Partyflock

Forumonderwerp · 826174

Waarschuw beheerder
als je kids hebt mag je dan nog feesten of moet je je dan als
ouder gedragen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ A2G op zaterdag 12 november 2005 om 21:10:
Groot gelijk ! Ik sleur ook elke maand een goede vriend van me mee naar een Club/Discotheek...Die is ook papa maar die ene zaterdagavond is van hem !

helemaal mee eens

Waarschuw beheerder
donateur
tuurlijk mag je nog feeste as je kids heb..
dat doe k ook...all1 ni zo vaak

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 11 november 2005 om 11:55:
als ouder gedragen zijn daar regels voor?
je moet je verantwoording nemen voor je kinderen, maar je mag jezelf niet vergeten ..
je leeft ook voor jezelf. niet alleen voor je kinderen

Helemaal mee eens.......
Waarschuw beheerder
donateur
Natuurlijk mag je dan nog stappen ;)
Niet iedere week, maar eens in de zoveel tijd moet kunnen hoor.
Ff stoom afblazen zeg maar.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 november 2005 om 11:05:
als ouder gedragen zijn daar regels voor?
je moet je verantwoording nemen voor je kinderen, maar je mag jezelf niet vergeten ..
je leeft ook voor jezelf. niet alleen voor je kinderen

ben ik ook helemaal mee eens
Waarschuw beheerder
waarom niet

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 november 2005 om 11:52:
ouder gedragen?

wie zegt dat als je naar feesten gaat dat je je dan niet als ouder gedraagt????

mijn kids vinden t alleen maar leuk dat ze zo'n coole mamma hebben

Mijn jochie: Ik heb tenminste een coole mamma, mijnes gaat naar houseparties EN heeft verstand van computers!
En wat doet jouw mamma in t weekend?
Ander jochie: gewoon thuis op de bank tv-kijken
Mijnes: jakkes wat saai
Ander jochie: ja had ik ook maar zo'n vet gave mamma als jij

:D I rest my case :$

Waarschuw beheerder
ik heb een zoontje van 1 en het is af en toe wel eens goed om lekker te gaan stappen want dan kom je weer helemaal tot je zelf en kan je er weer lekker een poosje tegen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 november 2005 om 11:52:
ouder gedragen?

Ja tuurlijk, maar je mag wel stappen als de kids er maar geen hinder en last van ondervinden...

Waarschuw beheerder
toen mijn zoon nog een baby was ... ben ik 1x wezen stappen ... nu hij mijn schoenen past :) ... ga ik gewoon stappen :) ... hoe ouder ze worden .. hoe meer vrijheid je terug krijgt :)

Waarschuw beheerder
ja!
Waarschuw beheerder
Tuurlijk kan dat! Gister op stap geweest met me vader en zusje en de buren. Zij hebben een baby maar die was bij haar moeder. Gewoon een keer met z'n alle en het was super gezellig. :d

Waarschuw beheerder
ja je mag dan nog stappen, waarom niet? Gewoon zorgen dat je kinderen in goede handen zijn dan :yes:
Waarschuw beheerder
Tuurlijk mag je nog stappen, en net als Maarten al aangeeft, je kinderen moeten gewoon goed ondergebracht zijn. En als je kinderen een bepaalde leeftijd hebben kan je zelfs samen gaan :)
Waarschuw beheerder
Ach joh als je kinderen er geen last van hebben. Als dat het enige is wat je doet.... Hoeveel ouders gaan niet stappen maar liggen wel de hele dag dronken te wezen thuis...Vind ik veel ergerrrr
Waarschuw beheerder
Helaas ken ik ouders die vaker naar een groot feest gaan, drugs gebruiken (slikken, snuiven) en drinken, daarna in de auto stappen en naar huis rijden (vaak verder dan 1 uurtje rijden).

De dag erna zijn ze brak en halen hun kind op bij schoonouders ... leuk zo'n weekend met je kind lekker vrij en mams of/en paps ligt te garen op de bank ...

Zekers mag je op stap als ouder, zou niet goed zijn, maar sorry, verantwoordelijkheid vind ik het belangrijkste.
Wat je zelf doet, prima, maar wat 'als' er ooit iets gebeurd onderweg wat vertel je dan je kids? (als je het al na zou kunnen vertellen)

Misschien een beetje te dramatisch, zoals ik het hier beschrijf, maar toch ...

