Partyflock
 
Forumonderwerp · 1122907
6143x bekeken
Waarschuw beheerder
+1-2
- 23 oktober 12:30 -
Waarschuw beheerder
+1-3
1-3
 
Waarschuw beheerder
+1-3
(permanent verbannen)
parapapapapapabulyikin
 
Waarschuw beheerder
+2-2
(permanent verbannen)
lijkt mij een klus voor de Feyenoordboys!!

ps. Zou dit dan laatste jaar zijn zonder uit supporters?
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
+3-2
(permanent verbannen)
Uitspraak van Jan Linssen op vrijdag 23 september 2011 om 16:15:
leerdam


:respect:

[img width=179 height=145]http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSXT0eXMWluXcY3FzO-VRTmS4rG4smfdnUlZQqV1UStWv8ONlMW7KVIgb9VFg[/img]
Waarschuw beheerder
-3
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 23 september 2011 om 16:15:
ps. Zou dit dan laatste jaar zijn zonder uit supporters?


:no:
 
Waarschuw beheerder
+1-3
1-2 3x verhoeven jwt
 
Waarschuw beheerder
+4-1
appeltje eitje standaard
Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 23 september 2011 om 16:15:
ps. Zou dit dan laatste jaar zijn zonder uit supporters?


nee joh, ze verzinnen wel weer wat om een excuus te hebben om het niet door te laten gaan. zeker als ze weer liplezers in gaan zetten is dat niet zo moeilijk:')
 
Waarschuw beheerder
+1-2
(permanent verbannen)
moeten we spreekkoren doen met hand voor de mond... :x
Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 23 september 2011 om 16:38:
moeten we spreekkoren doen met hand voor de mond...


whehe
Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 23 september 2011 om 16:38:
moeten we spreekkoren doen met hand voor de mond... :x


liplezer heeft ook röntgenbril bij, overal wordt aan gedacht
 
Waarschuw beheerder
-4
tommy de vito aka joe pesci casino
Waarschuw beheerder
+2-1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2011 om 16:31:
appeltje eitje standaard


Met Leerdam in deze vorm kennen jullie het dit jaar wel vergeten.
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 23 september 2011 om 16:15:
Zou dit dan laatste jaar zijn zonder uit supporters?


wat denk jezelf? ;)

Bij de kuip zijn pistolen getrokken, bij Ajax laat iemand een scheet op 410 en hoppa de burgemeesters en KNVB bedenken zich weer voor de aankomende 5 jaar...
 
Waarschuw beheerder
+1-2
Ouderwets paks slaag voor de joden 0-5.
 
Waarschuw beheerder
+2-1
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 september 2011 om 22:40:
Ouderwets


4-1
Waarschuw beheerder
+1
2-1
Waarschuw beheerder
+1
5-1
 
Waarschuw beheerder
+1
10-0
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 september 2011 om 22:40:
Ouderwets paks slaag voor de joden 0-5.


:roflol:
Waarschuw beheerder
+1-1
14-0
 
Waarschuw beheerder
Beetje spannende wedstrijd zou een leuke afwisseling zijn....
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Jan Linssen op zaterdag 24 september 2011 om 09:49:
Met Leerdam in deze vorm kennen jullie het dit jaar wel vergeten.


Als hij nu maar geen 3 wedstrijden krijgt:D
Vind Dani Fernandez te traag als back en zeker tegen die Boerrigter.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van David Connolly op maandag 26 september 2011 om 14:46:
Als hij nu maar geen 3 wedstrijden krijgt


ROTTERDAM - Feyenoord moet het één duel stellen zonder Kelvin Leerdam. De middenvelder werd zondag tegen AZ (2-1 verlies) met een rode kaart van het veld gestuurd.
Foto: ProShots Hij heeft een schikkingsvoorstel van de KNVB van twee duels schorsing, waarvan één voorwaardelijk, geaccepteerd.

Dat maakte Feyenoord maandag bekend.

De schorsing betekent dat Leerdam de thuiswedstrijd van zondag tegen ADO Den Haag zal missen.

8)
Waarschuw beheerder
ajax is stom
 
Waarschuw beheerder
0-0

ajax wint geen topgames deze jaar
 
Waarschuw beheerder
+1-1
4-1

ajax - fey, al jaren geen
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 september 2011 om 11:55:
topgame


meer, helaas
Waarschuw beheerder
Dit jaar wel, wij killergoed nu jwz
Waarschuw beheerder
+3
PIsvee please no prato als het om klassieker gaat. jwz
Waarschuw beheerder
-2
hoop dat de kakkerlakkies winnen!
 
Waarschuw beheerder
-3
donateur
2-3
 
Waarschuw beheerder
-2
(permanent verbannen)
appeltje eitje...
 
Waarschuw beheerder
-3
Uitspraak van NV010 op dinsdag 27 september 2011 om 12:37:
Dit jaar wel, wij killergoed nu jwz


Ja, maar de joden niet he. Je hebt er 2 nodig voor een topwedstrijd.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 september 2011 om 09:56:
Ja, maar de joden niet he. Je hebt er 2 nodig voor een topwedstrijd.


:lol:
 
Waarschuw beheerder
-2
(permanent verbannen)
2 spitsen geblesseerd,
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 30 september 2011 om 09:06:
appeltje eitje...


