Partyflock
 
Forumonderwerp · 890674
Betreft: evenement: Free Festival, zondag 30 juli 2006 om 12:00
Waarschuw beheerder
laat maar horen :D, wou graag gaan, maar ben aardig brak van 2 dagen stappen dus....
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Timothy M op zondag 30 juli 2006 om 20:01:
Mooi feesie, goed georganiseerd
En ik heb er toch mooi een gratis poncho aan over gehouden


alleen het laatste niet. maar was goed te doen..

:bier: smaakte weer (y)
Waarschuw beheerder
duurt nog 2 uur en 3/4 uur
 
Waarschuw beheerder
ga je er toch nog eff heen
Waarschuw beheerder
donateur
waren er rond 15.00 geen last van een rij konden bijna gewoon door lopen . maar de muziek zelf vind ik een beetje te zacht maar de sfeer was lekker tot de regen begon toen had ik het wel een beetje gezien...
 
Waarschuw beheerder
donateur
Was een mooi feestje!!
Gezellig publiek.
Er werd lekker gedraait!:P:P
Terecht dat kinderen niet naar binnen moggen,

Uitspraak van Timothy M op zondag 30 juli 2006 om 20:01:
Mooi feesie, goed georganiseerd
En ik heb er toch mooi een gratis poncho aan over gehouden


ben jij een pauper ofzo??
Waarschuw beheerder
donateur
erg klote dat een kwartier voordat wij er waren (15:40) er niemand meer binnen gelaten werd !! :S
en toen die plensbui, dat was dan wel weer vermakelijk 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op zondag 30 juli 2006 om 16:33:
8 euro parkeergeld hebben betaald


die kregen we lekker terug!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dr. Struggle :harry-uf: op zondag 30 juli 2006 om 19:20:
gratis bij de mac geparkeerd


Er waren controles bezig.. Ze wilde aanhouden zodra je er langer dan half uur staat noteren ze je kenteken... OF ze dit ook gedaan hebben weet ik niet.. hoop voor jou van niet...



Uitspraak van verwijderd op zondag 30 juli 2006 om 20:24:
Terecht dat kinderen niet naar binnen moggen,


Ja, zag moeders met hele kleine kinderen in de buggy lopen naar het terrein in de hoop dat ze het terrein op mochten :S achterlijk.. kan je dan niet voor die paar uurjes een oppas regelen :S
 
Waarschuw beheerder
Ik heb me zwaar vermaakt daar
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WENDY26J op zondag 30 juli 2006 om 20:30:
Er waren controles bezig.. Ze wilde aanhouden zodra je er langer dan half uur staat noteren ze je kenteken... OF ze dit ook gedaan hebben weet ik niet.. hoop voor jou van niet...


Lijkt me niet anders moeten sommige erg snel door eten bij de la place.

Ik stond zelf bij la place geparkeerd. En geen bon ofzo. Je kan er altijd gratis parkeren het is eigen terrein van laplace / mac donalds.
Waarschuw beheerder
Totdat t begon te regenen echt een topmiddag gehad :cheer:

Je zondag chillend op een kleedje in t gras doorbrengen :d

:woep:
Waarschuw beheerder
werd aardig gedraaid echter bij dee ja vu sloeg regelmatig de plaat over.
 
Waarschuw beheerder
Ik ben net terug en vond het best een leuk feest! Mensen die er nie meer inkwamen, dat had je kunnen verwachten.. een gratis feest waar veel mensen op af komen is snel vol. je moet gewoon op tijd gaan. ik hoorde dat er rond de 10.000 mensen waren!!!
Wat me wel opviel was dat er zoveel mensen out gingen. ik heb meerdere keren gezien dat er mensen werden weggedragen enzo. normaal zie je dat niet zo veel (of ik kijk nooit goed).
 
Waarschuw beheerder
donateur
Voor het feest ging ik niet.. Maar de gezelligheid wel! :bier:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
helaas was het vol, kwamen er niet meer in , maar strax wel naar de after . gastenlijst , dus geen gezeur van je komt er niet meer in!thank you dj ram!
Waarschuw beheerder
donateur
denk dat het daar heel erg rustig zal zijn..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Andre®* op zondag 30 juli 2006 om 20:44:
Lijkt me niet anders moeten sommige erg snel door eten bij de la place.

Ik stond zelf bij la place geparkeerd. En geen bon ofzo. Je kan er altijd gratis parkeren het is eigen terrein van laplace / mac donalds.


Dat zei ik ook.. riep al met grote mond.. alsof jullie kunnen bepalen hoe snel mensen moeten gaan eten bij La place en de MC..

