Partyflock
 
Forumonderwerp · 1122907
 
bedroevend :dood:
Uitspraak van Brabander Koning op zondag 23 oktober 2011 om 18:45:
Wat een geweldige topper was dit zeg, was echt spannend !


Was geen topper maar een klassieker, iets wat ze in Brabant niet hebben;)
en toch als psv naar jullie komt altijd extra vuurwerk afsteken dit dat zus zo
 
Feyenoord zet al die leuke voetballertjes weer lekker in de etalage met dat blije frisse voetbal.

Kunnen de Europese middenmoters weer lekker shoppen in Rotterdam. (Y)
Uitspraak van Brabander Koning op zondag 23 oktober 2011 om 18:45:
Wat een geweldige topper was dit zeg, was echt spannend


echte topper was 't niet nee, spannend zeker wel
zou Gregje vanavond nog wat twitteren over zijn wissel en de staande ovatie die hij ervoor kreeg :lol:
Uitspraak van suckme op zondag 23 oktober 2011 om 18:53:
en toch als psv naar jullie komt altijd extra vuurwerk afsteken dit dat zus zo


Wie is jullie dan??
 
Uitspraak van suckme op zondag 23 oktober 2011 om 18:53:
dit dat zus zo


nee laat hem blijven :D
 
Is dit trouwens een DVD'tje waard?
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 oktober 2011 om 19:27:
Is dit trouwens een DVD'tje waard?


:nee: armzalige wedstrijd :dood:
 
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 23 oktober 2011 om 19:14:
opdonderen met die stumper


zo goed admings? :lol:
Uitspraak van mausan op zondag 23 oktober 2011 om 15:57:
ik denk dat vermeer de eerste helft de meeste balcontacten gemaakt heeft bij ajax.
voornamelijk terugspeelballen.


Ewa dat is toch die totale dominatie van Frank de Boer? Amsterdamse bluf dit dat. Blaaskaak dat :lol:
Uitspraak van FEYENOORD ROTTERDAM op zondag 23 oktober 2011 om 15:01:
die 2 murken waren ook goed vandaag


El Ahmadi echt heel goed he
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op zondag 23 oktober 2011 om 14:49:
Mulder heeft gewoon 0 reddingen gemaakt, zegt genoeg.... gelukkig heeft hij niet veel te doen gekregen want vond hem in alles wat hij deed vrij onzeker overkomen vandaag


die kan er niets van
Uitspraak van *david op zondag 23 oktober 2011 om 19:00:
zou Gregje vanavond nog wat twitteren over zijn wissel en de staande ovatie die hij ervoor kreeg :lol:


hij zal wel denken dat ie publiekswissel kreeg.
Uitspraak van Gabriel Batistuta op zondag 23 oktober 2011 om 20:00:
El Ahmadi echt heel goed he


speelt dit seizoen sowieso vrij sterk, ook al paar goals met afstandsschoten gemaakt dit jaar terwijl ze normaal allemaal de 2e ring invlogen :d
 
Uitspraak van Dip op zondag 23 oktober 2011 om 20:05:
hij zal wel denken dat ie publiekswissel kreeg


kreeg die ook,snel wegwezen en nooit meer terugkomen :bye:
kansloos:P
Ajax superpubliek
 
hoogtepunt Koos Alberts in de rust met een mooie medley oa, Brabantse nachten zijn lang :dood:
Tja haha, kaaaaanslooooos
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 oktober 2011 om 09:30:
hoogtepunt Koos Alberts in de rust met een mooie medley oa, Brabantse nachten zijn lang


zitten toch genoeg brabo's daar jwt
Uitspraak van NV010 op maandag 24 oktober 2011 om 09:21:
Ajax superpubliek


ik heb het uitvak tijdens de wedstrijd anders ook niet gehoord hoor:S
:D
 
Uitspraak van Simon Stokvis op dinsdag 25 oktober 2011 om 10:14:
zitten toch genoeg brabo's daar jwt


:x versta de helft niet in het vak :dood:
 
Uitspraak van Simon Stokvis op dinsdag 25 oktober 2011 om 10:14:
zitten toch genoeg brabo's daar jwt


Kunnen jullie toch ook wel over meepraten

laatste aanpassing
Vergeleken bij jullie valt 't best mee.
 
