Zou dit dan laatste jaar zijn zonder uit supporters?
Met Leerdam in deze vorm kennen jullie het dit jaar wel vergeten.
Als hij nu maar geen 3 wedstrijden krijgt
0-5
6x leerdam
1-2 3x verhoeven jwt
ga stuk hier
tegen de joden zijn onze jongens altijd zeer gemotiveerd dus 1-3 jwt
CBS
kuijt meende het altijd nog wel bronkhorst ook, rest heeft er bij feye weinig kaas van gegeten de laatste 10 jaar zovaak zie je het ook niet meer misschien een theo janssen nog en hier een daar een verdwaalde stads jongen maar goed....
Wij zijn Holands glorie
Trots van Nederland
Wij zijn superjoden
Schijt aan hand in hand
Joden winnen de beker
Joden winnen de cup
Joden winnen van de feyand
AFCA is onze club
Kan Anita niks kwalijk nemen, de Boer zet hem daar neer terwijl ie geen back is en niks met links kan.
vergeleken met dat verdedigen van anita zaterdag ken de boer ook een kerstboom links achter zette
Guidetti gaat stunten!
waarom zou je als shoarmaverkoper bij je man blijven ???
hij volgens mij niet 1x zonder pingel gescoord he?
Guidetti gaat stunten!
die tering bruins
aardig ouderwets zo'n uitslag inderdaad
Ze winnen nooit van de joden
ajaps
hohohoho copyright van Kuijken
ekskuuzee mwoah
ajax meldt op zijn website dat er nog kaarten vrijgekomen zijn voor de Klassieker van aanstaande zondag. Ajax biedt onder meer extra kaarten aan op de hoofdtribune.
Wil je op het laatste moment nog naar de wedstrijd tegen Feyenoord én op de eerste ring zitten, dan ben je liefst 327 euro per kaart kwijt. Een snelle optelsom leert dat wanneer een vader met zijn twee zoons de kraker wil meemaken, dan alleen al 981 euro aan toegangsbewijzen kwijt is.
Voor 150 euro zou zo'n gezin ook terecht kunnen, maar dan moet er wel genoegen genomen worden met een plek in de hoek op de tweede ring.
Mag wat kosten als je Feyenoord wilt zien vlammen
Ajaks kan voortaan beter starten met 10 spelerts
record aantal joden zien ajax Falen.
mooi man
clasie
Als het goed gaat staat iedereen achter de ploeg en is iedereen zogenaamd supporter. Als het was minder gaat, is iedereen negatief. Dat vind ik heel slecht.”
De kritische Janssen zette ook vraagtekens bij de speelwijze van Ajax: “Als de tegenstander ons onder druk zet, hebben we het moeilijk.
Bij de wissel van Greg (Gregory van der Wiel, red.) komt er vervolgens een cynisch geklap van hier tot Tokyo
KaKKerlaKKen
Is dit de landskampioen 2010/2011...Ik ben zeer teleurgesteld in de speelwijze van AJAX.Waar blijft die gedrevenheid, waar blijft die overwinning op angstvoetbal, waar blijft die vechtlust met 11 man en niet pas met 10 man.Was AJAX nu beter dan tegen ZagrebAls die KaKKerlaKKen hadden gewonnen dan had AJAX het gewoon aan hun zelf te danken.Dit was geen ouderwetse vechtlustige klassieker, als we nog over een klassieker mogen spreken.
Is dit de landskampioen 2010/2011...Ik ben zeer teleurgesteld in de speelwijze van AJAX.Waar blijft die gedrevenheid, waar blijft die overwinning op angstvoetbal, waar blijft die vechtlust met 11 man en niet pas met 10 man.Was AJAX nu beter dan tegen Zagreb Als die KaKKerlaKKen hadden gewonnen dan had AJAX het gewoon aan hun zelf te danken.Dit was geen ouderwetse vechtlustige klassieker, als we nog over een klassieker mogen spreken
“Je mag je eigen ploeg best steunen”, mopperde Janssen voor de camera van Eredivisie Live.
De spelmaker had weinig goede woorden over voor de fans. “Ik moet zeggen dat ik het wel heel slecht vind dat ze ons in de rust al uitfluiten”, zei Janssen. “Bij de wissel van Greg (Gregory van der Wiel, red.) komt er vervolgens een cynisch geklap van hier tot Tokyo. Als het goed gaat staat iedereen achter de ploeg en is iedereen zogenaamd supporter. Als het was minder gaat, is iedereen negatief. Dat vind ik heel slecht.”
“Je hebt vandaag gezien welk effect dat had op de ploeg. Iedereen had het er ook over in de kleedkamer. Wij moeten meer brengen, maar de supporters moeten ook meer brengen”, vervolgde Janssen, die merkte dat Ajax beter ging voetballen toen de ploeg met tien man stond.
Je hebt vandaag gezien welk effect dat had op de ploeg
record aantal joden zien ajax Falen.
mooi man
maar goed feijenoord natuurlijk wel een puntje gestolen in deze schitterende klassieker
Wat een geweldige topper was dit zeg, was echt spannend !
Wat een geweldige topper was dit zeg, was echt spannend
ik denk dat vermeer de eerste helft de meeste balcontacten gemaakt heeft bij ajax.
voornamelijk terugspeelballen.
die 2 murken waren ook goed vandaag
Mulder heeft gewoon 0 reddingen gemaakt, zegt genoeg.... gelukkig heeft hij niet veel te doen gekregen want vond hem in alles wat hij deed vrij onzeker overkomen vandaag
El Ahmadi echt heel goed he
floten de eigen ploeg voortdurend uit
zitten toch genoeg brabo's daar jwt
![[img width=704 height=575]http://www.brabantsdagblad.nl/multimedia/archive/00296/GGG_2907_Voetbaltoe_296410a.jpg[/img]](http://www.brabantsdagblad.nl/multimedia/archive/00296/GGG_2907_Voetbaltoe_296410a.jpg)
Harde Kern maar ja hij is voor nac
ja
ouwe nakkert
Feyenoord zet al die leuke voetballertjes weer lekker in de etalage met dat blije frisse voetbal.
Kunnen de Europese middenmoters weer lekker shoppen in Rotterdam.