Partyflock
 
Forumonderwerp · 702345
1 volger · 11042x bekeken
Betreft: evenement: Decibel, zaterdag 28 augustus 2004 om 21:00
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=00132610000554875d95e1921a0060ffe1]http://www.nrg010.demon.nl/decibel/head.JPG[/img]

Yo peepz hier is ie dan:
Het grote "hoe was Decibel 2004 Topic""

Dit is het vervolg van Decibel Outdoor 2004 topic

Dit zijn de area`s dj`s en draaitijden:
1.HARDSTYLE BY SEISMIC RECORDS
21.00-22.30 ZANY 🇳🇱
22.30-23.30 GIZMO(NL)
23.30-00.30 LADY TOM 🇨🇭
00.30-01.30 MAX B GRANT 🇨🇭
01.30-03.00 BEHOLDER & BALISTIC 🇳🇱
03.00-03.30 SHOWTEK –LIVE- 🇳🇱
03.30-04.30 DEEPACK 🇳🇱
04.30-05.30 DANIELE MONDELLO 🇮🇹
05.30-07.00 PROPHET VS TECHNOBOY (NL/IT)
MC RUFFIAN



2.HARDTRANCE BY OXA
21.00-22.30 FRANCOIS 🇳🇱
22.30-23.30 NOISE 🇨🇭
23.30-00.30 MARCEL WOODS 🇳🇱
00.30-02.00 COSMIC GATE (GER)
02.00-03.30 DAVE 202 🇨🇭
03.30-05.00 DUMONDE (GER)
05.00-06.00 ABEL RAMOS (SP)
06.00-07.00 LUCA ANTOLINI
MC MIGHTY MIKE



3.EARLY RAVE BY BACK2SCHOOL
21.00-22.30 GIJS 🇳🇱
22.30-00.00 STANTON 🇳🇱
00.00-01.00 PANIC 🇳🇱
01.00-02.00 ROB 🇳🇱
02.00-03.00 DANA 🇳🇱
03.00-04.00 DIGITAL BOY 🇮🇹
04.00-05.30 DARKRAVER 🇳🇱
05.30-07.00 RUFFNECK 🇳🇱
MC JOE



4.TRANCE BY GESTURE
21.00-22.30 RONALD VAN GELDEREN 🇳🇱
22.30-00.00 SIGNUM 🇳🇱
00.00-01.30 TATANA 🇨🇭
01.30-02.30 RANK 1 🇳🇱
02.30-04.00 MISJA HELSLOOT 🇳🇱
04.00-04.30 MIIKA KUISMA –LIVE- (FIN)
04.30-05.45 ABOVE & BEYOND (gb)
05.45-07.00 DON DIABLO 🇳🇱
MC LITTLE MIKE



5.TECHNO BY EC RECORDS
21.00-22.15 JAY SAMUEL 🇳🇱
22.15-23.30 JOEL MULL (SWE)
23.30-00.00 COMING SOON –LIVE- 🇳🇱
00.00-01.30 AGORIA 🇫🇷
01.30-03.00 MICHEL DE HEIJ 🇳🇱
03.00-04.00 SECRET CINEMA –LIVE- 🇳🇱
04.00-05.30 MARK BROOM (gb)
05.30-07.00 HENRIK B (SWE)
MC PAUL T



6.HARDCORE BY OFFENSIVE RECORDS
21.00-22.00 DARKVIZION 🇳🇱
22.00-23.00 MISS FLOWER 🇨🇭
23.00-00.00 VIPER 🇳🇱
00.00-00.30 ANGERFIST –LIVE- 🇳🇱
00.30-01.30 CLAUDIO LANCINHOUSE 🇮🇹
01.30-02.30 PAUL ELSTAK 🇳🇱
02.30-03.00 EVIL ACTIVITIES –LIVE- 🇳🇱
03.00-04.00 CATSCAN 🇳🇱
04.00-05.00 VINCE 🇳🇱
05.00-06.00 TOMMYKNOCKER 🇮🇹
06.00-07.00 NEOPHYTE 🇳🇱
MC SYCO



7.JUMPSTYLE BY JUMPER RECORDS
21.00-22.30 ZERO GI 🇳🇱
22.30-00.00 STEVE DEXTER VS NIGEL HAWKS 🇧🇪
00.00-01.00 YOERI 🇧🇪
01.00-02.00 FURAX 🇧🇪
02.00-03.00 DA BOY TOMMY 🇧🇪
03.00-04.00 YVES 🇳🇱
04.00-05.00 DA TEKNO WARRIORS 🇳🇱
05.00-06.00 HS 🇧🇪
06.00-07.00 GREG C 🇫🇷
MC DA RICK


Post hier je links naar je sites/foto`s verslagen of post gewoon wat je ervan vond.

