Partyflock
 
Forumonderwerp · 702345
1 volger · 10804x bekeken
Betreft: evenement: Decibel, zaterdag 28 augustus 2004 om 21:00
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=00132610000554875d95e1921a0060ffe1]http://www.nrg010.demon.nl/decibel/head.JPG[/img]

Yo peepz hier is ie dan:
Het grote "hoe was Decibel 2004 Topic""

Dit is het vervolg van Decibel Outdoor 2004 topic

Dit zijn de area`s dj`s en draaitijden:
1.HARDSTYLE BY SEISMIC RECORDS
21.00-22.30 ZANY 🇳🇱
22.30-23.30 GIZMO(NL)
23.30-00.30 LADY TOM 🇨🇭
00.30-01.30 MAX B GRANT 🇨🇭
01.30-03.00 BEHOLDER & BALISTIC 🇳🇱
03.00-03.30 SHOWTEK –LIVE- 🇳🇱
03.30-04.30 DEEPACK 🇳🇱
04.30-05.30 DANIELE MONDELLO 🇮🇹
05.30-07.00 PROPHET VS TECHNOBOY (NL/IT)
MC RUFFIAN



2.HARDTRANCE BY OXA
21.00-22.30 FRANCOIS 🇳🇱
22.30-23.30 NOISE 🇨🇭
23.30-00.30 MARCEL WOODS 🇳🇱
00.30-02.00 COSMIC GATE (GER)
02.00-03.30 DAVE 202 🇨🇭
03.30-05.00 DUMONDE (GER)
05.00-06.00 ABEL RAMOS (SP)
06.00-07.00 LUCA ANTOLINI
MC MIGHTY MIKE



3.EARLY RAVE BY BACK2SCHOOL
21.00-22.30 GIJS 🇳🇱
22.30-00.00 STANTON 🇳🇱
00.00-01.00 PANIC 🇳🇱
01.00-02.00 ROB 🇳🇱
02.00-03.00 DANA 🇳🇱
03.00-04.00 DIGITAL BOY 🇮🇹
04.00-05.30 DARKRAVER 🇳🇱
05.30-07.00 RUFFNECK 🇳🇱
MC JOE



4.TRANCE BY GESTURE
21.00-22.30 RONALD VAN GELDEREN 🇳🇱
22.30-00.00 SIGNUM 🇳🇱
00.00-01.30 TATANA 🇨🇭
01.30-02.30 RANK 1 🇳🇱
02.30-04.00 MISJA HELSLOOT 🇳🇱
04.00-04.30 MIIKA KUISMA –LIVE- (FIN)
04.30-05.45 ABOVE & BEYOND (gb)
05.45-07.00 DON DIABLO 🇳🇱
MC LITTLE MIKE



5.TECHNO BY EC RECORDS
21.00-22.15 JAY SAMUEL 🇳🇱
22.15-23.30 JOEL MULL (SWE)
23.30-00.00 COMING SOON –LIVE- 🇳🇱
00.00-01.30 AGORIA 🇫🇷
01.30-03.00 MICHEL DE HEIJ 🇳🇱
03.00-04.00 SECRET CINEMA –LIVE- 🇳🇱
04.00-05.30 MARK BROOM (gb)
05.30-07.00 HENRIK B (SWE)
MC PAUL T



6.HARDCORE BY OFFENSIVE RECORDS
21.00-22.00 DARKVIZION 🇳🇱
22.00-23.00 MISS FLOWER 🇨🇭
23.00-00.00 VIPER 🇳🇱
00.00-00.30 ANGERFIST –LIVE- 🇳🇱
00.30-01.30 CLAUDIO LANCINHOUSE 🇮🇹
01.30-02.30 PAUL ELSTAK 🇳🇱
02.30-03.00 EVIL ACTIVITIES –LIVE- 🇳🇱
03.00-04.00 CATSCAN 🇳🇱
04.00-05.00 VINCE 🇳🇱
05.00-06.00 TOMMYKNOCKER 🇮🇹
06.00-07.00 NEOPHYTE 🇳🇱
MC SYCO



7.JUMPSTYLE BY JUMPER RECORDS
21.00-22.30 ZERO GI 🇳🇱
22.30-00.00 STEVE DEXTER VS NIGEL HAWKS 🇧🇪
00.00-01.00 YOERI 🇧🇪
01.00-02.00 FURAX 🇧🇪
02.00-03.00 DA BOY TOMMY 🇧🇪
03.00-04.00 YVES 🇳🇱
04.00-05.00 DA TEKNO WARRIORS 🇳🇱
05.00-06.00 HS 🇧🇪
06.00-07.00 GREG C 🇫🇷
MC DA RICK


Post hier je links naar je sites/foto`s verslagen of post gewoon wat je ervan vond.

