laat maar horen
, wou graag gaan, maar ben aardig brak van 2 dagen stappen dus....
| Betreft: | evenement: Free Festival, zondag 30 juli 2006 om 12:00 |
gratis bij de mac geparkeerd
Terecht dat kinderen niet naar binnen moggen,
Er waren controles bezig.. Ze wilde aanhouden zodra je er langer dan half uur staat noteren ze je kenteken... OF ze dit ook gedaan hebben weet ik niet.. hoop voor jou van niet...
Lijkt me niet anders moeten sommige erg snel door eten bij de la place.
Ik stond zelf bij la place geparkeerd. En geen bon ofzo. Je kan er altijd gratis parkeren het is eigen terrein van laplace / mac donalds.
Spannend verhaal over bekeuringen enzo maarja... tsja... bezwaarschriftje en kla ar ... Maar ze wisten het zelf ook wel geloof ik, bij terugkomst geen 'werk' aangetroffen
edit: hier, voor jou; http://www.gratistheorie.nl/auto/parkeren/p07.htm
Ze zouden je nr bord noteren.. en dan krijg je dus niet meteen je bon!!
EN ja.. wie weet is het bangmakerij geweest.. ik weet wel dat er vorig jaar iemand idd een bon heeft thuis gestuurd gekregen..
Nu heb ik net vernomen dat deze vrouw is overleden.
Over die vrouw, het is heel triest maar zeker waar.
Er zijn mensen die echt gezien hebben dat er een doek overheen ging.
Hebben hun waarschijnlijk inderdaad geluk gehad maar zover ik weet is er ook rond om het terrein spraken geweest van een niet al te plezierige sfeer
Over die vrouw, het is heel triest maar zeker waar.
Er zijn mensen die echt gezien hebben dat er een doek overheen ging. Denk er niet te lang overna want vind t echt een naar idee.