Partyflock
 
Forumonderwerp · 826174
­ Nederland
 
als je kids hebt mag je dan nog feesten of moet je je dan als
ouder gedragen?
waarom niet?
:o
zoek een balans, je kan het combineren mits verstandig...
 
whaha jezus hoor je wel wat je zegt?

als ouder gedragen :| zijn daar regels voor?
je moet je verantwoording nemen voor je kinderen, maar je mag jezelf niet vergeten ..
je leeft ook voor jezelf. niet alleen voor je kinderen
laatste aanpassing
tuurlijk mag je dan nog stappen als je ouder bent hoef je toch niet alleen thuis te zitten :no:
alleen het stappen word wel minder omdat je verantwoording heb en niet altijd oppas..
Tuurlijk als je soms gaat stappen betekend dat toch niet dat je je niet als ouder gedraagt.
Zolang je maar je verantwoordelijkheden neemt!
 
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 11 november 2005 om 11:55:
je moet je verantwoording nemen voor je kinderen, maar je mag jezelf niet vergeten ..
je leeft ook voor jezelf. niet alleen voor je kinderen
 
alles mag:D
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 november 2005 om 11:52:
als je kids hebt mag je dan nog feesten of moet je je dan als
ouder gedragen?

ligt eraan hoe oud je bent en waar je dan heengaat:P

Zag laatst een forum over een kerel die met zn vriendin wil leren hakkuh, volgens mij waren ze beide al 35 ofzo, en hadden het partyen nog op ouwere leeftijd ontdekt...

...ben ik toch blij dat ik op mn 17de voor het eerst naar een feestje ging en niet nog op mn 27ste of 37ste....
Beter laat dan nooit Pollie :)
 
Ik ben moeder van 2 kinderen

En ik ga 1x in de 2mnd te stappen ;)

Want ik leef niet alleen voor me kinderen :no:
 
begrijp me niet verkeerd ik vind dat dat zeker kan maare ik krijg vaak te horen dat je dat als moeder toch echt niet meer kan maken
 
dacht bijna dat ik gek was omdat ik juist denk dat je jezelf niet mag vergeten
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 november 2005 om 12:03:
maare ik krijg vaak te horen dat je dat als moeder toch echt niet meer kan maken

ohhh de mening van anderen.. tsja, gelukkig weten DIE altijd precies hoe het hoort :[
Uitspraak van P a l l y op vrijdag 11 november 2005 om 12:02:
Beter laat dan nooit Pollie

op het gebied van drugsgebruik volgens mij niet hoor :no:



Uitspraak van mickey'D op vrijdag 11 november 2005 om 12:06:
ohhh de mening van anderen.. tsja, gelukkig weten DIE altijd precies hoe het hoort

idd...
Uitspraak van :D pollie :D op vrijdag 11 november 2005 om 12:08:
op het gebied van drugsgebruik volgens mij niet hoor

Haha ja okey daar doelde ik ook niet op ik doelde op het feesten op zich.
 
Uitspraak van :D pollie :D op vrijdag 11 november 2005 om 12:08:
ohhh de mening van anderen.. tsja, gelukkig weten DIE altijd precies hoe het hoort

dat is wel zo makkelijk dan let er niemand op hun
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 november 2005 om 12:03:
begrijp me niet verkeerd ik vind dat dat zeker kan maare ik krijg vaak te horen dat je dat als moeder toch echt niet meer kan maken

Misschien wordt het tijd dat je jezelf wat minder aantrekt van wat andere mensen zeggen (y)
 
Uitspraak van P a l l y op vrijdag 11 november 2005 om 12:09:
op het gebied van drugsgebruik volgens mij niet hoor

gebruik nu ook nog wel eens maar niet als ik de kids de dag erna heb (gedeeld ouderschap)
 
tuurlijk maar wel met mate:jaja:
Van wie mag dat wel of niet? Je bent toch oud en wijs genoeg om zelf te beslissen wat je doet???? O:)
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 november 2005 om 12:13:
gebruik nu ook nog wel eens maar niet als ik de kids de dag erna heb (gedeeld ouderschap

Nou ik neem ook heeeeeeeeeeeeeel soms nog wel eens wat
Maar idd nooit als ik de volgende dag me kids heb!!

Die gaan dan bijvoorbeeld een weekendje na mijn schoonouders
En me schoonouders vinden het geweldig als de kinderen daar zijn...

Maar ik ben altijd eerlijk geweest tegen me ouders en me schoonouders
Zij weten dat wij af en toe wat nemen!!
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 november 2005 om 12:15:
Maar ik ben altijd eerlijk geweest tegen me ouders en me schoonouders
Zij weten dat wij af en toe wat nemen!!

ben ik helemaal voor heb er nooit stiekem over gedaan laatst vertelde mn moeder dat ze een joint had gerookt hahaha wist niet wat ik hoorde maar ik vind het wel minder dat je er op word veroordeeld door over het algemeen mede ouders
laatste aanpassing
 
je blijft toch een eigen leven houden?

alleen gaan je kinderen voor! O:)
Uitspraak van afwazig!!! op vrijdag 11 november 2005 om 11:55:
zoek een balans, je kan het combineren mits verstandig...

vind ik ook (Y)!

vind niet dat je als je een kind hebt nachten helemaal :vaag: kan thuiskomen..
laatste aanpassing
ik vind van wel !
ben zelf ook moeder en ga heel afentoe ook stappen.
Uitspraak van afwazig!!! op vrijdag 11 november 2005 om 11:55:
zoek een balans, je kan het combineren mits verstandig...

Precies.

