Partyflock

Forumonderwerp · 826174

Waarschuw beheerder
als je kids hebt mag je dan nog feesten of moet je je dan als
ouder gedragen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 13:19:
Je vind me nu dom alleen al om het feit dat ik het niet eens ben met je manier van formuleren.

Je moet LEZEN vriend, ze vindt je dom omdat je dingen roept over zaken waar je helemaal niets van weet! 9over haar persoonlijke situatie dan hè?) Ze heeft nergens gezegd dat ze jou dom vindt!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 13:22:
Het enige waar ik een mening over heb zijn de uitspraken die jij doet over ouders die hun verantwoordelijkheid niet nemen blablabla. En daar reageer ik op!

En daar baseer ik mijn mening dus ook op.

Je zult een geweldige vrouw zijn en babbie zeker ook,dat zul je mij ook niet zien ontkennen.

En je hebt helemaal gelijk ik kan jullie niet net zoals jullie mij niet kunnen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 13:23:
Dit is nu een perfecte formulering!

Dus jij brengt je kleine meid nooit naar opa en oma om samen met je vrouw/vriendin een leuke avond te gaan hebben? :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 13:24:
ze vindt je dom

:cheer:

nergens gezegd dat ze jou dom vindt!

Okay dan!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 13:25:
Je zult een geweldige vrouw zijn en babbie zeker ook

Zijn we ook O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 13:25:
Dus jij brengt je kleine meid nooit naar opa en oma om samen met je vrouw/vriendin een leuke avond te gaan hebben? :/

Ik heb erzelfs 3 om weg te brengen,en ja ik breng ze ook weg.

Maar als ik dan wakker word dan wil ik ze meteen weer bij mij hebben.Is toch maar een mening!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van voele mestbeer op vrijdag 25 november 2005 om 13:25:
Je zult een geweldige vrouw zijn en babbie zeker ook

Zijn we ook O:)
voele mestbeer citeer
Zullen we het daarop houden.Misschien dat we ons eens op een feest zien.Kunnen we onder het genot van een drankje of misschien iets anders lekker lullen.Hehehehe
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ze heeft nergens gezegd dat ze jou dom vindt!

ALS PERSOON!

:gaap:

vent, wat ben je vermoeiend zeg

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 13:28:
vent, wat ben je vermoeiend zeg

Dan reageer niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 13:27:
k heb erzelfs 3 om weg te brengen,en ja ik breng ze ook weg.

Sorry, zag er maar 1 op de foto ;-)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 13:28:
Misschien dat we ons eens op een feest zien

3-12 Tiësto HMH, ben jij de eerste! :D

Werkzaam bij Afterdreams
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 13:27:
Maar als ik dan wakker word dan wil ik ze meteen weer bij mij hebben.Is toch maar een mening!

ja dat is wat jij wilt van mij hoef tie niet meteen thuis te komen als ie het naar zijn zin heeft maar als jij dat fijn vind moet je dat zeker doen
maar ik zie hem s'avonds wel dat vind ik fijn klaar
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 13:29:
Sorry, zag er maar 1 op de foto ;-)

Ja die andere moet ik nog even inscannen.

Waarschuw beheerder
Ik persoonlijk vind de discussie nu wel zinloos genoeg. Dus ik nok ermee. Heb nog wat werk te doen en dat moet ook gedaan worden! :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 13:32:
Ik persoonlijk vind de discussie nu wel zinloos genoeg. Dus ik nok ermee. Heb nog wat werk te doen en dat moet ook gedaan worden!

ja precies kap er ook mee nu
HAVE FUN!!!
Waarschuw beheerder
donateur
kinderen hebben betekend niet dat ik als ouder moet stoppen met leven!!
Het betekend ook niet dat ik WAUS mijn kidz kan opvoeden.
Conclussie: blijf lekker feesten zolang de oppas er is!!
Waarschuw beheerder
wat een vage discussie een ouder moet er gewoon ALTIJD voor hun kindreren zijn. stappen doe je maar als ze slapen. beetje triest als moeder om nog een wat pillen te slikken:vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ramirez Blanco op zaterdag 26 november 2005 om 09:33:
ALTIJD voor hun kindreren zijn. stappen doe je maar als ze slapen

beetje triest als moeder om nog een wat pillen te slikken:vaag:

Waarschuw beheerder
Stappen ja hoor waarom niet als je het maar verantwoordelijk doet en je kinderen niets tekort is er geen probleem lijkt me...

