Partyflock
 
Forumonderwerp · 890674
Betreft: evenement: Free Festival, zondag 30 juli 2006 om 12:00
Waarschuw beheerder
laat maar horen :D, wou graag gaan, maar ben aardig brak van 2 dagen stappen dus....
Waarschuw beheerder
Kaartjes waren echt belachelijk duur
 
Waarschuw beheerder
Bram de Man ging glippen... gekke boi
Artiest Z1ppo
Waarschuw beheerder
donateur
wat een naam dan ook free festival :/
Waarschuw beheerder
donateur
of niet..
niet overal regent het
Waarschuw beheerder
Ben al terug, was afgelast.....
Waarschuw beheerder
donateur
Nou we kwamen daar om kwart over 12 aan stond er een rij van een uur :Vaag: mega zuur het was vet warm :/ ben bijna nog tegen de grond gegaan :S
Eindelijk binnen was al aardig druk bonnetjes waren belachelijk duur :/ 4 voor 10 euro kom op zeg :/ en 8 euro voor parkeren :x

Werd wel lekker gedraaid maar het begon te regenen dus zijn we maar weer weg gegaan..:P

Echt een vette min punt was toch de ingang/rijen... beter hadden ze dat ff anders geregeld :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Ooh en toen wij weggingen mocht er niemand meer naar binnen 8) vervelend voor alle mensen die aankwamen lopen en 8 euro parkeergeld hebben betaald :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Deuce op zondag 30 juli 2006 om 16:35:
Stoeipoes zorgde ervoor dat heel de lokatie leeggeveegd werd door de ME...


vertel vertel...ben dol op actie verhalen..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Deuce op zondag 30 juli 2006 om 16:35:
Stoeipoes zorgde ervoor dat heel de lokatie leeggeveegd werd door de ME...


8) ;)


Uitspraak van ik ben ik, gewoon ik op zondag 30 juli 2006 om 16:37:
vertel vertel...ben dol op actie verhalen..


Weinig kans :D
Waarschuw beheerder
had er veel zin in om te gaan vandaag maar de drank en broodje beenham die nie helemaal goed was gisteren @ Rockit heeft me de das omgedaan vandaag :(

maar hoor al verhalen vanuit Almere dat het te druk en ook behoorlijk duur is.
Waarschuw beheerder
ik werd net gebeld dat ik net hoefde te komen, omdat het druk, duur en niks aan was!!
Waarschuw beheerder
om half 4 gingen de hekken dicht omdat het te druk was op het terrein. Niemand mocht meer naar binnen. Ben zelf tot 4 uur gebleven. Men draaide goed.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het wel leuk !
Waarschuw beheerder
Zo leuk dat je al weer thuis bent...
Waarschuw beheerder
donateur
idd ! ga vanacht op vakantie dus heb nog genoeg andere dingen te doen
 
Werkzaam bij Rage-Online
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Live The Moment º³º op zondag 30 juli 2006 om 15:26:
laat maar horen :D, wou graag gaan, maar ben aardig brak van 2 dagen stappen dus....


mietje :9

wij gaan zo nog naar free en daarna de after 8)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jeff London op zondag 30 juli 2006 om 15:30:
Kaartjes waren echt belachelijk duur


uitverkocht :(
Waarschuw beheerder
K.Zooi Kwamen gewoon niet meer binnen :( En dan nadat we een half uur hadden gereden en nog een half uur in de rij stonden. De muziek klonk wel lekker maar erg jammer dat we dus voor niks heen zijn gegaan. Parkeer geld overigens wel terug gekregen
 
Waarschuw beheerder
ga er zo ook maar ff erheen denk ik
 
Waarschuw beheerder
donateur
mwoah was niet veel soeps dit jaar.

p.s. hamburgers waren wel lekker :P
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 juli 2006 om 18:50:
ga er zo ook maar ff erheen denk ik


bespaar je de moeite.
Bij de ingang stonden al dikke rijen + buiten wat akkefietjes ivm mensen die over t hek wouden klimmen.

moment dat we weggingen rond half 5 5uur werd er al niemand meer binnengelaten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 juli 2006 om 18:47:
mietje

wij gaan zo nog naar free en daarna de after


haha ja limo we zijn niet allemaal zo een bikkel als jou he ;-) haha maar veel plezier (Y) drink er 1 op mij
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Live The Moment º³º op zondag 30 juli 2006 om 18:51:
haha ja limo we zijn niet allemaal zo een bikkel als jou he ;-) haha maar veel plezier (Y) drink er 1 op mij


hahaha

op jou? :O

hoe kan ik nou op jou drinken als je er niet bent? :O
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van --<*MIRJAM*>-- op zondag 30 juli 2006 om 18:48:
K.Zooi Kwamen gewoon niet meer binnen :( En dan nadat we een half uur hadden gereden en nog een half uur in de rij stonden. De muziek klonk wel lekker maar erg jammer dat we dus voor niks heen zijn gegaan. Parkeer geld overigens wel terug gekregen


niet over het hek geklomen 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 juli 2006 om 18:52:
hahaha

op jou?