ID7T Radio
vanaf 22.00 uur op id&t radio, de livestream van decibel outdoor.ID&T Radio via Media Player

En deze sets zijn er uitgezonden:
Live Sets
-Panic
-Dana
-Darkraver
-Digital Boy
-Gizmo
-Max B Grant
-Dumonde
-Misja Helsloot
-Noise
-Rank 1
-Ronald van Gelderen


op Thrillseekerz staan een aantal foto`s filmpjes en nog iets leuks waar bijna iedereen wel in is geintresseerd ;) :D
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Ja t was heerlijk :yes:
 
Waarschuw beheerder
http://srv05.pcextreme.nl/~superfeesten.tv/www/verslagen_f.php?id=284
Verslag(je)

:)
 
Waarschuw beheerder
ow ja nog ff de nadelen:


-De grond(erg veel kuiltjes enzo, danst niet lekker)

-Kutgeluid aan het begin
-drukte early rave was abnormaal, je stond gewoon vast
-erg druk bij de drankjes halen


pluspunten:

-goeie sfeer
-gratis wc's en genoeg wc's
-smirnoff maar 2 bonnen



wie vult me aan?


Jij bent op een ander feest geweest man.
 
Waarschuw beheerder
het feestje was weer mooi :D
ik ben bij de hardstyle, early rave en hardcore tent geweest.
maar de early rave vond ik toch het mooiste feestje, lekkere sfeer.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Jij bent op een ander feest geweest man.


waar ben jij geweest dan?
 
Waarschuw beheerder
donateur
was wel goed te doen hoor!

verslag decibel
Waarschuw beheerder
Het was weer een toppertje! Goeie sfeer, lekkere muziek, gratis wc's en dommelsch! kortom alle ingrediënten voor een gruwelijk feest.

ps: Wie heeft er in ik geloof de hardcore tent mijn shirt gevonden met dat woordenboek achterop?
Waarschuw beheerder
donateur
:frusty:

niet mijn locatie :S
 
Waarschuw beheerder
donateur
Naam van deze topic;

Het Grote: Hoe was Decibel 2004 Topic


En dan krijg je reacties zoals...

am(*)dam 29 augustus 2004 14:50
:frusty:

niet mijn locatie :S


Je bent er niet eens geweest, dus je hoeft ook niet te zeggen dat het niet "jouw locatie" is! :/

Als je zo'n nickname neemt, is dat al duidelijk genoeg!
 
Waarschuw beheerder
Ik heb me super vermaakt..
Volgend jaar zeker weer van de party!!!!!
 
Waarschuw beheerder
sfeer was goed, muziek was gooed, BEHALVE bij: da boy tommy(dat leek wel trance (kots) ), behalve de laatste plaat haloween dan


ik stond in de file toen ik naar die andere tenten wou gaan, dat hadden ze wel anders kunnen regelen

jumpzaal was te klein(werd wel lekker gedraaid)
en er werden veel nummers hetzelfde gedraaid, volgend mij heb ik 5 keer: i feel like dancing gehoord :s, maar ja..... :)
dj youri, greg c, neophyte, paul, dj rob,digital boy, secret cinnema, en tekno warriors waren ECHT SUPER :respect:

echt de jumpzaal en de early rave tenten waren echt GOED
echjt ik heb overal kramp nou, niet normaal

wc's inderdaad gratis


op het laatste werden we omgeleid, toen kregen we nog een gratis ritje langs een hooiberg en een boerderij, op een gegeven moment dacht ik echt dat we naar het huis van hans en grietje gingen, dat vond ik ok wel vaag



voor de rest heb ik me ZWAAR vermaakt, en het was zeker RELEX!!!!!!!!!!!!!(Y) :d


ps, ik hoorde iets van een ongeluk met dodelijke afloop, klopt dat, kan iemand dit bevestigen


eb me zwaar vermaakt daar (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Jumparea :respect: Furax, Yves, Da Tekno Warriors :kwijl: en Greg C waren echt (y)

Rob & MC Joe waren ook te gek .. beter geregeld allemaal dan vorig jaar (y)

Topnacht gehad :yes:
 
Waarschuw beheerder
vet feest hoor (Y)!
Waarschuw beheerder
Goed naar mn zin gehad!!!
:bounce:

Top feessie was het!

