laat maar horen
, wou graag gaan, maar ben aardig brak van 2 dagen stappen dus....
| Betreft: | evenement: Free Festival, zondag 30 juli 2006 om 12:00 |
Was weer een leuk feestje. Muziek was verre van mijn smaak, maar na een regendansje (ik was 1 van de weinige die gewoon buiten door ging tijdens de bui, zonder poncho!!!) kreeg ik de smaak toch nog te pakken.
En ja, dat alles waarvoor betaald moest worden redelijk aan de prijs was, jammer dan. Feestjes kosten nu eenmaal geld, zo ook deze. Ik heb me er geen moment druk om gemaakt.
Gewoon weer een leuke zondag besteding
En ja, dat alles waarvoor betaald moest worden redelijk aan de prijs was, jammer dan. Feestjes kosten nu eenmaal geld, zo ook deze. Ik heb me er geen moment druk om gemaakt.
Gewoon weer een leuke zondag besteding
Foto's staan trouwens ook nog op:
www.partyflock.nl
www.jouwfoto.nl
www.confuzion.nl
www.airpeace.nl
www.partyflock.nl
www.jouwfoto.nl
www.confuzion.nl
www.airpeace.nl
Ik heb me prima vermaakt,.... leuk gebabbeld met een jongen
en ben nu op zoek naar hem. Hij heet Joy. Helemaal vergeten zijn nummer te vragen.
Dom,..dom,..dom.
https://partyflock.nl/topic/891137
en ben nu op zoek naar hem. Hij heet Joy. Helemaal vergeten zijn nummer te vragen.
Dom,..dom,..dom.
https://partyflock.nl/topic/891137
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 10:25:de echte leuke mensen zijn gekiekt door www.dancelinx.com ... alleen jammer dat ze nog niet online staan!!!
Staan er nu op
Foto's staan trouwens ook nog op:
www.partyflock.nl
www.jouwfoto.nl
www.confuzion.nl
www.airpeace.nl
weet je mis. nog andere sites waar meedere foto's op tev inden zijn ik weet dat het iets met expo.... . tk moet zijn!!
Uitspraak vanweet je mis. nog andere sites waar meedere foto's op tev inden zijn ik weet dat het iets met expo.... . tk moet zijn!!~~**cha**~~
op dinsdag 1 augustus 2006 om 22:04:
Staat hier boven al ergens vermeld het is : www.fotoexpo.tk
hallo allemaal
wilde even vragen of iemand deze fotograaf heeft gezien en weet waar zijn fotos staan
ben namelijk benieuwd naar een foto:)
ben alleen vergeten te vragen waar ik ze kon bekijken
http://www.confuzion.nl/picbrowse.php?1=1&picid=55587
het was een heel leuk feestje ik heb me goed vermaakt...
wilde even vragen of iemand deze fotograaf heeft gezien en weet waar zijn fotos staan
ben namelijk benieuwd naar een foto:)
ben alleen vergeten te vragen waar ik ze kon bekijken
http://www.confuzion.nl/picbrowse.php?1=1&picid=55587
het was een heel leuk feestje ik heb me goed vermaakt...
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 23:15:wilde even vragen of iemand deze fotograaf heeft gezien en weet waar zijn fotos staan
Dat is Meinte! En zoals je op de foto op zijn shirt ziet, draagt hij een kaartje van www.djguide.nl
De foto's stonden er maandag al op
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 14:27:ben op de foto genomen...
maar weet niet door wie diegene vluchte na de foto snel weg naar de ehbo...
heb het dus ook niet kunnen vragen!
weet wel dat hij een donker blauw/ zwart t-shirt aan had met een tekst achterop...
Ik had een blauw shirt aan met tekst achter op
Enne jullie vergeten allemaal mijn site op te noemen
Uitspraak van inactief op woensdag 2 augustus 2006 om 00:07:Dat is Meinte! En zoals je op de foto op zijn shirt ziet, draagt hij een kaartje van www.djguide.nl
dank je wel
ja ik kon het niet helemaal goed lezen op het kaartje
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 10:25:de echte leuke mensen zijn gekiekt door www.dancelinx.com
Alleen zijn de mensen van Dancelinx (n)
Waarderen ze echt PF'ers
Maar Free festival was
En wat hardere muziek
Het FF is al vanaf jaar en dag eigenlijk voornamelijk club en trance. Vorig jaar als afsluitende dj hooguit een zany of Luna.
Voor mij is de lol eraf als het een hardstyle of hardcore feest wordt....(is ook niet de insteek van het love and happiness effect)
Uitspraak van Topboy Bram op donderdag 3 augustus 2006 om 13:12:had echt me record pillen vreten volgens mij zondag!!
denk toch om je lichaampie
Uitspraak van Topboy Bram op donderdag 3 augustus 2006 om 13:12:had echt me record pillen vreten volgens mij zondag!!
moet je natuurlijk ook even vertellen hoe veel je er gehad hebt...
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 augustus 2006 om 19:05:ar had tog het idee dat niet iedereen helemaal los ging
7 van de 10 mensen stond te strak om nog te bewegen
ik dacht juist dat het gebruikt werd om losser te worden... merk er niets van
ben nou al 3x naar free festival geweest en elk jaar word iederen vager...
ik vind t wel grappig, iedereen hangt, zit en kletst maar wat om zich heen, de een nog vager en gekker dan een ander.
gezellig toch?
nou moeten ze volgend jaar wel wat beter gaan draaien,naar mijn idee.
niks over de de ja vu tent hoor,w as helemaal toppie,maar
ik heb niet echt het idee gehad dat de mensen bij de grote tent goed los gingen.
terwijl dat vorig jaar zo'n beetje non-stop doorging...
nou ja...volgend jaar groter,dus vast nog veeeel meer
koppen erbij
ik vind t wel grappig, iedereen hangt, zit en kletst maar wat om zich heen, de een nog vager en gekker dan een ander.
gezellig toch?
nou moeten ze volgend jaar wel wat beter gaan draaien,naar mijn idee.
niks over de de ja vu tent hoor,w as helemaal toppie,maar
ik heb niet echt het idee gehad dat de mensen bij de grote tent goed los gingen.
terwijl dat vorig jaar zo'n beetje non-stop doorging...
nou ja...volgend jaar groter,dus vast nog veeeel meer
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 augustus 2006 om 19:54:ben nou al 3x naar free festival geweest en elk jaar word iederen vager...
ik vind t wel grappig, iedereen hangt, zit en kletst maar wat om zich heen, de een nog vager en gekker dan een ander.
gezellig toch?
Precies mijn mening, daarom wil ik er elk jaar weer heen, het is gewoon zo'n malle boel!
Uitspraak van Hupkarella op vrijdag 4 augustus 2006 om 13:59:Precies mijn mening
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 augustus 2006 om 19:48:ik dacht juist dat het gebruikt werd om losser te worden... merk er niets van
Haha jah idd majaaa verder was ut cker wel relaxt volgend jaar weer
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 augustus 2006 om 21:49:(tja, er zijn mensen die alles meegenomen hebben schijnbaar)
volgend jaar: regenpak
kaplaarzen
en grote deken om op te zitten als het wel droog blijft















![Michiel [www.LeCock.nl]](/images/user/329390_1266340.jpg)