Waarschuw beheerder
super simmie heeft zoiezo gelijk helemaal mee eens!!!
en hier boven heeft ook gelijk!!!
met je lijpe kop achter het stuur stappen!!!!heeel fout
pak je lekker een taxi openbaar vervoer je blijft bij vrienden pitten die dichtbij wonen of je zorgt voor een BOB en weet tot hoever je gaat het kan ook verkeerd aflopen
in de dicotheek of op het feest zelf
weet wat je doet dat is het beangrijkste
stappen kan zoiezo wel je bent moeder dat betekend nog niet dat je bejaard bent en dat je leven is afgelopen!!!
eens in de tijd moet kunnen
en als je gedeelde ouderschap hebt zoals om het weekend
jaaaa dan kan je dus 2x in de maand weg
heeeeel goed om even op te laden en al je energie er uit te gooien

lekker man.....!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
waarom niet je brengt je kinderen gewoon na een oppas ofzo
Waarschuw beheerder
Natuurlijk mag je stappen als je kids hebt! Zolang je ze niet ieder weekend gaat dumpen zodat je op stap kan, en niet bij je kids gaat zitten met een dronken harses is het oké vind ik :)

Waarschuw beheerder
Ik heb een zoontje van 2 jaar oud en heb zeker nog wel de behoefte om op stap te gaan! Even weer helemaal Kelly te zijn en me niet bezig te hoeven houden met hem. Heerlijk! :D

Overigens doe ik dit niet iedere week hoor! Ik probeer 1x per maand een lekker stapavondje in te plannen voor mezelf!

Waarschuw beheerder
EG WEL heb zelf ook een zoontje van 13 maanden :):)

Waarschuw beheerder
met mate liefst zit ik thuis bij mn kids en mn liefie en doen we dingen samen en onze vrienden hebben ook allemaal al een gezin of zijn getrouwd en heb een sociaal levendje!!

Nee die tijd is voor mij geweest af en toe een feesje is leuk maar niet teveel :d
Waarschuw beheerder
donateur
je kan je toch ook als ouder gedragen en lekker stappuh... zolang je maar niet dronken of in de war bij je kind aan komt...
als ik nog zo'n stapfanaat ben over een aantal jaar drop ik me kind echt wel bij me ma zodat ik lekker een heel weekend los kan gaan:D

Waarschuw beheerder
Natuurlijk mag je nog stappen!
Ik heb zelf ook een dochtertje van 15mnd, het laatste feestje waar ik ben geweest is DEFQON.
Moet zeggen dat ik het erg naar mn zin heb gehad!
Als je een paar keer per jaar (of vaker) lekker uit je dak kan gaan, WAAROM NIET! Opa & Oma passen wel op

Waarschuw beheerder
Moet toch kunnen? Als je kinderen in goede handen zijn, waarom dan niet?!?
Wij hebben 2 kinderen, eentje van 4 en eentje van 11 maanden en wij gaan samen zo´n 2 keer per jaar naar een feest, en gaan dan helemaal los. We genieten dan weer even puur van elkaar en van de muziek en....Vind dat we dat soms wel even nodig hebben. En de kinderen zijn bij mijn moeder of bij mijn schoonmoeder en dus in goede handen, en niemand die iets merkt aan ons de volgende dag als we ze ophalen, en we doen gewoon leuke dingen met ze die zondag.
Waarschuw beheerder
waarom niet je moet het natuurlijk niet te gek maken maar je kan het best een beetje combineren
Waarschuw beheerder
Ja, maar ik vind niet dat pa en ma dan helemaal koekie waus mogen gaan!!!

Zou ik niet doen iig

maar verder, uitgaan kan och?
Waarschuw beheerder
Ik vind van wel :yes:
mijn moeder gaat nog meer opstap als mij :P
enne k geef dr niks om..ben wel voort gewend dat ze ooit een nachtje niet thuis komt of dat ze om een uur of 4 nog aan de bel staat en dr sleutels was vergeten ofzo..
Waarschuw beheerder
donateur
TUURLIJK MAG JE STAPPEN! Mijn vriendin heeft ook 2kids en zo nu&dan heeft ze ook wel weer is zin in een Party! Niks mis mee toch! :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Tuurlijk niet, zolang het maar niet iedere week feest is :nee:
Waarschuw beheerder
Kan best stappen, als je de volgende dag ook weer klaar staat voor je kind :D

