Partyflock
 
Forumonderwerp · 890674
Betreft: evenement: Free Festival, zondag 30 juli 2006 om 12:00
Waarschuw beheerder
laat maar horen :D, wou graag gaan, maar ben aardig brak van 2 dagen stappen dus....
Waarschuw beheerder
Kaartjes waren echt belachelijk duur
 
Waarschuw beheerder
Bram de Man ging glippen... gekke boi
Artiest Z1ppo
Waarschuw beheerder
donateur
wat een naam dan ook free festival :/
Waarschuw beheerder
donateur
of niet..
niet overal regent het
Waarschuw beheerder
Ben al terug, was afgelast.....
Waarschuw beheerder
donateur
Nou we kwamen daar om kwart over 12 aan stond er een rij van een uur :Vaag: mega zuur het was vet warm :/ ben bijna nog tegen de grond gegaan :S
Eindelijk binnen was al aardig druk bonnetjes waren belachelijk duur :/ 4 voor 10 euro kom op zeg :/ en 8 euro voor parkeren :x

Werd wel lekker gedraaid maar het begon te regenen dus zijn we maar weer weg gegaan..:P

Echt een vette min punt was toch de ingang/rijen... beter hadden ze dat ff anders geregeld :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Ooh en toen wij weggingen mocht er niemand meer naar binnen 8) vervelend voor alle mensen die aankwamen lopen en 8 euro parkeergeld hebben betaald :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Deuce op zondag 30 juli 2006 om 16:35:
Stoeipoes zorgde ervoor dat heel de lokatie leeggeveegd werd door de ME...


vertel vertel...ben dol op actie verhalen..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Deuce op zondag 30 juli 2006 om 16:35:
Stoeipoes zorgde ervoor dat heel de lokatie leeggeveegd werd door de ME...


8) ;)


Uitspraak van ik ben ik, gewoon ik op zondag 30 juli 2006 om 16:37:
vertel vertel...ben dol op actie verhalen..


Weinig kans :D
Waarschuw beheerder
had er veel zin in om te gaan vandaag maar de drank en broodje beenham die nie helemaal goed was gisteren @ Rockit heeft me de das omgedaan vandaag :(

maar hoor al verhalen vanuit Almere dat het te druk en ook behoorlijk duur is.
Waarschuw beheerder
ik werd net gebeld dat ik net hoefde te komen, omdat het druk, duur en niks aan was!!
Waarschuw beheerder
om half 4 gingen de hekken dicht omdat het te druk was op het terrein. Niemand mocht meer naar binnen. Ben zelf tot 4 uur gebleven. Men draaide goed.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het wel leuk !
Waarschuw beheerder
Zo leuk dat je al weer thuis bent...
Waarschuw beheerder
donateur
idd ! ga vanacht op vakantie dus heb nog genoeg andere dingen te doen
 
Werkzaam bij Rage-Online
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Live The Moment º³º op zondag 30 juli 2006 om 15:26:
laat maar horen :D, wou graag gaan, maar ben aardig brak van 2 dagen stappen dus....


mietje :9

wij gaan zo nog naar free en daarna de after 8)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jeff London op zondag 30 juli 2006 om 15:30:
Kaartjes waren echt belachelijk duur


uitverkocht :(
Waarschuw beheerder
K.Zooi Kwamen gewoon niet meer binnen :( En dan nadat we een half uur hadden gereden en nog een half uur in de rij stonden. De muziek klonk wel lekker maar erg jammer dat we dus voor niks heen zijn gegaan. Parkeer geld overigens wel terug gekregen
 
Waarschuw beheerder
ga er zo ook maar ff erheen denk ik
 
Waarschuw beheerder
donateur
mwoah was niet veel soeps dit jaar.

p.s. hamburgers waren wel lekker :P
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 juli 2006 om 18:50:
ga er zo ook maar ff erheen denk ik


bespaar je de moeite.
Bij de ingang stonden al dikke rijen + buiten wat akkefietjes ivm mensen die over t hek wouden klimmen.

moment dat we weggingen rond half 5 5uur werd er al niemand meer binnengelaten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 juli 2006 om 18:47:
mietje

wij gaan zo nog naar free en daarna de after


haha ja limo we zijn niet allemaal zo een bikkel als jou he ;-) haha maar veel plezier (Y) drink er 1 op mij
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Live The Moment º³º op zondag 30 juli 2006 om 18:51:
haha ja limo we zijn niet allemaal zo een bikkel als jou he ;-) haha maar veel plezier (Y) drink er 1 op mij


hahaha

op jou? :O

hoe kan ik nou op jou drinken als je er niet bent? :O
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van --<*MIRJAM*>-- op zondag 30 juli 2006 om 18:48:
K.Zooi Kwamen gewoon niet meer binnen :( En dan nadat we een half uur hadden gereden en nog een half uur in de rij stonden. De muziek klonk wel lekker maar erg jammer dat we dus voor niks heen zijn gegaan. Parkeer geld overigens wel terug gekregen


niet over het hek geklomen 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 juli 2006 om 18:52:
hahaha

op jou?

hoe kan ik nou op jou drinken als je er niet bent?


indenken dat ik er wel ben ;-) haha
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zondag 30 juli 2006 om 18:50:
bespaar je de moeite.
Bij de ingang stonden al dikke rijen + buiten wat akkefietjes ivm mensen die over t hek wouden klimmen.

moment dat we weggingen rond half 5 5uur werd er al niemand meer binnengelaten.


savonds word wel rustiger denk ik, vooral nu met al die regen die gevallen is :|
Waarschuw beheerder
Ik vond het werkelijk waar BAGGER geregeld..

Wij kwamen aan.. heb 35 minuten stil gestaan.. heb misschien maar 3 stappen gezet.. Verder erg warm en veel mensen met een agressieve bui rondom het terrein.

Uiteindelijk besloten om de rij te verlaten en samen met een vriend nog even bij de watersport vereniging wat te gaan drinken..

Wij hadden de auto's niet geparkeerd waar de politie je wilde hebben.. Had gratis parkeerplaatsen en hoefde minder te lopen dan de mensen die moesten betalen.. (voordeel als je in Almere goed bekend bent)..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 juli 2006 om 18:53:
niet over het hek geklomen


Wel geprobeerd was geen succes:s
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WENDY26J op zondag 30 juli 2006 om 19:02:
bij de watersport vereniging wat te gaan drinken..


free festival , watersport vereniging

wat is het verschil? 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 juli 2006 om 19:09:
free festival , watersport vereniging

wat is het verschil?


Vanmiddag toen het nog 'droog' was had het een heel groot verschil.. En dat was de sfeer..
Waarschuw beheerder
donateur
gratis bij de mac geparkeerd
naar de rij gelopen en meteen weer terug
kon niemand meer in zogenaamd

F*ck free festival
 
Waarschuw beheerder
donateur
Wij waren ook naar Almere gereden, maar kregen te horen voordat we gingen parkeren, dat het terrein te vol was, en dat er niemand meer naar binnen mocht.....

Toen zijn we maar ergens wat gaan eten... En onderweg begon het best wel hard te regenen, dus was eigenlijk wel blij dat het terrein te vol was... :X
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WENDY26J op zondag 30 juli 2006 om 19:15:
Vanmiddag toen het nog 'droog' was had het een heel groot verschil.. En dat was de sfeer..


joh b)

ach wat zeurt iedereen nou joh

dat feest is toch gratis

dus veel kan je er niet op achteruit zijn gegaan

en weerbericht is volgens mij gratis o:)
 
Waarschuw beheerder
Zonder de regen had t heel gezellig kunnen zijn.
We waren er pas later en hadden geen last van een rij.
Maar als t dan ineens hard gaat regenen en t wel ff zo blijft heeft stug de zonnenbril ophouden ook geen zin meer en het lachen hou je ook niet zo lang meer vol.
Was echt doorweekt. Stond te soppen in mn schoenen :P
Ben maar naar huis gegaan.
Hoop dat t nu droog is daar en dat ze zich nog vermaken.
Waarschuw beheerder
Kom net van terug was wel gezellig... We waren net binnen toen werden de hekken dicht gegooit daarna mocht er niemand meer naar binnen....
 
Waarschuw beheerder
Ik heb het echt goed naar mijn zin gehad totdat het begon te regenen..... Dus toen zijn we maar gegaan.

Wij stonden om 12.10 uur in de rij en waren om 12.30 uur binnen, dus dat viel wel mee.

Normaal hebben ze bij een feest ook een maximaal aantal mensen binnen, dus dan weet je dat je op tijd bij zo'n feest moet zijn want anders kom je niet meer binnen!
Waarschuw beheerder
Wie heeft die gast nog gezien die met ze hand vast zat aan het hek???
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shenky op zondag 30 juli 2006 om 19:28:
Wie heeft die gast nog gezien die met ze hand vast zat aan het hek???


wat vertel eens 8)
Waarschuw beheerder
logisch je weet dat vol is vol. dus kom volgende keer gewoon op tijd heb je nergens last van.
Waarschuw beheerder
Toen de hekken werden dicht gegooit waren er gatsen die over het hek heen klommen... Vlakbij de ingang zag je vanaf het terrein alleen zoon hand boven het hek die gast zat dus vast met ze ring maar volgens mij dus ook ze vinger in een van die punten van het hek
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou lekker dna... Hopen dat hij zijn vinger nog heeft!!

Ik kon zelf niet omdat ik een ontsteking heb in mijn voet.
Waarschuw beheerder
Mooi feesie, goed georganiseerd
En ik heb er toch mooi een gratis poncho aan over gehouden :)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Timothy M op zondag 30 juli 2006 om 20:01:
Mooi feesie, goed georganiseerd
En ik heb er toch mooi een gratis poncho aan over gehouden


alleen het laatste niet. maar was goed te doen..

:bier: smaakte weer (y)
Waarschuw beheerder
duurt nog 2 uur en 3/4 uur
 
Waarschuw beheerder
ga je er toch nog eff heen
Waarschuw beheerder
donateur
waren er rond 15.00 geen last van een rij konden bijna gewoon door lopen . maar de muziek zelf vind ik een beetje te zacht maar de sfeer was lekker tot de regen begon toen had ik het wel een beetje gezien...
 
Waarschuw beheerder
donateur
Was een mooi feestje!!
Gezellig publiek.
Er werd lekker gedraait!:P:P
Terecht dat kinderen niet naar binnen moggen,

Uitspraak van Timothy M op zondag 30 juli 2006 om 20:01:
Mooi feesie, goed georganiseerd
En ik heb er toch mooi een gratis poncho aan over gehouden


ben jij een pauper ofzo??
Waarschuw beheerder
donateur
erg klote dat een kwartier voordat wij er waren (15:40) er niemand meer binnen gelaten werd !! :S
en toen die plensbui, dat was dan wel weer vermakelijk 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op zondag 30 juli 2006 om 16:33:
8 euro parkeergeld hebben betaald


die kregen we lekker terug!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dr. Struggle :harry-uf: op zondag 30 juli 2006 om 19:20:
gratis bij de mac geparkeerd


Er waren controles bezig.. Ze wilde aanhouden zodra je er langer dan half uur staat noteren ze je kenteken... OF ze dit ook gedaan hebben weet ik niet.. hoop voor jou van niet...



