Partyflock
 
Forumonderwerp · 702345
1 volger · 11060x bekeken
Betreft: evenement: Decibel, zaterdag 28 augustus 2004 om 21:00
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=00132610000554875d95e1921a0060ffe1]http://www.nrg010.demon.nl/decibel/head.JPG[/img]

Yo peepz hier is ie dan:
Het grote "hoe was Decibel 2004 Topic""

Dit is het vervolg van Decibel Outdoor 2004 topic

Dit zijn de area`s dj`s en draaitijden:
1.HARDSTYLE BY SEISMIC RECORDS
21.00-22.30 ZANY 🇳🇱
22.30-23.30 GIZMO(NL)
23.30-00.30 LADY TOM 🇨🇭
00.30-01.30 MAX B GRANT 🇨🇭
01.30-03.00 BEHOLDER & BALISTIC 🇳🇱
03.00-03.30 SHOWTEK –LIVE- 🇳🇱
03.30-04.30 DEEPACK 🇳🇱
04.30-05.30 DANIELE MONDELLO 🇮🇹
05.30-07.00 PROPHET VS TECHNOBOY (NL/IT)
MC RUFFIAN



2.HARDTRANCE BY OXA
21.00-22.30 FRANCOIS 🇳🇱
22.30-23.30 NOISE 🇨🇭
23.30-00.30 MARCEL WOODS 🇳🇱
00.30-02.00 COSMIC GATE (GER)
02.00-03.30 DAVE 202 🇨🇭
03.30-05.00 DUMONDE (GER)
05.00-06.00 ABEL RAMOS (SP)
06.00-07.00 LUCA ANTOLINI
MC MIGHTY MIKE



3.EARLY RAVE BY BACK2SCHOOL
21.00-22.30 GIJS 🇳🇱
22.30-00.00 STANTON 🇳🇱
00.00-01.00 PANIC 🇳🇱
01.00-02.00 ROB 🇳🇱
02.00-03.00 DANA 🇳🇱
03.00-04.00 DIGITAL BOY 🇮🇹
04.00-05.30 DARKRAVER 🇳🇱
05.30-07.00 RUFFNECK 🇳🇱
MC JOE



4.TRANCE BY GESTURE
21.00-22.30 RONALD VAN GELDEREN 🇳🇱
22.30-00.00 SIGNUM 🇳🇱
00.00-01.30 TATANA 🇨🇭
01.30-02.30 RANK 1 🇳🇱
02.30-04.00 MISJA HELSLOOT 🇳🇱
04.00-04.30 MIIKA KUISMA –LIVE- (FIN)
04.30-05.45 ABOVE & BEYOND (gb)
05.45-07.00 DON DIABLO 🇳🇱
MC LITTLE MIKE



5.TECHNO BY EC RECORDS
21.00-22.15 JAY SAMUEL 🇳🇱
22.15-23.30 JOEL MULL (SWE)
23.30-00.00 COMING SOON –LIVE- 🇳🇱
00.00-01.30 AGORIA 🇫🇷
01.30-03.00 MICHEL DE HEIJ 🇳🇱
03.00-04.00 SECRET CINEMA –LIVE- 🇳🇱
04.00-05.30 MARK BROOM (gb)
05.30-07.00 HENRIK B (SWE)
MC PAUL T



6.HARDCORE BY OFFENSIVE RECORDS
21.00-22.00 DARKVIZION 🇳🇱
22.00-23.00 MISS FLOWER 🇨🇭
23.00-00.00 VIPER 🇳🇱
00.00-00.30 ANGERFIST –LIVE- 🇳🇱
00.30-01.30 CLAUDIO LANCINHOUSE 🇮🇹
01.30-02.30 PAUL ELSTAK 🇳🇱
02.30-03.00 EVIL ACTIVITIES –LIVE- 🇳🇱
03.00-04.00 CATSCAN 🇳🇱
04.00-05.00 VINCE 🇳🇱
05.00-06.00 TOMMYKNOCKER 🇮🇹
06.00-07.00 NEOPHYTE 🇳🇱
MC SYCO



