laat maar horen
, wou graag gaan, maar ben aardig brak van 2 dagen stappen dus....
| Betreft: | evenement: Free Festival, zondag 30 juli 2006 om 12:00 |
Kaartjes waren echt belachelijk duur
oww waarom dan?
laat maar horen, wou graag gaan, maar ben aardig brak van 2 dagen stappen dus....
Kaartjes waren echt belachelijk duur
haha ja limo we zijn niet allemaal zo een bikkel als jou hehaha maar veel plezier
drink er 1 op mij
K.Zooi Kwamen gewoon niet meer binnenEn dan nadat we een half uur hadden gereden en nog een half uur in de rij stonden. De muziek klonk wel lekker maar erg jammer dat we dus voor niks heen zijn gegaan. Parkeer geld overigens wel terug gekregen
bespaar je de moeite.
Bij de ingang stonden al dikke rijen + buiten wat akkefietjes ivm mensen die over t hek wouden klimmen.
moment dat we weggingen rond half 5 5uur werd er al niemand meer binnengelaten.