zitten toch genoeg brabo's daar jwt
zitten toch genoeg brabo's daar jwt
![[img width=704 height=575]http://www.brabantsdagblad.nl/multimedia/archive/00296/GGG_2907_Voetbaltoe_296410a.jpg[/img]](http://www.brabantsdagblad.nl/multimedia/archive/00296/GGG_2907_Voetbaltoe_296410a.jpg)
zitten toch genoeg brabo's daar jwt
Harde Kern maar ja hij is voor nac
ja
ouwe nakkert
Feyenoord zet al die leuke voetballertjes weer lekker in de etalage met dat blije frisse voetbal.
Kunnen de Europese middenmoters weer lekker shoppen in Rotterdam.