7.JUMPSTYLE BY JUMPER RECORDS
21.00-22.30 ZERO GI 🇳🇱
22.30-00.00 STEVE DEXTER VS NIGEL HAWKS 🇧🇪
00.00-01.00 YOERI 🇧🇪
01.00-02.00 FURAX 🇧🇪
02.00-03.00 DA BOY TOMMY 🇧🇪
03.00-04.00 YVES 🇳🇱
04.00-05.00 DA TEKNO WARRIORS 🇳🇱
05.00-06.00 HS 🇧🇪
06.00-07.00 GREG C 🇫🇷
MC DA RICK


Post hier je links naar je sites/foto`s verslagen of post gewoon wat je ervan vond.

ID7T Radio
vanaf 22.00 uur op id&t radio, de livestream van decibel outdoor.ID&T Radio via Media Player

En deze sets zijn er uitgezonden:
Live Sets
-Panic
-Dana
-Darkraver
-Digital Boy
-Gizmo
-Max B Grant
-Dumonde
-Misja Helsloot
-Noise
-Rank 1
-Ronald van Gelderen


op Thrillseekerz staan een aantal foto`s filmpjes en nog iets leuks waar bijna iedereen wel in is geintresseerd ;) :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
aan degenen die het niet met me eens zijn:

1.ik heb nooit gesegd dat ALLEEN qdance goeie feesten organiseerd.
2.organisatie van qdance is nou eenmaal beter of je dat nou met me eens ben of niet!!
3.als jullie het wel naar je zin hebbe gehad en het een goed feesie vonden... moet je dat lekker zelf weten... maar als ik het niet goed von... laat mij dat dan ook ff lekker vinden!!

en over die livesets... die post ik niet omdat ze hier zijn te downen... die post ik omdat er een hele rits mensen vroeger in deze topic welke sets er waren !!!

dank u voor uw aandacht!!
Artiest DSpawn
Waarschuw beheerder
donateur
Kdenk alleen dat ze vergeten zijn om er een 1 richtingverkeer van te maken


hmm, bij mij was het juist eenrichtingsverkeer :S
Waarschuw beheerder
dope!!

( geluid in de hardcore mocht idd doordringender zijn)

verder was de jump heersend!!
Waarschuw beheerder
HIER FF WAT INSIDE INFO

Ff over het doorgangetje,

de 2e doorgang is later de avond gemaakt dit ivm de drukt bij de 1e.

En het was wisselend eenrichtings verkeer hing van de drukte af.

En de "traktoren" achter de hardcore tent die waren hekken aan het pakken om de 2e doorgang te maken.
Waarschuw beheerder
donateur
die gasten zijn dus de hele nacht bezig geweest om een doorgang te maken die ze waarschijnlijk VERGETEN zijn want op de plattegrond stond die 2e doorgang er namelijk al een paar weken op ;)

[img]http://www.nrg010.demon.nl/portmap.jpg[/img]

en die doorgang stond ook gewoon op de het kaartje wat je bij de ingang kreeg.
Waarschuw beheerder
het was het inderdaad de bedoeling om deze te creeeren alleen vorige jaar was het op het bruggetje niet druk dus waren ze hier ook vanuit gegaan.

En van 3 tot 4 is deze doorgang gebouwd.

En als je goed naar de plattegrond kijkt zie je dat de hele opzet is gewijzigd behalve de plek van de tenten!
Waarschuw beheerder
Was wel super vaag aan het eind! liepen volgens mij door een kinderboederij ofzo! zagen zelfs nog beesten lopen :vaag:
Waarschuw beheerder
ja het was inderdaad een kinderboerderij voor het plaatsen van de hekken hebben we nog wat schapen de hokken in gejaagd !!
 
Artiest JayTD
Waarschuw beheerder
donateur
haha ik heb nog gelachen daar bij die kinderboerderij :D

Ik loop daar, zitten er wat fazanten op een dak van zo'n schuurtje.

