laat maar horen
, wou graag gaan, maar ben aardig brak van 2 dagen stappen dus....
| Betreft: | evenement: Free Festival, zondag 30 juli 2006 om 12:00 |
Wij hebben hier ook fotos gemaakt www.lecock.nl
ik vond het leuk. Er was geen enkel karkas of kadaver die een falafel was.
Later op het feest zien we een vrouw die naar mijn idee teveel GHB op had en weggedragen werd door de EHBO. Nu heb ik net vernomen dat deze vrouw is overleden. Het staat nog nergens in het nieuws maar ik vind dit echt niet tof. Onze dag was super gezellig maar dat iemand zijn eigen grenzen niet gekend heeft en het niet overleefd, is wel een dompertje....
Later op het feest zien we een vrouw die naar mijn idee teveel GHB op had en weggedragen werd door de EHBO. Nu heb ik net vernomen dat deze vrouw is overleden.
ja die gast die vast zat aan het hek? hebben ze m er nog af gekregen???
Hij heeft bijna een kwartier daar aan het hek gehangen geloof ik daarna moest hij los geknipt worden.
Het schijnt ook dat een van die puntjes in z'n hand zat en dat hij daarom naar het ziekenhuis moest
Bij de ingang zag ik dat er een buisje GHB gevonden werd bij een jongen. De security zei 'dit mag eigenlijk niet' en gaf vervolgens het buisje GHB weer terug!
was over het hek geklommen dus gratis binnen!!
ja dikke lul echt niet
Luister pikkie, drugs word overal veel gebruikt...
Of het nou veel of weinig is, het gebeurt toch!
Jij irriteert je blijkbaar om mensen, en houd zich er bezig mee..
Moet je niet doen
Get a life, en kijk naar jezelf kneus....
Hoor jezelf dat praten!
Denk eens na...
Je hebt toch geen kaartje hoeven te kopen hiervoor?
Ook ben je toch niet verplicht geweest om hier naar toe te komen, of wel soms?
schijthoeren feest...mensen zeggen dat het vol is terwijl er busladingen mensen uitkomen,en dan sta je zeiknat voor de ingang en je komt er gewoon niet in
drugs word overal gebruikt maar hier was het wel heeel heeel erg hoor. Maar goed moet iedereen lekker zelf weten ik erger me erniet aan .
Trouwens er liepen weer mooie mannen
Ik denk dat het drugs gebruik hier gewoon meer opviel..
Op grote feesten is het terrein van het feest uitgestrekter (meerdere halen of grotere ruimte)... en dan zie je het niet.. Bij het free festival zit je dichter op elkaaren dan zie je eerder dat iemand wat gebruikt..
Nou ik kan je vertellen dat er duidelijk meer werd gebruikt als op een gemiddeld feest! Vond het zelf ook opvallend.. maar ach, ik stoor me er niet aan! Vaak juist wel lachen...
Overigens lopen er veel mensen te zeiken, over het feit dat het een kut feestje was, de bier niet smaakte, de muziek niet goed was, en de mensen er niet uit zagen, etc.
Denk eens na...
Je hebt toch geen kaartje hoeven te kopen hiervoor?
Ook ben je toch niet verplicht geweest om hier naar toe te komen, of wel soms?
Op grote feesten is het terrein van het feest uitgestrekter (meerdere halen of grotere ruimte)... en dan zie je het niet.. Bij het free festival zit je dichter op elkaaren dan zie je eerder dat iemand wat gebruikt..
daarna hebben ze alles definitief dichtgegooid (t/m 20.00 ofzo), en lieten ze alleen nog mensen eruit
Ik heb me hier goed vermaakt hoor! Goede muziek en sfeer was top!
Luister pikkie, drugs word overal veel gebruikt...
Of het nou veel of weinig is, het gebeurt toch!
Jij irriteert je blijkbaar om mensen, en houd zich er bezig mee..
Moet je niet doen
Get a life, en kijk naar jezelf kneus....
Hoor jezelf dat praten!