Partyflock
 
Forumonderwerp · 890674
Betreft: evenement: Free Festival, zondag 30 juli 2006 om 12:00
Waarschuw beheerder
laat maar horen :D, wou graag gaan, maar ben aardig brak van 2 dagen stappen dus....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Topboy Bram op donderdag 3 augustus 2006 om 13:12:
had echt me record pillen vreten volgens mij zondag!!


denk toch om je lichaampie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Venijntje op donderdag 3 augustus 2006 om 14:13:
denk toch om je lichaampie


kan een hoop hebben met me strong body
 
Waarschuw beheerder
Heb me cker goed vermaakt :) maar had tog het idee dat niet iedereen helemaal los ging.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Topboy Bram op donderdag 3 augustus 2006 om 13:12:
had echt me record pillen vreten volgens mij zondag!!


moet je natuurlijk ook even vertellen hoe veel je er gehad hebt...
O:)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 augustus 2006 om 19:05:
ar had tog het idee dat niet iedereen helemaal los ging


7 van de 10 mensen stond te strak om nog te bewegen:|
ik dacht juist dat het gebruikt werd om losser te worden... merk er niets van :no:
 
Waarschuw beheerder
ben nou al 3x naar free festival geweest en elk jaar word iederen vager...;)
ik vind t wel grappig, iedereen hangt, zit en kletst maar wat om zich heen, de een nog vager en gekker dan een ander.

gezellig toch?:P
nou moeten ze volgend jaar wel wat beter gaan draaien,naar mijn idee.
niks over de de ja vu tent hoor,w as helemaal toppie,maar
ik heb niet echt het idee gehad dat de mensen bij de grote tent goed los gingen.
terwijl dat vorig jaar zo'n beetje non-stop doorging...

nou ja...volgend jaar groter,dus vast nog veeeel meer :vaag: koppen erbij
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nathalja(L) op dinsdag 1 augustus 2006 om 20:33:
Zeg Sjaak, waarom hebben wij elkaar niet gezien?????


Geen idee, was er rond 3 uur, rond een uurtje of 8 weg gegaan.

Was ook alleen bij de eerste tent, was goeie muziek daar :)

Had jullie ook niet gezien, wel jammer.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 augustus 2006 om 19:54:
ben nou al 3x naar free festival geweest en elk jaar word iederen vager...
ik vind t wel grappig, iedereen hangt, zit en kletst maar wat om zich heen, de een nog vager en gekker dan een ander.

gezellig toch?


Precies mijn mening, daarom wil ik er elk jaar weer heen, het is gewoon zo'n malle boel! (y)
 
Waarschuw beheerder
:woep:
 
Waarschuw beheerder
het was echt een leuk, gezellig feest. Na de tijd nog op de parkeerplaats koffie staan drinken met z'n allen (tja, er zijn mensen die alles meegenomen hebben schijnbaar)

volgend jaar maar weer !(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Het was een super gezellig feeske en de after in de Hemkade was ook gewoon vet!! :cheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 augustus 2006 om 19:48:
ik dacht juist dat het gebruikt werd om losser te worden... merk er niets van


Haha jah idd majaaa verder was ut cker wel relaxt volgend jaar weer :d
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 augustus 2006 om 21:49:
(tja, er zijn mensen die alles meegenomen hebben schijnbaar)


volgend jaar: regenpak
kaplaarzen
en grote deken om op te zitten als het wel droog blijft:P