Partyflock
 
Forumonderwerp · 890674
Betreft: evenement: Free Festival, zondag 30 juli 2006 om 12:00
Waarschuw beheerder
laat maar horen :D, wou graag gaan, maar ben aardig brak van 2 dagen stappen dus....
Waarschuw beheerder
:/ nu even wat heineken, hoop dat het daar beter van wordt morgen
 
Waarschuw beheerder
donateur
was super gezellie :cheer:

veel nieuwe mensen leren kennen

en veel oude bekenden gezien

was toppie (Y)
Waarschuw beheerder
Op zich een leuk feestje!! Muziek was laf... maar dat was te verwachten! Bij vlagen werd er leuk gedraaid! :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
wat een moddervet feestje. sfeer was goed, het weer viel wat tegen maar goed...zolang er geen modderpoeltjes ontstaan maakt regen mij niet zoveel uit
maar de tracks die ik in de deja vu tent gehoord heb waren gewoon vettt!

frank trax - nebuchan
push - strange world
jurgen vries - the theme (dumonde rmx)
zenith dj - the music is now :p
kai tracid - life is too short
dumonde - tomorrow

en zo kan ik nog wel een uur doorgaan :bounce:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van warezguy op zondag 30 juli 2006 om 23:58:
wat een moddervet feestje.


viel reuze mee
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 juli 2006 om 00:11:
viel reuze mee


qua modder..of qua vetheid..?
Waarschuw beheerder
Mwa, heb het wel naar mijn zin gehad. :D
Er hing een prima sfeer. (Y)
Heb in de regen gewoon door gedanst...helemaal gek.

Veel bekenden gezien weer.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
om half 5 kwamen we er niet meer in, balen als je 2,5 uur hebt gereisd. Toen wat gaan eten in Almere en 1,5 uur later nog maar eens proberen.. toen lukte het wel :)
Alleen het feest viel me zwaar tegen, de sfeer was ver te zoeken en het leek wel of iedereen zwaar aan de drugs was.. nee doe mij maar een hardstyle feestje, daar hangt wat mij betreft meer sfeer (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 juli 2006 om 20:24:
Terecht dat kinderen niet naar binnen moggen,


Eindelijk hebben ze daar iets aan gedaan.Vond het de vorige jaren echt belachelijk al die kleine kinderen :S

Wij hebben het super naar ons zin gehad.De cosumptie bonnen waren duur maar aan de andere kant hoef je niets te betalen om binnen te komen dus ergens moet er geld vandaag komen......................
Het was dit jaar maar de vraag of het door zou kunnen gaan omdat er geen geld voor was :S

:cheer: Free festival was weer super :cheer:

Mensen van de organisatie :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Er werden foto's gemaakt door meerdere mensen...weet iemand de website daarvan?
Het was iets met fusion of zo...
Waarschuw beheerder
donateur
heb me super vermaakt :bounce: enne volgend jaar ligt er weer een fles drank begraven 8) :9
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van GetReal! op maandag 31 juli 2006 om 00:36:
werden foto's gemaakt door meerdere mensen...weet iemand de website daarvan?
Het was iets met fusion of zo...


www.confuzion.nl
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GetReal! op maandag 31 juli 2006 om 00:36:
Het was iets met fusion of zo...


Confuzion:yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik vond het leuk. Er was geen enkel karkas of kadaver die een falafel was.
Ben wel veel dingen kwijtgeraakt, maar jah, dood ga ik oook wel eens gelukkig
 
Waarschuw beheerder
was zeker een geslaagd feestje:d muziek bij de grote tent was naar mijn mening wat te soft, maar heb toch lekker staan dansen..
heel veel leuke vage mooie mensen gezien..

nu eerst nog ff afteren:P
 
Waarschuw beheerder
de sfeer was goed,het geluid in de deja vu was minder..
wel jammer daar werdt juist goed gedraaid..:cheer:
was zeker voor herhaling vatbaar!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 juli 2006 om 22:53:
Kan ook nog nix vinden op internet over die vrouw. En het ging niet over een vrouw maar over een meisje. Maar er zijn gewoon meerdere mensen die het hebben gezien.
Dit zijn hoe vervelend ook geen goede reclameberichten dus het zal denk niet groot in t nieuws komen zeg maar.
Maar er zal vast wel iets over bekend worden gemaakt.
Wacht t wel ff af.laatste aanpassing 30 juli 2006 22:54


je kan niks vinden omdat die geen nog leeft.
Er is maar een ambulance geweest en die geen die daar in mee ging leeft nog.

En iedereen loopt maar te zeiken dat het parkeren en het drinken duur is. Ga met de bus die stopt voor de deur.
En je betaalt misschien 25 of 50 cent meer voor een bonnetje voor drinken maar je komt wel gratis binnen (als je op tijd komt)
Voor een vergelijkbaar feest vragen ze tegen woordig ook 35 euries op binnen te komen. Dus het word pas duur als je meer dan 70 bonnetjes koopt.

En vergeet niet dat dit echt wel wat kost.

Volgend jaar nog eerder komen en hoopen dat het droog blijft.

Ik heb me in ieder geval goed vermaakt voor een gratis feest op zondag.
 
Waarschuw beheerder
Je kan er zoiezo nix over vinden want zulke dingen worden zoveel mogelijk stil gehouden.
En ze is daar overleden en dan mag een ambulance diegene officieel niet meer meenemen.
Maakt verder ook niet uit. Maar toen die twee vrienden dat zo vertelde wat ze gezien hadden vond ik het gewoon heel naar om te horen.

Verder was het best een lachen feestje maar werd voor mij verstoord omdat ik echt doorweekt was. :(

En over de prijzen e.d. hebben mensen altijd wel wat te zeuren :flower:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
net thuis van de after free, het was geweldig!!!!!bas en ram waren top!!
Waarschuw beheerder
donateur
ondanks dat t niet zo mijn muziek smaak is, heb k me wel goed vermaakt :D
: drank: :mixje:
en dat beetje regen (Y) koelde alles goed van af :jaja: is hard nodig

drank was duur (N) mahgoed intree was gratis en de plee ook (Y)(Y)

wel lajng gelede dat k aan de drank was op n feest :9 alleen de dag er na is wat minder :dood:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Marcel-o B) op maandag 31 juli 2006 om 06:59:
wel lajng gelede dat k aan de drank was op n feest


Ik zag jou nog onderuit gaan :D

Verder heb ik me goed vermaakt :P
 
Waarschuw beheerder
niet mijn muziek maar was in ieder geval dik de weg kwijt! drank idd te duur maar voor de rest vond ik hem top!!!
liepen veel lekkere wijfen rond...das ook een dikke vette +!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GetReal! op maandag 31 juli 2006 om 00:36:
Er werden foto's gemaakt door meerdere mensen...weet iemand de website daarvan?
Het was iets met fusion of zo...


en ook nog iets met ?????.tk ofzo
Wie weet hoe die site heet??
Die fotograaf had zo'n kaartje aan z'n tas hangen.
 
Waarschuw beheerder
donateur
K heb me goed vermaakt... en ja alles was duur. Maar dan begraaf je toch gewoon een fles bacardi o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bertje Z. op maandag 31 juli 2006 om 08:17:
en ook nog iets met ?????.tk ofzo
Wie weet hoe die site heet??


was iets met expo.tk maar wat er voor moet weet ik ook niet meer :bloos:



Uitspraak van verwijderd op maandag 31 juli 2006 om 08:51:
en ja alles was duur. Maar dan begraaf je toch gewoon een fles bacardi


:lol: :cheer:
 
Waarschuw beheerder
was er van 21.00 tot 23.00 ondanks alle borden "uitverkocht" en die parkeerwachters die zeiden dat je er niet in kwam, konden we zo doorlopen. Auto's bij de mac gezet dus geen parkeerkosten. Was op zich wel een leuk feestje, spider draaide erg lekker vond ik :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 juli 2006 om 00:40:
www.confuzion.nl


Dankje (Y)
Waarschuw beheerder
heb me er prima vermaakt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op maandag 31 juli 2006 om 09:02:
was iets met expo.tk maar wat er voor moet weet ik ook niet meer


ja klopt, wie weet wat er nog voor moet??
Waarschuw beheerder
Staan er alleen nog niet op de foto's van freefestival. Dus nog even wachten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 juli 2006 om 08:51:
K heb me goed vermaakt... en ja alles was duur. Maar dan begraaf je toch gewoon een fles bacardi


Ja daantje maar niet iedereen woont in ALmere
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ava op maandag 31 juli 2006 om 00:31:
het leek wel of iedereen zwaar aan de drugs was


Was iedereen ook...
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Roland808 op maandag 31 juli 2006 om 10:17:
Ja daantje maar niet iedereen woont in ALmere


dat is waar........Hebben die ff pech :p
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shenky op maandag 31 juli 2006 om 10:38:
Was iedereen ook...


niet iedereen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 juli 2006 om 10:40:
niet iedereen


Was jij er ook???? :o :o

Niet ff zeggen he :[ o:)
 
Waarschuw beheerder
yep ik had gisteraaf besloten te gaan dus was er pas om 2100 uur ofzo :) maar was nice, de grote tent tenminste :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 juli 2006 om 10:40:
niet iedereen


oke niet iedereen wij waren met ze drieen en alle drie nuchter..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van partymom op maandag 31 juli 2006 om 10:16:
www.fotoexpo.tk
www.clubjudge.com


Uitspraak van partymom op maandag 31 juli 2006 om 10:17:
Staan er alleen nog niet op de foto's van freefestival. Dus nog even wachten.


dank je, (y) nu maar afwachten.... ;-)
Waarschuw beheerder
Wij hebben hier ook fotos gemaakt www.lecock.nl

Ik moet zeggen dat ik het super naar mijn zin heb gehad hoor.

Wel inderdaad drank erg aan de prijs, maar vond het niet erg icm met de gratis entree.

Verder vond ik het super geregeld met de regen. Er waren nog maar amper spatjes gevallen en er liepen al hordes met mensen voor gratis poncho's!

Ook het feit dat de wc gratis waren vond ik een groot plus punt!

Ik ben alleen gegaan toen het zo hard ging regenen, omdat mijn metgezellen en ik ook beetje, last hadden van de enorme drukte in de tenten...
M
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 juli 2006 om 10:39:
Uitspraak van Roland808 op maandag 31 juli 2006 om 10:17:
Ja daantje maar niet iedereen woont in ALmere

dat is waar........Heebben die ff pech


8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 juli 2006 om 10:47:
yep ik had gisteraaf besloten te gaan dus was er pas om 2100 uur ofzo maar was nice, de grote tent tenminste


Oowwww toen was ik al thuis :d Pfieuuwww gelukkig, zal ik je strax nog een potje mis hebben gelopen :s :9





Uitspraak van Michiel [www.LeCock.nl] op maandag 31 juli 2006 om 11:00:
Verder vond ik het super geregeld met de regen. Er waren nog maar amper spatjes gevallen en er liepen al hordes met mensen voor gratis poncho's!


Geweldig was dat ja :yes: En t was ook duidelijk dat niemand zich echt stoorde aan die paar spetters, daar hadden we poncho's voor natuurlijk :lol:

Toen t begon te hozen was t ook gewoon een mooie tijd om lekker naar huis te gaan ...dus heb me er niet druk om kunnen maken b)

Was gewoon een geweldig feessie voor de zondag :woep:
Waarschuw beheerder
Zo matig als Pleasure Island vorige week werd afgesloten, zo knallend eindigde Free Festival. En dat voor een "gratis feest" :respect: Spider :respect:
Artiest {SHOWLIST artist 1038, 34608}
Waarschuw beheerder
Was wel lachwekkend
 
Werkzaam bij Afterdreams
Waarschuw beheerder
donateur
whaaaa toppie feest helemaal leuk!!:bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 juli 2006 om 07:20:
Ik zag jou nog onderuit gaan


whehe ja, heb k gelukkig niet n uur later gedaan (Y)

en geeneens gedag zeggen :\


;p