Partyflock
 
Forumonderwerp · 702345
1 volger · 11046x bekeken
Betreft: evenement: Decibel, zaterdag 28 augustus 2004 om 21:00
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=00132610000554875d95e1921a0060ffe1]http://www.nrg010.demon.nl/decibel/head.JPG[/img]

Yo peepz hier is ie dan:
Het grote "hoe was Decibel 2004 Topic""

Dit is het vervolg van Decibel Outdoor 2004 topic

Dit zijn de area`s dj`s en draaitijden:
1.HARDSTYLE BY SEISMIC RECORDS
21.00-22.30 ZANY 🇳🇱
22.30-23.30 GIZMO(NL)
23.30-00.30 LADY TOM 🇨🇭
00.30-01.30 MAX B GRANT 🇨🇭
01.30-03.00 BEHOLDER & BALISTIC 🇳🇱
03.00-03.30 SHOWTEK –LIVE- 🇳🇱
03.30-04.30 DEEPACK 🇳🇱
04.30-05.30 DANIELE MONDELLO 🇮🇹
05.30-07.00 PROPHET VS TECHNOBOY (NL/IT)
MC RUFFIAN



2.HARDTRANCE BY OXA
21.00-22.30 FRANCOIS 🇳🇱
22.30-23.30 NOISE 🇨🇭
23.30-00.30 MARCEL WOODS 🇳🇱
00.30-02.00 COSMIC GATE (GER)
02.00-03.30 DAVE 202 🇨🇭
03.30-05.00 DUMONDE (GER)
05.00-06.00 ABEL RAMOS (SP)
06.00-07.00 LUCA ANTOLINI
MC MIGHTY MIKE



3.EARLY RAVE BY BACK2SCHOOL
21.00-22.30 GIJS 🇳🇱
22.30-00.00 STANTON 🇳🇱
00.00-01.00 PANIC 🇳🇱
01.00-02.00 ROB 🇳🇱
02.00-03.00 DANA 🇳🇱
03.00-04.00 DIGITAL BOY 🇮🇹
04.00-05.30 DARKRAVER 🇳🇱
05.30-07.00 RUFFNECK 🇳🇱
MC JOE



4.TRANCE BY GESTURE
21.00-22.30 RONALD VAN GELDEREN 🇳🇱
22.30-00.00 SIGNUM 🇳🇱
00.00-01.30 TATANA 🇨🇭
01.30-02.30 RANK 1 🇳🇱
02.30-04.00 MISJA HELSLOOT 🇳🇱
04.00-04.30 MIIKA KUISMA –LIVE- (FIN)
04.30-05.45 ABOVE & BEYOND (gb)
05.45-07.00 DON DIABLO 🇳🇱
MC LITTLE MIKE



5.TECHNO BY EC RECORDS
21.00-22.15 JAY SAMUEL 🇳🇱
22.15-23.30 JOEL MULL (SWE)
23.30-00.00 COMING SOON –LIVE- 🇳🇱
00.00-01.30 AGORIA 🇫🇷
01.30-03.00 MICHEL DE HEIJ 🇳🇱
03.00-04.00 SECRET CINEMA –LIVE- 🇳🇱
04.00-05.30 MARK BROOM (gb)
05.30-07.00 HENRIK B (SWE)
MC PAUL T



6.HARDCORE BY OFFENSIVE RECORDS
21.00-22.00 DARKVIZION 🇳🇱
22.00-23.00 MISS FLOWER 🇨🇭
23.00-00.00 VIPER 🇳🇱
00.00-00.30 ANGERFIST –LIVE- 🇳🇱
00.30-01.30 CLAUDIO LANCINHOUSE 🇮🇹
01.30-02.30 PAUL ELSTAK 🇳🇱
02.30-03.00 EVIL ACTIVITIES –LIVE- 🇳🇱
03.00-04.00 CATSCAN 🇳🇱
04.00-05.00 VINCE 🇳🇱
05.00-06.00 TOMMYKNOCKER 🇮🇹
06.00-07.00 NEOPHYTE 🇳🇱
MC SYCO



7.JUMPSTYLE BY JUMPER RECORDS
21.00-22.30 ZERO GI 🇳🇱
22.30-00.00 STEVE DEXTER VS NIGEL HAWKS 🇧🇪
00.00-01.00 YOERI 🇧🇪
01.00-02.00 FURAX 🇧🇪
02.00-03.00 DA BOY TOMMY 🇧🇪
03.00-04.00 YVES 🇳🇱
04.00-05.00 DA TEKNO WARRIORS 🇳🇱
05.00-06.00 HS 🇧🇪
06.00-07.00 GREG C 🇫🇷
MC DA RICK


Post hier je links naar je sites/foto`s verslagen of post gewoon wat je ervan vond.