 
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 september 2011 om 22:40:
Ouderwets paks slaag voor de joden 0-5.


Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 september 2011 om 09:56:
Ja, maar de joden niet he. Je hebt er 2 nodig voor een topwedstrijd.


:lol:
Waarschuw beheerder
-1
Kelvin L. Den man van deng roden kaarten
 
Waarschuw beheerder
-1
11-1
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Don Ojers op zondag 16 oktober 2011 om 21:39:
Kelvin L.


lekker geks doen in eigen strafschopgebied
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 oktober 2011 om 21:50:
tegen de joden zijn onze jongens altijd zeer gemotiveerd dus 1-3 jwt


kuijt meende het altijd nog wel bronkhorst ook, rest heeft er bij feye weinig kaas van gegeten de laatste 10 jaar zovaak zie je het ook niet meer misschien een theo janssen nog en hier een daar een verdwaalde stads jongen maar goed....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 oktober 2011 om 22:03:
weinig kaas


CBS
 
Waarschuw beheerder
-1
in feyenoord selectie zitten wel veel r dammers dus die zijn wel iets gemotiveerder , plus ze staan niet vaak boven ajax dus proberen ze misschien ook een gat te slaan
 
Waarschuw beheerder
-1
donateur
vent die hele selectie is bijna zwart dan is straks mellie ook nog een ekte ajaxied :lol:
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van Danny Afca op zondag 16 oktober 2011 om 22:09:
CBS


Wij zijn Holands glorie
Trots van Nederland
Wij zijn superjoden
Schijt aan hand in hand
Joden winnen de beker
Joden winnen de cup
Joden winnen van de feyand
AFCA is onze club :bye:

flink geks mang!
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 oktober 2011 om 22:03:
kuijt meende het altijd nog wel bronkhorst ook, rest heeft er bij feye weinig kaas van gegeten de laatste 10 jaar zovaak zie je het ook niet meer misschien een theo janssen nog en hier een daar een verdwaalde stads jongen maar goed....


je dacht toch niet dat ik het meende :lol:
of ze nou tegen de joden of heerenveen moeten interesseert die spelers geen tyfes laatste jaren helaaas
 
Waarschuw beheerder
-1
donateur
daarom gasten als janssen van bronkhorst etc altijd wel kick wel belang van wedstrijden inzien en extra geven :D
 
Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
Uitspraak van 010ichiban op zondag 16 oktober 2011 om 22:13:
Wij zijn Holands glorie
Trots van Nederland
Wij zijn superjoden
Schijt aan hand in hand
Joden winnen de beker
Joden winnen de cup
Joden winnen van de feyand
AFCA is onze club


:lol:
 
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 oktober 2011 om 22:09:
n feyenoord selectie zitten wel veel r dammers dus die zijn wel iets gemotiveerder


Doekkoe is de motivatie geen eer ofzo
 
Waarschuw beheerder
-1
denk dat ekte r dammers toch wel worden opgevoed met ajax haat
 
Waarschuw beheerder
-3
donateur
moet bijna wel maar goed hazes als ekte jood liep ook in een feye shirtje dus wat roellie zegt klopt alles voor de poen jwt
 
Waarschuw beheerder
-3
donateur
orgie van geweld goudvisje gaat helemaal los
 
Waarschuw beheerder
-2
donateur
Uitspraak van NV010 op vrijdag 30 september 2011 om 10:01:
Uitspraak van Oja Joh? op vrijdag 30 september 2011 om 09:56:Ja, maar de joden niet he. Je hebt er 2 nodig voor een topwedstrijd


:respect:
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 oktober 2011 om 01:03:
denk dat ekte r dammers toch wel worden opgevoed met ajax haat


die tering bruins is ook Rotterdammer en die stond de laatste ajax - Feyenoord toen die t veld op kwam te gapen
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 17 oktober 2011 om 05:02:
hoe je bek


Is geen goede zin he, ventje. (K)
Waarschuw beheerder
-1
vd Wiel weer terug, dus makkie, hij echt in grootse vorm!
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van JWTT op maandag 17 oktober 2011 om 11:31:
vd Wiel weer terug, dus makkie, hij echt in grootse vorm!


gregory, neemt een team echt op sleeptouw jwt
 
Waarschuw beheerder
Hopelijk ook weer Ooijer in de basis, voor de broodnodige ervaring en rust.
 
Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
genieten met ooijer....

zetten ze beter ton ooijer dr in...:D

maargoed, zondag 4 punten los....herbstmeister here we come!!
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 17 oktober 2011 om 11:40:
ton ooijer


 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JWTT op maandag 17 oktober 2011 om 11:31:
vd Wiel weer terug, dus makkie, hij echt in grootse vorm!


vergeleken met dat verdedigen van anita zaterdag ken de boer ook een kerstboom links achter zette
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 oktober 2011 om 12:16:
vergeleken met dat verdedigen van anita zaterdag ken de boer ook een kerstboom links achter zette


Kan Anita niks kwalijk nemen, de Boer zet hem daar neer terwijl ie geen back is en niks met links kan.
 
Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 oktober 2011 om 12:16:
vergeleken met dat verdedigen van anita zaterdag ken de boer ook een kerstboom links achter zette


kerstboom kan buitenspelval niet opengooien :D
 
Waarschuw beheerder
-1
4-4
 
Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 oktober 2011 om 13:43:
Kan Anita niks kwalijk nemen, de Boer zet hem daar neer terwijl ie geen back is en niks met links kan.


zeker wel die haalde zijn niveau totaal niet :/ net als eriksen trouwens!


Uitspraak van verwijderd op maandag 17 oktober 2011 om 12:16:
vergeleken met dat verdedigen van anita zaterdag ken de boer ook een kerstboom links achter zette


:lol:
Waarschuw beheerder
klassieker zonder uitvak is geen klassieker
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van JWTT op maandag 17 oktober 2011 om 14:11:
klassieker zonder uitvak is geen klassieker


eerder een klasZIEKer whahahahahhaahhahahahahahahaahhahhehehehehe :P:P:P:P:P:P:P;););)
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 oktober 2011 om 14:07:
4-4


21=5

bron: AAD 3000
 
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 oktober 2011 om 13:43:
Kan Anita niks kwalijk nemen, de Boer zet hem daar neer terwijl ie geen back is en niks met links kan.


dat is toch geen reden om beerens maar 20 meter ruimte te geven, al is ie shoarma verkoper dan nog ken je bij je man blijven toch?
Waarschuw beheerder
-1
Guidetti gaat stunten!
Waarschuw beheerder
+1-2
ajax speelt wel beter op t moment , 3-1
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van NV010 op maandag 17 oktober 2011 om 15:15:
hattrick 3x penalty


:lol: hij volgens mij niet 1x zonder pingel gescoord he?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 oktober 2011 om 14:44:
dat is toch geen reden om beerens maar 20 meter ruimte te geven, al is ie shoarma verkoper dan nog ken je bij je man blijven toch?


waarom zou je als shoarmaverkoper bij je man blijven :S ???
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van Mr. Cosovic op maandag 17 oktober 2011 om 15:20:
hij volgens mij niet 1x zonder pingel gescoord he?


nee alle 4 pingels :lol:
 
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van Simon Stokvis op maandag 17 oktober 2011 om 08:47:
die tering bruins


die lamme tak is weg, dus das weer een zorg minder !
 
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 oktober 2011 om 21:50:
Uitspraak van 010ichiban op zondag 16 oktober 2011 om 21:45:tegen de joden zijn onze jongens altijd zeer gemotiveerd dus 1-3 jwt


waarom is dit verwijderd?
 
Waarschuw beheerder
-2
10-0 knulletjes weer huilend naar rotterdam
 
Waarschuw beheerder
-2
volgens mij geloven de feyenoord boys serieus op een stunt met hun 5e plaats:lol:
Waarschuw beheerder
-1
Zijn t nu aan onze stand verplicht eh..
 
Waarschuw beheerder
-2
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 oktober 2011 om 20:04:
volgens mij geloven de feyenoord boys serieus op een stunt met hun 5e plaats


vitesse en feye staan toch samen 4 en 5 en de joden 6e?
 
Waarschuw beheerder
+1
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 oktober 2011 om 20:14:
vitesse en feye staan toch samen 4 en 5 en de joden 6e?


Feyenoord staat 4e, en Vitesse staat 5e...

Feyenoord heeft namelijk een veel beter doelsaldo :D
 
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 oktober 2011 om 20:14:
vitesse en feye staan toch samen 4 en 5 en de joden 6e?


hier een taart, je hoeft hem niet te bakken alleen te vieren

[img width=640 height=480 cacheid=0011eea9002f821eb926ebf01a02c99c76]http://www.masataarten.nl/masajal/kindertaarten/slides/Ajax%20taart.JPG[/img]
 
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 18 oktober 2011 om 11:38:
Feyenoord staat 4e, en Vitesse staat 5e...

Feyenoord heeft namelijk een veel beter doelsaldo


:respect: darfur
Waarschuw beheerder
+3
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 oktober 2011 om 19:23:
waarom is dit verwijderd?


mellie voelde zich bedreigd door deze woordeng jwt
 
Waarschuw beheerder
Scheelt niet veel anders
 
Waarschuw beheerder
-2
tof tof joden met de bof
 
Waarschuw beheerder
+1-1
hi hi kakkies zondag over de knie
Waarschuw beheerder
-2
banaan banaan ajaps gaat eraan
 
Waarschuw beheerder
+1-2
brood brood joden moeten dood
Waarschuw beheerder
-1
huppel huppel naar ajax met een knuppel
Waarschuw beheerder
nec nec wie voor hun is is gek :$
 
Waarschuw beheerder
-3
Cheerio cheerio
In Amsterdam zingen we zo
De gaskraan is lek en me neus zit verstopt
Geeft allemaal niks
We hebben Feyenoord geklopt

Classics :lief:
Waarschuw beheerder
+1-1
jam jam wat een kneus is jaap stam
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 oktober 2011 om 14:33:
Cheerio cheerio
In Amsterdam zingen we zo


:D Die versie gewoon nog nooit gehoord.
 
