Uitspraak van Brabander Koning op zondag 23 oktober 2011 om 18:45:Wat een geweldige topper was dit zeg, was echt spannend !
Was geen topper maar een klassieker, iets wat ze in Brabant niet hebben
Uitspraak van Brabander Koning op zondag 23 oktober 2011 om 18:45:Wat een geweldige topper was dit zeg, was echt spannend
echte topper was 't niet nee, spannend zeker wel
zou Gregje vanavond nog wat twitteren over zijn wissel en de staande ovatie die hij ervoor kreeg 
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 oktober 2011 om 19:27:Is dit trouwens een DVD'tje waard?
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 23 oktober 2011 om 19:14:opdonderen met die stumper
zo goed admings?
ik denk dat vermeer de eerste helft de meeste balcontacten gemaakt heeft bij ajax.
voornamelijk terugspeelballen.
Ewa dat is toch die totale dominatie van Frank de Boer? Amsterdamse bluf dit dat. Blaaskaak dat
Uitspraak van FEYENOORD ROTTERDAM op zondag 23 oktober 2011 om 15:01:die 2 murken waren ook goed vandaag
El Ahmadi echt heel goed he
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op zondag 23 oktober 2011 om 14:49:Mulder heeft gewoon 0 reddingen gemaakt, zegt genoeg.... gelukkig heeft hij niet veel te doen gekregen want vond hem in alles wat hij deed vrij onzeker overkomen vandaag
die kan er niets van
Uitspraak van Gabriel Batistuta op zondag 23 oktober 2011 om 20:00:El Ahmadi echt heel goed he
speelt dit seizoen sowieso vrij sterk, ook al paar goals met afstandsschoten gemaakt dit jaar terwijl ze normaal allemaal de 2e ring invlogen
Uitspraak van FEYENOORD ROTTERDAM op zondag 23 oktober 2011 om 15:47:floten de eigen ploeg voortdurend uit
Heer-luk
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 oktober 2011 om 09:30:hoogtepunt Koos Alberts in de rust met een mooie medley oa, Brabantse nachten zijn lang
zitten toch genoeg brabo's daar jwt
Uitspraak van Simon Stokvis op dinsdag 25 oktober 2011 om 10:14:zitten toch genoeg brabo's daar jwt
Uitspraak van Simon Stokvis op dinsdag 25 oktober 2011 om 10:14:zitten toch genoeg brabo's daar jwt
Kunnen jullie toch ook wel over meepraten

laatste aanpassing
Uitspraak van Simon Stokvis op dinsdag 25 oktober 2011 om 10:14:zitten toch genoeg brabo's daar jwt
Harde Kern maar ja hij is voor nac
Uitspraak van Alalalalalong op dinsdag 25 oktober 2011 om 16:39:Harde Kern maar ja hij is voor nac
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 oktober 2011 om 17:00:Uitspraak van Alalalalalong op dinsdag 25 oktober 2011 om 16:39:
Harde Kern maar ja hij is voor nac
hij blijft leuk ja
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 oktober 2011 om 17:59:ja
poe poe, arnhem gaat zich ook al roeren !
Uitspraak van Ouwehoeren op dinsdag 25 oktober 2011 om 17:50:ouwe nakkert
ouwe ? ja best wel
nakken ? soms nog !
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 oktober 2011 om 19:24:poe poe, arnhem gaat zich ook al roeren !
ja man echt wel over roeren gesproken, kan me je laatste reply nog herrineren eindstand poule lekker jewwy in ze arse kruipen
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 oktober 2011 om 18:56:Feyenoord zet al die leuke voetballertjes weer lekker in de etalage met dat blije frisse voetbal.
Kunnen de Europese middenmoters weer lekker shoppen in Rotterdam.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 oktober 2011 om 19:24:ouwe ? ja best wel
nakken ? soms nog !
aight aight comeback met deze sneer
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 oktober 2011 om 19:56:lekker jewwy in ze arse kruipen
wat lul je nou man !
je heb zeker te veel bans van hem gehad
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 oktober 2011 om 17:09:k-i-s-s-i-n-g
dat gaat weer erg ver Zulu, maar ben jaren geleden wel eens naar een feest geweest en daar was hij ook bij, dus in real life is het geen slechte gast.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 oktober 2011 om 19:21:dus in real life is het geen slechte gast.
iedereen nepperts hier
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 oktober 2011 om 17:04:wat lul je nou man !
je heb zeker te veel bans van hem gehad
vent kijk topic na kont kruipert
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 oktober 2011 om 21:03:vent kijk topic na kont kruipert
je denkt echt dat je alles bent hier op flock he
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 oktober 2011 om 19:21:dat gaat weer erg ver Zulu, ben jaren geleden wel eens naar een feest geweest en daar was hij ook bij, dus in real life is het geen slechte gast.
Volgens mij wil je nog wel stukje verder met hem
