Uitspraak van verwijderd op zondag 30 juli 2006 om 20:24:
Terecht dat kinderen niet naar binnen moggen,


Ja, zag moeders met hele kleine kinderen in de buggy lopen naar het terrein in de hoop dat ze het terrein op mochten :S achterlijk.. kan je dan niet voor die paar uurjes een oppas regelen :S
 
Waarschuw beheerder
Ik heb me zwaar vermaakt daar
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WENDY26J op zondag 30 juli 2006 om 20:30:
Er waren controles bezig.. Ze wilde aanhouden zodra je er langer dan half uur staat noteren ze je kenteken... OF ze dit ook gedaan hebben weet ik niet.. hoop voor jou van niet...


Lijkt me niet anders moeten sommige erg snel door eten bij de la place.

Ik stond zelf bij la place geparkeerd. En geen bon ofzo. Je kan er altijd gratis parkeren het is eigen terrein van laplace / mac donalds.
Waarschuw beheerder
Totdat t begon te regenen echt een topmiddag gehad :cheer:

Je zondag chillend op een kleedje in t gras doorbrengen :d

:woep:
Waarschuw beheerder
werd aardig gedraaid echter bij dee ja vu sloeg regelmatig de plaat over.
 
Waarschuw beheerder
Ik ben net terug en vond het best een leuk feest! Mensen die er nie meer inkwamen, dat had je kunnen verwachten.. een gratis feest waar veel mensen op af komen is snel vol. je moet gewoon op tijd gaan. ik hoorde dat er rond de 10.000 mensen waren!!!
Wat me wel opviel was dat er zoveel mensen out gingen. ik heb meerdere keren gezien dat er mensen werden weggedragen enzo. normaal zie je dat niet zo veel (of ik kijk nooit goed).
 
Waarschuw beheerder
donateur
Voor het feest ging ik niet.. Maar de gezelligheid wel! :bier:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
helaas was het vol, kwamen er niet meer in , maar strax wel naar de after . gastenlijst , dus geen gezeur van je komt er niet meer in!thank you dj ram!
Waarschuw beheerder
donateur
denk dat het daar heel erg rustig zal zijn..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Andre®* op zondag 30 juli 2006 om 20:44:
Lijkt me niet anders moeten sommige erg snel door eten bij de la place.

Ik stond zelf bij la place geparkeerd. En geen bon ofzo. Je kan er altijd gratis parkeren het is eigen terrein van laplace / mac donalds.


Dat zei ik ook.. riep al met grote mond.. alsof jullie kunnen bepalen hoe snel mensen moeten gaan eten bij La place en de MC..

Maar goed.. de politie schijnt ook echt nr borden genoteerd te hebben..Denk dat als je genoteerd ent en je hebt echt daar gegeten dat je bonnetje moet overleggen ofzo ..

maar een vreemde regeling vind ik het wel.
Waarschuw beheerder
Dat lijkt me sterk om een bonnetje te kunnen overleggen. Bij de mac krijg je nooit een bon mee alleen op verzoek.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Andre®* op zondag 30 juli 2006 om 21:12:
Dat lijkt me sterk om een bonnetje te kunnen overleggen. Bij de mac krijg je nooit een bon mee alleen op verzoek.


nee heb het ook over de La place..
Weet niet hoe ze het anders moeten/willen controleren..
ja foto materiaal ofzo.. geen idee
Waarschuw beheerder
donateur
Stonden nergens borden met een P bord en een onderbord met max. 30 minuten parkeren ofzo dus dan kunnen ze wel lekker kladblokjes volschrijven maar dat haalt erg weinig uit. Gewoon bangmakerij :gaap: ...

Hingen ook van die mooie borden op de dreef "verboden stil te staan" ... Alleen stilstaan is wat anders dan parkeren in een parkeerhaven beste crewmedewerker op scootert ;).. Had bord E1 moeten zijn ipv E2...

Spannend verhaal over bekeuringen enzo maarja... tsja... bezwaarschriftje en kla ar ... Maar ze wisten het zelf ook wel geloof ik, bij terugkomst geen 'werk' aangetroffen :P

edit: hier, voor jou; http://www.gratistheorie.nl/auto/parkeren/p07.htm
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
meestal bang makerij om er voor te zorgen dat mensen daar niet gaan parkeren.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dave op zondag 30 juli 2006 om 21:24:
Spannend verhaal over bekeuringen enzo maarja... tsja... bezwaarschriftje en kla ar ... Maar ze wisten het zelf ook wel geloof ik, bij terugkomst geen 'werk' aangetroffen


Ze zouden je nr bord noteren.. en dan krijg je dus niet meteen je bon!!
EN ja.. wie weet is het bangmakerij geweest.. ik weet wel dat er vorig jaar iemand idd een bon heeft thuis gestuurd gekregen..
Waarschuw beheerder
donateur
Oh .. ja.. kunnen ze weer een OvJ aan de bal houden... Leuk hoor..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dave op zondag 30 juli 2006 om 21:24:
edit: hier, voor jou; http://www.gratistheorie.nl/auto/parkeren/p07.htm


Voor mij ?

He.. ik geef alleen door wat er gezegd werd..en wat ik vorig jaar gehoord had..

Ga jij je eigen profiel tekst maar even aanpassen daar staat ook iets in wat niet helemaal correct is ;) :)

Dan heb je ook wat te doen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WENDY26J op zondag 30 juli 2006 om 21:29:
Ze zouden je nr bord noteren.. en dan krijg je dus niet meteen je bon!!
EN ja.. wie weet is het bangmakerij geweest.. ik weet wel dat er vorig jaar iemand idd een bon heeft thuis gestuurd gekregen..


Die persoon zal wel of in de berm geparkeerd hebben of op een plaats waar dit niet mag.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Andre®* op zondag 30 juli 2006 om 21:36:
Die persoon zal wel of in de berm geparkeerd hebben of op een plaats waar dit niet mag.


Die persoon van vorig jaar stond geparkeerd bij de Mac voor de deur ..
 
Waarschuw beheerder
Zwaar bout, stonden in de rij, festival was vol!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WENDY26J op zondag 30 juli 2006 om 21:42:
Die persoon van vorig jaar stond geparkeerd bij de Mac voor de deur ..


Maar vast niet juist geparkeerd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Andre®* op zondag 30 juli 2006 om 21:51:
Maar vast niet juist geparkeerd.


hij was er vanaf s'ochtends..tot het einde..

VErder weet ik het niet .. ;) was er niet bij :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WENDY26J op zondag 30 juli 2006 om 21:52:
hij was er vanaf s'ochtends..tot het einde..

VErder weet ik het niet .. was er niet bij


Ik vermoed dat hij fout stond geparkeerd bij de mac donalds.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Andre®* op zondag 30 juli 2006 om 21:54:
Ik vermoed dat hij fout stond geparkeerd bij de mac donalds.


whahhaa het is een man he.. die kunnen niet parkeren :x
Waarschuw beheerder
Ondanks niet mijn muziek zwaar vermaakt...nadat er mensen het terrein officieel niet opmochten zijn er genoeg wegen geweest om het terrein op te komen zijn ook benut naar mijn informatie :x
Waarschuw beheerder
Waardeloos feest.
Ieder jaar komen er zoveel mensen en ieder jaar kunnen ze weer niet zorgen dat dat aantal binnen komt. ronduit belachelijk, zelfs voor een gratis feest.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Broer. op zondag 30 juli 2006 om 22:01:
genoeg wegen geweest om het terrein op te komen zijn ook benut naar mijn informatie :x


Ja, voor een paar minuten, daarna stond er ineens overal bewaking met honden :Vaag:
Waarschuw beheerder
Bij de ingang zag ik dat er een buisje GHB gevonden werd bij een jongen. De security zei 'dit mag eigenlijk niet' en gaf vervolgens het buisje GHB weer terug!

Later op het feest zien we een vrouw die naar mijn idee teveel GHB op had en weggedragen werd door de EHBO. Nu heb ik net vernomen dat deze vrouw is overleden. Het staat nog nergens in het nieuws maar ik vind dit echt niet tof. Onze dag was super gezellig maar dat iemand zijn eigen grenzen niet gekend heeft en het niet overleefd, is wel een dompertje....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Stardust* op zondag 30 juli 2006 om 22:07:
Nu heb ik net vernomen dat deze vrouw is overleden.


Zolang et niet via officiële wegen binnenkomt.. ga ik ervanuit dat dit niet waar is..
IS het wel waar..dan is het triest.. zeer triest..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Michael__ op zondag 30 juli 2006 om 22:04:
daarna stond er ineens overal bewaking met honden


Hebben hun waarschijnlijk inderdaad geluk gehad maar zover ik weet is er ook rond om het terrein spraken geweest van een niet al te plezierige sfeer
 
Waarschuw beheerder
Over die vrouw, het is heel triest maar zeker waar.
Er zijn mensen die echt gezien hebben dat er een doek overheen ging. Denk er niet te lang overna want vind t echt een naar idee.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 juli 2006 om 22:24:
Over die vrouw, het is heel triest maar zeker waar.
Er zijn mensen die echt gezien hebben dat er een doek overheen ging. Denk er niet te lang overna want vind t echt een naar idee.laatste aanpassing 30 juli 2006 22:26


wat?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 juli 2006 om 22:40:
wat?


kan er op internet nog niets over vinden..dus blijf hopen dat het niet waar is...
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 juli 2006 om 22:24:
Over die vrouw, het is heel triest maar zeker waar.
Er zijn mensen die echt gezien hebben dat er een doek overheen ging.


jezusmina, erg triest, w8 nog wel even op n officele bron, maar mocht het zo zijn R.I.P, ik ga m boeken naar de after in zaandam , net schone kleren aangetrokken, en ff lekker opgefrist, voor de mensen die er ook heen gaan , have fun en zie jullie daar!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Broer. op zondag 30 juli 2006 om 22:23:
Hebben hun waarschijnlijk inderdaad geluk gehad maar zover ik weet is er ook rond om het terrein spraken geweest van een niet al te plezierige sfeer


Klopt ;) Hoe zou jij zijn als je moet gaan betalen voor het parkeren en vervolgens niet meer binnen komt, omdat ze de hekken dichtgooien voor je neus? ;)
 
Waarschuw beheerder
was een gezellig zondag middagje!! heb me prima vermaakt!
nu lekker mn nessie opzoeken!
mensen die nog naar de after gaan ..veel plezier!!
cyaa
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 juli 2006 om 22:24:
Over die vrouw, het is heel triest maar zeker waar.
Er zijn mensen die echt gezien hebben dat er een doek overheen ging. Denk er niet te lang overna want vind t echt een naar idee.


Was een oudere vrouw? Die lag gewoon te spacen als een malle :lol:
Verder niets aan de hand. Bij de EHBO kwam ze alweer bij ;)
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 juli 2006 om 22:50:
mensen die nog naar de after gaan ..veel plezier!!
cyaa


thanx , gaat zeker wel lukken , over and out!!
 
