Partyflock
 
Forumonderwerp · 890674
Betreft: evenement: Free Festival, zondag 30 juli 2006 om 12:00
Waarschuw beheerder
laat maar horen :D, wou graag gaan, maar ben aardig brak van 2 dagen stappen dus....
Waarschuw beheerder
op de foto genomen?? :-) hahah *gniffel* :X
Waarschuw beheerder
Was weer een leuk feestje. Muziek was verre van mijn smaak, maar na een regendansje (ik was 1 van de weinige die gewoon buiten door ging tijdens de bui, zonder poncho!!!) kreeg ik de smaak toch nog te pakken.

En ja, dat alles waarvoor betaald moest worden redelijk aan de prijs was, jammer dan. Feestjes kosten nu eenmaal geld, zo ook deze. Ik heb me er geen moment druk om gemaakt.

Gewoon weer een leuke zondag besteding :cheer:
Waarschuw beheerder
Ook al een echte die-hard??? Ben trots op je :D
Waarschuw beheerder
Ik heb het echt goed na m´n zin gehad!!
Rond een uur of 1 binnen en tot de ergste regenbui gebleven.
Vond het toen het zonnig was erg gezellig! en een stuk leuker dan Defqon!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van marckieee op dinsdag 1 augustus 2006 om 15:22:
vond het wel lekker die afkoeling


Het was voor mij het hoogtepunt van de dag :O

Zie mijn profiel voor de bizarre foto's :$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Linda-X- B) op dinsdag 1 augustus 2006 om 15:27:
Het was voor mij het hoogtepunt van de dag


nou dat nou ook weer niet maar was er niet vies van.
 
Waarschuw beheerder
Ik hoop volgend jaar op meer tenten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 16:14:
Ik hoop volgend jaar op meer tenten.


En wat hardere muziek :yes:
Waarschuw beheerder
Foto's staan trouwens ook nog op:
www.partyflock.nl
www.jouwfoto.nl
www.confuzion.nl
www.airpeace.nl
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Meloenn op dinsdag 1 augustus 2006 om 12:15:
Verder best aardig feestje, was zelf niet zo in de stemming


Je was prima in de stemming ;-)

Prima feessie.....heb mij uitstekend vermaakt
 
Waarschuw beheerder
Was top! Goede muziek, alleen jammer van de regen af en toe.
Waarschuw beheerder
Hebben ons prima vermaakt en echte toffe mensen ontmoet.
Op naar het volgende feestje.
 
Waarschuw beheerder
Weten jullie toevallig ook wie die vrouw was die fotos maakte...
Moesten dansfotos zijn, je mocht niet stilstaan op de foto van haar:P stevige lange vrouw met lang haar
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 18:51:
Was top! Goede muziek, alleen jammer van de regen af en toe.


Zeg Sjaak, waarom hebben wij elkaar niet gezien?????
 
Waarschuw beheerder
Feest was erg leuk en ook de mensen.

Minder was de € 8,- die je moest betalen om je auto op een knollenveld te zetten.

En natuurlijk de regenbui die gevallen was, daardoor veranderde het in een modderpoel.

Maar evensgoed prima vermaakt.
 
Waarschuw beheerder
Ik heb me prima vermaakt,.... leuk gebabbeld met een jongen
en ben nu op zoek naar hem. Hij heet Joy. Helemaal vergeten zijn nummer te vragen.

Dom,..dom,..dom.

https://partyflock.nl/topic/891137
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 10:25:
de echte leuke mensen zijn gekiekt door www.dancelinx.com ... alleen jammer dat ze nog niet online staan!!!


Staan er nu op ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GetReal! op dinsdag 1 augustus 2006 om 17:32:
Foto's staan trouwens ook nog op:
www.partyflock.nl
www.jouwfoto.nl
www.confuzion.nl
www.airpeace.nl


weet je mis. nog andere sites waar meedere foto's op tev inden zijn ik weet dat het iets met expo.... . tk moet zijn!!
Artiest Mike G
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 8)~~**cha**~~8) op dinsdag 1 augustus 2006 om 22:04:
weet je mis. nog andere sites waar meedere foto's op tev inden zijn ik weet dat het iets met expo.... . tk moet zijn!!


Staat hier boven al ergens vermeld het is : www.fotoexpo.tk
 
Werkzaam bij Afterdreams
Waarschuw beheerder
donateur
www.housemaniacs.com
 
Waarschuw beheerder
hallo allemaal
wilde even vragen of iemand deze fotograaf heeft gezien en weet waar zijn fotos staan
ben namelijk benieuwd naar een foto:)
ben alleen vergeten te vragen waar ik ze kon bekijken:(
http://www.confuzion.nl/picbrowse.php?1=1&picid=55587

het was een heel leuk feestje ik heb me goed vermaakt...
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 23:15:
wilde even vragen of iemand deze fotograaf heeft gezien en weet waar zijn fotos staan


Dat is Meinte! En zoals je op de foto op zijn shirt ziet, draagt hij een kaartje van www.djguide.nl

De foto's stonden er maandag al op (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 14:27:
ben op de foto genomen...
maar weet niet door wie diegene vluchte na de foto snel weg naar de ehbo...
heb het dus ook niet kunnen vragen!
weet wel dat hij een donker blauw/ zwart t-shirt aan had met een tekst achterop...