Waarschuw beheerder
-2
Jij was ook nog niet eens geboren toen deze regelmatig voorbij kwam :D :lol:
 
Waarschuw beheerder
-1
wie zou dat nou gedaan hebben??
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Simon Stokvis op woensdag 19 oktober 2011 om 14:33:
ekskuuzee mwoah


jwt beetje zelf bescherming, want als Kuijkie dat leest twoe aliek wholla gek hij word para bradda
 
Waarschuw beheerder
-2
5-0, huilend terug naar Rotterdam
Waarschuw beheerder
-3
17-0 is heel reeel
Waarschuw beheerder
-3
Echte rotterdammers bij feyenoord?
Al die opgepakte sukkeltjes kwamen uit de provincie :lol:

Echt vermakelijk, nu gaat een toerkie ook nog feynord spelen
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van _OZ_ op donderdag 20 oktober 2011 om 11:46:
Echte rotterdammers bij feyenoord?
Al die opgepakte sukkeltjes kwamen uit de provincie

Echt vermakelijk, nu gaat een toerkie ook nog feynord spelen


:')
Waarschuw beheerder
+1-2
Kk sukkel

:lol:
Waarschuw beheerder
+1-1
[img width=600 height=450 cacheid=00105a20002d37cc7dd276e51a02c9b0a1]http://i2.photobucket.com/albums/y50/AFCA/m_06.jpg[/img]

Dat je het ff weet....

analfabetics on tour!
Waarschuw beheerder
+1-1
:')
Waarschuw beheerder
+1-2
Wanneer kom je lkkr donertje bakken vor joodjes?
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van _OZ_ op donderdag 20 oktober 2011 om 11:59:
Wanneer kom je lkkr donertje bakken vor joodjes?


Iets over analfabeten zei je toch? :')
Waarschuw beheerder
+1-2
Probeer een beetje in jouw Turkse stijl te blijven Abi
Waarschuw beheerder
+1-2
Of jij denkt toerkie sprekt bter nederlands dan mei?
Waarschuw beheerder
+1-1
Gelukkig, weer een mongooltje op flock..
Waarschuw beheerder
+2-1
Hahahaha ben jij de koning hier tegenwoordig?
Of moet ik zeggen de Emir of Sultan?

Als ik jou zo zie denk ik maar aan 1 ding:


http://youtu.be/JV_9-ExO19A

Dag Abi

Niet huilen he zondag?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van _OZ_ op donderdag 20 oktober 2011 om 12:14:
Ongeldige bron voor film


:') :') :')

Dag hoor binkie
Waarschuw beheerder
+1-1
Ja dat zal jou als hoolieturk hier niet gebeuren he?
Hele dag swagger zijn op pf, monsterrrrr


Ken je die foto van mij?
Nee he?

Dag binkie, jij kiend nog toen :aai:
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van _OZ_ op donderdag 20 oktober 2011 om 12:20:
Ja dat zal jou als hoolieturk hier niet gebeuren he?
Hele dag swagger zijn op pf, monsterrrrr


Ken je die foto van mij?
Nee he?

Dag binkie, jij kiend nog toen


Gast :')
Waarschuw beheerder
+1
Gasttttt :D



Kk lul
 
Waarschuw beheerder
-2
Ozzie ozzie ozzieozzieozzie
 
Waarschuw beheerder
+1
(permanent verbannen)
eeeeeeeeeeeey

macarena
Waarschuw beheerder
-1
ewa oz ken jij blackhoolie ook
2012 jwt
:roflol:
Waarschuw beheerder
+1-1
Oz ook weer terug :lol:
Waarschuw beheerder
+1
Zit ie nou gewoon met 2 profielen :x
 
Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
gelijkspel en psv de moreele winnaar van t weekend
 
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 20 oktober 2011 om 15:23:
moreele winnaar


Uitspraak van _OZ_ op donderdag 20 oktober 2011 om 11:53:
analfabetics on tour!


Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 september 2011 om 22:40:
Ouderwets paks slaag voor de joden 0-5.


 
Waarschuw beheerder
-1
fok ajax en feyenoord

ze worden door kwali van alle kanten genakt G :D
 
Waarschuw beheerder
-1
donateur
pro-mo-tie
 
Waarschuw beheerder
-1
hoop van wel
 
Waarschuw beheerder
-1
donateur
denk van niet
 
Waarschuw beheerder
-1
nakkie hier nakka daar :lijn:

kwali from bombali lekkers los tillie boy?? :D
 
Waarschuw beheerder
+1-1
Klassiekert in your face voor iedereen..
 
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 oktober 2011 om 00:12:
nakkie hier nakka daar


net eentje getrokken :lijn:

viva la kentron :D
 
Waarschuw beheerder
+1-1
Ketamina vitamina
Waarschuw beheerder
+1-1
Rustig hier. Hebben de joden er zo weinig vertrouwen in?
 
Waarschuw beheerder
+1-1
toch geen kk meer aan deze wedstrijd
altijd winnen en geen uitsupporters
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 oktober 2011 om 10:19:
altijd winnen


O. Misschien moet ik dan mijn toto maar eens aanpassen :)
 
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Onee joh? op vrijdag 21 oktober 2011 om 10:26:
Misschien moet ik dan mijn toto maar eens aanpassen


Ik zou even afwachten wat blondje074 en haar tieten voorspellen hoor
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 oktober 2011 om 10:31:
Ik zou even afwachten wat blondje074 en haar tieten voorspellen hoor


:D Da's waar, ben weer te gretig.
Waarschuw beheerder
-1
gelukkig is gill swerts weer terug :respect:
 
Waarschuw beheerder
-1
ajax meldt op zijn website dat er nog kaarten vrijgekomen zijn voor de Klassieker van aanstaande zondag. Ajax biedt onder meer extra kaarten aan op de hoofdtribune.