ID7T Radio
vanaf 22.00 uur op id&t radio, de livestream van decibel outdoor.ID&T Radio via Media Player

En deze sets zijn er uitgezonden:
Live Sets
-Panic
-Dana
-Darkraver
-Digital Boy
-Gizmo
-Max B Grant
-Dumonde
-Misja Helsloot
-Noise
-Rank 1
-Ronald van Gelderen


op Thrillseekerz staan een aantal foto`s filmpjes en nog iets leuks waar bijna iedereen wel in is geintresseerd ;) :D
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Het was toppie! iedereen 10 x kwijt maaja heb je altijd alleen die security :frusty: met dat geduw tussen die k*t hekken.

maar verder (Y)
:xtc: :bier: :bounce:

volg.jaar zeker weer
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Z0 is dat Bulldog!!! (Y)
Tering wat een goed feest, alles zat gewoon mee!!! Als je dan toch moet mierenneuken... ja ut was un beetje koud buiten. BOEIENNNNNNND!!!! Vest aan en volle pin :bounce:
 
Waarschuw beheerder
Top feestje!
Sinds tijden niet zo goed naar mn zin gehad! Was echt balen toen het 7uur was...
Alleen jammer dat er geen bar in de jumpstyle was.
 
Waarschuw beheerder
2 dj iteq:
wat een gelul zeg dat alleen q-dance feesten goed zijn. jij snapt er echt geen zak van.
Werkzaam bij Multar
Artiest {SHOWLIST artist 35853, 25881}
Waarschuw beheerder
donateur
Q-dance feesten hoeven idd. echt niet beter tezijn!!

Het is mss. nog wel de zelfde crew ook ;)
Waarschuw beheerder
Jaaahh wat een feest was dat :D alles zag er een stuk beter uit als vorig jaar... geen ruzie/vechtpartij gezien... en dat komt tegenwoordig heel weinig voor op zulke feesten..
alleen het geluid mogt wel iets harder.. en voor de rest :respect:RUFFNECK:respect: ... jammer dat deze man binnekort gaat stoppuh :(
 
Waarschuw beheerder
K vond t een super feest! :jaja:

Alleen wat was t geluid inne hardcore zacht!! Erg slecht vond k dat :(

Volgend jaar weer :)
Waarschuw beheerder
Erg vet!! Vooral in de jumpstyle en hardstyle heb ik veel tijd doorgebracht:)
Waarschuw beheerder
Heb echt een ongelooflijk vette nacht gehad!

Wat een feessie!!! :bounce:

Complimenten voor de organisatie!
Waarschuw beheerder
GELUL!!! Vind de B2S feesten zelfs stuk beter dan de Q-dance feesten, mr Iteq!!!
 
Artiest The Carcass
Waarschuw beheerder
donateur
To Dj Iteq , LUL NIET , as je kijkt naar vorig jaar en dit jaar , is et eg wel met 200% vooruit gegaan , jah en zeiken ken je op alles toch , alsof de Q-dance Fardstyle feesten nog wat zijn
en kom nie met Q-base , want das ook een verneukt commercieel feessie
en die sets zijn dan waar te downloaden voor de mensen hier ???
tnx for the info Dj Iteq , NOT
Waarschuw beheerder
donateur
- gezellig
- goed sfeer
- heb me vermaakt op hardstyle :D
- lekker geluid in alle zalen (behalve hardcore)
- gratis
- ruffneck :respect:
 
Waarschuw beheerder
B2S rules big time! Volgend jaar wordt het nog beter!
Waarschuw beheerder
was echt relax bende.nl :bounce:
volgend jaar weer van de partij
 
Waarschuw beheerder
donateur
Echt een SUPER feest!!!

