Partyflock

Forumonderwerp · 826174

Waarschuw beheerder
als je kids hebt mag je dan nog feesten of moet je je dan als
ouder gedragen?
Waarschuw beheerder
Ik heb twee kids en die vinden het toppie als ik weg ga ,,de oudste van 9 (jongetje),die is ook helemaal weg van de feesten waar wij heen gaan.
Wil ook altyd alles weten ,waar het is ,wie er draait
en natuurlijk wil die altyd foto's en filmpjes zien
En mijn meissie 4 jaar ,,,die vind het ook super als ik weg ga ,,Gaat ze altyd kijken wat aan ga doe en ze helpt me met mijn haren make-up.
En hun helemaal blij ze gaan ergens logeren :),,
en andere dag ,na het uitslapen weten ze dat we altyd
lekker gaan rond ryden en natuurlijk niet te vergeten de
MAC.DONALDS.. Nee papa's en mama'gewoon lekker gaan
gaan stappen ,:cheer: dat doet je goed ,,En uiteindelijk hun ook ,:yes: ,

Waarschuw beheerder
Tuurlijk mag je feesten.Heb er 3 en heel het jaar staat in het teken van die 3 rakkertjes.Mogen wij dan ook af en toe eens uit ons dak gaan.Maar tussen feesten en feesten bestaat natuurlijk een groot verschil.Wij gaan ook helemaal los maar de dag of dagen erna zijn wij er weer helemaal voor de kids.Niks is leuker om je remmen helemaal los te gooien.Zie wel het nut niet in om vaker dan eens per 3 maanden te gaan.Dat is dan wel mijn mening!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
mijn dochtertje is 2 en een half.vroeger gingen mijn vriend en ik vaker uit dan nu.nu ga ik een paar keer per jaar lekker helemaal los.mijn vriend gaat niet meer mee,heb daar niet zoveel zin in op het moment.als ik dan weg gaat,neemt hij haar heel de zondag mee en gaan ze leuke dingen doen.ik mag dan heel de zondag op mijn bedje blijven!!!maar dat zou ik niet iedere week hoeven flikken.
zoals ik al zei.een keer in de zoveel tyd,moet kunnen,en heb ik ook nodig.

Waarschuw beheerder
Natuurlijk mag je stappen, ik zou niet weten waarom niet!
Als het kind er maar niet onder lijdt...
Het lijkt mij juist wel lekker als je zo heel af en toe dan ff helemaal tot jezelf kan komen, ff rust, ff geen kids...
Ik zie het wel eens bij mijn moeder, ze is altijd druk bezig met van alles en af en toe is ze er gewoon aan toe om iets voor haar zelf te doen, of ik neem dr gewoon lekker mee!!!:D
Waarschuw beheerder
De dag erna zijn ze brak en halen hun kind op bij schoonouders ... leuk zo'n weekend met je kind lekker vrij en mams of/en paps ligt te garen op de bank ...

Zekers mag je op stap als ouder, zou niet goed zijn, maar sorry, verantwoordelijkheid vind ik het belangrijkste.
Wat je zelf doet, prima, maar wat 'als' er ooit iets gebeurd onderweg wat vertel je dan je kids? (als je het al na zou kunnen vertellen)

Misschien een beetje te dramatisch, zoals ik het hier beschrijf, maar toch ...

helemaal mee eens

wij gaan ook eens in de zo veel tijd op stap. wij zorgen er altijd voor dat die kleine jongen goed wordt onder gebracht en dat we helemaal helder zijn en vooral scherp als we hem weer ophalen

dan moet het kunnen wil ook graag naast me kind waar ik heel erg veel van hou en ales voor doe soms ook nog wel is een klein beetje gek doen en leven !!!! -:0 :-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van www.mark.HOLLAND op zaterdag 19 november 2005 om 22:00:
verantwoordelijkheid vind ik het belangrijkste.