Waarschuw beheerder
donateur
wat een vage discussie een ouder moet er gewoon ALTIJD voor hun kindreren zijn. stappen doe je maar als ze slapen. beetje triest als moeder om nog een wat pillen te slikken

ben er altijd voor me kind hoor!!!!en ik stap ook als ie slaapt hij heeft daarna gewoon nog een leuke dag bij opa en oma niks mis mee en dat ene pilletje ook niet so!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben zelf nu ook zwanger en ik zal straks als de beeb er is, heus wel weer af en toe gaan stappen. Maar lang niet meer zoveel als voorheen:)

En daar kiezen we ook zelf voor, ga natuurlijk geen kind "krijgen" om het vervolgens elk wknd bij opa en oma te dumpen, omdat ik zo graag wil stappen.

En als ik uitga, dan zal het echt alleen maar bij een paar mixjes/biertjes blijven, want drugs gebruiken als je een kind heb, vind ik echt not done:no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 november 2005 om 15:40:
want drugs gebruiken als je een kind heb, vind ik echt not done:no:

er zouden meer mensen een voorbeeld mogen nemen aan U
Waarschuw beheerder
donateur
drugs gebruiken als je een kind heb, vind ik echt not done :no:

er is veel verschil in 'gebruiken' he. sommige doen op 1avond een halfje. en de ander doet bijv 3pillen en wat coke. ik denk dat ieder voorzich wel weet wat wel en niet kan, en zeker als je de verantwoordelijkheid heb voor een kindje.

voor de zwangerschap moet je ook al een lange tijd niks gebruikt hebben. anders is er een kans dat het kindje geboren wordt met een hersenbeschadiging of een andere beschadiging. drugs blijft langer in je bloed zitten dan sommige mensen denken. ze zeggen dat het na 6dagen niet meer aantoonbaar is, maar er zal altijd een spoor achterblijven van drugsgebruik.

Waarschuw beheerder
donateur
En als ik uitga, dan zal het echt alleen maar bij een paar mixjes/biertjes blijven, want drugs gebruiken als je een kind heb, vind ik echt not done

een pilletje kan heus geen kwaad als je et maar niet overdrijft en trouwens drank is ook niet alles ook weer als je er maar goed mee omgaat x

Waarschuw beheerder
wat een vage discussie een ouder moet er gewoon ALTIJD voor hun kindreren zijn. stappen doe je maar als ze slapen. beetje triest als moeder om nog een wat pillen te slikken

Helemaal mee eens:D Toch goed dat er meer mensen zo denken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 november 2005 om 18:05:
Helemaal mee eens:D Toch goed dat er meer mensen zo denken

Ik werd door die zelfde mening helemaal afgemaakt.Stappen vind ik okay maar nogmaals echt verantwoordelijk ben je niet als je gewoon pillen slikt als moeder of vader!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ga natuurlijk geen kind "krijgen" om het vervolgens elk wknd bij opa en oma te dumpen, omdat ik zo graag wil stappen.

En dit blijft voor mij nog de meest voor de hand liggende reden om heel af en toe te gaan stappen!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van n0uky op zaterdag 26 november 2005 om 17:26:
er is veel verschil in 'gebruiken' he. sommige doen op 1avond een halfje. en de ander doet bijv 3pillen

Er zit voor mij geen verschil tussen een halfje of 3 hele, drugs is drugs!!Ik vind het echt uit den boze. Wie weet wat er in een halfje zit:/ Je zal er maar van op de 1e hulp komen en dan moet je je vader en moeder bellen, om te zeggen dat je maag is leeggepomt:/

Uitspraak van n0uky op zaterdag 26 november 2005 om 17:26:
voor de zwangerschap moet je ook al een lange tijd niks gebruikt hebben.

