Partyflock

Forumonderwerp · 826174

Waarschuw beheerder
als je kids hebt mag je dan nog feesten of moet je je dan als
ouder gedragen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 27 november 2005 om 23:13:
uitgaan ok zeker niet ieder weekend en zullen we dan helemaal mniet over drugs beginnen. ouders horen hun kinderen het goede voorbeeld te geven. en niet de volgende morgen nog onder de drugs in bed blijven liggen of dat kind verzorgen. als ouder moet je je verantwoordelijkheden kennen en nemen en daar hoort drugs absoluut niet in thuis en de mensen die het wel doen zijn behoorlijk kansloos bezig en daar tegen kan ik maar 1 ding zeggen je bent je kinderen niet waard en wordt eens volwassen.

Lees dit maar eens,dit is nu iets waar ik me helemaal in kan vinden!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 14:52:
Heb je het nou tegen mij? Want de tekst die jij citeerd is niet van mij hoor..

En ik zou niet goed kunnen lezen??

Trouwens je ziet er goed uit en als ik heel goed kijk zie ik toch echt dat je geen dude bent!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 14:53:
Lees dit maar eens,dit is nu iets waar ik me helemaal in kan vinden!

Ik snap je punt hoor, je hoeft mij daarin niet te overtuigen.. :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 14:54:
Trouwens je ziet er goed uit

:flower: das dan weer lief van je ;-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 14:57:
:flower: das dan weer lief van je ;-)

Kan ik ook zijn.Het gaat er gewoon om dat ik me irriteer aan dingen die in MIJN ogen eigenlijk niet kunnen.Het is dan natuurlijk niet eerlijk om dingen te insinueren,die met geen mogelijkheid te controleren zijn.Jij hebt je mening en die heb ik ook.Goed trouwens dat onze meningen verschillen anders waren we al lang uitgepraat.Door mijn voormalig drugsgebruik weet ik dan wel weer te vertellen dat het niet zo snel is uitgewerkt.Je bent dus ook niet na 1 a 2 pillen binnen 5 uurtjes weer fris en fruitig!
Waarschuw beheerder
donateur
Wat ik me alleen afvraag...

Ik 'hoor' mensen zeggen dat drugsgebruik uit den boze is als je een keertje gaat stappen...
maar is het wel normaal dan als iemand zich een stuk in zn reet zuipt? (Wat vaak gebeurd?)

Stappen als je kinderen hebt kan natuurlijk best, tis maar net hoe je dat stappen invult.
Kindertjes gewoon een nachtje of desnoods twee bij oma/opa. Moet kunnen toch?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 15:02:
Je bent dus ook niet na 1 a 2 pillen binnen 5 uurtjes weer fris en fruitig!

Ik heb ook genoeg achterover gegooid, wees maar niet ongerust! ;-)

Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 15:02:
Het gaat er gewoon om dat ik me irriteer aan dingen die in MIJN ogen eigenlijk niet kunnen.

Ik irriteer me ook weleens aan dingen maar ik vind niet dat mij dat dan het recht geeft om iemand die die dingen doet af te branden. Wie ben ik om daar wat over te zeggen? Wij zijn niet allemaal hetzelfde en doen niet dezelfde dingen hetzelfde. En ik vind dat je dat ook moet accepteren! :flower:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Curl~ op maandag 28 november 2005 om 15:08:
Ik 'hoor' mensen zeggen dat drugsgebruik uit den boze is als je een keertje gaat stappen...
maar is het wel normaal dan als iemand zich een stuk in zn reet zuipt? (Wat vaak gebeurd?)

Daar heb je een punt: waarom zijn drugs slechter in de ogen van vele mensen en alcohol niet? Ik denk dat het allebei niet verstandig is, er kan van alles met je gebeuren...

Toch bijzonder dat alcohol dan meer geaccepteerd is dan drugs..

Waarschuw beheerder
tuurlijk heb je helemaal gelijk in.Heb ik je al verteld dat je er best goed uit ziet.Nee even serieus iedereen heeft een mening en mag die uitdragen.Godsedank zijn er veel meningen anders hadden we niks om over te kletsen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 15:10:
Heb ik je al verteld dat je er best goed uit ziet

haha blijf je aan de gang? ;-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 15:13:
haha blijf je aan de gang? ;-)

Als ik in die poppetjes van je ogen kijk wel ja.Niks mis mee of word dat een nieuwe discussie.Je man mag maar wat blij zijn met jou.:cheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 15:10:
Toch bijzonder dat alcohol dan meer geaccepteerd is dan drugs..