Wil je op het laatste moment nog naar de wedstrijd tegen Feyenoord én op de eerste ring zitten, dan ben je liefst 327 euro per kaart kwijt. Een snelle optelsom leert dat wanneer een vader met zijn twee zoons de kraker wil meemaken, dan alleen al 981 euro aan toegangsbewijzen kwijt is.

Voor 150 euro zou zo'n gezin ook terecht kunnen, maar dan moet er wel genoegen genomen worden met een plek in de hoek op de tweede ring.


Mag wat kosten als je Feyenoord wilt zien vlammen :d

:bye:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
+1-1
AD :')
Net zo'n pauperkrant als de Telegraaf.

Wedstrijd is ook gewoon uitverkocht.
 
Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 oktober 2011 om 16:00:
ajax meldt op zijn website dat er nog kaarten vrijgekomen zijn voor de Klassieker van aanstaande zondag. Ajax biedt onder meer extra kaarten aan op de hoofdtribune.


Wil je op het laatste moment nog naar de wedstrijd tegen Feyenoord én op de eerste ring zitten, dan ben je liefst 327 euro per kaart kwijt. Een snelle optelsom leert dat wanneer een vader met zijn twee zoons de kraker wil meemaken, dan alleen al 981 euro aan toegangsbewijzen kwijt is.

Voor 150 euro zou zo'n gezin ook terecht kunnen, maar dan moet er wel genoegen genomen worden met een plek in de hoek op de tweede ring.


Mag wat kosten als je Feyenoord wilt zien vlammen


toch nog uitsupporters :p
Waarschuw beheerder
-1
godverdomme, godverdomme nog een nachtje en dan is het weer zover :D
Waarschuw beheerder
-1
Benieuwd hoeveel kroegen Aboutaleb morgen laat leeg rossen 8)
 
Waarschuw beheerder
hoe lang gaat het trouwens nog duren voordat de uitsupporters weer mee mogen??
Waarschuw beheerder
volgend jaar een keertje en dan nooit meer denk ik zo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Onee joh? op zaterdag 22 oktober 2011 om 15:37:
Benieuwd hoeveel kroegen Aboutaleb morgen laat leeg rossen


Kennen voor volgend jaar een groot scherm bij hem in de voortuin plaatsen, gaan we gezellig met appie kijken.
 
Waarschuw beheerder
Matchday :woeptidoe: :respect:
 
Waarschuw beheerder
aii
Waarschuw beheerder
-2
4 of 5-1
Waarschuw beheerder
ajax eventueel 7de na vandaag
Waarschuw beheerder
[img width=600 height=450 cacheid=00105a20002d37cc7dd276e51a02c9ceb3]http://i2.photobucket.com/albums/y50/AFCA/m_06.jpg[/img]
nieuwe zweedse aankoop jwt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-1
wat een droevenis die wedstrijd. pfff noemen ze dat wedstrijd vh jaar
Waarschuw beheerder
+1-2
donateur
sing when you winning
 
Waarschuw beheerder
-2
Anersom _O_ goede spits
 
Waarschuw beheerder
-2
donateur
Lachuh ! :)
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van mausan op zondag 23 oktober 2011 om 13:57:
zonder van der wiel zou ook al helpen


die is sleeeeecht patrick
Waarschuw beheerder
+2-3
clasie ekte held trouwens :respect:
Waarschuw beheerder
+2-3
kut joh... balen na een gelijkspel in de ufo maak je niet vaak mee. Mulder heeft gewoon 0 reddingen gemaakt, zegt genoeg.... gelukkig heeft hij niet veel te doen gekregen want vond hem in alles wat hij deed vrij onzeker overkomen vandaag. Jammer dat we het niet beter uitspeelden af en toe en niet de kansen afmaakten :( Maar toch zeer tevreden over het vertoonde spel (Y) niet verwacht.
Waarschuw beheerder
-2
Is dit de landskampioen 2010/2011...Ik ben zeer teleurgesteld in de speelwijze van AJAX.Waar blijft die gedrevenheid, waar blijft die overwinning op angstvoetbal, waar blijft die vechtlust met 11 man en niet pas met 10 man.Was AJAX nu beter dan tegen Zagreb :nee: Als die KaKKerlaKKen hadden gewonnen dan had AJAX het gewoon aan hun zelf te danken.Dit was geen ouderwetse vechtlustige klassieker, als we nog over een klassieker mogen spreken.
Waarschuw beheerder
-1
Voorafgaand aan de Klassieker zei Theo Janssen zin te hebben in de sfeer in het stadion, maar na afloop van de 1-1 remise reageerde de middenvelder erg teleurgesteld over de eigen supporters. De fans waren kritisch op het spel van Ajax en floten de eigen ploeg voortdurend uit. “Je mag je eigen ploeg best steunen”, mopperde Janssen voor de camera van Eredivisie Live.