Loopt er zo'n wijfie tegen me :vaag: WOW!!! Check die vogels! Stoer man!! :vaag: Wowwww jaa man! Echt vet! Zouden die daar op geklomen zijn? Jaaa man!! :vaag: Er zitten er wel 4!! :vaag:
Waarschuw beheerder
ja het was inderdaad een kinderboerderij voor het plaatsen van de hekken hebben we nog wat schapen de hokken in gejaagd !!


ow gelukkig heb ik het toch goed gezien :D
Waarschuw beheerder
donateur
het was het inderdaad de bedoeling om deze te creeeren alleen vorige jaar was het op het bruggetje niet druk dus waren ze hier ook vanuit gegaan.


vorig jaar was het geen gewone doorgang maar de weg naar de in en uitgang en ik kan me herinneren dat het toen al vrij smal was met naar binnen gaan.

en als je nu 2 gedeelte`s met terrein heb dan snap je toch wel dat iedereen rond gaat lopen. en waarom staat dat pad wel op het kaartje maar is het niet aangelegd???? :vaag:

en waarom dan pas tussen 3 en 4, want om 12 uur was ik daar en was er al geen doorkomen aan totdat ze die hekkies in het midden hadden gezet, toen liep het wat beter maar nog steeds vertieft
Waarschuw beheerder
Waarom zo laat dat heeft te maken met het hoofd van de organisatie daar sta ik verder buiten, het enige wat ik wel weet is dat er veel riscios waren om de hekken zo door het publiek te gaan vervoeren vandaar.

Een ding weet ik wel dat er volgende jaar een ander aanvals plan is!!
Waarschuw beheerder
donateur
laten we het hopen ik heb meer dan de helft van de avond stil gestaan in die rij!!!

maar ondanks dat was het toch een top feessie
 
Waarschuw beheerder
dspawn

M&M:
de hoeveelheid beveiliging maakt overigens geen reet uit, als mensen willen rellen..gebeurt het ook! het zou enkel misschien eerder onder controle zijn...

Het gaat gewoon om de toon van de muziek, de manier van presenteren.
stel, jij bent vrijgezel en je neemt een waanzinnig knappe vrouw mee en besluit haar te gaan beffen.
Je haalt haar broek naar beneden en ziet dat er sprake is van uitzinnige wildgroei..


precies het is veel eerder onder controle en ik denk dat een beetje normaal persoon het wel laat om te gana matten als er zoveel beveiliging en politie rondloopt...

en die vergelijking die je maakt slaat als een appel op een drumstel :s
Waarschuw beheerder
Nog 1 x in de harcore zaal gestaan. Maar hier heb ik me helemaal rot gelachen. Je zag alleen van die mannetjes die normaal roepen Hardcore de hardste en we gaan tot het bot bla bla bla nou we hebben 5 mensen zien dansen in een volle tent


