ajax meldt op zijn website dat er nog kaarten vrijgekomen zijn voor de Klassieker van aanstaande zondag. Ajax biedt onder meer extra kaarten aan op de hoofdtribune.
Wil je op het laatste moment nog naar de wedstrijd tegen Feyenoord én op de eerste ring zitten, dan ben je liefst 327 euro per kaart kwijt. Een snelle optelsom leert dat wanneer een vader met zijn twee zoons de kraker wil meemaken, dan alleen al 981 euro aan toegangsbewijzen kwijt is.
Voor 150 euro zou zo'n gezin ook terecht kunnen, maar dan moet er wel genoegen genomen worden met een plek in de hoek op de tweede ring.
Mag wat kosten als je Feyenoord wilt zien vlammen
