇱
03.00-04.00 SECRET CINEMA –LIVE- 🇳🇱
04.00-05.30 MARK BROOM (gb)
05.30-07.00 HENRIK B (SWE)
MC PAUL T



6.HARDCORE BY OFFENSIVE RECORDS
21.00-22.00 DARKVIZION 🇳🇱
22.00-23.00 MISS FLOWER 🇨🇭
23.00-00.00 VIPER 🇳🇱
00.00-00.30 ANGERFIST –LIVE- 🇳🇱
00.30-01.30 CLAUDIO LANCINHOUSE 🇮🇹
01.30-02.30 PAUL ELSTAK 🇳🇱
02.30-03.00 EVIL ACTIVITIES –LIVE- 🇳🇱
03.00-04.00 CATSCAN 🇳🇱
04.00-05.00 VINCE 🇳🇱
05.00-06.00 TOMMYKNOCKER 🇮🇹
06.00-07.00 NEOPHYTE 🇳🇱
MC SYCO



7.JUMPSTYLE BY JUMPER RECORDS
21.00-22.30 ZERO GI 🇳🇱
22.30-00.00 STEVE DEXTER VS NIGEL HAWKS 🇧🇪
00.00-01.00 YOERI 🇧🇪
01.00-02.00 FURAX 🇧🇪
02.00-03.00 DA BOY TOMMY 🇧🇪
03.00-04.00 YVES 🇳🇱
04.00-05.00 DA TEKNO WARRIORS 🇳🇱
05.00-06.00 HS 🇧🇪
06.00-07.00 GREG C 🇫🇷
MC DA RICK


Post hier je links naar je sites/foto`s verslagen of post gewoon wat je ervan vond.

ID7T Radio
vanaf 22.00 uur op id&t radio, de livestream van decibel outdoor.ID&T Radio via Media Player

En deze sets zijn er uitgezonden:
Live Sets
-Panic
-Dana
-Darkraver
-Digital Boy
-Gizmo
-Max B Grant
-Dumonde
-Misja Helsloot
-Noise
-Rank 1
-Ronald van Gelderen


op Thrillseekerz staan een aantal foto`s filmpjes en nog iets leuks waar bijna iedereen wel in is geintresseerd ;) :D
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Was echt vet, mooiste feest van het jaar.

Rijden over een uur pas aan, maar goed.
Waarschuw beheerder
Ik laat het morgenochtend weten!
Waarschuw beheerder
begin er eingelijk langzamerhand zin in te krijgen... morgen laat ik weten wat ik er van vond :yes:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat een kutfeest, ik heb me helemaal de ziekte in gefeest en voor wat?? geen terror:@
 
Waarschuw beheerder
donateur
Jeetje nu al???? Moet nog beginnen toch!
Maar ik hoop dat het een kutfeest wordt, want ik wilde er zoooooooooooooooooooooooooooo graag bij zijn, maar helaas mag ik niet, dus hoop ik maar dat ik niets mis :devil:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dus hoop ik maar dat ik niets mis


Ik vrees het ergste voor je.
 
Waarschuw beheerder
weet iemand toevallig of er kaarten aan de deur te koop zijn, en zo jah hoe duur.?


thnx
Waarschuw beheerder
Vorig jaar was het al een kut feest en zal nu echt niet beter worden.
Zo'n opstelling van de tenten schiet niet op en het weer zit ook niet mee.
Ik ga echt niet meer naar zo'n bagger feest.
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
DJ Jean was weer in vorm! Super Qlubsounds! :D

Volgend jaar wieder ein Qlubbb Festijn!

Heisse Grussen MaT


PS: FartStyle zoijkt!
Waarschuw beheerder
zo wij zijn helemaal ready!!!!!!nog ffies en dan kome we eraan!!!!(K)
Waarschuw beheerder
donateur
kaarten zijn als het goed is nog te koop en zal rond de 46 euro zijn
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
het wordt echt wel weer hakken totdat ik er bij neerval, en stampen tot dat ik weer door me enkel ga, laat morgen alles weten :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik ga zometeen eerst ff ____//

Pizza pepperienos rules
laatste aanpassing
 
Werkzaam bij Triple R-Events
Artiest {SHOWLIST artist 31337, 17972, 27639}
Waarschuw beheerder
ik pak zo de bus naar decibel(woon er vlakbij ;) )
maar heb geen kaartje.....


Hoe hoog schatten jullie de kans dat ik nog een kaartje aan de deur kan kopen???
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
weet zeker dat ze nog kaarten hebben :jaja:


mzzzzzzzzzlssssssssss
 
Waarschuw beheerder
ik pak over een 1,5 uurtje de scooter en ben er dan binnen 10 min (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Als je op de scooter een lijn wil snuivuh waait tie weg :P
Waarschuw beheerder
donateur
sa scooter, waar je maar zin in hebt...
 
