Je vind me nu dom alleen al om het feit dat ik het niet eens ben met je manier van formuleren.
Het enige waar ik een mening over heb zijn de uitspraken die jij doet over ouders die hun verantwoordelijkheid niet nemen blablabla. En daar reageer ik op!
Dus jij brengt je kleine meid nooit naar opa en oma om samen met je vrouw/vriendin een leuke avond te gaan hebben?
Maar als ik dan wakker word dan wil ik ze meteen weer bij mij hebben.Is toch maar een mening!
ALTIJD voor hun kindreren zijn. stappen doe je maar als ze slapen
beetje triest als moeder om nog een wat pillen te slikken
wat een vage discussie een ouder moet er gewoon ALTIJD voor hun kindreren zijn. stappen doe je maar als ze slapen. beetje triest als moeder om nog een wat pillen te slikken
drugs gebruiken als je een kind heb, vind ik echt not done
En als ik uitga, dan zal het echt alleen maar bij een paar mixjes/biertjes blijven, want drugs gebruiken als je een kind heb, vind ik echt not done
wat een vage discussie een ouder moet er gewoon ALTIJD voor hun kindreren zijn. stappen doe je maar als ze slapen. beetje triest als moeder om nog een wat pillen te slikken
Helemaal mee eensToch goed dat er meer mensen zo denken
er is veel verschil in 'gebruiken' he. sommige doen op 1avond een halfje. en de ander doet bijv 3pillen
voor de zwangerschap moet je ook al een lange tijd niks gebruikt hebben.
Dat is heel wat anders dan elk wknd
je kunt fun genoeg hebben zonder
ik geloof niet dat we zitten te wachten op commentaar dat we het helemaal fout doen.
Ga anders op een andere site de pedagoog uit hangen.
als je kids hebt mag je dan nog feesten of moet je je dan als
ouder gedragen?
kanonne zeg wat een gezeik!!
* dus als je kinderen hebt is een pilletje teveel maar alcohol is ok?
* dus als je kinderen hebt moet je "burgelijk" worden anders ben je geen goede ouder?
* dus stappen mag alleen als ze slapen en je ze niet "dumpt"?
Volgens mij zijn over het algemeen ouders , jong of oud best in staat zelf beslissingen te maken die in hun leven het beste past.
conclusie:.....respecteer een ieder zijn mening en ik geloof niet dat we zitten te wachten op commentaar dat we het helemaal fout doen.
Ga anders op een andere site de pedagoog uit hangen.
Ik werd door die zelfde mening helemaal afgemaakt.
Ik vind drugs heerlijk.Maar sinds ik mijn laatste dochterje heb vind ik het goed geweest
Nee maar er zijn hier dames die mij wijs willen maken dat een pilletje binnen een paar uur weer compleet uit hun lichaam is.
Slik jij dan maar wijs door!!
Je moet lezen vriend, je werd afgemaakt omdat jij dacht het recht te hebben om mensen persoonlijk aan te vallen op zijn of haar verantwoordelijkheid als ouder.
schijnbaar vindt je het erg moeilijk om andere meningen te respecteren en vindt je jou eigen mening erg belangrijk.
je hebt niet eens kunnen lezen of ik wel of niet slik , snuif of zuip.