:respect: jumptent: :respect: :kwijl:
de muziek was er super en de mensen ook! (y)
Echt een leuk sfeertje, iedereen big mile op t gezicht! :D :bounce:
Heb nu al zin in Hardbass! :D

De organisatie was vergeleken bij vorig jaar ook stukken vooruit gegaan! (y)
Alleen ff wat minder bij het wachten om over het bruggetje te mogen, maar dat werd later wel mooi opgelost door de extra gang.. :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb gelukkig van niemand echt last gehad(behalve dan als er een paar gozers helemaal kakend bewegend enz. naar je toe komen en iets onverstaan baars lullen,maar goed..)


dat is toch juist lache om te zien. ipv dat je daar de lol van inziet ipv dat je je er aan gaat ergeren
Waarschuw beheerder
===>Decibel was een SUPERR!!!!!<===

Mijn complimenten voor de organisatie, B2S, (Y), ga zo door!! Parkeren goed geregeld, ik was binnen no time binnen, gratis WC's (moeten ze op elk feest doen...), geen lange wachtrijen bij het drinken halen en naar mijn mening was de sfeer super!! Was ook behoorlijk :vaag: van de liquid :xtc:..... Ik vond het gewoon beter dan Defqon (2)

Gizmo draaide lekker, Lady Tom al helemaal (ze kan alleen NIET mixen!), max b grant viel me zwaar tegen, deepack had ik ook slechter verwacht, danielle mondello beukte en scratche er weer lekkker op los, en the prophet vs technoboy was zeker een goede afsluiter.....Alleen het verschil in mixen tussen die 2, ech niet meer normaal, technoboy bakt er werkelijk niet veel van...Vette nummers maakt ie wel!!!!

Op naar Q-base.......(: (: (: , lekker qnalluhhh!!!!
 
Waarschuw beheerder
Geweldig!
Artiest {SHOWLIST artist 49113, 157317, 15263}
Waarschuw beheerder
donateur
+ goede sfeer
+ plek om te zitten
+ snel drinken (cola ook in flesjes :P)
+ gratis wc's

- jammer van het kleine gangetje van de ingang naar de rest van de tenten. heb er 20 minuten stilgestaan, maar het was daarna wel helemaal opgelost omdat ze nog een gang hadden aangelegt.

- Max B Grant, jezus hoe krijg je het voor elkaar om zo'n baggerset neer te zetten, wat nog wordt uitgezonden door ID-T Radio ook! Echt heel dramatisch, en net als op Qlimax.. 2 keer No Good remix gedraaid.. beetje jammer!

Voor de rest heb ik me prima vermaakt, volgend jaar zeker weer van de partij :yes:
Waarschuw beheerder
Khad niet verwacht dat het zon vet feestje zou worden. Helemaal uit de naad gegaan!! :yes:
 
Waarschuw beheerder
donateur
beetje jammer dat er geen livesets van dock 7 zijn :/
Waarschuw beheerder
Inderdaad, ik zou bij wijze van spreken een moord doen voor de set van Furax en Da Tekno Warriors! :respect:
 
Waarschuw beheerder
donateur
wie moeten we daar voor vermoorden dan?
Waarschuw beheerder
donateur
volgend jaar jump wat groter en de doorgang verbeteren, verder alles perfect

:respect: B2S :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
wie moeten we daar voor vermoorden dan?


diegene die bij id&t werkt en Max B Grant, Dumonde, Misja Helsloot, Noise, Rank 1 en Ronald van Gelderen heeft uitgezonden en geen Rob of tekno warriors of neophyte
 
Waarschuw beheerder
was zeker n vet feesie,droog,geen gezeik,goeie sfeer,leuke mensen :bounce:
Waarschuw beheerder
Echt geweldig!

Vond het erg goed geregeld allemaal...ze hebben zeker geleerd van hun fouten vorig jaar.

Dit was me 3e decibel alweer en tevens de BESTE!

:respect:b2s:respect:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
topfeesje :jaja:
die gasten bij B2S weten wel hoe ze een vet feesje neer moeten zetten!!
echt stukken beter als vorig jaar, alleen had die verbinding tussen de 2 gedeeltes wel wat groter gemogen.. maar goed om daar over te zeuren is onzin :)
op naar Q-Base maar..
 
Waarschuw beheerder
Ik vond het heel erg goed!

Ik had alleen vroeg last van mn rug...ben dus op tijd naar de auto gegaan...ik was om 6 uur thuis dit keer! :S

Ik vond het feest errug goed, de hardstyle knalde voortdurend! ben er daarom ook amper weggeweest...heb dus geen last gehad van file bij het bruggetje (heb trouwens geen brug gezien!)

Heb heel veel lol gehad ik stond vooraan en heb met Ruffian en Max B Grant heel gek staan te doen...telefoonnummers en al werden er gegeven 8)! *edit* zouden er gegeven worden :'(! heb ook nog met Gizmo staan praten net buiten de hardstyle en op de foto geweest met hem!