Precies, Ik zal later als ik kinderen hebben echt nog wel naar feesten gaan.
Maar zoals hier boven al gezegd word: Verantwoordelijkheid is het belangerijkste.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~* J L Z *~ op zondag 20 november 2005 om 16:28:
Precies, Ik zal later als ik kinderen hebben echt nog wel naar feesten gaan.
Maar zoals hier boven al gezegd word: Verantwoordelijkheid is het belangerijkste.

helemaal mee eens:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Just Barbara op zondag 13 november 2005 om 19:39:
Helaas ken ik ouders die vaker naar een groot feest gaan, drugs gebruiken (slikken, snuiven) en drinken, daarna in de auto stappen en naar huis rijden (vaak verder dan 1 uurtje rijden).

Zeer slechte zaak..
Waarschuw beheerder
Ik zie geen reden om je meteen als 50+ er te gaan gedragen. Je moet toch het goede voorbeeld geven.

Werkzaam bij Afterdreams
Waarschuw beheerder
donateur
hee tuurlijk mag je stappen doe ik ook zo af en toe je moet het ook niet gaan overdrijven natuurlijk
whaaaa ieder weeekend tuis zitten? nou dacht het niet laat mamma maar zo af en toe uit haarbolletje gaan hoor hahahaha
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 november 2005 om 20:04:
Helaas ken ik ouders die vaker naar een groot feest gaan, drugs gebruiken (slikken, snuiven) en drinken, daarna in de auto stappen en naar huis rijden (vaak verder dan 1 uurtje rijden).

Zeer slechte zaak..

Altijd een slechte zaak.. Of je nu wel of geen ouders bent!!

Maar stappen mag hoor, zijn we nu we ouders zijn ineens geen mens meer die behoefte heeft aan een avondje uit?

En ik kan de volgende dag goed voor mijn kind zorgen, hij heeft het niet eens door dat ik misschien een slokkie teveel op gehad zou hebben.

kijk, gaar zijn de volgende dag en dat afreageren op je kind dat kan natuurlijk niet, maar dat spreekt voorzich! :D

Waarschuw beheerder
Tuurlijk ken dat gewoon t kindje dumpe :nocheer: :O

:9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 november 2005 om 19:48:
Tuurlijk ken dat gewoon t kindje dumpe

dat zijn ze 18 jaar geleden vergeten bij jou jammer :devil:

Waarschuw beheerder
is dat zo ?! weet je meer als ik :D

Waarschuw beheerder
ja en nee, ik persoonlijk vind dat je best op stap kan gaan natuurlijk niet iedere week, maar 1s in de maand moet zeker kunnen.
maar hier in ut dorpje is een cafe, waar een man en een vrouw bijna iedere x hun kinderen meenemen.tot een uur of 2 s'nachts.
kinderen van 5,9en de jongste is 12 maanden.
dat vind ik niet kunnen, je ziet aan ze dat ze ram moe zijn en die vrouw die zegt ze maar iedere keer dat ze moeten gaan spelen.
vind ik dus hendig te ver gaan!
Uitspraak van Marly op donderdag 24 november 2005 om 17:32:
Maar stappen mag hoor, zijn we nu we ouders zijn ineens geen mens meer die behoefte heeft aan een avondje uit?

Ben ik het mee eens, ken zelf iemand die in die situatie zit en dat verloopt prima... :yes:
Zolang je als stappende ouder je kind maar niet gaat achteruitstellen ofzo :no:
Waarschuw beheerder
donateur
tja, op z'n tijd gewoon en niet zo schandalig vaak!
en als je wil gaan zorgen dat je zeker 'n goede oppas hebt.
met mate moet het kunnen en je moet niet overdrijven want je hebt per slot van rekening voor kinderen gekozen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ruudvaneijk op donderdag 24 november 2005 om 22:33:
tja, op z'n tijd gewoon en niet zo schandalig vaak!
en als je wil gaan zorgen dat je zeker 'n goede oppas hebt.
met mate moet het kunnen en je moet niet overdrijven want je hebt per slot van rekening voor kinderen gekozen

:yes:
ik moet ooit zo vaak oppassen bij een gezin dat ik het ooit gewoon zielig vind dat de ouders zo vaak gaan stappen, maja ieder z'n eigen keus. Ik zou het met mate doet idd.