:yes: vond ik ook..de 'nieuwe'derde generatie :bah: schei nou toch uit man, die mannetjes (ohja ik ben ook pas 21 en nee ik stond niet op mn 10e op feesten) zijn mij iets teveel daar om de stoere man uit te hangen en te weinig om te feesten..shit kom op zeg, het tempo van de muziek van nu ligt toch echt een paar bpm lager dan n paar jaar geleden, toch staat iedereen maar een beetje stil te staan? :S dat zijn nou ook de mannetjes die 'hardcore will never die'enzo roepen, mwah als je er dan zo bij gaat staan...oja 4 jaar geleden stonden jullie trouwens nog helemaal 'los' te gaan op trance of op tupac. ja ik ben gefrustreerd :) waarom? omdat die 'echte diehards' zoals ze zichzelf noemen hebben verpest waar ik het meeste naar uitkeek: Ruffneck. Super opening van m, maar ik denk dat misschien 25% van de zaal niet helemaal stil stond en rond stond te kijken van 'maar dit is toch geen tochwelleuk of alles kapot?' NEE GODVERDOMME!!! en als je dat wel wilt horen ga je maar vervelen in de hardcore tent bij Neophyte (niks mis mee maar Ruffneck>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Neophyte IMHO, kwestie van smaak) maar als je mainstream verwacht moet je niet naar Ruffneck toegaan. En als je t niet kunt waarderen of jezelf niet moe wil maken op de Ruffnecksound kun je ook maar beter snel weggaan ipv stil gaan staan..Ok vooraan stond een hele Ruffneckgroep idd, maar waar ik stond (bijdeweg ook nog redelijk vooraan) was het toch echt een selecte groep van 3 of 4 man die compleet losging en een stuk of 80 die stonden te kijken van 'hahahahaha kijk hun nou, die gaan echt helemaal los, stelletje halve zolen' en zo was t in de rest van de zaal precies t zelfde..Boeit me op zich nog niet zo..Maar waar ik had verwacht anderhalf uur te krijgen met alleen maar ruffneck/SIN/Gangsta platen met af en toe een Cenobiteje erdoorheen, net als op Ghosttown, kregen we 2 ruffneck platen op t begin, toen een dijk mainstream rommel waar je niet voor komt bij ruffneck omdat je dat altijd al hoort (behalve die 80 mensen om ons heen die toen natuurlijk wel gingen springen), en daarna gelukkig weer wat Gangsta/SIN platen wat t toch weer goedmaakte
:respect:6.48min to D'Spyre:respect::respect:Knight Of Visions:respect::respect:Evolution Theory:respect::respect:THE GREAT STRIFE!!!:respect:
:kots: (dit is dus het bah smileytje)MC JOE (terwijl ik hem normaal toch echt kan waarderen was ik echt blij dat die microfoon van m afgepakt werd, ik werd HE-LE-MAAL gestoord van die gozer...
Volgende keer graag alleen mensen die Ruffneck WEL kunnen waarderen..En graag wat MEER van dit soort muziek op feesten aub, waarom worden er wel bagger producties gedraaid en geen superplaten van Ruffneck/Cenobite?? (oja en waarom hoor ik altijd de 'verkeerde' versie van Terapia op feesten? :p)
zoals ik al zei, ik ben gefrustreerd :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
trouwens wel mooi dat het Joden vs Rotterdam Hooligan alleen daarbij bleef, zo kan het ook jongens :) (en is ook weer eens wat anders dan een HEE/HOO of Holland, Holland ;))
 
Waarschuw beheerder
We zien het! :) (dat je gefrustreerd bent!)

waarom maak je je zo druk!

laat ze kijken als jij lekker uit je plaat wil gaan!

misschien kijken ze wel zo van: "Kijk die mafkezen daar, die hebben het goed naar hun zin!" zo kun je het ook bekijken!
Waarschuw beheerder
hardbazzfreak > was dan ook vooraan komen staan :)

was wel gezellig daar
Waarschuw beheerder
Het enige wat ik over decibel te zeggen heb is: :bounce: (Y) volgend jaar gewoon weer!
Waarschuw beheerder
2 Hardbazzfreak... Je gelooft toch niet dat dat Joden door Amsterdammers werd gezongen he?


Was trouwens echt een super gek feest... Shoot this motherfuck..had het niet meer!!! :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik vond darkraver wel grappig begin hebben met pipi langkous ik hoop dat ik die setnog een x krijg :D
Waarschuw beheerder
donateur
M&M:
en die vergelijking die je maakt slaat als een appel op een drumstel


dan kan die appel aardig drummen, ik denk eerder dat je het nog steeds niet begrijpt..

beveiliging is goed en hoort er tegenwoordig (helaas) bij, maar teveel is ook niet goed en kan averechts werken.
de bedoeling is toch dat IK mij veilig voel? maar als de beveiliging meer intimiderend dan controlerend optreed werkt het niet.