Waarschuw beheerder
Kan ook nog nix vinden op internet over die vrouw. En het ging niet over een vrouw maar over een meisje. Maar er zijn gewoon meerdere mensen die het hebben gezien.
Dit zijn hoe vervelend ook geen goede reclameberichten dus het zal denk niet groot in t nieuws komen zeg maar.
Maar er zal vast wel iets over bekend worden gemaakt.
Wacht t wel ff af.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Voor de liefhebber staan hier inmiddels foto's online :-)
Zie: gallery.technolusion.com
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Michael__ op zondag 30 juli 2006 om 22:50:
Was een oudere vrouw? Die lag gewoon te spacen als een malle
Verder niets aan de hand. Bij de EHBO kwam ze alweer bij


Netjes dat je haar geholpen hebt mijk :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 juli 2006 om 22:24:
Over die vrouw, het is heel triest maar zeker waar


:yes: te veel ghb ofzo...

3,5 uur over gedaan om eindelijk binnen te komen :/
was even leuk maar vlug weer terug, bavaria is niet zo goed voor mn ochtendhumeur :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss-B100 op zondag 30 juli 2006 om 23:21:
bavaria is niet zo goed voor mn ochtendhumeur


Mijne wel :D
Waarschuw beheerder
:/ nu even wat heineken, hoop dat het daar beter van wordt morgen
 
Waarschuw beheerder
donateur
was super gezellie :cheer:

veel nieuwe mensen leren kennen

en veel oude bekenden gezien

was toppie (Y)
Waarschuw beheerder
Op zich een leuk feestje!! Muziek was laf... maar dat was te verwachten! Bij vlagen werd er leuk gedraaid! :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
wat een moddervet feestje. sfeer was goed, het weer viel wat tegen maar goed...zolang er geen modderpoeltjes ontstaan maakt regen mij niet zoveel uit
maar de tracks die ik in de deja vu tent gehoord heb waren gewoon vettt!

frank trax - nebuchan
push - strange world
jurgen vries - the theme (dumonde rmx)
zenith dj - the music is now :p
kai tracid - life is too short
dumonde - tomorrow

en zo kan ik nog wel een uur doorgaan :bounce:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van warezguy op zondag 30 juli 2006 om 23:58:
wat een moddervet feestje.


viel reuze mee
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 juli 2006 om 00:11:
viel reuze mee


qua modder..of qua vetheid..?
Waarschuw beheerder
Mwa, heb het wel naar mijn zin gehad. :D
Er hing een prima sfeer. (Y)
Heb in de regen gewoon door gedanst...helemaal gek.

Veel bekenden gezien weer.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
om half 5 kwamen we er niet meer in, balen als je 2,5 uur hebt gereisd. Toen wat gaan eten in Almere en 1,5 uur later nog maar eens proberen.. toen lukte het wel :)
Alleen het feest viel me zwaar tegen, de sfeer was ver te zoeken en het leek wel of iedereen zwaar aan de drugs was.. nee doe mij maar een hardstyle feestje, daar hangt wat mij betreft meer sfeer (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 juli 2006 om 20:24:
Terecht dat kinderen niet naar binnen moggen,


Eindelijk hebben ze daar iets aan gedaan.Vond het de vorige jaren echt belachelijk al die kleine kinderen :S

Wij hebben het super naar ons zin gehad.De cosumptie bonnen waren duur maar aan de andere kant hoef je niets te betalen om binnen te komen dus ergens moet er geld vandaag komen......................
Het was dit jaar maar de vraag of het door zou kunnen gaan omdat er geen geld voor was :S

:cheer: Free festival was weer super :cheer:

Mensen van de organisatie :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Er werden foto's gemaakt door meerdere mensen...weet iemand de website daarvan?
Het was iets met fusion of zo...
Waarschuw beheerder
donateur
heb me super vermaakt :bounce: enne volgend jaar ligt er weer een fles drank begraven 8) :9
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van GetReal! op maandag 31 juli 2006 om 00:36:
werden foto's gemaakt door meerdere mensen...weet iemand de website daarvan?
Het was iets met fusion of zo...


www.confuzion.nl
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GetReal! op maandag 31 juli 2006 om 00:36:
Het was iets met fusion of zo...


Confuzion:yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik vond het leuk. Er was geen enkel karkas of kadaver die een falafel was.
Ben wel veel dingen kwijtgeraakt, maar jah, dood ga ik oook wel eens gelukkig
 
Waarschuw beheerder
was zeker een geslaagd feestje:d muziek bij de grote tent was naar mijn mening wat te soft, maar heb toch lekker staan dansen..
heel veel leuke vage mooie mensen gezien..

nu eerst nog ff afteren:P
 
Waarschuw beheerder
de sfeer was goed,het geluid in de deja vu was minder..
wel jammer daar werdt juist goed gedraaid..:cheer:
was zeker voor herhaling vatbaar!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 juli 2006 om 22:53:
Kan ook nog nix vinden op internet over die vrouw. En het ging niet over een vrouw maar over een meisje. Maar er zijn gewoon meerdere mensen die het hebben gezien.
Dit zijn hoe vervelend ook geen goede reclameberichten dus het zal denk niet groot in t nieuws komen zeg maar.
Maar er zal vast wel iets over bekend worden gemaakt.
Wacht t wel ff af.laatste aanpassing 30 juli 2006 22:54


je kan niks vinden omdat die geen nog leeft.
Er is maar een ambulance geweest en die geen die daar in mee ging leeft nog.

En iedereen loopt maar te zeiken dat het parkeren en het drinken duur is. Ga met de bus die stopt voor de deur.
En je betaalt misschien 25 of 50 cent meer voor een bonnetje voor drinken maar je komt wel gratis binnen (als je op tijd komt)
Voor een vergelijkbaar feest vragen ze tegen woordig ook 35 euries op binnen te komen. Dus het word pas duur als je meer dan 70 bonnetjes koopt.

En vergeet niet dat dit echt wel wat kost.

Volgend jaar nog eerder komen en hoopen dat het droog blijft.

Ik heb me in ieder geval goed vermaakt voor een gratis feest op zondag.
 
Waarschuw beheerder
Je kan er zoiezo nix over vinden want zulke dingen worden zoveel mogelijk stil gehouden.
En ze is daar overleden en dan mag een ambulance diegene officieel niet meer meenemen.
Maakt verder ook niet uit. Maar toen die twee vrienden dat zo vertelde wat ze gezien hadden vond ik het gewoon heel naar om te horen.

Verder was het best een lachen feestje maar werd voor mij verstoord omdat ik echt doorweekt was. :(

En over de prijzen e.d. hebben mensen altijd wel wat te zeuren :flower:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
net thuis van de after free, het was geweldig!!!!!bas en ram waren top!!
Waarschuw beheerder
donateur
ondanks dat t niet zo mijn muziek smaak is, heb k me wel goed vermaakt :D
: drank: :mixje:
en dat beetje regen (Y) koelde alles goed van af :jaja: is hard nodig

drank was duur (N) mahgoed intree was gratis en de plee ook (Y)(Y)

wel lajng gelede dat k aan de drank was op n feest :9 alleen de dag er na is wat minder :dood:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Marcel-o B) op maandag 31 juli 2006 om 06:59:
wel lajng gelede dat k aan de drank was op n feest


Ik zag jou nog onderuit gaan :D

Verder heb ik me goed vermaakt :P
 
Waarschuw beheerder
niet mijn muziek maar was in ieder geval dik de weg kwijt! drank idd te duur maar voor de rest vond ik hem top!!!
liepen veel lekkere wijfen rond...das ook een dikke vette +!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GetReal! op maandag 31 juli 2006 om 00:36:
Er werden foto's gemaakt door meerdere mensen...weet iemand de website daarvan?
Het was iets met fusion of zo...


en ook nog iets met ?????.tk ofzo
Wie weet hoe die site heet??
Die fotograaf had zo'n kaartje aan z'n tas hangen.
 
Waarschuw beheerder
donateur
K heb me goed vermaakt... en ja alles was duur. Maar dan begraaf je toch gewoon een fles bacardi o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bertje Z. op maandag 31 juli 2006 om 08:17:
en ook nog iets met ?????.tk ofzo
Wie weet hoe die site heet??


was iets met expo.tk maar wat er voor moet weet ik ook niet meer :bloos:



Uitspraak van verwijderd op maandag 31 juli 2006 om 08:51:
en ja alles was duur. Maar dan begraaf je toch gewoon een fles bacardi


:lol: :cheer:
 
Waarschuw beheerder
was er van 21.00 tot 23.00 ondanks alle borden "uitverkocht" en die parkeerwachters die zeiden dat je er niet in kwam, konden we zo doorlopen. Auto's bij de mac gezet dus geen parkeerkosten. Was op zich wel een leuk feestje, spider draaide erg lekker vond ik :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 juli 2006 om 00:40:
www.confuzion.nl


Dankje (Y)
Waarschuw beheerder
heb me er prima vermaakt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op maandag 31 juli 2006 om 09:02:
was iets met expo.tk maar wat er voor moet weet ik ook niet meer


ja klopt, wie weet wat er nog voor moet??
Waarschuw beheerder
Staan er alleen nog niet op de foto's van freefestival. Dus nog even wachten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 juli 2006 om 08:51:
K heb me goed vermaakt... en ja alles was duur. Maar dan begraaf je toch gewoon een fles bacardi


Ja daantje maar niet iedereen woont in ALmere
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ava op maandag 31 juli 2006 om 00:31:
het leek wel of iedereen zwaar aan de drugs was


Was iedereen ook...
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Roland808 op maandag 31 juli 2006 om 10:17:
Ja daantje maar niet iedereen woont in ALmere


dat is waar........Hebben die ff pech :p
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shenky op maandag 31 juli 2006 om 10:38:
Was iedereen ook...


niet iedereen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 juli 2006 om 10:40:
niet iedereen


Was jij er ook???? :o :o

Niet ff zeggen he :[ o:)
 
Waarschuw beheerder
yep ik had gisteraaf besloten te gaan dus was er pas om 2100 uur ofzo :) maar was nice, de grote tent tenminste :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 juli 2006 om 10:40:
niet iedereen


oke niet iedereen wij waren met ze drieen en alle drie nuchter..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van partymom op maandag 31 juli 2006 om 10:16:
www.fotoexpo.tk
www.clubjudge.com


Uitspraak van partymom op maandag 31 juli 2006 om 10:17:
Staan er alleen nog niet op de foto's van freefestival. Dus nog even wachten.


dank je, (y) nu maar afwachten.... ;-)
Waarschuw beheerder
Wij hebben hier ook fotos gemaakt www.lecock.nl

Ik moet zeggen dat ik het super naar mijn zin heb gehad hoor.

Wel inderdaad drank erg aan de prijs, maar vond het niet erg icm met de gratis entree.

Verder vond ik het super geregeld met de regen. Er waren nog maar amper spatjes gevallen en er liepen al hordes met mensen voor gratis poncho's!

Ook het feit dat de wc gratis waren vond ik een groot plus punt!