Waarschuw beheerder
donateur
en als ik uit ga wil ik de dag er na lekker kunnen bij komen en alles laten uitwerken hahah pas savonds wil ik me lievie pas weer zien

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 08:45:
en als ik uit ga wil ik de dag er na lekker kunnen bij komen en alles laten uitwerken hahah pas savonds wil ik me lievie pas weer zien

Wat een denigrerende en egoistische opmerking.Als wij los zijn gegaan dan wil ik als ik thuis kom een paar uurtjes slapen,zodra ik dan wakker ben moet mijn kleinste engel gewoon bij mij zijn.

Weet je wat je kunt doen.Eens wat minder drinken en wat minder drugs gebruiken dan heb je dit niet.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 09:31:
Weet je wat je kunt doen.Eens wat minder drinken en wat minder drugs gebruiken dan heb je dit niet

Wat een denigrerende en egoistische opmerking.Als wij los zijn gegaan dan wil ik als ik thuis kom een paar uurtjes slapen,zodra ik dan wakker ben moet mijn kleinste engel gewoon bij mij zijn.

hee wat lul ij nou joh ten eerste vind hij het geweldig als ie kan logeren en ik drink niet neem wel een pilletje en als ik lekker eerst wil bij komen en dan die kleine zien wat is daar mis mee?????

Waarschuw beheerder

Dit moet ieder lekker voor zich weten. Als wij op stap gaan dan slaapt mijn zoontje ook lekker bij opa en oma. We slapen lekker uit en wanneer we daar zin in hebben kunnen we hem weer op komen halen. Wat is daar dan mis mee? 9 van de 10x zijn mijn ouders dan toch met hem de hort op dus wij genieten van deze spaarzame slaapuurtjes!

Weet je wat je kunt doen.Eens wat minder drinken en wat minder drugs gebruiken dan heb je dit niet.laatste aanpassing 25 november 2005 09:31

Dit slaat ook helemaal nergens op. Er zijn mensen die niet drinken en niets gebruiken en dan ook lekker een keer bij willen slapen. Dus je zult echt met betere argumenten moeten komen dan dit!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 10:45:
bij willen slapen

Nou betrokken persoon geeft toch toe dat ze drugs gebruikt dus mijn argument is niet eens suggestief.

En wat betreft dat bij slapen,daar kan ik nog wel inkomen.Maar je roes uitslapen is toch wel wat anders.Je hebt een bepaalde verantwoording naar je kinderen toe,dus keur je dit gedrag dan ook goed als je kinderen later drugs gebruiken en de kinderen dumpen totdat ze zijn uitgeslapen en de drugs zijn uitgewerkt??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 10:45:
Dit moet ieder lekker voor zich weten.

Dit is een forum en daarom discussier ik mee.Mijn mening is geen wet voor jullie maar wel MIJN wet.Ik wil alleen maar duidelijk maken wat ik ervan vind.

Als je geen verantwoordelijkheids gevoel hebt moet je dat zelf weten.Iedereen zijn meug.Ik vind dat je gewoon op stap kunt gaan en zoveel drugs moet gebruiken wat jij nodig vind.Maar dan moet je wel eens aan je kinderen denken of je eigen gedrag wel tolerant genoeg is om dit voort te zetten en de kinderen hun grote voorbeeld af te nemen!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tuurlijk mag je feesten..
waarom niet mag je geen lol meer hebben ofzo als je een kind heb :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 11:09:
tuurlijk mag je feesten..
waarom niet mag je geen lol meer hebben ofzo als je een kind heb :/

helemaal mee eens

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 11:01:
Nou betrokken persoon geeft toch toe dat ze drugs gebruikt dus mijn argument is niet eens suggestief.

oké hier heb je een punt. Maar als je nou een x goed doorgezakt bent, kind is bij oma... ben je dan nog steeds onverantwoordelijk bezig? Kijk, drank en drugs zijn allebei niet goed maar drugs zijn in mijn ogen wel een tikje erger.. Of niet?

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 11:06:
Ik wil alleen maar duidelijk maken wat ik ervan vind.