De spelmaker had weinig goede woorden over voor de fans. “Ik moet zeggen dat ik het wel heel slecht vind dat ze ons in de rust al uitfluiten”, zei Janssen. “Bij de wissel van Greg (Gregory van der Wiel, red.) komt er vervolgens een cynisch geklap van hier tot Tokyo. Als het goed gaat staat iedereen achter de ploeg en is iedereen zogenaamd supporter. Als het was minder gaat, is iedereen negatief. Dat vind ik heel slecht.”

“Je hebt vandaag gezien welk effect dat had op de ploeg. Iedereen had het er ook over in de kleedkamer. Wij moeten meer brengen, maar de supporters moeten ook meer brengen”, vervolgde Janssen, die merkte dat Ajax beter ging voetballen toen de ploeg met tien man stond. “Waarom het met tien man beter gaat weet ik niet. We moeten nu wel op zoek naar de oplossing, want op deze manier kunnen we niet doorgaan. We moeten punten gaan pakken, dit is waardeloos."

De kritische Janssen zette ook vraagtekens bij de speelwijze van Ajax: “Als de tegenstander ons onder druk zet, hebben we het moeilijk. Dan willen we blijven voetballen. Ik heb het gevoel dat we dat soms een beetje overdrijven. Je kunt ook de lange bal spelen en vechten voor de tweede bal.”
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FEYENOORD ROTTERDAM op zondag 23 oktober 2011 om 15:47:
Als het goed gaat staat iedereen achter de ploeg en is iedereen zogenaamd supporter. Als het was minder gaat, is iedereen negatief. Dat vind ik heel slecht.”


dat is echt iets nieuws daar in 020 :facepalm:
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van FEYENOORD ROTTERDAM op zondag 23 oktober 2011 om 15:47:
De kritische Janssen zette ook vraagtekens bij de speelwijze van Ajax: “Als de tegenstander ons onder druk zet, hebben we het moeilijk.


ik denk dat vermeer de eerste helft de meeste balcontacten gemaakt heeft bij ajax.
voornamelijk terugspeelballen.

Uitspraak van FEYENOORD ROTTERDAM op zondag 23 oktober 2011 om 15:47:
Bij de wissel van Greg (Gregory van der Wiel, red.) komt er vervolgens een cynisch geklap van hier tot Tokyo


misschien omdat van der wiel de rugby regels hanteert als hij voetbalt.
2 stappen naar voren met de bal en dan zo snel mogelijk terug spelen.bij een aanname van de bal staat hij al zo gedraaid dat hij niks anders kan dan achter uit spelen.
en dan verdedigend ook nog eens amper een duel winnen.
laatste aanpassing
Uitspraak van SoundOfVizZion op zondag 23 oktober 2011 om 15:45:
Is dit de landskampioen 2010/2011...Ik ben zeer teleurgesteld in de speelwijze van AJAX.Waar blijft die gedrevenheid, waar blijft die overwinning op angstvoetbal, waar blijft die vechtlust met 11 man en niet pas met 10 man.Was AJAX nu beter dan tegen Zagreb :nee: Als die KaKKerlaKKen hadden gewonnen dan had AJAX het gewoon aan hun zelf te danken.Dit was geen ouderwetse vechtlustige klassieker, als we nog over een klassieker mogen spreken.


Tja, die KLOTEjoden waren vandaag gewoon heel slecht in hun eigen aRENa!! Dit FEYENOORD had gewoon moeten winnen, aJAKKES heeft geen kans weten te creëren in hun eigen KOEKENPAN!
 
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van SoundOfVizZion op zondag 23 oktober 2011 om 15:45:
Is dit de landskampioen 2010/2011...Ik ben zeer teleurgesteld in de speelwijze van AJAX.Waar blijft die gedrevenheid, waar blijft die overwinning op angstvoetbal, waar blijft die vechtlust met 11 man en niet pas met 10 man.Was AJAX nu beter dan tegen Zagreb Als die KaKKerlaKKen hadden gewonnen dan had AJAX het gewoon aan hun zelf te danken.Dit was geen ouderwetse vechtlustige klassieker, als we nog over een klassieker mogen spreken


het is allemaal wat he
Waarschuw beheerder
+1
De Boer kookt van woede

Frank de Boer. © ANP
UPDATE Trainer Frank de Boer van Ajax kookte ook een uur na de thuiswedstrijd tegen Feyenoord (1-1) nog van woede. 'Ik ben echt heel erg teleurgesteld', zei hij.

'Ik snap er niets van. Weer komen we pas tot ons beste spel als we achter staan en met tien man verder moeten. Het is lastig te verklaren, ik weet niet hoe dit komt. We moeten er wel een vinger achter krijgen. Want dit wordt een raar en vervelend fenomeen.'

De Boer: 'Dit betekent gewoon dat we met elf man niet voor de volle 100 procent alles geven. Daar moeten we over praten. Het kan toch niet dat we pas reageren als we achter staan of met tien man verder moeten. Dan kunnen we plotseling wel duels winnen. Dat mag niet, maar is dit seizoen al een paar keer gebeurd. Ik ga ervan uit dat dit onze slechtste wedstrijd van het seizoen was. Het moet beter, echt veel beter. Daar gaan we aan werken.' (ANP/Redactie)
23/10/11 15u23

Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/article/detail/2984222/2011/10/23/De-Boer-kookt-van-woede.dhtml


:lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van FEYENOORD ROTTERDAM op zondag 23 oktober 2011 om 15:47:
“Je mag je eigen ploeg best steunen”, mopperde Janssen voor de camera van Eredivisie Live.

