Partyflock

Forumonderwerp · 826174

Waarschuw beheerder
als je kids hebt mag je dan nog feesten of moet je je dan als
ouder gedragen?
Waarschuw beheerder
donateur
waarom niet?
:o
Waarschuw beheerder
donateur
zoek een balans, je kan het combineren mits verstandig...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
whaha jezus hoor je wel wat je zegt?

als ouder gedragen :| zijn daar regels voor?
je moet je verantwoording nemen voor je kinderen, maar je mag jezelf niet vergeten ..
je leeft ook voor jezelf. niet alleen voor je kinderen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tuurlijk mag je dan nog stappen als je ouder bent hoef je toch niet alleen thuis te zitten :no:
alleen het stappen word wel minder omdat je verantwoording heb en niet altijd oppas..
Waarschuw beheerder
Tuurlijk als je soms gaat stappen betekend dat toch niet dat je je niet als ouder gedraagt.
Zolang je maar je verantwoordelijkheden neemt!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 11 november 2005 om 11:55:
je moet je verantwoording nemen voor je kinderen, maar je mag jezelf niet vergeten ..

Waarschuw beheerder
donateur
alles mag:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 november 2005 om 11:52:
ouder gedragen?

ligt eraan hoe oud je bent en waar je dan heengaat:P

Zag laatst een forum over een kerel die met zn vriendin wil leren hakkuh, volgens mij waren ze beide al 35 ofzo, en hadden het partyen nog op ouwere leeftijd ontdekt...

...ben ik toch blij dat ik op mn 17de voor het eerst naar een feestje ging en niet nog op mn 27ste of 37ste....
Waarschuw beheerder
Beter laat dan nooit Pollie :)

Waarschuw beheerder
Ik ben moeder van 2 kinderen

En ik ga 1x in de 2mnd te stappen ;)

Want ik leef niet alleen voor me kinderen :no:

Waarschuw beheerder
begrijp me niet verkeerd ik vind dat dat zeker kan maare ik krijg vaak te horen dat je dat als moeder toch echt niet meer kan maken

Waarschuw beheerder
dacht bijna dat ik gek was omdat ik juist denk dat je jezelf niet mag vergeten
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 november 2005 om 12:03:
maare ik krijg vaak te horen dat je dat als moeder toch echt niet meer kan maken

ohhh de mening van anderen.. tsja, gelukkig weten DIE altijd precies hoe het hoort :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P a l l y op vrijdag 11 november 2005 om 12:02:
Beter laat dan nooit Pollie

op het gebied van drugsgebruik volgens mij niet hoor :no:

Uitspraak van mickey'D op vrijdag 11 november 2005 om 12:06:
ohhh de mening van anderen.. tsja, gelukkig weten DIE altijd precies hoe het hoort

idd...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :D pollie :D op vrijdag 11 november 2005 om 12:08:
op het gebied van drugsgebruik volgens mij niet hoor

Haha ja okey daar doelde ik ook niet op ik doelde op het feesten op zich.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :D pollie :D op vrijdag 11 november 2005 om 12:08:
ohhh de mening van anderen.. tsja, gelukkig weten DIE altijd precies hoe het hoort

dat is wel zo makkelijk dan let er niemand op hun
Waarschuw beheerder
donateur
begrijp me niet verkeerd ik vind dat dat zeker kan maare ik krijg vaak te horen dat je dat als moeder toch echt niet meer kan maken

Misschien wordt het tijd dat je jezelf wat minder aantrekt van wat andere mensen zeggen (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van P a l l y op vrijdag 11 november 2005 om 12:09:
op het gebied van drugsgebruik volgens mij niet hoor

gebruik nu ook nog wel eens maar niet als ik de kids de dag erna heb (gedeeld ouderschap)

Waarschuw beheerder
donateur
tuurlijk maar wel met mate:jaja:
Waarschuw beheerder
Van wie mag dat wel of niet? Je bent toch oud en wijs genoeg om zelf te beslissen wat je doet???? O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 november 2005 om 12:13:
gebruik nu ook nog wel eens maar niet als ik de kids de dag erna heb (gedeeld ouderschap

Nou ik neem ook heeeeeeeeeeeeeel soms nog wel eens wat
Maar idd nooit als ik de volgende dag me kids heb!!

Die gaan dan bijvoorbeeld een weekendje na mijn schoonouders
En me schoonouders vinden het geweldig als de kinderen daar zijn...

Maar ik ben altijd eerlijk geweest tegen me ouders en me schoonouders
Zij weten dat wij af en toe wat nemen!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 november 2005 om 12:15:
Maar ik ben altijd eerlijk geweest tegen me ouders en me schoonouders
Zij weten dat wij af en toe wat nemen!!

ben ik helemaal voor heb er nooit stiekem over gedaan laatst vertelde mn moeder dat ze een joint had gerookt hahaha wist niet wat ik hoorde maar ik vind het wel minder dat je er op word veroordeeld door over het algemeen mede ouders
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
je blijft toch een eigen leven houden?

alleen gaan je kinderen voor! O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van afwazig!!! op vrijdag 11 november 2005 om 11:55:

vind ik ook (Y)!

vind niet dat je als je een kind hebt nachten helemaal :vaag: kan thuiskomen..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik vind van wel !
ben zelf ook moeder en ga heel afentoe ook stappen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van afwazig!!! op vrijdag 11 november 2005 om 11:55:

Precies.

Kijk, het is dan niet elk weekend feest. Maar van ons hoeft dat ook echt niet meer. We hebben in t weekend ene keer visite, andere keer lekker filmpje kijken.
Zo'n 1 keer in de maand gaan we stappen en gaat de kleine vent uit logeren voor een nachtje.
Waarschuw beheerder
ik ben zelf ook moeder
en ga af en toe ook flink uit me dak
vind dat ook nog moeten kunnen
als je er duidelijke afspraken over hebt

Waarschuw beheerder
dus moeders en vaders PARTY ON !!!!!

Waarschuw beheerder
Moet de eerste die mij komt vertellen dat dat niet zo is nog tegenkomen :D

Wat een vraag :frusty:

En bovendien zo dubbel als het maar zijn kan (y)
Waarschuw beheerder
helemaal niets aan toe te voegen ;)

Waarschuw beheerder
Kheb zelf ook een zoontje en ik ga best nog wel eens stappen.
Het is natuurlijk niet meer zoveel als voordat ik mama werd.
Ik zorg voor goede oppas ( hij slaapt dan mijn ouders)
En ik zorg er ook voor dat ik mij meer inhoud met drank, want de volgende heb ik natuurlijk wel mijn zoontje weer..

Dus ik zou niet weten waarom ouders niet mogen stappen

Waarschuw beheerder
cker weten dat ik nog lekker op stap ga,,als ik kindjes heb!
leven is te kort om alleen maar thuis te zitten toch!

Waarschuw beheerder
tuurlijk mag dat!..ik geniet er volop van...en ik geloof dat ze het ook nog wel leuk vinden dat hun moeder gaat stappen...en zolang hun er geen last van hebben...om het weekend zijn ze bij hun vader...dan merken ze al helemaal nix...een moeder mag toch ook genieten...??
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga nu 4x per jaar stappen, en de kleine is dan de hele zondag onder de pannen, dus ik kan het zo gek maken als ik zelf wil....

Waarschuw beheerder
donateur
ouder gedragen?

Je bent ook een ouder als je soms (lees duidelijk SOMS) je eigen plezier ook hebt

zolang jij niet elke week nachten doorhaalt in de kroeg is er niets mis mee :no:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Je kan het toch combineren

Waarschuw beheerder
waarom niet??

even weg met zijn tweeen is ook belangrijk..
Waarschuw beheerder
Als je een oppas hebt kun je gaan toch?
Je kinderen hebben er geen last van of je thuis bent of op stap bent, ze slapen dan toch?
Zolang je het niet te gek maakt...
Mijn ouders gaan ook al zo lang als ik me herinner elk weekend opstap, en heb er nooit last van gehad hoor!
Waarschuw beheerder
donateur
Vooral blijven doen!!! Niks mis mee, daardoor kan je er zelf vaak ook weer ff tegen!!!

Ga nog regelmatig op stap en mijn dochter vindt het alleen maar leuk, en haar vriendinnen niet minder....Proberen me nu zover te krijgen dat ik ze meeneem ;-)

Waarschuw beheerder
lijkt me duidelijk....
je kan echt nog wel elk weekend uit..alleen wat drugs en afteren betreft moet je wel beetje inhouden;)
Waarschuw beheerder

das behoorlijk kansloos dan....Ik ken zat vrienden van mij die nog steeds stappen...Ook al hebben ze dan een kleine thuis regelen ze toch wel oppas en gaan ze toch af en toe nog mee......Je moet toch ook af en toe ff lekker uit je dak kunnen gaan, juist als je altijd klaar moet staan voor je kind(eren).....

En wat je omgeving daarover zegt zou ik lekker schijt aan hebben. Zolang jij er altijd bent voor je kindertjes dan zit dat wel goed hoor....
Waarschuw beheerder
donateur
Als je elk weekend je kind(eren) bij een oppas dumpt om zelf los te gaan dan twijfel ik wel een beetje aan je prioriteiten... Maar eens in de zoveel tijd goed los vind ik gewoon kunnen.

Mijn zoon is 9 maand nu en ik ga ook af en toe nog wel stappen... Morgen naar ILT bijvoorbeeld.. Basje lekker in de verwenmode bij opa en oma.. Iedereen happy toch?

Vind alleen drugs en overmatig drankgebruik niet kunnen... De risico's zijn te groot en je bent er altijd een paar dagen brak van en dat vind ik wel onverantwoordelijk en niet kunnen als je kinderen hebt, zeker niet als je er zelf voor zorgt
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb een dochtertje van 2, en ik ga een keer in de maand naar een groot feest. Dan passen mn ouders op, dag erna kan ik heerlijk uitslapen, echt super :lief:
Waarschuw beheerder
Lekker belangrijk wat iemand daar van zegt! Ik heb er af en toe gewoon behoefte aan om een keer in de 2 a 3 maanden even los tegaan,maar wel met de gedachte dat ik mijn dochtertje de volgende middag weer heb.;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hier nog een paps en mams van 4 kids (11 t/m 15 jr) die nog regelmatig lekker uit hun bol gaan op een goed feest op graag een nachie doorzakken met vrienden....

Als je op zn tijd niet goed voor jezelf zorgt kun je dat ook niet voor n ander, is onze instelling ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eel-Nath op zaterdag 12 november 2005 om 21:06:
Hier nog een paps en mams van 4 kids (11 t/m 15 jr) die nog regelmatig lekker uit hun bol gaan op een goed feest op graag een nachie doorzakken met vrienden....

Als je op zn tijd niet goed voor jezelf zorgt kun je dat ook niet voor n ander, is onze instelling

Groot gelijk ! Ik sleur ook elke maand een goede vriend van me mee naar een Club/Discotheek...Die is ook papa maar die ene zaterdagavond is van hem !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ A2G op zaterdag 12 november 2005 om 21:10:
Groot gelijk ! Ik sleur ook elke maand een goede vriend van me mee naar een Club/Discotheek...Die is ook papa maar die ene zaterdagavond is van hem !

helemaal mee eens

Waarschuw beheerder
donateur
tuurlijk mag je nog feeste as je kids heb..
dat doe k ook...all1 ni zo vaak

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 11 november 2005 om 11:55:
als ouder gedragen zijn daar regels voor?

Helemaal mee eens.......
Waarschuw beheerder
donateur
Natuurlijk mag je dan nog stappen ;)
Niet iedere week, maar eens in de zoveel tijd moet kunnen hoor.
Ff stoom afblazen zeg maar.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 november 2005 om 11:05:
als ouder gedragen zijn daar regels voor?

ben ik ook helemaal mee eens
Waarschuw beheerder
waarom niet

Waarschuw beheerder
donateur
ouder gedragen?

wie zegt dat als je naar feesten gaat dat je je dan niet als ouder gedraagt????

mijn kids vinden t alleen maar leuk dat ze zo'n coole mamma hebben

Mijn jochie: Ik heb tenminste een coole mamma, mijnes gaat naar houseparties EN heeft verstand van computers!
En wat doet jouw mamma in t weekend?
Ander jochie: gewoon thuis op de bank tv-kijken
Mijnes: jakkes wat saai
Ander jochie: ja had ik ook maar zo'n vet gave mamma als jij

:D I rest my case :$

Waarschuw beheerder
ik heb een zoontje van 1 en het is af en toe wel eens goed om lekker te gaan stappen want dan kom je weer helemaal tot je zelf en kan je er weer lekker een poosje tegen
Waarschuw beheerder
ouder gedragen?

Ja tuurlijk, maar je mag wel stappen als de kids er maar geen hinder en last van ondervinden...

Waarschuw beheerder
toen mijn zoon nog een baby was ... ben ik 1x wezen stappen ... nu hij mijn schoenen past :) ... ga ik gewoon stappen :) ... hoe ouder ze worden .. hoe meer vrijheid je terug krijgt :)

Waarschuw beheerder
ja!
Waarschuw beheerder
Tuurlijk kan dat! Gister op stap geweest met me vader en zusje en de buren. Zij hebben een baby maar die was bij haar moeder. Gewoon een keer met z'n alle en het was super gezellig. :d

Waarschuw beheerder
ja je mag dan nog stappen, waarom niet? Gewoon zorgen dat je kinderen in goede handen zijn dan :yes:
Waarschuw beheerder
Tuurlijk mag je nog stappen, en net als Maarten al aangeeft, je kinderen moeten gewoon goed ondergebracht zijn. En als je kinderen een bepaalde leeftijd hebben kan je zelfs samen gaan :)
Waarschuw beheerder
Ach joh als je kinderen er geen last van hebben. Als dat het enige is wat je doet.... Hoeveel ouders gaan niet stappen maar liggen wel de hele dag dronken te wezen thuis...Vind ik veel ergerrrr
Waarschuw beheerder
Helaas ken ik ouders die vaker naar een groot feest gaan, drugs gebruiken (slikken, snuiven) en drinken, daarna in de auto stappen en naar huis rijden (vaak verder dan 1 uurtje rijden).

De dag erna zijn ze brak en halen hun kind op bij schoonouders ... leuk zo'n weekend met je kind lekker vrij en mams of/en paps ligt te garen op de bank ...

Zekers mag je op stap als ouder, zou niet goed zijn, maar sorry, verantwoordelijkheid vind ik het belangrijkste.
Wat je zelf doet, prima, maar wat 'als' er ooit iets gebeurd onderweg wat vertel je dan je kids? (als je het al na zou kunnen vertellen)

Misschien een beetje te dramatisch, zoals ik het hier beschrijf, maar toch ...

Waarschuw beheerder
super simmie heeft zoiezo gelijk helemaal mee eens!!!
en hier boven heeft ook gelijk!!!
met je lijpe kop achter het stuur stappen!!!!heeel fout
pak je lekker een taxi openbaar vervoer je blijft bij vrienden pitten die dichtbij wonen of je zorgt voor een BOB en weet tot hoever je gaat het kan ook verkeerd aflopen
in de dicotheek of op het feest zelf
weet wat je doet dat is het beangrijkste
stappen kan zoiezo wel je bent moeder dat betekend nog niet dat je bejaard bent en dat je leven is afgelopen!!!
eens in de tijd moet kunnen
en als je gedeelde ouderschap hebt zoals om het weekend
jaaaa dan kan je dus 2x in de maand weg
heeeeel goed om even op te laden en al je energie er uit te gooien

lekker man.....!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
waarom niet je brengt je kinderen gewoon na een oppas ofzo
Waarschuw beheerder
Natuurlijk mag je stappen als je kids hebt! Zolang je ze niet ieder weekend gaat dumpen zodat je op stap kan, en niet bij je kids gaat zitten met een dronken harses is het oké vind ik :)

Waarschuw beheerder
Ik heb een zoontje van 2 jaar oud en heb zeker nog wel de behoefte om op stap te gaan! Even weer helemaal Kelly te zijn en me niet bezig te hoeven houden met hem. Heerlijk! :D

Overigens doe ik dit niet iedere week hoor! Ik probeer 1x per maand een lekker stapavondje in te plannen voor mezelf!

Waarschuw beheerder
EG WEL heb zelf ook een zoontje van 13 maanden :):)

Waarschuw beheerder
met mate liefst zit ik thuis bij mn kids en mn liefie en doen we dingen samen en onze vrienden hebben ook allemaal al een gezin of zijn getrouwd en heb een sociaal levendje!!

Nee die tijd is voor mij geweest af en toe een feesje is leuk maar niet teveel :d
Waarschuw beheerder
donateur
je kan je toch ook als ouder gedragen en lekker stappuh... zolang je maar niet dronken of in de war bij je kind aan komt...
als ik nog zo'n stapfanaat ben over een aantal jaar drop ik me kind echt wel bij me ma zodat ik lekker een heel weekend los kan gaan:D

Waarschuw beheerder
Natuurlijk mag je nog stappen!
Ik heb zelf ook een dochtertje van 15mnd, het laatste feestje waar ik ben geweest is DEFQON.
Moet zeggen dat ik het erg naar mn zin heb gehad!
Als je een paar keer per jaar (of vaker) lekker uit je dak kan gaan, WAAROM NIET! Opa & Oma passen wel op

Waarschuw beheerder
Moet toch kunnen? Als je kinderen in goede handen zijn, waarom dan niet?!?
Wij hebben 2 kinderen, eentje van 4 en eentje van 11 maanden en wij gaan samen zo´n 2 keer per jaar naar een feest, en gaan dan helemaal los. We genieten dan weer even puur van elkaar en van de muziek en....Vind dat we dat soms wel even nodig hebben. En de kinderen zijn bij mijn moeder of bij mijn schoonmoeder en dus in goede handen, en niemand die iets merkt aan ons de volgende dag als we ze ophalen, en we doen gewoon leuke dingen met ze die zondag.
Waarschuw beheerder
waarom niet je moet het natuurlijk niet te gek maken maar je kan het best een beetje combineren
Waarschuw beheerder
Ja, maar ik vind niet dat pa en ma dan helemaal koekie waus mogen gaan!!!

Zou ik niet doen iig

maar verder, uitgaan kan och?
Waarschuw beheerder
Ik vind van wel :yes:
mijn moeder gaat nog meer opstap als mij :P
enne k geef dr niks om..ben wel voort gewend dat ze ooit een nachtje niet thuis komt of dat ze om een uur of 4 nog aan de bel staat en dr sleutels was vergeten ofzo..
Waarschuw beheerder
donateur
TUURLIJK MAG JE STAPPEN! Mijn vriendin heeft ook 2kids en zo nu&dan heeft ze ook wel weer is zin in een Party! Niks mis mee toch! :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Tuurlijk niet, zolang het maar niet iedere week feest is :nee:
Waarschuw beheerder
Kan best stappen, als je de volgende dag ook weer klaar staat voor je kind :D

Waarschuw beheerder
ja why not..
je bent er zelf bij hoe oud je kinderen neemt..
als je jonger bent ja.. dan wil je gewoon nog echt uit gaan..
zorg dan voor un oppas;)
en hoezo zou je niet meer uit mogen ..
ok al zijn je kinderen ouder..
uitgaan is voor niemand verboden toch..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Vicky_ op dinsdag 15 november 2005 om 12:29:
Kan best stappen, als je de volgende dag ook weer klaar staat voor je kind

of je bent zo slim om je kind te dumpen bij opa en oma en later op te halen:P

Waarschuw beheerder
tuurlijk mag je dan nog gaan stappen
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op dinsdag 15 november 2005 om 17:32:
of je bent zo slim om je kind te dumpen bij opa en oma en later op te halen

:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op dinsdag 15 november 2005 om 17:32:
of je bent zo slim om je kind te dumpen bij opa en oma en later op te halen

Is ook een optie, maarja je kan je kind moeilijk elk weekend bij Granny brengen :/

Waarschuw beheerder
tuurlijk moet kunnen vind ik oma en opa passen graag op de kleinkinderen:p

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Aniekskuh :bounce: op vrijdag 11 november 2005 om 15:16:
Als je een oppas hebt kun je gaan toch?

:jaja:

Waarschuw beheerder
het is voor je kindere beter denk as je minder gestrest ben omdat je ff een avondje ben loss gegaan haha as se lekker bij oma zitten no problem ja togh?!?!?!x

Waarschuw beheerder
ik ga af en toe wel even lekker los :bounce:

en mijn kleine merkt er niks van, dus waarom niet :D
Waarschuw beheerder
beter zo laat mogelijk kinderen, zo kun je nog ff geniete
Waarschuw beheerder
Maar natuurlijk mag dat!! Wij hebben zelf ook een zoontje, die overigens ook helemaal gek is van house-muziek :woeptidoe: Ik vind het ook een soort ontspanning voor jezelf, zolang je het maar met mate doet is er helemaal niks aan de hand!! :respect:

Waarschuw beheerder
natuurlijk mag je nog uitgaan als je kinderen hebt.
wat een onzin dat je niet zou mogen! twee van mijn vriendinnen die altijd mee uitgaan als we gaan hebben ook allebei al 2 kinderen.. Wat maakt dat uit! Hun moeten toch ook een verzetje hebben!!

Waarschuw beheerder
ja dit moet af en toe zeker kunnen, alleen vind ik dat drugs dan op uitzonderingen na niet meer kan.

Waarschuw beheerder
Ik neem mijn dochter binnenkort mee naar een feest.
Als ze dan zo graag wil ,dan maar met mij mee.
Waarschuw beheerder
Vind wel dat je dan nog mag stappen..
Maar je neit elke week helemaal lam zuipen vind ik..
Waarschuw beheerder
Heb een zoontje van 7 maanden, stappen kan dan echt wel! Lieve opa's en oma's of tante passen op en dat gaat prima! Je kunt alleen niet spontaan gaan stappen, moet het wel goed plannen! Paar keer per jaar feest kan en mag best!

Waarschuw beheerder
ik heb twee kids en ga 1 keer in de maand stappen moet kunnen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
waarom zou da nie mogen.. als je je kind(eren) gewoon bij bijv. je ouders ofzo laat slapen dan is er toch niks aan de hand!
Waarschuw beheerder
Waarom je kids dumpen?.Kinderen vinden het helemaal geweldig om uit logeren te gaan.Dus draai het eens om....................Jij doet hun een plezier dat ze mogen logeren en dan ga je zelf ook maar iets doen tog?.Anders zitten wij het hele weekend alleen thuis op de bank:p.