Op de drugs kon ik makkelijker reeel blijven nadenken dan met alcohol.Dus wat mij betreft verbieden ze dat ook maar.Ik drink graag een pilsje en meteen de shag en siggies ook verbieden.Trouwens ik rook en drink dus dat mag deze keer geen optie zijn om een discussie te beginnen.
Waarschuw beheerder
donateur
Het gaat er niet om dat je het moet verbieden, maar dat mensen wel weten waar ze mee bezig zijn. En dat geld voor drugsgebruik maar misschien nog wel meer voor alcoholgebruik.

Alleen als je stomdronken bent, wordt erom gelachen, als je flink uit je dak bent, wordt erom geroddeld

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Curl~ op maandag 28 november 2005 om 15:20:
als je flink uit je dak bent, wordt erom geroddeld

Is ook zo n fabeltje.

Drugs gebruiken en dan denken dat iedereen het over jou heeft.Hehehe
Waarschuw beheerder
donateur
:/ Geroddeld in de zin van: onverantwoordelijk, dat doe je toch niet, etc etc.

terwijl als je stomdronken bent geweest is het (y) gezellig, lache,

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Curl~ op maandag 28 november 2005 om 15:27:
:/ Geroddeld in de zin van: onverantwoordelijk, dat doe je toch niet, etc etc.

terwijl als je stomdronken bent geweest is het (y) gezellig, lache,

Tja de een vind dit erger dan de ander.Ik drink altijd water op feesten.Moet natuurlijk ook weer naar huis!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 15:15:
Je man mag maar wat blij zijn met jou.laatste aanpassing 28 november 2005 15:19

Is hij ook! (L)

Uitspraak van ~Curl~ op maandag 28 november 2005 om 15:20:
Alleen als je stomdronken bent, wordt erom gelachen, als je flink uit je dak bent, wordt erom geroddeld

Ja want nogmaals, het lijkt erop dat alcohol meer geaccepteerd wordt dan drugs...
Waarschuw beheerder
donateur
Wordt het ook

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Curl~ op maandag 28 november 2005 om 15:33:
Wordt het ook

Maar dat is toch raar?
Waarschuw beheerder
donateur
Tsjah, is ook raar, en daarnaast behoorlijk hypocriet. Maar goed.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 november 2005 om 11:52:
ouder gedragen?

Feesten mag altijd, maar met mate ;)

Waarschuw beheerder
Stel je voor:

Je hebt een gezellig feestje thuis en de kids liggen op bed. Je bent samen lekker aan het doorzakken met je vrienden. Een van de kinderen komt uit bed en blijkt helemaal niet in orde te zijn.. Je moet dus met je kind naar de dokter... Sta je dan...:S helemaal sikker te zijn...

En ik ken een verhaal van mensen met kinderen die thuis pillen slikken en ook op een gegeven moment met een van de kinderen naar de dokter moest. Ouders konden gewoon niet weg omdat ze té ver heen waren. Uiteindelijk zijn ze er wel gekomen maar zijn ze door de dokter de kamer uitgezet.:vaag:

Kijk, dan ben je dus onverantwoordelijk bezig!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 16:02:
Stel je voor:

Je hebt een gezellig feestje thuis en de kids liggen op bed. Je bent samen lekker aan het doorzakken met je vrienden. Een van de kinderen komt uit bed en blijkt helemaal niet in orde te zijn.. Je moet dus met je kind naar de dokter... Sta je dan...:S helemaal sikker te zijn...

En ik ken een verhaal van mensen met kinderen die thuis pillen slikken en ook op een gegeven moment met een van de kinderen naar de dokter moest. Ouders konden gewoon niet weg omdat ze té ver heen waren. Uiteindelijk zijn ze er wel gekomen maar zijn ze door de dokter de kamer uitgezet.:vaag:

Kijk, dan ben je dus onverantwoordelijk bezig!

Je wilt natuurlijk niet dat ik hier op reageer maar doe het toch even stiekum.

