1 volger · 7614x bekeken
uitgaan ok zeker niet ieder weekend en zullen we dan helemaal mniet over drugs beginnen. ouders horen hun kinderen het goede voorbeeld te geven. en niet de volgende morgen nog onder de drugs in bed blijven liggen of dat kind verzorgen. als ouder moet je je verantwoordelijkheden kennen en nemen en daar hoort drugs absoluut niet in thuis en de mensen die het wel doen zijn behoorlijk kansloos bezig en daar tegen kan ik maar 1 ding zeggen je bent je kinderen niet waard en wordt eens volwassen.
Lees dit maar eens,dit is nu iets waar ik me helemaal in kan vinden!
das dan weer lief van je
Kan ik ook zijn.Het gaat er gewoon om dat ik me irriteer aan dingen die in MIJN ogen eigenlijk niet kunnen.Het is dan natuurlijk niet eerlijk om dingen te insinueren,die met geen mogelijkheid te controleren zijn.Jij hebt je mening en die heb ik ook.Goed trouwens dat onze meningen verschillen anders waren we al lang uitgepraat.Door mijn voormalig drugsgebruik weet ik dan wel weer te vertellen dat het niet zo snel is uitgewerkt.Je bent dus ook niet na 1 a 2 pillen binnen 5 uurtjes weer fris en fruitig!
Wat ik me alleen afvraag...
Ik 'hoor' mensen zeggen dat drugsgebruik uit den boze is als je een keertje gaat stappen...
maar is het wel normaal dan als iemand zich een stuk in zn reet zuipt? (Wat vaak gebeurd?)
Stappen als je kinderen hebt kan natuurlijk best, tis maar net hoe je dat stappen invult.
Kindertjes gewoon een nachtje of desnoods twee bij oma/opa. Moet kunnen toch?
Ik 'hoor' mensen zeggen dat drugsgebruik uit den boze is als je een keertje gaat stappen...
maar is het wel normaal dan als iemand zich een stuk in zn reet zuipt? (Wat vaak gebeurd?)
Stappen als je kinderen hebt kan natuurlijk best, tis maar net hoe je dat stappen invult.
Kindertjes gewoon een nachtje of desnoods twee bij oma/opa. Moet kunnen toch?
Je bent dus ook niet na 1 a 2 pillen binnen 5 uurtjes weer fris en fruitig!
Ik heb ook genoeg achterover gegooid, wees maar niet ongerust!
Het gaat er gewoon om dat ik me irriteer aan dingen die in MIJN ogen eigenlijk niet kunnen.
Ik irriteer me ook weleens aan dingen maar ik vind niet dat mij dat dan het recht geeft om iemand die die dingen doet af te branden. Wie ben ik om daar wat over te zeggen? Wij zijn niet allemaal hetzelfde en doen niet dezelfde dingen hetzelfde. En ik vind dat je dat ook moet accepteren!
Daar heb je een punt: waarom zijn drugs slechter in de ogen van vele mensen en alcohol niet? Ik denk dat het allebei niet verstandig is, er kan van alles met je gebeuren...
Toch bijzonder dat alcohol dan meer geaccepteerd is dan drugs..
Toch bijzonder dat alcohol dan meer geaccepteerd is dan drugs..
Op de drugs kon ik makkelijker reeel blijven nadenken dan met alcohol.Dus wat mij betreft verbieden ze dat ook maar.Ik drink graag een pilsje en meteen de shag en siggies ook verbieden.Trouwens ik rook en drink dus dat mag deze keer geen optie zijn om een discussie te beginnen.
Geroddeld in de zin van: onverantwoordelijk, dat doe je toch niet, etc etc.
terwijl als je stomdronken bent geweest is hetgezellig, lache,
Tja de een vind dit erger dan de ander.Ik drink altijd water op feesten.Moet natuurlijk ook weer naar huis!
Je man mag maar wat blij zijn met jou.laatste aanpassing 28 november 2005 15:19
Is hij ook!
Alleen als je stomdronken bent, wordt erom gelachen, als je flink uit je dak bent, wordt erom geroddeld
Ja want nogmaals, het lijkt erop dat alcohol meer geaccepteerd wordt dan drugs...
Stel je voor:
Je hebt een gezellig feestje thuis en de kids liggen op bed. Je bent samen lekker aan het doorzakken met je vrienden. Een van de kinderen komt uit bed en blijkt helemaal niet in orde te zijn.. Je moet dus met je kind naar de dokter... Sta je dan...
helemaal sikker te zijn...
En ik ken een verhaal van mensen met kinderen die thuis pillen slikken en ook op een gegeven moment met een van de kinderen naar de dokter moest. Ouders konden gewoon niet weg omdat ze té ver heen waren. Uiteindelijk zijn ze er wel gekomen maar zijn ze door de dokter de kamer uitgezet.
Kijk, dan ben je dus onverantwoordelijk bezig!
Je hebt een gezellig feestje thuis en de kids liggen op bed. Je bent samen lekker aan het doorzakken met je vrienden. Een van de kinderen komt uit bed en blijkt helemaal niet in orde te zijn.. Je moet dus met je kind naar de dokter... Sta je dan...
En ik ken een verhaal van mensen met kinderen die thuis pillen slikken en ook op een gegeven moment met een van de kinderen naar de dokter moest. Ouders konden gewoon niet weg omdat ze té ver heen waren. Uiteindelijk zijn ze er wel gekomen maar zijn ze door de dokter de kamer uitgezet.
laatste aanpassing
Stel je voor:
Je hebt een gezellig feestje thuis en de kids liggen op bed. Je bent samen lekker aan het doorzakken met je vrienden. Een van de kinderen komt uit bed en blijkt helemaal niet in orde te zijn.. Je moet dus met je kind naar de dokter... Sta je dan...helemaal sikker te zijn...