Ik ben alleen gegaan toen het zo hard ging regenen, omdat mijn metgezellen en ik ook beetje, last hadden van de enorme drukte in de tenten...
M
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 juli 2006 om 10:39:
Uitspraak van Roland808 op maandag 31 juli 2006 om 10:17:
Ja daantje maar niet iedereen woont in ALmere

dat is waar........Heebben die ff pech


8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 juli 2006 om 10:47:
yep ik had gisteraaf besloten te gaan dus was er pas om 2100 uur ofzo maar was nice, de grote tent tenminste


Oowwww toen was ik al thuis :d Pfieuuwww gelukkig, zal ik je strax nog een potje mis hebben gelopen :s :9





Uitspraak van Michiel [www.LeCock.nl] op maandag 31 juli 2006 om 11:00:
Verder vond ik het super geregeld met de regen. Er waren nog maar amper spatjes gevallen en er liepen al hordes met mensen voor gratis poncho's!


Geweldig was dat ja :yes: En t was ook duidelijk dat niemand zich echt stoorde aan die paar spetters, daar hadden we poncho's voor natuurlijk :lol:

Toen t begon te hozen was t ook gewoon een mooie tijd om lekker naar huis te gaan ...dus heb me er niet druk om kunnen maken b)

Was gewoon een geweldig feessie voor de zondag :woep:
Waarschuw beheerder
Zo matig als Pleasure Island vorige week werd afgesloten, zo knallend eindigde Free Festival. En dat voor een "gratis feest" :respect: Spider :respect:
Artiest {SHOWLIST artist 1038, 34608}
Waarschuw beheerder
Was wel lachwekkend
 
Werkzaam bij Afterdreams
Waarschuw beheerder
donateur
whaaaa toppie feest helemaal leuk!!:bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 juli 2006 om 07:20:
Ik zag jou nog onderuit gaan


whehe ja, heb k gelukkig niet n uur later gedaan (Y)

en geeneens gedag zeggen :\


;p
 
Waarschuw beheerder
was helemaal (Y)
en die regen was wel ff lekker...kon ik me voeten ff afspoelen :P tis tenslotte nooit goed bij ons als nederlanders :)
Waarschuw beheerder
heb me echt goed vermaakt.. ;)
en oow wat liepen er weer lekkere mannen rond :kwijl:

kon het op een gegeven moment niet laten en heb er dus ook maar 1 betast :O :$ O:) :X

had een rokje aan maar was blij dat ik nog een broek bij me had toen het begon te regenen ;)

volgend jaar ben ik er weer :cheer:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van peurple op maandag 31 juli 2006 om 12:01:
kon het op een gegeven moment niet laten en heb er dus ook maar 1 betast


hahahaha:D
Waarschuw beheerder
ik was er van 1 tot 11 en ik vond het wel tov
 
Waarschuw beheerder
Vond het een gezellig feestje :d maar ben blij dat het feestje gratis was, want ik had hier niet voor willen betalen..
Van 2 tot 5 was het erg gezellig. Maar toen het enorm begon te hozen had ik geen zin meer om in een poncho onder een boom te schuilen voor de regen, dus toen zijn we maar rond 5 uur naar huis gegaan.
Thuis was het gelukkig ook wel erg gezellig :p
Maar volgend jaar weer.. mwah.. ik heb het echt niet zo meer met outdoor feesten, heb nog nooit uitstekend weer gehad op outdoor feesten en ik hou gewoon niet van regen.
Dus we zien het wel, maar het was in ieder geval wel heel gezellig :respect:

Uitspraak van Michiel [www.LeCock.nl] op maandag 31 juli 2006 om 11:00:
Wij hebben hier ook fotos gemaakt www.lecock.nl


jammer onze foto staat er niet op :( komen er nog meer foto's ?
Waarschuw beheerder
donateur
Vond t echt leuk ondanks dat t mijn publiek niej & mijn muziek niej was...
Volgend jaar cker weer :yes:

Enne mnr diej zo leuk danste in de 8erste tent: ik heb nog n filmpje van je :lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Stardust* op zondag 30 juli 2006 om 22:07:
Later op het feest zien we een vrouw die naar mijn idee teveel GHB op had en weggedragen werd door de EHBO. Nu heb ik net vernomen dat deze vrouw is overleden. Het staat nog nergens in het nieuws maar ik vind dit echt niet tof. Onze dag was super gezellig maar dat iemand zijn eigen grenzen niet gekend heeft en het niet overleefd, is wel een dompertje....


Ik zag juist een jongen die af werd gedragen .. maar heb gelukkig nog niet vernomen dat deze persoon overleden is.
Was echt eng om te zien :( en idd erg triest dat dat nu net moet gebeuren.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
[img width=200 height=150]https://partyflock.nl/images/album/694821.jpg[/img]
weet iemand toevallig wie dit is?? 8)

ben hem nog een excuses schuldig :$ O:) :X
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Waardeloos feest :@
Er werdt nog meer Drugs gebruikt dan op een Hardcore Feest :s,Bier smaakte nergens naar en als er indd iemand is overleden daar is dat nog triester dan al die overledenen op een hardcore feest b)
Conclussie KUTFEEST (n)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 juli 2006 om 12:26:
Later op het feest zien we een vrouw die naar mijn idee teveel GHB op had en weggedragen werd door de EHBO. Nu heb ik net vernomen dat deze vrouw is overleden.


Deze vrouw heeft een tijdje bij de EHBO gelegen maar toen ze bij was gekomen is het terrein af getrapt en volgends de man van de EHBO die ik behoorlijk goed ken was ze weer aardig bij kennis.
Dus er is niemand overleden :no:

Veder was het wel leuk, heb me wel kunnen vermaken.
Helaas moesten er van die pipo's zijn die over het hek gingn springen waarna ze boven op ons belanden :[
Wat dan wel weer grappig was dat een van die gasten vast kwam te zitten :lol:
Waarschuw beheerder
ja die gast die vast zat aan het hek? hebben ze m er nog af gekregen???

ik vond het niks, we mochten er niet meer in, en ik hoorde van mensen binnen dat er vooral heel heel heel veel drugs werd gebruikt

(drugz are bad mmmkay....) :d

maar goed we mochten er niet meer in, hlf uurtje buiten gestaan, in dat halve uur 3 mensen op een brancard weggedragen zien worden (nieuw record !) :p

dus we zijn met vrienden die al binnen waren naar bloemendaal gereden, was echt top. we wilden naar sneakerz, maar muziek was niet echt top in het begin, dus naar bloomingdale gegaan (ricky rivaro, gregor salto)

echt een top feestje gehad, superleuke mensen, leuke sfeer ! 100 x beter dan Free festival denk ik !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anne__ op maandag 31 juli 2006 om 12:50:
ja die gast die vast zat aan het hek? hebben ze m er nog af gekregen???


Hij heeft bijna een kwartier daar aan het hek gehangen geloof ik daarna moest hij los geknipt worden.
Het schijnt ook dat een van die puntjes in z'n hand zat en dat hij daarom naar het ziekenhuis moest
Waarschuw beheerder
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op maandag 31 juli 2006 om 13:07:
Hij heeft bijna een kwartier daar aan het hek gehangen geloof ik daarna moest hij los geknipt worden.
Het schijnt ook dat een van die puntjes in z'n hand zat en dat hij daarom naar het ziekenhuis moest


:lol: :lol: De sukkel!
 
Waarschuw beheerder
Erg Gezellig feestje was t :D

(weet iemand toevallig of die jongen die ongeveer kwart over 3 toen de hekken net gesloten waren over het hek sprong en de menigte in spurde nog gepakt is door de security??:P)
von ik n mooie actie :respect:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van *Stardust* op zondag 30 juli 2006 om 22:07:
Bij de ingang zag ik dat er een buisje GHB gevonden werd bij een jongen. De security zei 'dit mag eigenlijk niet' en gaf vervolgens het buisje GHB weer terug!


ja hoor, dat is weer bullshit!!
Waarschuw beheerder
donateur
leuk feest :yes:

jammer van de regen in de middag maar buiten dat was het enorm gezellig :bounce:

:respect:
Waarschuw beheerder
was vet feestje, was over het hek geklommen dus gratis binnen!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Topboy Bram op maandag 31 juli 2006 om 13:36:
was over het hek geklommen dus gratis binnen!!


het was sowieso gratis :vaag:
Artiest Mike G
Waarschuw beheerder
Heb het bere naar m'n zin gehad waren om 13:15 binnen en gelijk de DeJa Vu tent ingegaan om er vervolgens tot 23:00 te vertoeven wat een heerlijke classics .
Van de regen eigenlijk geen last gehad stond toch binnen werd alleen een beetje vol in de tent, gingen gelukkig een hoop mensen naar huis waardoor het wat rustiger werd.
Alle DJ's in de DeJa Vu :respect: vond alleen Jochen Millar iets minder
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wie is er nog meer naar de free after geweest in zaandam ?? dat was ook lekker , bas en ram draaiden daar net zoals op free zelf n heerlijke set , mike s was ook goed bezig.al met al was het in totaal top , aleen wel brak nu ,
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=500 height=375 cacheid=0013a20a00249fade26312f11a01831d3a]http://www.mijnalbum.nl/Foto=BOT4TOGR[/img]

de rotzooi die we gemaakt hebben :cheer:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van miguelo:) op maandag 31 juli 2006 om 13:51:
hmm voor jou mischien niet


bram stond ook niet op de gastenlijst
 
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb het heerlijk naar mijn zin gehad... Gewoon lekker gezellie met vrienden... Was super geregeld vond ik... Je wist van te voren dat je op tijd er moest zijn... want vol = vol...

De regen was even een verkoeling...Alleen het geluid was op sommige plekken Klote... maar sfeer maak jezelf...

Kon er soms niet inkomen.. maar als ik hem even te pakken had dan was het goed... Beleefde bewaking en geen gezeik... top dag
 
Waarschuw beheerder
die bewaking deed goed zijn best daar zeg, om de haverklap zag je dat ze weer een groepje uit elkaar trokken, zakken moesten leeg, drugs werd in geleverd en liep t hele spul weer verder...;)
 
Waarschuw beheerder
Ik vond het geweldig!!!
Heb me echt super vermaakt.. de hele tijd in de achterste tent gestaan was echt top!!
:respect: voor Randy Katana die vond ik erg fijn draaien!
Heb weer leuke mensen leren kennen en heb weer genoeg wappie lui gezien:D Gezellig!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 juli 2006 om 14:33:
genoeg wappie lui gezien


Ik niet
Waarschuw beheerder
donateur
Heb me prima vermaakt :)
12 uur binnen..lekker in het zonnetje gezeten..uiteindelijk kwamen er steeds meer mensen binnenlopen, hartstikke gezellg..hele tijd op de bankjes gezeten..soort mensen kijken op een groot terras :D wass errug leuk..wat liepen er weer een types bij :no: :lol: en ook weer lekker aan de zooi grotendeels..:no: wat je overigens allemaal zelf moet weten natuurlijk ;) voor ons alleen maar vermaak :P

Tegen een uur of half 5 tent ingegaan..van de regen niks gemerkt, want stond binnen..nou tegen 7uur naar huis gegaan..prima vermaakt verder..
Zolang je met leuke mensen bent vermaak je je prima :)

Trouwens er liepen weer :kwijl: ;) mooie mannen :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Waardeloos feest
Er werdt nog meer Drugs gebruikt dan op een Hardcore Feest ,Bier smaakte nergens naar en als er indd iemand is overleden daar is dat nog triester dan al die overledenen op een hardcore feest
Conclussie KUTFEEST


:x
Luister pikkie, drugs word overal veel gebruikt...
Of het nou veel of weinig is, het gebeurt toch!