ID7T Radio
vanaf 22.00 uur op id&t radio, de livestream van decibel outdoor.ID&T Radio via Media Player

En deze sets zijn er uitgezonden:
Live Sets
-Panic
-Dana
-Darkraver
-Digital Boy
-Gizmo
-Max B Grant
-Dumonde
-Misja Helsloot
-Noise
-Rank 1
-Ronald van Gelderen


op Thrillseekerz staan een aantal foto`s filmpjes en nog iets leuks waar bijna iedereen wel in is geintresseerd ;) :D
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
vond t vorig jaar btr

nu was t ook wel te doen
 
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een feest zeg!!
Heerlijk gewoon lekker de ruimte gehad om te dansen... gelukkig geen zuipen over me gips gekomen :d
En de muziek, er werd goed gedraaid, alleen mocht t geluid af en toe wel wat harder
Maar B2S Bedankt, en natuurlijk me lieverds
Waarschuw beheerder
Echt een heel goed feest!

En een goeie sfeer op een grote party waar hardcore werd gedraaid dat is ook een tijd geleden
 
Waarschuw beheerder
gewoon goed geen geweldig...
maar echt weer lekker vermaakt....:jaja:
Waarschuw beheerder
Ik heb me prima vermaakt op decibel, was het ritje zeker wel waard, heb voornamelijk hele avond in hardstyle gestaan...hier hing een lekker sfeertje en de muziek + geluid was goed geregeld.
Kan niet worden gezegd van de hardcore, ik snapte er echt niets van...waarom dan zo zacht, dus dat was wel jammer, wilde ook wat hardcore horen maar ben maar een kort uurtje geweest, als het geluid niet zo goed is hoeft het van mij ook niet, dus dan maar weer trug naar hardstyle.
Ook de jumptent was top, leuk dreuntentje :bounce:
Verder eigenlijk niet echt in andere tenten wezen kijken...verder, man van de avond mondello, en ook het einde van prophet/technoboy was magistraal. Goed feessie was dit!
Waarschuw beheerder
donateur
K heb me zeker goed vermaakt daar alleen zondag's is zo klote
Waarschuw beheerder
donateur
Was weer superfeest!!!

Bij binnenkomst gelijk goeie opwarmer bij Cosmic Gate die gewisseld hadden met Marcel Woods. Waren gelijk flink aan het knallen en daarna maar eens verder gaan kijken.

Hardstyle heel even gestaan maar niet goed genoeg als je ook nog een Early Rave en Hardcore tent hebt...

Rob was net als altijd goed bezig en Dana vond ik erg lekker draaien. Daarna was het tijd voor Digital Boy die op steeds harder ging ragge maar later toch weer een in een rustiger tempo ging draaien.

Toen maar eens in de Hardcore tent gaan kijken en nog poosje van Catscan staan genieten. Nja staan... heb daar eignelijk alleen maar staan hakken met direct erna Vince die als altijd weer super draaide.

Tussendoor nog ff in de Jump gestuiterd en in de Hardtrance gelopen en toen was het tijd voor RUFFNECK. Wat was die weer heerlijk bezig en daar dus ook tot iets voor 7 staan knallen omdat 7 uur de bus vertrok. Kon er geen fuck van verstaan wat hij op het laatst nog zei door de mic maar hoop dat hij echt weer vaker gaat draaien op grote feesten.

Ik snap niet dat iedereen zo zeikt over de barren want ik heb eigenlijk nooit langer dan 5 min. moeten wachten op een drankje. Verder waren er nog wel een paar minpuntjes maar vond het goed geregeld en lekker sfeetje met superveel bekenden.
Waarschuw beheerder
donateur
Was superr,ben alleen in de early zaal geweest,goeie muziek,leuke sfeer,alleen kwam vanmiddag rond uurtje of 1 pas thuis:S
 
Waarschuw beheerder
Ik ben er maar 1 uurtje geweest, maar dat was t zeker wel waard :D:D

Vanaf de ingang gelijk de jump ingelopen :yes:
Kwam gelijk veel bekenden tegen :D

Er werd toen lekkere tekclub gedraaid door DJ HS... :respect:... heerlijke muziek!

toen werd Greg C aangekondigd door Da Boy Tommy.

Ik had zeker wel hoge verw8tingen van Greg C, gezien zijn producties...
Maar als die man staat te draaien..., het lijkt alsof hij er staat zo van "Tjah het moet maar" :(, dat vond ik wel jammer... Als hij flink los was gegaan dan zou t nog gekker zijn geweest om die tijd :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jah cker wel een vet feessie alleen jammer van die brandblusses in de hc zaal, en andere kleine kut dingetjes, maar vooral de terug reis van 3,5 uur was zwaar kut. :/
 
Waarschuw beheerder
donateur
jah super vet feestje!:bounce:
Waarschuw beheerder
echt een superfeest, heb de hele nacht in de hardstyle staan beuken, ik vond ierdereen wel goed draaien max b grant was top! mondello was natuurlijk weer super:respect: en the prophet vs technoboy ging ook looos de muziek stond idd zo hard op het eind dat ik het gevoel had dat mijn kop ontplofte echt :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
:bounce: 8) 8)
Waarschuw beheerder
was wel weer een zwaar goed feest!!!!
maar er schijnt geschoten te zijn in de early rave???
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
het was koekwausssssssssss

whoeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
 
Waarschuw beheerder
Was toch nog wel rellen in de early rave of niet? Toen wij d'r stonden met Panic klonken er al twee 'zang' kannonades door elkaar. Eerst "Rotterdam Hooligan", daarna "Joden". Ik dacht nog, dat gaat niet goed ... Heb verder nix gezien ofzow...
 
Waarschuw beheerder
donateur
pffffff.......
was echt een bosje vet feest!! zo ver heen dat ik nu nog aant bijkomen ben!!
lang geleden dat ik zo'n goed feestje heb gehad!
Waarschuw beheerder
Ik vond het een superfeest!

Ruffneck voor de 2e keer dit jaar de man van de avond!
Jammer van het geluid in de early rave zaal!

Jumptent en hardcoretenten waren ook erg relaxed!
 
Waarschuw beheerder
Decibel? mwah
Ik had er meer van verwacht
De eerste helft was zeker gaaf
Het stuk met het traangas waar wij juist stonden, verpestte de sfeer goed.
Echt weer even indrinken om het weer leuk te vinden.
De hardcore tent was zeker gaaf, maar niet voor 8uur lang. Hardstyle was ook zeker gaaf, maar ik mistte een plekje waar je even wat rustige muziek had, of iig een eindje vanaf alle herrie.
Overal werd de bass maar op zn max gezet. Nou vind ik dat bij hardcore of hardstyle normaal, maar toen we even rustig in trance wouden staan en nog steeds alleen maar bass hoorde, jammer.

Wat mij nog het ergste stoorde was het enorm aantal 'pilleslikkers'
wat zo vanaf 5uur begon. Ik denk dat 99% stond te trippen of te flippen, je kwam zelden een nog normaal kijken persoon tegen.
Nou zal dat voor de wouse mensen onder elkaar geen probleem zijn, maar toch.
Op elk feest heb je die mensen wel, maar hier was het toch wel erg veel.
Ik moest overigens wel lachen om die hele stellage van de hardcore die zo enorm bewoog van de mensen en de bass dat t echt leek alsof t in elkaar kon donderen :D
Gelukkig geen vechten gezien, maar wel een vreemde sfeer. T zal misschien Rotterdam zijn, weet ik niet, ben nog nooit op decibel of vaak in Rdam geweest, maar de sfeer was voor mij alsof iedereen een hekel aan elkaar had ofzo.
Zo heb ik al gehoord van mensen die niet meer naar feesten gaan waar ze hardcore en hardstyle hebben.

Ja, decibel. Meegemaakt, maar volgend jaar staat ie niet in mn agenda :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
er is echt geen schietpartij geweest hoor :/

Wordt er zo moe van dat iedereen altijd maar dat soort dingen roept.
Waarschuw beheerder
Dat is inderdaad iets rotterdams, Lindz.
Mij valt het overigens nooit op, maar dat zal door de vele bekenden komen.
Er waren nog wel wat normale mensen, want van ons groepje had niemand geslikt/gesnoven ;)
Ok, wel flink wat drank dan :P
 
Waarschuw beheerder
Mja ik vond de sfeer juist helemaal geweldig.. zoals het dus hoort te zijn op een feest.. :yes:

Iedereen was vrolijk en relax :)
Waarschuw beheerder
donateur
Wat mij nog het ergste stoorde was het enorm aantal 'pilleslikkers'
wat zo vanaf 5uur begon. Ik denk dat 99% stond te trippen of te flippen, je kwam zelden een nog normaal kijken persoon tegen.


Wat dit je eerste feestje? %)
 
Waarschuw beheerder
Gelukkig geen vechten gezien, maar wel een vreemde sfeer. T zal misschien Rotterdam zijn, weet ik niet, ben nog nooit op decibel of vaak in Rdam geweest, maar de sfeer was voor mij alsof iedereen een hekel aan elkaar had ofzo.


Ervaar het eigenlijk nooit zo, heb het goed naar me zin gehad, maar misschien komt dat omdat ik zelf uit Rotterdam kom. Rotterdammers zijn wat stugger en nuchterder als de rest van Nederland, misschien dat dat het verschil is.

Overigens behoorde ik tot die 1% die niets op had, alleen bier dan
Waarschuw beheerder
HET WAS GEWOON LEKKER...

Hardcore, was geluid op het eind best redelijk hard, gewoon met je bek een meter voor de boxen gaan staan...
Waarschuw beheerder
donateur
hrdcore en hardstyle gaat prima samen vind ik(Y) vermaak me bij allebei wel goed:) pfff ik liep er ook bij man:vaag:het ergste is nog dak zoo vaka ben gefilmd voor die dvd+ dan me intervieuwtje:no: denk dak heel erg voor lul ga staan:P haha eerst megadronken en later op de avond ineens:vaag:
ik vond de sfeer 100X beter dna bv op sensation black:yes: leuke lieve mensen ontmoet waa rik ook lang meej heb rondgesleept:P
Waarschuw beheerder
donateur
gewoon met je bek een meter voor de boxen gaan staan...


(y) heb er halverwege de nacht ook ff gestaan... en het was heel rustig voor de rechterbox. :D

dus niet zeuren dat eht geluid te zacht stond.... er was ruimte zat voor de box! gewoon je plekje uitkiezen :D
Waarschuw beheerder
Juist...

Als je hardere muziek wil, moet je de boxen opzoeken, nu niet allemaal gaan doen, is onze ruimte weg:D:D:D

Woerden linksvoor...
 
Waarschuw beheerder
Super feest! Gezellige sfeer! Wel wat apart maar was goed te doen!

En denk wel heel veel handjes vol lekkere wijfen :kwijl:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het ook een super feest alleen weet er niet heel meer van was iets te van de kaart
 
Waarschuw beheerder
donateur
Rdam geweest, maar de sfeer was voor mij alsof iedereen een hekel aan elkaar had ofzo.
Zo heb ik al gehoord van mensen die niet meer naar feesten gaan waar ze hardcore en hardstyle hebben.

daar ben ik het niet mee eens Linds...
bij de hardstyle is juist altijd een goeie sfeer!!
kga juist daar heen omdat het er zo gezellig is en de muziek is gewoon super!
Waarschuw beheerder
was weer erg vet! Enige minpunten waren kk sukkels bij het eten en de doorgang van het ene naar het andere gedeelte. Maar toen kwam ik erachter dat er een 2e doorgang was (wat gelukkig bijna niemand wist!).
Prrophet en Technoboy boy (jammer dat het geen echte battle was) waren wel aardig maar wat dacht je van DEEPACK!!! Dat was echt super stampen.
de jump was ook errug gezellig en de hardcore was wat minder. Kut geluid en de sfeer was ook maar raar.
Verder was alles wel goed geregeld(gratis wc's top!:) )alleen de parkeerplaats was niet echt over nagedacht als het had geregend was dat een regelrechte ramp geworden en had je met een takelwagen klauwen vol met geld kunnen verdienen.

Volgend jaar zeker weer!

ps Zagen jullie aan het eind (half 8 ofzo) die gozer bij de kluisjes zonder schoenen? Die liepn daar een beetje met z'n ogen dichtgeknepen en iedereen maar een beetje foto's van em maken. Die gast was echt TE WAZIG!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 Bezemsteel: geen burgers voor mij, ben vegetarier, dus was blij met koude patat:P
Waarschuw beheerder
Ik schrok er wel van, het formaat van de Jumptent. Achteraf gezien bleek de tent groot genoeg en het geluid was zelfs achterin nog redelijk hard en loepzuiver.

Het ging er toen pas echt los toen Furax zijn platen erop gooide. Wat een kettingrokende held blijft het toch, met die foute bril in het begin :D

DJ Yves zette een puike set weg. Leuk was ook dat hij vaak contact had met het enthousiaste publiek.

Da boy Tommy en Da Rick maakten er een 'ouderwets' gezellig 'jump'feestje van. Misschien voor sommigen iets te blij? Aan de inzet lag het niet, die was super. Deze gozers proberen er echt wat van te maken. En ook zwaar lekker die nieuwe remix van Halloween :p

En dan Da Tekno Warriors! SlutBanger zei het al, maar wat een experience was dat zeg, dikke UC met een zichtbaar enthousiaste Paulus en Neophyte. Een waar bassfestijn! Wij gaan ze zeker samen terug zien op volgende B2S feesten.

En dan de onbetwiste NF-techno meester HS. Wat is die man goed! Techno, tekclub...allemaal lekker gecombineerd! Vanaf dit moment waren de dj's het contact met het publiek wel een beetje kwijt.
Zeker ook Greg C. Een held in het produceren, maar als DJ is ie niet echt top. Hij mist gewoon de interactie met de feestgangers. Zenuwachtigheid misschien?

Nadeel: Waar was de drinktent? Ik had al gepleit voor een Jupilerbar maar daar heeft B2S geen gehoor aan gegeven ;)
Waarschuw beheerder
Zeer goed vermaakt.

Begin van de avond tijdje in de Hardcore gestaan, toen voornamelijk Dock 7 jumpstyle by jumper records. Ook nog even in de Hardstyle doorgebracht; einde van Beholder & Balistic, toen Showtek live, en de set van Deepack bewonderd.

X-TinctioN 29 augustus 2004 18:47
Die paden opeens allemaal security daar en moets je hele tijd wachten totdat je het paadje vervolgens ging bewandelen. Rot gedoe,


Gewoon de andere kant pakken, er tegen in dus. Wou prima. ;)
 
Waarschuw beheerder
wij waren net voor negen uur binnen, wel heel handig die rijplaten daar, eentje bleef met een enorme klap onder onze auto hangen..:vaag:

sfeer vond ik bijzonder goed, veel vriendelijke mensen gesproken:D

muziek, tja in de hardstyle tent vond ik het wat tegen vallen. voor mij toppers waren Deepack en Lady Tom.aankleding daar was wel heel apart met al die pallets overal.

nog bij Cosmic Gate gekeken, die een naar mijn mening geweldige set draaiden.:respect:

ik wilde zelf nog kijken bij evil activities, maardaar heerst wel wat een aparte sfeer, wat grimmig.

wc gratis ja top! mogen ze overal wel doen.

heeeel veel prettig gestoorde mensen met grote pupillen gezien, en iedereen stond ook lekker openbaar te snoepen van hun meegebrachte waar.

heb nog met wat beveiligingsluitjes staan te kletsen en die konden ook vertellend at het een zeer rustig feest was geweest, met bijna geen relletjes.
 
Waarschuw beheerder
Ja kwam ik later pas achter :P haha

Ik wil terug :(
Waarschuw beheerder
Geluid in de hardstyle tent was (y) vooral op het einde:p Het was de hele avond lekker :bounce:
En dan ook nog eens 20 minuten langer doorgaan:d
Al met al een super feest dus!
 
Waarschuw beheerder
whaha ja die schoen van die gast lag tussen hardstyle en de eten tent in :vaag: je ziet wel vaak truien en shirts maar schoenen?! :/
 
Waarschuw beheerder
donateur
aaaaaaaaaaaaaaaah helemaal te gek supertof feest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

adrenaline stroomt nog door me lijf,

zo wat ging het weer snel voorbij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!
 
Waarschuw beheerder
Heb t weer goed naar mijn zin gehad, vooral t laatste uurtje Jumpstyle - Greg C. Top!!!
Waarschuw beheerder
Ik denk dat wij vooral het stampen van de hardstyle tent IN ONS BEDJE gehoord hebben de hele nacht. :bounce:

's ochtends gezelli met de kids nog kunnen genieten! Wonen op 10 km van het terrein....

Volgend jaar zijn we erbij!!!! :yes:
 
Waarschuw beheerder
ehh het was egt mega gaaf..
alleen dat v/h knollenveld was idd jammer en als het had geregent had het idd en ramp kenne worden!
maar gelukkig bleef het droog(Y)

En hadden jullie ook last van het bereik met je mobieltje? ( T-mobile :S ?? )
Ik kon niet bellen/sms-en dus ik was iedereen steeds kwijt en kon ze GVD niet bellen of sms-en dus das wel jammer :@

Verder was de sfeer soms wel gezellig/vriendelijk maar bij de hardcore maar beetje raar , jammer dat iedereen dan weer drugszooi nodig heeft en die traangasbom verpeste alles weer dus dan maar naar ergens anders...

En dat was wel grappig over de burgers gesproken :
aan het begin v/d avond had ik een heeeerlijke burger met sla,tomaat,augurk en mayo mjammie:D
maar toen om 5u : een half verbrande burger met ranzige uien en smerige saus :kots:

en dan ..... het einde :'(
En dan ben je GVD klaarwakker vind je op je pad nog een schoen onder het zand en modder bij de hardstyle en techno in :S
en dat tering end lopen naar de auto...krijg je onderweg nog een konkommer:P

maar Decibel was (Y) leuk die vlam bij de ingang en het vuurwerk en die golfwagentjes waren ook wel melig..heb ook nog personeel op stepjes gezien haha!maar was wel cewl!
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Volgens mij ben ik echt een van de weinige die het maar een slecht feest vond :)
Ik had persoonlijk ook niet beter of slechter verwacht dan DefQon,maareuuhh :S
Ongeveer 75% had geslikt en stond helemaal waus met pupillen die er bijna uitrolden te kijken of te stampen ..
Ik heb me tot half 5 echt lopen vervelen, ik kwam steeds niet in de stemming om te dansen en in de hardcore en de early rave tent stond het geluid veel te zacht!
En die Jumpstyle tent was al helemaal bagger :S Wat een lelijk klein tentje was dat zeg !!! Hadden ze echt groter moeten maken!
In de Hardstyle tent draaide Lady Tom en Technoboy (zoals gewoonlijk) allebei erg goed,maar vond de anderen gewoon zwaar tegenvallen :(
En daarnaast ook nog eens 3 kwartier moeten wachten op een hotdog...pfff :S
Voor mij nooit meer een outdoor feest in ieder geval en ik hoop dat B2S het een beetje goed maakt met HardBass :):):)
 
Waarschuw beheerder
Gelukkig geen vechten gezien, maar wel een vreemde sfeer. T zal misschien Rotterdam zijn, weet ik niet, ben nog nooit op decibel of vaak in Rdam geweest, maar de sfeer was voor mij alsof iedereen een hekel aan elkaar had ofzo.


Had het zelf niet beter kunnen verwoorden (y)
Waarschuw beheerder
jumpstyle is toch nog geen megagrote stroming?
Als je dat in een hele grote tent doet, staat ie leeg...
En Early Rave was het geluid vooraan snoeihard en daar was genoeg ruimte :)
En dat drugsgebruik....dat is op elk feest zo...ik zie het niet eens meer.
Maar goed, ieder zijn feestje :)
Artiest {SHOWLIST artist 12785, 66066}
Waarschuw beheerder
Foto's en filmpjes van Decibel Outdoor nu al te bekijken op www.core-c.nl
 
Waarschuw beheerder
donateur
was geweldig feessie oppers vermaakt, leuke mensen ontmoet, mijn peopletjes weer gezien :D early rave tent was superrr :bounce:
 
Waarschuw beheerder
ze hadden idd wel OF meer personeel moetten nemen of gewoon meer etenskraampjes moetten neerplaatsen en jammer dat je nergens kon zitten ( te weinig bankjes / chill ruimtes )
En naja je raakt er aan gewend he dat je bijna de enigste ben die "clean" is :P
maar goed we hebben altijd wel wat te zeiken.....( maar daar leert B2S van hoop ik :S )

Vinden mensen het nou niet zonde van hun geld om drugs te gebruiken en van het feest zelf niet meer kunne meemaken zoals het is..ik zou het egt zonde vinden je moet tog MC ruffian op zen nek kunnen springen voor de foto en lkkr feesten zonder dat je out moet of zo 8er-lijk gaat doen?(heb ik die zooi niet voor nodig)
als je moe bent ga je tog lkkr op je reet zitten met een flesje water/red bull?
heb je tog geen pilletje of weet ik veel wat voor nodig?
of ben ik nou de enigste die er zo over denkt?!