De spelmaker had weinig goede woorden over voor de fans. “Ik moet zeggen dat ik het wel heel slecht vind dat ze ons in de rust al uitfluiten”, zei Janssen. “Bij de wissel van Greg (Gregory van der Wiel, red.) komt er vervolgens een cynisch geklap van hier tot Tokyo. Als het goed gaat staat iedereen achter de ploeg en is iedereen zogenaamd supporter. Als het was minder gaat, is iedereen negatief. Dat vind ik heel slecht.”

“Je hebt vandaag gezien welk effect dat had op de ploeg. Iedereen had het er ook over in de kleedkamer. Wij moeten meer brengen, maar de supporters moeten ook meer brengen”, vervolgde Janssen, die merkte dat Ajax beter ging voetballen toen de ploeg met tien man stond.


Dat zijn nou eenmaal joden , Theo jwt !
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van Air Max Classic Geezer op zondag 23 oktober 2011 om 16:54:
Je hebt vandaag gezien welk effect dat had op de ploeg


wat een figuur joh, de hele wedstrijd spelen ze dramatisch, en dan ligt het aan het publiek

maar goed feijenoord natuurlijk wel een puntje gestolen in deze schitterende klassieker
Waarschuw beheerder
Uitspraak van " Tbs'r op verlof " op zondag 23 oktober 2011 om 17:06:
maar goed feijenoord natuurlijk wel een puntje gestolen in deze schitterende klassieker


was wel weer genieten man deze pot
 
Waarschuw beheerder
+2-1
Kan feyenoord na jaren n keer n klassieker winnen, doen ze t niet :')
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van actief op zondag 23 oktober 2011 om 18:06:
Kan Feyenoord na jaren n keer n klassieker winnen, doen ze t niet


echt he
Waarschuw beheerder
-1
Wat een geweldige topper was dit zeg, was echt spannend ! :dood:
Waarschuw beheerder
+2-2
feyenoord gewoon eens goed voetbal laten zien :D jammer dat ze geen 0-4 winnen,was verdiend geweest
 
Waarschuw beheerder
bedroevend :dood:
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Brabander Koning op zondag 23 oktober 2011 om 18:45:
Wat een geweldige topper was dit zeg, was echt spannend !


Was geen topper maar een klassieker, iets wat ze in Brabant niet hebben;)
Waarschuw beheerder
-1
en toch als psv naar jullie komt altijd extra vuurwerk afsteken dit dat zus zo
 
Waarschuw beheerder
-1
Feyenoord zet al die leuke voetballertjes weer lekker in de etalage met dat blije frisse voetbal.

Kunnen de Europese middenmoters weer lekker shoppen in Rotterdam. (Y)
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Brabander Koning op zondag 23 oktober 2011 om 18:45:
Wat een geweldige topper was dit zeg, was echt spannend


echte topper was 't niet nee, spannend zeker wel
Waarschuw beheerder
-1
zou Gregje vanavond nog wat twitteren over zijn wissel en de staande ovatie die hij ervoor kreeg :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van suckme op zondag 23 oktober 2011 om 18:53:
en toch als psv naar jullie komt altijd extra vuurwerk afsteken dit dat zus zo


Wie is jullie dan??
 
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van suckme op zondag 23 oktober 2011 om 18:53:
dit dat zus zo


Waarschuw beheerder
-2
nee laat hem blijven :D
 
Waarschuw beheerder
-2
Is dit trouwens een DVD'tje waard?
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 oktober 2011 om 19:27:
Is dit trouwens een DVD'tje waard?


:nee: armzalige wedstrijd :dood:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 23 oktober 2011 om 19:14:
opdonderen met die stumper


zo goed admings? :lol:
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van mausan op zondag 23 oktober 2011 om 15:57:
ik denk dat vermeer de eerste helft de meeste balcontacten gemaakt heeft bij ajax.
voornamelijk terugspeelballen.


Ewa dat is toch die totale dominatie van Frank de Boer? Amsterdamse bluf dit dat. Blaaskaak dat :lol:
Uitspraak van FEYENOORD ROTTERDAM op zondag 23 oktober 2011 om 15:01:
die 2 murken waren ook goed vandaag


El Ahmadi echt heel goed he
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op zondag 23 oktober 2011 om 14:49:
Mulder heeft gewoon 0 reddingen gemaakt, zegt genoeg.... gelukkig heeft hij niet veel te doen gekregen want vond hem in alles wat hij deed vrij onzeker overkomen vandaag


die kan er niets van
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van *david op zondag 23 oktober 2011 om 19:00:
zou Gregje vanavond nog wat twitteren over zijn wissel en de staande ovatie die hij ervoor kreeg :lol:


hij zal wel denken dat ie publiekswissel kreeg.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Gabriel Batistuta op zondag 23 oktober 2011 om 20:00:
El Ahmadi echt heel goed he


speelt dit seizoen sowieso vrij sterk, ook al paar goals met afstandsschoten gemaakt dit jaar terwijl ze normaal allemaal de 2e ring invlogen :d
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Dip op zondag 23 oktober 2011 om 20:05:
hij zal wel denken dat ie publiekswissel kreeg


kreeg die ook,snel wegwezen en nooit meer terugkomen :bye:
Waarschuw beheerder
-1
kansloos:P
Waarschuw beheerder
+1-1
Ajax superpubliek
 