Als je al pillen slikt is het tot daar aan toe,maar doe je het ook nog binnenshuis terwijl je kinderen in dezelfde woning zijn dan ben je je kinderen inderdaad niet waard.Dat is wat je nu zo mooi zei ONVERANTWOORDELIJK!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 16:09:
Je wilt natuurlijk niet dat ik hier op reageer maar doe het toch even stiekum.

Jawel hoor, anders zet ik het niet neer! ;-)

Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 16:09:
Als je al pillen slikt is het tot daar aan toe,maar doe je het ook nog binnenshuis terwijl je kinderen in dezelfde woning zijn dan ben je je kinderen inderdaad niet waard.Dat is wat je nu zo mooi zei ONVERANTWOORDELIJK!

Voor het eerst in al mijn reply's ben ik het met je eens! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Idd als je dan toch écht een avondje los wilt,...zor dat je kids dan elders te logeren zijn of doe het niet..

maar er zijn idd zat mensen die gewoon lekker zuipen in het weekend en de kids op bed, als er dan wat gebeurt...(n)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 16:11:
Voor het eerst in al mijn reply's ben ik het met je eens! :D

Vrienden voor het leven,kameraden tot de laatste dag.Ik wist wel dat het goed zo komen tussen ons.Cheers blue eyes.:cheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Curl~ op maandag 28 november 2005 om 16:11:
Idd als je dan toch écht een avondje los wilt,...zor dat je kids dan elders te logeren zijn of doe het niet..

Als je dan écht zo nodig moet, breng dan idd je kids veilig elders. Stel je voor dat er wat gebeurd.. Nee hoor, ik moet er niet aan denken! :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 16:12:
Cheers blue eyes.

Proost :bier: op onze discussies! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 16:13:
Proost :bier: op onze discussies! :D

Mag ik je trouwens wat vragen M.B.T. je profiel.Hoe heb je dat in je profiel gekregen met welkom en dan de naam van diegenige die er net op zit?

Waarschuw beheerder
Je kan het welkom-plaatje gewoon kopiëren door op je rechtermuisknop te klikken en de eigenschappen over te nemen in je eigen profiel. Als je wilt dat iemands naam erin komt zet je het volgende neer:
[.currentusernick.]

(zonder de punten anders doet hij het niet, maar anders kan ik het je niet laten zien)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 16:19:
Je kan het welkom-plaatje gewoon kopiëren door op je rechtermuisknop te klikken en de eigenschappen over te nemen in je eigen profiel. Als je wilt dat iemands naam erin komt zet je het volgende neer:
[.currentusernick.]

(zonder de punten anders doet hij het niet, maar anders kan ik het je niet laten zien)

Vrouw,meissie,dame je bent geweldig.

Waarschuw beheerder
Weet ik toch... ;-)

En nu ga ik lekker naar huis naar mijn 2 mannen!

Doei doei!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 16:30:
Weet ik toch... ;-)

En nu ga ik lekker naar huis naar mijn 2 mannen!

Doei doei!!

Cheers en veel plezier!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 14:48:
Dat waren gouden tijden , spannend en niet weten waar we heen gaan!! En dat alles onder het genot van een Hullekie!offe die met een kuiltje offe......offe ibizaatjes...salemiakkies...en de stanley`s.

Do I need to say more dude?

ja ja zoals er al staat he......DAT WAREN GOUDEN TIJDEN!!

Ennieweg deze topic laat mensen goed nadenken over wat wel en niet goed voor onze eigen gezondheid is en die van onze kinderen.

Voorals nog zijn er meer alcoholisten op deze aardkloot dan pillenslikkende ouders (E dan).

Ben benieuwd of er gauw weer een leuke topic komt waar mensen zich groen aan ergeren.....ik vond hem in ieder geval erg geinig!