Het idee van beveiliging is dan wel leuk en aardig maar het werkt niet..simpelweg omdat ik mij, dankzij hun aanwezigheid, niet op mn gemak/veilig voel.
Waarschuw beheerder
Vond het echt een super vet :Bounce: feestje!!

beters dan vorig jaar...

op naar Q-base :D
 
Waarschuw beheerder
decibel was kk snoeiuh jammer dat niet iedereen los ging maar ja kan je niet altijd hebben .. ben iig paar x de zaal rond gestuitert :jaja: ehehe

heb het moeilijk naar me zin gehad, was goeie sfeer alleen geluid in de hc zaal kon beter ..

volgend jaar ben ik der cker weer bij :bounce:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
dspawn

de bedoeling is toch dat IK mij veilig voel? maar als de beveiliging meer intimiderend dan controlerend optreed werkt het niet.

Het idee van beveiliging is dan wel leuk en aardig maar het werkt niet..simpelweg omdat ik mij, dankzij hun aanwezigheid, niet op mn gemak/veilig voel.


denk dat je 1 van de weinge bent die zich met veel security en politie niet op zijn gemak voelt!!
je zegt dat ze intimiderend gedragen,als jij je gedraagt hoef je toch nergens bang voor te zijn :s !!!!
dus ligt denk ik aan jou dat je je niet op je gemak voelt!!!
ik voelde me namelijk meteen goed toen ik zag dat het met beveiliging goed zat :yes: meestal is dat maar slappe hap namelijk....
Waarschuw beheerder
donateur
Dat iedereen het hier heeft over het grote aantal mensen dat stil stond komt volgens mij door het volgende:
Het eerste jaar was het met 3 tenten en 8.000 man een superfeest en achteraf werd er veel over gepraat. Daarom waren er vorig jaar, en dit jaar nog meer volgens mij, veel mensen die bijna nooit naar feesten gaan maar heel af en toe eens een groot festival meepakken....
Waarschuw beheerder
Ik heb me priem vermaakt, alleen net als er al vaker staat wat was t geluid bij de hardcore minder, voor bij t podium was t dan wel stukken beter:D en daar heb ik me dan ook voor de rest goed vermaakt.. En de techno vond ik een beetje soft..
Waarschuw beheerder
idd, die kinderboerderij %) :D
En rond 1:30 bij de hardcore dat 'joden'-geroep.. Dacht echt van woow, dat dat hier kan, had ik nooit verwacht, deed eerst automatisch mee, maar dacht daarna toch van misschien kan ik maar beter m'n bek houden in rotterdam, beetje te provocerend... Maar echt super dat dat gewoon kon zonder dat r gevochten moest worden :)
Verder gewoon echt een lekker festival, goede sfeer, goed gedraaid, redelijke mooi terrein :)
Waarschuw beheerder
Mooi gepraat allemaal over ingangen en organisatie hoor..
maar kan iemand mij vertellen hoe Angerfist live was?

paar weken geleden was me namelijk belooft dat IK die act te zien zou krijgen bij OSM..maar dat ging niet door :)

dus als iemand me ff wil vertellen hoe het was, zou ik het erg relax vinden van diegene :D
 
Waarschuw beheerder
Was echt SUPER FEESIE! Voor mij was het gewoon het M@xIm@lE van het M@xIm@lE!! Niet meer normaal...! :bounce:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Heb er foto`s gemaakt voor B2S, was een superfeest!!! hier een sneak preview:
http://www.fotoo.nl/
 
Waarschuw beheerder
En rond 1:30 bij de hardcore dat 'joden'-geroep.. Dacht echt van woow, dat dat hier kan, had ik nooit verwacht,


trouwens wel mooi dat het Joden vs Rotterdam Hooligan alleen daarbij bleef, zo kan het ook jongens


Degene die ik Joden Joden zag roepen,waren dezelfde die Rotterdam Hooligans schreeuwden, dus ik dat het voornamelijk feyenoorders waren:)
Waarschuw beheerder
dacht daarna toch van misschien kan ik maar beter m'n bek houden in rotterdam, beetje te provocerend... Maar echt super dat dat gewoon kon zonder dat r gevochten moest worden