Jij irriteert je blijkbaar om mensen, en houd zich er bezig mee..
Moet je niet doen :no:
Get a life, en kijk naar jezelf kneus....

Hoor jezelf dat praten!


Overigens lopen er veel mensen te zeiken, over het feit dat het een kut feestje was, de bier niet smaakte, de muziek niet goed was, en de mensen er niet uit zagen, etc.

Denk eens na...
Je hebt toch geen kaartje hoeven te kopen hiervoor?

Ook ben je toch niet verplicht geweest om hier naar toe te komen, of wel soms?

Met dit soort feesten moet je er niet te veel van verwachten ;)
Gewoon even kijken, als het je intresseert...
Als je het niks aan vind, gewoon lekker gaan.
En niet door lopen zeiken over het feit dat het feest niet leuk is!!


Ondanks de regen heb ik me uitstekend vermaakt (y)
Gezellige mensen, en weer veel (oude) bekenden!!!

(L)
 
Waarschuw beheerder
Top heb ik het gehad.
Was er erg gezellig,zelfs de regen maakte niet uit.
De meeste bleven heerlijk verder gaan met dansen.

Dank voor de mensen van free festival:respect:
Artiest {SHOWLIST artist 1218, 73034}
Waarschuw beheerder
schijthoeren feest...mensen zeggen dat het vol is terwijl er busladingen mensen uitkomen,en dan sta je zeiknat voor de ingang en je komt er gewoon niet in


freefestival>uitverkocht :roflol: hoe verzinnen ze het
 
Werkzaam bij KraakPiep
Waarschuw beheerder
donateur
Heb me vermaakt :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !?! op maandag 31 juli 2006 om 15:19:
Luister pikkie, drugs word overal veel gebruikt...
Of het nou veel of weinig is, het gebeurt toch!

Jij irriteert je blijkbaar om mensen, en houd zich er bezig mee..
Moet je niet doen
Get a life, en kijk naar jezelf kneus....

Hoor jezelf dat praten!


Sorry maar jij bent de gene die begint teschelden hoor, hij mag zijn mening toch geven..? Begrijp hem wel, drugs word overal gebruikt maar hier was het wel heeel heeel erg hoor. Maar goed moet iedereen lekker zelf weten ik erger me erniet aan :no:.

Uitspraak van !?! op maandag 31 juli 2006 om 15:19:
Denk eens na...
Je hebt toch geen kaartje hoeven te kopen hiervoor?

Ook ben je toch niet verplicht geweest om hier naar toe te komen, of wel soms?


Slaat nergens op. Je mag best iets verwachten van zo'n feest en ik vond het op punten ook minder als ik verwacht had. Of het nou gratis is ofniet maakt niks uit.

Heb me prima vermaakt. Bier smaakte ook nergens na en ze kunnen wel zeggen free festival maar de drank was duur heel duur. Het is free maar dat verdienen ze wel weer terug door je extreem weinig drank tegeven voor 1 bon, van mij mogen ze ook wel entree vragen en de drank normaal prijzen ben je hetzelfde kwijt. Vond het leuk, sfeer was goed maar voor de rest niet echt bijzonder.

:respect: free festival :respect: the people :respect:. Tot volgend jaar (Y)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
was een leuk feessie..


Alleen niet veel in de tenten geweest.. :lol:


Volgend jaar weer!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Coldfusion op maandag 31 juli 2006 om 15:37:
schijthoeren feest...mensen zeggen dat het vol is terwijl er busladingen mensen uitkomen,en dan sta je zeiknat voor de ingang en je komt er gewoon niet in


ja dat was te danken aan die lui die over t hek wilden klimmen / erdoorheen wilden... daarna hebben ze alles definitief dichtgegooid (t/m 20.00 ofzo), en lieten ze alleen nog mensen eruit
Waarschuw beheerder
Uitspraak van >RaoulDuke< op maandag 31 juli 2006 om 15:48:
drugs word overal gebruikt maar hier was het wel heeel heeel erg hoor. Maar goed moet iedereen lekker zelf weten ik erger me erniet aan .


'

Ik denk dat het drugs gebruik hier gewoon meer opviel..
Op grote feesten is het terrein van het feest uitgestrekter (meerdere halen of grotere ruimte)... en dan zie je het niet.. Bij het free festival zit je dichter op elkaaren dan zie je eerder dat iemand wat gebruikt..
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sierellûh© op maandag 31 juli 2006 om 14:50:
Trouwens er liepen weer mooie mannen


Heb ze niet gezien :nocheer:

Leuk feestje en hemkade was ook (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WENDY26J op maandag 31 juli 2006 om 15:55:
Ik denk dat het drugs gebruik hier gewoon meer opviel..
Op grote feesten is het terrein van het feest uitgestrekter (meerdere halen of grotere ruimte)... en dan zie je het niet.. Bij het free festival zit je dichter op elkaaren dan zie je eerder dat iemand wat gebruikt..


Nou ik kan je vertellen dat er duidelijk meer werd gebruikt als op een gemiddeld feest! Vond het zelf ook opvallend.. maar ach, ik stoor me er niet aan! Vaak juist wel lachen... :-D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KNG op maandag 31 juli 2006 om 16:03:
Nou ik kan je vertellen dat er duidelijk meer werd gebruikt als op een gemiddeld feest! Vond het zelf ook opvallend.. maar ach, ik stoor me er niet aan! Vaak juist wel lachen...


Vaak wel lachen idd al werd het rond 17.00 uur toch wel duidelijk dat er mensen zijn die zichzelf niet in de hand weten tehouden. Hebben gasten zien liggen waarvan wij dachten "waar ben je in godsnaam mee bezig" :no:. Maar goed gebeurt op zaterdagavond in de stad met alcohol ook precies hetzelfde. Ik stoor me er verder ook niet echt aan, ze zitten vaak in hun eigen wereld dan vallen ze andere ook niet lastig. Is met alcohol wel anders :yes:.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !?! op maandag 31 juli 2006 om 15:19:
Ondanks de regen heb ik me uitstekend vermaakt
Gezellige mensen, en weer veel (oude) bekenden!!!


:yes:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !?! op maandag 31 juli 2006 om 15:19:
Overigens lopen er veel mensen te zeiken, over het feit dat het een kut feestje was, de bier niet smaakte, de muziek niet goed was, en de mensen er niet uit zagen, etc.

Denk eens na...
Je hebt toch geen kaartje hoeven te kopen hiervoor?

Ook ben je toch niet verplicht geweest om hier naar toe te komen, of wel soms?


idd ja :yes: helemaal gelijk in Karejn :)(Y)

En dat de drank prijzig was.. had ik van te voren ook al kunnen weten en te vertellen.
Niks is gratis in dit land, dus normale drank prijzen met en gratis entree.. zit er meestal nooit in en dan drink je toch gewoon iets minder als je zo zeurt over het geld ervan ?
Gezeur ook altijd.


Uitspraak van WENDY26J op maandag 31 juli 2006 om 15:55:
Op grote feesten is het terrein van het feest uitgestrekter (meerdere halen of grotere ruimte)... en dan zie je het niet.. Bij het free festival zit je dichter op elkaaren dan zie je eerder dat iemand wat gebruikt..


idd :yes: vond het wel meevallen met het drugs gebruik hoor..
Drugs gebruik heb je op elk feest en elk feest valt er wel 1 neer en moet er 1 naar de ehbo.
Maar dat zegt helemaal niks over het feest zelf, dat is de schuld van de persoon zelf die zijn eigen grenzen niet kent..
Heeft dus helemaal niks met het feest te maken en doordat het in de buitenlucht was zie je ook meteen hoe mensen zo waus kunnen zijn.. ach das vaker zo, en moet je gewoon aan wennen.

Uitspraak van warezguy op maandag 31 juli 2006 om 15:54:
daarna hebben ze alles definitief dichtgegooid (t/m 20.00 ofzo), en lieten ze alleen nog mensen eruit


Op de flyer stond zelfs dat je vroeg moest komen om geen tegenvallertje te hebben.
Ik vroeg me in het begin al af of er geen limiet bezoekers was, maar dat was er uiteindelijk wel. Logisch toch ? Het was al super druk en als het alleen nog maar drukker was gaan worden had je veel meer gezeik over dat mensen het veel te druk vonden en krijg je ook meteen veel meer ruzie's blablabla.
Nee hoor, ik vind het prima dat ze de hekken dicht gooien. Zonde voor de mensen die parkeer geld hebben moeten betalen of een lange reis hebben moeten maken, maar dan hadden ze van te voren maar even zelf na moeten denken dat ze ook wat vroeger hadden kunnen komen.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anne__ op maandag 31 juli 2006 om 12:50:
ik hoorde van mensen binnen dat er vooral heel heel heel veel drugs werd gebruikt


beetje wereldvreemd??
Waarschuw beheerder
Ik heb me hier goed vermaakt hoor! Goede muziek en sfeer was top!
Beetje jammer van de drukte... dat de mensen over de hekken sprongen vond ik wel komisch...
En ja ik heb gezien dat een van de jongens die over het hek wou springen en met zn hand een van die spijlen vast had.. kei hard door de security op die hand werd geslagen, waardoor hij dus een uur aan dat hek heeft gehangen omdat dat hek in zn hand vast zat....!!! Erg sneu...
Verder jammer van de regen maar toch leuk geweest!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Miss Kel op maandag 31 juli 2006 om 17:02:
Ik heb me hier goed vermaakt hoor! Goede muziek en sfeer was top!


Idd ik heb me ook heerlijk vermaakt daarzo.
Was mooi op tijd binnen want ik was ook al getipt over dat je vroeg moest wezen.
Prijzen waren volgens mij redelijk normaal voor feesten.
En over dat drugs gebruik.... Ik heb persoonlijk liever 100 vage partygangers om me heen dan 10 stom dronken.
Dus op naar de volgende editie :D :D
Waarschuw beheerder
Kwam tegen half 7 bij het festival aan. Eerst almere rond gelopen. Op dat moment zaten de hekken nog dicht, rond 7uur gingen er weer 4 poortjes open. Leuk feessie verder :) En dat gezeik over prijzen en drugs. Tja moet ieder lekker voorzich zelf weten is mijn mening :)
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van !?! op maandag 31 juli 2006 om 15:19:
Luister pikkie, drugs word overal veel gebruikt...
Of het nou veel of weinig is, het gebeurt toch!

Jij irriteert je blijkbaar om mensen, en houd zich er bezig mee..
Moet je niet doen
Get a life, en kijk naar jezelf kneus....

Hoor jezelf dat praten!