Ik heb twee jongens van 5 en 3 en die vinden het super cool als papa en mama een avondje gaan "stampen".
Het komt niet veel voor.Maar als we gaan gaan we losssss.Zo kunnen we ook leuke en ontspannen ouders zijn.En leuke dingen met hun doen!

Het leven houd niet op als je kids en veel verantwoording hebt.

Leef En Geniet Ervan!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tuurlijk, waarom niet? Je moet natuurlijk niet elk weekend weggaan, maar af en toe kan geen kwaad en denk dat je kinderen het ook wel leuk vinden om een keer bij opa en oma of vriendjes te logeren :) vonk zelf ook geweldig dus :P
Waarschuw beheerder
Ik heb twee kids en die vinden het toppie als ik weg ga ,,de oudste van 9 (jongetje),die is ook helemaal weg van de feesten waar wij heen gaan.
Wil ook altyd alles weten ,waar het is ,wie er draait
en natuurlijk wil die altyd foto's en filmpjes zien
En mijn meissie 4 jaar ,,,die vind het ook super als ik weg ga ,,Gaat ze altyd kijken wat aan ga doe en ze helpt me met mijn haren make-up.
En hun helemaal blij ze gaan ergens logeren :),,
en andere dag ,na het uitslapen weten ze dat we altyd
lekker gaan rond ryden en natuurlijk niet te vergeten de
MAC.DONALDS.. Nee papa's en mama'gewoon lekker gaan
gaan stappen ,:cheer: dat doet je goed ,,En uiteindelijk hun ook ,:yes: ,

Waarschuw beheerder
Tuurlijk mag je feesten.Heb er 3 en heel het jaar staat in het teken van die 3 rakkertjes.Mogen wij dan ook af en toe eens uit ons dak gaan.Maar tussen feesten en feesten bestaat natuurlijk een groot verschil.Wij gaan ook helemaal los maar de dag of dagen erna zijn wij er weer helemaal voor de kids.Niks is leuker om je remmen helemaal los te gooien.Zie wel het nut niet in om vaker dan eens per 3 maanden te gaan.Dat is dan wel mijn mening!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
mijn dochtertje is 2 en een half.vroeger gingen mijn vriend en ik vaker uit dan nu.nu ga ik een paar keer per jaar lekker helemaal los.mijn vriend gaat niet meer mee,heb daar niet zoveel zin in op het moment.als ik dan weg gaat,neemt hij haar heel de zondag mee en gaan ze leuke dingen doen.ik mag dan heel de zondag op mijn bedje blijven!!!maar dat zou ik niet iedere week hoeven flikken.
zoals ik al zei.een keer in de zoveel tyd,moet kunnen,en heb ik ook nodig.

Waarschuw beheerder
Natuurlijk mag je stappen, ik zou niet weten waarom niet!
Als het kind er maar niet onder lijdt...
Het lijkt mij juist wel lekker als je zo heel af en toe dan ff helemaal tot jezelf kan komen, ff rust, ff geen kids...
Ik zie het wel eens bij mijn moeder, ze is altijd druk bezig met van alles en af en toe is ze er gewoon aan toe om iets voor haar zelf te doen, of ik neem dr gewoon lekker mee!!!:D
Waarschuw beheerder
De dag erna zijn ze brak en halen hun kind op bij schoonouders ... leuk zo'n weekend met je kind lekker vrij en mams of/en paps ligt te garen op de bank ...

Zekers mag je op stap als ouder, zou niet goed zijn, maar sorry, verantwoordelijkheid vind ik het belangrijkste.
Wat je zelf doet, prima, maar wat 'als' er ooit iets gebeurd onderweg wat vertel je dan je kids? (als je het al na zou kunnen vertellen)

Misschien een beetje te dramatisch, zoals ik het hier beschrijf, maar toch ...

helemaal mee eens

wij gaan ook eens in de zo veel tijd op stap. wij zorgen er altijd voor dat die kleine jongen goed wordt onder gebracht en dat we helemaal helder zijn en vooral scherp als we hem weer ophalen

dan moet het kunnen wil ook graag naast me kind waar ik heel erg veel van hou en ales voor doe soms ook nog wel is een klein beetje gek doen en leven !!!! -:0 :-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van www.mark.HOLLAND op zaterdag 19 november 2005 om 22:00:
verantwoordelijkheid vind ik het belangrijkste.

Precies, Ik zal later als ik kinderen hebben echt nog wel naar feesten gaan.
Maar zoals hier boven al gezegd word: Verantwoordelijkheid is het belangerijkste.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~* J L Z *~ op zondag 20 november 2005 om 16:28:
Precies, Ik zal later als ik kinderen hebben echt nog wel naar feesten gaan.
Maar zoals hier boven al gezegd word: Verantwoordelijkheid is het belangerijkste.

helemaal mee eens:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Just Barbara op zondag 13 november 2005 om 19:39:
Helaas ken ik ouders die vaker naar een groot feest gaan, drugs gebruiken (slikken, snuiven) en drinken, daarna in de auto stappen en naar huis rijden (vaak verder dan 1 uurtje rijden).

Zeer slechte zaak..
Waarschuw beheerder
Ik zie geen reden om je meteen als 50+ er te gaan gedragen. Je moet toch het goede voorbeeld geven.

Werkzaam bij Afterdreams
Waarschuw beheerder
donateur
hee tuurlijk mag je stappen doe ik ook zo af en toe je moet het ook niet gaan overdrijven natuurlijk
whaaaa ieder weeekend tuis zitten? nou dacht het niet laat mamma maar zo af en toe uit haarbolletje gaan hoor hahahaha
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 november 2005 om 20:04:

Zeer slechte zaak..

Altijd een slechte zaak.. Of je nu wel of geen ouders bent!!

Maar stappen mag hoor, zijn we nu we ouders zijn ineens geen mens meer die behoefte heeft aan een avondje uit?

En ik kan de volgende dag goed voor mijn kind zorgen, hij heeft het niet eens door dat ik misschien een slokkie teveel op gehad zou hebben.

kijk, gaar zijn de volgende dag en dat afreageren op je kind dat kan natuurlijk niet, maar dat spreekt voorzich! :D

Waarschuw beheerder
Tuurlijk ken dat gewoon t kindje dumpe :nocheer: :O

:9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 november 2005 om 19:48:
Tuurlijk ken dat gewoon t kindje dumpe

dat zijn ze 18 jaar geleden vergeten bij jou jammer :devil:

Waarschuw beheerder
is dat zo ?! weet je meer als ik :D

Waarschuw beheerder
ja en nee, ik persoonlijk vind dat je best op stap kan gaan natuurlijk niet iedere week, maar 1s in de maand moet zeker kunnen.
maar hier in ut dorpje is een cafe, waar een man en een vrouw bijna iedere x hun kinderen meenemen.tot een uur of 2 s'nachts.
kinderen van 5,9en de jongste is 12 maanden.
dat vind ik niet kunnen, je ziet aan ze dat ze ram moe zijn en die vrouw die zegt ze maar iedere keer dat ze moeten gaan spelen.
vind ik dus hendig te ver gaan!
Uitspraak van Marly op donderdag 24 november 2005 om 17:32:
Maar stappen mag hoor, zijn we nu we ouders zijn ineens geen mens meer die behoefte heeft aan een avondje uit?

Ben ik het mee eens, ken zelf iemand die in die situatie zit en dat verloopt prima... :yes:
Zolang je als stappende ouder je kind maar niet gaat achteruitstellen ofzo :no:
Waarschuw beheerder
donateur
tja, op z'n tijd gewoon en niet zo schandalig vaak!
en als je wil gaan zorgen dat je zeker 'n goede oppas hebt.
met mate moet het kunnen en je moet niet overdrijven want je hebt per slot van rekening voor kinderen gekozen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ruudvaneijk op donderdag 24 november 2005 om 22:33:
tja, op z'n tijd gewoon en niet zo schandalig vaak!
en als je wil gaan zorgen dat je zeker 'n goede oppas hebt.
met mate moet het kunnen en je moet niet overdrijven want je hebt per slot van rekening voor kinderen gekozen

:yes:
ik moet ooit zo vaak oppassen bij een gezin dat ik het ooit gewoon zielig vind dat de ouders zo vaak gaan stappen, maja ieder z'n eigen keus. Ik zou het met mate doet idd.

Waarschuw beheerder
donateur
en als ik uit ga wil ik de dag er na lekker kunnen bij komen en alles laten uitwerken hahah pas savonds wil ik me lievie pas weer zien

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 08:45:
en als ik uit ga wil ik de dag er na lekker kunnen bij komen en alles laten uitwerken hahah pas savonds wil ik me lievie pas weer zien

Wat een denigrerende en egoistische opmerking.Als wij los zijn gegaan dan wil ik als ik thuis kom een paar uurtjes slapen,zodra ik dan wakker ben moet mijn kleinste engel gewoon bij mij zijn.

Weet je wat je kunt doen.Eens wat minder drinken en wat minder drugs gebruiken dan heb je dit niet.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 09:31:
Weet je wat je kunt doen.Eens wat minder drinken en wat minder drugs gebruiken dan heb je dit niet

Wat een denigrerende en egoistische opmerking.Als wij los zijn gegaan dan wil ik als ik thuis kom een paar uurtjes slapen,zodra ik dan wakker ben moet mijn kleinste engel gewoon bij mij zijn.

hee wat lul ij nou joh ten eerste vind hij het geweldig als ie kan logeren en ik drink niet neem wel een pilletje en als ik lekker eerst wil bij komen en dan die kleine zien wat is daar mis mee?????

Waarschuw beheerder

Dit moet ieder lekker voor zich weten. Als wij op stap gaan dan slaapt mijn zoontje ook lekker bij opa en oma. We slapen lekker uit en wanneer we daar zin in hebben kunnen we hem weer op komen halen. Wat is daar dan mis mee? 9 van de 10x zijn mijn ouders dan toch met hem de hort op dus wij genieten van deze spaarzame slaapuurtjes!

Weet je wat je kunt doen.Eens wat minder drinken en wat minder drugs gebruiken dan heb je dit niet.laatste aanpassing 25 november 2005 09:31

Dit slaat ook helemaal nergens op. Er zijn mensen die niet drinken en niets gebruiken en dan ook lekker een keer bij willen slapen. Dus je zult echt met betere argumenten moeten komen dan dit!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 10:45:
bij willen slapen

Nou betrokken persoon geeft toch toe dat ze drugs gebruikt dus mijn argument is niet eens suggestief.

En wat betreft dat bij slapen,daar kan ik nog wel inkomen.Maar je roes uitslapen is toch wel wat anders.Je hebt een bepaalde verantwoording naar je kinderen toe,dus keur je dit gedrag dan ook goed als je kinderen later drugs gebruiken en de kinderen dumpen totdat ze zijn uitgeslapen en de drugs zijn uitgewerkt??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 10:45:
Dit moet ieder lekker voor zich weten.

Dit is een forum en daarom discussier ik mee.Mijn mening is geen wet voor jullie maar wel MIJN wet.Ik wil alleen maar duidelijk maken wat ik ervan vind.

Als je geen verantwoordelijkheids gevoel hebt moet je dat zelf weten.Iedereen zijn meug.Ik vind dat je gewoon op stap kunt gaan en zoveel drugs moet gebruiken wat jij nodig vind.Maar dan moet je wel eens aan je kinderen denken of je eigen gedrag wel tolerant genoeg is om dit voort te zetten en de kinderen hun grote voorbeeld af te nemen!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tuurlijk mag je feesten..
waarom niet mag je geen lol meer hebben ofzo als je een kind heb :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 11:09:
tuurlijk mag je feesten..
waarom niet mag je geen lol meer hebben ofzo als je een kind heb :/

helemaal mee eens

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 11:01:
Nou betrokken persoon geeft toch toe dat ze drugs gebruikt dus mijn argument is niet eens suggestief.

oké hier heb je een punt. Maar als je nou een x goed doorgezakt bent, kind is bij oma... ben je dan nog steeds onverantwoordelijk bezig? Kijk, drank en drugs zijn allebei niet goed maar drugs zijn in mijn ogen wel een tikje erger.. Of niet?

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 11:06:
Ik wil alleen maar duidelijk maken wat ik ervan vind.

Dat moet je vooral ook blijven doen! :flower:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 11:15:
ben je dan nog steeds onverantwoordelijk bezig

Lieverd je bent verantwoordelijk bezig als je kinderen de volgende morgen thuis komen en jij weer met volle moed ze opwacht.

Dat de kinderen niet eens merken dat je gisteren los bent gegaan

Dat je niet uit moet slapen of in je nest moet blijven liggen tot de volgende avond.

En ik vind drugs geen tikkeltje erger als je er maar verstandig mee omgaat!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 11:19:
Lieverd je bent verantwoordelijk bezig als je kinderen de volgende morgen thuis komen en jij weer met volle moed ze opwacht.

Dat de kinderen niet eens merken dat je gisteren los bent gegaan

Dat je niet uit moet slapen of in je nest moet blijven liggen tot de volgende avond.

En ik vind drugs geen tikkeltje erger als je er maar verstandig mee omgaat

weet je wat jij moet doen,gewoon ergens anders gaan lopen bemoeien als me kind thuis komt ben ik wer fris en fruitig hoor en me kind heeft een leuke dag gehad dussss ga ff ergens anders lopen zeiken en ik ga er zeer zeker goed mee om weet jij niks van !!!!en ik lig niet in me nest tot de volgende avond heb je mij niet zien zeggen!!! ik slaap een paar uurtjes en verder gewoon ff relaxen MAG HET JA!!! PFFFFF

Waarschuw beheerder

Maar wie zegt dat ze dat niet doet dan? Ben je erbij dan? Jij hebt niet het recht om zo over een ander te oordelen. Dat jij het niet zo zou aanpakken zoals zij dat doet betekent niet dat jij een betere ouder bent ofzo.

Waarschuw beheerder
En ik vind drugs geen tikkeltje erger als je er maar verstandig mee omgaat!

En waar baseer je het dan op dat zij hier niet verstandig mee omgaat?

Nee vriend, je roept een hoop onzindingen vanachter je pc'tje vandaan!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 12:46:
en ik lig niet in me nest tot de volgende avond heb je mij niet zien zeggen!!!

Nee maar dit zegt mij genoeg.37 jaar en dan nog steeds onverantwoordelijk tja wat moet ik daarvan zeggen.Ik bemoei me trouwens nergens mee ik geef mijn mening daar is een discussieforum voor.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 12:46:
als me kind thuis komt ben ik wer fris en fruitig hoor

Heb nog nooit iemand gezien die pilletje vreet en dan binnen 10 uurtjes weer fris en fruitig is.Misschien ben je wel van fruitella gemaakt!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 13:04:
Nee vriend, je roept een hoop onzindingen vanachter je pc'tje vandaan!

juist ja kan je wel zeggen ja...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 13:03:
betekent niet dat jij een betere ouder bent

Waar stel ik dat dan??Wel bij de feiten blijven.

je roept een hoop onzindingen vanachter je pc'tje vandaan!

En dat mag jij gerust roepen.Daar ga ik me niet druk om maken.

En daarom voer ik deze discussie

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 13:05:
Heb nog nooit iemand gezien die pilletje vreet en dan binnen 10 uurtjes weer fris en fruitig is.Misschien ben je wel van fruitella gemaakt!

pilletjes!!!! wie zeg nou dat ik er heel veel neem
je bent echt niet goed jij!!!!
ja 37 ja bijna 38 zelfs en nog steeds harstikke verantwoordelijk
!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 13:07:

ach flikker toch op

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 13:09:
ach flikker toch op

Ik hou ook van jou
:cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 13:11:
Ik hou ook van jou

bha viezerd

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 13:09:
pilletjes!!!!

Waar is die S is mijn woord pilletje??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 13:07:
Waar stel ik dat dan??Wel bij de feiten blijven.

je roept een hoop onzindingen vanachter je pc'tje vandaan!

En dat mag jij gerust roepen.Daar ga ik me niet druk om maken.

Ik vind het een behoorlijke zinloze discussie want je staat niet open voor de mening van een ander!

Jij loopt maar te blaten over verantwoordelijkheid blabla maar wat weet jij nou helemaal van de mensen op dit forum? Helemaal niets! je leest af en toe eens wat en daar baseer je je mening op. Wat natuurlijk prima is, je mag je eigen mening hebben. Maar wat je nu allemaal loopt te roepen slaat nergens op. Dus ik zou me lekker met mezelf en mijn eigen verantwoordelijke gezinnetje bemoeien! :gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 13:12:
je leest af en toe eens wat en daar baseer je je mening op

Dat is het hem juist.Daar baseer ik inderdaad mijn mening op.Zoals jij nu je mening verkondigd over mij.Omdat je leest wat ik schrijf.

Zou je dat niet doen zou je je geen mening kunnen vormen.Ik sta zeker open voor iemands mening maar keur hem af.

Wat is daar mis mee.Zoals jij mij berichtjes niet op waarde schat,schat ik jou berichtje niet veel inhoudelijker in!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 13:12:
Ik vind het een behoorlijke zinloze discussie want je staat niet open voor de mening van een ander!

Jij loopt maar te blaten over verantwoordelijkheid blabla maar wat weet jij nou helemaal van de mensen op dit forum? Helemaal niets! je leest af en toe eens wat en daar baseer je je mening op. Wat natuurlijk prima is, je mag je eigen mening hebben. Maar wat je nu allemaal loopt te roepen slaat nergens op. Dus ik zou me lekker met mezelf en mijn eigen verantwoordelijke gezinnetje bemoeien

[img width=60 height=118 cacheid=001289bc001708b5ff6c34c91a01198a3c]http://i28.photobucket.com/albums/c229/kiespijn/skeletbid.gif[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 13:15:
Dat is het hem juist.Daar baseer ik inderdaad mijn mening op.Zoals jij nu je mening verkondigd over mij.Omdat je leest wat ik schrijf.

Zou je dat niet doen zou je je geen mening kunnen vormen.Ik sta zeker open voor iemands mening maar keur hem af.

Wat is daar mis mee.Zoals jij mij berichtjes niet op waarde schat,schat ik jou berichtje niet veel inhoudelijker in!

wat jij afkeurd intreseerd me geen reet maar dat je zulke dingen zegt en niet eens de mensen kent dat vind ik erg dom

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 13:17:
niet eens de mensen kent dat vind ik erg dom

Jou boeit het geen reet??

Hahahaha laat me niet lachen anders zou je niet reageren!

Je vind me nu dom alleen al om het feit dat ik het niet eens ben met je manier van formuleren.

Ik zeg toch niks nieuws?
Waarschuw beheerder
donateur
ouder gedragen?

Natuurlijk wel...je krijgt verantwoordelijkheid erbij en minder tijd voor andere dingen, maar je leven is niet meteen voorbij ;p gewoon lekker droppen (klinkt lulliger dan het is bedoelt natuurlijk ;)) bij je ouwelui en feesten...niks mis mee hoor...:cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 13:15:

Maar wie geeft jou toch gevoel dat het zo interessant is wat jij allemaal verkondigt? Jij denkt dat misschien maar geloof me, dat is echt niet zo. En ik heb geen mening over jou, simpelweg omdat ik je niet ken. Het enige waar ik een mening over heb zijn de uitspraken die jij doet over ouders die hun verantwoordelijkheid niet nemen blablabla. En daar reageer ik op!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Little Jesz op vrijdag 25 november 2005 om 13:21:
gewoon lekker droppen (klinkt lulliger dan het is bedoelt natuurlijk

Dit is nu een perfecte formulering!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 13:19:
Jou boeit het geen reet??

Hahahaha laat me niet lachen anders zou je niet reageren!

Je vind me nu dom alleen al om het feit dat ik het niet eens ben met je manier van formuleren.

Ik zeg toch niks nieuws?

tjonge jonge wat een simpel geval ben je zeg!!!!
het boeit me niet wat je afkeurd !!!ik reageer op jou omdat je dingen verkondigd die niet waar zijn

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 13:19:

Je moet LEZEN vriend, ze vindt je dom omdat je dingen roept over zaken waar je helemaal niets van weet! 9over haar persoonlijke situatie dan hè?) Ze heeft nergens gezegd dat ze jou dom vindt!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 13:22:
Het enige waar ik een mening over heb zijn de uitspraken die jij doet over ouders die hun verantwoordelijkheid niet nemen blablabla. En daar reageer ik op!

En daar baseer ik mijn mening dus ook op.

Je zult een geweldige vrouw zijn en babbie zeker ook,dat zul je mij ook niet zien ontkennen.

En je hebt helemaal gelijk ik kan jullie niet net zoals jullie mij niet kunnen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 13:23:
Dit is nu een perfecte formulering!

Dus jij brengt je kleine meid nooit naar opa en oma om samen met je vrouw/vriendin een leuke avond te gaan hebben? :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 13:24:
ze vindt je dom

nergens gezegd dat ze jou dom vindt!

Okay dan!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 13:25:
Je zult een geweldige vrouw zijn en babbie zeker ook

Zijn we ook O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 13:25:
Dus jij brengt je kleine meid nooit naar opa en oma om samen met je vrouw/vriendin een leuke avond te gaan hebben? :/

Ik heb erzelfs 3 om weg te brengen,en ja ik breng ze ook weg.

Maar als ik dan wakker word dan wil ik ze meteen weer bij mij hebben.Is toch maar een mening!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van voele mestbeer op vrijdag 25 november 2005 om 13:25:
Je zult een geweldige vrouw zijn en babbie zeker ook

Zijn we ook O:)
voele mestbeer citeer
Zullen we het daarop houden.Misschien dat we ons eens op een feest zien.Kunnen we onder het genot van een drankje of misschien iets anders lekker lullen.Hehehehe
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ze heeft nergens gezegd dat ze jou dom vindt!

ALS PERSOON!

:gaap:

vent, wat ben je vermoeiend zeg

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 13:28:
vent, wat ben je vermoeiend zeg

Dan reageer niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 13:27:
k heb erzelfs 3 om weg te brengen,en ja ik breng ze ook weg.

Sorry, zag er maar 1 op de foto ;-)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 13:28:
Misschien dat we ons eens op een feest zien

3-12 Tiësto HMH, ben jij de eerste! :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 13:27:
Maar als ik dan wakker word dan wil ik ze meteen weer bij mij hebben.Is toch maar een mening!

ja dat is wat jij wilt van mij hoef tie niet meteen thuis te komen als ie het naar zijn zin heeft maar als jij dat fijn vind moet je dat zeker doen
maar ik zie hem s'avonds wel dat vind ik fijn klaar
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 13:29:
Sorry, zag er maar 1 op de foto ;-)

Ja die andere moet ik nog even inscannen.

Waarschuw beheerder
Ik persoonlijk vind de discussie nu wel zinloos genoeg. Dus ik nok ermee. Heb nog wat werk te doen en dat moet ook gedaan worden! :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 13:32:
Ik persoonlijk vind de discussie nu wel zinloos genoeg. Dus ik nok ermee. Heb nog wat werk te doen en dat moet ook gedaan worden!

ja precies kap er ook mee nu
HAVE FUN!!!
Waarschuw beheerder
donateur
kinderen hebben betekend niet dat ik als ouder moet stoppen met leven!!
Het betekend ook niet dat ik WAUS mijn kidz kan opvoeden.
Conclussie: blijf lekker feesten zolang de oppas er is!!
Waarschuw beheerder
wat een vage discussie een ouder moet er gewoon ALTIJD voor hun kindreren zijn. stappen doe je maar als ze slapen. beetje triest als moeder om nog een wat pillen te slikken:vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ramirez Blanco op zaterdag 26 november 2005 om 09:33:
ALTIJD voor hun kindreren zijn. stappen doe je maar als ze slapen

beetje triest als moeder om nog een wat pillen te slikken:vaag:

Waarschuw beheerder
Stappen ja hoor waarom niet als je het maar verantwoordelijk doet en je kinderen niets tekort is er geen probleem lijkt me...

Waarschuw beheerder
donateur
wat een vage discussie een ouder moet er gewoon ALTIJD voor hun kindreren zijn. stappen doe je maar als ze slapen. beetje triest als moeder om nog een wat pillen te slikken

ben er altijd voor me kind hoor!!!!en ik stap ook als ie slaapt hij heeft daarna gewoon nog een leuke dag bij opa en oma niks mis mee en dat ene pilletje ook niet so!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben zelf nu ook zwanger en ik zal straks als de beeb er is, heus wel weer af en toe gaan stappen. Maar lang niet meer zoveel als voorheen:)

En daar kiezen we ook zelf voor, ga natuurlijk geen kind "krijgen" om het vervolgens elk wknd bij opa en oma te dumpen, omdat ik zo graag wil stappen.

En als ik uitga, dan zal het echt alleen maar bij een paar mixjes/biertjes blijven, want drugs gebruiken als je een kind heb, vind ik echt not done:no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 november 2005 om 15:40:
want drugs gebruiken als je een kind heb, vind ik echt not done:no:

er zouden meer mensen een voorbeeld mogen nemen aan U
Waarschuw beheerder
donateur
drugs gebruiken als je een kind heb, vind ik echt not done :no:

er is veel verschil in 'gebruiken' he. sommige doen op 1avond een halfje. en de ander doet bijv 3pillen en wat coke. ik denk dat ieder voorzich wel weet wat wel en niet kan, en zeker als je de verantwoordelijkheid heb voor een kindje.

voor de zwangerschap moet je ook al een lange tijd niks gebruikt hebben. anders is er een kans dat het kindje geboren wordt met een hersenbeschadiging of een andere beschadiging. drugs blijft langer in je bloed zitten dan sommige mensen denken. ze zeggen dat het na 6dagen niet meer aantoonbaar is, maar er zal altijd een spoor achterblijven van drugsgebruik.

Waarschuw beheerder
donateur
En als ik uitga, dan zal het echt alleen maar bij een paar mixjes/biertjes blijven, want drugs gebruiken als je een kind heb, vind ik echt not done

een pilletje kan heus geen kwaad als je et maar niet overdrijft en trouwens drank is ook niet alles ook weer als je er maar goed mee omgaat x

Waarschuw beheerder
wat een vage discussie een ouder moet er gewoon ALTIJD voor hun kindreren zijn. stappen doe je maar als ze slapen. beetje triest als moeder om nog een wat pillen te slikken

Helemaal mee eens:D Toch goed dat er meer mensen zo denken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 november 2005 om 18:05:
Helemaal mee eens:D Toch goed dat er meer mensen zo denken

Ik werd door die zelfde mening helemaal afgemaakt.Stappen vind ik okay maar nogmaals echt verantwoordelijk ben je niet als je gewoon pillen slikt als moeder of vader!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ga natuurlijk geen kind "krijgen" om het vervolgens elk wknd bij opa en oma te dumpen, omdat ik zo graag wil stappen.

En dit blijft voor mij nog de meest voor de hand liggende reden om heel af en toe te gaan stappen!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van n0uky op zaterdag 26 november 2005 om 17:26:
er is veel verschil in 'gebruiken' he. sommige doen op 1avond een halfje. en de ander doet bijv 3pillen

Er zit voor mij geen verschil tussen een halfje of 3 hele, drugs is drugs!!Ik vind het echt uit den boze. Wie weet wat er in een halfje zit:/ Je zal er maar van op de 1e hulp komen en dan moet je je vader en moeder bellen, om te zeggen dat je maag is leeggepomt:/

Uitspraak van n0uky op zaterdag 26 november 2005 om 17:26:
voor de zwangerschap moet je ook al een lange tijd niks gebruikt hebben.

Ik gebruikte al heel lang niet meer, voordat ik zwanger raakte:)

Waarschuw beheerder
stappen is ook okay...en nee pillen is niet mijn pakkie aan...je kunt fun genoeg hebben zonder...en daarna weer gewoon naar de kids,maar goed ,ieder zijn mening :-)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 november 2005 om 18:16:
heel af en toe te gaan stappen!

Dat is heel wat anders dan elk wknd;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 november 2005 om 18:18:
Dat is heel wat anders dan elk wknd;)

Ik vind drugs heerlijk.Maar sinds ik mijn laatste dochterje heb vind ik het goed geweest.Je mag ook wel eens volwassen worden.Sommige mensen menen altijd kind te moeten blijven.En hun kind(eren) maar dumpen.Dat is dacht ik niet de bedoeling van vader moeder zijn!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 november 2005 om 18:17:
je kunt fun genoeg hebben zonder

Nee maar er zijn hier dames die mij wijs willen maken dat een pilletje binnen een paar uur weer compleet uit hun lichaam is.

Alleen al het feit dat je kinderen thuis komen en jij je nog steeds verkankerd voelt.Lekker verantwoordelijk ben je bezig.Maar wel later de kinderen alles verbieden!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 november 2005 om 18:18:
Dat is heel wat anders dan elk wknd

juist!!! ben pas 7 keer uit geweest dit jaar x

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 november 2005 om 18:20:
En hun kind(eren) maar dumpen.Dat is dacht ik niet de bedoeling van vader moeder zijn!

dumpen? een kind dump je niet ze hebben een leuke dag bij opa en oma hoor!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 november 2005 om 18:22:
Alleen al het feit dat je kinderen thuis komen en jij je nog steeds verkankerd voelt

bulshit man wie zegt dat ik me verkankerd voel als ik thuis kom en goed heb geslapen na 1 of twee pilletjes
Waarschuw beheerder
donateur
kanonne zeg wat een gezeik!!
* dus als je kinderen hebt is een pilletje teveel maar alcohol is ok?
* dus als je kinderen hebt moet je "burgelijk" worden anders ben je geen goede ouder?
* dus stappen mag alleen als ze slapen en je ze niet "dumpt"?

Volgens mij zijn over het algemeen ouders , jong of oud best in staat zelf beslissingen te maken die in hun leven het beste past.

conclusie:.....respecteer een ieder zijn mening en ik geloof niet dat we zitten te wachten op commentaar dat we het helemaal fout doen.
Ga anders op een andere site de pedagoog uit hangen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van de ENIGE goeiste op zaterdag 26 november 2005 om 19:56:
ik geloof niet dat we zitten te wachten op commentaar dat we het helemaal fout doen.

Slik jij dan maar wijs door!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 november 2005 om 20:05:

slappe ouwehoer bha

Waarschuw beheerder
ouder gedragen?

ik vind dat je als ouder gewoon af en toe moet kunnen stappen het is ook ff je ontspanning!! teminste dat vind ik zelf ik zorg 7 dagen in de week alleen voor me dochter en vind het daarom heerlijk dat ik af en toe ff lekker der uit kan!!

(K)
Waarschuw beheerder
Wel een beetje belachelijk als je da zelf ni kan uitmaken en t dan nog als vrag stellen hierzo.
Je kind staat toch op de eerste plaats lijkt me en daar zou je dan altijd mee bezig moeten wezen en tuurlijk kan je op tijd en stond wel es een party meenemen mor das eerder schaars lijkt me of je kids moeten al wat ouder zijn maar dan nog........
Waarschuw beheerder
Waarom niet

Waarschuw beheerder
Ik zou niet weten waarom je niet meer zou mogen stappen...

Als je het maar niet te gek maakt dan is er toch geen probleem?
Ik bedoel als je volledig van de kaart thuis komt en je moet je dan nog de hele dag bezig houden met je kind(eren) lijkt het me niet echt verstandig, anders is het geen probleem.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
uitgaan ok zeker niet ieder weekend en zullen we dan helemaal mniet over drugs beginnen. ouders horen hun kinderen het goede voorbeeld te geven. en niet de volgende morgen nog onder de drugs in bed blijven liggen of dat kind verzorgen. als ouder moet je je verantwoordelijkheden kennen en nemen en daar hoort drugs absoluut niet in thuis en de mensen die het wel doen zijn behoorlijk kansloos bezig en daar tegen kan ik maar 1 ding zeggen je bent je kinderen niet waard en wordt eens volwassen.
Waarschuw beheerder
donateur

schijnbaar vindt je het erg moeilijk om andere meningen te respecteren en vindt je jou eigen mening erg belangrijk.
je hebt niet eens kunnen lezen of ik wel of niet slik , snuif of zuip.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van de ENIGE goeiste op zaterdag 26 november 2005 om 19:56:
kanonne zeg wat een gezeik!!
* dus als je kinderen hebt is een pilletje teveel maar alcohol is ok?
* dus als je kinderen hebt moet je "burgelijk" worden anders ben je geen goede ouder?
* dus stappen mag alleen als ze slapen en je ze niet "dumpt"?

Volgens mij zijn over het algemeen ouders , jong of oud best in staat zelf beslissingen te maken die in hun leven het beste past.

conclusie:.....respecteer een ieder zijn mening en ik geloof niet dat we zitten te wachten op commentaar dat we het helemaal fout doen.

:respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 november 2005 om 18:14:
Ik werd door die zelfde mening helemaal afgemaakt.

Je moet lezen vriend, je werd afgemaakt omdat jij dacht het recht te hebben om mensen persoonlijk aan te vallen op zijn of haar verantwoordelijkheid als ouder.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 november 2005 om 18:20:
Ik vind drugs heerlijk.Maar sinds ik mijn laatste dochterje heb vind ik het goed geweest

Dus bij de 1e 2 ben je blijven gebruiken? WAT LUL JE DAN? Ben je toch net zo fout bezig geweest? Ga dan niet nu de moraalridder uithangen alleen maar omdat je nu gestopt bent!

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 november 2005 om 18:22:
Nee maar er zijn hier dames die mij wijs willen maken dat een pilletje binnen een paar uur weer compleet uit hun lichaam is.

Ik heb dat niemand horen zeggen hoor :no:

Ja pa.. :x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 13:21:
Je moet lezen vriend, je werd afgemaakt omdat jij dacht het recht te hebben om mensen persoonlijk aan te vallen op zijn of haar verantwoordelijkheid als ouder.

Het zal me reet roesten hoe jij erover denkt.Feit blijft dat je een onverantwoordelijke moeder bent.PUNT.Als jij meent met die leeftijd nog pilletjes te moeten slikken zegt dat meer over jou dan over mij.

En ja na een paar jaar ben ik er inderdaad mee gestopt,niet alleen voor mijn kinderen maar ook voor mezelf.Drugs zijn niet goed te praten schat wat jou inbreng dan ook moge zijn.Dat jij als moeder meent te moeten gebruiken zegt iets over je verantwoordelijkheid ten opzichte van je kinderen.Het is niet alleen kleinzielig maar ook je moreel is wat dat betreft ver te zoeken.Jij meent mij jou wet op te leggen door je onsamenhangend geneuzel dat is je goed recht.Maar mij snoert niemand de mond en zeker jij niet!

Moraalridder my ass schat.Dit heeft wat met normen en waarden te maken,iets wat jij blijkbaar nooit hebt geleerd!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hohohohoho wie zegt dat ik gebruik? Heb je me dat ergens horen zeggen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 14:46:
Dit heeft wat met normen en waarden te maken,iets wat jij blijkbaar nooit hebt geleerd!

:gaap:

daar gaan we weer... :x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van de ENIGE goeiste op maandag 28 november 2005 om 12:50:
schijnbaar vindt je het erg moeilijk om andere meningen te respecteren en vindt je jou eigen mening erg belangrijk.
je hebt niet eens kunnen lezen of ik wel of niet slik , snuif of zuip.

Dat waren gouden tijden , spannend en niet weten waar we heen gaan!! En dat alles onder het genot van een Hullekie!offe die met een kuiltje offe......offe ibizaatjes...salemiakkies...en de stanley`s.

Do I need to say more dude?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 14:48:

Heb je het nou tegen mij? Want de tekst die jij citeerd is niet van mij hoor..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 27 november 2005 om 23:13:
uitgaan ok zeker niet ieder weekend en zullen we dan helemaal mniet over drugs beginnen. ouders horen hun kinderen het goede voorbeeld te geven. en niet de volgende morgen nog onder de drugs in bed blijven liggen of dat kind verzorgen. als ouder moet je je verantwoordelijkheden kennen en nemen en daar hoort drugs absoluut niet in thuis en de mensen die het wel doen zijn behoorlijk kansloos bezig en daar tegen kan ik maar 1 ding zeggen je bent je kinderen niet waard en wordt eens volwassen.

Lees dit maar eens,dit is nu iets waar ik me helemaal in kan vinden!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 14:52:
Heb je het nou tegen mij? Want de tekst die jij citeerd is niet van mij hoor..

En ik zou niet goed kunnen lezen??

Trouwens je ziet er goed uit en als ik heel goed kijk zie ik toch echt dat je geen dude bent!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 14:53:
Lees dit maar eens,dit is nu iets waar ik me helemaal in kan vinden!

Ik snap je punt hoor, je hoeft mij daarin niet te overtuigen.. :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 14:54:
Trouwens je ziet er goed uit

:flower: das dan weer lief van je ;-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 14:57:
:flower: das dan weer lief van je ;-)

Kan ik ook zijn.Het gaat er gewoon om dat ik me irriteer aan dingen die in MIJN ogen eigenlijk niet kunnen.Het is dan natuurlijk niet eerlijk om dingen te insinueren,die met geen mogelijkheid te controleren zijn.Jij hebt je mening en die heb ik ook.Goed trouwens dat onze meningen verschillen anders waren we al lang uitgepraat.Door mijn voormalig drugsgebruik weet ik dan wel weer te vertellen dat het niet zo snel is uitgewerkt.Je bent dus ook niet na 1 a 2 pillen binnen 5 uurtjes weer fris en fruitig!
Waarschuw beheerder
donateur
Wat ik me alleen afvraag...

Ik 'hoor' mensen zeggen dat drugsgebruik uit den boze is als je een keertje gaat stappen...
maar is het wel normaal dan als iemand zich een stuk in zn reet zuipt? (Wat vaak gebeurd?)

Stappen als je kinderen hebt kan natuurlijk best, tis maar net hoe je dat stappen invult.
Kindertjes gewoon een nachtje of desnoods twee bij oma/opa. Moet kunnen toch?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 15:02:
Je bent dus ook niet na 1 a 2 pillen binnen 5 uurtjes weer fris en fruitig!

Ik heb ook genoeg achterover gegooid, wees maar niet ongerust! ;-)

Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 15:02:
Het gaat er gewoon om dat ik me irriteer aan dingen die in MIJN ogen eigenlijk niet kunnen.

Ik irriteer me ook weleens aan dingen maar ik vind niet dat mij dat dan het recht geeft om iemand die die dingen doet af te branden. Wie ben ik om daar wat over te zeggen? Wij zijn niet allemaal hetzelfde en doen niet dezelfde dingen hetzelfde. En ik vind dat je dat ook moet accepteren! :flower:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Curl~ op maandag 28 november 2005 om 15:08:
Ik 'hoor' mensen zeggen dat drugsgebruik uit den boze is als je een keertje gaat stappen...
maar is het wel normaal dan als iemand zich een stuk in zn reet zuipt? (Wat vaak gebeurd?)

Daar heb je een punt: waarom zijn drugs slechter in de ogen van vele mensen en alcohol niet? Ik denk dat het allebei niet verstandig is, er kan van alles met je gebeuren...

Toch bijzonder dat alcohol dan meer geaccepteerd is dan drugs..

Waarschuw beheerder
tuurlijk heb je helemaal gelijk in.Heb ik je al verteld dat je er best goed uit ziet.Nee even serieus iedereen heeft een mening en mag die uitdragen.Godsedank zijn er veel meningen anders hadden we niks om over te kletsen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 15:10:
Heb ik je al verteld dat je er best goed uit ziet

haha blijf je aan de gang? ;-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 15:13:
haha blijf je aan de gang? ;-)

Als ik in die poppetjes van je ogen kijk wel ja.Niks mis mee of word dat een nieuwe discussie.Je man mag maar wat blij zijn met jou.:cheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 15:10:
Toch bijzonder dat alcohol dan meer geaccepteerd is dan drugs..

Op de drugs kon ik makkelijker reeel blijven nadenken dan met alcohol.Dus wat mij betreft verbieden ze dat ook maar.Ik drink graag een pilsje en meteen de shag en siggies ook verbieden.Trouwens ik rook en drink dus dat mag deze keer geen optie zijn om een discussie te beginnen.
Waarschuw beheerder
donateur
Het gaat er niet om dat je het moet verbieden, maar dat mensen wel weten waar ze mee bezig zijn. En dat geld voor drugsgebruik maar misschien nog wel meer voor alcoholgebruik.

Alleen als je stomdronken bent, wordt erom gelachen, als je flink uit je dak bent, wordt erom geroddeld

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Curl~ op maandag 28 november 2005 om 15:20:
als je flink uit je dak bent, wordt erom geroddeld

Is ook zo n fabeltje.

Drugs gebruiken en dan denken dat iedereen het over jou heeft.Hehehe
Waarschuw beheerder
donateur
:/ Geroddeld in de zin van: onverantwoordelijk, dat doe je toch niet, etc etc.

terwijl als je stomdronken bent geweest is het (y) gezellig, lache,

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Curl~ op maandag 28 november 2005 om 15:27:
:/ Geroddeld in de zin van: onverantwoordelijk, dat doe je toch niet, etc etc.

terwijl als je stomdronken bent geweest is het (y) gezellig, lache,

Tja de een vind dit erger dan de ander.Ik drink altijd water op feesten.Moet natuurlijk ook weer naar huis!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 15:15:
Je man mag maar wat blij zijn met jou.laatste aanpassing 28 november 2005 15:19

Is hij ook! (L)

Uitspraak van ~Curl~ op maandag 28 november 2005 om 15:20:
Alleen als je stomdronken bent, wordt erom gelachen, als je flink uit je dak bent, wordt erom geroddeld

Ja want nogmaals, het lijkt erop dat alcohol meer geaccepteerd wordt dan drugs...
Waarschuw beheerder
donateur
Wordt het ook

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Curl~ op maandag 28 november 2005 om 15:33:
Wordt het ook

Maar dat is toch raar?
Waarschuw beheerder
donateur
Tsjah, is ook raar, en daarnaast behoorlijk hypocriet. Maar goed.

Waarschuw beheerder
ouder gedragen?

Feesten mag altijd, maar met mate ;)

Waarschuw beheerder
Stel je voor:

Je hebt een gezellig feestje thuis en de kids liggen op bed. Je bent samen lekker aan het doorzakken met je vrienden. Een van de kinderen komt uit bed en blijkt helemaal niet in orde te zijn.. Je moet dus met je kind naar de dokter... Sta je dan...:S helemaal sikker te zijn...

En ik ken een verhaal van mensen met kinderen die thuis pillen slikken en ook op een gegeven moment met een van de kinderen naar de dokter moest. Ouders konden gewoon niet weg omdat ze té ver heen waren. Uiteindelijk zijn ze er wel gekomen maar zijn ze door de dokter de kamer uitgezet.:vaag:

Kijk, dan ben je dus onverantwoordelijk bezig!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 16:02:
Stel je voor:

Je hebt een gezellig feestje thuis en de kids liggen op bed. Je bent samen lekker aan het doorzakken met je vrienden. Een van de kinderen komt uit bed en blijkt helemaal niet in orde te zijn.. Je moet dus met je kind naar de dokter... Sta je dan...:S helemaal sikker te zijn...

En ik ken een verhaal van mensen met kinderen die thuis pillen slikken en ook op een gegeven moment met een van de kinderen naar de dokter moest. Ouders konden gewoon niet weg omdat ze té ver heen waren. Uiteindelijk zijn ze er wel gekomen maar zijn ze door de dokter de kamer uitgezet.:vaag:

Kijk, dan ben je dus onverantwoordelijk bezig!

Je wilt natuurlijk niet dat ik hier op reageer maar doe het toch even stiekum.

Als je al pillen slikt is het tot daar aan toe,maar doe je het ook nog binnenshuis terwijl je kinderen in dezelfde woning zijn dan ben je je kinderen inderdaad niet waard.Dat is wat je nu zo mooi zei ONVERANTWOORDELIJK!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 16:09:
Je wilt natuurlijk niet dat ik hier op reageer maar doe het toch even stiekum.

Jawel hoor, anders zet ik het niet neer! ;-)

Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 16:09:
Als je al pillen slikt is het tot daar aan toe,maar doe je het ook nog binnenshuis terwijl je kinderen in dezelfde woning zijn dan ben je je kinderen inderdaad niet waard.Dat is wat je nu zo mooi zei ONVERANTWOORDELIJK!

Voor het eerst in al mijn reply's ben ik het met je eens! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Idd als je dan toch écht een avondje los wilt,...zor dat je kids dan elders te logeren zijn of doe het niet..

maar er zijn idd zat mensen die gewoon lekker zuipen in het weekend en de kids op bed, als er dan wat gebeurt...(n)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 16:11:
Voor het eerst in al mijn reply's ben ik het met je eens! :D

Vrienden voor het leven,kameraden tot de laatste dag.Ik wist wel dat het goed zo komen tussen ons.Cheers blue eyes.:cheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Curl~ op maandag 28 november 2005 om 16:11:
Idd als je dan toch écht een avondje los wilt,...zor dat je kids dan elders te logeren zijn of doe het niet..

Als je dan écht zo nodig moet, breng dan idd je kids veilig elders. Stel je voor dat er wat gebeurd.. Nee hoor, ik moet er niet aan denken! :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 16:12:
Cheers blue eyes.

Proost :bier: op onze discussies! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 16:13:
Proost :bier: op onze discussies! :D

Mag ik je trouwens wat vragen M.B.T. je profiel.Hoe heb je dat in je profiel gekregen met welkom en dan de naam van diegenige die er net op zit?

Waarschuw beheerder
Je kan het welkom-plaatje gewoon kopiëren door op je rechtermuisknop te klikken en de eigenschappen over te nemen in je eigen profiel. Als je wilt dat iemands naam erin komt zet je het volgende neer:
[.currentusernick.]

(zonder de punten anders doet hij het niet, maar anders kan ik het je niet laten zien)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 16:19:
Je kan het welkom-plaatje gewoon kopiëren door op je rechtermuisknop te klikken en de eigenschappen over te nemen in je eigen profiel. Als je wilt dat iemands naam erin komt zet je het volgende neer:
[.currentusernick.]

(zonder de punten anders doet hij het niet, maar anders kan ik het je niet laten zien)

Vrouw,meissie,dame je bent geweldig.

Waarschuw beheerder
Weet ik toch... ;-)

En nu ga ik lekker naar huis naar mijn 2 mannen!

Doei doei!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 16:30:
Weet ik toch... ;-)

En nu ga ik lekker naar huis naar mijn 2 mannen!

Doei doei!!

Cheers en veel plezier!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 14:48:
Dat waren gouden tijden , spannend en niet weten waar we heen gaan!! En dat alles onder het genot van een Hullekie!offe die met een kuiltje offe......offe ibizaatjes...salemiakkies...en de stanley`s.

ja ja zoals er al staat he......DAT WAREN GOUDEN TIJDEN!!

Ennieweg deze topic laat mensen goed nadenken over wat wel en niet goed voor onze eigen gezondheid is en die van onze kinderen.

Voorals nog zijn er meer alcoholisten op deze aardkloot dan pillenslikkende ouders (E dan).

Ben benieuwd of er gauw weer een leuke topic komt waar mensen zich groen aan ergeren.....ik vond hem in ieder geval erg geinig!

Waarschuw beheerder
Ik persoonlijk (wat anderen vinden moeten ze zelf weten) vind dat je best mag stappen.
Elke week je kind wegbrengen naar de oppas om te stappen vind ik niet kunnen.
Ik vind ook dat als je kinderen hebt, je moet zorgen als je kids thuis zijn dat je niet naar de klote bent of nog onder invloed van.
Waarschuw beheerder
Ik vind dat het moet kunnen..Maar je moet wel rekening houden met je kids. Hangt ervanaf hoe oud de kinderen zijn maar het is niet leuk voor je kinderen lijkt mij om b.v na het weekend te horen dat je moeder weer ladderzat was en steeds mannen stond te versieren op de dansvloer :S
Waarschuw beheerder
ouder gedragen?

als de vrouw gaat stappen kan de man thuis blijven en als de man gaat stappen kan de vrouw thuis blijven en je er vast hele lieve oma's die op hun kleinkind willen passen als de man en vrouw iets samen gaan doen, en ffies geen last willen hebben van hun kind :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CHEDDAR op dinsdag 29 november 2005 om 16:25:
als de vrouw gaat stappen kan de man thuis blijven en als de man gaat stappen kan de vrouw thuis blijven en je er vast hele lieve oma's die op hun kleinkind willen passen als de man en vrouw iets samen gaan doen, en ffies geen last willen hebben van hun kind

:yes: Now we're talking! ;-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 november 2005 om 20:34:
:yes: Now we're talking! ;-)

Hahahaha.Hoe bedoel je vrije relatie.Sorry maar ben van mening dat je smane beter kunt stappen.Waarom alleen gaan?En schat die ogen he!

Waarschuw beheerder
donateur
tuurlijk mag dat.. misschien als je wat ouder wordt op een andere manier.. mijn ouders zitten ook niet altijd thuis bijvoorbeeld. stappen niet meer zo vaak zoals 'vroeger', maar zitten echt niet alleen maar als saaie pieten thuis

Waarschuw beheerder
Ja duhh tuurlijk mag dat waarom niet?
Als je 't maar niet echt tevaak doet, ik bedoel je hebt wel een kind waar je voor moet zorgen;)
Waarschuw beheerder
moet kunnen toch?
alleen niet al te vaak.
je moet ook een beetje uit de sleur van je leven kunnen gaan...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 november 2005 om 20:34:
als de vrouw gaat stappen kan de man thuis blijven en als de man gaat stappen kan de vrouw thuis blijven en je er vast hele lieve oma's die op hun kleinkind willen passen als de man en vrouw iets samen gaan doen, en ffies geen last willen hebben van hun kind

hehe eindeljk wat zinnigs (K)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 november 2005 om 20:35:
Hahahaha.Hoe bedoel je vrije relatie.Sorry maar ben van mening dat je smane beter kunt stappen.Waarom alleen gaan?

Ik heb een vent die een beetje klaar is met stappen en dus niet meer zo vaak meegaat. Dus als ik ga stappen dan is dat met mijn vriendinnen. Mijn kind is dan dus altijd veilig bij papa thuis.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 november 2005 om 20:35:
En schat die ogen he!

:flower:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 10:10:
:flower:

Als je zo doorgaat heb ik dadelijk het huis vol met roosjes!

Waarschuw beheerder
Gezellig toch? Of hou je niet van roosjes?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 10:24:
Of hou je niet van roosjes?

Ik hou meer van mooie kijkers.Hehehe:cheer::flower:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:bloos:

Waarschuw beheerder
Vind dat wel kunnen.
Ik ga zelf ook nog gewoon op stap.
Heeft me meissie echt geen last van.
Zondags sta ik gewoon weer klaar voor me meissie.

Waarschuw beheerder
donateur
Oke dan maar....

Hier een oud wijf :p die 5 koters heeft.
Graag uitgaat, maar daar wel voor spaart dus.
Uitgaan doen we alleen in de weekenden dat de oudste drie bij hun vader zijn ( HET grote voordeel van scheiden ;) ), en de tweeling het hele weekend(!) bij oma kunnen zijn.
Ja, wij nuttigen wel eens het een of ander, maar omdat we dat dus plannen is dat geen enkel probleem.

Ik hoop dat omdat ik het hele jaar 24 uur per dag voor mijn gezin klaarsta, zij het mij gunnen dat ik af en toe uit m'n dak ga.. Ik ben ook maar een mens ;)
Mijn kids weten altijd waar we naartoe gaan, en dankzij trailers weten ze ook hoe zoiets eruit ziet ;).

Enne, snoepwerk in huis?? NO way!! Daar hebben wij onze vrienden voor om te bewaren. Ik moet er niet aan denken dat er eentje het vind ....

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 01:07:
Oke dan maar....

Hier een oud wijf die 5 koters heeft.
Graag uitgaat, maar daar wel voor spaart dus.
Uitgaan doen we alleen in de weekenden dat de oudste drie bij hun vader zijn ( HET grote voordeel van scheiden ), en de tweeling het hele weekend(!) bij oma kunnen zijn.
Ja, wij nuttigen wel eens het een of ander, maar omdat we dat dus plannen is dat geen enkel probleem.

Ik hoop dat omdat ik het hele jaar 24 uur per dag voor mijn gezin klaarsta, zij het mij gunnen dat ik af en toe uit m'n dak ga.. Ik ben ook maar een mens
Mijn kids weten altijd waar we naartoe gaan, en dankzij trailers weten ze ook hoe zoiets eruit ziet .

Enne, snoepwerk in huis?? NO way!! Daar hebben wij onze vrienden voor om

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 01:07:
om te bewaren. Ik moet er niet aan denken dat er eentje het vind ....

gelijk heb je geniet er maar lekker van doe ik ookxxx

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 09:25:
gelijk heb je geniet er maar lekker van doe ik ookxxx

Dank je!!
Doen we ook hoor, en meestal krijg ik ook wel hele leuke reacties als ik zeg dat ik 5 koters heb ;)
Waarschuw beheerder
ben mama van een vierjarig masterlijk mannetje... ik kom uit een gezin waar het normaal was dat pa op vrijdag zijn loonzakje ging halen in de kroeg en dat we regelmatig feestjes hadden.

ook mocht ik op mijn twaalfde/dertiende al uit, was vaak in tomorrowland (nu outland) of parkzicht te vinden. feestjes en uitgaan zijn nou eenmaal een groot deel van mijn leven en ik zou dat voor geen goud willen/kunnen missen. ik slik graag een :xtc: of neem een beetje :coke: ook ben ik niet vies van een :bier:
ik doe mijn shit niet thuis bewaren want ben bang dat die kleine het misschien vind (jude law acties ben ik vies van). ik ben zeker van mening dat als je mama of papa bent je nog steeds een leven van jezelf hebt en daar ook aandacht aan moet besteden, anders ga je het je kind alleen maar kwalijk nemen.
ik zie het zo, de een gaat 4 keer in de week naar sportschool en ik hou van stappen. daar heeft mijn kleine man niks mee te maken. ik zorg dat ie goed wordt opgevangen als ik weg wil...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Heb n zoontje van drie .In t begin is me vaak n schuldgevoel opgelegd door z n vader waardoor ik inderdaad na t stappen zoiets had van waar ben ik mee bezig maar nu drie jaar later zal t me n worst wezen als ik vind dat ik er s uit moet dan ga ik ,al is de drang nu een heel stuk minder maar ik vind wel dat als je gaat ,je kindje of bij z n vader of bij iemand moet zijn om hem daar zo min mogelijk mee te belasten kinderen voelen pappie of mammie haar fijn aan.En zelf voel je je denk ik dan ook niet helemaal op je gemakkie.Maar als moeder zijnde heb je t af en toe nodig om s stoom af te blazen!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 19:57:
stoom af te blazen!!!

Betekend niet pillen vreten of snuiven dat je erbij neer valt.Sorry hoor dat gaat erbij niet in!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 23:01:
Betekend niet pillen vreten of snuiven dat je erbij neer valt.Sorry hoor dat gaat erbij niet in!

komt hij weer aan!!!!pfff word zo moe van jou...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 23:07:
komt hij weer aan!!!!pfff word zo moe van jou...

Komt het pillen vretende moedertje van 37.Die pas 7 feestjes is geweest(waarvan de laatste 6 weken 5 keer!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 23:09:
Komt het pillen vretende moedertje van 37.Die pas 7 feestjes is geweest(waarvan de laatste 6 weken 5 keer!!!

wat lul je nou pillen vretende moeder das helemaal niet waar!!!! je kent me niet eens lul!!!!
ja ben een paar keer uitgeweest achter elkaar en? daarvoor haast niks ouwehoer ben je

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 23:11:
ouwehoer ben je

Vinden ze hier in het zuiden ook.Maar dan op een prettige manier.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 23:14:
Vinden ze hier in het zuiden ook.Maar dan op een prattige manier.

lekker belangrijk pffff

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 23:15:
lekker belangrijk pffff

Nee dat jij je hier profileert als pillen vretende moeder zegt genoeg.Breng je kinderen maar naar oma,slikken lachen en dan morgenavond de kinderen weer ophalen.Over pffffff gesproken!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 23:16:
Nee dat jij je hier profileert als pillen vretende moeder zegt genoeg.Breng je kinderen maar naar oma,slikken lachen en dan morgenavond de kinderen weer ophalen.Over pffffff gesproken!

vreet geen pillen ik neem een pilletje ja wat heb jij daar over te zeggu helemaal niks en als ik me kind de volgende dag savonds ga halen is er met mij nks aan de hand hoor hoe weet jij dat slik je soms dat je dat weet vertel eens bijdehand!!!!
en als me zoon thuis is heeft hij een super dag gehad en ik een super nacht die dag ervoor
dus ga lekker ergens anders de bijdehand uithangen
walgelijk mannetje bha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 23:25:
vreet geen pillen ik neem een pilletje ja wat heb jij daar over te zeggu helemaal niks en als ik me kind de volgende dag savonds ga halen is er met mij nks aan de hand hoor hoe weet jij dat slik je soms dat je dat weet vertel eens bijdehand!!!!
en als me zoon thuis is heeft hij een super dag gehad en ik een super nacht die dag ervoor
walgelijk mannetje bha

Als iemand walgelijk is dan ben jij het wel.Niet je uiterlijk hoor want dat is meer dan een dikke 9 waard.Maar je muil mag je best eens uitspoelen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 23:30:
walgelijk mannetje bha

Hoofdletters en komma`s zoek op je toetsenbord lieverd??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 23:30:
Hoofdletters en komma`s zoek op je toetsenbord lieverd??

waarom???? is niet belangrijk hier
zie je nou je spoort niet man!!!!
praat niet meer met jou ja ajuuuu

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 23:32:
waarom???? is niet belangrijk hier
zie je nou je spoort niet man!!!!
praat niet meer met jou ja ajuuuu

Eindelijk ben je verstandig geworden.Maar je weet nu wel wat xtc met je harsens doet!
Waarschuw beheerder
donateur
babbie,er is niks mis mee hoor.laat m lekker lullen.ook ik ga af en toe lekker uit mijn dak,en mijn dochtertje merk daar ook helemaal niks van.die gaat lekker leuke dingen met pappa doen.mijn man ouwehoert daar ook niet eens over,die begrijp het wel!!!als het maar niet iedere week is.(y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van miranda010:D op vrijdag 2 december 2005 om 23:36:
babbie,er is niks mis mee hoor.laat m lekker lullen.ook ik ga af en toe lekker uit mijn dak,en mijn dochtertje merk daar ook helemaal niks van.die gaat lekker leuke dingen met pappa doen.mijn man ouwehoert daar ook niet eens over,die begrijp het wel!!!als het maar niet iedere week is.

juist met jou ken ik lullen met hem bha maak geen woord vuil meer aan hem xxxx
Waarschuw beheerder
donateur
heb medelijden met zijn vriendin,zal wel nooit uit mogen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van miranda010:D op vrijdag 2 december 2005 om 23:43:
heb medelijden met zijn vriendin,zal wel nooit uit mogen

owwwww daar komt zo weer een antwoord op van hem hahahahha
tis zo'n dwaas!!!! neee zal ze best niet!! let op komt tie zo....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 23:44:
let op komt tie zo...

Ik ga met mijn vrouw samen.Maar heb het niet nodig om thuis te komen onder de pillen coke of wat dan ook.Je bent pas zielig als je zo verkankerd thuis komt.Pillen de gekste!!!!

Waarschuw beheerder
Ik zeg er verder niks meer op

[img width=320 height=240 cacheid=000af4c2001fc85d3a85f23b1a011d93df]http://photos1.blogger.com/blogger/320/320/320/kac%20xtc%207.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Voele...heb je het ooit wel eens gedaan?? met een pilletje op uitgaan bedoel ik dus...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 23:47:
Je bent pas zielig als je zo verkankerd thuis komt.

ieder zijn ding

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 23:49:
Voele...heb je het ooit wel eens gedaan?? met een pilletje op uitgaan bedoel ik dus...

dat vroeg ik dus ook maar daar geeft tie geen antwoord op moet haast wel want hij weet zooo goed hoe jeje moet voelen na 1 of twee pilletjes!!!!! of wat dan ook
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 23:49:

wat denk jezelf!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 23:51:
dat vroeg ik dus ook maar daar geeft tie geen antwoord op moet haast wel want hij weet zooo goed hoe jeje moet voelen na 1 of twee pilletjes!!!!! of wat dan ook

Lezen lieverd is een moeilijk begrip!
Waarschuw beheerder
jullie zijn allemaal kk gekken. zorg dat je je kind houdt en er voor zorgt
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 23:51:
moet haast wel

slechte ervaring???

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van miranda010:D op vrijdag 2 december 2005 om 23:50:
ieder zijn ding

precies !!!ieder moet zelf weten wat hij wel of niet doet iedereen weet heus wel dat je er niet te gek mee moet doen we zijn niet achterlijk !!!!!

Waarschuw beheerder
Ik weet waar ik over praat maar na al die jaren weet ik ook hoe het voelt om verkankerd thuis te komen.Maar zoals je al zei morgen weer fris en fruitig en zonder drugs op

Waarschuw beheerder
donateur
denk het niet...maar waarom veroordeel je dan wel de mensen die het wel doen? Want het gaat nu weer alleen over moeders, maar over vader wordt weer eens geen woord gezegd.
Die mogen het wel??

Waarschuw beheerder
donateur
oke,,ik was weer eens te laat ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ramirez Blanco op vrijdag 2 december 2005 om 23:52:

nou ik kan je zeggen hou heel veel van me kind en zorg er heel goed voor !!!!!
maar dat bijdehante mestbeer denkt alles te weten hoe het gaat bij mij thuis !!! dusss niet he
bij mij thuis is niks van dat alles te vinden
Waarschuw beheerder
volgen mij ben je wel achterlijk als je drugs gebruikt als je kinderen hebt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 23:53:
Die mogen het wel??

Waar staat dat die het wel mogen.Ik ben gewoon tegen drugs als je kinderen hebt.Kinderen hebben is een wonder.Andere zouden wensen om gezonde kinderen te krijgen!
Waarschuw beheerder
donateur
er word gebruikt NA een zwangerschap,enzeker niet IN een zwangerschap.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van miranda010:D op vrijdag 2 december 2005 om 23:58:
er word gebruikt NA een zwangerschap,enzeker niet IN een zwangerschap

ach laat hem kletsen zielepoot
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ramirez Blanco op vrijdag 2 december 2005 om 23:52:

Jij ben lekker helder! Waarom mot je er gelijk een ziekte bijhalen?
En als je van een feesie houd kan ja niet van je kids houden en er voor zorgen?

Waarschuw beheerder
donateur
whaaa mijn lievie is SUPER gezond!!!!!
gemaakt ZONDER DRUG!!!!
[img width=640 height=480 cacheid=001289bc0016e9f852d9364e1a011d9544]http://i28.photobucket.com/albums/c229/kiespijn/DSC00863.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
dat is zeker een lekker ventje(y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van miranda010:D op zaterdag 3 december 2005 om 00:02:
dat is zeker een lekker ventje

thanks xxx

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 december 2005 om 00:01:

Zeker een lekker ventje!

Waarschuw beheerder
donateur
Zo is dat... ik heb er 5, en allemaal zonder drugs gemaakt.
Het topic is of je mag stappen als je ouder(s) bent.
Mijn mening is dus : JA :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 december 2005 om 00:03:
Mijn mening is dus : JA

:doetiwoep: ikke ook :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
mee eens JA!!!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 december 2005 om 00:03:
of je mag stappen als je oude

Mijn antwoord is ook ja maar dan zonder drugs.PUNT!
Waarschuw beheerder
Uiteraard mag dat. Met of zonder drugs. Moet je toch helemaal zelf weten. (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Ieder zijn mening, maar daarom is het niet nodig moeders af te kraken...
Wat voor hen geldt, is dus blijkbaar niet voor jou. En vice versa...

Gaan we nou gewoon voortaan gewoon lekker stappen op onze eigen manier? ;) ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 december 2005 om 00:07:
Gaan we nou gewoon voortaan gewoon lekker stappen op onze eigen manier?

JA IKKU WEL HOOR
en nu ga ik lekker slapen morgen vroeg op na voetballen
weltrusten allemaal
HAVE FUN!!!
xxx
Waarschuw beheerder
donateur
weltrusten babbie(k)

Waarschuw beheerder
donateur
Slaap lekker ;)

Waarschuw beheerder
donateur
thanks meiden xxx
Waarschuw beheerder
donateur
hee jootje,wat een lievertjes van kindjes heb jij.en dan die tweeling,echt geweldig:respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Dank je wel ;)
Daarom zorg ik er ook voor dat die echt niet bij mij in de buurt zijn als ik van een feest afkom ;)
Waarschuw beheerder
donateur
zo doe ik dat ook :p
Waarschuw beheerder
Als je kinderen hebt mag je dan nog stappen?

Laat ik er het volgende over zeggen;
Waarom niet, waarom zou je ieder weekend thuis bij de kids moeten blijven? Het opvoeden van kinderen is al zwaar genoeg en die stress moet er af en toe gewoon even uit. Voor de een is dat sporten, de ander gaat een avond los. So what! Van een oppas in huis of een weekendje bij opa en oma worden (kleine) kinderen echt niet slechter.
Zorg dan wel dat je kinderen je niet zien of liever helemeel niet thuis zijn als je, na alcohol of iets anders gebruikt te hebben, thuis komt. Dit kan echt niet en dope in huis is echt uit den boze. Je moet er niet aan denken wat er zou kunnen gebeuren. Maak het alleen niet te gek want de volgende dag moet je er weer voor 100% voor ze zijn.

Het belangrijkste is dat je van je kids houd en er altijd voor ze bent wanneer ze je nodig hebben...

Waarschuw beheerder
donateur
Amen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 december 2005 om 00:41:
Amen

Was niet als preek bedoeld hoor.
Het is gewoon mijn menig over dit onderwerp.

Waarschuw beheerder
Tuurlijk mag je dan nog op stap gaan!
Misschien niet zoveel als je zou willen, maar het moet kunnen vind ik.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van X™ op zaterdag 3 december 2005 om 00:06:
Uiteraard mag dat. Met of zonder drugs. Moet je toch helemaal zelf weten.

Kijk, dat vind ik nou eens een verstandige uitspraak. (Y)

Wat een vermoeiende discussie is dit geworden zeg.. :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Het Beest op zaterdag 3 december 2005 om 00:39:

Waarom niet, waarom zou je ieder weekend thuis bij de kids moeten blijven? Het opvoeden van kinderen is al zwaar genoeg en die stress moet er af en toe gewoon even uit. Voor de een is dat sporten, de ander gaat een avond los. So what! Van een oppas in huis of een weekendje bij opa en oma worden (kleine) kinderen echt niet slechter.
Zorg dan wel dat je kinderen je niet zien of liever helemeel niet thuis zijn als je, na alcohol of iets anders gebruikt te hebben, thuis komt. Dit kan echt niet en dope in huis is echt uit den boze. Je moet er niet aan denken wat er zou kunnen gebeuren. Maak het alleen niet te gek want de volgende dag moet je er weer voor 100% voor ze zijn.

Het belangrijkste is dat je van je kids houd en er altijd voor ze bent wanneer ze je nodig hebben...

:respect: Helemaal mee eens (F)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 december 2005 om 00:05:
Mijn antwoord is ook ja maar dan zonder drugs.PUNT!

je lijkt gvd mijn ex wel.....

jouw mening en respect daarvoor, maar respecteer ook onze gedachten over drugs en uitgaan en kinderen hebben.
als je een kind hebt betekent het niet dat je leven is afgelopen. ben van mening dat mijn kind juist een leukere moeder heeft omdat ik effe lekker los kan gaan. met of zonder drugs....

over de verzorging kan ik kort zijn.... er zijn talloze ouders die het er veel slechter vanaf brengen dan ik....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :rot: psychonaatje :rot: op dinsdag 6 december 2005 om 13:36:
je lijkt gvd mijn ex wel.....

Is die ex dan ook de vader van je kind??

Waarschuw beheerder
donateur
ik zou dan 1 x per maand gaan stappen,en dan de kids naar opa en oma toen...de overige 3 weekenden in de maand zal ik die helemaal met de kinderen doorbrengen,naar de dierentuin enzo !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 december 2005 om 15:07:
Is die ex dan ook de vader van je kind??

ja helaas wel....

de voetnoot moet overigens wel gemaakt worden dat mijn ex het tijdens zijn uitstapjes het niet zo nauw neemt met de alcohol consumptie (volgens mij even erg dan als drugs), dus bij mijn ex hypocrisie aanwezig...
Waarschuw beheerder
Zkr mag dat :jaja: Zo lang de kinderen er niet onder lijden!
Waarschuw beheerder

Mee eens!
Een probleem word het wel als je kinderen, met hun vrienden, mee op stap willen:(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jacq op donderdag 8 december 2005 om 13:29:
Een probleem word het wel als je kinderen, met hun vrienden, mee op stap willen

tegen die tijd mogen ze wat mij betreft mee... als ze zich niet schamen voor zo'n ouwe trut :p

edit: wel zonder de drugs en alcohol dan....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
neem je gwoon de kinderwagen mee tog??
Waarschuw beheerder
haha ...

mijn zoon is vier en afgelopen zomer met feyenoord open dag draaide dj paul... die kleine van mij was de ster van de dansvloer :)

dus meegaan later als ie groot is zit er dik in (y)

Waarschuw beheerder
als je kinderen hebt, wil niet zeggen dat je niet meer mag leven

Waarschuw beheerder
mm ik vind ook dat je gewoon kan stappen als je kinderen heb maar ik ben ook van mening dat elk weekend stappen als je kinderen heb niet goed is
overal waar TE voor staat is niet goed
de kinderen zitten doordeweeks op school en ik zie het hier bij mezelf de kinderen stellen het ook op prijs om samen een gezellig weekend te hebben zonder dat mama zo moe is van het feesten :)
ik ga dus ook soms lekker stappen en laat mijn kinderen dan bij opa en oma zouden hun niet willen oppassen dan zou ik zelf nooit weg gaan
hoe vaak zie je niet dat kinderen bij vreemden worden achter gelaten of bij hele jonge kinderen die een centje willen bij verdienen zodat mams of paps of beide kunnen gaan stappen
gr. elise

Waarschuw beheerder
ik ga gewoon stappen,ik heb mn leven ook nog hoor,en wil niet zeggen dat ik me op moet sluiten in huis!

Waarschuw beheerder
Tuurlijk mag dat! :)
Waarschuw beheerder
Waarom zou dat niet mogen!?:S

Waarschuw beheerder
Ja, Maar niet meer zoveel als vroeger?!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja idd stappen moet kunnen als je er maar weer voor 100% bent als je keine thuis komt
en idd het is niet meer zoveel als vroeger maar jah heb er iets heel moois voor terug

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
neem die knakkers gewoon mee naar een feest of de kroeg in, ze moeten vroeg leren.. geef ze gewoon wat pillen en drank, wedden dat ze plezier hebben .. en jij ook.
Waarschuw beheerder

Het belangrijkste is dat je van je kids houd en er altijd voor ze bent wanneer ze je

:respect: Hier hoef ik niets meer aan toe te voegen ;-)
Waarschuw beheerder
waarom nie,,zou het wel met mate doen !!

Werkzaam bij Stylez-eventz
Waarschuw beheerder
donateur
Ja hoor
Waarschuw beheerder
tuurlijk :yes:

Waarschuw beheerder
Mijn dochter gaat gewoon mee (vanaf haar 17e)

Waarschuw beheerder
Tuurlijk mag dat, noodzaak hier zelfs, door lekker los te gaan zo nu en dan(elke week gaat niet meer idd) laad ik de batterij op zodat ik een leuke vader ben als ik ze heb! Als je kids hebt is je leven niet voorbij hoor, al zie ik om me heen genoeg voorbeelden voor wie dat wel geldt haha! Achter de geraniums kan altijd nog toch? En drugs, tsja..moet iedereen voor zich weten, als het maar met verstand gebeurt en ze er niet mee geconfronteerd worden op wat voor manier dan ook, je wordt ook niet dronken met je kids erbij toch?
Waarschuw beheerder
:bounce: ja hoor! En de kids gaan regelmatig mee... Samen met de (schoon)kids :-)

Wat een onzin trouwens dat je als ouder niet zou kunnen feesten. Ik heb zoiets nog nooit horen beweren in het zuiden des lands: kan je nog Carnaval vieren als je ouder bent... om maar een dwarsstraat te noemen, of kan je zondagmiddag nog naar de voetbalkantine als je vader bent?
Gaat toch om je verantwoording nemen?

En idd de geraniums komen vanzelf wel - sneller dan je denkt... ;-)

Waarschuw beheerder
tuurlijk mag je nog lekker stappen!!!maar wel verantwoordelijk blijven!!
Waarschuw beheerder
Op stap gaan moet kunnen mar wel als je t niet TE gek gaat maken... Je moet wel aan je kind(eren) blijven denken.
Waarschuw beheerder
Nou ik ga elke zaterdag uit. Meestal met mijn vriend maar af en toe moet de ene thuisblijven! Als jonge ouder hoef je echt niet thuis te blijven zitten, je kind merkt er toch niks van die ligt te slapen...
Waarschuw beheerder
Echt de energie niet om elke week bijna te gaan stappen. Heb het ook druk met school enzo. Maar op zijn tijd kan geen kwaad :) even lekker losgaan wil ik echt wel even op zijn tijd hoor :D Ook als je kinderen hebt moet dat kunnen vind ik!
Waarschuw beheerder
tuurlijk mag dat!

Anders hou je helemaal op met leven
Waarschuw beheerder
als je kind er niet onder lijd vind ik dat het zeker moet kunnen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *LadyDi* op zondag 22 januari 2006 om 14:12:
als je kind er niet onder lijd vind ik dat het zeker moet kunnen!

Ja maar het moet geen gewoonte worden 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ECHT WEL!!!!!
waarom niet!!!!!!!!!!!!!!!?????
Waarschuw beheerder
natuurlijk wel! Als je smorgens maar niet als een zombie erbij loopt, maar wel met je hoofd erbij bent.. En als je lekker doorwil gaan , breng je de kleine toch gewoon naar je opa en oma?!

Waarschuw beheerder
Als opa en oma kunnen,breng ik ze daar en kan ik lekker weg hoor.
Heerlijk juist op zijn tijd even weg en dan heel stiekem even geen mama zijn maar gewoon ikke!!

Waarschuw beheerder
Ik weet precies wat je bedoelt.... Even lekker geen zorgen aan je hoofd....lekker genieten! Kindertjes lekker bij opa en oma... Heerlijk zo op z'n tijd! ;)

Waarschuw beheerder

Het belangrijkste is dat je van je kids houd en er altijd voor ze bent wanneer ze je

HELEMAAL CORRECT!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
ouder gedragen?

Wat een vraag :S
Zo lijkt het net als of je denkt dat je leven over is als je kinderen hebt :S
Mijn vriend en ik hebben 4 kinderen en natuurlijk gaan wij gewoon stappen.. :bounce: alleen ik ga niet meer zoveel mee als eerst... :)

Het belangrijkste is dat je van je kids houd en er altijd voor ze bent wanneer ze je nodig hebben

helemaal mee eens! :jaja: :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wij hebben 2 kids, Heel erg druk (adhd).En tijdens het stappen een oppas die bij ons slaapt. Dus ja gaan wij 1 of 2x in de maand samen lekker stappen!!!
Wij draaien normaal gesproken contineu diensten van 365 dagen van 24 uur. In dienst van onze kids.(en niet de enige ouders hoor). Dus ja hebben wij ook wel eens momenten voor onszelf nodig. Maar op zondag ochtend sta ik zelf weer op om er voor mn kids te zijn. NO PROBLEMO !!!!
Moet wel lachen want als het een drukke periode is geweest en ik wat sneller aangebrand ben wordt er hier gezegd "" MAM waarom gaan jullie zaterdag niet ff lekker stappen"".
Ze zijn wel eens meegeweest naar de vierdaagse feesten van de MATRIXX onder de brug (hihi). En vonden het TE GEK, dus nu ze weten wat wij gaan doen is het voor hun goed!!!!
Nou ja mischien weten ze niet alles, maar dat komt wel als ze ouder zijn lol.

Waarschuw beheerder
ik vind dat als je kinderen best wel op stap mag gaan

en een oppas kan best ik heb 2 vriendinnen met kinderen en

die gaan ook gewoon op stap
Waarschuw beheerder
ouder gedragen?

natuurlijk mag je nog naar feesten gaan... maar je moet ook je verantwoordelijkheden als ouder nakomen... je kan niet meer ieder weeken gaan stappen maar af en toe moet wel mogelijk zijn vind k...

Waarschuw beheerder
ouder gedragen?

Kun je je niet als ouder gedragen als je af en toe nog los gaat dan? Wat n bullshit

Ok het is n ander verhaal als je iedere week 3x per week gaat, maar af en toe moet zeeeeeeeekerrr kunnen
Waarschuw beheerder
ik heb 2 kids..maar ga echt nog wel regelmatig (euh..ieder weekend bijna) stappuh..maar mijn regel is wel...OF ze zijn bij mijn ex....(dan kan ik gewoon "zuipuh") en als mijn ouders oppassen...dan drink ik geen druppel alcohol..en houd ik wel rekening mee hoe laat ik thuis kom...
ben het gewoon ff nodig ieder weekend ff "opladen"en ff geen mama maar Nath te zijn...en dan kan ik er de rest van de week weer tegenaan met mijn meiden:D

Waarschuw beheerder
Dan is het toch dikkr helemaal in orde

LUV YA

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nath op dinsdag 31 januari 2006 om 13:28:
OF ze zijn bij mijn ex....(dan kan ik gewoon "zuipuh") en als mijn ouders oppassen...dan drink ik geen druppel alcohol..en houd ik wel rekening mee hoe laat ik thuis kom

Dat bedoel ik
Waarschuw beheerder
:)

Waarschuw beheerder
Tuurlijk mag je nog op stap. regel je gewoon een oppas of je kijkt de opa en oma lief aan hihi

Waarschuw beheerder
wtf vin da egt stom da er mensen zijn die dat niks vinden mijn ex (papa van me kids) die vond da ook...
Exit gelijk hoeist nou haha....
Het is idd gewoon ontspanning, en als je daar niet mag van genieten, dan misgunnen mensen je da gewoon.....
Is best triest eigenlijk dat er mensen zijn die mensen veroordelen.....
Net zoals drug gebruiken ik doe da zo af en toe wel eens haha als ik uit ben....
Je krijg gelijk een stempel snapte vin da echt zielig, zolang je goed voor je kids bent dan moet da toch ook best kennen??????
Kijk als ik nou helemaal van de kaart thuis met de kids rond zo lopen oke da ken je je kindje nie aandoen haha.
Die weet dan nie wat tie meemaakt, dus da kan je natuurlijk niet maken ma das logisch:)

Echt voor al die mensen die dat niet vindne kennen en mensen beoordelen......... ZORG DA JE EERST ZELF ALLES OP EEN RIJTJE HEB, EN OORDEEL DAN PAS OVER EEN ANDER...
EN DAN NOG FEESTEN MOET TOCH BESTE KENNEN OOK AL BEN JE OUDER:d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 10:57:
ZORG DA JE EERST ZELF ALLES OP EEN RIJTJE HEB, EN OORDEEL DAN PAS OVER EEN ANDER...
EN DAN NOG FEESTEN MOET TOCH BESTE KENNEN OOK AL BEN JE OUDER

helemaal mee eens (F)

moet kunnen feesten als je kinderen heb..vind gewoon dat je ze dan alleen nie thuis moet hebben als je terug komt en het niet elk weekend doen..1x in de maand ofzo whatever!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [La]KimmY[Tieuw] op woensdag 1 februari 2006 om 11:59:
het niet elk weekend doen..1x in de maand ofzo

das dan zoiets van...wat the f*ck maakt dat nou weer uit..ik ga ieder weekend uit hoor...en hoezo zou ik dan maar "1x in de maand mogen"..wat maakt dat voor verschil met iemand die iedere week uit gaat..als je er verder wel goed voor je kids bent en staat als ze er weer zijn....??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nath op woensdag 1 februari 2006 om 12:36:
als je er verder wel goed voor je kids bent en staat als ze er weer zijn....??

Dan is er niks aan de hand:)
Ik ga altijd eens in de 2 weken stappuhh en dan komen ze zondag terug..
Zorg altijd da ik een hele zondag lekker in bedje heb gelegen hihi..
Dan ben ik weer fit als ze bij mij zijn.....

Et ken allemaal ziede wel:P
Waarschuw beheerder
Tuurlijk, waarom zou je dan opeens niet meer uit mogen gaan? Niet elke week natuurlijk, je hebt natuurlijk ook wel verantwoordelijkheid, maar net als wat iemand al zei: 1 of misschien 2 keer in de maand, ligt er een beetje aan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Suusje :cheer: op donderdag 2 februari 2006 om 09:35:
1 of misschien 2 keer in de maand, ligt er een beetje aan.

dat vind ik dus een beetje zoiets van...waarom wel 1x per maand en niet iedere week..maja..mijn situatie is natuurlijk ook anders..omdat ze ook toch wel regelmatig bij me ex zijn...in het weekend....
Waarschuw beheerder
Jah ckers waarom niet!!
Waarschuw beheerder
Je kan ze toch gewoon meenemen... duh
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Uithangbord op vrijdag 3 februari 2006 om 12:05:
Je kan ze toch gewoon meenemen... duh

Hahahahah dat kan idd..over jaar of 10 (in mijn geval dan:P)

Waarschuw beheerder
Ik heb ook een zoontje en ik gedraag me gewoon als moeder...maar af en toe past mijn moeder op en ga ik lekker stappen...

Waarschuw beheerder
moet kunne toch ... :yes:

Waarschuw beheerder
Ja hoor no problem ;)

Ik ga nu 1x in de maand stappen ;) de opa's en oma's vinden dat helemaaaaaaaal niet erg :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zie ook het probleem er niet van in:S

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 maart 2006 om 19:21:
de opa's en oma's vinden dat helemaaaaaaaal niet erg

Dat bedoel ik maar, hebben die ouwtjes ook nog wat te sjouwen op de ouwedeaguh:P
Waarschuw beheerder
ik ga ook nog geregeld stappen en over 16 jaar ga ik gezellig met mijn zoon stappen.
Waarschuw beheerder
Moet kunnen vind ik.... Zolang je kinderen er niet onder lijden en je er voor bent wanneer ze je nodig hebben!
Waarschuw beheerder
Ja natuurlijk,als je kinderen hebt dan houdt je leven toch niet op...!
Ik ga nog regelmatig stappen met mijn vriendinnen en ga zelfs met mijn vriendin op vakantie zonder man en kids!
Heerlijk toch?
Waarschuw beheerder
Ik vind dat het wel moet kunnen, maar niet elk weekend :)
Je kiest voor je kind(eren) en ik vind niet dat je dan elk weekend de deur uit moet gaan :)
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind ook dat het moet kunnen, maar niet elk weekend nee:no:
ik ga regelmatig stappen en dan blijft mijn vriend thuis en als we samen gaan dan gaat mijn zoontje naar zijn oma
Waarschuw beheerder
Jaa, moet kunnen vind ik! :yes:

Waarschuw beheerder
Ja tuurlijk kan/mag je nog wel feesten.

Waarschuw beheerder
Ja natuurlijk kan dat dan nog, als je maar zorgt dat het kind een betrouwbaar iemand als oppas heeft en als het kind jonger is dat je altijd bereikbaar bent natuurlijk
Waarschuw beheerder
tuurlek kan je nog gaan stappe
ff je batterij opladen, ff geen mama zijn ;)
zou gek worden als ik niet meer wegging!
Waarschuw beheerder
Moet zeker kunnen vinden wij.
Daarom doen we het ook [img width=26 height=18]http://www.geocities.com/nookyvenetia/dancing.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Natuurlijk mag je dan nog feesten!

Waarschuw beheerder
waarom niet je leven is niet voorbij als je kids hebt!!!
dus kan je nog lekker stappen:D

Artiest {SHOWLIST artist 17148, 32373}
Waarschuw beheerder
donateur
mijn ouders zijn vaker weg dan mij dus hier een duidelijke :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Elsi op donderdag 29 december 2005 om 20:43:
Nou ik ga elke zaterdag uit.

Meen je dat nou?
Elk weekend, pff moet er niet aan denken.

Zelf ben ik een alleenstaand mama en vind het heerlijk om eens uit te gaan.
Maar 1x in de 2 maanden vind ik genoeg hoor?

Ik moet wel zeggen dat ik er onwijs van geniet.
Om idd even lekker jezelf te zijn :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 januari 2006 om 19:44:
Als opa en oma kunnen,breng ik ze daar en kan ik lekker weg hoor.
Heerlijk juist op zijn tijd even weg en dan heel stiekem even geen mama zijn maar gewoon ikke!!

opa gaat met op stap dat is zelf nog een kindje maar ik heb zelf behoorlijk wat kinderen in de buurt en opstap>>>/??? helemmal los kom op zeg its youre live of wat prince????

Waarschuw beheerder
Tuuuuuuuuuuuurlijk.
Kheb n dochter van bijna 13.
Nog ff en ze kan mee, hhahaahaah.
(k)
Waarschuw beheerder
donateur
als je maar goede oppas regelt
Waarschuw beheerder
donateur
als je kids hebt mag je dan nog feesten
of moet je je dan als ouder gedragen?

Het lijkt net dat je met deze zin wilt zeggen dat als je kinderen hebt,
en een einde aan de pret in je leven komt :S

Tuurlijk mag je als ouder zijnde wel uit,zolang het maar niet elke dag is en je je wel verantwoordelijk gedraagd tegenover je kids :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou strak heus nog wel uit gaan maar zal me niet meer zo laten gaan als voorheen.......

Denk ik ;)
Waarschuw beheerder
nee als je kinderen hebt eindigt elk plezier ,
je hebt je oude leven totaal vernietigd , je mag niks meer
het is de bedoeling jezelf ongelukkig te maken , om zo een goed voorbeeld voor je koters te zijn hoe het niet moet :vaag:

wat denk je zelf ?????

sjjeeeesssh :-(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Tuurlijk kan je nog uitgaan wij iniedergeval wel maar niet veel meer 1x per 4 weken ongeveer vind zelf dat je niet elk weekend je kind kan wegbrengen maar dat moet ieder voor zichzelf weten...we leven in 2006 hoor!
Waarschuw beheerder
donateur
tuurlijk als je maar een oppas hebt enzo

en niet elk weekend helemaal brak

Waarschuw beheerder
donateur
als je een werkende ouder bent met jonge kinderen dan kan je het niet maken vind ik.
want dan ben je doordeweeks al veel weg,dan kan je op zijn minst in het weekend wel thuis blijven toch ??
ik zeg niet dat het dan nooit meer kan,maar hooguit 1x per maand vind ik dan wel normaal.
Artiest {SHOWLIST artist 42614, 14304}
Waarschuw beheerder
hmmm ik ga dat in augustus ondervinden
want dan wordt ik papa
we hebben het daar wel al over gehad
ik draai zo nu en dan wel op feestjes in de wekenden
dus gaat er voor mij wel het en en ander veranderen
maar ik vind wel dat je eens in de zn tijd erop uit moet kunnen..zowel voor haar als voor mij in goede overleg kan er een hoop ;p
maar weekelijks niet meer..
want je kiest voor de kleine en dat wordt toch wel mn num een..

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 januari 2006 om 22:11:
Even lekker geen zorgen aan je hoofd....lekker genieten Heerlijk zo op z'n tijd!

ben ik het helemaal mee eens
eens in de zn tij heeft een mens dat nodig
niet iedereen
maar sommige wel
ik in elk geval wel en de vrouw ook

Uitspraak van Nona op zaterdag 1 april 2006 om 23:28:
Tuurlijk mag je als ouder zijnde wel uit,zolang het maar niet elke dag is en je je wel verantwoordelijk gedraagd tegenover je kids

;)
Waarschuw beheerder
Als je gaat stappen, wil niet zeggen dat je je niet gedraagt als ouder. :s
Dusja, je mag wel stappen als je kineren hebt!

Waarschuw beheerder
Tuurlijk waarom niet.. ?
ik ben zelf 29 juni uitgerekend, maar Mystery land staat 26 augustus alweer op de kalender hoor :):)

Waarschuw beheerder
tuurlijk kan dat!! je leven houd toch niet op als je kindjes hebt. Ook ouders moeten kunnen genieten en ik denk dat als jezelf gelukkig bent, dat je kindje er ook alleen maar gelukkig van word:D

Kijk ieder weekend, dat vind ik persoonlijk niet kunnen. Maar 1 keer in de zoveel tijd.:D:D
Waarschuw beheerder
Ja maar dan op zijn tijd.
Waarschuw beheerder
tuurlijk wel, als je un oppas hebt kan da maar natuurlijk nie altijd
Waarschuw beheerder
willen mijn kinderen dat dan verbieden? :O

Waarschuw beheerder
Ja, ik snap ook niet waarom er zo moeilijk word gedaan over stappen. Mijn ouders gingen vroeger naar verjaardagen, een vergadering tot 's avonds laat of een klassiek concert, geen haan die er naar kraait als ze ons dan bij een tienermeisje lieten, maar oh wee als je dat doet terwijl je naar een feestje of discotheek gaat.
Waarschuw beheerder
nog ff en mijn kids gaan mee met me
Waarschuw beheerder
as je goede oppase hebt mag da wel vind ik
Waarschuw beheerder
Wat een stom onderwerp zeg....als je kids hebt,stopt je leven toch niet!!Pluk de dag,het leven is 1 groot feest!!We waren nog lang niet van plan om in een kistje te gaan liggen!!

Waarschuw beheerder
ouder gedragen?

ja tuurlijk mag da wel..
je wil er zelf ook wel es ff tussenuit eh :)
nu ben ik wel van mening da je dan nie ieder weekend weg kan gaan zonder de kids..

Uitspraak van Partypeople op zondag 30 april 2006 om 21:13:
Wat een stom onderwerp zeg

waarom stom? is helemaal nie stom. deze persoon die dit topic aangemaakt heeft die wil da misschien wel weten hoe anderen erover denken..
en daarbij.. zo ben je toch lekker bezig...

Waarschuw beheerder
Wat heeft een kind aan sjagerijnige ouders die zichzelf inhouden?

Waarschuw beheerder
ouder gedragen?

wat een domme vraag zeg..

dan ken je natuurlijk dom antwoord verwachten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 mei 2006 om 21:11:
wat een domme vraag zeg..

dan ken je natuurlijk dom antwoord verwachten

wat is nou dom?

is het dom da iemand wil weten wat anderen hoe anderen
erover denken?

of is het dom.. om hier als een idioot te reageren met domme reacties..

ja het laatste dus :S
als je het allemaal zo dom vin moe je lekker niet op het forum kijken en gewoon niks zeggen hier

over domme mensen gesproken... :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 mei 2006 om 21:18:
of is het dom.. om hier als een idioot te reageren met domme reacties..

Lees je eigentekst..
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 mei 2006 om 21:18:
over domme mensen gesproken...

Tsja..

Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 08:23:
Tuurlijk waarom niet.. ?
ik ben zelf 29 juni uitgerekend, maar Mystery land staat 26 augustus alweer op de kalender hoor

Precies,.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 mei 2006 om 21:35:
Lees je eigentekst..

pff
je weet gewoon niks te zeggen en dan ga je zeggen:
lees je eigen tekst

shit zeg... weet je niks beters te verzinnen?
als dit onderwerp je nie boeit
moet je lekker weggaan en vooral wegblijven
want je slaat alleen maar domme taal uit!!

en nie zeggen da ik da doe want als je da zeg klink je alleen maar nog dommer omdat je dan nie weet wat je moet zeggen!!

Waarschuw beheerder
Meid je bent echt lastig, maar wil je duidelijk antwoord..

{Jij hebt geen fucking idee hoe het is om uit te gaan met kinderen thuis, dus houd zelf ff lekker je waffel dicht, en ga ergens anders je verhaal doen..
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 mei 2006 om 06:43:
want je slaat alleen maar domme taal uit!!

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 mei 2006 om 08:47:
Jij hebt geen fucking idee hoe het is om uit te gaan met kinderen thuis

En jij weet dat dus wel?Als jullie zo doorgaan zit er dadelijk een slotje op dit topic en dat is toch zeker niet de bedoeling!Geef gewoon normaal je mening of zeg gewoon helemaal niks.Simpel zat toch!

Waarschuw beheerder
Moeilijk hoor

Waarschuw beheerder
ja, tot een zekere hoogte

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 mei 2006 om 09:14:
Geef gewoon normaal je mening of zeg gewoon helemaal niks.

dat zei ik dus ook
alleen ja als je het al een dom onderwerp vin zoals tie al zei
dan kun je beter je mond houden had ik gezegd
en dan denkt ie over mij wa te weten
gewoon opflikkeren.. je weet niks over mij
dus moet ie zelf zn waffel maar houden
en meer zeg ik er nie over want help toch nie
want het dringt nie tot die botte hersens door
hij kan alleen maar dingen kopieren wat anderen al hebben gezegd.. ga een leven zoeken man!

ik ben nog steeds van mening dat het WEL een GOED topic is
want als je gewoon ergens benieuwd naar ben hoe anderen erover denken over bepaalde dingen mag je da gerust vragen
en dan moeten er nie van die mensen zijn die het ff de gromd intrappen en lomp gaan lopen doen erover
das gesproken!!
Waarschuw beheerder
ouder gedragen?

Ik vind van wel. En ik doe dat ook (oke niet nu ik zwanger ben). Waarom zou het niet mogen. Wij gaan eens in de 2/3 maanden naar een feest en af en toe een kroegie pakken.

Maarrrrrrrrrrrrrrrr ik gebruik onder geen beding DRUGS. Als ik iets een onverantwoordelijke ouder vind zijn het wel lui die strak van de shit staan op een feest terwijl kindlief bij opa en oma slaapt.

Drugs gebruiken als je een kind hebt is in mijn ogen uit den boze. OOK als je kind niet bij je is.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JaapieB12 op woensdag 17 mei 2006 om 09:29:
Ik vind van wel. En ik doe dat ook (oke niet nu ik zwanger ben). Waarom zou het niet mogen. Wij gaan eens in de 2/3 maanden naar een feest en af en toe een kroegie pakken.

En al zou je het vaker doen, ook oké.
Zolang je je kind maar niet continu gaat lopen dumpen omdat je andere dingen te doen hebt.
Dan neem je je verantwoordelijkheid niet.
Af en toe zie je van die lui die hun kind elk weekend ergens dumpen, ik snap dat echt niet :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tuurlijk waarom niet?! :D

(mja niet elke weekend vrijdags+ztrdags)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tuurlijk mag je dan feesten...als je het niet te vaak doet..moet kunnen vindt ik!

Waarschuw beheerder
donateur
ik denk dat je als ouer veel leuker bent als je af en toe eigen activiteiten hebt, daardoor kun je ontspannener met je kinderen omgaan.
Je bent leuker en als ze iets ouder zijn snap je ze misschien nog beter ook. Daarbij waarom zou je als ouder je dingen moeten ontzeggen omdat men dat vroeger zo deed, onze ouders kenden onze wereld niet en snapten dus ook niet waarom we later dan 12 uur wilden thuis komen.
En zo heb je nog wat leuks te vertellen als je samen met je zoon/dochter in de vroege morgen thuis komt van een feestje..... :xtc: en beter voorlichten....

Waarschuw beheerder
ja tuurlijk :D
alleen niet elke weekend
Waarschuw beheerder
Blijf mooi doorgaan:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 mei 2006 om 08:27:
ja tuurlijk
alleen niet elke weekend

idd niet elke weekend.:pmaarjah dat zie ik dan wel weer. je kan altijd veranderen in de toekomst
Waarschuw beheerder
Tuurlijk waarom niet als mijn moeder aan het oppassen is ga ik lekker stappen hoor!!

Waarschuw beheerder
avondje stappen?? waarom niet! kleine kinderen liggen meestal ook al op bed als jij weg gaat toch?? zolang je maar wel je verantwoording draagt en je leven niet meer alleen om stappen draait..
zelf nog geen kinderen btw, alleen wel genoeg aleenstaande mammas als vriendinnen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 mei 2006 om 11:59:
kleine kinderen liggen meestal ook al op bed als jij weg gaat toch

en de grote kinderen die neem je mee;p

Waarschuw beheerder
ja waarom niet?

Waarschuw beheerder
dank jullie voor de eacties. in mijn omgeving word vaak gezegt dat ik dat dus niet meer mag doen en ik ga afentoe dus wel stappe. ben blij dat er meer moeders zo over denken. begon bijna te twijfelen of ik dan echt zo'n slechte moeder ben daarom.

maar voel me iig gesterkt door de reacties. laat de mensen in mn omgeving maar lekker kletsen.

Waarschuw beheerder
Goed zo! Een ontspannen mamma is veeeeeel leuker dan zo'n gestresste kip ;)

Waarschuw beheerder
donateur

ja tuurlijk waarom niet :/

Waarschuw beheerder
ouder gedragen?

Je moet je als ouder gedragen maar dat betekend niet dat je dan niet meer op stap mag. Tuurlijk mag je wel af en toe op stap daar is niks mis mee.

Waarschuw beheerder
Als je nou 27 jaar bent en je hebt kinderen, hoe kun je zo´n vraag dan nog stellen, woon je onder een brug-steen

Waarom

Waarschuw beheerder
Jaa moet kunnen Toch?

Waarschuw beheerder
ik vind dat je het gewoon zelf moet weten, zolang je kids er niet onder lijden... Enjoy your life girl...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 17:30:
Als je nou 27 jaar bent en je hebt kinderen, hoe kun je zo´n vraag dan nog stellen, woon je onder een brug-steen

ik wou de mening van anderen horen omdat ik in mijn omgeving vaak negatieve reacties krijg over het feit dat ik wel ga feesten afentoe.
daarom dus

Waarschuw beheerder
ja omgeving dit omgeving dat, mensen moeten altijd ouwehoeren, fuck hun joh, wat heb je met hun te maken dan, je leeft voor jezelf

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 juni 2006 om 13:05:
ja omgeving dit omgeving dat, mensen moeten altijd ouwehoeren, fuck hun joh, wat heb je met hun te maken dan, je leeft voor jezelf

ja heb je helemaal gelijk in maar als je niks anders meer hoord begin je soms aan jezelf te twijfelen. teminste dat deed ik. nu niet meer hoor;) heb genoeg moeders gehoord die ook gaaan stappen. had ik gewoon ff nodig om te horen van andere moeders enzo.

Waarschuw beheerder
donateur
nee natuurlijk mag dat niet :[ o:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 juni 2006 om 01:04:
nee natuurlijk mag dat niet

kijk dat hoorde ik dus heel de tijd:/

Waarschuw beheerder
Nee je mag niet meer op stap..nooit meer!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 juni 2006 om 03:22:
Nee je mag niet meer op stap..nooit meer

absoluut mee eens

Waarschuw beheerder
roken en alcoholische versnaperingen zijn ook uit den boze

Waarschuw beheerder
weet jij nog iets melmang, want volgens mij zijn we het wel met elkaar eens
Waarschuw beheerder
ik vind wel dat ze thuis gewoon mogen snuiven

Waarschuw beheerder
mee eens!
vind ook dat ze zich helemaal klem mogen zuipen met hun vrienden en lekker mogen blowen en pillen slikken....THUIS
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 juni 2006 om 03:48:
THUIS

precies, ze horen gewoon simpelweg niet meer in het uitgaanscircuit

Waarschuw beheerder
thuis is ook veeeeel veiliger
Waarschuw beheerder
want stel je voor er gebeurt je wat, je kinderen helemaal bezorgd

Waarschuw beheerder
huh....ouders bedoel je cker

Waarschuw beheerder
foutje....bedankt..

vind touwens, elkedag aardappels en boontjes op tafel!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 juni 2006 om 04:02:
elkedag aardappels en boontjes op tafel

mee eens,

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 juni 2006 om 04:02:
elkedag aardappels en boontjes op tafel!

begint toch te vervelen al die boontjes!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 juni 2006 om 07:19:
boontjes!!

valt wel mee

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Melman op vrijdag 9 juni 2006 om 14:40:
valt wel mee

ach ja, je hebt wel verschillende boontjes.

tuinboontjes
spercibonen
bruine bonen

Waarschuw beheerder
spersieboons mang
Waarschuw beheerder
tuurlijk mag je stappen...als je maar oppas regelt. maar niet te vaakdoen, thuis lol hebbe is ook gezellig:p

Waarschuw beheerder
mag? dat bepaal je zelf toch...
ben 12aug naar de dance parade geweest, angel is nu 7weken...vond het wel leuk maar mistte dr enorm.......
eens in de zoveel tijd feessie is tog weloke bv 1 ker in de 3/4 maanden......ga echt nie vaker ben veel liever bijmn meissie(L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 mei 2006 om 10:02:
ben blij dat er meer moeders zo over denken

Zekers ik ben zelf ook een best jonge mams, en je leeft ook voor jezelf.Net wat er al gezegd is de kiddys slapen toch in de nacht.

En ik denk als je genoeg tijd aan jezelf besteed, heb je meer geduld met de kleintjes
Waarschuw beheerder
dumpen bij je ouders die hebben dat toch graag dat de kleinkinderen op bezoek komen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Benny B CM op woensdag 16 augustus 2006 om 19:25:
dumpen bij je ouders die hebben dat toch graag dat de kleinkinderen op bezoek komen

Is toch niet helemaal waar bij ons.:S
Bij ons is het in evenwicht, tijd voor de kids en tijd voor ons zelf.
Als je niet goed voor jezelf zorgt, hoe kan je dat dan wel voor de kids?
Waarschuw beheerder
ons pa en ma gaan ook nog geregeld weg
ze zouden gek zijn om thuis te blijven zitten
met vrienden op stap of bij t voetballen..
heerlijk die rust voor mijn ;)

Waarschuw beheerder
Tuurlijk kunnen me pa en ma nog weg B)
alleen bij kleine kinderen zou ik het niet zovaak doen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tuurlijk
regel oppas en klaar

Waarschuw beheerder
is zelfs een must... eens per maand ff geen mama zijn en lekker doen wat je zelf wil.. dan kan je daarna er ook weer tegen met je kind.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 10:00:
is zelfs een must... eens per maand ff geen mama zijn en lekker doen wat je zelf wil.. dan kan je daarna er ook weer tegen met je kind.

pcies....en als de kids oud genoeg zijn lekker samen af en soms feesten....zie je vaak genoeg....schattig :-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van smashing op vrijdag 18 augustus 2006 om 10:04:
pcies....en als de kids oud genoeg zijn lekker samen af en soms feesten....zie je vaak genoeg....schattig

mijn dochter vna 5 mag zondag mee naar Dancetour Eindhoven... 's middags dan...
Waarschuw beheerder
donateur
Tuurlijk kan je dan nog stappen, je zal je alleen een beetje in moeten houden naar mijn mening. Zolang er maar een oppas is.
Waarschuw beheerder
Af en toe feesten moet kunnen..
Waarschuw beheerder
ouder gedragen?

is dat een serieuze vraag? kunt net zo goed vragen...is er leven na kids?

Waarschuw beheerder
je moet juist af en toe nog gaan stappen ...

is goed voor jouw en zeker voor je kinderen want die hebben dan weer opgeladen ouders..

Waarschuw beheerder
tuurlijk moet je je als ouder gedragen, maar waarom zou je dan niet mogen stappen, je moet ook nog aan jezelf blijven denken.. zou echt niet elk weekend doen, maar af en toe moet dat best kunnen

Waarschuw beheerder
Tuurlijk mag je stappen..

Zolang je je verantwoordelijkheden maar blijft houden.

Waarschuw beheerder
heb je dan nooit dat de kids graag bij oma logeren is voor die kids een echt uitje, moet jij dan maar thuis blijven zitten nee toch. af en toe lekker eruit moet kunnen.
geniet er maar lekker van.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 19:47:
Tuurlijk mag je stappen..

Zolang je je verantwoordelijkheden maar blijft houden.

Laat ik me daar maar eens bij aansluiten.
Ik heb 2 kindjes en mis ze verschrikkelijk als ik wegga. De eerste 2 jr ben ik dus écht 24/7 thuisgebleven, daarna om de week 1x stappen en dan deed papa oppassen ;)
Ik zou ze dus ook nooit bij oma droppen om zelf gas te kunnen geven. Als mijn kindjes oud genoeg zijn om aan te geven dat ze graag bij oma zijn dan komt mijn tijd wel weer.
Ik kies voor kinderen en dus ook voor bepaalde opofferingen die hierbij horen. Ieder bepaalt voor zichzelf wat je hieronder verstaat.
Dus ja...ik vind best dat je kan gaan stappen, maar wel verantwoord. Niet dat je als een zatte toddebak ergens in de goot ligt met je minirokje :rot: heb ik trouwens toch al een hekel aan..érg zatte dames ;)..

Waarschuw beheerder
nee zo'n foto in je onderbroekkie kan wel (nuchter)

en een kort rokje als zatte dame niet pfff!!

Waarschuw beheerder
Tuurlijk kan je dan wel gaan stappen , gewoon goed plannen als je mama bent ben je daarnaast ook gewoon een vrouw die wel uit mag hoor !Als je maar alles goed regelt moethet zeker kunnen en het geeft extra energie een avondje stappen.En een vrolijke mama is voor de kids ook leuk!!Samen thuis lekker dansen met de kinderen en af en toe lekker met paar vriendinnen deruit gaan HEERLIJK!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 augustus 2006 om 12:07:
nee zo'n foto in je onderbroekkie kan wel (nuchter)

en een kort rokje als zatte dame niet pfff!!

Onderbroekkie?? :rot:
Ja zo in je 'broekkie' kan wel ..of ga jij niet meer zwemmen als je moeder bent? Trek jij de boxer van je kerel aan?

En een kort rokje als zatte dame kan best, maar misschien moet je eens lezen wat ik schrijf voordat je op me gaat reageren :/

Waarschuw beheerder
go Dlight !! hahaha

Waarschuw beheerder
kort lontje???

Waarschuw beheerder
wie ik? ik heb 4 dochters duss mijn lont is erg lang hahahaha
Waarschuw beheerder
natuurlijk mag je nog uit gaan wat een onzin dat mensen dat zelfs kunnen vragen verwachten of eisen is te belachelijk voor woorden( meestal zijn dat trouwends mannen) die dat doen maar die mochen alles wel natuurlijk ja not dus he we zijn niet dood hoor als je kinderen hebt zijn naast moeder ook nog een persoon dat vergeten mensen soms even en juist als je zelf ook er even uit bent kom je terug als gezelliger mens jouw tijd is net zo belangrijk als de tijd die je door brengt met je kinderen ik heb er ook twee van 9en 7 dus antwoord is heel duidelijk JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA en laat je door niemand iets anders wijsmaken
Waarschuw beheerder
o en nog even voor er zo weer commentaar komt inderdaat moet er geplant worden en ja als ze zo jong zijn ga je niet zo snel ergends heen deed ik ook niet maar nu zijn ze grooter en zijn er goede afspraken met oma en hun vader dus zie k niet in waarom niet en ja offers moet je maken want daar heb je voor gekozen maar hoeft niet altijd tekosten te gaan van jouw leven en daarin indierekt van je kinderen

Waarschuw beheerder
okeey zullen we een apart forum maken voor exen? pf lijkt me niet de juiste plek voor persoonlijke misverstanden uit de weg te helpen !!
En ik ga gewoon lekker stappen en zorg voor goeie opppas . daar ging dit onderwerp toch over !! kom op mensen !! keep it nice ?? please
Waarschuw beheerder
donateur
Lijkt me helemaal geen iets om forums mee te bedekken.

En tuurlijk moet je kunnen stappen lol maken iedereen die daar behoefte aan heeft. Met goeie oppas etc.
En stappen eruit met de kinderen nog beter.

Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 17:11:
En ik ga gewoon lekker stappen en zorg voor goeie opppas .

Waarschuw beheerder
tuurlijk moet dat kunnen!

Waarschuw beheerder
uhmmm , tja natuurlijk doe ik heel vaak iets met mijn kids samen , maar het is ook best lekker ff met een paar vriendinnen even deruit te gaan en dan weer opgeladen en vrolijk de volgende dag met de kids iets doen !!
het is ook niet altijd makkelijk om een midden weg te vinden , heb me best weleens schuldig gevoelt als ik uitging, maar heb hele leuke opppas en kinderen vinden het leuk
!! dus allemaal blij ...... en das maar af en toe hoor... verder altijd " gewoon mama"
Waarschuw beheerder
juist meid verder altijd mama en inderdaat alles en iedereen blij hahahahaah

Waarschuw beheerder
en zo is het maar net....

je moet zeker je zelf niet vergeten , anders kan je niet de mama zijn die je wilt zijn !

Waarschuw beheerder
hahahah zoete candy zoete ik lijkt wel opzet..

Waarschuw beheerder
wat wat lijkt wel opzet? mama rulessss en af en toe ff lekker uit je dak!
Waarschuw beheerder
hahahahah ja zoete ik leuk gekozen hahahaha zit gewoon in de naam he hihihihih daarom liggen we op een lijn hahahahah

Waarschuw beheerder
ja idd!!

hoeveel kids hebben jullie er dan??

ikke een zoon van 3!!
Waarschuw beheerder
ik twee een van 9 en een van 7 dus zijn al wat ouder toen ze heel klein waren ging ik bijna nooit uit kwam echt sporradies voor nu zijn er goede regels en zijn ze de weekende weg of bij oma of hun vader dus ja dan hoef ik niet echt thuis te zitten

Waarschuw beheerder
nee dat is zo maar ik ga een keer in de maand uit ofzo en in de zomer wel ietsie meer... maar ja hij is graag bij de oma's!
Waarschuw beheerder
ja oke zo vaak ga ik ook niet uit hoor hahahah zoveel geld heb ik niet eens dus ja twee keer in de maand of gewoon in de stad wat drinken maar echt feesten komt ook niet elke week voor hahahaha was ik maar zo rijk

Waarschuw beheerder
tuurlijk kan dat

Waarschuw beheerder
ik bedoel dan in de zomer he , want in de winter ga ik meer naar een discotheek ofzo maar dat is tegenwoordig ook wel duur ja !!

Waarschuw beheerder
en hebben alle mama"s plannen voor het weekend ?
Waarschuw beheerder
wat ik nooit vergeten zal was het plaatje...jaartje of 5 terug...op extrema aquabest....lekker int zonnetje...een vrouwtje met dikke buik....super relaxed al haar vriendinnen bij d'r...zo schattig...

Waarschuw beheerder
Nou ik ben 1 keer uit gegaan met een dikke buik en was gelijk de laatste hahaha; ik zat op een barkruk en er komt een man naar me toe lopen en vraagt ; wil je met me dansen, dus ik draai me om en voor ik iets kon zeggen zei hij; laat maar !!! whaaaaaaaaaa mijn vriendinnen lagen in een deuk maar ik kon der niet et om lachen ,maarja kan je beetje verwachten he :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 13:36:
Nou ik ben 1 keer uit gegaan met een dikke buik en was gelijk de laatste

kee,snap ik....maar ik heb het over andere sfeer.....lekker buiten....zonnetje,ect ect..snappie...vond het zo'n leuk gezicht.....

Waarschuw beheerder
ja snap het :D
Waarschuw beheerder
hahahahah ja mooi he die reactie dan ik zou ook dubbel liggen meid alleen al om die blik op zijn gezicht maar in de buiten lucht lekker op de gront lekkere muziek heerlijk en ja dan maar met een dikke buik hahahahah heb ik geen last van gehad toen
Waarschuw beheerder
tuurlijk niet ... gewoon thuis zitten tussen 4 muren kinderen opvoeden en zelf geen leven meer hebben ... zodat je gefrustreerd raak van je eigen kinderen ... je ze een of ander trauma mee geeft ...

jah .. zo hoort het :lief:
Waarschuw beheerder
de blik op die man zijn gezicht toen hij haar dikke buik zag en hij juist met haar wilde dansen ahahahahah die blik bedoelde ik

Waarschuw beheerder
tuurlijk moet dat kunnen,zolang je kids maar voor blijven gaan dus dat je ze niet elk weekend ergens dropt om zelf even een nachtje door te gaan....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 21:37:
tuurlijk moet dat kunnen,zolang je kids maar voor blijven gaan dus dat je ze niet elk weekend ergens dropt om zelf even een nachtje door te gaan....

volgens mij denkt iedereen er zo over , het merendeel dan he !!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DenJoker op maandag 21 augustus 2006 om 17:56:
En stappen eruit met de kinderen nog beter.

en waar ga jij dan uit met je kinderen of kind?
Waarschuw beheerder
ff serieus ?? wat een vraag zeg.

Je leven houd tog niet op!!
ik ben mama, maar ook nog mezelf!
zo af en toe lekker feesten vind ik heerlijk.
Dat is echt goed voor mijzelf en mijn relatie.
Waarschuw beheerder
donateur
ouder gedragen?

nee je moet thuis blijven, je haar kort knippen(dat is makkelijker), 7 leggings kopen(voor elke dag 1) en elke dag knutstelen en spelen met je kids en goed luisteren wat hun willen, jouw mening telt nu niet meer!alles draait nu om de kids:yes:
Waarschuw beheerder
hahahahahahahahah die is nog beter ben blij dat mensen zo als juliie nogmaal als moeder ben je nog steeds een mens geen dood wezen heb er twee en geloof me ben meer dan alleen maar mama en ja grotendeels draait het om hun maar echt niet alles

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Judzde* op vrijdag 23 december 2005 om 17:24:

mijn woorden !! precies !!
Waarschuw beheerder
na..:S ben je geen ouder meer dan als je op stap gaat?!

*LIVE YOUR LIFE TO THE MAX*
Waarschuw beheerder
Waarom niet????

Wij hebben een hele lieve oppas aan huis als wij aan stappen. De kids vinden het heerlijk als ze met haar kleine komt.
Het is zelfs zo als ze het Te lang vinden duren dat de oppas weer komt zeggn ze"" zeg luitjes wordt het niet weer eens tijd om te stappen?""

En als er onverwachts zich iets voor doet ben ik zo thuis!!

Dus go for it
Waarschuw beheerder
ligt eraan.......als jouw kinderen zelf al de pensioensgerechtige leeftijd hebben bereikt,ligt dat moelijk......waar ga je heen als 90jarige?

Waarschuw beheerder
Ja vind ik wel hoor :yes:
Mag toch zelf ook wel lol maken.
Ik ga ook gewoon stappen als mijn dochtertje bij haar vader, of opa en oma is. Waarom niet ben zelf ook nog jong. Is geen misdrijf als je geniet van het leven.

Waarschuw beheerder
Ik vind als je kinderen niet meer in hun peuter/kleuter tijd zitten kun je best uitgaan, je hoeft toch niet in een keer met alles te stoppen..
Maar als je net kinderen hebt vind ik dat je er voor je kind moet zijn, je neemt niet voor niets kinderen en die verantwoordelijkheid!
Waarschuw beheerder
JAah tuulijk mijn moeder doet dat ook en me zusje daar pas ik op :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Niienke.. op vrijdag 8 september 2006 om 10:02:
JAah tuulijk mijn moeder doet dat ook en me zusje daar pas ik op

schatje !!!!!!(K)

Waarschuw beheerder
Tuurlijk kan je dan nog wel stappen !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 september 2006 om 16:15:
Tuurlijk kan je dan nog wel stappen !

same here

Waarschuw beheerder
jah natuurlijk wrom niet moet je dan thuis blijf zitten
als je kids heb?

Waarschuw beheerder
Omdat je mama bent geworden betekend het niet dat je geen persoon meer bent...
Waarschuw beheerder
vind ik ook! jaah is anders als je elk weekend weggaat!
mar je hebt zelf toch ook nog een leven!

Waarschuw beheerder
Haha!! Helemaal mee eens!! Was gezellig, Nightmare!!
Waarschuw beheerder
Ik zou niet weten waarom niet, de vraag is, of je het nog wel wilt.....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 1231-1321 op zondag 17 september 2006 om 14:25:
Ik zou niet weten waarom niet, de vraag is, of je het nog wel wilt.....

op zijn tijd wel hoor , ff lekker deruit. maar niet elk weekend , das niet te doen !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Witte ik et?!? op vrijdag 8 september 2006 om 21:41:
vind ik ook! jaah is anders als je elk weekend weggaat!
mar je hebt zelf toch ook nog een leven!

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 22:14:
Haha!! Helemaal mee eens!! Was gezellig, Nightmare!!

Tssss stelletje feestbeesten, totaal geen verantwoordingsgevoel:P;) kuch kuch....

Waarschuw beheerder
TUURLIJK kan je nog gewoon weg, wij gaan zelf ook af en toe nog weg.
ff de boel de boel te laten, heerlijk!
ze komen heus niks tekort!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 september 2006 om 13:14:
Tssss stelletje feestbeesten, totaal geen verantwoordingsgevoel kuch kuch....

Hoor wie het zegt!!
Ik zal je nog eens een kaartje van nightmare voor je verjaardag geven!!!
Waarschuw beheerder
tuurlijk mag dat, tenzij je ze meeneemt.

Waarschuw beheerder
NEE TUURLIJK NIET!!! pffffffffffffffff
Als ouder zijnde mag je alleen maar nog saai op de bank hangen en wachten totdat je oud en grijs bent.... Vooral geen lol meer hebben ...
Nou zeg... worden je kindjes blij van.. :no: dus
Waarschuw beheerder
Haha jaah precies ondankbareeeeeeee

Waarschuw beheerder
Tis stil aan de overkant....Haha

Waarschuw beheerder
Ja, tuurlijk mag dat nog :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 september 2006 om 19:49:

Ge wit wel wa gij kunt wa!!!:P

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou gek worden als ik niet af en toe uit m'n dak mocht gaan ( ja, nog gekker dan ik al ben :p )

Gelukkig lukt het af en toe om oppas te regelen :D
Waarschuw beheerder
je kan ook verantwoord naar feesten gaan (en je dus nog wel als ouder gedragen)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Matthijs op woensdag 20 september 2006 om 00:07:
je kan ook verantwoord naar feesten gaan (en je dus nog wel als ouder gedragen)

:nee: ik ga juist uit om me even niet als ouder te hoeven gedragen enne...verantwoord naar feesten?? hmmmmmm..ik zal er misschien eens over na gaan denken...ooit ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 september 2006 om 00:12:
:nee: ik ga juist uit om me even niet als ouder te hoeven gedragen enne...verantwoord naar feesten?? hmmmmmm..ik zal er misschien eens over na gaan denken...ooit ;)

of je kinderen gewoon ff een weekendje bij opa & oma laten logeren ofzo? leuk voor hun, en leuk voor jou zodat jij nog s n keer ouderwets uit je plaat kan ;)

Waarschuw beheerder
donateur
ehm...ik heb er 5 :$ en alle 5 tegelijk bij oma kan gewoon niet.
Mijn familiekring is helaas niet meer zo groot, dus voor mij is het echt plannen ( en sparen ;) )

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 september 2006 om 23:57:
Uitspraak van #Kimmetje# op maandag 18 september 2006 om 19:49:

Ge wit wel wa gij kunt wa!!!

echte broeder en zuster liefde!! :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 september 2006 om 11:17:
ehm...ik heb er 5 en alle 5 tegelijk bij oma kan gewoon niet.
Mijn familiekring is helaas niet meer zo groot, dus voor mij is het echt plannen ( en sparen )

nee dat zal moeilijk worden alle 5 weg brengen, maar jootje ik geef je groot gelijk, heerlijk toch om zo nu en dan ff de boel, de boel te laten...

Waarschuw beheerder
Tuurlijk mag je uitgaan. maar regel dan wel iets voor je kind. en doe het niet elke week maar een x mag heus wel.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 20:51:
maar regel dan wel iets voor je kind.

Ja...ik heb 5 van die grote Dalton-ballen... daar bind ik ze aan vast en dan ga ik lekker stappen. Bakje chips erbij en een fles cola...die vermaken zich wel hoor :rot:

wat dacht je nou zelf?? ;)
Waarschuw beheerder
tuurlijk mag je dan nog lekker feesten!
ben je gehandicapt as je kinderen hebt? Je gaat toch niet je hele leven opgeven dan???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 20:56:
Ja...ik heb 5 van die grote Dalton-ballen... daar bind ik ze aan vast en dan ga ik lekker stappen. Bakje chips erbij en een fles cola...die vermaken zich wel hoor

wat dacht je nou zelf??

inderdaad !! geen kids zeker en dan even zeggen hoe het moet !! ik heb der 4 en ja IK GA UIT Niet te vaak, want kost gewoon veel geld en een hoop geregel , maar wel heerlijk !!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 september 2006 om 23:12:
Niet te vaak, want kost gewoon veel geld en een hoop geregel , maar wel heerlijk !!!

Jij snapt ut :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 september 2006 om 16:09:
NEE TUURLIJK NIET!!! pffffffffffffffff
Als ouder zijnde mag je alleen maar nog saai op de bank hangen en wachten totdat je oud en grijs bent.... Vooral geen lol meer hebben ...

vergeet geen geraniums te kopen om achter te gaan zitten

Waarschuw beheerder
tuurlijk wel :D waarom niet!!
als ze maar bij een goede oppas zijn ..
Waarschuw beheerder
Waarom niet?! Als je een goede oppas hebt moet dat kunnen (Y). Ouders mogen toch ook wel een leuke avond hebben :yes:

Waarschuw beheerder
Niet elke weekend denk ik.
maar moet wel kunnen zo af en toe.

Waarschuw beheerder
haha als ouder kunnen stappen, ja tuurlijk waarom niet als het maar niet een gewoonte wordt om ze "teveel"te dumpen
wij zijn toevallig afgelopen zaterdag naar tiesto geweest na een heeeeeeele lange poos weer een avondje weg, daar was ik dus echt aan toe

11 nov. naar armin in ahoy
en 24 nov. tiesto in asta
en dat op basis van 8,5 jr kinderen hebben is dit de 4de keer dat we weggaan, dus dan mag het wel dacht ik

mijn man is net 32 en ik wordt bijna 32 dus ook zijn we nog niet "oud" (maarja wat heet oud?)
sterker nog we hebben niet 1, niet 2, maar 4 kinderen
een zoon van 8
een dochter van 5 en een jongens/meisje tweeling van 3, en oma komt dan bij ons slapen en wij gaan stappen, als wij weggaan liggen hun al op bed
en wij gaan sochtends naar oma's huis om daar lekker te maffen
dus goed geregeld zo
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nee natuurlijk niet ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Je kan zeker nog wel stappen maar zeker niet elk weekend nee je weet van te voren dat dat een stuk minder word!!
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben elk weekend pleite maar mijn zoon van 3 redt zich prima alleen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Artikel 69 Wetboek van strafrecht: NEE
Waarschuw beheerder
donateur
of moet je je dan als
ouder gedragen?

ja gewoon thuisblijven en je helemaal op je kids richten
pleziertjes voor jezelf zijn dan 18 jaar lang afgeschaft:yes:

Waarschuw beheerder
ouder gedragen?

ja dat moet!! :[

doe wat je wil
Waarschuw beheerder
Als ze 18 zijn kun je gezellig met de kids naar een feest. Keer wat anders dan Walibi ;)
ouder gedragen?

Ik vind dat je dan nog wel kan stappen...
Ik ben zelf nu 2 jaar niet uitgeweest en sinds 4 maanden moeder en zaterdag avond ga ik dus opstap.

Ik vind dat je wel een keer uit kan gaan maar uiteraard niet ieder weekend ofzo maar 1 keer in de 2 a 3 maanden zo vind ik wel kunnen.
Waarschuw beheerder
donateur

Van mij wel :P

Uitspraak van Bradley, Jeffrey, Sidney & Railey (L) op zaterdag 16 december 2006 om 01:52:
Ik vind dat je wel een keer uit kan gaan maar uiteraard niet ieder weekend ofzo maar 1 keer in de 2 a 3 maanden zo vind ik wel kunnen.

idd (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
ouder gedragen?

met andere woorden : als je gaat feesten dan gedraag je je niet als ouder?

ik denk dat er een heleboel mensen t er niet mee eens zullen zijn.

vooral alle vaders en moeders onder t pf-volkje :D

waaronder ik dus :[
Waarschuw beheerder
Ik vind dat je nog best lekker kunt gaan feesten!!
Niet elke week natuurlijk, maar als je je verder als ouder gedraagt kun je toch ook best een xtje losgaan?
Waarschuw beheerder
Natuurlijk mag je dan nog stappen!!! Waarom niet? Als ouder moet je ook lekker los kunnen gaan toch?! Zolang je je verantwoordelijkheden als ouder gewoon netjes na komt vind ik er helemaal niks mis mee :)

Waarschuw beheerder
Tuurlijk kan je wel gaan stappen, maar wel in mate vind ik.
Als je ieder weekeind waus op een feest loopt vind ik
dat verreweg van verantwoord..

Waarschuw beheerder
ouder gedragen?

je mag van mij gaan stappen, ken zat papa's en mama's die de kinderen bij mij dumpen en zelf gaan stappen O:)

en soms ga ik ook nog mee dan dumpen ze kids maar ergens anders ;)

Waarschuw beheerder
tuurlijk!Er is ook nog een papa die kan opassen, of een oma of whatever!
Waarschuw beheerder
doe waar je zin in hebt maar hou je verandwoordelijkheid

Waarschuw beheerder
ik ga zo om de paar maanden ook lekker naar een feestje toe!!
ff lekker knalluh!
dat moet kunnen toch?

Uitspraak van :xtc:beukhaas:xtc: op vrijdag 22 december 2006 om 21:29:

helemaal mee eens!!

Waarschuw beheerder
ouder gedragen?

moet je als ouder dan gaan zitten wegkwijnen :S

ik ga zelf zo nu en dan nog stappen
breng me binkie dan bij opa of oma
Waarschuw beheerder
waarom niet stappen meer dan? gewoon lekker doorfeesten en voor de kids oppas regelen! :jaja:
Waarschuw beheerder
je kan toch gewoon gaan stappen als je zin hebt, hoezo zou je als je kinderen hebt niet meer de boel mogen laten waaien?? :S
Achter de geraniums zitten kun je later als je echt op leeftijd ook nog en als je dan een goede oppas kunt regelen is alles ok dan kun je toch zelf ook eens lkkr afschakelen met vrienden.
Als ik ooit kinderen zou krijgen dan komen ze natuurlijk op de eerste plaats maar lkkr met me vrienden en vriendinnen op stap gaan moet ook kunnen!!
Waarschuw beheerder
Jawel, maar niet zo vaak meer, elke weekend zeg maar.
Waarschuw beheerder
Ja hoor dat mag wel.. alleen ga niet ieder weekend het moet wel leuk blijven, en je kinderen mogen niet de dupe worden van jou stap gedrag..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mama van Chess op maandag 25 december 2006 om 17:11:
Ja hoor dat mag wel.. alleen ga niet ieder weekend het moet wel leuk blijven, en je kinderen mogen niet de dupe worden van jou stap gedrag..

idd! :)
Waarschuw beheerder
Tuurlijk mag/moet je gaan stappen met beleid natuurlijk.
Want juist door dat stappen ga je lekkerder in je vel zitten en dat werkt weer door naar jou kinderen.
Kinderen kunnen beter vrolijke ouders hebben dan sjagerijnige ouders die niet uit kunnen/mogen.
Dit is mijn mening.......

Waarschuw beheerder
zeker wel ook als je moeder bent mag je nog stappen
het zal idd wel minder zijn dan als je gn moeder bent
maar das de keuze die je maakt vind k
Waarschuw beheerder
tuurlijk mag je dan nog stappen
zal alleen iets minder vaak wezen

Waarschuw beheerder
Ik vind dat je sowiezo het goede voorbeeld moet geven aan je kinderen..

en een avondje lekker op stap is dan gerust niet erg.. maar maak het dan niet te gek.. zodat je kinderen de volgende dag nog wel wat aan hun paps en mams hebben.. en ze er niet bij zitten als een stel dooie vogeltjes..

Je hebt als moeder/vader zijnde bewust voor het ouderschap gekozen vind dan ook dat je de consequenties weet en je je daar dan ook naar moet gedragen!

Kortom ik vind dat je nog wel kan stappen maar je je niet meer kan gedragen als een op hol geslagen puber!
Waarschuw beheerder
donateur
als je je niet net zo gedraagd als je kinderen, geen probleem zou k zeggen.. :flower:
Waarschuw beheerder
Dit weekend ben ik kinder vrij....dus.....
Vanavond,morgen,zondag en maandag stappen en feesten.
Even bij-tanken en Vrijdag de kinderen weer ophalen.
Dan is het weekend voor mijn kinderen.
Waarschuw beheerder
Vooral blijven uitgaan, want anders roest je vast. Ik denk dat kinderen juist blij mogen zijn met ouders die weten wat het is om te feesten en uit te gaan. Het houdt je toch jong? :bounce:
Waarschuw beheerder
Jazeker houd het je jong.
Ik word nog steeds als een 35 jarige geschat.
Zo voel ik mij eigenlijk ook wel eerlijk gezegd.

Waarschuw beheerder
nee die hoeren baren ook kinderen dus moeten ze er ook voor staan
Waarschuw beheerder
Tuurlijk mag je dan nog wel stappen ;)

Waarschuw beheerder
Ja mag wel, maar zorg voor een oppas, of als bijv iemand van je kinderen ouder is al 13 ofzo dat die dan thuis oppast (en dan als beloning beltegoed ofzo)
Waarschuw beheerder
of course i will.. the only aspect that might be affected is how often..
Waarschuw beheerder
tuurlijk mag dat ouders mogen ook weleens lekker uit hun pannenkoek gaan :p maar drop je kinderen dan wel bij de juiste oppas..

Waarschuw beheerder
Nou als mijn kleine meid er niet is dan ga ik echt weleens een avondje stappen, Waarom zou dat niet mogen ja toch.
Vrije tijd is soms ook erg belangrijk.
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mmike op maandag 25 september 2006 om 21:10:
tuurlijk mag je dan nog lekker feesten!
ben je gehandicapt as je kinderen hebt? Je gaat toch niet je hele leven opgeven dan???

mee eens

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 januari 2007 om 23:38:
nee die hoeren baren ook kinderen dus moeten ze er ook voor staan

belachelijke opmerking!
en de mannen lopen er alleen maar voor weg....
als je een vrouw bent met kinderen wil je ook wel eens lekker gek doen!!!!

Waarschuw beheerder
hoezo kids naar de oppas?? mijn mamsje gaat af en toe met ons mee stappen!! :bounce:
Waarschuw beheerder
waarom niet mag wel natuurlijk.
als het maar niet elke weekend is,is ook niet goed voor de kids om elke weekend bij oma te zijn.
maar dat zie je wel vaak hoor.

Waarschuw beheerder
Waarom zou je niet op stap mogen als je een kind hebt.
Ik vind dat vaders en moeders ook weleens even tijd voor zichzelf mogen hebben.
Ik ga ook op stap als mijn dochtertje bij haar vader is.
Sommige mensen zijn ook van mening ( die zelf nog geen kinderen hebben meestal )
Dat als je een kindje hebt niets meer kunt doen.
Dat is ook Big Bullshit, Je moet het alleen even verstandiger indelen (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sita nanny op vrijdag 2 februari 2007 om 23:41:
waarom niet mag wel natuurlijk

Waarschuw beheerder
zolang je je kinderen maar niet verwaarloosd
dus nooit alleen thuis achter laten !!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van S.F.X. op dinsdag 20 februari 2007 om 05:23:
zolang je je kinderen maar niet verwaarloosd
dus nooit alleen thuis achter laten !!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 februari 2007 om 23:00:
Sommige mensen zijn ook van mening ( die zelf nog geen kinderen hebben meestal )
Dat als je een kindje hebt niets meer kunt doen.
Dat is ook Big Bullshit

inderdaad

en dan heb ik ook nog 2 grote witte 'kindjes' rondlopen in huis die ook wat uurtjes per dag aandacht moeten krijgen, en toch kom ik er in me eentje wel uit (zet me vriend wel vaak verplicht neer als babysit hoor hahaha, daar nie van!! ;))
Waarschuw beheerder
Van mij wel, wel met mate tog ;)
Waarschuw beheerder
Tuurlijk, en als die dan weer oud genoeg zijn gaan ze lekker mee!!!

Jong geleerd is oud gedaan, en liever met mij dan met een vreemde!!!

Whaha!!! KIDZ RULE!!!
Waarschuw beheerder
Ik ga zelf nog regelmatig uit,. EN ben een goeie moeder,..dus waarom niet:)

ieder zijn ding, maar ik ga echt niet thuis zitten wegrotten:no:
Waarschuw beheerder
echt wel !!! :P maar heb nog geen kinderen :P haha

Waarschuw beheerder
natuurlijk mag dat je kids zijn er ook bij gebaat als jezelf en je partner zo nu en dan een eigen feestje bouwen.
Een betrouwbare oppas (bij mij mijn ouders of zus) kunnen het logeerpartijtje tot een leuk uitje maken voor ze en
mama en papa kunnen weer eens wat tijd aan elkaar besteden.
Ikzelf ga graag op stap maar met mate..........
Waarschuw beheerder
Natuurlijk wel!!!
Ben zzelf moeder van dochters van 15 en 13 jaar. waarom zouden wij dan niet mogen genieten van ons leven als je kids hebt.je moet wel genieten van je leven he....!!!!:kusje:

Waarschuw beheerder
Ja! Waarom niet? Wel met mate trouwens!
Waarschuw beheerder
Waarom niet he. Zo af en toe, 1 keer op de 1 of 2 maanden of zo. Kids bij opa en oma droppen, en jullie een avondje voor jullie tweetjes. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 maart 2007 om 15:09:

Waarschuw beheerder
maar natuurlijk. het stappen hou niet op als je kids heb ahhaha... ik neem dit jaar mijn zoon mee naar sensation black....word zijn doop in het feest gebeuren (K)

Waarschuw beheerder

:jaja: als mijn zoontje naar zijn vader is ga ik niet op mijn ouders hun lip zitten :S
Waarschuw beheerder
Jeetje, loopt dit topic nou nóg????

De vraag alleen al is belachelijk.....
Waarschuw beheerder
Tuurlijk!!!

Uitspraak van Venusss op dinsdag 13 maart 2007 om 21:21:
De vraag alleen al is belachelijk.....

Waarom?
Waarschuw beheerder
mwa ligt eraan ik vind als je een baby hebt en je man zit daar alleen dat je niet kan gaan stappen,
wel als het 2-3 jaar oud is en je man kan dan mee gaan,
moet je wel oppas regelen,
als je soms uitgaat 1keer permaand kan het wel maar niet als je 2keer perweek gaat
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer:lautje op woensdag 14 maart 2007 om 14:16:
mwa ligt eraan ik vind als je een baby hebt en je man zit daar alleen dat je niet kan gaan stappen,
wel als het 2-3 jaar oud is en je man kan dan mee gaan,
moet je wel oppas regelen,
als je soms uitgaat 1keer permaand kan het wel maar niet als je 2keer perweek gaat

Mee eens :jaja:
Waarschuw beheerder
moet je je dan als
ouder gedragen?

... moet je je, omdat je ouder bent, opsluiten in huis en alleen maar met je kids bezig zijn om vervolgens gefrustreerd te raken en door te draaien?? :S

ik vind: als ouder kun je ook gewoon nog op stap gaan, als je maar weet dat je voor je kind(eren) een goed oppas-adresje hebt :yes:
door af en toe ontspanning op te zoeken en juist iets te doen zonder je kinderen, word je in mijn ogen een betere ouder!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ChannA op dinsdag 13 maart 2007 om 23:14:
Waarom?

Omdat het geen kwestie is van "mogen" maar van keuzes maken.
Iedereen kan zijn eigen keuzes toch maken?

En dan nog: wat is "je als ouder gedragen"???? Als je een kind krijgt, ben je dan ineens alleen nog maar ouder en dus zelf geen persoon meer met eigen wensen?
De één gaat ter ontspanning naar de sauna, een ander zit thuis te knutselen en weer anderen gaan lekker los op een goed feest!

Spreekt vanzelf dat je zorgt dat je kids goed opgevangen worden door mensen die hem of haar vertrouwd zijn.

Ik vind de vraagstelling weer zo typisch hokjesdenken!!!!!!
Het één sluit het ander niet uit.
Gelukkig niet zeg.
Waarschuw beheerder
duh ! laat ze gewoon even blijven slapen bij oma & opa , ze zullen het leuk vinden en jij beleeft de avond van je leven !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Venusss op donderdag 15 maart 2007 om 15:20:

Hmmm daar heb je idd wel gelijk in ja

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :xtc:beukhaas:xtc: op vrijdag 22 december 2006 om 21:29:

Waarschuw beheerder
ouder gedragen?

Nee mag niet! je moet elke avond op de bank gaan zitten met je bloemmetjes jurk aan:P

Tuurlijk je bent niet alleen ouder je bent dan zelf ook nog een persoon die genieten wil van het leven!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 maart 2007 om 15:09:

Ja is ook zo lullig dat je zonder je maten moet gaan als je eindelijk weer eens uitgaat...

Waarschuw beheerder
nee je meot ten alle tijden op je kinderen letten en je gaat ze niet afschepen omdat je zelf behoeftes hebt!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 december 2006 om 13:07:

idd ben ik met je eens

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 maart 2007 om 20:22:
Nee mag niet! je moet elke avond op de bank gaan zitten met je bloemmetjes jurk aan

:lol:

idd geniet met mate :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 maart 2007 om 20:22:
Tuurlijk je bent niet alleen ouder je bent dan zelf ook nog een persoon die genieten wil van het leven!!!

je kinderen hebben altijd voorrang

Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op maandag 26 maart 2007 om 09:01:
e kinderen hebben altijd voorrang

ben ik het mee eens, maar als jij niet gelukkig bent met het leven die je nu hebt. zijn je kinderen dat ook niet

En dan nog: wat is "je als ouder gedragen"???? Als je een kind krijgt, ben je dan ineens alleen nog maar ouder en dus zelf geen persoon meer met eigen wensen?
De één gaat ter ontspanning naar de sauna, een ander zit thuis te knutselen en weer anderen gaan lekker los op een goed feest!

Spreekt vanzelf dat je zorgt dat je kids goed opgevangen worden door mensen die hem of haar vertrouwd zijn.

Gelukkig niet zeg

Precies !
Waarschuw beheerder
hmm, als je kinderen allene thuis kunnen blijven kan 't wel..

Waarschuw beheerder
als je kids hebt mag je dan nog feesten of moet je je dan als ouder gedragen?

Een avondje stappen is natuurlijk nooit erg,
maar blijf wel het goede voorbeeld geven!
Geniet, maar doe alles met mate..

Waarschuw beheerder
nou ik heb 2 kids en ik ga echt nog wel stappen en na feesten, oke niet zo veel meer als vroeger, maar zou niet weten waaron je ouders dat niet zou kunnen..

Waarschuw beheerder
Jah hoor vind ik wel

Waarschuw beheerder
ja tuurlijk waarom niet??
Waarschuw beheerder
ligt er aan je heb wel je verantwoording
maar ja als je die kids kan dumpen bij iemand anders waarom niet
FEESTEN!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Ja hoor, vindt ik wel.
Het zal niet meer zijn zoals vroeger, maar je kan zeker nog wel op stap.

Waarschuw beheerder
Ik ga ook nog geregeld uit(1xin de twee maanden).Ik heb twee kinderen van 4 en 8 jaar oud.Ze vinden het geweldig bij opa en oma.En doe ze dan zeker niet te kort.Als het met mate is en niet je leven beheerst moet dat kunnen vind ik.Je moet af en toe ook aan jezelf denken.En het is nog te leuk allemaal om op te geven.
Waarschuw beheerder
ppfff wrm niet!!!
Omdat je kidshebt betekend niet dat je alles op moet geven!!
Ok je word wel een moeder of een vader, maar daarnaast ben je zelf ook nog gewoon een persoon die zijn of haar eigen hobbies en dingen moet hebben!!

geloof mij maar als je jezelf vergeet en alles opgeeft voor je kids word je op langer termijn echt gek en ongelukkig hoor! Iedereen heeft gewoon wel eens even tijd voor zichzelf nodig om iets te doen wat je leuk vind, en dat hoeft niet altijd met de kids iets te zijn!! En ofhet nou stappen is of sporten.... hangt ervanaf waar je zelf behoefte aan hebt!!

Wat je altijd gewoon in gedachte moet houden is dat je kind wel op 1 staat... Dus ja.. soms houdt dat in dat je geplande avondje stappen niet door kan gaan ofzo...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 april 2007 om 19:06:
Een avondje stappen is natuurlijk nooit erg,
maar blijf wel het goede voorbeeld geven!
Geniet, maar doe alles met mate..

Helemaal mee eens! Heb zelf ook kids maar wil zo nu en dan ook eens lekker uit mn dak gaan. En voor de kleine is dan in goede handen.
Waarschuw beheerder
nu vind ik het alleen maar grappig als ze gaan stappen.. een paar van die ouwe lui in een discotheek :nosmile:

maar 't zijn geen feestbeesten, dus ik zou me eerder schamen voor ze :')

Waarschuw beheerder
Uitspraak van op woensdag 11 april 2007 om 23:18:
een paar van die ouwe lui in een discotheek

Ik ging laatst weer voor de eerste keer stappen,was ff weer als van ouds,mn mannetje bleef lekker thuis bij de kleine,maar ik ben zeker niet oud hoor,werd zelfs nog 18 geschat!:D.En mijn mannetje gaat volgende week weer ff los.En als je kinderen hebt gedraag je je niet als een ouder je bent een ouder,ieder persoon is ouder op zn eigen manier,je leven is niet eens voorbij hoor als je kinderen hebt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2007 om 11:25:
,je leven is niet eens voorbij hoor als je kinderen hebt.

inderdaad wordt alleen een stuk mooier met een kindje :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van heartbeat op zondag 25 maart 2007 om 21:12:
Uitspraak van :@13-LUCKY:@ op woensdag 27 december 2006 om 13:07:

Vind ik ook!:yes:

Waarschuw beheerder
ja, zou niet weten waarom je niet mag gaan stappen:S,
wel iets minder als eerst want je hebt een kleine..:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
jaa, waarom niet?
je kan natuurlijk elk weekend op stap gaan maar zo af en toe vind ik dat het wel moet kunnen :)
Waarschuw beheerder
waarom niet..niet elk weekend..je moet ook aan de kinds denken..en niet elke keer bij opa/oma dumpen..
mn ouders zijn vaak genoeg wezen stappe toen ik en mn zusje er al waren
Waarschuw beheerder
Waarom niet...

Waarschuw beheerder
dat moet iedereen toch zelf weten?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Señorita Bonita Lolita Chighita op woensdag 21 februari 2007 om 10:50:
Tuurlijk, en als die dan weer oud genoeg zijn gaan ze lekker mee!!!

Jong geleerd is oud gedaan, en liever met mij dan met een vreemde!!!

precies zo denk ik er ook over!
Waarschuw beheerder
donateur
tuurlijk wel

zolang de kids maar op een veilige plek zijn een goede oppas

zou wat zijn als dat niet meer kon zeg

ouders moeten afentoe ook uit hun bolletje kunnen gaan (Y)
Waarschuw beheerder
waarom zou dat niet kunnen????
Tuurlijk kan je dan nog wel op stap
Waarschuw beheerder
Waarom niet? :)

Waarschuw beheerder
echt wel hoor:)
waarom zal dat neit mogen dan:P
Waarschuw beheerder
Tuurlijk als je zelf geniet van het leven ben je een betere ouder lijkt mij
Waarschuw beheerder
ik heb twee kids, zie ze maar twee keer in de maand, doch gaat ik stappe, klinkt cruw, ma ik leef al 15j voor de core ...

bij me kids en ex heb ik altijd gezeik, in de maatschappij en overal heb je gezeik,

in de core scene heb ik echt zelde gezeik, dus lijkt me logisch ja ...

stampe verdomme (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op woensdag 13 juni 2007 om 19:55:
ik heb twee kids, zie ze maar twee keer in de maand, doch gaat ik stappe, klinkt cruw, ma ik leef al 15j voor de core ...

bij me kids en ex heb ik altijd gezeik, in de maatschappij en overal heb je gezeik,

in de core scene heb ik echt zelde gezeik, dus lijkt me logisch ja ...

stampe verdomme

onder welke steen kom jij vandaan ? :aai:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B!TCH op donderdag 15 maart 2007 om 18:55:
duh ! laat ze gewoon even blijven slapen bij oma & opa , ze zullen het leuk vinden en jij beleeft de avond van je leven !

Klopt als een bus opa's en oma's staan in de rij om op te mogen passen.:respect:
Waarschuw beheerder
Ik denk dat het erg belangrijk is om ook nog tijd voor jezelf te hebben als je kinderen hebt..

Maar ik vindt het oneerlijk om steeds opa, oma, tantes of ooms ervoor op te laten draaien....
Jij kiest zelf voor kids, dus neem dan ook zelf de verantwoordelijkheid en zorg op je....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ga niet vaak meer naar feesten, maar als ik ga zorg ik er voor dat ze goed opgevangen wordt. Blijf altijd bereikbaar...
Waarschuw beheerder
als je voor een goed oppas zorgt en nie te vaak gaat '
waarom niet
Waarschuw beheerder
Tuurlijk!!! Je moet lol blijve maken in je leven of niet soms?!
Kinderen zijn soms wel bepalend in je leven, dat wel. Maar je moet lol kunnen blijven maken, anders kan je wel stoppen!!!
Waarschuw beheerder
Ik vind dat het moet kunnen. Maar je moet natuurlijk ook weer niet elke weekend in de kroeg hangen!
Waarschuw beheerder
zeker kan dat wel..
als het beperkt blijft ;)
Waarschuw beheerder
Moet wel kunnen..
Je moet alleen je koters africhten dat ze s'nachts de politie niet bellen als je aant feesten bent..

Waarschuw beheerder
Ik vind t juist goed als je soms even jezelf kunt zn zonder kids :)

Mn kids zn nu wat ouder ,maar ik heb jarenlang thuis gezeten,en nu zn ze de weekeinde bij hu pa en gaat mamsie toch lkkr stappe ,,kan natuurlijk ook thuis blijven en sokjes breien in mn uppie :LOL:

Maar ach ze zn weg dus neemt mams t er maar van he :D

(F)
Waarschuw beheerder

Gelukkig niet zeg.

Helemaal mee eens(Y)
Waarschuw beheerder
Waarom zou je dan niet meer mogen stappen... :(
Waarschuw beheerder
tuurlijk mag je dan nog stappen....

In welk boek staat hoe je je als ouder moet gedragen..?
je moet doen wat je moet doen om gelukkig te zijn...
en als je gelukkig ben ben je meestal vanzelf een goede ouder!!!

vind dat dat niks te maken hebt met hoe je je leven invuld!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Doordat ik ga feesten ben ik daarna juist weer een extra goede moeder!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 maart 2007 om 16:37:
nee je meot ten alle tijden op je kinderen letten en je gaat ze niet afschepen omdat je zelf behoeftes hebt!

:s getver, het zal je pa maar wezen :x
denk je nou echt dat een kind gelukkiger word als je je eigen leven opgeeft? das helemaal niet gezond voor kinderen hoor. verstikken door aandacht heet dat ofzo. daar krijgen kinderen als volwassenen intimiteitsproblemen van.
en dan kan je een kind natuurlijk ook altijd in het middelpunt zetten en vervolgens een verwend kreng afleveren dat later totaal niet voorbereid is op het leven en de daarbijhorende teleurstellingen :/
er is een prima middenweg waar iedereen gelukkig bij is hoor

maar ga jij lekker je eigen leven opgeven. ipv van sparen voor de studie van je kids kan je misschien beter sparen voor een psych dan (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja waarom niet.

Maar natuurlijk niet meer zo vaak als 'zonder kinderen'

Je moet er natuurlijk ook voor je kids zijn.

En als je nog hele jonge kinderen heb , al helemaal niet te vaak

Elke x je kind bij een ander dumpen. Wat voor ouder ben je dan :Loser:

Waarschuw beheerder
Hoef toch nog niet achter de geraniums te gaan zitten.Niet meer elk weekend, maar zodra ik de kans heb ga ik toch nog wel even lekker weg!!

Waarschuw beheerder
Tuurlijk kan dat!
ik heb zelf ook 2 kinderen..
Die slapen dan bij hun opa en oma. Daar zijn ze hardstikke graag dus zeker geen straf.
In de toekomst is het de bedoeling dat ze om het weekend bij hun vader gaan slapen, dus zou niet weten waarom ik dan niet zou kunnen gaan stappen :D
Waarschuw beheerder
ik heb zelf 3 kinderen maar als die naar hun vaders gaan,ga ik niet thuis blijven zitten!! dat doe ik de hele week al.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van $annetje op donderdag 6 september 2007 om 14:18:

Ik ben het helemaal met jou eens.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van $annetje op donderdag 6 september 2007 om 14:18:

na een avond stappen of feesten kan ik er weer ff tegen aan als moeder
af en toe moet ik gewoon weg
ben er altijd voor hem en hij gaat graag naar zijn oma
oma blij zoontje blij en mama blij

dus gewoon feesten maar met mate

kind gaat voor

Waarschuw beheerder
waarom zou het niet kunnen als je het maar niet elk weekend doet
en oppas heb geregeld
je hebt toch een bepaald soort verantwoording

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 oktober 2007 om 15:33:
en oppas heb geregeld

idd:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 oktober 2007 om 15:33:
en oppas heb geregeld

Waarschuw beheerder
Waarom niet? Zolang het niet elk weekend gebeurt kan het toch best ?

Waarschuw beheerder
Ik ga ook nog regelmatig uit, ookal heb ik 1kind.
Gewoon een kwestie van een goede regeling.

Waarschuw beheerder
tuurlijk waarom niet!
bij ons in de groep is het alleen zo dat de mannen verdacht
meer gaan dan de vrouwen...
heb er gelukkig nog geen dus ik ga gewoon wanneer ik zin heb :P

Waarschuw beheerder
JA NATUURLIJK WEL..

Ik vind dat het moet kunnen..
De meeste dames en heren met kinderen zijn toch al aardig volwassen.
En kennen hun verantwoordelijkheden toch al wel aardig..

Ze Huren een baby-sitter in Of brenge de kids naar opie en omie!

Je ziet dat juist die mensen echt genieten van een avondje weg zijn!!
ik vind dat heel leuk om te zien! Waar het ook is.. In de kroeg een restaurant of wattan ook!!!

Gewoon door gaan hoor alle pappas en mammas onder ons!:D

Ook al Ziijn jullie pappa en mamma..
Jullie mogen ook wel eens lekker Gek doen :D

En 9 van de 10 x zijn jullie Heel erg gezellig!!!

Groetjess

Waarschuw beheerder
Tuulk mag je nog wel stappen, maar wel met regelmaat!!
Je hebt verantwoording voor je kids, en als je dus veel wilt stappen neem dan geen kids, maar tuurlijk waarom zou je altijd maar een huismoeder moeten zijn??

Waarschuw beheerder
Kheb n zoontje van 9 maanden en ik ga ook gewoon uit als hij bij zn vader is..
Je moet soms ook aan jezelf denken..!

Waarschuw beheerder
tuurlijk, moet kunnen, alleen wel ff zorgen dat alels goed geregeld is mbt je kind, dat blijft dan natuurlijk wel het belangrijkste..
Waarschuw beheerder
altijd, met of zonder kids, uitgaan doen we toch :p

Waarschuw beheerder
als je een goeie oppas hebt , bijv je zus of je ouders, dan is het toch geen probleem toch!!??
Waarschuw beheerder
ouder gedragen?

waarom niet?
maar ga dan wel niet met je kinderen mee, zo genant, krijg meedelijden as k soms zo zie hoe dat meiskes hun ouders mee moeten sleuren

Waarschuw beheerder
Uitspraak van s2tgrave op zaterdag 15 december 2007 om 11:56:
ouder gedragen?

waarom niet...

niet elke week natuurlijk maar mijn ouders gaan wel uit af en toe..
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2007 om 15:00:
,je leven is niet eens voorbij hoor als je kinderen hebt.

Idd (y)

Waarschuw beheerder
Als je kinderen heb kan je nog wel stappen vind ik..
Maar je moet je wel een beetje gedragen,
en ik denk ook niet meer ieder weekend
dat gaat dr dan toch wel een beetje af..

Ik heb mijn ma ook een keer meegenomen met stappen was wel gezellig :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Daar heb je opa's en oma's voor! :D

Waarschuw beheerder

dacht dat het bij wet verboden was (niet zeker)

Waarschuw beheerder
Gewoon gaan stappen, kinderen geef je aan de buren of aan de opa's en oma's
Waarschuw beheerder
ik heb 2 kids en ga bijna om het weekend stappen..
kids zijn dan bij vader en opa en oma..
waarom zou je dan thuis gaan zitten...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik heb hier ook 2 kids en ga eigenlijk wel weekelijks naar feesten toe, de oudste is 16 dus die gaat zelf ook opstap. De jongste is 11 maar moeders blijft vaak thuis, die heeft daar ni meer zoveel zin in om elke week opstap te gaan.

Waarschuw beheerder
jah

Waarschuw beheerder
Waarom niet? Ook ouders kunnen en mogen nog gerust een avondje stappen. Als ze gewoon voor goede oppas zorgen , dus goede zorg voor hun kind(eren) , en zorgen dat ze niet al te brak zijn te volgende dag want dan heb je wel een kind rond je dan kan het makkelijk.

Waarschuw beheerder
Uiteraard
Waarschuw beheerder
ouder gedragen?

jha zeker als je kinder hebt mag je zeker gaan feesten maar ik zou wachten dat die wat ouder is en dan gaan feesten samen met het kind er bij maar dan is het wat ouder he ik bedoel niet met 7 of zo nee 17 16 zeg maar snap je
maar in tussen gaan die bij oma slapen en opa :P:D en dan gaan we feesten:P:D:P:D