laat maar horen
, wou graag gaan, maar ben aardig brak van 2 dagen stappen dus....
1 volger · 6371x bekeken
| Betreft: | evenement: Free Festival, zondag 30 juli 2006 om 12:00 |
Kaartjes waren echt belachelijk duur
Kaartjes waren echt belachelijk duur
ja dat is 1 ding wat zeker is haha
ik kon niet, omdat het helaas uitverkocht was...
ik denk dat het er aardig nat is nu...
Ben al terug, was afgelast.....
donateur
Nou we kwamen daar om kwart over 12 aan stond er een rij van een uur
mega zuur het was vet warm
ben bijna nog tegen de grond gegaan
Eindelijk binnen was al aardig druk bonnetjes waren belachelijk duur
4 voor 10 euro kom op zeg
en 8 euro voor parkeren 
Werd wel lekker gedraaid maar het begon te regenen dus zijn we maar weer weg gegaan..
Echt een vette min punt was toch de ingang/rijen... beter hadden ze dat ff anders geregeld
Eindelijk binnen was al aardig druk bonnetjes waren belachelijk duur
Werd wel lekker gedraaid maar het begon te regenen dus zijn we maar weer weg gegaan..
Echt een vette min punt was toch de ingang/rijen... beter hadden ze dat ff anders geregeld
donateur
Ooh en toen wij weggingen mocht er niemand meer naar binnen
vervelend voor alle mensen die aankwamen lopen en 8 euro parkeergeld hebben betaald 
ja idd en dan noemen ze het "free festival"
oww waarom dan?
Stoeipoes zorgde ervoor dat heel de lokatie leeggeveegd werd door de ME...
Zo leuk dat je al weer thuis bent...
laat maar horen, wou graag gaan, maar ben aardig brak van 2 dagen stappen dus....
mietje
wij gaan zo nog naar free en daarna de after
Kaartjes waren echt belachelijk duur
uitverkocht
donateur
haha ja limo we zijn niet allemaal zo een bikkel als jou hehaha maar veel plezier
drink er 1 op mij
hahaha
op jou?
hoe kan ik nou op jou drinken als je er niet bent?
K.Zooi Kwamen gewoon niet meer binnenEn dan nadat we een half uur hadden gereden en nog een half uur in de rij stonden. De muziek klonk wel lekker maar erg jammer dat we dus voor niks heen zijn gegaan. Parkeer geld overigens wel terug gekregen
niet over het hek geklomen
bespaar je de moeite.
Bij de ingang stonden al dikke rijen + buiten wat akkefietjes ivm mensen die over t hek wouden klimmen.
moment dat we weggingen rond half 5 5uur werd er al niemand meer binnengelaten.
savonds word wel rustiger denk ik, vooral nu met al die regen die gevallen is
Ik vond het werkelijk waar BAGGER geregeld..
Wij kwamen aan.. heb 35 minuten stil gestaan.. heb misschien maar 3 stappen gezet.. Verder erg warm en veel mensen met een agressieve bui rondom het terrein.
Uiteindelijk besloten om de rij te verlaten en samen met een vriend nog even bij de watersport vereniging wat te gaan drinken..
Wij hadden de auto's niet geparkeerd waar de politie je wilde hebben.. Had gratis parkeerplaatsen en hoefde minder te lopen dan de mensen die moesten betalen.. (voordeel als je in Almere goed bekend bent)..
Wij kwamen aan.. heb 35 minuten stil gestaan.. heb misschien maar 3 stappen gezet.. Verder erg warm en veel mensen met een agressieve bui rondom het terrein.
Uiteindelijk besloten om de rij te verlaten en samen met een vriend nog even bij de watersport vereniging wat te gaan drinken..
Wij hadden de auto's niet geparkeerd waar de politie je wilde hebben.. Had gratis parkeerplaatsen en hoefde minder te lopen dan de mensen die moesten betalen.. (voordeel als je in Almere goed bekend bent)..
donateur
Wij waren ook naar Almere gereden, maar kregen te horen voordat we gingen parkeren, dat het terrein te vol was, en dat er niemand meer naar binnen mocht.....
Toen zijn we maar ergens wat gaan eten... En onderweg begon het best wel hard te regenen, dus was eigenlijk wel blij dat het terrein te vol was...
Toen zijn we maar ergens wat gaan eten... En onderweg begon het best wel hard te regenen, dus was eigenlijk wel blij dat het terrein te vol was...
Zonder de regen had t heel gezellig kunnen zijn.
We waren er pas later en hadden geen last van een rij.
Maar als t dan ineens hard gaat regenen en t wel ff zo blijft heeft stug de zonnenbril ophouden ook geen zin meer en het lachen hou je ook niet zo lang meer vol.
Was echt doorweekt. Stond te soppen in mn schoenen
Ben maar naar huis gegaan.
Hoop dat t nu droog is daar en dat ze zich nog vermaken.
We waren er pas later en hadden geen last van een rij.
Maar als t dan ineens hard gaat regenen en t wel ff zo blijft heeft stug de zonnenbril ophouden ook geen zin meer en het lachen hou je ook niet zo lang meer vol.
Was echt doorweekt. Stond te soppen in mn schoenen
Ben maar naar huis gegaan.
Hoop dat t nu droog is daar en dat ze zich nog vermaken.
Ik heb het echt goed naar mijn zin gehad totdat het begon te regenen..... Dus toen zijn we maar gegaan.
Wij stonden om 12.10 uur in de rij en waren om 12.30 uur binnen, dus dat viel wel mee.
Normaal hebben ze bij een feest ook een maximaal aantal mensen binnen, dus dan weet je dat je op tijd bij zo'n feest moet zijn want anders kom je niet meer binnen!
Wij stonden om 12.10 uur in de rij en waren om 12.30 uur binnen, dus dat viel wel mee.
Normaal hebben ze bij een feest ook een maximaal aantal mensen binnen, dus dan weet je dat je op tijd bij zo'n feest moet zijn want anders kom je niet meer binnen!

