Maar goed.. de politie schijnt ook echt nr borden genoteerd te hebben..Denk dat als je genoteerd ent en je hebt echt daar gegeten dat je bonnetje moet overleggen ofzo ..

maar een vreemde regeling vind ik het wel.
Waarschuw beheerder
Dat lijkt me sterk om een bonnetje te kunnen overleggen. Bij de mac krijg je nooit een bon mee alleen op verzoek.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Andre®* op zondag 30 juli 2006 om 21:12:
Dat lijkt me sterk om een bonnetje te kunnen overleggen. Bij de mac krijg je nooit een bon mee alleen op verzoek.


nee heb het ook over de La place..
Weet niet hoe ze het anders moeten/willen controleren..
ja foto materiaal ofzo.. geen idee
Waarschuw beheerder
donateur
Stonden nergens borden met een P bord en een onderbord met max. 30 minuten parkeren ofzo dus dan kunnen ze wel lekker kladblokjes volschrijven maar dat haalt erg weinig uit. Gewoon bangmakerij :gaap: ...

Hingen ook van die mooie borden op de dreef "verboden stil te staan" ... Alleen stilstaan is wat anders dan parkeren in een parkeerhaven beste crewmedewerker op scootert ;).. Had bord E1 moeten zijn ipv E2...

Spannend verhaal over bekeuringen enzo maarja... tsja... bezwaarschriftje en kla ar ... Maar ze wisten het zelf ook wel geloof ik, bij terugkomst geen 'werk' aangetroffen :P

edit: hier, voor jou; http://www.gratistheorie.nl/auto/parkeren/p07.htm
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
meestal bang makerij om er voor te zorgen dat mensen daar niet gaan parkeren.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dave op zondag 30 juli 2006 om 21:24:
Spannend verhaal over bekeuringen enzo maarja... tsja... bezwaarschriftje en kla ar ... Maar ze wisten het zelf ook wel geloof ik, bij terugkomst geen 'werk' aangetroffen


Ze zouden je nr bord noteren.. en dan krijg je dus niet meteen je bon!!
EN ja.. wie weet is het bangmakerij geweest.. ik weet wel dat er vorig jaar iemand idd een bon heeft thuis gestuurd gekregen..
Waarschuw beheerder
donateur
Oh .. ja.. kunnen ze weer een OvJ aan de bal houden... Leuk hoor..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dave op zondag 30 juli 2006 om 21:24:
edit: hier, voor jou; http://www.gratistheorie.nl/auto/parkeren/p07.htm


Voor mij ?

He.. ik geef alleen door wat er gezegd werd..en wat ik vorig jaar gehoord had..

Ga jij je eigen profiel tekst maar even aanpassen daar staat ook iets in wat niet helemaal correct is ;) :)

Dan heb je ook wat te doen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WENDY26J op zondag 30 juli 2006 om 21:29:
Ze zouden je nr bord noteren.. en dan krijg je dus niet meteen je bon!!
EN ja.. wie weet is het bangmakerij geweest.. ik weet wel dat er vorig jaar iemand idd een bon heeft thuis gestuurd gekregen..


Die persoon zal wel of in de berm geparkeerd hebben of op een plaats waar dit niet mag.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Andre®* op zondag 30 juli 2006 om 21:36:
Die persoon zal wel of in de berm geparkeerd hebben of op een plaats waar dit niet mag.


Die persoon van vorig jaar stond geparkeerd bij de Mac voor de deur ..
 
Waarschuw beheerder
Zwaar bout, stonden in de rij, festival was vol!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WENDY26J op zondag 30 juli 2006 om 21:42:
Die persoon van vorig jaar stond geparkeerd bij de Mac voor de deur ..


Maar vast niet juist geparkeerd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Andre®* op zondag 30 juli 2006 om 21:51:
Maar vast niet juist geparkeerd.


hij was er vanaf s'ochtends..tot het einde..

VErder weet ik het niet .. ;) was er niet bij :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WENDY26J op zondag 30 juli 2006 om 21:52:
hij was er vanaf s'ochtends..tot het einde..

VErder weet ik het niet .. was er niet bij


Ik vermoed dat hij fout stond geparkeerd bij de mac donalds.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Andre®* op zondag 30 juli 2006 om 21:54:
Ik vermoed dat hij fout stond geparkeerd bij de mac donalds.


whahhaa het is een man he.. die kunnen niet parkeren :x
Waarschuw beheerder
Ondanks niet mijn muziek zwaar vermaakt...nadat er mensen het terrein officieel niet opmochten zijn er genoeg wegen geweest om het terrein op te komen zijn ook benut naar mijn informatie :x
Waarschuw beheerder
Waardeloos feest.
Ieder jaar komen er zoveel mensen en ieder jaar kunnen ze weer niet zorgen dat dat aantal binnen komt. ronduit belachelijk, zelfs voor een gratis feest.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Broer. op zondag 30 juli 2006 om 22:01:
genoeg wegen geweest om het terrein op te komen zijn ook benut naar mijn informatie :x


Ja, voor een paar minuten, daarna stond er ineens overal bewaking met honden :Vaag:
Waarschuw beheerder
Bij de ingang zag ik dat er een buisje GHB gevonden werd bij een jongen. De security zei 'dit mag eigenlijk niet' en gaf vervolgens het buisje GHB weer terug!

