laat maar horen
, wou graag gaan, maar ben aardig brak van 2 dagen stappen dus....
| Betreft: | evenement: Free Festival, zondag 30 juli 2006 om 12:00 |
Terecht dat kinderen niet naar binnen moggen,
Kan ook nog nix vinden op internet over die vrouw. En het ging niet over een vrouw maar over een meisje. Maar er zijn gewoon meerdere mensen die het hebben gezien.
Dit zijn hoe vervelend ook geen goede reclameberichten dus het zal denk niet groot in t nieuws komen zeg maar.
Maar er zal vast wel iets over bekend worden gemaakt.
Wacht t wel ff af.laatste aanpassing 30 juli 2006 22:54
en ook nog iets met ?????.tk ofzo
Wie weet hoe die site heet??
en ja alles was duur. Maar dan begraaf je toch gewoon een fles bacardi
yep ik had gisteraaf besloten te gaan dus was er pas om 2100 uur ofzo maar was nice, de grote tent tenminste
Verder vond ik het super geregeld met de regen. Er waren nog maar amper spatjes gevallen en er liepen al hordes met mensen voor gratis poncho's!