Gast ik geef puur alleen mijn mening en ik vondt het een waardeloos kutfeest :@
en dat er nog meer drugs gebruikt wordt dan op een Hardcore feest vindt ik helemaal schandelijk :frusty:
Altijd maar dat gezeik over drugsgebruik in de Hardcore scene,bij Trancefeesten zijn het er blijkbaar veel meer die het doen :\
Waarschuw beheerder
Was weer een gezellig feessie!

Heerlijk met de fiets....lekker dichtbij en nog gratis ook:-)

Begin moest iedereen nog op gang komen (wat 'normaal' is op zondag) en later op de avond weer helemaal LOS!!!!

Op naar het volgend GRATIS feessie in Almere..12aug >>>Almere_strand!!!

https://partyflock.nl/party/69164
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 juli 2006 om 15:51:
Alleen niet veel in de tenten geweest..


das je eigen schuld
Waarschuw beheerder
Was gezellig, op naar volgend jaar! :cheer:
Waarschuw beheerder
ja was leuk.. alleen dat weer een beetje jammer maar ja dan brachten de poncho´s weer uitkomst.. Wie was trouwens die aap die in z´n blote reet in die paal ging hangen? maar voor de rest was t zeer geslaagd
Waarschuw beheerder
donateur
even om het onderwerp "je kind mee naar free festival" af te sluiten..

wat zou een klein kind prefereren?

[img width=500 height=375 cacheid=0013a20a0004d042491debdd1a01833c66]http://www.mijnalbum.nl/Foto=YN3IUFZW[/img]
[img width=499 height=615 cacheid=000cb9b20024a07e403295ef1a01833c66]http://www.mut409.be/cms/Mut409/EURODISNEY%204.jpg[/img]

:roflol:
Waarschuw beheerder
prriieeuuwww behehhehe :woop:
Waarschuw beheerder
Super feestje! Je moest gewoon op tijd komen, dat werd overal al aangegeven. En vol is idd gewoon vol. De rest hheft het gewoon voor de anderen verpest door over de hekken te gaan klimmen. Ik vind het niet zo gek dat ze dan de deuren helemaal dicht gooien!!

En kinderen hadden hier idd niet tussen gekunt, daar was het gewoon te druk voor! Was echt niet verantwoord geweest...

Ach en dat drugs gebruik...jeetje als je je daaraan ergert, ga dan lekker op zondag naar de kerk.
Uitspraak van the fons op maandag 31 juli 2006 om 17:16:
En over dat drugs gebruik.... Ik heb persoonlijk liever 100 vage partygangers om me heen dan 10 stom dronken.


:yes:
Waarschuw beheerder
gister wou iemand ze kaartje aan me verkopen voor maar 15 eu,heb toch maar niett gedaan want het zag er beetje vals uit.:/
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Wij waren er rond een uur of 3 en waren zo binnen.
Vond er niet zoveel sfeer in zitten maar de muziek was prima!

En over dat drugs gebruik, had het idee dat dit voor sommige al een afterparty was.
Heb ook toen rond we 7 uur weggingen een vrouw schuimbekkend afgevoerd zien worden op een brancard.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van >RaoulDuke< op maandag 31 juli 2006 om 16:10:
Is met alcohol wel anders


idd mensen die dronken zijn vind ik vervelender als mensen die tabletten hebben gehad :yes:

:xtc:
Waarschuw beheerder
bekend verhaal elk jaar zijn er mensen die denken te laat te komen en zoals elk jaar is vol is vol.
 
Waarschuw beheerder
en elk jaar klimmen er weer zoveel over het hek...
;)
maar:
Omdat het animo voor het oudste en grootste gratis dance festival van Nederland elk jaar toeneemt, hebben we helaas ook mensen moeten teleurstellen die er simpelweg niet meer bij konden. Wij hopen dit probleem volgend jaar te kunnen ondervangen door een nog groter Free Festival te presenteren. Houd de website van Art of Dance hiervoor in de gaten.


bron:http://www.freefestival.nl/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 juli 2006 om 12:21:
jammer onze foto staat er niet op komen er nog meer foto's ?


[img width=387 height=226]http://groups.msn.com/_Secure/0RgDdAhAUR8EdtDhk5rb!dT98Ds4DBy6NKXXztzCS5ZIiBBwohL036SjG05nmu5xcG7Iida7bSCTOybcShewY7dL8Vri21nSmW6gljVAfyoo/Foto944.JPG?dc=4675583235006561206[/img]

;) Wat dacht je hier van , staat er gewoon op hoor :)
Sharon & Edje, was gezellig met jullie :)(y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van >RaoulDuke< op maandag 31 juli 2006 om 15:48:
Sorry maar jij bent de gene die begint teschelden hoor, hij mag zijn mening toch geven..? Begrijp hem wel, drugs word overal gebruikt maar hier was het wel heeel heeel erg hoor.


Misschien zie je het nu beter omdat het overdag en dan je vooral er bent om naar mensen te kijken..

De meeste feesten zijn 's nachts en zie je het niet zo heel goed misschien..
Ok Defqon is ook overdag, maar daar is het terrein veel groter!

Ik vind gewoon..ieder zn ding, als jij aan de drugs zit prima..en hoe je erbij loopt, zal mij niet uitmaken als je er maar een leuke dag van maakt :D
En als je je niet vermaakt..ga je lekker naar huis..want inderdaad entree heb je niet hoeven betalen
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sierellûh© op maandag 31 juli 2006 om 19:48:
En als je je niet vermaakt..ga je lekker naar huis..


Amen :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 juli 2006 om 16:01:
rouwens er liepen weer mooie mannen

Heb ze niet gezien


Nou ik wel hoor...
Had mijn eigen moppie bij me!! 8)
Waarschuw beheerder
Het was weer super gezellig! Ik heb me goed vermaakt!
Waarschuw beheerder
wie was mijn dubbelganger nou???
iedereen kwam naar me toe van er is iemand die op je lijkt maar dan f wat groter :x :/
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Topboy Bram op maandag 31 juli 2006 om 19:15:
gister wou iemand ze kaartje aan me verkopen voor maar 15 eu,heb toch maar niett gedaan want het zag er beetje vals uit.


pfff begin je hier nu ook?
Waarschuw beheerder
was best wel MEHEHEHEHE !!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ruudvaneijk op maandag 31 juli 2006 om 18:44:
even om het onderwerp "je kind mee naar free festival" af te sluiten..


Iemand nog dat jochie van 13 gezien die er al 3 keer was uitgegooid door de security en die elke keer kwam terugzwemmen? Haha...

Maar ik vond het een prima feestje zo voor op de zondag.
Heb niks gemerkt van gedoe met "over hekken klimmen" enzo.. prima naar m'n zin gehad!
 
Waarschuw beheerder
mensen die nie binnenkwamen moesten idd maar optijd komen 8)pech gehad dus!t was een leuk feestje,ik had er niet zoveel van verw8,maar uiteindelijk hebk me zeer goed vermaakt:D

muziek(Y)
mensen(Y)
sfeer(Y)
 
Waarschuw beheerder
Goeie sfeer en veel mooie dames gezien(mijn complimenten daarvoor)
 
Waarschuw beheerder
Super feest (Y)
Heb echt genoten, en ben lekker los gegaan samen met mijn moppie!! :woep:
Volgend jaar ga ik zeker weer, was natuurlijk ook lekker dichtbij voor mij:)
Maar goed feest en een goede sfeer, voor een gratis feest!!! :jaja:
 
Waarschuw beheerder
Heb me goed vermaakt.. met veel vriendinnetjes en vriendjes :lief:
was errugh gezellig, enne.. die poncho's staan echt goed 8)
Volgend jaar zeker weer..! (Y)
 
Waarschuw beheerder
Ja echt vet naar mijn zin gehad met iedereen. Vond de muziek wat zachtjes staan, maar was een leuk feestje.
Waarschuw beheerder
donateur
freefestival.nl foto's: Om foto's te kunnen bekijken moet je je eerste aanmelden. Je ontvangt een wachtwoord via de email waarmee je kunt inloggen.


:nocheer:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ruudvaneijk op maandag 31 juli 2006 om 23:37:
freefestival.nl foto's: Om foto's te kunnen bekijken moet je je eerste aanmelden. Je ontvangt een wachtwoord via de email waarmee je kunt inloggen.


daar heb ik zo een hekel aan
Waarschuw beheerder
Luitjes,

Een selectie van de foto's die ik tijdens het Free Festival in Almere heb gemaakt, staat inmiddels online op www.fotoexpo.tk

Kies voor de foto's eerst de categorie 'Evenementen' en daarna het betreffende evenement.

Het is aan te raden de pagina's te bekijken via een breedband internetverbinding en in (almost) full screen (F11 in de meeste browsers of kies 'enter' na de taalselectie).

Constructieve opmerkingen over de site of de foto's zijn welkom.

Hoewel ik op Partyflock vaker in de agenda of in het forum lees, is dit mijn eerste bericht. Ik ga er even vanuit dat dit op deze plek geen ongeoorloofde vorm van reclame is. En anders hoor ik wel (als er tenminste geen IP ban volgt ;-))

Mvg,

Marcel
webmaster www.fotoexpo.tk
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roland808 op maandag 31 juli 2006 om 05:12:
En iedereen loopt maar te zeiken dat het parkeren en het drinken duur is. Ga met de bus die stopt voor de deur.
En je betaalt misschien 25 of 50 cent meer voor een bonnetje voor drinken maar je komt wel gratis binnen (als je op tijd komt)
Voor een vergelijkbaar feest vragen ze tegen woordig ook 35 euries op binnen te komen. Dus het word pas duur als je meer dan 70 bonnetjes koopt.

En vergeet niet dat dit echt wel wat kost.


Helemaal mee eens. Het is en blijft ook mijn feest niet (na het weer geprobeerd te hebben) maar het is wel gratis en het moet toch uit de lengte of breedte komen ;-)

Uitspraak van verwijderd op maandag 31 juli 2006 om 05:44:
Je kan er zoiezo nix over vinden want zulke dingen worden zoveel mogelijk stil gehouden.
En ze is daar overleden en dan mag een ambulance diegene officieel niet meer meenemen.
Maakt verder ook niet uit. Maar toen die twee vrienden dat zo vertelde wat ze gezien hadden vond ik het gewoon heel naar om te horen.


Het is echt niet fijn om dat te zien. Van een afstand (zat op het gras bij die bar aan het water) zag ik iemand op het pad op dat dijkje liggen, op zijn/haar zij, het leek of diegene had geplast, en heeft wel 10/15 minuten doodstil gelegen voor hij/zij afgevoerd werd. Dat is echt wel naar om te zien. Helemaal het feit er gewoon 30/40 man om heen staat. Ongelofelijk.

Ik ben gebleven tot die bui, vond het welletjes. Prima gratis feest maar niet mijn feest.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Don Junk a.k.a. Powder Tripkabouter™ op dinsdag 1 augustus 2006 om 01:04:
Hoe waren Randy Katana & Bas&Ram?? Alleen voor die 2 had ik al gekomen. Maar zaten wat probleempjes in


Allebei niks van gezien,was mij te druk in die tenten :s
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Dansliefhebber....had jij iets zwarts aan? Volgens mij heb ik je gezien. Op het dijkje, bij mensen op een kleedje.