(K)jes voor B2S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
B2s the best! complimenten alles goed geregeld.... alleen jammer dat mn vriendje er niet bij was... maar dan kan B2s niets aan doen!
Waarschuw beheerder
donateur
HEEEERLIJK feest!!!! :respect: b2s!!!! 8) :bounce: echt een TOP avond gehad bij de hardstyle en de jump :kwijl: :respect: technoboy en the prophet :respect: :P en wat was het heerlijk om te zien, dat ze zo genoten!! back 2 back (Y) :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik begrijp niet er mensen lopen te zeiken dat het geluid niet goed was in HC tent. Ik stond links vooraan en daar was het geluid echt wel hard.

Verder een erg leuk feest met een goede sfeer.

Men heeft echt geluk gehad dat het droog bleef want het was daar zo fucking druk, als iedereen in de tenten zou gaan staan dan zou je daar echt helemaal klem staan.



Ik ben trouwens nog op zoek naar een MC die ook bekend staat als MC horny op wasteland feesten. Hij was schijnbaar MC in de hardstyletent maar dat weet ik niet zeker. We hadden bij de lockers met hem staan lullen maar ik weet echt niet meer wat z'n normale mc naam is. En dat vind ik irritant.
 
Waarschuw beheerder
Was echt een TOPfeessie!!!Bijna de hele tijd voorin gestaan bij de early rave!:D Echt goed te doen!
De mannen van B2S hebben weer goed d`r best gedaan!:yes:
 
Waarschuw beheerder
Vond t goed, snap alleen geen hol van die smalle doorgang, t was nu wel groter maar ook moeilijker bereikbaar. Verder wel gratis en genoeg wc's lkkre muziek, goed feesje!
Waarschuw beheerder
Vond t goed, snap alleen geen hol van die smalle doorgang


Dat komt omdat er een bruggetje loopt tussen de 2 gedeeltes, vorig jaar was het alleen het gedeelte waar de early rave stond dus had je er geen last van.

Maar was idd wel storend.

Livesets @ www.thrillseekerz.nl voor de lief hebbers
Waarschuw beheerder
donateur
Helemaal TOP!!
Waarschuw beheerder
was zeker wel n goed feest.. mis wel het beste feest voor mij van 2004:d
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben trouwens nog op zoek naar een MC die ook bekend staat als MC horny op wasteland feesten. Hij was schijnbaar MC in de hardstyletent maar dat weet ik niet zeker. We hadden bij de lockers met hem staan lullen maar ik weet echt niet meer wat z'n normale mc naam is. En dat vind ik irritant.


Hahaha ja daar heb ik ook nog een tijdje mee staan lullen:D:D
Moest wel om hem lachen!!
Volgens mij was zijn echte naam iets van; Bass nog wattes
laatste aanpassing
Artiest DSpawn
Waarschuw beheerder
donateur
Vond het erg goed geregeld allemaal...ze hebben zeker geleerd van hun fouten vorig jaar.


ha! da's een goeie. het enigste wat ze goed hadden geregeld was de entree, dit keer geen idiote wachtrijen.

qua muziek vond ik het zeker leuk, heb de hele avond bij de hardcoretent gestaan en mij daar prima vermaakt..maar what the fuck was dat de hele tijd met die hekken?!

In dat doorgangetje naar o.a. de hardstyle tent moesten ze 'ineens' allemaal hekken plaatsen (ook heb ik heel veel traktors zien rijden rond de hc tent die continu hekken aan het verplaatsten waren).
In dat doorgangetje stond ik al een half uur vast vanwege dat hekkengezeik, daarnaast kreeg ik ook een aardig concentratiekamp gevoel terwijl ik probeerde vooruit te komen. Allerlei beveiliging en politie die op containers liepen achter hekken.
Al met al de HS tent niet eens bereikt vanwege de koleredrukte dus maar weer terug naar de HC tent..

Die jumpstyle tent, tering zeg..dat ze zoiets nog een tent durven te noemen...magoed, t is maar jump dus da's toch kut :P

en de trance tent, snap niet dat ze die nog niet hebben weggelaten. vorig jaar stond er ook geen hond, dit jaar weer niet. zet er is wat leuks voor in de plaats.