Waarschuw beheerder
ja why not..
je bent er zelf bij hoe oud je kinderen neemt..
als je jonger bent ja.. dan wil je gewoon nog echt uit gaan..
zorg dan voor un oppas;)
en hoezo zou je niet meer uit mogen ..
ok al zijn je kinderen ouder..
uitgaan is voor niemand verboden toch..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Vicky_ op dinsdag 15 november 2005 om 12:29:
Kan best stappen, als je de volgende dag ook weer klaar staat voor je kind

of je bent zo slim om je kind te dumpen bij opa en oma en later op te halen:P

Waarschuw beheerder
tuurlijk mag je dan nog gaan stappen
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op dinsdag 15 november 2005 om 17:32:
of je bent zo slim om je kind te dumpen bij opa en oma en later op te halen

:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op dinsdag 15 november 2005 om 17:32:
of je bent zo slim om je kind te dumpen bij opa en oma en later op te halen

Is ook een optie, maarja je kan je kind moeilijk elk weekend bij Granny brengen :/

Waarschuw beheerder
tuurlijk moet kunnen vind ik oma en opa passen graag op de kleinkinderen:p

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Aniekskuh :bounce: op vrijdag 11 november 2005 om 15:16:
Als je een oppas hebt kun je gaan toch?

:jaja:

Waarschuw beheerder
het is voor je kindere beter denk as je minder gestrest ben omdat je ff een avondje ben loss gegaan haha as se lekker bij oma zitten no problem ja togh?!?!?!x

Waarschuw beheerder
ik ga af en toe wel even lekker los :bounce:

en mijn kleine merkt er niks van, dus waarom niet :D
Waarschuw beheerder
beter zo laat mogelijk kinderen, zo kun je nog ff geniete
Waarschuw beheerder
Maar natuurlijk mag dat!! Wij hebben zelf ook een zoontje, die overigens ook helemaal gek is van house-muziek :woeptidoe: Ik vind het ook een soort ontspanning voor jezelf, zolang je het maar met mate doet is er helemaal niks aan de hand!! :respect:

Waarschuw beheerder
natuurlijk mag je nog uitgaan als je kinderen hebt.
wat een onzin dat je niet zou mogen! twee van mijn vriendinnen die altijd mee uitgaan als we gaan hebben ook allebei al 2 kinderen.. Wat maakt dat uit! Hun moeten toch ook een verzetje hebben!!

Waarschuw beheerder
ja dit moet af en toe zeker kunnen, alleen vind ik dat drugs dan op uitzonderingen na niet meer kan.

Waarschuw beheerder
Ik neem mijn dochter binnenkort mee naar een feest.
Als ze dan zo graag wil ,dan maar met mij mee.
Waarschuw beheerder
Vind wel dat je dan nog mag stappen..
Maar je neit elke week helemaal lam zuipen vind ik..
Waarschuw beheerder
Heb een zoontje van 7 maanden, stappen kan dan echt wel! Lieve opa's en oma's of tante passen op en dat gaat prima! Je kunt alleen niet spontaan gaan stappen, moet het wel goed plannen! Paar keer per jaar feest kan en mag best!

Waarschuw beheerder
ik heb twee kids en ga 1 keer in de maand stappen moet kunnen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
waarom zou da nie mogen.. als je je kind(eren) gewoon bij bijv. je ouders ofzo laat slapen dan is er toch niks aan de hand!
Waarschuw beheerder
Waarom je kids dumpen?.Kinderen vinden het helemaal geweldig om uit logeren te gaan.Dus draai het eens om....................Jij doet hun een plezier dat ze mogen logeren en dan ga je zelf ook maar iets doen tog?.Anders zitten wij het hele weekend alleen thuis op de bank:p.

Ik heb twee jongens van 5 en 3 en die vinden het super cool als papa en mama een avondje gaan "stampen".
Het komt niet veel voor.Maar als we gaan gaan we losssss.Zo kunnen we ook leuke en ontspannen ouders zijn.En leuke dingen met hun doen!

Het leven houd niet op als je kids en veel verantwoording hebt.

Leef En Geniet Ervan!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tuurlijk, waarom niet? Je moet natuurlijk niet elk weekend weggaan, maar af en toe kan geen kwaad en denk dat je kinderen het ook wel leuk vinden om een keer bij opa en oma of vriendjes te logeren :) vonk zelf ook geweldig dus :P