Partyflock
 
Forumonderwerp · 890674
Betreft: evenement: Free Festival, zondag 30 juli 2006 om 12:00
Waarschuw beheerder
laat maar horen :D, wou graag gaan, maar ben aardig brak van 2 dagen stappen dus....
Waarschuw beheerder
Smiter citeer 1 augustus 2006 10:49
Alleen beetje jammer van die "uitsmijters c.q. soort parkeerwachters" daarzo.. zit relaxed een blowtje te draaien op het bankje daar, komen ze met 6 man op me af om met veel heisa m'n weed in beslag te nemen, vervolgens word ik echt door 3 mensen van top tot teen gefouilleerd en de andere 3 doorzoeken om de beurt mijn portemonnee.. En dat terwijl bij binnenkomst mijn zakje weed gewoon werd genegeerd. Beetje triest natuurlijk!


Dat heb ik zien gebeuren inderdaad! We stonden met een groepje te kijken van een afstand en hoorde mensen naast ons al gelijk zeggen "die was zeker een lijntje op tafel aan het leggen".
Ik zag dat ze je vloedjes en dergelijke pakten........beetje overdreven hoe ze met 6 man inderdaad om die tafel gingen staan.......
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fotograaf op dinsdag 1 augustus 2006 om 00:57:
Luitjes,

Een selectie van de foto's die ik tijdens het Free Festival in Almere heb gemaakt, staat inmiddels online op www.fotoexpo.tk


zeer mooie foto's :respect:
Waarschuw beheerder
Deze vrouw heeft een tijdje bij de EHBO gelegen maar toen ze bij was gekomen is het terrein af getrapt en volgends de man van de EHBO die ik behoorlijk goed ken was ze weer aardig bij kennis.
Dus er is niemand overleden


Gelukkig, daar ben ik blij om.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fotograaf op dinsdag 1 augustus 2006 om 00:57:
Constructieve opmerkingen over de site of de foto's zijn welkom.


Ik vind het vervelend als een site fullscreen gaat, als ik hem fullscreen wil zien dan zorg ik daar zelf wel voor.

Verder best aardig feestje, was zelf niet zo in de stemming maar gelukkig nog wat leuke mensen tegen het lijf gelopen (vrouw uit zeewolde, geen idee wie ??) dus toch nog lekker kunnen babbelen.
Artiest {SHOWLIST artist 62105, 11259}
Waarschuw beheerder
Ik heb me PRIMA vermaakt daar!! Erg gelachen om die kneus die met zn hand vast zat in het hek :D Maar toen een agent aan de andere kant van het hek een mobieltje uit iemand zn hand griste omdat die persoon een foto probeerde te maken van onze handige jongen, dacht ik dat ik er in bleef :respect:

Viel me zeker wel op dat er erg veel mensen goed uit hun dak waren. Ik hoop idd trouwens dat het niet waar is van die vrouw zoals een eerder bericht vermelde. Ik heb gezien dat ze naar de ghbo werd gedragen maar toen was ze nog bij kennis. Jammer dat het vaak niet de eerste keer is dat iemand zoiets overkomt...

Anyweg, volgend jaar zeker weer van de party!
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van *Stardust* op dinsdag 1 augustus 2006 om 11:54:
Deze vrouw heeft een tijdje bij de EHBO gelegen maar toen ze bij was gekomen is het terrein af getrapt en volgends de man van de EHBO die ik behoorlijk goed ken was ze weer aardig bij kennis.
Dus er is niemand overleden


nix aan het handje dus
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MvDJ op dinsdag 1 augustus 2006 om 12:28:
Ik heb me PRIMA vermaakt daar!! Erg gelachen om die kneus die met zn hand vast zat in het hek :D Maar toen een agent aan de andere kant van het hek een mobieltje uit iemand zn hand griste omdat die persoon een foto probeerde te maken van onze handige jongen, dacht ik dat ik er in bleef :respect:


Zag het ja :roflol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Norahs op maandag 31 juli 2006 om 18:01:
das je eigen schuld


Ik weet het, maar ik heb het lekker gezellig gehad.. ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 12:49:
Ik weet het, maar ik heb het lekker gezellig gehad..


nou ik ook hoor
Waarschuw beheerder
Ik zag dat er de gehel dag gefilmt werd.