Dat moet je vooral ook blijven doen! :flower:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 11:15:
ben je dan nog steeds onverantwoordelijk bezig

Lieverd je bent verantwoordelijk bezig als je kinderen de volgende morgen thuis komen en jij weer met volle moed ze opwacht.

Dat de kinderen niet eens merken dat je gisteren los bent gegaan

Dat je niet uit moet slapen of in je nest moet blijven liggen tot de volgende avond.

En ik vind drugs geen tikkeltje erger als je er maar verstandig mee omgaat!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 11:19:
Lieverd je bent verantwoordelijk bezig als je kinderen de volgende morgen thuis komen en jij weer met volle moed ze opwacht.

Dat de kinderen niet eens merken dat je gisteren los bent gegaan

Dat je niet uit moet slapen of in je nest moet blijven liggen tot de volgende avond.

En ik vind drugs geen tikkeltje erger als je er maar verstandig mee omgaat

weet je wat jij moet doen,gewoon ergens anders gaan lopen bemoeien als me kind thuis komt ben ik wer fris en fruitig hoor en me kind heeft een leuke dag gehad dussss ga ff ergens anders lopen zeiken en ik ga er zeer zeker goed mee om weet jij niks van !!!!en ik lig niet in me nest tot de volgende avond heb je mij niet zien zeggen!!! ik slaap een paar uurtjes en verder gewoon ff relaxen MAG HET JA!!! PFFFFF

Waarschuw beheerder

Maar wie zegt dat ze dat niet doet dan? Ben je erbij dan? Jij hebt niet het recht om zo over een ander te oordelen. Dat jij het niet zo zou aanpakken zoals zij dat doet betekent niet dat jij een betere ouder bent ofzo.

Waarschuw beheerder
En ik vind drugs geen tikkeltje erger als je er maar verstandig mee omgaat!

En waar baseer je het dan op dat zij hier niet verstandig mee omgaat?

Nee vriend, je roept een hoop onzindingen vanachter je pc'tje vandaan!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 12:46:
en ik lig niet in me nest tot de volgende avond heb je mij niet zien zeggen!!!

Nee maar dit zegt mij genoeg.37 jaar en dan nog steeds onverantwoordelijk tja wat moet ik daarvan zeggen.Ik bemoei me trouwens nergens mee ik geef mijn mening daar is een discussieforum voor.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 12:46:
als me kind thuis komt ben ik wer fris en fruitig hoor

Heb nog nooit iemand gezien die pilletje vreet en dan binnen 10 uurtjes weer fris en fruitig is.Misschien ben je wel van fruitella gemaakt!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 13:04:
Nee vriend, je roept een hoop onzindingen vanachter je pc'tje vandaan!

juist ja kan je wel zeggen ja...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 13:03:
betekent niet dat jij een betere ouder bent

Waar stel ik dat dan??Wel bij de feiten blijven.

je roept een hoop onzindingen vanachter je pc'tje vandaan!

En dat mag jij gerust roepen.Daar ga ik me niet druk om maken.

En daarom voer ik deze discussie

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 13:05:
Heb nog nooit iemand gezien die pilletje vreet en dan binnen 10 uurtjes weer fris en fruitig is.Misschien ben je wel van fruitella gemaakt!

pilletjes!!!! wie zeg nou dat ik er heel veel neem
je bent echt niet goed jij!!!!
ja 37 ja bijna 38 zelfs en nog steeds harstikke verantwoordelijk
!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 13:07:

ach flikker toch op

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 13:09:
ach flikker toch op

Ik hou ook van jou
:cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 13:11:
Ik hou ook van jou

bha viezerd

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 13:09:
pilletjes!!!!

Waar is die S is mijn woord pilletje??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 13:07:
Waar stel ik dat dan??Wel bij de feiten blijven.

je roept een hoop onzindingen vanachter je pc'tje vandaan!

En dat mag jij gerust roepen.Daar ga ik me niet druk om maken.

Ik vind het een behoorlijke zinloze discussie want je staat niet open voor de mening van een ander!