Of ik moet me heel sterk vergissen...
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Sierellûh© op maandag 31 juli 2006 om 19:48:
Misschien zie je het nu beter omdat het overdag en dan je vooral er bent om naar mensen te kijken..


NIET ALLEEN DAT :cheer:
en was zeer goed uitgerust,misschien heeft dat er ook mee te maken b)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hoe kan een feest uitverkocht zijn als er geen toegang betaald hoeft te worden?
:/

Nadat er geen mensen meer binnengelaten werden op het feest kon er nog steeds betaald worden voor de parkeerplaats.

Dus hoezo "uitverkocht" ?
;)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 01:37:
Dansliefhebber....had jij iets zwarts aan? Volgens mij heb ik je gezien. Op het dijkje, bij mensen op een kleedje.


dat meisje die heel lang op dat kleedje lag?
dan heb ik haar ook gezien :)
Waarschuw beheerder
Prima feest(Y)
Heerlijke muziek en goede sfeer :yes:
volgend jaar zeker weer :yes:
 
Waarschuw beheerder
ik heb heerlijk genoten, goed zonnetje, lekker verkoelend buitje, leuke mensen goed sfeertje!!!

ps dat gezeik over dat drugsgebruik, als je zelf dr vanaf blijft lijkt het me dat je je niet moet gaan storen aan anderen die het wel nodig vinden... dan zou je echt op elk feest je aan HEEEEEL veel mensen moeten gaan storen... doe gewoon lekker zelf je ding en geniet ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fotograaf op dinsdag 1 augustus 2006 om 00:57:
Luitjes,

Een selectie van de foto's die ik tijdens het Free Festival in Almere heb gemaakt, staat inmiddels online op www.fotoexpo.tk

Kies voor de foto's eerst de categorie 'Evenementen' en daarna het betreffende evenement.

Het is aan te raden de pagina's te bekijken via een breedband internetverbinding en in (almost) full screen (F11 in de meeste browsers of kies 'enter' na de taalselectie).

Constructieve opmerkingen over de site of de foto's zijn welkom.

Hoewel ik op Partyflock vaker in de agenda of in het forum lees, is dit mijn eerste bericht. Ik ga er even vanuit dat dit op deze plek geen ongeoorloofde vorm van reclame is. En anders hoor ik wel (als er tenminste geen IP ban volgt )

Mvg,

Marcel
webmaster www.fotoexpo.tklaatste aanpassing 1 augustus 2006 00:59


Hulde voor deze fotograaf, vet relaxte foto's en mooie resolutie.

Thanks man (Y)
Waarschuw beheerder
KUT Maar wel gezllig allen KUT MUZIEK :P
 
Waarschuw beheerder
de echte leuke mensen zijn gekiekt door www.dancelinx.com :roflol: ... alleen jammer dat ze nog niet online staan!!!
 
Waarschuw beheerder
Was een erg leuk feestje! Allemaal relaxte mensen en er werd lekker gedraaid..

Alleen beetje jammer van die "uitsmijters c.q. soort parkeerwachters" daarzo.. zit relaxed een blowtje te draaien op het bankje daar, komen ze met 6 man op me af om met veel heisa m'n weed in beslag te nemen, vervolgens word ik echt door 3 mensen van top tot teen gefouilleerd en de andere 3 doorzoeken om de beurt mijn portemonnee.. En dat terwijl bij binnenkomst mijn zakje weed gewoon werd genegeerd. Beetje triest natuurlijk!

Maar dat mocht de pret niet drukken!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 09:35:
ps dat gezeik over dat drugsgebruik, als je zelf dr vanaf blijft lijkt het me dat je je niet moet gaan storen aan anderen die het wel nodig vinden... dan zou je echt op elk feest je aan HEEEEEL veel mensen moeten gaan storen... doe gewoon lekker zelf je ding en geniet


Ben ik niet helemaal met je eens. Als mensen te ver gaan, out gaan, of helemaal de weg kwijt zijn, vallen ze anderen ermee lastig. Prima als je wat doet, ben zelf ook geen heilig boontje maar ken je grens. Ik ga zelf vanaf de illegale feesten al vrijwel wekelijks de hort op maar mij heb je er nog nooit zo bij zien lopen of vallen.


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 08:01:
Uitspraak van Biejangkaa! op dinsdag 1 augustus 2006 om 01:37:
Dansliefhebber....had jij iets zwarts aan? Volgens mij heb ik je gezien. Op het dijkje, bij mensen op een kleedje.

dat meisje die heel lang op dat kleedje lag?


Ik had een legergroen rokje aan met een zwart shirtje. Heb niet op het dijkje gezeten maar erachter op het vlakke gedeelte. Alleen niet op een kleedje, gewoon op mijn gat in het gras :D
Waarschuw beheerder
allen jammer dat ik Jochen miller gemist heb omdat timetable veranderd was.. :/ maar Randy Katana gelukkig wel meegekregen ondanks dat hij ook op andere tijd draaide.. :respect: RK
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Joy*78 op dinsdag 1 augustus 2006 om 11:16:
allen jammer dat ik Jochen miller gemist heb omdat timetable veranderd was..


Draaide gewoon om de zelfde tijd volgens mij,na Bas en Ram.
Waarschuw beheerder
op PF stond dat ie om 7 uur zou draaien.. maar toen ik er om 7 uur was.. was hij al geweest :cry:
Waarschuw beheerder
ff terug gekeken.. nu staat er ook op PF dat ie TOT 19.00 draait 8-) volgende x beter opletten 8-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fotograaf op dinsdag 1 augustus 2006 om 00:57:
Luitjes,

Een selectie van de foto's die ik tijdens het Free Festival in Almere heb gemaakt, staat inmiddels online op www.fotoexpo.tk

Kies voor de foto's eerst de categorie 'Evenementen' en daarna het betreffende evenement.

Het is aan te raden de pagina's te bekijken via een breedband internetverbinding en in (almost) full screen (F11 in de meeste browsers of kies 'enter' na de taalselectie).

Constructieve opmerkingen over de site of de foto's zijn welkom.

Hoewel ik op Partyflock vaker in de agenda of in het forum lees, is dit mijn eerste bericht. Ik ga er even vanuit dat dit op deze plek geen ongeoorloofde vorm van reclame is. En anders hoor ik wel (als er tenminste geen IP ban volgt )

Mvg,

Marcel
webmaster www.fotoexpo.tklaatste aanpassing 1 augustus 2006 00:59


Waarom zijn de eerste foto's allemaal groot en waarom daarna klein?? Kun je ze ook niet vergroten??
Waarschuw beheerder
Smiter citeer 1 augustus 2006 10:49
Alleen beetje jammer van die "uitsmijters c.q. soort parkeerwachters" daarzo.. zit relaxed een blowtje te draaien op het bankje daar, komen ze met 6 man op me af om met veel heisa m'n weed in beslag te nemen, vervolgens word ik echt door 3 mensen van top tot teen gefouilleerd en de andere 3 doorzoeken om de beurt mijn portemonnee.. En dat terwijl bij binnenkomst mijn zakje weed gewoon werd genegeerd. Beetje triest natuurlijk!


Dat heb ik zien gebeuren inderdaad! We stonden met een groepje te kijken van een afstand en hoorde mensen naast ons al gelijk zeggen "die was zeker een lijntje op tafel aan het leggen".
Ik zag dat ze je vloedjes en dergelijke pakten........beetje overdreven hoe ze met 6 man inderdaad om die tafel gingen staan.......
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fotograaf op dinsdag 1 augustus 2006 om 00:57:
Luitjes,

Een selectie van de foto's die ik tijdens het Free Festival in Almere heb gemaakt, staat inmiddels online op www.fotoexpo.tk


zeer mooie foto's :respect:
Waarschuw beheerder
Deze vrouw heeft een tijdje bij de EHBO gelegen maar toen ze bij was gekomen is het terrein af getrapt en volgends de man van de EHBO die ik behoorlijk goed ken was ze weer aardig bij kennis.
Dus er is niemand overleden


Gelukkig, daar ben ik blij om.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fotograaf op dinsdag 1 augustus 2006 om 00:57:
Constructieve opmerkingen over de site of de foto's zijn welkom.


Ik vind het vervelend als een site fullscreen gaat, als ik hem fullscreen wil zien dan zorg ik daar zelf wel voor.

Verder best aardig feestje, was zelf niet zo in de stemming maar gelukkig nog wat leuke mensen tegen het lijf gelopen (vrouw uit zeewolde, geen idee wie ??) dus toch nog lekker kunnen babbelen.
Artiest {SHOWLIST artist 62105, 11259}
Waarschuw beheerder
Ik heb me PRIMA vermaakt daar!! Erg gelachen om die kneus die met zn hand vast zat in het hek :D Maar toen een agent aan de andere kant van het hek een mobieltje uit iemand zn hand griste omdat die persoon een foto probeerde te maken van onze handige jongen, dacht ik dat ik er in bleef :respect:

Viel me zeker wel op dat er erg veel mensen goed uit hun dak waren. Ik hoop idd trouwens dat het niet waar is van die vrouw zoals een eerder bericht vermelde. Ik heb gezien dat ze naar de ghbo werd gedragen maar toen was ze nog bij kennis. Jammer dat het vaak niet de eerste keer is dat iemand zoiets overkomt...

Anyweg, volgend jaar zeker weer van de party!
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van *Stardust* op dinsdag 1 augustus 2006 om 11:54:
Deze vrouw heeft een tijdje bij de EHBO gelegen maar toen ze bij was gekomen is het terrein af getrapt en volgends de man van de EHBO die ik behoorlijk goed ken was ze weer aardig bij kennis.
Dus er is niemand overleden


nix aan het handje dus
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MvDJ op dinsdag 1 augustus 2006 om 12:28:
Ik heb me PRIMA vermaakt daar!! Erg gelachen om die kneus die met zn hand vast zat in het hek :D Maar toen een agent aan de andere kant van het hek een mobieltje uit iemand zn hand griste omdat die persoon een foto probeerde te maken van onze handige jongen, dacht ik dat ik er in bleef :respect:


Zag het ja :roflol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Norahs op maandag 31 juli 2006 om 18:01:
das je eigen schuld


Ik weet het, maar ik heb het lekker gezellig gehad.. ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 12:49:
Ik weet het, maar ik heb het lekker gezellig gehad..


nou ik ook hoor
Waarschuw beheerder
Ik zag dat er de gehel dag gefilmt werd.

Iemand enig idee waar deze filmpjes bekeken kunnen worden?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rico@work op dinsdag 1 augustus 2006 om 13:21:
Iemand enig idee waar deze filmpjes bekeken kunnen worden?


vast op almere tv :cheer: ;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
@ >RaoulDuke< en ninanaomi:

Dank voor de complimenten over de foto's!

@Joep over Full Screen:

Uitspraak van Meloenn op dinsdag 1 augustus 2006 om 12:15:
Ik vind het vervelend als een site fullscreen gaat, als ik hem fullscreen wil zien dan zorg ik daar zelf wel voor.