Later op het feest zien we een vrouw die naar mijn idee teveel GHB op had en weggedragen werd door de EHBO. Nu heb ik net vernomen dat deze vrouw is overleden. Het staat nog nergens in het nieuws maar ik vind dit echt niet tof. Onze dag was super gezellig maar dat iemand zijn eigen grenzen niet gekend heeft en het niet overleefd, is wel een dompertje....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Stardust* op zondag 30 juli 2006 om 22:07:
Nu heb ik net vernomen dat deze vrouw is overleden.


Zolang et niet via officiële wegen binnenkomt.. ga ik ervanuit dat dit niet waar is..
IS het wel waar..dan is het triest.. zeer triest..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Michael__ op zondag 30 juli 2006 om 22:04:
daarna stond er ineens overal bewaking met honden


Hebben hun waarschijnlijk inderdaad geluk gehad maar zover ik weet is er ook rond om het terrein spraken geweest van een niet al te plezierige sfeer
 
Waarschuw beheerder
Over die vrouw, het is heel triest maar zeker waar.
Er zijn mensen die echt gezien hebben dat er een doek overheen ging. Denk er niet te lang overna want vind t echt een naar idee.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 juli 2006 om 22:24:
Over die vrouw, het is heel triest maar zeker waar.
Er zijn mensen die echt gezien hebben dat er een doek overheen ging. Denk er niet te lang overna want vind t echt een naar idee.laatste aanpassing 30 juli 2006 22:26


wat?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 juli 2006 om 22:40:
wat?


kan er op internet nog niets over vinden..dus blijf hopen dat het niet waar is...
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 juli 2006 om 22:24:
Over die vrouw, het is heel triest maar zeker waar.
Er zijn mensen die echt gezien hebben dat er een doek overheen ging.


jezusmina, erg triest, w8 nog wel even op n officele bron, maar mocht het zo zijn R.I.P, ik ga m boeken naar de after in zaandam , net schone kleren aangetrokken, en ff lekker opgefrist, voor de mensen die er ook heen gaan , have fun en zie jullie daar!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Broer. op zondag 30 juli 2006 om 22:23:
Hebben hun waarschijnlijk inderdaad geluk gehad maar zover ik weet is er ook rond om het terrein spraken geweest van een niet al te plezierige sfeer


Klopt ;) Hoe zou jij zijn als je moet gaan betalen voor het parkeren en vervolgens niet meer binnen komt, omdat ze de hekken dichtgooien voor je neus? ;)
 
Waarschuw beheerder
was een gezellig zondag middagje!! heb me prima vermaakt!
nu lekker mn nessie opzoeken!
mensen die nog naar de after gaan ..veel plezier!!
cyaa
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 juli 2006 om 22:24:
Over die vrouw, het is heel triest maar zeker waar.
Er zijn mensen die echt gezien hebben dat er een doek overheen ging. Denk er niet te lang overna want vind t echt een naar idee.


Was een oudere vrouw? Die lag gewoon te spacen als een malle :lol:
Verder niets aan de hand. Bij de EHBO kwam ze alweer bij ;)
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 juli 2006 om 22:50:
mensen die nog naar de after gaan ..veel plezier!!
cyaa


thanx , gaat zeker wel lukken , over and out!!
 
Waarschuw beheerder
Kan ook nog nix vinden op internet over die vrouw. En het ging niet over een vrouw maar over een meisje. Maar er zijn gewoon meerdere mensen die het hebben gezien.
Dit zijn hoe vervelend ook geen goede reclameberichten dus het zal denk niet groot in t nieuws komen zeg maar.
Maar er zal vast wel iets over bekend worden gemaakt.
Wacht t wel ff af.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Voor de liefhebber staan hier inmiddels foto's online :-)
Zie: gallery.technolusion.com
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Michael__ op zondag 30 juli 2006 om 22:50:
Was een oudere vrouw? Die lag gewoon te spacen als een malle
Verder niets aan de hand. Bij de EHBO kwam ze alweer bij


Netjes dat je haar geholpen hebt mijk :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 juli 2006 om 22:24:
Over die vrouw, het is heel triest maar zeker waar


:yes: te veel ghb ofzo...

3,5 uur over gedaan om eindelijk binnen te komen :/
was even leuk maar vlug weer terug, bavaria is niet zo goed voor mn ochtendhumeur :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss-B100 op zondag 30 juli 2006 om 23:21:
bavaria is niet zo goed voor mn ochtendhumeur


Mijne wel :D