Ja echt super man! ben blij voor je :S



:nee:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Dat van de etensbonnen vond ik echt waardeloos... per 5 kopen :@ grrr
Grappig detail was dat het geluid in sommige tenten uit stond.
Heb weer hard moeten lachen om sommige wazi's in de hardcore tent... armpje omhoog en gaan! :D
Volgens mij waren de Hollanders goed vertegenwoordigd daar :P
Met een beetje geluk hebben we over een paar jaar een nieuwe politieke partij: Lonsdale United
Waarschuw beheerder
donateur
uhhhh
heb niet gegeten O:)
 
Waarschuw beheerder
donateur
vreemd dat haast niemand het vuurwerk heeft gezien :(
Waarschuw beheerder
donateur
heb 't wel gezien
dat was vlak bij de early rave
 
Waarschuw beheerder
Decibel was SUPER!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Decibel was zekerrrr super en ik was via n maat van me de vip op gekomen en wie zat daar van trance muziek te genieten Neophyte, was wel n mooi gezicht...Maar Panic was toch voor mij de held van de avond...
 
Waarschuw beheerder
Een hardcore DJ hoort natuurlijk alleen naar Hardcore te luisteren en anders niks!???
Waarschuw beheerder
Was zeker weer een toppie Vindt het knap dat de organisatie voor zoveel tenten licht&geluid geregeld heeft. Ok het was niet overal evenveel en hard maar toch Jammer dat je toch weer van die mensen hebt die nu lopen te zeiken van als het geregend had, als het...
En aan het als dit, als dat heb je geen reet natuurlijk! Het was zoals het was, en iedereen heeft ze eigen invulling van het ultime feest, toch?

Ik vond het weer een Toppie :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
AquaDiGio ik zeg toch alleen dat ik het een mooi gezicht vond dat Neophyte trance zat te luisteren... Mmm blijft altijd mooi die reacties hier op PF..Maar ik blijf erbij Decibel was Masterrrr!!!
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb het vuurwerk ook gezien was niks bijzonders duurde lang , hadden beter wat mooier vuurwerk kunnen doen en dan wat korter
Waarschuw beheerder
Was echt geweldig....vooral de early rave!!!!!
Die andere tenten hadden ze net zo goed niet hoeven neer te zetten!!!
 
Waarschuw beheerder
ik heb het vuurwerk ook gezien... precies op het moment dat ik mijn slurf uit de harstyle tent hing :yes: haha zag er cker leuk uit :D
 
Waarschuw beheerder
helemaal super tof vooral de jump gr xxx natas
 
Waarschuw beheerder
trouwens wel mooi dat het Joden vs Rotterdam Hooligan alleen daarbij bleef, zo kan het ook jongens (en is ook weer eens wat anders dan een HEE/HOO of Holland, Holland )


denk het ook...







niet, waren namelijke dezelfde mensen. Als het werkelijke joden waren geweest dan had het niet zo rustig gebleven...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vond t een leuk feest, had wel iets warmer mogen zijn, maar dat weet je nooit van tevoren...
enige minpunt: het metrostation zat nog dicht toen wij daar kwamen :S
toen maar een taxi genomen, die kerel reed als een gek, 120 door de tunnel, waar je 50 mocht..
maarja, heelhuids op t station aangekomen, toen lekker naar huis, slapen! :D
 
Waarschuw beheerder
Decibel was zoww Geweldig!! *stuiter* had vanmorge nog spierpijn gek. Alleen beetje jammerz van dat kutmetrostation maar goed daar is ook al zat over gezegd. Sterkte aan alle mokkels waar ik mee op de EHBO heb gezeten met verzwikte enkels etc...

Kreezz
 
Waarschuw beheerder
:respect: DECIBEL:respect: WAS ZWAAR MASTERLIJK....vond LADY TOM, GIZMO,DANA,DEEPACK,D. MONDELLO, en zelfs :yes: Don Diablo :yes: zwaar masterlijk een top organisatie ondanks de "opstopping" B2S verdient echt wel een compliment !!!!!
laatste aanpassing