laat maar horen
, wou graag gaan, maar ben aardig brak van 2 dagen stappen dus....
| Betreft: | evenement: Free Festival, zondag 30 juli 2006 om 12:00 |
had echt me record pillen vreten volgens mij zondag!!
had echt me record pillen vreten volgens mij zondag!!
ben nou al 3x naar free festival geweest en elk jaar word iederen vager...
ik vind t wel grappig, iedereen hangt, zit en kletst maar wat om zich heen, de een nog vager en gekker dan een ander.
gezellig toch?
Precies mijn mening