laat maar horen
, wou graag gaan, maar ben aardig brak van 2 dagen stappen dus....
| Betreft: | evenement: Free Festival, zondag 30 juli 2006 om 12:00 |
En over dat drugs gebruik.... Ik heb persoonlijk liever 100 vage partygangers om me heen dan 10 stom dronken.
Is met alcohol wel anders
Sorry maar jij bent de gene die begint teschelden hoor, hij mag zijn mening toch geven..? Begrijp hem wel, drugs word overal gebruikt maar hier was het wel heeel heeel erg hoor.
En als je je niet vermaakt..ga je lekker naar huis..
gister wou iemand ze kaartje aan me verkopen voor maar 15 eu,heb toch maar niett gedaan want het zag er beetje vals uit.
even om het onderwerp "je kind mee naar free festival" af te sluiten..
freefestival.nl foto's: Om foto's te kunnen bekijken moet je je eerste aanmelden. Je ontvangt een wachtwoord via de email waarmee je kunt inloggen.
En iedereen loopt maar te zeiken dat het parkeren en het drinken duur is. Ga met de bus die stopt voor de deur.
En je betaalt misschien 25 of 50 cent meer voor een bonnetje voor drinken maar je komt wel gratis binnen (als je op tijd komt)
Voor een vergelijkbaar feest vragen ze tegen woordig ook 35 euries op binnen te komen. Dus het word pas duur als je meer dan 70 bonnetjes koopt.
En vergeet niet dat dit echt wel wat kost.
Je kan er zoiezo nix over vinden want zulke dingen worden zoveel mogelijk stil gehouden.
En ze is daar overleden en dan mag een ambulance diegene officieel niet meer meenemen.
Maakt verder ook niet uit. Maar toen die twee vrienden dat zo vertelde wat ze gezien hadden vond ik het gewoon heel naar om te horen.
Hoe waren Randy Katana & Bas&Ram?? Alleen voor die 2 had ik al gekomen. Maar zaten wat probleempjes in
Misschien zie je het nu beter omdat het overdag en dan je vooral er bent om naar mensen te kijken..
Luitjes,
Een selectie van de foto's die ik tijdens het Free Festival in Almere heb gemaakt, staat inmiddels online op www.fotoexpo.tk
Kies voor de foto's eerst de categorie 'Evenementen' en daarna het betreffende evenement.
Het is aan te raden de pagina's te bekijken via een breedband internetverbinding en in (almost) full screen (F11 in de meeste browsers of kies 'enter' na de taalselectie).
Constructieve opmerkingen over de site of de foto's zijn welkom.
Hoewel ik op Partyflock vaker in de agenda of in het forum lees, is dit mijn eerste bericht. Ik ga er even vanuit dat dit op deze plek geen ongeoorloofde vorm van reclame is. En anders hoor ik wel (als er tenminste geen IP ban volgt )
Mvg,
Marcel
webmaster www.fotoexpo.tklaatste aanpassing 1 augustus 2006 00:59
Hoe waren Randy Katana & Bas&Ram??
ps dat gezeik over dat drugsgebruik, als je zelf dr vanaf blijft lijkt het me dat je je niet moet gaan storen aan anderen die het wel nodig vinden... dan zou je echt op elk feest je aan HEEEEEL veel mensen moeten gaan storen... doe gewoon lekker zelf je ding en geniet
Uitspraak van Biejangkaa! op dinsdag 1 augustus 2006 om 01:37:
Dansliefhebber....had jij iets zwarts aan? Volgens mij heb ik je gezien. Op het dijkje, bij mensen op een kleedje.
dat meisje die heel lang op dat kleedje lag?
Luitjes,
Een selectie van de foto's die ik tijdens het Free Festival in Almere heb gemaakt, staat inmiddels online op www.fotoexpo.tk
Kies voor de foto's eerst de categorie 'Evenementen' en daarna het betreffende evenement.
Het is aan te raden de pagina's te bekijken via een breedband internetverbinding en in (almost) full screen (F11 in de meeste browsers of kies 'enter' na de taalselectie).
Constructieve opmerkingen over de site of de foto's zijn welkom.
Hoewel ik op Partyflock vaker in de agenda of in het forum lees, is dit mijn eerste bericht. Ik ga er even vanuit dat dit op deze plek geen ongeoorloofde vorm van reclame is. En anders hoor ik wel (als er tenminste geen IP ban volgt )
Mvg,
Marcel
webmaster www.fotoexpo.tklaatste aanpassing 1 augustus 2006 00:59