Ik had een blauw shirt aan met tekst achter op :), en ben op een gegeven moment wel richting ehbo gespurt, omdat mijn vriendin daar op me stond te wachten :)

Enne jullie vergeten allemaal mijn site op te noemen ;) www.lecock.nl :P
Waarschuw beheerder
was een erg leuk feesie! met gezellige mensen!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op woensdag 2 augustus 2006 om 00:07:
Dat is Meinte! En zoals je op de foto op zijn shirt ziet, draagt hij een kaartje van www.djguide.nl


dank je wel
ja ik kon het niet helemaal goed lezen op het kaartje
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 10:25:
de echte leuke mensen zijn gekiekt door www.dancelinx.com


Alleen zijn de mensen van Dancelinx (n)

Waarderen ze echt PF'ers :nee:

Maar Free festival was (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Linda-X- B) op dinsdag 1 augustus 2006 om 16:25:
En wat hardere muziek


Het FF is al vanaf jaar en dag eigenlijk voornamelijk club en trance. Vorig jaar als afsluitende dj hooguit een zany of Luna.
Voor mij is de lol eraf als het een hardstyle of hardcore feest wordt....(is ook niet de insteek van het love and happiness effect)
Waarschuw beheerder
Ik heb me kostelijk vermaakt :jaja:
Waarschuw beheerder
Heb mij prima vermaakt, was weer een goed feessie!
Met en zonder Poncho ;)

Zie jullie volgend jaar!!
Toppie mensen van Free Festival :cheer: volgend jaar nog groter:cheer:
Waarschuw beheerder
waarom zeurten over 8 euro voor parkeren? het was een gratis feest, gratis wc, gratis poncho..

Vond het (Y):woep:
Waarschuw beheerder
Gewoon parkeren bij de mcdonalds dan was het ook gratis....
verder vond ik het vooral regenachtig maar werd er wel lekker gedraaid!
Waarschuw beheerder
ben nog steeds naar de klote, had echt me record pillen vreten volgens mij zondag!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Topboy Bram op donderdag 3 augustus 2006 om 13:12:
had echt me record pillen vreten volgens mij zondag!!


denk toch om je lichaampie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Venijntje op donderdag 3 augustus 2006 om 14:13:
denk toch om je lichaampie


kan een hoop hebben met me strong body
 
Waarschuw beheerder
Heb me cker goed vermaakt :) maar had tog het idee dat niet iedereen helemaal los ging.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Topboy Bram op donderdag 3 augustus 2006 om 13:12:
had echt me record pillen vreten volgens mij zondag!!


moet je natuurlijk ook even vertellen hoe veel je er gehad hebt...
O:)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 augustus 2006 om 19:05:
ar had tog het idee dat niet iedereen helemaal los ging


7 van de 10 mensen stond te strak om nog te bewegen:|
ik dacht juist dat het gebruikt werd om losser te worden... merk er niets van :no:
 
Waarschuw beheerder
ben nou al 3x naar free festival geweest en elk jaar word iederen vager...;)
ik vind t wel grappig, iedereen hangt, zit en kletst maar wat om zich heen, de een nog vager en gekker dan een ander.

gezellig toch?:P
nou moeten ze volgend jaar wel wat beter gaan draaien,naar mijn idee.
niks over de de ja vu tent hoor,w as helemaal toppie,maar
ik heb niet echt het idee gehad dat de mensen bij de grote tent goed los gingen.
terwijl dat vorig jaar zo'n beetje non-stop doorging...

nou ja...volgend jaar groter,dus vast nog veeeel meer :vaag: koppen erbij
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nathalja(L) op dinsdag 1 augustus 2006 om 20:33:
Zeg Sjaak, waarom hebben wij elkaar niet gezien?????


Geen idee, was er rond 3 uur, rond een uurtje of 8 weg gegaan.

Was ook alleen bij de eerste tent, was goeie muziek daar :)

Had jullie ook niet gezien, wel jammer.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 augustus 2006 om 19:54:
ben nou al 3x naar free festival geweest en elk jaar word iederen vager...
ik vind t wel grappig, iedereen hangt, zit en kletst maar wat om zich heen, de een nog vager en gekker dan een ander.

gezellig toch?


Precies mijn mening, daarom wil ik er elk jaar weer heen, het is gewoon zo'n malle boel! (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hupkarella op vrijdag 4 augustus 2006 om 13:59:
Precies mijn mening


:yes: Hou er ook wel van zo'n sfeertje:):)
 
Waarschuw beheerder
:woep:
 
Waarschuw beheerder
het was echt een leuk, gezellig feest. Na de tijd nog op de parkeerplaats koffie staan drinken met z'n allen (tja, er zijn mensen die alles meegenomen hebben schijnbaar)

volgend jaar maar weer !(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Het was een super gezellig feeske en de after in de Hemkade was ook gewoon vet!! :cheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 augustus 2006 om 19:48:
ik dacht juist dat het gebruikt werd om losser te worden... merk er niets van


Haha jah idd majaaa verder was ut cker wel relaxt volgend jaar weer :d
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 augustus 2006 om 21:49:
(tja, er zijn mensen die alles meegenomen hebben schijnbaar)


volgend jaar: regenpak
kaplaarzen
en grote deken om op te zitten als het wel droog blijft:P