Thnx M8's voor de toffe avond!!! :D

(Y)
 
Waarschuw beheerder
donateur
het is me erg tegen gevallen....
het geluid was k*t en de sfeer vond ik ook niet alles :no:
Waarschuw beheerder
ja wat moet ik er van zeggen, ik vond het wel strakjes,:yes: maar niet super ofzow...
Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
heb echt super gehad :bounce: Ruffneck,lady dana, paul en darkraver bedankt :respect: :respect: :respect:

en mijn speciale dank aan limo zonder hem had ik nooit zo een nacht beleeft :respect: :knuffel: :flower: :kusje2:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
was wel leuk.. maar ze hadden beter de early bij de hardcore kunne plaatsen had je heel wat tijd gespaard :yes: maar verder wel lache voor een x alles zo gemengd
 
Waarschuw beheerder
Respect for Furax... YEAH BOI

Geluid was idd beetje kut in de grotere tenten maar de Jump area was echt rete knallen.
Geen poten meer over
Now I'll stop smokin

Latert
Waarschuw beheerder
Ik ben er weer aan herinnerd waarom ik vroeger een Ruffneck longsleeve had! Hij draaide erg lekker! :respect:

The Prophet en Technoboy :kwijl: en technoboy mooi los te gaan achter de draaitafel!

Die vlammenwerpers bij de ingang(y)
 
Waarschuw beheerder
Nee, het was perfect dat early rave en hardcore zover uit elkaar lagen, dat scheelt een hoop rotzooi en leverde een betere sfeer op in de early rave tent.
Waarschuw beheerder
Super Feestje,, ! [img]http://party.snt.utwente.nl/~party/images/dark/smileys/bounce.gif[/img] ,,

En sterk punt dat de w.c gratis was,, [img]http://party.snt.utwente.nl/~party/images/dark/smileys/yes_new.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Het was SUPER!!!!!!!

De sfeer pas perfect!!!!
Geweldig die houten planken op de grond....danste top!! :bounce:
Verder hardstyle ingegaan en niet meer uitgekomen!!
Begin was de muziek matig maar zeker mondella en prophet waren super!!!!!
Volgend jaar weer!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Decibel was echt superrrrrr!!! Prijzen van de drank waren ok en de muziek echt kippenvel momenten gehad maar waarom hoor ik niemand over DJ PANIC hij was echt de man van decibel 2004, zucht weer n jaar wachten tot de volgende decibel ennuh die omleiding op het laatst was inderdaad aardig wazig,ik kreeg echt spontaan het gevoel dat ik me in de efteling bevond...
 
Waarschuw beheerder
Het is normaal geworden dat Panic top draait!


verwacht niet anders van hem :yes:
Waarschuw beheerder
Zwaar naar me zin gehad.
vond panic ernstug lekker draaien.
ook lekker los gegaan achterin de early rave zaal.
en vieze zweetregen van boven :(
Waarschuw beheerder
Ruffneck viel na ghosttown tegen maar was nog steeds top :) jammer alleen dat het eerste half uur MC Joe & DJ Ruffneck was ipv andersom :@ heb ook honderd keer geroepen dat die lulhannes zn bakkes moest houden ipv heilige muziek helemaal te verneuken..Trouwens ik snap wel dat Ruffie veel main draaide, KUT PUBLIEK!!!! :@ iedereen stond godverdomme stil op een enkeling na, doe is normaal man, als je NIET losgaat op knight of visions, 6.48 min to D'Spyre of The Great Strife hoor je niet in die zaal thuis en kun je lekker naar de buren gaan (niets tegen hardstyle trouwens, Lady Tom was VET, maar wel tegen de figuren die geen GOEIE hardcore kunnen waarderen) ik heb me helemaal de pleuris gedanst en voelde mn poten ook niet echt meer toen we naar huis gingen hehe..
Yves was toch t coolste vond ik, jammer dat de Jumpzaal zo klein was, was naar mijn mening de beste tent (op t laatste 1,5 uur na ofzo, toen ik erlangs liep was t echt bananenmuziek :S)
Hardcore tent geluid was KUT en als je een keer roept gooi je handen in de lucht dan weet ik dat ook wel...
Goed, degelijk feest, maar haalt t echt niet bij DefQon of Ghosttown, en dat is jammer want in potentie had het nog VEEL beter kunnen zijn..
een dikke 7 toch voor dit feest, waar ik eigenlijk een 8,5 minstens had verwacht..
Waarschuw beheerder
ik ben echt COMPLEET losgegaan bij Ruffneck :D
Echt prachtig!
Waarschuw beheerder
VINCE! Dat was echt fantastisch, eerst lekker sloom beginnen en daarna gewoon volgas RAMMEN. Hij draaide niet bepaald foutloos, sterker nog, hij stond hier en daar lekker aan te kutten, maar dat kon de pret niet drukken. Het was echt fantastisch, Michel de Hey was ook weer lekker en die laatste knakker in de technozaal stond ook lekker door te rammelen. Ook niet foutloos, maar boeiend, het was hard :P
 
