verantwoordelijkheid vind ik het belangrijkste.
Precies, Ik zal later als ik kinderen hebben echt nog wel naar feesten gaan.
Maar zoals hier boven al gezegd word: Verantwoordelijkheid is het belangerijkste.
Helaas ken ik ouders die vaker naar een groot feest gaan, drugs gebruiken (slikken, snuiven) en drinken, daarna in de auto stappen en naar huis rijden (vaak verder dan 1 uurtje rijden).
Helaas ken ik ouders die vaker naar een groot feest gaan, drugs gebruiken (slikken, snuiven) en drinken, daarna in de auto stappen en naar huis rijden (vaak verder dan 1 uurtje rijden).
Zeer slechte zaak..
Maar stappen mag hoor, zijn we nu we ouders zijn ineens geen mens meer die behoefte heeft aan een avondje uit?
tja, op z'n tijd gewoon en niet zo schandalig vaak!
en als je wil gaan zorgen dat je zeker 'n goede oppas hebt.
met mate moet het kunnen en je moet niet overdrijven want je hebt per slot van rekening voor kinderen gekozen
Het leven houd niet op als je kids en veel verantwoording hebt.
en als ik uit ga wil ik de dag er na lekker kunnen bij komen en alles laten uitwerken hahah pas savonds wil ik me lievie pas weer zien
Kijk, wat ben ik blij om dit te horen.
Weet je wat je kunt doen.Eens wat minder drinken en wat minder drugs gebruiken dan heb je dit niet
Wat een denigrerende en egoistische opmerking.Als wij los zijn gegaan dan wil ik als ik thuis kom een paar uurtjes slapen,zodra ik dan wakker ben moet mijn kleinste engel gewoon bij mij zijn.
Wat een denigrerende en egoistische opmerking.Als wij los zijn gegaan dan wil ik als ik thuis kom een paar uurtjes slapen,zodra ik dan wakker ben moet mijn kleinste engel gewoon bij mij zijn.
Weet je wat je kunt doen.Eens wat minder drinken en wat minder drugs gebruiken dan heb je dit niet.laatste aanpassing 25 november 2005 09:31
bij willen slapen
Dit moet ieder lekker voor zich weten.
Nou betrokken persoon geeft toch toe dat ze drugs gebruikt dus mijn argument is niet eens suggestief.
Ik wil alleen maar duidelijk maken wat ik ervan vind.
ben je dan nog steeds onverantwoordelijk bezig
Lieverd je bent verantwoordelijk bezig als je kinderen de volgende morgen thuis komen en jij weer met volle moed ze opwacht.
Dat de kinderen niet eens merken dat je gisteren los bent gegaan
Dat je niet uit moet slapen of in je nest moet blijven liggen tot de volgende avond.
En ik vind drugs geen tikkeltje erger als je er maar verstandig mee omgaat
Lieverd je bent verantwoordelijk bezig als je kinderen de volgende morgen thuis komen en jij weer met volle moed ze opwacht.
en ik lig niet in me nest tot de volgende avond heb je mij niet zien zeggen!!!
als me kind thuis komt ben ik wer fris en fruitig hoor
betekent niet dat jij een betere ouder bent
Heb nog nooit iemand gezien die pilletje vreet en dan binnen 10 uurtjes weer fris en fruitig is.Misschien ben je wel van fruitella gemaakt!
Waar stel ik dat dan??Wel bij de feiten blijven.
je roept een hoop onzindingen vanachter je pc'tje vandaan!
En dat mag jij gerust roepen.Daar ga ik me niet druk om maken.
En daarom voer ik deze discussie
je leest af en toe eens wat en daar baseer je je mening op
Ik vind het een behoorlijke zinloze discussie want je staat niet open voor de mening van een ander!
Jij loopt maar te blaten over verantwoordelijkheid blabla maar wat weet jij nou helemaal van de mensen op dit forum? Helemaal niets! je leest af en toe eens wat en daar baseer je je mening op. Wat natuurlijk prima is, je mag je eigen mening hebben. Maar wat je nu allemaal loopt te roepen slaat nergens op. Dus ik zou me lekker met mezelf en mijn eigen verantwoordelijke gezinnetje bemoeien
Dat is het hem juist.Daar baseer ik inderdaad mijn mening op.Zoals jij nu je mening verkondigd over mij.Omdat je leest wat ik schrijf.
Zou je dat niet doen zou je je geen mening kunnen vormen.Ik sta zeker open voor iemands mening maar keur hem af.
Wat is daar mis mee.Zoals jij mij berichtjes niet op waarde schat,schat ik jou berichtje niet veel inhoudelijker in!
niet eens de mensen kent dat vind ik erg dom
als je kids hebt mag je dan nog feesten of moet je je dan als
ouder gedragen?
Dat is het hem juist.Daar baseer ik inderdaad mijn mening op.Zoals jij nu je mening verkondigd over mij.Omdat je leest wat ik schrijf.
Zou je dat niet doen zou je je geen mening kunnen vormen.Ik sta zeker open voor iemands mening maar keur hem af.
Wat is daar mis mee.Zoals jij mij berichtjes niet op waarde schat,schat ik jou berichtje niet veel inhoudelijker in!
gewoon lekker droppen (klinkt lulliger dan het is bedoelt natuurlijk
Jou boeit het geen reet??
Hahahaha laat me niet lachen anders zou je niet reageren!
Je vind me nu dom alleen al om het feit dat ik het niet eens ben met je manier van formuleren.
Ik zeg toch niks nieuws?