Je wilt natuurlijk niet dat ik hier op reageer maar doe het toch even stiekum.
Als je al pillen slikt is het tot daar aan toe,maar doe je het ook nog binnenshuis terwijl je kinderen in dezelfde woning zijn dan ben je je kinderen inderdaad niet waard.Dat is wat je nu zo mooi zei ONVERANTWOORDELIJK!
Je wilt natuurlijk niet dat ik hier op reageer maar doe het toch even stiekum.
Jawel hoor, anders zet ik het niet neer!
Als je al pillen slikt is het tot daar aan toe,maar doe je het ook nog binnenshuis terwijl je kinderen in dezelfde woning zijn dan ben je je kinderen inderdaad niet waard.Dat is wat je nu zo mooi zei ONVERANTWOORDELIJK!
Voor het eerst in al mijn reply's ben ik het met je eens!
Idd als je dan toch écht een avondje los wilt,...zor dat je kids dan elders te logeren zijn of doe het niet..
Als je dan écht zo nodig moet, breng dan idd je kids veilig elders. Stel je voor dat er wat gebeurd.. Nee hoor, ik moet er niet aan denken!
Je kan het welkom-plaatje gewoon kopiëren door op je rechtermuisknop te klikken en de eigenschappen over te nemen in je eigen profiel. Als je wilt dat iemands naam erin komt zet je het volgende neer:
[.currentusernick.]
(zonder de punten anders doet hij het niet, maar anders kan ik het je niet laten zien)
[.currentusernick.]
(zonder de punten anders doet hij het niet, maar anders kan ik het je niet laten zien)
Je kan het welkom-plaatje gewoon kopiëren door op je rechtermuisknop te klikken en de eigenschappen over te nemen in je eigen profiel. Als je wilt dat iemands naam erin komt zet je het volgende neer:
[.currentusernick.]
Vrouw,meissie,dame je bent geweldig.
Dat waren gouden tijden , spannend en niet weten waar we heen gaan!! En dat alles onder het genot van een Hullekie!offe die met een kuiltje offe......offe ibizaatjes...salemiakkies...en de stanley`s.
Do I need to say more dude?
ja ja zoals er al staat he......DAT WAREN GOUDEN TIJDEN!!
Ennieweg deze topic laat mensen goed nadenken over wat wel en niet goed voor onze eigen gezondheid is en die van onze kinderen.
Voorals nog zijn er meer alcoholisten op deze aardkloot dan pillenslikkende ouders (E dan).
Ben benieuwd of er gauw weer een leuke topic komt waar mensen zich groen aan ergeren.....ik vond hem in ieder geval erg geinig!
als je kids hebt mag je dan nog feesten of moet je je dan als
ouder gedragen?
als de vrouw gaat stappen kan de man thuis blijven en als de man gaat stappen kan de vrouw thuis blijven en je er vast hele lieve oma's die op hun kleinkind willen passen als de man en vrouw iets samen gaan doen, en ffies geen last willen hebben van hun kind
als de vrouw gaat stappen kan de man thuis blijven en als de man gaat stappen kan de vrouw thuis blijven en je er vast hele lieve oma's die op hun kleinkind willen passen als de man en vrouw iets samen gaan doen, en ffies geen last willen hebben van hun kind
moet kunnen toch?
alleen niet al te vaak.
je moet ook een beetje uit de sleur van je leven kunnen gaan...
alleen niet al te vaak.
je moet ook een beetje uit de sleur van je leven kunnen gaan...
donateur
hehe eindeljk wat zinnigs
Hahahaha.Hoe bedoel je vrije relatie.Sorry maar ben van mening dat je smane beter kunt stappen.Waarom alleen gaan?
Ik heb een vent die een beetje klaar is met stappen en dus niet meer zo vaak meegaat. Dus als ik ga stappen dan is dat met mijn vriendinnen. Mijn kind is dan dus altijd veilig bij papa thuis.
En schat die ogen he!
laatste aanpassing
donateur
Oke dan maar....
Hier een oud wijf
die 5 koters heeft.
Graag uitgaat, maar daar wel voor spaart dus.
Uitgaan doen we alleen in de weekenden dat de oudste drie bij hun vader zijn ( HET grote voordeel van scheiden
), en de tweeling het hele weekend(!) bij oma kunnen zijn.
Ja, wij nuttigen wel eens het een of ander, maar omdat we dat dus plannen is dat geen enkel probleem.
Ik hoop dat omdat ik het hele jaar 24 uur per dag voor mijn gezin klaarsta, zij het mij gunnen dat ik af en toe uit m'n dak ga.. Ik ben ook maar een mens
Mijn kids weten altijd waar we naartoe gaan, en dankzij trailers weten ze ook hoe zoiets eruit ziet
.
Enne, snoepwerk in huis?? NO way!! Daar hebben wij onze vrienden voor om te bewaren. Ik moet er niet aan denken dat er eentje het vind ....
Hier een oud wijf
Graag uitgaat, maar daar wel voor spaart dus.
Uitgaan doen we alleen in de weekenden dat de oudste drie bij hun vader zijn ( HET grote voordeel van scheiden
Ja, wij nuttigen wel eens het een of ander, maar omdat we dat dus plannen is dat geen enkel probleem.
Ik hoop dat omdat ik het hele jaar 24 uur per dag voor mijn gezin klaarsta, zij het mij gunnen dat ik af en toe uit m'n dak ga.. Ik ben ook maar een mens
Mijn kids weten altijd waar we naartoe gaan, en dankzij trailers weten ze ook hoe zoiets eruit ziet
Enne, snoepwerk in huis?? NO way!! Daar hebben wij onze vrienden voor om te bewaren. Ik moet er niet aan denken dat er eentje het vind ....