Ik gebruikte al heel lang niet meer, voordat ik zwanger raakte:)

Waarschuw beheerder
stappen is ook okay...en nee pillen is niet mijn pakkie aan...je kunt fun genoeg hebben zonder...en daarna weer gewoon naar de kids,maar goed ,ieder zijn mening :-)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 november 2005 om 18:16:
heel af en toe te gaan stappen!

Dat is heel wat anders dan elk wknd;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 november 2005 om 18:18:
Dat is heel wat anders dan elk wknd;)

Ik vind drugs heerlijk.Maar sinds ik mijn laatste dochterje heb vind ik het goed geweest.Je mag ook wel eens volwassen worden.Sommige mensen menen altijd kind te moeten blijven.En hun kind(eren) maar dumpen.Dat is dacht ik niet de bedoeling van vader moeder zijn!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 november 2005 om 18:17:
je kunt fun genoeg hebben zonder

Nee maar er zijn hier dames die mij wijs willen maken dat een pilletje binnen een paar uur weer compleet uit hun lichaam is.

Alleen al het feit dat je kinderen thuis komen en jij je nog steeds verkankerd voelt.Lekker verantwoordelijk ben je bezig.Maar wel later de kinderen alles verbieden!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 november 2005 om 18:18:
Dat is heel wat anders dan elk wknd

juist!!! ben pas 7 keer uit geweest dit jaar x

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 november 2005 om 18:20:
En hun kind(eren) maar dumpen.Dat is dacht ik niet de bedoeling van vader moeder zijn!

dumpen? een kind dump je niet ze hebben een leuke dag bij opa en oma hoor!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 november 2005 om 18:22:
Alleen al het feit dat je kinderen thuis komen en jij je nog steeds verkankerd voelt

bulshit man wie zegt dat ik me verkankerd voel als ik thuis kom en goed heb geslapen na 1 of twee pilletjes
Waarschuw beheerder
donateur
kanonne zeg wat een gezeik!!
* dus als je kinderen hebt is een pilletje teveel maar alcohol is ok?
* dus als je kinderen hebt moet je "burgelijk" worden anders ben je geen goede ouder?
* dus stappen mag alleen als ze slapen en je ze niet "dumpt"?

Volgens mij zijn over het algemeen ouders , jong of oud best in staat zelf beslissingen te maken die in hun leven het beste past.

conclusie:.....respecteer een ieder zijn mening en ik geloof niet dat we zitten te wachten op commentaar dat we het helemaal fout doen.
Ga anders op een andere site de pedagoog uit hangen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van de ENIGE goeiste op zaterdag 26 november 2005 om 19:56:
ik geloof niet dat we zitten te wachten op commentaar dat we het helemaal fout doen.

Slik jij dan maar wijs door!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 november 2005 om 20:05:

slappe ouwehoer bha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 november 2005 om 11:52:
als je kids hebt mag je dan nog feesten of moet je je dan als
ouder gedragen?

ik vind dat je als ouder gewoon af en toe moet kunnen stappen het is ook ff je ontspanning!! teminste dat vind ik zelf ik zorg 7 dagen in de week alleen voor me dochter en vind het daarom heerlijk dat ik af en toe ff lekker der uit kan!!

(K)
Waarschuw beheerder
Wel een beetje belachelijk als je da zelf ni kan uitmaken en t dan nog als vrag stellen hierzo.
Je kind staat toch op de eerste plaats lijkt me en daar zou je dan altijd mee bezig moeten wezen en tuurlijk kan je op tijd en stond wel es een party meenemen mor das eerder schaars lijkt me of je kids moeten al wat ouder zijn maar dan nog........
Waarschuw beheerder
Waarom niet

Waarschuw beheerder
Ik zou niet weten waarom je niet meer zou mogen stappen...