Waarschuw beheerder
hoogtepunt Koos Alberts in de rust met een mooie medley oa, Brabantse nachten zijn lang :dood:
Waarschuw beheerder
Tja haha, kaaaaanslooooos
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 oktober 2011 om 09:30:
hoogtepunt Koos Alberts in de rust met een mooie medley oa, Brabantse nachten zijn lang


zitten toch genoeg brabo's daar jwt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van NV010 op maandag 24 oktober 2011 om 09:21:
Ajax superpubliek


ik heb het uitvak tijdens de wedstrijd anders ook niet gehoord hoor:S
Waarschuw beheerder
:D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Simon Stokvis op dinsdag 25 oktober 2011 om 10:14:
zitten toch genoeg brabo's daar jwt


:x versta de helft niet in het vak :dood:
 
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Simon Stokvis op dinsdag 25 oktober 2011 om 10:14:
zitten toch genoeg brabo's daar jwt


Kunnen jullie toch ook wel over meepraten

[img width=704 height=575]http://www.brabantsdagblad.nl/multimedia/archive/00296/GGG_2907_Voetbaltoe_296410a.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vergeleken bij jullie valt 't best mee.
 
Waarschuw beheerder
Niet qua brabanders en daar ging het over jwt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 oktober 2011 om 10:49:
Niet qua brabanders en daar ging het over jwt


ohja :( :$

mja jullie zingen hun pokoes dus dan is bij jullie erger hihi
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Alalalalalong op dinsdag 25 oktober 2011 om 16:39:
Harde Kern maar ja hij is voor nac


:roflol: hij blijft leuk ja :(
Waarschuw beheerder
-1
Whehehe dat zeker ouwe nakkert
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 oktober 2011 om 17:00:
Uitspraak van Alalalalalong op dinsdag 25 oktober 2011 om 16:39:
Harde Kern maar ja hij is voor nac

hij blijft leuk ja


:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 oktober 2011 om 09:30:
hoogtepunt Koos Alberts in de rust met een mooie medley oa, Brabantse nachten zijn lang


:lol: echt heh
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 oktober 2011 om 17:59:
ja


poe poe, arnhem gaat zich ook al roeren !

Uitspraak van Ouwehoeren op dinsdag 25 oktober 2011 om 17:50:
ouwe nakkert


ouwe ? ja best wel
nakken ? soms nog !
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 oktober 2011 om 19:24:
poe poe, arnhem gaat zich ook al roeren !


ja man echt wel over roeren gesproken, kan me je laatste reply nog herrineren eindstand poule lekker jewwy in ze arse kruipen :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 oktober 2011 om 18:56:
Feyenoord zet al die leuke voetballertjes weer lekker in de etalage met dat blije frisse voetbal.

Kunnen de Europese middenmoters weer lekker shoppen in Rotterdam.


:aai: Komen al die grote clubs naar Greggy kijken, blijkt Leerdam veel beter te zijn (terwijl hij niet eens back is).
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 oktober 2011 om 19:24:
ouwe ? ja best wel
nakken ? soms nog !


aight aight comeback met deze sneer
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 oktober 2011 om 19:56:
lekker jewwy in ze arse kruipen


wat lul je nou man !
je heb zeker te veel bans van hem gehad
 
Waarschuw beheerder
Bo & Jewwy sitting in a tree

k-i-s-s-i-n-g
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 oktober 2011 om 17:09:
k-i-s-s-i-n-g


dat gaat weer erg ver Zulu, maar ben jaren geleden wel eens naar een feest geweest en daar was hij ook bij, dus in real life is het geen slechte gast.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 oktober 2011 om 19:21:
dus in real life is het geen slechte gast.


iedereen nepperts hier
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 oktober 2011 om 17:04:
wat lul je nou man !
je heb zeker te veel bans van hem gehad


vent kijk topic na kont kruipert
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 oktober 2011 om 21:03:
vent kijk topic na kont kruipert


je denkt echt dat je alles bent hier op flock he :lol:
 
Waarschuw beheerder
donateur
:aai:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 oktober 2011 om 19:21:
dat gaat weer erg ver Zulu, maar ben jaren geleden wel eens naar een feest geweest en daar was hij ook bij, dus in real life is het geen slechte gast.


Gast :facepalm: serieus hoor
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 oktober 2011 om 19:21:
dat gaat weer erg ver Zulu, ben jaren geleden wel eens naar een feest geweest en daar was hij ook bij, dus in real life is het geen slechte gast.


Volgens mij wil je nog wel stukje verder met hem :lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Onee joh? op dinsdag 25 oktober 2011 om 23:19:
:aai: Komen al die grote clubs naar Greggy kijken, blijkt Leerdam veel beter te zijn (terwijl hij niet eens back is).


Koopgoot is er niks bij!