Waarschuw beheerder
zowwwwwww klinkt lekker :bounce:

Owwww en je kan nog kaarten kopen op het terein aan de kassa hoor ik net......
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
klinkt zeker wel goed ja!!!!!!!!!!!!!
 
Waarschuw beheerder
t wordt steeds lekkerder
 
Waarschuw beheerder
Ben blij dat ik zo lekker warm naar ons bedje toe ga, want vorig jaar was het echt een boutfeest en koud.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Nu al een topic! Ik dacht dat ik de eerste was..
Het feest is nog bezig?
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind de muziek op 538 veel beter...
 
Artiest SummA
Waarschuw beheerder
wat een baggermuziek :S
Waarschuw beheerder
donateur
I (l) techno
Waarschuw beheerder
donateur
het klinkt erg goed op id-t radio :D
Waarschuw beheerder
Pfff zoooveel vriendjes die er heen gaan, behalve ikke... ik hoop maar dat 't nu regent (6)
 
Waarschuw beheerder
+1
Net ff een kwartiertje beluisterd op ID&T ... wat een tering-herrie zeg :(

Dit is echt "muziek" voor de allersimpelsten der aarde, wat mij betreft mag hardstyle niet meer onder house/dance geplaatst worden, dit is gewoon cheesy kutmuziek voor mensen zonder hersens en/of gevoel :(
 
Waarschuw beheerder
donateur
juist yanze
helemaal gelijk
moet je nu eens horen
wat een trieste muziek
:(
Waarschuw beheerder
ja.. maar het was wel éven goed ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Het was ok.. de organistatie had een aantal steken laten vallen zoals te weinig barren en die doorgang van het ene naar het andere veld :S:S

maar toch wel ff staan :bounce:

Yanze: in de trance/hardtrance was het goed te doen hoor ;)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
ik was er niet.. :( maar da mog e lol vanaaf niet bederven natuurlijk.. :D:D hoor wel hoe het is gegaan... :D

laterZ
 
Waarschuw beheerder
ik heb me prima vermaakt. had alleen halverwege de avond rare smaak in me bek. hoorde later dat er met een brandblusser of traangas was gespoten in de hardcoretent. maar gelukkig niet echt last van gehad
Waarschuw beheerder
Idd welke halve gladiool gooit nu met traangas, erg triest. Mijn keel sloeg kats dicht.

Het was wel gezellig, ik kwam laat op gang.
Eten halen was echt een drama, volgens mij was gewoon de voorraad op. Slecht geregeld.
De toiletten waren gratis dat was goed geregeld.
Toch vond ik vorig jaar het feest leuker maar goed volgend jaar ben ik er vast weer bij :-D
Waarschuw beheerder
Pfffff, wat heb ik me vermaakt in de early rave tent (Y) Vooral Darkie had het goed voor elkaar. Vond de sfeer gezellig en heb niks meegekregen van ongeregeldheden, heb lekker gefeest en heb het echt naar m'n zin gehad.

Minpuntjes organisatie: te weinig barren, onduidelijk geregeld met aparte drank/food-en garderobebonnen, te smalle doorgang van het ene naar het andere deel van het terrein waardoor je kon filelopen.

Maar goed, vond het echt gezellig!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Goddomme wat een strak feestje!!!! Heb her echt ongelovelijk naar mijn zin gehad.
:jaja:
Echt zo'n feestje dat altijd té vroeg moet eindigen :(

Thanx everyone (K)
Waarschuw beheerder
was weer erg fijn feessie!!!!jammer dat het zo warm en druk was bij early rave hal.maar ja eigenlijk wel logisch!!!beste muZiek en sfeer!!!!
volgend jaar zeker weer!!!
Waarschuw beheerder
kickuh feest je gek :) :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
jammer dat het zo warm en druk was


HuH :S

Ik was best blij dat het warm was, ik zag het somber in vrijdag met die pokke regen!

*in geheel nederland droog, alleen in enkele decibeltenten kan op flinke hoosbuien* :D
 
Waarschuw beheerder
donateur
goed feessie :) stuk beter vermaakt dan vorig jaar...

muziek was top, de hele avond in de jumptent gestaan, Furax!! :respect: :respect:

enige minpunten waren het gebrek aan barren en het lage gehalte mooie vrouwen :(

voor de rest top (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Goed feestje , alleen beetje koud buiten :(
Waarschuw beheerder
Wat een tyfusgeluid in de Early en de Nieuwe Hardcorezaal! (n)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Ben net thuis was echt een top feestje en zeker het rijden waard :D !!

En hebben geluk gehad met het weer :D:D:D
Waarschuw beheerder
Plaats je een Jumptent!!!!

Hier komen mensen die VEEL Drinken (Gekke Boeren), plaats je GEEN Bar!!!! :/

(n)
laatste aanpassing