Iemand enig idee waar deze filmpjes bekeken kunnen worden?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rico@work op dinsdag 1 augustus 2006 om 13:21:
Iemand enig idee waar deze filmpjes bekeken kunnen worden?


vast op almere tv :cheer: ;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
@ >RaoulDuke< en ninanaomi:

Dank voor de complimenten over de foto's!

@Joep over Full Screen:

Uitspraak van Meloenn op dinsdag 1 augustus 2006 om 12:15:
Ik vind het vervelend als een site fullscreen gaat, als ik hem fullscreen wil zien dan zorg ik daar zelf wel voor.


Onderaan de intropagina op de site staat: 'Indien de bovenstaande link niet werkt of als u de voorkeur geeft aan een normaal venster klikt u HIER'. Je hebt dus zelf de keuze.

@Bert over het formaat:

Ik heb hiervoor gekozen zodat de foto's langer kunnen blijven staan. Als elk evenement waar ik foto's maak meer dan 50 megabyte kost, is het snel gedaan met de ruimte (na 20x zit je dan al op 1 Gig).

Marcel
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fotograaf op dinsdag 1 augustus 2006 om 13:47:
Dank voor de complimenten over de foto's!


geen dank waarheid mag gezegt worden ;)
 
Waarschuw beheerder
donateur
ben op de foto genomen...
maar weet niet door wie diegene vluchte na de foto snel weg naar de ehbo...
heb het dus ook niet kunnen vragen! :no:
weet wel dat hij een donker blauw/ zwart t-shirt aan had met een tekst achterop... :S
wie kan me helpen! O:)
Waarschuw beheerder
op de foto genomen?? :-) hahah *gniffel* :X
Waarschuw beheerder
Was weer een leuk feestje. Muziek was verre van mijn smaak, maar na een regendansje (ik was 1 van de weinige die gewoon buiten door ging tijdens de bui, zonder poncho!!!) kreeg ik de smaak toch nog te pakken.

En ja, dat alles waarvoor betaald moest worden redelijk aan de prijs was, jammer dan. Feestjes kosten nu eenmaal geld, zo ook deze. Ik heb me er geen moment druk om gemaakt.

Gewoon weer een leuke zondag besteding :cheer:
Waarschuw beheerder
Ook al een echte die-hard??? Ben trots op je :D
Waarschuw beheerder
Ik heb het echt goed na m´n zin gehad!!
Rond een uur of 1 binnen en tot de ergste regenbui gebleven.
Vond het toen het zonnig was erg gezellig! en een stuk leuker dan Defqon!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van marckieee op dinsdag 1 augustus 2006 om 15:22:
vond het wel lekker die afkoeling


Het was voor mij het hoogtepunt van de dag :O

Zie mijn profiel voor de bizarre foto's :$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Linda-X- B) op dinsdag 1 augustus 2006 om 15:27:
Het was voor mij het hoogtepunt van de dag


nou dat nou ook weer niet maar was er niet vies van.
 
Waarschuw beheerder
Ik hoop volgend jaar op meer tenten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 16:14:
Ik hoop volgend jaar op meer tenten.


En wat hardere muziek :yes:
Waarschuw beheerder
Foto's staan trouwens ook nog op:
www.partyflock.nl
www.jouwfoto.nl
www.confuzion.nl
www.airpeace.nl
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Meloenn op dinsdag 1 augustus 2006 om 12:15:
Verder best aardig feestje, was zelf niet zo in de stemming


Je was prima in de stemming ;-)

Prima feessie.....heb mij uitstekend vermaakt
 
Waarschuw beheerder
Was top! Goede muziek, alleen jammer van de regen af en toe.
Waarschuw beheerder
Hebben ons prima vermaakt en echte toffe mensen ontmoet.
Op naar het volgende feestje.
 
Waarschuw beheerder
Weten jullie toevallig ook wie die vrouw was die fotos maakte...
Moesten dansfotos zijn, je mocht niet stilstaan op de foto van haar:P stevige lange vrouw met lang haar
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 18:51:
Was top! Goede muziek, alleen jammer van de regen af en toe.


Zeg Sjaak, waarom hebben wij elkaar niet gezien?????
 
Waarschuw beheerder
Feest was erg leuk en ook de mensen.

Minder was de € 8,- die je moest betalen om je auto op een knollenveld te zetten.