Als je het maar niet te gek maakt dan is er toch geen probleem?
Ik bedoel als je volledig van de kaart thuis komt en je moet je dan nog de hele dag bezig houden met je kind(eren) lijkt het me niet echt verstandig, anders is het geen probleem.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
uitgaan ok zeker niet ieder weekend en zullen we dan helemaal mniet over drugs beginnen. ouders horen hun kinderen het goede voorbeeld te geven. en niet de volgende morgen nog onder de drugs in bed blijven liggen of dat kind verzorgen. als ouder moet je je verantwoordelijkheden kennen en nemen en daar hoort drugs absoluut niet in thuis en de mensen die het wel doen zijn behoorlijk kansloos bezig en daar tegen kan ik maar 1 ding zeggen je bent je kinderen niet waard en wordt eens volwassen.
Waarschuw beheerder
donateur

schijnbaar vindt je het erg moeilijk om andere meningen te respecteren en vindt je jou eigen mening erg belangrijk.
je hebt niet eens kunnen lezen of ik wel of niet slik , snuif of zuip.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van de ENIGE goeiste op zaterdag 26 november 2005 om 19:56:
kanonne zeg wat een gezeik!!
* dus als je kinderen hebt is een pilletje teveel maar alcohol is ok?
* dus als je kinderen hebt moet je "burgelijk" worden anders ben je geen goede ouder?
* dus stappen mag alleen als ze slapen en je ze niet "dumpt"?

Volgens mij zijn over het algemeen ouders , jong of oud best in staat zelf beslissingen te maken die in hun leven het beste past.

conclusie:.....respecteer een ieder zijn mening en ik geloof niet dat we zitten te wachten op commentaar dat we het helemaal fout doen.

:respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 november 2005 om 18:14:
Ik werd door die zelfde mening helemaal afgemaakt.

Je moet lezen vriend, je werd afgemaakt omdat jij dacht het recht te hebben om mensen persoonlijk aan te vallen op zijn of haar verantwoordelijkheid als ouder.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 november 2005 om 18:20:
Ik vind drugs heerlijk.Maar sinds ik mijn laatste dochterje heb vind ik het goed geweest

Dus bij de 1e 2 ben je blijven gebruiken? WAT LUL JE DAN? Ben je toch net zo fout bezig geweest? Ga dan niet nu de moraalridder uithangen alleen maar omdat je nu gestopt bent!

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 november 2005 om 18:22:
Nee maar er zijn hier dames die mij wijs willen maken dat een pilletje binnen een paar uur weer compleet uit hun lichaam is.

Ik heb dat niemand horen zeggen hoor :no:

Ja pa.. :x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 13:21:
Je moet lezen vriend, je werd afgemaakt omdat jij dacht het recht te hebben om mensen persoonlijk aan te vallen op zijn of haar verantwoordelijkheid als ouder.

Het zal me reet roesten hoe jij erover denkt.Feit blijft dat je een onverantwoordelijke moeder bent.PUNT.Als jij meent met die leeftijd nog pilletjes te moeten slikken zegt dat meer over jou dan over mij.

En ja na een paar jaar ben ik er inderdaad mee gestopt,niet alleen voor mijn kinderen maar ook voor mezelf.Drugs zijn niet goed te praten schat wat jou inbreng dan ook moge zijn.Dat jij als moeder meent te moeten gebruiken zegt iets over je verantwoordelijkheid ten opzichte van je kinderen.Het is niet alleen kleinzielig maar ook je moreel is wat dat betreft ver te zoeken.Jij meent mij jou wet op te leggen door je onsamenhangend geneuzel dat is je goed recht.Maar mij snoert niemand de mond en zeker jij niet!

Moraalridder my ass schat.Dit heeft wat met normen en waarden te maken,iets wat jij blijkbaar nooit hebt geleerd!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hohohohoho wie zegt dat ik gebruik? Heb je me dat ergens horen zeggen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 14:46:
Dit heeft wat met normen en waarden te maken,iets wat jij blijkbaar nooit hebt geleerd!

:gaap:

daar gaan we weer... :x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van de ENIGE goeiste op maandag 28 november 2005 om 12:50:
schijnbaar vindt je het erg moeilijk om andere meningen te respecteren en vindt je jou eigen mening erg belangrijk.
je hebt niet eens kunnen lezen of ik wel of niet slik , snuif of zuip.

Dat waren gouden tijden , spannend en niet weten waar we heen gaan!! En dat alles onder het genot van een Hullekie!offe die met een kuiltje offe......offe ibizaatjes...salemiakkies...en de stanley`s.

Do I need to say more dude?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 14:48:
Do I need to say more dude?

Heb je het nou tegen mij? Want de tekst die jij citeerd is niet van mij hoor..