Partyflock
 
Forumonderwerp · 1122907
6189x bekeken
Waarschuw beheerder
+1-2
- 23 oktober 12:30 -
Waarschuw beheerder
+1-1
Ja dat zal jou als hoolieturk hier niet gebeuren he?
Hele dag swagger zijn op pf, monsterrrrr


Ken je die foto van mij?
Nee he?

Dag binkie, jij kiend nog toen :aai:
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van _OZ_ op donderdag 20 oktober 2011 om 12:20:
Ja dat zal jou als hoolieturk hier niet gebeuren he?
Hele dag swagger zijn op pf, monsterrrrr


Ken je die foto van mij?
Nee he?

Dag binkie, jij kiend nog toen


Gast :')
Waarschuw beheerder
+1
Gasttttt :D



Kk lul
 
Waarschuw beheerder
-2
Ozzie ozzie ozzieozzieozzie
 
Waarschuw beheerder
+1
(permanent verbannen)
eeeeeeeeeeeey

macarena
Waarschuw beheerder
-1
ewa oz ken jij blackhoolie ook
2012 jwt
:roflol:
Waarschuw beheerder
+1-1
Oz ook weer terug :lol:
Waarschuw beheerder
+1
Zit ie nou gewoon met 2 profielen :x
 
Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
gelijkspel en psv de moreele winnaar van t weekend
 
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 20 oktober 2011 om 15:23:
moreele winnaar


Uitspraak van _OZ_ op donderdag 20 oktober 2011 om 11:53:
analfabetics on tour!


Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 september 2011 om 22:40:
Ouderwets paks slaag voor de joden 0-5.


 
Waarschuw beheerder
-1
fok ajax en feyenoord

ze worden door kwali van alle kanten genakt G :D
 
Waarschuw beheerder
-1
donateur
pro-mo-tie
 
Waarschuw beheerder
-1
hoop van wel
 
Waarschuw beheerder
-1
donateur
denk van niet
 
Waarschuw beheerder
-1
nakkie hier nakka daar :lijn:

kwali from bombali lekkers los tillie boy?? :D
 
Waarschuw beheerder
+1-1
Klassiekert in your face voor iedereen..
 
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 oktober 2011 om 00:12:
nakkie hier nakka daar


net eentje getrokken :lijn:

viva la kentron :D
 
Waarschuw beheerder
+1-1
Ketamina vitamina
Waarschuw beheerder
+1-1
Rustig hier. Hebben de joden er zo weinig vertrouwen in?
 
Waarschuw beheerder
+1-1
toch geen kk meer aan deze wedstrijd
altijd winnen en geen uitsupporters
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 oktober 2011 om 10:19:
altijd winnen


O. Misschien moet ik dan mijn toto maar eens aanpassen :)
 
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Onee joh? op vrijdag 21 oktober 2011 om 10:26:
Misschien moet ik dan mijn toto maar eens aanpassen


Ik zou even afwachten wat blondje074 en haar tieten voorspellen hoor
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 oktober 2011 om 10:31:
Ik zou even afwachten wat blondje074 en haar tieten voorspellen hoor


:D Da's waar, ben weer te gretig.
Waarschuw beheerder
-1
gelukkig is gill swerts weer terug :respect:
 
Waarschuw beheerder
-1
ajax meldt op zijn website dat er nog kaarten vrijgekomen zijn voor de Klassieker van aanstaande zondag. Ajax biedt onder meer extra kaarten aan op de hoofdtribune.


Wil je op het laatste moment nog naar de wedstrijd tegen Feyenoord én op de eerste ring zitten, dan ben je liefst 327 euro per kaart kwijt. Een snelle optelsom leert dat wanneer een vader met zijn twee zoons de kraker wil meemaken, dan alleen al 981 euro aan toegangsbewijzen kwijt is.

Voor 150 euro zou zo'n gezin ook terecht kunnen, maar dan moet er wel genoegen genomen worden met een plek in de hoek op de tweede ring.


Mag wat kosten als je Feyenoord wilt zien vlammen :d

:bye:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
+1-1
AD :')
Net zo'n pauperkrant als de Telegraaf.

Wedstrijd is ook gewoon uitverkocht.
 
Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 oktober 2011 om 16:00:
ajax meldt op zijn website dat er nog kaarten vrijgekomen zijn voor de Klassieker van aanstaande zondag. Ajax biedt onder meer extra kaarten aan op de hoofdtribune.


Wil je op het laatste moment nog naar de wedstrijd tegen Feyenoord én op de eerste ring zitten, dan ben je liefst 327 euro per kaart kwijt. Een snelle optelsom leert dat wanneer een vader met zijn twee zoons de kraker wil meemaken, dan alleen al 981 euro aan toegangsbewijzen kwijt is.

Voor 150 euro zou zo'n gezin ook terecht kunnen, maar dan moet er wel genoegen genomen worden met een plek in de hoek op de tweede ring.


Mag wat kosten als je Feyenoord wilt zien vlammen


toch nog uitsupporters :p
Waarschuw beheerder
-1
godverdomme, godverdomme nog een nachtje en dan is het weer zover :D
Waarschuw beheerder
-1
Benieuwd hoeveel kroegen Aboutaleb morgen laat leeg rossen 8)
 
Waarschuw beheerder
hoe lang gaat het trouwens nog duren voordat de uitsupporters weer mee mogen??
Waarschuw beheerder
volgend jaar een keertje en dan nooit meer denk ik zo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Onee joh? op zaterdag 22 oktober 2011 om 15:37:
Benieuwd hoeveel kroegen Aboutaleb morgen laat leeg rossen


Kennen voor volgend jaar een groot scherm bij hem in de voortuin plaatsen, gaan we gezellig met appie kijken.
 
Waarschuw beheerder
Matchday :woeptidoe: :respect:
 
Waarschuw beheerder
aii
Waarschuw beheerder
-2
4 of 5-1
Waarschuw beheerder
ajax eventueel 7de na vandaag
Waarschuw beheerder
[img width=600 height=450 cacheid=00105a20002d37cc7dd276e51a02c9ceb3]http://i2.photobucket.com/albums/y50/AFCA/m_06.jpg[/img]
nieuwe zweedse aankoop jwt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-1
wat een droevenis die wedstrijd. pfff noemen ze dat wedstrijd vh jaar
Waarschuw beheerder
+1-2
donateur
sing when you winning
 
Waarschuw beheerder
-2
Anersom _O_ goede spits