hoe kan ik nou op jou drinken als je er niet bent?


indenken dat ik er wel ben ;-) haha
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zondag 30 juli 2006 om 18:50:
bespaar je de moeite.
Bij de ingang stonden al dikke rijen + buiten wat akkefietjes ivm mensen die over t hek wouden klimmen.

moment dat we weggingen rond half 5 5uur werd er al niemand meer binnengelaten.


savonds word wel rustiger denk ik, vooral nu met al die regen die gevallen is :|
Waarschuw beheerder
Ik vond het werkelijk waar BAGGER geregeld..

Wij kwamen aan.. heb 35 minuten stil gestaan.. heb misschien maar 3 stappen gezet.. Verder erg warm en veel mensen met een agressieve bui rondom het terrein.

Uiteindelijk besloten om de rij te verlaten en samen met een vriend nog even bij de watersport vereniging wat te gaan drinken..

Wij hadden de auto's niet geparkeerd waar de politie je wilde hebben.. Had gratis parkeerplaatsen en hoefde minder te lopen dan de mensen die moesten betalen.. (voordeel als je in Almere goed bekend bent)..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 juli 2006 om 18:53:
niet over het hek geklomen


Wel geprobeerd was geen succes:s
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WENDY26J op zondag 30 juli 2006 om 19:02:
bij de watersport vereniging wat te gaan drinken..


free festival , watersport vereniging

wat is het verschil? 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 juli 2006 om 19:09:
free festival , watersport vereniging

wat is het verschil?


Vanmiddag toen het nog 'droog' was had het een heel groot verschil.. En dat was de sfeer..
Waarschuw beheerder
donateur
gratis bij de mac geparkeerd
naar de rij gelopen en meteen weer terug
kon niemand meer in zogenaamd

F*ck free festival
 
Waarschuw beheerder
donateur
Wij waren ook naar Almere gereden, maar kregen te horen voordat we gingen parkeren, dat het terrein te vol was, en dat er niemand meer naar binnen mocht.....

Toen zijn we maar ergens wat gaan eten... En onderweg begon het best wel hard te regenen, dus was eigenlijk wel blij dat het terrein te vol was... :X
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WENDY26J op zondag 30 juli 2006 om 19:15:
Vanmiddag toen het nog 'droog' was had het een heel groot verschil.. En dat was de sfeer..


joh b)

ach wat zeurt iedereen nou joh

dat feest is toch gratis

dus veel kan je er niet op achteruit zijn gegaan

en weerbericht is volgens mij gratis o:)
 
Waarschuw beheerder
Zonder de regen had t heel gezellig kunnen zijn.
We waren er pas later en hadden geen last van een rij.
Maar als t dan ineens hard gaat regenen en t wel ff zo blijft heeft stug de zonnenbril ophouden ook geen zin meer en het lachen hou je ook niet zo lang meer vol.
Was echt doorweekt. Stond te soppen in mn schoenen :P
Ben maar naar huis gegaan.
Hoop dat t nu droog is daar en dat ze zich nog vermaken.
Waarschuw beheerder
Kom net van terug was wel gezellig... We waren net binnen toen werden de hekken dicht gegooit daarna mocht er niemand meer naar binnen....
 
Waarschuw beheerder
Ik heb het echt goed naar mijn zin gehad totdat het begon te regenen..... Dus toen zijn we maar gegaan.

Wij stonden om 12.10 uur in de rij en waren om 12.30 uur binnen, dus dat viel wel mee.

Normaal hebben ze bij een feest ook een maximaal aantal mensen binnen, dus dan weet je dat je op tijd bij zo'n feest moet zijn want anders kom je niet meer binnen!
Waarschuw beheerder
Wie heeft die gast nog gezien die met ze hand vast zat aan het hek???
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shenky op zondag 30 juli 2006 om 19:28:
Wie heeft die gast nog gezien die met ze hand vast zat aan het hek???


wat vertel eens 8)
Waarschuw beheerder
logisch je weet dat vol is vol. dus kom volgende keer gewoon op tijd heb je nergens last van.
Waarschuw beheerder
Toen de hekken werden dicht gegooit waren er gatsen die over het hek heen klommen... Vlakbij de ingang zag je vanaf het terrein alleen zoon hand boven het hek die gast zat dus vast met ze ring maar volgens mij dus ook ze vinger in een van die punten van het hek
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou lekker dna... Hopen dat hij zijn vinger nog heeft!!

Ik kon zelf niet omdat ik een ontsteking heb in mijn voet.
Waarschuw beheerder
Mooi feesie, goed georganiseerd
En ik heb er toch mooi een gratis poncho aan over gehouden :)