Kijk, het is dan niet elk weekend feest. Maar van ons hoeft dat ook echt niet meer. We hebben in t weekend ene keer visite, andere keer lekker filmpje kijken.
Zo'n 1 keer in de maand gaan we stappen en gaat de kleine vent uit logeren voor een nachtje.
ik ben zelf ook moeder
en ga af en toe ook flink uit me dak
vind dat ook nog moeten kunnen
als je er duidelijke afspraken over hebt
 
dus moeders en vaders PARTY ON !!!!!
 
Moet de eerste die mij komt vertellen dat dat niet zo is nog tegenkomen :D

Wat een vraag :frusty:

En bovendien zo dubbel als het maar zijn kan (y)
helemaal niets aan toe te voegen ;)
 
Kheb zelf ook een zoontje en ik ga best nog wel eens stappen.
Het is natuurlijk niet meer zoveel als voordat ik mama werd.
Ik zorg voor goede oppas ( hij slaapt dan mijn ouders)
En ik zorg er ook voor dat ik mij meer inhoud met drank, want de volgende heb ik natuurlijk wel mijn zoontje weer..

Dus ik zou niet weten waarom ouders niet mogen stappen
 
cker weten dat ik nog lekker op stap ga,,als ik kindjes heb!
leven is te kort om alleen maar thuis te zitten toch!
 
tuurlijk mag dat!..ik geniet er volop van...en ik geloof dat ze het ook nog wel leuk vinden dat hun moeder gaat stappen...en zolang hun er geen last van hebben...om het weekend zijn ze bij hun vader...dan merken ze al helemaal nix...een moeder mag toch ook genieten...??
Ik ga nu 4x per jaar stappen, en de kleine is dan de hele zondag onder de pannen, dus ik kan het zo gek maken als ik zelf wil....
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 november 2005 om 11:52:
als je kids hebt mag je dan nog feesten of moet je je dan als
ouder gedragen?

Je bent ook een ouder als je soms (lees duidelijk SOMS) je eigen plezier ook hebt

zolang jij niet elke week nachten doorhaalt in de kroeg is er niets mis mee :no:
 
Je kan het toch combineren
Als je een oppas hebt kun je gaan toch?
Je kinderen hebben er geen last van of je thuis bent of op stap bent, ze slapen dan toch?
Zolang je het niet te gek maakt...
Mijn ouders gaan ook al zo lang als ik me herinner elk weekend opstap, en heb er nooit last van gehad hoor!
Vooral blijven doen!!! Niks mis mee, daardoor kan je er zelf vaak ook weer ff tegen!!!

Ga nog regelmatig op stap en mijn dochter vindt het alleen maar leuk, en haar vriendinnen niet minder....Proberen me nu zover te krijgen dat ik ze meeneem ;-)
 
lijkt me duidelijk....
je kan echt nog wel elk weekend uit..alleen wat drugs en afteren betreft moet je wel beetje inhouden;)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 november 2005 om 12:03:
begrijp me niet verkeerd ik vind dat dat zeker kan maare ik krijg vaak te horen dat je dat als moeder toch echt niet meer kan maken

das behoorlijk kansloos dan....Ik ken zat vrienden van mij die nog steeds stappen...Ook al hebben ze dan een kleine thuis regelen ze toch wel oppas en gaan ze toch af en toe nog mee......Je moet toch ook af en toe ff lekker uit je dak kunnen gaan, juist als je altijd klaar moet staan voor je kind(eren).....

En wat je omgeving daarover zegt zou ik lekker schijt aan hebben. Zolang jij er altijd bent voor je kindertjes dan zit dat wel goed hoor....
Als je elk weekend je kind(eren) bij een oppas dumpt om zelf los te gaan dan twijfel ik wel een beetje aan je prioriteiten... Maar eens in de zoveel tijd goed los vind ik gewoon kunnen.

Mijn zoon is 9 maand nu en ik ga ook af en toe nog wel stappen... Morgen naar ILT bijvoorbeeld.. Basje lekker in de verwenmode bij opa en oma.. Iedereen happy toch?

Vind alleen drugs en overmatig drankgebruik niet kunnen... De risico's zijn te groot en je bent er altijd een paar dagen brak van en dat vind ik wel onverantwoordelijk en niet kunnen als je kinderen hebt, zeker niet als je er zelf voor zorgt
Ik heb een dochtertje van 2, en ik ga een keer in de maand naar een groot feest. Dan passen mn ouders op, dag erna kan ik heerlijk uitslapen, echt super :lief:
Lekker belangrijk wat iemand daar van zegt! Ik heb er af en toe gewoon behoefte aan om een keer in de 2 a 3 maanden even los tegaan,maar wel met de gedachte dat ik mijn dochtertje de volgende middag weer heb.;-)
laatste aanpassing
Hier nog een paps en mams van 4 kids (11 t/m 15 jr) die nog regelmatig lekker uit hun bol gaan op een goed feest op graag een nachie doorzakken met vrienden....

Als je op zn tijd niet goed voor jezelf zorgt kun je dat ook niet voor n ander, is onze instelling ;)
Uitspraak van Eel-Nath op zaterdag 12 november 2005 om 21:06:
Hier nog een paps en mams van 4 kids (11 t/m 15 jr) die nog regelmatig lekker uit hun bol gaan op een goed feest op graag een nachie doorzakken met vrienden....

Als je op zn tijd niet goed voor jezelf zorgt kun je dat ook niet voor n ander, is onze instelling

Groot gelijk ! Ik sleur ook elke maand een goede vriend van me mee naar een Club/Discotheek...Die is ook papa maar die ene zaterdagavond is van hem !