Onderaan de intropagina op de site staat: 'Indien de bovenstaande link niet werkt of als u de voorkeur geeft aan een normaal venster klikt u HIER'. Je hebt dus zelf de keuze.

@Bert over het formaat:

Ik heb hiervoor gekozen zodat de foto's langer kunnen blijven staan. Als elk evenement waar ik foto's maak meer dan 50 megabyte kost, is het snel gedaan met de ruimte (na 20x zit je dan al op 1 Gig).

Marcel
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fotograaf op dinsdag 1 augustus 2006 om 13:47:
Dank voor de complimenten over de foto's!


geen dank waarheid mag gezegt worden ;)
 
Waarschuw beheerder
donateur
ben op de foto genomen...
maar weet niet door wie diegene vluchte na de foto snel weg naar de ehbo...
heb het dus ook niet kunnen vragen! :no:
weet wel dat hij een donker blauw/ zwart t-shirt aan had met een tekst achterop... :S
wie kan me helpen! O:)
Waarschuw beheerder
op de foto genomen?? :-) hahah *gniffel* :X
Waarschuw beheerder
Was weer een leuk feestje. Muziek was verre van mijn smaak, maar na een regendansje (ik was 1 van de weinige die gewoon buiten door ging tijdens de bui, zonder poncho!!!) kreeg ik de smaak toch nog te pakken.

En ja, dat alles waarvoor betaald moest worden redelijk aan de prijs was, jammer dan. Feestjes kosten nu eenmaal geld, zo ook deze. Ik heb me er geen moment druk om gemaakt.

Gewoon weer een leuke zondag besteding :cheer:
Waarschuw beheerder
Ook al een echte die-hard??? Ben trots op je :D
Waarschuw beheerder
Ik heb het echt goed na m´n zin gehad!!
Rond een uur of 1 binnen en tot de ergste regenbui gebleven.
Vond het toen het zonnig was erg gezellig! en een stuk leuker dan Defqon!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van marckieee op dinsdag 1 augustus 2006 om 15:22:
vond het wel lekker die afkoeling


Het was voor mij het hoogtepunt van de dag :O

Zie mijn profiel voor de bizarre foto's :$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Linda-X- B) op dinsdag 1 augustus 2006 om 15:27:
Het was voor mij het hoogtepunt van de dag


nou dat nou ook weer niet maar was er niet vies van.
 
Waarschuw beheerder
Ik hoop volgend jaar op meer tenten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 16:14:
Ik hoop volgend jaar op meer tenten.


En wat hardere muziek :yes:
Waarschuw beheerder
Foto's staan trouwens ook nog op:
www.partyflock.nl
www.jouwfoto.nl
www.confuzion.nl
www.airpeace.nl
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Meloenn op dinsdag 1 augustus 2006 om 12:15:
Verder best aardig feestje, was zelf niet zo in de stemming


Je was prima in de stemming ;-)

Prima feessie.....heb mij uitstekend vermaakt
 
Waarschuw beheerder
Was top! Goede muziek, alleen jammer van de regen af en toe.
Waarschuw beheerder
Hebben ons prima vermaakt en echte toffe mensen ontmoet.
Op naar het volgende feestje.
 
Waarschuw beheerder
Weten jullie toevallig ook wie die vrouw was die fotos maakte...
Moesten dansfotos zijn, je mocht niet stilstaan op de foto van haar:P stevige lange vrouw met lang haar
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 18:51:
Was top! Goede muziek, alleen jammer van de regen af en toe.


Zeg Sjaak, waarom hebben wij elkaar niet gezien?????
 
Waarschuw beheerder
Feest was erg leuk en ook de mensen.

Minder was de € 8,- die je moest betalen om je auto op een knollenveld te zetten.

En natuurlijk de regenbui die gevallen was, daardoor veranderde het in een modderpoel.

Maar evensgoed prima vermaakt.
 
Waarschuw beheerder
Ik heb me prima vermaakt,.... leuk gebabbeld met een jongen
en ben nu op zoek naar hem. Hij heet Joy. Helemaal vergeten zijn nummer te vragen.

Dom,..dom,..dom.

https://partyflock.nl/topic/891137
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 10:25:
de echte leuke mensen zijn gekiekt door www.dancelinx.com ... alleen jammer dat ze nog niet online staan!!!


Staan er nu op ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GetReal! op dinsdag 1 augustus 2006 om 17:32:
Foto's staan trouwens ook nog op:
www.partyflock.nl
www.jouwfoto.nl
www.confuzion.nl
www.airpeace.nl


weet je mis. nog andere sites waar meedere foto's op tev inden zijn ik weet dat het iets met expo.... . tk moet zijn!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 8)~~**cha**~~8) op dinsdag 1 augustus 2006 om 22:04:
weet je mis. nog andere sites waar meedere foto's op tev inden zijn ik weet dat het iets met expo.... . tk moet zijn!!


Staat hier boven al ergens vermeld het is : www.fotoexpo.tk
 
Waarschuw beheerder
donateur
www.housemaniacs.com
 
Waarschuw beheerder
hallo allemaal
wilde even vragen of iemand deze fotograaf heeft gezien en weet waar zijn fotos staan
ben namelijk benieuwd naar een foto:)
ben alleen vergeten te vragen waar ik ze kon bekijken:(
http://www.confuzion.nl/picbrowse.php?1=1&picid=55587

het was een heel leuk feestje ik heb me goed vermaakt...
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 23:15:
wilde even vragen of iemand deze fotograaf heeft gezien en weet waar zijn fotos staan


Dat is Meinte! En zoals je op de foto op zijn shirt ziet, draagt hij een kaartje van www.djguide.nl

De foto's stonden er maandag al op (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 14:27:
ben op de foto genomen...
maar weet niet door wie diegene vluchte na de foto snel weg naar de ehbo...
heb het dus ook niet kunnen vragen!
weet wel dat hij een donker blauw/ zwart t-shirt aan had met een tekst achterop...


Ik had een blauw shirt aan met tekst achter op :), en ben op een gegeven moment wel richting ehbo gespurt, omdat mijn vriendin daar op me stond te wachten :)

Enne jullie vergeten allemaal mijn site op te noemen ;) www.lecock.nl :P
Waarschuw beheerder
was een erg leuk feesie! met gezellige mensen!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op woensdag 2 augustus 2006 om 00:07:
Dat is Meinte! En zoals je op de foto op zijn shirt ziet, draagt hij een kaartje van www.djguide.nl


dank je wel
ja ik kon het niet helemaal goed lezen op het kaartje
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 10:25:
de echte leuke mensen zijn gekiekt door www.dancelinx.com


Alleen zijn de mensen van Dancelinx (n)

Waarderen ze echt PF'ers :nee:

Maar Free festival was (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Linda-X- B) op dinsdag 1 augustus 2006 om 16:25:
En wat hardere muziek


Het FF is al vanaf jaar en dag eigenlijk voornamelijk club en trance. Vorig jaar als afsluitende dj hooguit een zany of Luna.
Voor mij is de lol eraf als het een hardstyle of hardcore feest wordt....(is ook niet de insteek van het love and happiness effect)
Waarschuw beheerder
Ik heb me kostelijk vermaakt :jaja:
Waarschuw beheerder
Heb mij prima vermaakt, was weer een goed feessie!
Met en zonder Poncho ;)

Zie jullie volgend jaar!!
Toppie mensen van Free Festival :cheer: volgend jaar nog groter:cheer:
Waarschuw beheerder
waarom zeurten over 8 euro voor parkeren? het was een gratis feest, gratis wc, gratis poncho..

Vond het (Y):woep:
Waarschuw beheerder
Gewoon parkeren bij de mcdonalds dan was het ook gratis....
verder vond ik het vooral regenachtig maar werd er wel lekker gedraaid!
Waarschuw beheerder
ben nog steeds naar de klote, had echt me record pillen vreten volgens mij zondag!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Topboy Bram op donderdag 3 augustus 2006 om 13:12:
had echt me record pillen vreten volgens mij zondag!!


denk toch om je lichaampie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Venijntje op donderdag 3 augustus 2006 om 14:13:
denk toch om je lichaampie


kan een hoop hebben met me strong body
 
Waarschuw beheerder
Heb me cker goed vermaakt :) maar had tog het idee dat niet iedereen helemaal los ging.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Topboy Bram op donderdag 3 augustus 2006 om 13:12:
had echt me record pillen vreten volgens mij zondag!!


moet je natuurlijk ook even vertellen hoe veel je er gehad hebt...
O:)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 augustus 2006 om 19:05:
ar had tog het idee dat niet iedereen helemaal los ging


7 van de 10 mensen stond te strak om nog te bewegen:|
ik dacht juist dat het gebruikt werd om losser te worden... merk er niets van :no:
 
Waarschuw beheerder
ben nou al 3x naar free festival geweest en elk jaar word iederen vager...;)
ik vind t wel grappig, iedereen hangt, zit en kletst maar wat om zich heen, de een nog vager en gekker dan een ander.

gezellig toch?:P
nou moeten ze volgend jaar wel wat beter gaan draaien,naar mijn idee.
niks over de de ja vu tent hoor,w as helemaal toppie,maar
ik heb niet echt het idee gehad dat de mensen bij de grote tent goed los gingen.
terwijl dat vorig jaar zo'n beetje non-stop doorging...

nou ja...volgend jaar groter,dus vast nog veeeel meer :vaag: koppen erbij
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nathalja(L) op dinsdag 1 augustus 2006 om 20:33:
Zeg Sjaak, waarom hebben wij elkaar niet gezien?????


Geen idee, was er rond 3 uur, rond een uurtje of 8 weg gegaan.

Was ook alleen bij de eerste tent, was goeie muziek daar :)

Had jullie ook niet gezien, wel jammer.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 augustus 2006 om 19:54:
ben nou al 3x naar free festival geweest en elk jaar word iederen vager...
ik vind t wel grappig, iedereen hangt, zit en kletst maar wat om zich heen, de een nog vager en gekker dan een ander.

gezellig toch?


Precies mijn mening, daarom wil ik er elk jaar weer heen, het is gewoon zo'n malle boel! (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hupkarella op vrijdag 4 augustus 2006 om 13:59:
Precies mijn mening


:yes: Hou er ook wel van zo'n sfeertje:):)
 
Waarschuw beheerder
:woep:
 
Waarschuw beheerder
het was echt een leuk, gezellig feest. Na de tijd nog op de parkeerplaats koffie staan drinken met z'n allen (tja, er zijn mensen die alles meegenomen hebben schijnbaar)

volgend jaar maar weer !(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Het was een super gezellig feeske en de after in de Hemkade was ook gewoon vet!! :cheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 augustus 2006 om 19:48:
ik dacht juist dat het gebruikt werd om losser te worden... merk er niets van


Haha jah idd majaaa verder was ut cker wel relaxt volgend jaar weer :d
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 augustus 2006 om 21:49:
(tja, er zijn mensen die alles meegenomen hebben schijnbaar)


volgend jaar: regenpak
kaplaarzen
en grote deken om op te zitten als het wel droog blijft:P