En natuurlijk de regenbui die gevallen was, daardoor veranderde het in een modderpoel.

Maar evensgoed prima vermaakt.
 
Waarschuw beheerder
Ik heb me prima vermaakt,.... leuk gebabbeld met een jongen
en ben nu op zoek naar hem. Hij heet Joy. Helemaal vergeten zijn nummer te vragen.

Dom,..dom,..dom.

https://partyflock.nl/topic/891137
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 10:25:
de echte leuke mensen zijn gekiekt door www.dancelinx.com ... alleen jammer dat ze nog niet online staan!!!


Staan er nu op ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GetReal! op dinsdag 1 augustus 2006 om 17:32:
Foto's staan trouwens ook nog op:
www.partyflock.nl
www.jouwfoto.nl
www.confuzion.nl
www.airpeace.nl


weet je mis. nog andere sites waar meedere foto's op tev inden zijn ik weet dat het iets met expo.... . tk moet zijn!!
Artiest Mike G
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 8)~~**cha**~~8) op dinsdag 1 augustus 2006 om 22:04:
weet je mis. nog andere sites waar meedere foto's op tev inden zijn ik weet dat het iets met expo.... . tk moet zijn!!


Staat hier boven al ergens vermeld het is : www.fotoexpo.tk
 
Werkzaam bij Afterdreams
Waarschuw beheerder
donateur
www.housemaniacs.com
 
Waarschuw beheerder
hallo allemaal
wilde even vragen of iemand deze fotograaf heeft gezien en weet waar zijn fotos staan
ben namelijk benieuwd naar een foto:)
ben alleen vergeten te vragen waar ik ze kon bekijken:(
http://www.confuzion.nl/picbrowse.php?1=1&picid=55587

het was een heel leuk feestje ik heb me goed vermaakt...
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 23:15:
wilde even vragen of iemand deze fotograaf heeft gezien en weet waar zijn fotos staan


Dat is Meinte! En zoals je op de foto op zijn shirt ziet, draagt hij een kaartje van www.djguide.nl

De foto's stonden er maandag al op (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 14:27:
ben op de foto genomen...
maar weet niet door wie diegene vluchte na de foto snel weg naar de ehbo...
heb het dus ook niet kunnen vragen!
weet wel dat hij een donker blauw/ zwart t-shirt aan had met een tekst achterop...


Ik had een blauw shirt aan met tekst achter op :), en ben op een gegeven moment wel richting ehbo gespurt, omdat mijn vriendin daar op me stond te wachten :)

Enne jullie vergeten allemaal mijn site op te noemen ;) www.lecock.nl :P
Waarschuw beheerder
was een erg leuk feesie! met gezellige mensen!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op woensdag 2 augustus 2006 om 00:07:
Dat is Meinte! En zoals je op de foto op zijn shirt ziet, draagt hij een kaartje van www.djguide.nl


dank je wel
ja ik kon het niet helemaal goed lezen op het kaartje
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 10:25:
de echte leuke mensen zijn gekiekt door www.dancelinx.com


Alleen zijn de mensen van Dancelinx (n)

Waarderen ze echt PF'ers :nee:

Maar Free festival was (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Linda-X- B) op dinsdag 1 augustus 2006 om 16:25:
En wat hardere muziek


Het FF is al vanaf jaar en dag eigenlijk voornamelijk club en trance. Vorig jaar als afsluitende dj hooguit een zany of Luna.
Voor mij is de lol eraf als het een hardstyle of hardcore feest wordt....(is ook niet de insteek van het love and happiness effect)
Waarschuw beheerder
Ik heb me kostelijk vermaakt :jaja:
Waarschuw beheerder
Heb mij prima vermaakt, was weer een goed feessie!
Met en zonder Poncho ;)

Zie jullie volgend jaar!!
Toppie mensen van Free Festival :cheer: volgend jaar nog groter:cheer:
Waarschuw beheerder
waarom zeurten over 8 euro voor parkeren? het was een gratis feest, gratis wc, gratis poncho..

Vond het (Y):woep:
Waarschuw beheerder
Gewoon parkeren bij de mcdonalds dan was het ook gratis....
verder vond ik het vooral regenachtig maar werd er wel lekker gedraaid!
Waarschuw beheerder
ben nog steeds naar de klote, had echt me record pillen vreten volgens mij zondag!!