Eten/drinken heb ik geen enkel positief woord over. mn vriendin is meer dan een uur bezig geweest voor een kaassouffle (tja, na 10 minuten zou ik het al opgeven, magoed ze wilde hem blijkbaar graag).
Stond daar maar 1 iemand achter dat kraampje die alle souffle's liet knappen in het frituur :S
en de hamburgers waren ook niet om over naar huis te schrijven...
en dat drinken..jezus zeg, ontelbaar veel keren dat we gewoon een redbull meekregen in een kapot bekertje, dus voordat je terug bent en het in de gaten hebt, heb je nog maar een kwart over.
En ergens buiten drinken kunnen kopen is ook een tip voor volgend jaar. (misschien dat dat op het andere gedeelte wel mogelijk was maar bij de hc tent iig niet)

tevens lijkt het mij erg winstgevend om wiet te gaan verkopen. belachelijk veel mensen zijn naar mij toe gekomen om wiet te kopen.. allemaal sjappies uiteraard want een echte verslaafde koopt goed in. ;)
Dit was me 3e decibel alweer en tevens de BESTE!


3e decibel ook voor mij, tevens de laatste.

De beste editie was nog altijd de 1e!! :jaja:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
geweldig feest!!!!
line-up te bruut voor woorden,echt jammer dat je niet iedereen tegelijk kan horen ;p

miss flower :respect:

dspawn

daarnaast kreeg ik ook een aardig concentratiekamp gevoel terwijl ik probeerde vooruit te komen. Allerlei beveiliging en politie die op containers liepen achter hekken.


vind je het erg of zo :s
beter teveel beveiliging als te weinig en rellen.. juist (y) dat er zoveel waren!!!
Waarschuw beheerder
donateur
beveiliging is niet erg, politie die met de hand op het pistool loopt wel..(en via megafoon nog wat 'aanwijzingen' doorgeeft aan de vaststaande massa)

en rellen was het toch niet van gekomen want ik heb nog nooit in mijn leven zoveel mensen met pillen op gezien.. echt te achterlijk voor woorden :/
Waarschuw beheerder
Nou het was echt een SUPER Vet feest, ik heb me echt waanzinnig goed vermaakt. Beter als op DefQon dat weet ik wel.

EN Daniele Mondello :respect::respect:.... En DAMN wat ging Technoboy uit zijn dak samen met The Prophet... Echt lachen.

Maar deze keer was het echt 10x beter dan vorig jaar.
 
Waarschuw beheerder
Het was echt super! Bijna hele avond in de hardcore gestaan.. en op het einde bij Ruffneck in de early rave :respect:

Techno viel een beetje tegen..
En de sfeer op het einde was best wel aggresief!

Maar verder echt (y)
Waarschuw beheerder
was wel lachuh ja heb eigelijk alleen in de hardcore tent gestaan!!neophyte draaide echt wel lekker dus. we waren een beetje koud aangekleed dus om dat hele klere eind te gaan lope ammaar was ook nix volgend jaar toch ff anders aanklede! viel me eigelijk op dat iedereen er nie echt party achtig uitzag!maar ja..HET WAS EEN GESLAAGDE AVOND(K)
 
Waarschuw beheerder
:respect: Paul Elstak en Tommyknocker :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
M&M:
de hoeveelheid beveiliging maakt overigens geen reet uit, als mensen willen rellen..gebeurt het ook! het zou enkel misschien eerder onder controle zijn...

Het gaat gewoon om de toon van de muziek, de manier van presenteren.
stel, jij bent vrijgezel en je neemt een waanzinnig knappe vrouw mee en besluit haar te gaan beffen.
Je haalt haar broek naar beneden en ziet dat er sprake is van uitzinnige wildgroei..

Op dat moment denk ik, het idee is leuk..maar zo werkt het niet ;)
Waarschuw beheerder
donateur
[In dat doorgangetje naar o.a. de hardstyle tent moesten ze 'ineens' allemaal hekken plaatsen]

Dat doorgangetje WAS GOED !!
Er waren 2 doorgangen!

Kdenk alleen dat ze vergeten zijn om er een 1 richtingverkeer van te maken ;)

Maar ach het gangetje was er :P
Waarschuw beheerder
En ergens buiten drinken kunnen kopen is ook een tip voor volgend jaar. (misschien dat dat op het andere gedeelte wel mogelijk was maar bij de hc tent iig niet)


klopt! dat was daar wel, twee vriendinnen van me stonden daar achter de bar :D
Waarschuw beheerder
wat een geweldig feest!! Technoboy & The Prophet... :respect
ben nog steed aan het na-genieten :jaja: