als je kids hebt mag je dan nog feesten of moet je je dan als
ouder gedragen?
gebruik nu ook nog wel eens maar niet als ik de kids de dag erna heb (gedeeld ouderschap
Maar ik ben altijd eerlijk geweest tegen me ouders en me schoonouders
Zij weten dat wij af en toe wat nemen!!
zoek een balans, je kan het combineren mits verstandig...
zoek een balans, je kan het combineren mits verstandig...
begrijp me niet verkeerd ik vind dat dat zeker kan maare ik krijg vaak te horen dat je dat als moeder toch echt niet meer kan maken
Hier nog een paps en mams van 4 kids (11 t/m 15 jr) die nog regelmatig lekker uit hun bol gaan op een goed feest op graag een nachie doorzakken met vrienden....
Als je op zn tijd niet goed voor jezelf zorgt kun je dat ook niet voor n ander, is onze instelling
ouder gedragen?
of je bent zo slim om je kind te dumpen bij opa en oma en later op te halen
of je bent zo slim om je kind te dumpen bij opa en oma en later op te halen
verantwoordelijkheid vind ik het belangrijkste.
Precies, Ik zal later als ik kinderen hebben echt nog wel naar feesten gaan.
Maar zoals hier boven al gezegd word: Verantwoordelijkheid is het belangerijkste.
Helaas ken ik ouders die vaker naar een groot feest gaan, drugs gebruiken (slikken, snuiven) en drinken, daarna in de auto stappen en naar huis rijden (vaak verder dan 1 uurtje rijden).
Helaas ken ik ouders die vaker naar een groot feest gaan, drugs gebruiken (slikken, snuiven) en drinken, daarna in de auto stappen en naar huis rijden (vaak verder dan 1 uurtje rijden).
Zeer slechte zaak..
Maar stappen mag hoor, zijn we nu we ouders zijn ineens geen mens meer die behoefte heeft aan een avondje uit?
tja, op z'n tijd gewoon en niet zo schandalig vaak!
en als je wil gaan zorgen dat je zeker 'n goede oppas hebt.
met mate moet het kunnen en je moet niet overdrijven want je hebt per slot van rekening voor kinderen gekozen
Het leven houd niet op als je kids en veel verantwoording hebt.
en als ik uit ga wil ik de dag er na lekker kunnen bij komen en alles laten uitwerken hahah pas savonds wil ik me lievie pas weer zien
Kijk, wat ben ik blij om dit te horen.
Weet je wat je kunt doen.Eens wat minder drinken en wat minder drugs gebruiken dan heb je dit niet
Wat een denigrerende en egoistische opmerking.Als wij los zijn gegaan dan wil ik als ik thuis kom een paar uurtjes slapen,zodra ik dan wakker ben moet mijn kleinste engel gewoon bij mij zijn.
Wat een denigrerende en egoistische opmerking.Als wij los zijn gegaan dan wil ik als ik thuis kom een paar uurtjes slapen,zodra ik dan wakker ben moet mijn kleinste engel gewoon bij mij zijn.
Weet je wat je kunt doen.Eens wat minder drinken en wat minder drugs gebruiken dan heb je dit niet.laatste aanpassing 25 november 2005 09:31
bij willen slapen
Dit moet ieder lekker voor zich weten.
Nou betrokken persoon geeft toch toe dat ze drugs gebruikt dus mijn argument is niet eens suggestief.
Ik wil alleen maar duidelijk maken wat ik ervan vind.
ben je dan nog steeds onverantwoordelijk bezig
Lieverd je bent verantwoordelijk bezig als je kinderen de volgende morgen thuis komen en jij weer met volle moed ze opwacht.
Dat de kinderen niet eens merken dat je gisteren los bent gegaan
Dat je niet uit moet slapen of in je nest moet blijven liggen tot de volgende avond.
En ik vind drugs geen tikkeltje erger als je er maar verstandig mee omgaat
Lieverd je bent verantwoordelijk bezig als je kinderen de volgende morgen thuis komen en jij weer met volle moed ze opwacht.
en ik lig niet in me nest tot de volgende avond heb je mij niet zien zeggen!!!
als me kind thuis komt ben ik wer fris en fruitig hoor
betekent niet dat jij een betere ouder bent
Heb nog nooit iemand gezien die pilletje vreet en dan binnen 10 uurtjes weer fris en fruitig is.Misschien ben je wel van fruitella gemaakt!
Waar stel ik dat dan??Wel bij de feiten blijven.
je roept een hoop onzindingen vanachter je pc'tje vandaan!
En dat mag jij gerust roepen.Daar ga ik me niet druk om maken.
En daarom voer ik deze discussie
je leest af en toe eens wat en daar baseer je je mening op
Ik vind het een behoorlijke zinloze discussie want je staat niet open voor de mening van een ander!
Jij loopt maar te blaten over verantwoordelijkheid blabla maar wat weet jij nou helemaal van de mensen op dit forum? Helemaal niets! je leest af en toe eens wat en daar baseer je je mening op. Wat natuurlijk prima is, je mag je eigen mening hebben. Maar wat je nu allemaal loopt te roepen slaat nergens op. Dus ik zou me lekker met mezelf en mijn eigen verantwoordelijke gezinnetje bemoeien
Dat is het hem juist.Daar baseer ik inderdaad mijn mening op.Zoals jij nu je mening verkondigd over mij.Omdat je leest wat ik schrijf.
Zou je dat niet doen zou je je geen mening kunnen vormen.Ik sta zeker open voor iemands mening maar keur hem af.
Wat is daar mis mee.Zoals jij mij berichtjes niet op waarde schat,schat ik jou berichtje niet veel inhoudelijker in!
niet eens de mensen kent dat vind ik erg dom
ouder gedragen?
Dat is het hem juist.Daar baseer ik inderdaad mijn mening op.Zoals jij nu je mening verkondigd over mij.Omdat je leest wat ik schrijf.
Zou je dat niet doen zou je je geen mening kunnen vormen.Ik sta zeker open voor iemands mening maar keur hem af.
Wat is daar mis mee.Zoals jij mij berichtjes niet op waarde schat,schat ik jou berichtje niet veel inhoudelijker in!
gewoon lekker droppen (klinkt lulliger dan het is bedoelt natuurlijk
Jou boeit het geen reet??
Hahahaha laat me niet lachen anders zou je niet reageren!
Je vind me nu dom alleen al om het feit dat ik het niet eens ben met je manier van formuleren.
Ik zeg toch niks nieuws?
Je vind me nu dom alleen al om het feit dat ik het niet eens ben met je manier van formuleren.
Het enige waar ik een mening over heb zijn de uitspraken die jij doet over ouders die hun verantwoordelijkheid niet nemen blablabla. En daar reageer ik op!
Dus jij brengt je kleine meid nooit naar opa en oma om samen met je vrouw/vriendin een leuke avond te gaan hebben?
Maar als ik dan wakker word dan wil ik ze meteen weer bij mij hebben.Is toch maar een mening!
ALTIJD voor hun kindreren zijn. stappen doe je maar als ze slapen
beetje triest als moeder om nog een wat pillen te slikken
wat een vage discussie een ouder moet er gewoon ALTIJD voor hun kindreren zijn. stappen doe je maar als ze slapen. beetje triest als moeder om nog een wat pillen te slikken
drugs gebruiken als je een kind heb, vind ik echt not done
En als ik uitga, dan zal het echt alleen maar bij een paar mixjes/biertjes blijven, want drugs gebruiken als je een kind heb, vind ik echt not done
wat een vage discussie een ouder moet er gewoon ALTIJD voor hun kindreren zijn. stappen doe je maar als ze slapen. beetje triest als moeder om nog een wat pillen te slikken
Helemaal mee eensToch goed dat er meer mensen zo denken
er is veel verschil in 'gebruiken' he. sommige doen op 1avond een halfje. en de ander doet bijv 3pillen
voor de zwangerschap moet je ook al een lange tijd niks gebruikt hebben.
Dat is heel wat anders dan elk wknd
je kunt fun genoeg hebben zonder
ik geloof niet dat we zitten te wachten op commentaar dat we het helemaal fout doen.
Ga anders op een andere site de pedagoog uit hangen.
ouder gedragen?
kanonne zeg wat een gezeik!!
* dus als je kinderen hebt is een pilletje teveel maar alcohol is ok?
* dus als je kinderen hebt moet je "burgelijk" worden anders ben je geen goede ouder?
* dus stappen mag alleen als ze slapen en je ze niet "dumpt"?
Volgens mij zijn over het algemeen ouders , jong of oud best in staat zelf beslissingen te maken die in hun leven het beste past.
conclusie:.....respecteer een ieder zijn mening en ik geloof niet dat we zitten te wachten op commentaar dat we het helemaal fout doen.
Ga anders op een andere site de pedagoog uit hangen.
Ik werd door die zelfde mening helemaal afgemaakt.
Ik vind drugs heerlijk.Maar sinds ik mijn laatste dochterje heb vind ik het goed geweest
Nee maar er zijn hier dames die mij wijs willen maken dat een pilletje binnen een paar uur weer compleet uit hun lichaam is.
Slik jij dan maar wijs door!!
Je moet lezen vriend, je werd afgemaakt omdat jij dacht het recht te hebben om mensen persoonlijk aan te vallen op zijn of haar verantwoordelijkheid als ouder.
schijnbaar vindt je het erg moeilijk om andere meningen te respecteren en vindt je jou eigen mening erg belangrijk.
je hebt niet eens kunnen lezen of ik wel of niet slik , snuif of zuip.
uitgaan ok zeker niet ieder weekend en zullen we dan helemaal mniet over drugs beginnen. ouders horen hun kinderen het goede voorbeeld te geven. en niet de volgende morgen nog onder de drugs in bed blijven liggen of dat kind verzorgen. als ouder moet je je verantwoordelijkheden kennen en nemen en daar hoort drugs absoluut niet in thuis en de mensen die het wel doen zijn behoorlijk kansloos bezig en daar tegen kan ik maar 1 ding zeggen je bent je kinderen niet waard en wordt eens volwassen.
das dan weer lief van je
Je bent dus ook niet na 1 a 2 pillen binnen 5 uurtjes weer fris en fruitig!
Het gaat er gewoon om dat ik me irriteer aan dingen die in MIJN ogen eigenlijk niet kunnen.
Ik 'hoor' mensen zeggen dat drugsgebruik uit den boze is als je een keertje gaat stappen...
maar is het wel normaal dan als iemand zich een stuk in zn reet zuipt? (Wat vaak gebeurd?)
Toch bijzonder dat alcohol dan meer geaccepteerd is dan drugs..
Geroddeld in de zin van: onverantwoordelijk, dat doe je toch niet, etc etc.
terwijl als je stomdronken bent geweest is hetgezellig, lache,
Je man mag maar wat blij zijn met jou.laatste aanpassing 28 november 2005 15:19
Alleen als je stomdronken bent, wordt erom gelachen, als je flink uit je dak bent, wordt erom geroddeld
Stel je voor:
Je hebt een gezellig feestje thuis en de kids liggen op bed. Je bent samen lekker aan het doorzakken met je vrienden. Een van de kinderen komt uit bed en blijkt helemaal niet in orde te zijn.. Je moet dus met je kind naar de dokter... Sta je dan...helemaal sikker te zijn...
En ik ken een verhaal van mensen met kinderen die thuis pillen slikken en ook op een gegeven moment met een van de kinderen naar de dokter moest. Ouders konden gewoon niet weg omdat ze té ver heen waren. Uiteindelijk zijn ze er wel gekomen maar zijn ze door de dokter de kamer uitgezet.
Kijk, dan ben je dus onverantwoordelijk bezig!
Je wilt natuurlijk niet dat ik hier op reageer maar doe het toch even stiekum.
Als je al pillen slikt is het tot daar aan toe,maar doe je het ook nog binnenshuis terwijl je kinderen in dezelfde woning zijn dan ben je je kinderen inderdaad niet waard.Dat is wat je nu zo mooi zei ONVERANTWOORDELIJK!
Idd als je dan toch écht een avondje los wilt,...zor dat je kids dan elders te logeren zijn of doe het niet..
Je kan het welkom-plaatje gewoon kopiëren door op je rechtermuisknop te klikken en de eigenschappen over te nemen in je eigen profiel. Als je wilt dat iemands naam erin komt zet je het volgende neer:
[.currentusernick.]
(zonder de punten anders doet hij het niet, maar anders kan ik het je niet laten zien)
Dat waren gouden tijden , spannend en niet weten waar we heen gaan!! En dat alles onder het genot van een Hullekie!offe die met een kuiltje offe......offe ibizaatjes...salemiakkies...en de stanley`s.
Do I need to say more dude?
ouder gedragen?
als de vrouw gaat stappen kan de man thuis blijven en als de man gaat stappen kan de vrouw thuis blijven en je er vast hele lieve oma's die op hun kleinkind willen passen als de man en vrouw iets samen gaan doen, en ffies geen last willen hebben van hun kind
als de vrouw gaat stappen kan de man thuis blijven en als de man gaat stappen kan de vrouw thuis blijven en je er vast hele lieve oma's die op hun kleinkind willen passen als de man en vrouw iets samen gaan doen, en ffies geen last willen hebben van hun kind
Hahahaha.Hoe bedoel je vrije relatie.Sorry maar ben van mening dat je smane beter kunt stappen.Waarom alleen gaan?
En schat die ogen he!
Oke dan maar....
Hier een oud wijf die 5 koters heeft.
Graag uitgaat, maar daar wel voor spaart dus.
Uitgaan doen we alleen in de weekenden dat de oudste drie bij hun vader zijn ( HET grote voordeel van scheiden ), en de tweeling het hele weekend(!) bij oma kunnen zijn.
Ja, wij nuttigen wel eens het een of ander, maar omdat we dat dus plannen is dat geen enkel probleem.
Ik hoop dat omdat ik het hele jaar 24 uur per dag voor mijn gezin klaarsta, zij het mij gunnen dat ik af en toe uit m'n dak ga.. Ik ben ook maar een mens
Mijn kids weten altijd waar we naartoe gaan, en dankzij trailers weten ze ook hoe zoiets eruit ziet .
Enne, snoepwerk in huis?? NO way!! Daar hebben wij onze vrienden voor om
om te bewaren. Ik moet er niet aan denken dat er eentje het vind ....
Komt het pillen vretende moedertje van 37.Die pas 7 feestjes is geweest(waarvan de laatste 6 weken 5 keer!!!
Nee dat jij je hier profileert als pillen vretende moeder zegt genoeg.Breng je kinderen maar naar oma,slikken lachen en dan morgenavond de kinderen weer ophalen.Over pffffff gesproken!
vreet geen pillen ik neem een pilletje ja wat heb jij daar over te zeggu helemaal niks en als ik me kind de volgende dag savonds ga halen is er met mij nks aan de hand hoor hoe weet jij dat slik je soms dat je dat weet vertel eens bijdehand!!!!
en als me zoon thuis is heeft hij een super dag gehad en ik een super nacht die dag ervoor
dus ga lekker ergens anders de bijdehand uithangen
walgelijk mannetje bha
vreet geen pillen ik neem een pilletje ja wat heb jij daar over te zeggu helemaal niks en als ik me kind de volgende dag savonds ga halen is er met mij nks aan de hand hoor hoe weet jij dat slik je soms dat je dat weet vertel eens bijdehand!!!!
en als me zoon thuis is heeft hij een super dag gehad en ik een super nacht die dag ervoor
dus ga lekker ergens anders de bijdehand uithangen
walgelijk mannetje bha
babbie,er is niks mis mee hoor.laat m lekker lullen.ook ik ga af en toe lekker uit mijn dak,en mijn dochtertje merk daar ook helemaal niks van.die gaat lekker leuke dingen met pappa doen.mijn man ouwehoert daar ook niet eens over,die begrijp het wel!!!als het maar niet iedere week is.
heb medelijden met zijn vriendin,zal wel nooit uit mogen
Voele...heb je het ooit wel eens gedaan?? met een pilletje op uitgaan bedoel ik dus...
ieder zijn ding
jullie zijn allemaal kk gekken. zorg dat je je kind houdt en er voor zorgt
zorg dat je je kind houdt en er voor zorgt
er word gebruikt NA een zwangerschap,enzeker niet IN een zwangerschap
jullie zijn allemaal kk gekken. zorg dat je je kind houdt en er voor zorgt
dat is zeker een lekker ventje
Als je kinderen hebt mag je dan nog stappen?
Laat ik er het volgende over zeggen;
Waarom niet, waarom zou je ieder weekend thuis bij de kids moeten blijven? Het opvoeden van kinderen is al zwaar genoeg en die stress moet er af en toe gewoon even uit. Voor de een is dat sporten, de ander gaat een avond los. So what! Van een oppas in huis of een weekendje bij opa en oma worden (kleine) kinderen echt niet slechter.
Zorg dan wel dat je kinderen je niet zien of liever helemeel niet thuis zijn als je, na alcohol of iets anders gebruikt te hebben, thuis komt. Dit kan echt niet en dope in huis is echt uit den boze. Je moet er niet aan denken wat er zou kunnen gebeuren. Maak het alleen niet te gek want de volgende dag moet je er weer voor 100% voor ze zijn.
Het belangrijkste is dat je van je kids houd en er altijd voor ze bent wanneer ze je nodig hebben...
Mijn antwoord is ook ja maar dan zonder drugs.PUNT!
je lijkt gvd mijn ex wel.....
Is die ex dan ook de vader van je kind??
Waarom niet, waarom zou je ieder weekend thuis bij de kids moeten blijven? Het opvoeden van kinderen is al zwaar genoeg en die stress moet er af en toe gewoon even uit. Voor de een is dat sporten, de ander gaat een avond los. So what! Van een oppas in huis of een weekendje bij opa en oma worden (kleine) kinderen echt niet slechter.
Zorg dan wel dat je kinderen je niet zien of liever helemeel niet thuis zijn als je, na alcohol of iets anders gebruikt te hebben, thuis komt. Dit kan echt niet en dope in huis is echt uit den boze. Je moet er niet aan denken wat er zou kunnen gebeuren. Maak het alleen niet te gek want de volgende dag moet je er weer voor 100% voor ze zijn.
Het belangrijkste is dat je van je kids houd en er altijd voor ze bent wanneer ze je nodig hebben...
Het belangrijkste is dat je van je kids houd en er altijd voor ze bent wanneer ze je
ouder gedragen?
ouder gedragen?
ZORG DA JE EERST ZELF ALLES OP EEN RIJTJE HEB, EN OORDEEL DAN PAS OVER EEN ANDER...
EN DAN NOG FEESTEN MOET TOCH BESTE KENNEN OOK AL BEN JE OUDER
het niet elk weekend doen..1x in de maand ofzo
als je er verder wel goed voor je kids bent en staat als ze er weer zijn....??
1 of misschien 2 keer in de maand, ligt er een beetje aan.
Je kan ze toch gewoon meenemen... duh
Nou ik ga elke zaterdag uit.
Als opa en oma kunnen,breng ik ze daar en kan ik lekker weg hoor.
Heerlijk juist op zijn tijd even weg en dan heel stiekem even geen mama zijn maar gewoon ikke!!
als je kids hebt mag je dan nog feesten
of moet je je dan als ouder gedragen?
Even lekker geen zorgen aan je hoofd....lekker genieten Heerlijk zo op z'n tijd!
Tuurlijk mag je als ouder zijnde wel uit,zolang het maar niet elke dag is en je je wel verantwoordelijk gedraagd tegenover je kids
ouder gedragen?
Wat een stom onderwerp zeg
wat een domme vraag zeg..
dan ken je natuurlijk dom antwoord verwachten
of is het dom.. om hier als een idioot te reageren met domme reacties..
over domme mensen gesproken...
Tuurlijk waarom niet.. ?
ik ben zelf 29 juni uitgerekend, maar Mystery land staat 26 augustus alweer op de kalender hoor
Lees je eigentekst..
want je slaat alleen maar domme taal uit!!
Jij hebt geen fucking idee hoe het is om uit te gaan met kinderen thuis
Geef gewoon normaal je mening of zeg gewoon helemaal niks.
ouder gedragen?
Ik vind van wel. En ik doe dat ook (oke niet nu ik zwanger ben). Waarom zou het niet mogen. Wij gaan eens in de 2/3 maanden naar een feest en af en toe een kroegie pakken.
Als je nou 27 jaar bent en je hebt kinderen, hoe kun je zo´n vraag dan nog stellen, woon je onder een brug-steen
ja omgeving dit omgeving dat, mensen moeten altijd ouwehoeren, fuck hun joh, wat heb je met hun te maken dan, je leeft voor jezelf
valt wel mee
ben blij dat er meer moeders zo over denken
dumpen bij je ouders die hebben dat toch graag dat de kleinkinderen op bezoek komen
is zelfs een must... eens per maand ff geen mama zijn en lekker doen wat je zelf wil.. dan kan je daarna er ook weer tegen met je kind.
Tuurlijk mag je stappen..
Zolang je je verantwoordelijkheden maar blijft houden.
nee zo'n foto in je onderbroekkie kan wel (nuchter)
en een kort rokje als zatte dame niet pfff!!
En ik ga gewoon lekker stappen en zorg voor goeie opppas .
die blik op zijn gezicht
ouder gedragen?
Uitspraak van Het Beest op zaterdag 3 december 2005 om 00:39:
Het belangrijkste is dat je van je kids houd en er altijd voor ze bent wanneer ze je
vind ik ook! jaah is anders als je elk weekend weggaat!
mar je hebt zelf toch ook nog een leven!
Haha!! Helemaal mee eens!! Was gezellig, Nightmare!!
ik ga juist uit om me even niet als ouder te hoeven gedragen enne...verantwoord naar feesten?? hmmmmmm..ik zal er misschien eens over na gaan denken...ooit
ehm...ik heb er 5 en alle 5 tegelijk bij oma kan gewoon niet.
Mijn familiekring is helaas niet meer zo groot, dus voor mij is het echt plannen ( en sparen )
Ja...ik heb 5 van die grote Dalton-ballen... daar bind ik ze aan vast en dan ga ik lekker stappen. Bakje chips erbij en een fles cola...die vermaken zich wel hoor
wat dacht je nou zelf??
ouder gedragen?
Ik vind dat je wel een keer uit kan gaan maar uiteraard niet ieder weekend ofzo maar 1 keer in de 2 a 3 maanden zo vind ik wel kunnen.
ouder gedragen?
ouder gedragen?
Ja hoor dat mag wel.. alleen ga niet ieder weekend het moet wel leuk blijven, en je kinderen mogen niet de dupe worden van jou stap gedrag..
Sommige mensen zijn ook van mening ( die zelf nog geen kinderen hebben meestal )
Dat als je een kindje hebt niets meer kunt doen.
Dat is ook Big Bullshit
mwa ligt eraan ik vind als je een baby hebt en je man zit daar alleen dat je niet kan gaan stappen,
wel als het 2-3 jaar oud is en je man kan dan mee gaan,
moet je wel oppas regelen,
als je soms uitgaat 1keer permaand kan het wel maar niet als je 2keer perweek gaat
moet je je dan als
ouder gedragen?
Waarom?
ouder gedragen?
Omdat het geen kwestie is van "mogen" maar van keuzes maken.
Iedereen kan zijn eigen keuzes toch maken?
En dan nog: wat is "je als ouder gedragen"???? Als je een kind krijgt, ben je dan ineens alleen nog maar ouder en dus zelf geen persoon meer met eigen wensen?
De één gaat ter ontspanning naar de sauna, een ander zit thuis te knutselen en weer anderen gaan lekker los op een goed feest!
Spreekt vanzelf dat je zorgt dat je kids goed opgevangen worden door mensen die hem of haar vertrouwd zijn.
Ik vind de vraagstelling weer zo typisch hokjesdenken!!!!!!
Het één sluit het ander niet uit.
Gelukkig niet zeg
Een avondje stappen is natuurlijk nooit erg,
maar blijf wel het goede voorbeeld geven!
Geniet, maar doe alles met mate..
een paar van die ouwe lui in een discotheek
Tuurlijk, en als die dan weer oud genoeg zijn gaan ze lekker mee!!!
Jong geleerd is oud gedaan, en liever met mij dan met een vreemde!!!
ik heb twee kids, zie ze maar twee keer in de maand, doch gaat ik stappe, klinkt cruw, ma ik leef al 15j voor de core ...
bij me kids en ex heb ik altijd gezeik, in de maatschappij en overal heb je gezeik,
in de core scene heb ik echt zelde gezeik, dus lijkt me logisch ja ...
stampe verdomme
Omdat het geen kwestie is van "mogen" maar van keuzes maken.
Iedereen kan zijn eigen keuzes toch maken?
En dan nog: wat is "je als ouder gedragen"???? Als je een kind krijgt, ben je dan ineens alleen nog maar ouder en dus zelf geen persoon meer met eigen wensen?
De één gaat ter ontspanning naar de sauna, een ander zit thuis te knutselen en weer anderen gaan lekker los op een goed feest!
Spreekt vanzelf dat je zorgt dat je kids goed opgevangen worden door mensen die hem of haar vertrouwd zijn.
Ik vind de vraagstelling weer zo typisch hokjesdenken!!!!!!
Het één sluit het ander niet uit.
Gelukkig niet zeg.
nee je meot ten alle tijden op je kinderen letten en je gaat ze niet afschepen omdat je zelf behoeftes hebt!
tuurlijk mag je dan nog stappen....
In welk boek staat hoe je je als ouder moet gedragen..?
je moet doen wat je moet doen om gelukkig te zijn...
en als je gelukkig ben ben je meestal vanzelf een goede ouder!!!
vind dat dat niks te maken hebt met hoe je je leven invuld!!!
tuurlijk mag je dan nog stappen....
In welk boek staat hoe je je als ouder moet gedragen..?
je moet doen wat je moet doen om gelukkig te zijn...
en als je gelukkig ben ben je meestal vanzelf een goede ouder!!!
vind dat dat niks te maken hebt met hoe je je leven invuld!!!
ouder gedragen?
,je leven is niet eens voorbij hoor als je kinderen hebt.
ouder gedragen?