Waarschuw beheerder
was echt bizar goed in de hardcore tent alleen jammer dat ik bepaalde nummers wel 4 x werden gedraaid alleen meesterlijk dat de prednison attack 5 x gedraaid werdt en :respect: Claudio Lancinhouse
Artiest Xavi
Waarschuw beheerder
HardStyler-83 29 augustus 2004 15:17

donateur! voor dock 7 wat ben ik zwaar los gegaan daar Furax draaide erg lekker, kon alleen iets minder mixen maar de plaatjes die voorbij kwamen maakten veel goed !

furax die lampe kap ken niet draaien. als hij lekker draaide maar niet goed kon mixen hoe kan dat nou?? platenkeus misschien leuk maar die gek kan niet eens 2platen zonder fouten aan elkaar mixen
 
Waarschuw beheerder
Was Leuk Feesie!:yes:...(beter dan vorig jaar)
Alleen dat lange pad was KUT!:(...en Geluid in de Hardcore tent was zeker minder! Sfeer daaro was ook nie alles!:S...maar voor de rest was het zeker lachuh!!:D:D
...
Waarschuw beheerder
heb me toch zeker wel vermaakt..,
alleen jammer wat tijdens de set angerfist gebeurden..,
 
Waarschuw beheerder
Hey mensen!

Het was weer een heel erg gaaf feestje!!!

Vooral neophyte aan het einde!

mzzls
Waarschuw beheerder
(Y) feest , heb het naar me zin gehad:D






ik hoorde ook dat er iemand was neergeschoten daarbinnen???? weet iemand daar iets van??? of is het gewoon gelul??
Waarschuw beheerder
donateur
ja was wel lache (Y)

ze hadden idd de early wat dichterbij bij de hardcore kunne plaatsen

en het geluid in de hc zaal mocht wel harder....
 
Waarschuw beheerder
Zeer geslaagd feestje , ben niet echt vaak in de Hardcore tent geweest simpel weg omdat het geluid er 3 x niks was en omdat de sfeer daar ook niet zo super was.

Oldschool was echt (Y)

Jammer dat de Jumpstyle zo klein was vond het best een gaaf tentje flink staan :bounce:

Tjaaa Hardstyle daar heb ik toch het meeste gezeten. Ik kwam eigenlijk voor 2 dj's Max B Grant en Mondello. Zany begon goed. Daarna Gizmo :S vond der geen hol aan.

Max B Grant : draaide wel een mooie set maar toch veel nr heb ik ook op zijn set van Qlimax gehoord. Beetje het S.M.M draai style?

Mondello :) :) : Beste Set die ik op Decibel heb gehoord. Vooral omdat het volk ook gewoon vol mee staat te :bounce:
Artiest {SHOWLIST artist 78564, 26210}
Waarschuw beheerder
vet feest!!

meeste in hardstyle was de beste sfeer het hardste geluid en de betere dj's!!!

danielle mondello!
deepack!
prophet vs technoboy!!

gratis wc was uitkomst
eten was vies
verder geen klachten
Waarschuw beheerder
Heb me prima vermaakt (Y)
Waarschuw beheerder
Het feest was echt gezellig.
Er stonden geen rijen bij de ingang.
Alleen jammer dat het geluid in de hardcorezaal tegenviel.
En dat lange pad was echt zwaar irritant.
Voor de rest heb ik mer super vermaakt.
Waarschuw beheerder
decibel was echt masterlijk hard:vaag: Max B Grant, Deepack en daniele mondello draaide echt geweldig goed:D goed om op te :bounce:

tot volgend jaar:P
 
Waarschuw beheerder
Was een top feest :p
 
Waarschuw beheerder
BIGGER, BETTER & LOUDER dat was ut absoluut wel geworden...twas egt een super feesie :D:D:D
Next year again!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het NOG leuker dan vorig jaar!

Beste festival van dit jaar :yes:

Vanaf 1 uur niet meer weggeweest uit de jump-tent :K :K :K :K :bounce:

Verder was de organisatie ook stukken beter (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb weer een super feest gehad en deze kan ik dus ook mooi op mijn conto bijschrijven.
Waarschuw beheerder
donateur
Heb me zeker vermaakt op decibel:)

Heeft alleen eigenlijk iemand een idee waarom je op een gegeven moment er niet meer door mocht/kon bij die brug?
Waarschuw beheerder
zeker een lekker feestje geweest...:bounce: