laat maar horen
, wou graag gaan, maar ben aardig brak van 2 dagen stappen dus....
| Betreft: | evenement: Free Festival, zondag 30 juli 2006 om 12:00 |
Kaartjes waren echt belachelijk duur
oww waarom dan?
laat maar horen, wou graag gaan, maar ben aardig brak van 2 dagen stappen dus....
Kaartjes waren echt belachelijk duur
haha ja limo we zijn niet allemaal zo een bikkel als jou hehaha maar veel plezier
drink er 1 op mij
K.Zooi Kwamen gewoon niet meer binnenEn dan nadat we een half uur hadden gereden en nog een half uur in de rij stonden. De muziek klonk wel lekker maar erg jammer dat we dus voor niks heen zijn gegaan. Parkeer geld overigens wel terug gekregen
bespaar je de moeite.
Bij de ingang stonden al dikke rijen + buiten wat akkefietjes ivm mensen die over t hek wouden klimmen.
moment dat we weggingen rond half 5 5uur werd er al niemand meer binnengelaten.
gratis bij de mac geparkeerd
Terecht dat kinderen niet naar binnen moggen,
Er waren controles bezig.. Ze wilde aanhouden zodra je er langer dan half uur staat noteren ze je kenteken... OF ze dit ook gedaan hebben weet ik niet.. hoop voor jou van niet...
Lijkt me niet anders moeten sommige erg snel door eten bij de la place.
Ik stond zelf bij la place geparkeerd. En geen bon ofzo. Je kan er altijd gratis parkeren het is eigen terrein van laplace / mac donalds.
Spannend verhaal over bekeuringen enzo maarja... tsja... bezwaarschriftje en kla ar ... Maar ze wisten het zelf ook wel geloof ik, bij terugkomst geen 'werk' aangetroffen
edit: hier, voor jou; http://www.gratistheorie.nl/auto/parkeren/p07.htm
Ze zouden je nr bord noteren.. en dan krijg je dus niet meteen je bon!!
EN ja.. wie weet is het bangmakerij geweest.. ik weet wel dat er vorig jaar iemand idd een bon heeft thuis gestuurd gekregen..
Nu heb ik net vernomen dat deze vrouw is overleden.
Over die vrouw, het is heel triest maar zeker waar.
Er zijn mensen die echt gezien hebben dat er een doek overheen ging.
Hebben hun waarschijnlijk inderdaad geluk gehad maar zover ik weet is er ook rond om het terrein spraken geweest van een niet al te plezierige sfeer
Over die vrouw, het is heel triest maar zeker waar.
Er zijn mensen die echt gezien hebben dat er een doek overheen ging. Denk er niet te lang overna want vind t echt een naar idee.
Terecht dat kinderen niet naar binnen moggen,
Kan ook nog nix vinden op internet over die vrouw. En het ging niet over een vrouw maar over een meisje. Maar er zijn gewoon meerdere mensen die het hebben gezien.
Dit zijn hoe vervelend ook geen goede reclameberichten dus het zal denk niet groot in t nieuws komen zeg maar.
Maar er zal vast wel iets over bekend worden gemaakt.
Wacht t wel ff af.laatste aanpassing 30 juli 2006 22:54
en ook nog iets met ?????.tk ofzo
Wie weet hoe die site heet??
en ja alles was duur. Maar dan begraaf je toch gewoon een fles bacardi
yep ik had gisteraaf besloten te gaan dus was er pas om 2100 uur ofzo maar was nice, de grote tent tenminste
Verder vond ik het super geregeld met de regen. Er waren nog maar amper spatjes gevallen en er liepen al hordes met mensen voor gratis poncho's!
Wij hebben hier ook fotos gemaakt www.lecock.nl
ik vond het leuk. Er was geen enkel karkas of kadaver die een falafel was.
Later op het feest zien we een vrouw die naar mijn idee teveel GHB op had en weggedragen werd door de EHBO. Nu heb ik net vernomen dat deze vrouw is overleden. Het staat nog nergens in het nieuws maar ik vind dit echt niet tof. Onze dag was super gezellig maar dat iemand zijn eigen grenzen niet gekend heeft en het niet overleefd, is wel een dompertje....
Later op het feest zien we een vrouw die naar mijn idee teveel GHB op had en weggedragen werd door de EHBO. Nu heb ik net vernomen dat deze vrouw is overleden.
ja die gast die vast zat aan het hek? hebben ze m er nog af gekregen???
Hij heeft bijna een kwartier daar aan het hek gehangen geloof ik daarna moest hij los geknipt worden.
Het schijnt ook dat een van die puntjes in z'n hand zat en dat hij daarom naar het ziekenhuis moest
Bij de ingang zag ik dat er een buisje GHB gevonden werd bij een jongen. De security zei 'dit mag eigenlijk niet' en gaf vervolgens het buisje GHB weer terug!
was over het hek geklommen dus gratis binnen!!
ja dikke lul echt niet
Luister pikkie, drugs word overal veel gebruikt...
Of het nou veel of weinig is, het gebeurt toch!
Jij irriteert je blijkbaar om mensen, en houd zich er bezig mee..
Moet je niet doen
Get a life, en kijk naar jezelf kneus....
Hoor jezelf dat praten!
Denk eens na...
Je hebt toch geen kaartje hoeven te kopen hiervoor?
Ook ben je toch niet verplicht geweest om hier naar toe te komen, of wel soms?
schijthoeren feest...mensen zeggen dat het vol is terwijl er busladingen mensen uitkomen,en dan sta je zeiknat voor de ingang en je komt er gewoon niet in
drugs word overal gebruikt maar hier was het wel heeel heeel erg hoor. Maar goed moet iedereen lekker zelf weten ik erger me erniet aan .
Trouwens er liepen weer mooie mannen
Ik denk dat het drugs gebruik hier gewoon meer opviel..
Op grote feesten is het terrein van het feest uitgestrekter (meerdere halen of grotere ruimte)... en dan zie je het niet.. Bij het free festival zit je dichter op elkaaren dan zie je eerder dat iemand wat gebruikt..
Nou ik kan je vertellen dat er duidelijk meer werd gebruikt als op een gemiddeld feest! Vond het zelf ook opvallend.. maar ach, ik stoor me er niet aan! Vaak juist wel lachen...
Overigens lopen er veel mensen te zeiken, over het feit dat het een kut feestje was, de bier niet smaakte, de muziek niet goed was, en de mensen er niet uit zagen, etc.
Denk eens na...
Je hebt toch geen kaartje hoeven te kopen hiervoor?
Ook ben je toch niet verplicht geweest om hier naar toe te komen, of wel soms?
Op grote feesten is het terrein van het feest uitgestrekter (meerdere halen of grotere ruimte)... en dan zie je het niet.. Bij het free festival zit je dichter op elkaaren dan zie je eerder dat iemand wat gebruikt..
daarna hebben ze alles definitief dichtgegooid (t/m 20.00 ofzo), en lieten ze alleen nog mensen eruit
Ik heb me hier goed vermaakt hoor! Goede muziek en sfeer was top!
Luister pikkie, drugs word overal veel gebruikt...
Of het nou veel of weinig is, het gebeurt toch!
Jij irriteert je blijkbaar om mensen, en houd zich er bezig mee..
Moet je niet doen
Get a life, en kijk naar jezelf kneus....
Hoor jezelf dat praten!
En over dat drugs gebruik.... Ik heb persoonlijk liever 100 vage partygangers om me heen dan 10 stom dronken.
Is met alcohol wel anders
Sorry maar jij bent de gene die begint teschelden hoor, hij mag zijn mening toch geven..? Begrijp hem wel, drugs word overal gebruikt maar hier was het wel heeel heeel erg hoor.
En als je je niet vermaakt..ga je lekker naar huis..
gister wou iemand ze kaartje aan me verkopen voor maar 15 eu,heb toch maar niett gedaan want het zag er beetje vals uit.
even om het onderwerp "je kind mee naar free festival" af te sluiten..
freefestival.nl foto's: Om foto's te kunnen bekijken moet je je eerste aanmelden. Je ontvangt een wachtwoord via de email waarmee je kunt inloggen.
En iedereen loopt maar te zeiken dat het parkeren en het drinken duur is. Ga met de bus die stopt voor de deur.
En je betaalt misschien 25 of 50 cent meer voor een bonnetje voor drinken maar je komt wel gratis binnen (als je op tijd komt)
Voor een vergelijkbaar feest vragen ze tegen woordig ook 35 euries op binnen te komen. Dus het word pas duur als je meer dan 70 bonnetjes koopt.
En vergeet niet dat dit echt wel wat kost.
Je kan er zoiezo nix over vinden want zulke dingen worden zoveel mogelijk stil gehouden.
En ze is daar overleden en dan mag een ambulance diegene officieel niet meer meenemen.
Maakt verder ook niet uit. Maar toen die twee vrienden dat zo vertelde wat ze gezien hadden vond ik het gewoon heel naar om te horen.
Hoe waren Randy Katana & Bas&Ram?? Alleen voor die 2 had ik al gekomen. Maar zaten wat probleempjes in
Misschien zie je het nu beter omdat het overdag en dan je vooral er bent om naar mensen te kijken..
Luitjes,
Een selectie van de foto's die ik tijdens het Free Festival in Almere heb gemaakt, staat inmiddels online op www.fotoexpo.tk
Kies voor de foto's eerst de categorie 'Evenementen' en daarna het betreffende evenement.
Het is aan te raden de pagina's te bekijken via een breedband internetverbinding en in (almost) full screen (F11 in de meeste browsers of kies 'enter' na de taalselectie).
Constructieve opmerkingen over de site of de foto's zijn welkom.
Hoewel ik op Partyflock vaker in de agenda of in het forum lees, is dit mijn eerste bericht. Ik ga er even vanuit dat dit op deze plek geen ongeoorloofde vorm van reclame is. En anders hoor ik wel (als er tenminste geen IP ban volgt )
Mvg,
Marcel
webmaster www.fotoexpo.tklaatste aanpassing 1 augustus 2006 00:59
Hoe waren Randy Katana & Bas&Ram??
ps dat gezeik over dat drugsgebruik, als je zelf dr vanaf blijft lijkt het me dat je je niet moet gaan storen aan anderen die het wel nodig vinden... dan zou je echt op elk feest je aan HEEEEEL veel mensen moeten gaan storen... doe gewoon lekker zelf je ding en geniet
Uitspraak van Biejangkaa! op dinsdag 1 augustus 2006 om 01:37:
Dansliefhebber....had jij iets zwarts aan? Volgens mij heb ik je gezien. Op het dijkje, bij mensen op een kleedje.
dat meisje die heel lang op dat kleedje lag?
Luitjes,
Een selectie van de foto's die ik tijdens het Free Festival in Almere heb gemaakt, staat inmiddels online op www.fotoexpo.tk
Kies voor de foto's eerst de categorie 'Evenementen' en daarna het betreffende evenement.
Het is aan te raden de pagina's te bekijken via een breedband internetverbinding en in (almost) full screen (F11 in de meeste browsers of kies 'enter' na de taalselectie).
Hoewel ik op Partyflock vaker in de agenda of in het forum lees, is dit mijn eerste bericht. Ik ga er even vanuit dat dit op deze plek geen ongeoorloofde vorm van reclame is. En anders hoor ik wel (als er tenminste geen IP ban volgt )
Mvg,
Marcel
webmaster www.fotoexpo.tklaatste aanpassing 1 augustus 2006 00:59
Luitjes,
Deze vrouw heeft een tijdje bij de EHBO gelegen maar toen ze bij was gekomen is het terrein af getrapt en volgends de man van de EHBO die ik behoorlijk goed ken was ze weer aardig bij kennis.
Dus er is niemand overleden
Ik heb me PRIMA vermaakt daar!! Erg gelachen om die kneus die met zn hand vast zat in het hekMaar toen een agent aan de andere kant van het hek een mobieltje uit iemand zn hand griste omdat die persoon een foto probeerde te maken van onze handige jongen, dacht ik dat ik er in bleef
Ik vind het vervelend als een site fullscreen gaat, als ik hem fullscreen wil zien dan zorg ik daar zelf wel voor.
Foto's staan trouwens ook nog op:
www.partyflock.nl
www.jouwfoto.nl
www.confuzion.nl
www.airpeace.nl
weet je mis. nog andere sites waar meedere foto's op tev inden zijn ik weet dat het iets met expo.... . tk moet zijn!!
wilde even vragen of iemand deze fotograaf heeft gezien en weet waar zijn fotos staan
ben op de foto genomen...
maar weet niet door wie diegene vluchte na de foto snel weg naar de ehbo...
heb het dus ook niet kunnen vragen!
weet wel dat hij een donker blauw/ zwart t-shirt aan had met een tekst achterop...
Dat is Meinte! En zoals je op de foto op zijn shirt ziet, draagt hij een kaartje van www.djguide.nl
En wat hardere muziek
had echt me record pillen vreten volgens mij zondag!!
had echt me record pillen vreten volgens mij zondag!!
ben nou al 3x naar free festival geweest en elk jaar word iederen vager...
ik vind t wel grappig, iedereen hangt, zit en kletst maar wat om zich heen, de een nog vager en gekker dan een ander.
gezellig toch?
Precies mijn mening