Niet qua brabanders en daar ging het over jwt
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 oktober 2011 om 10:49:
Niet qua brabanders en daar ging het over jwt


ohja :( :$

mja jullie zingen hun pokoes dus dan is bij jullie erger hihi
 
Uitspraak van Alalalalalong op dinsdag 25 oktober 2011 om 16:39:
Harde Kern maar ja hij is voor nac


:roflol: hij blijft leuk ja :(
Whehehe dat zeker ouwe nakkert
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 oktober 2011 om 17:00:
Uitspraak van Alalalalalong op dinsdag 25 oktober 2011 om 16:39:
Harde Kern maar ja hij is voor nac

hij blijft leuk ja


:yes:
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 oktober 2011 om 09:30:
hoogtepunt Koos Alberts in de rust met een mooie medley oa, Brabantse nachten zijn lang


:lol: echt heh
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 oktober 2011 om 17:59:
ja


poe poe, arnhem gaat zich ook al roeren !

Uitspraak van Ouwehoeren op dinsdag 25 oktober 2011 om 17:50:
ouwe nakkert


ouwe ? ja best wel
nakken ? soms nog !
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 oktober 2011 om 19:24:
poe poe, arnhem gaat zich ook al roeren !


ja man echt wel over roeren gesproken, kan me je laatste reply nog herrineren eindstand poule lekker jewwy in ze arse kruipen :lol:
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 oktober 2011 om 18:56:
Feyenoord zet al die leuke voetballertjes weer lekker in de etalage met dat blije frisse voetbal.

Kunnen de Europese middenmoters weer lekker shoppen in Rotterdam.


:aai: Komen al die grote clubs naar Greggy kijken, blijkt Leerdam veel beter te zijn (terwijl hij niet eens back is).
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 oktober 2011 om 19:24:
ouwe ? ja best wel
nakken ? soms nog !


aight aight comeback met deze sneer
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 oktober 2011 om 19:56:
lekker jewwy in ze arse kruipen


wat lul je nou man !
je heb zeker te veel bans van hem gehad
 
Bo & Jewwy sitting in a tree

k-i-s-s-i-n-g
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 oktober 2011 om 17:09:
k-i-s-s-i-n-g


dat gaat weer erg ver Zulu, maar ben jaren geleden wel eens naar een feest geweest en daar was hij ook bij, dus in real life is het geen slechte gast.
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 oktober 2011 om 19:21:
dus in real life is het geen slechte gast.


iedereen nepperts hier
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 oktober 2011 om 17:04:
wat lul je nou man !
je heb zeker te veel bans van hem gehad


vent kijk topic na kont kruipert
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 oktober 2011 om 21:03:
vent kijk topic na kont kruipert


je denkt echt dat je alles bent hier op flock he :lol:
 
:aai:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 oktober 2011 om 19:21:
dat gaat weer erg ver Zulu, maar ben jaren geleden wel eens naar een feest geweest en daar was hij ook bij, dus in real life is het geen slechte gast.


Gast :facepalm: serieus hoor
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 oktober 2011 om 19:21:
dat gaat weer erg ver Zulu, ben jaren geleden wel eens naar een feest geweest en daar was hij ook bij, dus in real life is het geen slechte gast.


Volgens mij wil je nog wel stukje verder met hem :lol:
 
Uitspraak van Onee joh? op dinsdag 25 oktober 2011 om 23:19:
:aai: Komen al die grote clubs naar Greggy kijken, blijkt Leerdam veel beter te zijn (terwijl hij niet eens back is).


Koopgoot is er niks bij!