Waarschuw beheerder
Ik persoonlijk (wat anderen vinden moeten ze zelf weten) vind dat je best mag stappen.
Elke week je kind wegbrengen naar de oppas om te stappen vind ik niet kunnen.
Ik vind ook dat als je kinderen hebt, je moet zorgen als je kids thuis zijn dat je niet naar de klote bent of nog onder invloed van.
Waarschuw beheerder
Ik vind dat het moet kunnen..Maar je moet wel rekening houden met je kids. Hangt ervanaf hoe oud de kinderen zijn maar het is niet leuk voor je kinderen lijkt mij om b.v na het weekend te horen dat je moeder weer ladderzat was en steeds mannen stond te versieren op de dansvloer :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 november 2005 om 11:52:
ouder gedragen?

als de vrouw gaat stappen kan de man thuis blijven en als de man gaat stappen kan de vrouw thuis blijven en je er vast hele lieve oma's die op hun kleinkind willen passen als de man en vrouw iets samen gaan doen, en ffies geen last willen hebben van hun kind :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CHEDDAR op dinsdag 29 november 2005 om 16:25:
als de vrouw gaat stappen kan de man thuis blijven en als de man gaat stappen kan de vrouw thuis blijven en je er vast hele lieve oma's die op hun kleinkind willen passen als de man en vrouw iets samen gaan doen, en ffies geen last willen hebben van hun kind

:yes: Now we're talking! ;-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 november 2005 om 20:34:
:yes: Now we're talking! ;-)

Hahahaha.Hoe bedoel je vrije relatie.Sorry maar ben van mening dat je smane beter kunt stappen.Waarom alleen gaan?En schat die ogen he!

Waarschuw beheerder
donateur
tuurlijk mag dat.. misschien als je wat ouder wordt op een andere manier.. mijn ouders zitten ook niet altijd thuis bijvoorbeeld. stappen niet meer zo vaak zoals 'vroeger', maar zitten echt niet alleen maar als saaie pieten thuis

Waarschuw beheerder
Ja duhh tuurlijk mag dat waarom niet?
Als je 't maar niet echt tevaak doet, ik bedoel je hebt wel een kind waar je voor moet zorgen;)
Waarschuw beheerder
moet kunnen toch?
alleen niet al te vaak.
je moet ook een beetje uit de sleur van je leven kunnen gaan...

Werkzaam bij Afterdreams
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 november 2005 om 20:34:
als de vrouw gaat stappen kan de man thuis blijven en als de man gaat stappen kan de vrouw thuis blijven en je er vast hele lieve oma's die op hun kleinkind willen passen als de man en vrouw iets samen gaan doen, en ffies geen last willen hebben van hun kind

hehe eindeljk wat zinnigs (K)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 november 2005 om 20:35:
Hahahaha.Hoe bedoel je vrije relatie.Sorry maar ben van mening dat je smane beter kunt stappen.Waarom alleen gaan?

Ik heb een vent die een beetje klaar is met stappen en dus niet meer zo vaak meegaat. Dus als ik ga stappen dan is dat met mijn vriendinnen. Mijn kind is dan dus altijd veilig bij papa thuis.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 november 2005 om 20:35:
En schat die ogen he!

:flower:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 10:10:
:flower:

Als je zo doorgaat heb ik dadelijk het huis vol met roosjes!

Waarschuw beheerder
Gezellig toch? Of hou je niet van roosjes?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 10:24:
Of hou je niet van roosjes?

Ik hou meer van mooie kijkers.Hehehe:cheer::flower:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:bloos:

Waarschuw beheerder
Vind dat wel kunnen.
Ik ga zelf ook nog gewoon op stap.
Heeft me meissie echt geen last van.
Zondags sta ik gewoon weer klaar voor me meissie.

Waarschuw beheerder
donateur
Oke dan maar....

Hier een oud wijf :p die 5 koters heeft.
Graag uitgaat, maar daar wel voor spaart dus.
Uitgaan doen we alleen in de weekenden dat de oudste drie bij hun vader zijn ( HET grote voordeel van scheiden ;) ), en de tweeling het hele weekend(!) bij oma kunnen zijn.
Ja, wij nuttigen wel eens het een of ander, maar omdat we dat dus plannen is dat geen enkel probleem.

Ik hoop dat omdat ik het hele jaar 24 uur per dag voor mijn gezin klaarsta, zij het mij gunnen dat ik af en toe uit m'n dak ga.. Ik ben ook maar een mens ;)
Mijn kids weten altijd waar we naartoe gaan, en dankzij trailers weten ze ook hoe zoiets eruit ziet ;).

Enne, snoepwerk in huis?? NO way!! Daar hebben wij onze vrienden voor om te bewaren. Ik moet er niet aan denken dat er eentje het vind ....