Jij loopt maar te blaten over verantwoordelijkheid blabla maar wat weet jij nou helemaal van de mensen op dit forum? Helemaal niets! je leest af en toe eens wat en daar baseer je je mening op. Wat natuurlijk prima is, je mag je eigen mening hebben. Maar wat je nu allemaal loopt te roepen slaat nergens op. Dus ik zou me lekker met mezelf en mijn eigen verantwoordelijke gezinnetje bemoeien! :gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 13:12:
je leest af en toe eens wat en daar baseer je je mening op

Dat is het hem juist.Daar baseer ik inderdaad mijn mening op.Zoals jij nu je mening verkondigd over mij.Omdat je leest wat ik schrijf.

Zou je dat niet doen zou je je geen mening kunnen vormen.Ik sta zeker open voor iemands mening maar keur hem af.

Wat is daar mis mee.Zoals jij mij berichtjes niet op waarde schat,schat ik jou berichtje niet veel inhoudelijker in!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 13:12:
Ik vind het een behoorlijke zinloze discussie want je staat niet open voor de mening van een ander!

Jij loopt maar te blaten over verantwoordelijkheid blabla maar wat weet jij nou helemaal van de mensen op dit forum? Helemaal niets! je leest af en toe eens wat en daar baseer je je mening op. Wat natuurlijk prima is, je mag je eigen mening hebben. Maar wat je nu allemaal loopt te roepen slaat nergens op. Dus ik zou me lekker met mezelf en mijn eigen verantwoordelijke gezinnetje bemoeien

[img width=60 height=118 cacheid=001289bc001708b5ff6c34c91a01198a3c]http://i28.photobucket.com/albums/c229/kiespijn/skeletbid.gif[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 13:15:
Dat is het hem juist.Daar baseer ik inderdaad mijn mening op.Zoals jij nu je mening verkondigd over mij.Omdat je leest wat ik schrijf.

Zou je dat niet doen zou je je geen mening kunnen vormen.Ik sta zeker open voor iemands mening maar keur hem af.

Wat is daar mis mee.Zoals jij mij berichtjes niet op waarde schat,schat ik jou berichtje niet veel inhoudelijker in!

wat jij afkeurd intreseerd me geen reet maar dat je zulke dingen zegt en niet eens de mensen kent dat vind ik erg dom

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 13:17:
niet eens de mensen kent dat vind ik erg dom

Jou boeit het geen reet??

Hahahaha laat me niet lachen anders zou je niet reageren!

Je vind me nu dom alleen al om het feit dat ik het niet eens ben met je manier van formuleren.

Ik zeg toch niks nieuws?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 november 2005 om 11:52:
als je kids hebt mag je dan nog feesten of moet je je dan als
ouder gedragen?

Natuurlijk wel...je krijgt verantwoordelijkheid erbij en minder tijd voor andere dingen, maar je leven is niet meteen voorbij ;p gewoon lekker droppen (klinkt lulliger dan het is bedoelt natuurlijk ;)) bij je ouwelui en feesten...niks mis mee hoor...:cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 13:15:

Maar wie geeft jou toch gevoel dat het zo interessant is wat jij allemaal verkondigt? Jij denkt dat misschien maar geloof me, dat is echt niet zo. En ik heb geen mening over jou, simpelweg omdat ik je niet ken. Het enige waar ik een mening over heb zijn de uitspraken die jij doet over ouders die hun verantwoordelijkheid niet nemen blablabla. En daar reageer ik op!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Little Jesz op vrijdag 25 november 2005 om 13:21:
gewoon lekker droppen (klinkt lulliger dan het is bedoelt natuurlijk

Dit is nu een perfecte formulering!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 13:19:
Jou boeit het geen reet??

Hahahaha laat me niet lachen anders zou je niet reageren!

Je vind me nu dom alleen al om het feit dat ik het niet eens ben met je manier van formuleren.

Ik zeg toch niks nieuws?

tjonge jonge wat een simpel geval ben je zeg!!!!
het boeit me niet wat je afkeurd !!!ik reageer op jou omdat je dingen verkondigd die niet waar zijn